Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 86 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.789 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had problemen met de RGB in het scart verdeelblok. Wat blijkt, ik heb alleen geluid als ik de PS3 uitzet met de hoofdschakelaar. De WII zorgt er dus voor dat ik milieubewuster bezig ben. Probleem dus min of meer opgelost al heb ik wel het idee dat het beeld via RGB wat onrustiger is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Boeboe schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 07:43:
Wii gitaar ziet er leuk uit. Punt is dat alle "next-gen" gitaren voor guitar hero wireless gaan zijn, dus de Wii versie verliest zijn meerwaarde wel wat. Laten we hopen dat de Wii versie ook het downloaden van nieuwe songs ondersteunt, anders zal het de 360 versie worden voor mij.
Ik denk juist dat de Wii gitaar wel wat extra's gaat brengen tov de rest omdat de wiimote er in moet en je dus motion controls krijgt (tenzij de andere versies zelf al motion controls krijgen). Omdat de Wiimote er in moet kan het zijn dat die ook al powersource en BT zender dienen. Hierdoor kan de Wii gitaar wel eens een stuk goedkoper worden.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Deddiekoel schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 09:53:
[...]

Ik denk juist dat de Wii gitaar wel wat extra's gaat brengen tov de rest omdat de wiimote er in moet en je dus motion controls krijgt (tenzij de andere versies zelf al motion controls krijgen). Omdat de Wiimote er in moet kan het zijn dat die ook al powersource en BT zender dienen. Hierdoor kan de Wii gitaar wel eens een stuk goedkoper worden.
Hoe zie je dat eigenlijk voor je die motion controls? Zou je dan punten krijgen wanneer je je gitaar mooi heen en weer zwaait tijdens het spelen? Ik vraag me trouwens af waar die 2e analoge stick voor is.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05-2023
disjfa schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 01:41:
[...]
Maarja, alles zit vast aan verkoopcijvers. Dus de remakes gaan er komen. Iedereen gaat ze gewoon blind kopen en de originaliteit gaat weg uit gameswereld once more.
Originaliteit in games? huh? Wat is dat? :P
Zo'n beetje alle games zijn terug te herleiden naar op het juiste moment op de juiste knop drukken. Weinig spannends aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Smoonshine schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:19:
[...]

Hoe zie je dat eigenlijk voor je die motion controls? Zou je dan punten krijgen wanneer je je gitaar mooi heen en weer zwaait tijdens het spelen? Ik vraag me trouwens af waar die 2e analoge stick voor is.
Pak eens een gitaar beet zou ik zeggen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

MikeyMan schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:51:
[...]

Pak eens een gitaar beet zou ik zeggen... :P
De enige gitaar die ik ooit vast heb gehad was een acoustische gitaar. Geen hendel te ontdekken :). Maar ik doel op de 2 analoge sticks linksbovenaan de gitaar. De 360 en PS3 hebben daar maar 1 stick, terwijl de Wii er 2 heeft.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Smoonshine schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:58:
[...]

De enige gitaar die ik ooit vast heb gehad was een acoustische gitaar. Geen hendel te ontdekken :). Maar ik doel op de 2 analoge sticks linksbovenaan de gitaar. De 360 en PS3 hebben daar maar 1 stick, terwijl de Wii er 2 heeft.
En ik doel op het bewegen van de gitaar...
Heeft niks met de hendel te maken hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Dan kunnen we tenminste aan het einde van het optreden de gitaar kapot slaan op de grond en krijgen we punten hoe we het gedaan hebben :+

Lijkt me leuk idd :P Maar het zou best kunnen dat ze manieren vasthouden inbouwen. :+

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Smoonshine schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:19:
[...]
Ik kan me voorstellen dat je extra punten krijgt als je bijvoorbeeld een solo speelt terwijl je de gitaar recht omhoog houdt oid (of achter je hoofd ;)). Of wellicht alleen om je digitale evenbeeld bewegingen te laten doen. Kan volgens mij best wat mee gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hing schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 00:54:
Heb al sinds mei een Wii, maar krijg het boxen van Wii Sports steeds niet onder de knie.
Iemand enige tips? heb al een beetje op gamefaqs gekeken, maar dat helpt niet echt.
Waar ik mee zit is het volgende:
als ik sla, dan reageert de controler soms niet, soms slaat hij 2x achter elkaar en soms slaat de mii een keer met de ene hand en meteen daarna met de rechterhand, ook al beweeg ik de andere controller niet.
ik zelf sla altijd met dezelfde kracht, maar de mii slaat soms heel zacht, soms heel hard.
verder hangt de tegenstander soms naar een kant toe, dus ik denk, dan hang ik dezelfde kant op om hem te kunnen raken, maar dat helpt ook niet. ik sla er altijd naast!
ook als ik heel snel achter elkaar sla, dan doet de mii helemaal niets! blijft gewoon staan zodat ik in elkaar gemept wordt...
ik snap er echt de ballen van...
doe ik soms iets fout? help? :~(
Ten eerste is het belangrijk om je te realiseren dat je een beweging helemaal doet en dan de computer pas slaat. Dat is in het begin irritant, maar went wel snel.

Waar je het beste mee kan beginnen is eerst de training tegen de boksballen te doen. Om te slaan gaat het vooral om de versnelling waar je mee slaat. Korte krachtige stoten werken het beste. Probeer geen lange uithalen te maken maar echt stootjes van een centimeter of 20 die heel snel gaan. De makkelijkste boksballen moet je dan in twee stoten kunnen halen en een score van 40 boksballen moet je dan met wat oefening wel kunnen halen.

Bij het boksballen trainings spel leer je ook al wat van het draaien, maar dat leer je nog meer door het tennisballen trainings spel, alhoewel dat wel erg kan gaan vervelen. Tot slot is het mep-de-trainer spel erg goed om het richten van je stoten te oefenen, maar ga dat niet doen voordat je het stoten tegen de boksballen echt goed onder de knie hebt (>40)

Bij het boksen tegen de computer of iemand anders is het dan tot slot nog belangrijk om goed te blokken, je kan hoog en laag blokken door je handschoenen hoog of laag voor je te houden. Wordt je toch geraakt, dan kun je even niks meer doen, dus dan kan het lijken of je Mii niet reageert. Het beste wat je dan kan doen is blokken zodat ie meteen blokt als ie weer reageert.

Een knock out is afhankelijk van het aantal slagen dat de ander snel genoeg achter elkaar weet te maken. De speler gaat sowieso onder uit als het cirkeltje leeg is, maar zijn de laatste klappen snel genoeg achter elkaar dan blijft ie liggen tot aan de 10 tellen.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Smoonshine schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:58:
[...]

De Xbox 360 en PS3 gitaren hebben zelfs geen analoge stick, maar een D-pad. Waar jij naar zit te kijken is waarschijnlijk het punt waar de schouderband vastgemaakt zal worden. Die zit vlak bij de analoge stick aan de zijkant van de basis van de gitaar.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:40:
[...]

Waar je het beste mee kan beginnen is eerst de training tegen de boksballen te doen. Om te slaan gaat het vooral om de versnelling waar je mee slaat. Korte krachtige stoten werken het beste. Probeer geen lange uithalen te maken maar echt stootjes van een centimeter of 20 die heel snel gaan. De makkelijkste boksballen moet je dan in twee stoten kunnen halen en een score van 40 boksballen moet je dan met wat oefening wel kunnen halen.

Bij het boksballen trainings spel leer je ook al wat van het draaien, maar dat leer je nog meer door het tennisballen trainings spel, alhoewel dat wel erg kan gaan vervelen. Tot slot is het mep-de-trainer spel erg goed om het richten van je stoten te oefenen, maar ga dat niet doen voordat je het stoten tegen de boksballen echt goed onder de knie hebt (>40)

[...]

Succes!
thanks for the tips! Ik ga het uitproberen. Meestal ram ik er als een gek op los...dat zal dan wel het probleem zijn.

De score van 40 wordt denk ik nog wel lastig. Met heel veel pijn, moeite en vooral veel zweet en vermoeide armen haal ik slechts maximaal 19 punten op de boksbal :(

Met de trainer is al helemaal een ramp. ik raak vaker de trainer dan de target. meestal sla ik twee maal, ondanks dat ik maar 1 keer stoot waardoor ik veel negatieve punten krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:41

TdV

Tip: ik heb net voor €18 excite truck gehaald bij dynabyte; een aantal spellen zijn nu met 50%. (voor de wii is enkel deze de moeite imo, er zijn ook 360 en ps2 games bij in de aktie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
TdV schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:32:
Tip: ik heb net voor €18 excite truck gehaald bij dynabyte; een aantal spellen zijn nu met 50%. (voor de wii is enkel deze de moeite imo, er zijn ook 360 en ps2 games bij in de aktie)
MMmmmmm voor 18 euro word het wel verleidelijk.....

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zie Excite truck helaas niet op de website staan van dynabyte, ze hebben in de koopjeshoek ook aardig wat DS games erbij staan (aantal voor 9,99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
welke spellen waren voor de wii nog meer in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Vassie18 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:05:
Happy feet en cars (van 47,95 - 50%) dit was in tilburg tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
hoop dat excite trucks ook 50% korting is in den haag die lijkt me wel leuk voor 18,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Vassie18 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:05:
Over het algemeen die spellen die je niet wilt :p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
Big Brain Academy staat op de site voor 26 euro. Voor diegene die het interesseert. Verder zie ik niet zoveel boeiends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
ja happy feet en cars voel ik me toch net iets te oud voor ;)

heb een wii voor de fun en serieuze games speel ik op de 360 maar ja moet wel binnen de maat blijven.

ga straks even een kijkje nemen.

geled de 10% lidmaatschapspas korting ook nog is op die 50%?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Vassie18 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:21:
ja happy feet en cars voel ik me toch net iets te oud voor ;)

heb een wii voor de fun en serieuze games speel ik op de 360 maar ja moet wel binnen de maat blijven.

ga straks even een kijkje nemen.

geled de 10% lidmaatschapspas korting ook nog is op die 50%?;)
helaas niet; de sticker van 50% is strategisch ook over de 10% sticker heengeplakt. Ik had voor de 360 nog king kong voor 10 en star trek legacy voor 12,50 mocht het je interesseren. Er lag ook nog far cry geloof ik en nog wat meer ouder spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
ik ben benieuwd :) zit nu op werk dus kan ook de website niet bekijken mocht er daar iets staan.

ik wacht dus nog rustig 2uurtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

kwam deze in een ander topic tegen:

Afbeeldingslocatie: http://highlife.110mb.com/nintendo.jpg

O-)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Vassie18 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:27:
ik ben benieuwd :) zit nu op werk dus kan ook de website niet bekijken mocht er daar iets staan.

ik wacht dus nog rustig 2uurtjes
Ben net in Rotterdam wezen kijken en was zonde van de tijd. Geen enkele Wii/DS of 360 game was goedkoper als normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Chaoss schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:42:

[afbeelding]

O-)
_O_ "Linux Nintendo never looked this good" :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:42:
[afbeelding]
O-)
Afbeeldingslocatie: http://www.weblogsinc.com/common/images/1016813035735446.JPG?0.9160550134771059

Voor en achterzijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
Ik heb nu een 2de wii-mote. Maar ik kan hem niet vast syncen. Ik druk dus die knop in bij de sd card en van de mote. ik heb dan dat bij de ene mote helmaal uit gaat en bij de andere mote alleen lampje 1 aangaat. Zelfde geld voor de andere mote. Tijdelijke sync werkt wel gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
nieuwe aangepast versie van manhunt
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1350/616483483_cca07b981b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1195/617199546_01ca2b2b88.jpgAfbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1355/617199854_efaf2fb516.jpgAfbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1134/617199558_f3c33d3efb.jpgAfbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1074/617199574_dca6ff5bb9.jpg

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik vind deze screens trouwens van erg goede kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Trauma Center: New Blood Announced
Atlas has announced Trauma Center: New Blood for the Wii. New characters Markus Vaughn and Valerie Blaylock bring some great new additions to the table: a co-op mode, online leaderboards, and a 16:9 widescreen mode. First screens below:
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/trauma.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/trauma1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/trauma2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/trauma3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/trauma4.jpg
De DS versie vond ik echt geniaal van TC, en ik wacht nog steeds op de Wii versie. Echt schandalig dat ze er zo lang over doen om dat spel hier uit te brengen.
Zelda Documentary Translated Into English
In 2003 an apparently brillant Legend of Zelda documentary was created in Japan entitled ‘Zelda no Video’. Of course we in the English speaking world had no idea how great it truly was because the whole thing is well, in Japanese. Well a team has managed to translate the entire thing into English after a few long years. There are interviews with Miyamoto and Aonuma as well as tons of info on the history of Zelda. This is a definite must-see for all you Zelda fans out there!

Link!
Download gaat atm super traag (3 KB/sec) maar dat zal morgen wel beter worden.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De DS versie van Trauma Center was een prachtig spel, maar echt ENORM moeilijk naar het einde toe (razendsnel werken, snel de juiste instrumenten selecteren, absoluut geen enkel foutje maken). Wetende dat de stylus nog altijd meer precisie en snelheid biedt dan de wiimote vraag ik me af of deze qua moeilijkheid wel doenbaar gaat zijn :). Nieuwe missies zijn echter wel meer dan welkom. Ik vraag me af of ze gewoon het hele GUILT verhaal opnieuw overdoen of het echt een volledig nieuw verhaal zal zijn. De verpleegster en dokter in de screenshots zijn alvast nieuw :)

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 10-07-2007 23:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
Waren deze screenshots al langs gekomen?

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Boeboe schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:27:
De DS versie van Trauma Center was een prachtig spel, maar echt ENORM moeilijk naar het einde toe (razendsnel werken, snel de juiste instrumenten selecteren, absoluut geen enkel foutje maken). Wetende dat de stylus nog altijd meer precisie en snelheid biedt dan de wiimote vraag ik me af of deze qua moeilijkheid wel doenbaar gaat zijn :). Nieuwe missies zijn echter wel meer dan welkom. Ik vraag me af of ze gewoon het hele GUILT verhaal opnieuw overdoen of het echt een volledig nieuw verhaal zal zijn. De verpleegster en dokter in de screenshots zijn alvast nieuw :)
Afaik zijn deze screens van een heel nieuw deel. lijkt me sterk dat ze weer hetzelfde verhaal gaan gebruiken (dat zou dan al de 3e keer zijn).

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gisteren is Mario Story op de Virtual Console in Japan uitgebracht. Grote kans dat ie deze maand nog in Europa verschijnt?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Icelus schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 00:25:
Gisteren is Mario Story op de Virtual Console in Japan uitgebracht. Grote kans dat ie deze maand nog in Europa verschijnt?
Dat spel heet hier paper mario. En ik denk niet dat die uit gaat komen voordat super paper mario hier uit komt. Ik zou dus nog even wachten :) En verder weet niemand wat nintendo gaat uitbrengen. Dus de vraag is nogal ingewikkeld te beantwoorden.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Icelus schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 00:25:
Ik neem aan van wel. De vorige N64 titels kregen wij binnen enkele weken nadat ze in Japan verschenen, tot nu toe heeft er nooit meer dan 3-4 weken tussen de release in Japan en Europa gezeten. De enige uitzondering daarop is Mario Kart 64, die is nog niet uit op de Japanse Virtual Console. Als alles meezit, dan komt Paper Mario hier redelijk snel uit.

EDIT: De eerste screenshots van Sonic & Mario at the Olympic Games.

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 11-07-2007 01:12 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:06
Cool, die pics van Sonic & Mario at the Olympic Games! Ga dat spel sowieso kopen! Maar... eigenlijk vind ik het een gemiste kans dat je niet met je Mii's kan spelen. Dat is juist veel gaver bij dat soort spellen... en dan dat je ze kan trainen enzo... een soort Wii Sports, alleen dan voor de olympics. Maar goed... Een Olympische Spelen spel blijft goed! :P

Edit: Civ komt ook naar de Wii: http://www.wiiblog.net/ci...on-confirmed-for-wii-481/ Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen... :)

[ Voor 16% gewijzigd door ChrisM op 11-07-2007 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Dynabyte den haag houd geen opruiming :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://wii.gaming-universe.de//screengalerie/5225.jpg
Mario sneller dan Sonic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

With the power of relevancy, mario can outrun the fastest has-been

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een paar uurtjes... Om 18.00 is het vandaag de beurt aan Nintendo om hun persconferentie te houden op de E3. Ben benieuwd... komt er echt een hrade schijf zoals de geruchten doen vermoeden ? En zullen de nieuwe releasedata van Super Bros Smash. Brawl en Super Mario Galaxy bekend worden gemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kvin die screenshots van olympic games er niet zo heel boeiend uitzien... komt nogal erg simplistisch over... de Wii versie ziet er niet eens zo heel veel beter uit dan de DS versie.

valt die pers conferentie van Nintendo nog ergens te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:18:
kvin die valt die pers conferentie van Nintendo nog ergens te volgen?
http://www.wiionly.nl/artikel.php?aid=106 ... daar geven ze aan dat ie live te volgen is.
En hier een filmje... http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=2214 ...met wat (echte ?) Wii-info nieuwtjes...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

IGN geeft net zoals vorig jaar een 640*480 livestream, maar daar moet je wel een insider accountje voor hebben ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Boeboe schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:13:
IGN geeft net zoals vorig jaar een 640*480 livestream, maar daar moet je wel een insider accountje voor hebben ;)
ik hou gamespot wel in de gaten die hebben blijkbaar ook een livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Heb Scarface gisteren binnen gekregen. Nice retro game :D.
Wie heeft hem al binnen, en hoe ver is degene in de game??

Ik ben benieuwd of je na aantal missies een land unlocked, net als bij GTA.
Anders is de map van Scarface aardig klein, wat opzicht jammer is.

Het is tevens jammer dat je de mensen op straat niet neer kunt knallen. Soms heb ik even zin om (zomaar) mensen neer te knallen.... :P

Verder is de game echt top, en grappig. Lekker sfeertje, btw... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
albert04 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:53:

Het is tevens jammer dat je de mensen op straat niet neer kunt knallen. Soms heb ik even zin om (zomaar) mensen neer te knallen.... :P

Je kan op een moment wel miami verlaten, maar verwacht er niet te veel van. Persoonlijk vond ik de map groot zat. En het neerknallen kan als je eenmaal de enforcer hebt gekocht, hij kan op iedereen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
waar kan je die halen? :P zie mn vriendin er al meelopen :)

Heeft nog niemand met Order of the Phoenix gespeeld? Ik ben helemaal gek van hp, maar vraag me af of die game het wel echt waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik heb sinds gisteren Scarface. Ik heb het spel nog niet zo heel lang kunnen spelen, maar mijn eerste indrukken zijn positief. De besturing is even wennen, maar werkt vrij goed. Grafisch is het spel goed, maar niet fantastisch. Het veegt in ieder geval wel de vloer aan met GTA: Vice City op het grafische vlak. Alleen tijdens de cut-scenes kun je af en toe de edges van de polygons zien, wat wel iets minder is.

Het spel lijkt verder veel van de problemen van de GTA serie en de klonen daarvan aan te pakken. Je kunt zelf auto's kopen, die daarna altijd in je bezit blijven. Als je even niet meer weet waar je je auto geparkeerd hebt of als dat te ver weg is, dan kun je een chauffeur bellen die je auto langsbrengt.

Ik krijg verder onderaan in beeld een irritante streep die af en toe knippert. Bij RE4 had ik precies hetzelfde probleem, maar niet bij andere spellen.

Helaas kan ik er (nog) niet veel meer over zeggen. Ik moet eerst de tijd zien te vinden om RE4 en alle extra missies zien te uitspelen, dan ga ik weer verder met Scarface.

Reminder: De persconferentie begint vandaag om 18.00 uur. Chatten tijdens de persconferentie kan op irc.tweakers.net #nintendo of http://irc.tweakers.net/nintendo. Weet iemand waar de feed gratis te bekijken zal zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 11-07-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

albert04 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:53:

Heb hem ook, alleen pas vanaf volgende week tijd om echt te spelen. Als het goed is ga je zelfs nog naar colombia met Tony als je ver genoeg bent om Sosa om te leggen! Verder kon ik toch wel gewoon mensen neerknallen :S
De soundtrack is geweldig! "push it to the limit" :) Grootste misser vind ik dat het niet op 60hz draait, check die footage maar eens van amerikaanse websites, spel loopt een stuk soepeler en sneller!

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 07:43:
Super Paper mario is al een hele tijd uit in de US hoor, geen nood om te prutsen met Japanse vertaling ;).
Duh, maar ik had dus de Japanse versie omdat de vriend waarbij ik was uit Japan komt (najah eigenlijk uit Nederland, maar hij woont dus in Japan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Chaoss schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:41:
[...]

ik hou gamespot wel in de gaten die hebben blijkbaar ook een livestream
Ik heb een betaalde Gamespot Abo, zodat ik zonder problemen kan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
Boogie een karaoke game voor de Wii van EA. Ik houd wel van die cel-shaded stijl.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
PWM schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:11:
[...]

Ik heb een betaalde Gamespot Abo, zodat ik zonder problemen kan kijken :)
Gamespot heeft in samenwerking met Nintendo ook een gratis stream, net zoals de voorgaande jaren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He shit hej......moet toch weer n beetje tweakers bij houden.
was te laat bij de free record shop..alles was al weg geschooierd! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MetroidPrime schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:35:
[...]

Gamespot heeft in samenwerking met Nintendo ook een gratis stream, net zoals de voorgaande jaren. ;)
Ik wil hem wel in 720P kunnen kijken :)

Ik wil ook gewoon alles lekker snel kunnen downloaden. Alle nieuwe trailers direct binnen. Standaard met 1.5 Megabyte alles naar beneden trekken, ook nu die site op dit moment heel druk is.

EDIT:

Woei

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a6f1ee0c5be2731f6c8cb4071f48a1fc/full.jpg

Nog 1 minuut, slinger maar even Chat aan.

[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 11-07-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik krijg geen beeld, alleen geluid :(

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Zapper, leuk.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kzit die E3 persconferentie nu ook te kijken, stream werkt prima

leukste nieuws tot nu toe:

- Wii zapper :D
- Mario smash bro's komt uit op 3 december (in amerika)... eigenlijk later dan ik verwachtte.
- Metroid Prime 3 gameplay video :P
- nieuw channel: check mii out... klinkt suf.
- Madden '08 en fifa '08 krijgen beide wii online functionaliteit
- ik hoorde iets over een online rpg... maar ik miste welke game dat was :P
- Mario kart wii kan online en je krijgt er een stuurtje bij.
- super mario gadat ziet er pas leip uitlaxy ziet er erg goed uit! release in amerika 20 november.
- Wii Fit :D ..DAT ziet er pas leip uit :P

[ Voor 54% gewijzigd door Chaoss op 11-07-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Uitgerkend nu doet mun windos media player het niet, beeld blijft helemaal zwart ook bij de advertentie van gamespot! :( :( :( :( :(

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:35:
Uitgerkend nu doet mun windos media player het niet, beeld blijft helemaal zwart ook bij de advertentie van gamespot! :( :( :( :( :(
Ach, tot nu toe is het nog saaier dan de MS versie vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, tot nog toe niks ECHT onverwachts of nieuws... WiiFit ziet er leuk uit, Mario Kart Wii ook, maar ik mis nog de oude franchise die terug zou komen en Disaster.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

snapt iemadn nou hoe het zat met ide wii zapper is die verkrijgbaar bij een game of moetje hem kopen voor 19,95?

van mij magie wel gratis bij RE umbrella chronicals :+

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 11-07-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 12:58
hij zit gratis bij RE ubrella chronicals (dit jaar) daarna kost hij 1995:) zo begrepp ik het teminste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Chaoss schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:20:
snapt iemadn nou hoe het zat met ide wii zapper is die verkrijgbaar bij een game of moetje hem kopen voor 19,95?

van mij magie wel gratis bij RE umbrella chronicals :+
Zoals hij het zei, kost ie 19,99 met spelletje.

Game zal dan wel weer een Wii Play achtig iets zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Vette shit zeg, dat Wii Fit en eindelijk Mario Kart Wii die wij Europeanen dus nog voor het einde van het jaar mogen verwachten :D
Ben eigenlijk benieuwd hoeveel Wii Fit gaat kosten met die sensored weegschaal...

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

xsive schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:23:
Vette shit zeg, dat Wii Fit en eindelijk Mario Kart Wii die wij Europeanen dus nog voor het einde van het jaar mogen verwachten :D
Ben eigenlijk benieuwd hoeveel Wii Fit gaat kosten met die sensored weegschaal...
Mario Kart was toch volgend jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
ja, supersmashbros brawl, en galaxy wel dit jaar maar Mariokart 1e kwartaal 2008 (in Amerika dan he;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
PWM schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:24:
[...]

Mario Kart was toch volgend jaar?
Ja maar dat zijn amerikaanse data. Dus wie weet is het voor Europa wel eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tales schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:25:
ja, supersmashbros brawl, en galaxy wel dit jaar maar Mariokart 1e kwartaal 2008 (in Amerika dan he;))
Mario Kart zag er wel heel bekend uit. Leek echt op DS en Gamecube versie combined, maar nu met Online play.

Hoop wel dat ze het wat mooier maken.
jip_86 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:26:
[...]

Ja maar dat zijn amerikaanse data. Dus wie weet is het voor Europa wel eerder.
Is de hel bevroren :?

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 11-07-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
2 spellen eerder dan Amerika in 1 jaar? denk het zelf niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was net te laat ingeschakeld, dus alleen het laatste kwartier gezien. Maarrrrrrr....

What the hell is dat "Check Mii Out" nou weer. MySpace met Mii's, of gewoon een zwakke uitbreiding op het Mii Channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:29:
Was net te laat ingeschakeld, dus alleen het laatste kwartier gezien. Maarrrrrrr....

What the hell is dat "Check Mii Out" nou weer. MySpace met Mii's, of gewoon een zwakke uitbreiding op het Mii Channel?
Je kan je eigen Mii in het kanaal zetten, waarna mensen het kunnen zien. Ze kunnen dan stemmen op je Wii, en de stats bekijken. Je kan dan dus de populairste Mii bekijken van Europa e.d.

Lijkt me echt iets wat iemand niet gaat gebruiken :+

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 11-07-2007 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:31:
[...]

Je kan je eigen Mii in het kanaal zetten, waarna mensen het kunnen zien. Ze kunnen dan stemmen op je Wii, en de stats bekijken. Je kan dan dus de populairste Mii bekijken van Europa e.d.

Lijkt me echt iets wat iemand niet gaat gebruiken :+
Omg :X

Wie gebruikt dat nou weer? Vind ik een gemiste kans. Als ze nou een soort Hyves ervan hadden gemaakt, al was het maar met de helft van de functies, dan was het een stuk beter te trekken geweest. Die Wii zou zoveel mogelijkheden kunnen hebben, en dan krijg je dit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Euh oke als ik het eigenlijk goed begrijp is het de bedoeling dat er nog meer accessoires worden gekocht? Een stuurtje voor mario kart, een fitnis plank voor wii fit en een "zapper" om de "slechte terroristen" weg te zappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:26:
[...]

Mario Kart zag er wel heel bekend uit. Leek echt op DS en Gamecube versie combined, maar nu met Online play.

Hoop wel dat ze het wat mooier maken.

[...]

Is de hel bevroren :?
mario kart komt inderdaad nog dit jaar uit in europa, SSBB niet meer, ze draaiden het om net als met Super Strikers hebben ze omgedraaid met Super paper mario... ik kijk stiekem tog meer uit naar mario kart dan super smash bros :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:29

Polycom

Poes van goud

Nintendo doet financeel gezien hele goede zaken, maar welke gamer die zich zelf serieus neemt zit te wachten op wii zap en wii fit? Waar zijn de echt goede wii games nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het ergste van de Press Conference vond ik dit:

Reggie deed voorkomen dat Nintendo al heel veel deed op Online gebied. Op DS is dit deels waar, de Wii helemaal niet. Niks is minder waar, zie Mario Strikers. Pokemon komt er bij.

Verder de EA sportsgames (op zich leuk), en Mario Kart. That's it.

Ze hebben niks gezegd over hoe het te doen (Friendscodes, Gamertags, etc. etc.). Ik heb weinig vertrouwen meer in de Wii online.

Tuurlijk, Mario Kart Wii zal echt wel leuk zijn, maar het blijft bij elke game weer afwachten of er uberhaupt online komt, en ja op welke manier.

Blijft een buitenbeentje op de Wii, en da's jammer. Nintendo heeft veel non-gamers aan games geholpen, waarvoor hulde. Dit is het uitgelezen moment om ook Online gaming populair te maken bij verschillende doelgroepen.

Ik begin toch echt het gevoel te krijgen dat Nintendo de Wii echt wil inzetten voor iedereen, maar de fans die er vanaf de NES zijn een beetje vergeten.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 11-07-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
komt nog wel. netzoals dat bij de ds een jaar duurde, ik zat vandaag in Freerecord shop en het verbaasde me hoeveel ds titels een wifi logo hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is maar goed dat ik niks verwachte want het is ook 3x niks geworden. Nintendo is echt het pad kwijt volgens mij. Al die non game zooi zoals dat pad is leuk een aardig maar een non gamer kijkt niet naar de e3 (krijg ook sterk het idee dat het trouwens niet op het e3 publiek was gericht maar meer op de kranten ed) en voor de echte gamer is echt huilen met de pet op wat nintendo doet. Nintendo heeft gezegd dat ze de hardcore niet uit het oog zouden verliezen, yeah right. Wat hebben ze in die hele show laten zien? mariokart wat niks meer is dan een GC game met wii controlls eraan geplakt. Als nintendo al geen moeite doet om het onderste uit de kan te halen met hun grote franchise wat moet het dan worden met de Wii? want ik krijg steeds meer het gevoel dat er van iedere kant, en vooral die van nintendo, een hele shitload aan de meest waardeloze rommel op word gegooit die het ongetwijfeld goed zal doen bij de non gamer maar voor de echte gamer zit er echt bijna niks boeiends tussen, en wat er tussen zit, is zoals ik al zei nog eens vrij mager kwa kwaliteit ook zoals het eruit ziet.

Ik krijg echt het idee dat het over een tijdje wii over is. Nintendo doet geen moeite om met de beloofde revolutinaire games te komen en ook vanuit 3rd party devs lijkt er weinig te komen. Zo hebben we bv nog weinig tot niks wii only nieuws gehoord van 3rd party devs.

Zou het dan toch zo zijn dat je uiteindelijk een ps3 of x360 moet halen als je echte games wil spelen en de wii een meukding met alleen maar nongame en partyminigame shit word? want dat is totaal niet wat ik er aan het begin van verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 22:15
Online is niet alleen multiplayer gamen. Ook news/weather/vote/internet channel is allemaal online. En het berichtsysteem, de VC games downloaden etc. Dus ze hebben wel gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

BarôZZa schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:42:
Online is niet alleen multiplayer gamen. Ook news/weather/vote/internet channel is allemaal online. En het berichtsysteem, de VC games downloaden etc. Dus ze hebben wel gelijk.
Online GAMING is waar de vragen over zijn. Antwoorden dat je een Webbrowser hebt is niet echt relevant.

Het is toch van de zotte dat een Console, met Wifi ingebouwd, anno 2007 nog nauwelijks games heeft op dat gebied?

Regie draaide handig de vraag: "What about Online Gaming" om, naar, "What about Online", en kon mooi schermen met het Weerkanaal.

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 11-07-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 17:36
Het was wel duidelijk dat Reggie gaat voor world domination :P, ze willen iedere seconde dat we ons vermaken bezig zijn met de wii.

Mariokart wordt vast wel gaaf, het klonk als iets van 12-16 players (hoop dat het waar is).

edit:
@b3n666:
de e3 is nu toch ook alleen maar voor de perss ;). Maar wat game-footage/demo van mario K. zou wel leuk zijn geweest.

[ Voor 23% gewijzigd door king of rats op 11-07-2007 19:49 ]

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Zou het dan toch zo zijn dat je uiteindelijk een ps3 of x360 moet halen als je echte games wil spelen en de wii een meukding met alleen maar nongame en partyminigame shit word? want dat is totaal niet wat ik er aan het begin van verwacht had.
Dat heb je toch wel van het begin zien aankomen? 3th party support is ronduit triest te noemen, er zijn een hoop 3th party games die niet eens uit komen op de wii, en als de wel zo is is het een simpele port met ps2 graphics. Dus moeten de 'echte' games komen van nintendo, maar nintendo kiest de weg van het geld en probeert nog meer non-games over te halen om de wii aan te schaffen met fitness rommel. Ik zag de wii van het begin al niet als een van de next-gen console, voor mij zijn dat alleen de 360 en de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De persconferentie had niet echt veel nieuws. Er werden drie nieuwe controller accesoires aangekondigd, de Wii Zapper, de Wii Wheel en de Wii weegschaal waarvan ik de naam vergeten ben. Daarnaast werden alleen Mario Kart, Wii Fit en Check Mii Out onthuld.

De Zapper ziet er lelijk uit, maar zal in ieder geval ondersteunt worden in RE: Umbrella Chronicles, Ghost Squad en Medal of Honour. De Zapper gaat $19,99 kosten en er zal een gratis spel bij zitten, waar nog niets over bekend is. De Wiimote en de Nunchuk klik je vast in de Zapper en er zit een trigger op.

De Wii Wheel lijkt een gewoon racestuur zoals er nu al een paar op de markt zijn. Het leek er alleen op dat er nog een paar extra knoppen op zaten. De Wii Wheel zal gratis zijn bij aankoop van Mario Kart. Mario Kart zag er wel leuk uit. Er werden een aantal nieuwe banen getoond, maar ik zag er ook één of twee uit Mario Kart Double Dash. Mario Kart zal volledige online ondersteuning krijgen, inclusief battle mode. Reggie deed alleen nog mysterieus over het aantal deelnemers voor de online races, hij wilde alleen kwijt dat hoe meer deelnemers er zijn, hoe leuker de race is. Er werd niets gezegd over een Europese releasedatum, maar het spel zou volgens Reggie in het eerste kwartaal 2008 uitkomen. Hopelijk kloppen de geruchten en is de Europese release dit jaar nog.

Wii Fit was de grote aankondiging van de persconferentie. Er zal bij dit spel een soort weegschaal zitten die kan meten wat het centrum van je gewicht is. Je kunt bepaalde fitness oefeningen doet waarbij er aan de hand van je balans gemeten wordt hoe goed je het doet. Daarnaast zaten er een paar minigames in zoals voetballen wegkoppen door naar links of rechts te leunen, een soort Super Monkey Ball en een soort Dance Dance Revolution voor beginners.

Ik denk dat Wii Fit een enorme hit zou kunnen worden. De weegschaal kan gebruikt worden om je hele lichaam in spellen te gebruiken. Volgens Nintendo zullen er ook andere spellen komen waar de weegschaal in gebruikt kan worden. Het zou wel interessant zijn om in bijvoorbeeld een Resident Evil een zombie te kunnen ontwijken door opzij te duiken, of in het spel te lopen of rennen door op te plaats te lopen of rennen. Vooral in combinatie met de Zapper zou dit wel eens interessante dingen kunnen opleveren.

Check Mii Out zou een soort MySpace worden voor Miis, maar daar werd niet echt veel van getoond. Er werd wel gezegd dat er wedstrijden gehouden zouden worden om Miis te maken die op bijvoorbeeld beroemdheden leken en dat je de Miis van anderen kon bekijken en downloaden.

Verder werd er eigenlijk bijna niets nieuws getoond. De persconferentie was niet slecht, maar het was ook niet echt geweldig. Het was helaas wel op een wat kleinere schaal dan de voorgaande jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:42:
News Channel werkt niet eens behoorlijk op de Wii in het Nederlands. Pas in het Engels werkt het naar behoren. Lekker voor de non-gamers zeker.
Weather Channel loopt echt enorm achter. Als je nu zou kijken naar het weer van "nu", dan krijg je het van 0:00 of iets dergelijks
Vote Channel is echt moeilijk "écht' online te noemen, en als het dat al is, dan is het echt te simplistisch voor worden. Een beetje data van het internet verzamelen kan je op je pc ook.
Internet Channel is simpel gemaakt, maar imo wel heel erg goed. Werkt snel, en lekker handig.
Berichtsysteem werkt, imo, niet heel goed. Vooral omdat het zo verdomde irritant is om mensen in je adressbook toe te voegen.
Wii-Shop Channel is erg leuk met de klassiekers, maar er valt nog zoveel meer uit te halen

Al met al zou ik zeggen dat Nintendo nog heel wat werk voor de boeg heeft om online echt goed te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Hmm kan geen videos vinden over de Wii Fit helaas.
Hebben ze het nog over de externe schijf gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Voor iedereen die klaagt dat Nintendo d00med is vanwege dat er niets nieuws is aangekondigd op de persconferentie: er zijn 4 AAA titels die binnen een jaar moeten uitkomen van Nintendo zelf, dus het is niet dat er helemaal geen grote spellen gaan uitkomen op de Wii.

Overdrijven is ook een vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
niks over een externe schijf. en filmpjes zullen binnekort wel op gamespot en dergelijke sites komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:49:
[...]

Dat heb je toch wel van het begin zien aankomen? 3th party support is ronduit triest te noemen, er zijn een hoop 3th party games die niet eens uit komen op de wii, en als de wel zo is is het een simpele port met ps2 graphics. Dus moeten de 'echte' games komen van nintendo, maar nintendo kiest de weg van het geld en probeert nog meer non-games over te halen om de wii aan te schaffen met fitness rommel. Ik zag de wii van het begin al niet als een van de next-gen console, voor mij zijn dat alleen de 360 en de ps3.
3th party support is niet slecht, op de GC was het slecht, nu staan toch zo'n beetje alle grote pubs wel achter de wii. Dat de kwaliteit nog niet veel soeps is is wat anders maar nu devven ze er tenminste voor. Voor de rest ben ik het met je eens. Maar naar mijn idee is de wii ook gewoon perfect voor echte games ook omdat de controller zoveel nieuwe mogelijkheden bied. Maar nintendo gaat idd gewoon voor het geld en wat mij betreft hoop ik dat ze hard neergaan als ze zo door blijven gaan.
[b]MetroidPrime schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:50:
Verder werd er eigenlijk bijna niets nieuws getoond. De persconferentie was niet slecht, maar het was ook niet echt geweldig. Het was helaas wel op een wat kleinere schaal dan de voorgaande jaren.
Het was wel slecht. Tenzij je houd van een overprices stukje plastic, een nutteloos extra kanaal, een fitness game en een racegame die eruit ziet als een matige GC game.

Het was gewoon kut. Niet slecht, niet matig, gewoon kut. 3x niks en de zoveelste schop in het gezicht van de fans die de afgelopen 10 jaar nintendo zijn blijven steunen. Bij de n64 en gc kreeg je dan wel weinig games, wat uitkwam was tenminste goed. Nu komt er geen aars uit en wat er uitkomt is ook nog eens troep in 9 van de 10 gevallen en het ergste is nog wel dat nintendo nog eens bovenaan staat ook wat betreft het releasen van crap.

Ik had op een ander forum al gezegd dat e3 de make or break zou zijn voor mensen met een wii en die op games zitten te wachten en het is nu dus een feit dat nintendo geen reet om de gamers meer geeft en een generatie dik gaat proberen in te cashen op de non gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

3th party support is niet slecht, op de GC was het slecht, nu staan toch zo'n beetje alle grote pubs wel achter de wii. Dat de kwaliteit nog niet veel soeps is is wat anders maar nu devven ze er tenminste voor. Voor de rest ben ik het met je eens. Maar naar mijn idee is de wii ook gewoon perfect voor echte games ook omdat de controller zoveel nieuwe mogelijkheden bied. Maar nintendo gaat idd gewoon voor het geld en wat mij betreft hoop ik dat ze hard neergaan als ze zo door blijven gaan.
Tuurlijk de controller van de wii is geniaal te noemen, alleen moeten ze wel games maken die op een goede manier gebruiken maken van die controller, en dan heb ik het niet over wii sports. Ik denk dat gamers de wii laten vallen, maar de nintendo aanhang + nongamers zullen de console van nintendo tot een succes gaan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
Ik had dat Wii fit echt niet verwacht en ik zit er ook echt niet op te wachten... Geef mij Wii music of iets in die richting... Als ik wil bewegen of sporten doe ik dat wel buiten of met Wii sport :S Heb dat stuk van de conference nog niet gezien, maar het klinkt echt kut...

Heb wel dat stuk met mariokart gezien en ben blij dat ze weer in hun eentje in de kart zitten :) Nu hopen dat er meer goede banen in zitten en meer battle-stadiums enzo inzitten... En dat ze dat online goed uitwerken... Iets te veel hopen naar mijn zin... :(

Als ik het nu zo bekijk, vind ik het erg weinig info voor een jaar tijd. Ik verwacht dus nog stiekem een extra show, leipzig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MetroidPrime schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:02:
Voor iedereen die klaagt dat Nintendo d00med is vanwege dat er niets nieuws is aangekondigd op de persconferentie: er zijn 4 AAA titels die binnen een jaar moeten uitkomen van Nintendo zelf, dus het is niet dat er helemaal geen grote spellen gaan uitkomen op de Wii.

Doomed is een groot woord. Leuk is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik kwam nog wel wat leuke eu releasedates tegen:

Trauma Center: Second Opinion (Nintendo / Atlus)
10 augustus 2007

Super Paper Mario (Nintendo)
14 september 2007

Metroid Prime 3 Corruption (Nintendo)
26 oktober 2007

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MetroidPrime schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:02:

Nou, misschien is nintendo wel d00med juist doordat ze teveel op 1st party leunen. Als die games uit zijn, wat dan ? Ik weet geen 3rd party games die de moeite waard zijn.

En ik vind trouwens wel dat nintendo veel te mainstream gaat. Zo zie ik me Wii Fit echt niet kopen, misschien een keer voor 20 euro. Maar dan nog lijkt het me net zo snel te vervelen als Wii Play...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb maar een deel gezien (mijn haat voor Windows Media Player is bij deze weer hernieuwd), maar ik denk dat deze conferentie een gemiste kans was voor Nintendo door bijna uitsluitend 1st party titels te laten zien. Wat ze hadden moeten doen was wat 3th party ontwikkelaars uitnodigen om ze te laten tonen wat zij momenteel op stal staan hebben. Momenteel hebben we enkel wat spul van nintendo zelf gezien (op zeer korte stukjes van enkele games na), en dat maakte niet bepaald veel indruk.
Enige nieuwe waar ik echt blij van werd was het feit dat je in dragonquest 9 online tegen elkaar zal kunnen vechten. Voor de rest had ik wat een "meh" gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:09:
[..]
Het was wel slecht. Tenzij je houd van een overprices stukje plastic, een nutteloos extra kanaal, een fitness game en een racegame die eruit ziet als een matige GC game.
Ik weet dat je heel graag altijd overal super-negatief over doet, maar je kunt het ook overdrijven. Die "overprices stukje plastic" worden allebei gebundeld bij spellen. Je krijgt de Zapper dus bij een spel en het stuurtje ook. Verder is er maar tien seconden van Mario Kart getoond, dus om nu al te zeggen dat het het er uitziet als een matige GC game.....

Verder zijn er ook andere dingen getoond. Er zijn nieuwe beelden van Metroid Prime 3 vrijgegeven en de nieuwe besturing is kort gedemonstreerd en het ziet er erg goed uit. Super Mario Galaxy is ook getoond en dat spel ziet er grafisch geweldig uit. Ik had ook liever een paar nieuwe spellen gezien, maar er is genoeg positief nieuws geweest.
Vanitas schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:26:
[...]

Nou, misschien is nintendo wel d00med juist doordat ze teveel op 1st party leunen. Als die games uit zijn, wat dan ? Ik weet geen 3rd party games die de moeite waard zijn.

En ik vind trouwens wel dat nintendo veel te mainstream gaat. Zo zie ik me Wii Fit echt niet kopen, misschien een keer voor 20 euro. Maar dan nog lijkt het me net zo snel te vervelen als Wii Play...
Zoals ook al in de persconferentie gezegd is, er zijn meer dan honderd third-party spellen in ontwikkeling voor de Wii. Nintendo heeft deze keer alleen een paar eigen spellen gedemonstreerd en vrijwel niets van third-parties laten zien, maar dat betekent niet dat er niets aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

jip_86 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:23:
Ik kwam nog wel wat leuke eu releasedates tegen:

Trauma Center: Second Opinion (Nintendo / Atlus)
10 augustus 2007

Super Paper Mario (Nintendo)
14 september 2007

Metroid Prime 3 Corruption (Nintendo)
26 oktober 2007

bron
Ik mis nog een aantal verwachte toppers, dus die voeg ik bij deze even toe. MP3 ben ik erg blij mee dat er een keiharde EU datum voor staat (en bovendien een erg leuke datum). Alleen toch jammer dat wij voor Brawl en dus ook Mario Kart tot 2008 moeten wachten. Verder een zeer positieve lijst naar mijn smaak. Sowieso is Galaxy, BWII en MP3 in 2007 een erg leuke compensatie :)
Super Mario Galaxy (Nintendo)
Vierde kwartaal 2007

Battalion Wars 2 (Nintendo)
Vierde kwartaal 2007

Resident Evil The Umbrella Chronicles (Capcom)
Vierde kwartaal 2007

Mario Kart Wii (tentative title) (Nintendo)
2008

Super Smash Bros. Brawl (Nintendo)
2008
P.S. Vergeet ook niet dat dit een Nintendo conference was op de E3. De third parties staan allemaal op de vloer zelf, dus daar lees je pas over op de gaming sites nadat het hele circus is afgelopen. An sich is er niet erg veel veranderd wat dat betreft: voorheen kwamen de echte mooie nieuwtjes ook niet van de consolebouwers zelf, maar van de third parties die met demos en al op de beursvloer stonden. En ook daar hoorde je pas aan het einde van de E3 wat van.

EDIT: Overigens zit ik nu op GameSpot even te kijken naar het programma voor de komende dagen m.b.t. on-stage demo's. Blijkt dat Nintendo donderdag om 1 uur 's middags (US tijd) ook nog wat doet. Waarschijnlijk worden dan de daadwerkelijke first party games geshowcased. Voor wie geïnteresseerd is of nog een live feed nodig heeft: bron

[ Voor 27% gewijzigd door Cleetje op 11-07-2007 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder zijn er ook andere dingen getoond. Er zijn nieuwe beelden van Metroid Prime 3 vrijgegeven en de nieuwe besturing is kort gedemonstreerd en het ziet er erg goed uit. Super Mario Galaxy is ook getoond en dat spel ziet er grafisch geweldig uit. Ik had ook liever een paar nieuwe spellen gezien, maar er is genoeg positief nieuws geweest.
Genoeg nieuwe dingen zoals? voor gamers zit er echt niks bij. MP3, Mario en SSB wisten we vorig jaar al van het enige nieuwe is mariokart. Ben je het niet met mij eens dat 1 titel niet extreem weinig is? Voor de rest hoor je ook echt niks van 3rd party devs kwa echte wii games. Alleen soul caliber, mjah daar wisten we ook al van. Als je dat tegenover de x360 en ps3 zet waar game na game op lijkt te komen dan word ik als wii bezitter toch niet echt blij. Het is dat 3 kwart shooters is op die consoles en dat het me daarom weinig boeit maar de wii moet toch echt met games gaan komen, Dat het eerste jaar niet veel zou worden wisten we al, maar als 2008 het wii jaar moet gaan worden dan zouden er nu toch wel wat aankondigingen moeten komen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.