Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 86 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.724 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 16:30
Mario Kart klinkt echt super in de oren. Ik vind de manier waarop Nintendo het releasen van games aanpakt wel slim. Niet aangeven dat een (top)titel in de maak is, en pas op het laatste moment informatie vrijgeven, hierdoor creeër je misschien geen grote hype, maar de mensen krijgen het gevoel dat ze niet hoeven te wachten op goede titels omdat het als een verrassing komt.

Mijn Wii staat helaas al even stof te happen, en hij zou het erg fijn vinden als hij weer gebruikt mag worden. Dus kom maar op Mario Kart! :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 16:15
Anoniem: 93354 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:36:
[...]

Genoeg nieuwe dingen zoals? voor gamers zit er echt niks bij. MP3, Mario en SSB wisten we vorig jaar al van het enige nieuwe is mariokart. Ben je het niet met mij eens dat 1 titel niet extreem weinig is?
Sony en Microsoft hebben ook bijna niets nieuws aangekondigd. Microsoft heeft een nieuwe versie van de Xbox 360 aangekondigd en twee nieuwe kleuren controllers. Sony heeft een dunnere PSP aangekondigd, die er nog exact hetzelfde uitziet als het originele model. Verder zijn er vrij weinig nieuwe spellen aangekondigd, de nadruk bij zowel Nintendo als Sony en Microsoft ligt op spellen die allang aangekondigd zijn. De E3 is helaas niet meer de plek waar je al je nieuwe titels in één keer presenteert en de beurs heeft zich daarmee naar mijn mening volledig overbodig gemaakt. Er zijn dit jaar nog 3 of 4 grote gamesbeurzen waar Nintendo aanwezig is, dus er zijn nog genoeg andere kansen om nieuwe games aan te kondigen. De Tokyo Games Show wordt dan met name een belangrijke beurs om in de gaten te houden.

Ik heb het nergens over "nieuwe dingen" gehad. Ik doelde op de nieuwe beelden en info die er zijn van bijvoorbeeld Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy en Endless Ocean. Die spellen zien er nu veel beter uit dan de vorige keren dat we ze in actie zagen, met name de laatste twee.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 11-07-2007 21:59 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:40
Wat is er toch continue met dat 3th party? Is dat als een birthday party?

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Gaav
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-06 18:45
Crital schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:08:
... 3th?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

[...]

Als je dat tegenover de x360 en ps3 zet waar game na game op lijkt te komen dan word ik als wii bezitter toch niet echt blij. Het is dat 3 kwart shooters is op die consoles en dat het me daarom weinig boeit
tjah de x360 had het eerst half jaar zeker ook bulten games?..... not het was toen voor de x360 ook magertjes.

ik ben het er mee eens dat het niet dik gezaaid is.... maar ik heb ook geen reden tot klagen vermaak me nu prima met RE4, zodra ik die uit gespeeld heb ga ik Scarface halen... tegen de tijd dat ik ide uit heb zie ik wel weer verder.

en voor de toekomst heb ik niets te klagen... ik heb iig m'n lijstje met "in de gaten houden games" al klaar:

-Metroid Prime 3
-Super mario galaxy
-Super paper mario
-Mario smash bros brawl
-Soul calibur
-No More Heroes
-Resident Evil 5: TuC
-Dragon quest swords
-Disaster: day of crisis
-Fire emblem
-Sengokun action
-final fantasy CC: TCB
-Ghost squad
-Battalion Wars 2
-Donkey Kong Jet
-NiGHTS: Journey of Dreams
etc. etc.

ja echt mager qua games hoor 8)7

en dan nog de titels die erbij gaan komen.... keuze zat lijkt me

[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 11-07-2007 22:55 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
[...]

Genoeg nieuwe dingen zoals? voor gamers zit er echt niks bij. MP3, Mario en SSB wisten we vorig jaar al van het enige nieuwe is mariokart. Ben je het niet met mij eens dat 1 titel niet extreem weinig is? Voor de rest hoor je ook echt niks van 3rd party devs kwa echte wii games. Alleen soul caliber, mjah daar wisten we ook al van. Als je dat tegenover de x360 en ps3 zet waar game na game op lijkt te komen dan word ik als wii bezitter toch niet echt blij. Het is dat 3 kwart shooters is op die consoles en dat het me daarom weinig boeit maar de wii moet toch echt met games gaan komen, Dat het eerste jaar niet veel zou worden wisten we al, maar als 2008 het wii jaar moet gaan worden dan zouden er nu toch wel wat aankondigingen moeten komen.
Zoals jij het brengt klinkt het alsof er komend jaar ook maar 1 boeiende game uitkomt :)
Natuurlijk had ik ook graag gehad dat er wat onverwachte toppers werden aangekondigd, maar de meeste games waren nou eenmaal al langer bekend. Wat had jij gewild? dat ze games aan zou kondigen die we pas in 2009 zien? Ik vind begin 2008 mario kart al lang genoeg duren en daarvoor komen er imho zat goede 1st party games uit. Ik hoop alleen dat andere developers ook met wat leuke non-party games komen (bijv. capcom met RE: UC _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
JA opzich mooi lijstje...ik zal ook zeker een boel van die games halen. Alleen de 3rd party ondersteuning vind ik toch wel bedroefend slecht, capcom heeft 2 goede spellen, SE 2 spellen en EA zijn gebruikelijk franchises. Maar voor de rest is het toch echt 99 procent prut, waar blijven de high-quality shooters? En tennis spellen zoals bijv top spin of virtua tennis.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 18:00
Even over Zelde. Hoort dit zo tijdens cut-scene's dat je de persoonages niet hoort praten alleen maar tekst ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Crital schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:08:
Een first party is een uitgever van een console, zoals Nintendo, Sony of Microsoft. Een second party is een onafhankelijke softwareontwikkelaar die geen dochter is van een first party, maar wel exclusief spellen ontwikkelt voor de consoles van 1 leverancier en dit doet vanwege een exclusiviteitscontract of dat een first party aandeelhouder is. Een third (3RD) party is een onafhankelijke ontwikkelaar die niet gebonden is om spellen op een bepaalde console uit te brengen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-06 15:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik hoop trouwens dat Mario Kart wel een beetje volwaardig wordt. Dus ook met Wii-waardige graphics. Wat ik zo van de trailer zag, kwamen me al een paar tracks en ook artwork van Mario Kart DS tegemoet. De meerwaarde van dat stuurtje snap ik ook niet zo. Het is wel grappig, maar volgens mij kun je thuis met wat knutselwerk ook wel een stuur maken.

Wii Fit lijkt me dan wel weer grappig. Ik vraag me alleen af wat zo'n balance board moet gaan kosten. De eerste zal er wel gratis bij zitten, maar dit lijkt me toch vooral met zijn 2en leuk. In ieder geval een grappig concept.

Mario Galaxy en Metroid Prime 3 zien er wel echt veelbelovend uit. Zeker MP3 kan wel eens een paradepaardje van de Wii controller worden als ik dat zo zie. Ook grafisch zijn deze 2 dik in orde.

Verder valt het inderdaad een beetje tegen. Waar Nintendo vorig jaar toch behoorlijk de aandacht gaf aan 3rd party developers (om toch vooral te laten zien, dat die ondersteuning ook dik in orde was), kregen we nu echt praktisch niets te zien. Geen aankondiging van RE5 die toch op de Wii komt of een andere onverwachte potentiële topper.

Net als B3n666 vraag ik me ook wel af waar Nintendo naartoe wil met de Wii. Ze lijken nu echt door te slaan naar de non-games. Niet heel gek natuurlijk, aangezien die spellen als een tierelier verkopen. Maar naast die non-games lijkt er niet veel soeps in het verschiet te liggen. De meeste EA spellen zijn "kinderachtiger" versies van hun volwaardige titels (Sims, simpele EA sports controls en ook ondanks dat het een goed spel is toch ook wel SSX). Het begint er toch wel op te lijken dat je voor de serieuzere spellen er een PS3 of Xbox bij zult moeten kopen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Smoonshine schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:58:
De meeste EA spellen zijn "kinderachtiger" versies van hun volwaardige titels (Sims, simpele EA sports controls en ook ondanks dat het een goed spel is toch ook wel SSX).
Wat The Sims betreft, EA probeert al jaren een formule te vinden waarmee het spel ook op console goed verkoopt. Ze hebben tot nu toe al vanalles geprobeerd, van het direct poorten van de PC versie met wat extra's naar het uitbrengen van een speciaal voor de consoles ontwikkelde versie zoals The Urbz. Het heeft tot nu toe niets opgeleverd. My Sims moet je dan ook zien als de zoveelste poging om The Sims succesvol te maken op consoles, ze pakken het alleen compleet anders aan en proberen het nu met een Nintendo exclusieve versie.

Wat de EA Sports controls betreft ben je volgens mij verkeerd ingelicht. De simpele besturing is een optie, net zoals dat je in veel spellen de moeilijkheidsgraad kan aanpassen. De standaard besturing is nog exact hetzelfde als voorheen. De nieuwe simpele besturing moet je dan ook niet zien als meer dan een optionele instelling om het spel makkelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

...igg niks op de E3over een externe harde schijf zoals sommige geruchten de ronde deden, of we moeten de Wii-fit "weegschaal" als een nieuwe harde schijf zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
ach ik denk dat er veel mooie dingen aan komen voor ons Wii bezitters, maar nintendo had gewoon een andere opvatting van deze beurs, als wij zouden willen zien.

Daarentegen zag ik ook Medal of Honor voorbij komen met ik meen WiiFi ondersteuning.

Qua spellen op dit moment is het gewoon wat magertjes, hier kan je moeilijk om heen praten, maarja Wii is pas 33 weken uit, tis nu zomer, en vanaf september oktober komt het wel weer op gang.

Anayway vermaak mij met de VC prima, dus gebruik mijn Wii nog iedere dag, wel met VC games, maar who cares ding doet ze werk ;)

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 07:41
yes, super... over de komende 1,5 jaar zijn er 2 games die ik wil hebben. Maar goed ook want op de PS3 en xbox360 komen al genoeg toppers uit waar mijn geld naar toe moet :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangkast
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Gangkast

/// Meubel

jaaoie17 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:57:
Even over Zelde. Hoort dit zo tijdens cut-scene's dat je de persoonages niet hoort praten alleen maar tekst ziet.
Ja, dit hoort zo.. Er waren eens geruchten dat Link daadwerkelijk een stem zou krijgen in TP, maar hier werd hevig tegen geprotesteerd omdat dit ten koste zou gaan van de sfeer. (en terecht, Link hoort niet te praten :) )

“The world is a book and those who do not travel read only one page”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Chaoss schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:27:
[...]

tjah de x360 had het eerst half jaar zeker ook bulten games?..... not het was toen voor de x360 ook magertjes.

ik ben het er mee eens dat het niet dik gezaaid is.... maar ik heb ook geen reden tot klagen vermaak me nu prima met RE4, zodra ik die uit gespeeld heb ga ik Scarface halen... tegen de tijd dat ik ide uit heb zie ik wel weer verder.

en voor de toekomst heb ik niets te klagen... ik heb iig m'n lijstje met "in de gaten houden games" al klaar:

-Metroid Prime 3
-Super mario galaxy
-Super paper mario
-Mario smash bros brawl
-Soul calibur
-No More Heroes
-Resident Evil 5: TuC
-Dragon quest swords
-Disaster: day of crisis
-Fire emblem
-Sengokun action
-final fantasy CC: TCB
-Ghost squad
-Battalion Wars 2
-Donkey Kong Jet
-NiGHTS: Journey of Dreams
etc. etc.

ja echt mager qua games hoor 8)7

en dan nog de titels die erbij gaan komen.... keuze zat lijkt me
Nee de x360 had ook niet veel games, maar er werd iig wel wat voor aangekondigt. Tuurlijk komen er wel games uit, maar vanuit nintendo is het heel weinig nieuws en ook 3rd party devs komen vooral met games die al bestaan en weinig echt voor de wii ontwikkelde games. Bv disaster, nintendo heeft er geen woord over gezegd. Waarom niet? lijken ze eindelijk met een volwassen game te komen, hoor je er al een jaar niks over. En onder brawl is het nog maar de vraag wat de kwaliteit van die games word. De meeste zullen wel redelijk tot goed zijn maar ik krijg bij de meeste toch een net niet gevoel. DQ swords is bv best gaar, iig lang niet wat het had kunnen zijn. Zelfde voor RE. Capcom maakt geen game ala re4 waar iedereen helemaal weg van is, nee ze komen met een on rail shooter, hoeft niet slecht te zijn, maar kleine kans dat het beter is dan een RE4 achtige game. Of donkey kong jet, aan alle kanten druipt het er vanaf dat er niet al te veel tijd en moeite in is gestoken imo.

Tuurlijk kan niet alles AAA zijn, maar het enige nieuwe AAA spel wat nintendo heeft aangekondigt is mariokart en van 3rd party is er helemaal geen AAA in ontwikkeling (of er moet toevallig een uitschieter bijzitten) en er word nou ook niet bepaald veel AAA waardig spul aangekondigt.

Nou kom ik misschien een beetje te negatief over, maar zo bedoel ik het niet helemaal. Wat ik probeer te zeggen is dat ik de hoeveelheid, en de (verwachte) kwaliteit nou niet echt geweldig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Heb het idee dat de e3 minder leeft...vorig jaar was het hier veeeeeeeeeeeeel drukker.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-06 14:16
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 00:27:
Heb het idee dat de e3 minder leeft...vorig jaar was het hier veeeeeeeeeeeeel drukker.
Vorig jaar stond dan ook echt in het teken van de volgende generatie consoles en de release daar van, nu zijn ze gereleased en gaat alles rustig verder (tot over 4 jaar wanneer de volgende generatie uitkomt :P). Ver der kan je ook even zelf zoeken op de frontpage naar e3, dan zal je zien dat er zoiezo minder te doen is op de beurs zelf, geen babes/stands/consumenten.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:33
king of rats schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 00:40:
[...]

Vorig jaar stond dan ook echt in het teken van de volgende generatie consoles en de release daar van, nu zijn ze gereleased en gaat alles rustig verder (tot over 4 jaar wanneer de volgende generatie uitkomt :P). Ver der kan je ook even zelf zoeken op de frontpage naar e3, dan zal je zien dat er zoiezo minder te doen is op de beurs zelf, geen babes/stands/consumenten.
Sinds wanneer is de E3 voor consumenten? :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 93354 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:31:
Tuurlijk kan niet alles AAA zijn, maar het enige nieuwe AAA spel wat nintendo heeft aangekondigt is mariokart en van 3rd party is er helemaal geen AAA in ontwikkeling (of er moet toevallig een uitschieter bijzitten) en er word nou ook niet bepaald veel AAA waardig spul aangekondigt.
Als ik kijk naar alle exclusieve third party titels die dit jaar nog/begin volgend jaar uitkomen op de Wii, dan zit daar toch wel redelijk wat potentiële toppers tussen. Spellen zoals bijvoorbeeld No More Heroes, RE: UC, Dewy's Adventure, Geometry Wars Galaxies, Space Station Tycoon, de Blob, Final Fantasy Crystal Chronicles Crystal Bearers, Zak & Wiki, Rayman Raving Rabbids 2, MySims, Nights: Journey of Dreams en Trauma Center New Blood zien er interessant uit of hebben erg positieve hands-on previews gekregen.

Dan heb ik nog niet eens de interessant non-exclusieve spellen genoemd zoals bijvoorbeeld Rock Band, Guitar Hero III, Lego Star Wars, Manhunt 2, DBZ:BT3 en Beautiful Katamari. Dit zijn dan meestal geen AAA titels, maar er zitten toch zeker titels tussen die de moeite waard zijn.

Koppel al deze titels met wat Nintendo uit gaat brengen aan titels, zowel AAA als non-AAA, dan is dit toch geen slechte line-up? Daarnaast is de E3 nog niet eens begonnen, de third parties die zelf aanwezig zijn op de beurs kunnen nog met aankondigingen komen, zoals vaak in voorgaande jaren is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Zo, even die speech bekeken... Dat Wii Fit lijkt me best grappig om met de vriendin samen te doen. En jeej @ Mario Kart. Die komt een stuk eerder dan ik had gedacht! :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Persconferentie gemist (vroege release gehad vanmorgen), maar wat ik er nu van lees zitten er voor mij wel een aantal leuke zaken bij.

- Wii Zapper: leuk!
- Wii Fit: zal zeker aanslaan, of ik het zelf aanschaf, wie weet?
- Wii Wheel: niet heel veel verbetering als je het mij vraagt, maar wellicht dat ze er nog echter funtionaliteit aan bij voegen met die extra knoppen.

Wat mij ineens te binnen schiet. Moet je eens voorstellen. Je start een game, titel onbekent, je stapt op je Wii Fit board, pakt je Wii Zapper in je handen en je begint je lopen => lopen wordt rennen en ondertussen schiet je alles stuk wat je links of rechts van je ziet. Sturen zal je doen door het lopen......

Owwww man wat zal dit een feest worden!!!!!!!!!

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 12-07-2007 06:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05-2023
vraagje over gamecubegames spelen op de Wii....
Ik kan nergens vinden hoe ik vanuit een gamecubegame terug naar het Wii hoofdmenu moet gaan...
Iemand enig idee? Vind het nogal lastig om de Wii dan uit en aan te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 24394 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 06:23:
Persconferentie gemist (vroege release gehad vanmorgen), maar wat ik er nu van lees zitten er voor mij wel een aantal leuke zaken bij.

- Wii Zapper: leuk!
- Wii Fit: zal zeker aanslaan, of ik het zelf aanschaf, wie weet?
- Wii Wheel: niet heel veel verbetering als je het mij vraagt, maar wellicht dat ze er nog echter funtionaliteit aan bij voegen met die extra knoppen.

Wat mij ineens te binnen schiet. Moet je eens voorstellen. Je start een game, titel onbekent, je stapt op je Wii Fit board, pakt je Wii Zapper in je handen en je begint je lopen => lopen wordt rennen en ondertussen schiet je alles stuk wat je links of rechts van je ziet. Sturen zal je doen door het lopen......

Owwww man wat zal dit een feest worden!!!!!!!!!
Lopen... Je kan enkel maar op 1 plek staan op die dansplaat, dat kan je niet echt lopen noemen he.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-06 09:26
Ik zou graag van jullie willen weten met welke Truck jullie als eerste zijn geeindigd in Scotland? Ik heb er gisteren 3 uur over gedaan om die op S te krijgen. En dan ook alleen maar op een sneaky manier die me niet aan staat. De rest was vrij makkelijk te halen. Maar dit veld, daar doe ik het echt nog niet goed genoeg. Het hele veld op de juiste manier jumpen en landen is volgens mij de enige manier, maar dat lukt mij nog niet 2 volle rondes lang elke jump.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 28-06 15:22

Smoonshine

Feyenoord!!

MetroidPrime schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:05:
[...]
Wat de EA Sports controls betreft ben je volgens mij verkeerd ingelicht. De simpele besturing is een optie, net zoals dat je in veel spellen de moeilijkheidsgraad kan aanpassen. De standaard besturing is nog exact hetzelfde als voorheen. De nieuwe simpele besturing moet je dan ook niet zien als meer dan een optionele instelling om het spel makkelijker te maken.
Nee, dit wist ik wel, maar voor zover ik weet worden dit soort controls niet toegevoegd aan de 360 en PS3 versies van Fifa 08. Mede met het uiterlijk van MySims en SSX krijg ik het idee dat ook EA de Wii ziet als een non-gamer/first time gamer machine. Tuurlijk kan je bij Fifa ook de klassieke controls instellen en is er niets aan de hand. Maar van al die toegankelijkheids opties/uiterlijkheden krijg ik toch een beetje het non-gamer gevoel. Neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben hoe Fifa aan gaat voelen op de Wii.

Ik denk trouwens dat we naar PES op de Wii wel kunnen fluiten. Het is al zo lang stil rond dat spel en de release komt steeds dichter bij. De E3 was een ideaal podium op het spel te presenteren, maar we hebben er niets van gehoord. Ik verwacht dat ze het niet gelukt is om een PES waardig control-schema in elkaar te zetten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 14:59
Ik hoop dat Mario Kart ook met een normale controller gespeeld kan worden.. zo wii-wheel lijkt me niks..een wieltje moet toch over een as draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

hing schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:09:
vraagje over gamecubegames spelen op de Wii....
Ik kan nergens vinden hoe ik vanuit een gamecubegame terug naar het Wii hoofdmenu moet gaan...
Iemand enig idee? Vind het nogal lastig om de Wii dan uit en aan te zetten...
Op de home knop drukken op je Wiimote? Ik heb zelf geen Gamecube titels maar ik kan me niet voorstellen dat het niet werkt eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m3gA schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:31:
Ik hoop dat Mario Kart ook met een normale controller gespeeld kan worden.. zo wii-wheel lijkt me niks..een wieltje moet toch over een as draaien
3rd party is er ook een wieltje met as te krijgen. Ik ben het helemaal eens met je dat die stuurtjes verder rare gimmicks zijn... het Wiifit board zie ik echter wel toekomst in als algemene controller, als ze dit met Mario vs Sonic gaan gebruiken voor hardlopen enzo wordt dat meteen een super titel!

Edit: Hmm,. net ff de EU release datum van Mario vs Sonic gechecked, dat is november 2007, best snel al... wat is de release datum van het Wiifit board eigenlijk?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 117981 op 12-07-2007 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:16:
[...]

Lopen... Je kan enkel maar op 1 plek staan op die dansplaat, dat kan je niet echt lopen noemen he.
Als dat ding stappen kan herkennen dan kunnen ze een stap ook als een stap naar voren implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 18:16
Anoniem: 117981 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:47:
[...]

Op de home knop drukken op je Wiimote? Ik heb zelf geen Gamecube titels maar ik kan me niet voorstellen dat het niet werkt eigenlijk :)
De hele wiimote is volledig uitgeschakeld bij het spelen van gamecube titels.

Ik druk meestal gewoon op eject op de wii haal de dvd er uit en zet dan de wii uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Slamdance schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:16:
De hele wiimote is volledig uitgeschakeld bij het spelen van gamecube titels.

Ik druk meestal gewoon op eject op de wii haal de dvd er uit en zet dan de wii uit.
Inderdaad, CD er uit, dan de Wii resetten of uitzetten.
Bij de GC deed je toch hetzelfde? :)

gvd, had nog niet gepost in dit deel, dus zie hem nu pas voor het eerst.
Zal wel een hoop gemist hebben. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Anoniem: 24394 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:12:
Als dat ding stappen kan herkennen dan kunnen ze een stap ook als een stap naar voren implementeren.
Het lijkt mij ook wel een perfecte gadget voor iets als RE:UC. Lekker op zo'n pedaal rammen om tevoorschijn te komen van achter een tafel of zo. Arcade style, yeah baby!

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dus, als ik het goed begrijp heb ik sowieso gamecube controllers nodig om gamecube spellen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Jeps.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Darn... Goed dat ik er niet een stapeltje heb meegenomen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:43
Gonadan schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:44:
[...]

Inderdaad, CD er uit, dan de Wii resetten of uitzetten.
Bij de GC deed je toch hetzelfde? :)
Resetten zal niet lukken, dan wordt alleen het spel gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206149

Anoniem: 117981 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:47:
[...]

Nope, als de Wii in de Cubemodus staat is het niet mogelijk om terug te keren via de Wiimote naar het Wiimenu. Alle functionaliteit van de Wiimote worden namelijk uitgezet bij de omschakeling naar de Cubemode,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Developer walkthrough van Mario Galaxy:

http://www.gametrailers.com/player/21649.html

Vindt het er goed uit zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Goed te zien dat er ook grotere planeten zijn, daar was ik een beetje bang voor. Wat dan wel weer jammer is, is dat het meer lijkt op Banjo-Kazooie dan op Mario (althans in dit filmpje). Gelukkig is Banjo-Kazooie ook een tof spel, dus het eindresultaat zal wel een leuke game zijn. Maar of het ook aanvoelt als een Mario game...?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Walkman schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:03:

Ziet er zeker goed uit. MUST HAVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hing
Anoniem: 206149 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:41:
[...]

Nope, als de Wii in de Cubemodus staat is het niet mogelijk om terug te keren via de Wiimote naar het Wiimenu. Alle functionaliteit van de Wiimote worden namelijk uitgezet bij de omschakeling naar de Cubemode,
Dat is erg jammer. Hopelijk kan het na de volgende update, want ik vind het wel erg irritant om de boel opnieuw op te starten. Verder houdt de Wii door het opnieuw opstarten volgens mij ook niet bij hoe lang je gamecubespellen hebt gespeeld, iets dat ie wel doet met Wii games en VC games...
MikeyMan schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:17:
Dus, als ik het goed begrijp heb ik sowieso gamecube controllers nodig om gamecube spellen te spelen?
Ik denk het. Wel erg jammer. Ik had verwacht dat je ook met de classic controller kon spelen aangezien die alle benodigde knoppen heeft. Iemand die hier meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Captain N schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:09:
Goed te zien dat er ook grotere planeten zijn, daar was ik een beetje bang voor. Wat dan wel weer jammer is, is dat het meer lijkt op Banjo-Kazooie dan op Mario (althans in dit filmpje). Gelukkig is Banjo-Kazooie ook een tof spel, dus het eindresultaat zal wel een leuke game zijn. Maar of het ook aanvoelt als een Mario game...?
Had er zelf toch wel een Mario 64 gevoel bij, hoe dan ook...kijk er zeker naar uit :) (net zoals Banjo op de 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 23:46
Die Bruine schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:22:
Ik zou graag van jullie willen weten met welke Truck jullie als eerste zijn geeindigd in Scotland? Ik heb er gisteren 3 uur over gedaan om die op S te krijgen. En dan ook alleen maar op een sneaky manier die me niet aan staat. De rest was vrij makkelijk te halen. Maar dit veld, daar doe ik het echt nog niet goed genoeg. Het hele veld op de juiste manier jumpen en landen is volgens mij de enige manier, maar dat lukt mij nog niet 2 volle rondes lang elke jump.
Nee, bijna elke weg heeft een soort van alternatieve routes. Dus punten waarop je de hoofdbaan kan verlaten en bijvoorbeeld een lange Super Tree Run kan maken. Er loopt op die punten wel een ideale lijn tussen de bomen door die zichtbaar is.

Gaat het trouwens over Excite, Super Excite, Gold, Platinum?

[ Voor 3% gewijzigd door BarôZZa op 12-07-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
Captain N schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:09:
Dat heb ik al niet meer sinds mario 64

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:04:
[...]

Het lijkt mij ook wel een perfecte gadget voor iets als RE:UC. Lekker op zo'n pedaal rammen om tevoorschijn te komen van achter een tafel of zo. Arcade style, yeah baby!
Voor bijvoorbeeld een voetbalspel lijkt die controller mij ook ideaal. Als je de bal wilt schoppen kun je dan echt uithalen en schoppen in plaats van een knop in te drukken. De weegschaal detecteert dat je aan het uithalen bent doordat je balans op de weegschaal veranderd. Er wordt vaak genoeg in dit topic gevraagd of er een aparte controller voor je voeten komt voor bijvoorbeeld voetbalspellen, dus ik denk dat er wel een voetbalspel zal komen die hier gebruik van maakt.

Het zou verder ook vrij interessant kunnen zijn voor bijvoorbeeld fighters(ontwijken en schoppen), racespellen(leun naar links/rechts om makkelijker een bocht door te komen), skateboardspellen(balanceren op het skateboard zoals in de Tony Hawk serie zit) of FPS spellen(om een hoekje heen kijken zoals in GoldenEye). Als Nintendo het goed aanpakt kan de weegschaal net zo belangrijk worden voor de Wii als dat de Wiimote en Nunchuk nu zijn.

Het spel ziet er uit alsof het wel weer vrij moeilijk kan gaan worden. Ik kan niet wachten. Gelukkig komt Mario Galaxy nog wel dit jaar in Europa uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-06 07:54

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

hing schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:53:
[...]
Ik denk het. Wel erg jammer. Ik had verwacht dat je ook met de classic controller kon spelen aangezien die alle benodigde knoppen heeft. Iemand die hier meer van weet?
Classic controller heeft sowieso geen analoge schouderknoppen maar digitaal, wat bij sommige games al problemen geeft. Daarnaast is de plaatsing van de knoppen voor lang niet alle games ideaal.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Een boxing game zou natuurlijk ideaal zijn met die Wiigschaal. Doordat je druk kunt zetten, kan je ontwijken. Hij registreert alles, dus je kan, naar voor, achter, links en rechts. In combinatie met de Wii Remote en Nunchuk zou dat echt fantastisch kunnen gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
BarôZZa schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 13:06:
[...]

Nee, bijna elke weg heeft een soort van alternatieve routes. Dus punten waarop je de hoofdbaan kan verlaten en bijvoorbeeld een lange Super Tree Run kan maken. Er loopt op die punten wel een ideale lijn tussen de bomen door die zichtbaar is.

Gaat het trouwens over Excite, Super Excite, Gold, Platinum?
Ik heb vrij makkelijk overal S-rank gehaald, tactiek was zoveel mogelijk treeruns-beuken-air-spin-rings combo....ik werd wel vaak laatste in de race maar dan had ik toch genoeg sterren voor S-rank.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Het Wii Balance Board lijkt mij vooral geweldig voor skate en snowboard games. Of vechtspellen, kunnen ze registreren of je schopt en slaat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Max|Burn schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 13:38:
[...]
Classic controller heeft sowieso geen analoge schouderknoppen maar digitaal, wat bij sommige games al problemen geeft. Daarnaast is de plaatsing van de knoppen voor lang niet alle games ideaal.
De schouderknoppen op de Classic controller zijn exact hetzelfde als die van de Gamecube, inclusief de digitale klik als je ze helemaal indrukt. De homebrew community(linkje is niet mogelijk wegens de policy) heeft het protocol van de Classic Controller helemaal uit zitten vogelen en de twee schouderknoppen blijken verschillende waarden te geven naar gelang hoever je ze indrukt. Ze zijn dus wel degelijk analoog.

Het wachten is op een third-party die besluit een verlengkabel uit te brengen om de Classic Controller op één van de Gamecube controller poorten aan te kunnen sluiten. Ik ken wel een paar Gamecube spellen die beter speelbaar zouden zijn met de Classic Controller dan met de Gamecube controller vanwege de superieure D-pad die de Classic Controller heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 13:50:
[...]

Ik heb vrij makkelijk overal S-rank gehaald, tactiek was zoveel mogelijk treeruns-beuken-air-spin-rings combo....ik werd wel vaak laatste in de race maar dan had ik toch genoeg sterren voor S-rank.
Bij Super Excite moest je volgens mij toch overal wel als eerste eindigen in combinatie met veel treeruns beuken e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Yep, in sommige races, vooral de korte moest je idd ook 1e worden.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Anoniem: 24394 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:48:
[...]

Ziet er zeker goed uit. MUST HAVE.
Vind je dat nou echt of is het alleen omdat er mario opstaat en het prcies hetzelfde als altijd? Ze mogen die serie wel is gaan innoveren, kan niet zeggen dat ik er nou echt warm voor loop. Ik snap dat de simpelheid ook de geniaalheid is maar dat is ook het grootste probleem van Mario. Natuurlijk word ik hierna gelyncht en gestenigd, maar wat is er nou precies zo fantastisch aan het filmpje dat het een must have is. Ik zie alleen maar dezelfde dingen als in alle vorige mario's natuurlijk is dat voor veel mensen leuk die de vorige marios al ok vonden, maar het blijft gewoon deel 600 van een platformer, die tot zo ver niks speciaals heeft laten zien.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Schweino schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:23:
Resetten zal niet lukken, dan wordt alleen het spel gereset.
Eerst de CD eruit zeg ik toch? :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Screens van Mario Party DS:

http://kotaku.com/gaming/...rty-ds-screens-277577.php

Vraag me wel af in hoeverre dit interessant gaat zijn....en hopelijk is er WIFI ondersteuning....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:08
IGN heeft ook op de wiigschaal gestaan. Zij vinden wat ze gedaan hebben wel leuk, sommige dingen kunnen nog wel beter, maar ze zien het wel zitten. SSX of Tony hawk noemen zij zelf ook al als opties :)

edit: linkje is wel handig

[ Voor 18% gewijzigd door jip_86 op 12-07-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Dat is dus wat ik zo irritant vond. In Scotland (Excite) kon ik het maar niet vinden. Maakt niet uit welke Truck, ze rijden mij er allemaal uit in sneldheid. Echt haaaaaaaaaaaaaaateeeeeelijk om de laatste 15 seconden door iedereen ingehaald te worden. Echt pas om 02:40 ofzo vond ik die route om tussen de bomen door te kunnen. Maar volgens mij is er ook 1 in de buurt van de start/finish. Als ik die kan vinden zou ik het makkelijk halen. Nu heb ik het gehaald door 2x door die treerun te rijden. Is gewoon een tik van mij. De rest haal ik in max 3 rondjes als eerste over finish. En hier heb ik na 3,5 uur (weet niet hoeveel tig rondjes) op een sneaky manier na 3:39 over de finish moeten rijden. In plaats van de gebruikelijke 2:1nogwat... Als ik met die turbojump aan het eind vlieg, dan denk ik toch echt een Power te zien. Maar ik kan het echt niet vinden als ik op de grond rij |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Een vraagje over re4

spoiler:
Ik ben in dat kasteel zo'n shooting range tegen gekomen en dan kan je blijkaar 4 van die dingen winnen. Maar zijn er in het spel dan ook 4 verschillende ranges? want bij die eerste heb ik die 6 dingen nu maar als ik hem opnieuw speel krijg ik steeds 0 prijzen.

Dan nog iets over het kasteel, leidt de game je overal rond? want ik krijg het idee dat je misschien sommige stukken overslaat en ik wil wel alles zien natuurlijk. In het dorp heb ik geloof ik ook een klein stuk over geslagen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 93354 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:19:
Een vraagje over re4

spoiler:
Ik ben in dat kasteel zo'n shooting range tegen gekomen en dan kan je blijkaar 4 van die dingen winnen. Maar zijn er in het spel dan ook 4 verschillende ranges? want bij die eerste heb ik die 6 dingen nu maar als ik hem opnieuw speel krijg ik steeds 0 prijzen.
spoiler:
Er zijn in totaal 4 shooting ranges in het spel. In de laatste die je tegenkomt kun je ook alle prijzen uit de eerdere shooting ranges winnen door gametype A, B of C te kiezen. Ieder gametype/shooting range heeft 6 trofeeen die je kunt winnen.
spoiler:
Dan nog iets over het kasteel, leidt de game je overal rond? want ik krijg het idee dat je misschien sommige stukken overslaat en ik wil wel alles zien natuurlijk. In het dorp heb ik geloof ik ook een klein stuk over geslagen namelijk.
spoiler:
Soms zijn er hele kleine stukken die je kunt overslaan. Er zijn in het kasteel een aantal kamers die je alleen vindt als je zelf een beetje op onderzoek uitgaat. De meeste van die stukken zijn niet belangrijk, maar vlak voor de tweede keer dat je het dorp bezoekt is er een stukje waar je een extra cut-scene kan krijgen door een bepaalde kamer te bezoeken, maar daar ben je nu allang al voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:58

Snippertje

Light up your life

Hmm ik wou vandaag resident evil kopen voor de Wii (en voor 40 euro, niet meer), maar dat valt vies tegen! Bij de mediamarkt, dixons, dynabyte en free record shop allemaal uitverkocht. De bart smit en V&D hadden hem beide wel, maar daar accepteren ze mijn bonnen niet :( Nu dus wachten tot de mediamarkt hem weer heeft, ik heb namelijk mijn contante geld hard nodig voor de vakantie, vandaar dat ik hem voor bonnen wil en max €40,-.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas

Hmm, dat ziet er netjes uit. De eerste helft wat minder (omgevingen zijn een beetje kaal) dan de 2e helft, maar ok. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Postius schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:17:
[...]

Vind je dat nou echt of is het alleen omdat er mario opstaat en het prcies hetzelfde als altijd?
Goed zo! Val hem maar aan in plaats van hem netjes te vragen om zijn mening te onderbouwen :Y).
Ze mogen die serie wel is gaan innoveren, kan niet zeggen dat ik er nou echt warm voor loop.
Super Mario Galaxy, hoewel ik in het begin er sceptisch over was, doet aan innovatie. In deze Mario platformer speel in je feite in één grote wereld en speelt zwaartekracht een grotere rol. (In de meeste platformers heb je maar één lichaam dat een gravitatiekracht uitoefent). Verder hebben ze een nieuwe powerup toegevoegd. Okay, toegegeven, de powerup verschilt in essentie weinig van de wasbeer uit Mario 3, de hoed met vleugels uit Mario 64, cape item uit Super Mario World, etc., maar het uiterlijk en het gedrag is wel iets anders.

Maar goed, welke innovatie wil jij zien in een platformer?
Ik snap dat de simpelheid ook de geniaalheid is maar dat is ook het grootste probleem van Mario.
Mario is inderdaad simpel: spring op een vijand om hem uit te schakelen en bereik het einde van het level (in dit geval, vind een ster). :+

Maar wat is het probleem van simpelheid? Simpele spellen kunnen als nog uitdagend zijn.
Natuurlijk word ik hierna gelyncht en gestenigd,
Is dit een uitnodiging? })
maar wat is er nou precies zo fantastisch aan het filmpje dat het een must have is. Ik zie alleen maar dezelfde dingen als in alle vorige mario's natuurlijk is dat voor veel mensen leuk die de vorige marios al ok vonden, maar het blijft gewoon deel 600 van een platformer, die tot zo ver niks speciaals heeft laten zien.
Mensen houden van Mario, omdat ze van platformers houden. Mensen vinden het een must-have omdat het leuk lijkt om te spelen vanwege een klein aantal vernieuwende spelelementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-06 17:01
Heeft er iemand ervaring met het zelf fabriceren van een sensor bar ? het gaat mij er om dat ik bij meer (dag)licht dan normaal, de wii toch fatsoenlijk kan bedienen.
Kotom, ik wil de sterkt van de LED's omhoog hebben (toch?) ik weet dat er een aantal dingen te vinden zijn, maar ik kan niet echt een ervaringsdeskundige vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

wat mij vet zal lijken is met wii fit..wii zapper...en een soort resident evil ofzo....

MAAR DAN!!!!
met zon tv bril waar je normaal films op kan kijke..die op je wii aan te sluiten....dan is het echt net virtual reality...

zon bril wil ik zowiezo kopen voor films op mijn wii......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
RayNbow schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:50:
Verder hebben ze een nieuwe powerup toegevoegd. Okay, toegegeven, de powerup verschilt in essentie weinig van de wasbeer uit Mario 3, de hoed met vleugels uit Mario 64, cape item uit Super Mario World, etc., maar het uiterlijk en het gedrag is wel iets anders.
En dus een tikkeltje op Banjo-Kazooie zoals ik al zei. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.banjokazooie.info/shot2.jpg

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Captain N schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 18:01:
[...]

En dus een tikkeltje op Banjo-Kazooie zoals ik al zei. ;)

[afbeelding]
Dat spel heb ik niet gespeeld, dus ik kan daar weinig over zeggen. :)
MEN-O schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:54:
Heeft er iemand ervaring met het zelf fabriceren van een sensor bar ? het gaat mij er om dat ik bij meer (dag)licht dan normaal, de wii toch fatsoenlijk kan bedienen.
Kotom, ik wil de sterkt van de LED's omhoog hebben (toch?) ik weet dat er een aantal dingen te vinden zijn, maar ik kan niet echt een ervaringsdeskundige vinden..
Ik weet niet of een sterkere sensorbar gaat helpen wanneer je last hebt van zonlicht. De Wiimote blijft namelijk het zonlicht ook als een IR bron zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

BarôZZa schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 13:54:
Het Wii Balance Board lijkt mij vooral geweldig voor skate en snowboard games. Of vechtspellen, kunnen ze registreren of je schopt en slaat _/-\o_
/me mompelt iets over het getal 1080

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:08
Wii are swimming in a clear blue ocean
Nintendo president talks about reinventing the gaming industry

Daarom krijgen we dus geen hardcore games. Die zitten in de rode oceaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Die Bruine schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:45:
Dat is dus wat ik zo irritant vond. In Scotland (Excite) kon ik het maar niet vinden. Maakt niet uit welke Truck, ze rijden mij er allemaal uit in sneldheid. Echt haaaaaaaaaaaaaaateeeeeelijk om de laatste 15 seconden door iedereen ingehaald te worden. Echt pas om 02:40 ofzo vond ik die route om tussen de bomen door te kunnen. Maar volgens mij is er ook 1 in de buurt van de start/finish. Als ik die kan vinden zou ik het makkelijk halen. Nu heb ik het gehaald door 2x door die treerun te rijden. Is gewoon een tik van mij. De rest haal ik in max 3 rondjes als eerste over finish. En hier heb ik na 3,5 uur (weet niet hoeveel tig rondjes) op een sneaky manier na 3:39 over de finish moeten rijden. In plaats van de gebruikelijke 2:1nogwat... Als ik met die turbojump aan het eind vlieg, dan denk ik toch echt een Power te zien. Maar ik kan het echt niet vinden als ik op de grond rij |:(
De Turbo zit voor dat gedeelte met die brug zegmaar. En in het begin is een goede plek waar je tussen de bomen doorkan. Ik zal eens een filmpje maken van hoe ik hem race ;)

edit: zo

http://www.youtube.com/watch?v=l7txowePBQI

Had m'n camera tussen de benen geklemd, dus was niet echt comfortabel racen en het is ook niet geheel recht. Wel duidelijk zat.

Ik landde overigens niet goed voor de Power, waardoor ik erna crashte. Normaal kan je dan gewoon doorvliegen en daarna weer recht tussen de bomen door voor nog meer sterren. Nu iig al 71 sterren + 1ste plek voordat de eerste ronde was afgelopen, maar kan meer natuurlijk door ook te spinnen.

2de ronde maak ik meestal minder treeruns en dergelijke omdat je anders na een foutje gelijk de eerste plek kwijtbent.

[ Voor 20% gewijzigd door BarôZZa op 12-07-2007 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 20:40
MetroidPrime schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:58:
[...]

Een first party is een uitgever van een console, zoals Nintendo, Sony of Microsoft. Een second party is een onafhankelijke softwareontwikkelaar die geen dochter is van een first party, maar wel exclusief spellen ontwikkelt voor de consoles van 1 leverancier en dit doet vanwege een exclusiviteitscontract of dat een first party aandeelhouder is. Een third (3RD) party is een onafhankelijke ontwikkelaar die niet gebonden is om spellen op een bepaalde console uit te brengen.
Ja joh dat snap ik ook wel, maar een pagina ervoor gebruikte een paar mensen 3th. Dus ik vroeg me af wat een thirth party was, het was een soort van... grapje.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Nu op de Virtual Console verkrijgbaar:
  • Paper Mario - N64
  • Air "Zonk" - Turbografx
Erg jammer dat al mijn punten momenteel op zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 13-07-2007 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-06 07:57

Willybubba

Nut up or shut up.

WTFBBQ!

Paper Mario!

Vanmiddag wat te doen :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MetroidPrime schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 01:55:
  • Paper Mario - N64
w00t

Das mooi, die lijkt me erg leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hing
Postius schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:17:
[...]

Vind je dat nou echt of is het alleen omdat er mario opstaat en het prcies hetzelfde als altijd? Ze mogen die serie wel is gaan innoveren, kan niet zeggen dat ik er nou echt warm voor loop. Ik snap dat de simpelheid ook de geniaalheid is maar dat is ook het grootste probleem van Mario. Natuurlijk word ik hierna gelyncht en gestenigd, maar wat is er nou precies zo fantastisch aan het filmpje dat het een must have is. Ik zie alleen maar dezelfde dingen als in alle vorige mario's natuurlijk is dat voor veel mensen leuk die de vorige marios al ok vonden, maar het blijft gewoon deel 600 van een platformer, die tot zo ver niks speciaals heeft laten zien.
De uitleg is simpel waarom mensen dit willen hebben.
Als er iets goeds is (bijv mario) dan wil men meer.

Stel, je komt een bloedmooie vrouw tegen die graag de lakens met jou wil delen. Je beleeft een geweldige nacht...
De volgende avond, dan wil je waarschijnlijk net zo'n mooie vrouw...misschien wel 2 van zulke mooie vrouwen! MEER! MEER! MEER!

Of je eet een hapje van een of ander lekker gerecht. Het smaakt je goed. Wat wil je nu? MEER!

Coca Cola bestaat al sinds 1886. En wordt nog steeds volop gedronken. Waarom? Omdat het lekker is. Men wil meer.
V: "Waarom ga je niet iets anders drinken? Vind je het niet tijd dat Cola ophoudt met bestaan? Ik boel, mensen hebben het al zo vaak gedronken..."
A: "Cola is lekker"
We want more!

Zo ook met goede games (bijv. mario). :P Dat smaakt naar meer!!
Van goede dingen is meer altijd goed! :P

[ Voor 5% gewijzigd door hing op 13-07-2007 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Mario is zowat de enige boeiende game character ;)

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

xsive schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:37:
Mario is zowat de enige boeiende game character ;)
Mario als boeiende game character? Volgens mij ligt dat juist een beetje andersom. Als je Mario probeert te beschrijven houdt dat toch echt op bij “een kereltje in een overal met een dikke snor” ;). Door dat algemene karakter is Mario juist zo succesvol: je kunt hem immers zonder problemen in alle situaties plaatsen. Probeer dat maar eens een Dante/Kratos/Leon S Kennedy/Master Chief, die zie ik nu niet echt in een kart rijden, goomba’s platstampen, door de ruimte vliegen, family-rated spelletjes spelen etc.

Begrijp me niet verkeerd, Mario is leuk, maar juist meer omdat hij niet echt in een hokje te stoppen valt. Maar boeiend als karakter an sich, nee, niet bepaald. De games waarin hij verschijnt zijn echter vaak wel boeiend, maar dat is meer vanwege de gameplay en sfeer die een Mario-game met zich meebrengt.

Kortom: de Mario-franchise is boeiend, het Mario-karakter juist niet. En dat is zijn succes.

* Cleetje probeert geduldig af te wachten tot Super Mario Galaxy eindelijk uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 01:55:
  • Paper Mario - N64
En nu gaan wij een moeilijke vraag stellen:

Zodra Super Paper Mario gereleased wordt zal ik deze aankopen, duidelijke musthave voor mij qwa concept, maar zitten er veel verschillen tussen Paper Mario en Super Paper Mario die de extra aankoop van de oudere versie waard maken? Zal ik niet na bijvoorbeeld nu Paper Mario te spelen afbreuk doen aan het unieke concept en hierdoor straks het gevoel hebben dat ik meer van hetzelfde zal speel. Ik heb paper mario nooit gespeeld en wil dus de mogelijke unieke sensatie volledig willen beleven.
hing schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:09:
[...]
Van goede dingen is meer altijd goed! :P
Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar verandering van spijs doet eten. Alle goede elementen behouden en waar kan iets uitbreiden. Kijk maar naar de Mario games, elke keer zit er een "nieuw" element in dat het NOG leuker maakt.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 13-07-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Mooi zo en bedankt. Het ligt dus niet aan mij. Daar waar jij crasht is er volgens mij rechts ook nog een POWER. Ik ben daar een paar keer in de buurt gecrashed en ik meen het gezien te hebben. Ik kan het alleen maar niet vinden. Volgens mij zit er namelijk in elk veld wel 2x een POWER. Anyway thnx nu kan ik thuis eens proberen of het met een normale timing lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat zijn nou eigenlijk de echte "must haves" van de oudere spellen?

[ Voor 179% gewijzigd door MikeyMan op 13-07-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

MikeyMan schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:23:
als je gamecube spellen bedoelt kijk in de start post daar staat een linkje naar oudere topic

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-06 07:57

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 24394 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:32:
[...]

Zodra Super Paper Mario gereleased wordt zal ik deze aankopen, duidelijke musthave voor mij qwa concept, maar zitten er veel verschillen tussen Paper Mario en Super Paper Mario die de extra aankoop van de oudere versie waard maken? Zal ik niet na bijvoorbeeld nu Paper Mario te spelen afbreuk doen aan het unieke concept en hierdoor straks het gevoel hebben dat ik meer van hetzelfde zal speel. Ik heb paper mario nooit gespeeld en wil dus de mogelijke unieke sensatie volledig willen beleven.

[...]

Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar verandering van spijs doet eten. Alle goede elementen behouden en waar kan iets uitbreiden. Kijk maar naar de Mario games, elke keer zit er een "nieuw" element in dat het NOG leuker maakt.
Heel ander verhaal. Paper Mario is een RPG, Super Paper Mario vooral een platformer. Alleen de vormgeving en het gevoel voor humor / zelfsopot is te vergelijken.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-06 21:13
Vraag: ik heb raving rabbits voor de Wii.

Op de verpakking staat dat je het met 4 spelers kan spelen, maar dit lukt niet? is het nu wel of niet mogelijk met meerdere spelers het spel te doen, en zo ja, hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Alien B.O.B. schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:35:
[...]

als je gamecube spellen bedoelt kijk in de start post daar staat een linkje naar oudere topic
Nee, bedoelde die virtual-console games... Die je voor je wii punten kunt kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 24394 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:32:
[...]

Paper Mario en Super Paper Mario zijn totaal verschillende spellen qua gameplay. Paper Mario is een RPG en Super Paper Mario is een platformer met RPG elementen. Super Paper Mario is gebaseerd op Paper Mario en werkt een aantal gameplay elementen verder uit, maar je kunt ze eigenlijk niet met elkaar vergelijken. Ik heb zelf alleen nog maar Paper Mario 2 gespeeld, maar de humor in het spel maakt het alleen al de moeite waard. Het feit dat het ook nog een erg leuke RPG is helpt daar ook nog eens bij.

Ik heb zelf Super Paper Mario nog niet gespeeld, maar op basis van de reviews denk ik dat de spellen dermate verschillend zijn dat het spelen van beide spellen geen probleem mag zijn.
MikeyMan schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:23:
Het hangt er een beetje af van welke console je bedoelt of wat voor type spel je zoekt.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 13-07-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeyMan schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:40:
[...]

Nee, bedoelde die virtual-console games... Die je voor je wii punten kunt kopen...
Meestal zijn alleen de games die je al eerder hebt gespeeld en dus herkent leuk. Misschien dat alle Mario en Zelda games daar een uitzondering op zijn, maar dan moet je wel van het concept op zich houden. Tot slot denk ik dat als je van snelle actie houdt dat je met R-type ook nooit verkeerd zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
MetroidPrime schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:53:
[...]

Paper Mario en Super Paper Mario zijn totaal verschillende spellen qua gameplay. Paper Mario is een RPG en Super Paper Mario is een platformer met RPG elementen. Super Paper Mario is gebaseerd op Paper Mario en werkt een aantal gameplay elementen verder uit, maar je kunt ze eigenlijk niet met elkaar vergelijken. Ik heb zelf alleen nog maar Paper Mario 2 gespeeld, maar de humor in het spel maakt het alleen al de moeite waard. Het feit dat het ook nog een erg leuke RPG is helpt daar ook nog eens bij.

Ik heb zelf Super Paper Mario nog niet gespeeld, maar op basis van de reviews denk ik dat de spellen dermate verschillend zijn dat het spelen van beide spellen geen probleem mag zijn.

[...]
Is die Paper Mario een beetje te vergelijken met de Mario and Luigi game op de DS wat betreft gameplay (dus turn based gevechten, maar wel waar je je aanvallen zelf kan timen)?

[ Voor 5% gewijzigd door Walkman op 13-07-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Anoniem: 117981 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:09:
[...]

Meestal zijn alleen de games die je al eerder hebt gespeeld en dus herkent leuk. Misschien dat alle Mario en Zelda games daar een uitzondering op zijn, maar dan moet je wel van het concept op zich houden. Tot slot denk ik dat als je van snelle actie houdt dat je met R-type ook nooit verkeerd zit.
Jah, dat is het dus... Ben een beetje een console-virgin...

Heb alleen een gameboy gehad... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 21:44
xxxMaverick schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:38:
Vraag: ik heb raving rabbits voor de Wii.

Op de verpakking staat dat je het met 4 spelers kan spelen, maar dit lukt niet? is het nu wel of niet mogelijk met meerdere spelers het spel te doen, en zo ja, hoe dan?
Het is mogelijk om met meerdere spelers te spelen, echter is dit niet de verhaal modus. Het is een van de opties in het menu, en ik heb het met twee personen gespeeld (2 controllers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Walkman schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:15:
[...]

Is die Paper Mario een beetje te vergelijken met de Mario and Luigi game op de DS wat betreft gameplay (dus turn based gevechten, maar wel waar je je aanvallen zelf kan timen)?
De turn based gevechten in Mario & Luigi zijn overgenomen uit de Paper Mario spellen, inclusief de timing van een aanval of verdediging. Het enige verschil zijn volgens mij de gecombineerde aanvallen van Mario, Luigi (en Baby Mario en Luigi op de DS), dat is een nieuwe toevoeging in de Mario & Luigi spellen. Buiten de gevechten zijn het twee verschillende soorten spellen. Ik vind persoonlijk Mario & Luigi fantastisch, maar Paper Mario 2 vind ik veel leuker dan beide Mario & Luigi spellen. Er zit veel meer variatie in Paper Mario 2 dan dat er in Mario & Luigi zit.
MikeyMan schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:15:
[...]

Jah, dat is het dus... Ben een beetje een console-virgin...

Heb alleen een gameboy gehad... :X
Je zou met de Super Mario Bros. of de Legend of Zelda spellen kunnen beginnen. Dan zou ik voor Mario met Super Mario Bros.(NES) of Super Mario World(SNES) beginnen en voor Zelda zou je het beste A Link To The Past (SNES) of Ocarina of Time (N64) kunnen proberen.

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 13-07-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MetroidPrime schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:44:

[...]

Je zou met de Super Mario Bros. of de Legend of Zelda spellen kunnen beginnen. Dan zou ik voor Mario met Super Mario Bros.(NES) of Super Mario World(SNES) beginnen en voor Zelda zou je het beste A Link To The Past (SNES) of Ocarina of Time (N64) kunnen proberen.
Thanks! Gaan we doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Raving Rabbits moet je uitspelen voordat je met meerdere personen kunt spelen. En dat duurt wel effe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 21:44
nee hoor, je hoeft het niet uit te spelen. Sommige items zijn alleen nog unlocked voordat je het kan spelen, maar je kan al wel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:24
Ik heb vandaag Scarface gekocht, en moet zeggen, de 1e missie's zijn vrij moeilijk! maar nu kan ik tenminste overal saven!

Is het lastig je Wii aan te sluiten op internet? Ik heb hier alleen maar draad-internet, wat is dan de beste oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
Lees in de openingspost dat Brothers in Arms: Double Time in september uit komt, is hier al wat duidelijk over WiiFi ondesteuning??

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

grrr... schiet weer niet op... de leukste virtual console games zijn niet met de Wii controller te spelen... zo is het natuurlijk makkelijk geld verdienen voor ze...
zo moeilijk kan het toch niet zijn om die ondersteuning in te bouwen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MikeyMan schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:06:
grrr... schiet weer niet op... de leukste virtual console games zijn niet met de Wii controller te spelen... zo is het natuurlijk makkelijk geld verdienen voor ze...
zo moeilijk kan het toch niet zijn om die ondersteuning in te bouwen...?
Die spellen zijn gewoon niet voor de Wii controller ontworpen en daarom zit er ook geen ondersteuning voor in. Voor sommige spellen heeft de Wii controller gewoon niet genoeg knoppen en de controller heeft al helemaal geen triggers. Ik heb zelf liever dat er zo dicht mogelijk bij de originele controls gebleven wordt en er niet geprobeerd wordt motion controls te forceren in spellen waar het niet bij past.

EDIT: NES spellen en sommige Mega Drive spellen hebben wel ondersteuning voor de Wiimote omdat de Wiimote daar wel genoeg knoppen voor heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 13-07-2007 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:58

Snippertje

Light up your life

MetroidPrime schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:12:
[...]

Die spellen zijn gewoon niet voor de Wii controller ontworpen en daarom zit er ook geen ondersteuning voor in. Voor sommige spellen heeft de Wii controller gewoon niet genoeg knoppen en de controller heeft al helemaal geen triggers. Ik heb zelf liever dat er zo dicht mogelijk bij de originele controls gebleven wordt en er niet geprobeerd wordt motion controls te forceren in spellen waar het niet bij past.
Geen enkel spel van de virtual console is voor de wii controller ontworpen ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Razor.Timo schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:15:
[...]

Geen enkel spel van de virtual console is voor de wii controller ontworpen ;)
Beweer ik het tegendeel? :p

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.