Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 86 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.788 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:15
Walkman schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:30:
[...]

Waar staat 23 euro voor die wavebird? Als ik bij play-asia kijk zie ik er maar eentje en die is 29 euro...
Ik zie het, prijs is weer aangepast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik was net in de stad en zag bij Bart Smit en Dixons van die Wiimote opladers staan. Aangezien ik zo stom ben geweest om mijn batterij oplader bij een vriend te laten liggen was ik het toch aant overwegen.
Maar beide units (1 van Piranha en 1 van ik meen joytech) hebben geen eigen stekker. Eentje moest via USB en de ander had een verloopstukje voor de Wii power kabel.
Zijn er mensen hier die een dergelijke oplader hebben? En welke heb je dan en bevalt ie?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:51
Deddiekoel schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 13:48:
...
Zijn er mensen hier die een dergelijke oplader hebben? En welke heb je dan en bevalt ie?
En wat ik ook graag zou willen weten: Blijft het apparaat opladen via USB ook al staat de Wii uit? Dus m.a.w. geeft de Wii wel stroom via de USB poort als hij uit (standby) staat?

V.w.b. de Gamecube controllers: ik heb zelf deze gehaald voor 15,- Euro:
http://www.consoleshop.nl...-controller-gamecube.html

Kon nergens een originele vinden en deze zou nauwelijks te onderscheiden zijn van de originele controller. Moet toegeven dat hij niet al te degelijk aanvoelt, maar voor die 15,- mag je ook geen wonderen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
xsive schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 23:37:
Had eigenlijk gehoopt dat alle games gewoon 60hz zouden ondersteunen... Zou het niet te omzeilen zijn? Ander spel opstarten met 60hz, disc eruit, scarface erin en dan game reset?
Dat is dus ook precies de reden dat ik per se een NTSC Wii wilde hebben..... Helaas neemt Nindendo de Europese gamer nog steeds niet serieus.

[ Voor 8% gewijzigd door Schweino op 07-07-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Schweino schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 14:11:
[...]

Dat is dus ook precies de reden dat ik per se een NTSC Wii wilde hebben..... Helaas neemt Nindendo de Europese gamer nog steeds niet serieus.
Nintendo heeft helemaal niets met 60Hz ondersteuning in Scarface te maken? Daarvoor moet je bij Sierra Games gaan klagen, alle Nintendo spellen ondersteunen 60 Hz.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Net twee wavebirds besteld op play-asia.com.

Hoop dat ik geen import kosten hoef te dokken...

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hostje schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 14:04:
[...]
V.w.b. de Gamecube controllers: ik heb zelf deze gehaald voor 15,- Euro:
http://www.consoleshop.nl...-controller-gamecube.html

Kon nergens een originele vinden en deze zou nauwelijks te onderscheiden zijn van de originele controller. Moet toegeven dat hij niet al te degelijk aanvoelt, maar voor die 15,- mag je ook geen wonderen verwachten.
Ik had er een bij de V&D gehaald, liggen daar voor 9,95 van BigBen, witte controllers, echter na gebruik kreeg ik de stekker pas met veel moeite los, moest hem iets draaien om hem er weer uit te krijgen. In 1e instantie bijna de complete aansluiting uit de Wii getrokken zoveel kracht moest ik zetten :( . Dus toch maar op zoek naar een originele ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Nou dat vastzitten van de controller aansluiting heb ik ook met mijn originele platinum controllers, dat ligt toch echt aan de wii!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xsive schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 14:41:
Nou dat vastzitten van de controller aansluiting heb ik ook met mijn originele platinum controllers, dat ligt toch echt aan de wii!
Ok bedankt wist ik dus niet. Maar over die wavebird ik heb hem gezien in Den Haag voor 49,95 is dat te duur? En hoe werkt ie precies, waar sluit je bijv. je ontvanger aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Nou ik vind 49.95 persoonlijk te duur voor een wavebird controller. Zeker als je bedenkt dat Dixons ze voor 19.95 de deur heeft uitgedaan. Ik had toen net pech, dus ik zocht er nog steeds naar eentje. Maar ik wilde er niet meer dan 35 euro voor betalen. Heb nu bij playasia.com inclusief verzendkosten 2 stuks voor 69 euro. Play asia heeft trouwens de gewone originele controllers voor 15 euro excl verzendkosten in de aanbieding dus dat is ook geen geld! Maar dan moet ik dus wel hopen dat ik geen invoerrechten hoef te betalen.

Hoe een wavebird werkt? Je hebt een receiver die in de aansluiting voor een gamecube controller komt en vervolgens kun je tot ongeveer 6m van je wii/gamecube verwijderd zijn met dat ding.
Sinds ik draadloos gewend ben met die wii controllers, wil ik niets anders meer en ik merk dus dat ik niet zo snel meer een gamecube spel speel daardoor. Maar omdat het een oude console is, wil ik er niet meer veel geld insteken. Overigens worden de wavebirds overal steeds duurder, omdat ze volgens mij niet meer gemaakt worden en de winkels doorhebben, dat er best wel vraag naar is, vanwege de gamecube compatibility met de wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
xsive schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 14:41:
En daarna gaat ie er wel gewoon weer uit.
xsive schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 15:00:
Nou niet zo soepel als bij de gamecube. Idd best wel kracht zetten. Zeker in het begin!

Daarnaast vind ik het gewoon klote dat die aansluitingen bovenop zitten. Ben echt bang dat ik mijn Wii van het TV meubel trek. Bij de gamecube zit dat toch wat beter.
Dan leg je je wii neer hoeft niet perse in het standaard te staan natuurlijk. Dan zitten ze net als met de gamecube aan de zijkant.

[ Voor 47% gewijzigd door jip_86 op 07-07-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Nou niet zo soepel als bij de gamecube. Idd best wel kracht zetten. Zeker in het begin!

Daarnaast vind ik het gewoon klote dat die aansluitingen bovenop zitten. Ben echt bang dat ik mijn Wii van het TV meubel trek. Bij de gamecube zit dat toch wat beter.

[ Voor 49% gewijzigd door xsive op 07-07-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Bij Next level hebben ze nog gamecube controllers voor een schappelijke prijs
http://next-level.nl/?con...s&Main=13&sub=Accessoires

http://www.nedgame.com

heeft ook nog controllers voor de gamecube voor een wat schappelijker prijsje

Bitfighter

[ Voor 25% gewijzigd door Bitfighter op 07-07-2007 15:38 ]

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
xsive schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 15:00:

Ja dat had ik gisteren dus :( viel mijn wii van ongeveer 1 meter naar beneden. gelukkig niks kapot, ik twijfel nu dan ook om maar een wavebird te kopen. Maar ik heb net al voor 150 euro cube games gekocht.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Konami viert de tiende verjaardag van DDR met Dance Dance Revolution Hottest Party voor de Wii. Er wordt ook een daadloze (BlueTooth) dansmat voor uitgebracht, maar hopelijk kun je ook de GameCube dansmat gebruiken.

Goed nieuws in ieder geval. Tevens fijn dat het dit keer "without Mario" is zeg maar. Als ik de pagina bekijk krijgen we tenminste echte J-Pop uit de Bemani reeks i.p.v. Mario deuntjes.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ik zie op de pagina nochtans niets over de muziek die we gaan krijgen. Gewoon quotes van de directors van de bekendste bemani games. "Tada no DDR dewa nai" of "yararemashita..." is nogal lege marketingtalk imo, en of mario er in gaat zitten weet je dus totaal niet :p. Al ben ik wel benieuwd wat ze ervan zullen maken.
(en DDR is eerder eurobeat, j-pop zit vooral in pop 'n music, maar nu ben ik aan het vitten O-) )

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 07-07-2007 16:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vandaag nog even wezen kijken naar GameCube spellen bij de FRS in Zoetermeer...
Was niet veel meer...
Wel wat Wii titels in de aanbieding voor 29 euro gezien... Maar zit een beetje in geldnood ;)

Overigens; ook hier bij de mediamarkt pallets vol met wii's... Kon alleen niet ontdekken of het buitenlandse waren of nederlandse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 gaat online op de Wii.
Nieuws | 7 juli 2007 - In de laatste editie van het videogame-magazine Famitsu staat aangegeven dat de Wii-editie van het vechstpel Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 online speelbaar is via Nintendo WiFi Connection. Wat we hier precies van kunnen verwachten is nog onbekend, en of de PlayStation 2-editie online mogelijkheden kent is nog onduidelijk.
Bron

Lijkt me echt vet als je online kan vechten of co-op singeplayer doen, maar ja. Eerst even afwachten wat ermee bedoelt wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb even rond gezocht en de Nyko charge station lijkt mij het beste. Om de volgende rederen:
- Goede kwaliteit
- Er is rekening gehouden met de wrist strap
- Stekker voor in het stopcontact

Kreng is echter alleen in de VS te krijgen...dus dan is dat stopcontact verhaal iets minder praktisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ben nu toch ook wel benieuwd of die dingen op usb ook laden als de wii uitstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MikeyMan schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 19:30:
Ben nu toch ook wel benieuwd of die dingen op usb ook laden als de wii uitstaat...
Van wat ik begrepen heb laden die dingen nog steeds als de Wii in standby staat (geel lampje) maar niet als die uit staat (rood lampje). Is een van de redenen dat ik geen USB wil (tweede is beperkte hoeveelheid stroom die beschikbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapidgorgon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-09 15:43

rapidgorgon

Ambitious, but rubbish

Als het lampje geel is, kan je nog steeds stroom trekken. Zo laad ik soms mijn MP3-speler op.
Dat een rood lampje betekent dat hij volledig uitstaat (wat is dan 'uit' als er nog een lampje brandt?), is nieuw voor mij. Een rood lampje heb ik alleen nog maar gehad als hij was vastgelopen (de power-knop enkele seconden indrukken) of de stroom was uitgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb net heel even Scarface gespeeld en eerste indruk is ietswat teleurstellend. Vind de controls niet zo briljant als ik had gehoopt. Maar ik heb echt maar heeeel even gespeeld. Vanavond moet eerst RE4 helemaal uit en dan ga ik me hier op richten. Baal ondertussen wel dat Harry Potter er nog steeds niet is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:08
Harry Potter heb ik dacht ik al wel bij de FRS enzo gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Lizard schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 21:26:
Harry Potter heb ik dacht ik al wel bij de FRS enzo gezien.
Klopt, maar de meesten wachten hier op de engelstalige versie die je via bijv. Engeland (internet ftw!) moet bestellen. Ik heb m vorige week vrijdag besteld en ook nog steeds niet binnen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Gamesmoralist Jack Thompson is tijdelijk geschorst door de Orde der Advocaten in Florida, omdat hij een psychologisch onderzoek moet ondergaan. Thompson heeft zich ten doel gesteld het moreel verval in en door computerspellen tegen te gaan.
meer
_/-\o_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Ben nu Bio Hazard 4 in professional mode opnieuw aan het spelen. Da's echt leuk, dit had gewoon de standaard moeilijkheidsgraad moeten zijn. Nu zit er tenminste nog een beetje uitdaging in. Vijanden lopen nu sneller en ontwijken wanneer je op ze richt. Ook moeten ze vaker geraakt worden als in normale modus.

Wat dan weer wel jammer is, is dat wanneer je professional speelt met een alternatieve outfit voor Leon, de filmpjes hier niet op zijn aangepast. In de filmpjes zie je Leon in zijn reguliere outfit en in het spel in zijn special outfit.

Ik heb inmiddels Ashley gevonden en haar alternatieve outfit is:
spoiler:
een ridderharnas. Alles ketst af, ze kan hiermee eigenlijk niet dood. Mischien hoort dit zo omdat professional mode anders te moeilijk zou zijn. Als je op haar richt valt het vizier dicht :)

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joch_um_all
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:25
Wie weet of er een manier is om via de Wii uitzending gemist te bekijken. Opera opent de steam niet. Dit in tegenstelling tot youtube waar de streams het gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 14:11:
[...]

Same here. Volgens mij werd er in november nog gezegd door een aantal mensen hier: niet nodig, alles draait op 60 Hz, full screen. Inmiddels weet ik beter. Een USA Wii is goedkoper (ex verzend), de spellen zijn goedkoper, komen in de regel eerder uit en draaien altijd op 60 Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Joch_um_all schreef op zondag 08 juli 2007 @ 00:31:
Wie weet of er een manier is om via de Wii uitzending gemist te bekijken. Opera opent de steam niet. Dit in tegenstelling tot youtube waar de streams het gewoon doen.
Uitzending Gemist gebruikt geen Flash-video, zoals YouTube wel doet. Uitzending Gemist heeft alleen voor ondersteuning voor het WMV formaat. Opera Wii heeft alleen ondersteuning voor Flash Video. WMV is een proprietary Microsoft formaat, dus de Wii zal daar waarschijnlijk nooit ondersteuning voor krijgen. Het gaat dus niet werken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03 23:25
Walkman schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:44:
Snap niet dat er nog steeds Mortal Kombat spellen gemaakt worden, zit er nog iets vernieuwends in?
Dat hoeft niet, als het spel leuk is of mooi, dan koopt men het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
MetroidPrime schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 14:14:
[...]

Nintendo heeft helemaal niets met 60Hz ondersteuning in Scarface te maken? Daarvoor moet je bij Sierra Games gaan klagen, alle Nintendo spellen ondersteunen 60 Hz.
Dat hebben ze wel degelijk. Nintendo kan (net als Microsoft dat doet) eisen stellen aan de ontwikkelaars wat betreft het wel of niet toevoegen van een 60Hz / 480p / breedbeeld optie in spellen, en dat doen ze niet......

Overigens heeft Nintendo er bewust voor gekozen om Virtual Console spellen hier in 50Hz uit te brengen, en niet een 60Hz optie als extra keuzemogelijkheid er bij te zetten.

Ook ben ik benieuwd of Nintendo inderdaad alle eigen PAL spellen een 60Hz optie blijft geven, op de Gamecube was dit ook de bedoeling maar bleek dit later bij een aantal spellen toch niet zo te zijn....

[ Voor 28% gewijzigd door Schweino op 08-07-2007 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Gisteren eindelijk RE4 uitgespeeld.
spoiler:
Had ook bijna assignment Ada uitgespeeld, maar daar krijg je op het einde ALWEER Krauser en met alleen een TMP is die vent bijna niet te doen (voor mij) dus heb ik hem maar uit gezet.

Daarna met Scarface verder en er zit wel veel in die game zeg. Ben nog steeds met de "intro" bezig. Heb net mijn eerste front bemachtigd. Moet er nog wel inkomen want het is wel even wennen na RE4. Maar dat komt wel goed denk ik.
Ben wel nog steeds blij dat ik toch RE4 heb gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Deddiekoel schreef op zondag 08 juli 2007 @ 10:44:
Gisteren eindelijk RE4 uitgespeeld.
spoiler:
Had ook bijna assignment Ada uitgespeeld, maar daar krijg je op het einde ALWEER Krauser en met alleen een TMP is die vent bijna niet te doen (voor mij) dus heb ik hem maar uit gezet.

Daarna met Scarface verder en er zit wel veel in die game zeg. Ben nog steeds met de "intro" bezig. Heb net mijn eerste front bemachtigd. Moet er nog wel inkomen want het is wel even wennen na RE4. Maar dat komt wel goed denk ik.
Ben wel nog steeds blij dat ik toch RE4 heb gekocht!
He, wat toevallig! Na bijna anderhalf jaar heb ik RE4 gisteren ook eindelijk eens uitgespeeld. Ik moet zeggen dat ik het eiland-deel echt een stuk minder vond. Toch een prachtige game-ervaring geweest

Trouwens, ik zag het volgende staan op gamewinners.com:
spoiler:
When you complete the original game, you will have the option to start a new game with all of your items from the end of your first session.

Maar als ik een nieuwe game start heb ik al mn items niet meer :(

[ Voor 14% gewijzigd door cheiron op 08-07-2007 11:01 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Overigens heeft Nintendo er bewust voor gekozen om Virtual Console spellen hier in 50Hz uit te brengen, en niet een 60Hz optie als extra keuzemogelijkheid er bij te zetten.
Dat heeft niks met keuze te maken. TV's hier zijn nog altijd PAL en niet NTSC. Roms kan je meestal alleen op NTSC of PAL draaien, niet PAL60. Dan zouden ze dus NTSC games te koop moeten neerzetten, waarop een hoop mensen problemen zouden krijgen met hun TV i.c.m. de Rom.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
Heb nu ook een wii. Maar blijf je dit altijd zo houden dat de cursor in het wii menu bv. Altijd wel iets schokt. In games heb geen last zoals met wii sports en mario party. Alleen als je een cursor kunt besturen schokt tie af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaaoie17 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 12:12:
Heb nu ook een wii. Maar blijf je dit altijd zo houden dat de cursor in het wii menu bv. Altijd wel iets schokt. In games heb geen last zoals met wii sports en mario party. Alleen als je een cursor kunt besturen schokt tie af en toe.
Dat hoort niet, als alles goed staat ingesteld en afgesteld. Je moet even kijken naar andere lichtbronnen, de opstelling van de sensorbar en de gevoeligheid van de controllers (in het menu). Als je daar een beetje mee gaat experimenteren dan moet het echt soepel gaan.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Misschien zit je er ook te ver van af, bij mij gaat hij dan ook een beetje schokken namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Hoedje schreef op zondag 08 juli 2007 @ 12:19:
[...]

Dat hoort niet, als alles goed staat ingesteld en afgesteld. Je moet even kijken naar andere lichtbronnen, de opstelling van de sensorbar en de gevoeligheid van de controllers (in het menu). Als je daar een beetje mee gaat experimenteren dan moet het echt soepel gaan.
Heb jij nog met de gevoelig heid gespeel enzo en de lichbronnen. Of was die uit de doos al meteen goed?

ik zit er ongeveer 2 meter vanaf.

[ Voor 3% gewijzigd door jaaoie17 op 08-07-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

sinds ik mijn sensitivity op 5 heb staan, gaat alles soepel, ook vanaf de bank!
bij scarface kun je dit goed testen omdat hij zo'n tekentje geeft als je wiimote niet op het scherm gericht is. eerst haperde dat nogal, nu perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

play.com kan harry potter (engels) trouwens direct leveren! Inclusief verzendkosten voor 47 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
cheiron schreef op zondag 08 juli 2007 @ 10:54:
[...]

He, wat toevallig! Na bijna anderhalf jaar heb ik RE4 gisteren ook eindelijk eens uitgespeeld. Ik moet zeggen dat ik het eiland-deel echt een stuk minder vond. Toch een prachtige game-ervaring geweest

Trouwens, ik zag het volgende staan op gamewinners.com:
spoiler:
When you complete the original game, you will have the option to start a new game with all of your items from the end of your first session.

Maar als ik een nieuwe game start heb ik al mn items niet meer :(
Over opties na het uitgespeeld te hebben:
spoiler:
Je moet de savegame die je toen hebt gemaakt laden, dan kun je nog een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
WTF! ook die Zelda voor 10 Euro?!

En Deddiekoel, dat ga ik proberen, thanx!
Even lekker raggen met mn TMP in het eerste level. Whehe

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
xsive schreef op zondag 08 juli 2007 @ 13:41:
sinds ik mijn sensitivity op 5 heb staan, gaat alles soepel, ook vanaf de bank!
bij scarface kun je dit goed testen omdat hij zo'n tekentje geeft als je wiimote niet op het scherm gericht is. eerst haperde dat nogal, nu perfect!
Toen jij die gevoeligheid op 5 hebt gezet. Had je dan gewoon 2 stippen knipperen? Of lette je daar niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
jaaoie17 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 15:49:
[...]

Toen jij die gevoeligheid op 5 hebt gezet. Had je dan gewoon 2 stippen knipperen? Of lette je daar niet op
Lijkt me wel. Het instellen heeft als doel juist twee stippen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Knipperen?

Dingen branden toch continu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

nee ze dienen te knipperen... "constant blinking"

check dit btw: (en dan vooral de trailer)
http://www.playlogic.nl/games/?id=obscure2

Nederlandse Resident Evil rip-off voor o.a. Wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ziet er zowaar wel cool uit, dat Obscure 2. Wie weet :)

RE4:

spoiler:
Net dat stuk gehad in het kasteel waar Ashley een paar hendels moet omhalen en jij moet beschermen. Damn. Lastig stuk (een van de lastigste in het spel; ging er nu dan ook voor de eerste keer deze run dood) en toch geweldig. Iedere keer weer vergeet ik hoe goed RE4 eigenlijk is :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Weet niet of iemand ze al gepost heeft maar :

Afbeeldingslocatie: http://www.smashbros.com/en_us/stages/images/stage05/stage05_070706a-l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.smashbros.com/en_us/stages/images/stage05/stage05_070706b-l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.smashbros.com/en_us/stages/images/stage05/stage05_070706c-l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.smashbros.com/en_us/stages/images/stage05/stage05_070706d-l.jpg

:>

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb RE4 nog niet echt ver gespeeld maar het doet me qua strategie soms denken aan Goldeneye 007 voor de N64, vooral de tactieken en ook Ashley beschermen etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn cursor knippert ook als ik in het Wii menu zit, enkel alleen daar. Ik heb er vandaag niet op gelet, maar een tijd geleden was dit wel zo, anyway geen problemen in de spellen zelf.
Ik heb zaterdag weer een paar nieuwe spellen gekocht, of vrijdag ik weet het niet meer :)
Mario party 8
Red steel
Rayman raving rabbits

Mario party 8, is leuk , hij gaat eigenlijk iets te snel en daarmee bedoel ik eigenlijk het hele spel op zich, het lopen over het spelbord etc.

Red steel alleen even multiplayer gespeelt met een vriend van me, alleen zijn die maps uber klein, de graphics vallen ietwat tegen, had ze iets beter verwacht, dus dan moet de singleplayer gameplay toch wel goed zijn??

Rayman is leuk, 75 minigames alleen veel van hetzelfde als je kijkt naar de dingen die je moet doen, ik vind het eigenlijk gewoon een grappig spel en het is puur om je even te vermaken of om je tijd te doden :)

Ook meteen een nunchuck erbij gekocht, en een LAN adapter, binnenkort ga ik dus online gamen maar ik weet nog niet welke, misschien wel mario strikers football of hoe heet het precies?
Even wachten tot mijn salaris, heb nu bijna 800 euro uitgegeven aan de wii :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 13:38

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Mario Strikers is echt een aanrader, speel hiet iedere dag, ook online.
Online soms een beetje lag maar over het algemeen soepel, en altijd spannend.
Het is wel even wennen aan de chaos in het spel, dan raak je ook even de bal kwijt.
Sinds gisteren ook mario party8, de WII wordt met de dag meer gebruikt.
Nu nog hopen dat de echte toppers er ook snel komen.
Ook een online shooter lijkt mij ideaal spelen op de WII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 11:02

Desperado112

Mokum

Ik las net op N-europe dat wwarschijnlijk dit jaar mario-kart voor de WII uit komt ipv Smas brothers!!!
Smas Brothers komt wel in 2007 in japan en amerika uit maar niet in europa. terwijl wij wel gelukkig gemaakt gaan worden met mario-kart en amerika niet hehehe.
stiekem zat ik toch wel te wachten op smsb...

[ Voor 50% gewijzigd door Desperado112 op 08-07-2007 20:49 ]

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Desperado112 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 20:46:
Ik las net op N-europe dat wwarschijnlijk dit jaar mario-kart voor de WII uit komt ipv Smas brothers!!!
Super Smash Brothers of Mario Kart. Het maakt geen drol uit. Het zijn allebei top games :D
Ik ga die twee dan sowieso aanschaffen :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Desperado112 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 20:46:
Ik zou het op zich niet zo heel erg krijgen als wij dit jaar Mario Kart zouden krijgen in plaats van Smash Brothers en ze in de V.S. en Japan het omgekeerde krijgen, mits wij dit jaar wel Super Mario Galaxy krijgen naast Metroid Prime 3. Ik hoop alleen dat het niet ten koste gaat van een eventuele online multiplayer mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

cheiron schreef op zondag 08 juli 2007 @ 15:08:
[...]

WTF! ook die Zelda voor 10 Euro?!
Jups :) Lagen er woensdag nog wel 2van... (in goes) had eigenlijk alles moeten kopen voor enkele tweakers hier.. maarja... voor hetzelfde wilt niemand ze ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had gisteren de wii aangesloten via RGB, heb ik geen geluid via deze verbinding, of eerder zo goed als geen, ik hoor heeeel zachtjes iets. maar dat is nogal schrikken als je even iets anders wil zien. Iemand een idee wat de oorzaak hiervan is, misschien beter even prutsen voor ik de kabel terugstuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 08:29:
Had gisteren de wii aangesloten via RGB, heb ik geen geluid via deze verbinding, of eerder zo goed als geen, ik hoor heeeel zachtjes iets. maar dat is nogal schrikken als je even iets anders wil zien. Iemand een idee wat de oorzaak hiervan is, misschien beter even prutsen voor ik de kabel terugstuur.
Heb je de Wii misschien aangesloten met een SCART verdeelblok? Daar ging het bij mij ook mis. Ik moest eerst de Xbox er weer uit halen, om het geluid weer op een normaal niveau te krijgen.
Gelukkig zitten er op mijn verdeelblok van die knopjes waarmee ik signalen uit kan schakelen, scheelt weer een hoop stekkertrekken :).

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:02
Hebben degene die CoD 3 hebben ook last van een soort van lag ? Voornamelijk als je een groot slagveld oploopt. De besturing is dan "weg" het beeld draait alle kanten op voor een aantal seconden.Na een seconde of 15 is het ineens weg.

Klinkt dit bekend? En , nog veel belangrijker, is er wat aan te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Qoriox schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:41:
Hebben degene die CoD 3 hebben ook last van een soort van lag ? Voornamelijk als je een groot slagveld oploopt. De besturing is dan "weg" het beeld draait alle kanten op voor een aantal seconden.Na een seconde of 15 is het ineens weg.

Ik had dit ook. Game is gewoon niet zo heel goed gemaakt...
Er is een level
spoiler:
waar een kruispunt oid verdedigd moet worden

waar het zo erg wordt dat je gewoon niet meer kunt spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Qoriox schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:41:

Ja klopt dat heb ik ook. Denk dat het een bug is... helaas :( Gebeurt inderdaad alleen bij slagvelden.. .:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steven Spielberg makes his return to videogames.
http://www.msnbc.msn.com/id/19649887/site/newsweek/?from=rss
"Afterwards, we were talking about the Wii and I said, 'Wouldn't it be fun if we could dot-dot-dot?' " Spielberg says of his meeting with Miyamoto at a 2006 videogame conference. That dot-dot-dot turned out to be an action-puzzle simulator—code-named PQRS—that neatly blends the creativity of the building-blocks game Jenga with the charm of a Saturday-morning cartoon. It runs on top of a physics program that lets you manipulate blocks with the Wii remote as if it were an extension of your hand. Or, as Spielberg explains for all the non-geeks out there, "It just seemed like a great thing for the entire family to play together over Christmas. Although you don't need the excuse of a holiday to enjoy it."
Hopen dat er op de E3 meer over bekend wordt

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Vreemd genoeg was voor mijn gevoel COD3 beter op 50hz te spelen dan op 60hz. Net alsof de framerate toen constanter bleef. Ik heb idd op een paar punten ook wat last gehad van lags, maar niet zo hinderlijk dat het spel niet meer te spelen was. Had het dan ook vrij snel uitgespeeld. Heb hem vervolgens geruild voor Red Steel. Daar is ook het nodige op aan te merken, maar toch vind ik het een betere game dan COD3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Overmorgen is de E3 persconferentie van Nintendo, wat verwacht iedereen er van? Nintendo heeft al weer een tijdje geen echt grote aankondigingen gedaan, dus het lijkt er op dat ze alles voor de E3 hebben opgespaard.

Wat ik persoonlijk verwacht/waar ik persoonlijk op hoop:
  • Mario Kart Wii wordt getoond, Europese releasedatum ligt in het vierde kwartaal van 2007
  • Een nieuw Wii kanaal wordt getoond en is met onmiddelijke ingang te downloaden.
  • Activision en Nintendo kondigen aan dat GoldenEye 64 in september op de Virtual Console zal verschijnen.
  • Het lang beloofde DS demo kanaal wordt getoond en een releasedatum wordt bekendgemaakt
  • Animal Crossing Wii wordt getoond, het spel is de zesde revisie van het oorspronkelijk op de N64 uitgebrachte spel in plaats van een echte sequel.
  • Nintendo komt met een aantal nieuwe IP's voor de Wii.
  • Er komt meer info over WiiWare.
  • Beautiful Katamari wordt voor de Wii aangekondigd.
  • Er wordt een nieuw 2D Metroid spel getoond voor de DS of WiiWare.
Dit jaar kan er weer gechat worden op irc.tweakers.net in het kanaal #nintendo of op http://irc.tweakers.net/nintendo als je geen IRC client hebt. De persconferentie is woensdag om 18:00 uur Nederlandse tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ik zal er zijn op irc (laat ik mijn kop daar ook eens zien). Hopelijk opent IGN weer een livestream, de 640*480 stream vorig jaar was best wel lekker :).

eens zien..prognoses....voorspellingen...en zien wie er het meest kan voorspellen :)
  • Wii music wordt aangekondigd en je krijgt de mogelijkheid om via multiplayer een volledig orkest samen te stellen.
  • Internet interactie tussen Wii games en DS games. Multiplayer of het online ontmoeten tussen DS en Wii spelers
  • Bemani onthult toekomstplannen omtrent ontwikkeling voor de Wii. Harmonix doet dit in een aparte persvoorstelling.
  • Sega kondigt remakes van oude franchises aan. Zie de Sega Eyetoy pack, maar dan voor gebruik met de Wii controller
  • Enix demonstreert de nieuwe DragonQuest games voor Wii en DS. Naast het actiegame voor de Wii en de rpg voor DS is er ook nog een klassieke RPG in de maak voor de Wii, waarbij de controller op een onverwachte manier gebruikt wordt

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Boeboe schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:27:
  • Enix demonstreert de nieuwe DragonQuest games voor Wii en DS. Naast het actiegame voor de Wii en de rpg voor DS is er ook nog een klassieke RPG in de maak voor de Wii, waarbij de controller op een onverwachte manier gebruikt wordt
Deze lijkt me zo onwaarschijnlijk. De volgende rpg van DQ is deel 9 op de ds dus daarnaast nog een wii versie neer te zetten. En een remake van een oude rpg moet je niet ombouwen naar vreemde controlls. Dan is het geen remake meer.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
disjfa schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:30:
[...]

Deze lijkt me zo onwaarschijnlijk. De volgende rpg van DQ is deel 9 op de ds dus daarnaast nog een wii versie neer te zetten. En een remake van een oude rpg moet je niet ombouwen naar vreemde controlls. Dan is het geen remake meer.
Als je de controls aanpast is het toch juist per definitie wel een remake? Een remake is dat je een nieuw spel maakt dat een moderne versie van een oud spel is. Als je een oud spel met minimale aanpassingen opnieuw uitbrengt op een console, dan is het geen remake, maar een poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
[list]
• Activision en Nintendo kondigen aan dat GoldenEye 64 in september op de Virtual Console zal verschijnen.
Laten we het hopen, tis voor mij het meest gespeelde multiplayer spel ever.. maar ik dacht toch echt te lezen dat de kans zo klein als nihil was dat dit spel op de VC zou komen ivm rechten??

en..
Wat bedoel je precies met nieuwe IP's ??

verder verwacht ik eigenlijk niet zo veel, k zie het wel, kan alleen maar tegen vallen ;)

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Nieuwe IP (intellectual property) wordt een totaal nieuwe game mee bedoelt, die dus niet voortborduurt op een oudere serie.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik ga ook voor een nieuw kanaal. Geen idee waarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
SOCO_cola schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:52:
[...]

Laten we het hopen, tis voor mij het meest gespeelde multiplayer spel ever.. maar ik dacht toch echt te lezen dat de kans zo klein als nihil was dat dit spel op de VC zou komen ivm rechten??
Het ligt nogal ingewikkeld qua rechten, maar Nintendo schijnt de rechten op het spel zelf te bezitten. Activision bezit vanaf september de rechten op de James Bond serie en dan heeft Rare/Microsoft nog recht op een deel van de winst. Dat laatste zou geen probleem moeten zijn aangezien Rare nog steeds spellen ontwikkeld voor Nintendo(Diddy Kong Racing DS, Donkey Kong Country 1 t/m 3 op de GBA) en het lijkt mij dat Activision wel gek zou moeten zijn om een dergelijk aanbod van Nintendo af te slaan. Ubisoft en Konami hebben niet al te lang geleden een dergelijke deal gesloten om de TMNT spellen opnieuw uit te brengen op de Virtual Console en Xbox Live Arcade. Reggie heeft daarnaast laten weten dat Nintendo alles doet om GoldenEye op de Virtual Console te krijgen. Ik acht de kans dat GoldenEye op de VC uitkomt daarom redelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie vergeten allemaal het muziekkanaal! Met het orkest wat je kan besturen en het drummen. Ik vermoed voor 500 Wii-points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
MetroidPrime schreef op maandag 09 juli 2007 @ 17:01:
[...]

Activision bezit vanaf september de rechten op de James Bond serie
Heeft zo een contract dan een terugwerkende kracht??

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

SOCO_cola schreef op maandag 09 juli 2007 @ 17:12:
[...]

Heeft zo een contract dan een terugwerkende kracht??
Nou iedereen die dus nu een game met 'James Bond' wil uitbrengen zit daar dus aan activision vast. Of dat nou nieuwe software of een heruigave maakt niet uit. Het geld laadje moet rinkelen bij activision, want zij hebben betaald voor de naam van James Bond, dus ook de winst ervan ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
Collaborator schreef op maandag 09 juli 2007 @ 17:19:
[...]

Nou iedereen die dus nu een game met 'James Bond' wil uitbrengen zit daar dus aan activision vast. Of dat nou nieuwe software of een heruigave maakt niet uit. Het geld laadje moet rinkelen bij activision, want zij hebben betaald voor de naam van James Bond, dus ook de winst ervan ;)
ja ok, tis dan natuurlijk een "nieuwe" uitgave

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op maandag 09 juli 2007 @ 08:54:
[...]

Heb je de Wii misschien aangesloten met een SCART verdeelblok? Daar ging het bij mij ook mis. Ik moest eerst de Xbox er weer uit halen, om het geluid weer op een normaal niveau te krijgen.
Gelukkig zitten er op mijn verdeelblok van die knopjes waarmee ik signalen uit kan schakelen, scheelt weer een hoop stekkertrekken :).
Ja, klopt, zit een 360 in, een ps3 en een ps2, zal ik die er vanavond even allemaal uithalen om te kijken of dat, ja, wat uithaalt. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik verwacht sowieso een nieuw kanaal. Zet zelf in op het uitgebreide Mii-kanaal. Maar ook verwacht ik meer te weten te komen over Wiiware. Denk dat deze door een firmware upgrade in september zullen komen. Denk dat die upgrade direct spelen van SD mogelijk zal maken.

Qua games hoop ik ook op Mario Kart maar ik denk dat ze die voor 2008 bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:06
Van de sites die ik lees, lijkt het er op dat Europa Mario Kart gaat krijgen en Amerika Super Smash Brothers... Ik ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

disjfa schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:30:
[...]

Ik spreek toch niet van een remake? Er zijn zowiso al 2 nieuwe dragonquest delen aangekondigd: Een soort van zwaardvechtsimulatie op de Wii en Dragonquest IX op de DS (wat imo wel eens de beste handheld RPG ooit kan worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 17:04:
Jullie vergeten allemaal het muziekkanaal! Met het orkest wat je kan besturen en het drummen. Ik vermoed voor 500 Wii-points.
Dat zal eerder een hele game worden dan iets wat je voor 500 point kan kopen. Nintendo zal wel gek zijn, kunnen ze zo weer 40 of 50 euro voor incashen als ze het goed aanpakken.

Ik hoop zelf maar op zo min mogelijk tijdens de e3 want nintendo heeft nogal de gewoonte om mij teleur te stellen dus als ik er weinig van verwacht kan het alleen maar meevallen.

Als nintendo trouwens met mariokart komt hoop ik echt dat ze hun zaakjes gewoon 100% op orde hebben. Dus een engine die voor de verandering ook echt eens wii waardig is, wil geen GC achtige shit, goed online systeem, echt een must voor de nieuwe mariokart imo en besturing die gewoon weer is zoals het hoort bij mariokart, dus beetje snes/ds stijl niet GC/n64 stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht een nieuw kanaal, waarschijnlijk een uitbreiding op het Mii-kanaal, maar stiekem hoop ik op een DS channel. Ik ga ervan uit dat Mario Kart wordt geshowed, dat we iets meer over WiiWare te weten komen, maar dat het nog tot Q2 2008 duurt voordat het wordt uitgbebracht/gelanceerd.

Daarnaast hoop ik op meer nieuws van Super Mario Galaxy, al een tijdje niks van gehoord.

Voor de rest waag ik me er niet aan, vind het wel spannend eigenlijk!!!111oneoneBBQ
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:43:
[...]

Ik hoop zelf maar op zo min mogelijk tijdens de e3 want nintendo heeft nogal de gewoonte om mij teleur te stellen dus als ik er weinig van verwacht kan het alleen maar meevallen.
Stiekem hoop je dus toch op veel aankondigingen, maar je liegt jezelf voor, door te zeggen dat je er niet op hoopt. Dit allemaal om ervoor te zorgen dat je verwachtingen niet tegen vallen. Niceee ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Tijdje terug ging er trouwens ook een gerucht over een vernieuwde DS. Ben benieuwd wat daar van waar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Volgens Capcom hangt de toekomst van de Resident Evil serie op de Wii af van hoe goed Umbrella Chronicles verkoopt op de Wii. Als het spel goed genoeg verkoopt, dan komen er mogelijk remakes van Resident Evil 1 t/m 3 in de stijl van Resident Evil 4. Zelfs Resident Evil 5 zou op de Wii uit kunnen komen zolang Umbrella Chronicles maar goed genoeg verkoopt.

Met andere woorden: koop Umbrella Chronicles.

EDIT: De PS3 versie van Beautiful Katamari lijkt inderdaad gecancelled te zijn. Volgens de geruchten zou de Wii versie daarvoor in de plaats komen.

[ Voor 18% gewijzigd door MetroidPrime op 09-07-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Wii owned gewoon de gamescene keihard!

PS: Laat het waar zijn van al die resident evils!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MetroidPrime schreef op maandag 09 juli 2007 @ 20:42:
Volgens Capcom hangt de toekomst van de Resident Evil serie op de Wii af van hoe goed Umbrella Chronicles verkoopt op de Wii. Als het spel goed genoeg verkoopt, dan komen er mogelijk remakes van Resident Evil 1 t/m 3 in de stijl van Resident Evil 4. Zelfs Resident Evil 5 zou op de Wii uit kunnen komen zolang Umbrella Chronicles maar goed genoeg verkoopt.

EDIT: De PS3 versie van Beautiful Katamari lijkt inderdaad gecancelled te zijn. Volgens de geruchten zou de Wii versie daarvoor in de plaats komen.
Persoonlijk zit ik meer te wachten op nieuwe games (dus RE5) dan weer remakes. Hoewel RE4 style remakes ERG goed klinken gaat mijn voorkeur toch echt uit naar een nieuw deel. Vind het verder wel raar dat Capcom zoiets zegt. Maar ik denk dat de (volgens mij) goede verkoop van RE4 sowieso al een positieve bijdrage zal leveren omdat dat meer RE-gameplay is tov UC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

xsive schreef op zondag 08 juli 2007 @ 17:07:
nee ze dienen te knipperen... "constant blinking"
Die van mij knipperen echt niet hoor...

Of het moet met meer dan 50hz gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44

Hmm, dat klinkt wel erg goed :D Toch mooi om te zien dat developers (ondanks de zwakte van de Wii) toch nog moeite willen doen om ook nieuwe games op de Wii uit te brengen. Nou is het natuurlijk nog niet zover, maar enkel de opmerking al vind ik geweldig nieuws.

En RE:UC was ik toch al wel van plan om te kopen ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:47:
[...]

Persoonlijk zit ik meer te wachten op nieuwe games (dus RE5) dan weer remakes. Hoewel RE4 style remakes ERG goed klinken gaat mijn voorkeur toch echt uit naar een nieuw deel. Vind het verder wel raar dat Capcom zoiets zegt. Maar ik denk dat de (volgens mij) goede verkoop van RE4 sowieso al een positieve bijdrage zal leveren omdat dat meer RE-gameplay is tov UC.
Als het remakes zijn in dezelfde zin als dat Resident Evil 1 op de Gamecube was, heb ik geen moeite met een remake van Resident Evil 2. Van Resident Evil 1 zijn er al twee remakes gemaakt (Gamecube en DS), dus daar zou ik niet zo heel erg op zitten te wachten. Ik denk ook niet dat de Gamecube remake nog te overtreffen is. RE3 zou volgens mij helemaal niet meer werken met de controls van RE4 omdat je niet meer kunt zien hoever de Nemesis achter je zit. Bovendien is het spel IMHO niet echt remakewaardig, waar RE2 dat juist wel is.

Ik zag in één van de Umbrella Chronicles trailers dat het spel zich voor een deel in 2003 afspeelt, een jaar voor RE4. Hopelijk houdt dat in dat er een level zal komen met Ganados in plaats van zombies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Great. Dus capcom gaat het laten afhangen van een gun survivor achtige game waar eigenlijk niemand echt op zit te wachten (de meeste zouden liever re5 zien) om als het een succes word (wouden ze er niet 500k verkopen zeiden ze laatst?) ze met remakes van oude delen gaan komen en misschien wel een gedowngrade versie van RE5. WHAT DE FUCK moet de Wii doen om een echt orgineel Wii deel te krijgen?!

De wii verkoopt als een tiet, wanneer komen die aankondegingen van echte voor de wii gebouwde grote games nou eens? Ports, MP, crap etc ken ik nou wel, het word tijd voor het echte werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik verwacht eigenlijk helemaal niks van deze E3, de opzet zou toch ook flink veranderen. Waaronder de pre-E3 shows van de grote 3? Ik zie het natuurlijk allemaal graag tegemoet, maar ik blijf een beetje sceptisch over het aantal grote verrassingen dat Nintendo zal onthullen. Ook gezien de 2 voorgaande edities.

Anyhow, wel dit weekend _EINDELIJK_ mijn eerste handelingen met de Wiimote kunnen doen. Niemand in de buurt heeft er één, en speelbare demopods zal er wel nooit van komen, dan maar naar de kleine neefjes. Ik zal jullie niet teveel vermoeien met weer zo'n eerste-ervaring-post, maar het was gewoon erg leuk om op te spelen en de hardware ziet er echt erg slick uit (wii/wiimote), vond zelfs Tiger Woods leuk om te spelen. Nu nog die paar extra games die de moeite waard zijn, en het komt allemaal dik in orde :]

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Crital schreef op maandag 09 juli 2007 @ 23:27:
Ik verwacht eigenlijk helemaal niks van deze E3, de opzet zou toch ook flink veranderen. Waaronder de pre-E3 shows van de grote 3? Ik zie het natuurlijk allemaal graag tegemoet, maar ik blijf een beetje sceptisch over het aantal grote verrassingen dat Nintendo zal onthullen. Ook gezien de 2 voorgaande edities.
Het enige aan de E3 wat er is veranderd, is de opzet van de beursvloer. Wat er dit jaar gebeurd is dat de beursvloer veel kleiner is en dat je alleen op uitnodiging toegang kan krijgen tot de beursvloer. Voorheen kon bijna iedereen met een gaming-gerelateerde blog of fansite op de beursvloer komen. Daarnaast zijn er een aantal uitgevers die op afgehuurde locaties een aantal spellen speelbaar zullen hebben voor leden van de pers die uitgenodigd zijn. Het is juist de bedoeling dat de opzet van de persconferenties niet veranderd, je denkt toch niet dat de organistatie van de E3 hun eigen beurs in één klap volledig overbodig maakt?

Voor de Nintendo persconferentie is een zaal afgehuurd waar meer dan 3000 man terecht kunnen. Vorig jaar had Nintendo een zaal van een vergelijkbare grootte afgehuurd. De persconferentie is dit jaar een uur lang, net zoals vorig jaar. Nintendo heeft zelfs sinds september 2006 geen grote nieuwe aankondigingen gedaan. Alles wijst er dus op dat de persconferentie van Nintendo nog exact hetzelfde zal zijn als de voorgaande jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hing
  • Laatst online: 19-05-2023
Heb al sinds mei een Wii, maar krijg het boxen van Wii Sports steeds niet onder de knie.
Iemand enige tips? heb al een beetje op gamefaqs gekeken, maar dat helpt niet echt.
Waar ik mee zit is het volgende:
als ik sla, dan reageert de controler soms niet, soms slaat hij 2x achter elkaar en soms slaat de mii een keer met de ene hand en meteen daarna met de rechterhand, ook al beweeg ik de andere controller niet.
ik zelf sla altijd met dezelfde kracht, maar de mii slaat soms heel zacht, soms heel hard.
verder hangt de tegenstander soms naar een kant toe, dus ik denk, dan hang ik dezelfde kant op om hem te kunnen raken, maar dat helpt ook niet. ik sla er altijd naast!
ook als ik heel snel achter elkaar sla, dan doet de mii helemaal niets! blijft gewoon staan zodat ik in elkaar gemept wordt...
ik snap er echt de ballen van...
doe ik soms iets fout? help? :~(

[ Voor 17% gewijzigd door hing op 10-07-2007 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De Guitar Hero III gitaar is onthuld voor de Wii. Het valt mij op dat de Wii gitaar de enige is met een analoge stick, bij de Xbox 360 en de PS3 zit op dezelfde plek een D-pad en de Home-/X-knop. De Wii controller wordt ook in de gitaar geplaatst, dus hopelijk zit de beloofde motion control ook in het spel.

Ik vind het ontwerp alleen ontzettend lelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 10-07-2007 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:56:
[...]
Dus capcom gaat het laten afhangen van een gun survivor achtige game waar eigenlijk niemand echt op zit te wachten.
Kok bent echt een van de weinigen die ik kan tegen komen die er niet op zit te wachten. UC gaat tof worden.

Dat capom zou willen dat hij goed verkoopt ben ik het ook mee eens. Dat ze dan remakes uit gaan brengen is gewoon zware bullshit. Maar games die horen, niet weer remakes. Die kunnen echt aan de kant blijven liggen. RE5 moeten ze ook echt niet terugpoorten naar de wii. Zeker niet als ze wat leuks willen laten zien wat ze vast kunnen.

Maarja, alles zit vast aan verkoopcijvers. Dus de remakes gaan er komen. Iedereen gaat ze gewoon blind kopen en de originaliteit gaat weg uit gameswereld once more.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
disjfa schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 01:41:
[...]

Kok bent echt een van de weinigen die ik kan tegen komen die er niet op zit te wachten. UC gaat tof worden.

Dat capom zou willen dat hij goed verkoopt ben ik het ook mee eens. Dat ze dan remakes uit gaan brengen is gewoon zware bullshit. Maar games die horen, niet weer remakes. Die kunnen echt aan de kant blijven liggen. RE5 moeten ze ook echt niet terugpoorten naar de wii. Zeker niet als ze wat leuks willen laten zien wat ze vast kunnen.

Maarja, alles zit vast aan verkoopcijvers. Dus de remakes gaan er komen. Iedereen gaat ze gewoon blind kopen en de originaliteit gaat weg uit gameswereld once more.
Een echte remake is per definitie een compleet nieuwe interpretatie van een bestaand spel, zodat het in feite een compleet nieuw spel wordt. Neem de Gamecube versie van RE1 of Metroid Zero Mission als voorbeeld. Als een remake van bijvoorbeeld RE2 net zo grondig wordt aangepakt als die twee spellen, dan kan ik er echt geen moeite mee hebben. Sterker nog, die zou bij mij boven aan het verlanglijstje komen te staan.

Als ze het spel alleen grafisch een beetje zouden opleuken en er Wii-controls bij stoppen, dan hoeft het van mij ook niet. Maar dan zouden de spellen naar mijn mening ook geen remakes meer zijn, maar opgevoerde poorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 22:15
Crital schreef op maandag 09 juli 2007 @ 23:27:
De opzet verandert juist omdat het de laatste jaren steeds meer om de show ging en minder om de games. Kortom de stands(en dus games) met de meeste goodies, schreeuwers, artiesten en boobies kregen de meeste aandacht. Ook waren er steeds meer hardcore gamers(lees: ubergeeks) bereid $500 te lappen voor een entreekaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist even bij een vriend スーパーペーパーマリオ - Super Paper Mario zitten spelen, dat is echt een geweldig spel _/-\o_

Een aanrader voor iedereen, jong en oud, het is gelukkig niet te moeilijk dus ook voor mensen/vrouwen die minder vaak gamen en kleinere kinderen is het goed te doen. Wel is aan te raden dat er iemand bij zit die goed Japans (of Engels) kan, soms zitten er belangrijke aanwijzingen in de tekst.

Helaas is ie nog niet uit in Nederland, maar m'n vriend (een Nederlander) woont in Japan en was nu voor de zomervakantie hier en hij had heel wat vage spelletjes uit Japan meegenomen. Super Paper Mario is echt geweldig, ook al speelde het wel wat traag vanwege iedere keer vertalen (hij wist gelukkig welke stukken niet zo belangrijk waren omdat hij al verder was in de game).

Arigato Wouter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Super Paper mario is al een hele tijd uit in de US hoor, geen nood om te prutsen met Japanse vertaling ;). Probleem is dat de games regiolocked zijn. Je hebt dus zowiso een US of JP Wii nodig om het te spelen.
Wii gitaar ziet er leuk uit. Punt is dat alle "next-gen" gitaren voor guitar hero wireless gaan zijn, dus de Wii versie verliest zijn meerwaarde wel wat. Laten we hopen dat de Wii versie ook het downloaden van nieuwe songs ondersteunt, anders zal het de 360 versie worden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlue
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:40
iemand een idee hoe ik VC spellen kan laten werken wanneer ik mijn WII via de component kabel aansluit. Bij mario bros en motorcross krijg wanneer ik wil spelen nml. de melding: no signal . En bij de spel omschrijving staat nochtans dat deze spellen component ondersteunt.

Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik mijn Wii op mijn versterker heb aan gesloten. Zowel beeld als geluid. En dat de versterker dit via een HDMI kabel naar mijn tv stuurt. Voor de Wii games gaat dit zonder problemen. Maar voor de VC blijkbaar niet. Ik heb ook al al de andere resoluties geprobeerd maar spijtig genoeg zonder resultaat. Iemand mss nog een idee?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.