Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 86 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.738 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Hij heeft hem al gekocht in een fysieke winkel. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
TheBrain schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 21:18:
Feedback op de startpost: Spellen Enzo heeft geen enkele console (meer?) op de site staan.
Nog meer feedback op de startpost:

InsideGamer is een gaming nieuwssite met o.a. een Wii kanaal. Nu staat hij nog bij de Webshops, maar zou dus onder het kopje Nederlandstalige nieuwssites kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Toch een vreemde actie, want bijv een mario kart stond er gewoon nog steeds voor 60 euro. Sowieso altijd al een bagger winkel voor cube games, maar dit soort acties zijn dan wel erg leuk. Jammer genoeg staat er veels te weinig, ik zou best nog wat cube games willen hebben maar die staan echt niet meer tussen de BMX XXXen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-07 20:26
vraagje :P

Ik ga morgen 7 week op vakantie en neem me Wii niet mee. Volgens het boekje van de Wii is het dan verstandig de stekker van de Wii uit het stopcontact te halen. Dit wil ik dus doen (ook ivm onnodig stroomverbruik O-) ) maar is na die 7 weken niet het interne geheugen van de Wii 'leeg'?
(dus dat het interne geheugen zich na een X aantal weken automatisch wist ivm stroomgebrek :P )

Alvast bedankt voor het antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:04

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Lijkt me niet... er zit een standaard knoopcel in de Wii die juist moet voorkomen dat je settings verloren gaan (tijd, datum). De echt belangrijke zaken (savegames!) staan op flashgeheugen, en dat raakt niet leeg door stroomtekorten ofzo, zelfs als je batterij op zou zijn heb je geen probleem.

Kortom: Doe nog eens wat gekker, eruit met die stekker! 8)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-07 20:26
iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:28:
Lijkt me niet... er zit een standaard knoopcel in de Wii die juist moet voorkomen dat je settings verloren gaan (tijd, datum). De echt belangrijke zaken (savegames!) staan op flashgeheugen, en dat raakt niet leeg door stroomtekorten ofzo, zelfs als je batterij op zou zijn heb je geen probleem.

Kortom: Doe nog eens wat gekker, eruit met die stekker! 8)
Oke, erg bedankt :)

stekker gaat er dus gewoon uit :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-07 10:19

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

bij mij gaat die stekker er altijd na het spelen eruit,
1 kachel is wel genoeg!

Groeten Bitfighter

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-07 10:18
Ik heb dus een probleem. Ik heb sinds kort een Wii en ik geniet er elk moment van. Nou lijkt het me alleen leuk om de Wii toch te verbinden met het internet.

Ik heb een Speedtouch 585 (firmware 6.1.0.5), maar ik krijg mijn Wii met geen mogelijkheid geconnect. Ik heb ook al de encryptie uitgezet van het draadloze netwerk, maar tot nu toe geen succes.

Nou zag ik dat er een firmware upgrade is van mijn speedtouch, maar die krijg ik ook niet geïnstalleerd. Heeft iemand anders misschien ervaring met de speedtouch 585 icm de Wii?

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

D3ft0n3 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:21:
Komen ze niet op terug. De FRS heeft vanaf deze week alle GCgames voor €10 in de schappen liggen, bij wijze van een soort van summersale. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen, ik heb zelf alle cube games al wel die ik wil hebben.

edit:
De actie schijnt ook voor de GBA titels te gelden, omdat zowel de Cube als GBA titels uit het assortiment gaan. De actie geldt echter alleen voor de winkels en niet voor internetbestellingen.
Dat is dan wel een hele cheape actie... Ben zeer benieuwd als ik morgen naar de free record shop ga!

Scarface voor Wii bij gcshop.nl voor 31,50!

[ Voor 3% gewijzigd door xsive op 03-07-2007 21:27 ]

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:03
Komen ze niet op terug. De FRS heeft vanaf deze week alle GCgames voor €10 in de schappen liggen, bij wijze van een soort van summersale. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen, ik heb zelf alle cube games al wel die ik wil hebben.

edit:
De actie schijnt ook voor de GBA titels te gelden, omdat zowel de Cube als GBA titels uit het assortiment gaan. De actie geldt echter alleen voor de winkels en niet voor internetbestellingen.
Mocht je dan nog bij de FRS zijn, zou je dan kunnen kijken of Super Smash Bros Melee ook een tientje kost? Hier hebben ze namelijk geen GC games meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219071

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-07 20:05

Zeror

Ik Henk 'm!

Nu de prijs nog weten, want dat staat er niet bij.

En dan vergelijking met deze:
http://www.consoleshop.nl...28/1721/nintendo-wii.html

Welke is dat beter?? Of allebei gebruiken :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Dat is al een tijdje oud. Maar ik kan me wel voorstellen dat het in warmere landen nuttig is en het zal de levensduur van de console ongetwijfeld ten goede komen. Tenslotte is het niet overal zulk baggerweer als in Nederland momenteel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Play-Asia heeft Excite Truck voor € 22,50. Best een leuke prijs. Verder zag ik dat Furu Furu Park afgesprijst was naar € 30, maar weet nog niet of hij de prijs waard is. Het zijn in ieder geval veel 2-speler minigames dus valt ook goed bij de vrouw :) Zitten wel bekende Taito-franchise in zoals Arkanoid, Cameltry en Kiki Kaikai.

De summer sale van Play-Asia is overigens ook weer aanstaande. Goed in de gaten houden want echte koopjes zijn zo uitverkocht.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Vergeet Bubble Bobble niet, wat een geniale game was dat. Hopelijk is het net zo leuk in die pack (de stages leken wel kleiner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07 11:30

Willybubba

Nut up or shut up.

spoiler:
Net is RE4 de cabin weer gehad... Damn wat heerst dit spel toch de pan uit, bijna vergeten hoe goed het was, ook al heb ik het op de Cube 2 keer uitgespeeld. Ge-ni-aal nog steeds. Die sfeer, dat onweer. En de Wii controls maken het alleen maar beter (zij het wel iets makkelijker).

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53

edit:
Hmm, das een mooie actie. Ik ben enkel aan het sparen voor een MBP, dus het komt een beetje slecht uit... :P

MUST... RESIST...! ;)

Overigens was ik een tijdje geleden nog bij de FRS geweest. De cube games die ze nog hadden viel wel erg tegen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-07 21:52
Vanitas schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 00:02:
[...]

Hmm, das een mooie actie. Ik ben enkel aan het sparen voor een MBP, dus het komt een beetje slecht uit... :P

MUST... RESIST...! ;)

Overigens was ik een tijdje geleden nog bij de FRS geweest. De cube games die ze nog hadden viel wel erg tegen.
offtopic:
Hou vol, de MBP is 't zeker waard. Hij is erg mooi :9~

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Zet er ff bij dat het over RE gaat, anders weet nog niemand of die het nou wel of niet wil lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:48
Willybubba schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:15:
spoiler:
Net is RE4 de cabin weer gehad... Damn wat heerst dit spel toch de pan uit, bijna vergeten hoe goed het was, ook al heb ik het op de Cube 2 keer uitgespeeld. Ge-ni-aal nog steeds. Die sfeer, dat onweer. En de Wii controls maken het alleen maar beter (zij het wel iets makkelijker).
Ik moet eerlijk toegeven dat het spel voor de tweede keer spelen nog net zo leuk is als de eerste keer. Dat had ik helemaal niet verwacht. Ieder nieuw gebied in het spel overtreft steeds weer alle voorgaande gebieden. Het spel wordt steeds spectaculairder en spectaculairder en je krijgt geen moment rust.
spoiler:
Tegen het einde van het spel lijk je heel even in het laboratorium in een rustig stuk te zijn beland, maar schijn bedriegt en hier kom je voor het eerst de Regenerators tegen. Het stuk ligt door de schijnbare rust en de nieuwe veel krachtigere vijand veel dichter bij de vorige delen in de serie om voor nog meer afwisseling te zorgen.

De hoeveelheid afwisseling in het spel is geweldig. Ieder gebied heeft weer een compleet andere sfeer en je wordt het spel eigenlijk nooit echt moe daardoor. Ik kan in ieder geval niet wachten tot ik het spel heb uitgespeeld zodat ik aan Seperate Ways kan gaan beginnen. _/-\o_

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Sommige mensen merken op dat je in RE4 niet kan strafen en schieten tegelijk. Dit is expres gedaan, omdat je anders te makkelijk vijanden kan afmaken. Dit draagt ook weer bij aan de spanning wanneer er heel veel mensen op je afkomen en je kunt ze niet allemaal afknallen :p

Wat kleine tips:
Gebruik je knife bij 1 vs 1 situaties om ammo te sparen
Tegen een grote groep, schiet de eerste in zijn knie. Grote kans dat je de "kick" optie krijgt. Met A schop je dan de voorover gebukte vijand tegen de groep aan. Hiermee kun je een grote groep van je afhouden zonder al teveel kogels te gebruiken.
Knife alle objecten kapot die je tegenkomt. Herbs en ammo kunnen daarin verborgen liggen.
Combineer herbs voor betere effecten. Gebruik ze alleen in noodgevallen.
Ga voor headshots waar mogelijk ;)

Ik ga hem denk ik ook wel halen. Moet alleen dan wel weer mercenaries spelen en al die punten halen...

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:13
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/photo_ds_1.jpg
DS krijgt een camera bij het spel Adult Face Training. Hopelijk krijgt de Wii ook zo iets en dan iets interessanter optie als gekke bekken trekken :)

[ Voor 26% gewijzigd door jip_86 op 04-07-2007 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:55

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gisteravond weer even RE4 gespeeld, ben nu bij dat gedeelte waar je de eerste wapen handelaar tegenkomt, sniper rifle gekocht... wel handig bij dat gedeelte wat erna komt, dat vergezicht met die loopbruggen kun je lekker vijanden snipen 8)

daarna nog even MMR gespeeld, is ook nog steeds vermakelijk, wordt wel een stukje moeilijker nu, vooral de laatste 2 levels van het eerste lab zijn erg pittig. gelukkig kun je levels wel overslaan als ze echt moeilijk zijn dus je komt niet snel vast te zitten omdat je 1 irritant level niet kunt halen.

Ik heb nu in MMR 2 "party games" vrij gespeeld, de eerste is echt ruk/saai, 2 partygames is een soort van race met je blopje over een baan.... grote fun factor! jammer genoeg neit met 2 spelers tegelijk te spelen wat voor een party game dan weer een minpuntje is.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Chaoss schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:46:

daarna nog even MMR gespeeld, is ook nog steeds vermakelijk, wordt wel een stukje moeilijker nu, vooral de laatste 2 levels van het eerste lab zijn erg pittig. gelukkig kun je levels wel overslaan als ze echt moeilijk zijn dus je komt niet snel vast te zitten omdat je 1 irritant level niet kunt halen.
Wat is MMR?

Heb vorige week Wario Smooth moves aangeschaft, zeer kort spel, maar heel vermakelijk. Wat ik me echter afvraag....heb nu zo goed als uitgespeeld (die extra hard stage wil niet echt lukken), maar als ik dan in de tempel kijk naar de vrij gespeelde games zijn er nog een heleboel niet verschenen. Mis ik iets of is het gewoon een kwestie van die characters nog een keer spelen en dat er dan andere games verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Mercury meltdown ;)
is het gewoon een kwestie van die characters nog een keer spelen en dat er dan andere games verschijnen?
Jep. En dan word een kort spel ineens een lang spel. En de olifanten moet je natuurlijk ook uitspelen :9

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-07 20:40
disjfa schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:00:
[...]

Jep. En dan word een kort spel ineens een lang spel. En de olifanten moet je natuurlijk ook uitspelen :9
nou lang kan ik het niet noemen, echt alles vrijspelen in 3 a 4 uurtjes noem ik niet lang. (inclusief alle minigames + sound studio unlocked)
Het spel moet het min of meer hebben van de multiplayer mode, maar mijn ervaring is dat de learning curve daar iets te groot voor is en de meeste personen dan toch liever Sports willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:12
Het is echt wel een leuke party game, hoor..! Maar je moet even doorzetten. :) Wat ik deed... ikzelf kende de meeste spelletjes wel, dus ik had een extra controller en legde steeds de spelletjes uit en hoe je de controller vast moest pakken. Aangezien in multiplayer je vaak dezelfde spelletjes krijgt, heeft iedereen het zo door. En anders leg je het uit en weten ze het de volgende keer.

We spelen nogal eens lifelining, daar komen steeds meer lui uit op de max. score. En bij survival, met z'n 12-en (!!), komen we al steeds vaker een stuk of 4, 5 of 6x aan de beurt! Erg leuk en druk, vooral als je wat gedronken hebt. :P

Trouwens, in Wario Moves, je hebt dan zo'n spel bij de Mortar & Pestle en dan moet je de papieren zo schudden dat ze netjes achter elkaar staan... hoe doe je dat!?? Die lukt mij nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

sorry voor de afkorting ik weet dat ik daar zlef ook wel eens moeite mee heb.

MMR is idd Mercury Meltdown Revolution., leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net naar Hoorn (stad) om even Scarface op te pikken.
Ga ik langs FRS, ik zag nergens de game in een rek staan, ga ik daarna langs BS en Intertoys... Ook beide geen Scarface in de rekken.
Ik weer terug naar FRS, en even vragen of ze de game hadden, en jawel !

Dus ik heb net Scarface gehaald, en ben erg benieuwd hoe het speelt. Ik laat het straks wel weten.

EDIT: Zie net dat de (oplaadbare) batterijen van mijn 2e Wii remote ook zo goed als leeg zijn :'(
EDIT2: Als mijn Wii de game laadt, maakt deze een rottig piepend geluid. Ik hoor de Wii de game dan ook echt laden... Dit geluidje hoor ik niet als ik andere games speel als die geladen worden.
EDIT3: Ik doe nu een schiet tutorial, en het werkt allemaal echt super lekker. Ik heb nog nooit zoveel controle over een shooter gehad op een console.
EDIT4: Wat een ongelovelijk game ! Heerlijk, als een god met je machine gun op mensen af rennen, en die helemaal kapot te schieten. Hoofden en ledematen gaan gemixt met veel bloed, en alles vliegt om je oren. Heerlijk die arcade stijl.
EDIT5: Ik moet alleen even kijken of ik ondertitels erop kan zetten, omdat ik de helft niet versta.
EDIT6: Nog steeds niet ondertitels gevonden. Mijn batterij doet het nog steeds... En het auto rijden lukt al aardig... (Mijn auto half kapot :o )
EDIT7: Captions (ondertitels) gevonden >:) Nu ga ik even een nieuwe auto zoeken, en wat mensen taunten (uitschelden enzo).
EDIT8: Je hebt ook een soort eigen radio, waarmee je heel wat nummer kunt beluisteren. Werkt goed, en de muziek past wel in het sfeertje.

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 04-07-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Anoniem: 219071 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:49:
EDIT4: Wat een ongelovelijk game ! Heerlijk, als een god met je machine gun op mensen af rennen, en die helemaal kapot te schieten. Hoofden en ledematen gaan gemixt met veel bloed, en alles vliegt om je oren. Heerlijk die arcade stijl.
Kijk, hier wordt ik vrolijk van. Bruut geweld in video games doet de mens gewoon goed zo ook de Nintendo gamer. Ff lekker alle agressie eruit (als het kan natuurlijk, uren achter elkaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225214

hallo allemaal...ik ben nieuw hier ;)

Ik ben van plan een console te kopen, maar ik twijfel tussen een wii of een xbox 360.
Mijn reden om voor de Wii te gaan is de besturing. Hoe bevalt deze? Zijn schietspellen hierdoor echt anders en leuker, of kan je ze net zo goed op de pc spelen? Ik heb ook gehoord van iemand dat doordat de wii net nieuw is, veel spellen nog niet zo goed zijn, en dat er in de toekomst veel meer spellen bij komen en ze beter worden, is dit zo? Het lijkt me wel vet als virtua tennis 3 ofzo op de wii uitkomt...
Ik houd dus vooral van spellen zoals die van de xbox, maar smash bross vind ik ook wel weer leuk, wat vinden jullie wat ik het beste kan doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 225214 op 04-07-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ChrisM schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:29:
Trouwens, in Wario Moves, je hebt dan zo'n spel bij de Mortar & Pestle en dan moet je de papieren zo schudden dat ze netjes achter elkaar staan... hoe doe je dat!?? Die lukt mij nooit...
wii-mote rechtop in je vuist vasthouden (mortar & pestle dus :p) en vervolgens met de wiimote loodrecht op je vlakke hand een paar keer licht kloppen ;)
Allemaal die mortar & pestle spellen zij vrij verwarrend. Dat 4-richtings wack-a-mole en dat robotje dat je moet besturen duurt ook wel even voor een beginner om het door te krijgen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet helemaal zelf weten welke je gaat kopen natuurlijk.

Ik zou voor de Wii gaan als je:
- Nintendo games leuk vind
- Openstaat voor de nieuwe besturing

Ik zou voor de 360 gaan als je:
- Nextgen graphics belangrijk vind
- Online erg belangrijk vind
- Veel keuze wilt hebben in games

Maar goed, er zullen vast genoeg topics over welke je het beste kunt halen zijn.
Anyway succes. Het zijn beide top consoles.

Nu ga ik weer praten over Scarface.
Je kunt op straat een praatje met iemand maken, dit is erg grappig. Voorbeeldje:
- What's your problem ?
- Tony: What the f*ck are you looking at, you fat f*ck.
- Your small !
- Tony: I will kick your fat f*cking ass.

In de game gaat het er alleen erger aan toe. Heerlijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/47917.jpg
puzzle quest voor de wii _/-\o_
Heb net de DS versie uitgespeeld en die is erg tof. Weet alleen niet zeker of zo'n spel op de wii ook tof ik omdat op de ds het vooral tof is door korte potjes, elke keer weer even een paar battles. Hoop wel dat ze met mooie 3d graphics komen :) zodat het nog meerwaarde heeft tov de ds-versie

Bowsers super smash 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.wiiz.fr/medias/soft/1/1101/221.jpg

voor meer zie www.smashbros.com

[ Voor 15% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 04-07-2007 13:38 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb scarface veel gespeeld op de Xbox en het is echt een aanrader als je van GTA-achtige games houdt. Weet niet wat er wat betreft besturing verandert is, maar de gameplay is heerlijk.

Weet niet meer wie de tip gaf over de Gamecube titels bij de FRS, maar was een goede tip. Heb voor 30 euro Mario Party 5, Super Smash brothers en SSX on tour aangeschaft (de xbox games waren zelfs maar 5 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 225214 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:12:

Ik ben van plan een console te kopen, maar ik twijfel tussen een wii of een xbox 360.
Mijn reden om voor de Wii te gaan is de besturing. Hoe bevalt deze? Zijn schietspellen hierdoor echt anders en leuker, of kan je ze net zo goed op de pc spelen? Ik heb ook gehoord van iemand dat doordat de wii net nieuw is, veel spellen nog niet zo goed zijn, en dat er in de toekomst veel meer spellen bij komen en ze beter worden, is dit zo? Het lijkt me wel vet als virtua tennis 3 ofzo op de wii uitkomt...
Ik houd dus vooral van spellen zoals die van de xbox, maar smash bross vind ik ook wel weer leuk, wat vinden jullie wat ik het beste kan doen?
Ik heb beide consoles en ik zou voor de Wii gaan. Ik beleef plezier aan beide consoles, maar de besturing van de Wii kan echt enorm veel toevoegen aan een spel, mits de besturing goed uitgewerkt is. Dat zal uiteraard naar verloop van tijd beter worden, zodra spelontwikkelaars meer ervaring met de controller hebben.

De Xbox 360 kan ik je alleen maar afraden. Het is een goede console, maar de betrouwbaarheid van dat ding is belachelijk slecht. Bij mij is de console al twee keer kapot gegaan en vervangen door Microsoft en mijn huidige Xbox 360 begint ook alweer kuren te vertonen, dus het duurt waarschijnlijk niet zo heel lang meer voordat nummer 3 kapot is gegaan. Totdat Microsoft toegeeft dat de betrouwbaarheid slecht is en de betrouwbaarheid op het niveau van de PS3 en de Wii brengt, kan ik je de console alleen maar afraden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Als ik jou was zou ik eerst de X-Box 360 kopen sinds die meer dan voldoende voorradig is en dan als je ergens de Wii tegenkomt waar die op voorraad is ook de Wii kopen indien je natuurlijk genoeg geld hebt :)
Zelf vind ik de Wiimote best wel precies als je ergens snel moet clicken zoals bij Mario Strikers bij het vangen van de ballen na een Super Schot of hoe het ook heet (Nog niet echt veel gespeeld :X )

En als je mijn antwoord wil weten die ik je IRL zou geven heel kort : Lekker boeiend als je maar geen PS3 koopt :+ /flauw enzo ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
MetroidPrime schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:49:
[...]

Ik heb beide consoles en ik zou voor de Wii gaan. Ik beleef plezier aan beide consoles, maar de besturing van de Wii kan echt enorm veel toevoegen aan een spel, mits de besturing goed uitgewerkt is. Dat zal uiteraard naar verloop van tijd beter worden, zodra spelontwikkelaars meer ervaring met de controller hebben.

De Xbox 360 kan ik je alleen maar afraden. Het is een goede console, maar de betrouwbaarheid van dat ding is belachelijk slecht. Bij mij is de console al twee keer kapot gegaan en vervangen door Microsoft en mijn huidige Xbox 360 begint ook alweer kuren te vertonen, dus het duurt waarschijnlijk niet zo heel lang meer voordat nummer 3 kapot is gegaan. Totdat Microsoft toegeeft dat de betrouwbaarheid slecht is en de betrouwbaarheid op het niveau van de PS3 en de Wii brengt, kan ik je de console alleen maar afraden.
Ik heb ook beide consoles en ik zou voor de X360 gaan. Met beide consoles heb ik wel lol, alleen over het algemeen is de besturing bji de Wii erg matig. Ook is er weinig keuze in spellen. Dit zal later allemaal nog wel beter worden, maar op dit moment is de x360 eigenlijk op alle punten beter, behalve kwaliteit. Voorzover ik het begrijp hier op het forum en verder op internet heeft de x360 een behoorlijk hoog uitvalspercentage.
Tenzij je een ontzettende fan bent van Nintendo spellen, dan moet je natuurlijk voor de Wii gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Ik zou ervanuit gaan een vraag welke console je wilt je wel bedenken in welk topic je de vraag zet. Wil je dat er een 360 uitkomt dan moet je het niet in een wii topic plaatsen :+

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
disjfa schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:59:
Ik zou ervanuit gaan een vraag welke console je wilt je wel bedenken in welk topic je de vraag zet. Wil je dat er een 360 uitkomt dan moet je het niet in een wii topic plaatsen :+
wat zeg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-07 12:53

Smoonshine

Feyenoord!!

Kwa games zou ik op dit moment voor de 360 gaan. Ik heb zelf eerst de Wii gekocht en daarna een 360, omdat ik op de Wii op dit moment veel te weinig tegenkom wat me aanstaat. Ik vind de Mario games en andere Nintendo franchises echt harstikke leuk, maar verder is het gewoon (nog) niet heel veel soeps op de Wii vind ik zelf. Misschien dat de E3 daar verandering in brengt, maar tot nu toe is er nog weinig aangekondigt kwa "realistische" spellen. Ik merkte zelf dat ik games als Rainbow Six, Gears of War, PES, GTA, Colin Mcrae en toch ook wel HD graphics erg mistte.

Ik heb nu gewoon de Wii voor de Nintendo games en een 360 voor de andere. Ik denk dat je moet bepalen wat voor jou de leukste categorie is.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind de Wii trouwens ook uitstekend voor shooters. Ik speel nu dus Scarface, en dat speelt gewoon erg lekker met de Wii remote. Ik zou deze game nooit met een standaard controller willen spelen.

Er zullen volgens mij nog genoeg multi-platform titels uitkomen, die beter spelen op de Wii, dan op de 360/PS3. Denk aan shooters... De graphics mogen wellicht wat minder zijn, maar de ervaring met de Wii remote maakt erg veel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Anoniem: 219071 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 14:05:
Er zullen volgens mij nog genoeg multi-platform titels uitkomen, die beter spelen op de Wii, dan op de 360/PS3. Denk aan shooters... De graphics mogen wellicht wat minder zijn, maar de ervaring met de Wii remote maakt erg veel goed.
De meeste multiplatform spellen die nu uit zijn gekomen zijn gewoon bagger slecht gepoort naar de wii controls omdat ze gebaseerd zijn op "oude" controls. Als dit door blijft zetten dan moet je bij de wii de multiplatform games vermijden imho.

De wii kan beter nieuwe franchises krijgen of oude franchises geupdate binnenhalen. Maar het is maar net wat je wilt.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd, de MEESTE, die NU uitkomen :P

Wacht maar eventjes, en de poorts zullen vanzelf beter worden.
Scarface ? vind het dan een goede poort...

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 04-07-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Vanmiddag ook scarface gehaald. Supermooie game. Ben pas net uit het begin maar werkt erg goed.

Alles is wel totaal engels. Zelfs het doosje en boekje. Niet dat ik daar verder moeite mee heb ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:12
Boeboe schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:14:
[...]

wii-mote rechtop in je vuist vasthouden (mortar & pestle dus :p) en vervolgens met de wiimote loodrecht op je vlakke hand een paar keer licht kloppen ;)
Allemaal die mortar & pestle spellen zij vrij verwarrend. Dat 4-richtings wack-a-mole en dat robotje dat je moet besturen duurt ook wel even voor een beginner om het door te krijgen :)
Ik ga dat eens proberen... ik deed altijd al wel zo'n beweging, maar misschien deed ik het te hard... Ik hem hem wel eens gehaald, maar dat was puur geluk. :P

Tussen Wii of 360: Ik heb geen ervaring met de 360, maar ik heb de Wii gekocht omdat het zo leuk multiplayerd (??). De party games (zoals, wat ik tot nu toe heb) Wii Sports (Tennis!!!) en Wario Moves zijn echt leuk en grappig! Wil je liever in je eentje achter de TV zitten gamen, dan kan je waarschijnlijk beter voor de 360 gaan. Maar dat is mijn mening. :P

Het spel waar ik trouwens het meest naar uit kijk (maar dat komt omdat ik ook atletiek gek ben) is.... Mario And Sonic at the Olympic Games!!! http://marioandsonic.sega-europe.com/en/index.html Ben echt benieuwd of dat wat wordt... je speelt met karakters uit de Mario en Sonic wereld.. had liever gewoon met m'n eigen Mii's gespeeld, maar goed... ben echt benieuwd of het goed gebruik maakt van de Wii-mote. (En hoop dat het niet, zoals de meeste atletiekspelletjes, een button bashing spel wordt... dat is toch zonder van de Wii-motes! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

-Scarface is idd een goed voorbeeld van een poort die wel erg goed gedaan is... zo kan het dus ook.
-Re4 is eigenlijk ook een poort die erg succesvol is... zoalng er maar genoeg aandacht besteed wordt aan de implementatie van de unieke wii controls.

en als ik je echt van shooters houd kan ik je Red Steel ook aanraden, je leest op internet wel negatieve dingen over dit spel, maar volgens mij zijn die mensen niet voorbij de eerste paar levels geweest, hoe langer je het speelt hoe beter het spel wordt en de controls zuigen je echt in de game.

dus mocht je voor de wii gaan dan heb je iig al 3 shooters die je aan kan schaffen. En dan zijn er nog wel een behoorlijk aantal titels in andere genres die nu al de moeite waard zijn:

-Ssx blur (snowboard game)
-Rayman raving rabbits (minigames, leuke in gezeldschap)
-Wario smooth moves (partygame, onmisbaar als je veel met vrienden gamed)
-Super monkey ball (behendigheids spel)
-Zelda TP (action adventure)
-Mario Strikers Charged Football (arcade voetbal spel, multiplayer)

dat de Wii alleen geschikt si voor multiplayer / parrtygames ben ik het neit mee eens.... ik speel maar heel af en toe van die games, ik heb zelf geen eens partygames behalve wii sports.

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 04-07-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Anubis
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik heb na dit forum afgespit te hebben een 3RCA -> DVI-I plugje aangeschaft (via de link ergens in dit topic bij pixmania.com, edit deze dus )

Net binnengekregen, meteen aansluiten op m'n Philips plasma natuurlijk, maar als ik 'm aan zet krijg ik : "Beeldformaat niet beschikbaar" (knippert af en toe in beeld). Wel geluid overigens.

Iemand enig id waar dit aan zou kunnen liggen (de tv kan overigens tot 1080i). Is wel mooi balen zo iig :(

[ Voor 10% gewijzigd door DJ-Anubis op 04-07-2007 15:07 ]

"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Een ander iets dat eventueel mee kan wegen is dat Wii spellen over het algemeen wel een stukje goedkoper zijn. Over het algemeen zijn de Wii spellen toch wel rond de 40/45 euro te krijgen, terwijl je voor X360 spellen minstens 55 betaald vaak (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Smoonshine schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:00:
Een ander iets dat eventueel mee kan wegen is dat Wii spellen over het algemeen wel een stukje goedkoper zijn. Over het algemeen zijn de Wii spellen toch wel rond de 40/45 euro te krijgen, terwijl je voor X360 spellen minstens 55 betaald vaak (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
woa standaard prijs voor wii games is ook 59,99, er zijn uitzonderingend ie goedkoper zijn zoals RE4 (40,-) en Scarface (35,-) Het gros van de wii games die bij intertoys staan kosten gewoon 59,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

meh, moeilijke vraag, maaaaar:
online multiplayer: xbox360, zonder enige twijfel
offline multiplayer: wii, zonder enige twijfel

wat games betreft is het een moeilijke...hangt volledig af van je eigen smaak, maar ik denk dat je het best als volgt kan samenvatten:
Als je pc games boven consolegames verkiest (klassieke fps/rts/sportgenres in een realistische setting) ga je voor de 360. Wil je de typische consolegames, dan kan je beter voor de Wii gaan. Het probleem momenteel is dat de spelcatalogus voor de Wii momenteel nogal mager is, maar hier komt wel verbetering in, en er zijn zowiso wel al een paar must-buys die je een aardige tijd kunnen bezighouden.

Als je voor de downloadbare games gaat (virtual console VS Xbox Live Arcade) zou ik dan weer voor de 360 kiezen, daar de Live Arcade games veel beter uitgewerkt zijn dan de Virtual Console games op de Wii. Op de Wii krijg je dan natuurlijk weer alle oude consoleklassiekers in hun originele vorm.

(enige genre dat geen van de 2 goed dekt zijn de jrpg's. Daarvoor moet je op de PS2 zijn :))

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Moet je maar niet bij intertoys kopen >:)
Nintendo games zoals excite truck en mario strikers behoren sowieso maar 49 euro te zijn. Veel spellen zijn ook vaak bij sommige winkels goedkoper te vinden. Bijv. mario strikers bij e-plaza voor 45 euro of vaak ook online, kijk bijv. op www.budgetgaming.nl

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

DJ-Anubis schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 14:58:
Ik heb na dit forum afgespit te hebben een 3RCA -> DVI-I plugje aangeschaft (via de link ergens in dit topic bij pixmania.com, edit deze dus )

Net binnengekregen, meteen aansluiten op m'n Philips plasma natuurlijk, maar als ik 'm aan zet krijg ik : "Beeldformaat niet beschikbaar" (knippert af en toe in beeld). Wel geluid overigens.

Iemand enig id waar dit aan zou kunnen liggen (de tv kan overigens tot 1080i). Is wel mooi balen zo iig :(
wat voor merk heb je juist? Je televisie moet uiteraard wel component over DVI aankunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Chaoss schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:11:
[...]

woa standaard prijs voor wii games is ook 59,99, er zijn uitzonderingend ie goedkoper zijn zoals RE4 (40,-) en Scarface (35,-) Het gros van de wii games die bij intertoys staan kosten gewoon 59,99
Het gros van de 360 games kost tussen de 65,- en 70,- in de intertoys. Eigen Nintendo games kosten 49,99. Bij de goedkopere winkels heb je Wii spellen vaak wel voor rond de 40 á 45 euro, terwijl de X360 spellen dan nog steeds 55,- kosten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Moah, xobox 360 heeft d8 ik toch een aantal goede (aankomende) JRPG's, blue dragon en eternal sonata bijvoorbeeld.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Anubis
  • Laatst online: 10-11-2024
DJ-Anubis schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 14:58:

Ok oplossing was eigenlijk best simpel:
Sluis van de component kabel alleen de groene aan op de compsiet aansluiting (de gele ingang, vaak aan de zijkant van je tv). Start de Wii. Je hebt nu alleen zwart wit beeld.
Ga naar de instellingen -> beeldscherm -> output zetten op 480p
Voordat je op oke drukt even de tv uitzetten (je weet maar nooit :) )
Nu alles aansluiten op de DVI ingang en voila! Voor tv's die geen 480i hebben of slechte auto-detect ofzo, werkte hier als een zonnetje en over de kwaliteit van het beeld:
Verschil tussen dag en nacht, tussen tv en computer monitor zegmaar. Zo veel meer scherpte en contrast echt een aanrader voor iedereen die alleen een DVI poort heeft!

"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:21:
Moah, xobox 360 heeft d8 ik toch een aantal goede (aankomende) JRPG's, blue dragon en eternal sonata bijvoorbeeld.
momenteel is er enkel Enchanted Arms afaik (veel negatieve revieuws gekregen vanwege "te cliché", maar ik vond hem zeer goed), en dan heb je nog de 2 die hier opgesomt hebt (die ik zeker ook ga spelen, blue dragon heeft art van Akira Toriyama, dus ik verwacht dragonquest humor, aka: veel bunnygirls en hidden bordeel :p). Verbleekt wel bij de tientallen RPG's op de ps2 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 04-07-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik zou op het moment tussen de Wii en de 360 de laatste aanraden, veel meer variatie wat betreft spellen en een veel grotere keuze. Heb pas de Wii erbij gekocht, maar zie nog bijzonder weinig spellen die wat mij betreft must haves zijn....
De ervaring tussen beide is natuurlijk niet te vergelijken, ze gaan allebei voor een andere soort markt, dus je zal moeten kijken wat voor soort spellen je wilt spelen, of je online wilt spelen en op basis daarvan je keuze maken. Uiteindelijk koop je een console voor de spellen die er voor uit zijn en niet voor de graphics etc. (tenminste, ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Als je moet kiezen zou ik voor de 360 gaan (maar eigenlijk kan je ze gewoon beter alle2 halen :) ). De wii is mijns inziens eigenlijk alleen boeiend als je er iets mee doet dat hier niet besproken kan worden, want dan heb je een veel meer interessant spul om te bekijken. De houding van Nintendo is echt te belachelijk voor woorden, en afgezien van die paar games die iedereen wel kent in PAL gebieden is er eigenlijk niet bijzonder veel te krijgen en het gros is minigame-collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Veel mensen hier zeggen dat de er maar weinig goede singlepalyer games op de Wii zijn. Maar dat vind ik zelf toch niet. Als je nu een Wii koopt is er genoeg om bezig te houden totdat de stroom met toppers begint. Sowieso heb je Zelda en RE4. Ook Red Steel vond ik leuk. Maar er zijn ook een aantal ports die goed zijn zoals THe Godfather (controls werken daar echt goed) en Scarface.
Harry Potter is ook net uit. Persoonlijk vond ik Splinter Cell ook leuk. Dan heb je ook nog de party games als Strikers, Wario en (in principe) Excite Truck (hoewel die Solo ook erg leuk is).
Van bovenstaande games vind ik de controls eigenlijk overal gewoon goed. Het kan wellicht beter maar vaak voelde het beter als de oude controls.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

am2, er zijn zat goede titels voor de Wii, en niet alles is een minigame collectie.
Er zijn genoeg leuke titels, en er komen veel nieuwe (goede) titels aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Anoniem: 219071 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:47:
am2, er zijn zat goede titels voor de Wii, en niet alles is een minigame collectie.
Er zijn genoeg leuke titels, en er komen veel nieuwe (goede) titels aan.
Dat er genoeg leuke titels zijn is jouw mening; daar ben ik het niet mee eens :) En ik ben ook niet de enige, want ik hoor van veel mensen dat ze OF alleen wii sports nog spelen OF het ding alweer op marktplaats gegooid hebben.

Nogmaals mijn mening is dat er amper leuke/goede games zijn voor de Wii. Daar hoef jij het niet mee eens te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is niet alleen mijn mening, maar de mening van velen anderen.
Kijk eens in de topic start, en zeg dan nog eens amper leuke games zijn.

Het feit blijft dat de Wii net een half jaar oud is, en de echte goede games laten nog op zich wachten.
Kijk bij de PS3... Heeft die nu dan al zoveel goede titels ? Nee ? Ow, dan moet je die ook meteen maar op marktplaats zetten...
Vind het gewoon onzin, om nu al je Wii op marktplaats te zetten, nadat je 2 brakke games hebt gekocht, en niet verder kijkt dan je neus lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Anoniem: 130184 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:54:
[...]
Nogmaals mijn mening is dat er amper leuke/goede games zijn voor de Wii. Daar hoef jij het niet mee eens te zijn.
Mijn mening is dat er amper leuke games zijn voor de 360 :P Dus lekker boeien. Er zijn gewoon geen leuke spellen :) Daarom moet een persoon zelf bedenken wat hij zou willen spelen en daaraan zijn mening hangen en de console kopen die hij wilt. :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Probleem is dat er veel games uit worden gebracht die al eerder uit waren. Resident Evil 4 is hiervoor al uitgekomen op de Gamecube en PS2, Scarface op de PS2 en Xbox, Prince of Persia op de PS2 etc... als je nieuw bent met gamen zijn dat allemaal goede titels om te kopen. Maar als je ze toen al gespeeld heb waarom zou je ze nu dan kopen. Natuurlijk zijn er originele titels, maar dat zijn er per genre nog te weinig. Ik twijfel er niet aan dat dat nog zal veranderen, maar op het moment vindt ik het nog tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Er zijn wel leuke games, maar de echte toppers ontbreken gewoon nog. Op Zelda na heeft nog geen enkele game een 9 of hoger gescoord bij de verschillende sites. Terwijl er op de X360 al een flink aantal zijn (wat niet zo gek is, die is een jaar langer op de markt dan de Wii). Het eerste jaar van de X360 was ook gewoon mager kwa spellen.

Het eind van het jaar ziet er voor Wii begrippen wel erg goed uit, met MP3, SSB en Mario Galaxy (mits Nintendo ze allemaal released dit jaar.)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Smoonshine schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:01:
Er zijn wel leuke games, maar de echte toppers ontbreken gewoon nog. Op Zelda na heeft nog geen enkele game een 9 of hoger gescoord bij de verschillende sites.
je moet je ook niet teveel van de revieuw sites aantrekken.... een game ervaring is erg persoonlijk.

zelda was voor mij geen 9 waard, eerder een 6,5-7 Red steel kreeg overal een 6 ofzo, van mij krijgtie een 8. Re4 en Scarface krijgen overal een 8-8,5 in geval van Re4 ben ik het daar mee eens, scarface weet ik nog niet.... maar geloof dat die ook wel een 8,5 waard is.

Een oordeel geven of de Wii of de x360 een beter keuze is, is bijna niet te doen er zijn zoveel factoren die daarin meewegen. Wij hebben een Wii gekocht omdat ik nog nooit een console gehad had en de wii voor het eerst iets echt nieuws brengt qua besturing / gameplay... daar komt bij dat de wii voor een prijs van 250,-erg aantrekkelijk is... dat schaf je net even wat sneller aan dan een x360 setje van 400,-

en dan gaan er nog mensen miepen dat de wiimotes zo duur zijn, voor 29 heb je een wiimote voor 20 euro een nunchuck... volgens mij si dat evenduur als een draadloze x360 controller van 50,-....

[ Voor 32% gewijzigd door Chaoss op 04-07-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zo, net ff Mario Party 8 gehaald. :)
Straks ff kijken hoe leuk dat ie is. Er staat vast een hoop op me te wachten, want ik heb sinds Mario Party 2 geen een Mario Party deel meer gespeeld :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat ook om het gemiddelde...
Zelda scoort over het algemeen meer 9/10'en dan 6/7'ens. Dat zegt dan iets dat de meeste gamers die game goed vinden. Dat jij die game niet leuk vind, is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10-2022

tilt

PSN: tilt1080

zelda is naarmijn mening een GC spel (met remote functie op de wii editie natuurlijk) en eigenlijk niet als echte wii game te bestempelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

tilt schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:24:
zelda is naarmijn mening een GC spel (met remote functie op de wii editie natuurlijk) en eigenlijk niet als echte wii game te bestempelen
En wat wil je hiermee zeggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217133

RE4 en Starfox Adv. vandaag binnen gekregen! :)

Vanavond beide games eens uitgebreid onder de loep nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Gaan we hier nu weer de discussie aan welke console beter is en elkaars mening over games lopen bekritiseren?
Het is toch allemaal heel persoonlijk? Als iemand de Wii kut vindt, dan zal mij dat een worst wezen, ik vind het een geweldig apparaat! Ok, het was even een tijdje ingekakt, maar alles wordt steeds meer verfijnder en er komen steeds meer goede games.

Over de Xbox360 kan ik geen eerlijk oordeel geven, simpelweg omdat ik deze nooit in mijn bezit heb gehad. Qua graphics sta ik bij een Xbox360 absoluut te watertanden. Ik heb alleen nog steeds een CRT televisie waar ik zeer tevreden over ben, dus ik haal uit HD gaming nooit het maximale als het om graphics gaat. Verder zou ik niet weten welk spel ik voor langere tijd zou wil spelen op een Xbox360. Maar dat komt juist omdat ik meer Nintendo minded ben. Kortom, heel persoonlijk dus, omdat de Xbox fans juist het tegenovergestelde zullen beweren.

Voor mij gaat er echter niets boven Mario, Zelda of Metroid. Nintendo is voor mij de godfather himself als het om gaming gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10-2022

tilt

PSN: tilt1080

Rakkerzero schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:26:
[...]

En wat wil je hiermee zeggen??
dat de lijst met must haves games voor de Wii korter is ...

zelf wacht ik op de rail shooters en de eerste prijs drop van de Wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Ik zie niet in waarom de prijs zou moeten dalen van de Wii. Zal ongetwijfeld gebeuren over een tijdje, pure marktontwikkeling, maar toch vind ik dat een vreemde strategie zolang ze als zoete broodjes over de toonbank gaan. Maar sowieso, we hebben het over 250 euro... Prima prijsje.

Ik vind het bijna lachwekkend dat iemand een Wii niet zou kopen vanwege de prijs... maar goed, ik begrijp wel meer niet, zoals dat mensen zitten te wachten op de Wii met DVD playback. Yeah DVD! *ahum* }:O

[ Voor 27% gewijzigd door xsive op 04-07-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

tilt schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:43:
[...]

dat de lijst met must haves games voor de Wii korter is ...

zelf wacht ik op de rail shooters en de eerste prijs drop van de Wii
Op die price drop kan je dan lang gaan wachten. De Wii is nu al een stuk goedkoper dan de 360, en de PS3, dus Nintendo zou zijn eigen glazen in gooien als ze de prijs verlaagden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik vind het leuke aan de Wii dat het echt een andere ervaring brengt. De eerste keer Wii sports is gewoon een geweldige ervaring, het is zo anders dan alle games daarvoor. De fun factor is gewoon waanzinnig hoog!

Qua spellen moet er nog een hoop uit gaan komen. Maar de Wii is nu pas 7 maanden op de markt. Dan zijn er toch eigenlijk al een hoop goede spellen uit, en dan moet het beste eigenlijk nog gaan komen!
tilt schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:24:
Zelda maakt anders fantastisch gebruik van de mogelijkheden van de Wiimote, zeker voor een launchgame.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

denk idd ook niet dat de wii voorlopig in prijs zal dalen, tot voorkort was hij overal uitverkocht op dit moment is hij weer redelijk geod verkrijgbaar winkels als de MM hebben ze zelfs op voorraad.... dat zegt al heel wat over de verkoop van de wii.

Wat ik wel hoop is dat bepaalde games die al bijna vanaf het begin uit zijn eens in prijs gaan dalen. een spel als SMBB en rayman zou ik wel kopen als ze 30-35 euro kosten.

@hierboven... nuhja fantastisch... lopen doeje met de nunchuck en heen enw eer zwaaien met je wiimote om te slaan, en hier en daar een stukje richten met de wiimote om te schieten. Vonnik de wii controls van Red ?Steel toch diepgaander.

[ Voor 21% gewijzigd door Chaoss op 04-07-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Chaoss schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:56:
@hierboven... nuhja fantastisch... lopen doeje met de nunchuck en heen enw eer zwaaien met je wiimote om te slaan, en hier en daar een stukje richten met de wiimote om te schieten. Vonnik de wii controls van Red ?Steel toch diepgaander.
Als je de hele tijd als een gek met je zwaard moet slaan, dan wordt je ook niet blij van de controls. De controls zijn fantastisch vanwege het gebalanceerde gebruik. Het is ideaal dat je via de vierpuntdruk toets bij je items kunt. De speaker verhoogt de sfeer van het spel en geeft je meer het gevoel dat jij het echt aan 't doen bent. De IR voor het aimen werkt geweldig. Tot slot, worden de motion controls, niet alleen voor het zwaardvechten, maar ook voor sommige onderdelen zoals het vissen en het knikkerspelletje gebruikt.

Dat is bijv. bij Mario Strikers ook zo goed gedaan. Niet ieder spel vraagt om Wii Sport of Wario Ware achtige controle, alhoewel dat ook heel leuk is :)

Overigens vind ik dan juist Red Steel een slecht voorbeeld. Het zwaardvechten werkt niet echt lekker, en verder hebben ze niet echt bijzondere dingen uitgehaald, zoals bijv. het vissen in Zelda.

[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 04-07-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Whaha lag net heel even in het water stil met scarface. Auto crashte over de rand na race, ik ff forum checken (pc staat naast de wii) word ik ineens opgevreten door een haai :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

lol _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-07 14:45
Zal ff posten Mocht je op zoek zijn naar een wii, ga naar de Media Markt bij de Amsterdam Arena.
Ze hebben daar echt twee pallets vol van die dingen.

En Ik moet zeggen dat ik Red steel ook wel een erg vet spel vind _/-\o_
Had laatst een zwaardgevecht van 15 minuten :o
Wel vermoeiend voor je arm zeg:P

[ Voor 35% gewijzigd door Meekoh op 04-07-2007 17:48 ]

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Boeboe schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:30:
[...]

momenteel is er enkel Enchanted Arms afaik (veel negatieve revieuws gekregen vanwege "te cliché", maar ik vond hem zeer goed), en dan heb je nog de 2 die hier opgesomt hebt (die ik zeker ook ga spelen, blue dragon heeft art van Akira Toriyama, dus ik verwacht dragonquest humor, aka: veel bunnygirls en hidden bordeel :p). Verbleekt wel bij de tientallen RPG's op de ps2 ;)
Ja daar heb je gelijk in, maar de ps2 is natuurlijk wel 'last gen', met dat argument kun je net zo goed een ps1 of snes kopen voor rpg's :P
Kwa rpg's valt het aanbod imho nog tegen tot nu toe, op de ps3 zal het ook nog wel een jaar duren voordat daar goede rpg's uitkomen. En op de wii heb ik helemaal geen hoop, behalve dan FF: CC.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Anoniem: 217133 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:35:
RE4 en Starfox Adv. vandaag binnen gekregen! :)

Vanavond beide games eens uitgebreid onder de loep nemen :)
Heb toevallig ook starfox binnengekregen, ben mijn cube verzameling aan het completeren.
Heb aangeschaft
- Prince of Persia Sands of Time
- Starfox Adventures
- Resident Evil 1
- Metroid Prime 2
- Timesplitters 2
en lord of the things the third age.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Voor de mensen die het nog niet weten:
Alle GameCube en GBA games zijn een 10tje bij de Free Record shop.
Zelfs titels als Fire Emblem, Resident Evil 4 en de Cube versie van Zelda Twilight Princess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de FRS in hoorn zijn ze allemaal nog 60 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Rakkerzero schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:17:
Zo, net ff Mario Party 8 gehaald. :)
Straks ff kijken hoe leuk dat ie is. Er staat vast een hoop op me te wachten, want ik heb sinds Mario Party 2 geen een Mario Party deel meer gespeeld :P
Post ook eens wat je ervan vind, ben benieuwd :) Ik heb vrijdag denk ik mijn eerste Mario Party 8 sessie... (als een maat de game meeneemt ;) ).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Anoniem: 219071 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:32:
Bij de FRS in hoorn zijn ze allemaal nog 60 euro :(
Heb je het wel nagevraagd bij de kassa? De prijzen in het kassa systeem zouden wel (bijna) allemaal al 9,99 moeten zijn.

Hier in Alkmaar heb je 2 FRS winkels, bij de eerste winkel zaten er allemaal al prijsstickers op met 9,99 maar bij die tweede winkel was er nog niets te zien en wist de verkoper ook nog van niets :'(
Toen ben ik weer teruggegaan naar die eerste winkel om te vragen waarom die het dan wel wist en die heeft toen gebeld naar de tweede winkel en toen was er een andere verkoper die er wel weer van wist. 8)7

Dus ik heb Odama (met microfoon), Zelda Four Swords (met linkkabel), Fire Emblem voor de Gamecube en Pokemon Emerald en nog wat oude Mario's voor de GBA gescoord voor 10 euro per stuk gescoord. :)
Die Mario Party game met microfoon was nog wel 40 euro trouwens.
Verder lag er niet veel soeps meer, behalve RE4, maar die heb ik al, en nog een Fire Emblem.

Bij de FRS in Heerhugowaard was ook nog niets te zien trouwens maar daar heb ik er niet naar gevraagd want het was nogal druk en er stond niets leuks wat ik nog niet had. Er stond wel ook een Odama trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Mediamarkt Amsterdam heeft meer dan 100 Wii's op voorraad. Als je er enog 1 zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Vandaag gekocht:

1x Super Smash Bros Melee voor 9.99
1x Piranha Gamecube controller voor 14.99

De laatste twee gamecube Zelda Twilights voor 9.99 per stuk.

En de zelda's gelijk verkocht voor 20 euro per stuk. 5 euro kwijt in totaal dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90936

Ik heb de laatste Paper Mario gehaald bij de FRS d:)b , ook voor 10 Euro.
Ik zocht al tijden naar Paper Mario voor een mooi prijsje, maar nieuw bleef hij maar steeds 60 euro en tweede hands minimaal 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

vanavond weer RE4 gespeeld, heb die 15 blauwe medaillons gevonden/kapot geschoten direct mijn gratis"special gun" gehaald
spoiler:
dat blijkt een handgun te zijn waarmee door 2 vijanden heen schiet

die treasure map is wel zijn geld waard... erg gemakkelijk! maar ik twijfel nu toch een beetej welke items ik nu wel/niet kan verkopen? ik had bv een masker waar ik niets mee kon (die miste geen stenen oid) en die heb ik verkocht voor 10K, ik heb nog een masker waar nog 3 stenen in moeten, maar niets past? kheb inmiddels 6 van die rode stenen (naam ff kwijt) kan ik daar iets mee? verder heb ik nog 1 grote rode robijn en een groene steen. verder had ik 1 rusty oude vieze items kan ik die nog met iets combinen?

grotere koffer is trouwens wel een must.... kheb nu nogal wat wapens, handgun, shotgun, sniper rifle, machine geweer en special gun :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Chaoss schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:03:
die treasure map is wel zijn geld waard... erg gemakkelijk! maar ik twijfel nu toch een beetej welke items ik nu wel/niet kan verkopen? ik had bv een masker waar ik niets mee kon (die miste geen stenen oid) en die heb ik verkocht voor 10K, ik heb nog een masker waar nog 3 stenen in moeten, maar niets past? kheb inmiddels 6 van die rode stenen (naam ff kwijt) kan ik daar iets mee? verder heb ik nog 1 grote rode robijn en een groene steen. verder had ik 1 rusty oude vieze items kan ik die nog met iets combinen?
Als je items met iets anders kunt combineren, dan staat dat meestal wel redelijk duidelijk in de omschrijving van die item. Als dat er niet staat, dan kun je het item gewoon direct verkopen. Items die vies zijn geworden zijn voorgoed hun waarde kwijt, die kun je dus ook alleen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 15:40

NetAmp

"for indoor use only"

Hitman-47- schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 21:57:
Ik heb de laatste Paper Mario gehaald bij de FRS d:)b , ook voor 10 Euro.
Ik zocht al tijden naar Paper Mario voor een mooi prijsje, maar nieuw bleef hij maar steeds 60 euro en tweede hands minimaal 20 euro.
Da's mazzel dan ;) Heb je zeker weten iets om de tijd door te komen tot Wii (Super) Paper Mario uitkomt (september? :O).

Ik heb nu Geist van de FRS. Zelfde verhaal... steeds >50 euro. Dus was dit 'n mooie kans om hem alsnog te halen :*) Apart spel, maar zeker de moeite waard (tot nu toe :P ben pas in 't eerste level).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Aap schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:08:
[...]

Post ook eens wat je ervan vind, ben benieuwd :) Ik heb vrijdag denk ik mijn eerste Mario Party 8 sessie... (als een maat de game meeneemt ;) ).
Tot nu toe is het erg leuk gedaan allemaal. Leuke minigames. De minigame "blikje schudden" ziet er alleen zo stom uit, net of je aan het rukken bent :+
Heb alleen nog maar 1 spelbord gezien en het spel half afgemaakt, dus ik kan er nog te weinig over zeggen verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Rakkerzero schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 01:19:
[...]
Tot nu toe is het erg leuk gedaan allemaal. Leuke minigames. De minigame "blikje schudden" ziet er alleen zo stom uit, net of je aan het rukken bent :+
Welkom in het nieuwe button mashen 8)

Mario party is gewoon precies wat je ervan verwacht. Als je een van de 7 eerdere delen leuk vind vind je deze ook leuk. Zorg gewoon voor 3 vrienden en veel bier en dan is het ineens 3 uur `s nachts :) Like duh.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220968

De minigame "blikje schudden" ziet er alleen zo stom uit, net of je aan het rukken bent :+
http://wiinintendo.net/20...4-previews-no-more-heroes

Kijk naar de preview, en vooral naar de manier waarop je je zwaard moet opladen. Volgens mij is hier one of gaming's most legendary moments in de maak! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

MetroidPrime schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:18:
Als je items met iets anders kunt combineren, dan staat dat meestal wel redelijk duidelijk in de omschrijving van die item. Als dat er niet staat, dan kun je het item gewoon direct verkopen. Items die vies zijn geworden zijn voorgoed hun waarde kwijt, die kun je dus ook alleen verkopen.
ok dankje.... zo'n vermoeden had ik al... weet je zo ook wat voor "stenen" er in zon masker moeten?
Anoniem: 220968 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 02:16:
http://wiinintendo.net/20...4-previews-no-more-heroes

Kijk naar de preview, en vooral naar de manier waarop je je zwaard moet opladen. Volgens mij is hier one of gaming's most legendary moments in de maak! xD
ja was mij ook al opgevallen... dat ziet er echt niet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07 11:30

Willybubba

Nut up or shut up.

Chaoss schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:03:
vanavond weer RE4 gespeeld, heb die 15 blauwe medaillons gevonden/kapot geschoten direct mijn gratis"special gun" gehaald
spoiler:
dat blijkt een handgun te zijn waarmee door 2 vijanden heen schiet

grotere koffer is trouwens wel een must.... kheb nu nogal wat wapens, handgun, shotgun, sniper rifle, machine geweer en special gun :+
Als je eenmaal de Punisher hebt kan je de normale handgun wel verkopen hoor, scheelt weer ruimte.

Pro-tip:

spoiler:
Koop de Red9. Die is qua handguns de beste, als die helemaal geupgrade is heeft 'ie superveel damage en als je er een stock bijkoopt kun je er zowat nog mee snipen ook.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Willybubba schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 08:28:
[...]

Als je eenmaal de Punisher hebt kan je de normale handgun wel verkopen hoor, scheelt weer ruimte.

Pro-tip:

spoiler:
Koop de Red9. Die is qua handguns de beste, als die helemaal geupgrade is heeft 'ie superveel damage en als je er een stock bijkoopt kun je er zowat nog mee snipen ook.
spoiler:
Zelf vind ik de Red9 vrij waardeloos. Toen ik het spel de eerste keer speelde heb ik hem wel gekocht, maar toen heb ik eigenlijk vrijwel alleen de shotgun en de TMP gebruikt, het duurt veel te lang om dat ding te herladen. Ik heb hem op de Wii maar overgeslagen. Een volledig geüpgrade Blacktail is bijna net zo krachtig als de volledig geüpgrade Red9, maar het herladen van het wapen is twee keer zo snel.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.