De eerste 16.000, dus hoop doet levenSurineeslander schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:59:
Ik vraag me echt af of we kans maken... inschrijven kan al sinds gisteren 18.00 uur namelijk.

PSN: Bellerophon-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
De eerste 16.000, dus hoop doet levenSurineeslander schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:59:
Ik vraag me echt af of we kans maken... inschrijven kan al sinds gisteren 18.00 uur namelijk.
"Based on your PlayStation Network details, you are not eligible to enter this competition. This may be due to individual country laws regarding minimum age and competition entry requirements."Bellerophon schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:52:
MAG Beta Code worden nu al wel weggegeven
https://secure.eu.playsta...voor-op-de-MAG-b%C3%A8ta/
[ Voor 15% gewijzigd door dangerpaki op 15-09-2009 14:07 ]
Ik kwam niet voor die game ik zag hem alleen staan. Het enige wat ik zei was dat het vaak MM afhankelijk is of iets in de aanbieding is en dat het daarom handig is om dat er bij te vermeldenSR8 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:38:
[...]
Dan moet je denk ik even vragen, want hij staat in het blaadje van Groningen wel voor 22.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Precies! Ik wil dus de PS3 Slim gewoon niet! Ik vind deze echt niet mooi.Rctworld schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:08:
[...]
Nouja, geluk is een groot woord als je zeer gesteld bent op PS2 Emulatie, kaartlezer en 4 USB-poorten... Daarnaast zal ook niet iedereen het design van de Slim even mooi vinden
PSN id: PENo1
Bedankt! Heb me ook aangemeld, ben echt heel erg benieuwd of MAG wat is, Zipper is 1 van mijn favo ontwikkelaars.Dat had ik eerst ook. Je moet eerst inloggen op je PSN account en vervolgens kun je de link paste in hetzelfde venster. Dat zou moeten werken.
[ Voor 41% gewijzigd door Jumpman op 15-09-2009 14:45 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Bedankt! Had er zelf nog helemaal niet bij nagedacht, heb de update gedraaid inmiddels. Ik merk overigens zelf niet echt een verschil moet ik zeggen. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik de tv nog niet zo lang heb en alles dus in principe nieuw is.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 19:13:
[...]
ik ging even naar je tv kijken , en toen kwam ik het volgende tegen.
Misschien helpt dit je.
Veel plezier met de tv
Beeld
Als je de tv net uit de doos hebt zal het beeld in eerste instantie tegenvallen omdat het erg donker is. Dit probleem is echter eenvoudig op te lossen met een firmware upgrade van de Philips website. Daarna kun je genieten van een prachtig beeld.
hier is de link
http://www.p4c.philips.co...&slg=nl&mid=Link_Software
Heu? Kan dat met de slim dan? Heb ik iets gemistArbeider schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:40:
De grootste reden voor mij om op de slim te wachten (Wilde in april al een ps3) is de mogelijkheid om ook de HD audio formaten in Bitstream uit te kunnen sturen..
Jheroun schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:56:
[...]
Heu? Kan dat met de slim dan? Heb ik iets gemist
Productoverzicht: PlayStation®3 (CECH-2000)
Productnaam: PlayStation®3
Productcode: CECH-2000 (Charcoal Black)
CPU: Cell Broadband Engine™
GPU: RSX®
Audio-uitvoer: LPCM 7.1ch, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, DTS, DTS-HD, AAC.
Geheugen: 256 MB XDR Main RAM, 256 MB GDDR3 VRAM
Harde schijf: 2.5" Serial ATA 120 GB *1
Input/output *2 Hi-Speed USB (USB 2.0): 2
Netwerken: Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) × 1, IEEE 802.11 b/g, Bluetooth® 2.0 (EDR)
Controller: Draadloze controller (Bluetooth®)
AV-uitvoerresolutie: 1080p, 1080i, 720p, 480p, 480i (voor PAL 576p, 576i)
AV-uitvoer HDMI OUT-aansluiting *3: 1
AV-uitvoer AV MULTI OUT-aansluiting: 1
AV-uitvoer DIGITAL OUT (OPTICAL)-aansluiting: 1
BD-/dvd-/cd-speler (alleen lezen), maximale leessnelheid: BD × 2 (BD-rom); dvd × 8 (dvd-rom); cd × 24 (cd-rom)
Voeding: AC 220 - 240, 50/60 Hz *4
Stroomverbruik: ongeveer 250 W
Afmetingen (exclusief uitstekende onderdelen): ongeveer 290 × 65 × 290 mm (breedte × hoogte × lengte)
Gewicht: ongeveer 3,2 kg
Inclusief *5: 1 PlayStation®3-systeem, 1 draadloze controller (DUALSHOCK®3), 1 AC-voedingskabel, 1 AV-kabel, 1 USB-kabel
Idem hier. Vind tot nu toe COD MW2 er toch beter uitzien en veel veelbelofender. Alleen 256 players online is niet genoeg als verkoopargument voor mij. Heb toevallig gisteren m'n draadloze headset besteld dus die zal goed van pas komen in MAG-beta testing.Jumpman schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:42:
Ik heb me ook voor de M.A.G. Beta ingeschreven. We zullen zien. Ik was niet van plan de game te kopen, maar misschien veranderd dat na het spelen van de BETA.
Voor de graphics zul je MAG niet moeten kopen, en terrecht anders krijgen ze nooit 256 man online.dangerpaki schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:07:
[...]
Idem hier. Vind tot nu toe COD MW2 er toch beter uitzien en veel veelbelofender. Alleen 256 players online is niet genoeg als verkoopargument voor mij. Heb toevallig gisteren m'n draadloze headset besteld dus die zal goed van pas komen in MAG-beta testing.
Stiekem toch gehoopt dat ze dat voorelkaar zouden krijgen. Maar is natuurlijk inderdaad niet realistisch. Hoewel het zelfden zal voorkomen dat je in een keer ook echt 256 man op je beeld gerenderd krijgt lol. Zou wel geniaal zijn als je dan een paar handgranaten neergooit hahahahSynth schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:08:
[...]
Voor de graphics zul je MAG niet moeten kopen, en terrecht anders krijgen ze nooit 256 man online.
Als het vloeiend speelt, dan doen de graphics er voor mij niet echt toeSynth schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:08:
[...]
Voor de graphics zul je MAG niet moeten kopen, en terrecht anders krijgen ze nooit 256 man online.
Ik vind graphics sowieso niet echt super interesant in game's, heb liever een spelervaring die me bij blijft dan een wow moment van 10 seconden. Maar jammer genoeg is de trent van nu dat de graphics er nog beter uit moeten zien, waardoor ze veel waardevolle tijd niet in de gameplay steken.Bellerophon schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:23:
[...]
Als het vloeiend speelt, dan doen de graphics er voor mij niet echt toe
Tja, het is terug in de tijd maar "Final Fantasy VII" blijft geweldighimlims_ schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:54:
iemand tips voor een leuke RPG game?
ik vind rpg elementen vaak wel leuk; lvlen skills bepalen etc.
Afgezien van fallout bepaalde tips?
nooit gespeeld; helaas ook geen CC of PSN-cardSepiroth schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:53:
[...]
Tja, het is terug in de tijd maar "Final Fantasy VII" blijft geweldig
Staat ook voor een tientje in de store en grote kans dat je hem al gespeelt hebt...
- Enchanted Armshimlims_ schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:54:
iemand tips voor een leuke RPG game?
ik vind rpg elementen vaak wel leuk; lvlen skills bepalen etc.
Afgezien van fallout bepaalde tips?
PSN-cards komen vanaf a.s. vrijdag in de winkel te liggen.himlims_ schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:55:
[...]
nooit gespeeld; helaas ook geen CC of PSN-card![]()
Laatst huppelepup-kingdom gekocht (20euro) wel wat rpg, maar iets te veel hack n slash
[ Voor 22% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-09-2009 16:21 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Weet niet of het voor alle winkels zo is maar GameMania vermeld op hun site dat de PSN cards 2 weken vertraging hebben en pas vanaf 1 oktober te koop zijn.[b][message=32581112,noline]
PSN-cards komen vanaf a.s. vrijdag in de winkel te liggen.
[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 15-09-2009 16:38 ]
Verwijderd
Bij Bol zijn ze vanaf 18-09-09 te verkrijgen.Ike. schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:35:
[...]
Weet niet of het voor alle winkels zo is maar GameMania vermeld op hun site dat de PSN cards 2 weken vertraging hebben en pas vanaf 1 oktober te koop zijn.
Goede RPG: Eternal Sonata
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 17:16 ]
Enchanted Arms vond ik ook erg leuk ondanks de matige review cijfers. Sacred2 was echt een zeldzame miskoop van mijn kant. Met veel plezier deeltje 1 gespeeld, maar deze was wel heel unpolished voor een console game. Erg priegelige comat, slechte animatie, en totaal onduidelijke implementatie van de stats. Niet dat die stats uitmaken, omdat het zo makkelijk was (in elk geval tot waar ik ben gekomen). Irritante uitwerking van inventory. En het ergste was dat lokale coop nog zo slecht geimplementeerd was dat we er maar mee zijn gestopt. Het spel is zichzelf totaal voorbij gelopen, en zoveel op hoeveelheid content en uitgebreid statsysteem gefocussed dat het vergeten is dat het spel ook lekker moet spelen en leuk moet zijn... Maar goed, ieder zijn mening natuurlijkOPSLAGHOND schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:20:
[...]
- Enchanted Arms
- Sacred 2: Fallen Angel
Beide games bevallen mij zeer goed, met Sacred 2 ben ik op dit moment nog bezig.
Sacred 2 heeft wel wat meer nadelen zoals framedrops en mensen/beesten die met je meelopen die je klem zetten op smalle stukken.
En er zijn er aardig wat onderweg alleen heb je daar nu niets aan.
[...]
PSN-cards komen vanaf a.s. vrijdag in de winkel te liggen.
Verwijderd
Verwijderd
egt of echt?Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:20:
Enchanted Arms vond ik egt niets aan.
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-09-2009 18:16 ]
PS3 Slim kan inderdaad HD Audio over bitstream zenden aangezien de Slim versie een nieuwe chip heeft ten opzichte van de oudere versies. Alleen als je thuis een geluidsset hebt staan waar je het verschil tussen gewone audio en de HD versies gaat horen dan neem ik aan dat er ook wel een leuk scherm bij staat. En voor het laatste zou ik dan toch weer een losse Blu-ray speler kopen. Want het beeld wat de PS3 geeft is toch wel weer achterhaald door vele stand-alone Blu-ray spelers.Jheroun schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:56:
[...]
Heu? Kan dat met de slim dan? Heb ik iets gemist
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Kun je dit toelichten? Het enige dat een Bluray speler hoeft te doen is de MPEG stream decoderen en de rauwe bitjes via HDMI doorgeven. Daar kan weinig mis gaan dus ik vind je uitspraak nogal twijfelachtig.FeaR1986 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:37:
Want het beeld wat de PS3 geeft is toch wel weer achterhaald door vele stand-alone Blu-ray spelers.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
bron: http://www.game-vid.com/c...video-firmware-update-301Vandaag bracht Sony dus zijn nieuwe Firmware naar buiten voor de PlayStation 3. Hierin zit tot nu toe 1 ontdekte nieuwe feature, namelijk de Windows Media Player Stream. Hiermee kun je direct foto's, video's en muziek van je PC bekijken en beluisteren op je PlayStation 3. Alles wordt automatisch en zorgvuldig ingedeeld in mappen en binnen enkele minuten kun je al je film bekijken op je PlayStation.
Gaaf
Ohh was MAG met 256. Eerlijk is eerlijk, ik heb het aantal niet nagekeken op juistheid. Met 256 man is het des te belangrijker!Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:56:
[...]
256 man bedoeld u
[...]
Dat had ik eerst ook. Je moet eerst inloggen op je PSN account en vervolgens kun je de link paste in hetzelfde venster. Dat zou moeten werken.
Ik had een PS3 60GB en GT4 zag er prima uit. Inmiddels heb ik een losse PS2 en met component ziet dat er eigenlijk gewoon even goed uit. De PS3 doet verder niks magisch met zo'n game.Stancke schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 18:44:
Als ik nu GT4 ofzo speel op m'n PS3 60GB, zijn de gfx dan hetzelfde als bij de PS2 of zijn ze zichtbaar beter?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
edit: hmmm mobiel ingevoerde tekst staat er niet... Alsnog:Ace schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 18:25:
Trine dan eindelijk op PSN, aanstaande donderdag
http://www.thesixthaxis.c.../trine-out-this-thursday/
[ Voor 47% gewijzigd door AllSeeyinEye op 15-09-2009 19:22 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Dit bestaat al langer dan vandaag? Zolang als ik mijn ps3 heb iig wel...
Zucht...
The devil is in the details.
Oke, maar in principe alles wat ik op de vaste pc doe, kan ik ook op de laptop. En ik weet dat het mijn eigen keuze is, maar ik vroeg me af, of ik er goed aan zou doen.Mute schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:19:
Dat kan jij alleen bepalen? Je zegt zelf dat je je laptop niet veel gebruikt en je desktop wel, dus ik zou het eigenlijk niet doen.
Die heb ik juist nodig voor school.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:24:
Waarom dan niet je laptop verkopen
[ Voor 29% gewijzigd door SgtElPotato op 15-09-2009 19:28 ]
Zucht...
Nah, het is in principe maar een 'simpele' laptop. Maar het enigste wat ik op deze pc doe is, muziek download, af en toe een film. Beetje msn, en steam chat. En dan beetje Internetten, GoT, e.d.Tom schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:38:
Als de specs van je laptop goed zijn, why not. Al zou ik wel gewoon je beeldscherm, toetsenbord en muis bewaren. Dan heb je eigenlijk alsnog een volwaardige desktop als je die aansluit op je laotp. Aan de andere kant schrijf je veel af op een pc, dus als je er niet zo heel veel meer voor terugkrijgt kun je beter even doorsparen voor een losse PS3.
Zucht...
Je kan ook de PS3 (niet de Slim !) kopen en daar linux opzetten.SgtElPotato schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:17:
Ik ben van plan om mijn computer te gaan verkopen, en er een PS3 voor terug te kopen.
Ik heb hier naast nog een laptop, en speel op CSS na geen spellen op de Computer. Msn kan ik dan op de laptop, en word e.d. ook. Net zoals al mijn muziek en films e.d.
Doe ik er goed aan om mijn PC te verkopen, en een PS3 terug te kopen. Of zou ik beter kunnen sparen voor een PS3 erbij.
Deze computer word nu wel dagelijks gebruikt, en de laptop staat eigenlijk altijd uit. Dus ik kan alles overzetten naar mijn laptop.
Zou ik hier goed aan doen of kan ik het beter niet doen, wat vinden jullie?
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Verwijderd
Gezien je er zo over twijfelt, zou ik je desktop niet de deur uit doen. Bij dit soort keuzes moet je helemaal zeker zijn van je zaak en dat lijk je niet te zijn (want je vraagt het hier). Gezien het feit dat je eerst iets zou moeten verkopen om een ps3 te kopen, lijk je niet heel ruim bij kas te zitten. Een reden temeer om nog even rustig verder te sparen.....SgtElPotato schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:50:
[...]
Nah, het is in principe maar een 'simpele' laptop. Maar het enigste wat ik op deze pc doe is, muziek download, af en toe een film. Beetje msn, en steam chat. En dan beetje Internetten, GoT, e.d.
En dan films op mn PS3 zetten/streamen, dat kan mijn laptop ook wel aan. Ik moet het me zelf nog eens even goed afvragen.
Verwijderd
Ligt niet aan je PS3. Je hebt een aardlusprobleem. Zie http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-aVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:24:
Hallo,
Ik heb nog maar vorige week een PS3 gekocht. Nog het oude model, 80GB, wegens een leuke actie bij Game Mania en omdat ik de mogelijkheid tot Linux niet wou verliezen.
Vandaag besloot ik hem eens aan te sluiten op mijn gewone beeldbuis-TV en ik zit met een probleempje.
Als ik de PS3 aansluit (via de MULTI AV OUT op een SCART poort), krijg ik een lage bromtoon te horen in de boxen van mijn TV, zelfs wanneer de PS3 volledig uit staat (met de schakelaar achteraan). Als ik echter de stekker helemaal uittrek, is er niets te horen.
Ingame is dit niet zo erg, maar het is wel hoorbaar in de menu's.
Is dit normaal? En is er iets aan te doen?
[ Voor 5% gewijzigd door ymmv op 15-09-2009 20:31 ]
Verwijderd
En hoe los ik dat op? Mijn PS2 is aangesloten op dezelfde TV, op dezelfde wijze, en heeft er geen last van.ymmv schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:29:
[...]
Ligt niet aan je PS3. Je hebt een aardlusprobleem. Zie http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a
iig even de links aanklikken en doorlezen lijkt me, staat duidelijk in wat het inhoud en wat je er tegen kan doen.
In principe is het geld er wel, alleen het is er niet in overvloed zodat ik er nog even een PS3 bij kan kopen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:22:
[...]
Gezien je er zo over twijfelt, zou ik je desktop niet de deur uit doen. Bij dit soort keuzes moet je helemaal zeker zijn van je zaak en dat lijk je niet te zijn (want je vraagt het hier). Gezien het feit dat je eerst iets zou moeten verkopen om een ps3 te kopen, lijk je niet heel ruim bij kas te zitten. Een reden temeer om nog even rustig verder te sparen.....
Zucht...
PS3 Slim kost 277 bij de Mediamarkt. Is voor een scholier natuurlijk best wat geld, maar als je een baantje hebt en verder rustig aandoet met uitgaven is dat best in korte tijd bij elkaar te sparen gok ik. Het is niet zo'n gigantisch bedrag als toen de PS3 net uitkwam. Zo te horen is je PC nog niet zo oud, nu al wegdoen is inderdaad maximaal afschrijven, dat is zonde. Andere optie is een gebruikte PS3 kopen.. er zijn best wat mensen die niet zo op het geld hoeven letten en de Slim willen (ook in dit topic hebben veel mensen de switch van Fat naar Slim gemaakt).SgtElPotato schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:48:
[...]
In principe is het geld er wel, alleen het is er niet in overvloed zodat ik er nog even een PS3 bij kan kopen.
En als ik zo achter mijn laptop zit, mis ik eigenlijk niks van mijn desktop.
Het enigste probleem waar ik mee zit, mijn pc die 1200 heeft gekost, maart 2008, daar vang ik nu nog geen eens de helft voor. Dat is het enigste probleem waar ik nu dus mee zit. En daarom vraag ik me af of het een goede ruil is.
Dat kan, maar naast de onzin biedingen van 180 euro,zat er en serieuze. Ga nu zelf een slim kopen(Met positief saldo)Bellerophon schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 07:50:
[...]
Of je krijgt van die mailtjes uit Nigeria![]()
Volgens mij is de MAG beta toch echt alleen voor Qore gebruikers
http://blog.us.playstatio...ibers-launching-thursday/
Hoezo zou je dat willen dan, De originele PS3 is toch veel mooier? die slim versie ziet er naar mijn mening echt niet uit, oftewel erg goedkope look.Tom schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:56:
[...]
PS3 Slim kost 277 bij de Mediamarkt. Is voor een scholier natuurlijk best wat geld, maar als je een baantje hebt en verder rustig aandoet met uitgaven is dat best in korte tijd bij elkaar te sparen gok ik. Het is niet zo'n gigantisch bedrag als toen de PS3 net uitkwam. Zo te horen is je PC nog niet zo oud, nu al wegdoen is inderdaad maximaal afschrijven, dat is zonde. Andere optie is een gebruikte PS3 kopen.. er zijn best wat mensen die niet zo op het geld hoeven letten en de Slim willen (ook in dit topic hebben veel mensen de switch van Fat naar Slim gemaakt).
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Looks aren't everything. Om het kort te houden: de Slim is sneller, stiller en koeler, daarom zou je dat misschien willen doen.angelus20 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:35:
[...]
Hoezo zou je dat willen dan, De originele PS3 is toch veel mooier? die slim versie ziet er naar mijn mening echt niet uit, oftewel erg goedkope look.
Ach, stiller ...? Ik heb anderhalve dag een PS3 Slim gehad maar ik heb hem terug gebracht vanwege het geluid van de ventilator. Die maakt nl al na enkele minuten een zoemend geluid dat ik heel wat irritanter vond dan de ventilator in mijn Fat die pas na 15-30 minuten aanspring en dan vooral een laag suizend geluid maakt. Ik had gehoopt een 100% stille console te krijgen, maar dat was de PS3 Slim dus ook niet. Dus terug naar de FRS waar ik na de nodige moeite uiteindelijk mijn geld terugkreeg. (Het scheelde dat ik afgezien van de PS3 Slim niks had aangeraakt of opengemaakt uit de doos)Mute schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:37:
[...]
Looks aren't everything. Om het kort te houden: de Slim is sneller, stiller en koeler, daarom zou je dat misschien willen doen.
ehm... dus je hebt twee apparaten nu thuis staan die hetzelfde kunnen en je vraagt je af of het handig is om de meest logge en onhandig in plaatsing en ruimte van de twee weg te doen in ruil voor....SgtElPotato schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:27:
Oke, maar in principe alles wat ik op de vaste pc doe, kan ik ook op de laptop.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
*proest!*angelus20 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:35:
[...]
Hoezo zou je dat willen dan, De originele PS3 is toch veel mooier? die slim versie ziet er naar mijn mening echt niet uit, oftewel erg goedkope look.
[ Voor 3% gewijzigd door Magic op 15-09-2009 22:03 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Klinkt meer als 'n defect. Die van mij hoor je niet.ymmv schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:43:
[...]
Ach, stiller ...? Ik heb anderhalve dag een PS3 Slim gehad maar ik heb hem terug gebracht vanwege het geluid van de ventilator. Die maakt nl al na enkele minuten een zoemend geluid dat ik heel wat irritanter vond dan de ventilator in mijn Fat die pas na 15-30 minuten aanspring en dan vooral een laag suizend geluid maakt. Ik had gehoopt een 100% stille console te krijgen, maar dat was de PS3 Slim dus ook niet. Dus terug naar de FRS waar ik na de nodige moeite uiteindelijk mijn geld terugkreeg. (Het scheelde dat ik afgezien van de PS3 Slim niks had aangeraakt of opengemaakt uit de doos)
Verwijderd
OK, ik heb het op een andere TV geprobeerd, en daar bromt ie ook...ymmv schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:29:
[...]
Ligt niet aan je PS3. Je hebt een aardlusprobleem. Zie http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a
http://www.elektronica-on...aansluiting%20op%20pc.htm bevat veel tips.
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 22:12 ]
Verwijderd
Ah, ik heb iets gevonden. Als ik de coaxiale kabel van de TV (kabel-TV) uittrek, bromt ie niet meer. Daar zit de aardingslus dus. Enig idee hoe ik dat oplos?Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:11:
[...]
OK, ik heb het op een andere TV geprobeerd, en daar bromt ie ook...
Ik heb ruim 2 jaar een PS3 gehad en sinds afgelopen weekend heb ik er een Slim erbij. Hij is in het echt toch stukken mooier dan ie op foto's misschien lijkt. Stiekem begin ik 'm zelfs mooier te vinden dan de oude omdat die echt veel lomper oogtangelus20 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:35:
Ik wil dat ook niet, snap uberhaupt niet dat men van een Fat naar een Slim gaat. Ik heb een Fat en zie absoluut geen reden (verbruik boeit mij niet, ding staat toch niet heel de dag aan bij mij). Qua looks (al vind ik het niet belangrijk) vind ik de Slim er wat goedkoper ogen met dat matte plastic en die losse knoppen. De Fat is ook plastic maar dat glanzende vind ik wel mooi (past ook beter bij m'n tv die zo'n zwarte glanzende rand heeft).angelus20 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:35:
[...]
Sneller? Je bedoelt het 0,5-1 seconde sneller opstarten van een game?Mute schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:37:
[...]
Looks aren't everything. Om het kort te houden: de Slim is sneller, stiller en koeler, daarom zou je dat misschien willen doen.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:24:
[...]
Ah, ik heb iets gevonden. Als ik de coaxiale kabel van de TV (kabel-TV) uittrek, bromt ie niet meer. Daar zit de aardingslus dus. Enig idee hoe ik dat oplos?
Ik meen mij anders te herinneren dat er filmpjes op het net stonden waaruit bleek dat de slim juist trager was met booten???Mute schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:37:
[...]
Nou, als ik een tijdje zit te spelen maakt de slim bij mij toch echt een hoorbaar geluid. Niet heel erg ofzo, maar zeker meer dan mijn desktop pc. Ik kan het niet vergelijken met een fat ps3 (die heb ik alleen bij een vriend even gehoord terwijl hij stond te idlen)Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:11:
Hmm mijne hoor je amper(120gb). Hij stiller dan de 60gb, 40gb en de 80gb. Heb ze allemaal gehad, en deze is t meest stilste en koelste. Maar een kennis die ik ken heeft ook de 120gb gekocht en die maakte in t begin geluid en na paar dagen spelen maakte hij geen geluid meer.
Flickr PSN ID= cheironnl
Met bepaalde dingen wel, en met andere dingen weer niet.M a r c o schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:48:
[...]
Ik meen mij anders te herinneren dat er filmpjes op het net stonden waaruit bleek dat de slim juist trager was met booten???
Ik kan ook niet vergelijken, maar ik moet mijn geluid uitzetten om hem te kunnen horen.cheiron schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:59:
[...]
Nou, als ik een tijdje zit te spelen maakt de slim bij mij toch echt een hoorbaar geluid. Niet heel erg ofzo, maar zeker meer dan mijn desktop pc. Ik kan het niet vergelijken met een fat ps3 (die heb ik alleen bij een vriend even gehoord terwijl hij stond te idlen)
[ Voor 28% gewijzigd door Mud.Starrr op 15-09-2009 23:07 . Reden: Quote toegevoegd. ]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Sneller is sneller, je hebt mij nergens zien zeggen dat het véél sneller isTom schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:31:
[...]
Sneller? Je bedoelt het 0,5-1 seconde sneller opstarten van een game?
Dan heb jij andere filmpjes gezien dan ik.M a r c o schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:48:
[...]
Ik meen mij anders te herinneren dat er filmpjes op het net stonden waaruit bleek dat de slim juist trager was met booten???
Sony doet het goed als analisten verwachten dat de PS3 Slim levertekorten zal meemaken en marktaandeel gaat winnen op de 360. Het lijkt ook in NL het geval te zijn. Je ziet hier in dit topic hopen nieuwe PS3-kopers. Ik zag een reactie van iemand die meldde de laatste PS3 uit de winkel te hebben meegenomen. Ik ben benieuwd of anderen dat gevoel ook hebben dat het tij voor de PS3 nu drastisch gekeerd is. Ik verwacht zelf dat eind dit jaar de PS3 in Europa een omslagpunt zal hebben tov de 360, zeker als Gran Turismo 5 in december uitgebracht wordt. Vanaf oktober brengt Sony dan Uncharted 2, Ratchet & Clank, Gran Turismo, God of War 3, MAG en Heavy Rain uit. Me dunkt dat je daarmee voor de dag mag komen.Posted September 15, 2009 by James Brightman
Since Sony dropped the price on PS3 to $299, launched the new model PS3 Slim and kicked off an appealing new marketing campaign, sales have really picked up, both here (up 300% at top retailers) and overseas. In fact, according to Sterne Agee analyst Arvind Bhatia, PS3 hardware appears to be ahead of market expectations this month.
"Our channel checks show that PS3 hardware sales remained strong in the second week of September following very strong sales in the first week of September. The first week of September saw a 300% lift at top retailers according to Sony. Our checks suggest stronger pent-up demand than expected. We now believe PS3 hardware sales in September have the potential to be up as much as 75% y-o-y versus our most recent upwardly revised expectation of +50% y-o-y. We believe this is stronger than market expectations," he said.
If Bhatia's right, some consumers could even have some difficulty finding the PS3 by the end of the month - a stark comparison to the post-launch months when PS3 boxes were sitting, collecting dust on store shelves. "We believe PS3 sales for the month of September could be up even more than our estimate of +75% depending on supply. Our contacts indicate that while PS3 supplies are currently normal there is risk of shortages by the end of this month," he said.
Not only is Sony gaining some steam going into the holiday season, but Bhatia indicated that PS3 sales do appear to be eating into Xbox 360 sales - music to Sony's ears no doubt. "In contrast to the PS3, our checks show that hardware sales of Xbox 360 have shown only a slight lift of around 5% to 10% following its recent price cut. We attribute this to the fact that Microsoft’s lower priced Arcade model remained unchanged in price at $199 while the Elite model, while lowered by $100, really just replaced the Pro Model (which is being phased out) at $299. In addition, given our checks on the PS3, it does appear that the PS3 is picking up some share at the expense of the 360," he said.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
http://www.ps3news.com/Pl...e-original-playstation-3/
[ Voor 49% gewijzigd door M a r c o op 15-09-2009 23:50 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Tranquility op 16-09-2009 01:10 ]
3.0 is ook echt meer voor de slimM a r c o schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:47:
[...]
http://www.ps3news.com/Pl...e-original-playstation-3/
als ik op "ps3 slim slow" google, kom je toch best veel hits.
edit:
schijnt dat de PS3 slim wel trager was, met firmware 2.8.
met 3.0 schijnt dit veel verbeterd te zijn.
bovenstaande filmpjes zijn volgens mij ook nog met de oude firmware.
al geloof ik ook niet dat de slim nu veel sneller zou zijn. de ene troeft de andere marginaal af voor zover ik lees. kan ook niet anders, het is grotendeels dezelfde hardware, hooguit op een andere afmeting chip.
Dat betwijfel ik toch wel. Een slim uitbrengen om de productiekosten te kunnen drukken en dan een duurdere coating gebruikenbram1984 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:00:
[...]
Een apparaat in hoogglans zwart plastic produceren is sowieso 'n stuk goedkoper, dus ga maar na wat goedkoper oogt.
Qua geluidskwaliteit is er geen verschil, alleen gaan er met bitstream de DTS-HD of Dolby HD-symbolen oplichten op nieuwe versterkers en dat is audiosnobs heel wat waard.Coolsnarf schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:26:
Overigens las ik dat je nu via bitstream HD geluid kan doorsturen, maar als ik via PCM het doorstuur dan zie ik dat weliswaar niet op mijn receiver maar stuurt die toch ook HD geluid door (via HDMI uiteraard)?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
In tegenstelling tot de xbox controller moet je de PS3 controller losjes vasthouden en eigenlijk laten leunen op je vingers, dus niet je vingers trak er tegen aan aan de achterkant. zo hou je de controller niet in je palm maar in je wijsvingers waardoor je duimen automatisch boven de sticks komen te liggen.Edje040 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:51:
Aangezien ik tijdens mijn vakantie bezoek heb gehad van het dievengilde en oa mijn PC, LCD's en Xbox360 incl alle spellen zijn gestolen ben ik op zoek gegaan naar iets compleet nieuws. Ik heb dus gekozen voor de PS3 Slim aangesloten op een Samsung 40 inch LED-tv![]()
Het verschil tussen de bediening van de controllers van de 360 en de PS3 vind ik echter wel groot. Los van het feit dat de controller van de 360 zwaarder is en meer vibration in zich heeft (daar kan ik wel aan wennen) heb ik wel moeite met de plaats van de knoppen. De besturingssticks van de PS3 zitten onder in het midden terwijl die bij de 360 juist boven zitten (althans die op te sturen). Kan mij iemand een tip geven wat de beste manier is om tijdens een racegame te sturen. Toch wennen aan het feit dat de sticks lager zitten of racen jullie allemaal met de pijltjestoetsen? Ook gasgeven en remmen gebeurd bij de PS3 met drukknoppen terwijl dit bij de 360 gebeurd middels de schuingeplaatste drukknoppen aan de voorzijde.
Graag tips wat het beste resultaat geeft (moeten wennen zal ik toch...)
Daar heb je volgens mij die Geoteck dingen voor ofzo --> Klik, Kosten niets en schijnen de werking wel te verbeteren. Maar ben het met je eens dat het vanuit fabriek al zo zou moeten zijn. Maar daar zal wel een stuk ego meespelen dat het anders teveel op de xbox controller zou lijken. Heb zelf niet gemerkt dat ik er veel last van heb.BM schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:07:
Alles went, misschien wel, maar ik ga vooralsnog wel mee met zijn reactie, en ik speel toch ook alweer een tijdje met een ps3 controller. Wat ik vooral verbeterd zou willen zien aan de ps3 controller zijn betere triggers (die naar buiten draaien, niet naar binnen), en analoge sticks die niet bol, maar hol zijn. Schiet nu nog te vaak van die sticks af.
Verder mocht de controller een paar gram extra gebruiken.
Hear hearOPSLAGHOND schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:27:
Ik en met mij vele anderen die vanaf de eerste Playstation al deze controller (met minimale veranderingen) gewend zijn willen juist geen veranderingen.
Hoezo verbeteringen?
Misschien jouw persoonlijke smaak, maar ik hoor nagenoeg niemand erover klagen en degenen die dat wel doen hebben veelal (een) andere console(s) waar ze meer op spelen (lees: meer aan gewend zijn).
Zelfde geld voor mij, design van de Xbox controller vind ik persoonlijk 3x niets.Bellerophon schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:34:
[...]
Hear hear
Ik vond een Xbox controller juist te log.
En heb persoonlijk totaal geen moeite met de triggers en de analoge joypads
Ik stuurde vroeger voornamelijk met de pijltjes toetsen, maar tegenwoordig meer met de sticks omdat je dan net een klein beetje meer controle hebt. Ligt verder ook een beetje aan welk racegame het is. Ik zou zeggen gewoon uitproberen wat je fijner vindt!Edje040 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:37:
Sturen jullie in racegames over het algemeen met de pijltjestoetsen of met de sticks? En gasgeven/remmen met de toetsen of met de triggers?
[ Voor 24% gewijzigd door Omni superens op 16-09-2009 11:43 ]
Idem hier. Speel al vanaf de PS1 en daarmee had de controller dezelfde lay-out. Oke, de DS3 is natuurlijk een stuk lichter en draadloos, maar dat is alleen meer beter. Ben de playstation controller gewoon erg gewend.OPSLAGHOND schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:27:
Ik en met mij vele anderen die vanaf de eerste Playstation al deze controller (met minimale veranderingen) gewend zijn willen juist geen veranderingen.
Hoezo verbeteringen?
Misschien jouw persoonlijke smaak, maar ik hoor nagenoeg niemand erover klagen en degenen die dat wel doen hebben veelal (een) andere console(s) waar ze meer op spelen (lees: meer aan gewend zijn).
Gasgeven en remmen kan toch met de R2 en L2, de analoge triggers?Edje040 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:51:
Ook gasgeven en remmen gebeurd bij de PS3 met drukknoppen terwijl dit bij de 360 gebeurd middels de schuingeplaatste drukknoppen aan de voorzijde.
[ Voor 9% gewijzigd door blitzkrieg op 16-09-2009 11:44 ]
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Thanx..die instellingen heb ik nu ook..veel oefenen lijkt me het besteblitzkrieg schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:42:
[...]
Gasgeven en remmen kan toch met de R2 en L2, de analoge triggers?
Edit: gas geven en remmen met de triggers, sturen met de linker stick.
Tuurlijk is dat persoonlijk, dat had je ook kunnen lezen in mijn post... Het is trouwens niet dat ik nu voor het eerst een playstation controller in mijn handen heb hoor. Ik had al ruim voor ik een xbox(360) had al met enige regelmaat gegamed op een playstation, en ook toen had ik al problemen met de layout van de controller. Dat van die sticks zal vast wennen zijn, maar zeggen dat niemand klaagt over de triggers is gewoon een leugen, daar heb ik echt meer dan genoeg klachten over gehoord.OPSLAGHOND schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:27:
Hoezo verbeteringen?
Die dingen heb ik idd heel snel nadat ik een PS3 gekocht heb besteld, en dat verbeterd het al een heel stuk. Maar toch blijven de triggers in mijn beleving 'raar' aanvoelen.dangerpaki schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:30:
Daar heb je volgens mij die Geoteck dingen voor ofzo --> Klik, Kosten niets en schijnen de werking wel te verbeteren. Maar ben het met je eens dat het vanuit fabriek al zo zou moeten zijn. Maar daar zal wel een stuk ego meespelen dat het anders teveel op de xbox controller zou lijken. Heb zelf niet gemerkt dat ik er veel last van heb.
Het feit dat GT5:P standaard gas en rem ingesteld heeft staan op knoppen ipv triggers doet mij toch denken dat de devs ook niet helemaal blij zijn met de triggers.blitzkrieg schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:42:
[...]
Gasgeven en remmen kan toch met de R2 en L2, de analoge triggers?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Zoals ik al zei, de enige die hierover zeuren zijn mensen met andere consoles.BM schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:48:
[...] Dat van die sticks zal vast wennen zijn, maar zeggen dat niemand klaagt over de triggers is gewoon een leugen, daar heb ik echt meer dan genoeg klachten over gehoord.
Verwijderd
ik had een Samsung 250Gb in de Slim gezet, deze maakte beduidend meer geluid dan de orginele.Slash500 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:04:
Heb de mijne gister ook gehaald ook omdat die stiller is dan de 60 GB.
En bij mij scheelt het behoorlijk ik hoor hem niet ook niet naar 4 uur gamen nog een uurtje aanstaan en dergelijke.
Maar bij mij doet hij het nu nog goed (even afkloppen) ga vandaag ook 500 gb der in zetten kijken of het dan nog zo goed gaat.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq