Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 85 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 9.616 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-06 14:38

disjfa

be

Soulcalibur is een wii game en geen ps2 poort. Jij pakt nu net de game waar je weinig van kan zeggen. En als zou het gewoon een ps2 poort zijn. De dreamcast versie van soul calibur zag er al mooier uit dan mening ps2 game. Dus daar maak ik me niet druk om.

Maar de wii versie word de wii versie, en geen poort.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-06 16:41
Anoniem: 219071 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:59:
Als je dan ook even mijn vorige posts leest, dan zou dat misschien helpen.
Ik vind dat ontwikkelaars gewoon hun best nog niet doen, en dat zie ik nu bijvoorbeeld terug in SoulCalibur: Legends. Ik vroeg dus aan jullie wat jullie daarvan vinden.
Ik vind dat wel allemaal mario strikers moeten spelen, ziet er beter uit en is nog leuker ook :9

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 219071 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:59:
Als je dan ook even mijn vorige posts leest, dan zou dat misschien helpen.
Ik vind dat ontwikkelaars gewoon hun best nog niet doen, en dat zie ik nu bijvoorbeeld terug in SoulCalibur: Legends. Ik vroeg dus aan jullie wat jullie daarvan vinden.
Ik denk dat het redelijk eenvoudig is. Voor Multi-Platform games moet je niet op de Wii zijn.

Die zijn op de 360 het mooist, iets minder op de PS3, en matig op de Wii. Ik heb het nu over dit moment, wie weet wat de toekomst brengt.

Ik heb de Wii juist voor de Exclusive Wii games gekocht. De Nintendo brand vind ik leuk, en ik verheug me nu al op Mario Kart (die komt toch wel?).
Moshe85 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:03:
[...]

Ik vind dat wel allemaal mario strikers moeten spelen, ziet er beter uit en is nog leuker ook :9
Dan ga ik die toch maar even halen vanmiddag :)

FF oefenen, en dan dit weekend maar online. Ik zag als nadeel van Offline dat er weinig verschil is met de GameCube versie, en dat komt goed uit. Die heb ik nooit gespeeld ;)

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 28-06-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219071

Moshe85 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:03:
[...]

Mijn Strikers is alweer in de verkoop/ruil... Ik vind de game wel leuk, maar ik denk toch dat ik liever een game speel met een verhaal ofzo. Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Soulcalibur is een wii game en geen ps2 poort. Jij pakt nu net de game waar je weinig van kan zeggen. En als zou het gewoon een ps2 poort zijn. De dreamcast versie van soul calibur zag er al mooier uit dan mening ps2 game. Dus daar maak ik me niet druk om.
Maar de wii versie word de wii versie, en geen poort.
Hoe bedoel je, jezelf tegenspreken...

@PWM, true!

Ik heb de Wii ook gekocht voor N-only games, maar af en toe klagen over de kwaliteit van andere games kan toch geen kwaad ? O+

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 28-06-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Anoniem: 104593 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:53:
Resident Evil 4 en "zuigt" in een zin?
Welke versie je ook koopt, Resi4 is een van de beste games van de afgelopen jaren die ja absoluut niet mag missen.
Uhm... hij zegt toch niet dat RE4 zuigt? 8)7 :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 13:34
Anoniem: 219071 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:45:

Jullie begrijpen mij verkeerd, omdat ik niet goed ben in dingen uitleggen... 8)7
Ik krijg de indruk dat jij een aantal dingen compleet verkeerd begrijpt. Soul Calibur Legends is een compleet nieuw spel, speciaal vanaf het begin aan ontworpen voor de Wii, waar dus juist wel moeite voor wordt gedaan.

Een poort is een spel dat al een keer eerder op een andere console of op de PC is uitgebracht en daarna aangepast wordt en opnieuw uitgebracht op een andere console. Soul Calibur Legends is per definitie dus geen poort. Voor een volledige definitie van de term poort kun je hier zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 28-06-2007 15:21 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-06 11:26
MetroidPrime schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:35:
[...]

Met een beetje zoekwerk kun je de meeste first-party Wii spellen, behalve Zelda, voor rond de €43,- bestellen. Dat geeft wel een beetje aan hoeveel geld winkels verdienen op de verkoop van spellen als dit soort prijzen ook mogelijk zijn.
Hoeveel denk je dat een winkel op een gemiddelde titel winst maakt als ik vragen mag? Voor een duur Wii spel van 59,- is dat meestal rond de 8 a 9 euro en dat zullen sommige wellicht veel vinden, maar dat valt in praktijk erg tegen. Sommige webshops verkopen met slechts een euro winst, maarja die hoeven geen winkel open te houden, personeel te betalen, pand te onderhouden etc. Diezelfde webshops mikken op grote afname en sommige importeren games via oostbloklanden wat weer zorgt voor voor MM praktijken die zo onder de prijs zitten, maar nog steeds veel meer marge draaien (en jou dus eigenlijk nog harder naaien, al denkt de gemiddelde koper van niet). De meeste winkels die niet absurd veel verkopen hebben echt niet zulke gunstige inkooptarieven, dus kijk voortaan ff verder als dat je neus lang is en bash de uitgever ipv de winkelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
sjekneck schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:22:
Sommige webshops verkopen met slechts een euro winst, maarja die hoeven geen winkel open te houden, personeel te betalen, pand te onderhouden etc.
Je kunt Wii spellen ook in fysieke winkels voor €43,- kopen en dan krijg je nog steeds een Nederlandse versie(met Nederlandse handleiding). Dit heeft dus niets met webwinkels te maken of import uit het oostblok.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap prima wat een poort inhoud...

Als ik alle informatie lees, en alle screenshots bekijk, krijg ik gewoon een soort van SoulCalibur 2 gevoel. En daarom VIND IK dat het gewoon op een poort lijkt.
Maar dat is ook wel logisch, want aan zo'n fight game kan, en mag je ook niet teveel veranderen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 28-06-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04:15

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, hoe dan ook; als ik maar de laagste prijs betaal, vind ik het best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Laatst online: 20-06 11:26
MetroidPrime schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:29:
[...]

Je kunt Wii spellen ook in fysieke winkels voor €43,- kopen en dan krijg je nog steeds een Nederlandse versie(met Nederlandse handleiding). Dit heeft dus niets met webwinkels te maken of import uit het oostblok.
Grootste factor zijn de tarieven voor de inkoop en die kunnen gigantisch verschillen leverancier. Ook leveranciers geven inkoopacties en korting als er veel op de plank blijft liggen. En 43,- voor een titel in de winkel is geen game die nomaal voor 59 euro over de toonbank gaat, dat gat is te groot (tegen de 30%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-06 15:38
sjekneck schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:40:
[...]

Grootste factor zijn de tarieven voor de inkoop en die kunnen gigantisch verschillen leverancier. Ook leveranciers geven inkoopacties en korting als er veel op de plank blijft liggen. En 43,- voor een titel in de winkel is geen game die nomaal voor 59 euro over de toonbank gaat, dat gat is te groot (tegen de 30%)
We hadden het ook over spellen die normaal voor 50 euro over de toonbank gaan. Maar ik snap eigenlijk niet zo goed waarom we medelijden moeten hebben met de winkeliers. Zolang er nog winkels zijn die Wii spellen van 50 euro gaan verkopen voor 60 euro, of bijv. het DS verhaal, zie ik dat toch echt heel anders.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Nu ik een Wii heb ben ik toch wel benieuwd naar de Gamecube games. Wat zijn aanraders wat betreft Gamecube spellen? Ben in ieder geval geinteresseerd de oude Zelda games op te zoeken, maar wat zijn andere goede titels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 219071 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:36:
Ik snap prima wat een poort inhoud...

Als ik alle informatie lees, en alle screenshots bekijk, krijg ik gewoon een soort van SoulCalibur 2 gevoel. En daarom VIND IK dat het gewoon op een poort lijkt.
Maar dat is ook wel logisch, want aan zo'n fight game kan, en mag je ook niet teveel veranderen.
Aah, nu snap ik het. Jij denkt dat Soul Calibur Legends een vechtspel is zoals de rest van de serie en daarom denk je zo over het spel.

Soul Calibur Legends is echter helemaal geen vechtspel. Soul Calibur Legends is juist een adventure game zoals bijvoorbeeld Zelda en er gaat dus behoorlijk wat veranderen ten opzichte van de rest van de serie. Je kunt dus gerust wezen, er wordt wel degelijk moeite in gestopt door Namco Bandai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Walkman schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:05:
Nu ik een Wii heb ben ik toch wel benieuwd naar de Gamecube games. Wat zijn aanraders wat betreft Gamecube spellen? Ben in ieder geval geinteresseerd de oude Zelda games op te zoeken, maar wat zijn andere goede titels?
Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 80

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Walkman schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:05:
Fzero GX
Metroid Prime
Metroid Prime 2
Zelda The Wind Waker
Metal Gear Solid; Twin Snakes
Super Smash Bros. Melee
Super Mario Sunshine
Tales of Symphonia
Paper Mario the Thousand Year Door
Mario Kart Double Dash
Fire Emblem

Er zijn nog veel meer titels maar dan voor een iets beperkter publiek:
Killer 7
Skies of Arcadia
Viewtfull Joe

Ik zou marktplaats en Ebay proberen, wellicht wat tweede hands shops want in de winkels is bijna niks meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Zelda WindWaker is echt geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127279

Heb net ff Bomberman ' 93 binnengehaald op vc. Echt te leuk gewoon :9.

Nou ff twee vraagjes:

1) kun je dit spel ook online tegen andere spelen op de Wii, hoorde iets van een patch, maar kon der niets over vinden.

2) het beeld flikkert af en toe, heb gelezen dat je dan iets met en softwareupdate voor de wii moest hebben, maar hij is up-to-date, enig idee wat ik hier aan kan doen. Wii is geconnect via component kabel naar me 40 inch Samsung scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat voor memory kaarten zijn dat nou eigenlijk, die gamecube dingen?

Dacht aan het formaat te zien dat het compactflash was, maar dat is het aan de aansluiting te zien niet echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

MikeyMan schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:15:
Wat voor memory kaarten zijn dat nou eigenlijk, die gamecube dingen?

Dacht aan het formaat te zien dat het compactflash was, maar dat is het aan de aansluiting te zien niet echt ;)
Zijn "speciale" Nintendo GameCube memory cards, kun je gewoon halen in de winkel(ten minste dat kon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167335

Ja die heb ik wel, ik kan ook wel online strikers spelen.. maar alles verder met internet doet het niet.. hij geeft steeds aan dat hij niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Die lijkt me wel leuk....

Weet iemand of het waard is die special edition titels van zelda ook nog op te sporen? (remakes van ocarina of time etc, voor op de gamecube)

[ Voor 4% gewijzigd door Walkman op 28-06-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Walkman schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:24:
[...]

Weet iemand of het waard is die special edition titels van zelda ook nog op te sporen? (remakes van ocarina of time etc, voor op de gamecube)
De spellen zelf zijn geweldig, ik als verzamelaar heb de special edition liggen en vind het geweldig, maar ik heb ze ook op de N64 nog gewoon liggen dus voor mij was het puur voor de heb.

Vooral Ocarina of Time is erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Walkman schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:24:
[...]

Die lijkt me wel leuk....

Pff, ja ik had het hem gratis bij mijn Cube gekregen. Leuk ding, en zeker als je een zelda fan bent is het de moeite waard, jammer dat ik hem uit mijn schooltas heb laten vallen :X

Je hebt overigens twee versies.
Een met OOT, en met OOT: Master Quest.
Een met Zelda 1, Zelda 2, Zelda: OOT, Zelda MM, en een demo van Zelda: WW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:47
Wii have a problem :(

Zojuist mijn Wii dmv Wlan aangesloten. Verbinding netjes etc etc en vraagt of ik software wil updaten. Sure, nu staat ie op 25% en daar blijft hij hangen. Check net router, zie dat hij inderdaad niet meer verbonden is met Wlan terwijl hij er gewoon op kan.

Thing is, ik kan de update niet annuleren en mag de powerknop ook niet indrukken.

WTF moet ik nu doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:47:

Zojuist mijn Wii dmv Wlan aangesloten. Verbinding netjes etc etc en vraagt of ik software wil updaten. Sure, nu staat ie op 25% en daar blijft hij hangen. Check net router, zie dat hij inderdaad niet meer verbonden is met Wlan terwijl hij er gewoon op kan.

Thing is, ik kan de update niet annuleren en mag de powerknop ook niet indrukken.

dit topic lezen:
[Wii] console blijft hangen tijdens systeemupdate*

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:47:

Had het gisteren ook dat er geen progress was, heb 'm toch gewoon uitgezet en startte daarna nog gewoon op, toen nog een keer de update gedaan en deze was succesvol....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:47
Ok, toch maar effe stroom eraf gehaald. Gelukkig ging het daarna goed en istie nu geupdate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb Wario Moves gehaald, en Mario Striker ;)

Wario is wel heel geestig.

Vraagje: 200 Microgames.

De ene keer staat er op de bal bij het jongleren een man, soms een panda. Telt dat als 2?

Zelfde als die vrouw die naar beneden valt. De ene keer van een flat, de andere keer van een rots. Is dat 1 of 2 spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

PWM schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:46:
De ene keer staat er op de bal bij het jongleren een man, soms een panda. Telt dat als 2?
Dat is level twee van een minigame. Elke minigame heeft 3 levels welke elke keer andere zijn. Dus 200 * 3 verschillende dingen :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Waar vul ik die @#$#@$ punten in op de Nintendo site?

Ik ben nu lid van Club Nintendo en heb hier de codes van mijn Wii, 2 DS-en, en een spel of 20.

Waar ik ook kijk, ik kan ze nergens invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-07-2024

Jit

purge schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:02:
[...]

[...]

Gistermiddag vertelde een medewerker mij telefonisch dat de mediamarkt (in Rijswijk) 150 stuks hadden binnengekregen. Deze stonden zoals kassemans schrijft inderdaag in rijen opgesteld. Gezien het aantal van 150 zullen ze het een en ander vast nog in het magazijn hebben liggen. Geintereseerden raad ik dan aan om even te bellen. Gisteravond eentje gehaald en verrek nu van de spierpijn ;). Verder ontbreekt alleen de nederlandstalige handleiding maar er zit een sticker op de doos om deze in pdf formaat te downloaden. Verder zie ik het nut van een handleiding niet echt aangezien het aansluiten niet lastig is.
Als dat uit dezelfde voorraad komt als die stapel die ik net bij de MM in Utrecht zag liggen, dan moet je voor het lezen van de handleiding wel eerst ff je spaans oppoetsen. Voordeel was wel dat de prijs voor die Spaanstalige Wiis in Utrecht 239 euro is. Er stonden er nog iets van 20 in het schap aan het eind van de middag, maar ze gingen wel als warme broodjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

PWM schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:27:

Ik ben nu lid van Club Nintendo en heb hier de codes van mijn Wii, 2 DS-en, en een spel of 20.

Aan de rechterkant van de site staat dat ergens (midden ongeveer).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje

In de VIP lounge in de rechterkolom onderin (je moet wel ingelogd zijn ;)).
disjfa schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:51:
[...]

Dat is level twee van een minigame. Elke minigame heeft 3 levels welke elke keer andere zijn. Dus 200 * 3 verschillende dingen :)
En meestal worden ze moeilijker en niet alleen anders :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Die Wii heeft nog best wat knaken gekost:

Wii: 259,-
Controller 49,-
Component Kabel 30,-

338,- dus, en dan heb je eigenlijk nog niks.

2 games erbij, 100,-
2 VC Controllers: 40,-

478,- en je kunt aan de slag. Niet echt cheap. Probleem is dat je toch wel echt een extra controller nodig hebt om leuk te kunnen spelen, en die VC's zijn toch ook wel leuk.

Als ik dan echter stiekum mijn vriendin op film neem, als ze Wario Moves speelt, maakt dat een hoop goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:19
Die laatste 4 controllers zijn niet echt representatief voor een kosten plaatje, die games overigens ook niet. Die moet je namelijk allen ook los kopen bij een andere console. Feit is echter dat je bij de Wii een volwaardige game er 'gratis' bij krijgt (immers jappen moeten er de volle mep voor dokken).

Maar indd, andere mensen ermee zien stuntelen is toch nog het meest leuke :) Af en toe echt zo'n verbaasde kop enzo.. Meesterlijk. Nu nog wachten op meer meesterlijke spellen als zelda en strikers...

Loopt dat laatste trouwens al beetje online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 15:51

Khaine

Python liefhebber

Er beginnen overal mensen te verkondigen dat er een mogelijk gaat bestaan om Wii-games te maken. Microsoft had een dergelijke kit voor de 360 al in de maak c.q. omloop, maar voor de Wii kan ik weinig informatie vinden.

Ik zou namelijk wel een kleine game willen bouwen voor de machine, maar dan moet je natuurlijk wel weten waar een dergelijke kit op gebaseerd is (VB / Java / C / C++ etc.) om ermee aan de slag te kunnen.

Iemand meer info? Of het uberhaupt wel waar is bijvoorbeeld :D

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tijn89 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:49:
Die laatste 4 controllers zijn niet echt representatief voor een kosten plaatje
3 dan :) 1 extra normale controller, en 2 VC's.

Ik vind ze best representatief.

Een Wii is gemaakt op met 2 of meer personen te spelen, die contoller is dus wel een must. Die VC games zijn leuk, net zoals Xbox Live Arcade. Echter, om die te kunnen spelen heb je dus anders dan bij de PS3/360 extra controllers nodig. Een kabel voor een HDtv zit er ook niet bij (30,- no-name, Nintendo zelf nog duurder, standaard bij 360).

Het zijn kosten te wel gewoon meewegen, en bij de Wii eigenlijk wel noodzakelijk.

Ik zeg niet dat de Wii Duur is, of duurder dan andere consoles, maar voor 249,- ben je er absoluut niet.

Ik ben trouwens gewoon heel blij met mijn aanschaf. Wordt alleen gek van alle waarschuwingen dat je het touwtje vast moet doen. Toen ik Wario in mijn Wii stopte, heb ik 4 van die waarschuwingen gezien, voordat ik het spel kon starten.

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 28-06-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 12:21
Zou er maar niet op rekenen dat ze die zomaar vrij gaan geven bij Nintendo. Volgend jaar ergens pas komen de eerste games. Denk zelf dat we op de E3 wel meer hierover zullen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

PWM schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:57:
[...]
Een Wii is gemaakt op met 2 of meer personen te spelen
Sorry, maar als ik hoor dat jij zeg wario ware koopt. Dan kan ik het volgende reken sommetje maken:

1 wii: 249 euro
1 wario ware: 43 euro

Totaal kosten 292 euro en je kan met 4 tot 12 mensen een spelletje spelen :) Ikzelf het dat dan ook niet echt anders gedaan. De rest van de spullen zullen vast komen maar tot nu toe heb ik me zo al een tijd goed gehouden :)

Maargoed, het is maar net wat een persoon wilt. Als je naar een xbox kijkt kan je ook zeggen dat je voor 400 euro klaar bent. Je kan ook nog 20 dingen erbij willen omdat je dat nou eenmaal wilt.

En @Khaine Als je een spelletje wilt maken, zoek dan eerst uit wat je wilt maken en hoe dat kan op zeg gewoon een pc. Als je dan al wat kan maken dan kan je verder kijken met een wii oid. En met de wiimote spelen kan ook op de pc, daar is vrij veel info over te vinden :)

[ Voor 15% gewijzigd door disjfa op 28-06-2007 22:03 ]

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

disjfa schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:01:
[...]

Sorry, maar als ik hoor dat jij zeg wario ware koopt. Dan kan ik het volgende reken sommetje maken:

1 wii: 249 euro
1 wario ware: 43 euro

Totaal kosten 292 euro en je kan met 4 tot 12 mensen een spelletje spelen :)
Daar heb jij dan weer gelijk in :)

Imho is de reden dat ze voor Wii Sports hebben gekozen als "gratis" game, direct terug te voeren op het feit dat iedereen die met z'n tweeen wil spelen.

Maar je hebt gelijk, voor een Wario heb je maar 1 controller nodig.

Het was ook niet bedoeld als klaagzang :) Zoals gezegd, ik vind het leuk om hem erbij te hebben, en vermaak me er nu prima mee.

Is er trouwens een manier om die filmpjes te skippen met Wario? Als je ze 1 keer hebt gehad lukt het wel, maar ik wil ze eigenlijk gewoon meteen skippen.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 28-06-2007 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Tijn89 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:49:
Feit is echter dat je bij de Wii een volwaardige game er 'gratis' bij krijgt (immers jappen moeten er de volle mep voor dokken).
Ook een feit is dat je in Japan voor een Wii plus aparte Wii Sports minder betaalt dan in NL. Zo "gratis" is 'ie hier dus niet. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Captain N schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:17:
[...]

Ook een feit is dat je in Japan voor een Wii plus aparte Wii Sports minder betaalt dan in NL. Zo "gratis" is 'ie hier dus niet. ;)
Ook een feit is dat je daar voor de PS3 en Xbox 360 ook veel minder betaald dan hier ;) .

Ik snap wat je bedoelde, daar niet van.

Weet iemand eigenlijk wanneer de E3 persconferentie is van Nintendo? Ik kan alleen de info van vorig jaar vinden.

[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 28-06-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:35:
Weet iemand eigenlijk wanneer de E3 persconferentie is van Nintendo? Ik kan alleen de info van vorig jaar vinden.
Het is dit jaar in ieder geval op een woensdag, ik dacht dat het 11 juli was om 19:00 uur CEST. Ik zal het even opzoeken, momentje.

EDIT: Het is op woensdag 11 juli om 9:00 AM PST. Dat is dus woensdag 11 juli om 18:00 uur CEST.

[ Voor 24% gewijzigd door MetroidPrime op 28-06-2007 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MetroidPrime schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:41:
[...]

Het is dit jaar in ieder geval op een woensdag, ik dacht dat het 11 juli was om 19:00 uur CEST. Ik zal het even opzoeken, momentje.

EDIT: Het is op woensdag 11 juli om 9:00 AM PST. Dat is dus woensdag 11 juli om 18:00 uur CEST.
Ik heb een abo voor dat soort dingen, dus kan Live 720P streamen voor alle press conferences van Sony/MS/Nintendo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
@hoedje: Precies, dat bedoel ik. Ik weet dat de games in japan niet zo veel kosten als hier, maar in verhouding (op games/console-vlak) komt het denk allemaal wel op het zelfde neer.

Vraagje: Als je Zelda uit hebt gespeeld, wordt het spel dan niet opgeslagen ofzo? Heb dat namelijk twee keer gedaan en als ik het spel dan weer opstart, kan ik het spel weer hervatten vanaf mijn laatste save (dus voordat ik ... een pak rammel heb gegeven)... Klopt dit wel? Want bij de twee andere zelda's moest ik na het uitspelen het spel helemaal vanaf het begin hervatten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Ik zat me trouwens af te vragen. Een tijdje geleden waren hier een paar mensen met een idee om een siteje te bouwen om wat wii gamers. Zijn die er nog steeds? Ik had namelijk even niets te doen :P Dus ik pikte even die gamercard van eerder in het topic en heb de plaatjes random gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.disjfa.nl/html/wiicard/wiicard.php
f5 == plaatjes weer anders dus

Als die mensen er nog zijn. Dan moeten we echt een keer wat doen. Straks is de e3 afgelopen en is het nieuws weer ver te zoeken :)

[ Voor 3% gewijzigd door disjfa op 28-06-2007 23:41 ]

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 12:21
Zou moeten komen ja. Op www.wiidii.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De officiele Metroid Prime 3 boxart. IMHO niet de beste boxart van de Metroid serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Enige wat we daar over weten is dat er 3 mensen mee bezig zijn en verder niets. Vind ik geen leuk uitgangspunt voor de community. Dus ik wacht wel op meer reacties :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:34

Zeror

Ik Henk 'm!

Nee, deze is veel beter :)

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendopedia.org/images/thumb/3/35/NES_Metroid_box.jpg/180px-NES_Metroid_box.jpg

:D

offtopic:
Maar ff mn icon aangepast aan de Wii :P

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 29-06-2007 00:25 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 08:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Dit is mijn code: 4925 2894 6215 6058! Weet alleen niet welke game ik er morgen bij ga halen.. het moet leuk zijn voor oa mijn vriendin (ja.. :z ) maar ik wil er ook mee online. Mijn eerste keuze is Mario Strikers alleen dat vind me vriendin niet zo leuk.. Maar er zijn maar weinig games die je online kunt spelen (ook Eledees maar of dat leuk is..).

[edit]
Op http://www.wii-ccdb.nl/?p=home zie ik trouwens ook een Friendscode staan.. waar kan ik die dan vinden? En wat is het verschil?

[edit]
Ah ik zie het al en ik was het vergeten want het is inmiddels al 100x gezegd; die friendscode verschilt per game.

[ Voor 31% gewijzigd door Booth op 29-06-2007 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Damn, die komt wel erg op me over als een goedkope photoshop... :(

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Anoniem: 127279 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:12:
Heb net ff Bomberman ' 93 binnengehaald op vc. Echt te leuk gewoon :9.

Nou ff twee vraagjes:

1) kun je dit spel ook online tegen andere spelen op de Wii, hoorde iets van een patch, maar kon der niets over vinden.

2) het beeld flikkert af en toe, heb gelezen dat je dan iets met en softwareupdate voor de wii moest hebben, maar hij is up-to-date, enig idee wat ik hier aan kan doen. Wii is geconnect via component kabel naar me 40 inch Samsung scherm.
1. In de regel worden VC games aangeboden in de originele staat* (dus geen on-line)
2. Als het goed is die update beschikbaar in het Shopping kanaal (zou dan wel "Update" moeten staan bij Bomberman in de VC lijst)

*Er schijnen wel VC games te zijn waar bepaalde cheatcodes zijn gedisabled, maar technisch gezien blijven games hetzelfde. Er zal dus geen content of functionaliteit worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:28

bonzz.netninja

Niente baffi

als er mensen nog staan te springen om een wii. de MM in utrecht had echt een enorme stapel spaans-handleiding versie. Zeker een stuk of 40

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Zojuist de nieuwe trailer van Resident Evil: Umbrella Chronicles bekeken.

Dit spel is denk ik wel weer een musthave voor mij. WiiGun erbij en schieten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Khaine schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:50:
Er beginnen overal mensen te verkondigen dat er een mogelijk gaat bestaan om Wii-games te maken. Microsoft had een dergelijke kit voor de 360 al in de maak c.q. omloop, maar voor de Wii kan ik weinig informatie vinden.

Ik zou namelijk wel een kleine game willen bouwen voor de machine, maar dan moet je natuurlijk wel weten waar een dergelijke kit op gebaseerd is (VB / Java / C / C++ etc.) om ermee aan de slag te kunnen.

Iemand meer info? Of het uberhaupt wel waar is bijvoorbeeld :D
Zoiets is voor zover ik weet niet aangekondigd en Nintendo kennende zal dat ook niet (direct) gebeuren. De GBA en GC devkits werden met de GNU compiler tools geleverd waarbij standaard voor de GBA C en de GC C++ werd gebruikt. De Wii' devkit zal dus waarschijnlijk op eenzelfde manier geleverd worden.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En de Super Smash Brawl update van Wario is echt weer super cool !. :D
Afbeeldingslocatie: http://www.robbertduin.nl/wario1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.robbertduin.nl/wario2.jpg

http://www.smashbros.com/en_us/index.html

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 29-06-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik had Wario er liever niet in gezien eigenlijk. Nu heb ik niks tegen "kiddy" games met blije kleurtjes en de hele reutemeteut. Integendeel. Maar dat scheten laten vind ik toch echt een beetje kinderachtig. Had 'm dan zo'n drakenhelm uit Wario Land gegeven waarmee je vuur kunt spugen oid. :/

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, ik vind het juist wel komisch. Een beetje scheet humor kan volgens mij wel grappig zijn tijdens een multiplayer sessie. Maar goed, dat ligt natuurlijk aan de persoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Inderdaad... En aan de alcoholconsumptie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Hoewel het een beetje mosterd na de maaltijd is wil ik R-Duin toch nog even bijvallen over zijn stelling dat er meer moeite lijkt te worden gedaan voor de X360/PS3 games.
Volgens zit hier namelijk zeker een kern van waarheid in (even los van een specifieke game). De reden hiervoor is volgens mij de (te) goede backwards compatibility met de Cube. Voor de X360/PS3 moeten bestaande engines opnieuw geport of gemaakt worden. In dit proces wordt de engine meteen toegespitst op de nieuwe hardware. Bij de Wii kunnen ze zonder problemen een bestaande Cube engine hergebruiken. Dat is mede denk ik ook de reden dat er zoveel ports komen. Ik denk dat een hoop van die games ook al voor de Cube in ontwikkeling zijn geweest maar nooit zijn uitgebracht/uitontwikkeld. Ze hebben daardoor al een halve game voor de Wii liggen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
@ R-Duin en MickeyMan: Dat is wel grappig bij Wario Ware, omdat dat een en al stompzinnige spelletjes zijn die op de lachspieren werken. Maar Smash Bros is toch een stuk serieuzere game imo.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Icelus schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:07:
[...]
Zoiets is voor zover ik weet niet aangekondigd en Nintendo kennende zal dat ook niet (direct) gebeuren. De GBA en GC devkits werden met de GNU compiler tools geleverd waarbij standaard voor de GBA C en de GC C++ werd gebruikt. De Wii' devkit zal dus waarschijnlijk op eenzelfde manier geleverd worden.
Laten we hopen dat je dezelfde mogelijkheden krijgt maar ik vrees dat het wel beperkt zal worden :) Die XNA voor thuisgebruik voor de 360 heeft ook niet alle mogelijkheden die je als "normale" developer wel hebt, en dingen zoals de Yaroze toendertijd hadden ook duidelijk nadelen tov "normale" devs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:37

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

wanneer komt Super Smash Bros. Brawl eigenlijk uit?? lijkt me wel een erg gave game.

Onze Wii staat eignelijk al tijden niets te doen, januari had ik red steel uitgespeeld Toen zelda TP gekocht, iets van 15 uren gespeeld maar die game wil mij maar niet boeien...... het klikt gewoon niet. Tussendoor nog wel wat wii sports ed gespeeld en een keer geleende exicte truck (half uurtje gespeeld was ook neits voor mij) en toen nog een hele avond smooth moves gespeeld.

zijn er inmiddels alweer interessante games uitgekomen? want ik zit echt te wachten op een nieuwe leuke wii game! Door tijds gebrek heb ik deze topics niet meer kunnen volgens dus ben niet echt op de hoogte van het nieuws sinds Maart ofzo :+

ik weet dat inmiddles mario football uit is maar dat lijkt me ook niet echt mijn ding.... zou ik eens moeten proberen VOORDAT ik er 50-60 euro aan ga uitgeven.

[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 29-06-2007 11:10 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Volgens Replay Gamestore verschijnt Manhunt 2 op 13 juli in Nederland :S (kreeg net nieuwsbrief)

PS: Resident Evil 4 Wii binnen, echt aan aanrader, ondanks dat ik hem ook al op de Cube had! Echt goed gedaan de controls!

[ Voor 39% gewijzigd door xsive op 29-06-2007 11:21 ]

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Vraagje:
Wario Ware, dat wordt hier nogal gewaardeerd zo te zien.
Maar dat lijkt me een soort uitgebreid Wii-Play spel? Of zie ik dat verkeerd? Gewoon allemaal kleine simpele spelletjes.

Bij Play vond ik duckhunt (even), koetje-rijden en Tank wel leuk maar die andere spellen vond ik niks aan.

Wario Ware kun je met 2(+) tegelijk spelen?
(Ja kan het opzoeken natuurlijk, maar meeste sites vallen dan onder 'games' en dat vindt de filter hier op werk niet goed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

readytoflow schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:26:
Maar dat lijkt me een soort uitgebreid Wii-Play spel? Of zie ik dat verkeerd? Gewoon allemaal kleine simpele spelletjes.
http://media.wii.ign.com/media/826/826990/vids_1.html
http://www.gamespot.com/w...x.html?tag=result;title;0
http://youtube.com/result...e%3A+Smooth+Moves&search=

Filmpjes filmpjes filmpjes ;) En nee wario ware is niet als wii play.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46089

disjfa schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:54:
[...]

Enige wat we daar over weten is dat er 3 mensen mee bezig zijn en verder niets. Vind ik geen leuk uitgangspunt voor de community. Dus ik wacht wel op meer reacties :)
Ik wil je nog steeds wel helpen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

readytoflow schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:26:
Vraagje:

Bij Play vond ik duckhunt (even), koetje-rijden en Tank wel leuk maar die andere spellen vond ik niks aan.

Wario Ware kun je met 2(+) tegelijk spelen?
(Ja kan het opzoeken natuurlijk, maar meeste sites vallen dan onder 'games' en dat vindt de filter hier op werk niet goed.)
Wario is geen Wii play. Wario heeft een groot aantal kleine spelletjes in zich die ongeveer 3 tot 5 seconden duren.

Multi player kan pas als je single player uitgespeeld hebt, dit doe je ongeveer in een avond. Daarna kan je alle soorten spellen met zijn tweeën spelen. Hier komt de echte kracht van het spel pas naar voren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:59
zeker al voorbij geweest, maar ik post hem toch nog even. De officiele Battalion Wars II packshot:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/47570.jpg

Dat BWii is typisch Nintendo, opzich leuk gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Wow zie er leuk uit die boxart.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Deddiekoel schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:51:
Hoewel het een beetje mosterd na de maaltijd is wil ik R-Duin toch nog even bijvallen over zijn stelling dat er meer moeite lijkt te worden gedaan voor de X360/PS3 games.
Volgens zit hier namelijk zeker een kern van waarheid in (even los van een specifieke game). De reden hiervoor is volgens mij de (te) goede backwards compatibility met de Cube. Voor de X360/PS3 moeten bestaande engines opnieuw geport of gemaakt worden. In dit proces wordt de engine meteen toegespitst op de nieuwe hardware. Bij de Wii kunnen ze zonder problemen een bestaande Cube engine hergebruiken. Dat is mede denk ik ook de reden dat er zoveel ports komen. Ik denk dat een hoop van die games ook al voor de Cube in ontwikkeling zijn geweest maar nooit zijn uitgebracht/uitontwikkeld. Ze hebben daardoor al een halve game voor de Wii liggen.
Was het maar zo dat devs cube engines gebruikten! Punt is, op anderhalve dev is er nooit een dev geweest die echt een degelijke GC engine heeft gemaakt. Wat je nu grotendeels op de Wii ziet zijn ports van ps2 engines die toch al niet al te best waren. Dat heeft trouwens weer te maken met devs die dachten dat de Wii niks zou worden en dus ook geen (grote) projecten zijn begonnen. Nu blijkt de Wii toch een succes te zijn en zullen die grote betere games vast wel komen maar het probleem is dat een game bouwen nou eenmaal niet in 3 weken tijd gebeurt is. Als je een beetje degelijke game wil ben je zo een jaar veder dus al die devs die 2 a 3 maanden geleden eindelijk het licht zagen hebben nog lang niks af. Voor de ps3 en x360 geld het tegenover gestelde. Daarvan (zeker bij de ps3) gingen devs ervanuit dat het wel een succes zou worden dus zijn ze al ruim voor de launch van die console begonnen met games maken. Waaorm denk je dat er nog zoveel excusive ps3 games in ontwikkeling zijn? is alleen maar omdat daar al maanden aan gewerkt word voordat devs zagen dat dat ding voor geen meter verkoopt.

Kwestie van tijd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127279

Cleetje schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:32:
[...]

1. In de regel worden VC games aangeboden in de originele staat* (dus geen on-line)
2. Als het goed is die update beschikbaar in het Shopping kanaal (zou dan wel "Update" moeten staan bij Bomberman in de VC lijst)

*Er schijnen wel VC games te zijn waar bepaalde cheatcodes zijn gedisabled, maar technisch gezien blijven games hetzelfde. Er zal dus geen content of functionaliteit worden toegevoegd.
Oke dank je. Zal even kijken in shopping kanaal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

gewoon in de vip-lounge op een of andere banner klikken met Donkey Kong erop

[ Voor 11% gewijzigd door fZeroNewbie op 29-06-2007 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 08:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Als Wario Ware Smooth Moves eruitziet zoals in dit filmpje, dan lijkt het me niets aan. Zenuwachtig gedoe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Booth schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:40:
Als Wario Ware Smooth Moves eruitziet zoals in dit filmpje, dan lijkt het me niets aan. Zenuwachtig gedoe :P
Oeh dat is een leuk level idd :) En ja. Meer zenuachtiger, erger enzovoorts. Heerlijk :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Het filmpje lijkt iets sneller afgespeeld te zijn dan het in werkelijkheid is, het spel is inderdaad zenuwachtig.

Ik heb het spel gekocht omdat ik hem weer kwijt kon bij iemand anders mocht ik het niets vinden, nu is het inmiddels het meest gespeelde multiplayer-spel op mijn wii. Single player is niet gek veel aan, maar multiplayer is echt hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

RE4 net gehaald... Ben benieuwd, naar de controls, de breedbeeld, de extra content t.o.v. de Cube versie...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:26
Ik ga zo de beamer ophalen om alles klaar te maken hier voor het feestje! :) Ik zal kijken of ik wat foto's/video opnames kan maken... is sowieso altijd wel leuk. :) We gaan ook wel even Wario Moves doen op groot scherm! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Magic schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:03:
[...]

Het filmpje lijkt iets sneller afgespeeld te zijn dan het in werkelijkheid is, het spel is inderdaad zenuwachtig.

Ik heb het spel gekocht omdat ik hem weer kwijt kon bij iemand anders mocht ik het niets vinden, nu is het inmiddels het meest gespeelde multiplayer-spel op mijn wii. Single player is niet gek veel aan, maar multiplayer is echt hilarisch.
Op de DS vond ik het ook een heerlijke game....denk wel dat ik 'm aan zal schaffen. Zat net dat multiplayer gedeelte te kijken en dat zag er grappig uit. Als je met meer spelers speelt, moet je dan ook meer controllers hebben of kan het er met 1 (of 2) en vervolgens doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Walkman schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:28:
[...]
Op de DS vond ik het ook een heerlijke game....denk wel dat ik 'm aan zal schaffen. Zat net dat multiplayer gedeelte te kijken en dat zag er grappig uit. Als je met meer spelers speelt, moet je dan ook meer controllers hebben of kan het er met 1 (of 2) en vervolgens doorgeven?
Zover ik weet heb je maar een mote nodig. Alles is doorgeven. En daar baseren de spellen zich dan ook op >:)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
ej, nogmaals mijn vraag: Slaat Zelda het uitspelen van het spel op of doet die dat niet?

Verder, is het vrijgeven van de officiele box-arts geen indicatie van een snelle release? Volgens mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Tijn89 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:30:
ej, nogmaals mijn vraag: Slaat Zelda het uitspelen van het spel op of doet die dat niet?

Verder, is het vrijgeven van de officiele box-arts geen indicatie van een snelle release? Volgens mij wel :)
Nee en nee.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja zo ziet het spel er uit :) HEEEEEL LEUK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Walkman schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:28:
[...]

Zoals eerder gezegt, je hebt maar 1 wiimote nodig, sterker nog, je kunt niet eens met 2 motes spelen als zou je het willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik twijfel nog steeds over Driver 4. HP is al verstuurd (ben ik wel blij mee omdat ik anders met die NL taal vast zat) dus dat is geen ruiloptie meer. Maar als ik Driver 4 koop is dat eigenlijk alleen maar voor dit weekend, want volgende week komt HP binnen EN Scarface komt uit.
Neig nu toch meer naar RE4 omdat ik die toch al ken, dus die kan ik makkelijker laten liggen. Maar dan nog heb ik er eigenlijk geen geld voor (over) om zomaar een game te kopen vanwege HP en Scarface....
Als er nu eens reviews van zouden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik heb inmiddels ook RE4 binnen en even kort gespeeld. De enige ervaring die ik heb met RE4, is met de PC variant. De Wii-mote controls zijn goed gedaan en mikken is echt geen enkel probleem, in tegenstelling tot de PC variant. Wel ben ik nog erg aan het wennen aan de reguliere controls (en dan met name de camera), maar dat ligt niet aan de Wii-mote.

Overigens verbaas ik me over hoe natuurlijk het eigenlijk voelt om de Wii-mote te bewegen voor speciale acties. Het is niet zoeken naar die knop om die irritant zombie weg te slaan, of speciale knoppen om met het mes te zwaaien. Nee, gewoon even snel schudden met je Wii-mote en klaar is kees (scheelt ook gelijk een zere duim ;) ).

P.S. Met EDTV en breedbeeld ziet het er prima uit. Ook het geluid is mooi met DPLII, alhoewel ik het idee heb dat het volume lager staat dan overige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Waar kan ik in Nederland de engelstalige Harry Potter (and the order of the phoenix) bestellen? Ik ben al verschillende winkels (frs, van leest, media markt, intertoys) langs geweest, maar allemaal hadden ze de versie die enkel nederlandstalig* is.
Ik zal m waarschijnlijk wel via internet uit Engeland moeten bestellen...

*: De kaft toont bij taal/tekst/audio enkel de nederlandse vlag. Ik neem aan dat ie dan ook echt alleen nederlands is. Is er iemand die kan bevestigen dat daar geen engelse tekst/taal/audio als keuze op de disc is bijgezet?

*edit: de media markt in eindhoven had nog een hoop Wii's staan. Ik weet echter niet meer of het de spaanstalige of andere waren.

*edit2: Ik heb nu gekeken op play.com en cd-wow.com maar beide werken met credit cards. cd-wow.nl werkt wel met bijv. IDeal, maar heb ik dan ook echt de uk-versie? de Harry Potter van cd-wow.nl

[ Voor 26% gewijzigd door Bartolomew85 op 29-06-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Wat ik begrijp heeft Mediamarkt heel veel uit spanje, in Rotterdam Alexandrium schenen er ook een paar honderd (vertelde een collega) te staan. Hij heeft er eentje gehaald en die was ook Spaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Bartolomew85 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:43:
Waar kan ik in Nederland de engelstalige Harry Potter (and the order of the phoenix) bestellen? Ik ben al verschillende winkels (frs, van leest, media markt, intertoys) langs geweest, maar allemaal hadden ze de versie die enkel nederlandstalig* is.
Ik zal m waarschijnlijk wel via internet uit Engeland moeten bestellen...

*: De kaft toont bij taal/tekst/audio enkel de nederlandse vlag. Ik neem aan dat ie dan ook echt alleen nederlands is. Is er iemand die kan bevestigen dat daar geen engelse tekst/taal/audio als keuze op de disc is bijgezet?

*edit: de media markt in eindhoven had nog een hoop Wii's staan. Ik weet echter niet meer of het de spaanstalige of andere waren.

*edit2: Ik heb nu gekeken op play.com en cd-wow.com maar beide werken met credit cards. cd-wow.nl werkt wel met bijv. IDeal, maar heb ik dan ook echt de uk-versie? de Harry Potter van cd-wow.nl
Naar mijn weten zijn er 2 versies van de nieuwe Harry Potter:

-Vertaalde EU versie
-UK versie

De eerste is overal behalve in de UK te verkrijgen en bevat dus alleen de vertaalde versies. Je hebt dan wel de keuze tussen Frans, Duits, Spaans, Italiaans en Nederlands, maar Engels dus niet. Naar mijn weten kun je die dan ook alleen maar halen in de UK of bij de import zaken.

De link naar de CD-wow versie lijkt mij inderdaad de juiste engelstalige. Volgens de site heeft hij in ieder geval de juiste regio (PAL) en de titel en omschrijving lijken verdacht veel op engels :+ Wil je het echt zeker weten, dan zou ik ze een mailtje sturen.

Je zou overigens nog dimplus.nl kunnen proberen. Ook als de engelse versie niet op de website staat, kun je ze alsnog mailen met de vraag of ze ook de engelstalige (EU!) versie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik ben net 6 winkels langsgeweest op zoek naar Resident Evil 4, maar bij 5 winkels staat het spel niet eens in de computer en hebben ze er nog nooit eerder van gehoord? Bij 1 winkel stond in de computer dat ze het spel vandaag na sluitingstijd binnen zouden krijgen. Zijn er leveringsproblemen met het spel ofzo? Ik ga straks nog even één winkel proberen, hopelijk hebben ze het spel daar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Cleetje schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:31:
[...]Je hebt dan wel de keuze tussen Frans, Duits, Spaans, Italiaans en Nederlands, maar Engels dus niet. [...]
De versies die ik in de winkel zag liggen, waren toch echt alleen nederlandstalig (zonder keuzes voor Frans, Duits, Spaans of Italiaans).
[...]Wil je het echt zeker weten, dan zou ik ze een mailtje sturen.[...]
Al gedaan ;)

Ik snap niet dat ze voor Europa al die talen niet op 1 schijfje hebben gezet. Dat is distributietechnisch toch veel makkelijker?

*edit:
MetroidPrime schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:42:
Ik ben net 6 winkels langsgeweest op zoek naar Resident Evil 4, maar bij 5 winkels staat het spel niet eens in de computer en hebben ze er nog nooit eerder van gehoord? Bij 1 winkel stond in de computer dat ze het spel vandaag na sluitingstijd binnen zouden krijgen. Zijn er leveringsproblemen met het spel ofzo? Ik ga straks nog even één winkel proberen, hopelijk hebben ze het spel daar wel.
Bij de Media Markt in Eindhoven lagen er wel 20 doosjes met Resident Evil 4

[ Voor 33% gewijzigd door Bartolomew85 op 29-06-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:55:
@ R-Duin en MickeyMan: Dat is wel grappig bij Wario Ware, omdat dat een en al stompzinnige spelletjes zijn die op de lachspieren werken. Maar Smash Bros is toch een stuk serieuzere game imo.
Ja lekker serieus... Yoshi mag wel een ei worden en rondrollen, Kirby mag mensen opeten en uitspugen, maar als Wario een scheet bom laat is het opeens geen serieuze game meer ?

Je kan niet gaan verwachten dat de characters vette serieuze moves doen ala: Dev Jam / Tekken / Virtua Fighter. Ik vind het zelf niet storend dat Wario een scheet bom laat. Zo'n serieuze game is het ook niet... En ik vind deze game wel op mijn lachspieren werken... als ik Melee Multiplayer speel, dan lig ik altijd hartstikke gevouwen. Dus tja, ik weet niet wat de rest ervan denkt ?

Vond de toevoeging op de vorige discussie wel goed. Dat de Wii op de GameCube lijkt zeg maar, en dat ze bestaande engines (her)gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Voor welke prijs ligt RE4 nu in de winkels?
Ik heb hem alleen nog maar bij de FRS op de site gezien en daar issie een stevige 45 euro.
Kan de drang naar een 'nieuwe' game bijna niet onderdrukken. Maar ik heb dalijk maar een half uurtje om mijn slag te slaan dus ben ik benieuwd naar de prijs bij Dixons, Dynabyte en Replay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Bart Smit heeft 'em liggen voor 45. Dus als je hem echt goedkoop wilt moet je online zijn.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Japan game makers keep Nintendo focus

TOKYO -- Japan's Big Three vidgame makers plan to launch more titles and ship more units for Nintendo's game systems, including its smash hit Wii console, than for the PlayStation 3 and other competing Sony products in fiscal 2007, according to a Nikkei newspaper survey.

Namco Bandai will up its Nintendo titles by 109% to 115; Sega by 96% to 49; and Capcom by 5% to 20. Meanwhile, the three majors intend to cut shipments of titles for Sony machines by 30%-40%.

Shipments of Nintendo titles will total 26.88 million units in fiscal 2007 vs. 23.29 million units of Sony game software. Capcom alone will boost its Nintendo shipments 81% to 4.7 million units.

Besides brisk worldwide demand for Wiis, which are outselling PS3s two to one in the U.S. and three to one in Japan, gamemakers are attracted to the Wii because of its lower development costs as compared with the far more sophisticated PS3. Square Enix, another Japanese software major, has no plans to develop titles for the PS3 until sales improve enough to make the steep development costs financially worthwhile.

In a related development, Nintendo's market value briefly surpassed Sony's on the Tokyo Stock Exchange on Monday -- a company first and another indication of the reversal of fortune between the two game biz rivals. Nintendo's share price hit a record ¥46,350 ($376.80), boosting its market value to $53.4 billion, ahead of Sony's, even though Nintendo is a game specialist while Sony is a global electronics and entertainment powerhouse with a far more diverse product range.
bron
Misschien niet zo heel boeiend maar het kan wel positief uitpakken. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Square Enix, another Japanese software major, has no plans to develop titles for the PS3 until sales improve enough to make the steep development costs financially worthwhile

Dat gaat Sony denk ik wel een beetje pijn doen!

RE4 €39,50,-
http://www.budgetgaming.n.../resident+evil+4_Wii.html

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 29-06-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
En we kunnen verder in deel 86 :) :

Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 86

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.