[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.263 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/TRGA1PnHMd6nP2qXgqg0xKH0hOtnp9nYv0eqOP7Fyuo?dl_name=header.png

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/ybQZ_8DfLgZBlG9xJlHNNQKlnGgs3dstQ9-xH23H3hU?dl_name=nav-left.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/1lce_itRO3UAvvR1NVtBIg7b7IoZlfaApF_W6i0jXlg?dl_name=nav-home.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/VPhzG02Ye0AZqm7U3M6J6kebD9tXPIZ5OwVAbcmUsDg?dl_name=nav-overzicht.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/mPLnZspE46Ru7r2MYZe6kcUncozw6NWytew79ePahr8?dl_name=nav-faq.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/x9ioAADJQEFU2LX6JW6Gs5CrXE47K674rvNYufM8Hh4?dl_name=nav-overige.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/s7Tlv9BRTPriJqM48evVwaaXriR3YQtGcS3jJ3wXgIU?dl_name=nav-right.png

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/2BUIkGJsyJz53a-ggPWrunLtn0BHvEVk44Ty0iHsqMQ?dl_name=home.png
11 juli lanceert Apple wereldwijd de iPhone en eindelijk is Nederland van de partij. T-Mobile is uitgekozen als de exclusieve provider die deze telefoon, mediaspeler en meer mag verspreiden. Daarbij heeft T-Mobile gekozen voor andere voorwaarden dan bij een standaard abonnement. Dit topic is er om die voorwaarden te bespreken :)

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/nz00l5A1m4JBZibBfyqEAHDMs46LVir7_cOpk8FhxG8?dl_name=overzicht.png
1 juli maakte T-Mobile de prijzen van haar speciale iPhone-abonnementen bekend. Elk abonnement bevat onbeperkt gebruik van snel internet (2048/ 384 Kbps) via 3G en hotspots. Daarnaast wordt bij elk abonnement gratis Visual Voicemail ondersteunt :) Bellen of sms-en buiten de bundel kost 25 cent (per minuut/bericht). Alle abonnementen duren 2 jaar. Bij een nieuwe abonnement moet je 52,50 euro activeringskosten betalen (waar je waarschijnlijk 50% korting op krijgt).

Maandelijkse kosten:29,9544,9564,95
Belminuten:150300500
Sms-berichten:150300500
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 8GB:79,951,001,00
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 16GB:159,9579,9519,95

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/B8G683nZEi0S7iEYheE5KXO5HAs7QQo8eDx7YyWcWtk?dl_name=faq.png
:? Duur! Waarom kan ik hem niet gewoon voor $199 kopen zoals Steve in de keynote zei?
Omdat Steve nooit heeft gezegd dat er geen abonnement bij zou zitten. Onze vriend heeft dus toch gelijk gehad want met het goedkoopste abonnement betaal je 80 euro voor het toestel. Dat is zelfs met de lage dollarkoers, minder als $199 ;)

Daarnaast zijn de abonnementen volgens verschillende berekeningen ook nog eens heel erg voordelig. Dit geldt echter alleen wanneer je volop gebruik maakt van alle 3 de diensten (dus je gebruikt al je minuten, gebruikt al je sms-jes (ja, dat zijn 150 minuten en 150 sms-jes) en maakt ook nog eens volop gebruik van 3G. T-Mobile hoopt waarschijnlijk dat veel klanten lang niet alles gebruiken.

:? Ik wil geen T-Mobile! Kan ik hem ook bij KPN/Hi/Roodkapje kopen?
Nee. T-Mobile heeft voorlopig het alleenrecht, en zal het toestel alleen in combinatie met een abonnement en simlock verkopen. iPhone 3G is op het moment nog niet te unlocken en het is nog maar de vraag hoe lang dat zo blijft, dus uit het buitenland is niet een heel erg handige optie (tenzij je hem graag in je vitrinekast zet d:)b ) :)

:? Ik wil geen speciaal iPhone-abonnement. Kan ik ook een ander abonnement afsluiten bij T-Mobile?
Volgens de FAQ op de T-Mobile site kan dit wel. Hier is echter nog geen verdere informatie over bekend en waarschijnlijk zal dit op 11 juli nog niet gelijk mogelijk zijn. Daarnaast zal Visual Voicemail dan ook niet werken.

:? Dat internet is supersnel! Kan ik het ook i.c.m. mijn laptop gebruiken?
De iPhone ondersteunt dit standaard niet. Er zijn op de huidige iPhone echter wel verschillende hacks en work-arounds waarmee het mogelijk is - het is echter wel een hoop gedoe en niet echt makkelijk. Daarnaast spreekt T-Mobile van oneigenlijk gebruik wanneer je dit doet en zal waarschijnlijk je internetverbinding gaan knijpen wanneer ze merken dat je aan het tetheren bent :(

:? Ik ben verkocht! Hoe weet ik zeker dat ik hem 11 juli heb?
T-Mobile Stores bellen en er een in de buurt zoeken die niet aan reserveringen doet. Vervolgens donderdagavond 10 juli een tent voor de ingang zetten, je wekker op 09:25 en dan als je wakker wordt naar binnen stormen :)

:? Ik heb al een abonnement bij T-Mobile. Hoe zit dat doen?
Niks speciaals. Als je mag verlengen - kan je een iPhone halen vanaf 11 juli :) Je krijgt geen extra korting op het toestel of abonnement. Ook kan je eventueel vervroegd verlengen. Dat zou ik alleen niet aanraden, aangezien je dan voor 2 jaar + je resterende contractperiode bij T-Mobile gestrikt zit.

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/86Vh2Gt32c3OmqJHK9YW_1ZOUtTcKTJHPL5MFEkV-wI?dl_name=overige.png
Handige linkjes m.b.t. de abonnementenDe TS is geheel gemaakt door mij ( _/-\o_ ) en voor vragen & opmerkingen staat m'n DM open! Hoedje bedankt voor de toestemming :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

Even een wat (al eerder geposte) Poll's toevoegen:

Poll: Hoe vroeg sta jij in de rij?
de avond ervoor zet ik een tentje op.
6.00 uur
7.00 uur
8.00 uur
8.30 uur
9.00 uur
pas op of na openingstijd.
niet, ik heb gereserveerd.
niet, ik hoef hem niet perse op dag 1 te hebben.
niet, ik heb helaas geen tijd om vroeg in de rij te staan.
niet, ik kom op een andere manier aan mijn iPhone.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=297800&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Welke iPhone wil jij?
De 3G 8gb Black
De 3G 16gb Black
De 3G 16gb White
De 1st gen iPhone
Iets anders...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=297890&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

--------------------------------------

Extra info: De activeringskosten zijn eenmalig 52,50 euro, maar er wordt ook gesproken van een korting van 50% (linkje), hoewel dit niet door T-Mobile is bevestigd.

Ook word er aangenomen dat de activeringskosten niet gelden voor huidige abbonees van T-mobile die willen verlengen.

Op 7 Juli wordt bekend welke winkels er worden bevoorraad en waar je met je slaapzak kan gaan liggen.

--------------------------------------

Ik ben erg benieuwd naar de bevoorrading en hoeveel mensen er daadwerkelijk op af komen. Denk heel veel T-Mobile Klantenservice wordt helemaal platgebeld, ivm reserveringen voor de iPhone, iets waar ze overigens niet aan meedoen, zie T-Mobile site:
iPhone3G
De interesse voor iPhone3G is groot en groeit nog steeds. Het is echter niet mogelijk iPhone3G nu al te bestellen of je daarvoor in te schrijven. Het toestel is vanaf 11 juli 2008 bij T-Mobile verkrijgbaar, eerder niet.

Ook T-Mobile Klantenservice heeft niet meer informatie beschikbaar dan op onze iPhone minisite staat. Daarom is het niet zinvol om naar T-Mobile Klantenservice te bellen voor vragen over iPhone3G.

Wij adviseren iedereen die op de hoogte wil blijven van de ontwikkelingen, zich hier aan te melden voor de iPhone nieuwsbrief van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127386

Deel 2 nog even in titel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-06 11:52
Vandaag mijn huidige abbo toch door laten zetten bij T-mobile. En nieuwe (bij vodafone) afgeblazen :D. Op naar de iPhone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-06 13:56
McLatey schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:51:
[...]

Als je kijkt naar de minuutprijs binnen bundel (of bij flex 100 ook buiten bundel) is te zien dat 12 cent nog niet zo heel goedkoop is.

Voip (bijvoorbeeld op een n95) is nu ook al mogelijk. Het is echter zo dat dit eigenlijk niet toegestaan is (of ze het controleren is een tweede).

[...]

Omdat iig ik vrijwel altijd van mobiel naar mobiel bel. Anders kun je net zo goed altijd rondlopen met zo'n Telfort Unlimited bundel. Kun je onbeperkt gratis naar vaste nummers bellen.
Binnen bundels: ik geen je helemaal gelijk. Maar op deze manier ben je helemaal niet gebonden aan bundles. Je hebt niet zoals bij relax: oh ik gebruik nu even twee maanden wat minder minuten, jammer, verlies ik fijn 500 minuten straks.

Bel je even buiten je bundel bij relax: hoppa, 0.25 c/m!

Er zijn niet heel veel mensen die zomaar even een bundel van 1000 minuten per maand hebben. En daarij: als je ook maar een klein deel belt naar vaste lijnen ben je zo voordeliger uit...

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-06 22:15
Ben zojuist nog even langs de T-mobile shop geweest hier in Amersfoort. Daar hebben ze op dit moment 60 reserveringen. Ze nemen geen reserveringen meer aan. Ze weten niet hoeveel toestellen ze geleverd krijgen. Bovendien kon de verkoper ook niet garanderen dat hij ze 11 juli daadwerkelijk binnen zou hebben.
Ik wil hem best graag hebben, zeker voor het onbeperkt online zijn met een relatief hoge snelheid. Daarnaast is het ook ideaal qua syncen omdat ik verder alleen maar Apple machines gebruik. Maar ga echt geen tentje op zetten. Heb wel een beetje de angst dat het toestel binnen 1 dag is uitverkocht en dan voorlopig niet meer leverbaar is. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06 20:38
Leuk hoor zo´n poll maar houd het aub een beetje interessant. "Wanneer sta je in de rij" lijkt me net zo relevant als : "Welke kleding heb je aan als je je iphone koopt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 08-06 15:46
En de iPhone uit Amerika meenemen zit er waarschijnlijk niet meer in, omdat het abonnement in de winkel wordt geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162671

McLatey schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:51:
[...]

Als je kijkt naar de minuutprijs binnen bundel (of bij flex 100 ook buiten bundel) is te zien dat 12 cent nog niet zo heel goedkoop is.

Voip (bijvoorbeeld op een n95) is nu ook al mogelijk. Het is echter zo dat dit eigenlijk niet toegestaan is (of ze het controleren is een tweede).

[...]

Omdat iig ik vrijwel altijd van mobiel naar mobiel bel. Anders kun je net zo goed altijd rondlopen met zo'n Telfort Unlimited bundel. Kun je onbeperkt gratis naar vaste nummers bellen.
Maar dat kan je met een goed SIP account toch ook? Bellen binnen nederland is bijna altijd gratis. En als je dan over je bundel heen gaat en die dure 0,25 eurocent per minuut wilt ontwijken. Dan bel je toch gewoon via je SIP provider goedkoop mobiel? + zie ik dat je meestal ook nog gratis naar het buitenland belt en zelfs gratis naar Hong Kong mobiel. (Bijvoorbeeld, toch handig als je het nodig hebt)

Edit: En zoals gavro zegt, je bent veel flexibeler dan dat je een grote bundel neemt en die dan soms niet gebruikt. Je kan je bundel maar 2 maanden meenemen en je betaald bij je SIP provider alleen wat je gebruikt. En dan bel je ook nog eens "gratis" naar het buitenland. Doe dat maar eens binnen je bundel. 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 162671 op 02-07-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Heeft iemand een idee hoe dit met nummerbehoud gaat werken? In de t-mobile shop kreeg ik te horen dat ze normaal gesproken je abonnement pas activeren als het nummer geporteerd kan worden. Hiervoor zou je echter wel een simlock vrije iPhone moeten hebben, want anders kan je pas nadat je nummer geporteerd is je iPhone gaan gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ludo schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:20:
Heeft iemand een idee hoe dit met nummerbehoud gaat werken? In de t-mobile shop kreeg ik te horen dat ze normaal gesproken je abonnement pas activeren als het nummer geporteerd kan worden. Hiervoor zou je echter wel een simlock vrije iPhone moeten hebben, want anders kan je pas nadat je nummer geporteerd is je iPhone gaan gebruiken :?
Je kunt de iPhone ook al gebruiken met een tijdelijk nummer, en dan het nummer binnen een maand laten porteren.. Zolang je huidige nummer nog maar actief is bij je huidige provider..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

Allereerst, prachtige TS! Mijn complimenten.
(ja, dat zijn 150 minuten en 150 sms-jes)
Dit houd dus in dat je bij het goedkoopste abonnement 150 belminuten hebt EN 150 smsjes?

Niet dat je zoals bij Hi hebt dat je bijv 125/250 (belminuten/smsjes) hebt maar dus echt 150 smsjes en belminuten?

Dan word de iPhone toch wel een beetje aantrekkelijk voor mijn bel/sms gedrag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Ik hoor net van iemand die ik hier toch wel mee vertrouw dat T-Mobile alleen de eerste drie maanden het alleenrecht op de iPhone heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Ja, dat is al meerdere keren hier in het topic gezegd ;) Zou best kunnen, maar ik denk dat het toch eerder 6 maanden - 1 jaar is :)
Anoniem: 157420 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:25:
Allereerst, prachtige TS! Mijn complimenten.

[...]

Dit houd dus in dat je bij het goedkoopste abonnement 150 belminuten hebt EN 150 smsjes?
Heb het niet voor niets vet gedrukt ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Muthas op 02-07-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259310

kan je als je bijvoorbeeld HI hebt ook al 3 maanden voordat je contract bij hij afloopt naar T-mobile gaan en de iphone meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
masser120 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:19:
En de iPhone uit Amerika meenemen zit er waarschijnlijk niet meer in, omdat het abonnement in de winkel wordt geactiveerd?
Van Mac Rumors:
Finally, AT&T is offering an unsubsidized price of $599 and $699 at a later date as a "no commitment" price for individuals who do not wish to sign a long-term contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06 13:47
Zijn er mensen die Tweakers-get-iPhone-first kliekjes willen gaan vormen in Den Haag? :D

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06 15:49
batumulia schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:32:
Zijn er mensen die Tweakers-get-iPhone-first kliekjes willen gaan vormen in Den Haag? :D
Dat was toch al mijn plan, groep mensen inkloeding slaapzak en tentje ;)
En dan met je kop op TV West komen.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266707

...is $199 straks €199 euro bij Apple.nl?

En kun je hem dan gelijk zonder abbonement kopen, en dan een andere simkaart van T-mobile erin stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen

[ Voor 55% gewijzigd door Muthas op 02-07-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-06 12:39
Ik had mijn abo bij Vodafone opgezegd en ze belden me laatste terug om de reden te vragen. Vanwege de iPhone dus natuurlijk.

De vrouw aan de telefoon zei dat Vodafone hem waarschijnlijk al wel in september zou gaan aanbieden, dus mocht ik me nog bedenken dan zou ik nog kunnen verlengen...

Iemand anders zoiets van Vodafone gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:46
Anoniem: 266707 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:50:
...is $199 straks €199 euro bij Apple.nl?

En kun je hem dan gelijk zonder abbonement kopen, en dan een andere simkaart van T-mobile erin stoppen?
Lees even de startpost & het andere topic, daar staat het meer dan 10 keer in ;)

Alleen met T-Mobile te koop met een 2-jarig abonnement, en de 8 Gb kost maximaal € 79,95, de 16 Gb maximaal € 159,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Valderrama schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:53:
Ik had mijn abo bij Vodafone opgezegd en ze belden me laatste terug om de reden te vragen. Vanwege de iPhone dus natuurlijk.

De vrouw aan de telefoon zei dat Vodafone hem waarschijnlijk al wel in september zou gaan aanbieden, dus mocht ik me nog bedenken dan zou ik nog kunnen verlengen...

Waarschijnlijk gewoon een slechte smoes om je terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ballebek schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:42:
[...]

Dat was toch al mijn plan, groep mensen inkloeding slaapzak en tentje ;)
En dan met je kop op TV West komen.
Waar wou je gaan staan dan?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:59

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Valderrama schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:53:

Die vieze spelletjes speelt KPN ook. Werd mij ook verteld dat T-mobile vaak fouten maakt met het nummerbehoud, dat het telefoonnummer gewoon kwijt raakt. Ook vertelde ze dat ik het abonnement niet op hoef te zeggen maar dat T-mobile dat doet ivm nummerbehoud (Om vervolgens nog 3mnd extra van mijn rekening te trekken).

De providers doen er gewoon alles aan om of T-Mobile zwart te maken of je voor te liegen. Ik lees dit soort berichten op vele andere fora ook al. Ik vind het erg jammer dat het zo moet. Blijkbaar toch een zeer gewild toestel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:10

justifire

Shut up and squat !!

Kan je niet gewoon net zoals altijd via T-mobile klantenservice je abbonement verlengen en de iPhone aanvragen?
Moet hij per se in een T-mobile shop worden geactiveerd?
Dan heb je hem toch ook snel in huis?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06 15:49
Om kort te zijn: De ervaring van mensen bij een callcenter is meestal minimaal en vooral gericht op het verkopen van spullen. Dat ze dan gaan "liegen" over zaken en de concurent afzeiken is niet meer dan normaal in zoon geval.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
T-Mobile Hengelo krijgt er een stuk of 50, maar dat was nog niet helemaal zeker. 9:30 gaat de shop open. Zijn er meer Tweakers uit regio Twente?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dat de iphone enkel de eerste 3 maanden exclusief bij T-Mobile te krijgen zou zijn, hab ik al een paar weken terug gehoord. KPN zou na die drie maanden de iphone icm een Telfort abbonement verkopen voor een veel voordeliger tarief.

Gezien er verder geen details genoemd konden worden, nam ik het niet echt serieus maar nu ik lees dat meer mensen dit hebben gehoord, ga ik er toch van uit dat er een kern van waarheid in zit.

En tjah, waar rook is, is vuur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

Wel leuk al die getallen van die T-mobile shops, maar ze kunnen allemaal niks garanderen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ja ach beetje jammer.

Eerst hoor je dat er ongeveer 700 per winkel komen en nu weer "een stuk of 50" what's next?
Ik ga gewoon zo vroeg mogelijk daar voor de deur staan en dan met een beetje geluk heb ik nog een iPhone voordat ik op vakantie ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Anoniem: 259310 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:29:
kan je als je bijvoorbeeld HI hebt ook al 3 maanden voordat je contract bij hij afloopt naar T-mobile gaan en de iphone meenemen?
Ja maar dan heb je dus 2 abonnementen. Drie maanden van tevoren verlengen is voor mensen die hun contract verlengen en dus bij dezelfde aanbieder blijven maar in staat worden gesteld eerder een nieuwe telefoon uit te zoeken.
Anoniem: 162671 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:20:
[...]

Maar dat kan je met een goed SIP account toch ook? Bellen binnen nederland is bijna altijd gratis. En als je dan over je bundel heen gaat en die dure 0,25 eurocent per minuut wilt ontwijken. Dan bel je toch gewoon via je SIP provider goedkoop mobiel? + zie ik dat je meestal ook nog gratis naar het buitenland belt en zelfs gratis naar Hong Kong mobiel. (Bijvoorbeeld, toch handig als je het nodig hebt)

Edit: En zoals gavro zegt, je bent veel flexibeler dan dat je een grote bundel neemt en die dan soms niet gebruikt. Je kan je bundel maar 2 maanden meenemen en je betaald bij je SIP provider alleen wat je gebruikt. En dan bel je ook nog eens "gratis" naar het buitenland. Doe dat maar eens binnen je bundel. 8)
Ja je hebt ook gelijk dat SIP voordelig kan zijn. Ik zie het alleen niet voordelig zijn van mobiel-mobiel wanneer je voor 12/13 cent buiten je bundel belt (met t-m flex bijvoorbeeld).
Buiten het feit of het voordelig is of niet, is voip normaal gesproken niet toegestaan over het mobiele netwerk. Lijkt me niet dat ze voor de iphone een uitzondering gaan maken (lijkt me zelfs juist niet aangezien die 25c/minuut lekker oplevert)

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-06 23:23

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Volgens mij is dat ook typisch een gevalletje van: een hoop medewerkers zeggen maar wat maar weinig mensen weten ook echt iets.

Zijn er hier nog utrechtse T-Mobile shop wachters?

[ Voor 17% gewijzigd door LtMarx op 02-07-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 18:30
Ik ga in Amersfoort campen /o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ik camp in Den Haag \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238848

Ik ben erg blij dat je de iPhone ook met een ander abonnement kan afsluiten.. Ik zal dan eerder voor een Flex abonnement gaan...

Ik camp nog nergens.. Zijn er hier al mensen langsgeweest in 1 van de 2 T-mobile zaken in Eindhoven? Vraag me af of ze werken met een inschrijflijst.. De ene wel, de andere niet.. zorgt wel voor verwarring.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Terwijl dat niet mag van T-Mobile zelf. Raar, de ene helpdeskmedewerker zegt van wel de andere weer niet. Zelfs intern nog verwarring :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 16:03
Dit topic is al op het randje. De melding over waar jullie de nacht van te voren doorbrengen is niet echt interessant. Probeer one-liners dan ook zoveel mogelijk te vermijden :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy King
  • Laatst online: 30-05 18:56

Thy King

Ruler Of Thy World

Wat ik mij afvraag is hoe lang je beltegoed geldig is.. Met andere woorden: gaan ze net zoals KPN en alle KPN klonen na 2 maanden je geld jatten? Of is het onbeperkt meenemen? Ik zit nu nog bij ex-orange, dus ik bel nog onder die voorwaarden. T-mobile is voor zover ik weet de enige aanbieder nog in NL die abbonementsvormen bieden waarbij ze niet van je jatten. De vraag is dus hoe dat nu zit met de iphone.

Als ze het abbonnement baseren op dat Flex gebeuren moet het wel goed zitten.. Maar ik zie het liever toch eerst in de kleine lettertjes staan.

[ Voor 15% gewijzigd door Thy King op 02-07-2008 18:35 ]

'I had a thought but it hurt, so i let it go.' Collective Soul - Never Here Alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy_G
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-05 21:27
Thy King schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:34:
Wat ik mij afvraag is hoe lang je beltegoed geldig is.. Met andere woorden: gaan ze net zoals KPN en alle KPN klonen na 2 maanden je geld jatten? Of is het onbeperkt meenemen? Ik zit nu nog bij ex-orange, dus ik bel nog onder die voorwaarden. T-mobile is voor zover ik weet de enige aanbieder nog in NL die abbonementsvormen bieden waarbij ze niet van je jatten. De vraag is dus hoe dat nu zit met de iphone.
Volgens mij is het al bekend dat je bij T-Mobile nu ook maximaal je tegoed 2 maanden kan meenemen. Is in het vorige topic ter sprake gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tommy_G schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:36:
[...]

Volgens mij is het al bekend dat je bij T-Mobile nu ook maximaal je tegoed 2 maanden kan meenemen. Is in het vorige topic ter sprake gekomen.
Ik snap die ophef daarover niet echt, want in mijn beleving is dit bij andere providers standaard, dit is toch niets nieuws onder de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy King

Thy King

Ruler Of Thy World

dat maakt het nog niet juist. Diefstal blijft diefstal. Geld innemen voor niet geleverde diensten valt daar ook onder.

En ik heb in dat andere topic zitten neuzen, maar er kwam 1 opmerking voorbij, en die was niet eens gestaaft met bewijzen. Het Relax abonnementen gedeelte is 2 maanden meenemen, en de Flex is onbeperkt meenemen. Dat staat tenminste op hun site. Dus vandaar: wat is er bij de iphone gestopt, de relax of de flex variant?

zie hier, daar staat het luid en duidelijk:
LINK

meer bewijs, uit hun FAQ
Hoe lang blijft mijn Flex beltegoed geldig?
Met een T-Mobile Flex-abonnement blijft je beltegoed onbeperkt houdbaar, zolang je klant van T-Mobile blijft en je je abonnement niet verandert.
tijd voor een e-mail naar t-mobile dus :D Email is nergens te vinden.. Bellen dus.

[ Voor 34% gewijzigd door Thy King op 02-07-2008 19:36 ]

'I had a thought but it hurt, so i let it go.' Collective Soul - Never Here Alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 15:11

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Het is wel voor T-Mobile die voorheen druk reclame maakte dat beltegoed daar onbeperkt houdbaar was. Heb ik nu ook. En dat wil ik behouden. Ik heb er tenslotte voor betaald. Is een principe iets.Enanders moeten ze in mijn ogen terug naar ouderwetse abbo systeem. Vast tarief voor de aansluiten en betalen per seconde. Dan kunnen ze in 1 klap ook belminuten een stuk goedkoper maken omdat ze niet meer in het totaal plaatje van het abbo zitten maar los berekent worden. Kan dus voordeliger zijn voor mensen die weinig bellen. Kan ook voordeliger zijn in sommige gevallen voor mensen die veel bellen. Kan dus dan alle kanten op.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Lt. Marx schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:01:
Volgens mij is dat ook typisch een gevalletje van: een hoop medewerkers zeggen maar wat maar weinig mensen weten ook echt iets.

Er zijn maar weinig mensen die het echt weten. D'r zijn zat telecom verkopers die geen ruk weten. Sommige denken zelfs nog steeds dat de iPhone in de States los voor $199,- weg gaat.

Ik hoop dat er hier in Den Haag een winkel om 00:00 open gaat voor de iPhone!! Ik ga op 12 Juli op vakantie dus ik MOET 'm hebben op 11 Juli.

Even wachten tot 7 Juli om te kijken of ik moet gaan camperen :P

[ Voor 18% gewijzigd door Alpha-sphere op 02-07-2008 19:24 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy King

Thy King

Ruler Of Thy World

Oke, ik heb net even gebeld met de mensen van T-mobile. Het is mij net verteld dat momenteel de Iphone gecombineerd wordt met een relax-abbonnement, en dat houdt in dat je je beltegoed 2 maanden kan meenemen.

Voor ex-orange mensen: dat betekend dus ook dat je je beltegoed kwijt raakt. Mensen die nu nog bij orange bellen, kunnen, mits ze een flex abbo nemen, hun beltegoed meenemen naar t-mobile. Zoals ik dus al meldde hierboven, is de iphone dus (op dit moment) uitgerust met een relax abbo.

MAARRRR: Mevrouw aan de telefoon wist mij ook te vertellen dat heel veel nog niet bekend was over de iphone abbo (niks nieuws hier) en dat het relax gekoppelde iphone abbo ook nog kan wijzigen. Om dit zeker te weten is het dus verstandig om op 11 juli weer even opnieuw te bellen. (dus met z'n 10000-en aan de lijn hangen! :D)

Kort om: het is op dit moment absoluut niet bekend wat de specifieke voorwaarden van het iphone abbo's worden. Of je bent je beltegoed na 2 maanden kwijt (AKA: Diefstal) of wellicht kan je het onbeperkt meenemen; maar pas bekend op 11 juli.
Gelukkig is ook al bekend dat je de iphone kan krijgen met flex, mochten ze besluiten de iphone te koppelen aan relax... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Thy King schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:41:
Kort om: het is op dit moment absoluut niet bekend wat de specifieke voorwaarden van het iphone abbo's worden. Of je bent je beltegoed na 2 maanden kwijt (AKA: Diefstal) of wellicht kan je het onbeperkt meenemen; maar pas bekend op 11 juli.
Gelukkig is ook al bekend dat je de iphone kan krijgen met flex, mochten ze besluiten de iphone te koppelen aan relax... :D
Dat over die twee maanden staat gewoon op www.t-mobile.nl :? Waarom zou dat nog veranderen/merk jij dat aan als 'niet bekend'?

Ze gaan tussen nu en 11 juli heus niet opeens die voorwaarden veranderen.

Het PDF document met de voorwaarden op de website van T-Mobile is trouwens ook ge-update (http://www.t-mobile.nl/iphone/pdf/tarief_consumer.pdf). Hierin staat o.a het volgende:
De aansluitkosten voor een iPhone abonnement zijn € 52,50 per nieuwe aansluiting (nu promotie, 50% korting: € 26,25).
Dat scheelt toch weer wat!

[ Voor 20% gewijzigd door ludo op 02-07-2008 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244904

Lt. Marx schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:01:

Yup :) Weet alleen nog niet welke shop ik naar toe ga. En als belcompany ze ook heeft of t for telecom dan ga ik daar misschien nog heen, is dichter bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-10-2024
Waar ik benieuwd naar ben, is of dat iPhone-abo'tje ook gaat werken in bijv een TyTn II of N95.
Dat die Visual Voicemail niet zal werken, kan ik me voorstellen. Het gaat mij om die data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

En de iPhone kan dus simlock vrij gemaakt worden:
Opheffen simblokkering binnen 0-3 maanden na activering € 120,00 deblokkeringkosten
Opheffen simblokkering binnen 3-6 maanden na activering € 90,00 deblokkeringkosten
Opheffen simblokkering binnen 6-9 maanden na activering € 70,00 deblokkeringkosten
Opheffen simblokkering binnen 9-12 maanden na activering € 50,00 deblokkeringkosten
Opheffen simblokkering vanaf 12 maanden na activering
Volgens mij, maar ik ga hiervoor even iets napluizen, kan je een mobiel abbonement zelfs na activering ongedaan laten maken. Even opzoeken in de AV van T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Is er iemand mee bekend of huidige Orange-klanten nu officieel nog Orange-klanten zijn of door de overname nu T-mobile klanten zijn?
Dit kan dan schelen in de activatiekosten. (Welke ik sowieso belachelijk vind.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-06 13:56
Ik heb het idee dat ze alles goed aan het volgen zijn... ook threads zoals deze. In de AV is 'oneingenlijk gebruik' namelijk ook aangepast:
Voor data gebruik geldt dat bij een oneigenlijk gebruik T-Mobile beperkingen kan stellen. Van oneigenlijk gebruik is onder meer sprake wanneer de iPhone of de simkaart wordt gebruikt in combinatie met een computer of laptop. Je kunt eenmaal per maand overstappen naar een hoger abonnement.

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
Ajax power schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:18:
Is er iemand mee bekend of huidige Orange-klanten nu officieel nog Orange-klanten zijn of door de overname nu T-mobile klanten zijn?
Dit kan dan schelen in de activatiekosten. (Welke ik sowieso belachelijk vind.)
Orange-klanten blijven Orange-klanten tot het contract verloopt, dan worden ze naar T-Mobile gemigreerd tenzij ze overstappen naar KPN/Hi/Telfort/Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
gavro schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:20:
Ik heb het idee dat ze alles goed aan het volgen zijn... ook threads zoals deze. In de AV is 'oneingenlijk gebruik' namelijk ook aangepast:

[...]
en via een andere smartphone...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 18:56
Mijn abonnement bij Hi loopt in Augustus af.
Ik zou graag willen weten of ik gewoon 11 juli een winkel in kan lopen en de iPhone mee kan nemen. Of moet er van te voren van alles geregeld worden? Met het overzetten van provider enzo?

Ik wil graag nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:33

rammes

koekebakker 1e klas

ik vind het te dubieus dat t-mobile het alleen recht heeft. ok misschien 3 maanden of 6 maar dan houd het denk ik ook op. is de hype voorbij, zitten de early adapters bij t-mobile in de 2 jaar abbo "trap" en dat zijn dus gegarendeerde inkomsten. en word de telefoon bij voda/kpn geintroduceerd.
ik wil hem echt graag hebben maar wacht nog eventjes af.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy King

Thy King

Ruler Of Thy World

ludo schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:54:
[...]

Dat over die twee maanden staat gewoon op www.t-mobile.nl :? Waarom zou dat nog veranderen/merk jij dat aan als 'niet bekend'?

Ze gaan tussen nu en 11 juli heus niet opeens die voorwaarden veranderen.
ik vermeld alleen wat mij werd verteld door de telefoon. Ze kunnen natuurlijk van alles op de site neerzetten, maar zolang het nog niet wordt aangeboden, kan alles nog wijzigen. Het vrouwtje aan de telefoon zij duidelijk dat de voorwaarden (flex of relax, etc) allemaal nog kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 01-03 22:15
Red schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:11:
En de iPhone kan dus simlock vrij gemaakt worden:

[...]

Volgens mij, maar ik ga hiervoor even iets napluizen, kan je een mobiel abbonement zelfs na activering ongedaan laten maken. Even opzoeken in de AV van T-mobile.
Haal je dit uit de algemene AV? Doe is een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 16:03
Dat staat in de PDF met de voorwaarden: http://www.t-mobile.nl/iphone/pdf/tarief_consumer.pdf.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik krijg er een beetje een hard hoofd in dat ik nog wel wat weekjes kan wachten op mn iphone. Ik ga in de Kalverstraat om n uurtje of half 9 campen en als dat niet lukt dan via internet bestellen lijkt me.

Jammer dat T-Mobile abonnee's geen voorrang krijgen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 01-03 22:15
Leuke info idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

rammes schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:42:
ik vind het te dubieus dat t-mobile het alleen recht heeft. ok misschien 3 maanden of 6 maar dan houd het denk ik ook op. is de hype voorbij, zitten de early adapters bij t-mobile in de 2 jaar abbo "trap" en dat zijn dus gegarendeerde inkomsten. en word de telefoon bij voda/kpn geintroduceerd.
ik wil hem echt graag hebben maar wacht nog eventjes af.
Mei schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:27:
Ik hoor net van iemand die ik hier toch wel mee vertrouw dat T-Mobile alleen de eerste drie maanden het alleenrecht op de iPhone heeft!
*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:33

rammes

koekebakker 1e klas

had het al eerder gelezen maar geef gewoon mijn mening/gedachte

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-06 07:38
erwin85 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:33:
Mijn abonnement bij Hi loopt in Augustus af.
Ik zou graag willen weten of ik gewoon 11 juli een winkel in kan lopen en de iPhone mee kan nemen. Of moet er van te voren van alles geregeld worden? Met het overzetten van provider enzo?

Ik wil graag nummerbehoud.
Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Bij mij loopt ook in augustus m'n hi abonnement af. Ik ben bij Hi geweest en daar zeiden ze dat de nieuwe provider het opzeggen en nummerbehoud regelt. (Ook zeiden ze, toen ze hoorde dat ik een iphone wilde nemen, dat kpn/hi ook de iphone waarschijnlijk in augustus of september zouden gaan leveren. Zo snel lijkt me erg sterk.)

Maar ik vraag me nu wel af wanneer ik precies m'n iphone kan halen? Op 11 juli al, of pas precies op de datum dat m'n abonnement verloopt, want ik wil niet zo graag dubbele abonnementskosten betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Dat ongedaan maken kon ook bij Vodafone, binnen 48 uur. Voor als je bij thuiskomst geen ontvangst in je eigen huis bleek te hebben.

Moest je wel je gsm terug geven. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Begrijp ik het dus goed van als je huidige T-Mobile abbonement loopt tot zeg 31 augustus, je wel kan verlengen met iPhone plus abbo, maar dat je tot 31 augustus nog ook bijvoorbeeld het dataplan van mijn HUIDIGE abbonement nog gebruik en pas NA 31 augustus de full-speed internetabbo van de iPhone-abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

gavro schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:20:

[...]
wat stond er eerst dan? Kan me niet herinneren iets anders gelezen te hebben mbt de iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Niet online
Waarschijnlijk zijn er zat iphones aanwezig bij de launch. Hoor net dat er al paletten vol europa worden ingereden.

nee, geen bron :P
ja, onder strenge bewaking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87777

Vandaag ben ik bij de T-mobile shop in Zoetermeer geweest. Zij zeggen niet aan reserveringen te doen, gewoon vroeg in de ochtend komen. Ze zeggen er genoeg te krijgen. Ik vroeg naar een aantal waarop ik als antwoord kreeg 1000 stuks. Dat lijkt me veel voor die shop, maar het zou kunnen natuurlijk. Maar goed wie heeft er 1000 stuks op voorraad, denk niet dat ze gemiddeld van welke phone dan ook iets van 1000 op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Het lijkt mij sowieso niet verstandig om voorraad informatie over zulk waardevolle spullen openbaar te maken...1000 x 500 euro p.s. half miljoen euro aan voorraad voor 1 enkel type.. leuke uitnodiging voor criminelen om es langs te gaan...:S

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
Eastman schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:56:.. leuke uitnodiging voor criminelen om es langs te gaan...:S
Onee, je hebt ons door |:(

Ik had het er net over met een vriend van me :P

[ Voor 26% gewijzigd door Darkwolf5 op 02-07-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119701

Tha BasZ schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:22:
Begrijp ik het dus goed van als je huidige T-Mobile abbonement loopt tot zeg 31 augustus, je wel kan verlengen met iPhone plus abbo, maar dat je tot 31 augustus nog ook bijvoorbeeld het dataplan van mijn HUIDIGE abbonement nog gebruik en pas NA 31 augustus de full-speed internetabbo van de iPhone-abbonement?
Iemand hier meer informatie over? Mijn abonnement bij t-mobile loopt mei 2009 af, kan ik nu al verlengen en de iPhone + iPhone-abo krijgen? Betaal ik dan ook nog m'n normale flex abo tot en met mei er bij? Vreemd dat er niet meer informatie voor bestaande klanten is, misschien in de volgende t-mobile mailing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Anoniem: 119701 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:03:
[...]

Iemand hier meer informatie over? Mijn abonnement bij t-mobile loopt mei 2009 af, kan ik nu al verlengen en de iPhone + iPhone-abo krijgen? Betaal ik dan ook nog m'n normale flex abo tot en met mei er bij? Vreemd dat er niet meer informatie voor bestaande klanten is, misschien in de volgende t-mobile mailing..
Als je nu al de iPhone wil dan kan je je resterende maanden afkopen of gewoon een nieuwe abonnement ernaast nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-06 14:21
Is er een betrouwbare bron hierover? (exclusiviteit t-mobile maar voor 3 maanden)

Denk namelijk zelf dat dit niet zo is, en die "vriend" van jouw lijkt mij niet een betrouwbare bron.
Want we zijn het dan wel gewend dat elke telefoon bij verschillende providers te koop is, maar in Amerika is ie sinds het begin alleen bij T&T te verkrijgen, ik voorspel dan ook dat t-mobile hem langer alleen zal uitbrengen dan 3 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226076

Prijzen relaxt en mijn Sim Only is net verlopen.. Heerlijk!

Iemand info over inschrijflijsten en lengte omgeving Den Haag / Rotterdam / Roosendaal (ergens daartussen is prima! Rij toch leasebak, baas betaalt!). Wil graag inschrijven, want ik moet gewoon netjes werken 11 Juli en ga niet vrij vragen voor zo'n foon.

Als de voorraad aantallen bekend zijn lijkt het me wel relaxeter te weten dat er inderdaad veel voorraad is, of dat de voorraad snel weer wordt aangevuld.

Dus, als iemand info heeft over wachtlijsten / lengte in bovengenoemde plaatsen / omgevingen hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
juulie19 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:37:
[...]

Is er een betrouwbare bron hierover? (exclusiviteit t-mobile maar voor 3 maanden)

Denk namelijk zelf dat dit niet zo is, en die "vriend" van jouw lijkt mij niet een betrouwbare bron.
Want we zijn het dan wel gewend dat elke telefoon bij verschillende providers te koop is, maar in Amerika is ie sinds het begin alleen bij T&T te verkrijgen, ik voorspel dan ook dat t-mobile hem langer alleen zal uitbrengen dan 3 maanden
je bedoelt waarschijnlijk AT&T, maar anyway.. tijden zijn veranderd, voorwaarde voor samenwerking tussen providers en apple zijn veranderd en Italie heeft meer dan 1 provider die de iphone gaat ondersteunen..

Dus zo ongeloofwaardig vind ik het niet.. stiekum hoop ik het wel een beetje, misschien komen er dan ook 1 jarige iphone contracten...

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Anoniem: 226076 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:43:
Als de voorraad aantallen bekend zijn lijkt het me wel relaxeter te weten dat er inderdaad veel voorraad is, of dat de voorraad snel weer wordt aangevuld.

Dus, als iemand info heeft over wachtlijsten / lengte in bovengenoemde plaatsen / omgevingen hoor ik het graag :)
Bel zelf gewoon wat winkels af en schrijf je daar in. Overal (en zeker in de grote steden die jij noemt) zijn de reserveringslijsten (ALS een winkel er aan doet, niet elke dus) al groter dan 50 tot 100 man.

Ik bel 10 juli nog eens de T-Mobile Store waar ik heb ingeschreven en zie het dan verder wel. Ik ga even vragen of ze serieus van plan zijn nee te zeggen tegen de mensen die 11 juli in de winkel staan omdat 'we nog maar 70 toestellen hebben liggen en ook 70 reserveringen van mensen die nog moeten komen'. Ik heb hiervoor een keer iets gereserveerd bij een winkel (Pokemon bij de Intertoys haha :P ) en die deden het ten minste slim, een dag van te voren belde ze iedereen op de lijst af om te vragen of er nog interesse was. Niet op nemen = geen interesse. Zo werden er ten minste niet meer producten achter gehouden dan nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn plan was om na 7 Juli een rondje langs de winkels te doen, om te vragen hoeveel ze er binnen krijgen, maar T-Mobile zegt dat ze de aantallen per winkel niet zullen vrijgeven. Dat is balen. Wordt dan toch maar vroeg opstaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

juulie19 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:37:
[...]

Nja, ik geloof hem als hij dat zegt. Geen flauw idee of zijn bron betrouwbaar is, maar hem geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En er zijn weer belangrijke vragen over de abonnementen beantwoord door T-Mobile aan iphoneclub.nl:
http://www.iphoneclub.nl/...ende-vragen-aan-t-mobile/

Komt er op neer dat er officieel geen wachtlijsten zijn.
Klanten die een verlopen abo hebben, betalen geen aansluitkosten
Klanten die een bestaand abo verlengen en nieuwe klanten betalen 50% van de aansluitkosten
Verlengen kan tot 3 maanden voor einde oud contract
Er is geen info over andere verkooppunten (lees: wacht tot 7 juli!)
Geen info over mogelijke andere aanbieders op korte termijn.

Nog steeds onbeantwoorde vragen wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muthas schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:05:
[...]
Bel zelf gewoon wat winkels af en schrijf je daar in. Overal (en zeker in de grote steden die jij noemt) zijn de reserveringslijsten (ALS een winkel er aan doet, niet elke dus) al groter dan 50 tot 100 man.
Lastig, lastig.
Ik ga morgen toch maar eens zoeken naar shops in de omgeving. En bel eventueel wat BelCompany vestigingen. Zij zullen echter officieel pas 7 juli antwoord geven.

Wil wel een phonetje voor ik op vakantie ga :P Ga echter wel 3 weken weg.. hmm.. kan ik wat belminuten sparen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 226076 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:12:

Klanten die een verlopen abo hebben, betalen geen aansluitkosten
Klanten die een bestaand abo verlengen en nieuwe klanten betalen 50% van de aansluitkosten
Zoals ik het lees heb je bij verlening geen aansluitkosten, ongeacht of dit 3 maanden voor of 6 maanden na je einddatum is.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-01-2018
Muthas schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:05:
[...]

Ik dacht dat er ergens op One More Thing werd gezegd dat deze lijsten niet meer werden toegestaan, maar dat Apple mogelijk creatief omgaan met openingstijden (lees; nachtelijke fuifjes :P) wel gaat toestaan.

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:18:
[...]

Zoals ik het lees heb je bij verlening geen aansluitkosten, ongeacht of dit 3 maanden voor of 6 maanden na je einddatum is.
Als ik het volgende lees:
Dat is deels correct: in het geval van een iPhone i.c.m. een iPhone abonnement betalen bestaande klanten (zij die na contractperiode overstappen naar een iPhone abonnement) geen aansluitkosten. In de andere gevallen betaal je 50% van de aansluitkosten.
Lees ik toch echt: Klanten met een verlopen abonnement (zie boven: na contractperiode) betalen geen aansluitkosten. In alle overige gevallen wel (maw: voor einde contract verlengen en nieuwe klanten).

Edit: bij nog een keer lezen begin ik toch ook te twijfelen... Vind het nog steeds niet duidelijk..

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 226076 op 02-07-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

Anoniem: 226076 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:12:
En er zijn weer belangrijke vragen over de abonnementen beantwoord door T-Mobile aan iphoneclub.nl:
http://www.iphoneclub.nl/...ende-vragen-aan-t-mobile/

Verlengen kan tot 3 maanden voor einde oud contract
Raar, normaal kan je bij T-mobile gewoon verlengen vanaf 4 maanden tot het einde van het contract.
Vaag dat ze dat nu opeens aanpassen omdat het om een iPhone gaat. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 226076 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:31:
[...]

Als ik het volgende lees:

[...]

Lees ik toch echt: Klanten met een verlopen abonnement (zie boven: na contractperiode) betalen geen aansluitkosten. In alle overige gevallen wel (maw: voor einde contract verlengen en nieuwe klanten).

Edit: bij nog een keer lezen begin ik toch ook te twijfelen... Vind het nog steeds niet duidelijk..
Als bestaande klant betaal je geen aansluitkosten. Nu kun je 3 maanden voor het einde van je contract verlengen maar ben je ten eerste wel een bestaande klant. Ten tweede gaat je nieuwe (iPhone) abonnement pas in aan het einde van je contract en niet tijdens die drie maanden. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Dus de activeringskosten van het toestel blijven wel op 52 staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Ik hoopte de vrijdag in de rij te staan maar dan kom ik pas net terug van vakantie. Als ik op tijd thuis ben ga ik met goede hoop even kijken. Het liefst bij bij iCentre en anders de lokale T-Mobile winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
Anoniem: 146055 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 00:31:
Is al eerder vermeld dat de aansluitkosten gehalveerd zijn als tijdelijke actie. Kosten zijn dus 26 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Anoniem: 119701 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:03:
[...]

Ik ben in dezelfde situatie als jij. Ik zou graag mijn huidige flex, sim-only abo afkopen (€5 per maand, zit nog 10 maanden ofzo vast) en dan mijn nummer overzetten naar een ibonnement(wat?). Wil dus niet echt verlengen ofzo, ik snap dat ik aan dit contract vast zit maar ik wil ook niet wachten tot mei 2009 of een nieuw abonnement met een nieuw nummer nemen. Heeft iemand meer informatie over het "afkopen" mijn mijn oude abonnement zoals o.a. Alpha-sphere dat noemt? Ik vraag mij af wat dan precies de procedure zal zijn..

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69086

T-Mobile is niet handig bezig als ze mij als klant willen hebben met die simlock :) Heb op dit moment nog een contract t/m oktober bij Vodafone lopen, wat me als ik 't afkoop in juli toch zeker 42.50€ kost. M'n telefoon is alleen een beetje brak.

Optie A: In juli bij T-Mobile overstappen, contract afkopen en meteen iPhonen :P
Optie B: Even wachten (erg...) en dan in september eens kijken wie de iPhone tegen welk tarief aanbiedt (en dan zou het best zomaar eens geen T-Mobile kunnen worden :P)

Ik neig naar B >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
DaSchop schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 04:24:
[...]

Ik ben in dezelfde situatie als jij. Ik zou graag mijn huidige flex, sim-only abo afkopen (€5 per maand, zit nog 10 maanden ofzo vast) en dan mijn nummer overzetten naar een ibonnement(wat?). Wil dus niet echt verlengen ofzo, ik snap dat ik aan dit contract vast zit maar ik wil ook niet wachten tot mei 2009 of een nieuw abonnement met een nieuw nummer nemen. Heeft iemand meer informatie over het "afkopen" mijn mijn oude abonnement zoals o.a. Alpha-sphere dat noemt? Ik vraag mij af wat dan precies de procedure zal zijn..
Gewoon 1200 bellen en aan de klantenservice vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 07:10
Anoniem: 69086 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 07:42:
T-Mobile is niet handig bezig als ze mij als klant willen hebben met die simlock :) Heb op dit moment nog een contract t/m oktober bij Vodafone lopen, wat me als ik 't afkoop in juli toch zeker 42.50€ kost. M'n telefoon is alleen een beetje brak.

Optie A: In juli bij T-Mobile overstappen, contract afkopen en meteen iPhonen :P
Optie B: Even wachten (erg...) en dan in september eens kijken wie de iPhone tegen welk tarief aanbiedt (en dan zou het best zomaar eens geen T-Mobile kunnen worden :P)

Ik neig naar B >:)
Ik zit in precies dezelfde situatie :) Mijn contract loopt ook tot oktober bij Vodafone. Wat ik gaan doen :
- iPhone 3G kopen volgende week vrijdag en gelijk mijn contract alvast overzetten met nummerportering naar Tmobile (per oktober dus).
- Officieel door Tmobile laten unlocken voor 120 euro, zodat ik mijn vodafone sim kan gebruiken
- In oktober sims verwisselen (vodafone weg, tmobile erin) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-01-2018
Man on Fiya schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:20:
[...]

Ik dacht dat er ergens op One More Thing werd gezegd dat deze lijsten niet meer werden toegestaan...
Anyone?

[ Voor 21% gewijzigd door Man on Fiya op 03-07-2008 08:53 ]

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 15:11

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

uit de faq op t-mobile:

Kan ik het gebruik van mobiel internet gemakkelijk uitzetten als ik dat wil, in het bijzonder in het buitenland?

Om te voorkomen dat je in het buitenland ongewild hoge kosten maakt, wordt de iPhone3G voor levering zo ingesteld dat gebruik van internet en Visual Voicemail in het buitenland niet mogelijk is. Het vrijgeven van internetgebruik in het buitenland hoef je maar een keer te doen; het geldt daarna voor alle landen. Deze instelling kun je veranderen in het menu van de iPhone3G. Mocht u naar het buitenland reizen dan krijgt u in ieder geval een bericht van T-Mobile om u op de hoogte te stellen van de extra kosten die komen kijken bij het gebruik van de mobiele telefoon in het buitenland. Alle details over de nieuwe iPhone3G kunt u vinden op de website van Apple.

Aan de ene kant netjes. Maar ik kan me voorstellen dat mensen er ook gedeeltelijk vanuit gaan dat het gewoon werkt. Tevens word de vraag niet beantwoord. Je word doorverwezen naar de Apple site. Geef gewoon antwoord of eea makkelijk uit te zetten is. Volgens mij was dat mogelijk door 3g en data uit te schakelen middels een slider.

Trouwens vind ik de faq op dit moment niet beter worden. Er word teveel gewezen naar de Apple site.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69086

enzoronald schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:41:
[...]

Ik zit in precies dezelfde situatie :) Mijn contract loopt ook tot oktober bij Vodafone. Wat ik gaan doen :
- iPhone 3G kopen volgende week vrijdag en gelijk mijn contract alvast overzetten met nummerportering naar Tmobile (per oktober dus).
- Officieel door Tmobile laten unlocken voor 120 euro, zodat ik mijn vodafone sim kan gebruiken
Heb ik ook aan zitten denken maar ik vind die unlockkosten te hoog. En dan nog: met zo'n iPhone op een regulier Vodafone-abo ben ik bang voor veel te veel hoge kosten buiten de bundel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69086 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:09:
[...]

Heb ik ook aan zitten denken maar ik vind die unlockkosten te hoog. En dan nog: met zo'n iPhone op een regulier Vodafone-abo ben ik bang voor veel te veel hoge kosten buiten de bundel...
Krijg je niet een tijdelijke sim, zodat je wel de iPhone kan gebruiken? Meer als in het apparaat zelf, zonder belfunctionaliteit?
Heb je gewoon een iPod Touch tot oktober :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107270

skulldigger schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:12:
T-Mobile Hengelo krijgt er een stuk of 50, maar dat was nog niet helemaal zeker. 9:30 gaat de shop open. Zijn er meer Tweakers uit regio Twente?
Ik kom uit Twente, maar ik twijfel of ik hem ga halen. Aangezien ik nog een abbonnement van 9 maanden heb lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

MR_VIPER schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:17:
Het is wel voor T-Mobile die voorheen druk reclame maakte dat beltegoed daar onbeperkt houdbaar was. Heb ik nu ook. En dat wil ik behouden. Ik heb er tenslotte voor betaald. Is een principe iets.Enanders moeten ze in mijn ogen terug naar ouderwetse abbo systeem. Vast tarief voor de aansluiten en betalen per seconde. Dan kunnen ze in 1 klap ook belminuten een stuk goedkoper maken omdat ze niet meer in het totaal plaatje van het abbo zitten maar los berekent worden. Kan dus voordeliger zijn voor mensen die weinig bellen. Kan ook voordeliger zijn in sommige gevallen voor mensen die veel bellen. Kan dus dan alle kanten op.
T-Mobile maakte hier reclame mee icm FLEX. Relax is altijd maar 2 maanden houdbaar geweest (wat nu dus ook bij de iPhone zal zijn).
Persoonlijk hoop ik dat de iPhone snel met flex aangeboden zal worden, ivm belminuten evt meenemen dus, maar ook sms uit bundel en binnen hetzelfde als buitenbundel beltarief.
Darkwolf5 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:07:
[...]

Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Bij mij loopt ook in augustus m'n hi abonnement af. Ik ben bij Hi geweest en daar zeiden ze dat de nieuwe provider het opzeggen en nummerbehoud regelt. (Ook zeiden ze, toen ze hoorde dat ik een iphone wilde nemen, dat kpn/hi ook de iphone waarschijnlijk in augustus of september zouden gaan leveren. Zo snel lijkt me erg sterk.)

Maar ik vraag me nu wel af wanneer ik precies m'n iphone kan halen? Op 11 juli al, of pas precies op de datum dat m'n abonnement verloopt, want ik wil niet zo graag dubbele abonnementskosten betalen :P
Het heet niet voor niets vervroegd verlengen. Uiteraard betaal je dubbele abonnementskosten als je de telefoon eerder haalt. Alleen wanneer je reeds bij T-Mobile zit en de telefoon eerder ophaalt, en dus het contract al vervroegd bijtekent, heb je de telefoon eerder in bezit.
Ben je nieuwe klant en krijg je de telefoon bij nieuw abonnement, dan staat je HI abo hier natuurlijk los van.
Tha BasZ schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:22:
Bij mijn vorige verlenging ging deze idd pas op de dag waarop deze afliep in. Maar omdat de iPhone wel een geval apart is natuurlijk maken ze hier misschien een uitzondering op.... Dat zou je aan de klantenservice kunnen vragen. Zou wel effe wachten tot 11 juli anders weten ze het zelf eigenl. ook niet en krijg je alleen maar crappy antwoorden.
Alpha-sphere schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:16:
[...]

Als je nu al de iPhone wil dan kan je je resterende maanden afkopen of gewoon een nieuwe abonnement ernaast nemen.
Afkopen.... dat is ook geen pretje. Ik denk dat als je dit niet wil (zullen de meesten zijn) het antwoord gewoon 'nee' is. Afkopen betaal je namelijk de volle mep, zonder er iets voor terug te krijgen.
enzoronald schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:41:
[...]

Die 120 euro geldt voor reguliere telefoons. Ben benieuwd of ze dit ook voor iPhone doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Harrie_ op 03-07-2008 09:29 ]

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb momenteel een Orange abonnement dat bij verlenging over gaat in een T-Mobile abonnement. Ik vraag me af in hoeverre de simlock ook geld voor Orange sim-kaarten. Alle andere toestellen van T-Mobile komen momenteel dus zonder simlock zodat dit geen problemen geeft. Zou mooi genaaid zijn als dit bij de iPhone anders is. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen, of wordt dat even afwachten?

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.