• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
dangerpaki schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:45:
[...]

Waarom zou je delay voor je geluid willen hebben. Als je gewoon alles via HDMI naar je TV stuurt dan zou het geluid gewoon goed moeten lopen. Doet ie dat niet dan is of je PS3 kapot of je TV veroorzaakt de delay. Dan kan wel eens gebeuren als je teveel van die functies op je TV hebt aanstaan die je beeld mooier zouden moeten maken. Al die meuk uitzetten en het doet het verder prima.
Heb je een versterker tussen voor je geluid ja dan heb je waarschijnlijk een wat mindere versterker die het geluid delayed of het beeld delayed. Maar de meeste versterkers tegenwoordig hebben wel een functie om geluiddelay aan te passen. Daar effe mee spelen.
Die "meuk" is vaak de reden om een specifieke TV te kopen :-) Versterkers kunnen soms niet genoeg delayen om dat op te vangen. Dit soort discussies zijn (mede veroorzaakt door mij) al vaak genoeg gevoerd. Bottomline heeft audio delay in een blurayspeler zin in sommige configuraties. De PS3 is krachtig zat om het te kunnen maar het dev team heeft het druk zat met andere dingen gok ik. Video's random afspelen zou ook een handige optie zijn, en zeer simpel te implementeren, maar dat kan het apparaat ook niet.

Is er ergens een ps3-feature-suggestion-knop waar je ideeën in kan dienen eigenlijk?

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Inanna schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:29:
[...]

In mijn geval gaat m'n geluid via de optische kabel naar m'n Logitech Z5500 setje, en m'n beeld via HDMI naar m'n Samsung tv. Wanneer ik nu een DVD of BR kijk loopt m'n geluid achter bij m'n beeld vanwege de beeldbewerking die de Samsung toepast.

Ik zou natuurlijk het geluid via HDMI naar de Samsung kunnen sturen en vanaf de Samsung optisch door naar de Z5500, maar de Samsung zet dan het surround signaal om naar een stereo signaal, en dat is niet de bedoeling.

Een oplossing voor mijn specifieke geval zou dus de mogelijkheid tot het vertragen van het audiosignaal vanaf de PS3 zijn, daar het aanschaffen van een versterker op het moment geen optie is.
Grappig, ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb dan een Z-2300 met een Sony 40W5500 en hierbij wordt het geluid ook vertraagd als ik BR afspeel. Nu heb ik het Logitech setje direct aan de TV aangesloten en wordt het probleem verholpen, maar de geluidskwaliteit is dan minder?

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
jvdgeest schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:53:
[...]
Grappig, ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb dan een Z-2300 met een Sony 40W5500 en hierbij wordt het geluid ook vertraagd als ik BR afspeel. Nu heb ik het Logitech setje direct aan de TV aangesloten en wordt het probleem verholpen, maar de geluidskwaliteit is dan minder?
Dat ligt aan wat de Sony met het signaal doet. Samsung tv's zetten een audiosignaal ontvangen via HDMI vanaf een DVD of BR om naar een stereo signaal, ongeacht het oorspronkelijke signaal. Of Sony tv's dat ook doen weet ik niet.

@dangerpaki
Zoals ik 2 posts boven je al heb uitgelegd, jouw oplossingen werken niet of zijn in mijn geval geen optie.

@Shiver23
Volgens mij leg je me woorden in de mond, ik heb niets over HD-audio gezegd, dat was Jheroun naar aanleiding van wie ik zelf een post plaatste ;)

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Die Bruine schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:45:
Search CD-WOW dit topic. Dan zie je dat ze leveren, maar dan wel tussen de 2 á 4 weken ;)
2 keer wat besteld daar en 2x binnen ongeveer een week binnen (had geluk denk ik), je kunt beter bij sites aps videogamesplus.ca shopto.net of bijv. amazon.co.uk bestellen (vgp en shopto accepteren ook paypal).

Ps4/switch gamer

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:41:
zijn er veel mensen die hier bestellen?
De prijzen zijn gewoon een stuk later dan in de winkel.

http://www.cdwow.nl/games/PS3

Heeft hier iemand wel eens problemen met de levering gehad?
Check Games Import Topic

@ alle MAG beta inschrijvers: de inschrijving is vroegtijdig gesloten.

Kan ik dan concluderen dat de mensen die al ingeschreven hebben, mogen joinen?!?

[ Voor 24% gewijzigd door Dynamix op 17-09-2009 13:49 ]

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
Jheroun schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:52:
[...]

Die "meuk" is vaak de reden om een specifieke TV te kopen :-) Versterkers kunnen soms niet genoeg delayen om dat op te vangen. Dit soort discussies zijn (mede veroorzaakt door mij) al vaak genoeg gevoerd. Bottomline heeft audio delay in een blurayspeler zin in sommige configuraties. De PS3 is krachtig zat om het te kunnen maar het dev team heeft het druk zat met andere dingen gok ik. Video's random afspelen zou ook een handige optie zijn, en zeer simpel te implementeren, maar dat kan het apparaat ook niet.

Is er ergens een ps3-feature-suggestion-knop waar je ideeën in kan dienen eigenlijk?
Het eerste at ik deed toen ik m'n plasma binnen kreeg: Die "meuk" uitzetten :). Beetje DVDtje draaien contrast, brightness en kleuren bijstellen en superbeeld. Vind persoonlijk dat dat soort functies het beel alleen maar verergeren.

[ Voor 8% gewijzigd door dangerpaki op 17-09-2009 13:48 ]

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Surineeslander schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:43:
[...]

Check Games Import Topic

@ alle MAG beta inschrijvers: de inschrijving is vroegtijdig gesloten. Kan ik dan concluderen dat de mensen die al ingeschreven hebben, mogen joinen?!? :?
Ze hebben tot eind volgende week om de beta's naar de eerste 16.000 gebruikers te sturen

PSN: Bellerophon-

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
Bellerophon schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:48:
[...]

Ze hebben tot eind volgende week om de beta's naar de eerste 16.000 gebruikers te sturen
Vroegtijdig gesloten zou inderdaad kunnen betekenen dat er meer dan genoeg spelers zich aangemeld hebben. Ik hoop dat ik erbij zit aan het einde van de week.

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 18:09
Ik ook, ben echt benieuwd hoe MAG gaat spelen. Ik hoop ook dat ze push to talk erin hebben gestopt (zoals met socom), want ik kan echt niet begrijpen dat alleen Socom dit systeem gebruikt. Dit werkt echt als een tiet, geen 100 mensen die door elkaar heen schreeuwen of, gasten die hun mic voor de tv leggen.

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Synth schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:03:
Ik ook, ben echt benieuwd hoe MAG gaat spelen. Ik hoop ook dat ze push to talk erin hebben gestopt (zoals met socom), want ik kan echt niet begrijpen dat alleen Socom dit systeem gebruikt. Dit werkt echt als een tiet, geen 100 mensen die door elkaar heen schreeuwen of, gasten die hun mic voor de tv leggen.
/agree, vond dat ook 1 van de sterkste punten van Socom. Valt me wel op dat véél minder PS3 gebruikers een headset hebben/gebruiken. Het is vaak zo stil :)

Dan iets waar ik me aan erger: Ik snap nog steeds niet dat je nog steeds geen muziek kunt afspelen tijdens het gamen. Ik vind het op de 360 wel lekker, met name tijdens racegames, waar ik de soundtrack over het algemeen niet je-van-het vindt. De PS3 moet toch kracht zat ervoor hebben?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:15

BM

Moderator Spielerij
Knul schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:10:
[...]

/agree, vond dat ook 1 van de sterkste punten van Socom. Valt me wel op dat véél minder PS3 gebruikers een headset hebben/gebruiken. Het is vaak zo stil :)
Komt denk ik vooral doordat Sony niet standaard een headset meeleverd.
Dan iets waar ik me aan erger: Ik snap nog steeds niet dat je nog steeds geen muziek kunt afspelen tijdens het gamen. Ik vind het op de 360 wel lekker, met name tijdens racegames, waar ik de soundtrack over het algemeen niet je-van-het vindt. De PS3 moet toch kracht zat ervoor hebben?
De PS3 is daar meer dan krachtig genoeg voor. Sony laat het echter aan de game ontwikkelaars om dat te implementeren, itt wat Microsoft doet, die het als functionaliteit in de console inbouwt.

Wat beter is laat ik in het midden, ik krijg hier toch alleen maar ruzie als ik een mening geef...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

MAG is van de makers van SOCOM, dus dat zal wel goed zitten. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

BM schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:36:
[...]
De PS3 is daar meer dan krachtig genoeg voor. Sony laat het echter aan de game ontwikkelaars om dat te implementeren, itt wat Microsoft doet, die het als functionaliteit in de console inbouwt.
Die functionaliteit is door Sony middels een firmware begin 2008 toegevoegd. Developers kunnen zelf bepalen of ze die functionaliteit willen gebruiken. Een voorbeeld ervan is Criterion die in de Cagney-update 'custom soundtracks' hebben toegevoegd aan de PS3-versie van Burnout Paradise.

Afbeeldingslocatie: http://kotaku.com/assets/resources/2008/04/ps3custombp.jpg

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 20:04
Had afgelopen dinsdag om 21:30 een DS3 besteld bij amazon.co.uk aangezien hier ergens een tip stond dat die daar zo goedkoop was. Vanochtend stond de TNT al op de stoep met het bewuste pakketje!! Dus in anderhalve dag!

Heeft amazon misschien een nederlandse vestiging waarvan ze tegenwoordig kunnen leveren? Zelfs nederlandse webwinkels zijn niet zo snel!

• Dynamix
  • Laatst online: 11-09 23:44
floffert schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:08:
Had afgelopen dinsdag om 21:30 een DS3 besteld bij amazon.co.uk aangezien hier ergens een tip stond dat die daar zo goedkoop was. Vanochtend stond de TNT al op de stoep met het bewuste pakketje!! Dus in anderhalve dag!

Heeft amazon misschien een nederlandse vestiging waarvan ze tegenwoordig kunnen leveren? Zelfs nederlandse webwinkels zijn niet zo snel!
Zat er geen "Amazon.de" tape om de doos? Was bij mij vorige keer wel het geval...

• Kraanwater
OPSLAGHOND schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:53:
[...]

Jammer genoeg wel, had liever gezien dat Zipper een next-gen socom had gemaakt. Slant Six heeft bagger werk geleverd jammer genoeg...

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
ymmv schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:05:
[...]

Die functionaliteit is door Sony middels een firmware begin 2008 toegevoegd. Developers kunnen zelf bepalen of ze die functionaliteit willen gebruiken. Een voorbeeld ervan is Criterion die in de Cagney-update 'custom soundtracks' hebben toegevoegd aan de PS3-versie van Burnout Paradise.

[afbeelding]
Is het niet zo dat je muziek, wat je op de ps3 hebt staan, op de achtergrond aan kunt zetten tijdens het spelen. Je moet dan natuurlijk wel de bij geluidsinstellingen (van het spel) de muziek helemaal uitzetten.

Ik heb dit nooit geprobeerd, maar dacht ooit zoiets ergens gelezen/gehoord te hebben....

• GranCanaria
  • Laatst online: 12-09 23:19
is need for speeds shit nu uit? ik zie 17 september staan bij free record shop, hebben mensen hem al? zoja hoe is ie????

Verwijderd

GranCanaria schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:31:
is need for speeds shit nu uit? ik zie 17 september staan bij free record shop, hebben mensen hem al? zoja hoe is ie????
Typo of OK grap? ;)

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

OPSLAGHOND schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:53:
[...]

Even voor de duidelijkheid MAG wordt ontwikkeld door Zipper (de makers van Socom 2). En dus niet door Slant six wat de makers zijn van de nieuwe Socom: Confrontation voor de PS3. Gelukkig maar, want socom: confrontation is een baggerspel, socom 2 was super dus MAG wordt ook super, hopenlijk :9

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:40
Die Bruine schreef op donderdag 17 september 2009 @ 11:45:
Ik ga er eindelijk aan geloven. Wat RC hobbyspul verkocht en de DS van mijn zoontje (hij heeft nu mijn PSP) dus vanavond maar even langs de MM. Zojuist op MP Grid, LBP, Killzone2 en Resistance2 maar aangeschaft samen met een extra DS3 controller. Om mijn dochter en vriendin tevreden te houden zal ik wel Singstar aanschaffen. Nu ben ik benieuwd of de Wii microfoon op die PS3 werkt, heeft iemand dit geprobeerd? Ik heb ze ooit naast elkaar gehouden en kon geen verschil zien. Probeer het, ja dat kan. Maar ik kom liever thuis met een spel waar "zij" ook wat aan hebben O-) dan dat ik het verwijt krijg dat ik vergeten ben de microfoon er bij te kopen.
Met Singstar gaat dit niet werken helaas, met Guitar Hero / Rock band weer wel.

Zelf heb ik gister de draadloze microfoons besteld bij Play.com, nog geen 40 euro incl verzending.

• GranCanaria
  • Laatst online: 12-09 23:19
oh shit, vette typo, super onbewust. wel gaaf dit.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Jheroun schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:34:
[...]
Naar een losse blurayspeler ben ik sowieso al op zoek, maar ik zoek er een die ook audio kan delayen, en die zijn niet goedkoop :/
Gewoon wachten, dan wordt die optie vanzelf meer en meer toegepast in spelers. Overigens snap ik zelf ook niets meer van dat hele delay gedoe. Als ik mijn Blu-ray speler delay dan gebeurt er op mijn tv helemaal niets qua sync problemen. Dus denk dat de ingestelde delay van de receiver de delay van de speler overruled?
Inanna schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:29:
[...]
In mijn geval gaat m'n geluid via de optische kabel naar m'n Logitech Z5500 setje, en m'n beeld via HDMI naar m'n Samsung tv. Wanneer ik nu een DVD of BR kijk loopt m'n geluid achter bij m'n beeld vanwege de beeldbewerking die de Samsung toepast.
Hebben die Samsung tv's niet iets van een "game-mode"? Philips tv's hebben dit wel waardoor al die beeldbewerkingssoftware wordt uitgezet. Resultaat is een scherm zonder lag en met "maar" 2ms reactietijd. Of eens proberen handmatig al die verbeteraars uit te zetten, want dan zou het wellicht ook moeten werken...
GranCanaria schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:31:
Voor Need for Speed begrippen is dit zeker de beste en meest realistische game uit de serie. Maar persoonlijk valt het me nog steeds een beetje tegen. Wellicht omdat ik met realisme meteen aan niveau Forza / Gran Turismo zat te denken. Need for Speed gaat hier dan ook zeker terug om volgende week omgeruild te worden voor Halo 3: ODST. En dan wacht ik wel op Forza 3 en Gran Turismo 5 voor als ik echt wil racen.

[ Voor 20% gewijzigd door FeaR op 17-09-2009 15:55 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• dhraom
  • Laatst online: 08:17
Hey, ben van plan om binnenkort PS3 aan te schaffen, weet niet welke versie ik zou nemen
Slim of nog de fat(goedkoper )
had gelezen dat hij minder energie verbruikt enzo...dat boeid me niet zo veel.
en grotere HDD. dus de vraag :
is de slim beter dan die Fat 80 Gig versie?

zat toch te denken om nog de fat te aan te schaffen, Goedkoper en zit al een spel bij meestal bij zo pakket.

zonder haat geen liefde

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze het niet zo zouden doen, anders krijg je een chatterbox. En niet alleen Socom gebruikt PTT, redelijk recent nog was er Resistance 2 (insomniac games).
Knul schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:10:
[...]

Tuurlijk kan de PS3 dat aan, ik denk dat het eerder aan de gamemakers ligt. In Wipeout HD kan je dan wel weer je eigen MP3's gebruiken als soundtrack.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

dhraom schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:19:
Hey, ben van plan om binnenkort PS3 aan te schaffen, weet niet welke versie ik zou nemen
Slim of nog de fat(goedkoper )
had gelezen dat hij minder energie verbruikt enzo...dat boeid me niet zo veel.
en grotere HDD. dus de vraag :
is de slim beter dan die Fat 80 Gig versie?
Slim heeft wel wat punten wat de oude PS3 (FAT) inderdaad niet kan.
De PS3 Slim heeft een nieuwere chip. Daramee kan de Slim HD Audio over bitstream sturen waar de oude PS3 dat alleen via LPCM kan. Ook kan de nieuwe PS3 door de nieuwe chip CEC ondersteunen (dat HDMI protocool dat apparaten elkaar kunnen bedienen).
Qua prestaties is de nieuwe versie inderdaad wat zuiniger en het laden/installeren van spellen gaat iets sneller, maar daar gaat het echt om maximaal een paar seconden.

Of je die punten het waard vind om daarvoor een nieuwe PS3 aan te schaffen is aan jou :)

• Inanna
FeaR1986 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:53:
[...]
Hebben die Samsung tv's niet iets van een "game-mode"? Philips tv's hebben dit wel waardoor al die beeldbewerkingssoftware wordt uitgezet. Resultaat is een scherm zonder lag en met "maar" 2ms reactietijd. Of eens proberen handmatig al die verbeteraars uit te zetten, want dan zou het wellicht ook moeten werken...
Ja, Samsung tv's hebben over het algemeen een game-mode, precies wat je zegt. Daar maak ik dan ook gebruik van als ik een spelletje speel (geen inputlag, en net als met een PC + monitor hoeft 't beeld van de console niet extra bewerkt te worden wat mij betreft), maar wanneer ik een film kijk wil ik gebruik kunnen maken van de verschillende beeldbewerkingstechnieken. Deze maken in mijn ogen het beeld een stuk prettiger om naar te kijken. Helaas komt dan de lag om de hoek kijken.

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Inanna schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:29:
[...]

Ja, Samsung tv's hebben over het algemeen een game-mode, precies wat je zegt. Daar maak ik dan ook gebruik van als ik een spelletje speel (geen inputlag, en net als met een PC + monitor hoeft 't beeld van de console niet extra bewerkt te worden wat mij betreft), maar wanneer ik een film kijk wil ik gebruik kunnen maken van de verschillende beeldbewerkingstechnieken. Deze maken in mijn ogen het beeld een stuk prettiger om naar te kijken. Helaas komt dan de lag om de hoek kijken.
Ik gebruik voor alles (DTV, PS3 en PC) gewoon de de normale mode. (vreselijk is dynamische modus, waarbij de kleuren echt overdreven fel en kleurrijk zijn!) Hierbij heb ik vrijwel alle beeldbewerkingsinstellingen uitgeschakeld. Beetje spelen met brightness, contrast, scherpte en backlight en je hebt gewoon goed beeld zonder lag.

[ Voor 4% gewijzigd door Dj-sannieboy op 17-09-2009 16:33 ]

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Inanna schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:29:
[...]
Persoonlijk zou ik dan liever een film kijken met wat minder mooi beeld dan met audio-problemen. Ik weet niet hoe veel types beeldverbeteraars die Samsung heeft, maar kan je niet de ene vinden die voor de lag zorgt en dan de andere aan laten staan? Zo kan ik bij mijn Philips alleen de DNM uit zetten en de rest alles aan laten staan.

Maar ik snap je probleem wel en moet zeggen dat het inderdaad een dilemma kan zijn: lag of geen goed beeld.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Net een Playstation Eye besteld, begreep dat die het geluid een stuk beter kan filteren dan een normale bluetooth headset (waar je ook echo hebt als je geluid over de speakers wil). En met de aankomende GT5 die er misschien ondersteuning voor heeft wel geinig. Ding is maar 24 euro incl verzendkosten bij mymemory.co.uk.
Meer mensen die dat ding hebben?

• Inanna
Geen zorgen mensen, ik vraag niet om oplossingen voor een probleem, ik vroeg mij alleen maar af of de PS3 ooit het instellen van geluidsvertraging toe zal staan :)

• Kraanwater
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:23:
[...]

Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze het niet zo zouden doen, anders krijg je een chatterbox. En niet alleen Socom gebruikt PTT, redelijk recent nog was er Resistance 2 (insomniac games).
Oke, heb Resistance nog nooit gespeeld dus geen ervaring mee gehad. Maar wat ik niet snap is dat ze dit niet in alle Multiplayer game's doen. Dit werkt toch veel beter, kan je tenminste verstaan als iemand wat zegt.

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Tom schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:37:
Net een Playstation Eye besteld, begreep dat die het geluid een stuk beter kan filteren dan een normale bluetooth headset (waar je ook echo hebt als je geluid over de speakers wil). En met de aankomende GT5 die er misschien ondersteuning voor heeft wel geinig. Ding is maar 24 euro incl verzendkosten bij mymemory.co.uk.
Heb ook een PS Eye gebruik hem nauwelijks. Alleen zo af en toe bij eye of judgement en burnout paradise party mode (voor leuke avatars :P)
Bluetooth headset werkt gewoon beter omdat het geluid van Voice dan ook over de BT komt ipv je TV/Surroundset. Mijn ervaring met voice over TV/Surround is dat het meestal onverstaanbaar is.

• alex3305
Inanna schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:38:
Geen zorgen mensen, ik vraag niet om oplossingen voor een probleem, ik vroeg mij alleen maar af of de PS3 ooit het instellen van geluidsvertraging toe zal staan :)
Tja zo vind ik dat de PS3 standaard scherm afstellingen in de firmware moet hebben zoals bijvoorbeeld LittleBigPlanet dit wel toepast.

Helaas denk ik nog steeds dat het animo voor zulke dingen jammergenoeg te klein is voor Sony om erin te bouwen.

Zijn er trouwens meer mensen die Katamari Forever besteld hebben? Hopelijk krijg ik 'em morgen binnen in ieder geval. De demo was kewl en het nieuwe grafische gedeelte is echt super!

• Tom
  • Niet online

Tom

Nadeel van een headset is dat je dan je normale 5.1 set niet kunt gebruiken (heb best een leuke set hangen). En dat alleen omdat je met elkaar wilt lullen. De PS Eye zou juist weten welk geluid er normaal over de output gaat en wat jij zegt zou ie eruit kunnen filteren. Nouja, voor 24 euro vind ik het nog wel het proberen waard. Hopelijk klopt het dat GT5 er straks ook mee werkt ;)

• PearlPumpkin
Tom schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:55:
Nadeel van een headset is dat je dan je normale 5.1 set niet kunt gebruiken (heb best een leuke set hangen). En dat alleen omdat je met elkaar wilt lullen. De PS Eye zou juist weten welk geluid er normaal over de output gaat en wat jij zegt zou ie eruit kunnen filteren. Nouja, voor 24 euro vind ik het nog wel het proberen waard. Hopelijk klopt het dat GT5 er straks ook mee werkt ;)
Waarom zou je je normale set niet kunnen gebruiken?
Alleen de chat gaat over de headset, de rest gaat gewoon over je speakers.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:15

BM

Moderator Spielerij
Tom schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:55:
Ik snap niet helemaal waarom je je 5.1 set niet kunt gebruiken :? Je kunt toch gewoon aangeven dat je voice over je headset wilt hebben, en de rest over je normale speakers? :? :$

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Tom
  • Niet online

Tom

Bij GTA4 begon het geluid toen te echo'en.

• PearlPumpkin
Op zo'n manier, wellicht stond de headset te gevoelig?
Met de officiele sony headset kan ik overigens niet de gevoeligheid instellen.
Maar met een andere headset kon dat wel....

Wellicht dat het inderdaad beter gaat met de ps3 eye.

Verwijderd

ik heb eergister van een maat begrepen dat software 3.0.1 er al is die de foutjes zou weghalen uit het zogenaamd grote 3.0 update .

ik heb de update erop gezet (komt trouwens wel ubertraag binnen maar goed das een ander verhaal )
nu blijkt dat welk spel ik ook speel of het nou fifa of battlefield 1943 of modernwarfare is ik heb alleen maar lag

ik dacht eerst nou misschien is het me lan netwerk wel maar als ik modern warfare op de pc speel dan heb ik gewoon een goede internet verbinding.

mijn vraag is kan ik me systeemsoftware weer terugdraaien naar 3.0 want ik d8 3.0.1 zal wel een vooruitgang zijn door de foutjes eruit te halen maar het is nu alleen maar huilen.

alvast bedankt heren voor de hulp .

trouwens ik heb upc 25 mb zouden ze me knijpen daaro bij die oplichters? :+ :+ :+ :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2009 17:19 ]

Verwijderd

Iemand een idee of het nog in de korte termijn planning zit dat de Ps3 KMV bestanden kan afspelen? Ik wil dat al maanden en begin nu te twijfelen om een WD TV apparaatje aan te schaffen naast de PS3. Ik heb alleen gehoord dat er problemen zijn met DTS icm de WD TV en MKV. Dus iemand een idee of de PS3 dat snel zal gaan ondersteunen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:15:
Iemand een idee of het nog in de korte termijn planning zit dat de Ps3 KMV bestanden kan afspelen? Ik wil dat al maanden en begin nu te twijfelen om een WD TV apparaatje aan te schaffen naast de PS3. Ik heb alleen gehoord dat er problemen zijn met DTS icm de WD TV en MKV. Dus iemand een idee of de PS3 dat snel zal gaan ondersteunen?
Geen idee voor support maar je kan met mkv2vob mkv bestanden remuxen naar mpeg. Alleen de container wordt veranderd, video wordt niet getranscode of iets zolang dat niet nodig is, hierdoor duurt het maar 5 minuten om een 1080p film om te zetten zodat de ps3 het kan afspelen.

Natuurlijk zou echte mkv support wel makkelijker zijn, maar dit werkt prima in mijn ervaring, en ach wat is 5 minuten nou.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Tom schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:37:
Toen ik las dat GT5 aan headtracking ging doen vond ik dat een mooi excuus om Eyepet te kopen met de cam erbij als hij uit is.

Kan ik stiekum met die cyberaap spelen onder het mom van 'ja maar tis voor GT5 hoor die cam' :p
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:15:
Installeer PS3 Media server op je PC en je streamt alles zonder problemen naar je PS'3 (of 360). Ik denk niet dat de kans groot is dat Sony veel haast maakt met ondersteuning van .mkv's aangezien ze zelf ook nog wel een filmpje hier en daar origineel uitbrengen :)

[ Voor 34% gewijzigd door Ace op 17-09-2009 17:37 ]

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:23:
[...]

Wat ik begreep speel je bij MAG in teams van 8 spelers. Dan zou het best kunnen dat ze er een open kanaal van maken net zoals met CoD4. Toch hoop ik dat ze gewoon PTT erin doen, veel prettiger werken. Al werkt het praten met CoD4 ook wel als je iedereen mute die je niet kent dan hoor je alleen bekenden en dan is het goed te doen!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ben weer eens wat demo's aan t downen. In de jap store staat nu de demo van NG: Sigma 2! Ik zag ook ergens dat Trine nu te koop is, maar die heb ik helaas niet kunnen vinden. Nog ff geduld hebben dus.
De PSN-update voor vandaag:
PixelJunk Racers (£3.99/€4.99)
PEGI 3+

High Velocity Bowling (£3.99/€4.99)
PEGI 3+

Super Stardust HD – Double Pack (£2.39/€2.99)
(contains SSHD Solo Pack and SSHD Team Pack – you will need the full game to play these additional packs)
PEGI 3+

Echochrome Micro (PSP Game) (£3.99/€4.99)
PEGI 3+

Disney’s Action Game feat. Hercules (PSOne Classic) (£3.19/€3.99)
PEGI 7+
Downloadable Games

Command & Conquer: Red Alert 3 – Commander’s Challenge (£7.99/€9.99)
PEGI 16+

Trine (£16.99/€19.99)
PEGI 12+

Bomberman Ultra (£7.99/€9.99)
PEGI 3+
Demos (free)

Pro Evolution Soccer 2010
PEGI 3+

NBA Live 10
PEGI 3+
Add-On Game Content

Batman: Arkham Asylum – Insane Night Map Pack (free)
PEGI 16+

Tiger Woods PGA Tour 10 – Gary Player Pack (£3.19/€3.99) (This reduced price will be valid for one week only)
PEGI 3+

Red Faction Guerilla – Multiplayer Pack 02 (£5.49/€6.99)
PEGI 16+

Midnight Club LA: South Central - Ultimate Content Pack (£7.99/€9.99)
PEGI 12+

Guitar Hero 5

* AFI Track Pack (contains the three AFI tracks listed below) (£4.39/€5.49)
* Beautiful Thieves by AFI (£1.59/€1.99)
* Girls Not Grey by AFI (£1.59/€1.99)
* The Missing Frame by AFI (£1.59/€1.99)
* Somewhere in the World it’s Midnight by Street Sweeper Social Club (£1.59/€1.99)

PEGI 12+

Rock Band

* Anvil Pack 01 (this pack contains the three Anvil tracks listed below) (£2.49/€3.99)
* 666 by Anvil (£0.99/€1.49)
* Metal On Metal by Anvil (£0.99/€1.49)
* This is Thirteen by Anvil (£0.99/€1.49)
* Hand Me Down World by The Guess Who (£0.99/€1.49)
* No Time by The Guess Who (£0.99/€1.49)
* Pick Me Up by Dinosaur Jr. (£0.99/€1.49)
* Rock Your Socks by Tenacious D (£0.99/€1.49)
* The Wagon by Dinosaur Jr. (£0.99/€1.49)
* Tribute by Tenacious D (£0.99/€1.49)

PEGI 12+
Videos (free)

* Uncharted 2 Fortune Favours The Bold Trailer
* Dante’s Inferno Gluttony Developer Diary
* Dante’s Inferno Lust Developer Diary
* FIFA 10 Gamescom Trailer
* Ratchet & Clank: A Crack In Time Space Combat Trailer
* Heroes Over Europe Trailer
* WET Video Short 1

Premium Themes

(Static themes)

* Dark Fantasy (£1.19/€1.49)
* Digital Techno (£1.19/€1.49)
* European Highlands (£1.19/€1.49)
* Evil Clowns (£1.19/€1.49)
* Ink & Saints (£1.19/€1.49)
* Seaside Sunsets (£1.19/€1.49)
* Tigers (£1.19/€1.49)
* Union Jack (£1.19/€1.49)

Wallpapers (free)

* FIFA 10 Wallpaper
* Command & Conquer: Red Alert 3 Commander’s Challenge Wallpapers x3
* Heroes Over Europe Wallpapers x4

PlayStation Store via PSP and Media Go
Downloadable Games (also available via the PS3 store)

Need For Speed: SHIFT (£29.99/€39.99) (released Friday the 18th of September)
PEGI 7+
Add-On Game Content (also available via the PS3 store)

Dynasty Warriors: Strikeforce – Additional Quests 5 (free)
PEGI 12+

Rock Band Unplugged

* Back From The Dead by Spinal Tap (£0.99/€1.49)
* Bring Me To Life by Evanescence (£0.99/€1.49)

PEGI 12+
Wallpapers (free)

* Dante’s Inferno Gluttony, Limbo and Lust Wallpapers

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Waarom kan ik trine niet vinden? Staat ook niet in de uk of us store

• Kraanwater
Sandyman538 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:22:
[...]

Wat ik begreep speel je bij MAG in teams van 8 spelers. Dan zou het best kunnen dat ze er een open kanaal van maken net zoals met CoD4. Toch hoop ik dat ze gewoon PTT erin doen, veel prettiger werken. Al werkt het praten met CoD4 ook wel als je iedereen mute die je niet kent dan hoor je alleen bekenden en dan is het goed te doen!
Ja oke, maar iedereen elke keer muten als je een game joined is ook niet echt vermakend. Als ze het er niet in stoppen gewoon met zijn allen op de forums vragen om PTT :P .
-RazieL- schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:45:
Waarom kan ik trine niet vinden? Staat ook niet in de uk of us store
Omdat de store nog niet is geupdate. probeer het later vandaag nog eens...

Las op het PS blog dat de NL (+ nog een paar andere) store binnenkort een zoekfunctie krijgt.

[ Voor 15% gewijzigd door Ike. op 17-09-2009 19:08 ]

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:10
Iemand hier al releasenotes van 3.0.1 gevonden?

Lekker!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 08:53

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Vandaag een pre-paid kaart gekocht van hier en 3 minuten later kreeg ik al de code binnen, lekker snel :D

Daar heb ik nu Wipeout HD + de uitbreiding, Comet Crash en Super Stardust HD van gekocht. Daarnaast had ik voor mijn verjaardig van vorige week Killzone2 van mijn vriendin gekregen, dus ik heb voorlopig genoeg te doen :+

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ike. schreef op donderdag 17 september 2009 @ 19:07:
[...]

Omdat de store nog niet is geupdate. probeer het later vandaag nog eens...

Las op het PS blog dat de NL (+ nog een paar andere) store binnenkort een zoekfunctie krijgt.
Lol, ik liep gewoon nogal achter. Ik zag allemaal nieuwe content, maar heb vorige week dus niet meer gekeken. Foutje ^^
Conquerer schreef op donderdag 17 september 2009 @ 19:17:
Vandaag een pre-paid kaart gekocht van hier en 3 minuten later kreeg ik al de code binnen, lekker snel :D
Paar vraagjes:
-kan je daar via paypal betalen?
-kan je hiermee ook content van de eu store kopen?
-zitten er verder nog bepaalde regio-restricties op?

[ Voor 35% gewijzigd door Reemster op 17-09-2009 19:50 ]

-RazieL- schreef op donderdag 17 september 2009 @ 19:48:

Paar vraagjes:
-kan je daar via paypal betalen?
Kijk 'ns op de site ...
-kan je hiermee ook content van de eu store kopen?
Nee. Het zijn PSN-dollars.
-zitten er verder nog bepaalde regio-restricties op?
Je moet enkel DLC uit de Amerikaanse PSN-winkel kopen voor je uit de VS/Canada geimporteerde games.

------------------------

BTW nog twee koopjes om het topic op te fleuren:

Katamari Forever voor ongeveer 22,50 euro.

Afbeeldingslocatie: http://www.mymemory.co.uk/images/product_shots/20308_1252666011.jpg

Gof of War Collection voor ongeveer 33 euro. Vergeet niet om de code "over35" te gebruiken voor 2% extra korting.

Afbeeldingslocatie: http://www.hdmoviesource.com/catalog/images/god%20of%20war%20collection

[ Voor 39% gewijzigd door ymmv op 17-09-2009 20:27 ]

• dhraom
  • Laatst online: 08:17
FeaR1986 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:27:
[...]

Slim heeft wel wat punten wat de oude PS3 (FAT) inderdaad niet kan.
De PS3 Slim heeft een nieuwere chip. Daramee kan de Slim HD Audio over bitstream sturen waar de oude PS3 dat alleen via LPCM kan. Ook kan de nieuwe PS3 door de nieuwe chip CEC ondersteunen (dat HDMI protocool dat apparaten elkaar kunnen bedienen).
Qua prestaties is de nieuwe versie inderdaad wat zuiniger en het laden/installeren van spellen gaat iets sneller, maar daar gaat het echt om maximaal een paar seconden.

Of je die punten het waard vind om daarvoor een nieuwe PS3 aan te schaffen is aan jou :)
ok dan ga ik toch voor de Slim , bedankt :)

zonder haat geen liefde

Verwijderd

Ben MAG Beta aan het downen... Vanmiddag begonnen, 1e keer paar honderd mb, was zo binnen 8)
Echter toen de game opstarten en hij vereiste een update van bijna 2,7GB 8)7
Is nu al bijna 4 uur bezig en nog 500MB te gaan, maar hij is retetraag...
Iemand anders ook zo gelukkig O-)

Verwijderd

[b][message=32594788,noline]ymmv schreef op donderdag 17 september 2009 @

Gof of War Collection voor ongeveer 33 euro. Vergeet niet om de code "over35" te gebruiken voor 2% extra korting.

[afbeelding]
Klopte het nou dat GOW Collection pas begin volgend jaar in Europa uit komt?

Zo ja, dan is het zeker de moeite waard om m daar even te bestellen.

Edit: Is er al iets bekend over hoe een evt. Special Edition van God of War eruit komt te zien? Want de kans is natuurlijk aanwezig dat de Collection daar ook aan toegevoegd gaat worden.

Edit 2: Overigens is de 'korting' die ze daar geven ook een beetje uit de lucht gegrepen. Aangezien ze daar aangeven dat de manufacturer's suggested retail price (MSRP) $44.99 is:
God Of War: Collection (PS3)(Pre-order/Nov 13) $39.95
[MSRP $44.99]

Terwijl in het officiële Sony pers bericht deze op $39.95 is gesteld:
"God of War Collection offers substantial value to PS3 consumers, the compilation of both best-selling games costing just $39.99 MSRP." http://www.godofwar.com/News/003845.html

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2009 00:59 ]

Woohoo! Nieuwe screenshots van Ratchet & Clank: A Crack in Time.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2530/3907298339_19820bec7c_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2196/3907298597_d913c89e02_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3479/3907298213_8e54b53a29_o.jpg

Nog meer screenies hier. Ik kan niet wachten op deze game. Ik ben gewoon een grote R&C-fan. :9

--

Oops, deze screenshots zijn al een week geleden vrijgegeven. Maakt niet uit, ik kende ze nog niet en ze zijn toch heel erg fraai. 8)

[ Voor 12% gewijzigd door ymmv op 17-09-2009 21:42 ]

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Verheug me ook echt op R&C. Moet eerst nog wel ff Quest For Booty halen. Jammer dat het echt alleen singleplayer is. Goedwerkende multiplayer/ Co-op zou ik ook wel een leuke toevoeging vinden.

Waarom zijn de store-updates opeens later? Voorheen was het toch tussen 18-19u? Afgelopen paar keer is het echter veel later...

[ Voor 25% gewijzigd door KngfCnns op 17-09-2009 22:01 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik had de update ook al lang verwacht, wilde net de PES demo binnenplukken, maar helaas.
M a r c o schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:05:
ik had de update ook al lang verwacht, wilde net de PES demo binnenplukken, maar helaas.
Yup, ze zijn laat vandaag :(

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:14:
Ben MAG Beta aan het downen... Vanmiddag begonnen, 1e keer paar honderd mb, was zo binnen 8)
Echter toen de game opstarten en hij vereiste een update van bijna 2,7GB 8)7
Is nu al bijna 4 uur bezig en nog 500MB te gaan, maar hij is retetraag...
Iemand anders ook zo gelukkig O-)
Waar heb jij de beta gevonden/ je code vandaan?
Ik heb mij aangemeld, en kreeg de melding dat alles goed was, maar heb er niets meer van gezien :(

Die store update mag ook wel eens komen, wil graag pes nog even zien vandaag

Flickr PSN ID= cheironnl

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Nou, de store is nu eindelijk geupdate, pas na 22u. De laatste 2-3 keer dat ik uitkeek naar de store update was het ook pas veel later dan 18-19u, raar. Maar opzich niet erg, als ie maar komt :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ymmv schreef op donderdag 17 september 2009 @ 19:55:

[afbeelding]

[afbeelding]
Cool zeg, katamari wordt morgen gewoon ergens in een winkel gekocht (geen zin om te wachten op de post), en ik had nog niets gelezen over die god of war collection, maar volgens mij heb ik het volgende spel gevonden om te kopen, cool zeg, HD GoW =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 20:04
Surineeslander schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:10:
[...]

Zat er geen "Amazon.de" tape om de doos? Was bij mij vorige keer wel het geval...
Nee op de doos stond co.uk en ook de bon gaf dat aan! Was hier echt aangenaam over verrast aangezien ik bij play.com e.d. altijd minstens 2 weken mag wachten.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Vandaag Race Driver Grid & Unchartered Platinum gehaald bij E-Plaza. 30 euro per stuk :)

Vooral Unchartered is natuurlijk een must have.

NFS:Shift heb ik maar laten liggen. Heb hem op de PC al. Na een uur kon ik al een race doen met de Bugatti Veyron (snelste auto in die game)... Dus dat was een stuk minder.

[ Voor 22% gewijzigd door RedHat op 17-09-2009 22:27 ]

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
volgens mij gaat er wat mis met de datums op psn.
in de etalage zie ik downloads van 17/09/2009 gewoon.
maar dan staat er een waar 15/05/2008 (everybody's golf world tour karakter) bij staat, of 04/06/2009 (Ratchet en Clanck crack in time trailer) en ook een van 09/10/2009 (dante;s inferno dagboek). die is helemaal knap.

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
ymmv schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:40:
Woohoo! Nieuwe screenshots van Ratchet & Clank: A Crack in Time.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nog meer screenies hier. Ik kan niet wachten op deze game. Ik ben gewoon een grote R&C-fan. :9

--

Oops, deze screenshots zijn al een week geleden vrijgegeven. Maakt niet uit, ik kende ze nog niet en ze zijn toch heel erg fraai. 8)
Ik ben blij dat ik R&C bij mijn PS3 kreeg toen ik deze kocht. Anders had ik hem denk ik niet aangeschaft en dat was zo'n ontzettend gemis geweest _/-\o_ Het is zo goed bedacht, ik kan niet wacht tot crank in time

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:22

Shabbaman

Got love?

yamAUchi schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:19:
[...]

Cool zeg, katamari wordt morgen gewoon ergens in een winkel gekocht (geen zin om te wachten op de post)
Je hoeft niet te wachten, er is nu al een katamari forever demo in de playstation store! _/-\o_

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Ik twijfel of ik een PS3 Headset of een PS3 Eye zal kopen. Ik ben niet iemand die met een headset voor de TV gaat zitten, voice over van andere (COD) spelers zijn nu onverstaanbaar voor mij via me versterker (5.1) (geen idee hoe het komt, of dat dit in te stellen is) De PS3 Eye zendt ook voice over, maar me voice over de speakers wordt vast niet beter. Iemand ervaring met deze situatie? Wat kan ik het beste kiezen.

Tevens ben ik een GT5 speler, die dit misschien gaat ondersteunen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goh, zou Gran Turismo er misschien snel aankomen?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DasR0Ac61qE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 08:35
Kan niet wachten. :)

Gran Turismo en Forza zijn denk ik wel de toppers van het echte bolide racen. Heerlijk om (virtueel) in bestaande auto's zonder bestickering met 'near by' eingenschappen en geluid te cruisen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

ymmv schreef op donderdag 17 september 2009 @ 19:55:
[...]

Kijk 'ns op de site ...

[...]

Nee. Het zijn PSN-dollars.

[...]

Je moet enkel DLC uit de Amerikaanse PSN-winkel kopen voor je uit de VS/Canada geimporteerde games.

------------------------

[afbeelding]

[afbeelding]
En die GoW krijgt toch ook trophies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Twee vragen:

1. Ik heb de demo van Uncharted gedownload, en ik vroeg mij of er in de definitieve versie iets van een auto-lock functie zit. Als ik in de demo dekking zoek moet ik vervolgens eerst met veel moeite richten (waarbij ik veelvuldig geraakt wordt), waarna ik pas de tegenstander kan raken, als ie al niet weer achter een muurtje zit.
Ik had graag zoiets als in GTA 4 gezien.

2. Mijn PS3 zit met HDMI aangesloten op mijn Harman/Kardon receiver. Aan het geluid ligt het niet, maar de display van de receiver geeft continue "Multi-CH PCM" aan. Dit terwijl deze bij mijn DVD speler (ook met HDMI in de receiver) wel "Dolby Digital" en "DTS" aangeeft. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
bram1984 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 09:34:
2. Mijn PS3 zit met HDMI aangesloten op mijn Harman/Kardon receiver. Aan het geluid ligt het niet, maar de display van de receiver geeft continue "Multi-CH PCM" aan. Dit terwijl deze bij mijn DVD speler (ook met HDMI in de receiver) wel "Dolby Digital" en "DTS" aangeeft. Is dit normaal?
wat heb jij aanstaan bij de audio out opties op je ps3?

pcm is volgens mij nodig maar je moet dus ook DD en de rest aanvinken.
in het menu geeft ie bij mij ook pcm aan met games of blurays schakelt of naar DD of DTS ligt aan de game/film

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee vragen:

1. Ik heb de demo van Uncharted gedownload, en ik vroeg mij of er in de definitieve versie iets van een auto-lock functie zit. Als ik in de demo dekking zoek moet ik vervolgens eerst met veel moeite richten (waarbij ik veelvuldig geraakt wordt), waarna ik pas de tegenstander kan raken, als ie al niet weer achter een muurtje zit.
Het is een BETA geen demo ;)
Multiplayer zal deze optie vast niet hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 18-09-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Instant buy dan :)

Vind het namelijk erg jammer dat ik deze twee games niet meer kan spelen op mijn PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 09:56:
[...]

Het is een BETA geen demo ;)
Multiplayer zal deze optie vast niet hebben.
Hebben we het nu over Uncharted: Drake's Fortune DEMO of Uncharted 2: Among Thieves BETA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 13-09 12:17

Fjeze

AllesPerfect!

Twee vragen:

Lijkt me niet nee dat ze een auto-lock functie gaan toevoegen... Dan wordt het allemaal wel erg makkelijk...
goed oefenen en je hebt de auto-lock niet nodig, maakt het spel ook meteen een stuk leuker als je iemand echt kan neerschieten door zelf goed te richten...

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Njay schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 09:38:
[...]

wat heb jij aanstaan bij de audio out opties op je ps3?

pcm is volgens mij nodig maar je moet dus ook DD en de rest aanvinken.
in het menu geeft ie bij mij ook pcm aan met games of blurays schakelt of naar DD of DTS ligt aan de game/film
Excuses, was ik vergeten de vermelden: al die opties staan aan. Bij films geeft ie on screen ook wel aan dat het DD/DTS is, maar de display van de versterker geeft ten alle tijde Multi-CH PCM aan.

Ik had het over de eerste Uncharted, Drake's Fortune dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deel 1 heeft sowieso een autolock (staat ergens in het menu), maar enemies staan vaak achter allerlei gebouwen, muurtjes etc. etc. dus zo veel makkelijker is het niet. ;)
Deel 2 heeft nog geen demo, maar wel een BETA.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
N-E-R-D schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:24:
[...]

Lijkt me niet nee dat ze een auto-lock functie gaan toevoegen... Dan wordt het allemaal wel erg makkelijk...
goed oefenen en je hebt de auto-lock niet nodig, maakt het spel ook meteen een stuk leuker als je iemand echt kan neerschieten door zelf goed te richten...
Mwah in GTA werkt het anders superfijn. Ik wil op z'n mindst kunnen richten terwijl ik nog in dekking zit. Als ik nu op R1 druk staat mijn crosshair ineens ergens helemaal in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik heb daar persoonlijk niet zoveel last van gehad bij uncharted. Liever geen auto-lock zoals bij uncharted dan zoals bij tombraider dat je alleen maar hoeft te rennen en schieten.
Los daarvan, ik weet niet of je dat al hebt gelezen, maar de demo geeft je niet echt een goed beeld van uncharted als geheel spel. Kort gezegd ik vond de demo ***, na een hele tijd toch maar gehaald (sowieso omdat ie nu bijna niets meer kost) en moet zeggen dat het allemaal goed in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:26:
[...]

Excuses, was ik vergeten de vermelden: al die opties staan aan. Bij films geeft ie on screen ook wel aan dat het DD/DTS is, maar de display van de versterker geeft ten alle tijde Multi-CH PCM aan.

Blijkbaar heeft Uncharted losless audio. Daarom in PCM, wat beter is dan DD/DTS. Met een slim zal dit waarschijnlijk DTS-HD of DD-HD worden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb een Slim, en ik heb dit bij al mijn spellen/films, niet bij Uncharted alleen dus.

Ik zal het even wat duidelijker formuleren:

PS3 Slim - HDMI -> AVR-255 - HDMI -> 42PFL8404H

Alle games + films: MULTI-CH PCM.

Ik heb wel gewoon surround, dus daar lijkt het niet aan te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Omni superens schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:45:
Ik heb daar persoonlijk niet zoveel last van gehad bij uncharted. Liever geen auto-lock zoals bij uncharted dan zoals bij tombraider dat je alleen maar hoeft te rennen en schieten.
Los daarvan, ik weet niet of je dat al hebt gelezen, maar de demo geeft je niet echt een goed beeld van uncharted als geheel spel. Kort gezegd ik vond de demo ***, na een hele tijd toch maar gehaald (sowieso omdat ie nu bijna niets meer kost) en moet zeggen dat het allemaal goed in elkaar zit.
Hier kan ik het alleen maar voor de volle 100% eens zijn. Ik moest ook erg wennen aan de controller (was PC gamer dus gewend om alles met de muis en toetenbord te doen), maar inmiddels gaat het wel goed. Uncharted demo vond ik ook niets. Na een paar maanden dat de demo al op m'n PS3 stond het spel gekocht en sindsdien wel Uncharted fan. Kijk ook erg uit naar deel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Shiver23 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:53:
[...]

Blijkbaar heeft Uncharted losless audio. Daarom in PCM, wat beter is dan DD/DTS. Met een slim zal dit waarschijnlijk DTS-HD of DD-HD worden.
De PS3 phat kan toch ook geen bitstream uitsturen? Daar heb je de slim voor nodig.

Blijkbaar heeft hij dus een slim.. lijkt me toch aan een van de instellingen liggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Dj-sannieboy op 18-09-2009 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:05:
Ik heb een Slim, en ik heb dit bij al mijn spellen/films, niet bij Uncharted alleen dus.

Ik zal het even wat duidelijker formuleren:

PS3 Slim - HDMI -> AVR-255 - HDMI -> 42PFL8404H

Alle games + films: MULTI-CH PCM.

Ik heb wel gewoon surround, dus daar lijkt het niet aan te liggen.
Als het naar behoren werkt, wat is dan het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Aanvullend: audio uit staat op HDMI in PS3, en alle audioformaten staan aangevinkt.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:07:
[...]

Als het naar behoren werkt, wat is dan het probleem?
Ik vroeg me gewoon af of dit normaal is, en of anderen hier ook last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:26:
[...]

Op de een of andere manier decodeert de PS3 standaard DD/DTS naar LPCM zodra je in het menu de opties voor LPCM 5.1/7.1 hebt aangevinkt. Vink je ze af, dan krijgt je receiver van de PS3 tijdens het gamen gewoon het DD/DTS signaal door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Gisteravond Trine gedownload en vanmorgen even opgestart. Heerlijk sfeertje, maar kon zo snel niet vinden hoe ik een tweede speler toe kan voegen... En kan dat eigenlijk ook met een tweede profiel, of moet dat met een guest account?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:34:
Gisteravond Trine gedownload en vanmorgen even opgestart. Heerlijk sfeertje, maar kon zo snel niet vinden hoe ik een tweede speler toe kan voegen... En kan dat eigenlijk ook met een tweede profiel, of moet dat met een guest account?
Is de 20 euro het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee vragen:

De PS3 Fat kan geen HD Audio als bitstream doorsturen, maar enkel als PCM. Daarom zie je Multi-CH PCM staan. Als je versterker geen HD Audio aankan, kun je ook Bitstream gebruiken, want dan maakt het niet uit.

De PS3 Slim heeft een nieuwere HDMI-chip en kan HD Audio wel als Bitstream doorsturen.

Voor de duidelijkheid: er is geen verschil tussen LPCM en DTS/DD. PCM is wat je krijgt als de PS3 zelf DTS/DD decodeert in plaats van je versterker.

[ Voor 9% gewijzigd door ymmv op 18-09-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb dus een Slim en een HD audio versterker, onverklaarbaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Wat is er met Katamari Forever gebeurt? Bijna elke webwinkel heeft de status onbekende meegegeven aan dit spel.

EDIT: NedGame had 'em nog niet binnen gehad maar verwachte wel een levering vanmiddag. Dus hopelijk dan!

[ Voor 32% gewijzigd door alex3305 op 18-09-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:14:
Ik heb dus een Slim en een HD audio versterker, onverklaarbaar dus.
Hoezo onverklaarbaar? Gewoon je audio-settings nakijken. Maar zoals gezegd, het maakt geen fluit uit of je nou PCM of DTS/DD doorstuurt naar je versterker. Er gaan enkel andere lampjes branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

dus als je de correcte lampjes wil zien, moet je PCM uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sopsop schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:34:
dus als je de correcte lampjes wil zien, moet je PCM uitzetten.
Ja. maar niet bij het configureren van een HDMI-connectie door het uitzetten van audio formaten en bitrates maar in het audio output-menu waar je kunt kiezen tussen Bitstream en PCM.

En nogmaals: er is GEEN kwaliteitsverschil tussen PCM en DTS/DD. PCM is een aantal gevallen zelfs aan te raden. Als je HD Audio wil horen met een HDMI 1.1-versterker kan dat alleen dmv PCM.

[ Voor 21% gewijzigd door ymmv op 18-09-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Gister Unchartered en Grid gekocht. Grid nog niet aangeraakt, want heb Unchartered erin gestopt. Die komt er voorlopig niet meer uit. Tering wat een vet spel zeg!!

Dit is echt bij uitstek één van de beste games die ik ooit gespeeld heb. Dit is echt een aanrader voor iedereen. Wacht ook met smart op Unchartered 2. Als die net zo vet is, komt het helemaal goed :Y

Resistance vond ik zelf wat minder. Leuke game, maar het ligt me niet echt. Heb veel liever zo iets als Unchartered :)

Overigens beide games zijn platinum en aangeschaft bij E-Plaza in Amersfoort voor 29,99 (beide games).

[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 18-09-2009 13:47 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.