Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 85 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 9.711 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:10:
Ik lees op andere "niet zo nette" fora, dat de reeds "gelekte" europese editie van Harry Potter GEEN ENGELSE tekst bevat, enkel nederlands, duits, spaans, e.d. maar geen engels. Als dit in de retail versie ook zo is vind ik dat behoorlijk bagger, Harry Potter is toch wel iets leuker zonder die debiele Nederlandse stemmen.
Die Engelse voice alikes zijn ook niet zo geweldig hoor.. :P
Waaronder dus ook de lach van Boo, verschrikkelijk vind ik het. Niet omdat de nieuwe lach slecht is, maar omdat de nostalgie onderuit gehaald wordt.
Yoshi klinkt ook al zo vaag in Strikers, ik hoop dat het geen trend wordt, de enige verbetering is de "Jungle Beat" donkey kong, maar Nintendo gaat gewoon vrolijk verder met de Rare creatie in plaats van de veel betere JB variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
Ik lees op andere "niet zo nette" fora, dat de reeds "gelekte" europese editie van Harry Potter GEEN ENGELSE tekst bevat, enkel nederlands, duits, spaans, e.d. maar geen engels. Als dit in de retail versie ook zo is vind ik dat behoorlijk bagger, Harry Potter is toch wel iets leuker zonder die debiele Nederlandse stemmen.
Ik heb zonet hetzelfde vernomen. Geen engelse voiceacting, enkel Nederlands, Duits, Frans, Spaans en Italiaans.
Zeer jammer.
Als er geen engelse versie te vinden is zal ik hem waarschijnlijk niet kopen. Ik heb als vlaming geen behoefte aan Hollandse stemmen, en al zeker niet aan alle Nederlandse benamingen en personage namen. :(
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:21:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb gisteren even de PC Demo gespeeld, en die viel toch behoorlijk mee

[ Voor 15% gewijzigd door losealot op 27-06-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]NinteX schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:21
Naar mijn weten is het grootste deel van de game ingesproken door de acteurs uit de films, geloof dat ik daar een filmpje over zag op IGN. Daarnaast is het verhaal geschreven in het engels en houd ik gewoon niet van de nederlandse vertaling. Hogwarts > Zweinstijn, Muggles > Dreuzels, het zuigt gewoon. Ben wel erg benieuwd naar de game, schijnt toch behoorlijk vermakeljik te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Er zal dan vast ook een engelse versie zijn, want anders zou de UK dit spel niet kunnen spelen.....zelf niet geinteresseerd in deze game, maar zou dan gaan kijken om het via play.com (staat nog niets over talen op het moment) of iets dergelijks te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:39:
[...]

Welleke MM was dat ? ben ook nog steeds zoekende... niet echt dat ik er om sta te springen maar me vriendin wilt het graag... en ja... soms moet je wat voor dr overhebben:P
Ik kocht 'm bij in-ter-toys, niet MM :) enniewees, Dat was/is in Arnhem.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:29:
[...]

Naar mijn weten is het grootste deel van de game ingesproken door de acteurs uit de films, geloof dat ik daar een filmpje over zag op IGN. Daarnaast is het verhaal geschreven in het engels en houd ik gewoon niet van de nederlandse vertaling. Hogwarts > Zweinstijn, Muggles > Dreuzels, het zuigt gewoon. Ben wel erg benieuwd naar de game, schijnt toch behoorlijk vermakeljik te zijn.
Ok dan bij die toevallig niet, maar ik verdiep me ook niet in Harry snotter... in ieder geval was het bij Pirates 3 enzo om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:39:
[...]

Welleke MM was dat ? ben ook nog steeds zoekende... niet echt dat ik er om sta te springen maar me vriendin wilt het graag... en ja... soms moet je wat voor dr overhebben:P
Kom eens naar het Oosten. Hier bij de MM, bartsmit, intertoys en noem maar op zie ik ze al zeker 4 weken gewoon in het schap liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Ik zit het mij toch af te vragen of HP niet engels zou zijn. Hebben ze een andere versie in de UK dan? Dan kunnen we die toch gewoon importeren :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand transformers al voor de wii die zag er namelijk wel vet uit :P

ik wil graag weten of die nog een beetje te spelen valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Hmmm, als HP idd in het engels is dan moet ik inderdaad naar Play.com oid uitwijken. Probleem is daarmee dat ik niet meer kan ruilen...
Even kijken wat de prijs is.....die is € 46,49 bij Play. Heb die dus maar besteld. Voor die prijs durf ik nog wel een miskoop te riskeren en zo weet ik tenminste zeker dat ik een engelse versie heb.

[ Voor 34% gewijzigd door Deddiekoel op 27-06-2007 15:58 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
disjfa schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:48:
Ik zit het mij toch af te vragen of HP niet engels zou zijn. Hebben ze een andere versie in de UK dan? Dan kunnen we die toch gewoon importeren :)
Gebeurt wel vaker dat er een iets andere versie is voor een ander land, had je bijvoorbeeld ook op de playstation met verschillende spellen (bv. Buzz, die hier geen optie voor engels had en de engelse versie wel, singstar had gelokaliseerde versies etc.) dus dat zal hiermee ook wel het geval zijn.
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:51:

Als ik zo de reviews lees zijn die allemaal niet bijzonder positief....

[ Voor 22% gewijzigd door Walkman op 27-06-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah inderdaad, vroeg me ook al af hoe het dan zit met de UK. Zal wel een aparte versie voor uitkomen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:54

Het spel ziet er leuk uit, maar krijgt redelijk matige reviewscores. Het spel schijnt bijna geen variatie te bevatten en de combat is erg slecht uitgewerkt. Een gemiste kans dus.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsjah op zich logisch, HP speelt zich af in Engeland, dus daar zal ook een andere versie komen dan de Amerikaanse versie, Amerikaans Engels is af en toe toch wel een beetje anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:08:
Tsjah op zich logisch, HP speelt zich af in Engeland, dus daar zal ook een andere versie komen dan de Amerikaanse versie, Amerikaans Engels is af en toe toch wel een beetje anders.
Dat lijkt me niet. Het is een filmgame en geen boekgame. Dus engels == amerikaans bij harry potter.

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/640/5f/pa.97609.1.jpg

:o

[ Voor 8% gewijzigd door disjfa op 27-06-2007 16:18 ]

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 21:31
En het is officieel, begin 2008 komt WiiWare eraan:
WiiWare paves the way for fresh games, cool consumer experiences
SANTA MONICA, Calif., June 27, 2007 – The search for the next ingeniously ground-breaking video game has begun. At a private developers conference this week, Nintendo announced the introduction of WiiWare™, a game-creation service that will allow developers large and small to create new downloadable video game content for sale by Nintendo through the Wii Shop Channel of the hot Wii™ home video game system. WiiWare paves the way for smaller, more creative games to make their way to the public at lower prices, without any inventory risk to developers. The first WiiWare content will launch in early 2008.

“Independent developers armed with small budgets and big ideas will be able to get their original games into the marketplace to see if we can find the next smash hit,” says Nintendo of America President Reggie Fils-Aime. “WiiWare brings new levels of creativity and value to the ever-growing population of Wii owners.”

The possibilities for WiiWare are limited only by the imaginations of developers. WiiWare provides game creators a simple method by which they can get their games to the public. This approach, combined with the remarkable motion controls of the Wii Remote™ and Nunchuk™, will give birth to fresh takes on established genres, as well as original ideas that currently exist only in developers’ minds. The reduced barriers to development provide developers the freedom to create and an inexpensive, clearly defined path to reach consumers who will ultimately determine which game will become the Next Big Thing.

WiiWare will be posted on the Wii Shop Channel. As with current Wii Shop Channel offerings, users will redeem Wii Points™ to download content. It will support a variety of pricing options. Details about that and upcoming projects will be announced at a later date. For more information about Wii, visit Wii.com.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Goed nieuws. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10-2022

tilt

PSN: tilt1080

weet iemand of de Wii ook SDHC ondersteuning heeft? of moeten we daarvoor wachten op de opvolger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2008? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
tilt schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:57:
weet iemand of de Wii ook SDHC ondersteuning heeft? of moeten we daarvoor wachten op de opvolger?
Ik meen dat (bepaalde) 4 Gb kaartjes wel werken en die zijn volgens mij SDHC. Officieel is er iig niets over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Van eer dergelijke stick zal mijn broer erg blij worden. Zo speelt hij het liefst Streetfighter games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:26:
Speel veel strikers online, en dacht laatst eens van laat ik de winkelkanalen eens gaan bekijken.. Kan niet, hij geeft steeds maar aan dat het niet beschikbaar is.

Iemand een tip over wat ik verkeerd gedaan heb?
Someone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb je wel internetverbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Even naar de Intertoys geweest. Nog 30 Pre-orders staan, hoewel die inmiddels ook niet echt Pre meer zijn :)

Ze hadden er net 1 binnen gekregen, en wilde net die klant bellen toen ik er aan kwam. Even staan babbelen met die jongens, en nu staat er een gloednieuwe Wii thuis :P

Geen idee waarom eigenlijk, want zoveel games die mij aanspreken zijn er niet, maar goed, wilde het ding gewoon hebben.

Heb de MadCatz component kabel erbij genomen. Ze zeiden dat die net zo goed was.

[ Voor 27% gewijzigd door PWM op 27-06-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat wii play is echt alleen leuk als je met 20 man dronken achter dat ding zit volgens mij... Kan me nu -hoewel aardig beschonken- niet echt bekoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Hoedje schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:40:
En het is officieel, begin 2008 komt WiiWare eraan:

[...]
Klinkt goed. Hopelijk komen er leuke games voor uit :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024

7.0 Presentation
There’s a full range of VO, but lousy video compression hurts the experience. The characters are on-model, the frame rate holds, and there’s decent Transformers bonus content.
7.5 Graphics
It’s one of the better visual experiences thus far on Wii, as smoke and fire effects blend with bloom lighting and generally commendable environments. A bit sparse at times.
6.5 Sound
A few generic songs mix with the movie voices. A bit too basic, but better than most Wii licensed games. No Wii speaker usage or advanced audio options.
5.5 Gameplay
Transformers mixes decent combat with sketchy IR and some cool robot/vehicle missions. Level types get old too quick though, as does the focus on hand-to-hand combat.
5.5 Lasting Appeal
There are nearly 200 unlockables (mostly images and art), but the Generation 1 characters are a nice touch for long-time fans. Missions/combat can get old fast though.
6.0
Passable OVERALL
(out of 10 / not an average)
review van ignhttp://wii.ign.com/articles/799/799700p1.html

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me trouwens af hoeveel je als indy moet betalen om een devkit daarvoor te krijgen. Niet dat ik een game kan bouwen, haat programmeren en mijn 3d skills zijn ook nog niet echt geweldig maar als het bv een paar honder euro zou zijn dan is het toch haalbaar om aan te schaffen alleen om met een klein groepje wat te beunen en te kijken hoe en wat zonder dat je er persee wat aan hoeft te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Woohooooo!!!
* Zeror heeft nu ook een Nintendo Wiiiiiiiiiiiiiiii :D _/-\o_

[/overdrijfmodus]

Ik ga hem zo maar eens aansluiten, maar eerst ff mn kamer opruimen anders heb ik geen bewegingsruimte :+

Ik heb hem, nadat Dynabyte en Free Record Shop mij wisten teleur te stellen, gekocht bij E-Plaza. Die hadden er nog 2 staan waar ik er nu dus 1 van heb :9

Edit:

Heb nog wel een vraagje. De verkoper in de winkel zei dat ik niet direkt Wii Sports en Wii Play met zn tweeen kan spelen. Wat bedoeld ie daarmee??
Moet ik eerst de 2-speler modus unlocken ofzo?? :S

[ Voor 53% gewijzigd door Zeror op 27-06-2007 18:37 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Rakkerzero schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:22:

Heb nog wel een vraagje. De verkoper in de winkel zei dat ik niet direkt Wii Sports en Wii Play met zn tweeen kan spelen. Wat bedoeld ie daarmee??
Of een omslachtige manier van vertellen dat er maar 1 controller in de doos zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:07

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
PWM schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:45:
Of een omslachtige manier van vertellen dat er maar 1 controller in de doos zit :?
Als hij Wii Play erbij heeft gekocht. :+

Misschien omdat je nog maar 1 nunchuk hebt, maar vind het wel een rare opmerking.
Had je het 'waarom' niet beter aan hem kunnen vragen? ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Rakkerzero schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:22:
Woohooooo!!!
* Phusebox heeft nu ook een Nintendo Wiiiiiiiiiiiiiiii :D _/-\o_

[/overdrijfmodus]

Ik ga hem zo maar eens aansluiten, maar eerst ff mn kamer opruimen anders heb ik geen bewegingsruimte :+

Ik heb hem, nadat Dynabyte en Free Record Shop mij wisten teleur te stellen, gekocht bij E-Plaza. Die hadden er nog 2 staan waar ik er nu dus 1 van heb :9

Edit:

[opendeurmodus]
misschien bedoelde hij dat je daarvoor eerst vrienden moet zien te vinden :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij wii sports kan je sommige spellen zoals golf en bowlen gewoon met 1 controller spelen.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
kassemans schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:08:
Was gister bij Mediamarkt Rijswijk en daar lag een rij Wii's van ongeveer 20-30 stuks. Wel waren deze in een Spaanse doos en zonder NL handleiding mja who cares... waren 249,- of 259,-
flash2adv schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:50:
Net naar de mediamarkt in rijswijk geweest.
Hadden ze nog een stuk of 8 wii's liggen. :)
Gistermiddag vertelde een medewerker mij telefonisch dat de mediamarkt (in Rijswijk) 150 stuks hadden binnengekregen. Deze stonden zoals kassemans schrijft inderdaag in rijen opgesteld. Gezien het aantal van 150 zullen ze het een en ander vast nog in het magazijn hebben liggen. Geintereseerden raad ik dan aan om even te bellen. Gisteravond eentje gehaald en verrek nu van de spierpijn ;). Verder ontbreekt alleen de nederlandstalige handleiding maar er zit een sticker op de doos om deze in pdf formaat te downloaden. Verder zie ik het nut van een handleiding niet echt aangezien het aansluiten niet lastig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:16:
Vraag me trouwens af hoeveel je als indy moet betalen om een devkit daarvoor te krijgen. Niet dat ik een game kan bouwen, haat programmeren en mijn 3d skills zijn ook nog niet echt geweldig maar als het bv een paar honder euro zou zijn dan is het toch haalbaar om aan te schaffen alleen om met een klein groepje wat te beunen en te kijken hoe en wat zonder dat je er persee wat aan hoeft te verdienen.
Een standaard Wii devkit kostte geloof ik iets van $2000-$3000. De normale devkits zijn dus al redelijk betaalbaar in vergelijking met die van de Xbox 360 en PS3, die ergens rond de $30000 kosten geloof ik. Microsoft biedt dan ook nog een gratis ontwikkelomgeving, maar dan moet je €99 per jaar betalen om je spellen te kunnen testen op een Xbox 360. Je kunt dan wel gratis je spellen testen op een PC met een Xbox 360 controller.

Het zou mooi zijn als Nintendo ook met zoiets zou komen. Ik verwacht alleen van niet, de standaard devkits zijn al voor de meeste kleine ontwikkelaars redelijk betaalbaar.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

purge schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:02:

<knip>

Verder zie ik het nut van een handleiding niet echt aangezien het aansluiten niet lastig is.
Ik zie het nu van een handleiding ook niet als er dingen in staan die niet kloppen :/ Net een eeuwigheid die sync-knopjes ingedrukt gehouden tot m'n wii-motes gesynched waren, maar niks nada noppes. Na een kwartier bedacht bedacht ik me: laat ik die knopjes gewoon eens een keer indrukken en loslaten, kijken wat er dan gebeurt. Jawel hoor binnen 3 seconden gesynched :/

De handleiding zegt dus dat je ze ingedrukt moet houden...

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ehm, er staat alleen dat je ze moet indrukken, niet ingedrukt houden :P :
Vaste Synchronisatie

1. Druk op de POWER-knop op het Wii-systeem, om het systeem aan te zetten.

2.Verwijder het batterijklepje aan de achterzijde van de afstandsbediening die je met het systeem wilt synchroniseren. Druk vervolgens op de SYNC-knop onder de batterijen. De spelerslampjes beginnen te knipperen.

3. Open het SD-kaartklepje aan de voorkant van het Wii-systeem en druk op de SYNC-knop achter het SD-kaartklepje.

4. Als de spelerslampjes stoppen met knipperen, is de synchronisatie voltooid. Het brandende lampje geeft aan voor welke speler (1, 2, 3 of 4) de afstandsbediening is gesynchroniseerd.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Er staat ook niet dat je ze moet loslaten, ik had hetzelfde de eerste keer dat ik ging syncen hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had laatst 2 controllers geleend en het duurde 1 minuut en ik kon ze alle 4 gebruiken. :o
no problemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Gonadan schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:48:
[...]

Als hij Wii Play erbij heeft gekocht. :+

Misschien omdat je nog maar 1 nunchuk hebt, maar vind het wel een rare opmerking.
Had je het 'waarom' niet beter aan hem kunnen vragen? ;)
Nee, ik zei dat ik dat wel op internet opzoek hoe dat zit. Jullie dus :P

Maargoed. Ik heb idd Wii Play en nog Zelda bij de Wii gekocht :)

Mischien dat hier volgende week/maand nog wel Mario Party 8 bijkomt. Die ziet er ook errug leuk uit namelijk :P

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 27-06-2007 20:29 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

WaWaWiiiiWa schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:47:
Er staat ook niet dat je ze moet loslaten, ik had hetzelfde de eerste keer dat ik ging syncen hoor :).
Precies! (ben gelukkige niet de enige :+)

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:07

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Rakkerzero schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:20:
Mischien dat hier volgende week/maand nog wel Mario Party 8 bijkomt. Die ziet er ook errug leuk uit namelijk :P
Tsja, ik heb hem nu thuis liggen, geleend van een collega.
Ik weet niet of je ook oudere Mario Party's gespeeld hebt maar ik heb zelf 4, 5, 7 en 8 gespeeld nu en zal mijn ervaring maar eens posten.

Op het eerste gezicht ziet het er leuk uit, de mini-games vallen alles mee, er zijn zat spelletjes met interactie tussen de spelers. Iets waar we in het begin nog bang voor waren was dat er niet van dat soort spelletjes zouden zijn. Niets is minder waar dus. De boards lijken qua idee erg op deel 7. Dus niet alleen standaard, maar verschillende speltypen.

Ik heb uiteraard alleen het party deel gespeeld maar dit zijn in mijn ogen de voors en tegens:
* ++ de cpu slaat alle animaties over als dat mogelijk is, teksten klikken meteen weg en de shop wordt niet uitgebreid gedaan. Geld eraf, snoepje in je zak en klaar. Events waar ze nee op zeggen lopen ze gewoon voorbij. Ook lopen ze sneller over het bord dus je hoeft weinig te wachten op eventuele cpu spelers.
* + leuke gevarieerde minigames, niet alleen maar wii remote wapperen
* + de capsules zijn vervangen door snoepjes, en hebben weer hele andere uitwerkingen
* -- voor zover ik heb meegemaakt hebben de donkey en bowser vakjes maar één gebeurtenis per bord, dus niet meer verschillende mogelijkheden qua gebeurtenissen of minigames zoals in deel 7
* - op 2 van de 3 borden die ik gezien heb betekend donkey praktisch een gratis ster, en bowser dat de ster verplaatst wordt of je er één kwijt raakt. De sterren krijg je dus sneller maar raak je ook sneller kwijt. Ze worden in mijn ogen zo minder waard. Op één bord wat ik speelde was er al binnen 10 rondes zo'n 4 keer iemand naar het stervak geplaatst. Gelukkig hadden ze twee keer niet genoeg geld maar het ging wel erg makkelijk.
* - de minigames zijn leuk, maar voelen toch erg simpel aan en duren vaak niet lang. Voorbeeld: in een trailer was een spelletje te zien dat je een appel moest raken om punten te halen. Daar staat vaak 100, 30 en 10 op. 1e keer miste ik de 100 vier keer, de tweede keer 2 keer. Waarschijnlijk haal je dus binnen enkele keren standaard de maximum score. Dit kwam bij meerdere spelletjes voor, maar gelukkig niet alles.
* - de wii remote is qua richten gevoelig voor afstand. Hoe dichterbij je zit, hoe nauwkeuriger je kunt mikken omdat je beweging ten opzichte van de sensorbalk minder rigoreus is. Tijdens het spel van het vorige punt had mijn vriendin dan ook beduidend meer uitschieters omdat zij een meter verder van de tv zat.
* - events op de borden heb ik nog niet heel veel meegemaakt, maar tot nu toe heb ik weinig anders gezien dan dat je voor geld naar een andere plek kan. Of dat je een snoepje krijgt of kwijtraakt.

Conclusie:
Dit is een eerste indruk na wat avondjes spelen, dus ik zal hem vast nog bijstellen.
Toch is dit wel de basis van mijn mening en die zal niet meer veranderen.
Het is een leuk spel, maar niet meer dan dat. Het is overduidelijk weer de eerste Mario Party op een nieuwe console. Deel 4 was namelijk ook best leuk, maar niet geweldig. En toen deel 5 kwam kon de stoflaag op deel 4 aan de fossilisatie beginnen.
Ze hadden er ook deze keer weer veel meer van kunnen maken. Het ziet er helaas uit alsof ze hebben gekeken wat de mogelijkheden zijn en daar wat spelletjes omheen gebouwd.
Begrijp mij niet verkeerd. Ik vermaak me erg goed met Mario Party 8 maar ik zou hem zelf zeker niet kopen voor de huidige prijs. Ik speel hem nog een tijdje en dan gaat hij terug naar mijn collega. Als ik hem binnen niet al te lange tijd nog 2e hands tegen kom omdat iemand hem heeft gekocht zonder deze post te lezen ( :+) dan zal ik hem voor niet al te veel centen best willen.
Zolang dat echter niet gebeurd kijk ik uit naar Mario Party 9 die volgens de traditie weer geweldig moet worden. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik zag vandaag Driver 4 voor de Wii bij de FRS liggen. Ben toch erg benieuwd naar deze game. Ik kan er echter he-le-maal niets over vinden op internet. Iemand hier ervaring met de game? En dan met name met de besturing?
Wellicht koop ik hem vrijdag bij de FRS dan kan ik hem altijd nog op maandag terug brengen...
Wellicht dan toch maar HP annuleren bij Play.com zodat ik wat heb om hem tegen te ruilen, al kost me dat dan wel 10eu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Deddiekoel schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 23:23:
Ik zag vandaag Driver 4 voor de Wii bij de FRS liggen. Ben toch erg benieuwd naar deze game. Ik kan er echter he-le-maal niets over vinden op internet. Iemand hier ervaring met de game? En dan met name met de besturing?
Wellicht koop ik hem vrijdag bij de FRS dan kan ik hem altijd nog op maandag terug brengen...
Wellicht dan toch maar HP annuleren bij Play.com zodat ik wat heb om hem tegen te ruilen, al kost me dat dan wel 10eu...
Maar dan zit je wel misschien met een niet-engelse versie. Dat lijkt me ook niet ideaal. Dan kun je beter even wachten en dan evt. de andere kant opruilen HP voor Driver 4 (voorzover iemand dat spel ook echt koop :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Zo ff een berichtje vanaf mn Wii :p
Wel ff wennen om zo te typen :D
Maar wel erg mooi gedaan en leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Rakkerzero schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 23:34:
offtopic:
He :w ook een Wii, nice. Zag je gister nog op de diploma-uitrijking ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 23:34:
Vetjes hoor...

Driver 4 is trouwens een korte trailer van gemaakt door een fan:
http://www.youtube.com/watch?v=CKE4FkHpUyg
ik had het zelf veel slechter verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Apie! schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:30:
[...]

Precies! (ben gelukkige niet de enige :+)
haha dat had ik ook en een vriend van mij ook, wij maar proberen lol. :P
Vandaag ook ff voor het eerst mario strikes multiplayer, was echt fun, een paa uur achter elkaar gespeeld, en ook online werkte goed, behalve dat de leaderboard niet werkte :|

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou geen Driver kopen, maar nog even wachten op Scarface... Die blijkt echt best goed te zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb zelf de xbox versie van scarface veel gespeeld en vindt het echt een topspel. Ideeen uit GTA, maar toch ook veel originele en betere implementatie van dingen... kopen dus!

[ Voor 3% gewijzigd door Walkman op 28-06-2007 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Driver op de andere consoles was een rushed game om snel geld te halen en daarom niet uit developed. De wii versie schijnt beter uitgewerkt te zijn. Dus daar zou ik nog even op wachten op reviews om te kijken wat dat word.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:08
MetroidPrime schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:11:
[...]

Een standaard Wii devkit kostte geloof ik iets van $2000-$3000. De normale devkits zijn dus al redelijk betaalbaar in vergelijking met die van de Xbox 360 en PS3, die ergens rond de $30000 kosten geloof ik. Microsoft biedt dan ook nog een gratis ontwikkelomgeving, maar dan moet je €99 per jaar betalen om je spellen te kunnen testen op een Xbox 360. Je kunt dan wel gratis je spellen testen op een PC met een Xbox 360 controller.

Het zou mooi zijn als Nintendo ook met zoiets zou komen. Ik verwacht alleen van niet, de standaard devkits zijn al voor de meeste kleine ontwikkelaars redelijk betaalbaar.
Kosten rond de $1700, maar het probleem is dat je een developer moet zien te worden. En daar doen ze bij Nintendo vrij moeilijk over(moet een team hebben van programmeurs, aantoonbare games, financiële zekerheid en een bedrijfsruimte, mag niet thuis).

Als ze voor die WiiWare met een leuke tool komen voor de hobbyist, dan waag ik het er waarschijnlijk ook wel op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Aap schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 23:37:
[...]

offtopic:
He :w ook een Wii, nice. Zag je gister nog op de diploma-uitrijking ;)
hmm en ze hebben jou een diploma uitgereikt? 8)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 04:42:
[...]

Kosten rond de $1700, maar het probleem is dat je een developer moet zien te worden. En daar doen ze bij Nintendo vrij moeilijk over(moet een team hebben van programmeurs, aantoonbare games, financiële zekerheid en een bedrijfsruimte, mag niet thuis).

Als ze voor die WiiWare met een leuke tool komen voor de hobbyist, dan waag ik het er waarschijnlijk ook wel op :P
Maar het hele idee achter een indie dev is toch juist dat je niet persee een groot glimmend gebouw, 10miljoen, 50 medewerkers en een backlog van 10 jaar nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii Resident Evil 4

Ik zie dat ze nu in de winkels liggen voor rond de 40-45 euro en bij Nedgame op de
site zag ik zelf 55 euro. Terwijl in US de game maar 30 dollar kost , dit kan niet
meer te maken hebben met verschil in belastingen,transport etc.
Ik dacht dat zelfs Nintendo had gemeld dat deze game een budget prijs zou
krijgen. Een budgetprijs is in mijn ogen 30-35 en geen 45 euro. ;(

De game zelf is super :9~ op de gamecube, maar het spel opnieuw te doen
voor de keiharde euro's. NEE dit spel laat ik links liggen en teleurgesteld
wacht ik of ik hem 2e hands kan kopen in de bak.

Voor een ieder die de game niet heeft gespeeld, is het wel een geweldige
game ,maar kijk eens goed rond via internet want hij is goedkoper te
krijgen. game krijgt van mij het cijfer 9.5 ,omdat er extra levels inzitten tov
de gamecube die ik niet kan beoordelen maar daarom ook een halve
punt extra. Ik wacht af tot een prijsdaling en ga het spel wederom
helemaal uitspelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ga Driver 4 denk ik toch proberen morgen. Dan ruil ik hem wel tegen RE4 als hij idd zuigt. Maar wat ik met name wil weten hoe de controls werken. Op de box stond dat de nunchuck gebruikt moest worden dus ik verwacht geen motion controls. Maar dat filmpje zeg er weer best goed uit...
Een aantal van de Wii ports zijn me goed bevallen (zoals TGF) maar dat was met name EA. Ubisoft laat het vooralsnog afweten, maar voor Driver 4 hebben ze wel meer tijd gehad...

En Scarface gaat er zeker komen...

[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 28-06-2007 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Ondanks de aankondiging van het WiiWare gebeuren komt Nintendo niet met een harde schijf, in plaats daarvan moet je waarschijnlijk SD-kaarten kopen.
About a few hours ago, word was out that Nintendo was making plans to release the WiiWare service for the Wii console. Much like its Xbox Live Arcade counterpart on the Xbox 360, WiiWare will allow consumers to purchase and download games for their console by using Wii Points.

But while this new service promised to provide the fans with an even wider selection of titles to choose from outside standard DVD-based games and the Virtual Console, one limiting factor that's come to light is the Wii's memory space - the console doesn't have an existing hard drive, with saved data and VC titles instead being transferred to an SD card.

In light of this - and the subsequent rumors that are popping up - a Nintendo UK correspondent provided for a word regarding the Wii hard drive: "No." The company doesn't appear to be making plans to manufacture an HDD for the Wii.

That's the news for the moment; Wii owners may want to drop by their local retailers for an extra SD card or two if they're preparing for the new WiiWare releases. Of course, there's also a the prospect of USB-HDD workarounds, although that's another story...
bron: QJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Cubic X schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 09:01:
Ondanks de aankondiging van het WiiWare gebeuren komt Nintendo niet met een harde schijf, in plaats daarvan moet je waarschijnlijk SD-kaarten kopen.
[...]
Op zich geen ramp. Verwacht toch niet dat die games heel groot zullen worden. Dus met een 2 GB kaartje kom je een heel eind (en die kosten geen drol).
Als SDHC idd werkt kun je zelfs tot 8 Gb gaan (of zijn er al grotere?)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zou je die shit niet op die compactflashkaarten kunnen zetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn Deddiekoel... geld teveel ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:46:
Damn Deddiekoel... geld teveel ? :P
Wat ik er mee wil zeggen is dat ik allang blij ben als we data rechtstreeks vanaf SD kunnen draaien. Uiteraard wil ik liever een USB HDD, maar dit is voor mij al een hele stap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:45:
[...]

Wat ik er mee wil zeggen is dat ik allang blij ben als we data rechtstreeks vanaf SD kunnen draaien. Uiteraard wil ik liever een USB HDD, maar dit is voor mij al een hele stap!
Nee niet dat :P maar omdat je Driver wilt kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:11:
[...]

Geloven moet je in de kerk doen. No offense maar als je geen flauw idee hebt wat de devkits inhouden en ook helemaal niet weet wat de prijzen zijn dan kan je daar beter helemaal niks over zeggen imho. Beetje gokken kunnen we allemaal wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:14:
[...]

Geloven moet je in de kerk doen. No offense maar als je geen flauw idee hebt wat de devkits inhouden en ook helemaal niet weet wat de prijzen zijn dan kan je daar beter helemaal niks over zeggen imho. Beetje gokken kunnen we allemaal wel?
Helemaal op niets gebaseerd is het niet hoor.

Linkje

Niet heel veel informatie, maar er zijn toch geruchten gaande dat het behoorlijk goedkoop is. En wat doen we nou onder andere ook alweer in dit topic? Inderdaad, geruchten bespreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:14:
[...]
Hij gokt niet :P Hij weet uit een nieuwsbericht van vroeger dat de prijs ongeveer rond die getallen zat. Om hem dan meteen af te zeiken hoeft geloof ik ook niet helemaal :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 08:35:
Wii Resident Evil 4

Ik zie dat ze nu in de winkels liggen voor rond de 40-45 euro en bij Nedgame op de
site zag ik zelf 55 euro. Terwijl in US de game maar 30 dollar kost , dit kan niet
meer te maken hebben met verschil in belastingen,transport etc.
Ik dacht dat zelfs Nintendo had gemeld dat deze game een budget prijs zou
krijgen. Een budgetprijs is in mijn ogen 30-35 en geen 45 euro. ;(

De game zelf is super :9~ op de gamecube, maar het spel opnieuw te doen
voor de keiharde euro's. NEE dit spel laat ik links liggen en teleurgesteld
wacht ik of ik hem 2e hands kan kopen in de bak.

Voor een ieder die de game niet heeft gespeeld, is het wel een geweldige
game ,maar kijk eens goed rond via internet want hij is goedkoper te
krijgen. game krijgt van mij het cijfer 9.5 ,omdat er extra levels inzitten tov
de gamecube die ik niet kan beoordelen maar daarom ook een halve
punt extra. Ik wacht af tot een prijsdaling en ga het spel wederom
helemaal uitspelen _/-\o_
Ben het volledig met je eens. Ik heb RE4 niet gespeeld, maar vind persoonlijk dat een remake/nieuwe uitbrenging niet meer dan 30-35 mag kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:47:
[...]
Nee niet dat :P maar omdat je Driver wilt kopen. ;)
Hahahaha, dat dacht ik al, maar denk lul er overheen.
Ik heb gewoon erg goede herinneringen aan Driver 1. Deel 4 schijnt daar naar terug proberen te gaan dus ben ik hoopvol. Daarnaast heb ik 2 en 3 niet gespeeld dus wellicht wordt ik aangenaam verrast. Maar het feit dat er gewoon GEEN reviews zijn baart me wel een beetje zorgen. Maar daarom kies ik ook zorgvuldig een omruil strategie.

Over de prijs van RE4, ik heb net Scarface voor 33,50 (inc verzending) bij GCShop besteld. DAT zijn nog eens lekkere prijzen. Ik wil dus ook eigenlijk met RE4 wachten (heb hem al op de Cube) maar het wordt waarschijnlijk mijn Driver 4 backup game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
De kogel lijkt eindelijk door kerk:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=18718

BRING IT ON!
(en ja ik juich wel lekker al)

[ Voor 14% gewijzigd door Deddiekoel op 28-06-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Cubic X schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 09:01:

[...]

Deze ontkenning komt van Nintendo of Europe af, dus deze is niet zo heel veel waard.

De directeur van Nintendo of Europe zei begin vorig jaar nog dat Nintendo absoluut niet bezig was met een verbeterde versie van de DS. Een dag later (!!!) kondigde Nintendo in Japan de DS Lite aan. Je moet deze ontkenning dus niet als een hard feit zien, het is nog steeds heel goed mogelijk dat er op de E3 een harde schijf wordt aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=CKE4FkHpUyg
Driver filmpje (Aaahh die muziek... oldsk00l)
http://www.youtube.com/watch?v=mglJw02DgZc
Scarface filmpje

Ik vind Scarface er een stuk beter uitzien, en ziet er sneller uit dan Driver. Volgens mij zit er in Driver nieteens bloed !! :|
En moet je die mensen dan zien wegspringen als je ze in Driver probeert aan te rijden :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 08:49:
Dan ruil ik hem wel tegen RE4 als hij idd zuigt.
Resident Evil 4 en "zuigt" in een zin?
Welke versie je ook koopt, Resi4 is een van de beste games van de afgelopen jaren die ja absoluut niet mag missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:54:
De kogel lijkt eindelijk door kerk:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=18718

BRING IT ON!
(en ja ik juich wel lekker al)
YES Starwars lightsaber gevechten! MUST HAVE!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 13:56 . Reden: -t :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je verder kijkt dan je neus lang is NinteX, dan zie je dat hij de game al heeft voor de gamecube.

OT: Wat vinden jullie van Soulcalibur Legends ? Ik vind het een zwakke domme port !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:56:
OT: Wat vinden jullie van Soulcalibur Legends ? Ik vind het een zwakke domme port !
Je kunt Soul Calibur geen "zwakke domme port" vinden omdat het geen port is. :P Het is juist een origineel spel voor de Wii. Ik weet zelf nog niet wat ik van het spel moet denken, ik wacht de eerste hands-on previews wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik dus bedoel:

Het ziet er naar uit dat ze er weinig moeite voor doen. Waar de 360 / PS3 versie een splinternieuwe engine krijgen, krijgt de Wii de verouderde engine. Dan stoppen ze enkele nieuwe functies in de game, en voila een nieuwe SoulCalibur. Zo kijk ik er gewoon tegenaan. Hetzelfde toch met RE4 ? Even opnieuw uitbrengen met Wii functies, en voila.. vraag er maar weer 50/60 euro voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:10:
Wat ik dus bedoel:

Het ziet er naar uit dat ze er weinig moeite voor doen. Waar de 360 / PS3 versie een splinternieuwe engine krijgen, krijgt de Wii de verouderde engine. Dan stoppen ze enkele nieuwe functies in de game, en voila een nieuwe SoulCalibur. Zo kijk ik er gewoon tegenaan. Hetzelfde toch met RE4 ? Even opnieuw uitbrengen met Wii functies, en voila.. vraag er maar weer 50/60 euro voor.
Er is een groot verschil tussen het opnieuw uitbrengen van RE4 en Soul Calibur Legends hoor. RE4 is een oud spel dat opnieuw is uitgebracht. Daar is vrij weinig moeite voor gedaan, maar gelukkig is het één van de beste spellen van de afgelopen tien jaar, dus dat maakt veel goed.

Soul Calibur Legends is een nieuw spel die een oude engine gebruikt. Een oude engine gebruiken is niet zo heel vreemd in de gamewereld. Doom III draait nog steeds op een doorontwikkelde versie van de Quake I engine en Twilight Princess draait op een doorontwikkelde versie van de Super Mario 64 engine. Dat een engine opnieuw wordt gebruikt zegt dus helemaal niets over hoeveel moeite er in een spel wordt gestopt.

Het is dus niet eens zo dat ze nieuwe features in een oud spel stoppen, maar dit is een compleet nieuw spel, net zoals Soul Calibur IV dat zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:10:
Waar staat dat een 360 of een ps3 een geheel nieuwe engine krijgen. Is dat ook niet gewoon een update van de oude engine. Alleen is de 360 en de ps3 iets beter kwa hardware.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ga over 2 weken op vakantie, en mijn 360 is bijna terug, dus ik wil niet meteen een stapel spellen kopen. Overigens vind ik 59,- voor een game zonder High Def en zonder Online modus echt belachelijk. Gelukkig zullen binnenkort de eerste games wel wat verlagen in prijs.

Daarom vind ik deze zin in de OT ook onzin:
Nintendo vind het belachelijk dat gamers voor spellen zelf moeten betalen en daar boven op nog eens abonnementskosten moeten betalen om de spellen online te kunnen spelen).
Lekker makkelijk :+ 90% van de spellen heeft niets eens online, terwijl bij de 360 verplicht bij eigenlijk elk spel een online modus is.

Als elk Wii spel een mooie online ervaring bood, was die zin terecht. Nu is het echter gewoon een slecht verhaal. Nintendo vind het helemaal niet belachelijk om te betalen, maar hebben gewoon de infra niet om een goede online ervaring te bieden.

Anyhow, ik zit nu te twijfelen wat te doen:
  • Wario Moves
  • Mario Striker (wel online)
  • 2 VC Controllers en wat VC games
Ik vraag me af waar je het meeste plezier uithaalt.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 28-06-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat veel mensen niet veel kaas hebben gegeten van het begrip engine. :X

Overigens vind ik 59,- voor een game zonder High Def en zonder Online modus echt belachelijk.

Ik vind het belachelijk dat games van +/- 10 uur gameplay 59 euro kosten(The Darkness)
De prijs van een game is gewoon standaard, het maakt niet uit of het slecht/goed/bagger/super spel is. Het is overigens altijd alleen maar goed als een game goedkoper wordt. Een spel mag absoluut niet meer kosten dan 59 euro, dus de ontwikkelkosten voor bijvoorbeeld een Zelda worden verdiend door de Mario Party's met ongeveer dezelfde prijs. Stel dat Nintendo Zelda in de winkel legt voor 80 euro dan zal niemand zeggen: Logisch het heeft zoveel gekost...
Daarnaast blijft 2 jaar arbeidsloon 2 jaar arbeidsloon, of dat nu opgaat aan een AAA titel of niet. Hetzelfde geld voor de Hardware, elk bedrijf moet zo'n zelfde Devkit met SDK kopen, daarnaast heb je natuurlijk ook de retailers die graag willen verdienen.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:22:
. Een spel mag absoluut niet meer kosten dan 59 euro, dus de ontwikkelkosten voor bijvoorbeeld een Zelda worden verdiend door de Mario Party's met ongeveer dezelfde prijs. Stel dat Nintendo Zelda in de winkel legt voor 80 euro dan zal niemand zeggen: Logisch het heeft zoveel gekost...
Zelda alleen maakt meer dan genoeg winst met miljoenen verkopen @ 59,-. Maak je daar maar geen zorgen om.

Ik denk dat de gem. ontwikkeltijd van een Wii game een stuk korter is dan van een 360/PS3 exlcusive. Ik verwacht niet dat ze 39,- gaan kosten, maar iets lager had wel gemogen.

Maar zoals gezegd, zoals er nu al 40 Xbox oudere 360 games te koop zijn voor 29,-, zullen de Wii games binnenkort wel volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
PWM schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:27:
Ik denk dat de gem. ontwikkeltijd van een Wii game een stuk korter is dan van een 360/PS3 exlcusive. Ik verwacht niet dat ze 39,- gaan kosten, maar iets lager had wel gemogen.
Met een beetje zoekwerk kun je de meeste first-party Wii spellen, behalve Zelda, voor rond de €43,- bestellen. Dat geeft wel een beetje aan hoeveel geld winkels verdienen op de verkoop van spellen als dit soort prijzen ook mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net harry potter gehaalt, ziet er wel leuk uit en het speelt ook leuk.
Alleen heel jammer dat je nergens de taal in het engels kan zetten, alles is in het nederlands gesproken en het klinkt echt niet en het loopt ook totaal niet gelijk met de bewegingen van de monden, soms is de bestuuring ook wat vaag.
Kan je harry potter niet naar ea sturen voor een engelse versie, zoals bij beyond good & evil kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
PWM schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:22:
Ik ga over 2 weken op vakantie, en mijn 360 is bijna terug, dus ik wil niet meteen een stapel spellen kopen. Overigens vind ik 59,- voor een game zonder High Def en zonder Online modus echt belachelijk. Gelukkig zullen binnenkort de eerste games wel wat verlagen in prijs.
Tja, tijdens het PS2, GC en Xbox tijdperk vond iedereen het normaal. Daarbij zijn de door Nintendo uitgegeven spellen 50 euro. Overigens vind ik de 360 spellen nou ook niet altijd zo geweldig, de meeste spellen hebben wel een erg korte gameplay met +/- 10 uur. Het online aspect kan ik me wel in vinden.
Lekker makkelijk :+ 90% van de spellen heeft niets eens online, terwijl bij de 360 verplicht bij eigenlijk elk spel een online modus is.

Als elk Wii spel een mooie online ervaring bood, was die zin terecht. Nu is het echter gewoon een slecht verhaal. Nintendo vind het helemaal niet belachelijk om te betalen, maar hebben gewoon de infra niet om een goede online ervaring te bieden.
Je hebt gedeeltelijk gelijk. Maar Nintendo mag zeggen wat ze willen. Volgens mij zegt MS ook nog steeds dat de Xbox geen hoge uitvalrate heeft :z. Daar komt bij dat Nintendo gewoon te laat was met het ontwikkelen van het online gebeuren. Pas in de tweede helft van dit jaar zul je veel online spellen zien. Tot slot heeft Nintendo gewoon een heel andere opvatting over online gamen en andere online diensten, vergeleken met bijv. Microsoft.
Anyhow, ik zit nu te twijfelen wat te doen:
  • Wario Moves
  • Mario Striker (wel online)
  • 2 VC Controllers en wat VC games
Ik vraag me af waar je het meeste plezier uithaalt.
Dat hangt er vanaf. Ik ben niet zo van het VC gebeuren. Terwijl er hier genoeg mensen zijn die dat wel leuk vinden. Mario Strikers is een heerlijk spel. Wario is een spel wat heel maf is, maar wel geniaal gebruik maakt van de controller. Ik zou het allebei doen, het vult elkaar mooi aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:36:
net harry potter gehaalt, ziet er wel leuk uit en het speelt ook leuk.
Alleen heel jammer dat je nergens de taal in het engels kan zetten, alles is in het nederlands gesproken en het klinkt echt niet en het loopt ook totaal niet gelijk met de bewegingen van de monden, soms is de bestuuring ook wat vaag.
Kan je harry potter niet naar ea sturen voor een engelse versie, zoals bij beyond good & evil kon?
Heb er inmiddels ook even mee gespeeld. Gebrek aan engelse tekst en audio is echt debiel, heel erg slecht imho. Voor de rest vind k het eigenlijk best een leuk spel, besturing is af en toe een beetje irritant, maar wel mooie cutscenes en het verhaal loopt lekker. Als je een beetje Harry fan bent is dit best een toffe game, al is het maar omdat je eindelijk echt een beetje met je toverstaf kunt zwaaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoedje schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:38:
[...]

Tja, tijdens het PS2, GC en Xbox tijdperk vond iedereen het normaal. Daarbij zijn de door Nintendo uitgegeven spellen 50 euro.
Is de adviesprijs van de Nintendo games 49,- :?

Kijk, dat maakt het al een heel ander verhaal. Nu alleen nog in een winkel vinden voor die prijs. Normaal bestel ik ook veel online, maar aangezien ik nu 0 spellen heb (op Sports na), wil ik er vandaag 1 halen.

Als ze ook voor 49,- in de winkel liggen heb ik niks gezegd, dat vind ik een mooie prijs. Echter, de FRS Intertoys had alleen Mario en Wario liggen voor 59,99.

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 28-06-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
PWM schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:41:
[...]

Is de adviesprijs van de Nintendo games 49,- :?

Kijk, dat maakt het al een heel ander verhaal. Nu alleen nog in een winkel vinden voor die prijs. Normaal bestel ik ook veel online, maar aangezien ik nu 0 spellen heb (op Sports na), wil ik er vandaag 1 halen.
Ja, zelfs bij de Bart Smit en FRS zijn alle door Nintendo uitgegeven spellen (behalve Zelda) 50 euro. Dus dat zijn o.a. MP8, Mario Strikers, Wario Ware, Excite Truck en Pangya Golf.

En zoals MP al aangaf, kun je ze online meestal voor rond de 43 euro vinden incl. verzenden.
Als ze ook voor 49,- in de winkel liggen heb ik niks gezegd, dat vind ik een mooie prijs. Echter, de FRS had alleen Mario en Wario liggen voor 59,99.
Jij rent snel naar de winkel :P. Hier in Haarlem e.o. kloppen de prijzen iig wel. Kijk ook maar op de sites van de FRS, Bart Smit, E-Plaza etc.

[ Voor 19% gewijzigd door Hoedje op 28-06-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie begrijpen mij weer verkeerd.

Ik heb gewoon het gevoel alsof er veel meer moeite word gedaan voor de echte "NextGen" 360 + PS3, dan voor de Wii. Volgens mij halen ze echt niet het uiterste uit de Wii met bijvoorbeeld SC: Legends.
Jullie weten zelf ook wel dat een groot deel van de ontwikkelaars gewoon games maken voor de 360 + PS3, en dan hebben ze zoiets van: "Laten we de Wii fanbase ook even tevreden houden door hetzelfde spel te porten met veel mindere graphics en nieuwe functies."

Jullie begrijpen mij verkeerd, omdat ik niet goed ben in dingen uitleggen... 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Had gister al even gekeken :P

Nu even kop of munt gooien op Mario of Wario :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:45:
Jullie begrijpen mij weer verkeerd.

Ik heb gewoon het gevoel alsof er veel meer moeite word gedaan voor de echte "NextGen" 360 + PS3, dan voor de Wii. Volgens mij halen ze echt niet het uiterste uit de Wii met bijvoorbeeld SC: Legends.
Jullie weten zelf ook wel dat een groot deel van de ontwikkelaars gewoon games maken voor de 360 + PS3, en dan hebben ze zoiets van: "Laten we de Wii fanbase ook even tevreden houden door hetzelfde spel te porten met veel mindere graphics en nieuwe functies."
Natuurlijk veel mindere graphics, heb je enig idee hoe groot het verschil is tussen de rekenkracht van de 360/PS3 en de Wii? :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik snap wat je bedoelt. Maar dat begint toch ook te veranderen. Kijk naar de nieuwe EA sportspellen die eraankomen. Die hebben vrijwel allemaal heel unieke Wii functies, zoals natuurlijk de controls, speciale trainingsmodi, Mii integratie en (minder speciaal) online multiplayer. Daarbij komen er ook steeds meer spellen aan die wel speciaal voor de Wii gemaakt worden...
PWM schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:46:
[...]
Nu even kop of munt gooien op Mario of Wario :)
Wario Ware is geen spel wat je uren achter elkaar speelt. Het is heel leuk, maar vooral vanwege de multiplayer of even tussendoor. Strikers biedt veel meer diepgang en is gewoon een ongelofelijk leuk arcade voetbalspel. Dus ik zou die kopen :).

[ Voor 35% gewijzigd door Hoedje op 28-06-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga me nou niet expres verkeerd begrijpen. Die games hebben namelijk de graphics van de PSP of PS2. Terwijl de Wii tot een stuk meer in staat is.
Zie ook die Pirates game... Wat een flop ! Waar de PS3/360 versie er redelijk uitzien, is de Wii versie zelfs nog lelijker dan de PSP versie !
Zelfde geldt voor een heleboel andere games. Die worden vanaf de PS2 naar de Wii geport... Belachelijk !

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:51:
Zelfde geldt voor een heleboel andere games. Die worden vanaf de PS2 naar de Wii geport... Belachelijk !
Ja! En nu. Koop je die games niet. Speel je andere spellen. koop een 360 of een ps3. Ik begrijp niet precies wat je probleem is. Het is over het algemeen duidelijk dat veel ps2 games doorgepoort worden naar de wii. En andere wii games lijken op poorts :) Dat is algemeen bekend. Wat wil je er verder over weten?

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dan ook even mijn vorige posts leest, dan zou dat misschien helpen.
Ik vind dat ontwikkelaars gewoon hun best nog niet doen, en dat zie ik nu bijvoorbeeld terug in SoulCalibur: Legends. Ik vroeg dus aan jullie wat jullie daarvan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Soulcalibur is een wii game en geen ps2 poort. Jij pakt nu net de game waar je weinig van kan zeggen. En als zou het gewoon een ps2 poort zijn. De dreamcast versie van soul calibur zag er al mooier uit dan mening ps2 game. Dus daar maak ik me niet druk om.

Maar de wii versie word de wii versie, en geen poort.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 17:31
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:59:
Ik vind dat ontwikkelaars gewoon hun best nog niet doen, en dat zie ik nu bijvoorbeeld terug in SoulCalibur: Legends. Ik vroeg dus aan jullie wat jullie daarvan vinden.
Ik vind dat wel allemaal mario strikers moeten spelen, ziet er beter uit en is nog leuker ook :9

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:59:
Ik denk dat het redelijk eenvoudig is. Voor Multi-Platform games moet je niet op de Wii zijn.

Die zijn op de 360 het mooist, iets minder op de PS3, en matig op de Wii. Ik heb het nu over dit moment, wie weet wat de toekomst brengt.

Ik heb de Wii juist voor de Exclusive Wii games gekocht. De Nintendo brand vind ik leuk, en ik verheug me nu al op Mario Kart (die komt toch wel?).
Moshe85 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:03:
[...]

Ik vind dat wel allemaal mario strikers moeten spelen, ziet er beter uit en is nog leuker ook :9
Dan ga ik die toch maar even halen vanmiddag :)

FF oefenen, en dan dit weekend maar online. Ik zag als nadeel van Offline dat er weinig verschil is met de GameCube versie, en dat komt goed uit. Die heb ik nooit gespeeld ;)

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 28-06-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moshe85 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:03:
[...]

Mijn Strikers is alweer in de verkoop/ruil... Ik vind de game wel leuk, maar ik denk toch dat ik liever een game speel met een verhaal ofzo. Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Soulcalibur is een wii game en geen ps2 poort. Jij pakt nu net de game waar je weinig van kan zeggen. En als zou het gewoon een ps2 poort zijn. De dreamcast versie van soul calibur zag er al mooier uit dan mening ps2 game. Dus daar maak ik me niet druk om.
Maar de wii versie word de wii versie, en geen poort.
Hoe bedoel je, jezelf tegenspreken...

@PWM, true!

Ik heb de Wii ook gekocht voor N-only games, maar af en toe klagen over de kwaliteit van andere games kan toch geen kwaad ? O+

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:53:
Resident Evil 4 en "zuigt" in een zin?
Welke versie je ook koopt, Resi4 is een van de beste games van de afgelopen jaren die ja absoluut niet mag missen.
Uhm... hij zegt toch niet dat RE4 zuigt? 8)7 :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:45:

Jullie begrijpen mij verkeerd, omdat ik niet goed ben in dingen uitleggen... 8)7
Ik krijg de indruk dat jij een aantal dingen compleet verkeerd begrijpt. Soul Calibur Legends is een compleet nieuw spel, speciaal vanaf het begin aan ontworpen voor de Wii, waar dus juist wel moeite voor wordt gedaan.

Een poort is een spel dat al een keer eerder op een andere console of op de PC is uitgebracht en daarna aangepast wordt en opnieuw uitgebracht op een andere console. Soul Calibur Legends is per definitie dus geen poort. Voor een volledige definitie van de term poort kun je hier zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 28-06-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:58
MetroidPrime schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:35:
[...]

Met een beetje zoekwerk kun je de meeste first-party Wii spellen, behalve Zelda, voor rond de €43,- bestellen. Dat geeft wel een beetje aan hoeveel geld winkels verdienen op de verkoop van spellen als dit soort prijzen ook mogelijk zijn.
Hoeveel denk je dat een winkel op een gemiddelde titel winst maakt als ik vragen mag? Voor een duur Wii spel van 59,- is dat meestal rond de 8 a 9 euro en dat zullen sommige wellicht veel vinden, maar dat valt in praktijk erg tegen. Sommige webshops verkopen met slechts een euro winst, maarja die hoeven geen winkel open te houden, personeel te betalen, pand te onderhouden etc. Diezelfde webshops mikken op grote afname en sommige importeren games via oostbloklanden wat weer zorgt voor voor MM praktijken die zo onder de prijs zitten, maar nog steeds veel meer marge draaien (en jou dus eigenlijk nog harder naaien, al denkt de gemiddelde koper van niet). De meeste winkels die niet absurd veel verkopen hebben echt niet zulke gunstige inkooptarieven, dus kijk voortaan ff verder als dat je neus lang is en bash de uitgever ipv de winkelier.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.