heb jij niet toevallig je iPhone via de ING/postbank aanbieding aangeschaft? Want bij dat abo krijg je dubbele sms, 24 maanden lang. Zo heb ik er ook nog 490 over...Plurk. schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:53:
Ik wilde graag weten of er meerdere mensen zijn die meer dan 2 maanden SMSjes kunnen sparen met een T-mobile iPhone abbo. Mijn belminuten gaan inderdaad maar tot 300 (i-150) maar ik heb nu al 600 smsjes wat volgens T-Mobile niet zou moeten kunnen.
Anoniem: 319579
dubbele sms is standaard volgens mij?
ik hou soms ook over en kan die vervolgens weer gewoon de maand erna gebuiken
heb nooit een hoge rekening hierdoor ontvangen (sms gedeelte dan )
vandaag eens kijken hoe de levertijd van de 3GS is hier
ik hou soms ook over en kan die vervolgens weer gewoon de maand erna gebuiken
heb nooit een hoge rekening hierdoor ontvangen (sms gedeelte dan )
vandaag eens kijken hoe de levertijd van de 3GS is hier
Vandaag in Hilversum bij de fysieke vestiging van telefoonkopen.nl een iPhone i.c.m. Tmobile iphone abo gehaald.
Mooie is dat ze daar voldoende op voorraad zijn. Ik kon kiezen uit alle 4 de 3GS modellen.
Nog mooier is dat ik er S315i Logitech rechargable speaker gratis bijkreeg.
Ik kwam daar aan en vroeg er naar omdat ik op internet had gezien dat deze actie alleen bij 'nieuw abonnement' en niet bij verlenging gold. Bij hun in de winkel geldt dit dus blijkbaar wel zolang de voorraad strekt en niet tot 4-01 zoals op hun website staat.
Hij gaf aan dat ze voldoende iPhones op voorraad hadden vanwege hun grote aantal dat ze hadden ingekocht.
Mooie is dat ze daar voldoende op voorraad zijn. Ik kon kiezen uit alle 4 de 3GS modellen.
Nog mooier is dat ik er S315i Logitech rechargable speaker gratis bijkreeg.
Ik kwam daar aan en vroeg er naar omdat ik op internet had gezien dat deze actie alleen bij 'nieuw abonnement' en niet bij verlenging gold. Bij hun in de winkel geldt dit dus blijkbaar wel zolang de voorraad strekt en niet tot 4-01 zoals op hun website staat.
Hij gaf aan dat ze voldoende iPhones op voorraad hadden vanwege hun grote aantal dat ze hadden ingekocht.
@PlurkPlurk. schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:53:
Ik wilde graag weten of er meerdere mensen zijn die meer dan 2 maanden SMSjes kunnen sparen met een T-mobile iPhone abbo. Mijn belminuten gaan inderdaad maar tot 300 (i-150) maar ik heb nu al 600 smsjes wat volgens T-Mobile niet zou moeten kunnen.
[afbeelding]
Ik heb een verklaring gevonden op het forum van T-Mobile. Ze hebben inderdaad een storing waardoor je het dubbele aantal smsjes krijgt maar er word ook bij elk smsje dat je verstuurd 2 smsjes van je tegoed afgeschreven.
Zij hopen het probleem eind januari opgelost te hebben
Nope, ik heb hem begin juli binnen gekregen, toen was die actie er volgens mij nog niet. Maar maite heeft het antwoord gevonden!falconz schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:58:
[...]
heb jij niet toevallig je iPhone via de ING/postbank aanbieding aangeschaft? Want bij dat abo krijg je dubbele sms, 24 maanden lang. Zo heb ik er ook nog 490 over...
N.v.m.
[ Voor 103% gewijzigd door Ronwiel op 10-01-2010 14:32 ]
Ik zit dus met een dilemma, in februari loopt mijn abbo af.
Nu is de iphone 3gs voor 0 euro verkrijgbaar met abbo eindelijk... maarja, in juni komt de nieuwe iphone 4g, right?
Het dilemma is dus, wachten en dan 100 euro betalen voor de nieuwe, of deze nu en dan voor nop.
Nu is de iphone 3gs voor 0 euro verkrijgbaar met abbo eindelijk... maarja, in juni komt de nieuwe iphone 4g, right?
Het dilemma is dus, wachten en dan 100 euro betalen voor de nieuwe, of deze nu en dan voor nop.
Oost west, 127.0.0.1 best!
Ik zit een beetje in dezelfde situatie, alleen loopt mijn contract in maart af. Momenteel neig ik er naar om nu over te stappen naar de 3GS. Belangrijkste argumenten:
-edit-
Ben teruggebeld, helaas worden trouwe klanten niet extra gewaardeerd
-/edit-
- Ik wil van mijn HTC Touch dual af
- Ben (nog) geen enorme Apple-junkie en hoef niet per se het nieuwste van het nieuwste
- Release datum van de 4G is nog geen feit en de vraag is hoe het dan zit met beschikbaarheid
-edit-
Ben teruggebeld, helaas worden trouwe klanten niet extra gewaardeerd

-/edit-
[ Voor 5% gewijzigd door vanDaal op 18-01-2010 18:58 ]
Vriend van mij had via internet wel een aanbieding gevonden. Is ook al langer klant bij t-mobile. Abbo voor 25 euro, internet eerste 12 maanden voor 3 euro, daarna 10. Kosten voor iphone 30 eu.. Alleen via t-mobile internet.vanDaal schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:42:
Ik zit een beetje in dezelfde situatie, alleen loopt mijn contract in maart af. Momenteel neig ik er naar om nu over te stappen naar de 3GS. Belangrijkste argumenten:Anyway, ik heb net met T-mobile contact gehad. Opties zijn om van mijn Flex 20 naar een 2-jarig I-150 (kosten abo 29,95 en telefoon 99,95) of 2-jarig I-300 (kosten abo 44,95 en telefoon 30) abonnement over te stappen. Maar aangezien ik al jaren klant ben bij T-Mobile (voorheen Orange), heb ik gevraagd of ze daarmee nog iets aan de prijs kunnen doen. Daar word ik over teruggebeld, ben benieuwd
- Ik wil van mijn HTC Touch dual af
- Ben (nog) geen enorme Apple-junkie en hoef niet per se het nieuwste van het nieuwste
- Release datum van de 4G is nog geen feit en de vraag is hoe het dan zit met beschikbaarheid
-edit-
Ben teruggebeld, helaas worden trouwe klanten niet extra gewaardeerd![]()
-/edit-
Wilde ik net voorstellen. Ik weet niet hoeveel je belt en sms't (@ vanDaal), maar op dit moment kun je een betere deal krijgen met Relax. Dan krijg je een iPhone goedkoper mee voor hetzelfde maandbedrag. Nadelen zijn de lagere internetsnelheid (2 Mbit/s vs. 384 kbit/s) en het ontbreken van Visual Voicemail, voordeel is het onbeperkt houdbare beltegoed en dat smsjes en belminuten onderling uitgewisseld kunnen worden.DarkShadow schreef op maandag 18 januari 2010 @ 21:41:
[...]
Vriend van mij had via internet wel een aanbieding gevonden. Is ook al langer klant bij t-mobile. Abbo voor 25 euro, internet eerste 12 maanden voor 3 euro, daarna 10. Kosten voor iphone 30 eu.. Alleen via t-mobile internet.
Thanks guys, ik kom inderdaad dezelfde aanbieding tegen op My T-Mobile. Dus bij een Relax 35 2-jarig abo (€ 26,95 per maand) plus mobiel internet web'n'walk Standard Vast (€ 9,95 per maand, eerste 12 maanden € 7 korting per maand) kost de 3GS 32GB Wit mij eenmalig € 59,95. Lijkt mij dezelfde aanbieding als jouw bericht DarkShadow.
Denk dat dit hem wordt, zoveel SMS of bel ik niet
Denk dat dit hem wordt, zoveel SMS of bel ik niet
[ Voor 3% gewijzigd door vanDaal op 18-01-2010 23:05 ]
Dat hangt ook vanaf wat van klantwaarde je hebt. Ik moest voor datzelfde abonnement met w&w icm Iphone 32GB €80 meer dan die vriend van je betalen. Maar ik bespaar altijd nog €310DarkShadow schreef op maandag 18 januari 2010 @ 21:41:
[...]
Vriend van mij had via internet wel een aanbieding gevonden. Is ook al langer klant bij t-mobile. Abbo voor 25 euro, internet eerste 12 maanden voor 3 euro, daarna 10. Kosten voor iphone 30 eu.. Alleen via t-mobile internet.
Let op: levertijd van de Iphones zijn 4 weken. Laat je niet gek maken door een T-mobile medewerker die zegt: met de 2 weken heb je de iphone in huis!!!
[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 19-01-2010 14:21 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Hmm... komt me bekend voor dit verhaal (zelfs 5 dagen ipv 2 wekenpinokkia schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:58:
Let op: levertijd van de Iphones zijn 4 weken. Laat je niet gek maken door een T-mobile medewerker die zegt: met de 2 weken heb je de iphone in huis!!!

Ik had de mijne na 8 dagen.
Het hangt een beetje van de locatie van de winkel af denk ik.
PSN ID: Ancta
Dan ben je zeker nieuwe klant? Bij T-Mobile online is het minimaal 4 weken en bij sommige T-Mobile winkels ook. Ik moest wel bij hun verlengen/vernieuwen, want T-Mobile online/telefonisch hadden voor mij de minste bijbetaling voor de Iphone 32GB. Dus wil ik wel 4 weken wachten en €310 minder betalen.Ghostley schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:27:
Ik had de mijne na 8 dagen.
[ Voor 5% gewijzigd door pinokkia op 19-01-2010 14:35 ]
Ik wil ook wel een Vodafone super sim abonnement. Werkt die echt alleen in de iPhone? Ik vind het namelijk een super abonnement en wil hem gebruiken in mijn htc Tytn2. Is dit mogelijk?
Ja klopt. Had er even niet bij stilgestaan dat ze een tweedeling maken tussen nieuwe- en bestaande klanten.
Wel spijtig dat ze dat doen. Aan de andere kant vallen 4 weken nog wel mee. Straks na de lancering van de 4G (wanneer die ook mag gaan komen) begint het circus weer opnieuw.
Bij mijn weten niet.koekoek2003nl schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:54:
Ik wil ook wel een Vodafone super sim abonnement. Werkt die echt alleen in de iPhone? Ik vind het namelijk een super abonnement en wil hem gebruiken in mijn htc Tytn2. Is dit mogelijk?
Aangezien je met je iPhone bij een Vodafone winkel langs moet voordat je zo'n SuperSim mee krijgt.
PSN ID: Ancta
Maar het klopt eigenlijk niet dat bestaande klanten langer duurt dan nieuwe klanten. In dit geval maakt het mij niet zoveel uit, omdat ik graag die 4 weken wil wachten en zo enorm prijsverschil. Was het nu zo. Dat het met andere winkels/webshops evenduur is/was. Dan had ik nevernooit bij T-mobile zelf besteld. Dus voor deze keer vind ik het niet zo erg.Ghostley schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:21:
[...]
Ja klopt. Had er even niet bij stilgestaan dat ze een tweedeling maken tussen nieuwe- en bestaande klanten.
Wel spijtig dat ze dat doen. Aan de andere kant vallen 4 weken nog wel mee. Straks na de lancering van de 4G (wanneer die ook mag gaan komen) begint het circus weer opnieuw.

Vandaag een mailtje gekregen van amp. De eerste datum dat ze kunnen leveren is pas op 28 januari.
Dus weer een week later.
Anoniem: 308200
Even een (kort) vraagje.
Momenteel heb ik een T-Mobile Flex'20 abonnement. Dit abonnement loopt tot 18 Juni 2010. Maar blijkbaar kun je vier maanden van te voren een contract verlengen. (Dit is dan dus 18 Februari)
Nou ben ik van plan om een iPhone abonnement aan te schaffen (i-150). Maar nu is mijn vraag, kan ik al op de 18e Februari een iPhone aanschaffen via contract-verlenging?
En dan nog iets, aangezien de levertijden zo'n 2-3 weken zijn (toch?), betekent dat dan, als het bovenstaande mogelijk is, ik dan 2-3 weken een duurder abonnement moet betalen (20euro vs. 30euro) zonder dat ik een iPhone in mijn bezit heb?
Hopelijk weten jullie hier meer over, want mailen met T-Mobile heeft tot nu toe geen drol opgeleverd.
Momenteel heb ik een T-Mobile Flex'20 abonnement. Dit abonnement loopt tot 18 Juni 2010. Maar blijkbaar kun je vier maanden van te voren een contract verlengen. (Dit is dan dus 18 Februari)
Nou ben ik van plan om een iPhone abonnement aan te schaffen (i-150). Maar nu is mijn vraag, kan ik al op de 18e Februari een iPhone aanschaffen via contract-verlenging?
En dan nog iets, aangezien de levertijden zo'n 2-3 weken zijn (toch?), betekent dat dan, als het bovenstaande mogelijk is, ik dan 2-3 weken een duurder abonnement moet betalen (20euro vs. 30euro) zonder dat ik een iPhone in mijn bezit heb?
Hopelijk weten jullie hier meer over, want mailen met T-Mobile heeft tot nu toe geen drol opgeleverd.
Je flex abonnement loopt tot 17 juni 2010. De Iphone abonnement gaat dus officieel 18 juni in.Anoniem: 308200 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:30:
Even een (kort) vraagje.
Maar ik kan toch voortijdig switchen naar een 'hoger' abonnement?pinokkia schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:00:
[...]
Je flex abonnement loopt tot 17 juni 2010. De Iphone abonnement gaat dus officieel 18 juni in.
Ja dat kan gewoon. Maar houd er wel rekening mee: Je contactsvernieuwing gaat officieel pas 18 juni in. Bij mij vroegen T-mobile medewerker of ik per direct naar de nieuwe relax wilde gaan. Ik wil dat nu nog niet, want mijn oude relax betaal ik gewoon veel minder.Anoniem: 308200 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:10:
[...]
Maar ik kan toch voortijdig switchen naar een 'hoger' abonnement?
Met een 'hoger' abonnement bedoel ik dan een i-150 abo. Dus van Flex'20 naar i-150.pinokkia schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:59:
[...]
Ja dat kan gewoon. Maar houd er wel rekening mee: Je contactsvernieuwing gaat officieel pas 18 juni in. Bij mij vroegen T-mobile medewerker of ik per direct naar de nieuwe relax wilde gaan. Ik wil dat nu nog niet, want mijn oude relax betaal ik gewoon veel minder.
Voor iets meer als een week terug. Heb ik dus mijn contract verlengd. Ik zat dus ook in twijfel tussen Iphone/nieuwe relax abonnement. Tevens heb ik toen ook gevraagd: als ik dus voor de Iphone abonnement kies. Kan ik dan overstappen naar het Iphone abonnement zodra de Iphone 32GB binnen heb. Het antwoord van de T-Mobile mederwerker was toen: Als u de Iphone binnen hebt. Kan U een telefoontje naar ons plegen om Uw oude relax abonnement te veranderen naar een Iphone abonnement. (als je alleen bij contactvernieuwing Iphone abonnement heb gekozen) Dat was zelfs een advies om zo optimaal van je Iphone te benutten.Anoniem: 308200 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:01:
[...]
Met een 'hoger' abonnement bedoel ik dan een i-150 abo. Dus van Flex'20 naar i-150.
Dus het antwoord is dus: Ja. (flex => Iphone abonnement
Oh dat is mooi, spaar ik weer wat geld uit, en kan ik nog mijn beltegoed voor die tijd opmaken.pinokkia schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:01:
[...]
Voor iets meer als een week terug. Heb ik dus mijn contract verlengd. Ik zat dus ook in twijfel tussen Iphone/nieuwe relax abonnement. Tevens heb ik toen ook gevraagd: als ik dus voor de Iphone abonnement kies. Kan ik dan overstappen naar het Iphone abonnement zodra de Iphone 32GB binnen heb. Het antwoord van de T-Mobile mederwerker was toen: Als u de Iphone binnen hebt. Kan U een telefoontje naar ons plegen om Uw oude relax abonnement te veranderen naar een Iphone abonnement. (als je alleen bij contactvernieuwing Iphone abonnement heb gekozen) Dat was zelfs een advies om zo optimaal van je Iphone te benutten.
Dus het antwoord is dus: Ja. (flex => Iphone abonnement
Ik krijg mijn witte 32Gb exemplaar op 29 januari bezorgd. Op 18 januari besteld, dus de verwachte levertijd is 11 dagen. Niet slecht dus.vanDaal schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:31:
Hmm... komt me bekend voor dit verhaal (zelfs 5 dagen ipv 2 weken). Nou ja, ik heb gisteravond besteld. Ben benieuwd
Ik heb vorige week soortgelijk gedaan.Anoniem: 308200 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:30:
Even een (kort) vraagje.
Je kunt op 18 februari een iphone halen in een T-mobile store (of via tel helpdesk). Snap niet helemaal waarom sommige mensen hier niet zaken in de winkel hebben geregeld scheelt een weekje wachten.
Je kunt je oude abonnement gewoon blijven gebruiken tot 18 juni en als je er verstandig aan doet neem je er tijdelijk een paar maanden webnwalk voor 9,95 bij die stopt dan op 18 juni wanneer je je iphone abo i150 ingaat (met 2MB internet inclusief).
Ik heb nu sim-only 300 bel/100sms tot 21 mei 2010 met WebnWalk voor 11 + 9,95 en mn iPhone a 20,95 en vanaf mei 29.95 i150 abo. Prima deal
Maar verlengen via de T-Mobile store mag toch pas 3 maanden van te voren, en online 4?funrider schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:32:
[...]
Ik heb vorige week soortgelijk gedaan.
Je kunt op 18 februari een iphone halen in een T-mobile store (of via tel helpdesk). Snap niet helemaal waarom sommige mensen hier niet zaken in de winkel hebben geregeld scheelt een weekje wachten.
Web'N'Walk Standard (9,95 / maand):funrider schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:32:
[...]
Je kunt je oude abonnement gewoon blijven gebruiken tot 18 juni en als je er verstandig aan doet neem je er tijdelijk een paar maanden webnwalk voor 9,95 bij die stopt dan op 18 juni wanneer je je iphone abo i150 ingaat (met 2MB internet inclusief).
Download: tot 384 Kb/s
Upload: tot 64 Kb/s
i-150 (29,95 / maand)
Download: 2048 Kb/s
Upload: 384 Kb/s
En aangezien ik al 20,- per maand betaal voor mijn huidige Flex'20 abo, is dit toch vele malen interessanter?
Ik zag net de reclamefolder van T for telecom en die hebben de 16GB White Inc met een Vodaphone Bel+sms+web 350 voor 23/maand met 99,95 bij betalen!
Ik kan het op de site van t for telekom nog niet terug vinden maar hij staat echt in de folder.
Ik kan het op de site van t for telekom nog niet terug vinden maar hij staat echt in de folder.
Ik heb 'm ook gezien, eerste half jaar 23eur/maand, daarna 45 eur/maand voor de resterende 18 maanden...ronny schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:56:
Ik zag net de reclamefolder van T for telecom en die hebben de 16GB White Inc met een Vodaphone Bel+sms+web 350 voor 23/maand met 99,95 bij betalen!
Dan vind ik van T-Mobile de deal helemaal niet slecht, want relax 25 met W&W voor €21,90 (12maanden) Daarna €28,90 per maand en voor de Iphone 32GB zwart maar €119,95 bijbetalen. Alleen 1 nadeel is wel: er zit een simlock op. Maar die kan je gewoon gratis na een jaar verwijderen of eerder tegen betaling.ronny schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:56:
Het ging mij er ook om dat het niet om de site van T for Telekom staat en dat het met Vodaphone geleverd kan worden.
Maar haalt T for T zelf een stapel van die phones uit Signapour om die te koppelen met Vodaphone?
En dat mag dan van Tmobile?
Ik heb al zo'n apparaat dus keek er al even niet meer naar maar het wat mij nog niet eerder opgevallen en kan er ook zo met google niet zo veel over vinden.
Maar haalt T for T zelf een stapel van die phones uit Signapour om die te koppelen met Vodaphone?
Ik heb al zo'n apparaat dus keek er al even niet meer naar maar het wat mij nog niet eerder opgevallen en kan er ook zo met google niet zo veel over vinden.
T-mobile mag per 2010 de Iphone niet meer als exclusief beschouwen. Dus nu mogen elke provider de Iphone (simlockvrij) verkopen icm hun abonnementen. Dat heb ik ergens gelezen.ronny schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:00:
Het ging mij er ook om dat het niet om de site van T for Telekom staat en dat het met Vodaphone geleverd kan worden.
Bij mijn weten mag een winkel (dus ook T for Telecom etc.) al sinds de invoering van de iPhone deze leveren en/of aanbieden met een abbo van een andere provider. Een andere provider, buiten T-mobile, mag dat (nog steeds) niet in NL.
In mijn geval kon ik toch echt 4 maanden vooraf in de T-mobile store regelen. Ik stond op 21 januari in de store en mijn sim-only verloopt toch echt 4 maanden later op 21 mei 2010. Ik dacht dat die drie maanden alleen gold voor andere stores (Tfortelecom, Phonehouse e.d).Anoniem: 308200 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:09:toon volledige bericht
[...]
Maar verlengen via de T-Mobile store mag toch pas 3 maanden van te voren, en online 4?
[...]
Web'N'Walk Standard (9,95 / maand):
Download: tot 384 Kb/s
Upload: tot 64 Kb/s
i-150 (29,95 / maand)
Download: 2048 Kb/s
Upload: 384 Kb/s
En aangezien ik al 20,- per maand betaal voor mijn huidige Flex'20 abo, is dit toch vele malen interessanter?
Hmm in jou geval vanaf een normaal Flex abo inderdaad minder interessant. In mijn geval bespaarde het paar maanden geld. Bij jou zelfde bedrag en gelijk al meer internet als je gelijk in laat gaan.
[ Voor 28% gewijzigd door funrider op 27-01-2010 11:27 ]
Wat voor en hoe snel internet krijg je als je een supersim abonnement van vodafone neemt?
Het is wel jammer dat Apple niet met een IPhone 4g/nieuwe IPhone uitkomt want nu zullen de prijzen van de 3Gs niet dalen. Ik ben al opzoek geweest naar een 2g? of 3g model maar die kan ik helemaal niet vinden, zelf niet 2e hands...
Het is wel jammer dat Apple niet met een IPhone 4g/nieuwe IPhone uitkomt want nu zullen de prijzen van de 3Gs niet dalen. Ik ben al opzoek geweest naar een 2g? of 3g model maar die kan ik helemaal niet vinden, zelf niet 2e hands...
En ik krijg zelfs meer minuten/sms'jes per maand (150+150). Ook al kan ik ze minder lang vasthouden (2 maanden met een i-150?)funrider schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:27:
[...]
In mijn geval kon ik toch echt 4 maanden vooraf in de T-mobile store regelen. Ik stond op 21 januari in de store en mijn sim-only verloopt toch echt 4 maanden later op 21 mei 2010. Ik dacht dat die drie maanden alleen gold voor andere stores (Tfortelecom, Phonehouse e.d).
Hmm in jou geval vanaf een normaal Flex abo inderdaad minder interessant. In mijn geval bespaarde het paar maanden geld. Bij jou zelfde bedrag en gelijk al meer internet als je gelijk in laat gaan.
Per maand kan je tot i-150 300 min+300 sms'jes meenemen. Alles dat meer is. Komt te vervallen. Dus bv 150min + 150 sms voor januari. Dan kan je in februari tot 300 min + 300 smsjes.Anoniem: 308200 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:04:
[...]
En ik krijg zelfs meer minuten/sms'jes per maand (150+150). Ook al kan ik ze minder lang vasthouden (2 maanden met een i-150?)
[ Voor 11% gewijzigd door pinokkia op 28-01-2010 10:57 ]
Ik heb een abonnement aangeboden gekregen (verlenging van mijn huidige abonnement) van T-Mobile:
24 maanden T-Mobile Flex 35 voor € 26,95 p.m. (€ 646,80)
12 maanden W&W Standard voor € 2,95 p.m. (€ 35,40)
12 maanden W&W Standard voor € 9,95 p.m. (€ 119,40)
iPhone 3GS 32GB € 80,00 (iPhone 3GS 16GB is gratis)
Totaal: € 881,60 (inclusief iPhone 3GS 32GB)
Echter nu twijfel ik, omdat het misschien beter is om een iPhone (i-150 of i-300) abonnement te hebben, Dat abonnement is immers gemaakt voor de iPhone (betere/sneller Internet connectie). Ik heb namelijk geen ervaring met het i-abonnement, of moet ik deze deal maar gewoon aangaan?
24 maanden T-Mobile Flex 35 voor € 26,95 p.m. (€ 646,80)
12 maanden W&W Standard voor € 2,95 p.m. (€ 35,40)
12 maanden W&W Standard voor € 9,95 p.m. (€ 119,40)
iPhone 3GS 32GB € 80,00 (iPhone 3GS 16GB is gratis)
Totaal: € 881,60 (inclusief iPhone 3GS 32GB)
Echter nu twijfel ik, omdat het misschien beter is om een iPhone (i-150 of i-300) abonnement te hebben, Dat abonnement is immers gemaakt voor de iPhone (betere/sneller Internet connectie). Ik heb namelijk geen ervaring met het i-abonnement, of moet ik deze deal maar gewoon aangaan?
[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 29-01-2010 08:13 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Is dat een verlengingsaanbod? Ik zie die aanbieding namelijk nergens terugkomen? Gemiddeld, met een 16gb, zie ik prijzen voorbij komen van bijna €300..pinokkia schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 08:07:
[...]
Dan vind ik van T-Mobile de deal helemaal niet slecht, want relax 25 met W&W voor €21,90 (12maanden) Daarna €28,90 per maand en voor de Iphone 32GB zwart maar €119,95 bijbetalen. Alleen 1 nadeel is wel: er zit een simlock op. Maar die kan je gewoon gratis na een jaar verwijderen of eerder tegen betaling.
Dit is inderdaad contactvernieuwing/verlenging. Maar de prijs was achter verkeerd berekend.Chrisg schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:50:
[...]
Is dat een verlengingsaanbod? Ik zie die aanbieding namelijk nergens terugkomen? Gemiddeld, met een 16gb, zie ik prijzen voorbij komen van bijna €300..
Ik heb nu ongeveer een maand of 3 een iPhone 3GS 16gb black i.c.m. een (verlengd) KPN abbo.
Besteld via www.phoneshop.nl.
Als je een KPN abbonement verlengd, mag je deze na één maand aanpassen. Ik heb het als volgt gedaan:
Abbonement: KPN personal sim 430 + KPN surf en mail extra snel
Dit kost 48,25 p/m. Surf en mail totaal kost na 12 maanden geen 7,50 maar 15 euro p/m.
Voor de iPhone heb ik 143 euro betaald.
Direct na het zien van verlenging van mijn abbo op KPN.nl heb ik een wijziging aangevraagd naar een lager abbo van 22,50 p/m. Dit werd allemaal direct doorgevoerd en ik betaal nu gemiddeld zo'n 30 euro per maand.
Uiteindelijk ben ik voor de iPhone 143 euro + de eerste maand iets hogere kosten kwijt geweest. Ik vind 't een prima deal en ben erg blij met de iPhone icm KPN!
Voor mensen die een nieuw abbo afsluiten mag je volgens mij na 3 maanden switchen van abbo.
Besteld via www.phoneshop.nl.
Als je een KPN abbonement verlengd, mag je deze na één maand aanpassen. Ik heb het als volgt gedaan:
Abbonement: KPN personal sim 430 + KPN surf en mail extra snel
Dit kost 48,25 p/m. Surf en mail totaal kost na 12 maanden geen 7,50 maar 15 euro p/m.
Voor de iPhone heb ik 143 euro betaald.
Direct na het zien van verlenging van mijn abbo op KPN.nl heb ik een wijziging aangevraagd naar een lager abbo van 22,50 p/m. Dit werd allemaal direct doorgevoerd en ik betaal nu gemiddeld zo'n 30 euro per maand.
Uiteindelijk ben ik voor de iPhone 143 euro + de eerste maand iets hogere kosten kwijt geweest. Ik vind 't een prima deal en ben erg blij met de iPhone icm KPN!
Voor mensen die een nieuw abbo afsluiten mag je volgens mij na 3 maanden switchen van abbo.
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
Ik ben erg aan het twijfelen of ik over wil stappen naar T-Mobile voor een Iphone. Zit nu bij kpn en abbo loopt bijna af maar de geruchten zijn dus dat kpn ze ook gaat aanbieden. Nu lees ik alleen dat T-Mobile beter internet zou bieden. In het verleden (2 jaar terug) had ik juist altijd problemen met het bereik van T-Mobile.
Wie heeft een Iphone met KPN en wat zijn de ervaringen met internet (snelheid en dekking)?
En wie kan mij inlichten over de dekking van T-mobile tov 2 jaar terug?
Wie heeft een Iphone met KPN en wat zijn de ervaringen met internet (snelheid en dekking)?
En wie kan mij inlichten over de dekking van T-mobile tov 2 jaar terug?
Ik werd net gebeld door T-mobile of ik mijn contract wilde verlengen. Hij is 6 september pas afgelopen maar ik mocht nu al contract verlengen met 2 jaar voor de nieuwe 3Gs voor 69euro. Twijfel of ik dat wel moet doen... denk dat ik het afsla eigenlijk.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Mag ik zo brutaal vragen: wat van abonnement heb jij? Mij hebben ze niet gebeld, want ik heb mijn contract lopen tot 4-7-2010. Het is wel een flex abonnement.Royz schreef op maandag 01 februari 2010 @ 09:36:
Ik werd net gebeld door T-mobile of ik mijn contract wilde verlengen. Hij is 6 september pas afgelopen maar ik mocht nu al contract verlengen met 2 jaar voor de nieuwe 3Gs voor 69euro. Twijfel of ik dat wel moet doen... denk dat ik het afsla eigenlijk.
Geen idee, standaard i-150 iphone abbo. Vond het ook wel vreemd dat ze belden. Ik wist sowieso niet eens dat di tjaar mijn abbo al was afgelopen, wat gaat de tijd toch snelpinokkia schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:40:
[...]
Mag ik zo brutaal vragen: wat van abonnement heb jij? Mij hebben ze niet gebeld, want ik heb mijn contract lopen tot 4-7-2010. Het is wel een flex abonnement.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Anoniem: 133714
Zou dit een voorbode kunnen zijn op het verliezen van de exclusiviteit van de verkoop van de iPhone door T-Mobile?Royz schreef op maandag 01 februari 2010 @ 09:36:
Ja dat denk ik ook. Ze willen nu snel iedereen nog voor 2 jaar vastleggen gok ik. Hij mocht de aanbieding maar 1x doen en ik was 1 van de gelukkigenAnoniem: 133714 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:42:
[...]
Zou dit een voorbode kunnen zijn op het verliezen van de exclusiviteit van de verkoop van de iPhone door T-Mobile?
Om de discussie nogmaals te voeden; ik heb op dit moment een zakelijk abonnement bij KPN. Op dit moment werk ik met een Blackberry bold 9000. Mijn abonnement is verlopen en ik kan dus verlengen/beeindigen.
Vanochtend heb ik afdeling verkoop gebeld, als zakelijk klant krijg ik een advies gesprek van een medewerker met know-how. Ik heb daarin aangegeven dat ik twijfelde over een nieuwe Blackberry of een iPhone. Uiteraard probeerde hij mij de nieuwe Blackberry aan te prijzen maar snapte ook dat ik geinteresseerd ben geraakt in de iPhone.
Ik heb gevraagd naar de februari geruchten omtrent de iPhone die KPN zou kunnen leveren. Hij verzekerde mij dat zij de iPhone niet kunnen en gaan leveren. En dat de exclusiviteits deal voor T-Mobile nog steeds geld. Zijn alternatief was een Duitse iPhone kopen samen met een Sim only abonnement van KPN.
Nu wil ik graag bij KPN blijven vanwege haar uitstekende dekking. Sowieso moet ik mijn contract veranderen aangezien ik minimaal 300 euro bespaar op een 2 jaar contract wanneer ik verleng. Maar weet nog niet goed wat ik moet doen.
Vanochtend heb ik afdeling verkoop gebeld, als zakelijk klant krijg ik een advies gesprek van een medewerker met know-how. Ik heb daarin aangegeven dat ik twijfelde over een nieuwe Blackberry of een iPhone. Uiteraard probeerde hij mij de nieuwe Blackberry aan te prijzen maar snapte ook dat ik geinteresseerd ben geraakt in de iPhone.
Ik heb gevraagd naar de februari geruchten omtrent de iPhone die KPN zou kunnen leveren. Hij verzekerde mij dat zij de iPhone niet kunnen en gaan leveren. En dat de exclusiviteits deal voor T-Mobile nog steeds geld. Zijn alternatief was een Duitse iPhone kopen samen met een Sim only abonnement van KPN.
Nu wil ik graag bij KPN blijven vanwege haar uitstekende dekking. Sowieso moet ik mijn contract veranderen aangezien ik minimaal 300 euro bespaar op een 2 jaar contract wanneer ik verleng. Maar weet nog niet goed wat ik moet doen.
Staat ook op iphoneclub nu: http://www.iphoneclub.nl/...or-abonnementsverlenging/
Ik werd zojuist ook gebeld... Verbinding viel weg, dus ff de KS gebeld of ze me de aanbieding nogmaals konden doen. Word strax nog een keer terug gebeld.
Weet zo 123 nog niet of ik het wel ga doen, wil dan wel een 16 of 32GB model voor een aantrekkelijke prijs...
Wat zouden jullie doen?
Weet zo 123 nog niet of ik het wel ga doen, wil dan wel een 16 of 32GB model voor een aantrekkelijke prijs...
Wat zouden jullie doen?
I am the great Cornholio!
Ik ben ook gebeld voor een verlenging, tot 2 maal toe zelfs.
Aangezien mijn huidige iphone 3g prima voldoet, en ik geen zin heb om 2 jaar met een iphone 3gs te doen terwijl er een iphone 4g aan zit te komen, heb ik vriendelijk bedankt.
Het komt op mij een beetje over alsof ze van een voorraad iphone 3gs af moeten.
Aangezien mijn huidige iphone 3g prima voldoet, en ik geen zin heb om 2 jaar met een iphone 3gs te doen terwijl er een iphone 4g aan zit te komen, heb ik vriendelijk bedankt.
Het komt op mij een beetje over alsof ze van een voorraad iphone 3gs af moeten.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik heb wel begrepen dat de verlenging per direct ingaat, dus niet op de einddatum en je zit vast aan je huidige tarief.
Klopt, maar ik heb geen zin om vanaf nu nog tot 2012 aan een Iphone 3GS vast te zitten. Tegen die tijd is er misschien al een iphone 5G uit (!).
Bij mij versprak de telefonist zich trouwens en zwetste eerst over een Vodafone abonnement, en de uiteindelijke aanbieding bestond uit 69 euro bijbetalen en verlengen per direct met 2 jaar. Ik heb overigens een 16GB witte iphone, met een 29 euri/150min/150sms abo van T-Mobile wat in september 2010 afloopt.
Bij mij versprak de telefonist zich trouwens en zwetste eerst over een Vodafone abonnement, en de uiteindelijke aanbieding bestond uit 69 euro bijbetalen en verlengen per direct met 2 jaar. Ik heb overigens een 16GB witte iphone, met een 29 euri/150min/150sms abo van T-Mobile wat in september 2010 afloopt.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Iemand enig idee wat de prijstellingen zijn? voor de 16 of 32gb?
Bij die telefonische aanbiedingen dan he?
[ Voor 25% gewijzigd door HaterFrame op 02-02-2010 16:18 ]
Bij mij was het ook 69e bij een i150abbo voor 2 jaar. maar heb ook begrepen dat er mensen zijn die hem gratis konden krijgen, wellicht bij een duurdere abbo?MetaFrame schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:15:
Iemand enig idee wat de prijstellingen zijn? voor de 16 of 32gb?
69E voor hoeveel GB?
MetaFrame schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:35:
69E voor hoeveel GB?
Niet iedereen krijgt trouwens het aanbod om gratis te upgraden: tipgever Philip moest voor de iPhone 3GS bijbetalen: €70 voor de 16GB iPhone 3GS of €169 voor de 32GB iPhone 3GS. Hij krijgt dan wel zijn nieuwe iPhone over drie dagen in huis. Philips’ contract loopt overigens pas op 7 augustus af, dus 8 maanden voordat hij zijn contract moet verlengen.
Ok, duidelijk.
Ben nog niet terug gebeld, vraag me af of dat ook wel gaat gebeuren.
Ze moeten overigens wel met een heel mooi aanbod komen wil ik er op in gaan, anders wacht ik nog wel even af.
Ben nog niet terug gebeld, vraag me af of dat ook wel gaat gebeuren.
Ze moeten overigens wel met een heel mooi aanbod komen wil ik er op in gaan, anders wacht ik nog wel even af.
Anoniem: 110299
iPhone 3G S 16GB gekocht met een i150 abbo... Echter gaat deze pas over 2 maanden in!! (Contractverlenging)
Kan ik sneller het abonnement in laten gaan?
Iemand stelde voor als alternatief om een Web 'n Walk af te sluiten voor tot het einde van mijn contractperiode (tot eind maart). Kan dit? Of zit je minimaal aan een jaarabbo vast?
Iemand stelde voor als alternatief om een Web 'n Walk af te sluiten voor tot het einde van mijn contractperiode (tot eind maart). Kan dit? Of zit je minimaal aan een jaarabbo vast?
Ik heb ook mijn contract verlengd voor einde looptijd bij T-mobile, abo kan direct overgezet worden (zolang het geen goedkoper abo is). Ik ga van flex 20 naar i150, 4 maanden voor het eind van mijn flex-contract (einddatum blijft wel staan, mijn i150 loopt dus 2 jaar + 4 maanden).Anoniem: 110299 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:30:
iPhone 3G S 16GB gekocht met een i150 abbo... Echter gaat deze pas over 2 maanden in!! (Contractverlenging)
Anoniem: 51543
Hmm, iPhone weekje geleden besteld, zou deze week binnen moeten komen volgens t-mobile. Dus ik bel op met wanneer ik hem ongeveer zou kunnen verwachten. Word me verteld dat er een levertijd van 2 weken aan vast zit. Dus dat ik minimaal tot volgende week donderdag moet wachten.
Iemand anders een recente ervaring met het bestellen van zijn iPhone bij T-Mobile? Een manier om te kijken wanneer hij binnenkomt? Want de klantenservice(Zakelijk) kan ook niks zien.
Iemand anders een recente ervaring met het bestellen van zijn iPhone bij T-Mobile? Een manier om te kijken wanneer hij binnenkomt? Want de klantenservice(Zakelijk) kan ook niks zien.
gsm.nlRoyz schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:30:
[...]
Bij mij was het ook 69e bij een i150abbo voor 2 jaar. maar heb ook begrepen dat er mensen zijn die hem gratis konden krijgen, wellicht bij een duurdere abbo?
Apple iPhone 3GS 16GB Black € 49.95 bij i-150 T-mobile 2 jaar abonnement
Goedemorgen
Een vriendin gaat voor 3 jaar naar het buitenland en haar iPhone abonnement loopt tot juli 2011. Nu kan ik het helaas niet vinden, maar is er een bepaalde afkoopregeling bij T-mobile? Doordat ze maar voor 3 jaar gaat, kan ze haar contract niet volledig ontbinden.
Iemand misschien een idee?
Een vriendin gaat voor 3 jaar naar het buitenland en haar iPhone abonnement loopt tot juli 2011. Nu kan ik het helaas niet vinden, maar is er een bepaalde afkoopregeling bij T-mobile? Doordat ze maar voor 3 jaar gaat, kan ze haar contract niet volledig ontbinden.
Iemand misschien een idee?
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Je kunt wel een contract overkopen. Dan betaal je geloof ik de aansluitkosten en kun je abonnement overzetten (naar jou bijvoorbeeld). Afkopen wordt een duur geintje..
Ben net weer gebeld voor verlenging met 3GS.
Wat een asociaal gesprek zeg, gaat echt helemaal nergens over. Aangezien ik callcenter werk heb gedaan weet ik wel een beetje wat de richtlijnen zijn, maar dit sloeg echt helemaal nergens op.
Dit versterkt mijn vermoeden dat ze nog snel even wat klanten aan zich willen binden voordat ze de deal met Apple kwijt zijn.
Wat een asociaal gesprek zeg, gaat echt helemaal nergens over. Aangezien ik callcenter werk heb gedaan weet ik wel een beetje wat de richtlijnen zijn, maar dit sloeg echt helemaal nergens op.
Dit versterkt mijn vermoeden dat ze nog snel even wat klanten aan zich willen binden voordat ze de deal met Apple kwijt zijn.
Ik ook net door één of ander bijdehand kut ventje.MetaFrame schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:45:
Ben net weer gebeld voor verlenging met 3GS.
ik "Goedemiddag met Keave"
ventje " Ja hallo ik kan u voor 60 euro een iPhone 3GS aanbieden "
ik " Sorry ik heb geen tijd, kan je me later terug bellen? "
ventje " Nee, dit is een heel exclusief aanbod dat alleen nu geld "
ik " Dus... Snel dan "
ventje " Als u nu uw contract met 2 jaar verlengd krijgt u morgen een 3gs voor 60 euro "
ik " En het exclusieve aanbod? "
ventje " dat is het exclusieve aanbod, heeft u nou interesse ja of nee? "
ik " Nee, ik heb een beetje problemen met de klantenservice van t-mobile "
ventje " *klak* tuut tuut tuut "
Echt wat een kansloos klote zootje is het daar bij t-mobile zeg. Ongelofelijk

PSN: KeaveXL
Precies hetzelfde hier. Begin Januari via klantenservice besteld, waar ze duidelijk aangaven dat de levertijd één week was. Dus ik bel een week later op dat ik geen veranderingen zie bij de bestelstatus en wanneer ik mijn iphone kon verwachten. Kreeg ik te horen dat de Iphone levertijd gewoon 4 weken wasAnoniem: 51543 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:13:
Hmm, iPhone weekje geleden besteld, zou deze week binnen moeten komen volgens t-mobile. Dus ik bel op met wanneer ik hem ongeveer zou kunnen verwachten. Word me verteld dat er een levertijd van 2 weken aan vast zit. Dus dat ik minimaal tot volgende week donderdag moet wachten.
Maaar!! Gelukkig kon ik mijn Iphone na twee weken van bestelling ontvangen, dus ik uiteindelijk toch blij.
Tevens nog geen echte klachten over T-Mobile op dit moment, dus nog steeds een tevreden Iphone/T-Mobile gebruiker hier.
Kan ik mijn iPhone-abonnement ook in een andere telefoon (bv. Nokia N97 of tijdelijk in een HDSPA-dongle) gebruiken, en kan ik daarmee dan ook van de internet-'bundel' gebruik maken (zonder ineens extra gefactureerd te worden)?
Wat zijn de APN-instellingen? Kan deze in mijn iPhone niet terugvinden...
Wat zijn de APN-instellingen? Kan deze in mijn iPhone niet terugvinden...
Anoniem: 133714
Ik vermoed dat T-Mobile een call-center heeft ingehuurd om abonnees met een 3G voor 2 jaar te laten verlengen met daarbij een (iets goedkopere) 3GS. En de (verkoop-)medewerkers van het call-center worden waarschijnlijk beloond op basis van het aantal verlengingen. Deze zullen dus vaak agressief zijn. Hier kan T-Mobile waarschijnlijk niets aan doen, maar ze zijn er natuurlijk wel verantwoordelijk voor. Misschien eens T-Mobile aanspreken om het agressieve gedrag van de (ingehuurde) (verkoop-)medewerkers aan de orde te stellen?KeaveXL schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:00:toon volledige bericht
[...]
Ik ook net door één of ander bijdehand kut ventje.
ik "Goedemiddag met Keave"
ventje " Ja hallo ik kan u voor 60 euro een iPhone 3GS aanbieden "
ik " Sorry ik heb geen tijd, kan je me later terug bellen? "
ventje " Nee, dit is een heel exclusief aanbod dat alleen nu geld "
ik " Dus... Snel dan "
ventje " Als u nu uw contract met 2 jaar verlengd krijgt u morgen een 3gs voor 60 euro "
ik " En het exclusieve aanbod? "
ventje " dat is het exclusieve aanbod, heeft u nou interesse ja of nee? "
ik " Nee, ik heb een beetje problemen met de klantenservice van t-mobile "
ventje " *klak* tuut tuut tuut "
Echt wat een kansloos klote zootje is het daar bij t-mobile zeg. Ongelofelijk
Ik snap het niet helemaal jullie bellen neem ik aan allemaal met een iphone?
Waarom zou je dan een nieuwe iphone willen? waar je ook nog eens 2 jaar extra aan vast zit. Voor de handel of iets dergelijks? Kan je dan niet gewoon opzoek gaan naar een andere deal? Sowieso zoals Faris al zegt zijn er websites die een goedkopere aanbieding hebben als 69euro...
Waarom zou je dan een nieuwe iphone willen? waar je ook nog eens 2 jaar extra aan vast zit. Voor de handel of iets dergelijks? Kan je dan niet gewoon opzoek gaan naar een andere deal? Sowieso zoals Faris al zegt zijn er websites die een goedkopere aanbieding hebben als 69euro...
Ik heb eind december m'n iPhone besteld; de levering volgde binnen 2 weken. Daarna duurt het kennelijk nog anderhalve maand (bij mij) om m'n nummer over te nemen ...Anoniem: 51543 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:13:
Als het goed is is m'n nummer 19 februari overgenomen en is m'n abo ook actief. (Volgens mij moet nummerovername binnen 10 werkdagen geregeld zijn, conform de regels van de OPTA).
Vorige week een brief gestuurd, maar daar is ook niet op gereageerd.
moest er even uit
[ Voor 5% gewijzigd door Theraven1982 op 05-02-2010 11:32 ]
Omdat er misschien mensen zijn die de 3G hebben en dat de Iphone van de aanbieding , een nieuwere 3GS is. Wat betreft de aanbieding, je zou er niet zo goed aandoen om hier op in te gaan. Nog ruim 2 jaar met een 3GS doen lijkt mij wat te lang. Tevens lijkt het mij idd dat ze nog even snel klanten willen binden en de 3GS voorraad willen verkleinen.koekoek2003nl schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:46:
Ik snap het niet helemaal jullie bellen neem ik aan allemaal met een iphone?
[ Voor 3% gewijzigd door Kraziey op 05-02-2010 11:50 ]
Ik heb m'n iPhone 3G 16GB inmiddels al wat langer dan een jaar, maar die unlockcode aanvragen op My T-Mobile werkt in ieder geval niet. Hoe kom ik van dat verrekte simlock af dan?pinokkia schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 08:07:
[...]
Dan vind ik van T-Mobile de deal helemaal niet slecht, want relax 25 met W&W voor €21,90 (12maanden) Daarna €28,90 per maand en voor de Iphone 32GB zwart maar €119,95 bijbetalen. Alleen 1 nadeel is wel: er zit een simlock op. Maar die kan je gewoon gratis na een jaar verwijderen of eerder tegen betaling.
Edit: ik zie nu wel dat mijn "startdatum contract" op mei 2009 staat, en dat terwijl ik in januari 2009 een contractverlenging heb gedaan waarbij ik m'n iphone kreeg...
[ Voor 12% gewijzigd door Xeanor op 05-02-2010 15:40 ]
Liep je contract niet toevallig 4 maanden later pas af?
Ook ik ben meerdere keren gebeld door T-Mobile...
In totaal zo'n 15x zonder dat de andere kant iemand wat zei of het netwerk het gesprek afbrak...
Klantenservice gebeld dat ik lastig gevallen werd door een anoniem nummer en gevraagd of T-mobile het niet was met de iphone actie. Nee dat waren zij niet, volgende dag nog een paar keer gebeld door die blocked caller en toen was het raak, eindelijk iemand aan de lijn...... van t-mobile of ik wil verlengen... dat vele bellen meneer komt door een fout in centrale, sorry.
Nee dus, slecht netwerk, portering en slechte klantenservice. Het enige positieve aan T-mobile is dat ze hun fouten compenseren met financiele kortingen (totaal iets van 3 maanden 'gratis' gehad).
Kan niet wachten tot september om uitgeporteerd te worden naar een normale provider.... de iphone is al simlock vrijgemaakt dat ging wel goed maar waarschijnlijk alleen omdat Apple die grote database beheerd
Misschien hebben KPN of vodafone dan ook leuke iphone/ipad aanbiedingen.
In totaal zo'n 15x zonder dat de andere kant iemand wat zei of het netwerk het gesprek afbrak...
Nee dus, slecht netwerk, portering en slechte klantenservice. Het enige positieve aan T-mobile is dat ze hun fouten compenseren met financiele kortingen (totaal iets van 3 maanden 'gratis' gehad).
Kan niet wachten tot september om uitgeporteerd te worden naar een normale provider.... de iphone is al simlock vrijgemaakt dat ging wel goed maar waarschijnlijk alleen omdat Apple die grote database beheerd
Misschien hebben KPN of vodafone dan ook leuke iphone/ipad aanbiedingen.
http://www.iphoneclub.nl/...vrij-maken-door-t-mobile/Xeanor schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:32:
[...]
Ik heb m'n iPhone 3G 16GB inmiddels al wat langer dan een jaar, maar die unlockcode aanvragen op My T-Mobile werkt in ieder geval niet. Hoe kom ik van dat verrekte simlock af dan?
Anoniem: 61921
Ik overweeg om een iPhone 3GS te nemen bij mijn contractvernieuwing. Ik kan echter nergens terug vinden of bij het iPhone abbo je ongebruikte belminuten en sms-jes blijven staan (zoals voorheen was bij het Flex abbo en nu bij het Relax abbo). Kan iemand mij dit vertellen?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 61921 op 07-02-2010 13:40 ]
Bij de nieuwe relax. Kan je je belminuten/smsjes onbeperkt meenemen. Bij de Iphone abonnementen kan je het 1 maand meenemen. Bv: i-150 is 150 min en 150 sms. Je mag intotaal voor de nieuwe maand 300 min en 300 sms meenemen.Anoniem: 61921 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:39:
Ik overweeg om een iPhone 3GS te nemen bij mijn contractvernieuwing. Ik kan echter nergens terug vinden of bij het iPhone abbo je ongebruikte belminuten en sms-jes blijven staan (zoals voorheen was bij het Flex abbo en nu bij het Relax abbo). Kan iemand mij dit vertellen?
Aha okee... zoals in de oude Relax vorm dus. Jammer. Dank je voor je antwoordpinokkia schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:48:
[...]
Bij de nieuwe relax. Kan je je belminuten/smsjes onbeperkt meenemen. Bij de Iphone abonnementen kan je het 1 maand meenemen. Bv: i-150 is 150 min en 150 sms. Je mag intotaal voor de nieuwe maand 300 min en 300 sms meenemen.
Ik zat voor een 3 weken nml ook terug te twijfelen tussen i-150 en de nieuwe relax abonnement. Ik heb uiteindelijk mijn contract verlengd met relax 25 icm iphone 3GS 32GB zwart. Bij verlenging met relax is de Iphone veel goedkoper dan met een I-abonnement. (zie post Geplaatst op dinsdag 19 januari 2010 08:58Anoniem: 61921 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:49:
[...]
Aha okee... zoals in de oude Relax vorm dus. Jammer. Dank je voor je antwoord
--------------------------------------------------------------------------------
Door: pinokkia )
[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 07-02-2010 14:01 ]
Maar alleen qua snelheid van het internet abo krijg je wel meer bij een iPhone abo 2MB download speed ipv een langzamer webnWalk abo a 9,95 (Standard - 384 kbps) of 14,95 (Plus -1MB) extra en als stream liefhebber is dat wel een grote plus. Vreemd genoeg zie ik de internetsnelheid van iPhone abo alleen nu niet meer staan op T-mobile site.
Ik heb enkele weken geleden toch de keuze genomen voor iPhone abo (i150) maar bel/sms niet zo heel veel dus voor mij prima. Daarnaast gebruik ik nu vaker e-mail en chat via iPhone.
Ik heb enkele weken geleden toch de keuze genomen voor iPhone abo (i150) maar bel/sms niet zo heel veel dus voor mij prima. Daarnaast gebruik ik nu vaker e-mail en chat via iPhone.
[ Voor 19% gewijzigd door funrider op 07-02-2010 15:59 ]
Aangezien ik dus ook weinig bel of sms is het jammer dat de opgebouwde minuten niet oneindig worden meegenomen. Maar ik was toch al van plan om de iPhone hoofdzakelijk voor internet te gaan gebruiken en ga dus voor de hogere snelheid voor een i-150 abbo ipv een Relax abbo.funrider schreef op zondag 07 februari 2010 @ 15:55:
Maar alleen qua snelheid van het internet abo krijg je wel meer bij een iPhone abo 2MB download speed ipv een langzamer webnWalk abo a 9,95 (Standard - 384 kbps) of 14,95 (Plus -1MB) extra en als stream liefhebber is dat wel een grote plus. Vreemd genoeg zie ik de internetsnelheid van iPhone abo alleen nu niet meer staan op T-mobile site.
Voor mij is bellen en sms-en heel belangrijk. Ik internet nooit eigenlijk via de iphone. Dus is voor mijzelf relax abonnement meer dan zat. Inderdaad voor de mensen die wel internetten via mobiel is inderdaad i-abonnementen het beste.funrider schreef op zondag 07 februari 2010 @ 15:55:
TIP voor degene die willen verlengen icm Iphone. Sluit een relax 25 met W&W te nemen, want de Iphone is veel goedkoper dan met een i-abonnement.

€ 999,99 lijkt me niet veel goedkoper. Tenminste dat kost het op de T-Mobile website.pinokkia schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:25:
[...]
Voor mij is bellen en sms-en heel belangrijk. Ik internet nooit eigenlijk via de iphone. Dus is voor mijzelf relax abonnement meer dan zat. Inderdaad voor de mensen die wel internetten via mobiel is inderdaad i-abonnementen het beste.
TIP voor degene die willen verlengen icm Iphone. Sluit een relax 25 met W&W te nemen, want de Iphone is veel goedkoper dan met een i-abonnement.Zodra je je Iphone binnen hebt. Bel de klantenservice op dat je een i-abonnement eigenlijk wil.
![]()
Voor verlengingen gelden andere prijzen. Dan krijg je een 16GB 3GS mee voor €39,95 i.c.m. een 2-jarig Relax €25 + WnW standard.Jumpman schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:43:
[...]
€ 999,99 lijkt me niet veel goedkoper. Tenminste dat kost het op de T-Mobile website.
Kan dat? Officieel is de Relax 25 + W&W Standard een duurder abonnement dan i-150. Is anders wel wat voor de laatste 12 maanden van mijn contract. Betaal nu met een hoop kortingen de eerste 12 maanden namelijk E 21,90 p/m en de laatste 12 maanden E 28,90. Mocht ik teveel min / sms overhouden met m'n Relax 25 (190 min / sms) dan stap ik over naar i-150 voor een euro p/m meer. Heb de 3GS 16GB voor E 39,95 meegekregen, en als automobilist gebruik ik mobiel internet niet zo veel (WiFi thuis en op locatie).pinokkia schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:25:
TIP voor degene die willen verlengen icm Iphone. Sluit een relax 25 met W&W te nemen, want de Iphone is veel goedkoper dan met een i-abonnement.Zodra je je Iphone binnen hebt. Bel de klantenservice op dat je een i-abonnement eigenlijk wil.
Vandaag ook gebeld door T-Mobile, vrij snel het gesprek afgekapt aangezien ik helemaal geen interesse heb in verlenging van m'n abonnement (en ook niet in een 3GS trouwens), maar niet voordat de medewerker zei dat "het een speciale deal was voor de eerste 500 mensen in Nederland die een iPhone kochten". Yeah, right; ik heb hem pas aangeschaft toen hij al tenminste 1 maand (misschien wel twee) te krijgen was...
Denk inderdaad dat ze een blik telemarketeers hebben opengetrokken en die een dikke bonus krijgen voor ieder toestel wat ze verkopen. Vind het allemaal niet zo netjes.
Denk inderdaad dat ze een blik telemarketeers hebben opengetrokken en die een dikke bonus krijgen voor ieder toestel wat ze verkopen. Vind het allemaal niet zo netjes.
Vandaag zelf gebeld.
Iphone 3GS zwart 32GB
Relax 260 belminuten (over = meenemen naar de volgende maand)
web & walk plus
sms verdubbelaar
Prijs Iphone € 29.95
€ 28.50 pm incl BTW
Volgens mij een goede deal, of hebben jullie andere ervaringen?
Edit: het is trouwens een verlenging
Iphone 3GS zwart 32GB
web & walk plus
sms verdubbelaar
Prijs Iphone € 29.95
€ 28.50 pm incl BTW
[ Voor 8% gewijzigd door Strikie op 08-02-2010 20:08 ]
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
Dat klinkt zeker als een goede dealStrikie schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:06:
Vandaag zelf gebeld.
Iphone 3GS zwart 32GB
web & walk plus
sms verdubbelaar
Prijs Iphone € 29.95
€ 28.50 pm incl BTW

Geld dit bij elke verlenging of je weet? Ik heb namelijk nu een Flex 20 abbo dat binnenkort afloopt.
Weet je zeker dat dat inclusief het W&W Plus is? Aangezien ze je daar normaliter ook 14,95 voor aftikken.
Geen idee maar ik denk het wel. Ik vroeg ook om extra kortingAnoniem: 61921 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:25:
[...]
Dat klinkt zeker als een goede deal![]()
Geld dit bij elke verlenging of je weet? Ik heb namelijk nu een Flex 20 abbo dat binnenkort afloopt.
Heel zeker, daar ging ook 50% af ...redfoxert schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:33:
Weet je zeker dat dat inclusief het W&W Plus is? Aangezien ze je daar normaliter ook 14,95 voor aftikken.
Ik 'moet' ook aan een nieuw abonnement en wil misschien ook een iPhone. Maar als ik de handelingen van T-Mobile bekijk, heb ik het idee dat ze de iPhone 3GS maximaal aan het dumpen zijn. Waarschijnlijk omdat ze de licentie op alleenrecht kwijtraken en omdat de iPhone 4G(S) in april 2010 gepresenteerd wordt.
Mijn abonnement loopt half februari 2010 af, en twijffel nu om om een iPhone 3GS aan te sluiten of te wachten tot Juni om een iPhone 4G(S) meteen te kopen. Als ik de berichten zo lees wordt dit een nieuwe resolutie, op een nieuw OS met andere applicaties, het is niet tof om dan nog 20 maanden met een iPhone 3GS te moeten doen. Dilemma.
Mijn abonnement loopt half februari 2010 af, en twijffel nu om om een iPhone 3GS aan te sluiten of te wachten tot Juni om een iPhone 4G(S) meteen te kopen. Als ik de berichten zo lees wordt dit een nieuwe resolutie, op een nieuw OS met andere applicaties, het is niet tof om dan nog 20 maanden met een iPhone 3GS te moeten doen. Dilemma.
[ Voor 35% gewijzigd door Jumpman op 08-02-2010 22:27 ]
Idd omdat ze het alleenrecht kwijtraken . Mocht iemand interesse hebben in een iphone lijkt mij dit het juiste momentJumpman schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:23:
Ik 'moet' ook aan een nieuw abonnement en wil misschien ook een iPhone. Maar als ik de handelingen van T-Mobile bekijk, heb ik het idee dat ze de iPhone 3GS maximaal aan het dumpen zijn. Waarschijnlijk omdat ze de licentie op alleenrecht kwijtraken en waarschijlijk omdat de iPhone 4GS in april gepresenteerd wordt.
Mijn contract loopt 20 februari af, ik had in november al een contractsverlenging genomen. Ik belde vandaag of het mogelijk was om toch voor een andere optie te kiezen. Maar dat bleek erg lastig te worden. Toen het magische woord iphone uit mijn mond kwam was ineens alles mogelijk
Ook is de levertijd binnen een week....
[ Voor 9% gewijzigd door Strikie op 08-02-2010 22:39 ]
Verwacht maar wel dat de iPhone 4G(S) in april 2010 gepresenteerd wordt en uiterlijk de tweede week van juli leverbaar in de landen waar de iPhone nu ook leverbaar is.
Geschiedenis:
iPhone Original: juni 29, 2007 (officieel niet in Nederland uitgekomen)
iPhone 3G: Juni 11, 2008
iPhone 3GS: Juni 19, 2009
Die vier, vier en halve maand ga ik denk ik toch maar overbruggen voor het nieuwe platform, ook omdat ik o.a. wil gaan gamen op de iPhone en de iPhone 4G(S) een betere resolutie met videochip zal krijgen. Ik hoop op PSP kwaliteit games, met misschien iets betere graphics.
Geschiedenis:
Die vier, vier en halve maand ga ik denk ik toch maar overbruggen voor het nieuwe platform, ook omdat ik o.a. wil gaan gamen op de iPhone en de iPhone 4G(S) een betere resolutie met videochip zal krijgen. Ik hoop op PSP kwaliteit games, met misschien iets betere graphics.
[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 08-02-2010 23:02 ]
Volgens mij maak je een misberekening.Strikie schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:06:
Vandaag zelf gebeld.
Iphone 3GS zwart 32GB
web & walk plus
sms verdubbelaar
Prijs Iphone € 29.95
€ 28.50 pm incl BTW
Iphone 3GS zwart 32GB
web & walk plus
sms verdubbelaar
Prijs Iphone € 29.95
€ 31,90 pm incl BTW (1ste jaar)
€ 38,90 pm incl BTW (2de jaar)
Heb ik ook aan zitten denken, maar ik neem aan dat de maandlasten ook een stuk hoger zullen zijn.Jumpman schreef op maandag 08 februari 2010 @ 23:01:
Verwacht maar wel dat de iPhone 4G(S) in april 2010 gepresenteerd wordt en uiterlijk de tweede week van juli leverbaar in de landen waar de iPhone nu ook leverbaar is.
Geschiedenis:
Werd net gebeld door T-Mobile. Of ik gratis een 3GS wou hebben i.c.m. een contract verlenging. Ik zei dat ik wel ging wachten tot de nieuwe iPhone deze zomer. Waarop de verkoper zei dat dit allemaal nog maar geruchten waren enzo. Na hem uitgelegd te hebben dat er tot nu toe elk jaar een nieuwe uit was gekomen en dat dat dit jaar ook wel weer zou gebeuren gaf hij al snel op en wenste me nog een fijne dag.
Dit topic is gesloten.