Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
wachten?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Je hebt hem al 20 minuten? En hoeveel minuten staat hij al op 20%?
Handleiding van dat ding ergens te vinden?
Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...
Handleiding zat er zeg maar wel bij. Iets nauwkeuriger: hij staat nu ruim 35 minuten op hetzelfde punt.grolschbeugel schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 19:30:
Je hebt hem al 20 minuten? En hoeveel minuten staat hij al op 20%?
En nu?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Misschien hangt wel alleen het beeld? En is hij op de achtergrond al bij 90%
Gewoon even resetten. Hier ook gehad, kan geen kwaad.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ah, ok. Thank you. Heb ik ook gedaan. Toch slordig, als eerste actie.Razor.Timo schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 19:36:
Gewoon even resetten. Hier ook gehad, kan geen kwaad.
Anoniem: 104593
Nogmaals resetten, wat ook wil helpen is stekker eruit erin doen of morgen updaten(misschien is de servert druk).
Ik heb hetzelfde probleem, en af en toe krijg ik dan nog error 32004. Dat kan iets te maken hebben met een slechte ontvangst of met kanalen ed van je WiFi router; bij sommige merken routers/accesspoints gaat dat niet zo goed.
Misschien dat deze link over error 32004 helpt.
Misschien dat deze link over error 32004 helpt.
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Pagina: 1