• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Even een balletje opgooien, ik probeer mijn PS3 te verkopen om er een PS3 Slim voor terug te kopen.

Voornamelijk doe ik het vanwege de grotere harde schijf, alleen nu vraag ik mijzelf af, kan ik dan gewoon niet beter een grotere HDD erin plaatsen?

PSN: Bellerophon-

Verwijderd

Bellerophon schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:44:
Even een balletje opgooien, ik probeer mijn PS3 te verkopen om er een PS3 Slim voor terug te kopen.

Voornamelijk doe ik het vanwege de grotere harde schijf, alleen nu vraag ik mijzelf af, kan ik dan gewoon niet beter een grotere HDD erin plaatsen?
ja wat denk je zelf
Ligt eraan welk oud type je hebt.
Eén met B.C., één uit de generatie slechte lasers, etc. etc.
Ik zou zelf degene met een mogelijk slechte laser niet durven verkopen, maar wie ben ik.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Verwijderd

ik heb mijn PS3 verkocht omdat de nieuwe zuiniger en kleiner is.
En ik ben een van de weinige die de Slim mooier vind.
ik heb totaal 99 euro voor de slim betaald, ik kreeg 200 voor de 40 Gb uitvoering.

Dus wat krijg je ervoor terug , en wat vind je zelf beter?

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:55:
ik heb mij PS3 verkocht omdat de nieuwe zuiniger en kleiner is.
En ik ben een van de weinige die de Slim mooier vind.
ik heb totaal 99 euro voor de slim betaald, ik kreef 200 voor de 40 Gb uitvoering.

Dus wat krijg je ervoor terug , en wat vind je zelf beter?
Punt is, dan moet iemand hem wel willen overnemen voor 200 euro :)

Ik heb gewoon een normaal werkende PS3 (40 GB editie) van net een jaar oud, nog nooit kuren mee gehad ofzo.

Maar het feit dat de PS3 slim wat sneller is trekt mij ook (naast de grotere HDD) erg aan

Verwijderd

Probeer gewoon eens marktplaats, ik was het binnen 1 dag kwijt.
Als je voor je zelf weet dat je een goed produkt verkoopt, kan dat toch geen kwaad.
Aan de hand van een eventueel bod kan je altijd nog beslissen

Verwijderd

Bellerophon schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:58:
[...]

Ik heb gewoon een normaal werkende PS3 (40 GB editie) van net een jaar oud, nog nooit kuren mee gehad ofzo.

Maar het feit dat de PS3 slim wat sneller is trekt mij ook (naast de grotere HDD) erg aan
Nou koop dan gewoon een 500 GB HDD voor 80 euro. Of je probeert je PS3 te slijten voor 200 euro. Niemand zal dat er voor geven, kijk maar op marktplaats. Dus ja beter hou je hem gewoon scheelt je nog 20 euro ook (ervan uitgaand dat een nieuwe ps3 slim 300e kost)

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Als het puur om de grootte van de harde schijf gaat, zou ik gewoon zelf een harde schijf kopen en erin zetten. Heb je waarschijnlijk ook nog een grotere schijf dan 120 gb voor minder geld dan dat je er bij moet leggen boor de ps3 slim.

Voor zover ik heb begrepen is de snelheidswinst met een ps3 slim minimaal.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:03:
[...]

Nou koop dan gewoon een 500 GB HDD voor 80 euro. Of je probeert je PS3 te slijten voor 200 euro. Niemand zal dat er voor geven, kijk maar op marktplaats. Dus ja beter hou je hem gewoon scheelt je nog 20 euro ook (ervan uitgaand dat een nieuwe ps3 slim 300e kost)
Das neit helemaal waar, je raakt een ps3 van nog geen jaar oud met 40gb wel voor 200 euro kwijt hoor.
Maar de PS3 is niet sneller. Doe je het inderdaad alleen voor de hardeschijf dan kan je beter gewoon een hardeschijf los kopen en je 40gb hardeschijf verkopen voor een paar tientjes.

Met de oude PS3 houd je nog je linux support. Maar mocht je dat niet gebruiken ja dan moet je zelf kijken wat je natuurlijk mooi vindt. Ik vind de Slim mooier omdat er glans en dof zwart in zit. Dus het matched met alle zwarte apparatuur :)

Verwijderd

http://tweakers.net/price...381&d678=&d849=&x=10&y=13

gewoon hier kijken en een mooi groot skijfie aanskaffen

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

BM schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:48:
[...]

Tuurlijk is dat persoonlijk, dat had je ook kunnen lezen in mijn post... Het is trouwens niet dat ik nu voor het eerst een playstation controller in mijn handen heb hoor. Ik had al ruim voor ik een xbox(360) had al met enige regelmaat gegamed op een playstation, en ook toen had ik al problemen met de layout van de controller. Dat van die sticks zal vast wennen zijn, maar zeggen dat niemand klaagt over de triggers is gewoon een leugen, daar heb ik echt meer dan genoeg klachten over gehoord. :)
Ik heb het ook hoor. Voor shooters en racers kan ik veel beter terecht op de 360 door de controller. En dan heb ik zelf een PS1, 2 en 3 staan en is de oude Xbox controller (ik had nog de originele klomp, niet de S-controller) geen enkel vergelijk met de huidige 360 controller. En inderdaad devs zijn ook niet al te blij met de huidige triggers. Waarom zou je anders voor racen naar de knoppen verwijzen en voor schietknop eerder naar de R1, dan naar de R2?
Het klopt trouwens niet dat de DS2 en de DS3 op het PS-knopje in het midden en het draadloze niet van elkaar verschillen. Ik heb laatst nog een rondje op de PS2 gespeeld en je merkt dat de schouderpartij van de DS2 meer naar binnen kromt aan de achterkant. Daardoor werkt het los vasthouden bij de DS3 wel en vind ik dat bij de DS2 een drama. En ja ook ik heb het probleem dat ik van de pookjes afschiet omdat die een paddestoelvorm hebben. Anyhoe, ieder zijn meug, maar ik zou blij zijn als ik mijn 360 controllers op de PS3 kon gebruiken.
OPSLAGHOND schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:57:
Zoals ik al zei, de enige die hierover zeuren zijn mensen met andere consoles.
Hier reageren (inc degene die erover begint) al meteen 3 man die een 360 hebben of hadden. ;)
Tja, is dat niet altijd zo, je weet wat je mist als het ervaren hebt?

[ Voor 10% gewijzigd door Armada op 16-09-2009 14:04 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
BM schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:48:
[...]

Tuurlijk is dat persoonlijk, dat had je ook kunnen lezen in mijn post... Het is trouwens niet dat ik nu voor het eerst een playstation controller in mijn handen heb hoor. Ik had al ruim voor ik een xbox(360) had al met enige regelmaat gegamed op een playstation, en ook toen had ik al problemen met de layout van de controller. Dat van die sticks zal vast wennen zijn, maar zeggen dat niemand klaagt over de triggers is gewoon een leugen, daar heb ik echt meer dan genoeg klachten over gehoord. :)

[...]

Die dingen heb ik idd heel snel nadat ik een PS3 gekocht heb besteld, en dat verbeterd het al een heel stuk. Maar toch blijven de triggers in mijn beleving 'raar' aanvoelen.
[...]

Het feit dat GT5:P standaard gas en rem ingesteld heeft staan op knoppen ipv triggers doet mij toch denken dat de devs ook niet helemaal blij zijn met de triggers. :)

Geen flame naar wie dan ook hier hoor. Controllers zijn absoluut persoonlijk, maar wilde even mijn mening er over kwijt :)
Ik denk eerder dat die button layout in Gran Turismo gewoon zo gekozen is omdat hij oldschool is. Japanners houden namelijk niet zo van veranderingen ;) Gelukkig kun je de buttons zelf makkelijk aanpassen, dit is dan ook het eerste wat ik ga doen als ik GT5 heb :P

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Bellerophon schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:58:
[...]

Dat sneller zijn zal je in de praktijk niet merken, tenzij je een oude erbij houdt. Ik zou lekker voor een 320 GB of grotere schijf gaan, is er in een wip ingezet. Let wel op de instructievideo's die her en der zweven. De meeste geven aan dat het een slede is die zijlings moet schuiven, maar bij mij kwam de harddisk er recht uit (40 GB versie). Het blijkt dat deze manier van montage er bij een bepaalde moederbord-revisie ingekomen is.
En persoonlijk vind ik de pianolak erg mooi (en past goed bij de Samsung LCD). :P

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:57:
[...]

Zoals ik al zei, de enige die hierover zeuren zijn mensen met andere consoles.
Hier reageren (inc degene die erover begint) al meteen 3 man die een 360 hebben of hadden. ;)
Ik hou niet bij wie wat heeft of had maar die opzet stukjes voor de triggers van de ps3 controller komen toch regelmatig hier voorbij dus het zal wel iets minder zwart-wit zijn dan jij het stelt denk ik. ;)
Waar de triggers van de xbox controler beter zijn [als in makkelijker te doseren, het zijn met recht triggers] is het d-pad van de ps3 controler weer stukken beter althans in mijn belevingswereld. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

volledig met je eens , de triggers zijn gewoon te kort misschien niet voor de japanners , maar voor mij wel

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:39

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:18:
volledig met je eens , de triggers zijn gewoon te kort misschien niet voor de japanners , maar voor mij wel
Ik heb op beide controllers die gioteck (ofzo) triggers gezet, dat maakt een groot verschil!

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 08:52

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Hillie schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:55:
[...]

Ik heb op beide controllers die gioteck (ofzo) triggers gezet, dat maakt een groot verschil!
Eens!
Triggers zijn echt te goed, te koop bij play.com voor 4euro een set.
Je kan nooit meer uitschieten met de L2 en R2 triggers, en beter te doseren.

edit:

spuit 11 :P

[ Voor 4% gewijzigd door Nohead op 16-09-2009 15:46 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:40
Armada schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:01:
[...]

[...]
Het klopt trouwens niet dat de DS2 en de DS3 op het PS-knopje in het midden en het draadloze niet van elkaar verschillen. Ik heb laatst nog een rondje op de PS2 gespeeld en je merkt dat de schouderpartij van de DS2 meer naar binnen kromt aan de achterkant. Daardoor werkt het los vasthouden bij de DS3 wel en vind ik dat bij de DS2 een drama. En ja ook ik heb het probleem dat ik van de pookjes afschiet omdat die een paddestoelvorm hebben. Anyhoe, ieder zijn meug, maar ik zou blij zijn als ik mijn 360 controllers op de PS3 kon gebruiken.

[...]

dit kan wel hoor, alleen is het nogal prijzig

PSXShop was (jammer genoeg) de enigste Nederlandse webshop die ik zo snel kon vinden, overigens raad ik niet aan daar deze adapter aan te schaffen.
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:18:
voor nog geen 5euro heb je opzet stukjes voor je triggers; dan valt je vinger er neit af (weet niet hoe ik t'anders moet omschrijven) kreeg deze toen gratis bij aanschaf van ps-magazine

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:08

Phydomir

Dennis

Gelijk zo'n setje Gioteck Real Triggers bestelt want die standaard triggers zijn echt te irritant. Als je ze lang moet inhouden verkrampen mijn handen helemaal.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

LoneRanger schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:13:
[...]Ik hou niet bij wie wat heeft of had maar die opzet stukjes voor de triggers van de ps3 controller komen toch regelmatig hier voorbij dus het zal wel iets minder zwart-wit zijn dan jij het stelt denk ik. ;)
Ok, pakken we hier even 2 pagina's nu het weer even "vers" is;
- edwinpatricia ; had een 360, heeft een PS3. Kan maar moeilijk wennen aan de PS3-controllers.
- BM ; heeft een 360 en PS3. Vindt de 360-controller fijner.
- Armada ; heeft een 360 en PS3. Vindt de 360-controller fijner.
- LoneRanger ; heeft een 360 en PS3. Vindt de 360-controller fijner.
- Racer13 ; heeft een 360 en PS3. Vindt de 360-controller fijner.
- Phydomir ; heeft een 360 en PS3. Vindt de 360-controller fijner.
+ Opslaghond ; heeft een PS3. Vindt de 360-controllers te lomp.
+ Dangerpaki ; had 360, heeft PS3. Heeft er niet veel last van.
+ Bellerophon ; Heeft een PS3. Vindt de 360-controller te log.
+ Omni-superens ; Heeft een PS3. Vindt de 360-controller 3x niets.
+ DJ-sannieboy ; Heeft een PS3. Is de PS3-controller gewend.

Lijkt er dus erg veel op dat het maar net is waar je aan gewend bent.
Door meer met het ene te spelen kan het andere juist heel vervelend aanvoelen.

==============================================================================

Ninja Gaiden 2 reclame uit Japan;
http://www.youtube.com/wa...ture=player_embedded#t=53

[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 16-09-2009 16:37 ]

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 13:58
OPSLAGHOND schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:33:
[...]

Ok, pakken we hier even 2 pagina's nu het weer even "vers" is;
- edwinpatricia ; had een 360, heeft een PS3. Kan maar moeilijk wennen aan de PS3-controllers.
- BM ; heeft een 360 en PS3. Vindt de 360-controller fijner.
- Armada ; heeft een 360 en PS3. Vindt de 360-controller fijner.
- Racer13 ; heeft een 360 en PS3. Vindt de 360-controller fijner.
- Phydomir ; heeft een 360 en PS3. Vindt de 360-controller fijner.
+ Opslaghond ; heeft een PS3. Vindt de 360-controllers te lomp.
+ Dangerpaki ; had 360, heeft PS3. Heeft er niet veel last van.
+ Bellerophon ; Heeft een PS3. Vindt de 360-controller te log.
+ Omni-superens ; Heeft een PS3. Vindt de 360-controller 3x niets.
+ DJ-sannieboy ; Heeft een PS3. Is de PS3-controller gewend.

Het grappige aan jouw vergelijking is dat iedereen die beide consoles heeft blijkbaar die van de Xbox 360 verkiest ^^

Ik bezit eveneens beide en vind ook de PS3 controller de mindere. Toeval? ;)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

alex3305 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 15:46:
[...]

dit kan wel hoor, alleen is het nogal prijzig

PSXShop was (jammer genoeg) de enigste Nederlandse webshop die ik zo snel kon vinden, overigens raad ik niet aan daar deze adapter aan te schaffen.
Mmm, interessant. Ik heb dit weekend nog even naar een slim gekeken, maar nadat ik weer eens kennis had gemaakt met de DualShock heb ik het plan maar weer snel laten varen. Het ding is voor mij echt totaal niet te gebruiken.

Een 360 controller zou dus een uitkomst zijn als deze op de PS3 werkt. Eens kijken of er kant en klare te vinden zijn op Ebay :)

EDIT: En zonder Rapid Fire toevoeging natuurlijk

Ah, nu snap ik het pas. Het is geen ombouwkit, maar een conversie tool

Afbeeldingslocatie: http://smallprices4u.cwsurf.de/3043_1.jpg

Eens kijken of rumble werkt.

For the record: Ik heb jaren lang op de PS2 gespeeld, en toen vond ik het ook al ruk. Er was echter geen keuze, totdat de Xbox 1 kwam met Controller S. Daarna geen PS meer aangeraakt. Wellicht nu dus weer wel voor erbij :)

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 16-09-2009 16:51 ]

GSamson schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:41:
[...]
Het grappige aan jouw vergelijking is dat iedereen die beide consoles heeft blijkbaar die van de Xbox 360 verkiest ^^
Nee, geen toeval. Vraag ook eens met welke console ze het meeste spelen/ gespeeld hebben.
Veel mensen kochten destijds een 360 en stappen nu over.
Na 2,5 - 3 jaar voelt een totaal andere controller dan ook logischerwijs onwenning aan.

[ Voor 45% gewijzigd door OPSLAGHOND op 16-09-2009 16:46 ]

Verwijderd

Na de demo van fifa 10 gespeeld te hebben wou ik hem even pre-orderen.
Ik kwam terecht bij cdwow.nl. Daar staat hij voor een scherpe prijs van 45,99 !

Aangezien dit toch wel veel goedkoper is dan andere webshops vroeg ik mij af of dit ook gewoon te vertrouwen is. Iemand ervaring met de webshop?

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Ik heb mijn ps3 60gb via marktplaats voor 325 euries verpats (Zaten natuurlijk wel wat extra dingen bij). Ik had al een 320gb hdd erin (niet mee verkocht). Ik heb de slim gehaald en daar die 320gb in gedaan. Ik wou de Slim voor de bravia sync. Het werkt super lekker, met ab van tv je ps3 bedienen. Zet je de tv uit gaat ps3 ook mooi uit (tijdens game gaat alleen de tv uit) Aangezien de ps3 dagelijks meerdere uren aanstaat scheelt het ook dat hij minder gebruikt ( Het begint bij iets kleins)

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:47:
Na de demo van fifa 10 gespeeld te hebben wou ik hem even pre-orderen.
Ik kwam terecht bij cdwow.nl. Daar staat hij voor een scherpe prijs van 45,99 !

Aangezien dit toch wel veel goedkoper is dan andere webshops vroeg ik mij af of dit ook gewoon te vertrouwen is. Iemand ervaring met de webshop?
CD-WOW is 100% betrouwbaar. Al eerder wat besteld en net ook Fifa10. Had ook nog €6,- aan waarde bonnen van ze dus dan is het helemaal lekker voordelig. Hou er wel rekening mee dat het van ver moet komen en het tot wel 2 weken kan duren voor je spel er is.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Heb ook een 360 en een PS3 en vindt de PS3 controller echt fijner. De anologe sticks vind ik beter, evenals de toetsen en vooral de numpad :) Die is bij de 360 echt bagger.

Als je die Real Triggers besteld, krijg je dan voor 5 euro 2 stuks? Vind ik wel erg duur namelijk voor een beetje plastic :P

• LoneRanger
  • Niet online
[...]

Nee, geen 360 maar wel een maandje of 6 een xbox controler aan m'n pc gehangen voor metname PES puur omdat ik toen niet wist dat de dualshock/sixaxis ook prima werkten op de pc.
Niks geen conspiracy tegen de PS controler dus. :P
Najah, 6 maandjes een xbox controler tegen bijna 2 jaar een ps3 controler, wat heet gewenning.
Ik zeg niet dat de triggers van de ps3 controler niet goed werken hooguit dat die van de xbox controler fijner zijn. ;)

De een went gewoon iets sneller dan de ander.
Ik pak zo een NES- of Dreamcastcontroller zonder problemen.

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Zo eindelijk Wipe out HD op blu ray. Hij wordt uitgebracht met de Fury expansion.

bron
http://ve3d.ign.com/artic...Receiving-Blu-Ray-Release

Ik koop de wat duurdere games (boven een tientje) toch het liefst op een schijfje. Dit komt ook als ik er genoeg van heb ik het weer kan verkopen.
LoneRanger schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:02:
[...]Nee, geen 360 maar wel een maandje of 6 een xbox controler aan m'n pc gehangen voor metname PES puur omdat ik toen niet wist dat de dualshock/sixaxis ook prima werkten op de pc.
PES... Was het al bekend dat PES 2008 op dit moment bij zavvi.co.uk voor 7 pond inclusief verzending tekoop is?

• Ace
  • Laatst online: 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:11:
Hmm mijne hoor je amper(120gb). Hij stiller dan de 60gb, 40gb en de 80gb. Heb ze allemaal gehad, en deze is t meest stilste en koelste. Maar een kennis die ik ken heeft ook de 120gb gekocht en die maakte in t begin geluid en na paar dagen spelen maakte hij geen geluid meer.

Demo van PES2010 komt trouwens de 23ste ;)

http://translate.google.p...s&tl=en&hl=pt-PT&ie=UTF-8
Demo van PES komt morgen *O*

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=223474

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:13
Ikzelf schreef op woensdag 16 september 2009 @ 00:30:
Ook ik heb afgelopen zaterdag de Slim gekocht.
Ik had mijn 40GB Fat verkocht en wilde eigenlijk een stand-alone Blu-Ray speler kopen maar kon na alle verhalen dat de Slim een stuk stiller zou zijn de verleiding toch niet weerstaan en kocht de nieuwe Slim.

Nou, ik heb er spijt van!

Het geluid van de ventilator was mijn grootste bezwaar van de Fat. Niet dat de fan zo hard draaide, maar het geratel wat er uit kwam was hoogst irritant omdat dat boven het geluid van de film (ik kijk veel DVD, Blu-Ray en AVCHD) uitkwam. Gewoon een constante zachte "rrrrrrrrrrrr" die langzaam steeds sneller werd.

Ik dacht met de Slim dus een fijne stille PS3 aan te schaffen, maar na het aansluiten werd ik meteen al getrakteerd op exact hetzelfde geratel als van m'n oude PS3. Verd..! Ik snap werkelijk waar niet waarom Sony nou zulke pruttelventilators gebruikt want een beetje videokaart met een grotere fan is stiller. Normaal gesproken moet je toch alleen luchtverplaatsing horen bij een sneldraaiende fan, maar dat irritante geratel, grmpf! :(

Ik denk dat ik van de week maar terug naar de Bart Smit ga waar ik hem heb gekocht en mijn geld probeer terug te krijgen, want ik geloof niet dat dit exemplarisch is. Toen ik mijn eerste PS3 (de Fat) kocht had ik die ook al binnen een week omgeruild vanwege dat geratel, maar de tweede maakte precies hetzelfde geluid, en nu dus de Slim helaas ook en is hier met geen goed fatsoen een film mee te kijken. :(

Heb nog even verder zitten zoeken en er blijken toch best wel veel mensen te zijn met een jammerende Slim.
Hier even een update:
Ben vanmiddag terug geweest naar Bart Smit waar ik hem afgelopen zaterdag heb gekocht en het hele verhaal uitgelegd en dat ik toch liever een gewone Blu-Ray speler wil gaan kopen. Maar helaas, Bart Smit was niet bereidwillig om de Slim terug te nemen en m'n geld terug te geven. Hoofdkantoor gebeld en weer het hele verhaal uitgelegd en ook hier wordt er verteld dat ze niet aan geld terug geven doen bij hardware en dat ze geen uitzonderingen maken. :(

Eén ding heb ik hier in ieder geval van geleerd en dat is dat ik NOOIT meer iets bij Bart Smit koop. En dat terwijl ik beroepsmatig veel bij ze over de vloer kom als storingstechnicus. Ik ben zeer teleurgesteld over deze gang van zaken. Ik dacht toch echt dat dit soort situaties niet meer voorkomen. Was er niet een wet dat je binnen 7 dagen van de koop mag afzien? Dit zei ik nog maar dat was volgens hun niet aan de orde en moest ik Sony maar bellen. Dit ook gedaan en zij bevestige dat het omruilen geen zin zal hebben omdat het geluid van de fan inherent is aan het apparaat. Nou daar ben je mooi klaar mee dan!

Bart Smit = BART SHIT en van Sony heb ik ook geen hoge pet meer op. :(

*knip*, zie PromoX in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."

[ Voor 2% gewijzigd door PromoX op 16-09-2009 20:49 ]

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
Binnen 7 dagen afzien van koop geldt geloof ik alleen voor online-aankopen.

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
GSamson schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:41:
[...]

Ik heb ook beide en vind de ps3 controller fijner. Die is tenminste niet zo lomp. :)

Dat op de ps3 contoller R1/L1 voor schieten wordt gebruikt is logisch, de controller ligt nl. heel anders in de hand dan de xbox controller. De ps3 controller heb je de wijsvingers op de L1/R1 knopppen (en niet krampachtig, maar gewoon losjes), schieten met L2/R2 zou dan lastig worden.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Bellerophon schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:44:

Die tip heb ik je ook gegeven in je verkooptopic op fok, maar toen werd mijn opmerking aan de kant geschoven dat het mijn mening zou zijn en dat je verder met het onderwerp wilde.

Dus nogmaals hier op GoT. Als het je enige reden is om te verkopen gewoon een 500GB schijfje halen en erin zetten. Dat 'sneller' zijn van de slim geloof ik niet. Dat zou dan om seconden gaan en daarvoor koop je imo geen nieuwe console. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Verwijderd

Phydomir schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:54:
[...]

CD-WOW is 100% betrouwbaar. Al eerder wat besteld en net ook Fifa10. Had ook nog €6,- aan waarde bonnen van ze dus dan is het helemaal lekker voordelig. Hou er wel rekening mee dat het van ver moet komen en het tot wel 2 weken kan duren voor je spel er is.
Maak daarvan, hoop dat je hem binnenkrijgt tussen 2 en 4 weken.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

JazzySOB schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:12:
[...]

Eén ding heb ik hier in ieder geval van geleerd en dat is dat ik NOOIT meer iets bij Bart Smit koop.
Als je helemaal de mogelijkheid niet hebt om iets terug te brengen zou ik je gelijk geven. Dat je geen geld terug krijgt is bijna overal zo. Meestal kun je het ruilen voor iets anders of een waardebon krijgen. Wat ik niet begrijp is waarom je niet vooraf even vraagt of terugbrengen mogelijk is. Zeker als dit al je derde PS3 is (toch?) en je telkens tegen hetzelfde probleem aanloopt wat voor jou blijkbaar nogal belangrijk is.

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:56:
[...]

Idd, alsof het vervoerd wordt per postduif. :P

Bij mediaoffer.nl is Fifa10 €49 en bij mymemory.co.uk 39 pond incl verzending.
Bij die eerste zou je hem dan 1-3 dagen na release in huis moeten hebben.

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:56:
[...]

Ik kan alleen over mijn eigen ervaringen spreken en alles wat ik tot nu toe bij verschillende "Engelse" shops heb besteld was er binnen 2 weken. Zo ook de bestellingen van cd wow.

PWM schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:43:
Mmm, interessant. Ik heb dit weekend nog even naar een slim gekeken, maar nadat ik weer eens kennis had gemaakt met de DualShock heb ik het plan maar weer snel laten varen. Het ding is voor mij echt totaal niet te gebruiken.
Toch vreemd dat er miljoenen mensen zijn die er de grootste lol mee hebben ( de PS2 controller meegerekend) en jij kan er totaal niks mee. heb je soms een vinger teveel of te weinig aan je hand waar je niks over wilt zeggen?? ;)
For the record: Ik heb jaren lang op de PS2 gespeeld, en toen vond ik het ook al ruk. Er was echter geen keuze, totdat de Xbox 1 kwam met Controller S. Daarna geen PS meer aangeraakt. Wellicht nu dus weer wel voor erbij :)
Ik kan me herinneren dat je een jaar geleden ongeveer hetzelfde zei en je eigenlijk destijds al een PS3 wilde kopen toen LBP uit zou komen. Gelukkig heb je het maar niet gedaan, nu weer je controller issue... ik ben benieuwd wat je volgende reden is om geen PS3 te hoeven kopen. Waarom terg je jezelf toch zo joh? hou het toch lekker bij je 360. Hoef je je ook nergens aan te storen. Naast dan die enorme shitload aan geweldige games die je de afgelopen twee jaar bent misgelopen en in de toekomst gaat mislopen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:11

BM

Moderator Spielerij
Waarom word er hier zo over mensen heen gevallen die aangeven de controller van de ps3 niet fijn te vinden :?
Als dat zo is, laat dat dan lekker een reden zijn voor ze om geen PS3 te kopen. Heb er zelf wel 1 gekocht, en buiten de controller is er weinig mis mee hoor, en zelfs aan die controller kan ik wel wennen.
Armada schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:01:
_/-\o_

Vraag me af of het merendeel van de mensen die hier zo fel de DS3 lopen te verdedigen zélf wel een andere controller geprobeerd hebben, en serieus de kans gegeven. If so... prima. Zo niet... roep dan ook niks.
Zo denk ik ook dat mensen (... jawel, istie weer...)crossgamechat absoluut zouden missen, als het nu ingevoerd werd, en over x-weken weer weggehaald zou worden.

@swopdark: overigens heb ik niet de behoefte om veel games van de afgelopen 2 jaar te kopen, of dat topgames waren is natuurlijk ook zo persoonlijk als wat :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• PWM
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op woensdag 16 september 2009 @ 19:46:
[...]

Toch vreemd dat er miljoenen mensen zijn die er de grootste lol mee hebben ( de PS2 controller meegerekend) en jij kan er totaal niks mee. heb je soms een vinger teveel of te weinig aan je hand waar je niks over wilt zeggen?? ;)
Er zijn ook veel mensen hier die melden dat de 360 controller te groot en te lomp is, terwijl daar weer veel mensen geen problemen mee hebben. Gek he, verschillende smaken.
Ik kan me herinneren dat je een jaar geleden ongeveer hetzelfde zei en je eigenlijk destijds al een PS3 wilde kopen toen LBP uit zou komen. Gelukkig heb je het maar niet gedaan, nu weer je controller issue...
Klopt, LPB leek mij leuker dan het uiteindelijk was. Zoals je wellicht weet is het nou ook geen giga succes geworden(in vergelijking met de verwachtingen natuurlijk, verkopen begonnen pas na prijsverlaging). Dat zegt niks over de kwalitiet van het spel an sich, wel dat de doelgroep wellicht wat te beperkt was. Ik had het iig anders ingeschat.
ik ben benieuwd wat je volgende reden is om geen PS3 te hoeven kopen. Waarom terg je jezelf toch zo joh? hou het toch lekker bij je 360. Hoef je je ook nergens aan te storen. Naast dan die enorme shitload aan geweldige games die je de afgelopen twee jaar bent misgelopen en in de toekomst gaat mislopen.
Lief dat je je zorgen maakt om mij, maar maak je verder maar geen zorgen hoor. Mijn bloeddruk is op prima niveau :)

De PS3 heeft topgames zat, de 360 ook. Ik heb niet genoeg tijd om alles te spelen. Nu het ding 299,- is en ik een Full-HD op de slaapkamer heb, is Blu-Ray dus wel interessant. Als ik dan ook nog vanuit mijn bed (360 staat in woonkamer, 2de 360 verkocht) een beetje GT5 kan spelen naast het film kijken geeft het wel meerwaarde boven een standalone Blu-ray speler die ik anders had gehaald.

Overigens speel ik inderdaad liever Halo dan Killzone, en kijk ik meer uit naar Forza 3 dan GT5. Sorry daarvoor

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 16-09-2009 20:27 ]

• PromoX
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Ik heb een aantal berichten verwijderd. Dit topic is er, zoals jullie allemaal wel weten, niet bedoeld voor handel :).

And I'm the only one and I walk alone.

• PearlPumpkin
haha en bij GT5 hoort natuurlijk een stuurtje!

Heb je ook geen last van de controller........

Maar het begint alweer bijna op een xbox360 vs ps3 discussie te lijken hier...
Prima dat mensen aangeven dat de ps3 controllers niet fijn in de hand liggen, maar laat die xbox360 controller erbuiten. Dat heeft voor mij geen enkel toegevoegde waarde.

Ik ben overigens erg tevreden over de ps3 controller.
BM schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:10:
Waarom word er hier zo over mensen heen gevallen die aangeven de controller van de ps3 niet fijn te vinden :?
Omdat het een belachelijk argument is om een console niet te kopen. Je koopt er een voor de games en die controller komt er nou eenmaal bij. De huidige DS3 is qua layout, bediening en ergonomie precies hetzelfde als de controllers die bij de PS1 en PS2 geleverd. Dan hebben we het over een controllertype waarvan er alles bij elkaar minstens 200 miljoen zijn geproduceerd. Ga alsjeblieft dan niet doen alsof de DS3 zo onmogelijk slecht is gemaakt dat je er nooit van je leven aan kunt wennen als je ooit een Xbox-controller hebt bezeten. Dat is fanboy-nonsense.

Op Neogaf had je een bekende animated gif die de idioterie van die redenatie belachelijk maakt. Eerst een heerlijk spelende 360 controller en daarna die ellendige, niet te gebruiken PS3-controller.

http://dot50cal.the-horror.com/gaf/gifs/360.gif

http://dot50cal.the-horror.com/gaf/gifs/ps3.gif

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 17:01

Snippertje

Light up your life

Je moet je duimen ook op de pookjes plaatsen, niet je hand...

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• BM

BM

Moderator Spielerij
ymmv schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:32:
[...]
Omdat het een belachelijk argument is om een console niet te kopen. Je koopt er een voor de games en die controller komt er nou eenmaal bij.
Eens, er word echter ook over mensen heen gevallen die enkel aangeven de controller minder te vinden. Ikzelf vind 'm minder, maar zeker werkbaar.
Volgens mij is er trouwens maar 1 iemand die zegt dat ie daarom de ps3 niet koopt. Ik heb een ps3 gekocht, ondanks de controller. Kun je nagaan hoe goed ik de PS3 zelf vind, zie het als een compliment! :+
De huidige DS3 is qua layout, bediening en ergonomie precies hetzelfde als de controllers die bij de PS1 en PS2 geleverd. Dan hebben we het over een controllertype waarvan er alles bij elkaar minstens 200 miljoen zijn geproduceerd. Ga alsjeblieft dan niet doen alsof de DS3 zo onmogelijk slecht is gemaakt dat je er nooit van je leven aan kunt wennen als je ooit een Xbox-controller hebt bezeten. Dat is fanboy-nonsense.
Ook hier, volgens mij zijn er weinig mensen die zeggen er to-taal niet mee overweg te kunnen, enkel dat hun voorkeur ergens anders ligt. Dat is geen fanboy-nonsense, dat is persoonlijke voorkeur.
Op Neogaf had je een bekende animated gif die de idioterie van die redenatie belachelijk maakt. Eerst een heerlijk spelende 360 controller en daarna die ellendige, niet te gebruiken PS3-controller.

http://dot50cal.the-horror.com/gaf/gifs/360.gif

http://dot50cal.the-horror.com/gaf/gifs/ps3.gif
Sure, je moet ze wat anders benaderen, maar dan kan het toch nog wel zo zijn dat mensen de 1 fijner vinden dan de ander? Of die voorkeur dan bij de DS3 ligt, of bij de 360 controller, het zal mij worst wezen :)
Snippertje schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:35:
Je moet je duimen ook op de pookjes plaatsen, niet je hand...
CaptainCharisma schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:39:
[...]

|:( Wat ben je ook een sukkel, als je dat ding zo vasthoudt! :+
Volgens mij zijn die gifjes sarcatisch bedoeld :+

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 16-09-2009 20:43 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

CaptainCharisma schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:39:
[...]

|:( Wat ben je ook een sukkel, als je dat ding zo vasthoudt! :+
Op het Xbox controller filmpje moet hij zelfs stoppen omdat hij last van zijn duim krijgt zo te zien. :+
Wat een trieste bedoeling.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Klasse! Morgen zeker downloaden (en spelen, uiteraard).

In dat filmpje zit Eto'o trouwens nog bij Barcelona, hoop wel dat ze dat inmiddels veranderd hebben.

• PWM
  • Niet online

PWM

ymmv schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:32:
Ga alsjeblieft dan niet doen alsof de DS3 zo onmogelijk slecht is gemaakt dat je er nooit van je leven aan kunt wennen als je ooit een Xbox-controller hebt bezeten. Dat is fanboy-nonsense.
Nee, dat is persoonlijk voorkeur. Ik heb iets gevonden wat mij beter ligt, waarom zou ik dan iets nemen wat mij minder goed bevalt?

Dat er 200 miljoen zijn verkocht doet niet terzake. Er zijn ook 200 miljoen NES controllers in omloop, maar die zou je ook niet meer willen gebruiken (evenals overigens die belachelijk grote Xbox 1 controller). Het is mijn persoonlijke mening, en zegt niets over de controller of PS3 in het algemeen.

Ik heb net zo'n conversie ding gekocht voor de PS3 (27,-) om een 360 controller te kunnen gebruiken, en heb een bod gedaan op een PS3 :) Voor mij de ideale combo dus.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 16-09-2009 20:56 ]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Na alle verhalen over de PS controller vind ik het echt reuze meevallen. Ik ben altijd Nintendoer geweest (N64 controller: koning!) en had sinds vorig jaar een groot uitgevallen PS2 lookalike voor de PC (PES). Nu 2 weken met een originele DS controller en eigenlijk nergens last van. Geen kramp, geen afglijdende vingers, goede controle over de actie. Neuh geen klachten. Met de xbox controller speel ik bij vrienden wel eens, en dan moet ik altijd wennen aan de triggers. Verder is het mij om het even

Flickr PSN ID= cheironnl

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 16:58
e-mail dat de PSN cards verkocht gaan worden op 2 oktober....
Was dit al bekend? :P

edit:
Oeps! Zie al dat het al bekend was en wil niet onnodig reclame maken voor een bedrijf ;p

[ Voor 87% gewijzigd door Soepstengel op 16-09-2009 21:24 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:15

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Heeft er iemand ervaring met Command & Conquer: Red Alert op de PS3? Dus niet deel 3, maar deel 1. Is verkrijgbaar voor 4,99 op PSN. Vond dit vroeger altijd geweldig, kan er alleen heel weinig over vinden op internet.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Een controller is inderdaad een kwestie van smaak. Ik vind de Xbox360 controllers lomp en onhandig maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de PS3 / PS2 controller al jaren gewend ben. Voor anderen zal dit weer andersom zijn. Prima toch?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Bor de Wollef schreef op woensdag 16 september 2009 @ 21:39:
Een controller is inderdaad een kwestie van smaak. Ik vind de Xbox360 controllers lomp en onhandig maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de PS3 / PS2 controller al jaren gewend ben. Voor anderen zal dit weer andersom zijn. Prima toch?
Inderdaad. Ik ben andersom gewend en vind de xbox360 controller perfectie. Neemt niet weg dat ik pas anderhalve week een playstaion controler gebruik en het nu al een stuk beter gaat. Wel vind ik die rondjes vierkantje driehoekje enzo ff wennen. Sinds de eerste nintendo werden er al letters als a en b gebruikt en later kwamen daar ook nog x en y bij. Als er dan nu inene een rondje in beeld verschijnt moet ik toch eerst ff kijken op de controller waar die knop dan zit. :P

• Magic
  • Niet online
Kaasje123 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 21:49:
[...]

Inderdaad. Ik ben andersom gewend en vind de xbox360 controller perfectie. Neemt niet weg dat ik pas anderhalve week een playstaion controler gebruik en het nu al een stuk beter gaat. Wel vind ik die rondjes vierkantje driehoekje enzo ff wennen. Sinds de eerste nintendo werden er al letters als a en b gebruikt en later kwamen daar ook nog x en y bij. Als er dan nu inene een rondje in beeld verschijnt moet ik toch eerst ff kijken op de controller waar die knop dan zit. :P
Ik heb, na 2 jaar xbox gebruikt te hebben nu last van dat als er in beeld de "X" toets staat, ik het blokje indruk, omdat daar de "X" bij de xbox zit :P

Alle andere knoppen heb ik geen last van, ben ook nog wel was PS2 gewend.

Wat xbox en PS3 controller betreft: ik vind de xbox controller wat fijner vastpakken, maar de PS3 controller is lekker licht. De controlpad (digitaal) van de PS3 is vele malen beter bruikbaar dan die van de xbox, maar daar staat tegenover dat ik de linker joystick van de xbox logischer geplaatst vind. Ik vind het een gelijkspel :)

[ Voor 20% gewijzigd door Magic op 16-09-2009 22:10 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Mute schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:37:
[...]

Looks aren't everything. Om het kort te houden: de Slim is sneller, stiller en koeler, daarom zou je dat misschien willen doen.
Wel bij een multimedia systeem, het behoord wel bij je set, keep that in mind pls. Het mooie matte van de Slim kan je bijna vergelijken met een xbox360. Ga ik nu te ver? we houden het wel op goedkoop.

Sneller? zal wel meevallen, installeren? die 3a5 top games die een gemiddelde gamer koopt per jaar?. Heb me hier niet echt in verdiept maar het lijkt me stug, leg is uit? heeft de Slim 8cores? :+

Nog stiller dan me huidige 80GB PS3? hoor deze al bijna niet bij het afspelen van een dvd, bij games overtreft ie niet eens als ik verluister. Misschien heb ik wel een super exemplaar!, maar veel dingen worden echt naar mijn mening overdreven. Indien je het vergelijk met de PS3 60GB versie, wil ik het best geloven dat de Slim stiller is.

Het is gewoon een logische zet, Sony moet met hun prijzen omlaag, een goedkope variant ervan is natuurlijk een uitkomst, alhoewel ik vorig jaar de PS3 80GB voor 277,- heb bemachtigd, beetje zoeken/geduld en het werd beloond.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Aan het hele "controller vergelijk" verhaal wil ik alleen maar toevoegen: It's part of the experience so get used to it!

Heeft er iemand al een mail gehad naar aanleiding van zijn inschrijving voor de beta van MAG?
De Xbox krijgt een 250GB versie, dus Sony doet hetzelfde:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/09/uncharted2-250gb-ps3-bundle-rm-eng.jpg

Komt vast en zeker tegelijkertijd met Uncharted 2 uit.

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

eigenlijk is het andersom, ps3 krijgt een 250gb versie(zie geruchten van de gt5 bundel met 250gb ps3 van 2 weken geleden) en microsoft volgt.

gister trouwens in de uncharted beta gekomen, alleen nog geen tijd gehad om te spelen, school *zucht* :(

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

WasMachinator schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:24:
eigenlijk is het andersom, ps3 krijgt een 250gb versie(zie geruchten van de gt5 bundel met 250gb ps3 van 2 weken geleden) en microsoft volgt.

gister trouwens in de uncharted beta gekomen, alleen nog geen tijd gehad om te spelen, school *zucht* :(
Gelukkig heb ik nog de oude 60GB welke nog zeer goed functioneerd, en waarvan je tenminste de HDD nog kan upgraden. Tenminste had begrepen dat dit niet kon met de slim.

EDIT:
Ik zie net op youtube een disassembly filmpje. De bekende blauwe schroef zit alleen onder een plastic dekseltje. :+

[ Voor 10% gewijzigd door LogiForce op 16-09-2009 23:37 ]

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 22:40
Vandaag EINDELIJK de knoop door gehakt!

Vrijdag krijg ik mijn 24" geleverd, ben benieuwd!
Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.be/pix/prodpic/450x450/v/v5lk29.jpg

Deze middag eens een paar winkels doorlopen om 24" te gaan vergelijken met 26" en de meerprijs ten opzichte van een 24" (minimum 90€), had ik er niet voor over...

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Ik wil niet lullig doen, maar dit is toch het Playstation 3 ervaringen topic? :P

@Logiforce: bij elke PS3 kun je de HDD vervangen, ook bij de Slim!

@Surineeslander: de eerste lichting MAG beta codes zullen eind deze week worden verstuurd. (ik gok vanaf vrijdag)

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:52:
[...]
Ik heb net zo'n conversie ding gekocht voor de PS3 (27,-) om een 360 controller te kunnen gebruiken, en heb een bod gedaan op een PS3 :) Voor mij de ideale combo dus.
Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen met dat ding, want ik vind de DS3 ook inferieur. Gelukkig is het sixaxis gedoe in de meeste spellen totaal overbodig, dus daar verwacht ik weinig problemen mee.

Worden jullie nou zelf niet een beetje simpel van dat eeuwige gezaag in dit topic?

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op donderdag 17 september 2009 @ 00:42:
Worden jullie nou zelf niet een beetje simpel van dat eeuwige gezaag in dit topic?
Ja dat dus!

Eerst een eeuwig gezever over HDMI, vervolgens hobbelen we verder naar controllers, correct me if i'm wrong, maar dit was toch echt een PS3 topqiue

• BM

BM

Moderator Spielerij
Bellerophon schreef op donderdag 17 september 2009 @ 07:28:
[...]

Ja dat dus!

Eerst een eeuwig gezever over HDMI, vervolgens hobbelen we verder naar controllers, correct me if i'm wrong, maar dit was toch echt een PS3 topqiue
En sinds wanneer zijn controllers geen onderdeel meer van een console? :? Dat tv's en hdmi ergens anders besproken worden, prima. Controllers gewoon hier, of zal ik 2 nieuwe topics openen?
- 'Praat hier over de Playstation 3 Sixaxxis (die zonder rumble!!) controller'
- 'Praat hier over die Playstation 3 DualShock 3 (die mét rumble!!) controller'

Volgens mij kunnen sommige mensen er hier niet zo goed tegen als er soms wat kritisch gemeld word over 'hun' console

Xbox

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

BM schreef op donderdag 17 september 2009 @ 07:41:
[...]

En sinds wanneer zijn controllers geen onderdeel meer van een console? :? Dat tv's en hdmi ergens anders besproken worden, prima. Controllers gewoon hier, of zal ik 2 nieuwe topics openen?
- 'Praat hier over de Playstation 3 Sixaxxis (die zonder rumble!!) controller'
- 'Praat hier over die Playstation 3 DualShock 3 (die mét rumble!!) controller'

Volgens mij kunnen sommige mensen er hier niet zo goed tegen als er soms wat kritisch gemeld word over 'hun' console
Een vergelijking trekken is goed :) Maar er (feitelijk) te lang over door gaan is in mijn ogen een beetje overdreven.

Zeker niet als men elkaar van hun gelijk gaat proberen te overtuigen, dat riekt een beetje naar fanboy gehalte

• BM

BM

Moderator Spielerij
Terug naar de PS3 dan maar ;)

Was (net) te laat om me nog aan te melden voor de Uncharted 2 beta, zal moeten wachten tot de demo uitkomt :) Ook al is het MP, zal vast een idee geven over hoe het spel speelt. Vermoed dat de gameplay niet veel anders zal zijn dan Uncharted 1 al was. Ook niet nodig, prima spel :)
De hoge reviews leggen de lat wel erg hoog. Als een spel hoog gerate word (21/20, wat een onzin rating, serieus), ga ik eigenlijk alleen maar meer op eventueel foutjes en onvolkomenheden letten (en ja, dat is fout van mij ;)).

Ook aangemeld voor de MAG beta. Verwacht heel weinig van het spel, maar ik laat me graag verrassen. Benieuwd of ik de komende weken een invite mag verwachten.

Xbox

Een aantal mensen vallen hier in herhaling door bij dit soort "gelegenheden" telkens de 360 op te hemelen en de PS3 de grond in te stampen.
Hoe vervelend zou het zijn als een aantal van ons continue in het 360-topic het uitvalspercentage, de accessoires-prijzen, de tijdelijk exclusives die met extra's naar de PS3 geport worden etc. etc. zouden aankaarten?
Dat wordt gelukkig niet gedaan en dat siert de gemiddelde PS3-bezitter.

Zo nu weer verder met wat nieuws;
Limited (24x!)Playstation schoenen!
http://ps3clan.nl/2009/09...ted-playstation-schoenen/

[ Voor 13% gewijzigd door OPSLAGHOND op 17-09-2009 08:39 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

BM schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:31:
Terug naar de PS3 dan maar ;)

Was (net) te laat om me nog aan te melden voor de Uncharted 2 beta, zal moeten wachten tot de demo uitkomt :) Ook al is het MP, zal vast een idee geven over hoe het spel speelt. Vermoed dat de gameplay niet veel anders zal zijn dan Uncharted 1 al was. Ook niet nodig, prima spel :)
De hoge reviews leggen de lat wel erg hoog. Als een spel hoog gerate word (21/20, wat een onzin rating, serieus), ga ik eigenlijk alleen maar meer op eventueel foutjes en onvolkomenheden letten (en ja, dat is fout van mij ;)).

Ook aangemeld voor de MAG beta. Verwacht heel weinig van het spel, maar ik laat me graag verrassen. Benieuwd of ik de komende weken een invite mag verwachten.
Hoe had jij je daarvoor kunnen aanmelden dan? En zo'n rating kan je ook niet serieus nemen :') :D

Ik verwacht van MAG datgene wat ze verkondigen, totale anarchie en levensgrote veldslagen :Y

• Dynamix
  • Laatst online: 11-09 23:44
Skire schreef op donderdag 17 september 2009 @ 00:27:
@Surineeslander: de eerste lichting MAG beta codes zullen eind deze week worden verstuurd. (ik gok vanaf vrijdag)
Maar de beta start vandaag, toch? Mogen wij dan de supersub spelen? ;)
MAG gaat idd gewoon groots worden qua gameplay.
Hopelijk speelt het lekker, dan mag het er van mij best wat minder uitzien (wat ik wel verwacht).

Gisteren de aankondiging dat Star Ocean 4 in Japan voor de PS3 zou uitkomen, vandaag een persbericht dat een week later het spel in de VS en Europa verschijnt.

Afbeeldingslocatie: http://scrawlfx.com/gallery/albums/star-ocean-the-last-hope-international/september-16-2009/Star-Ocean-The-Last-Hope-International_2009_09-16-09_01.jpg
LOS ANGELES (September 16, 2008) — Square Enix, Inc., the publisher of Square Enix® interactive entertainment products in North America, announced today that it is publishing STAR OCEAN® THE LAST HOPE®: INTERNATIONAL for PlayStation®3 computer entertainment system. This latest installment in the acclaimed RPG franchise will ship simultaneously across the globe, and will be available in North America on February 9, 2010.

With the launch of STAR OCEAN THE LAST HOPE: INTERNATIONAL, PlayStation 3 system users will be able to explore the fantastical science fiction world of this hit prequel to the STAR OCEAN series. In addition to English and Japanese voice options, this PlayStation 3 system version will include six language options in English, French, Italian, German, Spanish and Japanese for STAR OCEAN fans around the world to enjoy.

Celebrated development studio tri-Ace Inc. delivers spectacular visuals and a unique RPG experience in STAR OCEAN THE LAST HOPE: INTERNATIONAL, in which players can control their own spaceship, moving from planet to planet as they explore the vastness of space. The refined gameplay features dynamic four-person team-oriented combat and the capability to seamlessly switch between characters during battle. STAR OCEAN THE LAST HOPE: INTERNATIONAL also improves upon the innovative real-time battle system that has become a trademark of the STAR OCEAN franchise.
BTW Dat worden drukke tijden voor JRPG-liefhebbers op de PS3, want White Knight Chronicles en Resonance of Fate komen ook al in de eerste maanden van 2010 uit. En daarna nog 'ns FF XIII,

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

OPSLAGHOND schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:33:
Een aantal mensen vallen hier in herhaling door bij dit soort "gelegenheden" telkens de 360 op te hemelen en de PS3 de grond in te stampen.
En dat is denk ik wat je je aantrekt, terwijl dat een onjuiste aanname is. Maar weest gerust, de meeste die de controller minder vinden hier, vinden de console gewoon wel goed. Er zijn veel mensen die aanhalen dat het installeren van spellen en demo's een groot nadeel vinden, maar ik vind dat enorm meevallen, vooral sinds ja sinds eeuwen de PS3 het download en installeerwerk geautomatiseerd voor zijn rekening kan laten nemen. Ik kan anders dan mijn kritiek op de DS3, en daarmee zeg ik niet dat het ding dramatisch is, verre van, weinig nadelen van een PS3 opnoemen, hoor.
Hoe vervelend zou het zijn als een aantal van ons continue in het 360-topic het uitvalspercentage, de accessoires-prijzen, de tijdelijk exclusives die met extra's naar de PS3 geport worden etc. etc. zouden aankaarten?
Als een nieuwe eigenaar van een 360 in dat topic aangeeft dat hij maar niet kan wennen aan de 360-controller, waarom zou je dan zijn kop eraf bijten?
Ik denk dat het ook een beetje in de aard van dit topic zit. Je moet maar eens door alle topics vanaf het begin lezen en je ziet dat de PS3-eigenaren erg naar het vergelijk met wat er al op de markt was zoeken. Er zijn genoeg mensen die overstappen/erbij nemen en ervaringen posten en dat daardoor even een discussie op gang komt, maar ik zie ook 'ouwe getrouwen' weer de confrontatie opzoeken:
ymmv in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."
En dat is niet erg, maar dan moet je ook niet gaan janken als er andere vergelijkingen naar boven komen borrelen. Het zou fijn zijn als de Sony Defense Force niet gelijk weer vol aan de bak gaat. En of zoiets 'objectief' ( :') ) te lang doorgaat, tja, kwestie van smaak en persoonlijke betrokkenheid, heb je er geen issue mee, dan gaat het al snel te lang door. Maar moet je dat dan ook maar weer ergens anders parkeren? Zoals we alle spelervaringen die even te diep gaan in een apart speltopic dumpen, klachten over de garantie in een aparte topic, zodat uiteindelijk hier alleen de discussie over de HDMI-kabeltjes en melding dat iemand zijn Slim bestelt heeft zodat we met hem blij kunnen zijn? Of moet dit een soort nieuwtjesvergaartopic, een soort aggregator van CVG, edge-online, de frontpage, etc, worden?

Maar je hebt wel gelijk in je verborgen agenda voor de 360 bezitters. Wij komen elke vrijdagmiddag van 15-16u bij elkaar in een afgelegen grot in het zuiden van het land. Onder het genot van een kop thee en een koekje smeden wij snode plannen om dit topic te ontwrichten. Ons ideaal is natuurlijk om mensen af te houden van het kopen van 'het zwarte gevaar' (HZG voor intimi), want daar zijn we doodsbang voor. En we dachten voor deze week, we blijven hameren op de slechte ergonomie van de DS3. We hebben een nieuwe bezitter van de PS3 bereid gevonden om te 'klagen' over de controller (bedankt Dangerpaki), vervolgens zouden BM en ik dan doorzaniken en PWM zou als eeuwige twijfelaar dan aangeven dat het 'onwerkbaar' was. Missie geslaagd, volgende week weer een nieuw agendapunt. Tussendoor gaan we in willekeurige winkels staan en wachten tot verbijsterde (groot)ouders op het punt staan een HZG te kopen en kletsen hen compleet om. Daarna verbranden we ritueel wat (zwaar afgeprijsde) PS3-spellen in een hoekje van de grot. Vervolgens vergelijken we onze 'score' met de Sony Defense Force die in de grot naast ons zit. })

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Zo nu weer verder met wat nieuws;
Limited (24x!)Playstation schoenen!
http://ps3clan.nl/2009/09...ted-playstation-schoenen/
Wat een geweldige schoenen 8)

• dangerpaki
[...]

Heb NGII al gespeeld op de Xbox, maar volgens mij gaat de PS3 versie wel heel erg kick worden, volgens mij had de Xbox geen online gameplay en geen co-op. Dus dat wordt echt super lachen online.
Eindelijk iemand die dat zegt, kunnen we die controller discussie nu lekker achter ons laten?! Ja lekker de ene vindt de ene lekkerder voelen en de andere vindt de andere gieiler triller. Boeiuh, een ding wat ik vroeger heb geleerd is dat een mening subjectief is en ook al 10.000 man zegt dat de ene lekkerder vindt spelen en maar 1 man dat niet zo vindt dat het niets zegt over hoe het daadwerkelijk zo is. Lekker als je een PS3 wilt kopen dan koop je die, wil je een xbox dan koop je die, wil je ze allebei dan koop je toch lekker.

• PearlPumpkin
Dank je Armada, mijn dag is weer goed ;)
De werkdag beginnen met zo'n leuke post (ja ik ben vandaag wat later begonnen met werken..). Ik denk dat ik de rest van de dag met een glimlach terug kan denken aan dit verhaal :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Vent, denk eens aan je bloeddruk. We hebben het hier over de controller, niet over de kwaliteit van een console.

Mensen melden hier dat de DS hen niet bevalt. Iemand toont een conversie app voor de 360 controller, en nu heb ik een PS3 besteld. Is dat niet de bedoeling van zo'n topic?

Vanaf nu zullen we weer verzwijgen dat er een andere console is, die dingen beter en dingen minder goed heeft opgelost.

Ik zal een TR maken dat het topic een name change moet krijgen in het: "Louter positieve Playstation 3 ervaringen topic"

* PWM Heeft al een beta code voor MAG weten te bemachtigen :P

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

PWM schreef op donderdag 17 september 2009 @ 09:59:
[...]

Vent, denk eens aan je bloeddruk. We hebben het hier over de controller, niet over de kwaliteit van een console.

Mensen melden hier dat de DS hen niet bevalt. Iemand toont een conversie app voor de 360 controller, en nu heb ik een PS3 besteld. Is dat niet de bedoeling van zo'n topic?

Vanaf nu zullen we weer verzwijgen dat er een andere console is, die dingen beter en dingen minder goed heeft opgelost.

Ik zal een TR maken dat het topic een name change moet krijgen in het: "Louter positieve Playstation 3 ervaringen topic"

* PWM Heeft al een beta code voor MAG weten te bemachtigen :P
Bitch :') Door middel van die "wedstrijd" bij de Sony website?

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
FeaR1986 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:37:
[...]

PS3 Slim kan inderdaad HD Audio over bitstream zenden aangezien de Slim versie een nieuwe chip heeft ten opzichte van de oudere versies. Alleen als je thuis een geluidsset hebt staan waar je het verschil tussen gewone audio en de HD versies gaat horen dan neem ik aan dat er ook wel een leuk scherm bij staat. En voor het laatste zou ik dan toch weer een losse Blu-ray speler kopen. Want het beeld wat de PS3 geeft is toch wel weer achterhaald door vele stand-alone Blu-ray spelers.
Dan had ik dat inderdaad gemist. Niet dat ik verschil verwacht in kwaliteit tussen de omzetting naar PCM door de PS3 in vergelijking met m'n receiver maar iig interessante info. Verschil tussen gewone versies en HD audio hoor ik niet of nauwelijks in kwaliteit, maar de mix van de HD formaten is soms wel beter, je zit dan meer in de film.

Naar een losse blurayspeler ben ik sowieso al op zoek, maar ik zoek er een die ook audio kan delayen, en die zijn niet goedkoop :/

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Jheroun schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:34:
Naar een losse blurayspeler ben ik sowieso al op zoek, maar ik zoek er een die ook audio kan delayen, en die zijn niet goedkoop :/
Zou de PS3 ooit de optie krijgen geluid te delayen? Dat is eigenlijk het enige dat ikzelf op 't moment aan de machine mis, en ik kan niet begrijpen dat Sony zo'n simpele instellingsoptie achterwege heeft gelaten.

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Na mijn PS3 80GB een half jaar terug ingeruild te hebben voor een Xbox 360 om met een aantal vrienden te kunnen gamen kon ik het toch niet laten om er een Slim langs te zetten voor de exclusives. Deze week €277,- bij de MM!

Moet zeggen dat het verschil tussen de twee consoles toch wel aanzienlijk is en dat vind ik een groot pluspunt. Verschil moet er zijn!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jheroun schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:34:
[...]

Dan had ik dat inderdaad gemist. Niet dat ik verschil verwacht in kwaliteit tussen de omzetting naar PCM door de PS3 in vergelijking met m'n receiver maar iig interessante info. Verschil tussen gewone versies en HD audio hoor ik niet of nauwelijks in kwaliteit, maar de mix van de HD formaten is soms wel beter, je zit dan meer in de film.

Waarom audio delayen? HDMI heeft een sync-optie en delayopties zitten normaal gesproken in je versterker.

PSN: Shiver23

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
[b][message=32590878,noline]Armada schreef op donderdag 17 september 2009 @ 09:32

Heel verhaal
Prachtig verhaal Heb echt hardop gelachen. Dit zijn dan weer de leuke dingen die zo'n discussie met zich meebrengt .Maar wat een discussie zeg dat hele controller gedoe. Jammer inderdaad dat sommige mensen zich aangevallen voelen als er iets nadeligs over hun console wordt vermeld. Zij het de 360 of de PS3. Iedereen zijn eigen mening toch? Zelf vind ik de PS3 controller beter. Mijn broertje met zijn 360 die altijd PS gewend was kan nu niet meer wennen aan de PS controller. Dit maakt wel weer duidelijk dat het een kwestie van wennen is en persoonlijke voorkeur. Ik denk dat ik ook zal gaan wennen als ik een 360 zou hebben. Beide hebben hun eigen voordeel. Bijvoorbeeld de triggers van de 360 tegenover die van de PS3 (echt vet onhandig zo) en de d-pad van de PS3 controller die ik weer beter vind dan die van de 360. Alsjeblieft zeg hou er nu mee op hoor.

PSN id: PENo1

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Uncharted eindelijk kunnen uitspelen na de laatste update van Sony, maar het einde vond ik wel een beetje een anti-climax.

Nu vond ik de wending in het verhaal nog niet zo heel erg, maar dat het einde zo eenvoudig was viel me tegen. Misschien toch maar het moeilijkste niveau proberen.

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:18
Ik ga er eindelijk aan geloven. Wat RC hobbyspul verkocht en de DS van mijn zoontje (hij heeft nu mijn PSP) dus vanavond maar even langs de MM. Zojuist op MP Grid, LBP, Killzone2 en Resistance2 maar aangeschaft samen met een extra DS3 controller. Om mijn dochter en vriendin tevreden te houden zal ik wel Singstar aanschaffen. Nu ben ik benieuwd of de Wii microfoon op die PS3 werkt, heeft iemand dit geprobeerd? Ik heb ze ooit naast elkaar gehouden en kon geen verschil zien. Probeer het, ja dat kan. Maar ik kom liever thuis met een spel waar "zij" ook wat aan hebben O-) dan dat ik het verwijt krijg dat ik vergeten ben de microfoon er bij te kopen.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• GranCanaria
  • Laatst online: 12-09 23:19
Het valt mij gelijk weer op dat de ps3 controller gewoon supergoed werkt, ik heb ook een xbox360 ernaast staan en heb op beide call of duty4, dit spel kan ik veel beter spelen met de ps3 controller, op de xbox360 moet ik eerst weer een paar weken spelen totdat ik helemaal gewend ben aan de moves etc.

Ik vind overigens dat de ps3 slim wel stil is echter hoor ik hem af en toe wel, volgens mij de fan of drive ofzo. hebben andere mensen dit ook?

• PromoX
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Ik vind het (ook) wel weer mooi geweest met de controller discussie. Echter daar waar een aantal users die (ook) een X360 genuanceerd hun mening geven zijn het toch weer de PS3 aanhangers die daar over kunnen vallen. Ook dat zit dit (jammer genoeg) in de aard van dit topic. Ik zou zeggen: accepteer de mening van een ander en zie die van jezelf 's wat minder als feit.

Ander onderwerp graag :).

And I'm the only one and I walk alone.

*knip* zie hierboven.

[ Voor 98% gewijzigd door PromoX op 17-09-2009 12:36 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Shiver23 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 11:13:
[...]

Waarom audio delayen? HDMI heeft een sync-optie en delayopties zitten normaal gesproken in je versterker.
In mijn geval gaat m'n geluid via de optische kabel naar m'n Logitech Z5500 setje, en m'n beeld via HDMI naar m'n Samsung tv. Wanneer ik nu een DVD of BR kijk loopt m'n geluid achter bij m'n beeld vanwege de beeldbewerking die de Samsung toepast.

Ik zou natuurlijk het geluid via HDMI naar de Samsung kunnen sturen en vanaf de Samsung optisch door naar de Z5500, maar de Samsung zet dan het surround signaal om naar een stereo signaal, en dat is niet de bedoeling.

Een oplossing voor mijn specifieke geval zou dus de mogelijkheid tot het vertragen van het audiosignaal vanaf de PS3 zijn, daar het aanschaffen van een versterker op het moment geen optie is.

Verwijderd

zijn er veel mensen die hier bestellen?
De prijzen zijn gewoon een stuk later dan in de winkel.

http://www.cdwow.nl/games/PS3

Heeft hier iemand wel eens problemen met de levering gehad?

• dangerpaki
Inanna schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:46:
[...]

Zou de PS3 ooit de optie krijgen geluid te delayen? Dat is eigenlijk het enige dat ikzelf op 't moment aan de machine mis, en ik kan niet begrijpen dat Sony zo'n simpele instellingsoptie achterwege heeft gelaten.
Waarom zou je delay voor je geluid willen hebben. Als je gewoon alles via HDMI naar je TV stuurt dan zou het geluid gewoon goed moeten lopen. Doet ie dat niet dan is of je PS3 kapot of je TV veroorzaakt de delay. Dan kan wel eens gebeuren als je teveel van die functies op je TV hebt aanstaan die je beeld mooier zouden moeten maken. Al die meuk uitzetten en het doet het verder prima.
Heb je een versterker tussen voor je geluid ja dan heb je waarschijnlijk een wat mindere versterker die het geluid delayed of het beeld delayed. Maar de meeste versterkers tegenwoordig hebben wel een functie om geluiddelay aan te passen. Daar effe mee spelen.

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:18
Search CD-WOW dit topic. Dan zie je dat ze leveren, maar dan wel tussen de 2 á 4 weken ;)

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:41:
zijn er veel mensen die hier bestellen?
De prijzen zijn gewoon een stuk later dan in de winkel.

http://www.cdwow.nl/games/PS3

Heeft hier iemand wel eens problemen met de levering gehad?
Ik haal het regelmatig bij thehut.com

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Inanna schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:29:
[...]

In mijn geval gaat m'n geluid via de optische kabel naar m'n Logitech Z5500 setje, en m'n beeld via HDMI naar m'n Samsung tv. Wanneer ik nu een DVD of BR kijk loopt m'n geluid achter bij m'n beeld vanwege de beeldbewerking die de Samsung toepast.

Ik zou natuurlijk het geluid via HDMI naar de Samsung kunnen sturen en vanaf de Samsung optisch door naar de Z5500, maar de Samsung zet dan het surround signaal om naar een stereo signaal, en dat is niet de bedoeling.

Een oplossing voor mijn specifieke geval zou dus de mogelijkheid tot het vertragen van het audiosignaal vanaf de PS3 zijn, daar het aanschaffen van een versterker op het moment geen optie is.
Op die manier. Was even in de war door je verhaal over HD-audio. Omdat dat alleen via HDMI werkt ging ik uit van een versterker met HDMI. Maar je vraag om delay heeft dus niets met je HD-audio verhaal te maken, omdat je Z5500 daar toch niets mee kan.

PSN: Shiver23

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.