Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 86 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.720 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

hoeveel knoppen kun je nodig hebben voor een spel als mario kart...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
RayNbow schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:50:
[...]

Goed zo! Val hem maar aan in plaats van hem netjes te vragen om zijn mening te onderbouwen :Y).

[...]

Super Mario Galaxy, hoewel ik in het begin er sceptisch over was, doet aan innovatie. In deze Mario platformer speel in je feite in één grote wereld en speelt zwaartekracht een grotere rol. (In de meeste platformers heb je maar één lichaam dat een gravitatiekracht uitoefent). Verder hebben ze een nieuwe powerup toegevoegd. Okay, toegegeven, de powerup verschilt in essentie weinig van de wasbeer uit Mario 3, de hoed met vleugels uit Mario 64, cape item uit Super Mario World, etc., maar het uiterlijk en het gedrag is wel iets anders.

Maar goed, welke innovatie wil jij zien in een platformer?

[...]

Mario is inderdaad simpel: spring op een vijand om hem uit te schakelen en bereik het einde van het level (in dit geval, vind een ster). :+

Maar wat is het probleem van simpelheid? Simpele spellen kunnen als nog uitdagend zijn.

[...]

Is dit een uitnodiging? })

[...]

Mensen houden van Mario, omdat ze van platformers houden. Mensen vinden het een must-have omdat het leuk lijkt om te spelen vanwege een klein aantal vernieuwende spelelementen.
MEh ja allemaal wel goede punten.....Helaas anders had ik er nog tegen in kunnen gaan :p. Ik zit er dus gewoon niet om te wachten omdezelfde redenen dat mensen er wel op zitten te wachten.

Mijn Wii is trouwens nu officieel in de verkoop helaas Nintendo geen casual gamer die RPG's met een f**kin waterdruppel in de hoofdrol wil spelen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Postius schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:38:
Mijn Wii is trouwens nu officieel in de verkoop helaas Nintendo geen casual gamer die RPG's met een f**kin waterdruppel in de hoofdrol wil spelen.
Volgens mij moet je dan bij Konami zijn...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:15
MikeyMan schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:36:
Mario Kart 64 gebruikt vrijwel alle knoppen die er op de N64 controller zijn, plus de analoge stick. De Wii controller heeft een stuk minder knoppen dan de N64 controller en heeft geen analoge stick.
Postius schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:38:
[...]

MEh ja allemaal wel goede punten.....Helaas anders had ik er nog tegen in kunnen gaan :p. Ik zit er dus gewoon niet om te wachten omdezelfde redenen dat mensen er wel op zitten te wachten.
Dat is nog steeds geen reden om iemand persoonlijk aan te vallen omdat die persoon wel op een spel zit te wachten.
Je schrijft de console veel te vroeg af. Nintendo heeft op de E3 persconferentie inderdaad de nadruk op de casual gamers gelegd. Nintendo heeft voor het komende jaar echter meer serieuze spellen in ontwikkeling dan casual spellen.

Wat RPG's betreft, die komen er ook aan. Square Enix komt met een Wii exclusieve Final Fantasy en Nintendo heeft zelf net een RPG ontwikkelaar opgekocht die op dit moment met Disaster: Day of Crisis bezig is. Verder heeft Nintendo een aantal first- en second-party ontwikkelstudios die zich exclusief met RPG's bezig houden. Ik zou zeggen dat je op de lange termijn op de Wii beter af bent als je RPG's zoekt dan op de Xbox 360.

Als je over Dewy's Adventure wilt klagen, dan moet je dat niet bij Nintendo maar Konami doen.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 13-07-2007 16:03 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-06 21:13
cardinal808 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:30:
[...]

Het is mogelijk om met meerdere spelers te spelen, echter is dit niet de verhaal modus. Het is een van de opties in het menu, en ik heb het met twee personen gespeeld (2 controllers).
Vreemd, bij mij kan ik niets terugvinden?

Kan dit zijn omdat de 2e controller bij mij altijd in het spel zelf geactivieerd moet worden? zo is het bij ii sports bijvoorbeeld zo dat ik eerst moet opstarten, en dan pas een 2e controller kan activeren. Zou dit de reden zijn dat ik de optie niet heb, en hoe zorg ik ervoor dat de wII controller automatisch mee gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:00
xxxMaverick schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:07:
[...]

Vreemd, bij mij kan ik niets terugvinden?

Kan dit zijn omdat de 2e controller bij mij altijd in het spel zelf geactivieerd moet worden? zo is het bij ii sports bijvoorbeeld zo dat ik eerst moet opstarten, en dan pas een 2e controller kan activeren. Zou dit de reden zijn dat ik de optie niet heb, en hoe zorg ik ervoor dat de wII controller automatisch mee gaat?
Vaste sync doen. In de handleiding staat dat je de rode knop bij de batterijen in moet drukken en de rode knop op de wii. Maar bij mij werkte dat niet. Ik dit gewoon zo allebij die knoppen 1 keer indrukken tegelijk en mn 2 wii-mote blijft nu altijd geactiveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

MikeyMan schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:36:
Afbeeldingslocatie: http://perfectdark.3dactionplanet.gamespy.com/faq/faq-pd-controls.jpg

Vrij veel dus :)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 13-07-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

:D

Das lekker dan... Wordt maar weer in de buidel tasten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
En dan laat je de controls van Perfect Dark zien? ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

WiiFit heeft in ieder geval voor 1 ding gezorgd:

Het meest Gay moment ooit in een trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=tM9Rqnn8T70

Vanaf 1:32 viel ik echt van mijn stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
PWM schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:22:
Blijkbaar valt dat ook onder de doelgroep verbreden. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-06 10:20
PWM schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:22:
WiiFit heeft in ieder geval voor 1 ding gezorgd:

http://www.youtube.com/watch?v=tM9Rqnn8T70

Vanaf 1:32 viel ik echt van mijn stoel.
Hopelijk zit je weer. Ik vond het wel meevallen.

Nintendo had trouwens de conferentie door Nicole Kidman moeten laten presenteren ipv "the suits", beetje grijze imago van zoiets afschudden kan geen kwaad

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

The suits? dat viel toch wel mee? Iwata had wel een pak aan maar die was wel grappig met ik kook in mijn vrije tijd, Miyamoto loopt er altijd een beetje bij als een zwerver en reggie heeft wel een pak aan maar heeft altijd zo'n ''ik eet je op'' blik in zijn ogen :P En nicole kidman is ook niet meer wat ze geweest is sinds ze vol is gespoten met botox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Crital schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:36:
[...]

Hopelijk zit je weer. Ik vond het wel meevallen.
Je weet wat ze zeggen over mensen die alles "gay" vinden. ;)
Nintendo had trouwens de conferentie door Nicole Kidman moeten laten presenteren ipv "the suits", beetje grijze imago van zoiets afschudden kan geen kwaad
Je hebt de E3 persconferentie van 2004 zeker nooit gezien?

"My name is Reggie, I'm about kicking ass and taking names and we're about making games."

Wees blij dat George Harisson niet aan deze persconferentie meedeed. Ik denk dat het grootste probleem deze E3 was dat omdat het zoveel kleiner is geworden, niemand echt meer wist wat ze er mee aan moesten. Van een grote titel als GTA IV is er alleen achter de schermen één of twee minuten gameplay getoond waarin geen enkel AI personage voorkwam, zelfs geen enkele willekeurige voetganger. Op de oude E3 kwam je er absoluut niet mee weg om zo weinig te tonen van een spel dat al over 3 maanden in de winkel hoort te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Ik las over een gerucht dat na de E3 Press Conference iemand van Nintendo had laten lekken dat volgend jaar met kerst de Wii HD edition uitkomt. Deze is gewoon backwardscompatible en alle games die de 720p van HD ondersteunen voor de Wii HD editition ook gewoon op de "normale" Wii kunnen draaien in standaard reso, dus gewoon back/forwardscompatible zodat alles blijft werken welke editie je ook hebt. Alleen krijgen de Wii HD edition bezitters gewoon een hogere resolutie en betere AA. Ook werd iets gemeldt over verwisselbare covers voor de Wii HD met verschillende kleuren..

Wie o wie weet er in deze thread iets meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:53
Vandaag trouwens nog even langs de FRS gewipt om te kijken of er nog iets te halen was, maar wat ze hadden (5 games ofzo) was gewoon weer full priced: Mario Party 5(?) voor 29.99 e.d.

Jammer maar helaas.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Nou, net een tijdje Paper Mario gespeeld. En ik moet zeggen het is erg leuk :) Ik had het hiervoor nooit langer dan een minuut of 15 gespeeld, maar inmiddels ben ik wat verder. Ik zit nou net in het Toad Town, en daar mag ik nog niet weg want het is veel te gevaarlijk volgens die kereltjes die daar voor de uitgang staan :P

Wat ik vooral vet gemaakt vind is het effect dat je ziet als je een huisje binnen gaat. Dan klappen de muren weg zodat je kan zien wat binnen staat.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-06 12:19

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:01:
Klinklare stierenstront..euh..onzin. Daar hoef ik geen bronnen voor te vinden, het gaat simpelweg tegen het hele idee achter de Wii in en heeft ook op GEENEEN echte nieuwssite gestaan. De wii doet trouwens niet aan AA zover ik weet.

Leuke, betaalbare games voor iedereen..jaaa..laten we ineens games WEL in HD gaan ontwikkelen !

Not.

[ Voor 44% gewijzigd door Max|Burn op 13-07-2007 21:28 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Max|Burn schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:21:
[...]
Leuke, betaalbare games voor iedereen..jaaa..laten we ineens games WEL in HD gaan ontwikkelen !
Nee Nee. Het betrof gewoon dezelfde features maar gewoon in hogere reso (lees HD, 720p) en AA voor de HD-tv bezitters. Misschien iets beter lezen: "Alleen krijgen de Wii HD edition bezitters gewoon een hogere resolutie en betere AA"

Want hoezo zou dat (zo veel) meer geld kosten om te ontwikkelen?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 13-07-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Met een hogere resolutie valt de lage resolutie van de textures e.d. meer op en zal er dus in HD ontwikkelt moeten worden. Daarnaast zou je dus ineens met 2 soorten wii's werken die beide andere hardware hebben..daar kan je toch voor geen meter mee werken als developer.

Gebeurt niet dus.

[ Voor 38% gewijzigd door Max|Burn op 13-07-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Max|Burn schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:58:
Met een hogere resolutie valt de lage resolutie van de textures e.d. meer op en zal er dus in HD ontwikkelt moeten worden.

Niet dus.
Hoe zit dit dan bij 3D PC Games? Daar kun je vaak wel uit tientallen resoluties kiezen? Worden daar ook min. 3 verschillende textures-levels (bv: 480/600/768) meegeleverd dan?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 13-07-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ehm, ja :) Heb jij wel eens een PC game gezien de laatste 10 jaar waar je alleen de resolutie kan aanpassen? Je kan wel 720P draaien en de rest hetzelfde laten maar daar heb je niet zo veel aan. (Wordt Doom 1 veel mooier als je het op 1280x960 forceer?)

En: Hogere reso kost meer CPU..zie m'n stukje over 2 soorten wii's...

Wat moet je als developer dan doen..een game developpen die goed draait in 720P op de Wii HD en dan maar hopen dat het ook goed draait in 480P op de andere Wii ? Of ontwikkelen in 480P en hopen dat de Wii HD het nog kan trekken op 720P?

Gewoon het zoveelste kulverhaal van een of andere site van een puber die nutteloze geruchten op z'n site stampt.

[ Voor 54% gewijzigd door Max|Burn op 13-07-2007 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:39
Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:01:
Ik las over een gerucht dat na de E3 Press Conference iemand van Nintendo had laten lekken dat volgend jaar met kerst de Wii HD edition uitkomt. Deze is gewoon backwardscompatible en alle games die de 720p van HD ondersteunen voor de Wii HD editition ook gewoon op de "normale" Wii kunnen draaien in standaard reso, dus gewoon back/forwardscompatible zodat alles blijft werken welke editie je ook hebt. Alleen krijgen de Wii HD edition bezitters gewoon een hogere resolutie en betere AA. Ook werd iets gemeldt over verwisselbare covers voor de Wii HD met verschillende kleuren..

Ik heb al een exclusieve foto gezien:

Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/2088/broodjeaapmx1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

+1 Grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:55:
Nee Nee. Het betrof gewoon dezelfde features maar gewoon in hogere reso (lees HD, 720p) en AA voor de HD-tv bezitters. Misschien iets beter lezen: "Alleen krijgen de Wii HD edition bezitters gewoon een hogere resolutie en betere AA"
Het lijkt me niet helemaal onmogelijk dat ze de wii van een videoscaler / deinterlacer voorzien. Er zijn nogal wat mensen met HD toestellen die moeite hebben met VC titels en/of spellen die alleen interlaced werken. Als ze zo'n scaler achter de normale video-uitgang van de wii gooien ben je minder afhankelijk van de kwaliteit van de gebruikte TV.

De spellen en wii draaien in zo'n geval dus gewoon 480p/i, maar zo'n scaler zorgt er dan voor dat alles netjes naar 720p wordt omgezet (en met een constante kwaliteit ipv afhankelijk van de upscaler in de TV). Van "echt" HD is dus (nog) geen sprake.

Maargoed, misschien is het inderdaad een broodje aap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
Ik heb op kotaku een filmpje van miyamoto (of een andere pief) die zei dat er voorlopig geen betere wii aan kwam ofzo. Dus idd broodje aap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-06 13:46

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Dat kunnen ze dan wel zeggen, ze kunnen er nog wel aan werken in het geheim!

beetje offtopic maar wou het toch kwijt: onlangs had ik 2de hands Killer Instinct Gold voor de N64 gescoort was wel €15,- en dan alleen de cartridge, dat was wel weer minder, maarja aangezien die niet en nooitniet op de VC komt dan maar zo. 8)

Groeten Bitfighter

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als er een nieuwe versie Wii komt, dan is het er een met een kleine ingebouwde HDD (orde van 20gB max) of meer Flash geheugen (B.v. 4gB ipv 512mB) aangezien dat momenteel echt een gebrek is. Verder verwacht ik weinig veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Mario Party 8 uit winkel gehaald in UK voor het gebruik van het woord spastic?
http://www.vc-forums.com/viewtopic.php?t=704

Afbeeldingslocatie: http://i66.photobucket.com/albums/h259/yoshisegg/02072007024.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Icelus schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:14:
Mario Party 8 uit winkel gehaald in UK voor het gebruik van het woord spastic?
http://www.vc-forums.com/viewtopic.php?t=704

[afbeelding]
Zit dit woord dan niet in de Amerikaans-Engelse versie van het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Iemand nog iets gehoord over de sterrencatalogus e.d? Ik ga alweer bijna over de 10.000 sterren en heb geen enkel boeiend artikel kunnen kopen. (Totaal al tegen de 15.000 nu, heb tussendoor een AC gekocht)

Nog even en Nintendo delete gewoon de gespaarde punten.

[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 14-07-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Weet iemand trouwens waarom Resident Evil 4 voor de GCoveral duurder is dan voor de Wii? Ik snap het beleid echt niet meer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:57

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

@Postius

Supply and demand..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

Max|Burn schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:17:
Iemand nog iets gehoord over de sterrencatalogus e.d? Ik ga alweer bijna over de 10.000 sterren en heb geen enkel boeiend artikel kunnen kopen. (Totaal al tegen de 15.000 nu, heb tussendoor een AC gekocht)

Wat denk jij dan, dat ze ook maar iets leuks of echt nuttigs weggeven. Dit is toch al jaren zo, die punten inruilen voor Wii points kan ook pas nadat de oude punten gedelete zijn. Nintendo is helemaal van zijn oude pad af, het is nu alleen nog maar gemakkelijk geld cashen met een berg crap aan games en gadgets voor de Wii en thats it. Leer er mee leven, je bent er in getrapt net als ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Steffy schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:57:
Wat denk jij dan, dat ze ook maar iets leuks of echt nuttigs weggeven.
Ik moet anders zeggen dat ik al regelmatig wat leuke dingen heb gekregen..

- Zelda limited edition (voor GC)
- Nintendo DS Limited VIP Pak
- Geist (voor GC)
- Pac Pix (voor DS)
- Viewtiful Joe: Double Trouble (voor DS)
- Pirates of the Caribbean: At World's End (voor Wii)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat is samen tegen of zelfs over de 30.000 punten waard..je bent er toch niet zo een die in een gameshop werkt en alle VIP codes overklopt he? Daar moet je over de 100 Nintendo games voor kopen...Dat zou betekenen dat je sinds ze aan VIP doen bijna alle VIP games heb gekocht, ook de crap spellen.

Ik heb AC voor de GC ooit gekregen daar..thats all...
Leer er mee leven, je bent er in getrapt net als ik. :D
Och..in andere landen is het een prima catalogus hoor.. NL is gewoon weer zo crap.

[ Voor 66% gewijzigd door Max|Burn op 14-07-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
MetroidPrime schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:28:
[...]

Zit dit woord dan niet in de Amerikaans-Engelse versie van het spel?
Het spel verscheen al later in het UK dan de rest van Europa. Óf er zijn twee versies (één voor het UK en de rest van Europa/Australië) óf men heeft de verkeerde versie bij het persen van de DVDs gebruikt (met oude vertalingen) (?).

Van Nintendo Europa begrijp ik dat er twee versies zijn en dat bij de assemblage toch verkeerde discs richting het eiland zijn gegaan.

Van Nintendo Europe site:
The above game was launched in the UK today. Unfortunately we have discovered that a small number of games contain the wrong version of the disk due to an assembly error. We have therefore decided to recall all copies of the game from UK retailers so that this mistake can be corrected. We will re-launch Mario Party 8 in the UK as soon as possible and will announce a new launch date shortly. We very much regret any inconvenience caused.
En van Another Gaming Blog
Oh dear. This'll be the second time Mario Party 8 will have missed its release date, as all retailers are being asked to pull copies of the game from shelves immediately. Any copies of the game sold won't be recalled, but if you were waiting for the weekend to get your copy, you'll have a hard time in finding one.

So why the recall? Well, some copies of the game contain the word "spastic", a term which Nintendo have rightly realised may cause offence to some players. After the jump you'll find the incident in question preserved in screenshot form.

No date has been given for when Mario Party 8 will return to sale.

[ Voor 12% gewijzigd door Icelus op 14-07-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Max|Burn schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:17:

Als het goed is zouden de algemene voorwaarden van de Nintendo website per 15 juli veranderen. De sterren hebben vanaf die datum ook een geldigheidsduur van 2 jaar gekregen(in plaats van de 12 maanden die eerder dit jaar genoemd werden). Alle sterren die je voor 15 juli verdient vervallen vanaf 1 juni 2008. Het gerucht gaat dat Nintendo deze aanpassing wil doorvoeren voordat sterren voor Wii punten kunnen worden ingewisseld. Hopelijk is het dus vanaf maandag mogelijk om sterren in te wisselen voor punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-06 20:38

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
MetroidPrime schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 15:51:
Als het goed is zouden de algemene voorwaarden van de Nintendo website per 15 juli veranderen. De sterren hebben vanaf die datum ook een geldigheidsduur van 2 jaar gekregen(in plaats van de 12 maanden die eerder dit jaar genoemd werden). Alle sterren die je voor 15 juli verdient vervallen vanaf 1 juni 2008. Het gerucht gaat dat Nintendo deze aanpassing wil doorvoeren voordat sterren voor Wii punten kunnen worden ingewisseld. Hopelijk is het dus vanaf maandag mogelijk om sterren in te wisselen voor punten.
Dat geldt dan toch wel voor de punten die je al had he?
Steffy lijkt te insinueren dat je oude punten niet geruild kunnen worden. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Gonadan schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 16:32:
[...]

Dat geldt dan toch wel voor de punten die je al had he?
Steffy lijkt te insinueren dat je oude punten niet geruild kunnen worden. :)
Ik neem aan van wel. Ik denk dat Steffy bedoelde dat er de laatste paar maanden toch regelmatig redelijk te dure items in de catalogus staan. Het lijkt er op dat Nintendo wil dat iedereen hun punten daaraan uitgeeft voordat ze de Wii punten in de catalogus zetten.

EDIT: De Penny Arcade interpretatie van de Nintendo persconferentie

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 14-07-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Max|Burn schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 15:17:
Dat is samen tegen of zelfs over de 30.000 punten waard..je bent er toch niet zo een die in een gameshop werkt en alle VIP codes overklopt he?
Nee, kan toch ook niet ? Die codes kun je maar 1 keer gebruiken (zover ik weet is iedere code uniek).

30.000 punten klopt wel aardig maar als je regelmatig een game koopt en al een tijdje spaart (koop redelijk veel hardware, heb ook alleen maar nintendo consoles) en vrienden uitnodigd en ook nog zowat iedere dag de site check enz.. zit je daar best wel snel op hoor. Daarnaast bij alle gekochte dingen zaten ook weer codes (ds vip pack was al 650).

Wat ik wel raar vind is dat bij de bongo's 250 punten zit, maar koop je een wii controller van 10€ meer helemaal nix..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Wat een kinderachtig gedoe om een woordje :X Totaal niet grappig ook imo.

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 14-07-2007 17:34 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:33

SD5k

>4&X

DukeBox schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:30:
Wat ik wel raar vind is dat bij de bongo's 250 punten zit, maar koop je een wii controller van 10€ meer helemaal nix..
Waar koop je uberhaubt een Wii controller voor €10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

-Sander schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:39:
[...]

hij zegt ook, een wii controller van €10 "meer" ;)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

-Sander schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:39:
[...]

Vergeleken met de Bongo controller kost de Wii controller 10euro meer, maar toch krijg je bij de duurdere controller geen punten. Ik heb een nunchuck uit HK gehaald. Maar daar zit de JPN punten bij. Volgens mij kan ik die niet gebruiken...

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Je kunt ze wel aan mij geven. ;) O-)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Laatst online: 06-06 21:13
jaaoie17 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:44:
[...]

Vaste sync doen. In de handleiding staat dat je de rode knop bij de batterijen in moet drukken en de rode knop op de wii. Maar bij mij werkte dat niet. Ik dit gewoon zo allebij die knoppen 1 keer indrukken tegelijk en mn 2 wii-mote blijft nu altijd geactiveerd
nou die synch werkt perfect, waarvoor dank. Maaruh, geen 2 player optie in raving rabbits? zelfs niet met 2 remots. Toch eerst uitspelen dan :? kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

xxxMaverick schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 19:08:
[...]

nou die synch werkt perfect, waarvoor dank. Maaruh, geen 2 player optie in raving rabbits? zelfs niet met 2 remots. Toch eerst uitspelen dan :? kan iemand dit bevestigen?
je weet dat je naar "score" moet gaan en niet "verhaal" ? (als je nederlands hebt dan)

en anders moet je het echt uitspelen, ik heb het nu voor 98% uitgespeeld, alleen nog zo'n dans spel en dan heb ik alles.

[ Voor 13% gewijzigd door Alien B.O.B. op 14-07-2007 19:20 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:10:
[...]

En dan laat je de controls van Perfect Dark zien? ;)
Haastige spoed is zelden goed, google gaf dit plaatje bij de zoekopdracht "N64 Mario kart controls" Ik zal volgende keer beter kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Dan alsnog gebruikt mariokart best redelijk wat knoppen. Een shoulderbutton, 1tje voor gas, 1tje voor remmen (die niemand ooit gebruikt) en 1tje voor items. Kom je met alleen je wiimote eigenlijk al 2 knoppen tekort tenzij je de - en + gebruikt maar die zijn nou niet bepaald ideaal geplaatst ale je je controller ala exite truck vasthoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

DukeBox schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:30:
[...]
30.000 punten klopt wel aardig.
Ik heb zo'n 55 GC games en 25 NDS maar kom er bij lange na niet aan :) Blijkbaar koop ik meer 3rd party / minder first party dan :P..ik mis echt nauwelijks goede Nintendo first Party games vind ik zelf dus...naja..zal wel :) Zit krap aan de 15000 en heb ook zo'n 4000 punten uit site bezoek.

Als je de site bekijkt wordt er gesinueerd dat je ook sterren krijgt voor de VC aankopen..nou dat beloofd wat..heb al een redelijke stapel van games (Soms voor de derde keer gekocht ja..trap er nog in ook ;))

De catalogus is gewoon ruk. Ben je iemand met een fulltime baan waarbij je overdag niet of nauwelijks kan surfen dan ben je gewoon de lul. Er staat SOMS wel iets soort van interresants in, maar daar kom je dan achter als je van je werk kom..hebben ze b.v. 10-20 spellen in voorraad ofzo en is alles alweer op 8)7
toch regelmatig redelijk te dure items in de catalogus staan
Idd .. voor 6000 punten ipv 3500-4500 ..scheelt nogal. Ik vind Nintendo NL wel zo ruk he..totaal geen binding met hun klanten hier.

[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 14-07-2007 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Max|Burn schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 21:34:
[...]
Ik heb zo'n 55 GC games en 25 NDS maar kom er bij lange na niet aan :) Blijkbaar koop ik meer 3rd party / minder first party dan :P..ik mis echt nauwelijks goede Nintendo first Party games vind ik zelf dus...naja..zal wel :) Zit krap aan de 15000 en heb ook zo'n 4000 punten uit site bezoek.
Jij hebt zowel meer Gamecube als DS spellen dan mij, maar toch heb zit ik zelf rond de 23000 sterren. In heb er momenteel maar 3000, met nog 1000 punten die ik nog niet geregistreerd heb wegens het gaan vervallen van sterren, waarmee mijn totaal zelfs op 24000 uit zou komen. Ik heb maar 6000 punten uit het bezoeken van de site, dus daar ligt het niet aan. Ik heb hooguit 3 spellen met sterren die kwalitatief iets minder zijn(Star Fox Adventures, Star Fox Assault en 1080 2). Je noemt alleen nergens GBA spellen, misschien dat het punt is waar het verschil vandaan komt.
Als je de site bekijkt wordt er gesinueerd dat je ook sterren krijgt voor de VC aankopen..nou dat beloofd wat..heb al een redelijke stapel van games (Soms voor de derde keer gekocht ja..trap er nog in ook ;))
Er is zelfs een officiëel persbericht uitgegaan waarin stond dat je sterren voor punten in kon wisselen en waar je door het invullen van een enquete sterren voor VC spellen zou kunnen krijgen.
De catalogus is gewoon ruk. Ben je iemand met een fulltime baan waarbij je overdag niet of nauwelijks kan surfen dan ben je gewoon de lul. Er staat SOMS wel iets soort van interresants in, maar daar kom je dan achter als je van je werk kom..hebben ze b.v. 10-20 spellen in voorraad ofzo en is alles alweer op 8)7
Ik merk zelf dat de catalogus heel soms s'avonds wordt geupdate. In de Engelse catalogus schijnen de updates veel vaker s'avonds voor te komen, ik denk dat dat inderdaad de beste oplossing is. Ik weet niet in hoeverre je internet toegang hebt onder je werk, maar wellicht dat dat legendarische programmatje waar ik het steeds over heb(maar steeds geen tijd voor heb om het af te maken) uitkomst zou kunnen bieden?
[...]
Idd .. voor 6000 punten ipv 3500-4500 ..scheelt nogal. Ik vind Nintendo NL wel zo ruk he..totaal geen binding met hun klanten hier.
Ik denk dat het tijd is om wat meer consequentere prijzen door te gaan voeren. Als een spel van €60,- in de catalogus 6000 punten kost (dat was toch eerst rond de 4000?), dan kan een Jack Sparrow actiefiguur van minder dan €10,- nooit 3500 punten waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Max|Burn schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 21:34:
Ik heb zo'n 55 GC games en 25 NDS maar kom er bij lange na niet aan :) Blijkbaar koop ik meer 3rd party / minder first party dan :P..ik mis echt nauwelijks goede Nintendo first Party games vind ik zelf dus...naja..zal wel :)
Ik heb wel wat minder GC games (30), maar de games die ik heb zijn meestal 1st. party (oftewel, altijd punten, soms zelfs 400 zoal bij MKDD en ) ds games heb ik er een stuk of 12 alleen maar 1st.
Ik moet het vooral hebben van de hardware, zoals 2 wii's (1000 punten), 3 DS-en (1500), 4 bongo's (1000) 2 gamecube's (2000), gb player (400), LAN voor GC (500).

Maar vooral met andere dingen scoor ik een hoop punten, (21x) vragen lijst invullen 3150, bezoek website 5865 en ambasadeur registraties 2800 enz.. dan gaat het snel.

Wat betreft meerdere hardware, er gaat wel eens iets stuk maar ook heb ik mijn pa een DS gegeven voor zijn verhaardag, en mijn vriendin ook.. aangezien zij niets met de punten doen heb ik die gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Postius schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:26:
Weet iemand trouwens waarom Resident Evil 4 voor de GCoveral duurder is dan voor de Wii? Ik snap het beleid echt niet meer :S
Resident Evil 4 is ooit in de uitverkoop bij Bart Smit geweest, volgens rond de 29,99 euro.
Ik heb em uiteindelijk bij de MM voor die prijs kunnen meenemen, door een verkoper te overtuigen dat ie bij BS voor 29,99 euro werd verkocht.
Bij Bart Smit was Res 4 al uitverkocht maar die verkoopmedewerker paste de prijs wel voor me aan.

Bij Play-asia kon je em ook voor 30 euro weghalen, maar dan had je wel een NTSC.

Ebay een optie?

Edit:

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-4b-49-en-70-9s2.html

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 14-07-2007 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

(21x) vragen lijst invullen 3150
Hoe kan dat nou weer!?!? Ik heb in 2+ jaar tijd maar 1 enquete gezien man haha..what the fuck. Kijk toch dagelijks naar die site (althans, voorheen)

Vragenlijst kreeg ik trouwens 50 punten voor..dan zou je meer dan 60 enquete's ingevuld hebben!?

Ik koop trouwens veel meer import dan jullie denk ik als het op PAL GC aankomt...kocht toendertijd veel uit Australie en UK...dan had je geen VIP punten ;) Zelfde met de DS.
Je noemt alleen nergens GBA spellen, misschien dat het punt is waar het verschil vandaan komt.
Ik heb de GBA overgeslagen..vind het maar niks. Te veel SNES ports e.d. Zelfs nu met de DS, zoek ik naar GBA games maar daar vraagt men gewoon grof nog 30 euro plus voor per game (???). Metroid Fusion, 30..Mario+Luigi Superstar Saga, 30...dat soort games zou ik nog wel willen...maar ja..te duur.

Alleen Castlevania Doublepack heb ik gekocht :)

[ Voor 74% gewijzigd door Max|Burn op 14-07-2007 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

vragenlijsten zijn vaak alleen voor de 1e 1000 man of zo.. uitslag wordt namelijk met de hand bekeken i.v.m. de open vragen. Voor die open vragen lijst krijg je 150 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 08:14

Willybubba

Nut up or shut up.

maar ook heb ik mijn pa een DS gegeven voor zijn verhaardag, en mijn vriendin ook.. aangezien zij niets met de punten doen heb ik die gekregen
:X

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Max|Burn schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 23:40:
[...]
Ik heb de GBA overgeslagen..vind het maar niks. Te veel SNES ports e.d. Zelfs nu met de DS, zoek ik naar GBA games maar daar vraagt men gewoon grof nog 30 euro plus voor per game (???). Metroid Fusion, 30..Mario+Luigi Superstar Saga, 30...dat soort games zou ik nog wel willen...maar ja..te duur.

Alleen Castlevania Doublepack heb ik gekocht :)
Dat verklaart een hoop. Ik heb zelf een stuk of 15-16 GBA spellen, waarvan de meeste first-party zijn. Met de SNES ports valt het ook wel behoorlijk mee. Van alle first- en second- party spellen die ik heb zijn er maar drie SNES ports, waarvan ik er twee gehaald heb omdat ik ze nog nooit eerder gespeeld had.

Je hebt wel redelijk wat klassiekers gemist als je nooit een GBA hebt gehad. Vooral Metroid Fusion & Zero Mission, Zelda: Minish Cap, Wario Ware en Mario Kart zijn toch wel erg grote must-haves. Ik heb het even nagezocht en zag dat Metroid Fusion op dit moment nog steeds rond de originele prijs verkocht wordt, terwijl het veel later uitgebrachte Metroid Zero Mission goedkoper is.

Ik hoop overigens dat er iemand bij Nintendo wakker wordt en ons een nieuwe 2D Metroid geeft voor de DS. Nintendo was bezig aan een spel genaamd Metroid Dread, maar daar is al bijna anderhalf jaar lang niets meer van gehoord.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 15-07-2007 04:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-06 16:31

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik heb sinds gisteren een Wii maar het valt me op dat de voeding best wel lawaai maakt (apparaat staat nu uit, rood lampje). Is dat normaal of moet ik hem meteen weer terug brengen?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Ik ben van plan om zon rgb scart kabel te kopen. Maar heb te weinig scart poorten en wou zon scartdoos kopen.

http://www.nowthatsit.nl/...RT-kabels/EDC_02-0886.gif

Blijft de kwaliteit goed op zon scartdoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Lawaai maakt als de Wii uitstaat? Dat lijkt me niet normaal nee. De voeding is hier helemaal stil. Of de Wii nu aan of uit staat maakt niet uti.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-06 16:31

hilgo

Clear your mind of can't.

Creepy schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:02:
Lawaai maakt als de Wii uitstaat? Dat lijkt me niet normaal nee. De voeding is hier helemaal stil. Of de Wii nu aan of uit staat maakt niet uti.
Shit, was er al bang voor.. nou ja, volgende week maar weer terug dan en hopen dat ze er nog 1 op voorraad hebben :/

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-06 15:22

Smoonshine

Feyenoord!!

jaaoie17 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:01:
Ik ben van plan om zon rgb scart kabel te kopen. Maar heb te weinig scart poorten en wou zon scartdoos kopen.

Ik heb exact dezelfde als die en het beeld blijft prima in orde. Overigens moet je wel alleen het knopje van het actieve apparaat ingedrukt hebben, anders is het geluid heel zacht. Verder werkt het perfect.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Smoonshine schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:22:
[...]

Ik heb exact dezelfde als die en het beeld blijft prima in orde. Overigens moet je wel alleen het knopje van het actieve apparaat ingedrukt hebben, anders is het geluid heel zacht. Verder werkt het perfect.
En als je nu meerdere apparaten actief zet dan? Want ik wil alle apparaten die dan aangesloten worden op die scart doos altijd actief hebben, want ik wil niet steeds een knop indrukken.

[ Voor 13% gewijzigd door jaaoie17 op 15-07-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
jaaoie17 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:01:

Ligt eraan of die doos wel RGB ondersteunt (en natuurlijk aan de kwaliteit van je TV). Ik heb zo'n el-cheapo geval geprobeerd, maar die gaf een nog beroerder beeld met de RGB kabel dan met de composiet kabel. Heb nu een vivanco doosje van 30 euro (bij de MM) er tussen geduwd. Op de verpakking staat duidelijk aangegeven dat RGB op alle poorten wordt ondersteund en het kwaliteitsverlies van de switch is nihil.
Je moet idd wel zelf schakelen, maar als je een auto-switching scart switch wil hebben mag je 60-120 euro uittrekken. Daarvoor druk ik wel een knopje in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime schreef op zondag 15 juli 2007 @ 04:05:
[...]

Je hebt wel redelijk wat klassiekers gemist als je nooit een GBA hebt gehad. Vooral Metroid Fusion & Zero Mission, Zelda: Minish Cap, Wario Ware en Mario Kart zijn toch wel erg grote must-haves.
Ik weet het, er zijn heus wel leuke games..maar ze zijn gewoon allemaal nog 30 euro+ bijna, terwijl het dat gewoon niet waard is in mijn ogen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
@Smoonshine

Heeft die scartdoos ook rgb ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:59

Gaitman

The Real One

Steffy schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:57:
[...]

die punten inruilen voor Wii points kan ook pas nadat de oude punten gedelete zijn.

[...]
Waar staat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

jaaoie17 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 12:53:
@Smoonshine

Heeft die scartdoos ook rgb ondersteuning?
Die scartdoos heeft RGB ondersteuning. Heb zelf ook een RGB kabel.

En over dat actief zetten. Bij mij is de Wii het enige apparaat dat er last van heeft. De 360 maakt het niet uit of de Wii ook actief staat. Alleen moet ik voor het geluid van de Wii het knopje van de 360 uitzetten, anders is het geluid heel zacht.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

LOL.. nah, ik laat hem gewoon staan is te grappig om aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Smoonshine schreef op zondag 15 juli 2007 @ 13:19:
[...]

Die scartdoos heeft RGB ondersteuning. Heb zelf ook een RGB kabel.

En over dat actief zetten. Bij mij is de Wii het enige apparaat dat er last van heeft. De 360 maakt het niet uit of de Wii ook actief staat. Alleen moet ik voor het geluid van de Wii het knopje van de 360 uitzetten, anders is het geluid heel zacht.
En weetje ook als dit goed werkt erbij. Als je een decoder bijaansluit zoals tv-home. Deze apparaten wil ik dan aansluiten. De Wii, dvd-speler en de samsung decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Nou al die Nintendo Fanboys kunnen weer goed slapen hoor. Wees blij Postius gaat zijn Wii inruilen voor een Xdoos. Ik vond zelf dat ik wat nieuws een kans moest geven. En het is niet dat ik heel erg teleurgesteld ben maar meer het jammer vind dat ze het enorme potentie niet lijken te gaan benutten in de nabije toekomst. De redenen waarom ik dit vind is dat er geen enkele titel aangekondigt is die remotly interesant is. Mario kart is altijd fun, maar mario galaxy is ook niet iets dat mij(!) aan mijn scherm gekluisterd houd.En Metriod schijnt lekker te spelen. Maar ik zaag toch liever Zombie's open met een kettingzaag/Katana/Bowlingball/Grassmaaier :p ipv staan huppelkutten op 1 of loze plastic plaat, wat is het volgende een Paal die je aan je Wii kan verbinden zodat je Paaldans lessen thuis kan volgen(in navolging van de bimbo cultuur). Nintendo doet het econmisch gezien echt verschrikkelijk goed. Maar helaas voel ik me zelf niet echt aangesproken tot die doelgroep :p

Nou en hop nu een feestje vieren dat er weer een niet nintendo fanboy weg is ;-)

Btw echt verassend veel Wii's worden 2de hands aangeboden op marktplaats.

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 15-07-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Gelukkig maar, ik had er al slapeloze nachten van dat je geen fanboy was geworden na het kopen van de Wii. Ikzelf ben ook nog teleurgesteld in het spellenaanbod en het feit dat het een sport aan het worden is om elk spel met een zinloze acessoire te moeten gaan spelen. Straks heb je een complete kast met hulpstukken nodig om een paar spellen met 4 man te kunnen spelen. Maar goed er is geld mee te verdienen en mensen kopen het, dus wat ik er van vind is weinig relevant. Voorlopig verkoopt de Wii nog goed en Nintendo denkt zelfs de PS2 te kunnen gaan verslaan, maar ik denk dat ze daar toch iets te vroeg mee zijn. Je kunt nog niet zeggen dat de Wii de hypestatus inmiddels ontgroeid is, dus met dat soort uitspraken mogen ze wat mij betreft nog wel ff een jaartje mee wachten. Het is nu belangrijkste dat er dusdanig veel spellen ontwikkeld gaan worden dat iedereen tevreden kan zijn, je hoeft immers alleen de spellen te kopen die jou aanspreken en dat er spellen uitkomen die mij niet aanspreken is natuurlijk niet iets om je druk over te maken. Gelukkig komt MK Wii er aan en heeft EA de Wii ook ontdekt. Dus als er straks een leuk voetbalspel is, een nieuwe MK en er een opvolger komt van Wii Sports, waarbij er net iets meer diepgang is en het spel in zijn geheel uitgebreider is (dus meer dan 9 holes bij golfen bv) dan ben ik een tevreden man en is die Wii zijn geld meer dan waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14027

Postius schreef op zondag 15 juli 2007 @ 13:52:
Nou al die Nintendo Fanboys kunnen weer goed slapen hoor. Wees blij Postius gaat zijn Wii inruilen voor een Xdoos. Ik vond zelf dat ik wat nieuws een kans moest geven. En het is niet dat ik heel erg teleurgesteld ben maar meer het jammer vind dat ze het enorme potentie niet lijken te gaan benutten in de nabije toekomst. De redenen waarom ik dit vind is dat er geen enkele titel aangekondigt is die remotly interesant is. Mario kart is altijd fun, maar mario galaxy is ook niet iets dat mij(!) aan mijn scherm gekluisterd houd.En Metriod schijnt lekker te spelen. Maar ik zaag toch liever Zombie's open met een kettingzaag/Katana/Bowlingball/Grassmaaier :p ipv staan huppelkutten op 1 of loze plastic plaat, wat is het volgende een Paal die je aan je Wii kan verbinden zodat je Paaldans lessen thuis kan volgen(in navolging van de bimbo cultuur). Nintendo doet het econmisch gezien echt verschrikkelijk goed. Maar helaas voel ik me zelf niet echt aangesproken tot die doelgroep :p

Nou en hop nu een feestje vieren dat er weer een niet nintendo fanboy weg is ;-)

Just wondering, waarom heb je dan überhaupt een Wii gekocht als er niet genoeg voor jou interessante games beschikbaar danwel aangekondigd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Postius schreef op zondag 15 juli 2007 @ 13:52:
Dit hoor ik nou zo snoeivaak en het is gewoon niet waar.

Nintendo Totaal 5 consoles, 3 handhelds (NES, SNES, N64, NDS, GBA, GB, GC, Wii): 7137

Staat helemaal niet zoveel wii tussen. Ik zie meer SNES, N64 en GC. Zoals MP ook zegt, als ik search op Wii krijg ik zelfs meer GC games en consoles dan Wii.

Sony Totaal 2-3 consoles, 1 handheld: 5707

De PS3 is er pas sinds Maart en heeft gewoon niet veel verkocht dus niet zo gek dat hij er niet/amper staat. De meeste mensen hebben hem pas 2-4 maanden.

Microsoft Xbox+Xbox360 Totaal: 3414
Ladingen met Xbox 360's, maar daar zijn er ook gewoon het meest van verkocht.

Wel beetje bij de feiten blijven he ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Max|Burn op 15-07-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Max|Burn schreef op zondag 15 juli 2007 @ 14:43:
[...]

Dat is gewoon niet waar.

Nintendo Totaal 5 consoles, 3 handhelds (NES, SNES, N64, NDS, GBA, GB, GC, Wii): 7137
Sony Totaal 2-3 consoles(PS3 pas 4 maanden uit, is weinig verkocht in NL dus veel staat er niet te koop, dus eigenlijk PS1 en PS2), 2 handhelds: 5707
Microsoft Xbox+360 Totaal: 3414 (ook ladingen met 360's)

Wel beetje bij de feiten blijven he ;)

PS2's worden sowieso weinig verhandeld want die gaan toch stuk :P
Aanvulling: ik heb even op Wii gezocht op Marktplaats, maar de meeste hits die je krijgt zijn op Gamecube spellen en op Gamecube consoles zelf met heel sporadisch een Wii of een Wii spel er tussen. Het aantal Wii's dat verkocht ligt, lijkt wat lager te liggen dan het aantal Xbox 360's dat verkocht wordt. Als je bij de launch van de Wii op Marktplaats had gekeken, had je er minstens tien keer zoveel gevonden. Maar ja, wie let er op feiten als je graag wilt bashen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 15-07-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

jaaoie17 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 13:44:
[...]

En weetje ook als dit goed werkt erbij. Als je een decoder bijaansluit zoals tv-home. Deze apparaten wil ik dan aansluiten. De Wii, dvd-speler en de samsung decoder.
Daar is het ding uiteindelijk voor bedoeld. Dus dat gaat gewoon werken. Maar ik denk niet dat je je digitale decoder, wii en dvd speler tegelijk aan kunt laten staan met de knopjes allemaal ingedrukt. Je zult dan dus wel de signalen van de niet gebruikte apparaten uit moeten schakelen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
MetroidPrime schreef op zondag 15 juli 2007 @ 14:48:
[...]

Aanvulling: ik heb even op Wii gezocht op Marktplaats, maar de meeste hits die je krijgt zijn op Gamecube spellen en op Gamecube consoles zelf met heel sporadisch een Wii of een Wii spel er tussen. Het aantal Wii's dat verkocht ligt, lijkt wat lager te liggen dan het aantal Xbox 360's dat verkocht wordt. Als je bij de launch van de Wii op Marktplaats had gekeken, had je er minstens tien keer zoveel gevonden. Maar ja, wie let er op feiten als je graag wilt bashen. ;)
Mmm idd meer GC titels ja dat had ik zo nog niet gezien veel dezelfde titels. Ik kan er ook gewoon wel is naast zitten hoor rustig maar ;-). Trouwens Bashen vind ik het niet ik rpobeer nog overal wel met argumenten voor te komen over het algemeen(let op het de zin over het algemeen ;-) )
Anoniem: 14027 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 14:43:
[...]

Just wondering, waarom heb je dan überhaupt een Wii gekocht als er niet genoeg voor jou interessante games beschikbaar danwel aangekondigd zijn?
Simpel weg omdat het mijn wel bijzonder interesant leek. En het leek me dus wel interesant en ik vind het saai om altijd maar te doen waarvan je automatisch al weet of je het leuk gaat vinden. Soms probeer ik ook dingen uit waar ik andere verwachtingen van heb, me minder aanstaan etc Altijd maar bij hetzelfde blijven is gewoon boring. Nouja nu pakte het een keer niet heel goed uit wat vrij jammer is maar genoeg aanboden om te ruilen voor een 360 dus ook niet echt verlies gemaakt ofzo en ik ben toch wel wat wijzer geworden over het Hoe&wat van de Wii.

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 15-07-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Postius schreef op zondag 15 juli 2007 @ 15:22:
Altijd maar bij hetzelfde blijven is gewoon boring. Nouja nu pakte het een keer niet heel goed uit wat vrij jammer is maar genoeg aanboden om te ruilen voor een 360 dus ook niet echt verlies gemaakt ofzo en ik ben toch wel wat wijzer geworden over het Hoe&wat van de Wii.
Lijkt me heel gezonde instelling en logisch dat de Wii niet iedereen aanspreekt. Misschien kun je de Wii nog eens kopen over 2-3 jaar, als er waarschijnlijk een heel groot en breed scala aan spellen voor is, de controller beter gebruikt wordt en hij natuurlijk geen drol meer kost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Oscar Mopperkont schreef op zondag 15 juli 2007 @ 15:27:
[...]

Lijkt me heel gezonde instelling en logisch dat de Wii niet iedereen aanspreekt. Misschien kun je de Wii nog eens kopen over 2-3 jaar, als er waarschijnlijk een heel groot en breed scala aan spellen voor is, de controller beter gebruikt wordt en hij natuurlijk geen drol meer kost :)
Wss gaat dat ook wel gebeuren. Tegen die tijd zijn er vast wat meer serieuze RTS & FPS games voor. Vooral RTS games lijken me goed te doen op de Wii.(en de star wars light saber game natuurlijk met online optie xD)

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 15-07-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 16:37
Dinsdag reis ik naar Singapore en vraag mij af of een Wii-spelletje regiogebonden is. Een vriend van me heeft namelijk een Europese Wii. Kunnen (originele) spellen uit Singapore gewoon gespeeld worden?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Napsju schreef op zondag 15 juli 2007 @ 16:07:
Dinsdag reis ik naar Singapore en vraag mij af of een Wii-spelletje regiogebonden is. Een vriend van me heeft namelijk een Europese Wii. Kunnen (originele) spellen uit Singapore gewoon gespeeld worden?
Simpel gezegd: Nee.Dat ligt eraan

@ Schweino: :z

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 15-07-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:40
Simpel gezegd: dat ligt er aan. ;)

In Singapore is het standaard TV signaal PAL, maar net als bijvoorbeeld in Hong Kong is er ook een erg grote markt met Japanse (NTSC) producten.

Je kan in theorie dus beide vinden in Singapore, vraag er dus naar of let goed op het doosje. Let ook goed op de taal waarin het spel is.

[ Voor 4% gewijzigd door Schweino op 15-07-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:34
Het langste filmpje dat ik tot nu toe gevonden heb van Wii Fit: http://wiiwant2play.com/wiifit/index.htm

Dat spel wil ik hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

euh...wat probeer je nu juist te bereiken met deze post? :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
ChrisM schreef op zondag 15 juli 2007 @ 20:17:
Het langste filmpje dat ik tot nu toe gevonden heb van Wii Fit: knip

Dat spel wil ik hebben! :)
Ik zou die link maar even weghalen, er staan op die site dingen die niet op prijs gesteld worden op GoT. Het is overigens het enigste filmpje dat is vrij gegeven van het spel, dus dat exacte filmpje staat momenteel zo'n beetje op elke zichzelf respecterende gamingsite.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 15-07-2007 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Die S-video aansluiting is die net zo goed als een rgb scart kabel?.

Hier een linkje.

http://www.wiihome.nl/pro...id-tech-s-video-kabel.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

MetroidPrime schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:02:
Ik zou die link maar even weghalen, er staan op die site dingen die niet op prijs gesteld worden op GoT.
Ik zou die quote van die link maar even weghalen, er staan op die site dingen die niet op prijs gesteld worden op GoT.

B.t.w. dat laatste valt wel mee. Alleen een link naar een vote die naar een site wijst met wat content. Oftewel, je moet minimaal domein namen verder klikken om dingen te vinden die tegen de regels van GoT zijn.
jaaoie17 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:10:
Die S-video aansluiting is die net zo goed als een rgb scart kabel?.
Nee, maar het is wel al een stuk beter dan compsiet. RGB is net ff beter (maar niet heel veel).

[ Voor 20% gewijzigd door DukeBox op 15-07-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226470

MetroidPrime schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:02:
[...]

Ik zou die link maar even weghalen, er staan op die site dingen die niet op prijs gesteld worden op GoT. Het is overigens het enigste filmpje dat is vrij gegeven van het spel, dus dat exacte filmpje staat momenteel zo'n beetje op elke zichzelf respecterende gamingsite.
Sorry maar :
" Er staan op die site dingen die niet op prijs gesteld worden "
Zou je me kunnen vertellen wat?

Volgens mij doe ik niets verkeerd..
Ik doe me uiterste best om de wii fans een plek te geven..

Admin ww2p maar dat had je vast al begrepen!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 226470 op 16-07-2007 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

De Wii fit...
Coming in the first half of 2008
[bron]... de eerder genoemde site waar de link van weg zou moeten... ;)

...Vindt dat wel een tegenvaller als het zo lang zou moeten duren eerlijk gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 226470 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 07:59:
[...]

Sorry maar :
" Er staan op die site dingen die niet op prijs gesteld worden "
Zou je me kunnen vertellen wat?
Je mag hier op GoT niet linken naar sites waar informatie over modchips op staat. Nu staat er op jouw site geen informatie op modchips, maar je maakt op de voorpagina wel groot reclame er voor. De reclame is zelfs nauwelijks te onderscheiden van de content op je website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke , fair enough

01-09 loopt die af. en gaan we weer straight

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 08:21:
De Wii fit...
[...]

[bron]... de eerder genoemde site waar de link van weg zou moeten... ;)

...Vindt dat wel een tegenvaller als het zo lang zou moeten duren eerlijk gezegd...
Ja hier nog 1. mijn vriendin.. en alle vriendinnen van wii bezitters denk ik .. was de de reactie :
DIE WIL IK !!.

zoals ik em op de E3 presentatie zag .. is ie toch AF... of zou het een ..prototype zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Paar maanden terug een wii gekocht inclusief Zelda: Twilight Princess.

Dat was nogal een teleurstelling. Misschien verwachtte ik er teveel van, maar het hele systeem met schudden en draaien en weet ik veel wat vind ik in de praktijk weinig toevoegen. Wii-sports is leuk hoor, met een groepje kennissen ofzo, maar persoonlijk game ik liever alleen in een donker-hoekje van mn zolderkamer.

De besturing bracht gewoon niet meer dan normale games die ik al heb gespeeld. Ik zou het eerder onnodig lastig noemen zelfs. Verder is het grafisch echt teleurstellend. Ik verwacht in 2007 dat een game een dermate grafische ervaring bied dat dit aan de beleving echt een toegevoegde waarde geeft, en dat zie ik hiermee niet gebeuren.

Ik moet eerlijk zeggen, games zoals de laatste Paper Mario zien er heel leuk uit, en de aankomende Mario: Galaxy ook, maar of dat nou voldoende is voor het geld? Ik ben opzoek naar het eerstvolgende wereldwonder op gamegebied, misschien is dat niet helemaal realistisch.

Hoe dan ook, in de toekomst lijken de 360 en ps3 games me meer te kunnen trekken, maar voor nu houd ik het maar even bij m'n oude pc'tje. Goedkoop, gratis hernia's en je kunt er veel mee. Wat wil een mens nog meer!

Edit: Ohja, systeem verkocht aan een vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VeldKoe schreef op maandag 16 juli 2007 @ 09:41:
Paar maanden terug een wii gekocht inclusief Zelda: Twilight Princess.

Dat was nogal een teleurstelling. Misschien verwachtte ik er teveel van, maar het hele systeem met schudden en draaien en weet ik veel wat vind ik in de praktijk weinig toevoegen. Wii-sports is leuk hoor, met een groepje kennissen ofzo, maar persoonlijk game ik liever alleen in een donker-hoekje van mn zolderkamer.

De besturing bracht gewoon niet meer dan normale games die ik al heb gespeeld. Ik zou het eerder onnodig lastig noemen zelfs. Verder is het grafisch echt teleurstellend. Ik verwacht in 2007 dat een game een dermate grafische ervaring bied dat dit aan de beleving echt een toegevoegde waarde geeft, en dat zie ik hiermee niet gebeuren.

Ik moet eerlijk zeggen, games zoals de laatste Paper Mario zien er heel leuk uit, en de aankomende Mario: Galaxy ook, maar of dat nou voldoende is voor het geld? Ik ben opzoek naar het eerstvolgende wereldwonder op gamegebied, misschien is dat niet helemaal realistisch.

Hoe dan ook, in de toekomst lijken de 360 en ps3 games me meer te kunnen trekken, maar voor nu houd ik het maar even bij m'n oude pc'tje. Goedkoop, gratis hernia's en je kunt er veel mee. Wat wil een mens nog meer!
Gelukkig heeft iedereen recht op zijn eigen mening, maar ik kan het niet laten om hier op te reageren.

Het schudden en draaien, het dus echt uitvoeren van de bewegingen, vind jij niet iets toevoegen aan de gameplay? Wat is dan in jouw mening een toevoeging aan de gameplay?

Grafisch is de Wii niet te vergelijken met de X360 en de PS3, maar het is wel beter dan de gemiddelde PC. Let wel Zelda is oorspronkelijk gemaakt voor de Gamecube. De echte kracht van de Wii moet nog blijken in ECHTE Wii engine games. De Wii is krachtiger dan alle consoles van de vorige generatie dus dat zal wel goed komen.

Tot slot: Wereldwonder? Waar zit jij als gamer op te wachten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-06 16:37

-MM-

D'oh!!

MetroidPrime schreef op maandag 16 juli 2007 @ 08:56:
[...]
Je mag hier op GoT niet linken naar sites waar informatie over modchips op staat. Nu staat er op jouw site geen informatie op modchips, maar je maakt op de voorpagina wel groot reclame er voor. De reclame is zelfs nauwelijks te onderscheiden van de content op je website.
Ik hoor dit punt vaker, maar toch klopt het niet helemaal. Ik weet niet of je het GoT DS forum wel eens bekeken hebt, maar dat gaat voor 99% over het spelen van "backups", en ik hoef je vast niet uit te leggen dat van de 1000 mensen er 999 de spellen downloaden. Ik volg dit forum al een behoorlijke tijd en ik merk dat er altijd heel scherp op (Wii) modchips wordt gereageerd. Maar mijn vraag is dan, waarom is het voor de DS geen probleem maar voor de Wii wel? |:( Ik neem aan dat het beleid van GoT niet verschillend is per topic :+

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 226470 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 09:30:
[...]

Ja hier nog 1. mijn vriendin.. en alle vriendinnen van wii bezitters denk ik .. was de de reactie :
DIE WIL IK !!.

zoals ik em op de E3 presentatie zag .. is ie toch AF... of zou het een ..prototype zijn
Haha exact mijn gedachte toen ik dat filmpje zag. Mijn vriendin MOET dat spel hebben.
En wat een geniaal concept weer.. hulde ! 'Nintendo (Wii) will outlive the initial hype' enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

-MM- schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:10:
Ik neem aan dat het beleid van GoT niet verschillend is per topic :+
offtopic:
Deze discussies horen denk ik in een ander subforum. Maar het beleid van GoT is op dit punt wel inconsistent, omdat het 'historisch zo gegroeid is'. Het beleid mbt tot auteursrechten is ook niet consistent, omdat ze enerzijds vaak roomser zijn dan de paus en anderzijds dingen toestaan die duidelijk inbreuken zijn op auteursrechten. BV het vragen naar een reclamefilmpje mag niet, het linken naar youtubefilmpjes met inbreuken mag wel.

[ Voor 50% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 16-07-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
-MM- schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:10:
[...]

Ik hoor dit punt vaker, maar toch klopt het niet helemaal. Ik weet niet of je het GoT DS forum wel eens bekeken hebt, maar dat gaat voor 99% over het spelen van "backups", en ik hoef je vast niet uit te leggen dat van de 1000 mensen er 999 de spellen downloaden.
Als je de forum regels leest, dan zie je duidelijk staan dat je het niet over modchips mag hebben. Het staat hier ook in de TS. Het mag gewoon niet, punt. Het backup-tools topic is een uitzondering, maar posts die zeer duidelijk over illegale dingen gaan worden daar wel aangepast. Overigens zie ik niets in de regels staan over flashcarts.

Laten we die discussie niet weer opnieuw voeren, dat is al vaak genoeg gedaan in het verleden. Het mag niet, punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 24394 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:01:
[...]

Grafisch is de Wii niet te vergelijken met de X360 en de PS3, maar het is wel beter dan de gemiddelde PC.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Al is het alleen maar om de reden dat je op de PC al sinds lange tijd hoger kan dan 640x480. Zelfs op medium detail zien PC games er beter uit dan Wii games als je het mij vraagt. Neemt niet weg dat je bij de PC er een hoop gemekker met settings en veroudering van hardware bij krijgt. Plus dat er op het moment niet veel aandacht meer wordt besteed aan PC games. Een vlugge poort van de 360/PS3 versies zonder ook maar iets aandacht te besteden aan optimalisatie.

uhm...

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.