Mini Update voor Smash Bros.
Zelda ziet er goed uit, helaas blijven het dezelfde animaties als in Melee. Voorbeeldjes:
- Kleding vormt niet om de persoon heen zeg maar. (Hoe heet dat technisch ? Collision nog iets ?)
- Zelfde geld voor het haar. In plaats van meerdere stukjes haar die individueel bewegen, heb je nu 1 bonk haar dat een beetje wapperd in de wind. Jammer, maar ik weet toch dat het niet stoort als je aan het spelen bent.
Nu luister ik net het nieuwe melodietje: "The Legend of Zelda: Ocarina of Time Medley"
En ik moet zeggen dat het klinkt als muziek in mijn oren ! De muziek in deze game gaat volgens mij echt heel erg goed worden. Maar dat moet ook wel met zoveel mensen die aan de muziek werken.
Ik ben benieuwd wat er allemaal in de game komt. Er word gezegd dat deze game een voorbeeld word voor alle toekomstige online Wii games. Ik hoop wel dat ze de Adventure mode erin laten... Die speel ik nog steeds vaak.
[Dromenland Modus] [nerd post]
Waar ik eigenlijk wel zin in heb, is een MMORPG Pokemon op de Wii. Ik heb het al eens meer gezegd. Nintendo zou zo'n game moeten maken ! Wel een beetje trouw blijven aan hun roots, dus niet een soort Colloseum ofzo maken. (Dat was echt een crappy game)
Ik zie het echt helemaal voor me...
- Interactieve wereld vol Pokemon, Trainers en Quests.
- Als je een Pokemon spot, gooi je real time een Pokeball op zijn knar. (ipv dat je in zo'n battle komt)
- Je ziet de Pokemon ook echt leven zeg maar. Vogels in de boom, of die vliegen over. Insecten beetje rond te scharrelen in het gras.
- Legendary's blijven Legendary, en zijn heel erg moeilijk te vinden, en niet te vangen.
- Je hebt verschillende gebieden voor verschillende Trainers, wil je naar het volgende gebied, zul je de lokale gymleader moeten verslaan.
- Je kunt op een vlieg type klimmen, en real time ergens heel vliegen en weer landen.
- Je kunt sommige Pokemon besturen (Erop klimmen)
- Je kunt je eigen huisje kopen, en een eigen shop openen.
- Pokemon kunnen geruild worden.
- Je kunt goed of slecht worden. Ga je bij Team Rocket ? of ga je het goede pad op ?
Zo kan ik nog wel wat dingen bedenken. Maar helaas komt er toch nooit zo'n game.
Ik heb voor vandaag weer genoeg gepost, dus: "Ik hou het weer voor geziiiieeeeeeeennn!!!" "Meowth"
[/Dromenland Modus] [/nerd post]