|
[ Voor 106% gewijzigd door Hoedje op 27-06-2007 09:34 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 106% gewijzigd door Hoedje op 27-06-2007 09:34 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
|
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
-- Altijd blijven prutsen --
Het is best wel een gedoe om dat te updaten, dus ik wil nog even wachten tot het eind van de maand dat er iets meer games uit zijn. Dan kan ik er meteen een paar tegelijk doen. Daarbij vraag ik me af waar Mercury Revolution eindigt, misschien wel een must-haveFoggyFreek schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:33:
Ik snap niet waarom Kororinpa en Mercury Revolution niet tussen de leuke games staan. Die 2 zijn echt geniaal op de Wii en ongeloofelijk verslavend!*hint*
Hehe, btw. heb jij enig idee waarom de Japanse verkoopcijfers van de Wii afgelopen week weer omhoog schoten. Was er afgelopen week een feestdag o.i.d.?Captain N schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:27:
Ik ben blij voor Link. Nu staat 'ie niet meer zo in z'n uppie.
Verwijderd
Interessant dus !The Nintendo Wii really is a versatile piece of hardware.
I mean, when it comes to controllers, there are pretty much four different types.
I guess I have no choice but implement them all!
Wii Remote (turned on its side), Wii Remote + Nunchuk, Classic Controller, GameCube Controller
There’s no need to be confused about what does what—just choose the play style you prefer!
I suppose I would recommend the Nintendo GameCube controller, though. I like the feel of that powerful rumble.
Still, try out the other controls—they definitely give you a fresh experience.
Hmm? How do you do smashes and dashes with just the Wii Remote?
If I get the chance to tell you, I will.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 10:01 ]
Geweldig dat ze alles doenThe Nintendo Wii really is a versatile piece of hardware.
I mean, when it comes to controllers, there are pretty much four different types.
I guess I have no choice but implement them all!
There’s no need to be confused about what does what—just choose the play style you prefer!
I suppose I would recommend the Nintendo GameCube controller, though. I like the feel of that powerful rumble.
Still, try out the other controls—they definitely give you a fresh experience.
Hmm? How do you do smashes and dashes with just the Wii Remote?
If I get the chance to tell you, I will.
[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas op 08-06-2007 10:03 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Nope. Ik gok op een grotere lading voor Japan deze week? Een maand geleden was alles overal nog constant uitverkocht zodra er een paar binnen kwamen en ik denk niet dat dat nu al anders is. Blijkbaar wat meer Wii's aan de winkels uitgeleverd denk ik.Hoedje schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:50:
Hehe, btw. heb jij enig idee waarom de Japanse verkoopcijfers van de Wii afgelopen week weer omhoog schoten. Was er afgelopen week een feestdag o.i.d.?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
uhm...
In plaats van d-pad bewegen met de analoge stick op de nunchuck bewegen, en als 2 knoppen de A en B op de Wii-mote gebruikenSmoonshine schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:13:
Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen eigenlijk. Het zou indirect betekenen dat je op alle controllers maar 3 knoppen kan gebruiken. Anders ben je met de Wiimote in het nadeel. Het nut van de nunchuck ontgaat me dan ook een beetje.
[ Voor 3% gewijzigd door Chester op 08-06-2007 10:25 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Super Monkey Ball is een leuk spel, heb mij er uren mee vermaakt.nioz schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:10:
[...]
Heb je toevallig ook ervaring met Super Monkey Ball Banana Blitz?
Ik ben namelijk op zoek naar een leuk, niet al te ingewikkeld (puzzel) spel voor mijn vriendin. Monkey ball vond ze echt super leuk met die besturing, dus dit leek me ook wel wat. Ik vraag me alleen af of dit spel veel moeilijker is (zoals enkele reviews aangeven) doordat er, had ik begrepen, nog aardig wat gesplitst etc moet worden of valt dat nog wel mee?
Net zoals Mortal Kombat Armageddon, alleen is het daar meer voor mensen die niet aan nieuwe controls kunnen wennen (dus ownen in oude moves). Hier zie ik potentie om met mijn 2 GC controllers en 2 Wiimotes + chuck met z'n 4en te vechten. Bij Mortal Kombat is het altijd 1 tegen 1.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:00:
Smash Bros Brawl kan gespeeld worden met alle controllers !!!
[...]
Interessant dus !
ROFL vanitas !!
Verwijderd
Ik ookReteip schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:32:
Hier zie ik potentie om met mijn 2 GC controllers en 2 Wiimotes + chuck met z'n 4en te vechten.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Nintendo werkt aan WiiMusic waar ook je bij kunt drummen. Wanneer die uitkomt, geen idee.andreict schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:38:
weet iemand wanneer er een drum game komt ofzo? ik heb op google wel een aantal dingetjes gevonden waaronder ook filmpjes maar ik kan niet vinden of er al drum games zijn of dat die er komen.
Ik denk dat Nintendo nog een tijdje 250,- kan blijven vragen door de tekorten. Ik denk dat ze pas prijzen zullen verlagen als de concurrenten dat gedaan hebben _en_ als er geen tekorten meer in de winkels zijn.Dagg schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:08:
ik las op wiionly.nl dat Microsoft aan een prijsverlaging zit te denken naar 199 euro omdat ze in Redmond vinden dat dat een ideale prijs is voor een concole. Mede doordat met die prijs de PS2 vaak over de toonbank is gegaan.
Stel dat Microsoft besluit om de 'standaard' XBOX 360 naar de 199 euro te verlagen, zou Nintendo dan ook niet al te snel volgen met een prijsverlaging? Ondanks dat, in mijn ogen, de Wii en XBOX 360 verschillende doelgroepen aanspreekt?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Voor 200 euro ga ik wel een XBOX360 halen. Voor dat bedrag is het een leuke console voor naast de Wii.Dagg schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:08:
ik las op wiionly.nl dat Microsoft aan een prijsverlaging zit te denken naar 199 euro omdat ze in Redmond vinden dat dat een ideale prijs is voor een concole. Mede doordat met die prijs de PS2 vaak over de toonbank is gegaan.
Stel dat Microsoft besluit om de 'standaard' XBOX 360 naar de 199 euro te verlagen, zou Nintendo dan ook niet al te snel volgen met een prijsverlaging? Ondanks dat, in mijn ogen, de Wii en XBOX 360 verschillende doelgroepen aanspreekt?
Het lijkt leuk, een XBOX360 voor 199 euro. Maar houd er rekening mee dat je (om online te kunnen spelen) ook nog een abonnement van 60 euro per jaar kwijt bent. zo wordt de xbox360 toch (weer) duurder danof als een wii.Dagg schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:08:
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Dat weet ik. Ik zal ook echt geen XBOX 360 gaan aanschaffen ookal zou die een aantrekkelijke prijs krijgen. Ik houd het lekker bij de Wii maar ik vroeg me dat af of Nintendo snel zou gaan volgen mocht het gebeuren.Tim_bots schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:00:
[...]
Het lijkt leuk, een XBOX360 voor 199 euro. Maar houd er rekening mee dat je (om online te kunnen spelen) ook nog een abonnement van 60 euro per jaar kwijt bent. zo wordt de xbox360 toch (weer) duurder danof als een wii.
Verwijderd
Maar voor de €60 krijg je wel een fantastisch werkende online service, waar NIntendo nog niet aan kan tippenTim_bots schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:00:
[...]
Het lijkt leuk, een XBOX360 voor 199 euro. Maar houd er rekening mee dat je (om online te kunnen spelen) ook nog een abonnement van 60 euro per jaar kwijt bent. zo wordt de xbox360 toch (weer) duurder danof als een wii.
In Rock Band van Harmonix zul je in ieder geval kunnen drummen en in Wii Music zal er waarschijnlijk een drum-game zitten. Er zal waarschijnlijk tijdens de E3 beurs pas weer wat meer informatie over Wii Music komen.andreict schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:38:
weet iemand wanneer er een drum game komt ofzo? ik heb op google wel een aantal dingetjes gevonden waaronder ook filmpjes maar ik kan niet vinden of er al drum games zijn of dat die er komen.
De verkoopcijfers van de Xbox 360 Core zijn behoorlijk slecht en terecht, het is in feite een Xbox 360 waar de meest innovatieve functies van ontbreken. Om die functies te kunnen gebruiken moet je er nog een harde schijf van minstens €100 los er bij kopen. Ik zie Microsoft eerder de Core van de markt af halen en de Premium en Elite een prijsverlaging geven. Drie verschillende versies van de console tegelijkertijd op de markt is een beetje teveel van het goede, vooral als er twee goed verkopen en de goedkoopste vanwege het gebrek aan functies niet.Dagg schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:08:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Rock Band? Wist ik zelfs nog nietMetroidPrime schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:06:
[...]In Rock Band van Harmonix zul je in ieder geval kunnen drummen en in Wii Music zal er waarschijnlijk een drum-game zitten. Er zal waarschijnlijk tijdens de E3 beurs pas weer wat meer informatie over Wii Music komen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
och, je moest eens weten hoeveel honderden euros ik al uitgegeven heb aan het importeren van bemani stuff.KeN. schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:05:
Ik weet niet of Rock Band net zo'n succes zal worden.
Je leest genoeg posts van mensen die 80 euro al teveel vinden voor GH.. Laat staan 200+ euro voor Rock Band ?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
[ Voor 99% gewijzigd door jip_86 op 08-06-2007 16:46 ]
Ik moet gelijk denken aan Penny-Arcade, die hadden het hier laatst over (zit op werk even 'administratie' te doen, dus even geen tijd om de link te zoeken) Maar zoals zij ook al zeiden; wie gaat er 4 instrumenten tegelijk bespelen? Waarschijnlijk doe je dat samen met 3 vrienden (of misschien 2?), dan kunnen zij toch ook best mee delen in de kosten en dat maakt de prijs dan al een stuk dragelijker..KeN. schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:05:
Ik weet niet of Rock Band net zo'n succes zal worden.
Je leest genoeg posts van mensen die 80 euro al teveel vinden voor GH.. Laat staan 200+ euro voor Rock Band ?
Harmonix wil overigens ook dat het spel compatible is met de Guitar Hero III controller. Als je Guitar Hero III al hebt. Nintendo komt binnenkort met een microfoon voor de Wii, dus heb je die tegen de tijd dat Rock Band uitkomt misschien ook al wel. Dan heb je eigenlijk alleen een tweede guitaar-controller nodig. Het hoeft dus op de Wii niet zo heel duur te worden..KeN. schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:46:
Ik ken de comic van die dag ja
Da's gelijk ook de eerste keer dat ik van het spel had gehoord.
Zelf zie ik het niet zo zitten om mee te lappen voor iets wat vervolgens niet bij mij thuis staat. Om de zoveel tijd swappen lijkt me ook niet echt ideaal, maar wie weet. Drumstokjes hoeven ze bij de Wii in ieder geval niet te leveren ivm de Wiimote en 'chuck, dus dan mag die versie wel goedkoper worden wat mij betreft
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Tja, als je het haalt wel, maar dat hoeft niet. Ik zou het bevoorbeeld niet halen, dan gaat het voor mij niet op.Tim_bots schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:00:
[...]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Wat Nintendo misschien zou kunnen doen is Wii Sports uit het pakket te halen, en dan de console verkopen voor €200, en Wii Sports apart voor €50.Dagg schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:08:
[..] Stel dat Microsoft besluit om de 'standaard' XBOX 360 naar de 199 euro te verlagen, zou Nintendo dan ook niet al te snel volgen met een prijsverlaging? [..]
[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 08-06-2007 19:44 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Op zijn vroegst volgende maand, maar er is nog steeds geen officiële informatie over wanneer het gaat gebeuren.GZ schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 22:49:
Waneer worden die sterren van de nintendo site nou omgezet in Wii Points? Zoiets ging gebeuren... toch?
Nintendo heeft net toegegeven dat er een chip in de Wiimote zit om er een microfoon aan te kunnen sluiten. Het is dus wel redelijk vaag dat EA daar geen gebruik van lijkt te maken.jip_86 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 23:07:
Gonintendo.com staat een pic van de boogie mic
[afbeelding]
Nu nog hoe die aangesloten word.
edit:
hmm niet draadloos dus:
[afbeelding]
bron
Verwijderd
Waarschijnlijk timingissues, stroomverbruik en kwaliteit van de mic wat een probleem is.MetroidPrime schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 23:15:
[...]
Nintendo heeft net toegegeven dat er een chip in de Wiimote zit om er een microfoon aan te kunnen sluiten. Het is dus wel redelijk vaag dat EA daar geen gebruik van lijkt te maken.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Damn, jij hebt ook geen geduld om op de echte toppers te wachten he...Phusebox schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 10:06:
en big brain academy of hoe ze het gaan noemen kan ook weer geschrapt worden van mij lijstje... denk dat ik mijn Wii maar es te koop ga zetten want nu wordt het echt triest zeg
omdat er elke keer weer een spel uitkomt waar ik de wii voor gekocht heb, en elke keer valt het dus weer tegenVanitas schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:10:
[...]
.
Dus niet zo zeuren en dit is ook al zowat de 20e keer dat je zoiets post![]()
Phusebox gaat even door een moeilijke tijd, hij loopt ook nog te ranten in het PS3 en Xbox360 topic. Ik hoop btw dat je een mooie GamePC hebt PhuseboxVanitas schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:10:
[...]
Damn, jij hebt ook geen geduld om op de echte toppers te wachten he...
Je eisen zijn ook wel onrealistisch hoor. Er komen nou eenmaal niet elke maand games uit van niveau zelda. Maar er zijn wel zat leuke games die je nu kan kopen.
De Wii is er nou een half jaar, als je dat vergelijkt met het aanbod van de 360 en de PS3(in dezelfde tijd na de launch). Dan vind ik de games voor de Wii toch wel een stuk leuker.
Dus niet zo zeuren en dit is ook al zowat de 20e keer dat je zoiets post![]()
Beetje voorbarig nietwaar? Alle consoles hebben een droogte en bij de Wii is het een stuk minder erg dan bij de Xbox 360 en PS3. Er komen nog zat AAA-titels uit dit jaar, maar daarvoor moet je dus nog heel even geduld hebben. In de tussentijd zijn er zat goede spellen om je mee te vermaken.Phusebox schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 10:06:
en big brain academy of hoe ze het gaan noemen kan ook weer geschrapt worden van mij lijstje... denk dat ik mijn Wii maar es te koop ga zetten want nu wordt het echt triest zeg
Verwijderd
ach, het is een kwestie van smaak. Ik game al sinds Pong en sinds ik een wii heb gekocht heb ik tot heden geen reden gehad om een nieuw spel te kopen omdat ik nooit, maar dan ook echt nooit een leuker en beter spel heb gespeeld dan Wii sports.Phusebox schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:19:
[...]
omdat er elke keer weer een spel uitkomt waar ik de wii voor gekocht heb, en elke keer valt het dus weer tegen
Hier had ik al op gehoopt. Meteen ff de review lezen!fZeroNewbie schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:05:
Net de review gelezen van Scarface op IGN en die is zeker positief. De graphics zijn degelijk maar vooral de controls schijnen een stuk beter te zijn dan de andere console versies. Deze ga ik denk ik wel halen, say helllo to my little friend :-)
De review is exact hetzelfde als voor de andere versies, alleen de laatste pagina gaat over de Wii. Verder hebben Matt en Mark het in de IGN Wii-k in review podcast het aan het begin een tijdje over het spel en ze zijn allebei erg positief.Deddiekoel schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:14:
[...]
Hier had ik al op gehoopt. Meteen ff de review lezen!
Omdat ik erg veel plezier heb gehad met The Godfather wilde ik deze game sowieso al (ben GTA liefhebber) en als ik dit lees is dit de betere game! En nog voor een erg erg schappelijke prijs. Me like!MetroidPrime schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:32:
[...]
De review is exact hetzelfde als voor de andere versies, alleen de laatste pagina gaat over de Wii. Verder hebben Matt en Mark het in de IGN Wii-k in review podcast het aan het begin een tijdje over het spel en ze zijn allebei erg positief.
Live every day, as if it's your last one
Ik denk dat als je vrienden het spel proberen, ze aangenaam verrast zullen zijn. Het spel krijgt in de V.S. behoorlijk positieve previews en reviews, terwijl voetbal daar helemaal niet populair is.Phusebox schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:26:
net dus maar weer in de rekken staan kijken, het enige dat ik zou overwegen is mario strikers maar dat is alleen leuk met 4 man. Nou zegt iedereen hier dan: blaaagh voetbal; dat speel ik niet. Dus daar heb ik helaas ook rekening mee te houden. Ook al is het geen echt voetbal maar ja.
Verwijderd
Hoezo zou het alleen maar leuk zijn met 4 man? Wij spelen het hier regelmatig met 4,5 of 6 man met twee controllers. De potjes zijn kort dus je kan snel afwisselen om te laten zien dat je het beter kanPhusebox schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:26:
net dus maar weer in de rekken staan kijken, het enige dat ik zou overwegen is mario strikers maar dat is alleen leuk met 4 man. Nou zegt iedereen hier dan: blaaagh voetbal; dat speel ik niet. Dus daar heb ik helaas ook rekening mee te houden. Ook al is het geen echt voetbal maar ja.
Komt bij dat ik de controllers nog erg duur vindt, heb er dus ook maar 2. Neemt niet weg dat ik de prijzen die sony voor een ps3 controller durft te vragen nog veel belachelijker vindt.
xbox360 wireless controller is tenminste nog wel voor onder de 40 euro te vinden als je zoekt.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Volgens mij ligt het gewoon aan DragonBall Z, ik weet in elk geval wel dat ie geen widescreen ondersteund. Je kan natuurlijk wel kijken of je via je TV het beeld kan uitrekken.Okyah schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:21:
Ik heb gelezen over VC spellen die weigeren te werken, omdat een TV een bepaalde resolutie + refreshrate niet kan weergeven via een bepaalde aansluiting, maar ik stuit nu op een ietwat tegenovergesteld probleemIk had tot voor kort m'n Wii hangen aan een superdeluxe 37cm videocombi apparaat met mono geluid. Werkelijk genieten was dat
Maar heute dus een simpel LCDtje aangeschaft, welke volgens de specs zowel Wii stuff in 480p als VC stuff in <alles>i over component zou moeten kunnen tonen.
Welnu, na het aansluiten bij het opstarten vrolijk naar de settings gegaan en daar aangegeven dat ik wel erg graag 480 zou willen zien. Geen probleem! Het menu zag er netjes uit, Wii Sports liep mooi (volgens de TV in 720x480 @ 60Hz (en dat is p, want als het i is, zou er 480i gestaan hebben)) etc. Ik wilde nu ook wel eens m'n andere spellen proberen! Excite Truck er in, zag er zeer prettig uit in WS in 480p! Toen dacht ik > Kom, laat ik DragonBallZBT2 er eens in stoppen. Nu had ik in sommige reviews gelezen dat het enkel 480p kon, in andere dat het WS & 480p kon. Maar wat schetst mijn verbazing... Zodra ik dit spel op start schakelt de TV vrolijk terug naar 720x576i @ 50Hz. Als klap op de vuurpijl ook nog eens zwarte balken aan alle zijden van het beeld!
Als het gewoon 4:3 was geweest in 480p had ik het niet echt een probleem gevonden, maar dit is toch wel erg jammer. Aangezien ik het eerst wel in die resolutie draaide, dacht ik dat het misschien met mijn save te maken zou kunnen hebben. Dus wanhopig als ik was de savegame maar gedelete. Hielp natuurlijk nietHeb nog niets van dit probleem ergens kunnen vinden, iemand anders iets soortgelijks al meegemaakt? Wat nu? M'n Wii formatten zodat deze rampinstellingen vergeten worden?
Of ligt het aan iets anders?
Het ontbreken van WS is geen punt, daar had ik al op gerekend. Maar 576i is verre van 480p en de zwarte omlijsting is ook weinig vrolijkmakendVerwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:41:
Volgens mij ligt het gewoon aan DragonBall Z, ik weet in elk geval wel dat ie geen widescreen ondersteund. Je kan natuurlijk wel kijken of je via je TV het beeld kan uitrekken.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Dat gaat je niet helpen als het spel die modus simpelweg niet ondersteund. Hier zijn nog meer mensen met dezelfde problemen:Okyah schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:44:
[...]
Het ontbreken van WS is geen punt, daar had ik al op gerekend. Maar 576i is verre van 480p en de zwarte omlijsting is ook weinig vrolijkmakendMaar ik zoek nog even verder, wie weet heeft iemand dezelfde ervaringen. Misschien dat ik de savegames van andere spellen even opsla op een SD card en de boel format. Moet wel kijken of ik ook m'n Miis over kan zetten (of dat dat al gebeurt als je Sports & Play saves overzet).
Dat klopt niet aangezien dbz 2 gewoon hier op de wii widescreen ondersteund en 480p.Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:41:
[...]
Volgens mij ligt het gewoon aan DragonBall Z, ik weet in elk geval wel dat ie geen widescreen ondersteund. Je kan natuurlijk wel kijken of je via je TV het beeld kan uitrekken.
Weet je zeker dat het spel breedbeeld ondersteuning heeft? Als je de Wii op breedbeeld instelt, dan stuurt de Wii altijd een breedbeeld bit mee met het videosignaal, ook als het spel het niet ondersteunt. Als je een 4:3 spel speelt, dan wordt het beeld uitgerekt over de breedte van het scherm. Je kunt controlleren of een spel breedbeeld ondersteunt door het Home-menu te vergelijken met het Home-menu in een spel met breedbeeld ondersteuning. Als het spel breedbeeld ondersteunt is er, als ik het mij goed herinner, ruimte aan de zijkanten van het scherm overgelaten, maar als het spel 4:3 ondersteunt, dan is die ruimte er niet en is de rest van het menu uitgerekt over de breedte van het scherm.irencus schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 20:46:
[...]
Dat klopt niet aangezien dbz 2 gewoon hier op de wii widescreen ondersteund en 480p.
I can't wait to shoot!
Verwijderd
Dat klinkt als een TV die op 14:9 zoomstand staat.the mod man schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 21:23:
een vriend van mij heeft ook problemen met dbz, bij hem mist het onderste deel van het beeld de tekst balken worden maar halfweergegeven. Dus hij ziet mara de helft van de tekst en het lijkt soms of er 2 vijanden zijn terwijl er maar 1 is,alsof een spook de vijand achtervolgd.... zwarte blaken heeft hij soms ook, ook dan mist de tekst half.
Wat ik tot nu toe in dit topic heb gelezen is dat je al je gekochte VC-games gewoon opnieuw kunt downloaden als ze gewist worden en/of jij ze verwijderd.xxxneoxxx schreef op zondag 10 juni 2007 @ 10:56:
Over dat formatteren van de Wii gesproken, ik had laatst een Sandisk official Wii Sd card (gewoon een witte SD card dus..) vast in de winkel, heel hard teruggelegd toen ik de prijs zag overigens, en hierbij stond tussen de features: back up your Virtual Console games on SD card..!
Nu heb ik na ff zoeken een optie gevonden op de Wii om dit mee te doen.. Ik denk, tsjah, als ie een keer crashed of zo (tot nogtoe nog niet gelezen) hebbie altijd nog een backup.. Anders zit die sd kaart er ook maar voor jan l*l in..Dus ik proberen, dat lukt dus niet. Foutmelding. Doe ik iets fout, zijn die VC games-dingen gewoon beveiligd, kan het gewoonweg niet ondanks wat op die overpriced sandisk sd kaart verpakking stond? Iemand dit al geprobeerd?
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Verwijderd
De VC spellen zijn beveiligd met DRM. Als je er een backup van maakt, dan werken ze niet op een andere Wii. Je kunt ze echter wel degelijk naar een normale SD kaart kopiëren.xxxneoxxx schreef op zondag 10 juni 2007 @ 10:56:
Over dat formatteren van de Wii gesproken, ik had laatst een Sandisk official Wii Sd card (gewoon een witte SD card dus..) vast in de winkel, heel hard teruggelegd toen ik de prijs zag overigens, en hierbij stond tussen de features: back up your Virtual Console games on SD card..!
Nu heb ik na ff zoeken een optie gevonden op de Wii om dit mee te doen.. Ik denk, tsjah, als ie een keer crashed of zo (tot nogtoe nog niet gelezen) hebbie altijd nog een backup.. Anders zit die sd kaart er ook maar voor jan l*l in..Dus ik proberen, dat lukt dus niet. Foutmelding. Doe ik iets fout, zijn die VC games-dingen gewoon beveiligd, kan het gewoonweg niet ondanks wat op die overpriced sandisk sd kaart verpakking stond? Iemand dit al geprobeerd?
Verwijderd
Is het ook mogelijk om de VC games direct van de SD kaart te spelen? Ik kan me voorstellen dat op een gegeven moment alle geheugenblocks op de Wii vol zitten ..?!Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:22:
Yep, niet dat je daar wat aan hebt want dat ding zit in je Wii plus een klepje ervoor en daar betaal je dan nog extra voor ook.
[ Voor 8% gewijzigd door hing op 10-06-2007 13:37 ]
Hear! Hear!Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:01:
Superspel, echt een aanrader, het is zeer uitgebreid en de replay is enorm.
Het is eigenlijk nog lelijker, want achter het klepje is het zwartVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:22:
Yep, niet dat je daar wat aan hebt want dat ding zit in je Wii plus een klepje ervoor en daar betaal je dan nog extra voor ook.
Verwijderd
Marketing is net als sprookjes... Geloof je erin, dan kom je altijd bedrogen uit.Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:40:
Jongens jongens, jullie weten toch onderhand wel dat de marketing boys altijd gelijk hebben?
Een Wii SD kaart in je Wii is dus gewoon beter als een normale SD kaart
10 second ninja DONE
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Hoe kan een vraag nieuws zijn?Bitfighter schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:14:
in ander nieuws: wanneer komt Killer Instict voor de VC
Je wilt niet wéten hoe vaak ik dat excuus hier hoor als ik weer 's win.Sagat schreef op zondag 10 juni 2007 @ 15:00:
[...]
Oh en een snel Wii sports bowling vraagje, bij mijn eerste keer wii bowling kon ik zonder enige moeite constant recht gooien. Maar laatst bij mijn tweede sessie bij iemand anders, had ik opeens een afwijking! De opstelling van/afstand tot de sensonbar was anders en ik speelde met een andere wii controller, maar dat zou toch niet uit mogen maken? Ben heel benieuwd of dit bekend voorkomt.
Anders wat het gewoon te weinig slaap en teveel bier.
Nog leuker is om je gewoon om te draaien (180 graden draaien, dus met je rug naar het scherm) en dan ook een strike of wat achter elkaar te gooien... sommigen kunnen dat gewoon niet snappen..KeN. schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:27:
[...]
Je wilt niet wéten hoe vaak ik dat excuus hier hoor als ik weer 's win.
"JAAA maar jij staat er recht voor man !?"
Dan ga ik altijd op de plek staan van degene die dat zegt, ga nog schuiner staan en gooi alsnog een strike
(in short: it's the beer)
... en oranje! :P
ja oeps hoe kan een vraag nieuws zijn, was net op toen ik dat typte. en jammer om te horen dat die er niet nu, niet dan en nooit erop komt. jammerMetroidPrime schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:27:
[...]
Hoe kan een vraag nieuws zijn?![]()
Killer Instinct zal nooit op de Virtual Console komen, je zult voor dat spel hier moeten zijn.
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Verwijderd
Wat ook leuk is is om gewoon in een hele andere kamer te gaan staan, is ook lacheniNSaNe-oNe schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:41:
[...]
Nog leuker is om je gewoon om te draaien (180 graden draaien, dus met je rug naar het scherm) en dan ook een strike of wat achter elkaar te gooien... sommigen kunnen dat gewoon niet snappen.
Er was toen een gerucht dat, na een firmware update, de SD kaart kon fungeren als uitbreiding op het interne geheugen. Je zou dan de saveggames en VC games kunnen gebruiken vanaf de SD kaart.Bitfighter schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:14:
de SD card is voor zover ik weet allen voor backup van savegames en vc games, en natuurlijk voor plaatjes en muziek. voor de rest zie ik niet in waarvoor die verder is bij de Wii.
oh, ik geef altijd de bijna lege batterijen de schuldBoeboe schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:27:
je hebt soms mensen die de schuld op het IR balkje steken wanneer ze slecht spelen...tot jijzelf ter demonstratie even vanuit de andere kamer een strike werpt
Toevallig ook de overige 3 ledjes onklaar gemaakt om je excuus geloofwaardiger te maken?doctormetal schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:45:
[...]
oh, ik geef altijd de bijna lege batterijen de schuld
[ Voor 12% gewijzigd door Cleetje op 10-06-2007 19:44 ]
Mike,
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Wii versie lijkt me onwaarschijnlijk. De game is wel perfect voor de Wii Remote maar Clover, de studio die het gemaakt heeft is gesloten door Capcom.Sagat schreef op zondag 10 juni 2007 @ 15:00:
Anyways.....iemand al iets gehoord over okami voor de wii?
Via een snelle google actie kom ik niet verder dan 'rumoured for the wii'
De ps2 versie is inmiddels al afgeprijsd naar 20 euro......hmmmz kan natuurlijk ook die kopen en em verkopen als de wii versie uitkomt.
Ports worden vaak niet door de studio gemaakt die de game heeft gemaakt. Dat zie je bij capcom oa bij de resident evil reeks. Dus het kan wel aangezien de rechten gewoon bij capcom liggen.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 00:11:
[...]
Wii versie lijkt me onwaarschijnlijk. De game is wel perfect voor de Wii Remote maar Clover, de studio die het gemaakt heeft is gesloten door Capcom.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ketter! Hoe kan er iets beter zijn dan ZeldaBoeboe schreef op maandag 11 juni 2007 @ 07:50:
zeer onwaarschijnlijk jammergenoeg. Toch kan ik aanraden om je een ps2 te zoeken en hem te spelen, Okami zit in men top 3 van "beste ps2 games ooit gemaakt". Het heeft veel gelijkenissen met Zelda, maar is nog een stuk beter
Verwijderd
inderdaad heb nog maar 1 deel gespeeld twilight princes.T4F.nl_Muad schreef op maandag 11 juni 2007 @ 09:45:
[...]
Ketter! Hoe kan er iets beter zijn dan Zelda![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou geen risico lopen en gewoon een officiele Nitendo kabels halen.rik schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:17:
Ik kom alleen maar vergelijkingen tegen tussen de composietkabel en de componentkabel, maar ik ben eigenlijk juist benieuwd naar de vergelijking tussen RGB Scart en component. Iemand die zoiets is tegengekomen?
Zijn de nep-componentkabels slechter dan die van Nintendo of kan ik me er gewoon aan wagen?
En wat als de kosten verschillen van een paar euro naar een 30 euro. Officiele kabels zijn precies hetzelfde als niet officiele kabels.Vanitas schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:00:
[...]
Ik zou geen risico lopen en gewoon een officiele Nitendo kabels halen.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq