Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 86 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.611 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210471

Iemand die een goede oplaadbare batterij weet met oplader voor de wiimote? Eentje die redelijk lang meegaat, niet zo'n te goedope chinese.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:09

Smoonshine

Feyenoord!!

Max|Burn schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 08:49:
Wii Sports, en die zit er al bij. Geen grapje overigens, hij is echt heel leuk met 4 man :)
Verder zijn Rayman Raving Rabbids wel leuk (mini games, maar kan niet altijd met 4 tegelijk) Wario ware (mini games, ook als multiplayer bedoeld maar wel om en om spelen en volgens mij pas nadat je single player hebt uitgespeeld, wel raar), SSX blur (4 man) Excite Truck (2 man)

Staat trouwens ook inde topic start.... :)
Correctie. SSX Blur is met maximaal 2 spelers speelbaar voor zover ik weet. Wario Ware is dan weer met 12 man tegelijk te spelen met 1 Wii-mote. Ook zo'n beetje de leukste party game op de Wii als je het mij vraagt. Rayman is ook wel leuk, maar eigenlijk niet gemaakt voor 4 man. Er blijven maar weinig spelletjes over als je met 4 man speelt en het is ook niet echt mogelijk om een competitie op te stellen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05 13:39

Snippertje

Light up your life

Smoonshine schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:43:
[...]

Correctie. SSX Blur is met maximaal 2 spelers speelbaar voor zover ik weet. Wario Ware is dan weer met 12 man tegelijk te spelen met 1 Wii-mote. Ook zo'n beetje de leukste party game op de Wii als je het mij vraagt. Rayman is ook wel leuk, maar eigenlijk niet gemaakt voor 4 man. Er blijven maar weinig spelletjes over als je met 4 man speelt en het is ook niet echt mogelijk om een competitie op te stellen.
SSX kan je wel met 4 spelen, alleen niet tegelijk. Je moet dan om en om elkaars score proberen te verbeteren.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driesser
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 23:24
Anoniem: 210471 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:25:
Iemand die een goede oplaadbare batterij weet met oplader voor de wiimote? Eentje die redelijk lang meegaat, niet zo'n te goedope chinese.
Wat dacht je van de Wii powerstation. Ik heb em zelf online gekocht en moet zeggen ben er zeer tevreden over. Het zijn twee oplaadbare accu's die je in de (twee) wii-mote doet. De powerstation zelf sluit je aan op de Wii (koppelstukje tussen de wii en de stroomkabel). Wanneer je klaar bent met gamen zet je ze terug in de oplader en de volgende keer dat je ze gebruikt kun je er weer tegen aan.

Ik gebruik hem nu ongeveer een maand dus weet nog niet of deze echt snel minder wordt. Voor de lange game sessies zijn normale batterijen denk ik wel nodig maar tot nu toe hebben de accu's alle avonden wii met vrienden overleeft.

De wiipowerstation kost € 40 en heb hem zelfs bij de V&D zien liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Anoniem: 210471 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:25:
Duracell oplaadbare batterijen.
Afbeeldingslocatie: http://www.nlstore.nl/img/elec/8602666.jpg

Prijs ongeveer € 11,00

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 19-07-2007 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 20:51

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Duracell is behoorlijk overrated. Goede oplaadbare batterijen / opladers zijn o.a. van:

GP (Powerbank)
Varta
Hape

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We kunnen verder in een nieuw deel :) :

Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 87

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 19-07-2007 10:54 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:23

The_DoubleU

Tweaker in München

Even een vraagje over Excite truck.
De multiplayer is dus alleen met 2 man te spelen en is dat nog wat?
Moet je trouwens eerst SP uitspelen om levels te unlocken voor MP, zoals by rayman.

Ik wil namelijk het spel vanavond kopen en dit weekend ga ik na een LAN party en de Wii gaat ook mee. Maar heb geen zin om alles te unlocken voor het weekend. SP doen we dan wel na het weekend.

Edit: Vraag al gesteld in nieuwe topic.

[ Voor 6% gewijzigd door The_DoubleU op 19-07-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Shit verkeerde topic

SLOTJUHHHH!

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 178962 op 19-07-2007 16:24 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.