[iPhone] Provider & Abonnementen - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 37.456 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:54
Gezien de behoefte waarmee T-Mobile de Iphone 3GS probeert “kwijt te raken”, een vraagje uit nieuwsgierigheid:
Heeft iemand al geprobeerd (of gevraagd) om zijn contract te verlengen met een Iphone 3GS i.c.m. een 1-jarig contract i.p.v. een 2-jarig contract? En zo ja wat waren de kosten in dat geval? (abbo, toestel, W&W etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verdorie. Wilde een iphone via t for telecom kopen, mooi aanbod. Maar dus niet met verlenging. Zodra je wil verlengen moet je dus flink , heel flink, bij betalen.

Nu dus huidige contract opzeggen, nummer kwijt raken, en dan nieuw abbo afsluiten. Krijg er beetje genoeg van. Zodra andere hobbys zijn betaald rijd ik maar naar Belgie denk ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Capo op 09-02-2010 11:59 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raddraaier
  • Laatst online: 25-04 19:33
Strikie schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:28:
Idd omdat ze het alleenrecht kwijtraken . Mocht iemand interesse hebben in een iphone lijkt mij dit het juiste moment :) En die 4GS zal waarschijnlijk pas in juli komen, en zoals velen weten word een release date ook vaak opgeschoven.
Vind nou niet echt dat T-Mobile haar alleenrecht op de iPhone maximaal heeft uitgebuit. Volgens mij zelfs eerder dat spul gesubsidieerd om nieuwe klanten te winnen. Denk dus ook niet dat als andere providers de iPhone mogen verkopen de prijs zal dalen (eerder stijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-04 21:40
Waarschijnlijk gaan KPN en Vodafone de abonnementsprijs hoger houden dan T-mobile deze heeft.
Reden? Omdat er op internet veel te veel (slechte) verhalen de ronde doen over de 3G dekking van T-Mobile in vergelijking met KPN/Vodafone**. Dus zullen ze daarvan profiteren, omdat ze weten dat een aantal klanten wel extra gaan betalen om toch bij KPN of Vodafone te komen. Ik denk zelf dus dat T-mobile wel voor een lange tijd de goedkoopste zal blijven qua abonnement.

** Vodafone is laatste maanden wel aan het sukkelen met hun netwerk, dus dat gaat daar ook niet echt helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Zucht mijn iPhone nog niet binnen, ze hebben problemen met levering :( Gelukkig heb ik zelf ook op de zakelijke afdeling gewerkt dus kon via de manager los peuteren dat ik hem deze week nog binnen heb. Let's hope so! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 10:30

Strikie

Athletics

Anoniem: 51543 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 08:34:
Zucht mijn iPhone nog niet binnen, ze hebben problemen met levering :( Gelukkig heb ik zelf ook op de zakelijke afdeling gewerkt dus kon via de manager los peuteren dat ik hem deze week nog binnen heb. Let's hope so! :)
Mij werkt verteld dat de iphone binnen een week binnen zou zijn. Wanneer heb jij hem besteld?

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Strikie schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:00:
[...]

Mij werkt verteld dat de iphone binnen een week binnen zou zijn. Wanneer heb jij hem besteld?
*edit
OH MIJN GOD! NEED KOFFIE! las je vraag heel anders.

Ik heb hem de 27ste besteld.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 51543 op 10-02-2010 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Capo schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:58:
Verdorie. Wilde een iphone via t for telecom kopen, mooi aanbod. Maar dus niet met verlenging. Zodra je wil verlengen moet je dus flink , heel flink, bij betalen.

Nu dus huidige contract opzeggen, nummer kwijt raken, en dan nieuw abbo afsluiten. Krijg er beetje genoeg van. Zodra andere hobbys zijn betaald rijd ik maar naar Belgie denk ik.
Is overstappen naar een goedkoop simonly pakket van Ben geen idee. Dat is per maand opzegbaar, dus met een beetje mazzel kan je het nummer meenemen, en na verloop van een maand of wat weer een nieuw abbo nemen met een iphone.

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-04 21:36

fritske23

Echte naam Rob

Hallo, ik zit er aan te denken om bij mijn nieuwe abonnement de iphone te pakken, de 3gs. Maar nu komt in de zomer als het goed is de 4gs uit. Is er in de zomer dan een optie om dan de 4gs te krijgen met misschien een verlenging van het contract wat ik nu afsluit? Want anders zit ik over 4 maanden met een oud toestel.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

fritske23 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:44:
Hallo, ik zit er aan te denken om bij mijn nieuwe abonnement de iphone te pakken, de 3gs. Maar nu komt in de zomer als het goed is de 4gs uit. Is er in de zomer dan een optie om dan de 4gs te krijgen met misschien een verlenging van het contract wat ik nu afsluit? Want anders zit ik over 4 maanden met een oud toestel.
Lees de reactie boven je eens :)

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-04 21:36

fritske23

Echte naam Rob

Good Fella schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:53:
[...]

Lees de reactie boven je eens :)
niet echt :), maar ik wel eigenlijk nu ook een 3Gs..

• Chiron
  • Laatst online: 02-05 16:25

Chiron

Moderator Discord
Hm werd gisteren voor de 3e keer gebeld, ondanks dat ik bij het 2e belletje al had aangegeven geen interesse te hebben, en mijn nummer zou uit hun belregister worden gehaald. Mooi niet dus, die telemarketeer ging rustig door met proberen te verkopen :(

Maar ik heb helemaal geen zin om tot 2012 met een nu al verouderde 3gs te gaan lopen, die dan 3 jaar op de markt is. M'n 3g bevalt tot nu toe nog prima, en ik kijk van de zomer als mijn abonnement afloopt wel wat ik ga doen. Gezien het gare bereik van het T-Mobile netwerk denk ik er sterk over om te verkassen naar Vodafone of KPN, nog even los van het feit dat ik helemaal nog niet weet of mn volgende wel een iphone wordt. Als het een iphone wordt, dan wordt het sowieso een opvolger (4G?) van de 3gs.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Raddraaier
fritske23 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:44:
Dat kan niet als je een toestel via een provider wil kopen. Ik zat vorige maand ook met dat dilemma en overwoog een 1-jarig abonnement te nemen met een HTC HD2. Omdat mijn huidige abonnement 1-maart afloopt kan ik theoretisch al op 1-november dit jaar een contractverlenging aanvragen. Maar omdat de aanbieding bij T-Mobile zo scherp was (zie mijn vorige bericht) heb ik meteen een 3GS genomen.

Wat je eventueel wel kan doen is een lost and stolen procedure aanvragen. Maar daar betaal je E 70,- voor en dan plakken ze gewoon weer 24 maanden aan je abonnement vast. Dan loopt je abonnement, als je nu een 3GS en in zeg juli/augustus een 4G (of 3GS+) neemt, door tot eind 2013/begin 2014 of zo 8)7

En nog iets. Als je een maandje de 3GS hebt en het dan voor een tijdje moet doen met de 3G dan vreet je jezelf echt letterlijk op. De 3G is traaaaaaaaggggg! Bijvoorbeeld dit filmpje, de 3GS start bijna 3x zo snel op als de 3G: http://www.youtube.com/watch?v=HtWd312PMfs En met het spelletje Spartacus klagen alle 3G'ers over haperen tijdens het spel, ik heb er met mijn 3GS totaal geen last van. :*)

[ Voor 1% gewijzigd door Raddraaier op 11-02-2010 17:47 . Reden: Andere woordkeuze laatste zin. ]

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Justawitte schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:05:
[...]

Is overstappen naar een goedkoop simonly pakket van Ben geen idee. Dat is per maand opzegbaar, dus met een beetje mazzel kan je het nummer meenemen, en na verloop van een maand of wat weer een nieuw abbo nemen met een iphone.
Die tip kreeg ik inderdaad ook van iemand, is misschien nog een optie idd. Anders maar eens een nieuw nummer na al die jaren.. frisse start :+

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:01
Hallo,

Op dit moment heb ik een 2 jarig abonnement lopen bij T-Mobile, namelijk:

- 150 belminuten p/m
- 1000 smsjes p/m
- web & walk plus
Telefoon: HTC Touch Diamond II
Ik mag dit abonnement over anderhalf jaar weer verlengen.

Nu wil ik graag een nieuw abonnement afsluiten bij T-Mobile, namelijk het I-150 pakket.
De bedoeling is dat ik mijn huidig abonnement wil gebruiken met Mn I-Phone. Dus wil geen "actief" gebruik
gaan maken van het I-150 pakket.

Nu mijn vraag:

Gaat dit problemen opleveren? Kan ik alle opties van mijn I-Phone wel benutten? En het belangrijkste, kan ik wel gewoon blijven internetten zonder dat ik extra kosten ga maken?

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is :)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
@hierboven:

Volgens mij heb je dan geen visual voicemail (maar dat weet ik niet zeker), en de gedocumenteerde internet download snelheid ligt lager (2Mb iphone vs 1Mb wnwplus). Verder kan ik zo snel niks verzinnen.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raddraaier
Ryan_ schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:30:
Hallo,

Op dit moment heb ik een 2 jarig abonnement lopen bij T-Mobile, namelijk:

- 150 belminuten p/m
- 1000 smsjes p/m
- web & walk plus
Telefoon: HTC Touch Diamond II
Ik mag dit abonnement over anderhalf jaar weer verlengen.

Nu wil ik graag een nieuw abonnement afsluiten bij T-Mobile, namelijk het I-150 pakket.
De bedoeling is dat ik mijn huidig abonnement wil gebruiken met Mn I-Phone. Dus wil geen "actief" gebruik
gaan maken van het I-150 pakket.

Nu mijn vraag:

Gaat dit problemen opleveren? Kan ik alle opties van mijn I-Phone wel benutten? En het belangrijkste, kan ik wel gewoon blijven internetten zonder dat ik extra kosten ga maken?

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is :)

Alvast bedankt.
Koop dan een losse iPhone uit Belgie en verkoop je Diamond 2. Jouw idee kost 24 x € 29,95 + € 99,95 + € 26,25 = € 845,-. Een iPhone 3GS 16GB uit Belgie schijnt € 575,- te kosten (geen ervaring mee). Scheelt je € 270,- voor een abonnement dat je toch niet gaat gebruiken. Een iPhone is verder gewoon een telefoon, geen monster of hyperapparaat. Als je een dataplan hebt dan gaat internetten gewoon via dat dataplan, zonder extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:01
Bedankt voor jullie antwoorden.
Raddraaier schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:23:
[...]

Koop dan een losse iPhone uit Belgie en verkoop je Diamond 2. Jouw idee kost 24 x € 29,95 + € 99,95 + € 26,25 = € 845,-. Een iPhone 3GS 16GB uit Belgie schijnt € 575,- te kosten (geen ervaring mee). Scheelt je € 270,- voor een abonnement dat je toch niet gaat gebruiken. Een iPhone is verder gewoon een telefoon, geen monster of hyperapparaat. Als je een dataplan hebt dan gaat internetten gewoon via dat dataplan, zonder extra kosten.
Dit heb ik overwogen, maar ik ben ook maar een arme student ;)
Ik verspreid het bedrag dan liever over 2 jaar. Mijn persoonlijke voorkeur.

Maar als ik het dus goed begrijp zitten er verder geen grote nadelen aan :)
Het ging mij er meer om dat ik geen extra kosten zou maken buiten mijn huidige bundel om.

Kan ik overigens wel mijn huidige SIM kaart (van T-Mobile) gebruiken in de I-Phone zonder dat
de I-Phone SIM Block vrij moet worden gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zucht, nog steeds mijn iPhone niet binnen...

Dat word vast volgende week, de site http://www.aflevertijd.nl/ weet ook niks over mijn order. Verschrikkelijk van T-Mobile, dat ze hun afspraken niet na komen. Helaas hebben ze het voordeel dat ze op het moment de enigste zijn die de iPhone leveren. En volgens mij het gevoel hebben we doen lekker wat we willen.

/rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:31
Anoniem: 51543 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 08:34:
Zoals iedereen moet ook jij helaas wachten. Mij werd er ook beloofd met een week binnen. Ik kreeg de Iphone precies 15 dagen later. (besteld 13-01 en werd geleverd op 28-01) Op 20-01 bestelde een kennis van mij ook een iphone en die kreeg het geleverd op 29-01.
Blijkbaar is de levertijden van de Iphone weer +/- 3 a 4 weken of misschien wel langer.
Anoniem: 51543 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 10:04:
Zucht, nog steeds mijn iPhone niet binnen...

Dat word vast volgende week, de site http://www.aflevertijd.nl/ weet ook niks over mijn order. Verschrikkelijk van T-Mobile, dat ze hun afspraken niet na komen. Helaas hebben ze het voordeel dat ze op het moment de enigste zijn die de iPhone leveren. En volgens mij het gevoel hebben we doen lekker wat we willen.
/rant
Dan heeft T-mobile je order nog niet eens verwerkt. T-mobile loopt nml achter met het verwerken van orders. En als dat eindelijk verwerkt is. Dan wordt het ook later met het leveren via amp (koerier) Bij konden pas een week later leveren, omdat het zo druk bij hun ook was.

[ Voor 35% gewijzigd door pinokkia op 13-02-2010 11:02 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pinokkia schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 10:57:
Zoals iedereen moet ook jij helaas wachten.
Mijn punt was dat als T-Mobile beloofd iets te doen binnen een week, en ze dat blijven volhouden en vervolgens de belofte niet waar maken, ik dit geen goede zaak vind. Daar sloegen mijn posts op, het niet nakomen van beloften. Als ze tegen mij hadden gezegd meneer u krijgt de telefoon over 4 weken, zou ik het helemaal niet erg hebben gevonden. Het was me ook wel duidelijk dat ik de telefoon niet binnen een uur in mijn handen zou hebben ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 51543 op 13-02-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Anoniem: 51543 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:08:
[...]

Mijn punt was dat als T-Mobile beloofd iets te doen binnen een week, en ze dat blijven volhouden en vervolgens de belofte niet waar maken, ik dit geen goede zaak vind. Daar sloegen mijn posts op, het niet nakomen van beloften. Als ze tegen mij hadden gezegd meneer u krijgt de telefoon over 4 weken, zou ik het helemaal niet erg hebben gevonden. Het was me ook wel duidelijk dat ik de telefoon niet binnen een uur in mijn handen zou hebben ;)
Helaas komt niet alleen voor bij T-Mobile. Het komt ook bij vodafone voor. (heb vorig jaar 2 maanden moeten wachten op een gsm) Maar zoals je op diverse fora leest. Was/is dit een bekend probleem bij T-Mobile. Toen ik bestelde. Wist ik dat het min 4 weken zou duren en dat werd bij 2 keer eerlijk verteld. (heb 4 medewerkers gesproken van T-Mobile) Maar je hebt wel gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raddraaier
Anoniem: 51543 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:08:
[...]

Er valt niets te beloven aan een verwachte levertijd, bij een verwachting ben je afhankelijk van je leveranciers. Een week levertijd moet je sowieso nooit serieus nemen, dat betekent een week voor het toestel door T-Mobile uitgeleverd wordt, een paar dagen voor de koerier (AMP) zijn systemen daarop afgesteld heeft en dan een week tussen afspraak koerier en werkelijke levering. Mijn bestelling is op woensdag 13 januari om 11:10 ontvangen, op maandag 18 januari om 18:00 bericht van de koerier (SMS + email) voor het plannen van een afleverdatum, eerst mogelijke datum: 25 januari (in totaal 9 werkdagen terwijl op het T-Mobile forum het bericht van een moderator verscheen dat de iPhone die week weer volop leverbaar was = geen wachttijd). Je poging T-Mobile in een kwaad daglicht te stellen is naar mening ongegrond en ongepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raddraaier schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:30:
Je poging T-Mobile in een kwaad daglicht te stellen is naar mening ongegrond en ongepast.
Als ik bij een klant de belofte doe om een product binnen een bepaalde tijd te leveren, ga ik niet als ik de deadline niet haal de koerier de schuld geven. "Ik had het product af binnen een week! De koerier deed er alleen langer over". Dan zeg ik sorry en geef hem een realistisch beeld van wanneer hij het product kan verwachten. Dat doet T-Mobile niet en dat neem ik ze kwalijk. Lees mijn post hierboven nogmaals :)

Als ik als zakelijke klant mijn rekeningen niet betaal op tijd sluiten ze me toch ook af? Ik hou me netjes aan de afspraken die we hebben gemaakt.

En mijn excuses voor de (in jou ogen) ongepaste poging om T-Mobile zwart te maken, wou alleen mijn ervaringen tot nu toe en mijn mening hierover delen. Zal het voortaan wel voor me houden :) Maar het is niet helemaal ongegrond ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 51543 op 13-02-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raddraaier
Anoniem: 51543 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:47:
[...]

Als ik bij een klant de belofte doe om een product binnen een bepaalde tijd te leveren, ga ik niet als ik de deadline niet haal de koerier de schuld geven. "Ik had het product af binnen een week! De koerier deed er alleen langer over". Dan zeg ik sorry en geef hem een realistisch beeld van wanneer hij het product kan verwachten. Dat doet T-Mobile niet en dat neem ik ze kwalijk. Lees mijn post hierboven nogmaals :)

Als ik als zakelijke klant mijn rekeningen niet betaal op tijd sluiten ze me toch ook af? Ik hou me netjes aan de afspraken die we hebben gemaakt.

En mijn excuses voor de (in jou ogen) ongepaste poging om T-Mobile zwart te maken, wou alleen mijn ervaringen tot nu toe en mijn mening hierover delen. Zal het voortaan wel voor me houden :) Maar het is niet helemaal ongegrond ;)
Ja? Jij denkt dat T-Mobile een loods in de Achterhoek heeft waar Chinese arbeiders die iPhones in elkaar schroeven? Een leverancier is wat anders dan een koerier. Dit is een product wat op internationale schaal wordt aangeboden, in de VS ontwikkeld en in China geassembleerd. T-Mobile heeft er totaal geen belang bij jou te laten wachten, je hebt immers zeven werkdagen de tijd om een koop op afstand te annuleren. Doe dat als je vindt dat T-Mobile haar belofte heeft geschonden. Maar bel aub niet de klantenservice plat, ik heb laatst een kwartier in de wacht gestaan om een web 'n walk abonnement toe te kunnen voegen. Als het je beurt is dan is het je beurt, niemand wordt voorgetrokken. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Laatst online: 20-02 10:30

Strikie

Athletics

Ik heb afgelopen maandag mijn iphone besteld en deze word a.s. maandag bezorgd :) Precies een week dus.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raddraaier schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:25:
[...]

Ja? Jij denkt dat T-Mobile een loods in de Achterhoek heeft waar Chinese arbeiders die iPhones in elkaar schroeven? Een leverancier is wat anders dan een koerier. Dit is een product wat op internationale schaal wordt aangeboden, in de VS ontwikkeld en in China geassembleerd.

T-Mobile heeft er totaal geen belang bij jou te laten wachten, je hebt immers zeven werkdagen de tijd om een koop op afstand te annuleren. Doe dat als je vindt dat T-Mobile haar belofte heeft geschonden.

Maar bel aub niet de klantenservice plat, ik heb laatst een kwartier in de wacht gestaan om een web 'n walk abonnement toe te kunnen voegen. Als het je beurt is dan is het je beurt, niemand wordt voorgetrokken. O+
Dank je wel voor de uitleg. Ik dacht altijd dat ze bij T-Mobile zelf een iPhone fabriek hadden en ze daar werden gemaakt! En ook dat de Kerstman bestaat! [/sarcasm]

Nogmaals het gaat er mij niet om dat ik moet wachten maar dat ze een juiste leveringstijd doorgeven. Er is namelijk een heel groot verschil tussen 1 week en 3 weken.

En met je "dan zeg je toch op" opmerking kan ik helaas niks mee :) we hebben 5 nummers lopen bij T-Mobile van het bedrijf onder een account, beetje onhandig om een daarvan bij een andere provider te hebben lopen.

Ik bel klantenservice niet plat, waar haal je dat vandaan? :P En ik vind het heel jammer voor je dat je een kwartier heb moeten wachten om iets aan je abbo toe te voegen.

Wat was die quote ook alweer? "Assumption is the mother of all..."

Tip: Lees mijn vorige post rustig door.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 51543 op 13-02-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

http://www.gsm.nl/

Valentijnsactie :+

Iphone 3GS 16GB bij i150 abonnement, alleen aansluitkosten betalen van 27 euro.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Mobyrick schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 17:22:
http://www.gsm.nl/

Valentijnsactie :+

Iphone 3GS 16GB bij i150 abonnement, alleen aansluitkosten betalen van 27 euro.
Dat scheelt toch wel €29,95 bij een nieuwe abonnement. Ik hoefde bij een 2 jarig verlenging bij relax 25 (€18,95 gehele contractsperiode betalen) niets te betalen bij de iphone 3GS 16GB. :) Maar heb gekozen voor de iphone 3GS 32GB met een bijbetaling van €119,95. Dus lekker 12 maanden €21,90 en 12 x €28,90 betalen. :)

Lees effe op internet over gsm.nl, want daar kan je problemen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik heb ook nog even gekeken naar relax maar daar moet toch wek een forse prijs worden neergeteld voor internet. Aangezien ik alleen internet en niet/nauwelijks bel of sms was dat een no go voor mij.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Mobyrick schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 18:51:
Ik heb ook nog even gekeken naar relax maar daar moet toch wek een forse prijs worden neergeteld voor internet. Aangezien ik alleen internet en niet/nauwelijks bel of sms was dat een no go voor mij.
Dat klopt inderdaad bij nieuwe klanten. Bij contractverlenging met een i-150 (24 x €29,95) moest ik €199 betalen. 7(8)7 . Terwijl ik bij relax 25 met W&W (12 x €21,90 en 12 x €28,90) voor €119,95 moest betalen voor een iphone 3GS 32GB zwart. Maar ik bel en sms nml niet zoveel. (heb tot 25-04 oude relax 100 van €12,50 in de maand) Na 12 maanden stap ik toch gewoon naar i-150. O-)

[ Voor 9% gewijzigd door pinokkia op 13-02-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-03 07:45
Hoi collega's

Ik heb al heel lang lopen twijfelen om een ipod touch aan te schaffen. Ben ik eruit (zou de 32 gb worden) zegt een maat van mij neem de iphone. 32 GB met een abonnement. Okay dat kan ik doen een i-300 abbo kost me € 119,95 en aansluitkosten van € 26,95. of de 16 GB voor € 29,95 en €26,95 aansluitkosten.

(Vindt wel raar dat er zo groot verschil zit in de prijs van de 16 en de 32 gb maar ach)

Nu lees ik weer 1 ding hier .... Dat er van de zomer een nieuwe komt? Hoe zeker is dit?

Want mijn abonnement loopt op 13 september 2010 af en ik wil echt van mijn HTC Touch Diamond af (wat een ramp ding in 4 maanden heb ik hem al 3 keer opgestuurd).

Wie weet raad, zal ik de telefoon nu bestellen of mijn planne enkele maanden uitstellen?

}:O
Thanks

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:33

geerttttt

Manisch positief

Mouse_NL schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:47:
Hoi collega's

Ik heb al heel lang lopen twijfelen om een ipod touch aan te schaffen. Ben ik eruit (zou de 32 gb worden) zegt een maat van mij neem de iphone. 32 GB met een abonnement. Okay dat kan ik doen een i-300 abbo kost me € 119,95 en aansluitkosten van € 26,95. of de 16 GB voor € 29,95 en €26,95 aansluitkosten.

(Vindt wel raar dat er zo groot verschil zit in de prijs van de 16 en de 32 gb maar ach)

Nu lees ik weer 1 ding hier .... Dat er van de zomer een nieuwe komt? Hoe zeker is dit?

Want mijn abonnement loopt op 13 september 2010 af en ik wil echt van mijn HTC Touch Diamond af (wat een ramp ding in 4 maanden heb ik hem al 3 keer opgestuurd).

Wie weet raad, zal ik de telefoon nu bestellen of mijn planne enkele maanden uitstellen?

}:O
Thanks
Ik kom ook van de touch diamond af (ben blij dat ik er vanaf ben) en heb nu net een iPhone 3GS binnen.

Er komt inderdaad wel dit jaar (rond juni) een nieuwe iPhone.. Of je die moet nemen of nu de 3GS beter kunt pakken moet je zelf beslissen.

Reden dat ik zelf de 3GS heb genomen is als volgt:
- 3GS is nu voor ongeveer 0 euro te krijgen, de nieuwe is de eerstkomende tijd ongetwijfeld 100 euro.
- Zodra de nieuwe iPhone uitkomt is hij de eerste 2 maand nog slecht beschikbaar. Dus ga uit van weken wachten en met pech deadlines die niet gehaald worden.
- Het is nog maar de vraag hoeveel beter het gaat worden, ik verwacht eigenlijk meer software updates dan hardware updates, en die kan ik dus met mijn 3gs ook krijgen :)

Maarja, als jep as in september er vanaf kunt kun je ook even de kat uit de boom kijken en t.z.t. kijken wat verstandig is. :)

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-04 19:21
T-Mobile introduceert 1-jarig iPhone abonnement.

Ben benieuwd naar wat de prijzen gaan doen...

Edit: Dit maakt trouwens die hele bel-actie wel extra extra sneu |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Dannr op 16-02-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Laatst online: 18:15
iPhone met 1 jarige abo!? http://www.t-mobile.nl/iphone/persbericht.html

Ik hoop dat hij er straks ook is voor de iPhone 4G (of hoe hij ook maar gaat heten). Ik wil best wel wat extra betalen voor een 1-jarig abo... ik wil toch elk jaar een nieuwe iPhone, maar wil wel graag bij t-mobile blijven!

edit:
Shit, te laat. :P

[ Voor 70% gewijzigd door ChrisM op 16-02-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:34

Royz

Kleurenblind!!

Lol, ben benieuwd hoe vaak dit nog wordt herhaald

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
Je kan toch nog steeds iphone met een jarige abonnement nemen met andere providers!! Alleen betaal je best veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:07

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Ik werd vorige week vrijdag benaderd door T-Mobile. Waarschijnlijk een extern call-center. Meneer had de volgende aanbieding:

- iPhone 3GS 32GB voor maar eenmalig €29,95

Ik zeg: Jaja, en wat willen jullie van mij? Hij zegt: Niets!
Waarop ik zeg: dus geen verlening?
Hij zegt: inderdaad, alleen een gratis 3GS.
Ik vraag nogmaals: Alles blijft bij het oude?
Hij: Dat klopt!

Ik zeg: Nou, doe maar dan.

Heb dus dit weekend rond gelezen op o.a. iPhoneclub.nl en dit topic doorgespit. Dus ik bel net T-Mobile:

Ik ben niet zo blij met de huidige gang van zaken. Word vorige week door jullie benaderd voor een gratis 3GS, maar blijkt dus keihard een verlening aan vast te zitten terwijl ik hier 3 keer naar heb gevraagd. Dit werd steeds negatief beantwoord.

Meneer legde mij vriendelijk uit dat dat team grote fouten heeft gemaakt en dat daar zwaar op word gelet omdat er al meer klachten waren binnengekomen.

Komt er nu dus op neer dat ik de telefoon moet weigeren bij aflevering, dan is er verder niets aan de hand.
Zodra het mogelijk is ben ik weg bij T-Mobile. Dan betaal ik liever iets meer en ga ik naar KPN toe.

If it aint fixed, it's broken.

• Kraziey
@ Bakkert:

Tuurlijk... Wat een kansloze gang van zaken daar bij T-Mobile dan. Ik was van plan om gebruik te maken van het nieuwe 1-jarige abbonement, maar na het lezen van al die verkooptroep praatjes twijfel ik echt aan T-Mobile. Ik begrijp dat ze (waarschijnlijk) een extern verkoopteam hebben ingehuurd hiervoor, maar toch.. vind het te gek voor woorden..

• Raddraaier
Dat kan wel wat vriendelijker :)

[ Voor 94% gewijzigd door Hoedje op 19-02-2010 07:33 ]

• Tjebakka

Tjebakka

Je hoeft niet te doen alsof ik achterlijk ben.

Ik houd bij zo'n marketeer ook wel in m'n achterhoofd dat zulke beslissingen zijn terug te draaien. Ten eerste geef ik alleen nog mondeling toestemming, weet dat ik altijd nog kan weigeren etc.

[ Voor 22% gewijzigd door Hoedje op 19-02-2010 07:33 ]

Anoniem: 345957

Ik heb een vraag, ik ben op het moment aan het wachten op de nieuwe iPhone, dat duurt nog wel even, het kan daarentegen geen kwaad om goed onderzoek te doen naar providers, kortingen, prijzen en kwaliteit. Ik ben namelijk een redelijke beginner m.b.t. telefonie en providers. Het zit namelijk zo:

Ik zit op het moment bij Vodaphone, dit is inmiddels mijn vierde jaar bij vodaphone (derde contract inmiddels) en die loopt binnenkort af, eind april ergens. Maargoed, ik heb veel opgezocht over mobieltjes laatste tijd, want met Samsung mobieltjes ben ik even klaar na een X aantal jaar (die software is mijn probleem geworden). Na lang tobben en vergelijken ben ik uitgekomen op een iPhone. Nu wilde ik eerst meteen een 3GS bestellen, want de iPhone is gewoon een enorme vooruitgang ten opzichte van mijn huidige mobiel (Samsung tokkie/tocco). Maar ik ken mezelf, als ik niet die 3/4 maanden extra wacht, ga ik spijt krijgen omdat er dan iets nieuwer is vlak nadat ik een mobiel heb gehaald (ik doe lang met mobieltjes als ik naar mijn omgeving kijk).

Nu heb ik vaak gelezen dat als je een iPhone i.c.m. een T-Mobile abbonement neemt, dat dit zonder gezeik gaat, met uitzondering van de leveringstijd. Geen probleem tot zover, maar ik zou graar mijn eigen nummer willen houden. Eerste waar ik aan dacht is om bij Vodaphone te blijven (contract verlengen), en dan, als de nieuwe iPhone uit is, deze los te kopen (is deze dan simlockvrij? ik neem an van wel... Ik zei al, ik ben een beginner met mobieltjes). Ik weet dat die aardig prijzig zal zijn, maar dat is geen probleem. Ik wil namelijk weten of ik dan alle opties kan gebruiken die er uit de huidige iPhone te halen valt, ik las namelijk al iets over visual voicemail die er niet in zat ofzo? is dat de enige optie die vervalt? (ik wil het dus van de huidige 3GS weten, dan ga ik er gewoon even vanuit dat dat ook met de 4G zal kunnen, omdat daar niks officieels over bekend is). Dus, even voor de duidelijkheid, als ik nu een losse 3GS zou gaan halen met mijn huidige Vodaphone abbonement, (en ik bestel dan internet voor mijn mobiel, heb ik nu niet) kan ik dan alle opties gebruiken die de iPhone biedt? Of is bellen met een iPhone een 'ander abbonement' dan andere mobieltjes? Want voor mij is alles één groot bos nu. :P

Mocht dit geen optie zijn, heb ik nog wel een vraag klaarliggen, maar anders wordt deze post wel een aardige muur van tekst voor een korte vraag als dit.

• Tjebakka

Tjebakka

Waarom wacht je sowieso niet nog even, want de iPhone komt beschikbaar bij (naar verwachting) KPN en Vodafone. Correct me if I'm wrong!

Daarnaast is Visual Voicemail momenteel alleen via de i-150 t/m i-1000 abonnementen verkrijgbaar.. Wel handig maar of het nou onmisbaar is op een iPhone, dat niet.

Mijn advies: Wacht nog even en bekijk alle opties nog eens als er meerdere aanbieders zijn. Persoonlijk denk ik dat je zwaar teleurgesteld gaat worden in de dekking van T-Mobile in vergelijking met de dekking van Vodafone.

Bakkert schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:39:
[...]

Waarom wacht je sowieso niet nog even, want de iPhone komt beschikbaar bij (naar verwachting) KPN en Vodafone. Correct me if I'm wrong!

Daarnaast is Visual Voicemail momenteel alleen via de i-150 t/m i-1000 abonnementen verkrijgbaar.. Wel handig maar of het nou onmisbaar is op een iPhone, dat niet.

Mijn advies: Wacht nog even en bekijk alle opties nog eens als er meerdere aanbieders zijn. Persoonlijk denk ik dat je zwaar teleurgesteld gaat worden in de dekking van T-Mobile in vergelijking met de dekking van Vodafone.
Thanks voor de reactie. Nouja, wachten? Laatste 3 keer dat ik mijn contract heb verlengd bij vodafone, was de keuze simpel; "Verleng je contract, of zout op bij ons." Natuurlijk werd het in meer officiele woorden gezegd :P Maar ik wil mijn nummer wel behouden, maar als ik mijn contract in mei verleng, zou ik de iphone volgend jaar pas kunnen kiezen, of ik raak mijn nummer kwijt omdat mijn abbonement verloopt (tenzij ik een paar maanden naar Ben overstap natuurlijk met nummerbehoud). Daarnaast is dat dat visual voicemail echt niet boeiend voor mij, maar was gewoon benieuwd of je hiernaast nog meer opties zou missen als je de iPhone buiten T-mobile gebruikt, ik heb gewoon veel vragen nog. :P

• vooghel
  • Laatst online: 22:26

vooghel

Cunning linguist

Ik ben net ook gebeld door t-mobile, en de leugenaar telemarketeer beweerde dat de 3GS 3x sneller internet had dan de 3G, omdat de 3GS wél hsdpa heeft, en de 3G niet. Jammer dat ik niet de tijd en zin had om hem te verwijzen naar de pagina met Apple iPhone specs die toch duidelijk aangeven dat de iPhone 3G hier wel degelijk over beschikt.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Raddraaier
vooghel schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:37:
Ik ben net ook gebeld door t-mobile, en de leugenaar telemarketeer beweerde dat de 3GS 3x sneller internet had dan de 3G, omdat de 3GS wél hsdpa heeft, en de 3G niet. Jammer dat ik niet de tijd en zin had om hem te verwijzen naar de pagina met Apple iPhone specs die toch duidelijk aangeven dat de iPhone 3G hier wel degelijk over beschikt.
Het is niet relevant omdat het netwerk van T-Mobile niet verder gaat dan 2084 kbps, maar de 3GS heeft wel degelijk ondersteuning voor 7.2 mbps HSDPA waar de 3G op 3.6 mbps blijft steken. Bovendien heeft de 3GS een krachtigere GPU, een krachtigere Samsung ARM-Cortex processor, ondersteunt de 3GS Open GL ES 2.0, hoewel ontwikkelaars kiezen voor Open GL ES 1.1 om ook het 3G-publiek mee te krijgen en heeft de 3GS een hogere opslagcapaciteit. Men vindt het vaak een prestatie dat Apple in staat is om met een "3 jaar oud toestel" met de top mee te doen, maar de weg van de eerste iPhone naar de 3GS is lang geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:48

Nitai

Live the life you love.

Raddraaier schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 22:06:
[...]

Het is niet relevant omdat het netwerk van T-Mobile niet verder gaat dan 2084 kbps, maar de 3GS heeft wel degelijk ondersteuning voor 7.2 mbps HSDPA waar de 3G op 3.6 mbps blijft steken.
Chipset (infineon X-GOLD 608 chip) van de 3G valt in categorie 8 en kan technisch dus wel 7.2mbps aan. Is alleen niet beschikbaar gemaakt omdat AT&T nog niet klaar was voor 7.2mbps.

vooghel heeft gelijk, qua specs verschillen de 3G en 3GS niet. Dat de 3G niet meer dan 3.6mbps ondersteunt is een firmware kwestie. Maar ook 3.6mbps is HSPDA, dus de 3G ondersteunt wel HSPDA.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
De één jarige abbo's zijn ook niet van de poes. Is T-mobile met hun monopolie de boel nog aan het afknijpen voordat de nieuwe Iphone met nieuwe aanbieders komen? Zulke woeker bedragen zijn echt niet te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
geerttttt schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 01:37:
[...]

Ik kom ook van de touch diamond af (ben blij dat ik er vanaf ben) en heb nu net een iPhone 3GS binnen.

Er komt inderdaad wel dit jaar (rond juni) een nieuwe iPhone.. Of je die moet nemen of nu de 3GS beter kunt pakken moet je zelf beslissen.

Reden dat ik zelf de 3GS heb genomen is als volgt:
- 3GS is nu voor ongeveer 0 euro te krijgen, de nieuwe is de eerstkomende tijd ongetwijfeld 100 euro.
- Zodra de nieuwe iPhone uitkomt is hij de eerste 2 maand nog slecht beschikbaar. Dus ga uit van weken wachten en met pech deadlines die niet gehaald worden.
- Het is nog maar de vraag hoeveel beter het gaat worden, ik verwacht eigenlijk meer software updates dan hardware updates, en die kan ik dus met mijn 3gs ook krijgen :)

Maarja, als jep as in september er vanaf kunt kun je ook even de kat uit de boom kijken en t.z.t. kijken wat verstandig is. :)
hoi nog bedankt voor je reactie. Ik kan haast niet wachten en wat een toeval dat jij ook een HTC TD had, echt een k*t apparaat. Wat zal ik blij zijn als ik eraf mag.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 09:31
Vraagje aan de iphone experts:

Is het web and walk standaard abbo goed te doen voor gebruik met de 3gs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
Nieuwe prijzen van 1 jarige abonnement bij T-mobile.

http://www.t-mobile.nl/za...anyProductPostpaidDetails

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Je haalt nu de zakelijke pagina aan, deze bedragen zijn ex. BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 14-04 16:30
Focus schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:06:
Vraagje aan de iphone experts:

Is het web and walk standaard abbo goed te doen voor gebruik met de 3gs?
Ja prima te doen ik heb het nu tijdelijk bij mijn overgang van SimOnly abo naar iphone i150 abo.
Pure verschil zit m in de snelheid van het internet t duurt allemaal net wat langer. Beide hebben onbeperkt databundel.

768 kbps Web n Walk standaard
2000 kbps iPhone internet abo´s
De particulier prijzen voor 1 jaar abo staan hier.

paar voorbeelden
i 150 iPhone 3GS 16GB 29,95 p mnd plus eenmalig 299.95 1 jaar abo
i 300 iPhone 3GS 16GB 44,95 p mnd plus eenmalig 269.95 1 jaar abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308200

En mijn iPhone is besteld! :) (T-Mobile)

Iemand enig idee hoe lang het gaat duren? :)

• maravsdying
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-02-2023
2 dagen, als het tenminste via de t-mobile website is besteld, heb het namelijk
2dagen geleden besteld, zij hadden mij gister gebeld om een afspraak te maken, ik had niet opgenomen.
Anders had ik het vandaag dus in mijn handen. Dus savond teruggebeld, en afspraak gemaakt, morgen heb ik het inbezit.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:15

SkyStreaker

Move on up!

grmmbnlll, weer het verkeerde topic. Ik ben gewoon niet wakker. :/

[ Voor 84% gewijzigd door SkyStreaker op 25-02-2010 21:27 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik vraag mij iets af.

Gisteren kon mijn vriendin haar Relax-150 met sms-bundel contract bij T-Mobile verlengen. Heeft ze gedaan. Vooralsnog, met het idee dat zij 99,95 moest betalenvoor de iphone bij het verlengen naar een iphone-150 abo.

Wat schertst mijn verbazing, bij de t-mobile shop - ineens praten over w'n'w standaard met relax-25 (2jr, 1e jaar 27,95) en de iphone voor 39,95. Prima natuurlijk - gedaan. Kijken we thuis nog eens even, zien wij bij een dergelijk abo 189 euro betalen voor de iphone.

Nu is de vraag, extreem mazzel of klopt dit dat ze hem zo goedkoop heeft?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
SkyStreaker schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 17:58:
Ik vraag mij iets af.

Gisteren kon mijn vriendin haar Relax-150 met sms-bundel contract bij T-Mobile verlengen. Heeft ze gedaan. Vooralsnog, met het idee dat zij 99,95 moest betalenvoor de iphone bij het verlengen naar een iphone-150 abo.

Wat schertst mijn verbazing, bij de t-mobile shop - ineens praten over w'n'w standaard met relax-25 (2jr, 1e jaar 27,95) en de iphone voor 39,95. Prima natuurlijk - gedaan. Kijken we thuis nog eens even, zien wij bij een dergelijk abo 189 euro betalen voor de iphone.

Nu is de vraag, extreem mazzel of klopt dit dat ze hem zo goedkoop heeft?
Om wat van uitvoering Iphone gaat het? 32GB of 16GB. Ik had bij verlenging een Iphone 3GS 32GB zwart (telefonische verlenging) Relax 25 met W&W standaard 2jr (1e jaar €21,90 en 2e jaar €28,90) voor €119,95. In verhouding betaald je vriendin meer aan abonnement, want het 1e jaar 27,95 en 2e jaar 34,95.

Dus het is echt geen extreem mazzel of goedkoop. Je bent helaas bij de neus beetgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

3GS 16GB - Nee, bij de neus genomen dan niet, want ze had initieel niet zoveel behoefte om meer dan 99 Euro te gaan betalen. Ja, ik weet dat dit korte termijn denken is. Nu weet ik iig hoe het zit, dank je.

[ Voor 91% gewijzigd door SkyStreaker op 27-02-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raddraaier
Dat bij de neus genomen zijn, wat Pinokkia zegt, klopt. In een fysieke T-Mobile shop loop je de internetkorting van € 6,05 p/m mis op een Relax 25. Ik heb namelijk hetzelfde abonnement en toestel als je vriendin en betaal het 1e jaar slechts € 21,90 (2e jaar € 28,90). Dat het toestel € 39,95 ipv € 189,- kost, is omdat het een verlenging betreft. T-Mobile geeft een extra kusje dit jaar aan haar bestaande klanten. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Raddraaier schreef op zondag 28 februari 2010 @ 12:31:
Dat bij de neus genomen zijn, wat Pinokkia zegt, klopt. In een fysieke T-Mobile shop loop je de internetkorting van € 6,05 p/m mis op een Relax 25. Ik heb namelijk hetzelfde abonnement en toestel als je vriendin en betaal het 1e jaar slechts € 21,90 (2e jaar € 28,90). Dat het toestel € 39,95 ipv € 189,- kost, is omdat het een verlenging betreft. T-Mobile geeft een extra kusje dit jaar aan haar bestaande klanten. :>
Ik kreeg voor de relax 25 met W&W icm iphone 3GS 16GB helemaal €0,00 betalen. Maar heb gekozen voor een Iphone 32GB met bijbetaling a €119,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
hoop toch over 2 weken verrast te worden door mijn vrienden van Hi, dat ik daar kan verlengen met een iPhone. Vrees dat het niet het geval gaat zijn en over moet stappen naar T-mobile, twijfelde er flink over en hoopte op redelijke prijzen voor een 1 jarig abb maar dit is echt absurd!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VideoWolf
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024

VideoWolf

mijn viral video

Ik heb net een simlockvrije iPhone 3Gs gekocht, mocht voor de resterende 4 maanden van mijn contract bij Telfort voor 2,50 per maand internet op m'n mobiel. Nooit een bevestiging van gekregen en toen ik na een week of wat ging checken via Mijn Telfort, bleek dat ik 'gewoon' 10 euro moest betalen.
Dan moet je dus kunnen bewijzen dat 'die mw van Telfort' me toch echt verzekerd had dat het voor 2,50 kon, nadat ze eerst zei dat het alleen voor nieuwe abonnees was, toen ging vragen en vervolgens zei dat het toch mogelijk was... Dat is natuurlijk onmogelijk om te bewijzen. Ik werd zo boos- ik ben nu de dupe van de onprofessionaliteit van hun medewerkers. Bovendien heb ik ook nog eens 15, - uit moeten geven om mijn gelijk te halen, zonder resultaat dus... 10 jaar bij Telfort en dan als de eerste de beste leugenaar behandeld te worden, terwijl ik het afgelopen half jaar al 300,- mobiel heb weggebeld bij hen...
Om een lang verhaal kort te maken: ik wil daar weg, ik neem m'n vrouw mee en sluit ook m'n internetplusbellen daar af.

Welke provider levert volgens jullie de beste kwaliteit/prijs verhouding voor een 400 minuten abbo + internet op je mobiel? (op zich ben ik tevreden met de snelheid van de Telfort verbinding)

http://youtu.be/gEABifBgwi8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raddraaier
pinokkia schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:00:
[...]

Ik kreeg voor de relax 25 met W&W icm iphone 3GS 16GB helemaal €0,00 betalen. Maar heb gekozen voor een Iphone 32GB met bijbetaling a €119,95
Klopt, via de telefonische klantenservice was extra korting op de toestelprijs te bedingen. Maar ik verlengde mijn contract toen T-Mobile net net haar nieuwe Relax abonnement had geintroduceerd en vond € 39,95 icm een abonnement dat gemiddeld zo'n € 25,- kost [ (€ 21,90 + € 28,90) / 2 ], met iPhone 3GS, onbeperkt internet en 190 min / sms bijna verdacht goedkoop. 8)7 Had er geen zin in om de klantenservice ervan te vergewissen, achteraf had ik geld kunnen besparen, maar ik blijf mijn deal een scherpe deal vinden.
Rosmalen schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:37:
[..] en hoopte op redelijke prijzen voor een 1 jarig abb maar dit is echt absurd!
Valt dat nou mee, of ben ik paranoia? € 299,- voor een 3GS 16GB met een abonnement dat € 29,95 p/m kost. Heb je aan het einde van je termijn in totaal € 639,- betaald en hou je er een simlockvrije 3GS aan over. Knappe jongen als je in Nederland voor € 639,- aan een losse iPhone kan komen die je ook nog eens in termijnen mag betalen.

[ Voor 25% gewijzigd door Raddraaier op 28-02-2010 23:09 . Reden: Reactie op Rosmalen toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
Rosmalen schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:37:
hoop toch over 2 weken verrast te worden door mijn vrienden van Hi, dat ik daar kan verlengen met een iPhone. Vrees dat het niet het geval gaat zijn en over moet stappen naar T-mobile, twijfelde er flink over en hoopte op redelijke prijzen voor een 1 jarig abb maar dit is echt absurd!
Ik ben gebeld door Hi met de mededeling dat ze in september een iPhone 4G kunnen leveren met een Hi abo, en of ik interesse had zolang te wachten met mijn huidige Samsung Soul. Ik zit hard te twijfelen.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-04 10:07
Kan iemand vertellen hoe de dekking is in afgelegen landelijke gebieden? Bij voorkeur KPN of Vodafone. Mijn ouders willen twee Iphones voor op de zaak alleen wonen ze in de middle of nowhere op een boerderij in het uiterste noorden van de provincie Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Plankton schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:50:
Kan iemand vertellen hoe de dekking is in afgelegen landelijke gebieden? Bij voorkeur KPN of Vodafone. Mijn ouders willen twee Iphones voor op de zaak alleen wonen ze in de middle of nowhere op een boerderij in het uiterste noorden van de provincie Groningen.
Op de meest vage plekken heb ik altijd minsten 3 streepjes bereik met Vodafone... enige waar ik soms problemen heb, is in oude gebouwen met héle dikke muren :P Ook in het buitenland nooit problemen gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52
4G met Hi/KPN? In hoeverre is dat geen kletspraat? Is toch nog niks bekend over een nieuwe iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
ivo-nl schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 18:40:
4G met Hi/KPN? In hoeverre is dat geen kletspraat? Is toch nog niks bekend over een nieuwe iPhone?
Op het bericht van hier een paar berichtjes geleden heb ik de klantenservice gebeld, konden me niks vertellen over iphones, het waren indianenverhalen enz enz. Heb een klein voorgevoel dat ik over 2 weken richting Tmobile over moet stappen.. weet niet of ik daar zo blij mee ben

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimp
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-02-2023
Rosmalen schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:35:
[...]

Op het bericht van hier een paar berichtjes geleden heb ik de klantenservice gebeld, konden me niks vertellen over iphones, het waren indianenverhalen enz enz. Heb een klein voorgevoel dat ik over 2 weken richting Tmobile over moet stappen.. weet niet of ik daar zo blij mee ben
Hebben mij toevallig vorige week gebeld en ik moest overstappen na t-mobile als ik een iphone wilde, vroeg daarna of er mogelijkheid was om een 1000 sms bundel erbij te pakken maar dat ging niet ... beetje raar blijkbaar niet gehoord van relax icm. iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282442

Mijn vriendin is inmiddels ook zo ver dat ze de voordelen inziet van een iPhone en ze mag ook nog haar abonnement verlengen bij T-mobile. Ze wil graag de nieuwe 3GS en opslag capaciteit is niet zo'n issue dus zal de 16gb worden.
Bel- en smstechnisch is i-150 het beste abonnement voor haar. Op T-mobile.nl zou dit neer komen op € 99,95 voor het toestel (2-jarig abonnement), maar op internet ben ik ook al aanbiedingen tegen gekomen van € 53,-.(link)

Hebben jullie nog scherpe aanbiedingen gezien of andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308200

En ik heb mijn iPhone binnen :)
Geweldig ding, alleen nog even wachten totdat mijn tariefplan is aangepast naar i-150, anders betaal ik me scheel aan het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:20
pinokkia schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:00:
[...]

Damn, dat is geen geld voor verdubbeling van je storage. GB's heb je nooit genoeg!! ;) Nope, ook niet op de Iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:05
Geen geld? Dat is 20 euro teveel. Bij een simlockvrije betaal je 100 euro extra voor een verdubbeling.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Laatst online: 24-04 22:00
Even een paar kleine vraagjes...

Zit nu ook bij T-Mobile en heb het MyFaves 20 abonnement. Je mag 4-maanden van te voren je abonnement verlengen (wat ik ook van plan ben) Als ik overstap naar Iphone i300 betaal ik dan 4 maanden nog die 20 euro van mijn vorige telefoon ? Of betaal ik dan direct de volle 45 euro ?
Als ik het goed begrijp heb ik bij het i300 abonnement 300 sms'jes en 300 belminuten per maand?

Thanks!

[ Voor 3% gewijzigd door wishmasterUT2k4 op 04-03-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
wishmasterUT2k4 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:32:
Even een paar kleine vraagjes...

Zit nu ook bij T-Mobile en heb het MyFaves 20 abonnement. Je mag 4-maanden van te voren je abonnement verlengen (wat ik ook van plan ben) Als ik overstap naar Iphone i300 betaal ik dan 4 maanden nog die 20 euro van mijn vorige telefoon ? Of betaal ik dan direct de volle 45 euro ?
Als ik het goed begrijp heb ik bij het i300 abonnement 300 sms'jes en 300 belminuten per maand?

Thanks!
Als je qua abbonementskosten meer gaat betalen met je nieuwe abbonement, dan kan je er idd ervoor kiezen om gelijk dat abbo te gebruiken. Heb het hier zelf ook gedaan en hoewel mijn abbo pas verloopt in mei heb ik heb verlengt met een I-500 abbo. In de winkel gelijk overgezet en na 30 minuten kon ik het gelijk gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Sluuz schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:08:
Geen geld? Dat is 20 euro teveel. Bij een simlockvrije betaal je 100 euro extra voor een verdubbeling.
De simlockvrije Iphones 3GS 32GB betaal je aan abonnementskosten rond de €30 (inclusief internet en de GOEDKOOPSTE) en een bijbetaling van circa €285

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
Kraziey schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:37:
[...]

Als je qua abbonementskosten meer gaat betalen met je nieuwe abbonement, dan kan je er idd ervoor kiezen om gelijk dat abbo te gebruiken. Heb het hier zelf ook gedaan en hoewel mijn abbo pas verloopt in mei heb ik heb verlengt met een I-500 abbo. In de winkel gelijk overgezet en na 30 minuten kon ik het gelijk gebruiken!
Bedankt voor je reactie!
Maar klopt het ook dat je bij een Iphone abonnement -i300 bijvoorbeeld- 300x sms hebt en 300 belminuten of is het zo dat je in die 300 je sms en belminuten zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:23
wishmasterUT2k4 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:10:
[...]

Bedankt voor je reactie!
Maar klopt het ook dat je bij een Iphone abonnement -i300 bijvoorbeeld- 300x sms hebt en 300 belminuten of is het zo dat je in die 300 je sms en belminuten zitten ?
Ja. Het is 300 minuten én 300 smsjes. Het zijn echt 2 aparte bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
xtremekiller schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:39:
[...]

Ja. Het is 300 minuten én 300 smsjes. Het zijn echt 2 aparte bundels.
Bedankt! Het is nu duidelijk. Heb zojuist de iPhone met een i300 abonnement besteld.
Hoop dat de telefoon natuurlijk z.s.m. binnenkomt ;)

In het iPhone topic zal wel het e.e.a. te vinden zijn over extra programma's etc. neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Nice, denk dat hij wel snel binnenkomt want toen ik hem in de winkel mijn abbo. verlengde kreeg ik hem gelijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
jeujj! Donderdag heb ik mijn Iphone met Vodafone abbonement, gewoon via de T for Telecom winkel!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedarkside
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-12-2024
Rosmalen schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:15:
jeujj! Donderdag heb ik mijn Iphone met Vodafone abbonement, gewoon via de T for Telecom winkel!
En wat betaal je dan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raddraaier
Sinds eergisteren worden korte gesprekken van minder dan een minuut, zelfs binnen mijn bundel, als volledige minuut gefactureerd. Ik heb nooit een andere provider dan T-Mobile gehad (zo'n zeven jaar nu), juist omdat ik binnen mijn bundel per seconde betaalde en het was altijd lachen om mensen met hoge telefoonrekeningen omdat ze iedere keer een minuut kwijt waren als ze onbedoeld een voicemail te pakken hadden. Hebben alle providers deze vorm van verkapt starttarief? Ik heb er echt de pest in, omdat ik sinds januari een twee-jarig abonnement heb afgesloten en 90-95% van mijn telefoontjes minder dan een minuut duren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Raddraaier schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:26:
Sinds eergisteren worden korte gesprekken van minder dan een minuut, zelfs binnen mijn bundel, als volledige minuut gefactureerd. Ik heb nooit een andere provider dan T-Mobile gehad (zo'n zeven jaar nu), juist omdat ik binnen mijn bundel per seconde betaalde en het was altijd lachen om mensen met hoge telefoonrekeningen omdat ze iedere keer een minuut kwijt waren als ze onbedoeld een voicemail te pakken hadden. Hebben alle providers deze vorm van verkapt starttarief? Ik heb er echt de pest in, omdat ik sinds januari een twee-jarig abonnement heb afgesloten en 90-95% van mijn telefoontjes minder dan een minuut duren. :(
Wil niet vervelend zijn. Maar sinds 2008 bij T-mobile < minuut wordt gewoon als volle minuut berekend. En ben zo`n 5 jaar bij T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
Thedarkside schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 02:26:
[...]

En wat betaal je dan als ik vragen mag?
2 jaar 46,- p/m voor 350 belminuten internetten dubbele sms.
99,- voor een 16gb 3gs

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raddraaier
pinokkia schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:57:
[...]

Wil niet vervelend zijn. Maar sinds 2008 bij T-mobile < minuut wordt gewoon als volle minuut berekend. En ben zo`n 5 jaar bij T-mobile.
Verrek, je hebt nog gelijk ook. Met mijn Relax 300 Sim Only hield ik ruimschoots minuten over, en betaalde iedere maand € 11,-. Nu pas mijn laatste facturen bestudeerd: |:(
code:
1
2
Verbruikt                   139:53 min
Totaal Binnen Nederland     53:26 min.

Ik bel dus voor 53:26 min per maand, maar krijg een factuur van 139:53 min (gemiddeld 22 sec per gesprek; voor minimaal de volle minuut betaald). En alle providers hebben dat? Waar is de OPTA en anders de NMA, ik wil kamervragen! :X Dit is je reinste kartelvorming. :*)

Edit: en het is echt puur toeval dat het Financiele Dagblad daar twintig minuten eerder een artikeltje aan heeft gewijd http://www.fd.nl/artikel/...-mobiel-bellen-stijgen-30 :/

[ Voor 10% gewijzigd door Raddraaier op 06-03-2010 14:36 . Reden: Link naar artikel FD.nl toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:04

ManiacsHouse

Scheisse!

Lekker tuig daar. Vul voor de grap maar eens wat fake-info in. Daarna kom je meteen op de iDEAL-pagina, of je maar even die 89 euro wilt betalen. Staat nergens duidelijk dat je daar naar ik aanneem ook meteen dat abonnement afsluit.
Tuurlijk zijn wij hier niet gek, maar wat een fake zeg. Ze doen voorkomen alsof je voor € 89,- een iPhone hebt.

edit: trouwens zo gek nog niet.
Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/2065/iphonep.jpg
Hierna krijg je meteen het betaalscherm. Er staat dus weldegelijk in je boodschappenlijstje 24 maanden abo voor € 89,- Nergens word er duidelijk vermeld dat je daarvoor een x bedrag per maand gaat betalen.

[ Voor 22% gewijzigd door ManiacsHouse op 07-03-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
Je moet wel gek zijn om een iphone in combinatie met 2 jaar abonnement te nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:04

ManiacsHouse

Scheisse!

Faris schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:08:
Je moet wel gek zijn om een iphone in combinatie met 2 jaar abonnement te nemen!
Maar voor slecht € 89,- is natuurlijk een koopje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:56

Ankh

|true

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269380

Ik zit een beetje in dubio wat betreft mijn komende abonnementsverlenging. Ik heb momenteel in Nederland een Telfort 200 (+ 100 SMS) abonnement lopen en in België een BASE 25 tariefplan.

Nu moet ik binnenkort mijn Nederlandse abonnement gaan verlengen en wil dit toch eigenlijk doen i.c.m. een iPhone 3G (8gb). Gezien de iPhone-abonnementen in België abnormaal duur zijn en BASE tevens geen iPhones uitgeeft is even wachten en het Belgische abonnement verlengen al een no-go.

Ik wil dus mijn Nederlandse abonnement verlengen met een iPhone. Helaas levert Telfort geen iPhones, maar ben ik wel al 8 jaar tevreden klant van Telfort. Eigenlijk heb ik dus geen enkele reden om te vertrekken, enkel voor de iPhone. Met T-mobile heb ik geen ervaringen, maar heb ook geen zin om het risico te nemen om voor 2 jaar aan een slechte provider vast te zitten. Ik hoor her en der slechte verhalen...

Ik heb zitten rekenen en ben tot 2 opties gekomen:
  1. Losse iPhone i.c.m. Telfort 200:

Ik kan natuurlijk eenvoudig mijn abonnement verlengen (sim-only) en betaal dan iets van Eur 10 (incl. internet). Vervolgens koop ik via Marktplaats/Kapaza een simlock-vrije iPhone (Eur 350). Omgerekend, zou ik hiervoor ongeveer Eur 25 per maand in totaal kwijt zijn. Zou dit een goede oplossing zijn, of worden er via marktplaats enkel louche iPhones verkocht? Brengen gesimlockte iPhones nog (met name garantie) risico's met zich mee?
  2. T-mobile:

De meest eenvoudige en betrouwbaarste manier. Abonnementskosten zijn Eur 30 per maand. Los toestel tevens Eur 30 en dan nog eens aansluitkosten à Eur 26.25. Al met al natuurlijk duurder, plus ik weet niet of de provider service (signaal e.d.) van T-mobile zo briljant is. Ik neem aan dat ik mijn BASE sim niet in de iPhone kan stoppen gezien hij gesimlockt is voor T-mobile abonnementen?
Welke optie is de beste volgens jullie? Zijn er wellicht nog andere mogelijkheden in mijn situatie?

Graag reactie,

Nieck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimp
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-02-2023
Anoniem: 269380 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:21:
Vervolgens koop ik via Marktplaats/Kapaza een simlock-vrije iPhone (Eur 350).
Hier gaat het al fout, reken er maar niet op dat je voor die prijs een simlock vrije iphone krijgt. Simlock vrij zit je toch al rond de 6/700 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269380

Dj Omith schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:33:
[...]

Hier gaat het al fout, reken er maar niet op dat je voor die prijs een simlock vrije iphone krijgt. Simlock vrij zit je toch al rond de 6/700 euro.
Met slechts de basis iPhone 3G neem ik genoegen. Voorbeeldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ben wel benieuwd wat voor abonnement de medetweakers afsluiten als ze in deze tijd voor een iphone gaan.
ik heb zelf een sim-only relax 150+100sms+WnW standaard bij t-mob, en die loopt deze maand af. ik kan dus verlengen maar ben er nog niet helemaal uit of relax (en dan welke) of i-300/150 goedkoper is.
ik las een pagina terug dat er soms verlengingen worden aangeboden van relax 30 voor 21 1ej en 29 2ej + gratis iphone 3gs 16gb. Zit er dan ook WnW al in?
Mij hebben ze helaas nog neit gebeld met dit aanbod, want zo rondkijkend kan lijkt dit me de goedkoopste optie toch?

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
[b]
ik las een pagina terug dat er soms verlengingen worden aangeboden van relax 30 voor 21 1ej en 29 2ej + gratis iphone 3gs 16gb. Zit er dan ook WnW al in?
Mij hebben ze helaas nog neit gebeld met dit aanbod, want zo rondkijkend kan lijkt dit me de goedkoopste optie toch?
Daar zit wel degelijk WnW bij. Zelf heb ik bij 2 jarige verlenging relax 25 met WnW (1e jaar €21,90. 2e jaar €28,90) icm Iphone 3GS 32GB zwart met een bijbetaling van €119,95. Ik kreeg de 3GS 16GB gratis bij hetzelfde abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Als je WnW standaard pakt op de I-phone en je bent een gemiddelde i-netter, gewoon beetje surfen en mailen, levert dat dan geen problemen op? Het i-net bij een Iphone abo is immers sneller toch? Anders ga ik ook voor de relax 25 met WnW standaard met een 3gs 16 gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
pinokkia schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:50:
[...]

Daar zit wel degelijk WnW bij. Zelf heb ik bij 2 jarige verlenging relax 25 met WnW (1e jaar €18,95. 2e jaar €28,90) icm Iphone 3GS 32GB zwart met een bijbetaling van €119,95. Ik kreeg de 3GS 16GB gratis bij hetzelfde abonnement.
hmm, dat is dus mijn nieuwe norm! zou ik ze gewoon moeten bellen en voorleggen dat dit is wat ik wil? je hebt WnW standard dan neem ik aan?
en in hoeverre moet ik de geruchten geloven dat er in sep een 4G komt?
denk dat die hoe dan ook te duur zal zijn in het begin dus tsja, jammer dan. maarja, ik ken mezelf qua liefde voor gadgets.....

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
knuppelhout schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:58:
[...]

hmm, dat is dus mijn nieuwe norm! zou ik ze gewoon moeten bellen en voorleggen dat dit is wat ik wil? je hebt WnW standard dan neem ik aan?
en in hoeverre moet ik de geruchten geloven dat er in sep een 4G komt?
denk dat die hoe dan ook te duur zal zijn in het begin dus tsja, jammer dan. maarja, ik ken mezelf qua liefde voor gadgets.....
Er zit bij de standaard WnW bij. (1e jaar €2,95)
Ik zou het echt niet weten of er dit jaar een 4G komt. Mocht die wel uitkomen. Dan wacht ik gewoon totdat ik weer kan verlengen.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.