Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 23:19
Ja ik heb het nog nooit met de oude firmware gehad, ik heb het nu pas met fw3.0, heb jij het ook sindskort of ook al met de oude firmware? als dat zo is dan ligt het idd aan mijn kabel, maar dan vind ik het toch vreemd dat 2 kabels zomaar kapot gaan, eentje heb ik volgens mij nog geen dag gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat kan ik niet zeggen, ik heb nooit met de "oude" firmware gespeeld. Ik heb de Slim versie en het eerste wat ik gedaan heb na het aansluiten is de firmware updaten.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ok dan heb jij het issue ook, heb je toevallig een andere hdmi kabel waarmee je even kunt proberen op 1080i?

Ben namelijk erg benieuwd of het dan wel goed gaat. En natuurlijk welke kabel dat precies is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb nog een andere kabel liggen, was wel iets duurder dan de kabel die ik gebruik, maar kwalitatief zag ie er zelfs iets minder uit :P

Ik heb net wel bij ibood die kabels besteld, misschien dat die wat beter zijn.

Mijn TV is een samsung LE26R41 en die serie staat er wel redelijk bekend om dat ze erg kieskeurig zijn wat HDMI signaal betreft.

Wat ik mij net ook bedenk is dat het probleem vaak is wanneer de PS3 net aanstaat. Als ik een kwartiertje gespeeld heb dan komt het probleem niet meer voor (iig niet dat het me opvalt).

Zodra ik wat meer weet zal ik het hier posten :)

[ Voor 4% gewijzigd door Magic op 14-09-2009 11:11 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Mensen,

Ik had ook problemen dat bij 1080P spellen of BR films beeld weg viel of beeld gek deed, ik had er toen een goedkope HDMI kabel van de lidol er tussen zitten van 8 euro.

Deze heb ik vervangen voor een Logitech HDMI kabel voor dacht ik 20 euro en nooit meer problemen gehad.

Het probleem zit hem gewoon in, dat goedkopere kabels, de hoge bitrade bij 1080 p bijvoorbeeld niet aankan, en dus problemen veroorzaken. Nu hoef je echt geen monster cabel te kopen van over de 100 euro, dit vind ik helemaal kansloos. Probeer gewoon goede gecertificeerde merk kabel te kopen voor 2 a 3 tientjes (of een ibood aanbieding maar dat geeft ook geen garanties :) )

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
nee idd, daarom heb ik de ibood actie niet genomen, kom ik daarlijk met meer kansloze hdmi kabels te zitten. Heeft logitech een speciale ps3 hdmi kabel ofzo? zoja dan bestel ik dat ding gelijk even.

Is het deze kabel?: pricewatch: Logitech HDMI-audio/videodraad 3m

[ Voor 28% gewijzigd door GranCanaria op 14-09-2009 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Vampy719 schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:26:
Mensen,

Ik had ook problemen dat bij 1080P spellen of BR films beeld weg viel of beeld gek deed, ik had er toen een goedkope HDMI kabel van de lidol er tussen zitten van 8 euro.

Deze heb ik vervangen voor een Logitech HDMI kabel voor dacht ik 20 euro en nooit meer problemen gehad.

Het probleem zit hem gewoon in, dat goedkopere kabels, de hoge bitrade bij 1080 p bijvoorbeeld niet aankan, en dus problemen veroorzaken. Nu hoef je echt geen monster cabel te kopen van over de 100 euro, dit vind ik helemaal kansloos. Probeer gewoon goede gecertificeerde merk kabel te kopen voor 2 a 3 tientjes (of een ibood aanbieding maar dat geeft ook geen garanties :) )
Je spreekt je zelf wel tegen. Die ibood kabels zijn ook goedkoop 7,95 voor 2 kabels en dan komt er nog wat verzendkosten over heen. Ik heb hier een kabel van 50E liggen (kreeg ik bij mijn tv), 2 ibood kabels en 1 van de action en ze werken allemaal prima. Als iemand 30E voor een kabel wil betalen is dat prima, maar om hier te zeggen dat de goedkopere kabels niet werken is natuurlijk onzin.

OT: Vandaag GH5 gehaald, na GH3 moet dit hoop ik weer een enorm succes worden! :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Bij mij staat de PS3 met een goedkoop kabeltje gewoon op 1080 draaien. Alleen als hij naar een andere resolutie overspringt voor een spel of video gaat het scherm even zwart, maar dat lijkt mij normaal.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:57
Vampy719 schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:26:
[...]
Hoewel dit niet echt de plaats is om deze discussie aan te gaan wil ik toch even zeggen dat ik met de 5 HDMI-kabels van 1.5 meter die ik hier heb liggen nog nooit een enkel probleem heb gehad met 1080p/60 of 1080p/24, laat staan met een geluidsstream(LPCM/DTS-MA/Dolby True HD)... En de duurste kabel(20 euro) is al ruim 4 jaar oud inmiddels geloof ik(en toen werd er nog niet gesproken over Full HD), de rest was allemaal 5 euro en werkt zelfs met een receiver er tussen nog perfect... Dus tja, er zullen ongetwijfeld mindere kabels tussen zitten, maar niet alles over één kam scheren... Over het algemeen werkt het gewoon goed :)

Uncharted 2 gold _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
(ik zij toch ook dat ibood geen garantie geeft)

Maar ik praat alleen over mijn eigen ervaringen met HDMi kabels van 8 euro en hoe ik dit heb opgelost, en ik zeg alleen als mensen problemen hebben met beeld, probeer eens een andere kabel.

Ik geloof graag dat er goedkope kabels zijn die het wel gewoon goed doen maar de kabels van lidol waren in dit geval gewoon ruk en heb ze uiteindelijk maar weg geflikkerd en de Logitech gaf toen voor mij de oplossing (trouwens mooie kwaliteit kabel)

Afbeeldingslocatie: http://pan.fotovista.com/dev/8/9/00166298/l_00166298.jpg

Maar ik zal zeggen google eens op hdmi kabel kwaliteiten en revieuws.

case closed for me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
ik ga de hdmi kabel van logitech kopen en kijken of dit het probleem oplost.

thanks guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok daar begint de discussie over HDMI kabels weer.
Kan er geen apart HDMI forum komen.

Maar ja even een toevoeging, ik kwam laatst bij iemand.
Die vertelde mij dat het signaal over scart mooier was dan als hij de HDMI kabel aansloot.
Hij had een goedkope HDMI kabel.
Dit geloofde ik niet, dus liet hij me het zien, en inderdaad, met scart was het beeld (sorry geen HD) mooier over de scart als met de HDMI kabel.
Ik gaf hem mijn duurdere HDMI kabel, en daarmee kwam veel meer detail tevoorschijn.
En het beeld was vele male mooier dan het beeld over de scart kabel

Dus er is wel degelijk verschil tussen de verschillende HDMI kabels.
Het heeft volgens mij echt wel zin om iets meer geld voor een HDMI kabel uit te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
HD over scart :')

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:17

Ace

Happy Happy Joy Joy

480p is ook HD hoor voor sommige mensen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Ace schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:32:
[...]

Knap, want 480p is SD en geen HD :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Anderhalf jaar geleden heb mijn PS3 60gb de deur uit gedaan nadat ik LBP gezien en gespeeld had. Waarom dan meteen je PS3 eruit? Omdat vanaf dat moment er geen games snel zouden uit komen die mij aanstaan. Nu komen die er wel, dus waarom in de tussentijd je PS3 laten verstoffen.. (nee, ik ben niet iemand die uitgespeelde games na zoveel tijd weer opnieuw gaat spelen) Nu ben ik van plan de PS3 slim in huis te halen. (voor uncharted 2, assassin's creed 2 op korte termijn) Ga zodadelijk langs de mediamarkt aangezien ie volgens de pricewatch daar nu 277 euro is. Op de televisie zag ik ookal de mediamarkt reclame langs komen waarbij ze hem aanboden voor 277 euro. Maar eigenlijk zijn er nog niet de games uit die ik wil spelen. Uncharted 2: Among Thieves komt pas over een maandje uit. En er komen ongetwijfeld PS3 slim bundels na de herfstvakantie gok ik.

Maar het is dan toch goedkoper om nu de PS3 los op de kop te tikken en vervolgens los de game te halen? Bedoel 277 + 60 (niet dat ik hem in NL voor zo'n prijs zou halen) = 337 euro. En zo'n bundel komt ongetwijfeld uit in de buurt van 330/340 euro niet waar? Haal je een game uit het buitenland kom je uit op 277 + 43 = 320 euro, wat je weer twee tientjes scheelt. Zo'n bundel verschilt in dat opzicht toch niet tegenover losse game + losse PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
LOL

Back to the PS3 talk. Gisteren m'n el cheapo bluetooth headset gekoppeld aan de PS3. Wel lachen geluid was natuurlijk een beetje bagger. Want het is echt een el cheapo headset die ik al een tijd had liggen stofhappen. In ieder geval vandaag de Sony headset voor de PS3 besteld en ook meteen de Sony lader voor controllers. Wil geen gezeik hebbe straks dat de laders het toch niet doen. En aangezien die van Sony bij mymemory 13.50 pond kost dacht ik die moet ik hebben.

Ik heb me nu wel voorgenomen om even een accessoires koop stop voor mezelf in te wijden. anders ga ik te veel geld uitgeven :)

Voorlopig heb ik ook wel genoeg. Alleen the PSeye mist nog (ik ga zo m'n credit card aan stukken knippen en weggooien :D)

Zal bij de Sony lader alleen wel even de stekker moeten vervangen aangezien die gemaakt is voor de UK en dus een Engelse stekker zal bezitten. Gewoon knip en een goede stekker eraan. Tenzij de bijgeleverde kabel een standaard kabel is die je eruit kan trekken en vervangen voor een normale rondslingerende kabel hier in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Joosie200 schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:41:
Anderhalf jaar geleden heb mijn PS3 60gb de deur uit gedaan nadat ik LBP gezien en gespeeld had. Waarom dan meteen je PS3 eruit? Omdat vanaf dat moment er geen games snel zouden uit komen die mij aanstaan. Nu komen die er wel, dus waarom in de tussentijd je PS3 laten verstoffen.. (nee, ik ben niet iemand die uitgespeelde games na zoveel tijd weer opnieuw gaat spelen) Nu ben ik van plan de PS3 slim in huis te halen. (voor uncharted 2, assassin's creed 2 op korte termijn) Ga zodadelijk langs de mediamarkt aangezien ie volgens de pricewatch daar nu 277 euro is. Op de televisie zag ik ookal de mediamarkt reclame langs komen waarbij ze hem aanboden voor 277 euro. Maar eigenlijk zijn er nog niet de games uit die ik wil spelen. Uncharted 2: Among Thieves komt pas over een maandje uit. En er komen ongetwijfeld PS3 slim bundels na de herfstvakantie gok ik.

Maar het is dan toch goedkoper om nu de PS3 los op de kop te tikken en vervolgens los de game te halen? Bedoel 277 + 60 (niet dat ik hem in NL voor zo'n prijs zou halen) = 337 euro. En zo'n bundel komt ongetwijfeld uit in de buurt van 330/340 euro niet waar? Haal je een game uit het buitenland kom je uit op 277 + 43 = 320 euro, wat je weer twee tientjes scheelt. Zo'n bundel verschilt in dat opzicht toch niet tegenover losse game + losse PS3?
Tjah zoek maar iemand die een losse PS3 wilt kopen :D

Zonde trouwens dat je de 60GB versie had verkocht

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ace schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:32:
[...]

Ja sorry ,het was een dvd die we gebruikten, dus natuurlijk absoluut geen HD.
Maar zelfs het HD signaal van NED1,NED2, en NED 3 waren over HDMI met de oude kabel slechter als het normale SD signaal over de scart.Nadat we de kabel hadden vervangen was het beeld over de hdmi kabel veel mooier.
Conclusie: er zit wel degelijk verschil tussen de verschilllende HDMI kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bellerophon schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:44:
[...]

Tjah zoek maar iemand die een losse PS3 wilt kopen :D

Zonde trouwens dat je de 60GB versie had verkocht
Eh? :? Je bedoelt neem ik aan zoek maar eens iemand die een losse PS3 wilt verkopen?

En zonde dat ik de 60GB versie verkocht heb? Zo zie ik het niet. De backwards compability gebruikte ik geeneens. De cardreader evenmin. Enkel de meerdere USB ingangen vond ik fijn. Nu krijg ik een PS3 met een 2x grotere schrijfruimte, die kleiner is en eindelijk mat. Dus niet langer een stofmagneet. Jammer dat ze dan de hoeveelheid USB ingangen naar beneden hebben gebracht, maar ach..

Op zichzelf kan ik wel wachten totdat de bundels in de winkel liggen, maar aan de andere kant is het sneller wanneer ik een PS3 zo in de winkel haal en de game importeer. Want ik ga er niet vanuit dat ze de bundels op de release datum van Uncharted 2 (die ze dus bundelen met de game + PS3) in de schappen leggen. Enfin, eerst maar even de winkels bij langs gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Joosie200 schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:56:
[...]

Eh? :? Je bedoelt neem ik aan zoek maar eens iemand die een losse PS3 wilt verkopen?

En zonde dat ik de 60GB versie verkocht heb? Zo zie ik het niet. De backwards compability gebruikte ik geeneens. De cardreader evenmin. Enkel de meerdere USB ingangen vond ik fijn. Nu krijg ik een PS3 met een 2x grotere schrijfruimte, die kleiner is en eindelijk mat. Dus niet langer een stofmagneet. Jammer dat ze dan de hoeveelheid USB ingangen naar beneden hebben gebracht, maar ach..

Op zichzelf kan ik wel wachten totdat de bundels in de winkel liggen, maar aan de andere kant is het sneller wanneer ik een PS3 zo in de winkel haal en de game importeer. Want ik ga er niet vanuit dat ze de bundels op de release datum van Uncharted 2 (die ze dus bundelen met de game + PS3) in de schappen leggen. Enfin, eerst maar even de winkels bij langs gaan ;)
Eerder kopen :D Ik raak die van mij maar niet kwijt.

Ja ok dan is het wel logisch dat je hem verkoopt, voor mij zou het juist geweldig zijn als die BC had :) En ook een cardreader natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:51:
[...]

Ja sorry ,het was een dvd die we gebruikten, dus natuurlijk absoluut geen HD.
Maar zelfs het HD signaal van NED1,NED2, en NED 3 waren over HDMI met de oude kabel slechter als het normale SD signaal over de scart.Nadat we de kabel hadden vervangen was het beeld over de hdmi kabel veel mooier.
Wil je dan verklaren waarom mijn € 1,35 kabel het fantastisch op 1080p doet, vanaf mijn Humax HD decoder?

Conclusie: die kabel van jullie is gewoon gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:51:
[...]
Klopt, er zijn defecte en er zijn niet-defecte kabels.

Verder vanochtend mijn toetsenbordje binnengekregen voor me DS3, toch wel ideaal om even te surfen op de tv. al en al een geweldig ding zover, alleen wel HEEL zonde dat het geen verlichte knoppen heeft maar als je blind typt merk je er niks van

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
off-topic: Humax HD decoder is 1080I |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Vampy719 op 14-09-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Vampy719 schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:47:
off-topic: Humax HD decoder is 1080I |:(
Je hebt gelijk, dat bedoel ik. Was meer een reactie op dat Ned 1-2-3 zogenaamd niet mooi zijn met een goedkope kabel.

OT: Net Virtua Tennis 2009 voor 3 tientjes besteld. Voornamelijk voor de online modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
klopt het nu dat deze week de mag beta begint voor iedereen? Ik verheug me er wel op, maar kan er weinig over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Denko schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:45:
[...]
Verder vanochtend mijn toetsenbordje binnengekregen voor me DS3, toch wel ideaal om even te surfen op de tv. al en al een geweldig ding zover, alleen wel HEEL zonde dat het geen verlichte knoppen heeft maar als je blind typt merk je er niks van
Het toetsenbordje is inderdaad erg fijn, al was het maar voor de smsberichten naar friends of het replyen van een chat.

Surfen op de ps3 vind ik daarentegen echt een absolute ramp, dat waarschijnlijk is ingegeven doordat de browser IE6 |:( is.... Laat een update daar nou op zn minst een recente Opera/Fx of IE voor neerzetten...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

AllSeeyinEye schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:09:
[...]

Surfen op de ps3 vind ik daarentegen echt een absolute ramp, dat waarschijnlijk is ingegeven doordat de browser IE6 |:( is.... Laat een update daar nou op zn minst een recente Opera/Fx of IE voor neerzetten...
Mwa, ik heb er niet gek veel last van dat het IE6 is zeg maar, alleen tweakers werkt niet. Maar een update zou wel leuk zijn inderdaad

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 17:30
Surfen op zo'n internet browser... Dan kun je beter je PC even aansluiten op je TV als je perse groot scherm nodig hebt. Tenminste, ik zou geen andere rede weten waarom je anders zou surfen op je PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

mobygo76 schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:02:
klopt het nu dat deze week de mag beta begint voor iedereen? Ik verheug me er wel op, maar kan er weinig over vinden.
Hoe kun je eigenlijk een beta tester worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
[...]

Het toetsenbordje is inderdaad erg fijn, al was het maar voor de smsberichten naar friends of het replyen van een chat.

Yep ik hoop dat ze de browser wel effe updaten, het is fijn om er mee te werken etc, alleen het is een drama, video lagt behoorlijk op een aantal websites. Nergens voor nodig ls je ziet wat voor een krachtig apparaat de PS3 is. Dus ik hoop heel erg dat ze binnenkort de browser een goede opfrisbeurt geven.

Was vandaag erg aan het twijfelen wel of niet het toetsenbordtje erbij te kopen. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik wist dat ik in een accessoire-koop-bui was. Heb het gelaten bij de officiele Sony AC adapter en Bluetooth headset.
Bellerophon schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:27:
[...]

Wil ik ook graag weten. Zou het spel ook wel willen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Gister bij de overbuurman even Need for Speed Pro Street gespeeld op een CRT-bak. Ding kon wel 567p aan, dus dat was nog niet zo verkeerd. Sterker nog: was ronduit onder de indruk van de graphics van die game op een CRT. Dus ik thuis even de Pro Street demo gedownload (aangezien ik de volle versie niet heb). En weet niet of de volledige versie van de game beter/mooier is dan de demo, maar de demo zag er hier minder goed uit op 720p dan op 576p CRT-bak van de overbuurman 8)7

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Laatst online: 13-09 14:42
[...]

Volgens mij is het geen IE6 maar Netfront (browser van ACCESS ...........)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
FeaR1986 schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:22:
[...]

Gister bij de overbuurman even Need for Speed Pro Street gespeeld op een CRT-bak. Ding kon wel 567p aan, dus dat was nog niet zo verkeerd. Sterker nog: was ronduit onder de indruk van de graphics van die game op een CRT. Dus ik thuis even de Pro Street demo gedownload (aangezien ik de volle versie niet heb). En weet niet of de volledige versie van de game beter/mooier is dan de demo, maar de demo zag er hier minder goed uit op 720p dan op 576p CRT-bak van de overbuurman 8)7
Dat is nog steeds geen HD. En het lijkt me hier niet de plek om LCD en CRT te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

dcell schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:29:
Volgens mij is het geen IE6 maar Netfront (browser van ACCESS ...........)
Je hebt helemaal gelijk

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En ik heb een PS3 slim naast mijn computer staan. Ben nu een riks demo's aan het binnen hengelen. Moet wel zeggen dat ik de dualshock 3 behoorlijk licht vond aanvoelen. Weet nog wel dat dat anders was toen ik hem 2 jaar terug o.i.d. bezorgd kreeg per post. Toen vond ik hem i.v.m. de sixaxis aangenaam zwaar lol. Heb in de mediamarkt ook nog even bij zo'n demopod de 360 controller vastgehouden. En die ligt lekkerder in de hand, dat wel. Maar het start knopje is op de dualshock 3 beter bereikbaar. Daarnaast heb ik de PS3 gekocht vanwege The Agency & Uncharted. De rest van de games die ik spelen wil komt op zowel 360 als PS3 uit. Maarja, Uncharted hé, die moet ik na deel 1 uitgespeeld te hebben in huis halen.

Enfin... nog van ebay een HDMI kabeltje halen en dan maar wachten op Uncharted 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:34:
[...]
Dat is nog steeds geen HD. En het lijkt me hier niet de plek om LCD en CRT te vergelijken.
Nee oké, maar wel al iets scherper dan SD-beeld. En ging me ook niet om het punt om LCD en CRT met elkaar te vergelijken, maar meer om dat de PS3 op CRT-bakken nog steeds zwaar goed beeld weer kan geven. Op de jouwe helemaal met 1080i natuurlijk :) . Dit omdat er nogal veel wordt gezegd/beweert dat het zonde is om zo'n spelconsole op een CRT-bak te hangen.

Maar andere vraag dan:
Heeft iemand ervaring met de DS3-controllers die op BigDennis.com worden aangeboden?
Dingen zijn €49,95 dus relatief wat goedkoper dan in de meeste winkels en geen verzendkosten waardoor de goedkoopste winkel in de pricewatch ook niet meer de goedkoopste is. Ben alleen wat "onzeker" geworden door die berichten van fake controllers...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:22:
[...]

quote:
Bellerophon schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:27:
[...]

Wil ik ook graag weten. Zou het spel ook wel willen testen.
+1

[ Voor 64% gewijzigd door idutcher op 14-09-2009 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:25
mobygo76 schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:02:
Blijkbaar a.s. donderdag?

http://www.n4g.com/ps3/News-380812.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 12-09 18:09
Even van de PS3 Blog gehaald.

http://blog.us.playstatio...-bonuses-choose-your-pmc/
MAG Public Beta Access (10/12/2009 – 11/20/2009)

If you’re not a Qore subscriber, but you’re ready to try out the most anticipated new shooter on the market before the game launches, here’s your chance to pre-order now and get into the final big Public Beta window that starts 10/12/2009. All of you that pre-order through this method will get an exclusive window of playing time after 11/9…and the Beta window will be open 24/7.
Krijg je bij een pre-order of een jaar abbo bij Qore :'( . Ik wacht liever op de CE editie kijken wat die te bieden heeft ipv hem nu al te pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Synth schreef op maandag 14 september 2009 @ 18:20:

[...]

Krijg je bij een pre-order of een jaar abbo bij Qore :'( . Ik wacht liever op de CE editie kijken wat die te bieden heeft ipv hem nu al te pre-orderen.
Qore is toch USA only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag bij de MM de 42PFL9664H van Philips gekocht. Ik ben benieuwd hoe de PS3 het daarop gaat doen, zo even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 18:53:
Vanmiddag bij de MM de 42PFL9664H van Philips gekocht. Ik ben benieuwd hoe de PS3 het daarop gaat doen, zo even testen.
ik ging even naar je tv kijken , en toen kwam ik het volgende tegen.
Misschien helpt dit je.
Veel plezier met de tv

Beeld
Als je de tv net uit de doos hebt zal het beeld in eerste instantie tegenvallen omdat het erg donker is. Dit probleem is echter eenvoudig op te lossen met een firmware upgrade van de Philips website. Daarna kun je genieten van een prachtig beeld.

hier is de link
http://www.p4c.philips.co...&slg=nl&mid=Link_Software

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:53:
[...]

Je hebt gelijk, dat bedoel ik. Was meer een reactie op dat Ned 1-2-3 zogenaamd niet mooi zijn met een goedkope kabel.

OT: Net Virtua Tennis 2009 voor 3 tientjes besteld. Voornamelijk voor de online modus.
Sorry hoor dat ik dit gemeld heb.
ik vertelde alleen wat ik met een goedkope kabel ervaren heb.
maar natuurlijk kan jij het wel getroffen hebben.

en ik zei niet dat Ned 1,2, en 3 er niet mooi uitzagen,ik zei dat er meer detail tevoorschijn kwam bij de duurdere kabel.
Maar dit valt natuurlijk nooit op als je geen andere kabel niet uitprobeert.
Misschien ben je nu wel heel tevreden, maar komt het beeld nog beter uit als je een andere kabel zou gebruiken.
Maar dit is natuurlijk alleen maar theoretisch
(anders voel je je misschien aangevallen, en dat is zeker niet de bedoeling)
(Eind HDMI verhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 20:40
Heb je dit verschil ook blind getest proo? Eventueel met meerdere kabels (drie of vijf) zodat je echt verschil kunt merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Joosie200 schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:41:
Anderhalf jaar geleden heb mijn PS3 60gb de deur uit gedaan nadat ik LBP gezien en gespeeld had.
Zat je in het ontwikkelteam van LBP? Die game is 27-10-08 uitgekomen (NTSC) en 03-11-08 (PAL). ;)

Edit: 8 = 9.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 14-09-2009 20:04 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op maandag 14 september 2009 @ 19:58:
[...]
Zat je in het ontwikkelteam van LBP? Die game is 27-10-09 uitgekomen (NTSC) en 03-11-09 (PAL). ;)
27 - 10 - 2008 (NTSC) en 03 -11 - 2008 (PAL) ;)

[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-09-2009 20:00 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
FeaR1986 schreef op maandag 14 september 2009 @ 17:15:
[...]
Nee oké, maar wel al iets scherper dan SD-beeld. En ging me ook niet om het punt om LCD en CRT met elkaar te vergelijken, maar meer om dat de PS3 op CRT-bakken nog steeds zwaar goed beeld weer kan geven. Op de jouwe helemaal met 1080i natuurlijk :) . Dit omdat er nogal veel wordt gezegd/beweert dat het zonde is om zo'n spelconsole op een CRT-bak te hangen.
Ik zou ook vooral voor het formaat een nieuwe tv willen. Voor de beeldkwaliteit hoef ik nog geen nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op maandag 14 september 2009 @ 19:32:
Heb je dit verschil ook blind getest proo? Eventueel met meerdere kabels (drie of vijf) zodat je echt verschil kunt merken.
ik zei al eind HDMI verhaal.
het steekt schijnbaar nogal, en ik heb er totaal niets mee bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier is nog een website waar de 250 Gb versie met spel wordt aangekondigd

http://www.fragland.be/ne...-zo-goed-als-zeker/23587/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Voor wie altijd al eens (de beste) shooter (op de PS3) heeft willen proberen:

Tip: PS3 COD4:MW GOTY Edition € 22,00 bij MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
Upscalet die PS3 slim net zo goed DVD's als de gewone PS3 dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Synth schreef op maandag 14 september 2009 @ 18:20:

[...]

Ja ik krijg er geen hoogte van, staat ook op veel sites dat het een open beta is. Nouja ik wacht het wel af. Is angstig stil dus ik verwacht er niet veel van .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Jumpman schreef op maandag 14 september 2009 @ 19:58:
[...]
Zat je in het ontwikkelteam van LBP? Die game is 27-10-08 uitgekomen (NTSC) en 03-11-08 (PAL). ;)

Edit: 8 = 9.
Goed, nog geen 9 maand geleden i.p.v. het dubbele / anderhalf jaar. Blijft staan dat ik hem kort daarna iig uit de deur gedaan heb ;) Heb nu iig weer een PS3 in huis, de slim versie. Vond het iig zonde om hem 9 maand te laten verstoffen. Want in de afgelopen tijd zijn er voor mij geen noemenswaardige games uitgekomen die ik perse moest spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dancing_Animal schreef op maandag 14 september 2009 @ 21:34:
Upscalet die PS3 slim net zo goed DVD's als de gewone PS3 dat doet?
zou niks uit mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@ proo:

Je hoeft niet gelijk zo geirriteerd te doen. Je trekt alleen conclusies die niet kloppen.
Mijn Humax zat eerst met een Monsterkabel aangesloten direct op de tv. Sinds kort zit deze kabel in een receiver, en vanuit de reveiver loopt die knakenkabel naar mijn tv: geen verschil.
Daarom dan ook mijn conclusie: hdmi kabel maakt geen reet uit, no hard feelings verder. :)

Voor mij ook einde hdmi verhaal nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Nog een tip voor de mensen die een code voor de Uncharted 2 multiplayer demo willen hebben: pre-order de game op Play.com, wacht tot je de code in je mail hebt en cancel je pre-order weer :)
Ze halen niet eens het geld van je creditcard af.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:32:
@ proo:

Je hoeft niet gelijk zo geïrriteerd te doen.
Daarom dan ook mijn conclusie: hdmi kabel maakt geen reet uit, no hard feelings verder. :)

Voor mij ook einde hdmi verhaal nu.
niet zo bedoeld , gewoon iets aangegeven,
eind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Als de bescherming in de kabel niet goed is (Netzoals analoog dus!!!) dan is het beeld toch echt minder. Alleen bij HDMI is het in tegenstelling tot analoog goed of niet goed. Er is geen middenweg. Is de "bescherming" klote dan lekt ie en krijg je "fout beeld". Minder kwaliteit bestaat eigenlijk niet maar is in de praktijk mogelijk (ligt aan de manier van verzenden dacht ik).

Het kan dus wel, maar dan heb je dus net een brakke kabel. Als de "coating" niet goed is (beschermlaag) dan verlies je gewoon signaal. Simple as that.

Je kan dus geluk of minder geluk hebben. Maar zelfs bij de duurdere kabels kan het zijn dat de coating/beschermlaag niet superieur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Please, exit topickaping voor HDMI kabels. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 16:29

EgoPro

Time is an illusion.

Ik heb ook een mening over HDMI kabels, ik heb dit tweemaal besproken in dit topic en dan krijg je een heleboel mensen over je heen. Dus dat doe ik niet meer! Lekker doen wat er voor jou gevoel het beste uitziet!

[ontopic]
Aaaaj toch vanmiddag MotorStorm P.R. opgepikt na het zien van de mooie plaatjes eerder in dit topic. Jammer dat ik ém nu pas heb gekocht wat een leuk spel, alleraardigste graphics, heerlijke besturing en ........splitscreen. Nu er nog even voor zorgen dat mijn vriendin me niet steeds voorblijft en ik ben gelukkig!

[ Voor 3% gewijzigd door EgoPro op 14-09-2009 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op maandag 14 september 2009 @ 21:14:
Voor wie altijd al eens (de beste) shooter (op de PS3) heeft willen proberen:

Tip: PS3 COD4:MW GOTY Edition € 22,00 bij MM.
serieus eh? ik heb er dus gewoon 38 nog wat bij de mm voor betaald nog geen maandje geleden bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 23:33:
[...]

serieus eh? ik heb er dus gewoon 38 nog wat bij de mm voor betaald nog geen maandje geleden bah
Boeie, ik ook, en heb er veel plezier van gehad (multiplayer suck in in, maar vond de singleplayer erg de moeite waard) :)
Ik compenseer de iets duurdere uitgaven aan games wel met wat goedkopere import of aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 23:33:
[...]

Serieus. Ik heb nu in juni COD5:WAW voor € 25,00 gehaald en vandaag COD4:MW GOTY Edition voor € 22,00. Een week geleden Killzone 2: Limited Collector's Edition voor € 29,99. Allen bij de MM, toch zeer goede games voor relatief weinig geld. Er viel voor mij niet tegen op te importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Vandaag laatste PS3 Slim in de Bart Smit (HC Utrecht) gekocht voor 279 euro.
Gelijk maar COD5 en Dirt2 en een extra Dualshock 3 controller bij gekocht. Vanavond COD5 gespeeld en dat was genieten! Mooi spel met veel actie. HDMI kabel van de Action (€3,-) werkt prima :)

Iemand nog aanraders qua games? Ik zoek nog een leuke 2 player game dat niet moeilijk te spelen is...tips anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Jumpman schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 00:05:
[...]

Serieus. Ik heb nu in juni COD5:WAW voor € 25,00 gehaald en vandaag COD4:MW GOTY Edition voor € 22,00. Een week geleden Killzone 2: Limited Collector's Edition voor € 29,99. Allen bij de MM, toch zeer goede games voor relatief weinig geld. Er viel voor mij niet tegen op te importeren.
Moet je er wel even bij zeggen bij welke mediamarkt dat is aangezien ze allemaal verschillende aanbiedingen hebben. Toevallig heb ik hem vandaag nog in Groningen zien staan voor de hierboven aangegeven 38 Euro, dus het gaat sowieso niet voor MM Groningen op.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Joosie200 schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:56:
[...]

Ik heb ook mijn 60GB versie onlangs verkocht, nu krijg je er nog iets voor; leve marktplaats _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
DopdeDouwer schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 00:39:
[...]

Ik heb ook mijn 60GB versie onlangs verkocht, nu krijg je er nog iets voor; leve marktplaats _/-\o_
Mijn broertje had juist een 2e-hands PS3 gekocht (toevallig ook een 60GB versie), hij had er niet het geld ervoor voor een nieuwe... mooie win-win situatie, iedereen aan de PS3 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

[...]

Of je krijgt van die mailtjes uit Nigeria :D :')

Volgens mij is de MAG beta toch echt alleen voor Qore gebruikers

http://blog.us.playstatio...ibers-launching-thursday/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verkopen ze in elke Action zaak, ongeacht de plaats, HDMI kabels voor 3 euro? Want bij mij in de buurt heb je ook een Action en als die voor 3 euro een HDMI kabel aanbieden, waarom dan nog de moeite doen om via ebay het binnen te halen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kan iemand bevestigen;
psn update 3.01 ? en ..... unchanted demo op de store??

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
FeaR1986 schreef op maandag 14 september 2009 @ 17:15:
...
Maar andere vraag dan:
Heeft iemand ervaring met de DS3-controllers die op BigDennis.com worden aangeboden?
Dingen zijn €49,95 dus relatief wat goedkoper dan in de meeste winkels en geen verzendkosten waardoor de goedkoopste winkel in de pricewatch ook niet meer de goedkoopste is. Ben alleen wat "onzeker" geworden door die berichten van fake controllers...
Heb de DS3 controller vorige week op donderdagmiddag besteld via Amazon.co.uk Zaterdag middag binnengekregen, was incl verzendkosten 42 euro met de huidige pond koers. Gewoon de originele en zonder gezeik. Van bigdennis weet ik niet of ze origineel zijn of niet, maar die van amazon zijn dat wel. Kijk ook meteen voor meerdere accessoires dat scheelt je namelijk met de verzendkosten. Ik heb zelf bv nog de oplader van sony en de headset besteld (wel als tweede bestelling) via amazon (die het indirect bij mymemory bestelt).
Heb toen maar zelf bij mymeory direct besteld omdat amazon dan twee keer verzendkosten rekent en mymemory zelf maar 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
PS3 Firmware Update (v3.01) now available
Hi everyone, PS3 system software update 3.01 is now available for download. This is an optional update that improves system stability during use of some PlayStation 3 format software.

Bron
Klopt dus. Uncharted demo weet ik niet.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

himlims_ schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 09:07:
kan iemand bevestigen;
psn update 3.01 ? en ..... unchanted demo op de store??
Was dat niet voor Pre-Order mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
willy1986 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 00:24:Iemand nog aanraders qua games? Ik zoek nog een leuke 2 player game dat niet moeilijk te spelen is...tips anyone?
Resident Evil 5 - Shooter met puzzels
Little Big Planet - Puzzelen, puzzelen en veel lol
Resistance 2 - (Coöp-)Shooter
Sega Megadrive Ultimate Collection - Veel klassiekers o.a. Sonic (1, 2 en 3), Streets of Rage (1, 2 en 3) en Golden Axe (1, 2 en 3).
Buzz Quiz T.V. - Multiplayer Quiz

===========================================================================

* Update 3.01 zou LIVE moeten zijn volgens Kotaku*

** Yupp, Firmware 3.01 is uit **
Een vrij grote update lijkt het, duurt vrij lang iig. :9
Volgens diverse sites is de update om de problemen van Firmware 3.0 te verhelpen.
http://www.n4g.com/ps3/News-394316.aspx
Dus alleen de echte problemen en niet de smaakgevallen. O-)

[ Voor 27% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-09-2009 10:20 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b][message=32578404,noline]

Volgens diverse sites is de update om de problemen van Firmware 3.0 te verhelpen.
Updates zijn altijd ong. even groot, je download de complete firmware voor de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:03:
[...]

Resident Evil 5 - Shooter met puzzels
Little Big Planet - Puzzelen, puzzelen en veel lol
Resistance 2 - (Coöp-)Shooter
Sega Megadrive Ultimate Collection - Veel klassiekers o.a. Sonic (1, 2 en 3), Streets of Rage (1, 2 en 3) en Golden Axe (1, 2 en 3).
Buzz Quiz T.V. - Multiplayer Quiz

===========================================================================

Lijkt me meer dan logisch dat ze de problemen verhelpen en de grafische "problemen" even laten voor wat het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
die uncharted beta staat niet online..

alleen voor mensen die gepreordered hebben..

29 september kwam volgens mij een multiplayer demo uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Star Ocean 4 komt definitief naar de PS3 getuige deze Japanse advertentie:

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/2wn8x0k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zo lijkt het dat elk exclusief naar de ps3 ook komt. Heerlijk! Ik denk dat ze alleen nog mass effect als excl. hebben die egt goed is...en ik vermoed dat die ook naar ps3 gaat komen ;)

Zelf kijk ik meer uit naar White Knight chronicles die in januari gaat uitkomen. Darnaast heb ik ook een preorder staan voor Demon Soul's, die heb ik namelijk eerder al gespeeld (geleend van n kennis) en vond het een verassend goede action rpg.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Sandyman538 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 00:34:
[...]

Moet je er wel even bij zeggen bij welke mediamarkt dat is aangezien ze allemaal verschillende aanbiedingen hebben. Toevallig heb ik hem vandaag nog in Groningen zien staan voor de hierboven aangegeven 38 Euro, dus het gaat sowieso niet voor MM Groningen op.
Dan moet je denk ik even vragen, want hij staat in het blaadje van Groningen wel voor 22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-09 17:02
[...]

En toch durf ik dat niet aan he, mijn Ps3 60GB maakt af en toe wat rare geluidjes en ik zou me gewoon schuldig voelen als een ander hem koopt en hij gaat kapot. Misschien komt hij dan wel boos bij mijn deur... Al doet hij het bij mij prima, nooit crashes o.i.d.

Al zou ik het wel lekker vinden als ik m'n 60Gb voor een mooie prijs kan verkopen... Gebruik die cardreader en B.C. toch niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneezyThunder91
  • Laatst online: 17-03 18:46
Ben sinds een week in het bezit van een PS3 Slim. Wat een g*** apparaat. Ben er echt super tevreden mee. De grootste reden voor mij om op de slim te wachten (Wilde in april al een ps3) is de mogelijkheid om ook de HD audio formaten in Bitstream uit te kunnen sturen.

Om alles te kunnen bedienen gebruik ik een Harmony 525. En gisteren dus ook maar een Harmony PS3 Adapter gekocht. Echt een uitkomst. De meldingen op internet over moeizame installatie gingen bij mij totaal niet op. Had al een activiteit voor Play PS3, maar natuurlijk reageerde de PS3 zelf niet. Gisteren dus doosje uitgepakt, aangesloten en op de PS3 een bluetooth afstandsbediening geregstreerd en het werkte meteen als een trein. Met name handig voor mijn vrouw zodat ze Blu-ray's en DVD's gewoon met de Harmony kan bedienen ipv met de PS3 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

MAG Beta Code worden nu al wel weggegeven :)

https://secure.eu.playsta...voor-op-de-MAG-b%C3%A8ta/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Wat nu voor de mensen zoals ik die nog een 60GB hebben en hij gaat stuk (die van mij is al eens stuk gegaan) en je moet hem opsturen. Krijgen we dan gewoon weer een 60 gb terug ondanks dat deze helemaal niet meer gemaakt wordt. Ik kreeg toen ook gewoon een 60gb maar er is nu een compleet ander model (PS3Slim). Zelfs de 40 en 80 GB gaat niet meer in produktie zijn neem ik aan..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Inzending meteen verzonden. Wel grappig dat je op bepaalde tijden kunt spelen. Van 18:00 - 21:00 en van middernacht tot 3 uur ofzo.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

cheiron schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:58:
[...]

Inzending meteen verzonden. Wel grappig dat je op bepaalde tijden kunt spelen. Van 18:00 - 21:00 en van middernacht tot 3 uur ofzo.
Ja precies :D Misschien juist om te kijken in hoeverre er lag gaat optreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Based on your PlayStation Network details, you are not eligible to enter this competition. This may be due to individual country laws regarding minimum age and competition entry requirements.
Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Als je binnen de garantie zit, en ze kunnen het apparaat niet meer repareren heb je waarschijnlijk geluk bij een ongeluk. Als sony de 60 gb écht niet meer heeft, zullen ze je een 80 gb of een Slim moeten verschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wedstrijdinzending ontvangenJe inzending is met succes verzonden.

Hou eu.playstation.com in de gaten voor de resultaten van deze wedstrijd en om meer kans op geweldige prijzen te maken.

Nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

ymmv schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:58:
Star Ocean 4 komt definitief naar de PS3 getuige deze Japanse advertentie:

[afbeelding]
Met engelse subs :Y

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3hype.nl/images/upload/Star%20Ocean%20scan.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Laatst online: 03:57
bram1984 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:59:
Als je binnen de garantie zit, en ze kunnen het apparaat niet meer repareren heb je waarschijnlijk geluk bij een ongeluk. Als sony de 60 gb écht niet meer heeft, zullen ze je een 80 gb of een Slim moeten verschaffen.
Nouja, geluk is een groot woord als je zeer gesteld bent op PS2 Emulatie, kaartlezer en 4 USB-poorten... Daarnaast zal ook niet iedereen het design van de Slim even mooi vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Laatst online: 11-09 23:44
Verzonden! Nu fingers crossed :)

(Ik dacht overigens ook even met mijn Duitse PSN account in te schrijven, maar helaas...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Surineeslander schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:12:
[...]

Verzonden! Nu fingers crossed :)

(Ik dacht overigens ook even met mijn Duitse PSN account in te schrijven, maar helaas...)
Same here :Y Ik hoop er echt op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Bellerophon schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:58:
[...]

Ja precies :D Misschien juist om te kijken in hoeverre er lag gaat optreden
Zal inderdaad stress-testen zijn. Je kan niet reclame maken met 64 man online en dat het dan gaat laggen. Dan maak je jezelf belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je inzending is met succes verzonden. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 12-09 18:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:16:
[...]

Zal inderdaad stress-testen zijn. Je kan niet reclame maken met 64 man online en dat het dan gaat laggen. Dan maak je jezelf belachelijk.
256 man bedoeld u ;)
Dat had ik eerst ook. Je moet eerst inloggen op je PSN account en vervolgens kun je de link paste in hetzelfde venster. Dat zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Laatst online: 11-09 23:44
Ik vraag me echt af of we kans maken... inschrijven kan al sinds gisteren 18.00 uur namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
kheb me ook aangemeld, afwachten.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.