|
[ Voor 102% gewijzigd door Hoedje op 18-07-2007 10:33 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 102% gewijzigd door Hoedje op 18-07-2007 10:33 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
|
[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 18-07-2007 10:34 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 08-07-2007 12:49 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Anoniem: 24394
Ziet er goed uit. Ben niet zo heel bekend met Soul Calibur. Wat voor soort spel is het en wat zijn over het algemeen jullie ervaringen met Soul Calibur?
Dat zal het zeker ja. De FF serie staat altijd behoorlijk hoog in de sales.Anoniem: 24394 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:27:
Square Enix, another Japanese software major, has no plans to develop titles for the PS3 until sales improve enough to make the steep development costs financially worthwhile
Dat gaat Sony denk ik wel een beetje pijn doen!
Ehhh, niet echt. Alleen zitten er nu 60 fighters in wat wel redelijk uniek is. Ook is de Konquest modus een stuk verbeterd qua gameplay en er zit een soort mario kart achtig iets in: Motor KombatWalkman schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:44:
Snap niet dat er nog steeds Mortal Kombat spellen gemaakt worden, zit er nog iets vernieuwends in?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Niet te vergeten de Dragon Quest serie, die in Japan nog veel populairder is dan Final Fantasy. Dat het nieuwste deel in die serie naar de DS gaat was al een voorspelling op de totale "boycot" van Square-Enix dus.jip_86 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:57:
[...]
Dat zal het zeker ja. De FF serie staat altijd behoorlijk hoog in de sales.
[ Voor 62% gewijzigd door Captain N op 29-06-2007 17:08 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 11% gewijzigd door FoggyFreek op 29-06-2007 17:28 ]
-- Altijd blijven prutsen --
Ik heb nou toch maar die versie van cd-wow.nl besteld. Alleen een beetje jammer dat ik rekening moet houden met een levertijd van een week! Ik had eigenlijk wel zin om de wiimote icm Harry Potter uit te proberen, maar nu moet ik dat dus weer even uitstellen...Bartolomew85 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:43:
(over engelse Harry Potter en cd-wow.nl)
Dat heb ik dus ook (heb bij Play.com besteld) waardoor ik eigenlijk nu ook een game wil kopen. Aangezien het zondag koopzondag is is morgen de beste dag om bij de FRS te kopen.Bartolomew85 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:12:
[...]
Ik heb nou toch maar die versie van cd-wow.nl besteld. Alleen een beetje jammer dat ik rekening moet houden met een levertijd van een week! Ik had eigenlijk wel zin om de wiimote icm Harry Potter uit te proberen, maar nu moet ik dat dus weer even uitstellen...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
FoggyFreek schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:27:
Nog steeds geen Kororinpa en Mercury Revolution in de TS musthaves/ leuke games?
Daarbij zal Korinpa er waarschijnlijk niet in komen, Mercury (natuurlijk) wel.Hoedje schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:33:
Een nieuw deeltje weer, ik ben zeer benieuwd naar het nieuws van de E3. Ik ben die week op vakantie, maar dan ik mooi daarna hier weer bijlezen. Ik zal het tweede gedeelte van de TS (over de games) dan ook bijwerken na de E3.
En natuurlijk wachten op Scarface... dat lijkt me ook wel een vette game.Deddiekoel schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:15:
[...]
Dat heb ik dus ook (heb bij Play.com besteld) waardoor ik eigenlijk nu ook een game wil kopen. Aangezien het zondag koopzondag is is morgen de beste dag om bij de FRS te kopen.
Wil eigenlijk Driver 4 proberen en hem dan waarschijnlijk ruilen tegen RE4. Maar eigenlijk wil ik gewoon wachten op HP...
En eenmaal binnen maar eens op speurtocht voor wat leuke games ^^!Nintendo Wii Value Pack II
1 x Logic3 Sports Pack Wii
1 x Joytech Power Station Wii
1 x Nintendo Wii Play + afstandsbediening
1 x Nintendo Wii Sports Pack White
[ Voor 9% gewijzigd door Nielsvr op 29-06-2007 18:35 ]
[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 29-06-2007 18:51 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Me zus had em bij mij besteld en heb em zelf ook even mogen aanschouwen. Vermakelijke game, best goede graphics en loopt als een speer. Controls is even wennen, maar goed uitgevoerde special moves zijn wel vet icm met de mote. Motor kombat is dan zeker grappig, zeker als je nog geen race games met wii controls hebt geprobeerd. MKA is zeker geen slechte aankoop voor diegene die twijfelen.rajackar schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:38:
Zijn er al mensen die de nieuwe Mortal Kombat hebben?
Ik heb hem vanmiddag gehaald maar ik ben er nog niet echt over uit. Het spelen met de wiimote gaat iig prima.
Soul Calibur is een fighter (denk aan Street Fighter e.d.), maar dit deel (SC Legends) is een 3rd person adventure.Anoniem: 24394 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:55:
[...]
Ziet er goed uit. Ben niet zo heel bekend met Soul Calibur. Wat voor soort spel is het en wat zijn over het algemeen jullie ervaringen met Soul Calibur?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Sorry maar ik snap niet waarom €45,- te duur isDeddiekoel schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:00:
Ben net even bij Replay geweest en daar was RE4 ook 45 euro.
Dat vind ik toch echt te duur en ga dus gewoon braaf wachten...
Anoniem: 93354
Omdat het zogenaamd een budget titel zou worden en de game in amerika maar 30dollar kost. Wij betalen omgerekent dus het dubbele. Heb hem zelf trouwens wel gekocht. Ik heb nooit een cube of ps2 gehad dus dan is die 45 euro eigenlijk niet zoveel.Booth schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:00:
[...]
Sorry maar ik snap niet waarom €45,- te duur is
Is de norm niet gewoon €60,-? Of ligt het bij Wii allemaal €15,- lager?
Heb vanmiddag Mario Strikers Charged gekocht.. Ben er niet kapot van, vond het op de Cube beter.. En online gaat het nogal schokkerig. Maarja ff doorspelen, misschien verandert dit
Voor RE4 vind ik 45 euro te duur. Dat is omdat RE4 al een succesvolle Cube game is die alleen Wii-controls heeft gekregen. Aangezien ik de Cube versie al heb wil ik er niet meer dan 40 euro voor betalen en eigenlijk maar 30 euro (zoals in de VS).Booth schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:00:
[...]
Sorry maar ik snap niet waarom €45,- te duur is
Is de norm niet gewoon €60,-? Of ligt het bij Wii allemaal €15,- lager?
Heb vanmiddag Mario Strikers Charged gekocht.. Ben er niet kapot van, vond het op de Cube beter.. En online gaat het nogal schokkerig. Maarja ff doorspelen, misschien verandert dit
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Maar 39,99Grozno schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:33:
Bij Dimension Plus is RE4 maar €39.99, gewoon in de winkel te halen
Zag 'm bij de Intertoys in Groningen zelfs voor €59.99, dacht ik
Idd, ik had ook 29,99 Euro verwacht (max 34,99).Deddiekoel schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:15:
[...]
Voor RE4 vind ik 45 euro te duur. Dat is omdat RE4 al een succesvolle Cube game is die alleen Wii-controls heeft gekregen. Aangezien ik de Cube versie al heb wil ik er niet meer dan 40 euro voor betalen en eigenlijk maar 30 euro (zoals in de VS).
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Knokken, tegen elkaar met wapensAnoniem: 24394 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:55:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 29-06-2007 20:45 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Blijft er, behalve de naam, dan nog wel iets over van soul calibur?RayNbow schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:18:
[...]
Soul Calibur is een fighter (denk aan Street Fighter e.d.), maar dit deel (SC Legends) is een 3rd person adventure.
Dus jij betaald ruim 30 euro om je wiimotes neer te kunnen leggen?TdV schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 21:20:
Ik heb hem voor 35 inc vz van wiihome gehaald; was een tijdelijke aanbieding; voor meer had ik hem ook niet gekocht denk ik. Ook even een wii power station gehaald; toch wel makkelijk, heb je altijd een plaats om je wiimotes neer te zetten.
Hehe, hier was het vlees ook zwak en heb Re4 gisteren opgepikt voor 40,- bij E-plaza (utrecht, naast MM) Ik weet niet waarom hij daar 40,- was, maar ik kon het wel waarderenDeddiekoel schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 21:13:
Het vlees is zwak.
Verveelde me en heb dus net RE4 gekocht...voor 40,50 vanwege FRS korting...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Je mii delen. WoeiRakkerzero schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 00:14:
Wat ik me eigenlijk nog afvraag. Wat kan je eigenlijk allemaal doen met de online functies? Online tegen/met elkaar gamen niet meegerekent. Dus alleen Wii functies enzo.
Ja, die is ooit per ongeluk aangekondigt. Meer is er niet. Die komt niet.Mad_Cow schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 01:49:
Ik keek net op de site van consoleshop.nl en daar staat (al sinds heel lang) rainbow 6 las vegas voor de wii met als verwachtte datum: 16-07-2007. Echter op internet kan ik alleen maar berichten vinden die zeggen dat er geen wii versie komt. wie weet er meer over?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Het antwoord op je vraag staat in de startpost. Daar staan alle huidige en in ieder geval één mogelijk toekomstige functie.Rakkerzero schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 00:14:
Wat ik me eigenlijk nog afvraag. Wat kan je eigenlijk allemaal doen met de online functies? Online tegen/met elkaar gamen niet meegerekent. Dus alleen Wii functies enzo.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Krap 30 euro (29,95) om ze neer te leggen& op te laden; verder heb je gelijkjip_86 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:40:
[...]
Dus jij betaald ruim 30 euro om je wiimotes neer te kunnen leggen?
Niet zo vreemd als alleen de wiimote word ondersteundIk krijg ook de Gamecube controller niet aan de praat in het spel. Ik had dit eigenlijk willen proberen om te kunnen vergelijken, maar ik krijg alleen maar een melding dat ik de nunchuk niet aangesloten heb. Ik krijg bij de Classic Controller dezelfde melding, heeft iemand anders dit wel aan de praat weten te krijgen?
Ik zou zeggen lees de TS even door. Er is best veel mogelijk middels WiiConnect24. O.a. het uitwisselen van Mii's, berichtjes en spelgegevens (Eledees en Braintraining). Maar ook het weer, nieuws en enquetekanaal worden continue geupdate. Verder kun je natuurlijk browsen en via het winkelkanaal VC games en kanalen downloaden.Rakkerzero schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 00:14:
De Gamecube en Classic controllers horen wel ondersteund te worden door het spel. In de Gametrailers.com review van RE4: Wii Edition laten ze zelfs zien dat je het spel met de Gamecube controller kunt spelen(rond 4:15 in het filmpje). Het staat ook vermeld in één van de walkthroughs op Gamefaqs.com. Je hoort beide controllers dus te kunnen gebruiken, maar mij lukt het niet.Anoniem: 93354 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 09:27:
[...]
Niet zo vreemd als alleen de wiimote word ondersteund
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Als je RE4 nog nooit eerder gespeeld hebt, dan is het spel die €40-45 echt dubbel en dwars waard. Het is misschien relatief duur voor een wat ouder spel, maar dit is één van de beste spellen van de afgelopen 10-15 jaar en dat maakt erg veel goed. Je bent met het spel zelf minstens 20 uur zoet en dan moet je de twee extra missies nog doen en komt daar nog eens een uur of tien bovenop. Dan heb ik nog niet eens de Mercenaries-mode meegerekend waar je ook erg lang mee bezig zult zijn om alles te behalen. Als je kijkt naar hoeveel speelplezier je zult beleven aan het spel, dan is het de prijs echt waard, ongeacht of het nu een oudere titel is of niet.Postius schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:43:
Meh Ik wilde resident evil 4 halen is ie overal 40-45 euri. Voor een GEPORTE GAME, die al een paar jaar(? 3 ofzo dacht ik) oud is, sorry maar ik weiger dat al uit principe te betalen vind het echt belachelijk.
Ja maar het gaat me toch om het idee van alles, trouwens als mensen hier Red steel al goed vinden. En zelda word gehaild als best game ever, terwijl ik red steel ronduit slecht vind(vergeleken met andere Wii titels is ie niet passable). EN zelda heeft me nooit echt weten te boeien, heb het altijd aardig gevonden maar die enorm hoge cijfers nooit echt gesnapt. Al helemaal niet voor Twilight Princess. Aardig spel maar ik krijg altijd wel het idee dat niemand een normale review van het spel maakt iedereen gaat mee bijna altijd in de hype en dat stoort me ook altijd mateloos. Er zijn heus wel meer mensen die het spel niet de allerbeste ooit vinden(tot de nieuwe zelda komt natuurlijk) maar die zijn allemaal geen reviewer geworden blijkbaar. Zelda heeft gewoon een redelijke fanbase(vrij groot) maar ik heb af en toe de indruk dat het meer hype en "Het is zelda dus het heerscht" is dan dat er objectief naar word gekeken.MetroidPrime schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:56:
[...]
Als je RE4 nog nooit eerder gespeeld hebt, dan is het spel die €40-45 echt dubbel en dwars waard. Het is misschien relatief duur voor een wat ouder spel, maar dit is één van de beste spellen van de afgelopen 10-15 jaar en dat maakt erg veel goed. Je bent met het spel zelf minstens 20 uur zoet en dan moet je de twee extra missies nog doen en komt daar nog eens een uur of tien bovenop. Dan heb ik nog niet eens de Mercenaries-mode meegerekend waar je ook erg lang mee bezig zult zijn om alles te behalen. Als je kijkt naar hoeveel speelplezier je zult beleven aan het spel, dan is het de prijs echt waard, ongeacht of het nu een oudere titel is of niet.
Ik had het spel zelf ook liever goedkoper gezien, maar ik heb het origineel hier nog liggen. Ik heb echter helemaal geen spijt van de aankoop van het spel.
[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 30-06-2007 18:12 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
[ Voor 19% gewijzigd door Deddiekoel op 30-06-2007 18:44 ]
RE4 is echt één van de allerbeste spellen van de afgelopen 10-15 jaar. Je hoeft mij daar niet op te geloven je kunt de ongeveer 140 reviews van de Gamecube versie er op nalezen. Dit is geen hype, het spel is echt zo enorm goed. Als je dit spel niet speelt, dan mis je echt wat.Postius schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:10:
[...]
Ja maar het gaat me toch om het idee van alles, trouwens als mensen hier Red steel al goed vinden. En zelda word gehaild als best game ever, terwijl ik red steel ronduit slecht vind(vergeleken met andere Wii titels is ie niet passable). EN zelda heeft me nooit echt weten te boeien, heb het altijd aardig gevonden maar die enorm hoge cijfers nooit echt gesnapt.
Manhunt 2 is vooralsnog voor onbepaalde tijd uitgesteld.Nouja manhunt 2 komt eraan, lekker stealth actie game.
Had ik eerst ook, maar ik had toen m'n Wii op 50 Hz staan. Bij 60 Hz is ie weg.MetroidPrime schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 03:24:
Ik merk bij mij wel dat er een irritante groene knipperende streep helemaal onderaan het beeld bevindt bij mij. De streep bevind zich volgens mij net in het overscan gebied, waardoor de meeste TV's deze niet zullen weergeven. Deze streep verdwijnt alleen als ik het spel reset vanuit het Wii menu.
Batterijen uit je Wiimote trekken moet helpen. Zorgen dat er geen enkele Wiimote aan staat en je Cube controller ingeplugd is. Geloof ik.Ik krijg ook de Gamecube controller niet aan de praat in het spel. Ik had dit eigenlijk willen proberen om te kunnen vergelijken, maar ik krijg alleen maar een melding dat ik de nunchuk niet aangesloten heb. Ik krijg bij de Classic Controller dezelfde melding, heeft iemand anders dit wel aan de praat weten te krijgen?
w00tBeautiful Katamari Skips PS3, Goes Wii
Rumor: Sources allege publisher has quietly canned the PS3 build of the quirky title; started work on Wii effort instead.
by Matt Casamassina
June 29, 2007 - Namco Bandai revealed earlier this year that it was developing the next-generation Katamari Damacy sequel, Beautiful Katamari, for PlayStation 3 and Xbox 360. Up until recently, the developer continued to work on both versions of the project. However, sources close to Namco Bandai tell IGN that the studio ran into some trouble with the port of the game to PlayStation 3 and these issues, coupled with the stalled sales of the system, have led to the project's quiet cancellation. Looking to better-than-expected sales of Wii, the company has, say insiders, re-shifted resources to ready a Wii build of Beautiful Katamari instead. Given that the title cannot be ported from Xbox 360, the game is being re-concepted for Wii.
This is not the first time Katamari has been rumored for Wii. In early 2007, reports of Katamari for Wii began to surface. However, development sources indicated at the time that Namco was not thrilled about the prospect about moving forward with the project, mostly because it was not convinced that Wii would be a success. The game's original creator has in the past been critical of Nintendo's platform, too.
We contacted Namco Bandai for comment, but a spokesperson for the company did not return our inquires in time for the publishing of this article.
As always, until we get an official confirmation from the company, this story should be considered rumor. However, when asked, our well-placed sources said the information was "100 percent reliable."
Stay tuned in the coming weeks for more.
[ Voor 47% gewijzigd door Willybubba op 30-06-2007 18:54 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 105012
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 30-06-2007 19:58 ]
Is iets waar we om de zoveel topics een hele lap tekst aan wijden aan het uitleggen van waarom..lees WiiGC Topic 85 eensEn, geen VoiceGewoon geschrven tekst
[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 30-06-2007 20:35 ]
Don't Speak, Just Think
Dat hoopte ik ook.. alleen HOE!!..??Max|Burn schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:40:
Wees blij, je bent nu 2x zo goed geinformeerd !
Je kan toch gewoon een kanaal deleten ?
Don't Speak, Just Think
[ Voor 8% gewijzigd door Dutchie! op 30-06-2007 20:49 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Helaas staat hier het nieuws en weer kanaal dus niet tussen..Max|Burn schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:46:
Ik heb me wii nu niet aangesloten dus kan het niet precies maar onder je optie menu kan je toch naar je downloads/flash geheugen kijken ? Staat o.a. de browser, het weer en nieuws kanaal ook in..wellicht dubbel nu? Als het er enkel staat, evengoed deleten en opnieuw downloaden.
Don't Speak, Just Think
Anoniem: 131695
Doe je de disc er wel met de goede kant naarboven in?Anoniem: 131695 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:56:
nieuwe wii die het niet doet!!
eindelijk binnen, kids dolblij, doet dat #@#@@##ding het niet.
opstarten etc gaat allemaal goed, internet aanmelding gedaan, softwareupgrade gedaan werkt allemaal.
spel er in, disk wordt met de zelfde snelheid weer uitgeworpen (eerst er uit en er weer in, dan helemaal eruit). wordt dit gelijk opsturen of zie ik iets over het hoofd???
alvast dank
Dat zou geweldig zijn voor Wii Ware, zou ik meteen aanschaffen.Aap schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:47:
Dat Wii Tanks is dus echt wel gaaf he(wel spelen met nunchuck erbij
). Ze hadden alleen een 4playermode bij moeten maken. En een online ranking systeem. Weet je wel niet hoelang zulke tankbattles kunnen duren dan
Steeds schieten, wegrijden , mijn neer leggen etc.
Eigenlijk lijkt het best veel op bomberman nu ik er zo over denk. Maar aan de andere kant ook weer niet
[ Voor 33% gewijzigd door Hoedje op 30-06-2007 20:59 ]
Anoniem: 131695
Vreemdgenoeg heeft Replay Games in zijn newsletter van afgelopen week (terwijl het al bekend was dat hij in de USA en UK niet geaccepteerd wordt) als headline duidelijk staan dat ze Manhunt 2 op 18 juli verwachten... Ben dus toch erg benieuwd wat daar nu waar van is...MetroidPrime schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:52:
Manhunt 2 is vooralsnog voor onbepaalde tijd uitgesteld.
Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11
Tsja, als de uitgever van het spel zegt dat het spel wereldwijd voor onbepaalde tijd is uitgesteld, dan wordt het spel gewoon niet uitgeven op 18 juli. Replay Games kan het spel wel verwachten op die datum, maar veel exemplaren zullen ze niet binnenkrijgen.xsive schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:54:
[...]
Vreemdgenoeg heeft Replay Games in zijn newsletter van afgelopen week (terwijl het al bekend was dat hij in de USA en UK niet geaccepteerd wordt) als headline duidelijk staan dat ze Manhunt 2 op 18 juli verwachten... Ben dus toch erg benieuwd wat daar nu waar van is...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dat wist ik niet (dattie in de VS maar $30 is), dan geef ik je groot gelijkDeddiekoel schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:15:
[...]
Voor RE4 vind ik 45 euro te duur. Dat is omdat RE4 al een succesvolle Cube game is die alleen Wii-controls heeft gekregen. Aangezien ik de Cube versie al heb wil ik er niet meer dan 40 euro voor betalen en eigenlijk maar 30 euro (zoals in de VS).
En nog steeds weten ze de prijzen hoog te houden. Een charged was idd een adviesprijs van 50. Dus 60 is wel te veel. Maaar NOE is niet tof kwa prijsbeleid. Daar stuur ik ze ook regelmatig mailtjes over, maar die reageren ze loos terugHoedje schreef op zondag 01 juli 2007 @ 02:56:
Tja, door Nintendo uitgegeven spellen voor de Wii zijn gewoon wat goedkoper. Bij de Gamecube waren ze 60 euro, ze zijn 50 euro voor de Wii. Dus dat verklaart het verschil wel
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwacht je serieus dat ze alle apaaraten testen die de deur uitgaan? Zou nogal tijds- en arbeidsintensief zijn. Doen ze toch ook niet met TV's, versterkers en weet ik het allemaal.Anoniem: 131695 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:05:
[quote]Hoedje schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:58:
[...]
Doe je de disc er wel met de goede kant naarboven in?
ja dat weet ik cker dat hij goed er in gaat, ik heb het zelfs nog andersom geprobeerd.
wel raar dat ze dus niet goed getest worden alvorens ze in de doos gaan. zal wel opsturen worden en nog langer wachten voor de kids.
Anoniem: 224735
idd jammer als hij 30 was was het inderdaad een mooie prijs, als je nu een setje wil kopen kost het je al 60 euro dat X 4 is 240 euro, das net zoveel als de wii zelf bijna.........WaWaWiiiiWa schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:21:
Ja precies, op hun Wii website staat al tijden dat de Wii-remote in de winkel komt liggen voor ongeveer 29 euro, maar hij is toch echt overal minstens tien euro duurder. http://wii.nintendo.nl/1019.html
En ik vond 30 euro juist zo'n mooi bedrag voor RE4, echt jammer dat hij zoveel duurder is geworden.
Jaja...? Hoeveel controllers wil je tegelijk gebruiken...Anoniem: 224735 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:56:
[...]
idd jammer als hij 30 was was het inderdaad een mooie prijs, als je nu een setje wil kopen kost het je al 60 euro dat X 4 is 240 euro, das net zoveel als de wii zelf bijna.........
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Anoniem: 105012
What..?Anoniem: 224735 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:56:
[...]
idd jammer als hij 30 was was het inderdaad een mooie prijs, als je nu een setje wil kopen kost het je al 60 euro dat X 4 is 240 euro, das net zoveel als de wii zelf bijna.........
Ps4/switch gamer
Nee dit is niet per se nodig voor de singleplayerNinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:50:
Kort vraagje, ik wilde mischien zelda four swords adventures 2e hands kopen, maar heb je hiervoor per se een gba nodig?
This space is occupied
Ik heb nu zowel Wario als Rayman. Rayman is een spel met heel veel Mini-Games (+/- 1 minuut per game), Wario is met Micro-Games (5 seconden max.).Halfkakkende schreef op zondag 01 juli 2007 @ 19:19:
Ik hoop echter wel dat er snel wat meer spellen uitkomen die me aan spreken (Wario ga ik nog kopen),
Omlaag bij nunchuck en Z kort aantikken.Deddiekoel schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:59:
Ik moet zeggen dat ik RE4 er nog steeds erg goed uit vind zien. De Wii produceert volgens mij sowieso een helderder beeld dan de Wii en dat samen met de true 16:9 geeft het toch dat beetje extra denk ik dan.
Wat ik wel een gemiste kans vind is dat ze camera niet continu via de pointer laten lopen. Dat zou voor mij een stuk lekkerder hebben gespeeld. Ook mis ik een 180 graden draai mogelijkheid. Zit die er wel in?
Game zelf is verder nog steeds top!
Toch jammer van die zwarte balken boven beneden en links en rechts toch geen echt 16:9 spel dan?Elroy schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:52:
Ik heb sinds vandaag ook resident evil 4, voor 39,99 bij mediamarkt utrecht
Teven heb ik even foto's ervan gemaakt hoe dat eruit ziet op een full HD scherm, aangezien ik las in het vorige topic of dat er wel goed uitzag.
Ik moet zeggen dat slechte/blurry textures nu extra goed opvallen en alles is net even wat scherper.
[afbeelding]
Klikbaar
[afbeelding]
Klikbaar
Overigens aangesloten op component
[ Voor 6% gewijzigd door Gerwin op 01-07-2007 23:08 ]
Dat was toch het idee achter MP3: Corruption, dat je langzaam wordt overgenomen door dat spul?Gerwin schreef op zondag 01 juli 2007 @ 23:05:
[...]
Omlaag bij nunchuck en Z kort aantikken.
[...]
Toch jammer van die zwarte balken boven beneden en links en rechts toch geen echt 16:9 spel dan?
De bosart van Metroid 3 staan weer twee personages
( http://gonintendo.com/wp-...oads/2007/06/objecmnt.jpg ).
Misschien een hint dat het spel weer weer Samus vs Dark Samus ofzo wordt?
Het spel is volledig 16:9. Die zwarte balken zitten volgens mij in het overscan gebied, waardoor je ze op de meeste TV's niet zult zien.Gerwin schreef op zondag 01 juli 2007 @ 23:05:
Toch jammer van die zwarte balken boven beneden en links en rechts toch geen echt 16:9 spel dan?
Als je goed kijkt zie je Dark Samus op de achtergrond, naast twee andere Samussen. Er staan dus drie personages op.De bosart van Metroid 3 staan weer twee personages
( http://gonintendo.com/wp-...oads/2007/06/objecmnt.jpg ).
Misschien een hint dat het spel weer weer Samus vs Dark Samus ofzo wordt?
Hmm, scherp! Wat verwacht jij nu voor releasedatum (gezien het schema voor Europa en Amerika)?MetroidPrime schreef op maandag 02 juli 2007 @ 03:16:
[...]
Als je goed kijkt zie je Dark Samus op de achtergrond, naast twee andere Samussen. Er staan dus drie personages op.
Ik weet het verhaal van Metroid niet er gaan verschillende verhalen de ronde. Je zou overgenomen worden door "spul" en zelf langzaam in iets anders veranderen. Ook wordt gesuggereerst dat Dark Samus terug komt in het spel en de grote kwaadaardige is. Wat ik althans wel hoop is dat we mooie "werelden" te zien krijgen en de fucus op ontdekken. Metroid 1 was aardig, maar kan in mijn ogen nu nog beter. Metroid 2 was een beetje, tja, donker/light, dat viel me niet zo goed. Ook heel ingewikkels een beetje allemaal dat spel en met ammo dat opraakt ...Mad_Cow schreef op maandag 02 juli 2007 @ 01:24:
[...]
Dat was toch het idee achter MP3: Corruption, dat je langzaam wordt overgenomen door dat spul?
Hoe doe je multiplayer bij Strikers? Ik heb het niet kunne vinden.. Bij Domination heb ik op elk scherm met de andere controller op A gedrukt. Enige waar het duidelijk stond dat het kon was WiFi, en dan met een Guest spelen, maar daar lukte het niet eens..ChrisM schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:35:
's Nachts nog even Mario Strikers gedaan, drinken als je een doelpunt tegen kreeg... gewonnen met 42-2.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq