Gisteravond 2 spellen gekocht:
Resident Evil 4 Wii
Even een half uurtje gespeeld: cutscene's zien er goed uit, sowiezo grafisch een goed spel... zeker als je nagaat dat het een gamecube titel is

besturing is wel even wennen, schieten heb je 2 buttons nodig, en bewegen met gericht wapen lukt me nog niet echt, ook raak ik snel het overzicht kwijt waardoor er ineens een vijand bovenop me staat omdat ik hem niet zag aankomen. Dat hele thirth person gedoe is ook wennen.... ik heb constant het gevoel dat de helft van mijn scherm verkwist is door die gozer die in beeld staat

Het zal allemaal wel wennen zijn.
Normaal gezien ben ik geen fan van het horror gebeuren, maar ik had een half jaar na Red Steel weer zin in een shoot em up.

dat het een gemakkelijk spel is geld misschien alleen voor de gamecube spelers? ik ben nmlk al 2x dood gegaan in dat eerste dorp waar je een hele horde lui op je af ziet komen... knal daar zo door mijn ammo heen

is er nog een tactiek tegen grote groepen? hoe haal je die vijanden het snelst neer?
Mercury Meltdown Revolution
Voornamelijk voor mijn vrouw gekocht die houd van dit soort games. Dus zij eerst gespeeld, is erg leuk om mee te kijken. Daarna ging ik even proberen.... echt mega verslavend

voor ik het wist zat ik 1,5 uur te spelen...echt leuk qua behendigheid (wendt erg snel!) en een klein beetje puzzelen... Dit soort spellen hebben snel de neiging om te gaan irriteren als het niet lukt, daar het ik met MMR totaal geen last van ik MOEST die levels gewoon halen

echt heel vermakelijk om het kwik blopje door de levels te sturen, splitsen en kleuren mengen.
volgens mij een van de meest under rated spellen voor de Wii... leuk voor gamers EN vrouwvriendelijk

zeker wel 48 euro waard ik geef dit spel nu al een
8
hoe kan het trouwens dat scarface maar 35 euro is?
[
Voor 4% gewijzigd door
Chaoss op 03-07-2007 15:11
]