[iPhone] Provider & Abonnementen - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 37.449 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/11ql4dz.png
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2i0z0uc.pngAfbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/c4vh3.pngAfbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/9bhhn4.pngAfbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2jb49ra.pngAfbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/9bhhn4.pngAfbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/5bvgqb.pngAfbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/9bhhn4.pngAfbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/24q604x.pngAfbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/1zbbaye.png

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/1zeik8y.jpg
11 juli lanceerde Apple wereldwijd de iPhone en eindelijk is Nederland van de partij. T-Mobile is uitgekozen als de exclusieve provider die deze telefoon, mediaspeler en meer mag verspreiden. Daarbij heeft T-Mobile gekozen voor andere voorwaarden dan bij een standaard abonnement. Dit topic is er om die voorwaarden te bespreken :)

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/fp4h2q.jpg
18 juli maakte T-Mobile de prijzen van haar speciale iPhone-abonnementen bekend. Elk abonnement bevat onbeperkt gebruik van snel internet (2048/ 384 Kbps) via 3G en hotspots. Daarnaast wordt bij elk abonnement gratis Visual Voicemail ondersteunt :) Bellen of sms-en buiten de bundel kost 25 cent (per minuut/bericht). Alle abonnementen duren 2 jaar.

Maandelijkse kosten:29,9544,9564,95109,95
Belminuten:1503005001000
Sms-berichten:1503005001000
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 8GB iPhone 3G:29,950,000,000,00
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 16GB iPhone 3GS:99,9529,950,000,00
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 32GB iPhone 3GS:199,95119,9559,950,00

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/5le7m9.jpg
:? Duur! Waarom kan ik hem niet gewoon voor $199 kopen zoals Steve in de keynote zei?
Omdat Steve nooit heeft gezegd dat er geen abonnement bij zou zitten. Onze vriend heeft dus toch gelijk gehad want met het goedkoopste abonnement betaal je 80 euro voor het toestel. Dat is zelfs met de lage dollarkoers, minder dan $199 ;)

Daarnaast zijn de abonnementen volgens verschillende berekeningen ook nog eens heel erg voordelig. Dit geldt echter alleen wanneer je volop gebruik maakt van alle 3 de diensten (dus je gebruikt al je minuten, gebruikt al je sms-jes (ja, dat zijn 150 minuten en 150 sms-jes) en maakt ook nog eens volop gebruik van 3G. T-Mobile hoopt waarschijnlijk dat veel klanten lang niet alles gebruiken.

:? Ik wil geen T-Mobile! Kan ik hem ook bij KPN/Hi/Roodkapje kopen?
Nee. T-Mobile heeft voorlopig het alleenrecht, en zal het toestel alleen in combinatie met een abonnement en simlock verkopen. De iPhone 3G S is op het moment nog niet te unlocken en het is nog maar de vraag hoe lang dat zo blijft. Wel is het mogelijk de iPhone officieel simlock-vrij te kopen in België of Italië.

:? Dat internet is supersnel! Kan ik het ook i.c.m. mijn laptop gebruiken?
Sinds firmware 3.0 kan de iPhone 3G en iPhone 3G S tetheren! Officieel mag dit echter niet van T-Mobile en daarom werkt dit ook niet out-of-the-box. Via een aantal simpele trucjes is dit echter wel te activeren. Sinds Firmware 3.1 is dit echter niet meer mogelijk, en zul je moeten jailbreaken.

:? Ik heb al een abonnement bij T-Mobile. Hoe kan ik verlengen en krijg ik extra korting?
Het is een beetje onduidelijk. In ieder geval is het zo dat wanneer je kan verlengen, je een iPhone kan bestellen. Loopt je abonnement nog een tijdje en wil je echt nu de iPhone hebben dan kan je vroegtijdig verlengen, je hebt dan alleen wel een extra lang contract en is dus niet aan te raden. Wanneer je huidige abonnement bijvoorbeeld nog 6 maanden loopt zit je dan 2,5 jaar aan T-Mobile vast. Of je korting krijgt op het abonnement ligt aan de plek waar je hem koopt, in een winkel is het zeer onwaarschijnlijk, online of via de telefoon moet het lukken, maar niks is gegarandeerd.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2yypok6.png
Vorige delen:
[iPhone 3G] Prijs en abonnementen
[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2
[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3
[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone] Provider & Abonnementen - deel 7

En een lijstje van alle handige topics met betrekking tot de iPhone en Mobile Me:Credits
Vorige delen gemaakt door Muthas.

[ Voor 3% gewijzigd door Emile|IA op 03-12-2009 16:45 . Reden: i-1000 abo erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 16:30
Ik zit erover te denken om een iPhone 150 abo te nemen bij T-mobile met 16GB iPhone 3GS.
Nu zag ik gisteren een actie van telefoonkopen.nl waar je een audio docking station van Logitech S315i bij krijgt t.w.v. 99 euro alleen kwam er telefonisch na 10 minuten niet door (was 1e wachtende). Wacht nog op reactie van e-mail.

Als ik info van winkel wil vinden in Breda, Roosendaal (dichtsbijzijnde) staat dat dat onderdeel van de site nog in ontwikkeling is? Site is sowieso redelijk cheapo gemaakt. Berichten over bedrijf zijn vrij aardig als ik wat google maar wil niet zomaar bestellen via site zonder eerst te weten ivm levertijd en of ze nog Logitech erbij leveren en wil eigenlijk ook nr porteren.

Iemand al gebruik gemaakt van deze actie en hoe lang duurde het voordat je wat in huis hebt. Als ik overigens ook eerder sim-only stopzet (eenmalige 80 euro volgens T-mobile) kan ik dan wel nr. porteren ?

[ Voor 3% gewijzigd door funrider op 01-12-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Weet iemand wat de levertijd van de 16GB 3GS is als ik online wil verlengen bij T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Never mind, verkeerd gelezen

[ Voor 112% gewijzigd door RedruM op 01-12-2009 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Gumball schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:38:
Weet iemand wat de levertijd van de 16GB 3GS is als ik online wil verlengen bij T-Mobile?
Volgens mij stond er een tijd gelden op de site dat de 3GS niet goed leverbaar was (6-8 weken ongeveer dacht ik). Nu zie ik niks meer staan, dus ik denk dat je 'm dan redelijk snel kunt verwachten. Volgens mij zijn ze in de meeste winkels in ieder geval goed leverbaar momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:39
De T-Mobile website vermeld momenteel een levertijd van ongeveer 4 weken, helaas.
Mijn abbonement loopt 5 december af bij TMobile (Nokia E50 simlock vrij), en wil eigenlijk overstappen op een iPhone. Nu is het al vrij duidelijk dat Apple ieder jaar voor de zomervakantie (juni/juli) hun toestellen een update geeft. Ik ben niet van plan om daar op te wachten.

Nu ben ik alleen niet super tevreden met de service van TMobile, heeft iemand een idee wanneer die exclusiviteitsdeal met Apple afloopt? Zou graag bij KPN willen zitten. Als dat niet op korte termijn gebeurd, dan heb ik "pech".

Sowieso lijkt het me slim om een iPhone te verzekeren, voornamelijk tegen schade. Kan dit bij Tmobile zelf, en wat kost dat? Ik kreeg het niet gevonden op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:21

Osxy

Holy crap on a cracker

SyS_ErroR schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:59:
De T-Mobile website vermeld momenteel een levertijd van ongeveer 4 weken, helaas.
Mijn abbonement loopt 5 december af bij TMobile (Nokia E50 simlock vrij), en wil eigenlijk overstappen op een iPhone. Nu is het al vrij duidelijk dat Apple ieder jaar voor de zomervakantie (juni/juli) hun toestellen een update geeft. Ik ben niet van plan om daar op te wachten.

Nu ben ik alleen niet super tevreden met de service van TMobile, heeft iemand een idee wanneer die exclusiviteitsdeal met Apple afloopt? Zou graag bij KPN willen zitten. Als dat niet op korte termijn gebeurd, dan heb ik "pech".

Sowieso lijkt het me slim om een iPhone te verzekeren, voornamelijk tegen schade. Kan dit bij Tmobile zelf, en wat kost dat? Ik kreeg het niet gevonden op hun website.
Als ik het goed heb was het een deal van 5 jaar, dus nog tot 11 juli 2013.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Je kunt er natuurlijk wel voor kiezen de iPhone uit België of Italië te halen (simlockvrij), icm een goedkoop sim-only abo. Dit heb ik met Vodafone, en het verschil met 2 jaar is een paar tientjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:39
5 jaar wachten is me euh, te lang duhh ;).
Iemand nog een idee van de kosten van zo'n verzekering bij TMobile zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330900

Zojuist KPN gebeld om mijn abonnement van KPN op te zeggen, omdat ik de Iphone wil. Kreeg ik een aanbod om een Iphone met KPN of HI abonnement af te sluiten. Sinds afgelopen maandag heeft KPN voor vertrekkende klanten die naar T-Mobile gaan een aanbieding, mits je volgens hen een goede klant bent (minimaal D) en Yes ik ben een goede klant!!!

Mijn vraag is wat vinden jullie hiervan en heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267247

Anoniem: 330900 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:53:
Zojuist KPN gebeld om mijn abonnement van KPN op te zeggen, omdat ik de Iphone wil. Kreeg ik een aanbod om een Iphone met KPN of HI abonnement af te sluiten. Sinds afgelopen maandag heeft KPN voor vertrekkende klanten die naar T-Mobile gaan een aanbieding, mits je volgens hen een goede klant bent (minimaal D) en Yes ik ben een goede klant!!!

Mijn vraag is wat vinden jullie hiervan en heeft iemand hier ervaring mee?
Ben benieuwd of dit zo is. Ik wil ook graag een iphone.....zit bij Hi en wil niet naar t-mobile, en mijn 2 jarig abo is bijna afgelopen dus......is er misschien hoop? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Anoniem: 267247 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:59:
[...]

Ben benieuwd of dit zo is. Ik wil ook graag een iphone.....zit bij Hi en wil niet naar t-mobile, en mijn 2 jarig abo is bijna afgelopen dus......is er misschien hoop? O-)
Ik ben dan wel benieuwd wat die aanbieding precies is. Waarschijnlijk zal je dan zelf voor een sim-lock vrije iPhone moeten zorgen. Ik kan me niet voorstellen dat KPN opeens iPhones gaat leveren, daar krijgen ze gezeik mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Opmerkelijk. Is er toevallig iets bekend over de prijzen? Ik denk dat het hier gaat om iPhones die uit het buitenland geïmporteerd zijn, aangezien Apple een contract met T-Mobile heeft.
Ik denk overigens niet dat T-Mobile hier erg blij mee is, dus ik vermoed dat dit nog wel een staartje zal krijgen.

De plaatjes doen het trouwens niet op die iPhone-pagina, en ik zie verder nergens op de KPN site zo snel reclame.

[ Voor 19% gewijzigd door Emile|IA op 03-12-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-04 14:48

Gutteguttegut

CEO of TFD

Dit is zeker apart....
Ik wil niet weg bij KPN heb mede daarom geen iPhone.
Morgen maaar eens kijken of ik tijd heb om te bellen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik denk dat het exclusiviteits contract van Tmobile misschien eindigt binnenkort? Er zijn al verschillende landen waar sinds kort de iphone bij meerdere aanbieders zit.

Edit: was weer te snel met m'n reactie :).

[ Voor 12% gewijzigd door Ronwiel op 03-12-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
ronwiel schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:42:
Ik denk dat het exclusiviteits contract van Tmobile misschien eindigt binnenkort? Er zijn al verschillende landen waar sinds kort de iphone bij meerdere aanbieders zit.
Osxy schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:01:
[...]

Als ik het goed heb was het een deal van 5 jaar, dus nog tot 11 juli 2013.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Doet me een beetje denken aan die 'verborgen' pagina op de site van Vodafone.
In de zin van: "Breng ons een simlock-vrije iPhone, dan hebben wij voor u een speciaal abonnement."
Wellicht dat KPN dat nu kopieert?!

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Ghostley schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:12:
Doet me een beetje denken aan die 'verborgen' pagina op de site van Vodafone.
In de zin van: "Breng ons een simlock-vrije iPhone, dan hebben wij voor u een speciaal abonnement."
Wellicht dat KPN dat nu kopieert?!
Alleen is het verschil dat je bij Vodafone een sim-only abonnement haalde, waar je zelf voor je iPhone moest zorgen. Bij KPN regelen ze zelf de iPhones (wat ik zo uit die pagina kan opmaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem zojuist besteld bij KPN/Hi, verkoper gaf aan de het om enkele honderden iPhones ging die aangekocht zijn. Gaat om simlock vrije unbranded telefoons. Je hebt de keuze uit Hi en KPN.

Op dit moment hebben ze alleen de zwarte 16GB. Op de Hi pagina zie ik echter dat ze ook witte leveren http://www.hi.nl/web/show/id=7674453, maar volgens de verkoper hebben ze die niet.
Het abonnement wat ik gekozen heb. Hi 25 euro (19,95) 175 min/sms gratis sms verdubbelaar. Internet Xtra Snel (1mb) 1e jaar 7,50 en 2e jaar 14,95 en voor de Iphone moet je afhankelijk van je klantrating 170, 150 of 50 euro bij betalen.

Totaal bij mij voor 2 jaar 918,80 valt best mee vind ik.

Hoop dat ik hem zaterdag heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Volgens mij krijg je de iphone telefonisch alleen aangeboden als je hoge klantwaarde hebt. Ik kreeg te horen dat dat alleen via winkels als t for telecom kan enzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:28
Ik wou dat vodafone dat deed. Zit al jaren bij ze, ben er ook erg tevreden over.

Als kpn het lukt om de iphone te krijgen ben ik echter in een dag over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb blijkbaar een lage klantrating, de jongeman aan de telefoon wist van niets "nee hoor hebben we niet meneer".
Helaas pindakaas :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-04 07:55
Hoe word die klantrating berekend? Zal wel een factor abbo kosten x tijdsduur klant zijn, maar weet iemand het precies?

Dit is zeer interessant om aankomende zomer toch bij het vertrouwd goede netwerk van KPN te blijven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-04 16:18

renedepe

wheeeeelp!!!

Mijn vriendin heeft zojuist gebeld. Is al een jaar of 10 klant bij HI. Afgelopen 2 jaar met een HI 25 plus eindeloos online a 9,95. Contract loop af in feb.

Helaas mevrouw, u bent klant rating C. Bekijkt u het maar lekker. :(

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-04 02:34
Wat bedoel je met dat je een goede KPN klant bent met "minimaal D"?

oeps: ik begrijp het al, het heeft met klantratings te maken.

[ Voor 33% gewijzigd door SAICRJMPM op 04-12-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:31

ManiacsHouse

Scheisse!

Wat een kul zeg, 'klantrating'. :( Omdat je al zo lang klant bent? Heeft KPN toch mooi pech als je te kort klant bent. Vertrekken we toch gewoon? 1 Klant minder.
Wat willen ze nou? Dat je klant blijft of niet? 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door ManiacsHouse op 04-12-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
DarkShadow schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:51:
Ik wou dat vodafone dat deed. Zit al jaren bij ze, ben er ook erg tevreden over.

Als kpn het lukt om de iphone te krijgen ben ik echter in een dag over.
Super Sim Only
Je zult dan nog wel zelf een iPhone moeten regelen. Ik heb dit abonnement ook al een tijdje, erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:09

scorpie

Supra Addict

Ik heb die super sim only, maar ik moet wel zeggen dat ik wel wat meer had verwacht van het 3g bereik van Vodafone, dat is nu best wel om te huilen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-04 20:12
scorpie schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 21:51:
Ik heb die super sim only, maar ik moet wel zeggen dat ik wel wat meer had verwacht van het 3g bereik van Vodafone, dat is nu best wel om te huilen.
Bedoel je met dit 'meer verwacht' de 3G dekking an sich van Vodafone, of de storingen van de afgelopen weken?
En wat had je verwacht? Waar vergelijk je mee? Heb je 3G van t-mobile ervaren? Ik heb nl. nog nooit ergens gelezen dat de 3G dekking slechter zou zijn dan t-mobile, alleen maar beter...?

En wat betreft die klant ratings bij KPN, als je te horen krijgt dat je niet in aanmerking komt, moet je gewoon zeggen: 'jammer, dan zie ik mij genoodzaakt over te stappen'. Ik heb gelezen dat je dan terug wordt gebeld (een weekje later ofzo) met het bericht dat men toch een mooie aanbieding kan doen, met iPhone dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Ik heb anders vrijwel overal volledig 3G bereik (Noordwijk aan Zee). Niet altijd de volle 3,60Mbps, maar toch wel zeker 3Mbps. Afgezien van de storingen afgelopen weken heb ik er zeer goede ervaringen mee. Prijzen zijn ook erg scherp vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-04 19:34
Bij mij is hij goed. Vol 3g in Roosendaal en omstreken.
Prijs van 13,50 vindt ik reuze scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20096

Mijn vriendin heeft nu een T-Mobile flex 70 abbo en gaat binnenkort verlengen.
Ze gaat een i-Phone 3GS nemen met een i-500 abbo.

Kun je tussendoor het i-500 abbo wijzigen in een hoger abbo zoals flex 70 :?

Ik verleng mijn Vodafone abbo met 1 jaar en neem er een Nokia E72 bij.
Zij wil de i-Phone met me ruilen voor de E72, mooie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Anoniem: 20096 schreef op zondag 06 december 2009 @ 22:53:
Je eerste vraag kan ik niet beantwoorden, maar ben je ervan op de hoogte dat je de iPhone zal moeten unlocken om 'm met vodafone te laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Emile schreef op zondag 06 december 2009 @ 23:06:
[...]

Je eerste vraag kan ik niet beantwoorden, maar ben je ervan op de hoogte dat je de iPhone zal moeten unlocken om 'm met vodafone te laten werken?
Jep, ik ben op de hoogte van het unlocken, mijn collega heeft vorige week laten zien hoe eenvoudig dit gaat ;)
No problem en geen nadelige gevolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Oh oops, er hebben mensen gereageerd op m'n post, had hier al een paar dagen niet gekeken. Maar het gaat om omgeving Delft. Ik zie heel weinig het 3G icoontje bovenin, maar wel vaak een bolletje, en vaak kan ik (gevoelsmatig?) niet snel internetten. Testen jullie die snelheden gewoon via sites als speedtest.nl enzo?

Edit: Met speedtest.nl net even getest en ik haal nu 130KB/sec. down en 15KB/sec up.

[ Voor 12% gewijzigd door scorpie op 07-12-2009 00:48 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Ik test altijd met de speedtest.net App.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-04 10:54
scorpie schreef op maandag 07 december 2009 @ 00:43:
Oh oops, er hebben mensen gereageerd op m'n post, had hier al een paar dagen niet gekeken. Maar het gaat om omgeving Delft. Ik zie heel weinig het 3G icoontje bovenin, maar wel vaak een bolletje, en vaak kan ik (gevoelsmatig?) niet snel internetten. Testen jullie die snelheden gewoon via sites als speedtest.nl enzo?

Edit: Met speedtest.nl net even getest en ik haal nu 130KB/sec. down en 15KB/sec up.
130KB/s lijkt me wel heel erg veel voor GPRS (dat is dat bolletje), het is volgens mij zelfs technisch onmogelijk. Ik haal met GPRS tussen de 5 en 10KB/s. Als het 3G is zou het aardig kunnen kloppen.

[ Voor 7% gewijzigd door tumke op 07-12-2009 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:20
Net ook de iPhone besteld via KPN. Hi 35 abonnement met extra snel internet. Hi 35 met korting voor € 28,95+ € 14,95 extra snel internet = € 43,- p.m. voor 2 jaar. Ik kreeg geen korting op het internet en moet € 170,- voor het toestel betalen. So be it, eindelijk de iPhone met een Hi abonnement :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
Net HI gebeld, aangezien ik deze week toch mn contract ging verlengen. En de deal valt me toch erg, erg tegen moet ik eerlijk zeggen. Ik zou verlengen met HI 45 of 60 (zeer waarsch 60), plus supersnel internet á 15 euro (is verplicht om de snelle internet variant te nemen met de iPhone). Dan moet ik nog steeds 149,95 bijbetalen voor de telefoon bij een 2 jarig abo. Betaal je dus 67 euro per maand, 2 jaar lang en dan nog 150 euro bijbetalen.
Zeer waarschijnlijk gaat het dan wel om de 32gb variant, die bij een vergelijkbaar abo van Tmobile 60 euro kost. Ik heb er zelf niet verder naar gevraagd, aangezien me dit echt te duur wordt.

Overigens, ik heb pas 1 jaar HI (switch bijna elk jaar, heb in het verleden wel HI gehad) en was een 'welgewaardeerde' klant, komt dus waarschijnlijk puur door het feit dat ik een HI 60 abo heb.

Reken er dus op dat je veel moet bijbetalen voor je iPhone mocht je bij HI gaan verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

xtremekiller schreef op maandag 07 december 2009 @ 08:27:
[...]

130KB/s lijkt me wel heel erg veel voor GPRS (dat is dat bolletje), het is volgens mij zelfs technisch onmogelijk. Ik haal met GPRS tussen de 5 en 10KB/s. Als het 3G is zou het aardig kunnen kloppen.
Dit was wel met 3G, maar ik heb die Vodafone Super Sim Only, dus zou 3.6Mbps moeten halen, dat is wel iets meer dan 130KB/sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-04 12:48
Anoniem: 20096 schreef op zondag 06 december 2009 @ 22:53:
Mijn vriendin heeft nu een T-Mobile flex 70 abbo en gaat binnenkort verlengen.
Ze gaat een i-Phone 3GS nemen met een i-500 abbo.

Kun je tussendoor het i-500 abbo wijzigen in een hoger abbo zoals flex 70 :?

Ik verleng mijn Vodafone abbo met 1 jaar en neem er een Nokia E72 bij.
Antwoord op je vraag:
Ja dat kan, kun je gewoon aanpassen in My T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
scorpie schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:28:
[...]

Dit was wel met 3G, maar ik heb die Vodafone Super Sim Only, dus zou 3.6Mbps moeten halen, dat is wel iets meer dan 130KB/sec.
Haal je niet MB/Mb en KB/Kb door elkaar? Wat haal je ongeveer in de Speedtest.net App?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

is er al meer of iets bekend of tmobile het orange netwerk weer online gooit zodat bereik eens beter word?
waar ik woon had ik met orange volledig bereik waar tmobile nu compleet faalt.
hoop ik op iets wat nooit zal gaan komen? want de opta had ook al tegen het been van tmob geschopt omtrent die orange frequenties.
ik had een 3gs maar die heb ik terug gestuurd aan tmob omdat ik gewoon geen bereik heb maar volgens hun mooie dekkingskaart wel maar ja ik mis de iphone wel.
dus hoop dat of tmobile het orange netwerk migreert met dat van hun of dat vodafone of kpn komt met de iphone.
simlock vrij kopen kan ook nog altijd maar dat vind ik nog steeds zonde.
klopt wel dat je met abbo misschien meer ervoor betaald maar je neemt het abbo ook om te bellen en te internetten en niet alleen maar voor een toestel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 16:30
Emile schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 20:17:
[...]

Super Sim Only
Je zult dan nog wel zelf een iPhone moeten regelen. Ik heb dit abonnement ook al een tijdje, erg tevreden over.
Wel beetje vreemd dat het dus een 2 jarige 'aanbieding' is want je wordt daarna automatisch omgezet naar een 'gewoon' abo tenzij je opzegt. Zie punt 9 in de voorwaarden voor de rest een top deal mooi om te nemen als mn 2 jarige T-mobile i150 abo is afgelopen.
Anoniem: 151407 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:34:
is er al meer of iets bekend of tmobile het orange netwerk weer online gooit zodat bereik eens beter word?
waar ik woon had ik met orange volledig bereik waar tmobile nu compleet faalt.
wellicht slim eens T-mobile de specifieke plaats,locatie door te geven waar je voorheen met Orange goed bereik had en nu met T-mobile niet meer. Hoor nu juist spotjes op de radio van de ontvangst van T-mobile. Ben gewend dat ze altijd goed luisteren bij T-mobile helpdesk. Het is afwachten of ze het ook goed oppakken. Dit is wel even iets anders dan abo wijziging ;)

[ Voor 40% gewijzigd door funrider op 11-12-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekie007
  • Laatst online: 16-03 10:37

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

Vandaag mijn iPhone via KPN besteld, ze komen hem maandag of dinsdag leveren. Ik schijn dus een 'elite' klant te zijn. Sim only 23,50 de afgelopen twee jaar. Ging ik wel chronisch overheen. Wat maakt dat ik de afgelopen jaren iets van 60 euro per maand kwijt was.
Iemand enig idee hoe KPN denkt over tethering en Skype? Dat wist de telefonist me niet te vertellen. Omdat het een exclusief product was wist hij niet alle ins en outs hiervan.

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-04 13:45
Donderdag ook Met Hi besteld, alleen 30 min later konden ze een vriend van me vertellen dat ze op waren....
zou alleen een bevestigingsmail krijgen, maar die heb ik nog niet gehad en ze verwachten hem eind deze week te leveren. ik was de een á hoogste rating....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Emile schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:40:
[...]

Haal je niet MB/Mb en KB/Kb door elkaar? Wat haal je ongeveer in de Speedtest.net App?
Ik was net in de TU wijk in Delft en daar had ik nieteens 3G bereik, nu ben ik op m'n werk en heb ik wel 3G bereik en haal ik 180kB/sec down en 35kB/sec up. En nee, ik haal kbps / kB/sec etc niet door elkaar ;).

Ben toch benieuwd of dit vaker voorkomt, want anders ga ik Vodafone wel even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Ik ben er dus vandaag achter gekomen dat een iPhone helemaal niet zo duur is :P. Nou het is natuurlijk altijd nog wel veel geld, maar als je met een andere smartphone dezelfde connectiviteit wenst dan ontlopen de bedragen elkaar niet veel.

2 jaar
I-150: 30 x 12 = 360 x 2 = 720
Toestel prijs: 99,95 / 199,95 euro.

Bij een normale smartphone waar je niet per se gebonden bent aan die 2 jaar zou ik maar een abonnement nemen voor 1 jaar en daarna overstappen op sim only.

Relax 150 + SMS Starter
19,95 + 2,95 = 22,90 x 12 = 274,8
Web 'n Walk (lagere snelheid dan bij iPhone)
9,95 x 12 = 119,4
Totaal
274,8 + 119,4 = 394,2 voor 1 jaar

Voordeelsim 150+100sms (kwam ik eigenlijk net pas achter dat die bestaan :P)
8,75 x 12 = 105
Web 'n Walk (lagere snelheid dan bij iPhone)
9,95 x 12 = 119,4
Totaal
105 + 119,4 = 224,4 voor 1 jaar

Totaal 2 jaar: 394 + 224,4 = 618,40
Toestel prijs: ongeveer 100 euro (denk aan Nokia E72 of BB 8900)

Uiteindelijk hoeft het dus ongeveer maar 100 euro duurder te zijn en als je vergelijkt met Web 'n Walk Plus welke een eurotje of 5 duurder (x24) is maar wel de snelheid levert zoals bij de iPhone dan is het ongeveer gelijk :).

Ik moet er nog maar eens goed over nadenken :).

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 14-12-2009 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

funrider schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:31:
Ik zit erover te denken om een iPhone 150 abo te nemen bij T-mobile met 16GB iPhone 3GS.
Nu zag ik gisteren een actie van telefoonkopen.nl waar je een audio docking station van Logitech S315i bij krijgt t.w.v. 99 euro alleen kwam er telefonisch na 10 minuten niet door (was 1e wachtende). Wacht nog op reactie van e-mail.

Als ik info van winkel wil vinden in Breda, Roosendaal (dichtsbijzijnde) staat dat dat onderdeel van de site nog in ontwikkeling is? Site is sowieso redelijk cheapo gemaakt. Berichten over bedrijf zijn vrij aardig als ik wat google maar wil niet zomaar bestellen via site zonder eerst te weten ivm levertijd en of ze nog Logitech erbij leveren en wil eigenlijk ook nr porteren.

Iemand al gebruik gemaakt van deze actie en hoe lang duurde het voordat je wat in huis hebt. Als ik overigens ook eerder sim-only stopzet (eenmalige 80 euro volgens T-mobile) kan ik dan wel nr. porteren ?
Misschien een beetje laat, maar ik heb er dus gebruik van gemaakt, een contractverlenging dat wel.
duurde een paar dagen, daarna alles netjes in huis.

Wilde eerst naar een winkel van hen gaan (is onderdeel van de Belcompany keten), maar na telefonisch informeren over de beschikbaarheid van de telefoon en de speakerset vertelde de medewerker (filiaal Den Haag) me dat de actie met de speaker allen goldt voor nieuwe abbonees. Op de website was hier geen sprake van, dus na zijn aanraden de bestelling op de website gedaan, en na een paar dagen de goodies in huis. Ik heb wel van het hele bestel traject screendumps gemaakt als stok achter de deur mochten ze terugkomen op wat ze op de site vermelden.
De Logitech speaker is een leuk ding bij de Iphone, fungeert ook als oplader, mits in stopcontact. Geluid is aardig, voldoende voor kamer, maar gebruik zelf in werkplaats.

Porteren / stopzetten van simonly hoeft toch niet als je bij Tmobile blijft?

Overigens ging ik van Relax naar Iphone abo, op datum ingang contractvernieuwing echter nog geen sneller internet en ook nog geen visual voicemail, als het goed is morgen in orde......

[ Voor 50% gewijzigd door efgeha op 14-12-2009 23:44 . Reden: quote voor mijn verhaal geplaatst ]

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

Nieuwe post, vandaar niet in vorige verhaal, sorry mods.....

Weet iemand of het mogelijk is om in een NL Iphone een Franse simkaart, Orange waarschijnlijk, te gebruiken?
Omdat Tmobile en Orange één pot nat is.
Dit zonder te unlocken, heb al een jb, maar wil liever niet unlocken.

Vanwege verblijf in La France lijkt me het goedkoper daar een prepaid kaartje te halen wat hopelijk geslikt wordt door de Iphone.

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wanneer je i-Phone minder dan een jaar oud is kan je hem tegen betaling laten unlocken via T-Mobile:

Opheffen simblokkering binnen 0-3 maanden na activering € 120,00 deblokkeringkosten
Opheffen simblokkering binnen 3-6 maanden na activering € 90,00 deblokkeringkosten
Opheffen simblokkering binnen 6-9 maanden na activering € 70,00 deblokkeringkosten
Opheffen simblokkering binnen 9-12 maanden na activering € 50,00 deblokkeringkosten

Kan iemand mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat en of er nog punten zijn waarmee ik rekening moet houden bij de aanvraag?

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 20096 op 18-12-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:49
ik hoorde iets over een mogelijke tariefswijziging bij T-mobile per 1 januari iemand die hier iets meer van weet? Ik wil verlengen met een iphone maar geen idee of ik hem nou nu al moet nemen of beter even 2 weken geduld en dan in 2010 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20096 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:47:
Wanneer je i-Phone minder dan een jaar oud is kan je hem tegen betaling laten unlocken via T-Mobile:

Opheffen simblokkering binnen 0-3 maanden na activering € 120,00 deblokkeringkosten
Opheffen simblokkering binnen 3-6 maanden na activering € 90,00 deblokkeringkosten
Opheffen simblokkering binnen 6-9 maanden na activering € 70,00 deblokkeringkosten
Opheffen simblokkering binnen 9-12 maanden na activering € 50,00 deblokkeringkosten

Kan iemand mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat en of er nog punten zijn waarmee ik rekening moet houden bij de aanvraag?
Toch wat uit de hoge hoed kunnen googlen :)

Procedure voor (legaal) opheffen sim-blokkering op T-Mobile i-Phone 3GS:

1.Zoek je IMEI code van je iPhone toestel op, deze kan je vinden onder Instellingen > Algemeen > Info. Noteer dit IMEI nummer als je ook belt met je dit toestel.
2.Bel de T-Mobile unlock service op het nummer 070 30 56 00 7. Dit nummer is beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00, en in het weekend van 09:00 tot 17:30
3.Geef hier je IMEI code van het toestel door. T-Mobile zal deze doorsturen naar Apple die op zijn beurt een signaal stuurt dat je iPhone simlock vrij wordt.
4.Na ongeveer 30 tot 45 minuten stop je de simkaart van een andere provider in je telefoon, start je de telefoon op en sluit je hem aan op iTunes. Zodra iTunes verbinding heeft gemaakt met Apple zal het toestel simlock vrij worden. Internet is dus vereist.
5.Mocht het bovenstaande niet lukken, probeer het dan na 2 uur opnieuw door nog een keer met T-Mobile te bellen. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:51

Lulukai

God's gift to women

efgeha schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:48:
Nieuwe post, vandaar niet in vorige verhaal, sorry mods.....

Weet iemand of het mogelijk is om in een NL Iphone een Franse simkaart, Orange waarschijnlijk, te gebruiken?
Omdat Tmobile en Orange één pot nat is.
Dit zonder te unlocken, heb al een jb, maar wil liever niet unlocken.

Vanwege verblijf in La France lijkt me het goedkoper daar een prepaid kaartje te halen wat hopelijk geslikt wordt door de Iphone.
Ik vrees van niet.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:00

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Vraagje over aanschaf van Iphone in combinatie met een KPN verlenging.

Momenteel in het bezit van een nokia E65 met een KPN flexibel 21,50 abbonement. Op www.iphoneshop.nl is het mogelijk een KPN abbonement te verlengen mét iphone.

Ik zat te kijken naar het volgende: http://www.phoneshop.nl/A68T10606D24V1N1O505O416/

KPN flexibel online - 190 21,50 p/m gedurende 2 jaar
surf en mail totaal - 2,45 eerste 12 maanden, 9,95 laatste 12 maanden
Iphone 3GS 16gb Simlockvrij - 306 euro

Totaal: 950,90

Lijkt mij een goede deal, toch?

Een paar vraagjes:

- heeft iemand hier ervaring met het bestellen van een iphone bij deze shop?
- iemand enig idee hoe het met de garantie/service zit?
- zijn met het surf/mail totaal pakket alle kosten gedekt, zodat ik niet achteraf nog hoge rekeningen krijg?

Alvast bedankt!!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
  • Laatst online: 02-10-2024
Nieuwe iPhones zijn inderdaad moeilijk leverbaar. Ook ik hoorde iets over tariefs/abbo wijzigingen. Iemand enig idee? Nu bestellen, of 10 dagen wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleetwood
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-07-2024
tsjaa dat zul je pas over 10 dagen weten he.
ik neem de gok en wacht nog 2 weken en ga dan beslissen wat ik ga doen.
maar de iphone gaat er komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Same here, ik wacht 10 dagen. Zie dan wel weer.

In simpelste geval ga ik eens in Belgie kijken.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Laatst online: 15:23
Ik heb sinds gister nadat ik wat groepsberichten via sms had verstuurd dat ik bij bepaalde contacten een bericht "message to xxxxxxxxx succeeded" als antwoord krijg na versturen van een sms. Dit gebeurt niet bij alle contacten. Zit gewoon op het tmobile netwerk, iPhone 500 abbo en een 3gs met de laatste software. Voorheen kreeg ik dit nooit en heb ook niets veranderd. Lijkt op een soort van netwerk bericht oid. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
N.v.m.

[ Voor 98% gewijzigd door Ronwiel op 30-12-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325971

Ik heb 2 dagen geleden een iphone 3gs(16gb) met i-150 besteld ik betaal voor het toestel 0 euro vond ik wel een mooi deal.
Het toestel los kost 575 eu(prijs belgie) ik betaal 30 x 24 = 720

720-575=145 euro

Je heb dus voor €145(6 euro per maand) 150 belminuten en 150 sms plus best snel onbeperkt internet

145/24= 6 euro per maand

Lijkt mij een goede deal veel goedkoper gaat het denk ik niet worden.

De aanbieding is volgens mij nog beschikbaar maar pm me maar als je wilt weten waar ik heb heb gehaald anders maak ik reclame en wordt dit weer verwijderd!!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Hmm ok, dit is wel weer vreemd. Een vriend van me heeft nu ook een iPhone, hij heeft ook een Vodafone abonnement, en hij haalt (met mij ernaast) gewoon ~3.x Mbps, terwijl ik op datzelfde moment maar ~1.x Mbps haal. Ik kan me niet voorstellen dat het aan de iPhone of simkaart ligt.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
scorpie schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 21:27:
Hmm ok, dit is wel weer vreemd. Een vriend van me heeft nu ook een iPhone, hij heeft ook een Vodafone abonnement, en hij haalt (met mij ernaast) gewoon ~3.x Mbps, terwijl ik op datzelfde moment maar ~1.x Mbps haal. Ik kan me niet voorstellen dat het aan de iPhone of simkaart ligt.. :?
En jullie hebben ook evenveel bereik? En hoeveel metingen hebben jullie gedaan?

[ Voor 4% gewijzigd door Emile|IA op 26-12-2009 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

We hadden allebei evenveel bereik, allebei 3G icoontje, en we hebben iets van 3x achter elkaar met speedtest.net app getest en ik had 3x 1.x Mbps en hij had 3x 3.x Mbps :S
Maandag toch maar even Vodafone bellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-04 21:40
Roland_EM25 schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:23:
Vraagje over aanschaf van Iphone in combinatie met een KPN verlenging.

Momenteel in het bezit van een nokia E65 met een KPN flexibel 21,50 abbonement. Op www.iphoneshop.nl is het mogelijk een KPN abbonement te verlengen mét iphone.

Ik zat te kijken naar het volgende: http://www.phoneshop.nl/A68T10606D24V1N1O505O416/

KPN flexibel online - 190 21,50 p/m gedurende 2 jaar
surf en mail totaal - 2,45 eerste 12 maanden, 9,95 laatste 12 maanden
Iphone 3GS 16gb Simlockvrij - 306 euro

Totaal: 950,90

Lijkt mij een goede deal, toch?

Een paar vraagjes:

- heeft iemand hier ervaring met het bestellen van een iphone bij deze shop?
- iemand enig idee hoe het met de garantie/service zit?
- zijn met het surf/mail totaal pakket alle kosten gedekt, zodat ik niet achteraf nog hoge rekeningen krijg?

Alvast bedankt!!
Ik vind het toch redelijk duur, ik denk dat als je de KPN klantenservice belt en je zegt dat je een overstap overweegt naar T-mobile voor de Iphone dat ze je dan een zelfde of beter contract aanbieden + zekerheid dat alles te vertrouwen is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-04 15:36
Anoniem: 325971 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 21:23:
Ik heb 2 dagen geleden een iphone 3gs(16gb) met i-150 besteld ik betaal voor het toestel 0 euro vond ik wel een mooi deal.

720-575=145 euro

Je heb dus voor €145(6 euro per maand) 150 belminuten en 150 sms plus best snel onbeperkt internet

145/24= 6 euro per maand

De aanbieding is volgens mij nog beschikbaar maar pm me maar als je wilt weten waar ik heb heb gehaald anders maak ik reclame en wordt dit weer verwijderd!!1
Kan die PM button nergens vinden, dus geef die url maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214711

Ik heb 'n vraagje over het 3G Internet van de iPhone..
Voor kerst heb ik een iPhone gekregen, maar dat abonnement gaat pas 10 Januari in,
aangezien ik met mijn vorige telefoon ook bij T-Mobile zat, kon ik mijn simkaart er gewoon indoen en ermee bellen e.d.
Maar ik moet nu dus extra veel betalen als ik op het 3G internet ga, dit wil ik dus uitzetten.
(Ik ga er vanuit dat WiFi wèl kan), maar nu is mijn vraag; Hoe zet ik dit uit?

Ik heb al bij Instellingen > Algemeen > Netwerk > "Schakel 3G in" << uitgezet,
maar ik krijg nogsteeds pushberichten van Hyves terwijl ik niet in de buurt ben van een WiFi netwerk..
Die pushberichten heb ik dus ook uitgezet.. Maar ik kan nogsteeds naar andere sites toe.

Ik zou het heel erg op prijs stellen als jullie mij kunnen helpen, aangezien ik niet zoveel zin heb om dalijk een rekening van 100 euro te betalen..

Alvast Bedankt!
Kevin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
  • Laatst online: 02-10-2024
@BusT3D Wat je feitelijk gedaan hebt is 3G uitgezet, maar je gebruikt dan nog wel de 'gewone snelheid'. Ik neem aan dat je nog email binnen krijgt. Je zal dus of je emailaccounts op 'niet actief' (onder de settings van je emailprofiel > slider), of alles op Pull moeten zetten.

Een andere optie is er volgens mij niet (in de zin van; alleen wanner er een wifi verbinding is email ophalen)

[ Voor 0% gewijzigd door Zuiderwijk op 28-12-2009 15:00 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214711

Oke, dat wordt dus duimen voor een lage rekening.. Haha.
Dankjewel in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021

pp_

Anoniem: 325971 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 21:23:

720-575=145 euro

145/24= 6 euro per maand

Klinkt als een goede deal. Waar heb je dat geregeld?
Probeer je PM-en, maar volgens mij zie ik een knopje over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:45
Daar ben ik ook wel benieuwd naar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-04 15:36
Hij doelde volgens mij op de aanbieding van belnu, deze actie is echter weer voorbij.

[ Voor 3% gewijzigd door Katseviool op 30-12-2009 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:33

MsG

Forumzwerver

Anoniem: 214711 schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:00:
Oke, dat wordt dus duimen voor een lage rekening.. Haha.
Dankjewel in ieder geval!
Gewoon verkeerde APN gegevens invullen bij de netwerk settings.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295049

Anoniem: 16328 schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:01:
Ik ben er dus vandaag achter gekomen dat een iPhone helemaal niet zo duur is :P.

*snip*

Uiteindelijk hoeft het dus ongeveer maar 100 euro duurder te zijn en als je vergelijkt met Web 'n Walk Plus welke een eurotje of 5 duurder (x24) is maar wel de snelheid levert zoals bij de iPhone dan is het ongeveer gelijk :)
Sterker nog... de downloadsnelheid van Web 'n Walk Plus is maar half zo snel als het iPhone internet! Down/up WnWP is 1MB/384 en van iPhone is 2048/384

Voor mensen als ik, die heel veel gebruik maken van mobiel internet, is de iPhone dus zeker de moeite waard 8)

• esvier
  • Laatst online: 27-03 16:57
Crazyanz schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:53:
ik hoorde iets over een mogelijke tariefswijziging bij T-mobile per 1 januari iemand die hier iets meer van weet? Ik wil verlengen met een iphone maar geen idee of ik hem nou nu al moet nemen of beter even 2 weken geduld en dan in 2010 halen.
Ik wil mijn abbo ook verlengen en zit te denken aan een Iphone, maar met dit bericht zit ik heel erg te twijfelen of ik dit jaar nog eentje moet halen of volgend jaar.

Net bij de Phonehouse geweest en die wisten nog van niks, maar ze gaven me wel het advies om het nog dit jaar te kopen. Want waarschijnlijk zal de tariefswijziging nadelig uitpakken zei hij.

Iemand al meer info hier over?...

www.debrasserie.nl

• esvier
Net t-mobile even gebeld en het enige wat die gast wist was dat er een verandering komt in de Simvoordeel bundel ofsow... maar dat betekende wel dat het bellen goedkoper werd, alleen moest je nu wel betalen voor je voicemail en service nummer.

www.debrasserie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Net even langs tmobile shop geweest maar als je nu verlengt met een iphone heb hem pas over 4 weken :S als je een witte 3gs wou stond er 3 weken wacht tijd voor.

Naja vette pech ik ga nog maar even door met mijn Nokia 5800 mss maar gelijk wachten op de nieuwe iphone.

[ Voor 25% gewijzigd door haakjesluiten op 02-01-2010 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Crazyanz schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 17:32:
Net even langs tmobile shop geweest maar als je nu verlengt met een iphone heb hem pas over 4 weken :S als je een witte 3gs wou stond er 3 weken wacht tijd voor.

Naja vette pech ik ga nog maar even door met mijn Nokia 5800 mss maar gelijk wachten op de nieuwe iphone.
Misschien bij een andere shop of online proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
er werd mij verteld dat de wachtijd sowieso gemiddeld +/- een maand is op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esvier
Ik heb mijn Iphone donderdag nog gewoon in Utrecht kunnen meekrijgen. Ging wel om een Witte 32gig

www.debrasserie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ja dat was idd de enige die ze in voorraad hadden de witte 32GB ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bel ff naar the phone house, daar zijn ze vaak op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem net voor voor de kerst besteld, ik verwacht van de zomer namelijk niet al teveel nieuws van apple Met de snelheid zit het goed mischien een aanpassing aan het os en verder een kleine versie(lite) maar de voorspeelde 4g komt niet deze zomer

gezegt op 19 feb 2009(iemand van verizon) Where there is demand there is volume, and, of course, with volume comes price reductions," said Lynch, who predicted that prices will be affordable for consumer electronics manufacturers in two or three years.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 325971 op 03-01-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
OS 4.0 is al gewoon aangekondigd voor maart en zal gewoon op de 3GS komen. En ik verwacht eigenlijk sowieso een grotere resolutie op de nieuwe iphone en een 5MP camera en betere accu duur. Apple is ook niet gek de concurrentie zit niet stil de snapdragon android en win mobile mobieltjes schieten de grond uit ;) maarja dan moet je 6 maanden geduld hebben en dat is nou net het probleem ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 23-04 13:48
Crazyanz schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:10:
OS 4.0 is al gewoon aangekondigd voor maart en zal gewoon op de 3GS komen. En ik verwacht eigenlijk sowieso een grotere resolutie op de nieuwe iphone en een 5MP camera en betere accu duur. Apple is ook niet gek de concurrentie zit niet stil de snapdragon android en win mobile mobieltjes schieten de grond uit ;) maarja dan moet je 6 maanden geduld hebben en dat is nou net het probleem ^^
Graag zie ik hiervan een bron. Dan weet jij namelijk meer dan iPhoneclub, MacRumors en ik bij elkaar.

Overigens verwacht ik dat de vierde generatie iPhone wel eens een flinke update kan zijn. De 3GS was namelijk in feite een update van niks, zoals men hier op Tweakers schreef, vooral een evolutie. Het OS is in feite al drie jaar onveranderd, en ik denk dat er daarom dus wel eens wat grote veranderingen aan zouden kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
--Christiaan-- schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:18:
[...]

Graag zie ik hiervan een bron. Dan weet jij namelijk meer dan iPhoneclub, MacRumors en ik bij elkaar.
Er komt elk jaar een nieuwe softwareversie. Het is inderdaad nog niet officieel aangekondigd, maar iedereen weet dat 'ie er komt.
Overigens verwacht ik dat de vierde generatie iPhone wel eens een flinke update kan zijn. De 3GS was namelijk in feite een update van niks, zoals men hier op Tweakers schreef, vooral een evolutie. Het OS is in feite al drie jaar onveranderd, en ik denk dat er daarom dus wel eens wat grote veranderingen aan zouden kunnen komen.
Dit vind ik toch zo'n grote onzin. Ik heb alle generaties tot nu toe gehad, en ik vind de veranderingen van 3G -> 3GS veel groter dan van 2G -> 3G. Van 2G -> 3G kwam er GPS en 3G bij. De 3GS kreeg een snellere processor, 2x zoveel RAM, betere camera, kompas, voicecontrol, enz.

Het OS is inderdaad niet veel veranderd van 2.0 -> 3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 23-04 13:48
Emile schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:36:
[...]

Er komt elk jaar een nieuwe softwareversie. Het is inderdaad nog niet officieel aangekondigd, maar iedereen weet dat 'ie er komt.

[...]

Dit vind ik toch zo'n grote onzin. Ik heb alle generaties tot nu toe gehad, en ik vind de veranderingen van 3G -> 3GS veel groter dan van 2G -> 3G. Van 2G -> 3G kwam er GPS en 3G bij. De 3GS kreeg een snellere processor, 2x zoveel RAM, betere camera, kompas, voicecontrol, enz.

Het OS is inderdaad niet veel veranderd van 2.0 -> 3.0
Dat vind ik eigenlijk toch echt een update van niks. De 2G kreeg een nieuw design, inderdaad GPS en 3G, was ook behoorlijk sneller dan de 2G. Dat zijn minder dingen, maar wel behoorlijk elementaire dingen. De vernieuwingen van de 3GS zijn vooral "leuk", die van de 3G maakten dat apparaat echt een waardig concurrent van andere telefoons. Een betere camera is altijd fijn. Video's maken konden we al met Cycorder e.d. en het kompas, tja, best leuk, maar dat lijkt me geen dealbreaker... Voice Control is puur uit onderscheidingsoverwegingen maar is zowel hard- als softwarematig ook op de 3G en iPhone mogelijk (men is daar trouwens mee bezig in de jailbreakscene).

Ik denk niet dat Apple mensen blijmaakt door in de volgende iPhone weer een net wat snellere processor, iets beter cameraatje en een random toevoeging. Naar mijn mening is de 3G echt een opvolger van iPhone, en is de 3GS gewoon een "duurder model" van de 3G. Die hadden ze net zo goed op hetzelfde moment als de 3G uit kunnen brengen voor het duurdere segment, wat me bij andere fabrikanten niet zou hebben verbaasd (beetje a la MB/MBP).

Naar mijn mening gebruikt Apple ook die taktiek. De 3GS heet echt niet uit complete inspiratieloosheid 3GS, wat gewoon staat voor de snellere 3G. Ook verkoopt men de 3G gewoon nog als "goedkope optie".

Wat misschien ook een rol kan spelen is dat met de 3G de wereldwijde uitrol van iPhone is begonnen, en al die 2-jarige contracten nu gaan aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De iphone loopt nog op voor als je kijkt naar de concurrentie! ZE kunnen mischien een betere camera in bouwen en een camera aan de voorkant en telefoon iets kleiner maken met behoud van het 3,5 inch scherm. 4G verwacht ik echt dit jaar nog niet apple was al laat met de 3g ondersteuning waarom zouden nu voor iets kiezen wat nog niet uit de testfase is? Ik denk dat het wel weer evolutie zal zijn in plaats van revolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
--Christiaan-- schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:26:
Wat misschien ook een rol kan spelen is dat met de 3G de wereldwijde uitrol van iPhone is begonnen, en al die 2-jarige contracten nu gaan aflopen.
In Amerika liepen de contracten van de eerste iPhone af op het moment van de 3GS release.
Anoniem: 325971 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:33:
De iphone loopt nog op voor als je kijkt naar de concurrentie! ZE kunnen mischien een betere camera in bouwen en een camera aan de voorkant en telefoon iets kleiner maken met behoud van het 3,5 inch scherm. 4G verwacht ik echt dit jaar nog niet apple was al laat met de 3g ondersteuning waarom zouden nu voor iets kiezen wat nog niet uit de testfase is? Ik denk dat het wel weer evolutie zal zijn in plaats van revolutie.
In Nederland is nog lang geen 4G (in Amerika ook niet, iig niet overal dekking), dus ik denk niet dat de volgende iPhone 4G-ondersteuning zal hebben.

[ Voor 49% gewijzigd door Emile|IA op 04-01-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304499

@ Crazyyanz
In december had T-Mobile aangekondigd dat in januari de iPhones weer goed leverbaar zouden worden. Naar verwachting krijgen wij woensdag weer een groot aantal iPhones, dus waarschijnlijk is het toestel vanaf deze week overal weer goed te krijgen. Uiteraard afhankelijk van het aantal pre-orders die winkels hadden of deze niet direct weer uitverkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:43
Ik wilde graag weten of er meerdere mensen zijn die meer dan 2 maanden SMSjes kunnen sparen met een T-mobile iPhone abbo. Mijn belminuten gaan inderdaad maar tot 300 (i-150) maar ik heb nu al 600 smsjes wat volgens T-Mobile niet zou moeten kunnen.

Afbeeldingslocatie: http://thumb19.webshots.net/t/73/173/5/29/53/2794529530048309959PYTaSY_th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Plurk. schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:53:
Ik wilde graag weten of er meerdere mensen zijn die meer dan 2 maanden SMSjes kunnen sparen met een T-mobile iPhone abbo. Mijn belminuten gaan inderdaad maar tot 300 (i-150) maar ik heb nu al 600 smsjes wat volgens T-Mobile niet zou moeten kunnen.

[afbeelding]
Goh, wat vervelend voor je :p Al geprobeerd op de t-mobile site zelf te kijken?
Overigens keek ik net zelf op de tmobile site en daar staat dat ik precies 150 smsjes kan versturen en precies 150 belminuten heb terwijl ik zeker wat van vorige maand wat over zou moeten hebben. Ik denk dat in ieder geval bij de belstatus fout is, eens kijken of mijn factuur van deze maand dat ook zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:32
Plurk. schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:53:

[afbeelding]
Ja bij mij ook, al 2 maanden achter elkaar! Maar omdat ik toch nooit meer dan 150 sms'jes nodig heb per maand weet ik dus niet of het een cadeautje van t-mobile is of gewoon een foutje bij de belstatus weergave! Belminuten kloppen gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:43
rockmanz schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:07:
[...]

Goh, wat vervelend voor je :p Al geprobeerd op de t-mobile site zelf te kijken?
Overigens keek ik net zelf op de tmobile site en daar staat dat ik precies 150 smsjes kan versturen en precies 150 belminuten heb terwijl ik zeker wat van vorige maand wat over zou moeten hebben. Ik denk dat in ieder geval bij de belstatus fout is, eens kijken of mijn factuur van deze maand dat ook zegt.
Op de T-Mobile site staat hetzelfde, belstatus haalt de info daar vandaan.

Mijn vrouw heeft iedere maand hetzelfde als jij, dan staat alles een dagje op dat wat ze met haar abbo krijgt, een dag later staat wat ze over had er ook bij.

@Maite; bij mij is het ook al een paar maanden en zoals je ziet krijg ik die SMSjes ook niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-04 20:55

geerttttt

Manisch positief

Die acties die KPN en Hi heeft, heeft telfort die niet? Telfort is toch ook immers een KPN onderdeel?

Ik kom net van een 2 jarig abbo af bij telfort en wil graag een iphone.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_

pp_

Heeft er iemand al wat vernomen van KPN of Vodafone omtrent iPhones in combi met een abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
pp_ schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:54:
Heeft er iemand al wat vernomen van KPN of Vodafone omtrent iPhones in combi met een abonnement?
[iPhone] Abonnementen vrijgegeven aan Hi en Vodafone?, verder niet echt iets spectaculars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-04 21:40
geerttttt schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:09:
Die acties die KPN en Hi heeft, heeft telfort die niet? Telfort is toch ook immers een KPN onderdeel?

Ik kom net van een 2 jarig abbo af bij telfort en wil graag een iphone.
Er werd aangegeven dat die bepaalde actie waar jij op doelt al over is (iphones waren alweer uitverkocht)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_

pp_

Goede thread. ^ Thanks!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.