[iPhone] Provider & Abonnementen - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 37.455 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

Hi, iemand ervaring met het bestellen van een Iphone via website van T Mobile?
Op hun site staat; bevestegings mail binnen 24 uur en telefoon zou in 2 dagen worden geleverd.
Na 5 dagen nog niks ontvangen, moet ik T Mobile niet al te serieus nemen en afwachten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
pinokkia schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:50:
[...]

Daar zit wel degelijk WnW bij. Zelf heb ik bij 2 jarige verlenging relax 25 met WnW (1e jaar €21,90. 2e jaar €28,90) icm Iphone 3GS 32GB zwart met een bijbetaling van €119,95. Ik kreeg de 3GS 16GB gratis bij hetzelfde abonnement.
ik heb ze net gebeld en kreeg iets andere prijzen maar globaal hetzelfde.
relax 25 +WnW 2J = 1ej 18,95, 2ej 28,90 met een iphone 3gs 16gb voor 30E (dus niet gratis) en een 32gb voor 120E (dus het prijsverschil is zo klein dat ik lekker de 32gb heb gekozen).
Meisje aan de tel heeft me goed geholpen zodat ik nog een extra 3 weken de tijd heb om mn minuten op te maken (want die vervallen, ook als het een verlenging van relax naar relax is... dom!) en de iphone wordt wel al deze week verzonden. Niet binnen een dag maar ik kreeg de indruk dat het eind deze week moest lukken.
ben benieuwd!!!!!

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-05 15:26

skoozie

SCSI

knuppelhout schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:58:
[...]
en in hoeverre moet ik de geruchten geloven dat er in sep een 4G komt?
Alles blijft natuurlijk gissen maar tot nu toe is er nog ieder jaar een nieuwe(re) versie van de iphone uitgekomen, volgens mij was dit telkens in juni/juli. ik wacht die periode mooi af en kijk of er dan een nieuwe iphone is, wil niet 2 jaar aan een model vast zitten wat al bijna oud is wanneer ik hem pas net heb. en trouwens verloopt mijn contract officieel pas in juli :)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:42
Ik heb een Vodafone iPhone Sim Only (supersim) abonnement van Vodafone, nu hoor ik dat Vodafone belminuten per minuut gaat afrekenen op hun sim only abonnementen.

Geld dit ook voor het iPhone Sim Only?

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik heb sinds donderdag het probleem dat mn dataverbinding niet werkt (Vodafone), terwijl ik 3G zie staan en volle bereik heb. Mijn NETWERK valt steeds weg!

Vodafone zegt dat alles op het netwerk in orde staat!

Ik kan geen mail ophalen, internetten etc... Moet dan of mn toestel opnieuw opstarten of netwerk herstellen via instellingen --> algemeen

Waar kan dit aan liggen of is mn iphone stuk???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mobile625 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 11:24:

Vodafone zegt dat alles op het netwerk in orde staat!

Ik kan geen mail ophalen, internetten etc... Moet dan of mn toestel opnieuw opstarten of netwerk herstellen via instellingen --> algemeen
Vaak helpt het al door je toestel even uit en dan weer aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Tijd voor een rant.

Heb een 2 jarig i-150 abo lopen vanaf juli 2008. In principe ben ik daar dik tevreden mee, maar de afgelopen maanden ben ik veel aan het SMSen en ga ik dus regelmatig over m'n bundel heen. Dus ik wil meer SMSjes per maand. T-mobile geeft me 3 opties:

1) Minder SMSen. << Geen optie.

2) i-150 Abo verhogen. Keuze uit i-300 (€44,95 p/m) of i-500 (€64,95 p/m). Ik zou dit alleen doen voor de SMSjes, de belminuten zijn dus verspilde kosten. Om nou maandelijks €15,- meer te gaan betalen voor een 150-tal extra SMSjes vind ik wat prijzig. Deze optie valt dus af.

3) Overstappen van een i-150 naar een Relax abo. Het abo wat ik dan moet nemen is Relax 30 (en dat is dus inderdaad €30,- p/m). Daarvoor krijg ik 260 SMSjes/belminuten uit dezelfde bundel. Helaas kan ik geen abo lager pakken, aangezien ik nu ook op €29,95 p/m zit. Daar bovenop komt de internet bundel Web'n'walk Plus van €14,95 p/m en tevens een SMS bundel van €9,95 p/m die me 1000 extra SMSjes geeft. In totaal zou ik dan dus bijna €55,- per maand betalen voor een die extra SMSjes... Een verhoging van €25,- dus. Tevens wordt m'n download snelheid dan ook nog eens gehalveerd. Ook al geen gangbare oplossing.

Verder heeft T-mobile dus totaal geen oplossing voor hun klanten. Waarom kan ik niet gewoon een SMS bundeltje erbij kopen? Ik zou graag €10,- per maand neerleggen naast mijn normale kosten voor die extra SMSjes. Nou zouden die maandelijkse kosten nog allemaal wel te overzien zijn als een SMSje dan rond de €0,11 ct zou kosten buiten je bundel. Maar T-mobile hanteert het debiel hoge tarief van €0,25 ct per SMS buiten de bundel (Oké, dat wist ik vooraf ook wel maar het blijft prijzig).

Er is nog een optie 4, dat niet de beste oplossing is maar het geeft me wel wat ik wil voor een zacht prijsje. SMSen vanaf een oude baksteen met een prepay kaartje. Dan maar een extra nummer en lage kosten.

Zo, tot dusver de rant. Mijn excuses, moest even de frustraties kwijt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 16:30
Anoniem: 224360 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:27:
Als je WnW standaard pakt op de I-phone en je bent een gemiddelde i-netter, gewoon beetje surfen en mailen, levert dat dan geen problemen op? Het i-net bij een Iphone abo is immers sneller toch? Anders ga ik ook voor de relax 25 met WnW standaard met een 3gs 16 gb.
i-phone internet abo is tot 2MB (2048 kbps) down / 384 kb up - inbegrepen in abo i-150, i300, enz.
webnWalk standaard is tot 384 kbps / 64 kb up - los 9,95 p/mnd bovenop je abo of met nieuwe Relax abo inclusief
webnWalk plus is tot 1 MB (1000 kbps) / 384 kb up - los 14,95 p/mnd bovenop je abo

http://www.t-mobile.nl/ip...tml?WT.ac=sc_iphone2_abbo

met name als je onderweg uitzending gemist en YouTube wilt checken is iPhone abo beter.

[ Voor 5% gewijzigd door funrider op 15-03-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:54
knuppelhout schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:29:
ben wel benieuwd wat voor abonnement de medetweakers afsluiten als ze in deze tijd voor een iphone gaan.
ik heb zelf een sim-only relax 150+100sms+WnW standaard bij t-mob, en die loopt deze maand af. ik kan dus verlengen maar ben er nog niet helemaal uit of relax (en dan welke) of i-300/150 goedkoper is.
ik las een pagina terug dat er soms verlengingen worden aangeboden van relax 30 voor 21 1ej en 29 2ej + gratis iphone 3gs 16gb. Zit er dan ook WnW al in?
Mij hebben ze helaas nog neit gebeld met dit aanbod, want zo rondkijkend kan lijkt dit me de goedkoopste optie toch?
Drie weken geleden een I-500 abbo afgesloten voor 1 jaar en met bijbetaling van €240,- voor een 16GB 3GS Ook nog verzekerd voor €21,- per kwartaal. MAaandkosten lijken hoog €64.95, maar met mijn oude abbo zat ik al op €59,- per maand zonder internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11-2023
CoDe-ReD schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:10:
Tijd voor een rant.
verhaal over problemen met duur sms'en...
Zo, tot dusver de rant. Mijn excuses, moest even de frustraties kwijt :).
Volgens mij kun je prima je i150 abonnement houden. Als je reeds gejailbreaked hebt kun je bitesms installeren (http://www.bitesms.com/). Je kunt vanuit bitesms voor 8ct smsjes sturen, lijkt me voor jou een uitstekende optie! Jas je eerst die 150 t-mobile smsjes erdoor, daarna stap je over op de externe sms-aplicatie.
Mocht je niet willen jailbreaken dan zeggen de heren van bitesms dat je munchsms in de appstore kunt installeren (http://www.munchsms.com/). Lijkt me het proberen zeker waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parle85
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-08-2023
Toevallig heb ik via die link ook mijn iPhone geprobeerd te bestellen. Je kunt dan je contract, kopie ID en recent rekeningafschrift mailen om de boel in gang te zetten.
Ik dat braaf gedaan, vervolgens niets gehoord. Op eens zag ik bij orderstatus "order geannuleerd" staan. Dus de telefoon in geklommen, studentmobiel.nl gebeld. Bleek dat ze contact hadden gehad met T-Mobile (waar ik al een abonnement had lopen, die eind maart zou aflopen). Volgens hen had T-Mobile aangegeven dat ik al voor een andere contractverlenging had gekozen. (wat niet zo is). Dus ik T-mobile gebeld, en uiteindelijk dezelfde aanbieding direct via hen afgesloten. Zo kan het dus ook.
Dus nu voor 30 e per maand internet en relax 35, en in het tweede jaar voor 37 per maand.

5D III | 1D II | 17-40 | 24-70 | 35 | 85 | 70-200 | parlevlietfotografie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Parle85 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:21:
[...]

Toevallig heb ik via die link ook mijn iPhone geprobeerd te bestellen. Je kunt dan je contract, kopie ID en recent rekeningafschrift mailen om de boel in gang te zetten.
Ik dat braaf gedaan, vervolgens niets gehoord. Op eens zag ik bij orderstatus "order geannuleerd" staan. Dus de telefoon in geklommen, studentmobiel.nl gebeld. Bleek dat ze contact hadden gehad met T-Mobile (waar ik al een abonnement had lopen, die eind maart zou aflopen). Volgens hen had T-Mobile aangegeven dat ik al voor een andere contractverlenging had gekozen. (wat niet zo is). Dus ik T-mobile gebeld, en uiteindelijk dezelfde aanbieding direct via hen afgesloten. Zo kan het dus ook.
Dus nu voor 30 e per maand internet en relax 35, en in het tweede jaar voor 37 per maand.
Niet correct van T-Mobile om zo te handelen, net doen of jij al een contract verlenging bij hun had lopen/aangevraagd en zo bij studentmobiel klanten weg te kapen. Volgens mij gebeurt dit vaker bij verschillende webwinkels wanneer die aan aanvraag doen voor een klant dat T-Mobile geen accoord geeft en dan de klant zelf benaderd en inpikt. PIRATERIJ noem ik dat !! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laeh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-05 16:19
Ik heb net 3 maanden 50% korting gekregen op mn I-150 abbonement van mn 16GB 3GS, dit omdat ik een klacht heb ingediend bij T-Mobile over slechte dekking (geen 3g in en rond huis(al gebruik ik daar mn wifi :P)) terwijl de Dekkingskaart wel aangeeft dat ik 3g zou moeten hebben, dit is echt een aanrader. Ik kon kiezen tussen contract ontbinden (dan moest ik wel mn telefoon terug sturen) of 50% korting, wat toch al snel 45 euro is, mooi meegenomen dus ;). Je hoeft alleen maar een mail naar T-Mobile te sturen en later nog een mailtje met specifiekere informatie en klaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:13
Ik wilde vorige week ook een Iphone abbo nemen, maar dat werd door T-mobile zonder opgave van reden geweigerd.

Nu is het mij een raadsel waarom dat geweigerd werd, ik ben al 10+ jaar schuldvrij, mijn huidige abbo (Telfort, verloopt in Augustus) is altijd netjes betaald.

Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik in de verkeerde wijk woon: Woensel West in Eindhoven.
En dat lijkt me geen geldige reden om me een abbo te weigeren... :(
(Riekt naar willekeur/discriminatie)

Weten jullie toevallig ook of T-mobile idd selecteerd op wijk/straat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Richub schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 06:56:
Ik wilde vorige week ook een Iphone abbo nemen, maar dat werd door T-mobile zonder opgave van reden geweigerd.

Nu is het mij een raadsel waarom dat geweigerd werd, ik ben al 10+ jaar schuldvrij, mijn huidige abbo (Telfort, verloopt in Augustus) is altijd netjes betaald.

Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik in de verkeerde wijk woon: Woensel West in Eindhoven.
En dat lijkt me geen geldige reden om me een abbo te weigeren... :(
(Riekt naar willekeur/discriminatie)

Weten jullie toevallig ook of T-mobile idd selecteerd op wijk/straat?
Ik zou eens een T-Mobile Shop binnenlopen aan daar de abo afsluiten, of anders via een andere site zoals 2call, belnu of webgsm.

Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Ik was naar een T-mobile winkel gegaan. Op de Demer in Eindhoven.

De mensen daar krijgen alleen een af of toewijzing van een abbo op hun scherm te zien, ze kunnen op geen enkele wijze erachter komen waarom een abbo geweigerd wordt. Dat werd me daar tenminste meegedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Richub, heb ik ook eens gehad maar dan met Vodafone, bij 2 website's mijn abo geweigerd, daarna heb ik Vodafone zelf gebeld en gevraagd waarom ik geen abo kon afsluiten, en ze konden geen reden zien en hebben me toen direct via hun verkoop afdeling een abo geregeld met toestel en excuuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Eej, da's 'n goede tip. :D

Ik ga dus binnenkort eens bellen met T-mibile.

Edit:
Net gebeld, ik kreeg dezelfde mededeling als in de winkel. Ik moet 'n brief schrijven, en: 'Dan zou ik misschien wel antwoord krijgen.'

Laat maar zitten dan.
Je wilt 'n klant, of je wilt geen klant, denk ik dan. :r

[ Voor 60% gewijzigd door Richub op 18-03-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik zie op de site van t-mobile dat als je online een bestelling doet je 24 maanden garantie krijgt, op zich aantrekkelijk natuurlijk ipv de standaard 1 jaar garantie.

Ik neem aan dat de garantie op de Iphone zelf is (voor de hand liggend eigenlijk) :)

Ik zit te denken om een abbo van 1 jaar af te sluiten en hem na 1 jaar te laten unlocken en kijken welke provider dan een aantrekkelijk aanbod heeft.

Maar hoe zit dat dan met de garantie mocht de telefoon kapot gaan? Kan je dan garantie claimen bij t-mobile ook als je feitelijk geen klant meer bent? Het is niet zo dat ik de telefoon gekregen heb je betaalt voor die telefoon 300 euro bij een 1-jarig abonnement

Hmmz zelf het antwoord al gevonden op de site van t-mobile

* Komt mijn garantie te vervallen als ik overstap naar een andere aanbieder?

Nee, als je een door T-Mobile geleverd toestel hebt dan kun je gedurende de gehele garantietermijn bij T-Mobile terecht indien je toestel defect is. Als er sprake is van een fabricagefout dan zullen wij je toestel gratis repareren. Valt het defect buiten de garantie dan zal T-Mobile je wel reparatiekosten in rekening brengen.

[ Voor 26% gewijzigd door Slasher op 19-03-2010 21:11 . Reden: antwoord al gevonden ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Hoeveel jaar garantie heb je op de iphone als je hem in de t-mobile shop koopt? Ook 2 jaar net zoals in de online shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-04 09:02
Beste forummers,

Ik probeer me met mijn Vodafone Super Sim Only-abo aan te melden voor Vodafone Passport. Echter zowel via het sturen van een sms naar 4000 als het bellen via 1200 keuze 1 krijg ik een sms met de melding dat de code niet is herkend. Betekent dit dat je je niet kan aanmelden of dat er een storing is? Misschien dat mede SSO-houders hier ervaring mee hebben. Op de site van Vodafone kan ik niets over deze melding vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwee
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-03 06:25
Ik keeg dezelfde melding maar bij navraag bij de klantenservice bleek dat na de eerste keer aanmelden (en de eerste foutmelding) passport wel aan stond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04 11:49
Een algemene vraag, hebben de T-Mobile winkels 'normaal' een iPhone op vooraad, of zit hier ook een levertijd aan vast??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

jvalks schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:20:
Een algemene vraag, hebben de T-Mobile winkels 'normaal' een iPhone op vooraad, of zit hier ook een levertijd aan vast??
Ik ben vandaag een T-Mobile winkel binnengeweest en ze hadden ze op voorraad, belcompany trouwens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik heb sinds gister een i/150 abbo, en zie nu op mijn belstatus als ik inlog op de tmobile site dat ik maar 24 sms en 23 belminuten heb, dit lijkt mij toch niet te kloppen. Zie ik het verkeerd of gaat er iets fout?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uhhKk0ZNwZ05EfCSpEkXxFA5/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335359

Slasher schreef op zondag 28 maart 2010 @ 13:39:
Ik heb sinds gister een i/150 abbo, en zie nu op mijn belstatus als ik inlog op de tmobile site dat ik maar 24 sms en 23 belminuten heb, dit lijkt mij toch niet te kloppen. Zie ik het verkeerd of gaat er iets fout?

[afbeelding]
Aangezien je abo op de 27e van de maand is ingegaan heb je naar rato van je i-150 bundel bel/sms tegoed.
Althans, zo heb ik het altijd begrepen bij T-Mobile.
Volgende maand komt het helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:19
Richub schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:15:
Ik was naar een T-mobile winkel gegaan. Op de Demer in Eindhoven.

De mensen daar krijgen alleen een af of toewijzing van een abbo op hun scherm te zien, ze kunnen op geen enkele wijze erachter komen waarom een abbo geweigerd wordt. Dat werd me daar tenminste meegedeeld.
Dit kan liggen aan BKR registraties (die had je niet), teveel abonnementen op één naam, openstaande schulden bij een aangesloten telecomprovider, maar ook aan de vorige bewoners van het adres waar je nu woont.

Grote kans dat andere providers je ook gaan weigeren, als het niet om provider gebonden gergistreerde zaken gaat. Ik denk dat je toch het brief traject moet volgen, dan weet je waar je aan toe bent en of je het op kan lossen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Jumpman schreef op zondag 28 maart 2010 @ 15:13:
[...]

Dit kan liggen aan BKR registraties (die had je niet), teveel abonnementen op één naam, openstaande schulden bij een aangesloten telecomprovider, maar ook aan de vorige bewoners van het adres waar je nu woont.

Grote kans dat andere providers je ook gaan weigeren, als het niet om provider gebonden gergistreerde zaken gaat. Ik denk dat je toch het brief traject moet volgen, dan weet je waar je aan toe bent en of je het op kan lossen.
Hm, ik heb nog een Telfort abbo lopen tot eind Augustus. Toch maar even informeren of dat de oorzaak is van die afwijzing.

Wat betreft vorige bewoners: Ik woon al 12+ jaar op dit adres, nog voor de GSM abbo explosie dus. Lijkt me sterk dat dit het probleem is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Heb nu ruim een week een iphone, en met de iphone heel tevreden, maar ik krijg vaak een netwerkmelding als ik op de homeknop van de iphone druk de melding dat hij het netwerk niet gevonden heeft.

Ik heb de berichtgeving al uitgezet maar dat mocht niet baten, de melding zag ik nog steeds, ondertussen heeft hij zelf weer het netwerk gevonden maar het zijn toch irritante meldingen, die ik gewoon niet wil zien.

Hoe krijg ik die meldingen weg?

[ Voor 11% gewijzigd door Slasher op 06-04-2010 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Slasher, misschien andere forum, zoals ervaringen en discussie's. Dit is het abonnementen topic.

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-03 07:45
Heeft iemand nog een scherpe aanbieding gezien? :P 8)

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267247

Raakt t-mobile met de komst van de nieuwe iphone komende zomer, het alleenrecht ook kwijt?
Wie o wie heeft een vermoeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-03 07:45

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 09:17
Mij lijkt dit wel wat, vodafone met Iphone. Alleen wel een beetje raar dat je er een t-mobile-locked iphone bij krijgt :s

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-05 07:16
Overigens heeft apple inmiddels toegegeven dat er geen exclusief contract meer is in Nederland. Dit blijkt uit het telefoongesprek dat ze hebben gehad over de kwartaalwinst en dergelijke. Ik quote:
quote: Apple
5:30PM Can you update us on your thinking about incremental distribution? Tim: There are three countries where Apple has an exclusive relationship with carriers -- the US, Germany, and Spain. We've moved markets from exclusive to not exclusive, and we see sales accelerate and marketshare improve, but that doesn't mean anything. We think carefully about each of these at the country level. Left unsaid: any words that rhyme with "Berizon."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267247

Wie heeft er ervaring(en) met phoneshop.nl als je daar een iphone bestelt met een andere provider dan t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124943

Iemand ervaring wat Pro Assist doet met:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2eyx8ch.jpg

Ik ben meunig hard gevallen op de hoek van mijn bed, met tussen been en bed de telefoon.

Mijn vriendin begon meteen te piepen dat ze wel zouden claimen dat "het met opzet" is gebeurt.

Iemand eerder een fikse schermbreuk gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:40
Anoniem: 124943 schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:07:

[afbeelding]

Ik ben meunig hard gevallen op de hoek van mijn bed, met tussen been en bed de telefoon.

Mijn vriendin begon meteen te piepen dat ze wel zouden claimen dat "het met opzet" is gebeurt.

Ouch, kan je dit niet laten vallen onder je inboedelverzekering ofzo..... denk niet dat ze het onder 'garantie' zullen laten vallen.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoekGTi schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:05:
[...]

Ouch, kan je dit niet laten vallen onder je inboedelverzekering ofzo..... denk niet dat ze het onder 'garantie' zullen laten vallen.
Verzekering (T-Mobile Gegarandeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-04 12:48
Mar.tin schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:00:
Overigens heeft apple inmiddels toegegeven dat er geen exclusief contract meer is in Nederland. Dit blijkt uit het telefoongesprek dat ze hebben gehad over de kwartaalwinst en dergelijke. Ik quote:
[...]
Zelfde gehoord bij Vodafone winkel in R'dam. Vanaf september gaat vodafone ook echt de Iphone voeren in hun shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

magicstar schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:04:
[...]

Zelfde gehoord bij Vodafone winkel in R'dam. Vanaf september gaat vodafone ook echt de Iphone voeren in hun shops.
zou lekker zijn, heb nu een 3g op vodafone en contract verloopt in november dit jaar.
ben dan mooi op tijd voor 4g en vodafone verlenging:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ga volgende week een weekje naar Frankrijk. Ik wil voorkomen dat mijn iPhone op een of andere manier veel dataverkeer gaat gebruiken. Is het dan voldoende om 'Data roaming' uit te laten staan? Of moet ik nog ergens anders op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:23
Palomar schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:08:
Ik ga volgende week een weekje naar Frankrijk. Ik wil voorkomen dat mijn iPhone op een of andere manier veel dataverkeer gaat gebruiken. Is het dan voldoende om 'Data roaming' uit te laten staan? Of moet ik nog ergens anders op letten?
Dat is voldoende. Je data-verbinding is uitgeschakeld, maar je kan wel nog bellen, gebeld worden en smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-04 16:10
xtremekiller schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:30:
[...]

Dat is voldoende. Je data-verbinding is uitgeschakeld, maar je kan wel nog bellen, gebeld worden en smsen.
Je kunt dat zien / in de gaten houden doordat het GPRS-rondje of het 3G icoontje verdwijnt. Je batterij gaat dan ook ineens aanzienlijk langer mee!
magicstar schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:04:
[...]

O LET IT BE TRUE! :9~

[ Voor 25% gewijzigd door autoreverse op 09-05-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124943 schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:07:

[afbeelding]

En er komt een gloednieuwe. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:29
Sprak afgelopen week een medewerker van een Hi-shop in Tilburg. Deze knaap wist mij te melden dat er vanaf augustus Iphones (4g) ook geleverd gaan worden via KPN. Wel wist hij mij te vermelden dat er alleen een abbo is af te sluiten via MTV-mobile. Aangezien dit (bijna) geen verschil uitmaakt met gewone Hi/KPN abbo's vind ik dit goed nieuws en hoef ik niet over te stappen naar T-mobile.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:42
http://www.ritel.nl/iphon...2&abonr=87-01915&provnr=2

Zit hier nou internet bij in? Of komt dat nog bovenop de 19,95.
Ik kan er niet duidelijk uit worden =/

al gevonden

[ Voor 4% gewijzigd door M.C. op 23-05-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-04 14:00
Knoezelbos schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:33:
Sprak afgelopen week een medewerker van een Hi-shop in Tilburg. Deze knaap wist mij te melden dat er vanaf augustus Iphones (4g) ook geleverd gaan worden via KPN. Wel wist hij mij te vermelden dat er alleen een abbo is af te sluiten via MTV-mobile. Aangezien dit (bijna) geen verschil uitmaakt met gewone Hi/KPN abbo's vind ik dit goed nieuws en hoef ik niet over te stappen naar T-mobile.
Volledige onzin dit. Die "knaap" verkoopt gebakken lucht. Ik werk zelf ook bij kpn op de mobiele afdeling. Maar er is nog werkelijk waar he-le-maal niets van bekend wanneer dit gaat gebeuren of dat het uberhaupt gaat gebeuren. Ik zit er zelf ook op te wachten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-05 23:19
Bij SuperSimonly http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Is daar tethering en VOIP in de telefoon geblokkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:15
paulmp schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:15:
[...]

Volledige onzin dit. Die "knaap" verkoopt gebakken lucht. Ik werk zelf ook bij kpn op de mobiele afdeling. Maar er is nog werkelijk waar he-le-maal niets van bekend wanneer dit gaat gebeuren of dat het uberhaupt gaat gebeuren. Ik zit er zelf ook op te wachten namelijk.
klopt hij lult hij baseert het op gerichten van internet net zoals iedereen hier.
en september lijkt mij trouwens ook niet logisch. dat is waarschijnlijk 2 maanden na de release van de 4g.
Het is wel duidelijk idd dat het contract met t-mobile en apple verlopen is dus wel grote kans dat hij bij kpn/hi komt net zoals vodafone. maar ik verwacht hem dan zelfs als in juli 1 maand na de aankondiging wat altijd het geval was. maar ook ik baseer dit alleen op geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04 13:36
SkyFlyer schreef op maandag 31 mei 2010 @ 03:33:
Bij SuperSimonly http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Is daar tethering en VOIP in de telefoon geblokkeerd?
Ik heb toevallig zojuist min of meer dezelfde vraag gesteld in het mobiel internet topic. Scidd0w in "[Mobiel Internet] Welke is nou het beste ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Scidd0w schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:21:
[...]
Ik heb toevallig zojuist min of meer dezelfde vraag gesteld in het mobiel internet topic. Scidd0w in "[Mobiel Internet] Welke is nou het beste ?"
De grap is dat op de website van supersim only iPhone, de tethering en VOIP restricties ontbreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Maar dan zit ik weer vast aan een 2 jaar abo. Dat wil ik juist omzeilen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Scidd0w schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:22:
Maar dan zit ik weer vast aan een 2 jaar abo. Dat wil ik juist omzeilen. :)
Dan neem je toch een paar minuten minder en 1 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
ja ok maar daarvoor gelden weer die beperkingen op voip. Kortom het is zo ondoorzichtig mogelijk! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
? als ik via supersim only "bestel" en kies andere looptijd, krijg ik geen aanvullende voorwaarden op mijn scherm... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Thnx. Zo had ik het nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 23:00
Niet helemaal iPhone gerelateerd maar ik kan 'm niet echt meer normaal gebruiken.

Sinds begin dit jaar zijn de problemen begonnen. Enige wat ik van T-Mobile moest aanhoren was probeer is een andere telefoon e.d. maar dat lost het probleem niet op. Ik heb inmiddels een extra pre-pay pakketje zodat ik in nood wel bereikbaar ben ( speelt een en ander in de familie ). Ofwel: Mijn iPhone 3Gs met een abbo van 29,95 per maand komt weinig meer het huis uit vanwege het beroerde netwerk van T-Mobile. Ja, ze zijn er mee bezig maar ik heb er weinig vertrouwen meer in dus ik hoop dat de consumentenbond er doorheen kan drukken dat ik niet nog een jaar vast zit aan dit bedrijf. Hiervoor 10+ jaar bij Vodafone gezeten en daar heb ik maar 1 a 2 keer netwerk bezet gehad en dat was met de jaarwisseling...

1: Ik heb thuis meestal alleen 2G en soms 3G (vol bereik) maar als iemand mij belt heb ik een uur of wat later een SMS dat ik een oproep gemist heb.

Meestal heeft diegene mij dan al bereikt via IRC / MSN of per mail; dat werkt prima via mijn AP thuis.

2: Ik heb op mijn werk tegenwoordig alleen 2G en ook daar heb ik het probleem dat wanneer ik gebeld wordt mijn telefoon niet over gaat ondanks dat ik vol bereik heb.

Als ik geluk heb wordt mijn account (T-Mobile Hotspots) geaccepteerd op het AP hier op mijn werk en kan ik Skype starten; steeds vaker wordt deze niet geaccepteerd, krijg ik de melding dat de server onbereikbaar is (via zowel iPhone als MacBook).

Moest het even kwijt :)

edit: Oh ja, ik ga maar eens kijken hoe het afloopt met de consumentenbond mbt opzeggen, anders stap ik over op een andere provider desnoods dat ik het af moet kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Uberprutser op 06-06-2010 14:16 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
N.m.

[ Voor 110% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 06-06-2010 10:15 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:02
Bij Typhone zie ik de Iphone 3GS 16GB in de aanbieding
Met 2 jarig T-mobile web & walk (+ internet) voor 25 euro per maand.

Totaal dus 480 euro voor iphone én abbonement.

Is dat goedkoop, of kan ik beter wachten op de volgende iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
heb je een link?
http://www.typhone.nl/gsm-abonnement

[ Voor 58% gewijzigd door fespen op 06-06-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Niet online
trouwens:
190 minuten of 190 SMS
20 x 24 maanden = 480 euro
242 voor de Iphone.
722 euro totaal / 30 euro per maand.

260 minuten of 260 SMS
25 x 24 maanden = 600 euro
224 voor de Iphone
824 euro totaal / 35 euro per maand.

[ Voor 54% gewijzigd door fespen op 06-06-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 03-05 10:27
Moet je Web & Walk dan niet ook nog betalen? 14,95p/m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:10
Heb net een 3gs besteld bij T-mobile
Relax 2 jaar 25, 20x24=480
Webn walk plus 7.95x12 + 14.95x12= 276
+ bij betaling telefoon= 10

Totaal = €766,-

Kon hem ook voor 676 euro halen alleen dan met webnwalk standaard.

Denk niet dat hij goedkoper te vinden is. Even kijken of de nieuwe iphone grote prijsveranderingen mee brengt.
Anders annuleer ik hem gewoon, wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 08:40
Nieuwe iPhone, dus een nieuw deel: iPhone 4 levertijden en abonnementen topic. Dat nog even naar de goede plaats moet :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.