Als we dan toch in zwarte balken over RE4 gaan praten:MetroidPrime schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 08:49:
[...]
spoiler:Zelf vind ik de Red9 vrij waardeloos. Toen ik het spel de eerste keer speelde heb ik hem wel gekocht, maar toen heb ik eigenlijk vrijwel alleen de shotgun en de TMP gebruikt, het duurt veel te lang om dat ding te herladen. Ik heb hem op de Wii maar overgeslagen. Een volledig geüpgrade Blacktail is bijna net zo krachtig als de volledig geüpgrade Red9, maar het herladen van het wapen is twee keer zo snel.
spoiler:
Mijn favoriet is (niet geheel verrassend) de broken butterfly en later de killer7 (ik noem beide guns altijd handcannons). Jammer dat je er bijna geen ammo voor krijgt. Maar Salazar is daarmee echt een eitje, met 7 hits ben je klaar. Verder heb ik de punisher bijna niet gebruikt, maar koop ik meestal gewoon de nieuwere modellen. Heb de Red9 wel gehad maar de blacktail vind ik op bijna alle fronten beter.
Gisteren Scarface binnen gekregen van GCShop. Maar heb hem niet kunnen spelen omdat ik naar Transformers ben geweest in Antwerpen. Vanavond kan het ook niet dus waarschijnlijk moet ik wachten tot vrijdag. Maar ik wil eerst RE4 nog uitspelen. Daarna wordt het kiezen tussen Scarface en Harry Potter.
[ Voor 12% gewijzigd door Deddiekoel op 05-07-2007 09:15 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2