Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 85 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.719 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
Dankzij de wii is er een nieuw fenomeen. Wii spellen die geport worden naar PC.
Net even de nieuwe Harry Potter demo gedownload. Om een spreuk te doen moet je met je muis een beweging maken ipv je wii remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 00:59:
heb net 45 minuten wii sports gedaan en ben echt kapot man, door dit apparaat ga ik echt veel afvallen.

Ik hoop dat ze meer tennis games gaan uitbrengen, misschien iets als virtua tennis voor de wii, en wat kaart spelletjes want ik wil heel graag kaartspellen online spelen.

het beeld met de scart kabel is te doen maar heb toch maar een component kabel besteld voor betere kleuren en strakker beeld.
Er bestaat een pokerspel voor de Wii. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar het krijgt geen goede recensies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
losealot schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 05:37:
Dankzij de wii is er een nieuw fenomeen. Wii spellen die geport worden naar PC.
Net even de nieuwe Harry Potter demo gedownload. Om een spreuk te doen moet je met je muis een beweging maken ipv je wii remote.
Dat moest ook al in de eerste Harry Potter spel op de PC ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Update voor Smash Bros.

Zelda ziet er goed uit, helaas blijven het dezelfde animaties als in Melee. Voorbeeldjes:
- Kleding vormt niet om de persoon heen zeg maar. (Hoe heet dat technisch ? Collision nog iets ?)
- Zelfde geld voor het haar. In plaats van meerdere stukjes haar die individueel bewegen, heb je nu 1 bonk haar dat een beetje wapperd in de wind. Jammer, maar ik weet toch dat het niet stoort als je aan het spelen bent.

Nu luister ik net het nieuwe melodietje: "The Legend of Zelda: Ocarina of Time Medley"
En ik moet zeggen dat het klinkt als muziek in mijn oren ! De muziek in deze game gaat volgens mij echt heel erg goed worden. Maar dat moet ook wel met zoveel mensen die aan de muziek werken.

Ik ben benieuwd wat er allemaal in de game komt. Er word gezegd dat deze game een voorbeeld word voor alle toekomstige online Wii games. Ik hoop wel dat ze de Adventure mode erin laten... Die speel ik nog steeds vaak. :P

[Dromenland Modus]
[nerd post]
Waar ik eigenlijk wel zin in heb, is een MMORPG Pokemon op de Wii. Ik heb het al eens meer gezegd. Nintendo zou zo'n game moeten maken ! Wel een beetje trouw blijven aan hun roots, dus niet een soort Colloseum ofzo maken. (Dat was echt een crappy game)
Ik zie het echt helemaal voor me...
- Interactieve wereld vol Pokemon, Trainers en Quests.
- Als je een Pokemon spot, gooi je real time een Pokeball op zijn knar. (ipv dat je in zo'n battle komt)
- Je ziet de Pokemon ook echt leven zeg maar. Vogels in de boom, of die vliegen over. Insecten beetje rond te scharrelen in het gras.
- Legendary's blijven Legendary, en zijn heel erg moeilijk te vinden, en niet te vangen.
- Je hebt verschillende gebieden voor verschillende Trainers, wil je naar het volgende gebied, zul je de lokale gymleader moeten verslaan.
- Je kunt op een vlieg type klimmen, en real time ergens heel vliegen en weer landen.
- Je kunt sommige Pokemon besturen (Erop klimmen)
- Je kunt je eigen huisje kopen, en een eigen shop openen.
- Pokemon kunnen geruild worden.
- Je kunt goed of slecht worden. Ga je bij Team Rocket ? of ga je het goede pad op ?

Zo kan ik nog wel wat dingen bedenken. Maar helaas komt er toch nooit zo'n game.
Ik heb voor vandaag weer genoeg gepost, dus: "Ik hou het weer voor geziiiieeeeeeeennn!!!" "Meowth" :D
[/Dromenland Modus] [/nerd post]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik heb net een mail gestuurd naar Dimension Plus over Manhunt 2, en die hadden het volgende te zeggen over de release in NL:
Wij hebben op dit moment nog geen ander nieuws dan dat het half juli zou
moeten verschijnen. Of dat daadwerkelijk gaat gebeuren is nog maar de
vraag. Zodra we meer weten, wordt dat meteen aangepast op onze site.
[fingers crossed]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
kassemans schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:31:
Misschien een domme vraag,

Ik wil deze bestellen, ziet er wel leuk uit in vergelijking met anderen. Gaat dat geen problemen geven ivm voltage verschillen in Amerika en Nederland? Weet niet of die er uberhaupt zijn maar better safe then sorry.

Heeft er toevallig ook iemand al ervaring met deze shop? (www.dealextreme.com)
Ik heb die bij de Dixons gekocht. Wel een stukkie duurder :( €35,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kassemans schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:31:
Misschien een domme vraag,

Ik wil deze bestellen, ziet er wel leuk uit in vergelijking met anderen. Gaat dat geen problemen geven ivm voltage verschillen in Amerika en Nederland? Weet niet of die er uberhaupt zijn maar better safe then sorry.

Heeft er toevallig ook iemand al ervaring met deze shop? (www.dealextreme.com)
Ik ben dan zo'n iemand die beschermhoesjes om de controllers heeft. Werkt dat een beetje met die opladers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terb
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 13:16
Ik heb hier zelf ook naar zitten kijken en het gaat niet werken. Ten eerste twijfel ik of je controllers dan nog in het oplaadstation passen en ten tweede, je schermt dan de oplaadpunten af (http://www.dealextreme.com/productimages/sku_4090_2.jpg) dus ik ben bang dat je dan telkens je beschermhoesje er af moet halen. Dat is tenminste de reden waarom ik ze niet heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan maar lekker oplaadbare batterijen. Die hoesjes zijn namelijk best relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zijn er eigenlijk ook iets van leren hoesjes ofzo? Krijg van die zweethanden na een tijdje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nicole Kidman leent gezicht aan Nintendo

http://www.depers.nl/ente...in-campagne-Nintendo.html

Of ik hier nou meer games door zal kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:27:

Ligt eraan in wat voor soort games ze gaat verschijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Plurk. schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:34:
[...]

Bij de Dixons verkopen ze die Protech houder, neem aan dat je die hebt, ziet er op zich ook wel strak uit! Werkt hij goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Plurk. schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:34:
[...]

Hebben ze daar die Wii Remote laders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Helsie schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:35:
[...]
Hebben ze daar die Wii Remote laders?
Zoekt en gij zult vinden:
http://www.dixons.nl/De_o...tion.7086169/default.aspx

wel inclusief twee accu's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:27:

Welke games? Dan zullen ze toch eerst eens wat moeten gaan releasen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:51:
[...]

Welke games? Dan zullen ze toch eerst eens wat moeten gaan releasen hier.
Dat valt op zich wel mee hoor, zie Topic start!!!

Tevens staat in het bericht dat ze 'More brain training from Dr. Kawashima' gaat promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
Gisteren even Mario Party opgehaald, de laatste versie die ik daarvan heb gespeeld was op de N64. Toen was het nog zo dat je na (vrijwel) iedere beurt een minigame moest spelen, ik merk echter dat ze dat systeem aangepast hebben? Nu kom ik vrijwel altijd op een rood of een blauw vakje en krijg ik muntjes erbij of nemen ze ze af, echter maar eens per 4 beurten gemiddeld een mini game.

Speel ik de verkeerde borden, heb ik iets verkeerd ingesteld (volgens mij niet namelijk) of is het spel gewoon veranderd? Vind het erg jammer namelijk, de mini games zijn toch het leukste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels is het wel te merken dat de Wii beter leverbaar wordt, was laatst bij Dimension Plus aan het rondneuzen en daar vlogen ze werkelijk over de toonbank.
Nu nog ff de goeie games deze kant op sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hmm... Nog meer mensen er met tennis last van dat de controller soms ineens uitgaat?

Lampjes uit en geen reaktie...
Even op een knopje drukken en het is over, maar tis vaak op lullige momenten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
MikeyMan schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:26:
Hmm... Nog meer mensen er met tennis last van dat de controller soms ineens uitgaat?

Dan speel je hele lange potjes ofzo? Je kunt het voorkomen door 'preventief' af en toe op een knopje te drukken. Dan reset je elke keer de standby "timer".
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:24:
Inmiddels is het wel te merken dat de Wii beter leverbaar wordt, was laatst bij Dimension Plus aan het rondneuzen en daar vlogen ze werkelijk over de toonbank.
Nu nog ff de goeie games deze kant op sturen :P
Yep, bij de Bart Smit bij ons in de wijk dacht ik 'YEAH de laatste is voor mij!' en er staat gewoon steeds weer een nieuwe, dus misschien dat de tekorten eindelijk opgelost zijn. Vrienden van ons zagen onze Wii en hebben dezelfde avond nog 2 Wii's bij de Makro gekocht, dus ook daar zijn ze beter leverbaar.

[ Voor 40% gewijzigd door Helsie op 26-06-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat lijkt me niet... Tis vaak erg vlot achter elkaar...

Heb er ook alleen met tennis last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
MikeyMan schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:29:
Dat lijkt me niet... Tis vaak erg vlot achter elkaar...

Heb er ook alleen met tennis last van...
misschien dat door de snelle beweging er even geen contact is met de batterij, en hij daardoor uitschakelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:22:
[Dromenland Modus] [nerd post]
Waar ik eigenlijk wel zin in heb, is een MMORPG Pokemon op de Wii. Ik heb het al eens meer gezegd. Nintendo zou zo'n game moeten maken ! Wel een beetje trouw blijven aan hun roots, dus niet een soort Colloseum ofzo maken. (Dat was echt een crappy game)
Ik zie het echt helemaal voor me...
- Interactieve wereld vol Pokemon, Trainers en Quests.
- Als je een Pokemon spot, gooi je real time een Pokeball op zijn knar. (ipv dat je in zo'n battle komt)
Waarom niet een battle mode realtime in het veld waar je zit. Deze battle kan dan weer verstoord worden door andere spelers. Zoals Team rocket ook in de tekenfilm doet zegmaar :)
- Je ziet de Pokemon ook echt leven zeg maar. Vogels in de boom, of die vliegen over. Insecten beetje rond te scharrelen in het gras.
- Legendary's blijven Legendary, en zijn heel erg moeilijk te vinden, en niet te vangen.
- Je hebt verschillende gebieden voor verschillende Trainers, wil je naar het volgende gebied, zul je de lokale gymleader moeten verslaan.
Weer het gebruik van HM (Hidden machines) om pokemon speciale gaven als Swim, Fly, Dig, Teleport, Dive, Strength, Cut etc.. aan leren om bepaalde gebieden te openen enzo.
- Je kunt op een vlieg type klimmen, en real time ergens heel vliegen en weer landen.
- Je kunt sommige Pokemon besturen (Erop klimmen)
Zie hierboven
- Je kunt je eigen huisje kopen, en een eigen shop openen.
- Pokemon kunnen geruild worden.
- Je kunt goed of slecht worden. Ga je bij Team Rocket ? of ga je het goede pad op ?
Ik zou wel mogelijkheid erin doen om goed of slecht te worden, maar wel dat je jouw eigen team (guild) kan samenstellen en een naam + teamcolors kan geven ofzo.
Zo kan ik nog wel wat dingen bedenken. Maar helaas komt er toch nooit zo'n game.
Ik heb voor vandaag weer genoeg gepost, dus: "Ik hou het weer voor geziiiieeeeeeeennn!!!" "Meowth" :D
[/Dromenland Modus] [/nerd post]
Maar erg leuk idee waar ik ook al kweenie hoe op zit te wachten eigenlijk :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Werkelijk niet te begrijpen..

Ik heb ergens in Januari of begin Februari een Wii gereserveerd bij Bart Smit..en jawel...ze hebben hem nu al in voorraad! Het heeft slechts 5 maanden geduurd...

Is er iemand die een Wii nodig heeft?

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
dedominee schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:48:
Gisteren even Mario Party opgehaald, de laatste versie die ik daarvan heb gespeeld was op de N64. Toen was het nog zo dat je na (vrijwel) iedere beurt een minigame moest spelen, ik merk echter dat ze dat systeem aangepast hebben? Nu kom ik vrijwel altijd op een rood of een blauw vakje en krijg ik muntjes erbij of nemen ze ze af, echter maar eens per 4 beurten gemiddeld een mini game.

Speel ik de verkeerde borden, heb ik iets verkeerd ingesteld (volgens mij niet namelijk) of is het spel gewoon veranderd? Vind het erg jammer namelijk, de mini games zijn toch het leukste!
Dit systeem wordt in ieder geval vanaf Mario Party 4 gehanteerd.
Als iedereen geweest is krijg je een minigame, en je kunt eventueel nog minigames tegenkomen op het bord.
Ik heb de N64 versies nooit gespeeld. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
ik kom toch vrij maak minigames tegen :) soms frustrerend als je net lekker op gang bent...zeer verslavende game...zelfs singleplayer is leuk, alleen kunnen sommige potjes zo lang duren.

[ Voor 43% gewijzigd door Vassie18 op 26-06-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15
Heb eindelijk ook een Wii weten te bemachtigen tijdens mijn vakantie in Florida. Heb er wel een ochtend voor in de rij voor moeten staan bij Circuit City, en was nummer 10, van de 12 beschikbare Wiis. Thuis in NL alles aangesloten en het werkt prima. Had voor de vakantie al een NL adapter bij Nintendo besteld, dus kon mooi zonder step down converter aan de slag. Ben er erg tevreden over tot nu toe, het maken van de Miis was al super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Laatst online: 17:51
MikeyMan schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:26:

Ja, dat heb ik ook soms... erg vervelend. Ik weet nog niet precies waardoor het komt, maar door op een knopje te drukken, gaat de controller idd weer aan. Preventief op een knopje drukken kan het eigenlijk niet zijn, want ik druk bijna altijd de replays weg door op een knopje te drukken... Wat ik nu wel doe, is dat ik altijd even controleer of hij nog aan staat voordat ik een service moet terugslaan (door gewoon even de controller te bewegen). Je went er aan, maar het is wel vervelend. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Volgens mij gebeurt het vooral bij het "draaien" (om de lengterichting)... En soms gewoon echt direct achter elkaar... Doet ie het één slag, en de volgende niet...

Overigens; ben ik de enige die vindt dat baseball net ff iets te lastig is? Of ligt dat echt aan m'n skills...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 16:32
Ik vind Baseball ook vrij lastig. Soms gaat het gewoon super, maar vaak heel slecht. Mijn vriendin daarentegen doet het altijd goed.

Ik heb ook weleens bij Bowlen dat de bal altijd een bepaald effect heeft. Ook wanneer ik de wii-mote de andere kant op kantel gaat de bal met een afwijking naar de verkeerde kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Yepz... Tis erg lastig met bowlen een bal rechtsaf te gooien... Levert je een vette polsverrekking op...

Bewegingen zijn niet altijd consequent... Heb ik bij tennis ook, hoewel ik er daar achter ben dat het effect vooral in de longtitudinale draaiing zit... Bij bowlen is het helaas minder duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: 'Sony maakt Wii-kloon van PlayStation 2'

Als dit waar is dan denk ik dat er weer mooie rechtzaken gaan komen. Playstation 1 was ook al een gevecht tussen Sony en Nintendo.

Dit klopt echter niet: De grafische kracht van de PS2 is vergelijkbaar met die van de Nintendo-console

De Gamecube was al krachtiger dan de PS2 dus de Wii zeker!

Lees vooral het originele artikel ook!
http://blog.wired.com/games/2007/06/opinion-if-sony.html

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 14:41 . Reden: Originele url er bij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:35:

Als dit waar is dan denk ik dat er weer mooie rechtzaken gaan komen. Playstation 1 was ook al een gevecht tussen Sony en Nintendo.

Dit klopt echter niet: De grafische kracht van de PS2 is vergelijkbaar met die van de Nintendo-console

oh oh... Chris Kohler is at it again...

Dat "grafische kracht vergelijkbaar" is niet eens zo ver gezocht als je kijkt naar het huidige Wii aanbod tegenover een game als God of War 2. Hoewel de Wii games als Brawl, Galaxy en Prime 3 vele malen mooier zijn maar dat terzijde... Ik denk persoonlijk niet dat Sony zoiets doet, een prijsdaling voor de PS2 zit er denk wel aan te komen. Hoewel ik niet snap hoe dit in Sony's roadmap past... een nog goedkopere PS2 zal klanten niet overhalen om een PS3 te kopen. Je zou zeggen dat ze juist de PS3 meer aandacht moeten geven, de PS2 zal nog wel wat jaartjes mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bestelling van Wii Play + controller is inderdaad netjes geannuleerd door GCshop...
Ben alleen wat creditcard-transactiekosten kwijt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 21:34
MikeyMan schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:29:
Yepz... Tis erg lastig met bowlen een bal rechtsaf te gooien... Levert je een vette polsverrekking op...

Bewegingen zijn niet altijd consequent... Heb ik bij tennis ook, hoewel ik er daar achter ben dat het effect vooral in de longtitudinale draaiing zit... Bij bowlen is het helaas minder duidelijk...
het is zo dat de bal altijd naar het midden hooked/afwijkt. ga maar eens links op de baan staan. Verder licht het er aan hoe hard je versnelt na het los laten dacht ik (ben er zelf ook nog niet voor 100% achter). Kijk eens op youtube ed. naar pba wedstrijden, dan zie je dat veel schuin door het midden gooien en dan terug komen bij het midden, moet je maar eens proberen bij de wii. Verder vindt ik het wel vervelend als je te schuin gooit dat hij naar de hoek pins gaat en niet mee naar het midden komt :(.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
MikeyMan schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:29:

Voor het bowlen zijn er 2 opties:
1:verplaats/verdraai jezelf met de pijltjestoetsen voor het gooien en gooi een mooie rechte bal
2.1: houd de wiimote normaal vast
2.2: tilt/draai hem naar rechts (werkt bij mij geweldig om mijn afwijking naar links te compenseren)

[cheatmodus]
Mocht je echt slecht zijn in bowlen kun je natuurlijk zo'n ding maken en voortaan alle wedstrijden winnen.[/cheatmodus]

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Of.. bowlen doe je zo:
Ga iets naar rechts, zodat hij net half over het eerste puntje staat. Gooi dan de bal, maar hou hem expres te lang vast zodat de bal te hoog gaat (dus eigenlijk gooi je dan niet mooi). Maarrrrr.. doordat de bal door de lucht vliegt, heb je minder afwijking (geen) en gooi je dus een mooi rechte bal.

Trouwens, als je de bal minder hard gooit, kan je ook beter het effect controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Bij bowlen maakt het ook uit hoe de bal op de baan komt, als hij met een boogje valt heeft effect weinig zin.
Als je hem soepel over de baan gooit werkt het effect wel goed. En houd er rekening mee dat een rechtshandig persoon automatisch effect naar links geeft omdat je schouder zorgt dat je arm draait. :P

Baseball is retesimpel, het gaat puur om de timing, meer niet.
Op wat kramp en zweet na is het redelijk makkelijk om homeruns te slaan. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:35:

Hmm, als ik het artikel zo lees, dan gaan ze er vanuit dat sony zich met de PS2 weer in de 'normale' console strijd zou willen mengen.
Als sony echt een wii-kloon van de PS2 gaat maken, dan denk ik dat ze dit doen met oog op de kinder markt. Bij de PSone zag je volgens mij ook dat er vooral van die disney games op uit kwamen toen de PS2 uit was. Het apparaat was toen natuurlijk goedkoop en met dat soort games erbij leuk om thuis neer te zetten voor je kind van 8. Hetzelfde zouden ze met de PSii (:) ) kunnen doen, lage prijs en super simpele games voor kleuters. Maar ik kan me niet voorstellen dat het apparaat iets in te brengen zal hebben tov de nieuwe consoles in zijn vernieuwde vorm.
Maargoed, we zullen wel zien wat hier waar van is en hoe het uit gaat pakken. Als ik maar leuke games kan spelen dan vind ik alles prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

GRRR!

Drie potjes op rij verloren door een uitvallende controller... Niet geinig... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:49:
[...]

oh oh... Chris Kohler is at it again...

Dat "grafische kracht vergelijkbaar" is niet eens zo ver gezocht als je kijkt naar het huidige Wii aanbod tegenover een game als God of War 2. Hoewel de Wii games als Brawl, Galaxy en Prime 3 vele malen mooier zijn maar dat terzijde... Ik denk persoonlijk niet dat Sony zoiets doet, een prijsdaling voor de PS2 zit er denk wel aan te komen. Hoewel ik niet snap hoe dit in Sony's roadmap past... een nog goedkopere PS2 zal klanten niet overhalen om een PS3 te kopen. Je zou zeggen dat ze juist de PS3 meer aandacht moeten geven, de PS2 zal nog wel wat jaartjes mee gaan.
Als Sony deze actie inderdaad gaat uitvoeren, is een ultieme wanhoopsactie van Sony en mogelijk zelfs de doodssteek voor het PlayStation merk. Er komt alleen maar meer en meer verwarring voor de consument, wat is immers het hoofdplatform van Sony? De PS3 zou de PS2 moeten vervangen, maar er komen veel meer (en betere) spellen op de PS2 uit dan op de PS3. De PS3 raakt ook nog eens in een rap tempo exclusives kwijt aan de Xbox 360 en zelfs de Wii. God of War 2 kwam al exclusief op de PS2 uit, dus als Sony nog meer aandacht schenkt aan de PS2, dan is de PS3 al zo goed als dood.

De installed base van de PS2 is veel hoger dan die van de Wii. Het probleem is echter dat de installed base van een nieuwe controller weer helemaal bij 0 moet beginnen. Je moet eerst third-parties zover zien te krijgen dat ze hun Wii-exclusieve spellen ook geschikt gaan maken voor de nieuwe controller en dat de bestaande PS2 bezitters ook de nieuwe controller gaan kopen. Tegen de tijd dat dat voor elkaar is ligt de installed base van de Wii al boven die van de Gamecube en Xbox 1. Het is dan nog de vraag of developers het risico durven nemen om spellen te gaan ontwikkelen voor de PSTwoo. De 'nieuwe' console zou erg gehaast in de markt gezet zijn en zou zich ook nog eens moeten gaan bewijzen.

Voor iedere die wil weten hoe groot het verschil in kracht tussen de Gamecube en de PS2 ongeveer is moet je deze link(waarschuwing: mogelijke RE4 spoilers) bekijken. Deze website toont het verschil tussen de Gamecube en PS2 versies van Resident Evil 4. Vooral het filmpje van het lava-level laat een gigantisch verschil zien tussen beide consoles. De Wii is dan ook nog eens een stuk krachtiger dan de Gamecube, dus dat belooft nog wat.
MikeyMan schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:17:
GRRR!

Drie potjes op rij verloren door een uitvallende controller... Niet geinig... :X
Weet je zeker dat de batterijen niet leeg zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 26-06-2007 16:26 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Volgens de wii niet....

Maar ik denk toch dat het ligt aan hoe strak de batterijen in het apparaat zitten... Ze zijn los te duwen...

Ben vrij sterk, en misschien dat ik toch iets te enthousiast sla... :P

Heb ze er opnieuw ingedaan, en nu lijkt het beter te gaan... 40-0 40-0 :D

[ Voor 15% gewijzigd door MikeyMan op 26-06-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

MikeyMan schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:30:
Volgens de wii niet....

Maar ik denk toch dat het ligt aan hoe strak de batterijen in het apparaat zitten... Ze zijn los te duwen...

Lijkt me duidelijk een batterij probleem. Dezelfde symptomen heb je zodra de batterij leeg is, maar dat is niet het geval zeg je. Bovendien heb je het ook niet bij andere games.

Kortom: de batterijen zullen inderdaad te veel schuiven bij heftige bewegingen. Vast-tapen, vulling gebruiken (foam o.i.d.) of betere batterijen halen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21
MetroidPrime schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:25:
[...]

Weet je zeker dat de batterijen niet leeg zijn?
Precies wat ik dacht. Dan heb je exact hetzelfde. Elke keer controller uit en als je knopje weer indrukt gaat ie weer aan. En batterijen zijn hoogstens van boven naar beneden te bewegen met wat moeite, niet de tennis beweging dus.
MikeyMan schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:44:
Werkt die batterijweergave van die wii niet goed dan?
Geen idee, vervang ze en see if it happens again :)
Hoe lang zitten ze er al in?

[ Voor 38% gewijzigd door jip_86 op 26-06-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

edit: heb hem vrijdag pas uitgepakt... In totaal misschien een uur of vijf mee gespeeld...

Overigens; na het omdraaien van de batterijen doet ie het al een tijdje prima... En zoals gezegd; bij andere games nergens last van...

[ Voor 68% gewijzigd door MikeyMan op 26-06-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Het kan bij mij ook wel zo zijn dat de batterijen leeg zijn... ik zal de batterijen eens vervangen. :) Heb vandaag weer een setje rechargebles gekocht (2700 mAh. :P Wel duur, maar goed, ze gaan lang mee! :P)

Heb vandaag trouwens ook de Nyko wireless sensor bar besteld, volgens DCEmu Forums (http://www.dcemu.co.uk/vb...d.php?p=444285#post444285 leuke site trouwens, erg handig voor Wii bezitters, leuke reviews! Zet hem in je RSS reader. :P) de beste wireless... ook maar even een setje component kabels besteld, ik verwacht ze voor het weekend te hebben voor m'n feestje met beamer en Wii. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
MikeyMan schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:44:

edit: heb hem vrijdag pas uitgepakt... In totaal misschien een uur of vijf mee gespeeld...

Overigens; na het omdraaien van de batterijen doet ie het al een tijdje prima... En zoals gezegd; bij andere games nergens last van...
Gebruik je oplaadbare batterijen? Wellicht leveren deze een te laag of niet constant voltage waardoor hij wegvalt... Probeer eens duracel batterijen om dit te testen.
ChrisM schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:58:
Heb vandaag trouwens ook de Nyko wireless sensor bar besteld, volgens DCEmu Forums (http://www.dcemu.co.uk/vb...d.php?p=444285#post444285 leuke site trouwens, erg handig voor Wii bezitters, leuke reviews! Zet hem in je RSS reader. :P) de beste wireless... ook maar even een setje component kabels besteld, ik verwacht ze voor het weekend te hebben voor m'n feestje met beamer en Wii. :)
Waar heb je die besteld?

[ Voor 32% gewijzigd door Deddiekoel op 26-06-2007 17:24 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Deddiekoel schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 17:23:
[...]

Gebruik je oplaadbare batterijen? Wellicht leveren deze een te laag of niet constant voltage waardoor hij wegvalt... Probeer eens duracel batterijen om dit te testen.
Nopes... Zijn de origineel bijgeleverde Panasonic batterijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:19

Snippertje

Light up your life

MikeyMan schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 17:27:
[...]

Nopes... Zijn de origineel bijgeleverde Panasonic batterijen...
Die batterijen deden bij mij ook raar. De bijgeleverde. Begin was alles goed, maar opeens begonnen ze raar te doen :S Vervolgens heb ik ze eruit gehaald en in me MP3 gestopt om te kijken hoeveel batterij er nog was. Bleek gewoon bijna leeg. Nieuwe batterijen (goede oplaadbare) doen het perfect :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
[...]

Voor iedere die wil weten hoe groot het verschil in kracht tussen de Gamecube en de PS2 ongeveer is moet je deze link(waarschuwing: mogelijke RE4 spoilers) bekijken. Deze website toont het verschil tussen de Gamecube en PS2 versies van Resident Evil 4. Vooral het filmpje van het lava-level laat een gigantisch verschil zien tussen beide consoles. De Wii is dan ook nog eens een stuk krachtiger dan de Gamecube, dus dat belooft nog wat.
Nou vergelijk je een game die is gemaakt voor de GC, met een versie van dat spel wat gepoort is. Dat is natuurlijk niet eerlijk vergelijken.

Overigens geloof ik er niks van dat Sony dit gaat doen...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien iemand die de Wii gebruikt in combinatie met een Full HD scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik niet ben bang dat het grafish er niet meer uit ziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik heb een 720p scherm van 94 cm (dus helaas geen 1080p) maar hier ziet alles er in iedergeval goed uit. Dus dat zal verder niet zoveel verschil maken met een 1080 scherm. Alleen ff van tevoren goed kijken dat de component ingang wel alle formaten slikt en niet zoals sommige hier met hun philips alleen 480i/p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 19:00:
Is er misschien iemand die de Wii gebruikt in combinatie met een Full HD scherm?
ik heb hem aangesloten op een 40" sony bravia full HD met de standaard composiet kabel, en ik vind het er behoorlijk goed uitzien. Ik vrees wel dat ik meer kartels ga zien als ik hem met een component kabel zou aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 09:16
Jah ikke, alleen mn Wii is nog niet binnen :'(

Iemand hier die hem onlangs binnen heeft gekregen via Wehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:53

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ja.

Je moet dan zeker een component kabel gebruiken om het nog een beetje toonbaar te maken, het beeld is gewoon even goed als op een standaard breedbeeldtelevisie.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
http://www.sniptech.nl

Ze hebben hem al voor me ingepakt en ik krijg hem morgen (maar ben pas vrijdag weer bij m'n ouders thuis waar voorlopig de Wii nog staat...)

Ze hebben daar trouwens ook een goedkopere versie, maar deze komt beter uit de reviews. En ach, ok... het is 2x zo duur (25 euro ipv 12.50), maar goed... je koopt zo'n ding maar 1x, dan koop ik liever de duurdere dat het goed is enzo... :)

[ Voor 27% gewijzigd door ChrisM op 26-06-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:46:
[...]

Ik ben dan zo'n iemand die beschermhoesjes om de controllers heeft. Werkt dat een beetje met die opladers?
Ik heb er al twee kapot getrokken :( dus dat werkt niet echt met een oplader.
Nu maar zonder hoesjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand mischien enig idee wanneer battalions wars voor de wii uit komt???
staat niet in de lijst van dit topic er staat 2007 bij maar meer niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45

Wow, die dynamische belichting bij die bliksemflits is mooi! _/-\o_ Heb ik op de Wii nog niet gezien eigenlijk, zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Woohooo!
Morgen is de grote dag. Ik ga een Nintendo Wii halen. Wordt heel veel winkels afgaan om te kijken of ze er een hebben :9
Ik heb er zin in :o Ik heb sinds de Gameboy Advance geen console meer gekocht :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb laatst ok voor het eerst de Wii via component mogen aanschouwen (op een HD ready Bravia).
Ik vond het er goed uitzien (wel meer kartels), het had imo een stuk meer de next-gen vibe doordat alles zo helder was. Ik wil nu best een HDTV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:29:
heeft iemand mischien enig idee wanneer battalions wars voor de wii uit komt???
staat niet in de lijst van dit topic er staat 2007 bij maar meer niet :/
Verenigde Staten: 24 september
Europa: onbekend, als Sinterklaas en Hemelvaart op een dag vallen dit jaar...
14 september komt Super Paper Mario pas uit... kun je nagaan hoe erg Nintendo Europa achterloopt. 8)7
Deddiekoel schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:22:
Ik heb laatst ok voor het eerst de Wii via component mogen aanschouwen (op een HD ready Bravia).
Ik vond het er goed uitzien (wel meer kartels), het had imo een stuk meer de next-gen vibe doordat alles zo helder was. Ik wil nu best een HDTV!
HD schermen maken mooie/scherpe games nog mooier. Bijvoorbeeld Sonic and the Secret Rings, Excite Truck etc. Alleen spellen die van zichzelf al blurry zijn of niet breedbeeld worden nog lelijker op HD. DBZ: Budokai Tenkaichi 2 is op HD om te huilen. Hetzelfde geld voor Red Steel en een aantal andere games. De resultaten verschillen per spel.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 18:01:
[...]

Nou vergelijk je een game die is gemaakt voor de GC, met een versie van dat spel wat gepoort is. Dat is natuurlijk niet eerlijk vergelijken.

Ik vind het wel een eerlijke vergelijking. Het spel behoort op beide consoles tot de grafisch meest indrukwekkende spellen op die console. Op de Gamecube is het het grafisch meest indrukwekkende spel en op de PS2 behoort het zeker tot de top 3(God of War ziet er misschien beter uit?). Het is niet zo dat ik het lelijkste PS2 spel met het mooiste Gamecube spel vergelijk.

Het maakt verder niet uit, want Sony heeft het hele verhaal ontkend.
This rumor is absolutely not true. There are currently no plans to add motion-sensing capability to the PlayStation 2 controller.
Bron

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Vanitas schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 18:01:
[...]

De PS2 port is niet zomaar een port die even er bij is gedaan. Er is behoorlijk wat effort in gaan zitten om alles op de PS2 draaiende te krijgen. Tevens hebben ze extra missies toegevoegd. Dus ik denk ook dat het een redelijk goede vergelijking is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05-2023
Rakkerzero schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:03:
Woohooo!
Morgen is de grote dag. Ik ga een Nintendo Wii halen. Wordt heel veel winkels afgaan om te kijken of ze er een hebben :9
Ik heb er zin in :o Ik heb sinds de Gameboy Advance geen console meer gekocht :+
Bel anders de Toys 'r us. Gisteren een krantje gezien dat ze weer hadden (zij hebben hem ook daadwerkelijk als ze het in hun krantje vermelden) Meestal komt bij hun op dinsdag de spullen binnen. Dus als je geluk hebt, kun je nog eentje krijgen.

Weet iemand trouwens hoe je bij Tennis in Wii Sports een backhand slice kunt uitvoeren? Als ik die beweging maak, dan reageert m'n poppetje niet... :(.
Ik zie de computer ook wel eens "zijwaarts" effect geven; ze slaan de bal naar me toe, en stuitert dan opeens een naar onverwachtse richting. Kunnen spelers dit ook?

[ Voor 10% gewijzigd door hing op 27-06-2007 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 14:06

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

MikeyMan schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:30:
Volgens de wii niet....

Ik had het ook bij een bepaald type batterijen. Een briefje tussen het klepje en de batterijen lostte het probleem op.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmh01
  • Laatst online: 07-01-2023
Die backhand-slicebeweging is goed te doen: maak je beweging van schouderhoogte naar navelhoogte....

[ Voor 10% gewijzigd door remmh01 op 27-06-2007 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de nieuwe update op smashbros.com ? Zit op werk en kan et niet zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:03:
Wat is de nieuwe update op smashbros.com ? Zit op werk en kan et niet zien..
Bananenschillen :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA heeft de data van hun nieuwe sportsspellen bekend gemaakt:

Madden 08 - August 17th (NA) August 24th (Europe)

Tiger Woods 08 - August 28th (NA) August 31st (Europe)

NBA Live 08 - October 2nd (NA) October 4th (Europe)

Verder meer info over Fifa 2008 --> http://gonintendo.com/?p=20311#more-20311.

En nog een filmpje van de nieuwe Tiger Woords: http://www.jeux-france.co...pga-tour-08-en-video.html.

Tot slot, het kanaal voor nieuwe downloadbare originele content, WiiWare, komt pas in 2008: http://blog.newsweek.com/...-on-nintendo-wiiware.aspx. Goede nieuws is dat Nintendo ook dingen daarvoor gaat ontwikkelen. Waarschijnlijk komt er vandaag nog meer info over.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
IK ben toch erg benieuwd naar FIFA08. Deze compleet andere aanpak trekt me toch wel. Ik ga er namelijk van uit dat het echt goed moet werken om het speel perspectief te veranderen.
Ook ben ik benieuwd was PES08 voor de Wii zal brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Gisteren heeft m’n vriendin Zelda gekregen (en ik dus ook). Waren laat thuis dus maar even kunnen kijken.

Even ter introductie. Ik heb tot de Wii nooit iets met gameconsoles gehad. Vond de besturing met die gamepads maar niks. Heb de afgelopen jaren vooral Medal of Honour en veel Halo gespeeld. Adventures kan ik ook altijd aardig de tijd mee verdrijven.

Op de Wii vindt ik echter racespellen ook wel leuk. Sports vindt ik echt super.

Maar goed, terug naar het hier veelgeprezen Zelda.
T.o.v. van Play en Sports zijn de graphics natuurlijk vele malen mooier. Ik heb echter wel het idee dat het beeld teveel ‘interlaced’ is of zoiets? (ik kijk via component op een Panasonic 42PV70 plasma).

Het eerste wat mij opvalt bij dit spel is het geluid. Alle ‘conversaties’ moet je lezen en worden niet gesproken. Moet eerlijk zeggen dat ik dat niet helemaal van deze tijd vind. In het spel ok, maar bij tussenfilmpjes mag het wel iets interactiever.

Verder ga ik de komende dagen wel veel plezier hebben aan het spel hoor (ik denk meer als mijn vriendin hoewel die het voordeel heeft nu vrij te zijn, en ik op m’n werk zit). Hoewel ik na jaren pc-games te hebben gespeeld, wel moet wennen aan de besturing om niet overal tegen aan te botsen etc…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niks te maken van deze tijd, maar meer met fantasie. Link hoort geen stem te hebben, net zoals mario dat eigenlijk niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik heb juist een hekel aan gesproken stemmen. Nu kan je ze wegklikken als je ze gelezen hebt.
En snel zullen ze nooit spreken omdat het dan voor jonger of minder goed engels sprekend publiek ontoegankelijk wordt. Dan moet je dus veel langer wachten, of je kapt hem af. :)

Stemmen kunnen echter heel belangrijjk zijn, wie kent niet de lach van Boo?
Ik heb gisteren Mario Party 8 gespeeld, en veel stemmen zijn iets veranderd.
Waaronder dus ook de lach van Boo, verschrikkelijk vind ik het. Niet omdat de nieuwe lach slecht is, maar omdat de nostalgie onderuit gehaald wordt. :'(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
readytoflow schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:05:

T.o.v. van Play en Sports zijn de graphics natuurlijk vele malen mooier. Ik heb echter wel het idee dat het beeld teveel ‘interlaced’ is of zoiets? (ik kijk via component op een Panasonic 42PV70 plasma).
Wat bedoel je daarmee? Dat het er kartelig uitziet? Hoogste resolutie die de Wii heeft is 480p en met zo'n groot scherm zal het denk ik toch wat meer opvallen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag... kan je ook online spelen met andere mensen? Dus dat je tegen een remote personage speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:08:
Wat ik me afvraag... kan je ook online spelen met andere mensen? Dus dat je tegen een remote personage speelt...
Ja dat kan. Maar op welk spel doel je? :)
Het eerste wat mij opvalt bij dit spel is het geluid. Alle ‘conversaties’ moet je lezen en worden niet gesproken. Moet eerlijk zeggen dat ik dat niet helemaal van deze tijd vind. In het spel ok, maar bij tussenfilmpjes mag het wel iets interactiever.
Zoals hierboven ook gezegd wordt. In ieder geval link hoort in de visie van de makers geen stem te hebben. Ik ben het daar ook wel mee eens. Het idee is dat je dan meer opgaat in het karakter en je meer je fantasie de vrije loop laat.

Wat ik wel vind is dat de NPC's (Non-Playable Characters) stemmen zouden moeten hebben.

[ Voor 53% gewijzigd door Max|Burn op 27-06-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:11:
[...]
Ja dat kan. Maar op welk spel doel je? :)
Alle bijgeleverde sports spellen bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Walkman schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:47:
[...]Wat bedoel je daarmee? Dat het er kartelig uitziet? Hoogste resolutie die de Wii heeft is 480p en met zo'n groot scherm zal het denk ik toch wat meer opvallen....
TJa. lastig uit te leggen. Heb ook nog niet naar instellingen van het spel zelf gekeken hoor. Of de instellingen van de TV gewijzigd. Maar had het gevoel dat het beeld 'een soort van knipperde'. Misschien staat het wel te scherp afgesteld, zou kunnen.

Wbt geluid. Kan me voorstellen dat echte fans er zo over denken. Maar vond het zelf beetje ouderwets overkomen. Maar wie weet roep ik volgend jaar wel hetzelfde als het vervolg met met 'stemmen' is. ;)

Ik zal vanavond eens kijken hoever mn vriendin is gekomen vandaag. (en browser geschiendenis eens raadplegen hoeveel cheats ze gebruikt heeft :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heeft iemand Harry Potter en/of RE4 al gespot in de winkels? Sinds ik Strikers hebverkocht hunker ik naar een nieuwe game. Speel ondertussen nog Monkey Ball maar dat is steeds maar in korte bursts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Deddiekoel schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:49:
Heeft iemand Harry Potter en/of RE4 al gespot in de winkels? Sinds ik Strikers hebverkocht hunker ik naar een nieuwe game. Speel ondertussen nog Monkey Ball maar dat is steeds maar in korte bursts...
Dimension plus en Media Markt (beide in Groningen) hebben Resident Evil 4 Wii (40€) liggen, Harry Potter nog niet want die verschijnt vrijdag :)

Toch grappig dat bijna elke nieuwssite praat over WiiWare alsof het officieel is, dat WiiWare was gewoon wishfull thinking van iemand op VGChartz :+ Of die persoon moet meer weten, maar dat lijkt me beetje onlogisch imo.

Oh, toch niet...die persoon blijkt het van Level-up te hebben, zei hebben vandaga een gesprek met Fils-Aime. Ben benieuwd :P

[ Voor 8% gewijzigd door Cubic X op 27-06-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Replay heeft Harry potter wel, maar RE4 nog niet :P Kut dat hier in de buurt alleen een intertoys is en die hebben nooit wat of altijd pas heel laat want ik wil zelf RE4 ook hebben. Als iemand hem toevallig bij de FRS ziet liggen, zeg het ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

readytoflow schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:44:[..]
Wbt geluid. Kan me voorstellen dat echte fans er zo over denken. Maar vond het zelf beetje ouderwets overkomen. Maar wie weet roep ik volgend jaar wel hetzelfde als het vervolg met met 'stemmen' is. ;)
[..]
Als het ooit uitkomt met stemmen, dan wil ik waarschijnlijk wel de originele stemmen (oftewel de Japanse stemmen) hebben, met Engelse (dus niet Nederlandse) ondertiteling en schermteksten. Ik denk ook niet dat ik de enigste ben die dat zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wii play + controller bij de Makro in delft vandaan voor 45 euro...

Liggen ook geen Wii's meer trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Over stemmen: er zijn zowiso zéér weinig rpg's waar je de Engelse voice-acting geslaagd kan noemen. (zelfs geen enkele RPG op de gamecube, met als absoluut dieptepunt Baten Kaitos). Om die reden heb ik ook graag de Japanse stemmen mee op het schijfje. Zoniet, zet ik de stemmen volledig af. Dusja...ik respecteer hun beslissing om geen stemmen te gebruiken. Liever geen voice-acting dan slechte voice-acting die de sfeer volledig verknalt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:36:
[...]
Alle bijgeleverde sports spellen bijvoorbeeld?
Nee. Het aantal WFC games voor de Wii is nu wel erg laag, maar er zijn dus wel online games.

http://en.wikipedia.org/w...ii_Wi-Fi_Connection_games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik vond eigenlijk de "stemoplossing" in Animal Crossing wel grappig. Daar had je een soort van gebrabbel dat grofweg overeen kwam met de tekst. Daardoor kregen personages toch wat meer karakter maar ergerde je je niet aan slecht voice acting...

Die Wiiware aankondiging vind ik niet bepaald schokkend. Het is meer een bevestiging van wat ze eerder al hadden gezegd. Wat ik interessanter vind is hoe ze deze games willen gaan huisvesten?
Zelfs al houden ze de oude XBLA limiet van 50 Mb dan nog kun je nog maar een paar games kwijt. Ik hoop dus wel dat ze deze content direct van SD of USB drive beschikbaar maken!

[ Voor 43% gewijzigd door Deddiekoel op 27-06-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

* Apie! meldt zich ook op het Wii front :w

Zaterdagochtend naar de Mediamarkt geweest en daar hadden ze 'm niet. Bij Dynabyte daartegenover ook niet. Toen maar gereserveerd bij Dynabyte. Tja je moet toch wat... 's Middags liepen we (ik & gf) langs de Intertoys en wat zien we daar? Een grote poster met de tekst "Wii + Wii Sports + Sims Pets voor 299,=" Dus we kijken elkaar aan "zullen we?" JAAAA! \o/

Gruwelijk wat een spiirpijn de eerste twee dagen, maar het is het waard! M'n vriendin heeft net Wii Play en een extra nun-chuck gekocht. Kunnen we tegen elkaar spelen :)

Stemmen in spellen: Ik ben het helemaal met Boeboe eens: 'Liever geen voice-acting dan slechte voice-acting die de sfeer volledig verknalt." d:)b

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Laatst online: 15-08 15:37
Was gister bij Mediamarkt Rijswijk en daar lag een rij Wii's van ongeveer 20-30 stuks. Wel waren deze in een Spaanse doos en zonder NL handleiding mja who cares... waren 249,- of 259,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15
MikeyMan schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:01:
Wii play + controller bij de Makro in delft vandaan voor 45 euro...

Liggen ook geen Wii's meer trouwens...
Is dat de prijs In. of Ex. BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kassemans schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:08:
Was gister bij Mediamarkt Rijswijk en daar lag een rij Wii's van ongeveer 20-30 stuks. Wel waren deze in een Spaanse doos en zonder NL handleiding mja who cares... waren 249,- of 259,-
Dat is weer typisch Mediamarkt.

In het verleden was het zo bij Mediamarkt dat de Nederlandse distributeurs geen reparaties voor ze deden. Laten we hopen dat dit tegenwoordig wel het geval is anders ben je weken je Wii kwijt als er iets mee is.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apie! schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:32:
* Apie! meldt zich ook op het Wii front :w

Zaterdagochtend naar de Mediamarkt geweest en daar hadden ze 'm niet. Bij Dynabyte daartegenover ook niet. Toen maar gereserveerd bij Dynabyte. Tja je moet toch wat... 's Middags liepen we (ik & gf) langs de Intertoys en wat zien we daar? Een grote poster met de tekst "Wii + Wii Sports + Sims Pets voor 299,=" Dus we kijken elkaar aan "zullen we?" JAAAA! \o/

Gruwelijk wat een spiirpijn de eerste twee dagen, maar het is het waard! M'n vriendin heeft net Wii Play en een extra nun-chuck gekocht. Kunnen we tegen elkaar spelen :)

Stemmen in spellen: Ik ben het helemaal met Boeboe eens: 'Liever geen voice-acting dan slechte voice-acting die de sfeer volledig verknalt." d:)b
Welleke MM was dat ? ben ook nog steeds zoekende... niet echt dat ik er om sta te springen maar me vriendin wilt het graag... en ja... soms moet je wat voor dr overhebben:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 08:30
Net naar de mediamarkt in rijswijk geweest.
Hadden ze nog een stuk of 8 wii's liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Over stemmen in Zelda gesproken, ik kwam eergisteren dit filmpje tegen.

Transformers lijkt helaas redelijk te zuigen. Zo moeilijk is het toch niet om reusachtige robots een GTA-achtige wereld te laten slopen?

Gelukkig wordt het met RE4 en Scarface wel druk genoeg de komende tijd.

Weet iemand toevallig of er in RE4: Wii Edition ondersteuning zit voor de savefiles van de Gamecube versie? Het zou wel mooi zijn als ik meteen met Separate Ways zou kunnen beginnen in plaats van eerst weer helemaal het hele spel moeten doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
dedominee schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:48:

Aha, ik speelde gewoon in de verkeerde modus. Nu heb ik inderdaad de modus gevonden waarin je na iedere ronde dat iedereen "gegooid" heeft er een minigame plaats vindt. Very nice!

Toch bedankt allen. Nu vrijdag nog even Harry Potter ophalen en ik kan er voorlopig even tegenaan met MSC, Zelda, MP8, HP en Sports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Net ook een Wii aangeschaft bij de Toys'R'us in Den Haag, waarschijnlijk was er daar een wachtlijst, want toen ik aan de kassa stond om te betalen zag ik de manager degene die 'm had gegeven even naar achteren nemen en vervolgens nog naar een biljet over reserveringen :+ Heb daar dus geluk gehad waarschijnlijk, maar wordt vanavond eens kijken hoe dat nou speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees op andere "niet zo nette" fora, dat de reeds "gelekte" europese editie van Harry Potter GEEN ENGELSE tekst bevat, enkel nederlands, duits, spaans, e.d. maar geen engels. Als dit in de retail versie ook zo is vind ik dat behoorlijk bagger, Harry Potter is toch wel iets leuker zonder die debiele Nederlandse stemmen.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.