Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 86 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.787 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
MetroidPrime schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 08:49:
[...]
spoiler:
Zelf vind ik de Red9 vrij waardeloos. Toen ik het spel de eerste keer speelde heb ik hem wel gekocht, maar toen heb ik eigenlijk vrijwel alleen de shotgun en de TMP gebruikt, het duurt veel te lang om dat ding te herladen. Ik heb hem op de Wii maar overgeslagen. Een volledig geüpgrade Blacktail is bijna net zo krachtig als de volledig geüpgrade Red9, maar het herladen van het wapen is twee keer zo snel.
Als we dan toch in zwarte balken over RE4 gaan praten:
spoiler:
Mijn favoriet is (niet geheel verrassend) de broken butterfly en later de killer7 (ik noem beide guns altijd handcannons). Jammer dat je er bijna geen ammo voor krijgt. Maar Salazar is daarmee echt een eitje, met 7 hits ben je klaar. Verder heb ik de punisher bijna niet gebruikt, maar koop ik meestal gewoon de nieuwere modellen. Heb de Red9 wel gehad maar de blacktail vind ik op bijna alle fronten beter.

Gisteren Scarface binnen gekregen van GCShop. Maar heb hem niet kunnen spelen omdat ik naar Transformers ben geweest in Antwerpen. Vanavond kan het ook niet dus waarschijnlijk moet ik wachten tot vrijdag. Maar ik wil eerst RE4 nog uitspelen. Daarna wordt het kiezen tussen Scarface en Harry Potter.

[ Voor 12% gewijzigd door Deddiekoel op 05-07-2007 09:15 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je die
spoiler:
red9
volledig upgrade, dan is het volgens mij 1 van de sterkste guns uit het hele spel..check gamefaqs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 10:44
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:22:
Als je die
spoiler:
red9
volledig upgrade, dan is het volgens mij 1 van de sterkste guns uit het hele spel..check gamefaqs..
spoiler:
de red9 is de sterkste handgun in het spel. Hiervoor heb je dus genoeg 9mm kogels ( die rode boxjes), daarnaast is de broken butterfly de beste magnun in het spel, en is de striker de beste shotgun imgo). Voor iedereen speel mercenaries uit met iedereen op 5 sterren en er staat je een leuk wapen te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel, ik vind echt dat je teveel geld hebt. Kun je mij niet wat euro's doneren ? :9
Het was eigenlijk al een beetje voorspelbaar, maar nu is het dan tòch officieel: Umbrella Chronicles is niet alleen speelbaar in je eentje! De game zal namelijk een co-op modus bevatten, wat betekent dat je samen met een vriend of vriendin zombies mag gaan knallen. Een pluspunt? Wij vinden van wèl. Wiigamer.nl
Nu word de game voor mij interessanter ! Alleen online co-op ? Of gewoon standaard multiplayer co-op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:59:
Deddiekoel, ik vind echt dat je teveel geld hebt. Kun je mij niet wat euro's doneren ? :9
[...]
Nu word de game voor mij interessanter ! Alleen online co-op ? Of gewoon standaard multiplayer co-op ?
Dat is het voordeel van een vast inkomen, je kan dan makkelijker er meer rood staan. Eten doe ik volgende maand wel ;-)
Maar ik heb nu echt weer een luxe probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapidgorgon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-09 15:43

rapidgorgon

Ambitious, but rubbish

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:59:
Waarschijnlijk de standaard multiplayer co-op, anders hadden we het wel geweten als het online was.

[ Voor 11% gewijzigd door rapidgorgon op 05-07-2007 10:35 . Reden: Tag niet afgesloten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 20:11
Hoe zit het nou precies met die controllers?
Standaard zit er 1 controller bij +nunchuck? En kan ik gewoon 4 Wii-mote's gebruiken zonder dat ze elkaar storen? En heeft iedere controller een nunchuck nodig, of is 1 genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bartvw schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:08:
Standaard zit er 1 controller bij +nunchuck? En kan ik gewoon 4 Wii-mote's gebruiken zonder dat ze elkaar storen? En heeft iedere controller een nunchuck nodig, of is 1 genoeg?
Ja en ligt eraan welke spellen je wilt spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05-2023
Bartvw schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:08:
Geen probleem. Je kunt gewoon 4 wiimotes gebruiken. Je moet ze wel synchroniseren met je wii. Daarnaa detecteert hij ze vanzelf. Volgens mij zou dit gewoon in de handleiding moeten staan...
Wat de nunchucks betreft, dat hangt natuurlijk af van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:30
Zo, sinds een weekje ook een Wii, veel tennis gespeeld afgelopen week :)

Nu wat GC spellen (Zelda Windwaker en Twilight Princess) van iemand geleend met controller en memory card erbij maar die blijkt vol te zitten en hij wil zijn save games niet kwijt, dus nu op zoek naar een andere memory card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

als je Zelda TP gaat spelen dan zou ik de Wii versie halen... speel je het tenminste met leukere controls ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Laatst online: 22:30
Ja, was ook van plan die eerst te laten liggen en dan later de Wii versie te halen, kan ik overigens de inhoud van memory card kopieren naar flash geheugen van de Wii en dat dan later terug zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Shinji schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:15:
Ja, was ook van plan die eerst te laten liggen en dan later de Wii versie te halen, kan ik overigens de inhoud van memory card kopieren naar flash geheugen van de Wii en dat dan later terug zetten?
Nee, dat kan helaas niet.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Bedankt voor die FRS tip. Heb even Geist, Viewtiful Joe: Red Hot Rumble, en Zelda: TP opgepikt. Heb de Wii versie van Zelda al, maar voor die prijs kun je hem toch niet laten liggen. Jammer dat ze vrijwel geen games meer hadden, want er zijn nog wel een aantal GC games die ik graag zou willen oppikken voor een tientje.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:19:
Bedankt voor die FRS tip. Heb even Geist, Viewtiful Joe: Red Hot Rumble, en Zelda: TP opgepikt. Heb de Wii versie van Zelda al, maar voor die prijs kun je hem toch niet laten liggen. Jammer dat ze vrijwel geen games meer hadden, want er zijn nog wel een aantal GC games die ik graag zou willen oppikken voor een tientje.
Zelda TP ook €10???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Ja, echt alle cube games. (Met uitzondering van de games met attributen). Ben zelf ook nog even wezen kijken, maar echt veel soeps stond er niet meer tussen. Tenminste, geen games waarvoor ik mijn huidige favorieten aan de kant ga leggen. Sowieso speel ik eigenlijk praktisch geen Cube games meer.

[ Voor 33% gewijzigd door Smoonshine op 05-07-2007 14:58 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Weet iemand waarom er haast geen previews/reviews van driver paralles lines te vinden zijn? Hij ligt toch echt al in de winkel...echt vaag.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:06
Een paar scans van een of ander Japans tijdschrijft van de nieuwe Resident Evil: http://gameplanets.blogsp...nt-evil-uc-new-scans.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

ChrisM schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:09:
Een paar scans van een of ander Japans tijdschrijft van de nieuwe Resident Evil: http://gameplanets.blogsp...nt-evil-uc-new-scans.html
Twee croshairs :( Waarom niet 4! :9

Maar die game gaat vet worden.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Op aanraden van jullie vandaag nog maar Resident Evil 4 erbij gekocht :+ . En dan stop ik voorlopig fff met games kopen, want anders wordt het wel erg duur allemaal :P
Ik ga nu wachten op Super Paper Mario. Met deze games kan ik voorlopig wel ff vooruit :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:59:
Weet iemand waarom er haast geen previews/reviews van driver paralles lines te vinden zijn? Hij ligt toch echt al in de winkel...echt vaag.
Matt van IGN had het daarover een tijdje geleden. Als er geen reviews verschijnen voordat het spel uitkomt dan kun je er eigenlijk vergif op innemen dat het een slecht spel is. De uitgever wacht dan namelijk zo lang mogelijk met het versturen van de reviewexemplaren, zodat iig de eerste verkopen nog redelijk zijn. Overigens geldt dat niet voor alle uitgevers...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Hoedje schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:26:
[...]

Matt van IGN had het daarover een tijdje geleden. Als er geen reviews verschijnen voordat het spel uitkomt dan kun je er eigenlijk vergif op innemen dat het een slecht spel is. De uitgever wacht dan namelijk zo lang mogelijk met het versturen van de reviewexemplaren, zodat iig de eerste verkopen nog redelijk zijn. Overigens geldt dat niet voor alle uitgevers...
Ja, daar dacht ik ook al aan...zou ubisoft zijn belofte om met betere wii games te komen dan toch niet nakomen :(

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:45

Snippertje

Light up your life

ChrisM schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:09:
Je ziet geen gun ofzo? En kan je wel zelf lopen? Hoor van iedereen dat die onrail is, maar wat is dat eigenlijk?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:59
Razor.Timo schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:37:
Hoor van iedereen dat die onrail is, maar wat is dat eigenlijk?
On rail betekent dat de camera en je karakter een bepaald vast pad volgt. Je beweegt dus niet zelf. Het enige wat je moet doen is richten en schieten. Nooit een arcade game gespeeld?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
Razor.Timo schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:37:
[...]

Je ziet geen gun ofzo? En kan je wel zelf lopen? Hoor van iedereen dat die onrail is, maar wat is dat eigenlijk?
Beetje hetzelfde idee als met Time Crisis.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zal in ieder geval wel welkom zijn. Voor de Wii launch had je zoiets van "laten we hopen dat echte shooters maken ipv die railshooters" en nu is het van "wanneer komt er nu eens een railshooter gvd?".
Ik kijk er eerlijk gezegd alvast naar uit :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:00:
Zal in ieder geval wel welkom zijn. Voor de Wii launch had je zoiets van "laten we hopen dat echte shooters maken ipv die railshooters" en nu is het van "wanneer komt er nu eens een railshooter gvd?".
Ik kijk er eerlijk gezegd alvast naar uit :)
Rayman Raving Rabbids heeft anders al heerlijke on-railsshooter levels. Zeker leuk als je het spel kan huren of van iemand kan lenen. Of wellicht als je het spel tegen een leuk prijsje kan aanschaffen.

Dat vond ik ook het enige leuke aan het spel, maargoed :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
RayNbow schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:43:
[...]

On rail betekent dat de camera en je karakter een bepaald vast pad volgt. Je beweegt dus niet zelf. Het enige wat je moet doen is richten en schieten. Nooit een arcade game gespeeld?
Ik denk dat het in NL flink zal tegenvallen om nog arcades tegen te komen...enige die ik nog ken zit in scheveningen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

RayNbow schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:43:
[...]

Ah oke. Wel eens arcade games gespeeld, kende alleen de term niet. Niks voor mij dan in ieder geval. Veel te simpel ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

mja, voor railshooters wil echter geen zuignappen. Zo fout mogelijke hoofdpersonages, rotslechte voiceacting en nog slechtere dialogen, samen met een irritant bliepend "hold fire" icoontje tijdens de cutscenes zijn echt wel de absolute must-haves in een echte railshooter :). Ik hoop dat het allemaal aanwezig is :p
Ik denk dat het in NL flink zal tegenvallen om nog arcades tegen te komen...enige die ik nog ken zit in scheveningen....
En in Vlissingen ;). Jullie Nederlanders hebben geluk. In België hebben we helemaal niets boeiend (op wat kleine arcades aan de kust na)

[ Voor 30% gewijzigd door boe2 op 05-07-2007 16:12 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Boeboe schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:10:

En in Vlissingen ;). Jullie Nederlanders hebben geluk. In België hebben we helemaal niets boeiend (op wat kleine arcades aan de kust na)
Maar het zijn meestal die klein aan de kust (in engeland bv. is dat wel zo) waar ze echt nog de hele oude arcade games hebben staan (outrun, sega rally etc. (zat trouwens net even op marktplaats te kijken en er is iemand die zo'n heel cabinet verkoopt)), vind dat altijd nog wel wat hebben....

Maar ja, dit is het Wii en Gamecube topic, dus zal niet te veel afdwalen. Gisteren even m'n aankopen van FRS bekeken en ik moet wel heel erg wennen aan die Gamecube controller (heb geen originele). Kon met Smash Bros maar weinig voor elkaar krijgen en eigenlijk hetzelfde met SSX.....

[ Voor 29% gewijzigd door Walkman op 05-07-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Cool: http://www.computerandvid...php?id=167127&vid=disable
So how can we expect the Remote to be used? "By swinging the Wii Remote as players please, in-game characters will perform the exact sword actions that players are thinking of," Okubo added. "The Nunchuk is mainly used for body movement, but by shaking the Nunchuk it's also possible to block incoming attacks, evade dangerous situations, and to perform other unique moves. And there are various moves that can only be pulled off by combining Nunchuk and Wii Remote actions."
Dit gebeurd in Soul Calibur... ik ken dat (soort) spellen niet, maar goed, klinkt wel gaaf. :) Wat is de Wii toch leuk, he! :D

[ Voor 10% gewijzigd door ChrisM op 05-07-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Het is echt grappig, Free Record Shop is zijn prijzen weer aan het verhogen. Zelda TP kost nu ineens 29,95 ipv 9,99. Ik belde namelijk op om te vragen of ze Resident Evil 4 nog hadden. Die hadden ze nog, maar voor 19,95. Dus ik zeg: "nu toch 9,99?" Zegt die gast dat ze vanmiddag een boos telefoontje hebben gehad en dat veel spellen inmiddels een hogere prijs hebben gekregen, zoals Zelda dus. Ze hebben waarschijnlijk gezeik gehad met Nintendo. Geluk dat ik vanochtend dan nog voor 10 euro klaar was :P

Dus ga ervoor, waar het nog kan!

[ Voor 40% gewijzigd door xsive op 05-07-2007 17:04 ]

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zouden ze gezeik krijgen met nintendo? nintendo krijgt hun geld al zodra de winkel het koopt, niet zodra de winkel het aan jouw verkoopt. Al verkoopt een winkel het voor 5 cent dan zal het nintendo nog een rotzorg wezen. Als dat het geval zou zijn zou nintendo al die winkel die standaard 5 euro op de prijs gooien wel eens mogen bellen en dat doen ze ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:04:
Waarom zouden ze gezeik krijgen met nintendo? nintendo krijgt hun geld al zodra de winkel het koopt, niet zodra de winkel het aan jouw verkoopt. Al verkoopt een winkel het voor 5 cent dan zal het nintendo nog een rotzorg wezen. Als dat het geval zou zijn zou nintendo al die winkel die standaard 5 euro op de prijs gooien wel eens mogen bellen en dat doen ze ook niet ;)
Ja daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Hmmzz.. Dan zou ik niet kunnen verklaren waarom ze de prijzen ineens weer hebben opgeschroefd... Of die gast van de FRS zit me in de maling te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:04:
Het heeft natuurlijk ook wel een beetje met aanzien te maken. Zeker Zelda is een AAA titel die nog niet zo heel lang uit is. Als de FRS dan besluit om 9,99 te gaan vragen voor dat spel, dan kan ik me best voorstellen dat Nintendo zegt van: "Hey, wacht eens even!". Plus dat van RE4 en Zelda de Wii versies voor behoorlijk hogere bedragen in de schappen liggen, dat kan ook nog wel eens ten koste gaan van die spellen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10-2022

tilt

PSN: tilt1080

en natuurlijk het feit dat winkelieren hun produkten niet ver onder de advies prijs mogen verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Sterrencatalogus update:
6000 Het spel 'Pirates of the Caribbean: At World's End' voor Wii
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/b_R5fD-qwmuiQjm7_yFvBi6kovImoGTQ.jpg
Kruip in de huid van Jack Sparrow! Beschikbaar gesteld door Disney
Interactive Studios. Let op: om dit spel te spelen heb je een
Wii-systeem nodig.

5000 Het spel 'Pirates of the Caribbean: At World's End' voor DS
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/b_R5fD-qwmuiQjm7_yFvBi6kovImoGTQ.jpg
Kruip in de huid van Jack Sparrow! Beschikbaar gesteld door Disney
Interactive Studios. Let op: om dit spel te spelen heb je een Nintendo
DS of een Nintendo DS Lite nodig.

3500 Actiefiguur Will Turner uit 'Dead Man's Chest'
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/x7rZ-bLkmT5fXCUCRh0NZjKb2uSh7dBT.jpg
Het officiële actiefiguur Will Turner uit Pirates of the Caribbean:
Dead Man's Chest. Ongeveer 18 centimeter hoog. Beschikbaar gesteld door
Disney Interactive Studios.

3500 Actiefiguur Maccus uit 'Dead Man's Chest'
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/jy4Hd9lwlYpaOzYaf-ZM841mmJROJSNh.jpg
Het officiële actiefiguur Maccus uit Pirates of the Caribbean: Dead
Man's Chest. Ongeveer 18 centimeter hoog. Beschikbaar gesteld door

3500 Actiefiguur Jack Sparrow uit 'Dead Man's Chest'
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/K-SYgnh7GTebBcLzcxmh-B1fbTUl11cA.jpg
Het officiële actiefiguur Jack Sparrow uit Pirates of the Caribbean:
Dead Man's Chest. Ongeveer 18 centimeter hoog. Beschikbaar gesteld door

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog ergens een (internet) winkel waar je Super Mario Sunshine en Zelda the Windwaker nieuw kan kopen? (voor een redelijke prijs in de pal uitvoering) ik ben ook opzoek naar een nieuwe gamecube controler en memory card voor me wii maar je kan het nergens meer kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook opzoek naar een memorycard aangezien mijn 16mb memory card volzit :(.
Ik heb twee 128 mb memorycards gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://www.mayflash.com/gc/gc013/images/128-2.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://www.tradekantoor.nl/picture_library/G-C-128MB-3.jpg

Echter het zijn wel erg vage merken. Ik was dus benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft? Ik hoor namelijk wel eens mensen zeggen dat goedkope memorycards snel corrupted raken/stuk gaan. Is het dan verstandiger om voor een speedlink te gaan ( te koop bij bol.com voor de post hierboven. Als je bij een winkel wil kopen kan je langs de MM of een grote speelgoedwinkel gaan. )

Er is ook een Nyko 128 mb versie, echter die lijkt alleen in Amerika te koop te zijn(en deze schijnt ook erg goed te zijn).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Was vorig topic ook al een aantal post over, ik zou het niet doen. Ik heb zelf op ebay nog een originele 251 blocks memory card aangeschaft.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 19:19:
Is er nog ergens een (internet) winkel waar je Super Mario Sunshine en Zelda the Windwaker nieuw kan kopen? (voor een redelijke prijs in de pal uitvoering) ik ben ook opzoek naar een nieuwe gamecube controler en memory card voor me wii maar je kan het nergens meer kopen :?
Heb zelf ook al zitten zoeken, maar nog geen enkele site die ze nog heeft. Toch jammer dat het zo is met Cube games. Is bv. met de ps2 of ps3 toch beter geregeld. Ik zou toch nog graag de games die ik gemist heb nog in een winkel willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Waarom nieuw? Nog genoeg te vinden in gameshops en/of ebay/marktplaats. Vandaag nog ssx3 POP WW en POP TTT gescoord.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
xsive schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:02:
Het is echt grappig, Free Record Shop is zijn prijzen weer aan het verhogen. Zelda TP kost nu ineens 29,95 ipv 9,99. Ik belde namelijk op om te vragen of ze Resident Evil 4 nog hadden. Die hadden ze nog, maar voor 19,95. Dus ik zeg: "nu toch 9,99?" Zegt die gast dat ze vanmiddag een boos telefoontje hebben gehad en dat veel spellen inmiddels een hogere prijs hebben gekregen, zoals Zelda dus. Ze hebben waarschijnlijk gezeik gehad met Nintendo. Geluk dat ik vanochtend dan nog voor 10 euro klaar was :P

Dus ga ervoor, waar het nog kan!
Ik lees op verschillende fora idd dat van de populairdere spellen de prijzen weer omhoog geschroefd zijn. Waarschijnlijk een FRS gast geweest die voor het gemak maar alle GC en GBA games 9.99 had gemaakt, en nu tot inkeer kwam dat dat niet zo handig was geweest. :P Blij dat ik niet naast de boot heb gevist vanmiddag. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 19:49:
[...]

Heb zelf ook al zitten zoeken, maar nog geen enkele site die ze nog heeft. Toch jammer dat het zo is met Cube games. Is bv. met de ps2 of ps3 toch beter geregeld. Ik zou toch nog graag de games die ik gemist heb nog in een winkel willen kopen.
Ik kijk zelf vaak op Next-level die hebben een groot assortiment en vaak nog in nieuwstaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel erg prijzig voor gamecube games.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:51
Was vanmiddag in de FRS in Rotterdam Lijnbaan. Zie ik daar Geist (9.99 Euro) en Lego Starwars II (39,99 Euro) liggen. Dus ik neem ze beiden mee naar de kassa en vraag daar waarom die Lego Starwars II 39,99 is en niet zoals de rest ook 9,99. Zegt die kerel achter de kassa dat ik hem ook mag meenemen voor 9,99. Alle GC spellen waren verlaagd in prijs, ze waren alleen vergeten deze ook af te prijzen. Dus weer 2 games erbij !

BTW, Mediamarkt in Rotterdam (zowel centrum als Alexandrium) hebben nog zat GC memorycards liggen van 16mb (Speedlink) voor 14,- Euro. Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Goede alternatieven zijn de .snap memorycards. Replay Games verkoopt deze o.a.
Zij geven ook aan dat dit één van de weinigen 3rd party memorycards is die goed functioneren. Kocht zelf destijds de 64mb versie voor 15 euro. Werkt nog steeds 100%. aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:41

TdV

In tilburg lag er niets fatsoenlijks bij de beide FRSen; jammer want ik zoek mario kart double dash nog steeds voor een leuke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Woei, Play-Asia heeft weer zomeruitverkoop. 20% korting op alles wat in voorraad is. Resident Evil 4 Wii Editie nog maar € 26.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Jammer alleen voor USA wii.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat een *** spel hebben ze gemaakt van Mario Party 8! Ik ben een van de laatsen die over de graphics van de Wii gaat zeuren, maar dit slaat nergens op. Het spel ondersteunt alleen in het menu breedbeeld. Tijdens het spelen dus twee mooi gekleurde balken. Daarnaast heb ik nog nooit zoveel kartels gezien in een spel.

Persoonlijk *ik heb alle Mario Party delen* vind ik zelfs de N64 versies nog mooier. Gameplay gaat vooraan, die lijkt oké, maar ik vind dit gewoon nergens op slaan.
Iemand mee eens, of heeft niemand dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werken japanse controlers en memory cards ook op een nederlandse pal wii? (zilveren controler en memory card bij play-asia voor 26 euro, nieuw en van nintendo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mijn Wii is overleden, tijdens een potje Rayman :(

Hij bleef hangen. De Wii uitgezet, waarna hij compleet dood bleek. Alle kabels er uit gehaald, er in gedaan, maar helemaal niks.

Morgen maar eens Nintendo bellen. Is mijn eerste Nintendo console die kapot is, in 20 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Das balen :(
Gelukkig heeft Nintendo wel een goede repair service!

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die nog een Wii zoekt!
Dimension Plus heeft voorraad voor zo lang als het duurt :P

Je moet alleen wel een Game of Accesoire bij bestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 23:23:
werken japanse controlers en memory cards ook op een nederlandse pal wii? (zilveren controler en memory card bij play-asia voor 26 euro, nieuw en van nintendo)
gamecube controllers 15 euro, wave bird 23.

en die werken gewoon

mocht je bestellen, zou je er dan één mee kunnen bestellen? want ik heb geen cc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Laatst online: 22:32
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 00:02:
Voor iedereen die nog een Wii zoekt!
Dimension Plus heeft voorraad voor zo lang als het duurt :P

Je moet alleen wel een Game of Accesoire bij bestellen :(
De MediaMarkt in Groningen heeft nu ook pallets vol staan, zag ik vandaag (enkele honderden stuks).
Dus ik denk dat de leverproblemen in Nederland voorbij zijn :)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werd ook wel tijd O-)

Net ff met Excite Truck bezig geweest, deed me een beetje denken aan Ignition. Dezelfde soort chaos alleen dan in full 3d :P

Nostalgie (clickable):
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/18/Ignition_-_Box_Front.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Excite truck leek me niet boeiend dus niet gekocht, maar ik was absoluut dol op Ingition. Beste "arcade" racespelletje dat pc ooit gehad heeft :)

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 06-07-2007 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
  • Laatst online: 15-05 09:16
RAILGUNNER schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 00:22:
[...]

De MediaMarkt in Groningen heeft nu ook pallets vol staan, zag ik vandaag (enkele honderden stuks).
Dus ik denk dat de leverproblemen in Nederland voorbij zijn :)
Ik denk idd dat de problemen langzamerhand voorbij zijn. Ik zag net op Wehkamp dan mijn bestelling er niet bij stond, ik ga er dus vanuit dat hij op de post is :) :)
Dat wordt weinig slaap in het weekend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb gisteren RE4 uitgespeeld en heb nu dus de beschikking over Seperate Ways.
Score voor RE4 was: 81% hit ratio (thank you Wiimote), 903 killer en ongeveer 16 uur speeltijd.
Hiermee heb ik
spoiler:
een unlimited rocketlauncher en de 'matihilda'
vrij gespeeld.
Voor de mensen die graag meteen met Seperate Ways willen beginnen wil ik best mijn savegame mailen of ergens posten.

Ik hoop dat Seperate Ways redelijk snel gaat want ik wil ook met Scarface aan de gang!

[ Voor 10% gewijzigd door Deddiekoel op 06-07-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 00:45:
Werd ook wel tijd O-)

Net ff met Excite Truck bezig geweest, deed me een beetje denken aan Ignition. Dezelfde soort chaos alleen dan in full 3d :P

Nostalgie (clickable):
[afbeelding]
Leuk spel dus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Deddiekoel schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:57:
Ik heb gisteren RE4 uitgespeeld en heb nu dus de beschikking over Seperate Ways.
Score voor RE4 was: 81% hit ratio (thank you Wiimote), 903 killer en ongeveer 16 uur speeltijd.
Hiermee heb ik
spoiler:
een unlimited rocketlauncher en de 'matihilda'
vrij gespeeld.
Voor de mensen die graag meteen met Seperate Ways willen beginnen wil ik best mijn savegame mailen of ergens posten.

Ik hoop dat Seperate Ways redelijk snel gaat want ik wil ook met Scarface aan de gang!
hmmm 16 uur vinnik niet zo heel veel.... (moet zeggen dat ik red steel ook in 15 uur uitgespeeld heb) had eigenlijk gehoopt dat RE4 wel de 20 uur zou halen. ik zit nu volgens de save game op 5,5 speeluren en ik ben nu bij het meertje met die grote "snoek" :+

wat is dat seperate ways? het hele spel overnieuw maar dan met een ander personage of zijn het ook andere levels? en zijn er nog meer onderdelen die je vrij kunt spelen/unlocken?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Chaoss schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:16:
[...]
wat is dat seperate ways? het hele spel overnieuw maar dan met een ander personage of zijn het ook andere levels? en zijn er nog meer onderdelen die je vrij kunt spelen/unlocken?
Het is nu al de hele tijd het spel opnieuw. Zit nu op 6 uur, ben iets verder dan de "snoek".
Heb nu
spoiler:
de presidents-dochter
gevonden.
Maar tot nu toe kom je steeds weer terug in dezelfde farm/graveyard/village etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een schaamteloze kopie van Gamer.nl getrokken :)

Sonic the Hedgehog 2 (Megadrive)
800 punten
Wiimote, Classic Controller, Gamecube Controller

Ecco : Tides of Time (Megadrive)
800 punten

Golden Axe 2 (Megadrive)
800 punten

Dragon Spirit (Turbografx)
600 punten

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 11:00 . Reden: Layout aanpassingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

BassieBulk schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:33:
[...]

Het is nu al de hele tijd het spel opnieuw. Zit nu op 6 uur, ben iets verder dan de "snoek".
Heb nu
spoiler:
de presidents-dochter
gevonden.
Maar tot nu toe kom je steeds weer terug in dezelfde farm/graveyard/village etc...
Als je daar pas op 6 uur zit red je de 20 wel.

En de omgevingen wijzigen nog, dat zie je vanzelf.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 00:14:
[...]

en die werken gewoon

werken japanse memory cards dan ook in een pal wii?, gaat die memory card er eigenlijk ver genoeg in zodat het klepje dicht kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Chaoss schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:16:
[...]

hmmm 16 uur vinnik niet zo heel veel.... (moet zeggen dat ik red steel ook in 15 uur uitgespeeld heb) had eigenlijk gehoopt dat RE4 wel de 20 uur zou halen. ik zit nu volgens de save game op 5,5 speeluren en ik ben nu bij het meertje met die grote "snoek" :+
De eerste keer dat je het spel speelt zul je er zeker 20 uur mee bezig zijn. Ik speel het zelf voor de tweede keer en nu kom ik ook rond de 16 uur te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Ik snap het niet, zo duur en moeilijk te krijgen zijn die kaartjes toch niet:
Klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:57:
Even een schaamteloze kopie van Gamer.nl getrokken :)

Sonic the Hedgehog 2 (Megadrive)
800 punten

Ecco : Tides of Time (Megadrive)
800 punten

Golden Axe 2 (Megadrive)
800 punten

Dragon Spirit (Turbografx)
600 punten
He, ik dacht dat de VC games niet met de WiiMote speelbaar waren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Klein verzoekje:
Zouden jullie de Resident Evil discussie hier willen voortzetten. Het begint wat spoilerig enzo te worden en daarnaast is dit nog steeds het Gamecube/Wii topic en geen Resident Evil topic.

:)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Laatst online: 21:16
PWM schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:40:
[...]

Zo, anders ga je voortaan eens de FP lezen, staat een compleet kopje over welke controller wat ondersteund. Sommige games en platformen zijn gewoon met de wiimote te spelen, zit vooral in het aantal gebruikte knoppen en evt vereiste van een analoge stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:38:
[...]

werken japanse memory cards dan ook in een pal wii?, gaat die memory card er eigenlijk ver genoeg in zodat het klepje dicht kan?
1. Ja

2. Lijkt me wel als je de originele hebt, 3rd party zou kunnen verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 22:43
PWM schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 23:26:
Mijn Wii is overleden, tijdens een potje Rayman :(

Hij bleef hangen. De Wii uitgezet, waarna hij compleet dood bleek. Alle kabels er uit gehaald, er in gedaan, maar helemaal niks.

Morgen maar eens Nintendo bellen. Is mijn eerste Nintendo console die kapot is, in 20 jaar :)
Ik heb ook eens gehad dat de Wii dood leek, lampje bleef uit, alle kabels eruit/erin hielp ook niet.
Wou de volgende dag nintendo bellen en had de Wii die nacht uit het stopcontact gelaten, sloot hm net voordat ik ging bellen aan en.....hij deed het weer. Dit is al een tijdje geleden en hij werkt nog steeds perfect.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

BarôZZa schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:56:
[...]

1. Ja

2. Lijkt me wel als je de originele hebt, 3rd party zou kunnen verschillen
Memory card steekt eruit hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:40:
[...]

Altijd al geweest. Sterker nog. Oude games spelen lekkerder met de Wii Remote dan met de classiccontroller.

De Wii remote is net een oude NES controller, ook al is hij iets minder breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

[...]

en die werken gewoon

Ik wil ook wel een wavebird mee bestellen vanaf playasia. Laat even wat weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 19:19:Is er nog ergens een (internet) winkel waar je Super Mario Sunshine en Zelda the Windwaker nieuw kan kopen? (voor een redelijke prijs in de pal uitvoering) ik ben ook opzoek naar een nieuwe gamecube controler en memory card voor me wii maar je kan het nergens meer kopen :?
Ik weet niet waar je woont (Quicknet klinkt ergens in het noorden als ik het goed heb) maar de Dixons in Rotterdam Centrum is erg behulpzaam voor Gamecube artikelen en de Free Record Shop ook voor Games :)

Sunshine + 251 blocks heb ik per stuk 29,99 betaald ergens in Januari.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
nero355 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:41:
[...]

Ik weet niet waar je woont (Quicknet klinkt ergens in het noorden als ik het goed heb) maar de Dixons in Rotterdam Centrum is erg behulpzaam voor Gamecube artikelen en de Free Record Shop ook voor Games :)

Sunshine + 251 blocks heb ik per stuk 29,99 betaald ergens in Januari.
Ben bang dat ze inmiddels nog maar weinig zullen hebben. Afgelopen 2 dagen ben ik bij 2 verschillende Dixons filialen geweest die beide geen enkel Gamecube artikel meer hebben en met de uitverkoop van FRS zal daar ook vrijwel niets meer zijn ben ik bang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Een trailer van de nieuwe RE: http://www.youtube.com/watch?v=fJ2fM_i-NHw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Was vanmiddag in de FRS in Noordwijk

Is denk pas een jaar geopend, heeft niet eens gamecube spellen in de verkoop...... best jammer, ben eigenlijk wel benieuwd naar Mario Sunshine

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
[...]

en die werken gewoon

Waar staat 23 euro voor die wavebird? Als ik bij play-asia kijk zie ik er maar eentje en die is 29 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Kom er net achter dat Scarface automatisch naar 50hz schakelt, ook al heb je de wii op 60hz staan! Beetje jammer! Iemand een oplossing? We want 60!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
Ik dacht al zo iets ja. Scherm flikkerde behoorlijk goed af en toe.

[ Voor 7% gewijzigd door jip_86 op 06-07-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Dat is dus wel mooi genaaid, want het zorgt ervoor dat die filmpjes niet helemaal vloeiend gaan en je hebt op die manier niet de vloeiendheid van 60fps, die je behoort te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
xsive schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 20:04:
Dat is dus wel mooi genaaid, want het zorgt ervoor dat die filmpjes niet helemaal vloeiend gaan en je hebt op die manier niet de vloeiendheid van 60fps, die je behoort te hebben.
Staat ook niks van op het doosje nee. Anders heb je altijd zo'n 50/60 hz compatibel icoontje bijv. op de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Had eigenlijk gehoopt dat alle games gewoon 60hz zouden ondersteunen... Zou het niet te omzeilen zijn? Ander spel opstarten met 60hz, disc eruit, scarface erin en dan game reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
weet iemand waar de Nunchuks nog op voorraad zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
De iBood van vandaag is een Wii!
Hij heeft er wel geteld 7 minuten op gestaan voordat hij uitverkocht was. De iBood prijs was erg goed en ik denk dat de Wii dus nog wel in high demand is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7082430A.gif

is dit een beetje redelijke kwaliteit én compatible met gamecube games op de Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehrm, nee... Dat is geen redelijke kwaliteit.
Ehrm, ja... Die is wel compatible met gamecube games.

De merken BigBen en bijvoorbeeld Piranha, zijn gewoon helemaal niks.
Die controllers vallen na 3 uur spelen al uit elkaar ! Je kunt beter gewoon een officiele Nintendo controller halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
Beter een drie jaar oude grijs gespeelde officiele nintendo controller dan een gloedjenieuwe third party. Kwalititeitsverschil is enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
In december mijn Wii gekocht en omdat ik er op dat moment niet veel mee deed weer verkocht. Maar omdat de roep toch bleef klinken deze week weer een Wii gehaald :)

Nu moet ik 500 points betalen om internet op de Wii te kunnen gebruiken :(
Is er nog een manier om dit gratis op de Wii te kunnen zetten (via SD ofzo?) of wordt dit straks alsnog gratis? Wil best nog even wachten en gebruik mijn points liever voor Virtual Games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nee word niet gratis.

De browser was gratis voor mensen die de trail versie al hadden gedownload of voor juni (zoiets) deden. Nu moet je 500 points betalen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
jammer... al had ik de trial destijds al gedownload natuurlijk... zij het op de andere Wii... ach ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Fuck! Dat meen je niet?? Bah wat zonde. Dat was 1 van de mooie dingen aan het apparaat, nu moet je ervoor betalen!

Ook heb ik iets gelezen over het programma Orb. Hiermee kan je je Wii koppelen aan je PC en zo je files op je PC op de Wii afspelen. Iemand ervaringen mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

hemiparo schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:13:
Nu moet ik 500 points betalen om internet op de Wii te kunnen gebruiken :(
Is er nog een manier om dit gratis op de Wii te kunnen zetten (via SD ofzo?) of wordt dit straks alsnog gratis? Wil best nog even wachten en gebruik mijn points liever voor Virtual Games!
Je had gewoon vorige week een Wii moeten halen. :P Toen was ie nog gratis. Ik heb de browser nog gratis kunnen downloaden vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Duh... zou ik wel hebben willen doen ja... alleen waren ze toen nergens te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het wel eens eerder gevraagd/gemeld is maar kan het even niet terug vinden.

Welk programmatje kan het beste gebruikt worden om video's te streamen van de PC naar de Wii?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.