[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 89.111 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:40
Red Nalie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:17:
Ok, net 20mins met T-Mobile aan de lijn gehangen.

Het kan dus NIET :(. Lost & Stolen heeft het probleem dat je tot aan het einde van je huidige contract aan de oude voorwaarden verbonden bent, en dat betekend dus gewoon PIT met 128k/s ipv 2mbit.

Which basically means dat ik dus gewoon een probleem heb, want ik zit er nog 10 maanden aan vast. En geheid dat over 12 maanden de iPhone 3g deel 2 uitkomt met bijbehorende abonnementen.

I really don't like this.
gewoon uit belgie/italie/zwitserland?
10 maanden + je abo niet verlengen dan loopt dat geloof ik automatisch 3 maanden (?) door.
Keurig optijd voor het volgende model ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
procyon schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:16:
[...]

Er staat nu ook al iemand te wachten voor de HQ store (den haag).
Deze shop gaat hem morgen ochtend pas verkopen :)
Lekker in de regen vannacht .......... damn... nou ik vind 9u al sneu genoeg als nuchtere noordhollander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04 21:57
GS2K1 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:21:
[...]

gewoon uit belgie/italie/zwitserland?
10 maanden + je abo niet verlengen dan loopt dat geloof ik automatisch 3 maanden (?) door.
Keurig optijd voor het volgende model ;)
Aan de andere kant, uit Belgie is rond de E630,- voor het model dat ik wil. Ik betaal nu E30,- per maand, dat nog 10 maanden is E300,-. Kan ik net zo goed een nieuw contract nemen met een nieuw telefoonnummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 22:51
xx

[ Voor 100% gewijzigd door procyon op 10-07-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 08:13

Het kan dus NIET :(. Lost & Stolen heeft het probleem dat je tot aan het einde van je huidige contract aan de oude voorwaarden verbonden bent, en dat betekend dus gewoon PIT met 128k/s ipv 2mbit.

Which basically means dat ik dus gewoon een probleem heb, want ik zit er nog 10 maanden aan vast. En geheid dat over 12 maanden de iPhone 3g deel 2 uitkomt met bijbehorende abonnementen.

Ga je dit ook zeggen als je in het twee jaar zit en nog 10 maanden moet met dit abonnement als het wel had gemogen? Er is altijd wel een betere telefoon.
Gewoon even wachten.

Of hopen dattie ergens sim-lock vrij te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 14:43

Ik heb het vast laten leggen door de medewerkster... gelukkkig... je mag namelijk upgraden naar een HOGER abonnement... en laat ik nou een relax 200 hebben en die is goedkoper dan het iphone abonnement!!! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:59
Hoorde net van de TM KS je een dual sim kan nemen bij je Iphone :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Nieuws van de Phone Company in Soest (jawel):

"Kom morgen ochtend maar niet langs, daar ga je niet blij van worden" Ze verwachten veel mensen op de stoep en hebben "een zeer kleine hoeveelheid" iPhones.

Wat ik nu gedaan heb:

Er zijn reserveringsformulieren voor de eerstvolgende bestelling, je zegt toe binnen een maand niet op een andere lokatie een iPhone te kopen en moet vrijdag alvast een contract tekenen voor het abonnement, dan kan hij besteld worden. Een leuke bijkomstigheid is dat je een gratis dockingstation twv 29,95 erbij krijgt. Altijd leuk. Ze verwachten in de loop van volgende week nieuwe binnen te krijgen.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Zojuist ook netjes gebeld door de Belcompany (Enschede) en ik heb morgen de laatste 8GB. Dat terwijl ik nummer 4 op de lijst sta. Ik ga daarvoor nog wel even met T-Mobile zelf bellen of ze nog een leuke aanbieding kunnen doen met verlengen. Zou zonde zijn als je dat misloopt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlesierse
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:36
Was ook zojuist door de BelCompany gebeld dat ik morgen mijn iPhone 16Gb kan ophalen terwijl ik 12de stond op de lijst. Hij zei dat ik wel geluk had om er blijkbaar niemand een witte 16Gb iPhone wilde hebben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Smarty77 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:26:
[...]

Ik heb het vast laten leggen door de medewerkster... gelukkkig... je mag namelijk upgraden naar een HOGER abonnement... en laat ik nou een relax 200 hebben en die is goedkoper dan het iphone abonnement!!! :-)
Ik heb relax 150, dus dat zou dan ook moeten kunnen. Maar heb jij PIT erbij of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24301

Is het nu nog mogelijk om ergens een 8GB te reserveren? Alle Belcompany's in Utrecht nemen niet op, en die in Zeist ook niet...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 24301 op 10-07-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Red Nalie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:33:
[...]

Ik heb relax 150, dus dat zou dan ook moeten kunnen. Maar heb jij PIT erbij of niet?
Pit en sms bundels rekenen ze niet mee schijnbaar!!! ik heb ook pit en een sms bundel!

Die mevrouw zei dat het kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:40
Red Nalie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:22:
[...]

Aan de andere kant, uit Belgie is rond de E630,- voor het model dat ik wil. Ik betaal nu E30,- per maand, dat nog 10 maanden is E300,-. Kan ik net zo goed een nieuw contract nemen met een nieuw telefoonnummer...
zwitserland doet leuker mee met de prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qaestor
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-10-2023
Anoniem: 24301 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:34:
Is het nu nog mogelijk om ergens een 8GB te reserveren? Alle Belcompany's in Utrecht nemen niet op, en die in Zeist ook niet...
Ga er maar niet vanuit... Twee BC´s die ik heb gebeld in Utrecht hebben maar twee stuks überhaupt gekregen. A-mac kun je wellicht nog proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Red Nalie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:33:
[...]

Als je een ander contract wilt hebben (Flex, relax, MyFaves) dan MOET het voor 24 maanden en het MOET met PIT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

Yes, krijg morgen mijn witte iPhone 16Gb van de Belcompany amsterdam :*)
Toch nog een beetje geluk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Vreemd. Ik heb op de Steenweg bij BC een 8GB gereserveerd vanmiddag. Morgen om 12.00 uur wordt ik verwacht. Ze werken op afspraak. Alsof dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
procyon schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:41:
[...]

Als je een ander contract wilt hebben (Flex, relax, MyFaves) dan MOET het voor 24 maanden en het MOET met PIT.
Volgens mij volg je het niet helemaal!!???

Hij (en ik) hebben een relax ab. wij willen een iphone... je kunt dan een lost en found doen en dan krijg je een nieuw ab met een nieuw toestel...

Je kiest voor een iphone dus met een 2jarig iphone ab.

Je zit dan 2jaar + de rest van je vorig contract eraan vast

Je kunt die rest maanden omzetten naar een iphone contract mits het oude contract GOEDkoper is dan het nieuwe iphone contract!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Ik wacht wel een maandje met het aanschaffen van een Iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196397

Mm ik zie het nu nog niet zitten om een iphone te kopen ik wacht nog enkele maandjes tot er wat meer reviews zijn en misschien goedkopere abbo's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218643

'T-Mobile heeft vijfjarige overeenkomst iPhone'
AMSTERDAM - T-Mobile begint om middernacht met de verkoop van de iPhone in Nederland. Voorlopig wordt het toestel niet door andere telecombedrijven aangeboden.
Lees verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-04 13:00
En wat doe je als je de hele nacht bij de winkel hebt gewacht op een iPhone en je hebt er een in handen?

Je haalt hem helemaal uit elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 17:43

Floor-is

5.2

twixx schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:11:
Zijn er in dit topic mensen die overstappen van een andere provider? Ik had net Vodafone aan de lijn en ze vertelde me dat ik 2 maanden moet wachten op m'n nummer als ik dat wil meenemen. (?)
Marcel, ik kom van Telfort vandaan. Hier geld met groot geluk dat die de algemene voorwaarden per 14 juli aanpassen, zodoende heb ik welgeteld 3 dagen een dubbel abonnement voordat mijn nummer geporteerd kan worden: prima te doen ;)

Als je bij de gemiddelde andere provider vandaan komt heb je zeker 2-3 maanden opzegtermijn. In de regel moet je dan dus ook 2-3 maanden wachten voor je met de iPhone (en vooral dit abonnement met jouw nummer er aan vast) kunt werken. Er zijn wel geruchten van mensen die abonnementen afkopen en hierdoor hun nummer sneller kunnen porteren, maar eerlijk gezegd klinkt me dat wat raar in de oren.

Waar ik ook wel benieuwd naar ben is hoeveel mensen een iPhone+abbo scoren voor het abonnement en dan (dus) de iPhone weer verkopen. Want die 2Mbit internet is normaal al ongeveer net zo duur. ;)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

TlighT schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:54:
En wat doe je als je de hele nacht bij de winkel hebt gewacht op een iPhone en je hebt er een in handen?

Je haalt hem helemaal uit elkaar!
Had graag gezien dat hij de batterij ook even inspecteerde wat de inhoud is. Of is dat wel bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

procyon schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:06:
[...]

Dat is niet waar, het is en 150 minuten en 150 sms.
Helaas wel. Hoe moet ik in vredesnaam iedere maand 150 sms'jes er doorheen jagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Anoniem: 218643 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:53:
'T-Mobile heeft vijfjarige overeenkomst iPhone'
AMSTERDAM - T-Mobile begint om middernacht met de verkoop van de iPhone in Nederland. Voorlopig wordt het toestel niet door andere telecombedrijven aangeboden.
Lees verder
Weer erg sneu dat NU.nl haar berichten baseert op iPhonemedia.nl — een site waarop nog niemand zonder taalfouten een bericht heeft kunnen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik baal echt dat ik niet meteen heb gereserveerd bij BC enzo toen bekend werd dat hun het ook gingen doen. Nu moet ik dus gaan campen bij T-Mobile in de Kalverstraat, en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat van alle T-mobile winkels dat wel de slechtste is om heen te gaan (Amsterdam, Kalverstraat = veel mensen). Maar tegelijkertijd weet ik ook niet echt beter...

Zucht, wel jammer dat er geen regeling is voor bestaande klanten die willen verlengen, krijgen iig 0,0 voorrang. Wel "logisch", ze willen meer marktaandeel, maargoed wel jammer.

Overigens zou ik een eervolle vermelding moeten krijgen want ik heb het astrologisch zo getimed met mijn glazenbol dat mijn huidige 2jarige contract precies morgen om 11 juli exact afloopt. Jammer krijg ik daar geen kudos voor denk ik :D Iemand nog tips voor omgeving Adam? Ik hoorde iemand al zeggen dat je beter naar de wat "mindere buurten" kan gaan als Zuid-Oost omdat daar "demografisch" de mensen minder geinteresseerd zijn in dure spulletjes. Ik vind dat alleen een beetje kul en ga denk ik gewoon het centrum opzoeken.. waarschijnlijk met lege handen (ben er half9-9uur).. Wat helemaal sneu/dom is, is dat ik mijn oude N73 verkocht heb voor 140EUR (niet slecht) en die wordt zondag opgehaald. Dus in slechtste geval zit ik zonder tele :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Zojuist heb ik even "gechat" met een T-mobile-medewerkster over het verlengen van Orange met T-mobile i.c.m. de iPhone 3G:

• Hoe gaat de procedure lopen inzake een verlenging van een Orange-abo naar een T-mobile-abo in combinatie met een iPhone 3G?
Drie maanden voor het einde van het contract, kunt u een aanbod krijgen om over te stappen naar T-Mobile, met behoud van uw mobieletelefoonnummer. Voor informatie over de mogelijkheden van een contractvernieuwing, kunt u bellen met Orange Klantenservice via het telefoonnummer 06 - 2850 0777.
• Echter, kan ik in het geval ik mijn contract zou verlengen, gelijk de iPhone in ontvangst nemen en mijn Orange-abonnement (simkaart) gebruiken in de iPhone?
Nee, een Orange simkaart zal niet gelijk werken. T-Mobile is nog in onderhandeling met Apple over een oplossing voor Orange klanten die overstappen naar T-Mobile.
• Is dat niet erg kort dag voor de release van morgen?
Dat wil niet zeggen dat er morgen al een oplossing is. Voorlopig dient u er rekening mee te houden dat de Orange simkaart niet werkt in de iPhone.
• Wat zouden Orange-klanten kunnen verwachten, een T-mobile-simkaart die ze voor 3 maanden moeten gebruiken?
U ontvangt gelijk een simkaart van T-Mobile bij uw contractvernieuwing. U kunt ervoor kiezen om deze simkaart gelijk te laten activeren, zodat u alle functies van de iPhone kunt gebruiken.
• Ok, maar de abonnementskosten gaan pas in als het oude Orange-contract is verlopen en het nieuwe iPhone-abonnement is begonnen?
Nee, dan krijgt u tijdelijk dubbele kosten. U kunt de simkaart van T-Mobile later laten activeren, maar dan kunt u de iPhone nog niet gebruiken voor bellen, sms'en en internetten.
Sorry, alleen internet kunt u dan niet gebruiken.
• Onder welke tarieven moet er dan gebeld en gesmst worden?
Dan gebruikt u dus nog tijdelijk uw Orange simkaart met de tarieven van Orange.
• Ja, maar u beweerde zojuist dat deze Orange simkaart niet werkt in de iPhone?
Er is hierover nog geen definitief besluit. Als u nu een Orange simkaart in de iPhone plaatst, werkt deze helemaal niet. Wij verwachten morgen een overeenkomst met Apple hierover.
• Ok, en op welke manier worden de Orange-abonnee`s hiervan op de hoogte gesteld?
U kunt de informatie terugvinden via www.t-mobile.nl/iphone of via 06 - 2850 0777.
• Ik hoop het. Bedankt voor uw informatie.
Aan het einde van het gesprek spreekt ze zichzelf tegen en komt het er dus op neer dat het simpelweg nog niet rond is met Apple. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

nudie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 17:03:
Ik baal echt dat ik niet meteen heb gereserveerd bij BC enzo toen bekend werd dat hun het ook gingen doen. Nu moet ik dus gaan campen bij T-Mobile in de Kalverstraat, en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat van alle T-mobile winkels dat wel de slechtste is om heen te gaan (Amsterdam, Kalverstraat = veel mensen). Maar tegelijkertijd weet ik ook niet echt beter...

Zucht, wel jammer dat er geen regeling is voor bestaande klanten die willen verlengen, krijgen iig 0,0 voorrang. Wel "logisch", ze willen meer marktaandeel, maargoed wel jammer.

Overigens zou ik een eervolle vermelding moeten krijgen want ik heb het astrologisch zo getimed met mijn glazenbol dat mijn huidige 2jarige contract precies morgen om 11 juli exact afloopt. Jammer krijg ik daar geen kudos voor denk ik :D Iemand nog tips voor omgeving Adam? Ik hoorde iemand al zeggen dat je beter naar de wat "mindere buurten" kan gaan als Zuid-Oost omdat daar "demografisch" de mensen minder geinteresseerd zijn in dure spulletjes. Ik vind dat alleen een beetje kul en ga denk ik gewoon het centrum opzoeken.. waarschijnlijk met lege handen (ben er half9-9uur).. Wat helemaal sneu/dom is, is dat ik mijn oude N73 verkocht heb voor 140EUR (niet slecht) en die wordt zondag opgehaald. Dus in slechtste geval zit ik zonder tele :D
Ok ik was van plan dit voor mezelf te gaan houden, maar ga naar de T-mobile shop op het rokin, is ietsjes verderop, die winkel is redelijk klein, maar valt ook niet op. Daar zullen zeker 50% minder mensen staan dan voor de T-Mobile shop in de Kalverstraat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Smarty77 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:44:
[...]

Volgens mij volg je het niet helemaal!!???

Hij (en ik) hebben een relax ab. wij willen een iphone... je kunt dan een lost en found doen en dan krijg je een nieuw ab met een nieuw toestel...

Je kiest voor een iphone dus met een 2jarig iphone ab.

Je zit dan 2jaar + de rest van je vorig contract eraan vast

Je kunt die rest maanden omzetten naar een iphone contract mits het oude contract GOEDkoper is dan het nieuwe iphone contract!
Ik had het niet over jouw situatie, sorry als het zo overkwam.
Het was meer een "weetje"in het algemeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

DaSchop schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:28:
Nieuws van de Phone Company in Soest (jawel):

"Kom morgen ochtend maar niet langs, daar ga je niet blij van worden" Ze verwachten veel mensen op de stoep en hebben "een zeer kleine hoeveelheid" iPhones.

Wat ik nu gedaan heb:

Er zijn reserveringsformulieren voor de eerstvolgende bestelling, je zegt toe binnen een maand niet op een andere lokatie een iPhone te kopen en moet vrijdag alvast een contract tekenen voor het abonnement, dan kan hij besteld worden. Een leuke bijkomstigheid is dat je een gratis dockingstation twv 29,95 erbij krijgt. Altijd leuk. Ze verwachten in de loop van volgende week nieuwe binnen te krijgen.
Soest ownage :*)
Maar als je het echt graag wil kun je net zo goed morgenochtend even langsgaan. Als ze dit tegen alle geïnteresseerden zeggen staat er morgen helemaal niemand :+

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Devil schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 17:13:
[...]

Soest ownage :*)
Maar als je het echt graag wil kun je net zo goed morgenochtend even langsgaan. Als ze dit tegen alle geïnteresseerden zeggen staat er morgen helemaal niemand :+
offtopic:
Mja, ik zat ook al te denken.. gelukkig zit de Phonehouse op 100m. van het huis van mijn ouders waar ik nu ben dus misschien is het toch wel de moeite waard om mijn wekker een beetje vroeg te zetten. Kom jij ook dan?

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87873

Net geacht met KS van T-mobile:

Choke (10-7-2008 17:26:33) :
Ik heb een vraag over het verlengen van mijn abonnement

F. (10-7-2008 17:30:19):
Goedemiddag, u chat met F.. Ik zoek uw gegevens erbij en ben zo bij u terug. Een moment alstublieft.

F. (10-7-2008 17:30:24):
Wat is uw vraag precies?

choke (10-7-2008 17:31:9) :
Mijn abonnement loopt af in september ik heb nu relax 300+ internet voor 9,95. Kan ik deze verlengen naar Iphone abo van 44,95?

choke (10-7-2008 17:32:5) :
en kan ik dan al gebruik maken van het iphone abonnemnet? Of kan dat pas nadat mijn eerdere abonnement?

F. (10-7-2008 17:32:36):
Uw contract loopt af op 10 september, dus u kunt al vanaf 11 mei vernieuwen.

choke (10-7-2008 17:32:53) :
Ja dat klopt maar ik heb gewacht op de iphone

F. (10-7-2008 17:33:02):
Dus u kunt inderdaad uw contract vernieuwen met een iPhone en abonnement.

choke (10-7-2008 17:33:17) :
En kan ik dan ook al van het iphone abonnement gebruik maken?

F. (10-7-2008 17:34:14):
Het nieuwe contract gaat pas op 10 september in. Maar u kunt nadat u vernieuwd heeft, via de klantenservice uw prijsplan alvast wijzigen in een iPhone prijsplan.

choke (10-7-2008 17:34:39) :
okay dank u voor de informatie

Zo gaat het dus met verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

DaSchop schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 17:30:
[...]

offtopic:
Mja, ik zat ook al te denken.. gelukkig zit de Phonehouse op 100m. van het huis van mijn ouders waar ik nu ben dus misschien is het toch wel de moeite waard om mijn wekker een beetje vroeg te zetten. Kom jij ook dan?
Ik ben morgen pas om 0900 klaar met werken, maar misschien rij ik er even langs om de rij voor de deur te bekijken ;) Ik denk dat ik eerst ga proberen om 2e hands een oude iphone te scoren en dan af te wachten hoe het er over een half jaar voorstaat (wat abonnementen enzo betreft).

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-01 16:01
*spam*

[ Voor 96% gewijzigd door Hoedje op 11-07-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-04 11:06
Ik ben toch heel benieuwd hoeveel mensen nu morgen met die phone naar huis kunnen. Die lage getallen die genoemd worden zijn bij het belachelijke af, worden een hoop mensen niet blij van. Ik zou dat als t-mob ook niet echt accepteren...maar goed ff afwachten.

lintweaker twijfelf nog om morgenvroeg toch ff de stad in te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

Ik lees net dit op de T-mobile site:
Wegens onderhoud aan onze website zal www.t-mobile.nl helaas niet beschikbaar zijn tussen 19.00 en 00.00 vannacht. Excuses voor het ongemak.
D'r zou toch een livestream zijn? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-04 14:30

Scrummie

Think different

De BC in Almelo heeft er 10 gekregen hoorde ik toen ik vanmiddag belde. Nogmaals gevraagd naar de lijst die er was.. hoor ik op de achtergrond een schreeuw "Alles is gereserveerd! Niets meer aannemen!". Dus ik zeg: Oke, maar zaterdag heb ik gebeld en zou ik op die lijst gezet worden. "Oh, ff kijken dan.. Ja daar staat u inderdaad." Ik: Dus ik heb garantie dat ik morgen middag kan komen een iPhone mee kan nemen? "Nee, geen garantie" Even stil.. "Welke iPhone wou u?" Ik: 16 gig zwart. "Oke, ik zal er een stikker opplakken, kan u morgen hem oppikken.". Yay! Toch voor elkaar gekregen dus :)

Mochten ze hem nou morgenmiddag alsnog hebben verkocht, gaan er mensen sneuvelen. Afspraak is afspraak! :D

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 30-04 11:33

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Scrummie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:17:
De BC in Almelo heeft er 10 gekregen hoorde ik toen ik vanmiddag belde. Nogmaals gevraagd naar de lijst die er was.. hoor ik op de achtergrond een schreeuw "Alles is gereserveerd! Niets meer aannemen!". Dus ik zeg: Oke, maar zaterdag heb ik gebeld en zou ik op die lijst gezet worden. "Oh, ff kijken dan.. Ja daar staat u inderdaad." Ik: Dus ik heb garantie dat ik morgen middag kan komen een iPhone mee kan nemen? "Nee, geen garantie" Even stil.. "Welke iPhone wou u?" Ik: 16 gig zwart. "Oke, ik zal er een stikker opplakken, kan u morgen hem oppikken.". Yay! Toch voor elkaar gekregen dus :)

Mochten ze hem nou morgenmiddag alsnog hebben verkocht, gaan er mensen sneuvelen. Afspraak is afspraak! :D
Voor het lullige zou ik die situatie wel mee willen maken. Ik ga ff de BC in Almelo bellen morgen :+

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Scrummie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:17:

mazzelpik, ik moet morgen in de rij gaan staan bij de T-mobile shop (naja, je moet even doorbijten). Hoop dat het flink gaat regenen, dan heb ik minder concurrentie :)

Tjielp... een vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ken dat. Met dit weer zijn minder mensen geneigd te gaan kamperen voor die deur. Wat zal een goede tijd zijn? Ik denk zelf dat ik er om 8.30 uur wil staan, 9.30 uur gaat die deur open...

Stel dat de 16GB op is, nemen jullie dan een 8GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
zo ik heb net bc opgebeld en ze hebben de witte iphone klaarliggen voor morgen om 9:30u
ow yea:p (edit)met mijn naam erop zolang ik maar voor 10u aanwezig zou zijn kon ik hem hebben(edit)

wou het effe kwijt:p dadenlijk lekker uit en na het uitgaan effe de iphone ophalen:p
weetje in maastricht zitten nu sinds 1 maand 2 bc shops 500meter naast elkaar en daartussen de t-m shop

[ Voor 13% gewijzigd door alsditookniet op 10-07-2008 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01 11:34
Smarty77 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:48:
[...]

Kon dat maar in iedere winkel!!! Dan was ik ook van een iphone verzekerd... maar helaas dit kan alleen op het moment van afsluiten... en wil je dus een iphone direct dan zul je dus bij een T-MOBILE shop moeten gaan wachten!!! :-(

Lost en found kan dus zowel in de shop als via de telefoon!!! peterrrrr kun je dit misschien bevestigen??

Dit heb ik begrepen, andere mensen die andere dingen hebben begrepen??????
L&F gaat enkel via de shop.

Nieuwe voorraad wordt volgende week uitgeleverd.

Prijzen bij 1-jaar liggen rond de 800-900 euro voor een flex/relax abbo(t-mobile wilt enkel 2-jarige abbos afsluiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:14
Anoniem: 97369 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:39:
Ik ken dat. Met dit weer zijn minder mensen geneigd te gaan kamperen voor die deur. Wat zal een goede tijd zijn? Ik denk zelf dat ik er om 8.30 uur wil staan, 9.30 uur gaat die deur open...

Stel dat de 16GB op is, nemen jullie dan een 8GB?
Ik ga niet voor de 8GB. Daar ga ik later spijt van krijgen. Wit of zwart maakt me niet uit. Wat hebben jullie allemaal mooie toezeggingen van de BC. Ik heb daar ook gereserveerd maar ze leggen er niet een voor mij weg. Ze hebben er 6, van elke uitvoering twee. Gewoon zorgen dat ik er om 9.30 ben en dan gaan ze eerst de reserveringen af van de personen die dan aanwezig zijn. Maar ja, ik ben volgens mij nummertje 8 dus de kans is klein dat ik morgen een Iphone heb. Wat dat betreft is het voor mij wel gunstig dat ze de Iphones niet wegleggen voor de eerste zes van de lijst. Dan zou ik er sowieso buiten vallen. We gaan het wel zien morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267338

peterrr met alle respect, hoe weet je dit? De laatste cijfers van je klopten volgens mij achteraf ook niet; weet je zeker dat je bron ok is? (of ben je dat zelf ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linksys2006
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-04 10:39
Net gebeld door BC :)

Ze gaven netjes aan dat er morgen een Iphone klaar lag voor me, en die kan ik morgenvroeg komen oppikken _/-\o_

de laaste, een witte iphone 16 GB. geen campen voor mij morgenvoreg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01 11:34
Anoniem: 267338 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:49:
peterrr met alle respect, hoe weet je dit? De laatste cijfers van je klopten volgens mij achteraf ook niet; weet je zeker dat je bron ok is? (of ben je dat zelf ;) )
zie een paar posts terug..
tevens beweerde iemand dat NL er maar 7000x zou krijgen.
als jullie de simpele som maken: belcompany, tph, mm & saturn en t-mobile shops kom je al aan de 10000.
Ook kan ik jullie vertellen dat het contract zeker geen 5 jaar is, maar 1 jaar (waardeloze website iphonemedia.nl).

Voor de mensen die vanavond naar Rotterdam afreizen, succes! Het is er al erg druk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

peterrrr schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:59:
[...]

Ook kan ik jullie vertellen dat het contract zeker geen 5 jaar is, maar 1 jaar (waardeloze website iphonemedia.nl).

Voor de mensen die vanavond naar Rotterdam afreizen, succes! Het is er al erg druk!!
Ik zou dat soort geruchten niet te hard ontkennen. Kan net wat mensen over de streep trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250885

Ik hoor net op de radio dat er al 200 mensen in de rij staan. Er zijn extra agenten ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Tjeeeessss ik baal als een stekker...

Ben voor de zekerheid naar de t-mob shop gegaan of ze zoals de service desk mij vertelde idd de lost en found procedure gingen starten.... NOPE dus... Ze wisten nog steeds niet of ze dit wel mochten doen en hoe ze dit moesten doen!! Ik zei ik heb een aantekening laten maken bij mijn t-mobile gegevens... Ja maar dat is via het andere verkoop kanaal gegaan (telefoon) en het werkt bij ons anders...

Ik zei ik ben hier toch bij t-mobile... ja blablabla gescheiden verkoopkanalen blablabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250885 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:05:
Ik hoor net op de radio dat er al 200 mensen in de rij staan. Er zijn extra agenten ingezet.
300 inmiddels lees ik bij de iPhoneclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165792

Ik ga morgen rond een uur of 9 voor de T-mobile shop in Goes (Zeeland) staan, ik verwacht eigenlijk wel dat ik er dan één moet kunnen bemachtigen, heb hier nog nooit mensen massaal voor een winkel zien wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Anoniem: 61137 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:09:
[...]

300 inmiddels lees ik bij de iPhoneclub.
Wat een hype al niet met mensen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:41
linksys2006 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:51:
Net gebeld door BC :)

Ze gaven netjes aan dat er morgen een Iphone klaar lag voor me, en die kan ik morgenvroeg komen oppikken _/-\o_

de laaste, een witte iphone 16 GB. geen campen voor mij morgenvoreg :9
Ook netjes gebeld door de BC. Ik ben voor de 8 gig gegaan, dat is echt ruim voldoende voor mij. _/-\o_
Moet ik toch vaarwel zeggen tegen mijn trouwe HTC Touch! :'(

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Tja het is ook de grap van T-Mobile om iedereen naar 1 enkele winkel in Nederland te sturen voor een nachtverkoop. Natuurlijk kan T-Mobile Nederland niet voor elke shop een vergunning regelen maar ik denk dat als ze het vrijgelaten hadden, dat er dan wel meer T-Mobile shops vanacht open waren geweest. Dit is puur om morgen alle kranten erover te laten schrijven, lekker iedereen naar dezelfde winkel sturen, niet zo gek dat het daar een gekkenhuis is straks. Als er 30 van de 80 winkels open waren vanacht dan was het in die R'damse shop lang niet zo'n groot gekkenhuis gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_VooDooMen_ schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:17:
[...]

Ook netjes gebeld door de BC. Ik ben voor de 8 gig gegaan, dat is echt ruim voldoende voor mij. _/-\o_
Moet ik toch vaarwel zeggen tegen mijn trouwe HTC Touch! :'(
Jij ook maar 8GB? Ik twijfel echt enorm nog hoor. Ik ga toch echt proberen morgenochtend een 16GB te scoren. 8GB heb ik nu ook in mijn iPod nano, maar 16GB is net even iets prettiger. Je moet er toch 2 jaar mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197583

Mischien leuk om te lezen? Las het vanavond in de krant en dacht dat het wel leuk was om julie er even van op de hoogte te stellen :)

http://weblogs2.nrc.nl/he...apple-iphone-3g/#more-396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:42
T-Mobile :(

Vandaag in het dorp even langs gegaan na werk om te vragen hoeveel toestellen ze binnen hadden gekregen, om te zien of het zin had om in de rij te gaan staan. 'Dat weet ik niet.' 'Maar je hebt ze toch al binnen?' 'Nee.' 'Hoe kan dat dan, je krijgt ze toch niet morgen om 9:30?' 'Dat weet ik niet.' 'Dank voor je hulp [eikel].'

Aan de overkant van het plein zat een Phone House. Ik schatte mijn kansen laag in, maar ik ben toch even binnengelopen. 'Verkopen jullie morgen de iPhone?' 'Ja.' 'Kan ik er eentje reserveren?' 'Eigenlijk niet. Maar je wil er eentje hebben?' 'Ik wil er eentje hebben.' 'Nou, ok.' 'Een 16Gb wit graag.' 'Ok, daar heb ik er twee van.' 'Echt waar?' 'Even kijken.' [loopt naar achteren en komt met een shrinkwrapped iPhone in wit terug] 'Ja hoor.' Ík probeer niet te kwijlen, laat mijn naam noteren, hij legt hem weg voor me en ik spreek af dat ik hem morgen om 9:30 ophaal ;)

Phone House _/-\o_

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Hehe ik kan die van mij morgen ochtend ophalen 16GB zwart :) Maar lees ik nou ook dat je andere abos erbij kan nemen?

[ Voor 32% gewijzigd door cool0 op 10-07-2008 20:33 ]

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:41
Anoniem: 97369 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:30:
[...]

Jij ook maar 8GB? Ik twijfel echt enorm nog hoor. Ik ga toch echt proberen morgenochtend een 16GB te scoren. 8GB heb ik nu ook in mijn iPod nano, maar 16GB is net even iets prettiger. Je moet er toch 2 jaar mee doen.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik heb geen iPod en loop nu met een HTC Touch met 256 MB geheugen, dus ik ben helemaal niks gewend! En met deze kijk heb ik voor de 8 GB gekozen.

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Smarty77 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:07:
Tjeeeessss ik baal als een stekker...

Ben voor de zekerheid naar de t-mob shop gegaan of ze zoals de service desk mij vertelde idd de lost en found procedure gingen starten.... NOPE dus... Ze wisten nog steeds niet of ze dit wel mochten doen en hoe ze dit moesten doen!! Ik zei ik heb een aantekening laten maken bij mijn t-mobile gegevens... Ja maar dat is via het andere verkoop kanaal gegaan (telefoon) en het werkt bij ons anders...

Ik zei ik ben hier toch bij t-mobile... ja blablabla gescheiden verkoopkanalen blablabla
Mij is het overigens niet gelukt, heb weer 20mins met die lui aan de lijn gehangen. De persoon aan de lijn heeft 10mins met een andere afdeling aan de lijn gehangen omdat hij het wel een mooi idee vond van me, maar hij kreeg het helaas niet voor elkaar.

Ik denk dat ik dus maar een nieuw contract ga aanvragen, 10x E30,- (oude contract) + E180,- iPhone kosten is altijd nog minder dan een losse iPhone kopen. Daarbij heb ik dan wel alle voordelen van het iPhone contract zoals 3g, Visual Voicemail etc.

Nu maar hopen dat BC Schagen nog wat van zich laat horen, ik stond vanmiddag 8e op de lijst, en hij zou bellen wanneer hij ze binnenkreeg. Heb nog niets mogen vernemen though.

Even sidenote, mijn huidige phone is brak en ik heb dus daadwerkelijk een nieuwe phone nodig. Ook om die reden wil ik dus per se een iPhone, anders had ik idd nog wel 10 maandjes kunnen wachten.

[ Voor 7% gewijzigd door FailFr8er op 10-07-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Het is ook maar de vraag wat je er mee wil doen. Ga je hem ook gebruiken voor je muziek dan is 16GB zo vol natuurlijk. Als het je weer meer gaat om series heb je aan 8GB ook wel genoeg, omdat je toch niet 3 seizoenen tegelijk erop hoeft te zetten. Persoonlijk zou ik aan 8GB meer dan genoeg hebben, mp3's daar heb ik een mp3-speler voor (het argument dat de iPhone ook een iPod is betekent voor mij inderdaad niet zoveel ;)).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Red Nalie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:37:
[...]

Mij is het overigens niet gelukt, heb weer 20mins met die lui aan de lijn gehangen. De persoon aan de lijn heeft 10mins met een andere afdeling aan de lijn gehangen omdat hij het wel een mooi idee vond van me, maar hij kreeg het helaas niet voor elkaar.
Deze constructie wordt of werd zelfs door TM-medewerkers geadviseerd aan de telefoon. Ook mij werd geadviseerd om van lost&stolen gebruik te maken. Zoals ik al eerder zei, lijkt me zo ook lucratief voor T-Mobile. O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 61137 op 10-07-2008 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180023

oeps, onterecht.

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 180023 op 10-07-2008 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59576

idd... ik wilde net ook even kijken hoe veel ik ongeveer bel en sms per maand, om zo te kijken welk abo ik t best bij de Iphone kan nemen... maar TM website is helaas offline tot 12 uur vanavond :X

edit: noujah, er werd iets gezegd over het offline zijn van de TM website dus :+

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 59576 op 10-07-2008 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Anoniem: 61137 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:44:
[...]

Deze constructie wordt of werd zelfs door TM-medewerkers geadviseerd aan de telefoon. Ook mij werd geadviseerd om van lost&stolen gebruik te maken. Zoals ik al eerder zei, lijkt me zo ook lucratief voor T-Mobile. O-)
Maar hoelang moet jij nog dan? Anders probeer ik het morgen gewoon nog een keer als ik niets hoor van BC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
peterrrr schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:45:
[...]

L&F gaat enkel via de shop.

Nieuwe voorraad wordt volgende week uitgeleverd.

Prijzen bij 1-jaar liggen rond de 800-900 euro voor een flex/relax abbo(t-mobile wilt enkel 2-jarige abbos afsluiten)
Peterrrrr heb je mijn reactie gelezen... ben naar de shop geweest en ze willen er niet aan meewerken!!??? Hoe is dit nou mogelijk? Ze kunnen toch ook zeggen als ik morgen 1 van de gelukkigen ben dat ze dan afspreken om later die dag als het rustig is de lost en found procedure te gaan volgen... Ze wisten in ZWOLLE ook niet of het uberhaubt wel mocht.

Ik had zo gevraagd vorige week donderdag of ze het voor vrijdag willen gaan navragen... vind het erg knullig overkomen.

Hoe moet ik dit volgens jou aanpakken? Kun je me ff mailen smarty-77 at hetemail punt kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:45
jzn21 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:12:
Ik liep vandaag langs A-mac Amersfoort en kon het niet laten om even naar de iPhone te vragen. De verkoper zei dat de officiële inschrijving net gestart was: ik heb me op de lijst gezet en ben nu de 10e. Ik moest 50 euro aanbetalen en ze konden me met zekerheid zeggen dat ze hem (iPhone black, 16 GB) 48 uur zouden vasthouden. Ben ik even blij! Ik moet 11 juli tot half 5 werken en kan geen vrij krijgen...
Ik ben net ook een langsgeweest. Lijst is naar zeggen gegroeid tot 60. Ik heb me er maar op laten zetten. You never know... jzn21 post hier even als je em hebt. Dan weet ik hoe snel het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232205

Al die verwarring betreft de lost & stolen regeling bewijst maar weer eens hoe ad hoc dit allemaal geregeld is bij T-Mobile. Ik heb vanmiddag ook een vrouwtje aan de lijn gehad waar, na doorverbinden, mij werd verzekerd dat ik gebruik kan maken van een lost & stolen regeling. Wel was dit een uitzondering (Yeah right, net of een log bedrijf als Tmobile uitzonderingen kan maken)!
Nu lees ik echter dat de medewerkers in de fysieke winkel weer minder goed zijn ingelicht waardoor de kans dat ik morgen met een iPhone loop naar een nulpunt daalt. Hoop dat Tmobile haar medewerkers binnenkort toch een stuk beter in zal lichten(wat weer in het voordeel van de consument zal zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Red Nalie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:50:
[...]

Maar hoelang moet jij nog dan? Anders probeer ik het morgen gewoon nog een keer als ik niets hoor van BC :P
Zes maanden.... L&F kan overigens alleen via de telefoon dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197583

Ik ben net gebeld door tph. Mijn 8gig ligt klaar. Ze houden hem 1 dag voor me appart:p. Stond overigens 1e op de lijst met maar 8 te verkopen phones. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Anoniem: 232205 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:53:
Al die verwarring betreft de lost & stolen regeling bewijst maar weer eens hoe ad hoc dit allemaal geregeld is bij T-Mobile. Ik heb vanmiddag ook een vrouwtje aan de lijn gehad waar, na doorverbinden, mij werd verzekerd dat ik gebruik kan maken van een lost & stolen regeling. Wel was dit een uitzondering (Yeah right, net of een log bedrijf als Tmobile uitzonderingen kan maken)!
Nu lees ik echter dat de medewerkers in de fysieke winkel weer minder goed zijn ingelicht waardoor de kans dat ik morgen met een iPhone loop naar een nulpunt daalt. Hoop dat Tmobile haar medewerkers binnenkort toch een stuk beter in zal lichten(wat weer in het voordeel van de consument zal zijn).
Ibrahimovic24
Naar welke shop ga jij morgen dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:53:
[...]

Zes maanden.... L&F kan overigens alleen via de telefoon dacht ik?
Moet ook in de winkel kunnen. Dat werd mij in elk geval verteld toen ik mijn huidige abonnement afsloot.

@Smarty77

Naar de Tmobile winkel in Den Haag centrum. Ik ben alleen bang dat die verkopers daar alleen kunnen wat hen verteld is.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 232205 op 10-07-2008 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Anoniem: 232205 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:56:
[...]

Moet ook in de winkel kunnen. Dat werd mij in elk geval verteld toen ik mijn huidige abonnement afsloot.

@Smarty77

Naar de Tmobile winkel in Den Haag centrum. Ik ben alleen bang dat die verkopers daar alleen kunnen wat hen verteld is.
Ik ben vandaag dus al gegaan om te voorkomen dat ik morgen voor Jan L*L vanaf 6 uur sta te wachten! Dit is dus maar goed ook ze hadden me dus zonder pardon dus naar huis gestuurd ZONDER iphone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Smarty77

Ik had jouw bericht inderdaad gelezen en dat inspireerde mij dus om ook een bericht te plaatsen:-)
Anyway, ik ben ook niet van plan om in de rij te gaan staan daar morgen. Ik fiets rond 9.30 uur even langs (woon in de buurt) en ga sowieso even polsen hoe het allemaal zit. Wie weet dat ze morgen toch wat meer weten aangezien vanaf morgen ook pas de prijzen bekend zijn wanneer een abonnement wordt verlengd met flex, relax etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-03 20:17
Ben enigzins benieuwd of er ook meer mensen naar de TMobile in sneek gaan morgenvroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De 500 zou al gepasseerd zijn....

Afbeeldingslocatie: http://forum.onemorething.nl/album_pic.php?pic_id=21694

Afbeeldingslocatie: http://forum.onemorething.nl/album_pic.php?pic_id=21693

Bron

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 61137 op 10-07-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180023

mijn god

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

omfg en dat al om half 10

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 17:03
offtopic:
is het niet tijd voor een deeltje nr 3?

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gavro schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 21:39:
offtopic:
is het niet tijd voor een deeltje nr 3?
offtopic:
Deden we vroeger wel wegens technische beperkingen. Tegenwoordig zit er niet echt een maximum aan, ligt er aan hoe het topic loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Het is wel leuk om te volgen, die iPhone-gekte. :) Echt jammer dat we hier in België nog zo'n hoge kosten moeten betalen voor het toestel zelf bij een abonnement. Met voorwaarden als in Nederland had ik nu misschien ook ergens staan aanschuiven/vandaag alle winkels afgelopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

Nu daar!

Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/forum/attachments/f1/iphoneclub/f2/nieuws/2565d1215719075-live-de-voordeur-t-mobile-photo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

550 man nu

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 160183 op 10-07-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
Upload 'm even ergens anders, dit gaat niet werken.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Anoniem: 61137 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 21:40:
[...]

offtopic:
Deden we vroeger wel wegens technische beperkingen. Tegenwoordig zit er niet echt een maximum aan, ligt er aan hoe het topic loopt.
offtopic:
het zoeken wordt nog altijd wel een stuk makkelijker bij kleinere topics, vind ik persoonlijk. Vind ze nu al groot, "staat in deel x" zegt iemand dan en dan weet je nog niks ;).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-04 15:18
vannochtend gebelt door de bel company, of ik mijn reservering nog door wilde laten gaan morgen, ik zeg ja hoeveel heeft u er, hij keek ff en zegt er komen een paar binnen , de witte graag, weet ik nu zeker dat ik er morgen 1 heb. Jawor bel anders ff eind van de dag dan zijn ze uitgepakt en weet ik hoeveel ik er heb.

Ben 5uur langs gegaan mijn van bankpas en ID copie gemaakt de witte werd apart gelegd en heb morgen 100% zeker een iphone :D thanks BC _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250885

Kan je alles nog live volgen op T-Mobile? Ik zie nergens een linkje staan namelijk maar het werd vanmiddag wel aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264074

Punksmurf schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 21:49:
[...]

offtopic:
het zoeken wordt nog altijd wel een stuk makkelijker bij kleinere topics, vind ik persoonlijk. Vind ze nu al groot, "staat in deel x" zegt iemand dan en dan weet je nog niks ;).
/offtopic\
Het is beter alles in 1 topic te hebben, dan hoef je maar 1x de quicksearch te gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
Anoniem: 250885 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 21:50:
Kan je alles nog live volgen op T-Mobile? Ik zie nergens een linkje staan namelijk maar het werd vanmiddag wel aangegeven.
Volgens mijn informatie is dat vanaf 23:00 uur. Nog even wachten dus.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:58
biedt de belcompany ze nou simlock vrij aan?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-04 13:31
Kwartjuh schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 21:53:
biedt de belcompany ze nou simlock vrij aan?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Anoniem: 250885 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 21:50:
Viel me ook op dat er niet meer expliciet staat dat er vanaf 0:00 ook verkocht zou worden via de webshop, is dat van de baan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Haha, t-mobile.nl verwijst ook gewoon doodleuk door naar hun iPhone pagina.

Probeer maar 's bij de normale site te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Serenity schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:00:

Eerder stond er op de site dat de t-mobile site "in onderhoud" is.. Toen kon je ook alleen maar op het iphone gedeelte komen...

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E in bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267338

Serenity schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:00:

het moet niet gekker worden allemaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 10:06

duderuud

Sliden is koel

IS er geen stream van de wachtrij in R'dam? Ik heb wel zin in wat leedvermaak ;)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04 11:29

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.