[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 80.588 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292789

rdgut schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:15:
Ik heb net via phoneshop.nl een iPhone 4 icm een vodafone abonnement besteld.
Ben benieuwd wanneer hij geleverd word aangezien ze toch een simlock vrije iPhone ergens vandaan moeten halen.
Ik heb er deze week ook een besteld.(ook met vodafone)
Order al in orde gemaakt, nu wachten wanneer ze kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:54
Wow, ik wist niet dat je 'm al kon pre-ordenen!!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155104

Ik wacht nog even op bericht van T-mobile.
quote: url
''Ik hoop dat jullie hem snel hebben. Ik heb alvast mijn iphone4 besteld met een tmobile abonnement. Klantenservice zei tussen de eerste week en derde week van juli te kunnen leveren. Dat is in ieder geval de duidelijkste informatie tot nu toe. Hoop shops hadden nog geen info.''
Dit staat onderaan bij phoneshop, dit is toch geswets van heb ik jou daar. Er is nog helemaal niks bekend over de leverdatum, Juli is genoemd en dan is het inderdaad een goeie schatting, tussen de eerste week en derde week van juli, ervan uitgaand dat juli 4 weken heeft is deze uitspraak voor 75% goed... ja hehe, zo kan ik het ook ;)

Edit: dit zijn resellers, vodafone zelf gaat de iphone dus niet aanbieden. (tenminste het staat nog niet op hun site, en het lijkt me dat, als ze dit wel willen doen, ze dit allang kenbaar gemaakt hadden).

Het kan dus goed zijn dat deze resellers afhankelijk zijn van de aanlevering van Apple, en als apple is 100000000000 iphones aan tmobile paast zit je daar met je pre-order iphone waar je niet meer onderuit kan (?) _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 155104 op 10-06-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-04 11:44

Metten

ik hou het graag simpel

ik zie het alweer, iedereen (naja, in dit topic althans) wil hem hebben en wel gisteren :*) Ik zit er zelf ook op te wachten, ik ga op 10 juli voor 3 weekjes op vakantie dus ben bang dat het daarna wordt.

Voorbestellen vind ik trouwens niet erg verstandig, de prijzen bij de genoemde webshops vind ik behoorlijk aan de hoge kant (€135 voor een t-mobile simlocked 16GB met 2jr i300) momenteel is een 3GS €30 met hetzelfde abonnement). Bij T-mobile voorbestellen moet je alleen doen als je ook bij T-mobile wil (blijven), het is namelijk nog niet bekend of KPN en/of Vodafone het ding ook gaan leveren. Gezien hij in bijvoorbeeld Frankrijk en Engeland bij zo'n beetje alle telco's te krijgen is zou ik dat zeker niet uitsluiten.

anyhow, ik hou dit topic nog maar even in de smiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

korte toevoeging

van www.phoneshop.nl

De nieuwe iPhone 4 is volgens Apple leverbaar in Nederland vanaf Juli 2010. Met een simlockvrije iPhone 4 kan je abonnementen van Hi, KPN, Telfort, Vodafone en T-Mobile gebruiken. Aan te raden is een data bundel zoals Web 'n Walk erbij aan te schaffen zodat je zorgeloos van alle mogelijkheden kan genieten.
Het is niet voor niets de beste iPhone sinds de iPhone.

Ik vind het maar een raar tekstje, dit is toch volkomen logisch? Wie zegt dat ze simlock vrij zijn?? Ik denk dat het gewoon een manier is om veel (potentiele) preorders binnen te harken. En als ie toch niet leverbaar is, krijg je een excuus mailtje ofzo, check de voorwaarden maar, zal er vast wel instaan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155104 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:15:
Ik wacht nog even op bericht van T-mobile.

[...]

Dit staat onderaan bij phoneshop, dit is toch geswets van heb ik jou daar. Er is nog helemaal niks bekend over de leverdatum, Juli is genoemd en dan is het inderdaad een goeie schatting, tussen de eerste week en derde week van juli, ervan uitgaand dat juli 4 weken heeft is deze uitspraak voor 75% goed... ja hehe, zo kan ik het ook ;)

Edit: dit zijn resellers, vodafone zelf gaat de iphone dus niet aanbieden. (tenminste het staat nog niet op hun site, en het lijkt me dat, als ze dit wel willen doen, ze dit allang kenbaar gemaakt hadden).

Het kan dus goed zijn dat deze resellers afhankelijk zijn van de aanlevering van Apple, en als apple is 100000000000 iphones aan tmobile paast zit je daar met je pre-order iphone waar je niet meer onderuit kan (?) _/-\o_
Als Phoneshop hem uiteindelijk niet aan mij kan leveren zit ik echt niet met een pre-order iphone waar ik niet meer onderuit kan. Maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee dat snap ik ook wel, ze kunnen je toch niks leveren? Tuurlijk kan je er dan wel onderuit.

Ik bedoelde meer, stel dat tmobile hem (veel?) eerder kan leveren, wil je dan aan die bestelling bij phoneshop blijven? Ik weet niet of je er met die reden onderuit kan komen? Moest je aanbetalen?

BTW; ik denk dat er echt wel genoeg iphones komen hoor, ik bedoel het gaat niet om 4000 iphones voor Nederland ofzo.. eerder 200.000 ofzo.of misschien iets minder, aantallen weet ik niet exact maar heel veel mensen die nu een iphone hebben zitten er nu nog aan vast.

Tuurlijk heb je mensen die geld genoeg hebben en toch die nieuwe erbij nemen, maar het gros zou gewoon zijn tijd uitzitten :+

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 155104 op 10-06-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorii
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Anoniem: 155104 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:15:
Bovendien, het is net zoals met de releases van nieuwe Apple producten: NIEMAND weet wanneer ze worden uitgeleverd, misschien enkele hoge Apple-Nederland en T-Mobile BoBo's uitgezonderd.

Ga nou niet in op het gewauwel van zo'n call-centre-knul van T-Mobile of zo'n knipperende Koop-die-telefoon-bij-ons-website. Die gasten weten echt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155104 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:37:
Nee dat snap ik ook wel, ze kunnen je toch niks leveren? Tuurlijk kan je er dan wel onderuit.

Ik bedoelde meer, stel dat tmobile hem (veel?) eerder kan leveren, wil je dan aan die bestelling bij phoneshop blijven? Ik weet niet of je er met die reden onderuit kan komen? Moest je aanbetalen?

BTW; ik denk dat er echt wel genoeg iphones komen hoor, ik bedoel het gaat niet om 4000 iphones voor Nederland ofzo.. eerder 200.000 ofzo.of misschien iets minder, aantallen weet ik niet exact maar heel veel mensen die nu een iphone hebben zitten er nu nog aan vast.

Tuurlijk heb je mensen die geld genoeg hebben en toch die nieuwe erbij nemen, maar het gros zou gewoon zijn tijd uitzitten :+
Nee, ik heb niks hoeven aanbetalen. Voornaamste reden was dat ik geen Tmobile abo (meer) wil.
We zullen het allemaal wel zien. Ik hoop dat ze over 6 tot 10 weken leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-04 15:20
Ik wil al heel lang een iPhone en nu lijkt het de beste tijd om de 4 binnenkort te halen! Ben erg benieuwd of hij ook in NL simlockvrij te krijgen is, zou wel mooi zijn. Ben namelijk geen gigantische beller; normaliter ben ik makkelijk af met een abbo van onder de 10 euro p/m. Hopelijk kan ik een abbo vinden van ongeveer 15-20 euro per maand (bellen+internet). Waarschijnlijk moet ik dan wel de hoofdprijs betalen voor mn iPhone, maar ik denk dat ik op de lange termijn (doe meestal 5 jaar met een mobiel, ben erg zuinig :P) daar wel plezier van ga hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Viccers schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:07:
Ik wil al heel lang een iPhone en nu lijkt het de beste tijd om de 4 binnenkort te halen! Ben erg benieuwd of hij ook in NL simlockvrij te krijgen is, zou wel mooi zijn. Ben namelijk geen gigantische beller; normaliter ben ik makkelijk af met een abbo van onder de 10 euro p/m. Hopelijk kan ik een abbo vinden van ongeveer 15-20 euro per maand (bellen+internet). Waarschijnlijk moet ik dan wel de hoofdprijs betalen voor mn iPhone, maar ik denk dat ik op de lange termijn (doe meestal 5 jaar met een mobiel, ben erg zuinig :P) daar wel plezier van ga hebben.
Same here.... alleen hopen dat Vodafone 'm ook levert. T-mobile heeft problemen hier in de wijk :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

CLB schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:15:
Importeren denk nog niet aangezien ze 'm simlockvrij aanbieden..
Ze hopen denk op vele pre-orders en dan hopen ze op Belgische / Italiaanse iPhones 4...
Importeren dus?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57

TF

bla bla

ik ga vast niet naar t-mobile dus ik hoop dat anderen hem gaan leveren.

En anders toch maar wachten. Wel vreemd als het weer alleen t-mobile zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:44
Ik blijf mooi bij T-Mobile, daarom heb ik 'm daar ook gisteren gereserveerd. Ik ben in ieder geval verzekerd van een exemplaar op de releasedag en dat is het belangrijkste.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Rivanov schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 08:39:
Ik blijf mooi bij T-Mobile, daarom heb ik 'm daar ook gisteren gereserveerd. Ik ben in ieder geval verzekerd van een exemplaar op de releasedag en dat is het belangrijkste.
Waar kun jij bij t-mobile dat ding reserveren dan? Ik zie alleen maar een formuliertje waar je je email adres in kunt vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Inderdaad, je email adres achterlaten is iets anders dan reserveren :+

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Rivanov schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:46:
Zo, ik ben verzekerd van een iPhone 4. :)
Vanmiddag even naar beide T-Mobile Shops geweest in Eindhoven en sta bij beide op de lijst. Dit is de voorlopige reserveringslijst. Zodra ze met de definitieve gaan beginnen bellen ze eerst de mensen die nu al op de lijst staan, dan kun je aangeven of je 'm echt wilt. Zo ja, dan moet je €50,- alvast aanbetalen! :)

Staan nu ongeveer 20 personen op de lijst, dus ben er mooi op tijd bij! :)
Om mezelf maar even te quoten. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:41
Rivanov schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:46:
Zo, ik ben verzekerd van een iPhone 4. :)
Vanmiddag even naar beide T-Mobile Shops geweest in Eindhoven en sta bij beide op de lijst. Dit is de voorlopige reserveringslijst. Zodra ze met de definitieve gaan beginnen bellen ze eerst de mensen die nu al op de lijst staan, dan kun je aangeven of je 'm echt wilt. Zo ja, dan moet je €50,- alvast aanbetalen! :)

Staan nu ongeveer 20 personen op de lijst, dus ben er mooi op tijd bij! :)
En waarschijnlijk gaat dat net als vorig jaar zo dat die lijsten uiteindelijk gewoon in de prullenbak belanden en nog iedereen gewoon netjes in de rij kon gaan staan. Er is nergens bekend dat ze mogen preorderen of reserveren, het is iets van de T-mobile shops zelf, want niet elke shop doet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Maar wel erg veel shops. We zullen wel zien. Ga er gewoon vanuit dat het goed zit.
Beide shops deden het in Eindhoven en ook voor de iPad hielden ze lijst bij. Maargoed, die heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:45
Klopt vorig jaar ook gehad, eerst gereserveerd zonder te betalen, kwam ergens in een mapje terecht. Toen bekend werd dat je 50 moest aanbetalen kon ik er opnieuw heen, toen was ik als tweede in de T-mobile shop en kwam ik ook als tweede op de lijst te staan (er werd dus niks gedaan met de lijst die ze al hadden, behalve dan dat iedereen erop werd gebeld, dat ze nu opnieuw langs moesten komen om 50 euro te betalen, ze kwamen dan niet ineens op dezelfde plek in de lijst als daarvoor). Zal misschien verschillen per T-mobile shop, maar let erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:02

E-Vix

Nu met sneeuw!

Gisteren ben ik even langs de T-Mobile shop in Hilversum gelopen. Voorinschrijving was nog niet mogelijk. Ze hadden zelfs een bordje geplaatst waar dat op stond. Volgens eigen zeggen was het het beste om je op de website van T-Mobile in te schrijven op de specials iPhone 4 pagina. Je wordt dan op de hoogte gehouden van wanneer de voorinschrijving gaat beginnen.
Een voorinschrijving op de voorinschrijving zoals Rivanov vermeldde zou vanuit T-Mobile zelf inmiddels voor haar winkels verboden zijn.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-03-2016
Ik denk dat T-mobile iedereen met een aflopend iphone abbo uit zichzelf al gaat bellen om te verlengen met de nieuwe iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
En laat die van mij nou net aflopen.. ;)
Komt allemaal wel goed.

Ze zullen echt niet al die mensen laten barsten die zich al in hebben geschreven.

[ Voor 39% gewijzigd door Rivanov op 11-06-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OP 8 juni de Iphone 4 (32GB)besteld in combinatie met vodafone 450, prijs toestel: € 274,-
Ik zie dat de prijs voor het toestel nu is gestegen naar €324,-

50 euro meer in een paar dagen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vind dit wel redelijk voor een 1 jarig abonnement:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/dg1944.jpg

Komt uit op EUR 1018,50 totaal.
Dan heb je dus een 32gb toestel en 1 jaar Bel+Sms+Web 275

Of zie ik nog wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-04 13:31
Van VF met nummerbehoud naar Tmobile 450 met Online Plus gebeuren en sms verdubbelaar. 16GB variant.
1 jarig contract en toestel voor 336,-. Totaal 1000,8.
Redelijke deals allemaal lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Executor16 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 10:57:
Eventuele aansluitkosten misschien?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 26-04 13:23

Vos

AFCA

Executor16 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 10:57:
Ik vind dit wel redelijk voor een 1 jarig abonnement:

[afbeelding]

Komt uit op EUR 1018,50 totaal.
Dan heb je dus een 32gb toestel en 1 jaar Bel+Sms+Web 275

Via welke site/shop is dat?

Ik vind het duur....eerst de prijzen eens zien van de officiële dealers/winkels.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 12-06-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PhoneShop / 2call.nl zijn 't zelfde.. en daar komt 't ook vandaan.
Duur? Wat zou je dan willen betalen voor 't toestel? Zal nog wel iets zakken denk, paar tientjes misschien.

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 12-06-2010 13:20 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hmz ik zie dat de 3GS ook nog best wat kost i.c.m. met een abo van rond de 30/35e.

Ik heb zo'n gevoel dat die winkels nu ff lekker wat winst willen pakken, wat ik ook wel logisch vind. Echter wacht ik wel even af...kijken wat de losse prijzen van de (simlock vrije) toestellen worden in bijv. België of Italië. En dan de prijzen bij de officiële winkels. Als het verschil een paar tientjes is dan is dat te verwaarlozen ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Losse prijzen van simlockvrije toestellen zullen geen tientjes schelen, je moet nog blij zijn met 200,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:30
Ik heb donderdag 322 euro betaald voor een 32GB icm een 2 jarig 275 vodafone abonnement.
Dat komt er dus op neer dat ik voor 322 euro een 32GB simlock vrije iPhone heb gekocht.
Het abonnement wilde ik toch al en ik heb donderdag berekend (dus voor de prijzen omhoog gingen) dat de abonnementen van vodafone (150/200/275) allemaal even duur waren na 2 jaar.

Dus 322 euro is helemaal niet zo veel vergeleken met de losse prijs die je er voor moet neertellen voor dezelfde simlock vrije iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar je hebt wel een 'duur' abbo van 20/40 euro in de maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
rdgut schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:19:
Dus 322 euro is helemaal niet zo veel vergeleken met de losse prijs die je er voor moet neertellen voor dezelfde simlock vrije iPhone.
Redelijk pricy, ik betaal 336 voor een 1 jarig abb. In totaal betaal ik voor 1 jr 1000,8 en als ik 2 jarig zou nemen dan was het totaal +/- 1400,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
SharpEdgeOne schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:38:
[...]

Redelijk pricy, ik betaal 336 voor een 1 jarig abb. In totaal betaal ik voor 1 jr 1000,8 en als ik 2 jarig zou nemen dan was het totaal +/- 1400,-.
Dat is niet waar.
Ik laat het zien:

iPhone: 322
Kosten 1e jaar: 19,75 per maand => 237,-
Kosten 2e jaar: 39,50 per maand => 474,-
Totaal dus: 1033,- (en dus maar 33 euro meer dan wat jij voor 1 jaar betaald)

Gemiddeld betaal ik dan dus 29,65 per maand (abonnement kosten) wat nog altijd minder is dan een i-150 abonnement bij T-mobile.
Daarbij heb ik dus ook nog eens sneller internet, beter netwerk, meer belminuten/smsjes.

Uiteindelijk komt het wel neer op iets hogere kosten per maand als je de iPhone kosten mee rekent maar daar had ik sowieso een bedrag voor over.

[ Voor 9% gewijzigd door rdgut op 12-06-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
Ah oke, voor jou is het blijkbaar anders :) Ik had het uitgerekend bij overstap naar T-mobile, VF verlenging was 100 euro duurder bijna. 3 jaar klant bij VF en ben het daar een beetje zat. Ik vind het in vergelijking met jou wel pricy van mij dan voor een 1 jarig abb maar dan kan ik volgend jaar weer over naar een nieuw toestel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
Als je nagaat hoeveel geld je bespaart met een 2 jarig abonnement kun je makkelijk een los toestel kopen als je na een jaar al zat bent van de iPhone.

Mag ik vragen waarom je het zat bent bij vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En je kan na 1 jaar een goedkoper sim-only abo nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
rdgut schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 15:02:
Als je nagaat hoeveel geld je bespaart met een 2 jarig abonnement kun je makkelijk een los toestel kopen als je na een jaar al zat bent van de iPhone.
Mag ik vragen waarom je het zat bent bij vodafone?
Only if, VF goede ervaringen mee qua bereik en inetnet, service slecht. Zowel een reparatie als de klantenservice zelf aardig incapabel. Dit in de zin van HTC toestel naar belgie sturen, vervolgens van belgie naar NL reparatiecentrum VF, vervolgens terug naar Belgie HTC reparatiecentrum om vervolgens naar mij toe te komen. VF weet van niets, heb zelf HTC reparatiecentrum en HTC moeten bellen om na te gaan wat er was gebeurd, IMEI nr veranderd etc etc. Klantenservice kon niets vertellen, vind abb redelijk prijzig, bij verlenging bieden ze geen tot weinig korting aan. Dit in ttt T-mobile, kennissen/vrienden krijgen korting bij verlening. Èn elk jaar op je verjaardag een ballon oid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SharpEdgeOne schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:55:
Ah oke, voor jou is het blijkbaar anders :) Ik had het uitgerekend bij overstap naar T-mobile, VF verlenging was 100 euro duurder bijna. 3 jaar klant bij VF en ben het daar een beetje zat. Ik vind het in vergelijking met jou wel pricy van mij dan voor een 1 jarig abb maar dan kan ik volgend jaar weer over naar een nieuw toestel :P
Overstappen van Vodafone naar T-mobile? Je zal waarschijnlijk de enige Tweaker zijn ;)

Zelf aas ik op 'n Vodafofone 275 / 350 verlenging, liefst voor 1 jaartje...
1. Verlenging Bel+SMS+Web 275 met 32GB iPhone voor 1 jaar is nog losse kosten van 705,-
(6x19,75) + (6x39,50) + 705 = 1060,50

2. Verlenging Bel+SMS+Web 275 met 32GB iPhone voor 2 jaar is ong losse kosten van 413,-
(12x19,75) + (12x39,50) + 413 = 1124,00

3. Verlenging Bel+SMS+Web 350 met 32GB iPhone voor 1 jaar is nog losse kosten van 657,-
(6x23,00) + (6x46,00) + 657 = 1071,00

4. Verlenging Bel+SMS+Web 350 met 32GB iPhone voor 2 jaar is nog losse kosten van 396,-
(12x23,00) + (12x46,00) + 396 = 1224,00

Wat ik dan constateer, is dat een 1 jarig abbo nagenoeg evenveel kost dan 'n 2 jarig abonnement...
Houd niet van 2 jarige contracten, maar ga 't met deze prijzen (hopelijk gaan de toestelprijzen nog wat omlaag)
toch maar doen... Koop ik volgend jaar wel weer 'n nieuwe losse simlockvrije telefoon net als ik nu had...
Die is verkocht dus heb al 'n buffertje van enkele honderden euri klaarliggen voor 'n iPhone 4 avontuur :)
En simpel gezegd betaal ik dan zo'n 400 voor de iPhone, daar kan ik 'm dan tezijnertijd ook wel weer voor verkopen en dan heb ik weer een buffertje voor een nieuwe losse simlockvrije telefoon.. Goed idee'tje toch!?
SharpEdgeOne schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 15:10:
Only if, VF goede ervaringen mee qua bereik en inetnet, service slecht.
Gelukkig is bij T-mobile alles slecht |:(
nieuws: T-Mobile kondigt compensatieregeling aan om netwerkproblemen
nieuws: Stichting dreigt T-Mobile met rechtszaak om netwerkproblemen
nieuws: T-Mobile vraagt klanten dekkingsvragen in te vullen - update

Veel plezier met je ballon dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik zit eens op 2call te kijken, maar waarom is verlengen duurder dan nieuw? Ik ben al 10 jaar klant bij Vodafone en betaal gewoon meer voor een contract verlengen dan iemand die nieuw klant wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
Tis een gokje, ben ik met je eens maar voor mij goedkoper dan bij VF blijven. Kan eventueel goedkoper als ik afwacht wanneer VF het zelf levert maar wil toestel asap. Daarom ook 1 jr contract. Kan daarna altijd terug als het slecht bevalt. Aantal kennissen/vrienden zonder slechte ervaringen dus maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EDIT @ hierboven: Over welk T-Mobile en welk VF heb jij 't met je '100 euro duurder' eigenlijk?

Omdat zulke winkels niet kijken naar je klantwaarde en je dus geen extra korting kunt bedingen..
Bel je nagenoeg nooit boven je bundel is dat voordelig, omdat je dan toch een korting krijgt..
Heb je vaak rekeningen die meer dan je bundel zijn, zou je in 'n reallife winkel meer korting (kunnen) krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 12-06-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
Ja precies.
Dat is precies waar ik ook achter kwam CLB.

Zelfs over een jaar krijg je nog een leuke prijs voor een simlock vrije iPhone 4.
Waarschijnlijk zelfs meer dan ik er nu voor heb betaald.

Als ik na een jaar echt geen zin meer heb in de iPhone koop ik gewoon een andere telefoon.

edit: @SharpEdgeOne

Ik kom juist nu van Tmobile af en ik denk dat je er spijt van krijgt.
Het internet is langzamer en het bereik is soms helemaal bedroevend.

[ Voor 22% gewijzigd door rdgut op 12-06-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-04-2024
Vos schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 15:22:
Ik zit eens op 2call te kijken, maar waarom is verlengen duurder dan nieuw? Ik ben al 10 jaar klant bij Vodafone en betaal gewoon meer voor een contract verlengen dan iemand die nieuw klant wordt?
Dat heb ik gisteren na gevraagd en een logische verklaring van 2Call gekregen;

Bij 2call krijgen ze een hogere vergoeding voor het aandragen van een nieuwe klant dan het verlengen van een bestaande klant. Dus zijn de toestelprijzen ook lager bij een nieuwe klant.

Opzich heel logisch, mensen die al klant zijn kunnen (veel goedkoper meestal) verlengen bij de provider zelf en nieuwe klanten zijn weer goedkoper af bij een onafhankelijke webshop.
Helaas is (voorlopig) verlengen bij de provider met een iPhone 4 alleen mogelijk bij T-mobile, de rest zit dus inderdaad vast aan een wat hogere losse toestelprijs.

Slechte dekking heb ik hier in het oosten gelukkig niet, dus blijf ik mooi bij t-mobile ... krijg (na 6 jaar klant te zijn) altijd een fixe korting op mijn telefoons :)

Toch eens kijken of ik straks een 1-jarig abbo kan krijgen met de iPhone 4 voor ongeveer 200 euro los bijbetalen :) moet te doen zijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
CLB schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 15:24:
EDIT @ hierboven: Over welk T-Mobile en welk VF heb jij 't met je '100 euro duurder' eigenlijk?
Verlengen blijkt +/- 80,- duurder te zijn. Na een jaar kan ik eventueel toestel weer verkopen. Bereik T-mobile heb ik geen klachten over gehoord in mijn omgeving, op berichtgeving na dan. Langer wachten en eventueel via VF zelf bestellen geen zin in.
Vorig jaar verlengd bij VF met Touch HD, kreeg maar paar tientjes korting in vergelijking met 2call/phoneshop. Kijken of T-mobile eventueel beter bevalt en/of er bij verlenging meer korting wordt geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09
Ik vind 1000 euro voor een iphone4 echt schunnig veel, of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Volgens mij ligt dat niet aan jou, wacht maar af :).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik wou al zeggen. Ik wil erg graag een nieuwe iPhone, mijn 3G is constant in gebruik door mijn vriendin en ik word daar echt gek van.

Moet hem wel los kopen denk (abo kan ik in oktober verlengen), 650 euro is dan toch echt wel een limiet voor mij. Dan wordt het gewoon principieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-04 15:44
Vergeet niet dat je bij die 1000 euro ook nog kan bellen, smsen en (zo goed als) onbeperkt internetten. Als je los een iPhone koopt, dan mis je dat allemaal. Zeker geen internet is echt zonde imo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Nou, de 32GB black kost bij 2call toch echt €949 ,--. Voor 51 euro bellen, smsen en (zo goed als) onbeperkt internetten, waar is die aanbieding ? :9

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorii
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Inderdaad, toen ik een jaar geleden voor de 3Gs/16Gb wat vergelijking deed tussen de mogelijkheid T-Mobile of een constructie België/Telfort kwam ik respectievelijk op 800 euro en 885 euro, over twee jaar, dus inclusief toestel. Let wel: er is ook nog zoiets als snelheidsverschil internet. De posts hierboven gaan bovendien uit van een 32G toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04 20:43
Ik heb nu 2 jaar de 3G met een T-Mobile abbo. Ik wil straks over op de iPhone 4 maar ik wil eigenlijk van T-Mobile af ivm slechte dekking.

Nu ben ik benieuwd naar de ervaringen van andere mensen met een iPhone en een Vodafone abbo in de omgeving Utrecht.

Mijns inziens is Vodafone een goede provider met het snelste mobiele netwerk en de beste prijs/kwali verhouding.

Daarnaast ga ik dit keer maar eens een lost toestel kopen met een sim-only abbo dat is op de lange termijn toch het voordeligste. Leuk om te zien dat er al meer mensen aan het rekenen geslagen zijn. Ben dan ook heel benieuwd naar wat het losse toestel gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Killzone schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:56:
Vergeet niet dat je bij die 1000 euro ook nog kan bellen, smsen en (zo goed als) onbeperkt internetten. Als je los een iPhone koopt, dan mis je dat allemaal. Zeker geen internet is echt zonde imo ;).
Dat zal allemaal wel, maar als je normaal gesproken een abo neemt met telefoon dan krijg je gauw 50-80% van je abo als korting op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geloof niet dat de huidige sim only's goedkoper zijn icm lange termijn eigenlijk.
Sim only met internet zit al snel rond de 30 per maand en dan nog los toestel...
12x15 + 12x30 + 800 = 1175

Met een regulier abbo dus geen sim only variant
12x20 + 12x40 + 400 = 1120

Die 800 is een bedachte prijs dat wel, maar op de lange termijn voordeliger hmm vroeger met de 7 euro sim only's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Als ik bijv. kijk wat je met een Desire betaalt voor de tel los (v.a. 415 eu lost) of met een degelijk abo (zo'n 550 euro) dan vind ik 1000 euro wel erg veel. Ik wacht wel even op de aanbiedingen.

de 3GS was toch iets van 650 los in Be/It ?

[ Voor 11% gewijzigd door 418O2 op 13-06-2010 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

CLB schreef op zondag 13 juni 2010 @ 18:34:
Geloof niet dat de huidige sim only's goedkoper zijn icm lange termijn eigenlijk.
Sim only met internet zit al snel rond de 30 per maand en dan nog los toestel...
12x15 + 12x30 + 800 = 1175

Met een regulier abbo dus geen sim only variant
12x20 + 12x40 + 400 = 1120

Die 800 is een bedachte prijs dat wel, maar op de lange termijn voordeliger hmm vroeger met de 7 euro sim only's
Maar vergelijk jij nu evenveel belminuten/smsjes/voorwaarden e.d.?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes bij deze abbo's wel ja, is de Bel+SMS+Web 275 en bij sim only de 270 versie =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:15
EWK schreef op zondag 13 juni 2010 @ 18:56:
[...]

Maar vergelijk jij nu evenveel belminuten/smsjes/voorwaarden e.d.?
idd. voor 30 euro sim only krijg je shitload meer minuten

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

CLB schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:31:
Yes bij deze abbo's wel ja, is de Bel+SMS+Web 275 en bij sim only de 270 versie =)
Maar VF heeft toch nog altijd geen Iphone, of heb ik nu wat gemist?
* EWK kruipt al weer richting de steen

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:31:
idd. voor 30 euro sim only krijg je shitload meer minuten
Niet icm internet EN sms =)
EWK schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:36:
Maar VF heeft toch nog altijd geen Iphone, of heb ik nu wat gemist?
* EWK kruipt al weer richting de steen
Nee dat klopt hoor! Abbo was bekeken via Phoneshop / 2call.. Sim only via VF website =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

CLB schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:52:
[...]

Niet icm internet EN sms =)
http://shop.telfort.nl/si...-sim-only-500-12-mnd.html
Eerste jaar niet voor de helft, maar wel een 'shitload' :>
[...]

Nee dat klopt hoor! Abbo was bekeken via Phoneshop / 2call.. Sim only via VF website =)
:)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik volg nu al enkele dagen dit topic. Echter weet ik nog niet of ik wel bij T-Mobile wil blijven. Zo hebben ze enkele maanden terug die irritante en agressieve telefooncampagne gelanceerd waarbij een verlenging van het contract meteen kon doorgaan i.c.m. een 3GS onder het mom van "apple brengt dit jaar toch geen nieuwe iPhone meer uit" terwijl iedereen het tegendeel verwachte. Ook krijg ik reclame van partners terwijl ik mij expliciet overal bij T-Mobile daarvoor heb uitgeschreven. En vanuit die "reclame" weet ik dat een hele hoop bedrijven een hoop gegevens van mij via T-Mobile hebben. En voor alle 3G early adopters geldt dat men ten laatste eind over een week of 2 zich kan uitschrijven omdat er een opzegtermijn geldt van 1 maand. En dit terwijl de iPhones dan nog niet te verkrijgen zijn.

Om nog maar niet te spreken over hun netwerk zelf wat me nu en dan frustreert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Laatst online: 18:02

E-Vix

Nu met sneeuw!

DayteX schreef op zondag 13 juni 2010 @ 23:57:
Ik volg nu al enkele dagen dit topic. Echter weet ik nog niet of ik wel bij T-Mobile wil blijven. Zo hebben ze enkele maanden terug die irritante en agressieve telefooncampagne gelanceerd waarbij een verlenging van het contract meteen kon doorgaan i.c.m. een 3GS onder het mom van "apple brengt dit jaar toch geen nieuwe iPhone meer uit" terwijl iedereen het tegendeel verwachte.
En als je dat toen gedaan hebt dan gok ik er op dat je hier onder uit kan komen in verband met een verkeerde voorlichting vanuit T-Mobile.
DayteX schreef op zondag 13 juni 2010 @ 23:57: Ook krijg ik reclame van partners terwijl ik mij expliciet overal bij T-Mobile daarvoor heb uitgeschreven. En vanuit die "reclame" weet ik dat een hele hoop bedrijven een hoop gegevens van mij via T-Mobile hebben.
Nog nooit last van gehad. Van welke partners krijg jij dan reclame, en hoe weet je dat dit vanuit T-Mobile komt?.
DayteX schreef op zondag 13 juni 2010 @ 23:57: En voor alle 3G early adopters geldt dat men ten laatste eind over een week of 2 zich kan uitschrijven omdat er een opzegtermijn geldt van 1 maand. En dit terwijl de iPhones dan nog niet te verkrijgen zijn.
Als je nu niet opzegt betekend het niet dat je nooit meer op kan zeggen hoor. Je abonnement wordt nu zeg maar telkens met maar 1 maand 'verlengd'. Je opzegtermijn blijft dus gewoon gehandhaafd. Als jij over 1 maand besluit op te zegen, dan kan dat gewoon.
DayteX schreef op zondag 13 juni 2010 @ 23:57:Om nog maar niet te spreken over hun netwerk zelf wat me nu en dan frustreert...
Tsja. Dat is nou eenmaal bekend. Maar als iedereen zometeen massaal naar Vodafone over gaat stappen, dan wordt het lekker rustig op het netwerk van T-Mobile, en dan kampt Vodafone opeens met capaciteitsproblemen... Ik blijf denk ik maar lekker bij T-Mobile.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealestHitman
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik hoop dat hij ook bij kpn/Hi komt, ik heb daar redelijk goede ervaringen mee en de klantwaarde is daar echt geweldig. Ik ben daar al een tijdje klant en ik bel altijd ver over mijn bundel (verhogen werkt niet echt want dan ga ik nog meer bellen :p) en word ook vaak gebeld ( dat heeft volgens kpn ook met je klantwaarde te maken).
Heb er laatst meer dan 400 korting kunnen krijgen !!

Dan wordt een 1 jarige abo al bijna gratis en dat is wel aantrekelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Niemand heeft zeker enig idee wanneer T-Mobile meer weet omtrent prijzen en verlengopties?

Ik kan mijn 2 jarige abbo (3G) nu verlengen, maar wil eerst de prijzen een beetje weten wat het zou kosten voor een 16GB en 32GB.

Misschien wel inderdaad ook overstap naar Vodafone?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-04-2024
Tha BasZ schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:13:
Niemand heeft zeker enig idee wanneer T-Mobile meer weet omtrent prijzen en verlengopties?

Ik kan mijn 2 jarige abbo (3G) nu verlengen, maar wil eerst de prijzen een beetje weten wat het zou kosten voor een 16GB en 32GB.

Misschien wel inderdaad ook overstap naar Vodafone?!
zit met hetzelfde probleem. Je kunt denk ik een beetje dezelfde prijzen aanhouden die nu gevraagd worden voor de 3gs.

Echter t-mobile doet ook aan extra korting voor klanten die al lang bij tmobile zitten, die veel bellen of een duur abbonement nemen. Dus wachten tot de prijzen beschikbaar zijn en dan met tmobile bellen :)

bij de vorige iPhone (stond hier ergens in dit topic) duurde het 2 weken na de release voordat t-mobile met prijzen kwam. Nog een weekje wachten dus :)

Heb er nu al moeite mee om bij 2call.nl niet op de bestel knop te rammen .... maarja tmobile zelf zal nog wel een leukere actie voor mij hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ja same here!

Kreeg toen met mijn 3G ook al aardige korting omdat ik al een tijdje "lid" ben (sinds Ben).

Wordt neem ik aan vanzelf gebeld (abbo op nieuwsbrief) met een aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Die aanmelding op de nieuwsbrief zegt niets. Je krijgt dan alleen een nieuwsbrief in je mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Maar dan weet je wel wanneer je kan bellen naar T-Mobile klantenservice.

Plus neem aan dat je niet voor niks je nummer plus eind contractdatum moet opgeven?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Even een berekening:

Optie 1: Vodafone simonly + los toestel
300 belminuten + 1000 smsjes + snel mobiel internet (max 3,6mbps)
Jaar 1: 22,48 * 12 = 269,76
Jaar 2: 34,95 * 12 = 419,40
Toestel: 675*
Aansluitkosten: 9,50
Totaal: €1373,66 voor 2 jaar

Optie 2:
Tmobile:
i500 komt dan het dichtste in de buurt denk ik. (500 belminuten + 500 smsjes, langzamer internet, 2mbps?)
Aansluitkosten: 26,25
Is 64,95 per maand= €1558.80 voor 2 jaar
Totaal: 1585,05 voor 2 jaar

*Mits het toestel natuurlijk 675 kost in Belgie.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hmm, misschien toch maar importeren vanuit USA. Dan heb ik 'm 26 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-04 19:04
Hoe wil je dat gaan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Via de zaak. PHC gebeld en die zeggen dat ze 'm 2 dagen nadat hij in USA uit is binnen hebben.
M'n baas heeft er daar al één gereserveerd in ieder geval.

[ Voor 24% gewijzigd door Rivanov op 14-06-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-04 19:04
En dan betaal je 599 of 699 dollar ? (16 of 32gb)

Wat is PHC ? En je moet toch social security number enzo geven als je hem los wilt kopen in de USA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Prijs niet bekend. PHC is onze leverancier van mobiele telefoons.
We hebben alleen gebeld of hun 'm kunnen leveren vanuit Amerika en dat konden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-04 13:00
maar amerikaanse iphone heeft een at&t lock erop zitten dan heb je er nog niks aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Je bent Tweaker of je bent het niet he >:)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

T-Mobile duitsland heeft inmiddels via Twitter http://twitter.com/Telekom_hilft/status/16134315252 ) gemaakt dat iPhone4 vanaf 1euro bij een complete abbo over de toonbank gaat... das mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
http://www.t-mobile.de/iphone/iphone4

wat is dan een complete abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commander Zulu
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-04 15:16
Vandaag zei de medewerker in de T-mobile shop in Eindhoven dat ze hem pas in de 2de week van augustus verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Tegen mij zeiden ze ook eind juli/begin augustus in Eindhoven.
Maar hun weten denk ik net zoveel als wij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
Het was toch al bekend dat het eind juli was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

24 juni in ieder geval in o.a. duitsland.
Prijzen Tmobile duitsland en Italie zijn in ieder geval gelekt (incv abonnement).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
En dat is...?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-04 08:47
ik zie net hier
http://www.benm.at/2010/0...l-bis-zu-400-euro-kosten/
dat het 100 euro meer dan de gs gaat worden. zal in nederland wel hetzelfde worden. mijn duits is niet zo best maar dat haal ik er uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EWK schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:08:
Optie 2:
Tmobile:
i500 komt dan het dichtste in de buurt denk ik. (500 belminuten + 500 smsjes, langzamer internet, 2mbps?)
Aansluitkosten: 26,25
Is 64,95 per maand= €1558.80 voor 2 jaar
Totaal: 1585,05 voor 2 jaar
Dan ga je er dus vanuit dat je 't toestel gratis krijgt heh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
tieske1988 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:46:
ik zie net hier
dat het 100 euro meer dan de gs gaat worden. zal in nederland wel hetzelfde worden. mijn duits is niet zo best maar dat haal ik er uit
De iPhone4 wordt in een aantal landen vanaf 24 juni aangeboden. Morgen begint bij deutsche telekom de voorinschrijving van de 4e generatie. Vanaf nu stroomt er info en geruchten binnen over de prijs.

De Bild van zondag ..????

De 4 zal ongeveer 100 eu duurder zijn dan de 3gs. De 32gb versie komt daarmee op 400 euro. Aan de tarieven, tussen de 25 en 120 euro per maand, zal niets veranderen.

een officieel standpunt over de prijsstelling van Deutsche Telekom, die de exclusieve partner van apple in dld is, wordt nog voor morgen verwacht.

Wat denken de duitse lezers, veranderen de plannen als hij 100 euro duurder wordt?

In mijn beste duits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

CLB schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:48:
[...]

Dan ga je er dus vanuit dat je 't toestel gratis krijgt heh...
Dat zal gezien de huidige prijzen van de 3GS 32GB in combinatie met i500 niet gebeuren.
Aan de andere kant is de losse toestelprijs van 675 euro waarschijnlijk ook wat aan de optimistische kant.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Canaria schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 01:18:
[...]

Dat zal gezien de huidige prijzen van de 3GS 32GB in combinatie met i500 niet gebeuren.
Aan de andere kant is de losse toestelprijs van 675 euro waarschijnlijk ook wat aan de optimistische kant.
Helemaal eens. Maar het is en blijft natuurlijk speculatie totdat het officieel bekend is.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje vaag antwoord van Vodafone of ze 'm gaan leveren of niet...
"Er is nog niet bekend of en wanneer Vodafone de Iphone 4 gaat voeren. Ik kan u daar dus nog geen informatie over geven helaas. Ik adviseer u om onze website in de gaten te houden voor nieuws omtrent de Iphone 4."

Waarom zou er nieuws over de iPhone 4 op hun website komen als ze 'm niet gaan leveren...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Omdat iedereen verwacht dat ze hem gaan leveren? Dan zouden ze een persbericht er uit kunnen doen dat ze het juist níet gaan doen. Maar dat zou inderdaad wel vreemd zijn! :P

Maar aangezien er op de Vodafone UK website ook al wat prijzen waren gelekt ga ik er van uit dat Vodafone NL hem ook gewoon gaat leveren. Ik hoop het in ieder geval wel!

[ Voor 30% gewijzigd door zimbab op 15-06-2010 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-04 17:15
NOT kijk maar op phoneshop, te koop met elk abonnement dat je wilt.

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt omdat dat zeer waarschijnlijk dure geimporteerde simlockvrije iPhones zijn icm abonnementen..
Kan best zijn dat alleen T-Mobile 'm weer als enige officieel gaat aanbieden hier in Nederland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-04 11:44

Metten

ik hou het graag simpel

CLB schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:08:
Beetje vaag antwoord van Vodafone of ze 'm gaan leveren of niet...
"Er is nog niet bekend of en wanneer Vodafone de Iphone 4 gaat voeren. Ik kan u daar dus nog geen informatie over geven helaas. Ik adviseer u om onze website in de gaten te houden voor nieuws omtrent de Iphone 4."

Waarom zou er nieuws over de iPhone 4 op hun website komen als ze 'm niet gaan leveren...?
Vanuit marketingoogpunt kan het natuurlijk nooit kwaad om mensen je site in de gaten te laten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

tieske1988 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:46:
ik zie net hier
Lees mijn Twitter status post een aantal berichten eerder. Is een Twitter account van T-Mobile duitsland waarin ze aangeven dat iPhone4 vanaf 1euro bij een abbo te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:12

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb de dag nadat info bekend werd over de Iphone 4 vodafone gemailt en heb gisteren het volgende bericht teruggekregen. met de volgende vraag:

Geachte heer/mevrouw,

In april 2011 verloopt mijn abbonement bij Vodafone. Echter ben ik hier zeer tevreden mee en wil ik dit gaan verlengen. Nu heb ik een aantal vragen die ik ut wil stellen.

- Hoe lang van tevoren kan ik mijn abbonement verlengen (is dit 6 maanden?)
- Is het mogelijk om dan ook het abbonement te verlagen?
- Op 7 juni 2010 heeft Apple de nieuwe Iphone tentoongesteld. Gaan jullie die ook verkopen met een abbonement?

Hartelijk dank,

Groet, ****

Daarop kreeg ik het volgende antwoordt:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

U kunt vanaf 6 maanden voor de einddatum van uw contract verlengen.
U kunt bij uw verlengen kiezen voor een lager contract.
De Iphone 4g kunt u bestellen in combinatie met Vodafone netwerk via de site phoneshop.nl.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-04 13:27
@Oxigon

Dit vind ik wel heel vreemd ! Dat de Vodafone klantenservice je verwijst naar een webwinkel waar ze geimporteerde telefoons gaan verkopen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is vaag ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De witte iPhone 4 is nu ook van die site verdwenen, misschien heeft dat te maken met het bericht dat AT&T vooralsnog ook alleen de zwarte gaat leveren.

Het zal dus nog wel even duren voor ik ergens een witte 32GB iPhone 4 kan bestellen :o
Misschien voor de tussentijd maar een BlackBerry Bold halen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.