[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 80.578 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPhone 4 levertijden en abonnementen topic

Welkom in het iPhone 4 (verwachte) levertijden en abonnementen topic :)

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over deze iPhone 4
en dan met de nadruk op de daarbij horende (verwachte) levertijden en abonnementen.

Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:

1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de iPhone 4.
2. Discussie en meldingen over wanneer we de iPhone 4 kunnen verwachten in de winkels.
3. Vragen over aanbiedingen die bij de iPhone 4 horen

Wat we niet in dit topic willen zien:

1. Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
4. Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals: "Kijk, hij is goedkoop!''

Op 7 juni 2010 heeft Apple op de WWDC 2010 de nieuwe iPhone 4 bekendgemaakt!
Deze zal uitkomen op 24 juni in 5 landen te weten: Amerika, Duitsland, Engeland, Frankijk en Japan.

Helaas dus niet gelijk bij de eerste release in Nederland, maar wees niet getreurd..
Ten eerste zullen er natuurlijk genoeg Tweakers zijn die hem gaan importeren en ten tweede zijn en komen er steeds meer bedrijven die de iPhone 4 gaan aanbieden met abonnementen. Momenteel is
nog onduidelijk of T-mobile nog steeds de exclusiviteit heeft om de iPhone 4 te gaan verkopen of dat
ook andere providers zich hieraan gaan wagen... Maar bij verschillende webshops is het mogelijk om
de nieuwe iPhone 4, ook met andere providers dan T-mobile aan te schaffen..
Dit topic is dus bedoeld om oa daar over te babbelen / discussieren!

Tot slot is de pricewatch een goed begin om voor een mooie prijs deze iPhones 4 te regelen :)Voor discussie over de iPhone 4 zelf moet je hier zijn.
Voor vragen over importeren en dergelijke moet je hier zijn!

-TS is made by CLB-

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkp
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-04 09:43
Hij word wel nice;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:52

skoozie

SCSI

Van tijd tot tijd duiken er geruchten op dat de exclusiviteits deal met T-mbobile opengebroken wordt. Nu T-mobile zoveel problemen heeft vraag ik mij af hoe groot de kans is dat de iPhone 4 verkrijgbaar wordt bij bijvoorbeeld (hopelijk) Vodafone of KPN. Wel hebben mensen een iPhone 3GS kunnen krijgen bij KPN maar dit waren voor zover ik weet door KPN ingekochte toestellen (ja ze kopen ook van leveranciers maar je snapt wel wat ik bedoel...).

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:09
Zou het wel beter vinden als er geen exclusieve deals met telecom aanbieders worden gedaan.. Voor de telecom aanbieder misschien interessant maar niet voor de consument. Vraag me af hoe het gaat worden met importeren van uit de USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:23

Vos

AFCA

USA toestellen zullen vast een simlock hebben net als de eerdere iPhones. Maar het is allemaal even afwachten.

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 08-06-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 17:57
Oeh... Ik hoop zo dat KPN/Hi hem gaat verkopen...Wil hier niet weg.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-03 14:58
-edit-

[ Voor 96% gewijzigd door Xeanor op 08-06-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-03 10:34
Knoezelbos schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:38:
Oeh... Ik hoop zo dat KPN/Hi hem gaat verkopen...Wil hier niet weg.
http://www.gsmarena.com/w...s_confirmed-news-1720.php

GSMArena zegt alleen T-Mobile voor NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar staat niks over exclusiviteit, alleen dat T-mobile hem weer gaat leveren.. over andere providers, niks..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
TP → 4i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-04 10:49

Saven

Administrator

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij sowieso voor Vodafone komt. Hoe het zit met KPN/Hi weet ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:12
T-Mobile gaat 'm sowieso leveren. Hij staat er al op de site en ze hebben al micro-simkaarten geleverd gekregen (wat een bullshit trouwens, micro-sim. Wat is er mis met de ouwe/gangbare?). Van KPN en Vodafone heb ik hier nog niks over gehoord.

Natuurlijk hoop ik dat ik 'm gewoon met elk abo kan verkopen, maar ik heb - vooral door die microsim - er weinig vertrouwen in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen heeft betrouwbare bronnen, werkt bij een provider, heeft contacten met winkels..
Zolang Vodafone / KPN / HI of wie dan ook geen officiele statement maakt is er niks betrouwbaar =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-03 12:41
Sjah, van iemand bij T-Mobile zelf heb ik toch echt maanden geleden al vernomen dat ook Vodafone de iPhone mag gaan verkopen.

Van mij mogen ze dat snel doen, dan is het byebye T-Mobile voor mij, en met een beetje geluk gooien ze dat belachelijk snelle internet van Vodafone er op. Lijkt me een aardige combi :)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Ik heb zojuist even met T-Mobile gebeld en ik denk dat de informatie die ik kreeg ook voor jullie van waarde kan zijn. Dit is mijn situatie: Ik heb een iPhone 3G met een T-Mobile Relax 2 jaar contract die over 8 maanden afloopt. Natuurlijk wil ik de iPhone het liefst volgende maand al als hij hier te verkrijgen is. Meneer vertelde mij dat ik dan voor €70 mijn contract kan 'afkopen' om zo opnieuw een 2-jarig contract aan te gaan, ditmaal met de iPhone 4.. Ik zei dat ik dan wel natuurlijk €200 moest bij betalen voor het toestel (in Amerika is hij $199) en ik werd uitgelachen;"Hahah! En U dacht dat hij hier ook €200 ging kosten?", ik "Ja..".. Hij "Nee dat denk ik niet, ik weet nog niets over de prijzen maar ik denk dat het rond de €400 zal zijn"

Goed.. Dit is in ieder geval wat mij werd verteld. Het goede nieuws:Er is hoop voor peoples zoals mij die de iPhone eerder willen. Je koopt je contract af voor €70 en je begint daarna opnieuw aan een 2-jarig contract. Slechte nieuws (En verdomme, wat hoop ik dat die gozer ernaast zit met z'n €400) is dat de iPhone 4 hier misschien wat duurder wordt.

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

€400,- bijbetalen? Denk dat dat bijna niet kan kloppen. Dan kost dat ding echt wel mega veel. Dan schaf ik me als ik toe ben aan een nieuwe abbo wel de oude versie aan want ik ga echt geen 400 euro bijbetalen. 100 of 200 euro kan ik me wel voorstellen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:29
400 euro bijbetalen klopt echt niet dat is way to much !
ik vind 200 euro bijbetalen bij een abbo van 40 euro al duur.

Maar laat die iphone pls bij hi/kpn komen !! sowieso geen t-mobile voor mij net zoals vele andere.
anders word het via de grijze import.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-04 14:22
Het is wel de T-Mobile klantenservice die het zegt natuurlijk. Dus bij deskundigheid kun je enorme vraagtekens zetten.

Overigens benieuwd of T-Mobile iets doet met vaste klanten die willen upgraden naar een 4. Just like AT&T maar dit zal vast niet zo zijn omdat T-Mobile. Lekker reclame maken voor smartphones maar ondertussen wel een netwerk hebben wat plat ligt. Fine job.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 22:23

Vos

AFCA

En wat voor contract heb je het dan over? Stel €40,- maal 24 maanden + €400,-

Dat maakt 1360 8)7. Laten we nou gewoon even afwachten ;).

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 08-06-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

400 euro bijbetalen? Wat is dat voor raars?! Toen de 3G uitkwam moest ik 1 hele euro neertellen voor het ding! Ik hoopte eigenlijk op een gelijkwaardig aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Ben het helemaal met jullie eens. Die €400 lijkt me zeer zeeeeer onwaarschijnlijk. Hier komt binnenkort meer info over T-Mobile en de iPhone 4: http://www.t-mobile.nl/pr...hp_bruno_iphonebinnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 15:06
andromedaan schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 17:09:
Ik heb zojuist even met T-Mobile gebeld en ik denk dat de informatie die ik kreeg ook voor jullie van waarde kan zijn. Dit is mijn situatie: Ik heb een iPhone 3G met een T-Mobile Relax 2 jaar contract die over 8 maanden afloopt. Natuurlijk wil ik de iPhone het liefst volgende maand al als hij hier te verkrijgen is. Meneer vertelde mij dat ik dan voor €70 mijn contract kan 'afkopen' om zo opnieuw een 2-jarig contract aan te gaan, ditmaal met de iPhone 4.. Ik zei dat ik dan wel natuurlijk €200 moest bij betalen voor het toestel (in Amerika is hij $199) en ik werd uitgelachen;"Hahah! En U dacht dat hij hier ook €200 ging kosten?", ik "Ja..".. Hij "Nee dat denk ik niet, ik weet nog niets over de prijzen maar ik denk dat het rond de €400 zal zijn"

Goed.. Dit is in ieder geval wat mij werd verteld. Het goede nieuws:Er is hoop voor peoples zoals mij die de iPhone eerder willen. Je koopt je contract af voor €70 en je begint daarna opnieuw aan een 2-jarig contract. Slechte nieuws (En verdomme, wat hoop ik dat die gozer ernaast zit met z'n €400) is dat de iPhone 4 hier misschien wat duurder wordt.
Met de 70 euro koop je je contract niet af. Hiermee koop je het vroegtijdig openbreken van je contract. Dus je verlenging van 2 jaar gaat nogsteeds pas gewoon op einddatum huidig contract in.

Bij afkopen bestaat de afkoopsom uit de vaste maandelijkse kosten tot het einde van de contractsperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:12
Ik denk dat hij doelt op 400 euro los. Al lijkt me dat wel heel hard aan de lage kant, aangezien de iPhones wel duurder op de markt komen dan alle andere telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
brrrt schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 17:56:
Ik denk dat hij doelt op 400 euro los. Al lijkt me dat wel heel hard aan de lage kant, aangezien de iPhones wel duurder op de markt komen dan alle andere telefoons...
Hij zei heel duidelijk verlenging van m'n contract en dat hij verwachte rond dat ik rond de €400 moest bijbetalen. Maar genoeg hierover, die gozer zat er sowieso naast :). Als hij gelijk blijkt te hebben stel ik voor dat we een revolutie beginnen!
Unbreukable schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 17:53:
[...]
Met de 70 euro koop je je contract niet af. Hiermee koop je het vroegtijdig openbreken van je contract. Dus je verlenging van 2 jaar gaat nogsteeds pas gewoon op einddatum huidig contract in.

Bij afkopen bestaat de afkoopsom uit de vaste maandelijkse kosten tot het einde van de contractsperiode.
Okay, je verhaal klinkt ook veel logischer. Lijkt me dat die T-Mobile geezer totaal niet wist waardie over praatte.

[ Voor 33% gewijzigd door andromedaan op 08-06-2010 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ik denk dat het alleen T-Mobile zal worden die de iPhone 4 gaat verkopen. Het lijkt mij dat wanneer Vodafone of KPN nu al weet dat ze hem ook gaan voeren of dat de kans heel groot (nog in onderhandeling) is dit meteen gecommuniceerd zou worden. Om er maar voor te zorgen dat men nog niet inschrijft bij T-Mobile of komende maand mensen die misschien een 3GS wilden aanschaffen bij T-Mobile weg te houden.

[ Voor 3% gewijzigd door Unbreukable op 08-06-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wat als de onderhandelingen nog niet rond zijn... ik zet in op Vodafone =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-04 16:25

TMC

Waarom vertouw je iemand die zelf expliciet toegeeft er geen verstand van te hebben? Merkwaardig hoe mensen soms denken dat een één of andere MBO'er die telefoontjes bij T-Mobile opneemt iets boeiends te melden heeft.

Wat een irritante mongool trouwens, dat hij jou uitlacht omdat je denkt dat het €199,- wordt (die in de buurt komt van de €169,- van de 3GS terwijl het in de VS $199 was). Sowieso, een medewerker die je uitlacht aan de telefoon? :F

[ Voor 6% gewijzigd door TMC op 08-06-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-04 12:13

Leejow(saait)

Blater

TMC schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:14:
[...]
Waarom vertouw je iemand die zelf expliciet toegeeft er geen verstand van te hebben? Merkwaardig hoe mensen soms denken dat een één of andere MBO'er die telefoontjes bij T-Mobile opneemt iets boeiends te melden heeft.

Wat een irritante mongool trouwens, dat hij jou uitlacht omdat je denkt dat het €199,- wordt (die in de buurt komt van de €169,- van de 3GS terwijl het in de VS $199 was). Sowieso, een medewerker die je uitlacht aan de telefoon? :F
Sorry maar de toon van je post bevalt me niet helemaal. Ik werk zelf niet bij T-mobile noch ben ik zelf een MBO'er, maar ik kan uit eigen ervaring zeggen dat de T-mobile klantenservice erg kundig en klantgericht is.

Dat gezegd hebbende lijkt het mij ook vrij zinloos als het gros van de tweakers naar een klantenservice gaat bellen voor meer info aangezien bijna iedereen op z'n sloffen kan aanvoelen hoe duur/wanneer de iphone wordt (net als dat we konden aanvoelen wanneer deze werd aangekondigd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Leejow(saait) schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:34:
[...]

Sorry maar de toon van je post bevalt me niet helemaal. Ik werk zelf niet bij T-mobile noch ben ik zelf een MBO'er, maar ik kan uit eigen ervaring zeggen dat de T-mobile klantenservice erg kundig en klantgericht is.

Dat gezegd hebbende lijkt het mij ook vrij zinloos als het gros van de tweakers naar een klantenservice gaat bellen voor meer info aangezien bijna iedereen op z'n sloffen kan aanvoelen hoe duur/wanneer de iphone aankomt (net als dat we konden aanvoelen wanneer deze werd aangekondigd).
Ik verwijt T-Mobile toch ook niks? Die medewerker uit zijn post kan er moeilijk wat aan doen dat hij het gewoon niet weet. Dat hij vervolgens een onzinverhaal verzint en de Tweaker uitlacht aan de telefoon vind ik dan wel weer een beetje raar.

Maar goed, het lijkt me een feit dat er op de klantenservice louter studenten/scholieren zitten die verder ook niks weten (dat geven ze zelfs expliciet aan). Hen bellen met vragen waarop ze onmogelijk antwoord kunnen geven vind ik al een beetje dom, maar een hersenspinsel van een 'simpele' klantenservicemedewerker als bron met waarde zien vind ik gewoon erg naïef en forumvervuiling.

[ Voor 10% gewijzigd door TMC op 08-06-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Verbaasd me hoeveel tijd sommige Tweakers wel niet hebben. Ik deelde enkel de info die iemand van T-Mobile mij gaf, ging me meer om de mogelijkheid van abo verlengen dan om de €400 prijs, die is zeer ongeloofwaardig. Laten we het inhoudelijk houden, daar hebben de lezers ook wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

andromedaan schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:20:
Verbaasd me hoeveel tijd sommige Tweakers wel niet hebben. Ik deelde enkel de info die iemand van T-Mobile mij gaf, ging me meer om de mogelijkheid van abo verlengen dan om de €400 prijs, die is zeer ongeloofwaardig. Laten we het inhoudelijk houden, daar hebben de lezers ook wat aan.
Dat is waar, maar met alle respect: het feit dat je een abonnement kan afkopen vind ik geen bijzonder indrukwekkende vondst. Dat wist iedereen al. :) Maar in een tijd waarin niks bekend is moet je geruchten zoveel mogelijk vermijden als je de betrouwbaarheid niet of heel laag kan inschat. Dan blijft dit topic ook waardevol. :>

[ Voor 14% gewijzigd door TMC op 08-06-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
TMC schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:32:
[...]
Dat is waar, maar met alle respect: het feit dat je een abonnement kan afkopen vind ik geen bijzonder indrukwekkende vondst. Dat wist iedereen al. :) Maar in een tijd waarin niks bekend is moet je geruchten zoveel mogelijk vermijden als je de betrouwbaarheid niet of heel laag kan inschat. Dan blijft dit topic ook waardevol. :>
Ok. Ik belde overigens niet om te vragen hoeveel de iPhone ging kosten, maar toen ik vroeg of ik bij m'n abo verlenging €200 moest bijbetalen kreeg ik het rare antwoord. Ik dacht ik vermeld het maar even, voor hetzelfde geldt kregen we replies dat meerdere mensen zoiets gehoord hadden :).

offtopic:
Beste modje, Ik denk dat het voor toekomstige lezers van dit topic aantrekkelijker is als de laatste paar replies worden weggehaald (inc. deze). Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 21-04 18:33

Oei,. jij hebt het verkeerd begrepen.
je contract word doorgetrokken
dus je 2 jarige abbo die nog acht maanden duurt + 2 jaar nieuw.
dus je zit als het waren geschept met dit toestel geduurde 32 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 19:40
Los wordt de goedkoopste versie (16Gb) 599 dollar, reken er maar op dat ie hier dan meer dan 600 euro gaat kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-04 07:04
Het meest vervelende aan de 'grijze import' is dat de waarde van de euro daalt en dus de dollar stijgt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Jumpman schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 23:59:
Het meest vervelende aan de 'grijze import' is dat de waarde van de euro daalt en dus de dollar stijgt.
Inderdad, ten tijde van de 2G was de koers perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinLin
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-03 08:18
699 dollar voor de 32gb = +/- 580 euro + btw = 690 euro

Denk dat de prijzen wel op het zelfde niveau blijven zoals ze waren/zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
T-mobile beloofd in deze tekst van hun dat ze het 3G netwerk volledig hebben opgelost over 2 a 3 weken. Dan is de iphone 4 dus uit en is het net op tijd.

Of dat daadwerkelijk alle netwerk problemen heeft opgelost is nog maar de vraag.
Ik sta in iedergeval inschreven voor hun iphone nieuwsbrief en zodra duidelijk word dat t-mobile de enige leverancier word preorder ik hem ook gewoon, anders blijf ik bij vodafone.
*wacht geduldig gespannen af*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-04 11:44

Metten

ik hou het graag simpel

De iPhone 4 gaat in de VS hetzelfde kosten als de 3GS momenteel kost, is het dan niet ook te verwachten dat de iPhone 4 in NL hetzelfde gaat kosten als de 3GS?

Mocht hij significant duurder worden, dan ligt de oorzaak daarvan waarschijnlijk bij T-Mobile. Zouden ze daarmee wegkomen gezien de problemen met het netwerk de afgelopen maanden?

Het kan natuurlijk ook nog aan de euro/dollarkoers liggen, maar vooralsnog heeft Apple van andere producten ook nog geen prijzen aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:10
dat klinkt inderdaad wel logisch, jammer genoeg is het dat meestal niet. Maar we accepteren steeds hogere prijzen en ik denk dat ze daar dankbaar gebruik van maken. Iedereen denkt "Nou als die nog €50,- duurder is doe ik ook het ook wel"

Eigenlijk al heel erg dat je bij een abbo. nog bij moet betalen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:43
400 euro bij een abbo, daar geloof ik dus echt niets van he. Kreeg 'toendertijd' de mijne gratis bij 'verlenging' (3G) (hoewel ik moest dus de aangegeven 70 euro betalen om eerder te verlengen.)

Helaas kan dat geen twee keer zoals ik las.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345798

ZpAz schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 08:55:
400 euro bij een abbo, daar geloof ik dus echt niets van he. Kreeg 'toendertijd' de mijne gratis bij 'verlenging' (3G) (hoewel ik moest dus de aangegeven 70 euro betalen om eerder te verlengen.)

Helaas kan dat geen twee keer zoals ik las.
:P kan je dat niet nog een keer flikken? je had verlengd het werd 1+2=3 maar nu is die eerste weer klaar :9
dus nu weer 2+2 doen?

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Anoniem: 345798 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:03:
[...]

:P kan je dat niet nog een keer flikken? je had verlengd het werd 1+2=3 maar nu is die eerste weer klaar :9
dus nu weer 2+2 doen?

|:(
Mijn huidige 2 jaar abbo was ingegaan op 5 April 2009, ik zit dus nu nog driekwart jaar van het einde van mijn 'iPhone abbo' af. Maar heb de iPhone 3G sinds 2008 herfst denk ik.

Van wat ik hier gelezen had kon je dat niet weer doen, totdat je 4 maand voor het einde van je contract zit, wat in mijn geval dus 5 Januari 2011 zal zijn.

Ga denk ik wel even bellen tzt als hij uit is en ik de prijs weet, ken twee personen die evt mijn iPhone wel willen overkopen, dus misschien kan ik dan nog vrij goedkoop over op de nieuwe.

[ Voor 13% gewijzigd door ZpAz op 09-06-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Misschien lees ik erover heen...

Maar heeft iemand al toevallig T-Mobile gebeld / langs shop geweest en zijn abbo succesvol verlengd met een iPhone 4?

Of weet T-Mobile nog 0,0 iets van prijzen e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de eerste webshops waarbij die online staat kun je nog flink in je buidel gaan tasten...
Ik wil geen T-mobile, maar zit zelf bij Vodafone, dus wil daar eigenlijk gaan verlengen ofzo..

Heb even gekeken bij phoneshop.nl / 2call.nl (is trouwens dezelfde toko voor mensen die 't niet wisten)
Losse toestellen kosten daar respectievelijk 830,- en 900,- voor 16GB versies en 32GB versies...

Vodafone Bel+SMS+Web 275:
Verlenging 1 jaar: 32GB kost nog 655,-
Verlenging 2 jaar: 32GB kost nog 363,-

En Bel+SMS+Web 275 kost ook nog is:
Verlening 1 jaar: 6x19,75 + 6x39,50 = 355,50
Verlening 2 jaar: 12x19,75 + 12x39,50 = 711

Bel+SMS+Web 275 totaal:
Verlening 1 jaar: 1010,50
Verlening 2 jaar: 1074,00

Bel+SMS+Web 350 geeft ongehoord lage toetselkortingen dus is niet interessant imho..
Toestel kost bij 1 jarige verlening 607,- (bij BSW 275, 655,-) en bij 2 jarige verlenging 346,- (bij BSW 275 dus 363,-)

Kan ook een los toestel aanschaffen van 900,- en dan gaan Sim-only'en natuurlijk, but that's expensive...
Bel+SMS+Web sim only 270 kost 24,95 in de maand, weet alleen niet of je dan gratis sms kunt verdubbelen?
Verlenging 1 jaar: 6x12,48 + 6x24,95 = 224,58
Verlenging 2 jaar: 12x12,48 + 12x24,95 = 449,16

Bel+SMS+Web 270 sim only totaal:
Verlening 1 jaar: 1124,58
Verlening 2 jaar: 1349,16

Oftewel eerste shops zijn duur >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 22-04 18:04
Dit wordt wel een net aan net uit vor T-Mobile.

In 2008 zijn er heel veel mensen overgestapt van andere providers naar T-Mobile omdat alleen T-Mobile de iPhone leverde. Als mensen nu echt beu zijn en binnen 2 weken niet hun zaakjes op orde hebben zal -Mobile een behoorlijke kosten post hebben omdat ze veel klanten zal verliezen.

Ik heb zelf op 11 juli in rotterdam gestaan om de iPhone aan te schaffen. maar zou nu ook willen wachten tot andere providers de iPhone 4 gaan leveren.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

Dreamer

Foutje

Ik zag gisteren dat pdashop de iPhone 4 online heeft staan. heb ze even gebeld om te vragen wanneer hij bij hen leverbaar is. ze konden mij helaas nog niets vertellen :(

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272565

Ben gister bij de TM shop geweest in Alkmaar. Maar die wisten nog niets
over prijzen, en levertijden.

Kon de Iphone4 ook nog niet reserveren. Bij welke TM shop hebben jullie
gereserveerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:21

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Anoniem: 272565 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:56:
Ben gister bij de TM shop geweest in Alkmaar. Maar die wisten nog niets
over prijzen, en levertijden.

Kon de Iphone4 ook nog niet reserveren. Bij welke TM shop hebben jullie
gereserveerd ?
Nergens kan je reserveren. De lijsten bij iCentre en T-Mobile zijn momenteel om aan te geven dat je geïnteresseerd bent. Het staat dus niet vast dat jij direct dat toestel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zhiyichen1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-04-2023
Ik heb net t-mobile gebeld hun zeggen dat de 70 euro verhaal niet waar is. Het is ook beetje raar als je logisch nadenkt 70euro voor minimaal 5 maanden 5x 29,95 =bijna 150 euro. Waarschijnlijk mogen mensen eerder verlengen. Dat is wel moeglijk 1 keer per contract periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

zhiyichen1 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:03:
Ik heb net t-mobile gebeld hun zeggen dat de 70 euro verhaal niet waar is. Het is ook beetje raar als je logisch nadenkt 70euro voor minimaal 5 maanden 5x 29,95 =bijna 150 euro. Waarschijnlijk mogen mensen eerder verlengen. Dat is wel moeglijk 1 keer per contract periode.
Nog iets gehoord of verlengen (indien dat al kan natuurlijk) ook al mogelijk is met een iPhone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Laatst online: 23-04 15:22

E-Vix

Nu met sneeuw!

Tha BasZ schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:43:
Misschien lees ik erover heen...

Maar heeft iemand al toevallig T-Mobile gebeld / langs shop geweest en zijn abbo succesvol verlengd met een iPhone 4?

Of weet T-Mobile nog 0,0 iets van prijzen e.d.?
Heb je het niet gehoord dan? Iedereen heeft hem al en inmiddels is hij overal uitverkocht...

Als de officiële introductie in de VS pas op de 21e is, denk je dan echt dat hij nu hier al in de winkels ligt?

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Het is niet zo dat je voor 70 euro je '5 maanden' of hoeveel je eerder bent afkoopt, het zijn zeg maar 'administratiekosten'.

Ik weet wel dat ik +- twee jaar geleden 69 euro moest betalen bij mijn eerdere verlenging. Of dat nu voor het toestel was weet ik niet, bij een nieuw abonnement was dat toen meer als 150 euro volgens mij. Maar dat is al zo lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

E-Vix schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:35:
[...]

Heb je het niet gehoord dan? Iedereen heeft hem al en inmiddels is hij overal uitverkocht...

Als de officiële introductie in de VS pas op de 21e is, denk je dan echt dat hij nu hier al in de winkels ligt?
Nou ja het is meer van misschien kan je hem al een soort van "pre-orderen" zodat je op een lijst komt te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:14
Je kunt nog nergens officieel pre-orderen.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:39
Snap er nu al niks meer van en ik zie het allemaal wel als het loopt. Voorraad zal wel weer slecht zijn, als er meerdere providers het aanbieden daalt de prijs misschien vanzelf tenzij er contract prijzen worden gehanteerd. Ik kiek de kat wel uit de boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hoop dat er meerdere providers komen die 'm aanbieden. Dan wordt het tenminste niet zo massaal druk bij T-Mobile. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zhiyichen1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-04-2023
Je kan ook gewoon zeggen dat je telefoon kapot is gevallen dan mag je het gratis.!!!
ZpAz schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:36:
[...]

Het is niet zo dat je voor 70 euro je '5 maanden' of hoeveel je eerder bent afkoopt, het zijn zeg maar 'administratiekosten'.

Ik weet wel dat ik +- twee jaar geleden 69 euro moest betalen bij mijn eerdere verlenging. Of dat nu voor het toestel was weet ik niet, bij een nieuw abonnement was dat toen meer als 150 euro volgens mij. Maar dat is al zo lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
zhiyichen1 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:17:
Je kan ook gewoon zeggen dat je telefoon kapot is gevallen dan mag je het gratis.!!!

[...]
Ik had toen ook aangegeven dat hij kapot was, mn HTC was bricked toen, half jaar later weer eens mee gepieled en toen kon ik hem wel weer flashen mja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
het zit zo, sommige mensen willen niet wachten tot hun nieuwe abbo ingaat en ze een nieuw toestel kunnen aanschaffen.
Tmobile heeft dan "early renewal " om die klanten tegemoet te komen.
houd in dat jij inderdaad een toestel kan krijgen eerder dan jou contract is afgelopen.
maar de resterende tijd van je huidige blijft van toepassing + 2 jaar nieuw
dus als het waren zit je minimaal 2,5 jaar aan het zelfde contract en het zelfde toestel ( je mag niet 2x een early renewal aanvragen)

Dacht licht het opnieuw even toe, aangezien er veel onduidelijkheid over heerst.

[ Voor 4% gewijzigd door osmosis op 09-06-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-04 09:05
Ik heb nu een iPhone 3g (medio februari 2009 gekocht) met tmobile abo. Ik heb gemerkt dat ik 2 jaar abonnement erg lang vind, ik wil best iets extra's betalen voor het toestel om dan maar een eenjarig abonnement te hebben. Kan dat ook met de Early renewal? Op de T-mobile site staat van wel maar ik kan me vorostellen dat T-mobile dit niet doet voor bijvoorbeeld iPhone gebruikers.

Ik kan uiteraard ook gewoon wachten tot oktober, als ik 4 maanden van tevoren kan verlengen zonder kosten dan overleef ik die 3 maanden ook nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
johnvh , zodra de prijzen bekend zijn van iphone 4g
zou je het best kunnen vragen in de shop hoeveel het jou zou kosten.
je bent immers bestaande klant. gelden er andere toestel prijzen
en ik zou dan inderdaad even die paar maandjes uitzingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:37
Kan ik mijn iPhone 3G bij het verlopen van mijn abbo eigenlijk simlock vrij laten maken? Ik wil hem gewoon verkopen als de twee jaar erop zit. Moet toch minimaal voldoende opleveren om de 4G te kunnen bekostigen lijkt me :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Dr. Strangelove schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:55:
Kan ik mijn iPhone 3G bij het verlopen van mijn abbo eigenlijk simlock vrij laten maken? Ik wil hem gewoon verkopen als de twee jaar erop zit. Moet toch minimaal voldoende opleveren om de 4G te kunnen bekostigen lijkt me :)
ik ga er vanuit dat je het toestel al langer dan 12 maanden in bezit hebt.
zo ja dan kan je hem kosteloos unlocken

* meeste toestellen kan jezelf unlocken daarvoor heb je My- Tmobile nodig
ik weet zo 1,2,3 niet of ook iphones via de site lukken zal je zelf even moeten achterhalen

[ Voor 15% gewijzigd door osmosis op 09-06-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-04 21:34
Hoe zit het nou met dat Early Renewal ?

Ik heb bijvoorbeeld nog een contract lopen tot volgend jaar zomer (had de 3GS op de release vorig jaar) en nou wil ik graag met 2 jaar verlengen met de iPhone 4 32gb.

Kan ik gewoon reserveren bij de T-Mobile shop zodra dat mogelijk is ?

En wat worden mijn kosten dan?:

- Ongeveer 250 euro toestelprijs (of wordt dit lager omdat ik m'n abo verleng?)
- 70 euro 'vernieuwingskosten'

Dan betaal ik nog 320 euro (zonder eventueel hoesje en dock) met een 2-jarige verlenging.. dat vind ik toch wel erg gortig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is geen early renewal topic heh... alles staat netjes bij T-mobile aangegeven..
Je abbo van 30,- loopt laten we zeggen nog tot 09-06-2011, oftewel nog 12 maanden...

Maar je wilt al verlengen voor 2 jaar met een abbo'tje van 30 euro per maand met de iPhone 4...

Wat betaal je dan:
70,- administratiekosten voor early renawal
nog 12 maanden 30 euro voor je oude 3GS abonnement
nog 24 maanden 30 euro voor je nieuwe iPhone 4 abonnement
eventuele extra toestelprijs voor je nieuwe iPhone 4 bij je abonnement

Wanneer loopt je abonnement dan af...
09-06-2011 loopt je huidige af en dan nog is 24 maanden erbij.. is 09-06-2013...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
bbouws schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:25:
Hoe zit het nou met dat Early Renewal ?

Ik heb bijvoorbeeld nog een contract lopen tot volgend jaar zomer (had de 3GS op de release vorig jaar) en nou wil ik graag met 2 jaar verlengen met de iPhone 4 32gb.

Kan ik gewoon reserveren bij de T-Mobile shop zodra dat mogelijk is ?

En wat worden mijn kosten dan?:

- Ongeveer 250 euro toestelprijs (of wordt dit lager omdat ik m'n abo verleng?)
- 70 euro 'vernieuwingskosten'

Dan betaal ik nog 320 euro (zonder eventueel hoesje en dock) met een 2-jarige verlenging.. dat vind ik toch wel erg gortig...
early renewal word pas handig zodra t toestel daadwerkelijk leverbaar is

wat worden je kosten ? sowieso 70,-
De prijzen van het toestel zijn verder nog niet bekend
zodra de toestel prijzen bekend zijn. zou je eventueel even na de shop gaan en vragen wat het in jou geval zou gaan kosten.

[ Voor 6% gewijzigd door osmosis op 09-06-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
CLB schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:28:
Dit is geen early renawal topic heh... alles staat netjes bij T-mobile aangegeven..
Je abbo van 30,- loopt laten we zeggen nog tot 09-06-2011, oftewel nog 12 maanden...

Maar je wilt al verlengen voor 2 jaar met een abbo'tje van 30 euro per maand met de iPhone 4...

Wat betaal je dan:
70,- administratiekosten voor early renawal
nog 12 maanden 30 euro voor je oude 3GS abonnement
nog 24 maanden 30 euro voor je nieuwe iPhone 4 abonnement
eventuele extra toestelprijs voor je nieuwe iPhone 4 bij je abonnement

Wanneer loopt je abonnement dan af...
09-06-2011 loopt je huidige af en dan nog is 24 maanden erbij.. is 09-06-2013...
Ik heb het even niet over m'n maandelijkse prijs voor het abo maar puur het bedrag wat ik moet betalen als ik de iPhone ga ophalen zegmaar.. maandelijke abo kosten moet ik sowieso betalen..

En waarom kan ik hier in het Providers & Abonnementen topic geen vraag stellen over T-Mobile vroegtijdige verlenging ? Lijkt mij de juiste plek..

Mijn grootste vraag is, kan ik de iPhone 4 gewoon reserveren (aanbetaling doen) en dan op de releasedag in de T-Mobile shop vermelden dat ik hem wil hebben i.c.m Early Renewal .. ? Of geven ze nieuwe klanten voorrang ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat het in 25 van de 30 berichten die hier nu geplaatst zijn al over early renewal ging?

Waarom zou je trouwens in godsnaam voor 3 jaar 'n abbo willen afsluiten, terwijl je weet dat Apple volgend jaar weer met 'n betere iPhone komt... Als jij de iPhone 4 straks 1 jaar hebt, komt de nieuwe uit, mag je geen early renewal meer doen en moet je of een los toestel kopen of nog is 2 jaar met je iPhone 4 lopen.. maar dat zal aan mij liggen denk ik dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
CLB schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:40:
Omdat het in 25 van de 30 berichten die hier nu geplaatst zijn al over early renewal ging?

Waarom zou je trouwens in godsnaam voor 3 jaar 'n abbo willen afsluiten, terwijl je weet dat Apple volgend jaar weer met 'n betere iPhone komt... Als jij de iPhone 4 straks 1 jaar hebt, komt de nieuwe uit, mag je geen early renewal meer doen en moet je of een los toestel kopen of nog is 2 jaar met je iPhone 4 lopen.. maar dat zal aan mij liggen denk ik dan maar...
Het gaat over early renewal ja maar ik kan geen antwoord vinden op de vraag die ik heb.. maarja laat maar zitten

waarom ik dat zou willen : nou, ik heb geen problemen met t-mobile, ik hoef niet naar een andere provider. abonnement bevalt me goed.. en ja ik weet apple komt elk jaar met nieuwe iphone (heb alle generaties liggen).. los kopen zit er dit jaar niet in dus dan maar met early renewal, en dan zorg ik dat ik hem volgend jaar los kan kopen, een jaar lang sparen voor een telefoontje lijkt mij niet zo'n probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-03-2016
Bij t-mobile den haag kon je nog niet reserveren, sta nu tweede op de lijst bij de Phonehouse. Medewerker vroeg of ik de 64gb wilde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345798

Blitzkicker schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:43:
Bij t-mobile den haag kon je nog niet reserveren, sta nu tweede op de lijst bij de Phonehouse. Medewerker vroeg of ik de 64gb wilde :)
lol 64 gb :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 24-03 20:46
Blitzkicker schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:43:
heeft ie ook nog een ipad 2de generatie in de aanbieding of een macbook air met een i7? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hahahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Laatst online: 25-04-2024
Ik zie net dat de prijzen bij 2call.nl voor t-mobile zijn aangepast. De toestelprijzen met een 'normaal' abonnement zijn dan ongeveer €250,- opzich nog wel redelijk.

Hopelijk komt t-mobile zelf snel met de prijsen. gezien ik in de duurste schaal bij hun zit kon het nog wel eens redelijk goedkoop worden. Afwachten maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vanmiddag maar 's proberen om ergens op de lijst te komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:57

KoudeAardbei

Moderator

Geen idee of wij op de zaak een lijst hanteren op dit moment.
Mocht je bij TPH Emmen op de lijst willen, DM even dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kom niet in Emmen. :)
Toch bedankt voor aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04 17:17
Vorig jaar de "lost and found" geprobeerd. Ik had de Iphone 3G en wilde de 3GS. Werd mij meerdere malen verteld, klantenservice en verschillende T-mobile winkels dat dit toen niet gelde voor de iPhone :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 21:10
Jarnoootje schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:17:
Ik zie net dat de prijzen bij 2call.nl voor t-mobile zijn aangepast. De toestelprijzen met een 'normaal' abonnement zijn dan ongeveer €250,- opzich nog wel redelijk.

Hopelijk komt t-mobile zelf snel met de prijsen. gezien ik in de duurste schaal bij hun zit kon het nog wel eens redelijk goedkoop worden. Afwachten maar!
Ik vind het nogal duur eigenlijk!

Ik heb een i150 en wil dat graag zo houden. Mijn vader betaalde toen voor de 16Gb 3GS 89 euro terwijl de 32gb versie 180 kostte, ook met i150.

Ik hoop dat de telefoon nu ook weer die prijs heeft bij Tmobile, anders wordt het wel een duur grapje zeg :O

Bij 2call.nl is het in iedergeval best prijzig.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Kuhr89 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:14:
[...]

Ik vind het nogal duur eigenlijk!

Ik heb een i150 en wil dat graag zo houden. Mijn vader betaalde toen voor de 16Gb 3GS 89 euro terwijl de 32gb versie 180 kostte, ook met i150.

Ik hoop dat de telefoon nu ook weer die prijs heeft bij Tmobile, anders wordt het wel een duur grapje zeg :O

Bij 2call.nl is het in iedergeval best prijzig.
Het feit dat het bij 2call deze prijs is daaruit maak ik op dat het bij t-mobile zelf goedkoper gaat worden. Gezien ze je kennen als klant, geen aansluitkosten hebben en geen nieuw nummer hoeven te regelen. Vind overgens de prijzen niet extreem hoog, zeker voor zo'n nieuw toestel.

Afwachten wanneer t-mobile met de prijzen komt ... zo moeilijk moet het toch niet zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Klopt, neem aan dat de prijzen bij Tmobile wel wat goedkoper zijn.

Daarnaast verwacht ik inderdaad geen aansluitingskosten. Ik ben al iets van 6 jaar bij orange/tmobile.. Dan wel onder mijn vaders naam maar wel lid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Kuhr89 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:37:
Klopt, neem aan dat de prijzen bij Tmobile wel wat goedkoper zijn.

Daarnaast verwacht ik inderdaad geen aansluitingskosten. Ik ben al iets van 6 jaar bij orange/tmobile.. Dan wel onder mijn vaders naam maar wel lid.
zelfde geldt hier, al meer dan 6 jaar klant, steeds meer gaan betalen (per maand aan belkosten) dus verwacht een leuke korting van t-mobile.

Al is de verleiding wel groot. Nu bestellen bij 2-call, oude telefoon verkopen en dan toch nog maar €100,- of zoiets hoeven te betelen.
Maar wachten op t-mobile en dan de telefoon (bij verkoop oude) gratis krijgen bevalt me ook wel

keuzes .... keuzes ... keuzes .... pfff :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
BlowFish schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:51:
Vorig jaar de "lost and found" geprobeerd. Ik had de Iphone 3G en wilde de 3GS. Werd mij meerdere malen verteld, klantenservice en verschillende T-mobile winkels dat dit toen niet gelde voor de iPhone :/
Ik neem aan dat je Lost & Stolen bedoeld? Ik heb dit wel gedaan mijn HTC Touch (dacht ik) vervangen voor een 3GS 7 maanden voor de einddatum. Ik heb wel begrepen dat klanten dit éénmalig mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Als ik straks de nieuwe iPhone heb. Mijn moeder wil dan graag mijn oude 3G hebben. Zij heeft ook een Tmobile abo, kan ze dan gewoon haar simkaart in de 3G doen en bellen etc? Of moet hij toch nog simlockvrij gemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Kuhr89 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:50:
Als ik straks de nieuwe iPhone heb. Mijn moeder wil dan graag mijn oude 3G hebben. Zij heeft ook een Tmobile abo, kan ze dan gewoon haar simkaart in de 3G doen en bellen etc? Of moet hij toch nog simlockvrij gemaakt worden?
Kan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Mooi zo.. Ze moet dan wel alles synchroniseren op mijn account lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Kuhr89 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:20:
Mooi zo.. Ze moet dan wel alles synchroniseren op mijn account lijkt me..
Ja of zelf een account maken. Alleen dan kan ze niet door jou gekocht apps/muziek gebruiken, die moet ze dan zelf aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zo, ik ben verzekerd van een iPhone 4. :)
Vanmiddag even naar beide T-Mobile Shops geweest in Eindhoven en sta bij beide op de lijst. Dit is de voorlopige reserveringslijst. Zodra ze met de definitieve gaan beginnen bellen ze eerst de mensen die nu al op de lijst staan, dan kun je aangeven of je 'm echt wilt. Zo ja, dan moet je €50,- alvast aanbetalen! :)

Staan nu ongeveer 20 personen op de lijst, dus ben er mooi op tijd bij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nogmaals, waarom zijn die prijzen zo extreem? Mijn 3G kostte 1euro bij een 2jarig i-300 abbo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er al prijzen bekend dan? Njet =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee maar bijvoorbeeld de US prijzen, de prijzen op 2Call etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Anoniem: 136075 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:58:
Nee maar bijvoorbeeld de US prijzen, de prijzen op 2Call etc. etc.
Die importeren hem lijkt me of hopen dat je hem alvast preordered zodat ze er dik op kunnen verdienen.

[ Voor 15% gewijzigd door EWK op 10-06-2010 16:05 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Importeren denk nog niet aangezien ze 'm simlockvrij aanbieden..
Ze hopen denk op vele pre-orders en dan hopen ze op Belgische / Italiaanse iPhones 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Laatst online: 21:07
http://www.ritel.nl/iphon...2&abonr=87-01915&provnr=2

dit abbo is 19.95 per maand, zit hier nou wel of geen onbep. internet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 23-04 17:43
M.C. schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:42:
http://www.ritel.nl/iphon...2&abonr=87-01915&provnr=2

dit abbo is 19.95 per maand, zit hier nou wel of geen onbep. internet bij?
Bel ze? Heb je het snelste antwoord en weet je zeker dat het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 16:44
Met de iPhone 3G heeft het trouwens zo'n 14 dagen geduurd tussen de WWDC van 2008 en het persbericht over de iPhone abonnementen. Oftewel nog eventjes geduld hebben allemaal, als het eerder is valt het altijd mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorii
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Ik heb vanmiddag weer eens een medewerker van onze T-mobile vrienden aan de lijn gehad. Ik heb abo op mijn eigen bedrijf voor 2 stuks 3Gs, vorig jaar bij introductie ingegaan. Gewoon open kaart gespeeld, ik wil wel een nieuwe 4. "Kan ik het contract afkopen" was mijn vraag.

"Kan niet" was het antwoord, tenzij ik gebruik maak van zoiets als de Stolen or Broken regeling. Je zegt dat je telefoon stuk is, en koopt het contract af. Dan bestel je een nieuwe. Het lijkt te mooi om waar te zijn, en de ervaring leert dat het dat dan meestal ook is. Bovendien... ik ben niet zo'n moraalridder maar het gaat me iets te ver. Wat wel kan, het lijkt me in mijn geval de beste optie, is:

1. Toestel unlocken en doorverkopen. Ik hoop er 350 euro voor te krijgen, staat ongeveer gelijk aan resterende maanden abo. geld
2. Bij T-mobile winkel een nieuwe micro-sim halen op huidige abonnement. Kan als vervanging van oude, kan ook als "duo-sim".
3. Ritje naar België... De 3Gs 16Gb kostte daar vorig jaar 525 ex btw = 625 inclusief.

Voordelen:
Ik heb m'n eigen officieel ge-unlock-te iPhone 4;
M'n abonnement heb ik terugverdiend; ik kan al eerder weg bij T-mobile of het jaartje uitzitten met de micro-sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

-- ik moet vaker refreshen :X --

[ Voor 95% gewijzigd door MoietyMe op 10-06-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Laatst online: 19:53
Ik heb net via phoneshop.nl een iPhone 4 icm een vodafone abonnement besteld.
Ben benieuwd wanneer hij geleverd word aangezien ze toch een simlock vrije iPhone ergens vandaan moeten halen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.