Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 86 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.718 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-06 19:03
Jeux-france heeft de Japanse versie van DK Jet bekeken. Het ziet er leuk uit, moet ik zeggen. Hier te zien: http://gonintendo.com/?p=20571. Het lijkt me alleen een beetje vermoeiend, maar de graphics zien er toch wel zeer goed uit. Je beweegt de Wiimote en nunchuk op en neer om te accelereren en één van beiden om te sturen. In multiplayer modus lijkt het me toch wel grappig om te spelen. Het enige wat naar mijn mening toch wel jammer is, zeker naarmate het langer duurt voordat ze het spel hier uitbrengen, is het gebrek aan een online modus.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 02-07-2007 11:18 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Dat DK Jet ziet er zeker leuk uit :o
Opvolger van Diddy Kong Racing?? Of voorloper voor Mario Kart??

Nog een vraagje:
Heb je voor Mario Party 8 voor iedere speler een nunchuk nodig??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-06 13:36
Anoniem: 105012 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:30:
[...]

What..?

Je krijgt al een nunchuk en WiiRemote bij de Wii, dus dan ben je nu 3 * 60 = €180 kwijt. En alleen als je perse 4 nunchuks wilt, en persé de Remotes in de eerste de beste winkel koopt. Ze zijn echt wel te vinden voor €30 op het internet, of bij de betere gameszaak. :)
Kan je ons misschien ook vertellen waar dan? Heb ze helaas nog nooit ergens onder de 40 euro gezoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Schweino schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:30:
[...]
Kan je ons misschien ook vertellen waar dan? Heb ze helaas nog nooit ergens onder de 40 euro gezoen.
De goedkoopste online zijn nu 35 euro. Een tijdje geleden waren ze bij GSM24 zelfs maar 25 euro per stuk. Ze zijn ook nog bij andere winkels voor 30 euro per stuk te koop geweest.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 08:14

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 93354 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:08:
FF een vraagje over RE4. Al die items zoals spinels en maskers enzo die je kan vinden, kan je die gewoon verpatsen of heb je daar later in de game nog wat aan? En wanneer krijg je een grotere koffer? want er past bij mij veel te weinig in :P kan geeneens een lading guns opslaan.
Spinels en meuk gewoon verkopen, maar andere dingen als maskers moet je ff examinen, soms kun je er juwelen inzetten waardoor zo'n geval meteen 4 keer zoveel waard is.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Het is een feit: Ook ik ben ineens een Zelda fan :)

Afgelopen week toch maar een beetje Zelda gespeeld en zodra je door de tutorial (stuk tot en met het leren zwaardvechten en schieten) heen bent is het spel ineens zeer vermakelijk.

Ben nog niet zo heel ver volgens mij, ben spirits aan het vangen, maar de fun factor is zeker aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207380

Rakkerzero schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:24:
Dat DK Jet ziet er zeker leuk uit :o
Opvolger van Diddy Kong Racing?? Of voorloper voor Mario Kart??

Nog een vraagje:
Heb je voor Mario Party 8 voor iedere speler een nunchuk nodig??
Nunchuck volgens mij helemaal niet nodig voor MP8. Ik heb nu bijna alle minigames wel een keer gehad en nunchuck nog bij geen gebruikt. Sterker nog krijg iedere keer meldingen dat ie eraf moet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

BarôZZa schreef op maandag 02 juli 2007 @ 00:15:
40-45 euro voor RE4 vind ik wel vrij achterlijk als je voor 20 euro de Gamecube versie hebt
Dat kost in USA de Wii-versie ook ongeveer (30 USD). Kortom wederom word je in Europa hard vanachteren genomen :) Ik doe daar persoonlijk niet meer aan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nieuws: Wii loopt verder uit op PlayStation 3 in Japan

Ga zo door Nintendo en we zullen weer de grootste groep ontwikkelaars en games hebben!!!

Wat zullen wij toch een mooie games gaan krijgen. _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 02-07-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-06 20:14
FF een vraagje over RE4. Al die items zoals spinels en maskers enzo die je kan vinden, kan je die gewoon verpatsen of heb je daar later in de game nog wat aan? En wanneer krijg je een grotere koffer? want er past bij mij veel te weinig in :P kan geeneens een lading guns opslaan.
De meeste items die je krijgt kun je meteen verkopen. Er zijn echter een paar items die je met andere items kunt combineren waardoor ze veel meer geld opleveren dan wanneer je ze los verkoopt. Bij die items staat het wel duidelijk in de omschrijving.

De grotere koffers krijg je pas als je voorbij een bepaald punt in het spel bent.
Gerwin schreef op maandag 02 juli 2007 @ 05:31:
[...]

Ik weet het verhaal van Metroid niet er gaan verschillende verhalen de ronde. Je zou overgenomen worden door "spul" en zelf langzaam in iets anders veranderen.
Het echte verhaal is allang door Nintendo bekendgemaakt. De omschrijving die in de startpost staat komt dan ook direct van de Nintendo website af. Het verbaasd mij eerlijk gezegd dat veel sites die info nog niet van Nintendo hebben overgenomen.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 02-07-2007 14:41 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Hoedje schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:36:
[...]

De goedkoopste online zijn nu 35 euro. Een tijdje geleden waren ze bij GSM24 zelfs maar 25 euro per stuk. Ze zijn ook nog bij andere winkels voor 30 euro per stuk te koop geweest.
Nu vertel je me nog steeds niet waar ze dan goedkoper zijn op dit moment.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 17:35
laat maar...

[ Voor 93% gewijzigd door Meekoh op 02-07-2007 14:16 ]

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Schweino schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:13:
[...]

Nu vertel je me nog steeds niet waar ze dan goedkoper zijn op dit moment.....
Zeg dat dan 8)7 . Jij zegt dat je ze nog nooit ergens goedkoper heb gezien, ik laat het tegendeel zien. Budgetgaming is een goede prijsvergelijkingsite voor spellen en hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:45
Even wat foto's en een filmpje van m'n feestje van dit weekend (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3954404f68286fb5cd95bc0937b84d79/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0a6fcc9c931f9f231baebdb9cd61eac3/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b7f96a2c8fb703fe618f554f35d9d5c9/thumb.jpg

We hadden een tennis court op schaal gemaakt... :) Alleen daar niet echt foto's van gemaakt van het spelen zelf, maar goed. Die laatste foto was rond 6u ofzo gemaakt.......... En we gingen daarna nog verder. :)

Filmpje op Youtube:
http://nl.youtube.com/watch?v=crxUibBl-Go

(Die "ufo" die voor het scherm hangt, is de draadloze sensor balk. Hij lijkt in de weg te hangen, maar als je speelt heb je er helemaal geen last van. Bijkomend voordeel is dat je met Wario Moves (bijv.) wel lekker op het scherm kan blijven wijzen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door ChrisM op 02-07-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224735

Hoedje schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:36:
[...]

goedkoopste 35 euro exclusief verzendkosten, word tog wel 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Anoniem: 207380 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:54:
[...]

Nunchuck volgens mij helemaal niet nodig voor MP8. Ik heb nu bijna alle minigames wel een keer gehad en nunchuck nog bij geen gebruikt. Sterker nog krijg iedere keer meldingen dat ie eraf moet. :)
Das mooi. Dat scheelt weer 40 euro in de kosten :P

Ik wilde namelijk naast Mario Party 8 nog een 3e controller erbij nemen. En aangezien ik nog maar 1 nunchuk heb, kunnen 2 andere nunchuks voor de resterende controllers nog wel even wachten :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224735

ik wil mario party misschien ook wel kopen, mij lijkt dat bordspel wel leuk. ik zit nog te twijfelen tussen MP8, wario ware en rayman...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Anoniem: 24394 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:58:
nieuws: Wii loopt verder uit op PlayStation 3 in Japan

Ga zo door Nintendo en we zullen weer de grootste groep ontwikkelaars en games hebben!!!

Wat zullen wij toch een mooie games gaan krijgen. _/-\o_
Hier twijfel ik dus over. Het lijkt erop dat Brain Training en alles heel snel de traditionele games gaan verdringen. Iets wat op de DS niet gebeurde maar duidelijk wel in ontwikkeling is op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Hoedje schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:32:
[...]

Zeg dat dan 8)7 . Jij zegt dat je ze nog nooit ergens goedkoper heb gezien, ik laat het tegendeel zien. Budgetgaming is een goede prijsvergelijkingsite voor spellen en hardware.
Erm, dat zei ik toch ook? -> Schweino in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:32
@nintex:
Mwa, betwijfel ik. Het blijft denk voor nintendo en andere ontwikkelaars de vraag (en dus ook de gok) waarmee ze die 'nieuwe' doelgroep mee kunnen bereiken. Terwijl dat voor de 'hard-core' niet lastig is te bepalen. Zij willen meer van Zelda, Batalion Wars, Metroid, Mario enz. Voor andere ontwikkelaars betekend dat dus ook gewoon Call of Duty, Resident Evil, fifa enzovoorts.

De trouwe groep kunnen ze niet negeren, en eventuele 'overlopers' van de playstation en xbox en mischiens zelfs ex-sega tak ook niet.

Ik maak me voorlopig geen zorgen, meer een kwestie van E3 afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-06 13:12
Anoniem: 24394 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:35:
Het is een feit: Ook ik ben ineens een Zelda fan :)

Afgelopen week toch maar een beetje Zelda gespeeld en zodra je door de tutorial (stuk tot en met het leren zwaardvechten en schieten) heen bent is het spel ineens zeer vermakelijk.

Ben nog niet zo heel ver volgens mij, ben spirits aan het vangen, maar de fun factor is zeker aanwezig.
Bij mij is niets minder waar...
Heb Zelda gekocht voor ik mijn Wii kocht (4 maanden geleden) door de positieve reviews hier op GoT.
Ik moet nu echter de conclusie trekken dat ik me er echt toe moet zetten (lees: dwingen) om het te gaan spelen, terwijl ik er pas 15 uur ofzo op heb zitten.

Mocht er dus iemand zijn die het spel nog niet heeft en wel interesse heeft, kijk even hier, of stuur ff een DM! :)

[ Voor 17% gewijzigd door Beeksma op 02-07-2007 22:54 . Reden: linkje naar Marktplaats ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Voor mensen die de Engelse Harry Potter game zoeken: ik heb net bevestiging gehad via de mail dat het artikel van cd-wow.nl de engelstalige versie is.

Niet echt verrassend, maar je weet maar nooit met die online winkels 8) . Voor de mensen die zich trouwens afvragen waarom ik via de .nl site wil bestellen: die ondersteunt IDeal (ik heb geen credit card).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-06 10:23
Ik ga van de week maar weer is een nieuwe game scoren. Er zijn een paar games die ik in ieder geval nog wel wil hebben: Mario Strikers Charged Football, Resident Evil 4 en Scarface. Maar ik vind het zonde om deze allemaal te gelijk aan te schaffen, omdat ik me dan minder ga verdiepen in de spellen.

Welk spel zouden jullie eerst kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-06 14:38

disjfa

be

rowyroald schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:45:
Allemaal *O*

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Ik ga van de week maar weer is een nieuwe game scoren. Er zijn een paar games die ik in ieder geval nog wel wil hebben: Mario Strikers Charged Football, Resident Evil 4 en Scarface. Maar ik vind het zonde om deze allemaal te gelijk aan te schaffen, omdat ik me dan minder ga verdiepen in de spellen.

Zelda TP, of Resident Evil 4 dan zijn die andere overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

Ik zou in ieder geval met RE4 beginnen, dat is één van de beste spellen van de afgelopen 10-15 jaar.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219071

Nu geef ik gerust toe dat RE4 een erg goed spel is, alleen ik zou hem niet aan iedereen aanraden. Voor mij is de moeilijkheidsgraad in combinatie met sfeer een reden geweest om deze game niet uit te spelen.
Ik zit volgens mij vast op 65% ofzo. (Had hem gekocht voor de Cube met de launch) Zit nu vast op een stuk waarmee ik 3 kogels overheb, voor 10 zombies. Ik heb ook geen herbs meer, en mijn health is laag. Ik ga de game nog wel eens kopen voor de Wii als deze 10/20 euro is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Eigenlijk ben ik het wel met je eens. Dit is vragen of je een appel, een peer of een banaan moet kopen, niet of je de ene of de andere banaan moet kopen :)

Het zijn allemaal goede spellen in totaal verschillende genres. RE4 is geweldig goed spel. Als je hem nog niet op de GC hebt gespeeld, dan moet je hem gewoon halen. Het is een lineaire FPS met behoorlijk wat horror elementen. Scarface wordt ook overal goed ontvangen. Het is een sandbox spel met een behoorlijk verhaal en redelijk grof taalgebruik. Mario Smash Football is een heerlijk arcade voetbalspel, met een uitdagende single player en uitgebreide multiplayer opties (wifi, lokaal etc). Het is maar net waar je zin in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 219071 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:07:
Nu geef ik gerust toe dat RE4 een erg goed spel is, alleen ik zou hem niet aan iedereen aanraden. Voor mij is de moeilijkheidsgraad in combinatie met sfeer een reden geweest om deze game niet uit te spelen.
Ik zit volgens mij vast op 65% ofzo. (Had hem gekocht voor de Cube met de launch) Zit nu vast op een stuk waarmee ik 3 kogels overheb, voor 10 zombies. Ik heb ook geen herbs meer, en mijn health is laag. Ik ga de game nog wel eens kopen voor de Wii als deze 10/20 euro is ofzo.
Dat probleem herken ik uit de Gamecube versie. ;) De Wii versie is alleen een heel stuk makkelijker omdat het richten nu veel makkelijker gaat. Je hebt de meeste wapens ook niet echt meer nodig, voor de meeste vijanden heb je aan het pistool en je mes voldoende. Ik ben nog geen enkel moment tegengekomen waar mijn ammunitie bijna op was, integendeel, ik kom juist in de problemen omdat ik steeds teveel ammunitie bij mij heb en het niet in de koffer past.

De moeilijkheidsgraad zou dus geen probleem morgen vormen op de Wii. Ik speel het spel zelfs op normal, op easy zou je nog meer ammunitie moeten krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 02-07-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
  • Laatst online: 26-01-2024
Ik heb sinds vandaag scarface. op het eerste gezicht echt een goed spel en het ziet er nog goed uit ook!! ik heb een uurtje gespeeld nu maar kan al goed met de controls overweg.

Alleen vind ik dat de Wii drive wel heel veel herrie maakt met het spel. je hoort de drive continu heen en weer lezen. zelf vind ik het geluid wel erg veel en valt me alleen op met scarface.

Meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Maak je eigen Mii: http://www.miieditor.com/ :) Je kan hem dan, via je remote die je aan je PC koppelt (via bluetooth) weer op je Wii zetten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:30

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb nog niet echt nuttige features t.o.v. de gewone Mii editor op de Wii ontdekt eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:47

job

MikeyMan schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:29:
Heb nog niet echt nuttige features t.o.v. de gewone Mii editor op de Wii ontdekt eigenlijk...
Je kan ook mii's die je van het internet afhaalt bekijken via de miieditor zonder dat je eerste de wii moet opstarten. En daarnaast gaat editen een stuk makkelijker dan via de wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Dit is wat er anders is en het is natuurlijk gewoon grappig dat het kan. :P:
* The ability to modify a Mii's ID
* The ability to modify the Wii ID (MAC address) associated with a Mii (determining which Wii can edit it)
* A randomize Mii feature
* The option to load a Mii binary
* The option to save a Mii binary
* Being able to edit a Mii through XML
* Saving a Mii as XML
* Exporting a Mii to a JPEG
* A URL which can be used to dynamically load any Mii character directly within the editor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

man man.....eerst niks en nu teveel spielerij op de wii.. O-)

-MK
-scarface
-resident evil

en viele meer....

was must ich nu den jest....
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
The Legend of Zelda: Ocarina of Time named best videogame
02/07/07 - The Legend of Zelda: Ocarina of Time has been named the world’s best videogame by influential multi-format videogame magazine, Edge.

Compiled from thousands of votes from Edge readers, nominations were made for hundreds of games, spanning across the last three decades. The voting process also involved creatives working in the videogame industry, and countless rounds of deliberation among the Edge editorial staff.

Tony Mott, Editor-in-Chief of Edge, said:

“Ocarina of Time is nearly ten years old, but its position at the top slot in Edge’s 100 Best Videogames shows that great game design does not age. In visual terms, it obviously cannot compete with today’s Xbox 360 and PS3 productions, but, as with many classics, its appeal is about so much more than its appearance.”

James Binns, Publishing Director of Edge, added: “The Edge team has created a gorgeous piece of work that is the definitive document of videogame excellence - although I am gutted that classic shooter Tempest 2000 didn’t make the top ten.”

Nintendo’s game beat Capcom’s survival horror title Resident Evil 4 to the top spot, closely followed in third place by Super Mario 64. Other games in the top ten include Xbox shooter Halo: Combat Evolved, PC title Half-Life 2, and puzzle favourite Tetris.

The 10 Best Videogames:

1) The Legend of Zelda: Ocarina of Time (Nintendo 64)

2) Resident Evil 4 (GameCube, PlayStation 2)

3) Super Mario 64 (Nintendo 64)

4) Half-Life 2 (PC)

5) Super Mario World (Super Nintendo)

6) The Legend of Zelda: A Link to the Past (Super Nintendo)

7) Halo: Combat Evolved (Xbox)

8) Final Fantasy XII (PlayStation 2)

9) Tetris (Various)

10) Super Metroid (Super Nintendo)

The full rundown features in a 260-page collector’s book entitled ‘Edge Presents: The 100 Best Videogames’, on sale from Tuesday 3rd July, with a cover price of £10.
Voor de mensen die nog twijfelen of RE4 een goed spel is of niet ;)

Toch wel geweldig dat er zoveel nintendo games in staan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vanitas schreef op maandag 02 juli 2007 @ 20:04:
[...]

Niks is zo subjectief als een Top-10 lijst :)

Van de 10 spellen in deze lijst, vind ik er zelf maar 2 echt goed (Halo en Tetris), 2 leuk (De Mario games) en de rest absoluut niet aan mij besteed. Dat is dan weer mijn mening ;)

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 02-07-2007 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

PWM schreef op maandag 02 juli 2007 @ 20:28:
[...]

Van de 10 spellen in deze lijst, vind ik er zelf maar 2 echt goed (Halo en Tetris), 2 leuk (De Mario games) en de rest absoluut niet aan mij besteed. Dat is dan weer mijn mening ;)
Ik heb 8 van de 10 spellen gespeeld. Resident Evil 4 + Super Metroid alleen niet. Van die 8 games die ervan gespeeld weet ik dat het goeie keigoeie games zijn. Dus ik ga er van uit dat de 2 games die ik niet gespeeld heb ook gewoon erg goed zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
PWM schreef op maandag 02 juli 2007 @ 20:28:
[...]

Tja, en daar ben ik het dan weer niet mee eens (met Halo dan). Imo maar een matig spel. Maarja over smaak van niet te twisten, en al we het artikel mogen geloven dan is het gebaseerd op data uit alle hoeken en gaten van de game-wereld. En als er dan 7 games in staan die op een nintendo platform uitkomen dan is dat imo zeer indrukwekkend. :)

Overigens had ik graag Deus Ex en Metal Gear Solid nog in de top 10 gezien. En FF XXII (niet gespeeld overigens) en Halo eruit. :P
Rakkerzero schreef op maandag 02 juli 2007 @ 20:31:
[...]

Ik heb 8 van de 10 spellen gespeeld. Resident Evil 4 + Super Metroid alleen niet. Van die 8 games die ervan gespeeld weet ik dat het goeie keigoeie games zijn. Dus ik ga er van uit dat de 2 games die ik niet gespeeld heb ook gewoon erg goed zijn :)
Ik verwacht toch wel dat je daar verandering in gaat aanbrengen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Vanitas op 02-07-2007 21:09 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

Had vanmiddag resident evil 4 voor de Wii gekocht en ik vond het echt niks, de besturing was super irritant en je kwam voor alles kogels te kort en je kan niet eens met je wapens slaan ofzo,
maar iig vond ik er niks aan heb het een paar uur later geruild voor mario strikers charged, echt een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
NoA heeft bekend gemaakt dat Mario Party 8 in Amerika al meer dan een half miljoen keer over de toonbank is gegaan. Het is jammer dat zo'n matig spel met zo weinig innovatie zo veel exemplaren verkoopt. Ik hoop wel dat Nintendo desondanks een beetje scherp blijft. Verder hebben ze ook bekend gemaakt dat MP3 in Amerika een weekje later uitkomt, nu dus écht eind augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Vanitas schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:08:
Ik verwacht toch wel dat je daar verandering in gaat aanbrengen ;)
Uiteraard. Maar eerst Zelda - Twilight princess uitspelen en Mario Party 8 kopen. Daarna zie ik wel weer verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vanitas schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:08:
[...]

Tja, en daar ben ik het dan weer niet mee eens (met Halo dan). Imo maar een matig spel. Maarja over smaak van niet te twisten, en al we het artikel mogen geloven dan is het gebaseerd op data uit alle hoeken en gaten van de game-wereld. En als er dan 7 games in staan die op een nintendo platform uitkomen dan is dat imo zeer indrukwekkend. :)

Overigens had ik graag Deus Ex en Metal Gear Solid nog in de top 10 gezien. En FF XXII (niet gespeeld overigens) en Halo eruit. :P
Dat zeg ik ;) Daarom is zo'n lijstje ook niks.

Ik heb alle Nintendo Console to date gehad, of nog in bezit, maar vind die 7 titels overdreven. De vraag is ook hoe het onderzoek is gehouden. Konden de mensen kiezen uit een lijstje, hun eigen lijstje indelen?

Er zit bijvoorbeeld geen een PC RTS game in (een spel als Civilization was voor zijn tijd ongeloofelijk ver, en 1 der beste games die ik ooit gespeeld heb). Laat heel Got zijn Top-10 lijst invullen, voeg die samen, en ik durf te wedden dat die hele Top-10 die daar staat op de kop gaat (met uitzondering misschien van die Zelda game op 1, die iedereen fantastisch vind, behalve ik :+ ).

BTW: Een GTA had ook geen kwaad gekund :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

PWM schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:22:
Laat heel Got zijn Top-10 lijst invullen, voeg die samen, en ik durf te wedden dat die hele Top-10 die daar staat op de kop gaat (met uitzondering misschien van die Zelda game op 1, die iedereen fantastisch vind, behalve ik :+ ).
Weet dat dat nog niet eens zo'n gek idee is :)
Alleen hoe ga je zoiets realiseren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
Poelie schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:09:
Ik heb sinds vandaag scarface. op het eerste gezicht echt een goed spel en het ziet er nog goed uit ook!! ik heb een uurtje gespeeld nu maar kan al goed met de controls overweg.

Alleen vind ik dat de Wii drive wel heel veel herrie maakt met het spel. je hoort de drive continu heen en weer lezen. zelf vind ik het geluid wel erg veel en valt me alleen op met scarface.

Meer mensen die dit hebben?
Euhm jij hebt zeker een amerikaanse/japanse Wii? Volgens mij komt Scarface hier pas vrijdag uit, dus ik denk dat niet veel mensen hun ervaringen al kunnen delen.

Ik vraag me eigenlijk wel af, of dat al dat lezen nog schadelijk is voor het schijfje. Als ie echt constant aan het lezen is, lijkt me dat niet echt bevorderlijk voor de levensduur (of praat ik nou onzin }:O ?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 10:15

Meneer iCy

swarma

Wie weet welke wii gun je gemakkelijk bij de a en b knop kan komen met 1 hand zodat je ook met de nunchuck kan spelen in je andere hand.

Ik wil er namelijk 1 kopen die je ook kan gebruiken met resident evil voor de wii, en daar moet je de a en b knop gebruiken om te schieten.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 15:34
Hoedje schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:13:
NoA heeft bekend gemaakt dat Mario Party 8 in Amerika al meer dan een half miljoen keer over de toonbank is gegaan. Het is jammer dat zo'n matig spel met zo weinig innovatie zo veel exemplaren verkoopt. Ik hoop wel dat Nintendo desondanks een beetje scherp blijft. Verder hebben ze ook bekend gemaakt dat MP3 in Amerika een weekje later uitkomt, nu dus écht eind augustus.
Ach matig, ik denk dat de doelgroep er veel plezier aan kan beleven. En veel van die mensen zullen ook niet alle andere delen hebben om het mee te vergelijken.

Voor de rest is het spel totaal niet aan mij besteed en mogen ze van mij er veel geld mee verdienen, als ze dat vervolgens weer investeren in een game die me wel interesseert.

Voor de liefhebbers trouwens: op Dynabyte.nl kan je Big Brain Academy Wii pre-orderen voor 25.99(je moet wel zo'n gratis dynabyte pas hebben geloof ik), dat zijn wel leukere prijzen _/-\o_
Andere sites hebben hem er al opstaan voor de volle 50 euro |:(

Scarface is met korting ook maar 35.99
Bartolomew85 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:43:
[...]

Ik vraag me eigenlijk wel af, of dat al dat lezen nog schadelijk is voor het schijfje. Als ie echt constant aan het lezen is, lijkt me dat niet echt bevorderlijk voor de levensduur (of praat ik nou onzin }:O ?).
Het is eerder slecht voor je drive dan voor het schijfje zelf. Daar zou geen contact mee gemaakt moeten worden(optisch ;) )

[ Voor 22% gewijzigd door BarôZZa op 02-07-2007 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:48
Bartolomew85 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:43:
Euhm jij hebt zeker een amerikaanse/japanse Wii? Volgens mij komt Scarface hier pas vrijdag uit, dus ik denk dat niet veel mensen hun ervaringen al kunnen delen.
Ik heb vandaag Scarface al zien liggen bij de FRS in Hoog Catharijne in Utrecht, dus het kan wel...

Overigens heb ik vandaag ook RE4 gekocht, voor 39,99 bij de MMarkt in Utrecht. M'n eerste echte game die ik voor m'n Wii gekocht heb, na Zelda:TP ! :D
Heb het eerste stukje gespeeld vanavond, tot m'n vrouw thuis kwam van haar werk. Moest toen nog ff snel een typewriter vinden om te saven, ha ha. :P Moet in ieder geval nog wel ff wennen aan de besturing, en de look (up/down) moest ik wel inverse zetten, anders werkt het niet voor mij. Maar het ziet er goed uit vind ik. En het is al lekker spannend! Goede aankoop vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Yoh zo'n top 10 lijste zegt niks, daar zijn er zoveel van. Er zijn zoveel goede games, daar valt geen top 10 uit te maken.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:51:
Yoh zo'n top 10 lijste zegt niks, daar zijn er zoveel van. Er zijn zoveel goede games, daar valt geen top 10 uit te maken.
Ik vind deze lijst anders bijna compleet perfect. Die spellen zijn gewoon legendarisch én revolutionair! Alleen had ik liever Perfect Dark (of anders Goldeneye) in plaats van Halo gezien. Halo was meer hype :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Laatst online: 02:23

Hironshy

Orooo!!!

De europese Paper Mario boxart is echt ugly vergeleken met de ntsc versie. Maandenlang later het spel krijgen en dan zo een boxart :/
Heb ook RE4 gekocht net als velen hier. Zal vast geen miskoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
Haay schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:43:
[...]

Ik heb vandaag Scarface al zien liggen bij de FRS in Hoog Catharijne in Utrecht, dus het kan wel...
Hmm bedankt, morgen maar eens even gaan kijken bij de FRS in Eindhoven dan. Ik had niet verwacht dat ie zo vroeg al in de winkels zou liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Collaborator schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:59:
[...]

Ik vind deze lijst anders bijna compleet perfect. Die spellen zijn gewoon legendarisch én revolutionair! Alleen had ik liever Perfect Dark (of anders Goldeneye) in plaats van Halo gezien. Halo was meer hype :)
Ja Halo had ik er ook uitgelaten net als FFXII, wat ik mis zijn games als starcraft, chrono cross/trigger dat soort games. Ik bedoel resident evil een van mijn favo games, maar echt niet invloedrijk ofzow die had er dus niet in moeten staan imho.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-06 14:43

Snippertje

Light up your life

Klopt het trouwens dat die ball possesion niets van klopt bij Mario strikers? Ik heb bijna contstant de bal en ik win met 10-3 en nog heb ik maar 33% ball possesion...

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hironshy schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:02:
De europese Paper Mario boxart is echt ugly vergeleken met de ntsc versie. Maandenlang later het spel krijgen en dan zo een boxart :/
Is de ietwat aangepaste Japanse versie ;)

De Japanse versie oogt rustiger?

EuropaAfbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/thumb_boxshot_uk_large_1_2_3.jpg
JapanAfbeeldingslocatie: http://ec1.images-amazon.com/images/I/51P14c0GZKL._AA280_.jpg
Noord-AmerikaAfbeeldingslocatie: http://ec1.images-amazon.com/images/I/61Evlt3wq8L._AA280_.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Icelus op 03-07-2007 10:13 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:31:
[...]

Ja Halo had ik er ook uitgelaten net als FFXII, wat ik mis zijn games als starcraft, chrono cross/trigger dat soort games. Ik bedoel resident evil een van mijn favo games, maar echt niet invloedrijk ofzow die had er dus niet in moeten staan imho.
Euh... RE4 niet invloedrijk... Het heeft het 3rd person action genre opnieuw gedefineerd, en dat noem je niet invloedrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik zou het ook niet echt invloedrijk noemen naast games als Super Mario 64, Goldeneye, of verder terug de tijd in bijvoorbeeld Super Mario Bros.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Wat een lelijke box van paper mario weer, de USA versie vind ik 10x mooier, werken er dan geen mensen met smaak bij nintendo :?
net als die lelijke metroid box ik hoop dat we die niet in europa krijgen :/

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Echt, wie maakt er zich nou druk om de boxart? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ergens heb je gelijk, maar toch... ik vind ook de Amerikaanse box-art veel mooier. Ik snap ook niet waarom ze bij Nintendo gewoon één wereldwijde box-art maken en die dan aanpassen aan de regio met speciale logootjes van de ratingsinstantie etc. Dat scheelt ook nog wat geld :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

BarôZZa schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:28:
Echt, wie maakt er zich nou druk om de boxart? :/
Vroeger, toen er nog geen gamemagezines waren, kocht je een spel aan de hand van welke boxart het vetste eruit zag. Sommige mensen doen dit nu nog steeds. :)

offtopic:
Wat een tijd was dat zeg. Spellen kiezen aan de hand van de coolheid van een boxart :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Houd rekening dat je in het begin niet zo heel veel guns nodig hebt. Met de Handgun en Shotgun kun je een heel eind komen. Je krijgt gratis een gun voor de blauwe dingetjes en met die kun je heel ver komen. Probeer zo weinig mogelijk te schieten je kunt eenzame vijanden zonder ook maar één keer te schieten uitschakelen, andere kunt je met één shot en Knife van kant maken. De grotere koffer dat duurt nog wel even... :-)

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Nieuwe screenshots van Metroid Prime 3:

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063358156.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063358843.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063359500.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063400156.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063400843.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063402297.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063403031.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063403687.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063404375.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063405047.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063405734.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063406515.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063407265.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063408015.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063408953.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063409640.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063410281.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063410875.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/801/801172/metroid-prime-3-corruption-20070702063411593.jpg

bron

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
  • Laatst online: 26-01-2024
.................
Het is eerder slecht voor je drive dan voor het schijfje zelf. Daar zou geen contact mee gemaakt moeten worden(optisch )
Idd daar was ik dus ook een beeetje bang voor. en het rare is ik heb het alleen met scarface. je hoort echt dat hij de hele tijd van hot naar her vliegt met z`n laser.
Maar even afwachten tot meer mensen hier de game hebben.

je disk zal er niet minder om worden het is tenslotte geen 360 die krassen maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:28
Scarface is een free roaming stad. Zal wel constant aan het streamen zijn van de disc, itt tot bijv strikers waar je een keer een level laad in het geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Icelus schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:33:
[...]
Is de ietwat aangepaste Japanse versie ;)

De Japanse versie oogt rustiger?

Europa[afbeelding]
Japan[afbeelding]
Noord-Amerika[afbeelding]
Waarom niet overal de Noord-Amerikaanse versie? Deze vind ik persoonlijk toch echt de mooiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Vanitas schreef op maandag 02 juli 2007 @ 20:04:
[...]

oh wow...ik ga totaaaal niet akkoord met die lijst (wtf doet FF12 daarin? :X). Slechts een paar games die er terecht in thuishoren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:42
Tering, ik word helemaal gek. Zelda en Sports had ik al, maar nu in korte tijd MSC, MP8, Harry Potter (UK) gekocht en dan moet ik eind deze week ook nog eens Scarface gaan halen :P

En dan sla ik RE4 nog over... Hoezo gebrek aan goede games?! SPM, Brain Academy en Smash komen er ook nog aan...*kwijl*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:19

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gisteravond 2 spellen gekocht:

Resident Evil 4 Wii

Even een half uurtje gespeeld: cutscene's zien er goed uit, sowiezo grafisch een goed spel... zeker als je nagaat dat het een gamecube titel is :D besturing is wel even wennen, schieten heb je 2 buttons nodig, en bewegen met gericht wapen lukt me nog niet echt, ook raak ik snel het overzicht kwijt waardoor er ineens een vijand bovenop me staat omdat ik hem niet zag aankomen. Dat hele thirth person gedoe is ook wennen.... ik heb constant het gevoel dat de helft van mijn scherm verkwist is door die gozer die in beeld staat :+ Het zal allemaal wel wennen zijn.

Normaal gezien ben ik geen fan van het horror gebeuren, maar ik had een half jaar na Red Steel weer zin in een shoot em up. :+ dat het een gemakkelijk spel is geld misschien alleen voor de gamecube spelers? ik ben nmlk al 2x dood gegaan in dat eerste dorp waar je een hele horde lui op je af ziet komen... knal daar zo door mijn ammo heen :+ is er nog een tactiek tegen grote groepen? hoe haal je die vijanden het snelst neer?

Mercury Meltdown Revolution

Voornamelijk voor mijn vrouw gekocht die houd van dit soort games. Dus zij eerst gespeeld, is erg leuk om mee te kijken. Daarna ging ik even proberen.... echt mega verslavend :D voor ik het wist zat ik 1,5 uur te spelen...echt leuk qua behendigheid (wendt erg snel!) en een klein beetje puzzelen... Dit soort spellen hebben snel de neiging om te gaan irriteren als het niet lukt, daar het ik met MMR totaal geen last van ik MOEST die levels gewoon halen :P echt heel vermakelijk om het kwik blopje door de levels te sturen, splitsen en kleuren mengen.

volgens mij een van de meest under rated spellen voor de Wii... leuk voor gamers EN vrouwvriendelijk 8) zeker wel 48 euro waard ik geef dit spel nu al een 8

hoe kan het trouwens dat scarface maar 35 euro is?

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 03-07-2007 15:11 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Rakkerzero schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 01:07:
[...]

Vroeger, toen er nog geen gamemagezines waren, kocht je een spel aan de hand van welke boxart het vetste eruit zag. Sommige mensen doen dit nu nog steeds. :)

offtopic:
Wat een tijd was dat zeg. Spellen kiezen aan de hand van de coolheid van een boxart :o
Vroeger toe er nog geen games magazines waren? Die waren er al in de tijd van de NES, Commodore 64, Amiga etc. Alleen ten tijde van de Atari 2600 kan ik me het niet herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199995

Al een poosje een WII, sinds kort ook een PS3, de 360 stond er al lang. Ik moet zeggen dat tot nu toe de WII het leukst is om met mn vriendin te spelen, toen ik Mario Party kocht dan, ze ziet zichzelf nog altijd wel een beetje bezig zijn met het bewegen van de wiimote, maar met Mario Party laat ze dat achter zich, dit speelden we ook heel vaak op de GC. En Tekken 5 op de PS2 doet ze ook graag, het spel dat ik het meest speel op de PS3 is een port van een PSP spel dus! ironisch wel... maar heb er zeker geen spijt van!

Net voor de WII een Joytech laadstation gekocht, een draadloze sensorbar en een RGB scart, ik hoop dat de RGB wel wat uitmaakt. Heb de draadloze sensorbar gekocht omdat een maat, met een beamer, continu aan t vragen is of ik kom bowlen met de wii, daar heb ik dus een draadloze sensorbar voor nodig kwam ik laatst achter. De WII is dan wel niet zo heel duur maar met alle accesoires die ik erbij gekocht hebt is ook deze console een hobby die aan de dure kant is! Maar goed, weinig hobbies kosten geen geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Chaoss schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:03:
hoe kan het trouwens dat scarface maar 35 euro is?
Ik denk dat ze zich toch beseffen dat de game op xbox en ps2 al voor 20 euro in de schappen ligt en dat ze het dus niet kunnen maken om ons dan de volle mep te laten betalen. Netjes toch? Mij hoor je in ieder geval niet klagen ;)

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:30
Iedereen met een US Wii snel importeren. Metroid Prime 3: Corruption verschijnt 28 augustus im Amerika.

Jammer dat ik geen US Wii heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bedankt voor de tip. Heb nu wat reviews gelezen en een filmpje gezien en ik moet zeggen dat dit me wel aanspreekt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212346

MikeyMan schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:54:
Heb me vandaag eens geregistreerd op clubnintendo...

Maar m'n wii-sports code wordt niet geaccepteerd... Nu wordt er verwezen naar de klantenservice, maar een zoekopdracht daaromtrent heeft me niet echt verder geholpen... Wat doen we hiermee?

Niet dat je veel nuttigs kunt met die sterren, maargoed...
Dit probleem had ik ook bij Sports. Na contact te hebben gehad met Nintendo heb ik de aankoop bon gecopieerd opgestuurd samen met het kaartje van Sprots met de code. 2 dagen later had ik een andere code per mail ontvangen welke wel werkte.

Als het goed is worden de sterren half juli omgeruild voor punten en is er mee te winkelen op het Wii winkelkanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Gerwin schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 06:20:
Nieuwe screenshots van Metroid Prime 3:

bron
Damn :9~ . Dat zijn erg mooie screenies zeg. Dat had ik niet verwacht. Ook de stijl lijkt een tikkeltje anders. De eerste screenie lijkt wel een beetje cellshaded te zijn, sterker nog als ik zou verder kijken. Dan lijken ze allemaal daar wel elementen van te hebben. Het ziet er iig enorm sfeervol uit...

Please NoE, september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
W00t, No More Heroes ziet er ook goed uit:

http://www.g4tv.com/wii/index.html (ga naar video, dan X-Play en tot slot No More Heroes)

En over de kwaliteit van MP3 hoeft denk ik niemand meer in te zitten:
The challenge is applying Western methodologies in development and having those fit with Nintendo’s expectations as they relate to quality. Which is very, very refreshing because it’s never a situation where it’s date-driven, it’s always quality-driven. It’s never, “Okay, regardless of the game’s condition, it’s coming out August 30th."
Meer info in twee interviews: http://www.gamepro.com/news.cfm?article_id=119768 & http://playmagazine.com/i...mePage&Game_ID=578&page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hoedje schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:03:
[...]

Damn :9~ . Dat zijn erg mooie screenies zeg. Dat had ik niet verwacht. Ook de stijl lijkt een tikkeltje anders. De eerste screenie lijkt wel een beetje cellshaded te zijn, sterker nog als ik zou verder kijken. Dan lijken ze allemaal daar wel elementen van te hebben. Het ziet er iig enorm sfeervol uit...

Please NoE, september?
Meh.....Nintendo moet maar geen screenies maken ze bakken er nog geen zak van. Neehet ziet er niet mooi uit mischien wel sfeervol maar dat is lastig zeggen van een paar...gare screens. Ik weet niet maar Nintendo krijgt het altijd voor elkaar screens er vaak lelijker en oninteresanter uit te laten zien dan het spel vaak is.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ik vind de metroid screenies ook maar vrij gaar eigenlijk. Ongetwijfeld ziet het er beter uit op scherm (metroid prime zag er ook scherp uit), maar de kartels vallen griezelig hard op op deze screens :/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:48

Resident Evil 4 Wii

Even een half uurtje gespeeld: cutscene's zien er goed uit, sowiezo grafisch een goed spel... zeker als je nagaat dat het een gamecube titel is :D besturing is wel even wennen, schieten heb je 2 buttons nodig, en bewegen met gericht wapen lukt me nog niet echt, ook raak ik snel het overzicht kwijt waardoor er ineens een vijand bovenop me staat omdat ik hem niet zag aankomen. Dat hele thirth person gedoe is ook wennen.... ik heb constant het gevoel dat de helft van mijn scherm verkwist is door die gozer die in beeld staat :+ Het zal allemaal wel wennen zijn.

Normaal gezien ben ik geen fan van het horror gebeuren, maar ik had een half jaar na Red Steel weer zin in een shoot em up. :+ dat het een gemakkelijk spel is geld misschien alleen voor de gamecube spelers? ik ben nmlk al 2x doot gegaan in dat eerste dorp waar je een hele horde lui op je af ziet komen... knal daar zo door mijn ammo heen :+ is er nog een tactiek tegen grote groepen? hoe haal je die vijanden het snelst neer?
Je ervaring komt wel een beetje overeen met die van mij. Ben vooral first person shooters van de PC gewend, en mis dus het strafen. Ook merkte ik dat ik in de interface (?) de omhoog/omlaag beweging moest omdraaien, dus inverse op aan zetten. Anders beweeg ik in close-combat altijd verkeerd, verlies het overzicht en ben ik vervolgens het haasje.
Wat ik trouwens deed bij dat eerste dorpje, waar die lui ineens allemaal op je afkomen, was terug rennen naar de deur waardoor je dat gedeelte binnen gekomen was, en nadat m'n ammo op was ben ik maar met m'n mes heen en weer gaan zwaaien. Dat bleek wel te werken, en ineens werden ze allemaal de kerk (?) ingeroepen en was het dorpje verlaten zodat ik de huisjes kon doorzoeken voor nieuwe ammo. Zo heb ik die aanval dus overleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Resident Evil 4 Wii

Normaal gezien ben ik geen fan van het horror gebeuren, maar ik had een half jaar na Red Steel weer zin in een shoot em up. :+ dat het een gemakkelijk spel is geld misschien alleen voor de gamecube spelers? ik ben nmlk al 2x dood gegaan in dat eerste dorp waar je een hele horde lui op je af ziet komen... knal daar zo door mijn ammo heen :+ is er nog een tactiek tegen grote groepen? hoe haal je die vijanden het snelst neer?
[UT]HEADSHOT[/UT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Nou je moet gewoon dat huis ingaan waar Leon de deur barricadeert en vervolgens naar boven, pak je shotgun, ga dan via het raam het dak op en knal je die chainsaw idioot overhoop. Hij blijft opstaan, maar je moet ze gewoon van je af zien te houden, vervolgens gaat die kerkklok op gegeven moment slaan en weg zijn de villagers, dan kun je door...

[ Voor 4% gewijzigd door xsive op 03-07-2007 15:40 ]

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217133

Heb RE4 Wii Edition besteld tezamen met "Starfox adv." (laatstgenoemde game is voor de GC)

Ben erg benieuwd naar RE4, het lijkt me een waanzinnig apart en mooi spel maar ook gigantisch moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tip voor RE4 dorp:

spoiler:
Ren allereerst naar waar die vent word verbrand, en ren weer terug naar de poort waar je vandaan kwam. Schiet de 3 ventjes neer die daar staan, en wacht tot de rest van de mensen op je af komt lopen. Nu komen ze alleen maar van 1 kant, en kan je zo dus makkelijk winnen. Die gast met de chainsaw komt dan ook niet, en ben je al gauw klaar met schieten. (Headshots met pistool) Als het je teveel word, dan pak je je shotgun (mits easymode) en schiet je er gewoon een stuk of 5 op hun kletter. Voila, easy.

Starfox Adventures vond ik een erg goede game destijds. Het ziet er schitterend uit, de muziek is erg sfeervol, en je word helemaal opgezogen in de game. Deze game krijgt van mij een 9, zo goed vind ik hem.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 03-07-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

huh ik heb op dat moment nog geen shotgun? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Chaoss schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:27:
huh ik heb op dat moment nog geen shotgun? :?
Als je op easy speelt wel, als je op normal speelt niet.

spoiler:
Op normal kun je de shotgun vinden in het achterste linker huisje in het dorp, links van de toren. Je wordt dan alleen wel achterna gezeten door een vent met een kettingzaag zodra je dat huisje ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hmmm dacht toch echt dat ik de game op easy had gestart... hoort de shotgun dan vanaf het begin in de koffer te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-04 15:00
RE4 is echt een vet spel.
Ik was ook heel vaak doodgegaan in dat eerste dorp.
Spel heeft zeer goeie sfeer en dat derde persoonsperspectief maakt het spel juist meer filmachtiger.
Ik heb nog nooit de GC/PS2 versie gespeeld, dus voor mij was het extra genieten.
Zit nu in het gedeelte waar je in een valkkuil bent gevallen en je weg terug omhoog moet zien te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:28
Uhm, zijn dat niet gewoon keiharde spoilers bij een aantal mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry, ik wist niet dat het veel spoilde... nu dus een spoilertje opgezet.

Is Scarface al uit ? En hoe duur word deze ? 30 of 40 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217133

Anoniem: 219071 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:14:
[...]
Starfox Adventures vond ik een erg goede game destijds. Het ziet er schitterend uit, de muziek is erg sfeervol, en je word helemaal opgezogen in de game. Deze game krijgt van mij een 9, zo goed vind ik hem.
Hij sprak mij ook meteen aan, doet me erg qua gameplay en sfeer aan Zelda denken, en aangezien RE4 en Starfox adv. 2 totaal verschillende games zijn wisselt het elkaar mooi af als bijv. RE4 net even te moeilijk wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
Anoniem: 219071 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:12:
Is Scarface al uit ? En hoe duur word deze ? 30 of 40 ?
Jup, zoals al eerder vermeld ligt ie al bij de FRS. Ik heb m vandaag bij de FRS in Eindhoven (op t station) gehaald voor 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 219071 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:14:
Tip voor RE4 dorp:

spoiler:
Ren allereerst naar waar die vent word verbrand, en ren weer terug naar de poort waar je vandaan kwam. Schiet de 3 ventjes neer die daar staan, en wacht tot de rest van de mensen op je af komt lopen. Nu komen ze alleen maar van 1 kant, en kan je zo dus makkelijk winnen. Die gast met de chainsaw komt dan ook niet, en ben je al gauw klaar met schieten. (Headshots met pistool) Als het je teveel word, dan pak je je shotgun (mits easymode) en schiet je er gewoon een stuk of 5 op hun kletter. Voila, easy.

Imo haal je dan het grootste pluspunt van het spel weg als je zo gaat spelen. Namelijk het gevoel dat je opgejaagd bent, en dat je van allerlei kanten aangevallen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ja in de FRS van ijmuiden ligt Scarface er ook sinds gisteren :)

ga hem misschien nog halen (maar eerst MP2 uitspelen die heb ik net gekocht namelijk :D )

[ Voor 42% gewijzigd door Alien B.O.B. op 03-07-2007 17:29 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Vanmiddag voor een vriend een erg leuk prijsfoutje (?) meegenomen (ik heb zelf de wii versie al):
http://www.freerecordshop...productid=1170903&navid=4
(oude gracht , Utrecht)

Alleen dan voor 9.99. Stond nog een exemplaar, had ik eigenlijk mee moeten nemen en voor het dubbele moeten verkopen, maar jah.... gebrek aan handelsgeest.

NFS carbon stond er ook nog een aantal keer, idem voor 9.95. Matig spel maar voor dat geld goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:27:
[...]

Imo haal je dan het grootste pluspunt van het spel weg als je zo gaat spelen. Namelijk het gevoel dat je opgejaagd bent, en dat je van allerlei kanten aangevallen kan worden.
Het ging mij erom iemand te helpen die niet uit het eerste dorp kwam. Dan is dit gewoon een makkelijke manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik had mijn spel idd op hard staan, vandaar dat het niet echt lukte :+ en mij de shotgun in het koffertje niet opgevallen was ;) op easy rag ik er zo doorheen :P

hoe zit het precies met saven, zo hier en daar (bij gates) word een restore punt gemaakt waar je weer start als je dood gaat, is zo'n laatste restore punt ook nog aanwezig als je de game afsluit? of moet je dan eerst zo'n typemachine vinden?

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 03-07-2007 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ben erg blij met mijn aankoop van RE4. Geniet echt weer enorm van de game. Ik loop er ook aardig soepel doorheen hoewel ik nog weinig van de details kan herinneren. Ik speel ook niet op mijn normale overvoorzichtige manier waarbij ik steeds een game laad als ik niet tevreden ben. Als ik nu teveel ammo aan een vijand heb besteed ga ik wel gewoon door. Game trekt het vanzelf recht. Ook koop ik deze keer wel de treasure maps, die verdienen zichzelf in no-time terug.
Kan niet wachten totdat ik bij de Ada missies ben!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
DinoPK schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:35:
Vanmiddag voor een vriend een erg leuk prijsfoutje (?) meegenomen (ik heb zelf de wii versie al):
http://www.freerecordshop...productid=1170903&navid=4
(oude gracht , Utrecht)

Alleen dan voor 9.99. Stond nog een exemplaar, had ik eigenlijk mee moeten nemen en voor het dubbele moeten verkopen, maar jah.... gebrek aan handelsgeest.

NFS carbon stond er ook nog een aantal keer, idem voor 9.95. Matig spel maar voor dat geld goed te doen.
Ze zullen nog vast wel terugkomen op dat foutje hoor, vooral omdat het nu al is aangepast. Reken je niet te snel rijk zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-06 20:01
Komen ze niet op terug. De FRS heeft vanaf deze week alle GCgames voor €10 in de schappen liggen, bij wijze van een soort van summersale. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen, ik heb zelf alle cube games al wel die ik wil hebben.

edit:
De actie schijnt ook voor de GBA titels te gelden, omdat zowel de Cube als GBA titels uit het assortiment gaan. De actie geldt echter alleen voor de winkels en niet voor internetbestellingen.

[ Voor 31% gewijzigd door D3ft0n3 op 03-07-2007 19:26 ]

Ignorance Is Bliss

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.