Thanks man, dat ga ik straks even proberen!Dr0pSHoT schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:59:
[...]
Ik had exact hetzelfde probleem met Mario Party.
Heb het op kunnen lossen door op de 'home' knop van P1 te drukken en vanuit daar instellingen te kiezen, je kunt dan alle wii-motes opnieuw laten syncen.
Druk dan op beide controllers tegelijk op '1' en '2', ze gaan dan syncen en dan kun je 2 controllers gebruiken.
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een Wii console: Dixons op de Lijnbaan in Rotterdam heeft ze op voorraad. Ben er zojuist 2 gaan halen met wat collega's van mij. Volgens mij worden ze nu al wel beter leverbaar.
Nee.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Nog een vraagje, kon het zo snel met de zoekfunctie niet vinden;
Kunnen die warnings niet uit ofzo? Best storend dit...
Kunnen die warnings niet uit ofzo? Best storend dit...

M'n klok staat goed.MetroidPrime schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 20:09:
[...]
Weet je zeker dat de klok van je Wii goed staat? Bij mij is alles normaal.
Maar heb m'n wii ooit gereset, de tijd stond toen achter en ben toen naar het voting channel gegaan.
Toen ik de tijd weer terug zette is het waarschijnlijk mis gegaan
Ik zal eens kijken of dat werkt.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 20:31:
Misschien heb je zo'n ding in je Wii zitten waar hier niet over gepraat mag worden?
Even je poppetjes uit het enquetekanaal wissen en weer toevoegen, dat moet helpen.
edit: kan niet.. omdat er nog een enquete loopt kan ik de mii's niet verwijderen.
edit2: aah, het formateren van het voting channel lijkt wel te helpen.
Ik vraag me trouwens af wat zo'n dingetje in je wii nou met je voting channel heeft te maken
[ Voor 19% gewijzigd door job op 22-06-2007 22:36 ]
Dit is nog niet mogelijk dit komt er wel aan.Helsie schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 22:04:
Kunnen club Nintendo punten voor Wii points ingewisseld worden? Ik heb er nu 2900nogwat...
Ach, veel zal je aan dat bagger spel niet missen. Mischien in de prullenbak gooien?Jeroen_tux schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 20:29:
Hey allemaal ik had gisteren Far Cry Vengeance gekocht voor de wii.
Nu ik al bij het 3 of 4de eiland ben loopt de wii steeds vast, iemand hier raad mee? vandaag de 2de dag dat ik hem heb en hij is al 10 ~ 15 keer vast gelopen. Het beeld en geluid freezd. de ene keer kan ik wel de reset knop gebruiken en de andere keer niet.
~ jeroen
Ps4/switch gamer
Hmmmm, hoe slecht het spel misschien ook is, ik zou behoorlijk over de zeik gaan als ie blijft hangen en het gewoon niet verder wil spelen. Bij een kopie zou ik er nog overheen komen maar bij een normaal legaal gekocht spel kan ik het zeker niet waarderen.
overigens over voorraden... ik was vanmiddag in Duitsland (Aken) en grove schatting:
MediaMarkt: ca. 25 Wii's
Saturn: ca. 40 Wii's
MediaMarkt: ca. 25 Wii's
Saturn: ca. 40 Wii's
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
De reden dat Nintendo en Sony geen toestemming geven is dat ze als company policy hebben om gen AO rated games te verkopen. Dat is iets dat ze al heel lang hebben. Daarbuiten, STEL dat ze dat wel zouden doen dan zijn er bijzonder weinig winkels die AO games zullen verkopen (zal mede de reden voor de policy zijn).Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 20:08:
[...]
Daar komt SUDA51 wel mee weg. Bij Killer 7 heeft de geniale man er rolstoelsex en een zelfmoord scene doorheen gekregen. Zelfs je eigen pols doorsnijden mocht gewoon bij die game. Waarschijnlijk kiest hij daarom ook voor die Cel Shaded graphics, dan mag nagenoeg alles.
Nintendo en Sony geven geen toestemming voor Manhunt 2...
Damn, dit begint wel rampzalig te worden zeg, weer een game die weggestreept kan worden. Ik was oorspronkelijk een van de grootste Wii Supporters maar nu krijgt Nintendo(Europe) het voordeel van de twijfel niet meer. Super Paper Mario op 14 september, Battalion Wars? Die komt in die maand al in de VS en wordt notabene in Engeland gemaakt!. Metroid Prime 3 is waarschijnlijk de enige van "de grote 3" die wij dit jaar kunnen spelen. De zee van schijt van ubisoft blijkt ook geen einde aan te komen. Ik had gedacht dat het na de launch nog bagger zou zijn en het nu (rond de zomer) beter zou worden. Zoals altijd beloofd Nintendo gouden bergen en maken ze al die beloftes niet waar(althans in Europa niet). Nintendo Europe moet gewoon op de schop, het enige waar ze voor zorgen is "strategisch" uitstel en lege winkelrekken.
Tja, als Nintendo supporter had ik het kunnen weten.
Rockstar wist dit heus wel maar hebben toch de game gemaakt zoals hij is. Het verschil met NMH is volgens mij dat in MH2 een sadistisch karakter heeft waar je niet alleen kunt moorden maar ook kunt martelen etc. NMH ziet er niet lomper uit dan menig anime.
Wat ik wel interessant vind is dat al deze enorm geweldadige spellen (MH2, NMH, Scarface) allemaal op de Wii uitkomen...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Eigenlijk belachelijk dat AO gelijk staat aan een ban. Als het AO is, verkoop het dan gewoon alleen aan volwassenen zoals bedoeld?
Echt weer typisch amerikaans dat de grote ketens helemaal geen AO games willen verkopen...ze denken uiteraard nog steeds dat dit soort dingen de oorzaak zijn van columbine enzo? Bang voor claims natuurlijk ....
Niet zo zeiken en gewoon de rating gebruiken waar het voor bedoeld is.
Echt weer typisch amerikaans dat de grote ketens helemaal geen AO games willen verkopen...ze denken uiteraard nog steeds dat dit soort dingen de oorzaak zijn van columbine enzo? Bang voor claims natuurlijk ....
Niet zo zeiken en gewoon de rating gebruiken waar het voor bedoeld is.
[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 23-06-2007 11:25 ]
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar in bv the godfather kan je ook mensen wurgen enzo. Je voelt zelfs de hartslag in je remote trillen, of mensen in hun knie schieten om ze sneller te overhalen...Deddiekoel schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 11:09:
[...]
De reden dat Nintendo en Sony geen toestemming geven is dat ze als company policy hebben om gen AO rated games te verkopen. Dat is iets dat ze al heel lang hebben. Daarbuiten, STEL dat ze dat wel zouden doen dan zijn er bijzonder weinig winkels die AO games zullen verkopen (zal mede de reden voor de policy zijn).
Rockstar wist dit heus wel maar hebben toch de game gemaakt zoals hij is. Het verschil met NMH is volgens mij dat in MH2 een sadistisch karakter heeft waar je niet alleen kunt moorden maar ook kunt martelen etc. NMH ziet er niet lomper uit dan menig anime.
Wat ik wel interessant vind is dat al deze enorm geweldadige spellen (MH2, NMH, Scarface) allemaal op de Wii uitkomen...
Als je dan hoort dat scarface nog gewelddadiger is, waar zit dan de grens?
Wat ik bedoel is dat die rating subjectief is vastgelegd, misschien wordt het verleden van take two/rockstar ook in rekening gebracht (GTA).
Ik herinner me spellen die enkel mochten uitgebracht worden als de kleur van het bloed groen was ipv rood, alsof het daardoor minder gewelddadig zou zijn
Okee, gister met wat vrienden mario party 8 gespeeld, en vanochtend met wat neefjes en nichtjes, en de conclusie: De reviews kloppen, het spel is echt vermoord door zijn makers.
De reden is de snelheid, De missende breedbeeldondersteuning is schandalig, maar stoort me niet, de graphics zijn niet bijzonder, maar het voldoet voor dit spel. Echter het spel is zo tergend langzaam dat je bier halverwege de avond op is en kinderen zullen roepen "roep me maar als ik weer aan de beurt ben". De minigames zelf zijn wel erg leuk, maar de omliggende game is gewoon zo traag dat iedereen de aandacht verliest.
Het probleem is niet dat het een geporte gamecube spel is, het probleem is dat de gamecube-editie al heel slecht was.
Echt een gemiste kans en schandalig dat het nintendo logo erop prijkt, dit had gewoon een budget-game moeten zijn.
De reden is de snelheid, De missende breedbeeldondersteuning is schandalig, maar stoort me niet, de graphics zijn niet bijzonder, maar het voldoet voor dit spel. Echter het spel is zo tergend langzaam dat je bier halverwege de avond op is en kinderen zullen roepen "roep me maar als ik weer aan de beurt ben". De minigames zelf zijn wel erg leuk, maar de omliggende game is gewoon zo traag dat iedereen de aandacht verliest.
Het probleem is niet dat het een geporte gamecube spel is, het probleem is dat de gamecube-editie al heel slecht was.
Echt een gemiste kans en schandalig dat het nintendo logo erop prijkt, dit had gewoon een budget-game moeten zijn.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Weet iemand waar je in Nederland en met name A'dam (wireless) sensor bars kunt kopen?
Ik wil mijn Wii meenemen naar een vriend maar moet dan mijn keurig weg gewerkte sensor bar kabel loshalen. En daar heb ik geen zin in...
Ik wil mijn Wii meenemen naar een vriend maar moet dan mijn keurig weg gewerkte sensor bar kabel loshalen. En daar heb ik geen zin in...
Nintendo lijkt tempo te maken met de VC-uitgaven. Kreeg zojuist de aankondiging voor de rest van Juni in de mail:
『アドベンチャーズ オブ ロロ 』 Adventures of Lolo (FC)
『フィールドコンバット』 Field Combat (FC)
『ふぁみこんむかし話 新・鬼ヶ島(前後編)』 Famicom Mukashi Hanashi - Shin Onigashima (FDS)
『プーヤン』 Pooyan (FC)
『フロントライン』 Frontline (FC)
『ブレス オブ ファイア2』 Breath of Fire 2 (SFC)
『マリオストーリー』 Mario Story (N64)
『ゴールデンアックスII 』 Golden Axe (MD)
『ソニック・ザ・ヘッジホッグ2』 Sonic the Hedgehog 2 (MD)
『エコー・ザ・ドルフィン2』 Ecco the Dolphin 2 (MD)
『シャイニング&ザ・ダクネス』 Shining the Darkness (MD)
『THE 功夫』 The Kung-Fu (PCE)
『ニュートピア2』 Neutopia 2 (PCE)
『デビルクラッシュ』 Devil Crash (PCE)
『PC原人3』 PC Genjin 3 (PCE)
『サイレントデバッガーズ』 Silent Debuggers (PCE)
『アドベンチャーズ オブ ロロ 』 Adventures of Lolo (FC)
『フィールドコンバット』 Field Combat (FC)
『ふぁみこんむかし話 新・鬼ヶ島(前後編)』 Famicom Mukashi Hanashi - Shin Onigashima (FDS)
『プーヤン』 Pooyan (FC)
『フロントライン』 Frontline (FC)
『ブレス オブ ファイア2』 Breath of Fire 2 (SFC)
『マリオストーリー』 Mario Story (N64)
『ゴールデンアックスII 』 Golden Axe (MD)
『ソニック・ザ・ヘッジホッグ2』 Sonic the Hedgehog 2 (MD)
『エコー・ザ・ドルフィン2』 Ecco the Dolphin 2 (MD)
『シャイニング&ザ・ダクネス』 Shining the Darkness (MD)
『THE 功夫』 The Kung-Fu (PCE)
『ニュートピア2』 Neutopia 2 (PCE)
『デビルクラッシュ』 Devil Crash (PCE)
『PC原人3』 PC Genjin 3 (PCE)
『サイレントデバッガーズ』 Silent Debuggers (PCE)
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
dat is de Japanse lijst, waarom post je die nu hier in godsnaam
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Geen idee, maar neem wat waxinelichtjes mee en je kunt in ieder geval vandaag spelen.Deddiekoel schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 11:49:
Weet iemand waar je in Nederland en met name A'dam (wireless) sensor bars kunt kopen?
Zorg alleen wel dat het dan niet te veel tocht.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waarom niet? Wordt hier toch ook genoeg gepost over Japanse Wii games? Ik vind het best interessant wat er in de verschillende regio's uitkomt, zeker in Japan. Zeker gezien m'n Japanse Wii.Boeboe schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 12:09:
dat is de Japanse lijst, waarom post je die nu hier in godsnaam
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
In de V.S. is het ratingssysteem behoorlijk krom. Je hebt daar zowel een Mature als een Adults Only rating. Officieel staat een M-rating gelijk aan 17+ en een AO-rating aan 18+. In de praktijk krijgen vrijwel alle spellen voor volwassenen een M rating en is er niets aan de hand. De enige reden dat er een AO-rating lijkt te bestaan is om er voor te zorgen dat een spel nergens verkocht wordt.Max|Burn schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 11:24:
Eigenlijk belachelijk dat AO gelijk staat aan een ban. Als het AO is, verkoop het dan gewoon alleen aan volwassenen zoals bedoeld?
Het ironische is dat de winkels die spellen met een AO-rating weigeren te verkopen, wel in dezelfde winkel geweren, ammunitie en jagers messen verkopen. In de V.S. en Europa worden ongeveer evenveel computerspellen verkocht, in de V.S. worden er echter meer dan 3 keer zoveel moorden per jaar gepleegd. Drie keer raden hoe dat komt? Toch weigeren de Amerikanen hun belachelijke wapenwetten aan te passen omdat er teveel mensen vinden dat het hun "recht" is.Echt weer typisch amerikaans dat de grote ketens helemaal geen AO games willen verkopen...ze denken uiteraard nog steeds dat dit soort dingen de oorzaak zijn van columbine enzo? Bang voor claims natuurlijk ....
Je moet alleen verkopers zover krijgen dat ze de spellen alleen verkopen aan mensen die aan de leeftijdsrating voldoen. Twijfel je, vraag om identificatie. Zeggen kinderen dat het van hun ouders mag, laat hun ouders maar langskomen. Het is een keer bij kassa op TV geweest, daar lieten ze kinderen van een jaar of 10 spellen met een 18+ rating proberen te kopen in verschillende winkels. Er was maar 1 winkel waar de kinderen door de verkoper zonder spel werden weggestuurd, bij de andere winkels werd er geen enkel probleem van gemaakt.Niet zo zeiken en gewoon de rating gebruiken waar het voor bedoeld is.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik dacht dat die rating in NL, net als bij filmratings een advies leeftijd was.
Zal er eens naar googlelen
edit: de rating op spellen is de pegi rating. Ik kan daar alleen dingen vinden dat het een classificatie is die aan ouders aangeeft voor welke leeftijd het spel geschikt is. Kom nergens iets tegen van een wettelijke grond die winkeliers verbiedt spellen te verkopen aan te jonge kinderen.
Wil je dat verplichten (wat ik niet wenselijk acht) dan zal de overheid de pegi classificatie persoonlijk moeten verifieeren.
Zal er eens naar googlelen
edit: de rating op spellen is de pegi rating. Ik kan daar alleen dingen vinden dat het een classificatie is die aan ouders aangeeft voor welke leeftijd het spel geschikt is. Kom nergens iets tegen van een wettelijke grond die winkeliers verbiedt spellen te verkopen aan te jonge kinderen.
Wil je dat verplichten (wat ik niet wenselijk acht) dan zal de overheid de pegi classificatie persoonlijk moeten verifieeren.
[ Voor 78% gewijzigd door job op 23-06-2007 12:47 ]
Helemaal met je eens, vond er echt heel weinig aan gewoon, laat ze maar eens een nieuwe vlotte mario party uibrengen want dit kan gewoon niet lang boeienMagic schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 11:40:
Okee, gister met wat vrienden mario party 8 gespeeld, en vanochtend met wat neefjes en nichtjes, en de conclusie: De reviews kloppen, het spel is echt vermoord door zijn makers.
Ik vond de gamecube editie al irritant omdat het allemaal zolang duurde en je niks kon doorspeolen...ZZZZ.
Btw manhunt 2 is nou 1 van de weinige titels die me een boeiende single player ervaring lijken te gaan geven. Denk wel dat ik hem aan ga schaffen.
Btw manhunt 2 is nou 1 van de weinige titels die me een boeiende single player ervaring lijken te gaan geven. Denk wel dat ik hem aan ga schaffen.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Manhunt komt alleen nog maar op de PC... als die al komt...Postius schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:54:
Ik vond de gamecube editie al irritant omdat het allemaal zolang duurde en je niks kon doorspeolen...ZZZZ.
http://www.nu.nl/news/112...nt_2_op_hun_consoles.html
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Er is geen PC versie van Manhunt in ontwikkeling, die is er ook nooit geweest. Rockstar is nog steeds van plan het spel op de Wii, PS2 en PSP uit te brengen. Ze zijn nu alleen hun opties aan het afwegen om het spel toch nog met een lagere rating op de markt te kunnen brengen.Razor.Timo schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 14:09:
[...]
Manhunt komt alleen nog maar op de PC... als die al komt...
http://www.nu.nl/news/112...nt_2_op_hun_consoles.html
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Hhhmmmzz. Maat van me heeft het gekocht maar ik heb het nog niet kunnen spelen, zal a.s. vrijdag wel worden. Hopelijk deel ik niet dezelfde mening als jou maar de kans is best groot dat het, dat wel word.Magic schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 11:40:
Ben jij trouwens al button-smash minigames tegen gekomen? Ik ben daar nogal fan van
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ehmm, ik vroeg me af of het bij mensen ook wel is gebeurd dat de wii een soort tikkend geluid gaat maken. Ik had dit namelijk gisteravond toen ik Zelda had uitgespeeld bij de eindcredits... Voor de rest nog niet echt gemerkt 
Verder over zelda, ik heb het spel nu 2 keer uitgespeeld, omdat de wii dat niet wil opslaan. Doet het spel dat helemaal niet of heb ik last van een systeemfout?
Bij de vorige zelda's die ik gespeeld heb werd het uitspelen namelijk wel bewaard en kon je opnieuw beginnen terwijl je collectibles behouden bleven.
EDIT:
Ik zie net dat het wel vaker voorkomt, hier baal ik dan echt van... Heb hiervoor een N64 en gamecube gehad en allebei 5 jaar op kunnen spelen zonder problemen en heb de wii nu nog een half jaar
Verder over zelda, ik heb het spel nu 2 keer uitgespeeld, omdat de wii dat niet wil opslaan. Doet het spel dat helemaal niet of heb ik last van een systeemfout?
EDIT:
Ik zie net dat het wel vaker voorkomt, hier baal ik dan echt van... Heb hiervoor een N64 en gamecube gehad en allebei 5 jaar op kunnen spelen zonder problemen en heb de wii nu nog een half jaar
[ Voor 15% gewijzigd door Tijn89 op 23-06-2007 15:00 ]
Verwijderd
Ik heb een wrt54GL en een wii. Het wil gewoon niet connecten. Enig idee hoe???!!!
MTU => 1500
WEP=> 64 hex WEP
Bridge filtering: OFF!!!
Versie van firmware: 4.30.9
Internet is aangesloten op livebox: Orange. Any idea???!!!
MTU => 1500
WEP=> 64 hex WEP
Ik had hetzelfde gevoel. Ik had MP8 gehaald en dezelfde avond nog met mijn vriendin samen gespeeld, maar al het gedoe er omheen duurde gewoon zo lang dat het gaat vervelen. Je moet de hele tijd op A drukken om door alle tekst heen te gaan. (Waarom kan je dat hele gedoe niet skippen met B ofzo?) En er zijn gewoon te veel keuzes/acties om de vaart erin te houden. (Wil je candy gebruiken? Gooi de dobbelsteen. Activeer coin block. Welke kan wil je op lopen? Wacht tot er een minigame is gekozen. Wil je uitleg over de minigame?Magic schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 11:40:
[...]

Ik heb em maar ingeruild voor Rayman, en nog geen minuut spijt gehad. Gisteravond weer samen met m'n vriendin zitten spelen (die gewoon de controller uit mijn hand trok om de dans-games te mogen doen
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
De wii werkt nie geweldig met alle routers op alle kanalen, daar is een firmware update voor uitgekomen. Maarja een nieuwe update lukt je niet zonder internet.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:00:
Ik heb een wrt54GL en een wii. Het wil gewoon niet connecten. Enig idee hoe???!!!
Maar om je toch nog te helpen. Maak een backup van de huidige instelling van je router.
reset de router naar de basis instellingen zodat je online kan. Stel [b]geen[b] wep/wpa in. Zet je draadloze netwerk op kanaal 1 of 11.
Update je wii naar de nieuwste versie.
Stel je router weer in op de oude instellingen met de backup die je hebt gemaakt
Probeer de wii weer te laten verbinden en je zal zien dat het zal lukken.
edit: hmm. schiet me ineens te binnen dat het met een nieuwe wii niet logisch is dat je nog de originele firmware hebt. Dus als je dat het geval is:
Reset je router, en stel hem weer opnieuw in. Maar dan niet met je backup file.. maar gewoon echt weer van scratch opnieuw instellen.
[ Voor 14% gewijzigd door job op 23-06-2007 18:55 ]
Vandaag een WII gekocht bij intertoys in heerlen (was net een nieuwe voorraad binnen), bij mediamarkt alleen op bestelling te krijgen....
Ben nu een beetje aan het zoeken naar spellen die je met meerdere mensen kan doen, zoals WII sports..
Big brain academy komt in juli uit geloof ik, iemand anders nog tips??
Ben nu een beetje aan het zoeken naar spellen die je met meerdere mensen kan doen, zoals WII sports..
been there, done that, bought the T-shirt
wii play natuurlijk, mario party 
Weet iemand trouwens of en hoe het mogelijk is om plaatjes van sd-kaart naar een andere wii-er te sturen?
Heb wel een filmpje gevonden, maar heb zelf geen "post" optie...
Weet iemand trouwens of en hoe het mogelijk is om plaatjes van sd-kaart naar een andere wii-er te sturen?
Heb wel een filmpje gevonden, maar heb zelf geen "post" optie...
[ Voor 18% gewijzigd door MikeyMan op 23-06-2007 20:04 ]
Daar is die mooie openings post nu voor..guido09 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 19:51:
Vandaag een WII gekocht bij intertoys in heerlen (was net een nieuwe voorraad binnen), bij mediamarkt alleen op bestelling te krijgen....
Verwijderd
Mario Strikers Charged Football is naar mijn mening de beste multiplayer game die je op dit moment kunt kopen, zelfs als je niet van voetbal houdt (zoals ikguido09 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 19:51:
Mario Strikers vind ik echt een superspel!
En tot nu toe de enige die online kan.
En tot nu toe de enige die online kan.
Verwijderd
Heeft iemand "Dave Mirra Racing" al ergens zien liggen? Ik kan ook nauwelijks info vinden over dit spel.
Verwijderd
Als er nergens info te vinden is zegt dat mij altijd al genoeg. Dave mirra is toch geen al te kleine naam dus tenzij het echt compleet crap is zullen ze er vast wel wat marketing tegenaan willen gooien.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 23:16:
Heeft iemand "Dave Mirra Racing" al ergens zien liggen? Ik kan ook nauwelijks info vinden over dit spel.
kheb de wii nu ongeveer 3 weken en heb er ondermeer ook Zelda bij gekocht :-) bruut spel,
zit alleen nu een beetje vast, na het bevrijden van de 2e spirit en de boots gekregen moet je iemand bevrijden en dan kom je op zo'n soort ' chicken' gedeelte.. Weet iemand hoe je dit goed kan doen? ik snap er de ballen van, de ene keer kom ik wel langs die dude, en de andere keer niet. Maar je kan ook een eeuwigheid door gaan met langs hem heen lopen lijkt mij? Er zit ook niet een kleine uitleg oid erbij dus alle hulp is welkom :-)
het is dus na dit stukje:
zit alleen nu een beetje vast, na het bevrijden van de 2e spirit en de boots gekregen moet je iemand bevrijden en dan kom je op zo'n soort ' chicken' gedeelte.. Weet iemand hoe je dit goed kan doen? ik snap er de ballen van, de ene keer kom ik wel langs die dude, en de andere keer niet. Maar je kan ook een eeuwigheid door gaan met langs hem heen lopen lijkt mij? Er zit ook niet een kleine uitleg oid erbij dus alle hulp is welkom :-)

[ Voor 10% gewijzigd door consolefreak op 24-06-2007 02:28 ]
Kijk eens op gamefaqs.com, daar staat het heel uitgebreid uitgelegd. Dan moet je er toch uitkomen
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik heb geen idee waar je dit in Nederland zou kunnen kopen maar als je een paypal account hebt (of iemand kent met een paypal account) dan kan je eventueel bij DealExtreme kopen:Deddiekoel schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 11:49:
Wireless (AA batterijen) voor $11,72.
Wireless (AAA batterijen) voor $7,80.
Met draad voor $9,90.
Free shipping naar de hele wereld
Heb er zelf al een paar spullen gekocht , de levering was altijd sneller dan was aangegeven op de site (naar België). Klantendienst is heel correct.
consolefreak schreef op zondag 24 juni 2007 @ 02:20:
kheb de wii nu ongeveer 3 weken en heb er ondermeer ook Zelda bij gekocht :-) bruut spel,
spoiler:
Als je op die grote brug bedoelt, dan moet je elke keer als je langs hem rijdt hem een klap verkopen
. (je kan hem alleen aan de zijkant of achterkant raken als ik me het goed herriner, daarom moet je eerst langs hem gaan en dan gelijk slaan met je zwaard.)
WaWaWiiiiWa schreef op zondag 24 juni 2007 @ 10:08:
[...]
spoiler:Volgens mij kan je hem ook raken met je pijl en boog. En anders gewoon de slagen goed timen, heb er eigenlijk nooit moeite mee gehad.
Damn man wat is Diddy Kong verschrikkelijk irritant in de Crystal Cup final! Word er gek van!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
maak je borst maar nat, want als die Diddy eenmaal verslagen hebt wordt het nog moeilijker in die 3de en laatste striker cup!MrVegeta schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:05:
Damn man wat is Diddy Kong verschrikkelijk irritant in de Crystal Cup final! Word er gek van!
Ach, op het veld van hem worden er al 1 of 2 lui van het veld verwijdert en hij heeft een special red card waarmee hij nog 2 van het veld kan halen! Bah!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Als je daar om heen loopt dan is er niets aan de hand.MrVegeta schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:11:
Ach, op het veld van hem worden er al 1 of 2 lui van het veld verwijdert en hij heeft een special red card waarmee hij nog 2 van het veld kan halen! Bah!
Daarnaast, die 1 of 2 man die erbij jou aan het begin afgaan, gaan er ook bij hem af, en dan ook nog op de juiste manier. Dus niet dat jouw Captain het veld verlaat, en zijn Diddy blijft staan.
Als je dan een aantal snelle mensen in je team hebt, loop je er zo langs, en is Diddy echt enorm simpel.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 13:42 ]
Ze (de dingen) staan ook op marktplaats. Vooral die cobra lijkt mij interessant. Want de sensorbar ligt net niet lekker op mijn tv.bertalizer schreef op zondag 24 juni 2007 @ 09:54:
[...]
Ik heb geen idee waar je dit in Nederland zou kunnen kopen maar als je een paypal account hebt (of iemand kent met een paypal account) dan kan je eventueel bij DealExtreme kopen:
Met draad voor $9,90.
Heb er zelf al een paar spullen gekocht , de levering was altijd sneller dan was aangegeven op de site (naar België). Klantendienst is heel correct.
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Deddiekoel, Ik weet niet hoe goed dat je bent met een soldeerbout maar op internet zijn meerdere plaatsen(zelfs zonder soldeerbout) te vinden hoe je zelf zo'n bar kan maken. (of je pakt 2 kaarsen/gloeilampen)Deddiekoel schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 11:49:
Het enigste dat je nog moet vinden is de dichtstbijzijnde elektronica boer
p.s. ik heb het bij mijn wii gecontroleerd en de leds "knipperen" niet. (Lees: het signaal is niet gemoduleerd)
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
aha, nooit geweten dat het zo makkelijk werkte. Bedankt voor de link, ga ik is een keer uitproberenTim_bots schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:12:
[...]
Deddiekoel, Ik weet niet hoe goed dat je bent met een soldeerbout maar op internet zijn meerdere plaatsen(zelfs zonder soldeerbout) te vinden hoe je zelf zo'n bar kan maken. (of je pakt 2 kaarsen/gloeilampen)
Het enigste dat je nog moet vinden is de dichtstbijzijnde elektronica boer
p.s. ik heb het bij mijn wii gecontroleerd en de leds "knipperen" niet. (Lees: het signaal is niet gemoduleerd)
Ik heb het idee dat mijn IRS niet goed werkt. Als ik hele duidelijk bewegingen maak, er recht voor sta, registreerd ie de bewegingen vaak gewoon niet.
Speel nu Mortal Kombat en power attacks is dat dus vet irritant als die de beweging niet registreerd.
Echter, alle buttonfuncties werken perfect. Of wordt dat juist weer net niet door de IRS geregistreerd
Speel nu Mortal Kombat en power attacks is dat dus vet irritant als die de beweging niet registreerd.
Echter, alle buttonfuncties werken perfect. Of wordt dat juist weer net niet door de IRS geregistreerd
Verwijderd
IRS = Infra rood sensor, neem ik aan. In dat geval denk ik dat de accelerometer van je Wii kapot is. JE geeft aan dat de bewegingen niet meer werken. Als je nog wel alles kan aanwijzen (als "muis"), en aan kan klikken dan is er niets mis met je IRKaap schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:17:
Ik heb het idee dat mijn IRS niet goed werkt. Als ik hele duidelijk bewegingen maak, er recht voor sta, registreerd ie de bewegingen vaak gewoon niet.
Verwijderd
Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt: De Wiimote gebruikt IR en BlueTooth. Voor de bewegingen te meten gebruikt hij accelo-meters, om de positie van de cursor te bepalen gebruikt hij een IR camera die de twee lampjes voor je TV meet. De informatie van deze beide bronnen en alle buttons die je indrukt wordt via bluetooth naar je Wii verstuurd.Kaap schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:17:
Zoals hierboven al gezegd, het klinkt alsof je motionsensors (accelo-meters) defect zijn.
Om je controller te testen kan je het beste WiiSports tennis & bowling ff proberen en kijken of je daar alles nog kan, die werken allebei puur met de motionsensors.
Voor Mortal Kombat maakt het niet uit of je recht voor de TV staat of omgekeerd naar de muur. Misschien probeer je teveel te richten op de sensorbar? Die heeft niets met de motionsensing te maken.
Darn, dat had ik eerder moeten wetenbertalizer schreef op zondag 24 juni 2007 @ 09:54:
[...]
Ik heb geen idee waar je dit in Nederland zou kunnen kopen maar als je een paypal account hebt (of iemand kent met een paypal account) dan kan je eventueel bij DealExtreme kopen:
Met draad voor $9,90.
Heb nu via eBay die Nyko unit gekocht. Lijkt me wel een degelijk apparaat maar had liever een van deze besteld omdat ze goedkoper zijn en bij een betrouwbaardere site...
Wat is de Wii toch echt supergaaf!
En m'n vrienden vinden het ook supergaaf.
Vanavond weer een 10 persoons "Grand Slam" tennis toernooi (Wii Sports) gehad. We maken 2 poules van 5 personen (ingedeeld op onze eigen ranking, zie uitleg hieronder), iedereen speelt uit en thuis een keer tegen elkaar, best of 3 games, daarna gaan de eerste twee van de 1e poule en de eerste twee van de 2e poule tegen elkaar (halve finales), waaruit dan de finales ontstaan. We hebben zo'n toernooi al een stuk of 6 keer gedaan nu (soms met z'n 6-en of 8-en), duurt ongeveer 2½ uur maar iedereen is echt enthousiast! Wat een lol, joh!! En kwalitatief goede potjes zijn het! 
We gaan a.s. zaterdag, voor m'n verjaardagsfeestje, even een toernooitje dubbelen met beamer op een supergrote witte muur! (denk wel 3m hoog ofzo). Ik zal wel kijken of ik wat op video op kan nemen...
- Onze ranking werkt zo (misschien leuk voor anderen):
- De eerste plek krijgt het aantal punten dat je er spelers zijn (dus 8 spelers, 1e plek krijgt 8 punten), dan tweede plek krijgt aantal spelers-1 (dus 7 punten bij 8 spelers), 3e plek aantal spelers - 2 (dus 6), etc. etc.
- Als het een Grand Slam toernooi is, krijgt de winnaar een punt extra. Een toernooi is een Grand Slam als er tenminste 10 deelnemers zijn.
- Je hebt dan je basis punten. Daarna kan je nog extra punten krijgen of kwijt raken door:
- Je krijgt een punt extra voor elke deelnemer waar je boven bent geeindigd maar die hoger dan jou is geranked.
- Je verliest een punt voor elke deelnemer die boven je is geeindigd en die lager dan jou is geranked.
- Dus: als je 3e staat geranked voor het toernooi en dan 4e wordt in het toernooi van 8 spelers, waarbij diegene die 2e is geranked voor het toernooi 5e is geworden, maar 6e en 7e geranked zijn 2 en 3 geworden, krijg je: eerst 5 punten gewoon basis uit het toernooi, daarna +1 voor dat je van de 2e geranked hebt gewonnen, maar daarna -2 omdat je van 6 en 7 hebt verloren. Dus je krijgt in totaal 5+1-2 = 4 punten. We houden via een excelsheetje de "Wii World Ranking Season 2007" bij. :) (En printen hem in het groot uit en hangen hem in de speelkamer op. :P) Competitie op z'n best!
Ja als muis werkt het perfect maar ook de Wii Sports werken allemaal perfect.Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:32:
[...]
IRS = Infra rood sensor, neem ik aan. In dat geval denk ik dat de accelerometer van je Wii kapot is. JE geeft aan dat de bewegingen niet meer werken. Als je nog wel alles kan aanwijzen (als "muis"), en aan kan klikken dan is er niets mis met je IR
Het probleem lijkt zich alleen af te spelen als ik een speciale beweging moet maken. Halve cirkel bijvoorbeeld.
Heb je toevallig een tweede Remote? Of vraag bij de winkel waar je hem gehaald hebt om een andere om te proberen?Kaap schreef op maandag 25 juni 2007 @ 08:03:
[...]
Ja als muis werkt het perfect maar ook de Wii Sports werken allemaal perfect.
Het probleem lijkt zich alleen af te spelen als ik een speciale beweging moet maken. Halve cirkel bijvoorbeeld.
Verwijderd
Dan ligt het niet aan de remote, maar moet je gewoon meer oefenen. De halve cirkel is een van de moeilijkste om onder de knie te krijgen. Het internet staat vol met mensen die daar moeite mee hebben. Kijk hier bijvoorbeeld maar eens, daar staan ook nog wat tips:Kaap schreef op maandag 25 juni 2007 @ 08:03:
[...]
Ja als muis werkt het perfect maar ook de Wii Sports werken allemaal perfect.
http://boards.gamefaqs.co...ard=934714&topic=36070367
Misschien kan je het beste nog even wat googlen naar tips. Je kan natuurlijk ook altijd spelen met de classic controller of gamecube controller.
Edit: hier nog wat extra tips:
Some tips on how to perform special moves:
-Hold the B button, perform the move, release the B button.
-Dont pause on the hold or release of the B button, hold it and immediately perform the move then let go of B button as soon as you complete the move.
-Dont start performing the move before holding the B button. Remember all moves are based on acceleration so if you are moving the controller then hold the B button, the system will think you are starting with that acceleration and that could screw up the classification.
-Use training mode, if you can master this then you shouldnt have any problems.
-Avoid being a spaz with your movements.
Ex:
Scorpion spear - With the wiimote held in front of your body, hold down the B button, move the controller left then right and immediately let go of the B button.
Remember also to not tilt the controller..or hold it diagonally while doing the specials..
(van http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=159913)
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 08:42 ]
Ik heb ook een Wii 
Was zaterdag jarig en toen hebben me pa en ma maar een Wii gegeven. Kan er helaas alleen in het weekend op spelen (studeer in Groningen en hij blijft in Hengelo staan, grote tv) maar het is het wachten waard. Direct online gezet, van het weekend maar eens een spelletje ervoor kopen
Was zaterdag jarig en toen hebben me pa en ma maar een Wii gegeven. Kan er helaas alleen in het weekend op spelen (studeer in Groningen en hij blijft in Hengelo staan, grote tv) maar het is het wachten waard. Direct online gezet, van het weekend maar eens een spelletje ervoor kopen
Verwijderd
Leuke nieuwe Wii accessoire.

Ik ben benieuwd wat voor leuke accessoires er nog gaan uitkomen

Ik ben benieuwd wat voor leuke accessoires er nog gaan uitkomen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 09:50 . Reden: img niet als img aangegeven :) ]
Ik heb dezelfde router en het werkt prima, ik zal vanavond mijn instellingen eens posten.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:00:
MTU => 1500
WEP=> 64 hex WEP
Maar volgens mij gebruik ik WPA.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb dit weekende besloten om een Nintendo Wii te gaan kopen. Ik wil al een hele tijd zo'n ding hebben, maar had er nooit genoeg geld voor enzo. Nu dus wel.
Maar ik heb begrepen dat er grote wachtrijen zijn bij winkels omdat de Wii erg moeilijk verkrijgbaar is.
Waar/hoe kan ik snelste aan een Nintendo Wii komen??
Maar ik heb begrepen dat er grote wachtrijen zijn bij winkels omdat de Wii erg moeilijk verkrijgbaar is.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Op de fiets naar duitsland, of even de stad in.Rakkerzero schreef op maandag 25 juni 2007 @ 10:52:
Ik heb dit weekende besloten om een Nintendo Wii te gaan kopen. Ik wil al een hele tijd zo'n ding hebben, maar had er nooit genoeg geld voor enzo. Nu dus wel.
Sowieso even het topic lezen, dit wordt om de pagina gevraagd.
De tekorten vallen tegenwoordig wel mee, het is nog niet makkelijk maar je hebt best kans dat je er een vindt. Gewoon alle elektronicazaken afgaan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Duitsland is een beetje ver voor 
Ik ga wel ff wat speelgoed- en elektronicazaken af dan.
De Wii is die alleen te krijgen in combinatie met Wii Sports of is er ook een exemplaar zonder die Wii Sports erbij??
De Wii is die alleen te krijgen in combinatie met Wii Sports of is er ook een exemplaar zonder die Wii Sports erbij??
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Alleen met, maar zonder wil je toch niet.Rakkerzero schreef op maandag 25 juni 2007 @ 10:58:
Duitsland is een beetje ver voor
Het is op Zelda na het beste spel voor de Wii
Je woont vlakbij Breda, dat redt je toch wel in een dagje?
Even naar duitsland heen en weer?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
uh... ok 
Dat wordt een pakket halen van:
Wii + Zelda + Red Steel + Extra controller/nunchuk
Misschien kan je nog kijken naar Wii Play + nunchuk in plaats van een losse controller.Rakkerzero schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:08:
uh... ok
Zelf heb ik play nog weinig gespeeld maar het was best geinig, simpele kleine spelletjes.
En het kostte mij toen net zo veel als een controller zonder Play.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan is dat misschien wel een beter idee, ja. ty for tip
LeukChrisM schreef op maandag 25 juni 2007 @ 00:35:
Heel verhaal over tennistoernooi
Super leuk verhaaltje inderdaad, ik denk wel dat het feit dat je niet constant aan het gamen bent het leuker maakt voor de non-gamersterb schreef op maandag 25 juni 2007 @ 12:40:
[...]
Leuk, maar met hoeveel wii's en controllers speel je dan? Want zit je dan niet erg lang stil?
Mijn router gereset en nu kan ik met me Wii wel weer op internet, yipee.. maareh met Mario Strikers, hoe zit het met die Friendcodes enzo?
Red steel zou ik laten liggen, ik heb m hier liggen (naast sports mn enige game) en er is niets aan en ziet er niet uit ook.. ik wacht nog op leuke spellen aangezien Zelda niet mijn ding is.. en anders gaat mn wii echt in de verkoopRakkerzero schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:08:
uh... ok
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Metroid ziet erg erg strak uit!

Ps4/switch gamer
In maar liefst één minigame heb je de nunchuk nodig. Staat gewoon in het boekje.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:50:
[...]
Voor zover ik weet heb je voor geen enkel onderdeel van MArio Party de nunchuck nodig.
edit:
Verder kun je op doosje ook zien welke controller(s) je nodig hebt. Dat is bij elk spel zo.
[ Voor 15% gewijzigd door InZane op 25-06-2007 13:04 ]
Istie zo slecht, ja??dadj schreef op maandag 25 juni 2007 @ 12:48:
[...]
Red steel zou ik laten liggen, ik heb m hier liggen (naast sports mn enige game) en er is niets aan en ziet er niet uit ook.. ik wacht nog op leuke spellen aangezien Zelda niet mijn ding is.. en anders gaat mn wii echt in de verkoop
MIsschien maar een keer lenen om een beeld te kunnen krijgen van dat spel dan
Red Steel vond ik persoonlijk erg vermakelijkRakkerzero schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:07:
[...]
Istie zo slecht, ja??
MIsschien maar een keer lenen om een beeld te kunnen krijgen van dat spel dan

This space is occupied
We spelen gewoon met 1 Wii en 2 controllers (dit weekend als we met meer dan 10 lui zijn, dan gaan we wel met 4 controllers spelen dus dubbelen... doen we eerst zo'n UEFA achtige-trekking enzo.. Je moet het toch een beetje leuk maken!terb schreef op maandag 25 juni 2007 @ 12:40:
[...]
Leuk, maar met hoeveel wii's en controllers speel je dan? Want zit je dan niet erg lang stil?
We spelen in de poule's altijd maar Best of 3 en dan is de wachttijd maximaal 5 wedstrijden. Dit lijkt lang, maar tussendoor drinken we natuurlijk bier en kletsen we. Dit weekend heb ik voor m'n feest ook een Singstar erbij, dus dat is ook leuk erbij. En... we zijn allemaal behoorlijk competitief ingesteld en dan vooral bij de laatste helft van de poule wedstrijden (je speelt een keer uit en een keer thuis) dan wordt het gewoon spannend om te zien op welke plek je staat en of je daar nog wat aan kan doen. En je gaat ook kijken naar de andere wedstrijden. Ik heb gisteren geen wedstrijd gemist (en in een 10 speler toernooi zijn er 49 wedstrijden in totaal).
Je bent aan de ene kant aan het kijken naar de kwaliteiten van de andere spelers (bijv.: kunnen ze de return zo slaan, dat je hem niet terug kan slaan, zo ja: probeer zo vaak mogelijk die harde opslag te slaan; of gebruiken ze het voorste poppetje niet, maar kunnen ze alleen hard meppen met die achterste; of kunnen ze de bal goed plaatsen; gebruiken ze effect), allemaal beetje bestuderen waar je dan, als je tegen die persoon speelt, je voordeel mee kan doen. Ook zijn er natuurlijk mensen die het gewoon niet kunnen, en dan is het leuk om die op een leuke manier af te kraken ("badmintontennis!" en "Mooie pirouette!") Aan de andere kant is het dus spannend om te kijken, omdat je weet dat als een van diegene die spelen wint, je weer een plekje kan dalen, waardoor je als 2e de halve finale in gaat (of misschien zelfs naar de loosers halve finale) en het weer moeilijker wordt om verder te komen.
We spelen trouwens altijd alle wedstrijden voor alle plekken, omdat dat belangrijk is voor onze Wii World Ranking en dan blijft iedereen bezig. Als je, met 10 personen, 1e of 2e in de poule bent, ga je naar de halve finale, ben je 3e of 4e ga je naar de loosers halve finale (die bepaalt uiteindelijk de plekken 5, 6, 7 en
We doen trouwens, voor de puntentelling in het toernooi, als je een wedstrijd met 2-0 wint, dan krijg je 2 punten. Win je met 2-1, dan krijg je 1 punt.
Dat was mijn verhaal.
Ik denk dat dit soort toernooien helemaal in lijn van de (met name) online visie van Nintendo. Ik hoop dan ook dat dit gaan ondersteunen in hun (online) games. Zo zou het bijvoorbeeld echt soepel zijn als een dergelijke functie er was voor Strikers. Spectator mode zou helemaal soepel zijn maar wellicht kost dat teveel bandbreedte.
Online spelen zou inderdaad wel leuk zijn, maar... offline, gewoon met een groep, is ook wel superleuk hoor! Je bent met z'n allen bij elkaar, gewoon gezellig, biertje drinken. We doen het nou al 2 weekenden voordat we zaterdag de stad in gaan... en 1x nadat we vrijdagavond gepokerd hadden (en toen was het al 4 uur.Deddiekoel schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:25:
Ik denk dat dit soort toernooien helemaal in lijn van de (met name) online visie van Nintendo. Ik hoop dan ook dat dit gaan ondersteunen in hun (online) games. Zo zou het bijvoorbeeld echt soepel zijn als een dergelijke functie er was voor Strikers. Spectator mode zou helemaal soepel zijn maar wellicht kost dat teveel bandbreedte.
Das mooi, heb gister gekocht en eerste minigame had je die al nodig, maar als dat de enigste is dan laat ik hem nog wel even liggen.InZane schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:03:
[...]
In maar liefst één minigame heb je de nunchuk nodig. Staat gewoon in het boekje.
edit:
Verder kun je op doosje ook zien welke controller(s) je nodig hebt. Dat is bij elk spel zo.
Vind mario party wel gaaf jammer dat beeld alleen 4-3 is

UIteraard moet die functie er dan ook offline in zitten!ChrisM schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:38:
[...]
Online spelen zou inderdaad wel leuk zijn, maar... offline, gewoon met een groep, is ook wel superleuk hoor! Je bent met z'n allen bij elkaar, gewoon gezellig, biertje drinken. We doen het nou al 2 weekenden voordat we zaterdag de stad in gaan... en 1x nadat we vrijdagavond gepokerd hadden (en toen was het al 4 uur.) Ik heb ook daarom Wario Moves gekocht, gewoon omdat het een simpele mini-games party spel is. We zijn er nog niet aan toegekomen, tennis neemt teveel tijd op...
Verwijderd
Ziet er op zich wel goed uit, denk dat het irl nog beter uit ziet. Nintendo weet het altijd voor elkaar te krijgen dat de screenshot vele malen minder zijn dan het origineel.NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 25 juni 2007 @ 12:59:
Metroid ziet erg erg strak uit!
[afbeelding]
[afbeelding]
Soepel, is dat een nieuw hip woord voor gaaf of cool?Deddiekoel schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:25:
[ Voor 5% gewijzigd door Helsie op 25-06-2007 16:38 ]
Goed... Ik dus vorige week wii play + controller besteld bij GCshop.... Zie ik nu dat er 5 tot 6 weken levertijd op zit... Hoop dat ze nog willen annuleren, want dit is van de zotte...
Nou, die scans zijn zo klein, zo kan je toch helemaal niks zinnigs over de kwaliteit zeggenVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:01:
[...]
Ziet er op zich wel goed uit, denk dat het irl nog beter uit ziet. Nintendo weet het altijd voor elkaar te krijgen dat de screenshot vele malen minder zijn dan het origineel.
Als de textures blurry zijn dan zie je dat niet op die scans. Als de models lowpoly zijn dan zie je dat niet. Als de... Nou volgens mij snap je mn punt wel
Niet dat ik me zorgen maak dat MP:C er slecht uit gaat zien hoor. Deel 1 en 2 waren super mooi, en nu met meer power en een langere ontwikkeltijd moet het goed komen.
Overigens heb ik nog haast niks gezien van MP:C. Het is toch leuker om alles zelf te ontdekken op je Wii, dan in een filmpje op internet. En dit is echt een game die ik blind koop
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Bij kopen op afstand (zoals via internet) en colportatie (kopen aan de deur) heb je een bedenktijd van 7 dagen na levering, dus dat moet geen probleem zijn. Zelfs als ze de levering doorzetten kan je het gewoon weer terugsturen, dus daar hebben ze hooguit zichzelf mee.MikeyMan schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:43:
Goed... Ik dus vorige week wii play + controller besteld bij GCshop.... Zie ik nu dat er 5 tot 6 weken levertijd op zit... Hoop dat ze nog willen annuleren, want dit is van de zotte...
Verwijderd
Iemand Super Mario Strikers ruilen voor een andere game ? Vind het spel echt te moeilijk. Niet dat ik niet van moeilijke spellen hou... F-zero GX platgespeelt...
Ik wil binnenkort denk ik Scarface wel hebben, maar Harry Potter, of My Sims lijkt me ook wel leuk als tussendoortje.
Ik heb net trouwens wat forums afgestruind, en een beetje naar E3 roddels gekeken... Volgens enkele geruchten worden er een aantal nieuwe Wii Channels geshowed. Een verbeterde/nieuwe Mii Channel, Demo Channel en nog een aantal andere dingen. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb alweer zin in de E3.
Ik wil binnenkort denk ik Scarface wel hebben, maar Harry Potter, of My Sims lijkt me ook wel leuk als tussendoortje.
Ik heb net trouwens wat forums afgestruind, en een beetje naar E3 roddels gekeken... Volgens enkele geruchten worden er een aantal nieuwe Wii Channels geshowed. Een verbeterde/nieuwe Mii Channel, Demo Channel en nog een aantal andere dingen. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb alweer zin in de E3.
Sowieso wel een idee... Een shitload extra channels...
Maar dat staat hierboven al te lezen hoor
Maar dat staat hierboven al te lezen hoor
er staat alweer een advertentie voor je wii (en xbox360) te laten ombouwen
screen:
wordt daar nooit op gelet ofzo?
maar ff ontopic weer: wat denken jullie wat wordt getoont op de E3 van nintendo?
screen:

maar ff ontopic weer: wat denken jullie wat wordt getoont op de E3 van nintendo?
[ Voor 28% gewijzigd door Alien B.O.B. op 25-06-2007 19:42 ]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Das al vaak genoeg langgekomen, blijkbaar kunnen/willen ze er niks aan doen. Ik heb er verder geen last vanAlien B.O.B. schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:40:
screen: [afbeelding]
Je moet er een topic voor openen in Schop een Modje zoals ik hier heb gedaan: [AdSense]Reclame voor modchipsVanitas schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:44:
[...]
Das al vaak genoeg langgekomen, blijkbaar kunnen/willen ze er niks aan doen. Ik heb er verder geen last van
Het duurde bij mij een paar dagen voordat er actie ondernomen werd, maar er werd wel degelijk wat aan gedaan.
Verwijderd
Zolang ze er geld aan verdienen is het prima, maar owee als je het woord modchip of ombouwen in de mond neemt...Vanitas schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:44:
[...]
Das al vaak genoeg langgekomen, blijkbaar kunnen/willen ze er niks aan doen. Ik heb er verder geen last van
Want het zou weleens zo kunnen zijn dat je dan illegale dingen gaat doen... Misschien kunnen wij ons ook afkopen bij de Modjes? Hoeveel kost het om het er wel over te mogen hebben?
Ach ja, blijkbaar komt het na een tijdje ook weer terug. Als ze zo tegen modchips zijn dan moeten ze dit ook zelf maar oplossen. (Wat ik toch krom vind aan GoT, je mag het wel over flashcards hebben voor de GBA/DS, maar niet over een modchip voor een console. Komt toch op precies hetzelfde neer.)MetroidPrime schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:53:
[...]
Je moet er een topic voor openen in Schop een Modje zoals ik hier heb gedaan: [AdSense]Reclame voor modchips
Het duurde bij mij een paar dagen voordat er actie ondernomen werd, maar er werd wel degelijk wat aan gedaan.
Ik denk dat je daar toch minstens een nier voor moet afstaan aan TerrVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:55:
[...]
Zolang ze er geld aan verdienen is het prima, maar owee als je het woord modchip of ombouwen in de mond neemt...
Want het zou weleens zo kunnen zijn dat je dan illegale dingen gaat doen... Misschien kunnen wij ons ook afkopen bij de Modjes? Hoeveel kost het om het er wel over te mogen hebben?
Misschien een domme vraag,
Ik wil deze bestellen, ziet er wel leuk uit in vergelijking met anderen. Gaat dat geen problemen geven ivm voltage verschillen in Amerika en Nederland? Weet niet of die er uberhaupt zijn maar better safe then sorry.
Heeft er toevallig ook iemand al ervaring met deze shop? (www.dealextreme.com)
Ik wil deze bestellen, ziet er wel leuk uit in vergelijking met anderen. Gaat dat geen problemen geven ivm voltage verschillen in Amerika en Nederland? Weet niet of die er uberhaupt zijn maar better safe then sorry.
als je drama wil verkopen zijn er genoeg andere fora waar je dit kan doen. GoT is het enige forum dat ik ken dat überhaupt deze banners aanpakt, dus zwijgen jijVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:55:
[...]
kassemans: ik heb hier in België ook al van die cradles zien liggen, dus als je goed zoekt vind je ze in NL prolly ook wel. Degene die jij linkt moeten zowiso via netspanning aangesloten worden, dus het is zeer onwaarschijnlijk dat ze hier op 220V werken. Zowiso lijkt het me handiger om een lader te nemen die via USB werkt. Kan je ze gewoon in je Wii pluggen om op te laden
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Als je geen europese versie kan vinden, dan kun je er volgens mij gewoon een wereldstekker tussen zetten.kassemans schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:31:
Misschien een domme vraag,
damned waar maak je je druk over manAlien B.O.B. schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:40:

wat moet ik me hiernou bij voorstellen
Ontopic
vind het online systeem toch magertjes van Nintendo met Mario Strikers, op een of andere manier is het niet aantrekkelijk dat die ranking iedere week verwijderd wordt.. weekelijkse competitie ok, maar gooi er gewoon een all time rank bij, zo moeilijk is dat toch niet
[ Voor 3% gewijzigd door SOCO_cola op 25-06-2007 23:23 ]
Nintendo SWITCH! FTW
Verwijderd
Speel veel strikers online, en dacht laatst eens van laat ik de winkelkanalen eens gaan bekijken.. Kan niet, hij geeft steeds maar aan dat het niet beschikbaar is.
Iemand een tip over wat ik verkeerd gedaan heb?
Iemand een tip over wat ik verkeerd gedaan heb?
Voor de liefhebbert 
Ik heb even de swf van mario strikers gedecompiled en de png's er in full res uitgesloopt met de graphics van alle strikers
http://picasaweb.google.nl/schizoduckie/MarioStrikers
Ik heb even de swf van mario strikers gedecompiled en de png's er in full res uitgesloopt met de graphics van alle strikers
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
http://picasaweb.google.nl/schizoduckie/MarioStrikers
edit:
Iemand ook problemen met het nieuwskanaal trouwens
Iemand ook problemen met het nieuwskanaal trouwens
[ Voor 96% gewijzigd door SchizoDuckie op 26-06-2007 00:33 ]
Verwijderd
heb net 45 minuten wii sports gedaan en ben echt kapot man, door dit apparaat ga ik echt veel afvallen.
Ik hoop dat ze meer tennis games gaan uitbrengen, misschien iets als virtua tennis voor de wii, en wat kaart spelletjes want ik wil heel graag kaartspellen online spelen.
het beeld met de scart kabel is te doen maar heb toch maar een component kabel besteld voor betere kleuren en strakker beeld.
Ik hoop dat ze meer tennis games gaan uitbrengen, misschien iets als virtua tennis voor de wii, en wat kaart spelletjes want ik wil heel graag kaartspellen online spelen.
het beeld met de scart kabel is te doen maar heb toch maar een component kabel besteld voor betere kleuren en strakker beeld.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 01:01 ]
Zo, heb me ook weer even omhoog gewerkt met tennis. Heb nu skill van 1750. Wel jammer dat als je met z'n 2-en samen tegen de computer tennist, je er bijna geen skill bij krijgt. We tennissen de hele tijd tegen Alisa en haar biatch (van 1900), maar ik krijg er niks bij en m'n kameraar (die toen rond de 950 zat) maar iets van 10-20. Kan je beter alleen tennissen, maar is minder leuk.
Krijg je trouwens nog iets speciaals als je Elisa een keer hebt verslagen?
Ik merk nu wel dat ik een beetje pijn in m'n nek heb gekregen... mmm... lekker morgen de hele dag werken achter de computer...
Nou ja, wat is nou belangrijker, dagje werken of Wii Tennis Pro worden!!!?
Krijg je trouwens nog iets speciaals als je Elisa een keer hebt verslagen?
Ja, dat hadden wij ook de eerste keer dat we het deden. Maar nu zijn we er al meer aan gewend en zweten enzo we ook veel minder.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 00:59:
heb net 45 minuten wii sports gedaan en ben echt kapot man, door dit apparaat ga ik echt veel afvallen.
[ Voor 37% gewijzigd door ChrisM op 26-06-2007 01:11 ]
Dit topic is gesloten.