![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Inleiding - Specificaties - Afmetingen - Prijzen - Meer info - iOS 4 - Links - Reviews - Gallery - Q&A | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
InleidingWelkom in het discussietopic over de iPhone. Je kunt in deze startpost informatie vinden over de functionaliteit van de iPhone, de accessoires en de specificaties. De topicstart is voornamelijk gericht op de iPhone 4. iPhone 5 geruchten | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specificaties• 3,5-inch IPS retina scherm met een resolutie van 960x640 • Multitouch capacitief scherm • 1Ghz Apple A4 chip • Lithium-ion batterij (7 uur bellen over 3G, 14 uur bellen over 2G, 300 uur standby, 10 uur Wi-Fi, 40 uur audio, 10 uur video) • Gyroscope, Accelerometer • 5 Megapixel camera + LED • VGA camera op de voorkant • 16GB of 32GB • Zwart of Wit ![]() Overige specificaties zijn: • UMTS/HSDPA/HSUPA (850, 900, 1900, 2100 Mhz) • GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 Mhz) • 802.11b/g/n Wi-Fi (802.11n 2.4Ghz only) • Bluetooth 2.1 + EDR • Dubbele microfoon voor geluidsonderdrukking | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Afmetingen & Gewicht• Hoogte: 115.2 mm • Breedte: 58.6 mm • Diepte: 9.3 mm • Gewicht: 137 gram | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PrijzenNederland Prijzen van los toestel: iPhone 3GS 8GB: €499 iPhone 4 16GB: €599 iPhone 4 32GB: €699 Deze tabel is enkel bedoelt ter verduidelijking van de prijzen, voor discussie of vragen over de abonnementen kun je hier terecht. ![]()
![]()
* De prijzen van Vodafone zijn per 07-02-2011 omhoog gegaan. De tabel is geüpdatet. ![]()
* De prijzen van KPN & HI zijn sinds 04-01-2011 omhoog gegaan. De tabel is geüpdatet. Belgie iPhone 4 16 GB: €639,99 iPhone 4 32 GB: €749,99 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Meer infoTelefoon
iPod De iPhone doet alles wat je iPod ook doet, maar dan mooier en beter. Het grote scherm (3,5") is uiteraard uitstekend geschikt om videomateriaal te bekijken. Maar je kunt ook prima muziek luisteren. De interface is volledig vernieuwd t.o.v. de huidige iPods en je kunt bijv. navigeren middels coverflow. Wat kan de iPhone allemaal afspelen? Het is ook mogelijk om de iPhone middels component of composiet aan te sluiten op een TV. Daarnaast is het mogelijk om vanuit de iTunes app muziek, podcasts, muziekvideo's, tv series, films en iTunes U content aan te schaffen. Dit wordt ook weer teruggesynct naar de computer middels iTunes. Audio: AAC (16 to 320 Kbps), Protected AAC (from iTunes Store), MP3 (16 to 320 Kbps), MP3 VBR, Audible (formats 2, 3 and 4), Apple Lossless, AIFF and WAV. Video: H.264 video, up to 1.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per sec., Low-Complexity version of the H.264 Baseline Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; H.264 video, up to 768 Kbps, 320 by 240 pixels, 30 frames per sec., Baseline Profile up to Level 1.3 with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; MPEG-4 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per sec., Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats. Safari
De emailclient heeft ondersteuning voor HTML en ondersteunt alle IMAP en POP mailboxen. Push-mail is mogelijk via een speciale (gratis) Yahoo mailaccount. Daarnaast is het mogelijk met Exchange servers en een MobileMe account. Je kunt daarnaast op vastgestelde tijden je andere IMAP en POP mailboxen laten controleren. Daarnaast wordt je mail sowieso opgehaald bij het openen van de applicatie. De emailaccounts (dus de instellingen, niet de emails) worden gesynced met je desktop computer, dit kan met Mail (Mac), Entourage (Mac) en Outlook (Windows). Agenda Het is mogelijk je afspraken te syncen met iCal (Mac), Entourage (Mac) en Outlook (Windows). Je kunt op je iPhone alle afspraken inzien en evt. nieuwe toevoegen. Ook kan je agenda via CalDAV, Exchange of Mobile Me draadloos up-to-date gehouden worden, waarbij afspraken dus ook weer automatisch gepusht worden van je PC of Mac naar je iPhone en vice versa. Google Maps
Camera Video-beeld/bellen (op dit moment alleen via WiFi en alleen met iPhone 4 houders) Camera met 5 megapixels met 5 keer digitale zoom op de achterzijde met LED flitser en de mogelijkheid om HD te filmen (720) ook onthoud ie waar het filmpje/foto is gemaakt (geotagging) ![]() De eerste iPhones zijn inmiddels uitgeleverd en zijn er dus foto's en video's opgedoken van de nieuwe iPhone: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
iOS 4Op 21 juni, drie dagen voor de release van de nieuwe iPhone zal de release van iOS 4 plaatsvinden. Deze update voegt meer dan 100 nieuwe functies toe, en dit zijn de hoogtepunten: • Multitasking • Folders • Unified Inbox & Threaded Emails • iBooks op de iPhone (je kunt nu ook PDF bestanden lezen) Daarnaast kun je ook je eigen playlists maken direct op je telfoon, heeft de camera een digitale zoom, worden gezichten en plaatsen toegevoegd aan Foto's en kun je je homescreen wallpaper veranderen.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Links• Steve Jobs kondigt iPhone 4 aan • Apple brengt video van de keynote online | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ReviewsHieronder een aantal eerste ervaringen van reviewers: - Walt Mossberg (The Wall Street Journal) - David Pogue (The New York Times) - Joshua Topolsky (Engadget) • Engadget: iPhone 4 first hands-on • Technobuffalo: iPhone 4, Hands-on & demo • SlashGear: iPhone 4 hands-on | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gallery![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Q&AIk moet hem als eerste hebben, importeren, waar kan dat? Neem een kijkje bij [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3 als je hem wilt importeren of los wilt kopen. Providers, when and where? Als je wilt discussieren over de providers die iPhone 4 aanbieden kun je dat hier doen. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vorige delendeel 1, deel 2, deel 3, deel 4, deel 5, deel 6, deel 7, deel 8, deel 9, deel 10, deel 11, deel 12, deel 13, deel 14, deel 15, deel 16, deel 17, deel 18, deel 19, deel 20, deel 21, deel 22, deel 23, deel 24,deel 25,deel 26,deel 27,deel 28,deel 29,deel 30,deel 31,deel 32 |
|
Neem mijn openstaande vraag even mee naar dit nieuwe deeltje:
Mijn vriendin heeft een iPhone 4 (KPN netwerk), deze heeft maanden prima gewerkt. Sinds een week heeft ze problemen met de data verbinding. E-mail komt nog wel gewoon binnen, maar o.a. Safari, de Nu.nl app, weer app, App Store kunnen geen verbinding maken.
Zojuist geupgrade naar de nieuwste iOS, gereset naar fabrieksinstellingen, back-up hersteld, maar het wil allemaal niet helpen. Mail blijft binnenkomen, maar overige zaken die internet nodig hebben werken niet.
APN opnieuw toegevoegd (portalmmm.nl in plaats van iphonekpn) maar ook dat helpt.
Iemand een idee?
Mijn vriendin heeft een iPhone 4 (KPN netwerk), deze heeft maanden prima gewerkt. Sinds een week heeft ze problemen met de data verbinding. E-mail komt nog wel gewoon binnen, maar o.a. Safari, de Nu.nl app, weer app, App Store kunnen geen verbinding maken.
Zojuist geupgrade naar de nieuwste iOS, gereset naar fabrieksinstellingen, back-up hersteld, maar het wil allemaal niet helpen. Mail blijft binnenkomen, maar overige zaken die internet nodig hebben werken niet.
APN opnieuw toegevoegd (portalmmm.nl in plaats van iphonekpn) maar ook dat helpt.
Iemand een idee?
Via wifi doet die het wel ?
En je zegt KPN netwerk, maar is dat dan Hi KPN Telfort MTV?
[ Voor 53% gewijzigd door Punkbuster op 09-05-2011 11:08 ]
automation fanboy
Yep, via wifi werkt het prima. KPN, zakelijk.Punkbuster schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:06:
Via wifi doet die het wel ?
als je APN: internet alleen zet? probeer eens, dat heeft mijn vriendin er staan
automation fanboy
Ook dat even geprobeerd en dat lost het probleem op. Meende dat ik dat gisteren ook al eens ingevuld had (omdat ik dat zelf ook gebruik) maar mogelijk toestel niet opnieuw gestart ofzo.Punkbuster schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:11:
als je APN: internet alleen zet? probeer eens, dat heeft mijn vriendin er staan
Bijzonder dat bestaande instellingen ineens niet meer werken..
[ Voor 8% gewijzigd door JBS op 09-05-2011 11:22 ]
haha dat dacht ik.
maar mooi voor je.
automation fanboy
Vanmiddag m'n iPhone moeten restoren, bleef opeens vasthangen toen ik met wat jailbreak settings bezig was. Eerste keer in 5 maanden tijd.
had ik vorige week ook, alleen toen ging het vanzelfBrm-G schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:36:
Vanmiddag m'n iPhone moeten restoren, bleef opeens vasthangen toen ik met wat jailbreak settings bezig was. Eerste keer in 5 maanden tijd.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Anoniem: 87302
Heb er nooit last van, jailbreak is erg betrouwbaar imo.Brm-G schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:36:
Soms als ik mijn iphone van de vergrendeling afhaal, dan gat de backlight niet aan, deze gaat een paar seconden later aan. iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Omdat de iPhone reageert op omgevingslicht. Soms denktie dus dat het donker is. Dan gaat je backlight ook niet aan, anders wordt je blind, maar daarna komtie er toch achter dat-ie fout zit en dan gaat het licht aanDenthis schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:09:
Soms als ik mijn iphone van de vergrendeling afhaal, dan gat de backlight niet aan, deze gaat een paar seconden later aan. iemand een idee waar dit aan kan liggen?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ik zit gewoon op een verlicht kantoor, dan maakt hij wel vaak die fout zegtdw schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:13:
[...]
Omdat de iPhone reageert op omgevingslicht. Soms denktie dus dat het donker is. Dan gaat je backlight ook niet aan, anders wordt je blind, maar daarna komtie er toch achter dat-ie fout zit en dan gaat het licht aanJe kan het eventueel uitzetten in je instellingen (Settings -> Brightness)
Iemand ook een idee waarom shazam geen verbinding kan maken met de server?
hierdoor kan ik het programma niet gebruiken
nu net nog een keer getest, nu werkt hij wel.
dus kijk het nog ff aan
hierdoor kan ik het programma niet gebruiken
nu net nog een keer getest, nu werkt hij wel.
dus kijk het nog ff aan
[ Voor 25% gewijzigd door Denthis op 11-05-2011 09:50 ]
Gisteren heb ik mijn iPhone4 white ook binnen.
Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van het scherm. Zelfs magazines van zinio zijn gewoon leesbaar, zelfs met de kleine letters:

Wat me ook opvalt is dat het scherm zoveel donkerder is. op 50% brightness is de iPhone4 veel donkerder dan 50% brightness op de iPhone 3GS. Of ligt dat aan mij?
Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van het scherm. Zelfs magazines van zinio zijn gewoon leesbaar, zelfs met de kleine letters:

Wat me ook opvalt is dat het scherm zoveel donkerder is. op 50% brightness is de iPhone4 veel donkerder dan 50% brightness op de iPhone 3GS. Of ligt dat aan mij?
[ Voor 25% gewijzigd door kmf op 11-05-2011 10:12 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
@Hierboven.
Had je al een iPhone4 voor je de witte kocht?
Ik heb sinds dit weekend ook een witte en het viel me de eerste uren op dat het scherm veel feller kon dan het scherm van me Zwarte iPhone4. Ook is het scherm een tintje geler (zoals al eerder werd vermeld hier).
Ik heb sinds dit weekend ook een witte en het viel me de eerste uren op dat het scherm veel feller kon dan het scherm van me Zwarte iPhone4. Ook is het scherm een tintje geler (zoals al eerder werd vermeld hier).
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee. ik had een iphon 3gs.Donstil schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:28:
@Hierboven.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Als ik de helderheid van mijn scherm vergelijk met die van mijn iPod Touch 3g dan valt het me juist op dat de iPhone veel helderder is, en natuurlijk ook een stuk scherper!
Nu al een aantal keer gehad bij het nemen van foto's en vooral bij filmen dat ik me iPhone 4 in landscape vast houdt, maar bij de geringste beweging hij naar portrait overgaat. Zwaar irritant al kom je daar achter aan het einde van een filmpje.

done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Anoniem: 298601
geinig ding blijft het.
vriendin van me heeft er een. leuk om even met die iphone te kloten maar meer ook niet.
En zij maar grote mond hebben ja de iphone is geniaal. Ze laat hem vallen en het glas is kapot
en mijn ZTE vairy touch doet het nog steeds al viel ie van de trap
vriendin van me heeft er een. leuk om even met die iphone te kloten maar meer ook niet.
En zij maar grote mond hebben ja de iphone is geniaal. Ze laat hem vallen en het glas is kapot
Mwah dat ligt eraan. Mijn vorige telefoon (een nokia 6500 Slide) ging kapot toen ik iets optilde. Ik legde het met de druk op het scherm en toen brak het onderste scherm (Dus de digitizer zegmaar) en het glas niet, dat is ook vervelend. Het glas van de iPhone is wat dat betreft wel sterker.
De achterkant maakt mij niet uit als die breekt, dan koop ik gewoon zo'n trendy metalen achterkant
De achterkant maakt mij niet uit als die breekt, dan koop ik gewoon zo'n trendy metalen achterkant
Ach BMW maakt ook auto's die een deuk kunnen oplopen. Maakt ze gelukkig niet minder goed dan een Opel.Anoniem: 298601 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:26:
geinig ding blijft het.
En zij maar grote mond hebben ja de iphone is geniaal. Ze laat hem vallen en het glas is kapoten mijn ZTE vairy touch doet het nog steeds al viel ie van de trap
APPLE IPHONE 4 16GB ZWART T-MOBILErohit schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:07:
Iphone 4 voor 555 euro:
http://www.mediamarkt.nl/...iavandaag+-+dagaanbieding
Flashgeheugen: 32 GB
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Dat is best wel een goede deal, zeker nudat je 'm gewoon bij iTunes kunt unlocken. Legaal en gratis
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ik heb sinds kort een iCarbons skin om mijn iphone heen zitten, gekocht van onze forum genoot VisionRoy.
Moet zeggen dat het echt gaaf staat, vooral de achterkant en de zijkanten. De voorkant was ik wat minder enthousiast over, maar dat is smaak denk ik.
Moet zeggen dat het echt gaaf staat, vooral de achterkant en de zijkanten. De voorkant was ik wat minder enthousiast over, maar dat is smaak denk ik.
Ik weet toevallig dat de losse iPhone's van de mediamarkt Simlockvrij zijn. Ook als ze als t-mobile verkocht worden.Snake schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:21:
Dat is best wel een goede deal, zeker nudat je 'm gewoon bij iTunes kunt unlocken. Legaal en gratis
555 is een mooi prijsje:) Achja ik heb er al een...
Anoniem: 406370
Hier heb ik gister ook last van gehad, jammer maarja dat heb je er natuurlijk wel voor overBrm-G schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:36:
Er is 1 reden dat ik zou willen jailbreaken, ik typ heel vaak kleine woordjes zoals 'ge', en hij wil dat altijd corrigeren naar 'Gé' (met hoofdletter).
Maar voor de rest zie ik er echt het nut niet in. Als ieamnd daarvoor een app weet om dat aan te passen, roep maar
Maar voor de rest zie ik er echt het nut niet in. Als ieamnd daarvoor een app weet om dat aan te passen, roep maar
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Woordcorrectie uitzetten?
Enige waar ik voor wil jailbr is om personal hotspot te kunnen gebruiken voor op m'n iPad.
Enige waar ik voor wil jailbr is om personal hotspot te kunnen gebruiken voor op m'n iPad.
there's no tweak without the tweaker
Enige waar ik hem voor gejailbroken (?) heb is de Brightness slider in de Multitaskbar.

Ik heb problemen met thuisdeling:
iPhone 4 (IOS 4.3.1, jailbreak)
iMac (iTunes 10.2.2, nieuwste versie)
Op beide apparaten staat thuisdeling ingeschakeld. Op mijn iphone 4 verschijnt de optie 'gedeeld' in de ipod app in eerste instantie wel. Hierna niet meer (terwijl m'n imac continue aan staat).
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de optie 'gedeeld' in de ipod app niet verdwijnt?
iPhone 4 (IOS 4.3.1, jailbreak)
iMac (iTunes 10.2.2, nieuwste versie)
Op beide apparaten staat thuisdeling ingeschakeld. Op mijn iphone 4 verschijnt de optie 'gedeeld' in de ipod app in eerste instantie wel. Hierna niet meer (terwijl m'n imac continue aan staat).
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de optie 'gedeeld' in de ipod app niet verdwijnt?
ik heb onlangs mijn iphone in het water laten vallen:(
heb hem er gelijk uit gehaald en vervolgens in rijst gezet etc. Nu is het zo dat de iphone niet aan gaat uit zichzelf, de iphone zegt dat de Imei en de ICCID onbekend zijn, zit geen simkaart in. Als ik hem in het stopcontact plug dan zie je dit allemaal en ook dat hij moet worden geupdate door itunes. Als ik hem op de pc aansluit gaat hij alleen maar uit en aan. De batterij is 100% staat er.
iemand wellicht een idee?
zelf denk ik dat de batterij of connector kaduuk is.
heb hem er gelijk uit gehaald en vervolgens in rijst gezet etc. Nu is het zo dat de iphone niet aan gaat uit zichzelf, de iphone zegt dat de Imei en de ICCID onbekend zijn, zit geen simkaart in. Als ik hem in het stopcontact plug dan zie je dit allemaal en ook dat hij moet worden geupdate door itunes. Als ik hem op de pc aansluit gaat hij alleen maar uit en aan. De batterij is 100% staat er.
Is misschien al besproken geweest maar ik heb het vorige topic niet gevolgd dus vraag ik het hier nog eens. Hebben jullie ook zo'n last gehad van een vele tragere Iphone na de 4.3.x upgrade? Ik heb namelijk nog maar een week mijn 3gs in gebruik en was er van verbaasd dat alles toch niet zo vlot werkte als ik had gehoopt. Constant haperingen wanneer ik apps start of wisselde tussen apps etc. Ik heb nu gedowngrade naar iOS 4.1 en alles lijkt nu terug als een zonnetje te lopen zonder de irritante lag.
Nog mensen die hier last van hebben?
Nog mensen die hier last van hebben?
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Ik zoek een goed video-recording app voor de iPhone 4. Met de normale kan je niet inzoomen wat ik echt bloed irritant vind. Ik heb echt nergens normale videoapps kunnen vinden, allemaal voor de 2G en 3G waar je niet op kan filmen...
Even een berichtje tussendoor.
Omdat er weinig recente vergelijking te vinden waren van de schermafmetingen van smartphones hieronder een afbeelding van de Iphone 3gs, Samsung Galaxy S 1&2, S E Arc en de HTC sensation t.o.v. elkaar
Omdat er weinig recente vergelijking te vinden waren van de schermafmetingen van smartphones hieronder een afbeelding van de Iphone 3gs, Samsung Galaxy S 1&2, S E Arc en de HTC sensation t.o.v. elkaar

[ Voor 4% gewijzigd door sksksksk op 14-05-2011 21:18 ]
Anoniem: 403748
Klopt het dat de Iphone 5 pas op zijn vroegst volgend jaar in Nederland te verkrijgen is?
Dat weet nog helemaal niemand. Zou eerst in Juni gebeuren, toen September maar er zijn ook berichten dat de productie gestart wordt in September en dat hij zo'n 1 a 2 maanden later beschikbaar komt. Gewoon even afwachten dus
Ik denk dat het overigens op 6 juni word aangekondigd, en het de 4S word.
ik wou een iPhone 4 halen maar ik wacht even tot 6 juni
er zijn al geruchten dat het een Apple A5 krijgt, betere camera & 4" scherm
ik wou een iPhone 4 halen maar ik wacht even tot 6 juni
er zijn al geruchten dat het een Apple A5 krijgt, betere camera & 4" scherm
[ Voor 22% gewijzigd door Morenoo91 op 15-05-2011 13:54 ]
PSN: MGFlexican.
Niemand?wrstylo schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 01:34:
Knap staaltje "we kiezen expres de 3GS omdat de Resolutie van een 4 zo hoog is". Aangezien Galaxy2 zo nieuw is had de iPhone4 makkelijk in het rijtje gepast.sksksksk schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 21:12:
Even een berichtje tussendoor.
[afbeelding]
Recent is hij dus nog steeds niet.
Kan je hem via DFU wel restoren?
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 15-05-2011 20:34 ]
Anoniem: 315662
manualcorrect (cydia)Snake schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 08:59:
Er is 1 reden dat ik zou willen jailbreaken, ik typ heel vaak kleine woordjes zoals 'ge', en hij wil dat altijd corrigeren naar 'Gé' (met hoofdletter).
Nope kan ook niet, itunes herkent hem nietDonstil schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:33:
[...]
Knap staaltje "we kiezen expres de 3GS omdat de Resolutie van een 4 zo hoog is". Aangezien Galaxy2 zo nieuw is had de iPhone4 makkelijk in het rijtje gepast.
[...]
Kan je hem via DFU wel restoren?
Anoniem: 145867
Uhm ik kan het (bijna niet) mis hebben maar... Het gaat hier om de afmeting niet de resolutie? Dus dan zou de 3GS hetzelfde zijn als de 4.Donstil schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:33:
[...]
Knap staaltje "we kiezen expres de 3GS omdat de Resolutie van een 4 zo hoog is". Aangezien Galaxy2 zo nieuw is had de iPhone4 makkelijk in het rijtje gepast.
[...]
Trouwens moeten we de topicstartpost met een korreltje zout nemen? zoals zinnen als "De iPhone beschikt, volgens Apple, over de meest geavanceerde browser ooit, Safari."
Ooit? Dus er zal in de toekomst nooit meer een betere nodig zijn ?
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 145867 op 17-05-2011 14:24 ]
Iemand ervaring met het invisible shield cover voor de Apple Iphone?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
vant weekend 3gs overgekocht van me nichtje, 32gb zwart voor 150 euro! nieuwstaat dmv hoesje
batterydetective laten runnen, design capacity 1200 mah, max capacity 1176!!
ik blij natuurlijk aangezien mijn witte 16gb 3gs maar max op 838 ofz zit.. 100% is dus ongeveer 75 % op de zwarte 3gs..
moet ik die witte terugbrengen? hij is van april 2010..
Maanden mag je in principe gewoon met een kleine letter schrijven.BlizzarD schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:03:
Dat weet nog helemaal niemand. Zou eerst in Juni gebeuren, toen September maar er zijn ook berichten dat de productie gestart wordt in September en dat hij zo'n 1 a 2 maanden later beschikbaar komt. Gewoon even afwachten dus
Ja ik. Na een dag weer er vanaf getrokken. Echt waardeloos. Vooral bij een wit scherm kon ik minescule stofjes zien zitten. Perfect krijg je het er toch nooit op.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:48:
Iemand ervaring met het invisible shield cover voor de Apple Iphone?
Nu, ruim een half jaar later, zitten er op de achterkant minescule krasjes en de voorkant is zelfs nog helemaal krasvrij. Daarnaast blijft het een gebruiksvoorwerp hè. Het hoort erbij.
Mbt die screenprotectors: ik heb er geen een op mijn iPhone 3GS, en na ruim een jaar merk ik wel dat de coating laag slijt. Met name op plaatsen waar ik vaak met mijn vinger overheen ga, maar eigenlijk wel over het hele scherm. Daardoor heb ik nu dus vaker last van een vet scherm wat ik niet meer schoon krijg door 'm een keer over mijn mouw te vegen... Dat is wel een nadeel. Dus zo gek is zo'n screenprotector nog niet
Anoniem: 317401
Ik heb sinds gister problemen met Whatsapp. Het lijkt als je inlogt, dat er geen connectie gemaakt kan worden met de server. Als er wel connectie wordt gemaakt , wordt na een tijdje de verbinding verbroken. Ik heb dit alleen nog maar gemerkt tijdens gebruik met wifi, waarbij andere zaken over internet gewoon lijken te werken. Ik heb een ge-jailbreakte Iphone 4 met versie 4.3.3 erop. Hebben andere mensen dit ook?
Iemand?The Great HooD schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:33:
Ik zoek een goed video-recording app voor de iPhone 4. Met de normale kan je niet inzoomen wat ik echt bloed irritant vind. Ik heb echt nergens normale videoapps kunnen vinden, allemaal voor de 2G en 3G waar je niet op kan filmen...
Anoniem: 406451
Dat ligt niet aan je iPhone of aan je verbinding. WhatsApp heeft de laatste paar dagen een behoorlijke downtime gehad en kamt, as we speak, alweer met downtime. bron.Anoniem: 317401 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:47:
Ik heb sinds gister problemen met Whatsapp. Het lijkt als je inlogt, dat er geen connectie gemaakt kan worden met de server. Als er wel connectie wordt gemaakt , wordt na een tijdje de verbinding verbroken. Ik heb dit alleen nog maar gemerkt tijdens gebruik met wifi, waarbij andere zaken over internet gewoon lijken te werken. Ik heb een ge-jailbreakte Iphone 4 met versie 4.3.3 erop. Hebben andere mensen dit ook?
Ik heb een vraagje, ik heb een nieuwe iPhone 4 van Vodafone gekregen, omdat mijn Samsung Jet kapot is gegaan. Echter is deze iPhone van Vodafone en het abonnement dat bij de Jet hoorde van KPN, mijn nieuwe Vodafone simkaart gaat dan ook pas in eind-augustus vanwege nummerbehoud... Zijn er mensen die succes hebben gehad met het bijknippen van een standaard KPN simkaart naar micro-sim formaat? Weten jullie of het mogelijk is een micro-sim kaart in de KPN winkel te krijgen? Alvast bedankt, voor jullie antwoord.
Dui-zen-den mensen. Je hebt er zelfs speciale stempels voor die uit je normale sim een micro-sim drukken.Martijn-HK schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:13:
Zijn er mensen die succes hebben gehad met het bijknippen van een standaard KPN simkaart naar micro-sim formaat?
En ja, natuurlijk kun je bij KPN ook een micro-sim krijgen, ze verkopen de iPhone zelf ook.
[ Voor 3% gewijzigd door thaan op 17-05-2011 19:22 ]
gekregen????? Dat geloof ik nietMartijn-HK schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:13:
Ik heb een vraagje, ik heb een nieuwe iPhone 4 van Vodafone gekregen, omdat mijn Samsung Jet kapot is gegaan. Echter is deze iPhone van Vodafone en het abonnement dat bij de Jet hoorde van KPN, mijn nieuwe Vodafone simkaart gaat dan ook pas in eind-augustus vanwege nummerbehoud... Zijn er mensen die succes hebben gehad met het bijknippen van een standaard KPN simkaart naar micro-sim formaat? Weten jullie of het mogelijk is een micro-sim kaart in de KPN winkel te krijgen? Alvast bedankt, voor jullie antwoord.
Nee, niet gekregen van hun, van mijn oudersdanda schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:49:
[...]
gekregen????? Dat geloof ik nietZeker met contractvernieuwing ....
Ik merk net dat als ik met mijn iPhone 4 schudt, ik een rammelend geluidje hoor. Ook zitten mijn volumeknopjes best los en maken ze een soort tikkend geluid als je ze aanraakt en nog niet indrukt.
Nu heb ik wat gezocht en blijken beide problemen vaak voor te komen, maar ik lees toch ook weer veel tegenstrijdige verhalen. Is dit een reden om hem te laten repareren/vervangen of hebben jullie het ook gewoon?
Nu heb ik wat gezocht en blijken beide problemen vaak voor te komen, maar ik lees toch ook weer veel tegenstrijdige verhalen. Is dit een reden om hem te laten repareren/vervangen of hebben jullie het ook gewoon?
Rammelen lijkt me niet echt goed, betekent gewoon dat er iets los zit. En ik ga er niet vanuit dat Apple nutteloze dingen in de ipod stopt dus is het iets wat je normaal gebruikt wat los gegaan is.
Maar ik zit ook met een dingetje, als ik in m'n jack plug kijk in het donker zie ik daar het licht van m'n scherm. Dus de onderkant is open, hoort dat zo? Lijkt me namelijk niet omdat er anders vuil de iphone in kan komen. Ook had ik laatst problemen met m'n remote van de oortjes, maar ik weet niet of het aan de oortjes ligt of aan de iphone. (vandaar dat ik in m'n jack keek)
Maar ik zit ook met een dingetje, als ik in m'n jack plug kijk in het donker zie ik daar het licht van m'n scherm. Dus de onderkant is open, hoort dat zo? Lijkt me namelijk niet omdat er anders vuil de iphone in kan komen. Ook had ik laatst problemen met m'n remote van de oortjes, maar ik weet niet of het aan de oortjes ligt of aan de iphone. (vandaar dat ik in m'n jack keek)
Van IMEI en ICCID onbekend dat heb ik ook gehad zonder waterschade, bij mij moest die worden opgestuurd en heb een refurb terug ontvangen. Dit zijn meestal vrij ernstige foutmeldingen.wrstylo schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 01:34:
Het rammelen is de aan en uit knop, als ik die indruk rammelt hij niet meer. Het blijkt een veel voorkomend probleem te zijn. Maar ik vroeg me af hoeveel tweakers hier nu 'last' van hebben. Ik wil dus weten of het nut heeft om hem op te sturen/vervangen aangezien de kans groot is dat ik er 1 krijg die het weer heeft.Shaverion schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:43:
Rammelen lijkt me niet echt goed, betekent gewoon dat er iets los zit. En ik ga er niet vanuit dat Apple nutteloze dingen in de ipod stopt dus is het iets wat je normaal gebruikt wat los gegaan is.
Antwoord op je vraag:
Welke iPhone heb je? Bij de 4 zit de jackplug namelijk aan de bovenkant, niet de onderkant. Anyway, ik kan door de ingang van de jackplug ook gewoon mijn scherm zien bij de iPhone 4. Hoort dus gewoon zo.
Ja ik heb ook de iphone 4, maar ik bedoelde binnenin de onderkant dus, maar dit is bij mijn ipod touch 2g en 3g beiden niet zo dus vandaar dat ik het me afvroeg.
Ik merk het al op mijn iPhone 4. Ik dacht dat ik misschien gek werd omdat ik het gevoel had dat mijn iPhone moeilijker schoon wordt en dat mijn vinger iets moeilijker 'pakt' op het scherm.jpbosk schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:07:
Mbt die screenprotectors: ik heb er geen een op mijn iPhone 3GS, en na ruim een jaar merk ik wel dat de coating laag slijt. Met name op plaatsen waar ik vaak met mijn vinger overheen ga, maar eigenlijk wel over het hele scherm. Daardoor heb ik nu dus vaker last van een vet scherm wat ik niet meer schoon krijg door 'm een keer over mijn mouw te vegen... Dat is wel een nadeel. Dus zo gek is zo'n screenprotector nog niet
Ook nooit een screenprotector, dus misschien door het vele jas/broekzak gereis dat de beschermende laag er een beetje afslijt.
there's no tweak without the tweaker
Mijn screenprotector zit er anders perfect op, je ziet hem niet eens zitten!bram1984 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:49:
Ja ik. Na een dag weer er vanaf getrokken. Echt waardeloos. Vooral bij een wit scherm kon ik minescule stofjes zien zitten. Perfect krijg je het er toch nooit op.
Nu, ruim een half jaar later, zitten er op de achterkant minescule krasjes en de voorkant is zelfs nog helemaal krasvrij. Daarnaast blijft het een gebruiksvoorwerp hè. Het hoort erbij.
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Die van mij zat er ook perfect op (hoewel ik 'm wel altijd zie zitten, bij iedereen), alleen zie je altijd stofjes als je een wit beeld hebt. Verder voelt de bediening ook anders (lees: minder).OneUp schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 07:18:
[...]
Mijn screenprotector zit er anders perfect op, je ziet hem niet eens zitten!
Ik heb even gekeken en zie 2 miniscule stofjes onder m'n screenprotector, oftewel 0,0 hinder en eigenlijk verwaarloosbaar. Van bediening die minder zou zijn merk ik eigelijk ook niets.bram1984 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:58:
[...]
Die van mij zat er ook perfect op (hoewel ik 'm wel altijd zie zitten, bij iedereen), alleen zie je altijd stofjes als je een wit beeld hebt. Verder voelt de bediening ook anders (lees: minder).
Ik heb een probleempje met mijn iPhone 4. Hij verliest voortdurend de 3G connectie. Ik moet hem dan opnieuw opstarten om weer 3G connectie te krijgen. Ik zit op het KPN Netwerk.
Ik heb dit op verschillende locaties en het begint nu toch wel vervelend te worden. Ik heb mijn simkaart ook in een andere telefoon geprobeerd en dan heb ik geen enkel probleem. M'n iPhone heeft de meest recente software en is een paar maanden oud.
Als ik wel 3G connectie heb is de snelheid ook gewoon goed.
Raarrr, iemand een idee?
Ik heb dit op verschillende locaties en het begint nu toch wel vervelend te worden. Ik heb mijn simkaart ook in een andere telefoon geprobeerd en dan heb ik geen enkel probleem. M'n iPhone heeft de meest recente software en is een paar maanden oud.
Raarrr, iemand een idee?
Ik had daar laatst ook heel erg veel last van, toen zat ik op firmware 4.3.2. Ik heb afgelopen zondag herstelt naar 4.3.3 en sindsdien loopt het goed. (Ook het kpn netwerk).FreqAmsterdam schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:14:
Ik heb een probleempje met mijn iPhone 4. Hij verliest voortdurend de 3G connectie. Ik moet hem dan opnieuw opstarten om weer 3G connectie te krijgen. Ik zit op het KPN Netwerk.
Raarrr, iemand een idee?
Je kunt proberen om je netwerkinstellingen te herstellen of even te herstellen i.p.v. upgraden naar de nieuwste firmware (let op je backup), mocht dat niet werken stel ik voor dat je hem laat testen door een Apple reseller of je telefoonaanbieder (nb; misschien hardware foutje?)
Firmware lijkt me inderdaad het meest waarschijnlijke. Daar ga ik eens mee aan de slag. Bedankt voor de tips.
Voor mij reden genoeg om hem er direct af te trekken. Ik ga me zwaar irriteren aan dat soort dingen.OneUp schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:13:
[...]
Ik heb even gekeken en zie 2 miniscule stofjes onder m'n screenprotector, oftewel 0,0 hinder en eigenlijk verwaarloosbaar. Van bediening die minder zou zijn merk ik eigelijk ook niets.
Gelukkig is het scherm van de 4 zo goed, dat ik na een half jaar nog 0 krassen heb.
Niemand die hier verder ook last van heeft?Fl0yd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:14:
Ik merk net dat als ik met mijn iPhone 4 schudt, ik een rammelend geluidje hoor. Ook zitten mijn volumeknopjes best los en maken ze een soort tikkend geluid als je ze aanraakt en nog niet indrukt.
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik die 2 miniscule stofjes nog nooit opgemerkt heb (deze screenprotector zit er nu 2 maanden op). Alleen toen ik nu dus ging kijken met een totaal witte achtergrond en na veelvuldig m'n scherm schoonvegen (er zitten namelijk altijd miniscule stofjes op vanwege de omgeving) kon ik er dus 2 vinden die onder de screenprotector zaten, deze zijn normaal dus niet te zien alleen na grondig onderzoek.bram1984 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:02:
[...]
Voor mij reden genoeg om hem er direct af te trekken. Ik ga me zwaar irriteren aan dat soort dingen.
Gelukkig is het scherm van de 4 zo goed, dat ik na een half jaar nog 0 krassen heb.
Maargoed, iedereen moet doen wat ie wil. Op mijn scherm zitten over 2 jaar nog steeds geen krassen
Mag dit topic gekoppeld worden aan het vorige topic?
Ik ben even op Marktplaats aan het kijken en je komt veel namaak tegen. Sommige mensen vermelden dat netjes, maar hoe herken je een nep-iphone?
Neem bijvoorbeeld deze: http://link.marktplaats.nl/450275377
Die USB-connector ziet er wat anders uit, maar is het dan ook een neppe?
Ik ben even op Marktplaats aan het kijken en je komt veel namaak tegen. Sommige mensen vermelden dat netjes, maar hoe herken je een nep-iphone?
Ik heb zelf een iPhone 4 en ik vind die frontcamera er heel anders uitzien. Wat me het meeste opvalt is dat het scherm heeeel anders lijkt dan op mijn iPhonescherm die uitstaat. Deze is groen, en de mijne is zwart. Ik zou het dus niet proberen.
Anoniem: 218213
nou ik zie het verschil anders toch wel zeer duidelijk ?
als je een iphone 4 hebt , zie het verschil zo
als je een iphone 4 hebt , zie het verschil zo
Ik zou zeggen; kijk alleen even naar de biedingen.Cheesy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:15:
Mag dit topic gekoppeld worden aan het vorige topic?
Een advertentie met een iPhone voor deze prijs moet je nooit vertrouwen. Zoveel marge zit er niet op Apple producten, ook niet in het buitenland. En een nieuwe iPhone ga je niet met > € 500,- verlies verkopen.
Uiteraard weet ik dat je met zulk soort dingen je gezonde verstand moet gebruiken maar het gaat me nu even puur hoe te herkennen. Bij de AirPhone staat het er volgens mij de doos.
Ik heb zelf geen iPhone dus is wat lastig te vergelijken. Bij bedragen van ongeveer 100 euro is het aannemelijk dat het een neppe is maar bij bedragen van zeg 400 euro is de kans ook aanwezig dat je afgezet wordt
Ik heb zelf geen iPhone dus is wat lastig te vergelijken. Bij bedragen van ongeveer 100 euro is het aannemelijk dat het een neppe is maar bij bedragen van zeg 400 euro is de kans ook aanwezig dat je afgezet wordt
De koppeling is in orde. Overigens mag je voor dat soort dingen een topic report aanmaken, dan zien wij het ook.
Over het algemeen kun je een neppe het makkelijkst aan de software herkennen. Volgens mij zijn er nog een klonen met iOS. Maar sommige kirf's zijn lastig te onderscheiden qua uiterlijk.
Over het algemeen kun je een neppe het makkelijkst aan de software herkennen. Volgens mij zijn er nog een klonen met iOS. Maar sommige kirf's zijn lastig te onderscheiden qua uiterlijk.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Vraag altijd even of je hem aan iTunes mag hangen. Dan weet je het direct.
Ik heb mijn probleem al een aantal keer in dit topic geplaatst, maar nu toch nog even 1 keer compleet omdat ik nog een extra vraag heb.
Het zit zo:
Gisteren zijn me 2 dingen opgevallen aan mijn iPhone 4. Als ik er mee schud, hoor ik een rammelend geluidje. Na wat zoeken op internet blijkt het een vaak voorkomend probleem te zijn, het blijkt de aan en uit knop te zijn. Ik heb dit zelf ook getest, want als ik hem indruk en ik schud met mijn iPhone hoor ik het niet meer. Als dit het enige probleem zou zijn zou ik me er niet zo aan storen.
Het is namelijk ook zo dat de volume knoppen nogal los zitten, als ik ze aanraak voel ik ze een beetje los zitten en ze maken een tikkend geluidje als je er met je vinger opzit en nog niet helemaal indrukt. Je kunt ze een beetje verschuiven zeg maar.
Ik heb een hoop collega's met een iPhone 4 dus ik heb vandaag een aantal andere iPhones in mijn handen gehad. Allemaal hadden ze een tikje als je er mee schudt, dus dat zal dan vrij normaal zijn. Echter, de volume knopjes zaten allemaal redelijk solide vast op hun plek.
Ik heb deze iPhone pas een paar maanden. Het is toch zo als je hem bij een tweejarig abonnement afsluit je ook 2 jaar garantie hebt? Verder heb ik hem ook verzekerd. Toch denk ik dat ik voor zoiets het beste bij Apple Care terecht kan. Nu heb ik een vraag hier over;
Als je je iPhone hebt gekregen in combinatie met een abonnement, heb je dan ook gewoon Apple Care?
Zoja, als ik voor zoiets bel buiten de eerste 90 dagen telefonische support, worden er dan extra kosten berekend? Lijkt me niet, want dit zou een technisch mankement zijn.
Hebben jullie overigens last van een rammelend geluid, of ietwat losse volumeknoppen? Ik zou graag willen weten of dit iets is wat vaak voorkomt.
Bij voorbaat dank.
Het zit zo:
Gisteren zijn me 2 dingen opgevallen aan mijn iPhone 4. Als ik er mee schud, hoor ik een rammelend geluidje. Na wat zoeken op internet blijkt het een vaak voorkomend probleem te zijn, het blijkt de aan en uit knop te zijn. Ik heb dit zelf ook getest, want als ik hem indruk en ik schud met mijn iPhone hoor ik het niet meer. Als dit het enige probleem zou zijn zou ik me er niet zo aan storen.
Het is namelijk ook zo dat de volume knoppen nogal los zitten, als ik ze aanraak voel ik ze een beetje los zitten en ze maken een tikkend geluidje als je er met je vinger opzit en nog niet helemaal indrukt. Je kunt ze een beetje verschuiven zeg maar.
Ik heb een hoop collega's met een iPhone 4 dus ik heb vandaag een aantal andere iPhones in mijn handen gehad. Allemaal hadden ze een tikje als je er mee schudt, dus dat zal dan vrij normaal zijn. Echter, de volume knopjes zaten allemaal redelijk solide vast op hun plek.
Ik heb deze iPhone pas een paar maanden. Het is toch zo als je hem bij een tweejarig abonnement afsluit je ook 2 jaar garantie hebt? Verder heb ik hem ook verzekerd. Toch denk ik dat ik voor zoiets het beste bij Apple Care terecht kan. Nu heb ik een vraag hier over;
Als je je iPhone hebt gekregen in combinatie met een abonnement, heb je dan ook gewoon Apple Care?
Zoja, als ik voor zoiets bel buiten de eerste 90 dagen telefonische support, worden er dan extra kosten berekend? Lijkt me niet, want dit zou een technisch mankement zijn.
Hebben jullie overigens last van een rammelend geluid, of ietwat losse volumeknoppen? Ik zou graag willen weten of dit iets is wat vaak voorkomt.
Bij voorbaat dank.
beetje offtopic maar heeft er nu echt niemand gereageerd sinds woensdagavond?
is iedereen op early vacation? ofz?
Nee hoor, ik heb geen vakantie. Helaasrohit schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:55:
beetje offtopic maar heeft er nu echt niemand gereageerd sinds woensdagavond?is iedereen op early vacation? ofz?
Over je vraag:
Waar wil je die witte terugbrengen als hij van april 2010 tot aan nu jou eigendom is?rohit schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:38:
vant weekend 3gs overgekocht van me nichtje, 32gb zwart voor 150 euro! nieuwstaat dmv hoesjebatterydetective laten runnen, design capacity 1200 mah, max capacity 1176!!
ik blij natuurlijk aangezien mijn witte 16gb 3gs maar max op 838 ofz zit.. 100% is dus ongeveer 75 % op de zwarte 3gs..

Geen idee waar ik deze vraag moet stellen dus dan maar even hier. Recentelijk zo'n ding besteld voor de aankomende lange dagen uit huis/festivals:

Mijn vraag is hoevaak ik mijn iPhone (3GS) hiermee kan opladen, werkelijk geen idee hoe ik dat moet berekenen maar hier is vast wel iemand die dat wel kan.
iPhone batterij:
1219mAh
3.7v
Één AA batterij (gaan er 4 stuks in):
3000mAh
1.5v

Mijn vraag is hoevaak ik mijn iPhone (3GS) hiermee kan opladen, werkelijk geen idee hoe ik dat moet berekenen maar hier is vast wel iemand die dat wel kan.
iPhone batterij:
1219mAh
3.7v
3000mAh
1.5v
Tmobile ?Anoniem: 406451 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:08:
[...]
Nee hoor, ik heb geen vakantie. Helaas
Over je vraag:
[...]
Waar wil je die witte terugbrengen als hij van april 2010 tot aan nu jou eigendom is?
Ga maar uit van (3000x1,5) / (1200x3,7) = 4. Zullen nog wel flinke verliezen in de omzetten van batterij -> usb -> iPhone accu zitten, dus redelijke gok; je kan je iPhone 2x opladen.mklkhanou schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:29:
Geen idee waar ik deze vraag moet stellen dus dan maar even hier. Recentelijk zo'n ding besteld voor de aankomende lange dagen uit huis/festivals:
[afbeelding]
iPhone batterij:
1219mAh
3.7v
3000mAh
1.5v
Even een vraagje;
Van mijn vader mag ik een mobiel uitzoeken en aan mijn moeder mijn 6 maand oude htc wildfire geven.
Nou is mijn vraag hoeveel beter is de iPhone 4 nou echt dan de 3Gs, dit vraag ik omdat ik de 3Gs voor niks krijg van mijn vader en voor de iPhone 4 moet ik 149,- betalen..
Vrienden van mij hebben zowel de 4 als de 3Gs maar volgens mij is de 4 alleen een beetje sneller, mooier en heeft ie een betere camera
Alvast bedankt
Van mijn vader mag ik een mobiel uitzoeken en aan mijn moeder mijn 6 maand oude htc wildfire geven.
Nou is mijn vraag hoeveel beter is de iPhone 4 nou echt dan de 3Gs, dit vraag ik omdat ik de 3Gs voor niks krijg van mijn vader en voor de iPhone 4 moet ik 149,- betalen..
Vrienden van mij hebben zowel de 4 als de 3Gs maar volgens mij is de 4 alleen een beetje sneller, mooier en heeft ie een betere camera
Alvast bedankt
Gewoon die 150 euro betalen. Is die meer dan waard! Met de 3GS koop je toch een beetje een verouderde telefoon. Zeker als dadelijk de iPhone 4s of 5 uitkomt. Daarnaast is natuurlijk de kans de Apple ondersteuning voor de iPhone 3GS de komende jaren laat vallen redelijk groot.yonathan schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:55:
Even een vraagje;
Alvast bedankt
De vraag is of hij sowieso niet moet wachten op de volgende iteratie. De Iphone 4 is nu ook een jaar oud, dus als hij er dan weer twee jaar mee moet doen...Brm-G schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 23:14:
[...]
Gewoon die 150 euro betalen. Is die meer dan waard! Met de 3GS koop je toch een beetje een verouderde telefoon. Zeker als dadelijk de iPhone 4s of 5 uitkomt. Daarnaast is natuurlijk de kans de Apple ondersteuning voor de iPhone 3GS de komende jaren laat vallen redelijk groot.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Klopt, ff wachten tot 5-6 juniArmada schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:16:
[...]
De vraag is of hij sowieso niet moet wachten op de volgende iteratie. De Iphone 4 is nu ook een jaar oud, dus als hij er dan weer twee jaar mee moet doen...
Oke bedankt ! ik hou mijn telefoons meestal +- een jaar dus de 4 zou alsnog geen ramp zijn.
Maar ik vind die nieuwe htc sensation en samsung galaxy S2 ook zo mooi..
Ik zal er goed over denken en laat het jullie nog wel weten wat het is geworden!
Maar ik vind die nieuwe htc sensation en samsung galaxy S2 ook zo mooi..
Ik zal er goed over denken en laat het jullie nog wel weten wat het is geworden!
Kan op zijn minst iemand dit voor me beantwoorden? Ik heb geen zin om te moeten betalen om apple care te raadplegen.Als je je iPhone hebt gekregen in combinatie met een abonnement, heb je dan ook gewoon Apple Care?
Edit: Lijkt wel of dat niemand op mijn post reageert omdat men niet wil toegeven dat de iPhone 4 veelal dezelfde kuren heeft qua loszittende/rammelende knopjes?
[ Voor 16% gewijzigd door Fl0yd op 23-05-2011 00:24 ]
Of niemand reageerd omdat niemand dit heeft.Fl0yd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:27:
[...]
Kan op zijn minst iemand dit voor me beantwoorden? Ik heb geen zin om te moeten betalen om apple care te raadplegen.
Edit: Lijkt wel of dat niemand op mijn post reageert omdat men niet wil toegeven dat de iPhone 4 veelal dezelfde kuren heeft qua loszittende/rammelende knopjes?
Ik heb helemaal niks los zitten.
Heb er een paar keer mee gerammeld voor je.
En dat apple care heb ik geen verstand van, dus geeft mijn post geen toegevoegde waarde
Even hard hulp nodig hier.
Mijn Iphone 3gs doet sinds gisterenavond niks meer. En dan bedoel ik ook echt helemaal niks meer.
Hij viel uit met ongeveer 50 % batterij terwijl hij in de auto aan mijn externe batterij hing.
Nu heb ik al gevonden op internet dat zo'n batterij de oorzaak kan hebben en aangezien deze van Dealextreme is kan ik me er niet eens over verbazen
Nu heb ik gisteren vanuit mijn oude waterschade Iphone de dock connector en de batterij over gezet , maar de situatie is nog steeds hetzelfde. Nu is die batterij natuurlijk ook niet echt betrouwbaar aangezien die in het water heeft gelegen en al meer dan een jaar stil ligt.
Heeft iemand hier dit mee gemaakt ? Kan het alsnog de batterij zijn of moet je dan hoe dan ook een rood batterijtje in beeld krijgen ? (zoja waar koop je een goede kwaliteit batterij / ben klaar met chinese namaak)
Het kan natuurlijk ook de power IC zijn en dan ben ik flink de l*l , want zo goed kan ik nou ook weer niet solderen en ik heb alleen een adresje in Belgie gevonden die het voor 185,- euro !!! doet. De power IC zelf kost dan weer bijna niks.
Aangezien ik deze Iphone 2e hands heb gekocht voor 300 vind ik dat even teveel om niet gewoon een andere te gaan halen. Ik hoop hier dus even een expert of "ervaringsdeskundige" tegen te komen die me kan helpen of wel goed kan solderen
Iedereen die een Iphone heeft gehad en niet stapels geld heeft liggen snapt hoe incompleet ik me nu voel ...
Oh en sluit aub niks van Dealextreme aan op je geliefde Iphone, want nog 2 maanden geleden klapte er ook al een oplader uit het stopcontact die ik daar had gekocht.
Mijn Iphone 3gs doet sinds gisterenavond niks meer. En dan bedoel ik ook echt helemaal niks meer.
Hij viel uit met ongeveer 50 % batterij terwijl hij in de auto aan mijn externe batterij hing.
Nu heb ik al gevonden op internet dat zo'n batterij de oorzaak kan hebben en aangezien deze van Dealextreme is kan ik me er niet eens over verbazen
Nu heb ik gisteren vanuit mijn oude waterschade Iphone de dock connector en de batterij over gezet , maar de situatie is nog steeds hetzelfde. Nu is die batterij natuurlijk ook niet echt betrouwbaar aangezien die in het water heeft gelegen en al meer dan een jaar stil ligt.
Heeft iemand hier dit mee gemaakt ? Kan het alsnog de batterij zijn of moet je dan hoe dan ook een rood batterijtje in beeld krijgen ? (zoja waar koop je een goede kwaliteit batterij / ben klaar met chinese namaak)
Het kan natuurlijk ook de power IC zijn en dan ben ik flink de l*l , want zo goed kan ik nou ook weer niet solderen en ik heb alleen een adresje in Belgie gevonden die het voor 185,- euro !!! doet. De power IC zelf kost dan weer bijna niks.
Aangezien ik deze Iphone 2e hands heb gekocht voor 300 vind ik dat even teveel om niet gewoon een andere te gaan halen. Ik hoop hier dus even een expert of "ervaringsdeskundige" tegen te komen die me kan helpen of wel goed kan solderen
Iedereen die een Iphone heeft gehad en niet stapels geld heeft liggen snapt hoe incompleet ik me nu voel ...
Oh en sluit aub niks van Dealextreme aan op je geliefde Iphone, want nog 2 maanden geleden klapte er ook al een oplader uit het stopcontact die ik daar had gekocht.
Ik zou ook lachend die € 149,- betalen. Véél mooier scherm, sneller (niet een beetje, maar een flink stuk) en inderdaad een veel betere camera + flashlight.yonathan schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:55:
Even een vraagje;
Alvast bedankt
@de anderen, ik ben pas 14 en heb net een nieuwe sandy bridge game pc gekocht dus ik zit een beetje krap bij kas
.
Dus ik moet er zeker van zijn dat ik er geen spijt van krijg en sowieso is de 3gs al beter als mijn Wildfire haha
Maar even dan een vraag aan de niet fanboys van apple; op papier is de samsung galaxy S2 beter maar is het Apple gehalte het echt waard om 150 euro meer te betalen voor een mobiel die minder goed is op papier?
Dus ik moet er zeker van zijn dat ik er geen spijt van krijg en sowieso is de 3gs al beter als mijn Wildfire haha
Maar even dan een vraag aan de niet fanboys van apple; op papier is de samsung galaxy S2 beter maar is het Apple gehalte het echt waard om 150 euro meer te betalen voor een mobiel die minder goed is op papier?
'ff wachte op de nieuwe iPhone want kan je goedkope iPhone 4 op de kop tikken omdat iedereen de 5/4S wiltyonathan schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:57:
anderen, ik ben pas 14 en heb net een nieuwe sandy bridge game pc gekocht dus ik zit een beetje krap bij kas.
Ik ben op zoek naar een nogal specifiek kabeltje, en daar vraag ik naar heel wat zoeken even jullie hulp bij.
Het gaat om onderstaande kabel, maar dan met een female 30 pins connector ipv een mannelijke zoals op de foto hieronder.

Iemand die weet waar ik dit kan krijgen?
Heb de gebruikelijke sites al geprobeerd (waaronder Dealextreme en gericht zoeken op Google), maar tot op heden weinig resultaat.
EDIT: ik bedenk me zojuist dat het ook met een koppelstuk gerealiseerd kan worden. Dus 2x female, en daar bovenstaande kabel aan. Als iemand me in de juiste richting kan wijzen, graag
Het gaat om onderstaande kabel, maar dan met een female 30 pins connector ipv een mannelijke zoals op de foto hieronder.
Heb de gebruikelijke sites al geprobeerd (waaronder Dealextreme en gericht zoeken op Google), maar tot op heden weinig resultaat.
EDIT: ik bedenk me zojuist dat het ook met een koppelstuk gerealiseerd kan worden. Dus 2x female, en daar bovenstaande kabel aan. Als iemand me in de juiste richting kan wijzen, graag
[ Voor 20% gewijzigd door JanvdVeer op 25-05-2011 01:23 ]
waarvoor heb je dat precies nodig?JanvdVeer schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 01:18:
Ik ben op zoek naar een nogal specifiek kabeltje, en daar vraag ik naar heel wat zoeken even jullie hulp bij.
[afbeelding]
De apple digitale AV adapter heeft een female aansluiting, naast de hdmi ingang .....
Ik heb nog niet zo heel lang geleden een andere auto gekocht en daar blijkt een Dension iPod carkit in te zitten.danda schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 03:25:
[...]
waarvoor heb je dat precies nodig?
De apple digitale AV adapter heeft een female aansluiting, naast de hdmi ingang .....
Dat werkt prima, maar aangezien de set redelijk gedateerd is laadt hij mijn iPhone 4 niet op en daar wringt de schoen; ik gebruik de iPhone vaak als NAV (met TomTom houder) dus dan moet hij gewoon aan de lader en dat gaat natuurlijk niet als hij aan deze kabel hangt.
Dus vandaar dat ik een adapter zoek waarmee hij gewoon in de 3.5mm audio jack gaat
[ Voor 36% gewijzigd door JanvdVeer op 25-05-2011 08:25 ]
Is het mogelijk om de Iphone te activeren zonder dat je een AppleId moet aanmaken?
Ik moet een aantal toestellen instellen, maar om nu per gebruiker een Appleid aan te moeten maken zit ik niet op te wachten.
Wat ik dus wil is: Sim erin, telefoon aan, Koppelen met Itunes (computer) om te activeren, daarna mail account instellen. Dat ze dan zelf een AppleId mogen aanmaken later.
Heb nu de config utility gevonden( http://support.apple.com/kb/dl926) misschien kan ik daar nog wat mee doen.
Gevonden in de guide. Daar staat in hoe je Itunes zo in kan stellen dat alleen het toestel geactiveerd wordt
Ik moet een aantal toestellen instellen, maar om nu per gebruiker een Appleid aan te moeten maken zit ik niet op te wachten.
Wat ik dus wil is: Sim erin, telefoon aan, Koppelen met Itunes (computer) om te activeren, daarna mail account instellen. Dat ze dan zelf een AppleId mogen aanmaken later.
Heb nu de config utility gevonden( http://support.apple.com/kb/dl926) misschien kan ik daar nog wat mee doen.
Gevonden in de guide. Daar staat in hoe je Itunes zo in kan stellen dat alleen het toestel geactiveerd wordt
To turn on activation-only mode on Windows:
1 Make sure iTunes isn’t running, and then open a Command Prompt window.
2 Enter a command:
 To turn activation-only mode on:
"C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt StoreActivationMode 1
 To turn activation-only mode off:
"C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt StoreActivationMode 0
You can also create a shortcut, or edit the iTunes shortcut you already have, to include
these commands so you can quickly toggle activation-only mode.
To verify that iTunes is in activation-only mode, choose iTunes > About iTunes and look
for the text “Activation-only mode” under the iTunes version and build identifier.
[ Voor 59% gewijzigd door Frostbite op 25-05-2011 10:46 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iOS 5 Beta] Ervaringen en Discussie
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iOS 5 Beta] Ervaringen en Discussie
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.