[iPhone] Provider & Abonnementen - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste
Acties:
  • 125.946 views

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/TRGA1PnHMd6nP2qXgqg0xKH0hOtnp9nYv0eqOP7Fyuo?dl_name=header.png

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/ybQZ_8DfLgZBlG9xJlHNNQKlnGgs3dstQ9-xH23H3hU?dl_name=nav-left.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/1lce_itRO3UAvvR1NVtBIg7b7IoZlfaApF_W6i0jXlg?dl_name=nav-home.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/VPhzG02Ye0AZqm7U3M6J6kebD9tXPIZ5OwVAbcmUsDg?dl_name=nav-overzicht.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/mPLnZspE46Ru7r2MYZe6kcUncozw6NWytew79ePahr8?dl_name=nav-faq.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/x9ioAADJQEFU2LX6JW6Gs5CrXE47K674rvNYufM8Hh4?dl_name=nav-overige.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/s7Tlv9BRTPriJqM48evVwaaXriR3YQtGcS3jJ3wXgIU?dl_name=nav-right.png

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/2BUIkGJsyJz53a-ggPWrunLtn0BHvEVk44Ty0iHsqMQ?dl_name=home.png
11 juli lanceerde Apple wereldwijd de iPhone en eindelijk is Nederland van de partij. T-Mobile is uitgekozen als de exclusieve provider die deze telefoon, mediaspeler en meer mag verspreiden. Daarbij heeft T-Mobile gekozen voor andere voorwaarden dan bij een standaard abonnement. Dit topic is er om die voorwaarden te bespreken :)

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/nz00l5A1m4JBZibBfyqEAHDMs46LVir7_cOpk8FhxG8?dl_name=overzicht.png
18 juli maakte T-Mobile de prijzen van haar speciale iPhone-abonnementen bekend. Elk abonnement bevat onbeperkt gebruik van snel internet (2048/ 384 Kbps) via 3G en hotspots. Daarnaast wordt bij elk abonnement gratis Visual Voicemail ondersteunt :) Bellen of sms-en buiten de bundel kost 25 cent (per minuut/bericht). Alle abonnementen duren 2 jaar.

Maandelijkse kosten:29,9544,9564,95
Belminuten:150300500
Sms-berichten:150300500
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 8GB iPhone 3G:29,950,000,00
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 16GB iPhone 3G S:99,9529,950,00
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 32GB iPhone 3G S:199,95119,9559,95

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/B8G683nZEi0S7iEYheE5KXO5HAs7QQo8eDx7YyWcWtk?dl_name=faq.png
:? Duur! Waarom kan ik hem niet gewoon voor $199 kopen zoals Steve in de keynote zei?
Omdat Steve nooit heeft gezegd dat er geen abonnement bij zou zitten. Onze vriend heeft dus toch gelijk gehad want met het goedkoopste abonnement betaal je 80 euro voor het toestel. Dat is zelfs met de lage dollarkoers, minder dan $199 ;)

Daarnaast zijn de abonnementen volgens verschillende berekeningen ook nog eens heel erg voordelig. Dit geldt echter alleen wanneer je volop gebruik maakt van alle 3 de diensten (dus je gebruikt al je minuten, gebruikt al je sms-jes (ja, dat zijn 150 minuten en 150 sms-jes) en maakt ook nog eens volop gebruik van 3G. T-Mobile hoopt waarschijnlijk dat veel klanten lang niet alles gebruiken.

:? Ik wil geen T-Mobile! Kan ik hem ook bij KPN/Hi/Roodkapje kopen?
Nee. T-Mobile heeft voorlopig het alleenrecht, en zal het toestel alleen in combinatie met een abonnement en simlock verkopen. De iPhone 3G S is op het moment nog niet te unlocken en het is nog maar de vraag hoe lang dat zo blijft, dus uit het buitenland is niet een heel erg handige optie (tenzij je hem graag in je vitrinekast zet d:)b ) :)

:? Dat internet is supersnel! Kan ik het ook i.c.m. mijn laptop gebruiken?
Sinds firmware 3.0 kan de iPhone 3G en iPhone 3G S tetheren! Officieel mag dit echter niet van T-Mobile en daarom werkt dit ook niet out-of-the-box. Via een aantal simpele trucjes is dit echter wel te activeren.

:? Ik heb al een abonnement bij T-Mobile. Hoe kan ik verlengen en krijg ik extra korting?
Het is een beetje onduidelijk. In ieder geval is het zo dat wanneer je kan verlengen, je een iPhone kan bestellen. Loopt je abonnement nog een tijdje en wil je echt nu de iPhone hebben dan kan je vroegtijdig verlengen, je hebt dan alleen wel een extra lang contract en is dus niet aan te raden. Wanneer je huidige abonnement bijvoorbeeld nog 6 maanden loopt zit je dan 2,5 jaar aan T-Mobile vast. Of je korting krijgt op het abonnement ligt aan de plek waar je hem koopt, in een winkel is het zeer onwaarschijnlijk, online of via de telefoon moet het lukken, maar niks is gegarandeerd.

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/86Vh2Gt32c3OmqJHK9YW_1ZOUtTcKTJHPL5MFEkV-wI?dl_name=overige.png
Handige linkjes m.b.t. de abonnementen:En een lijstje van alle handige topics met betrekking tot de iPhone en Mobile Me:De TS is geheel gemaakt door mij ( _/-\o_ ) en voor vragen & opmerkingen staat m'n DM open! Hoedje bedankt voor de toestemming :>

[ Voor 15% gewijzigd door een moderator op 23-06-2009 09:53 ]

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:44
Ishet misschien een idee om de webwinkels te vermelden waar een Iphone te verkrijgen is buiten t-mobile om zoals 2call? En volgens mij zullen er vast wel andere zijn.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
November vorig jaar heb ik een Italiaanse Iphone 3G gekocht en daarbij een super sim-only abonnement van Telfort genomen. Het gaat hier om een abonnement met onbeperkt gebruik van internet en email, 500 belminuten en 300 smsjes per maand. Maar sinds ik deze iPhone in gebruik heb, worden door mij verstuurde lange smsjes (d.w.z. langer dan 1 sms) meestal niet ontvangen. Nou heb ik het idee dat dit aan de iPhone ligt aangezien ik er geen last van heb als ik een ander toestel gebruik.
Het probleem is dus dat als ik een sms verstuur die in feite bestaat uit meerdere smsjes achter elkaar (dus meer dan 166 tekens) dan wordt die meestal niet ontvangen. Hij komt gewoon nooit aan. Dit terwijl hij bij mij, op de Iphone, wel gewoon als verzonden wordt weergegeven.

Mijn vraag is of iemand dit probleem herkent en weet wat te doen, want het is nogal irritant. Ik hoop dat jullie iets weten.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 17:33
Even vraagje over T-Mobile en hun acties... Ik KAN nu een gratis iPhone 16gb krijgen met een Relax 300 abbo waar gratis internet plus bij zit. Natuurlijk helemaal top dus voor 28e in de maand.
Vraag is, dit soort acties, zullen die nog langer blijven, of zijn ze tijdelijk? Kan nergens voorwaarden over de geldigheid van de actie vinden.
Aangezien mijn abbo in Juni afloopt bij T-Mobile en niet veel later een nieuwe iPhone (hoogstwaarschijnlijk) komt. Dan sluit ik em dan liever af met dezelfde prijs.
Met andere woorden, hoe groot is de kans dat die actie gewoon doorgezet wordt, met nadruk op het gratis internet bij een Relax 300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:11
Je kunt ook nu het abonnement afsluiten en pas in juni in laten gaan. Dan geldt de actie ook. naar mijn weten komt zo'n dergelijke actie niet vaak voor, want dit is wel heeeeeeeel voordelig...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:44
Zoals eerder vermeld heb ik maandag 23 februari T-mobile gebeld en een relax300 met iphone 16 gbv (gratis) besteld. Daarna heb ik nog twee keer gebeld om te vragen of alles goed was gegaan. Vandaag een bevestigingsbrief van mijn verlenging gekregen en besloten om nog een keertje te bellen om een order nummer te vragen zodat ik me bestelling op hun site kan volgen. Kreeg van de mevrouw te horen dat ze geen bestelling kon vinden en na overleg met haar leidinggevende kreeg ik te horen dat de offerte in het systeem nog niet was geaccepteerd (In de gesprekken ervoor zei de klantenservice dat alles in orde was).

Bestelling moest alsnog geactiveerd en moet dus (weer) 5-10 werkdagen wachten op het toestel. Erg slordig en krijg als compensatie 40 euro. Nette oplossing, alleen jammer het toestel niet met spoed gestuurd kan worden en ik weer moet wachten.....

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
RobbieB schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:09:
Je kunt ook nu het abonnement afsluiten en pas in juni in laten gaan. Dan geldt de actie ook. naar mijn weten komt zo'n dergelijke actie niet vaak voor, want dit is wel heeeeeeeel voordelig...
Uiteraard, maar ik wil met die nieuwe iPhone aangezien me abo toch pas in juni afloopt. Als ik nu afsluit krijg ik de iPhone van nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-03 01:29
Hidde schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 02:07:
[...]

Uiteraard, maar ik wil met die nieuwe iPhone aangezien me abo toch pas in juni afloopt. Als ik nu afsluit krijg ik de iPhone van nu...
Welke nieuwe Iphone? 8)7 Er zijn tot nu toe geen concrete bewijzen dat er in juni een nieuwe zit aan te komen behalve wat loze speculaties. Eerst zou er in januari een Iphone nano worden aangekondigd wat ook grote onzin bleek. Of ben je paranormaal begaafd? Dat kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 09:14
broodjepoep schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:39:
[...]

Welke nieuwe Iphone? 8)7 Er zijn tot nu toe geen concrete bewijzen dat er in juni een nieuwe zit aan te komen behalve wat loze speculaties. Eerst zou er in januari een Iphone nano worden aangekondigd wat ook grote onzin bleek. Of ben je paranormaal begaafd? Dat kan natuurlijk ook.
Weet niet meer precies wie van Apple, maar die heeft gezegd dat de normale release cycle van de iPhone in Juni is. En aangezien dit weer bijna een jaar geleden is. Je mag toch wel verwachten dat er elk jaar een nieuw model uitkomt. Dit is dan misschien niet zo'n grote upgrade, maar hij is er dan toch wel.
Zelfde verhaal met de laptops. Apple heeft 2 release cycles per jaar. 1 major en 1 minor upgrade meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Naar alle waarschijnlijkheid komt er een update inderdaad, met een andere achterkant die meer grip heeft. Apple heeft inderdaad een zogenaamde release cycle van een jaar bij veel producten, zoals bij iPods in september nieuwe, en bij iPhone dan juni/juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-04 12:10
Hallo.

Ik zou erg graag een iPhone 16GB willen en ben een aantal afwegingen aan het maken. Nu zijn er voor mij nog 2 opties over:
1. iPhone halen uit UK voor 434 Euro + een Vodafone Super SIM Only abonnement
2. iPhone i.c.m T-Mobile abonnement.

Ik ben aan het rekenen geslagen, er vanuit gaande dat ik ~500 SMS-berichten per maand verstuur.

1. iPhone (434) + Vodafone 25,50 X 24= 1040 Euro
2. T-Mobile abonnement van 65 Euro per maand = 1560 Euro

In beide opties ga ik er vanuit dat ik niet over mijn bundel heenga. Toch heb ik nu een aantal afwegingen te maken waar ik moeite mee heb. Zo is de snelheid van 3G van Vodafone in contrast met die van T-Mobile veel sneller (ik woon trouwens in Groningen, ik weet niet of dat verschil maakt met dekking oid). Edoch heb ik bij T-Mobile weer het voordeel dat ik nog gewoon garantie heb en niet hoef te unlocken e.d. Heeft T-Mobile een meerwaarde, ondanks de lage internetsnelheid, en is het dus ook helemaal niet zo gek om die prijs ervoor te betalen? Of gaat de iPhone toch niet snel kapot en is Vodafone 'beter'? Ik weet het echt even niet meer.
Overigens hoop ik ook dat dit in het goede topic staat, en het geen 'n00b-vraag' is of zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294326

SpartanArmada schreef op zondag 08 maart 2009 @ 16:30:
Hallo.

Ik zou erg graag een iPhone 16GB willen en ben een aantal afwegingen aan het maken. Nu zijn er voor mij nog 2 opties over:
1. iPhone halen uit UK voor 434 Euro + een Vodafone Super SIM Only abonnement
2. iPhone i.c.m T-Mobile abonnement.

Ik ben aan het rekenen geslagen, er vanuit gaande dat ik ~500 SMS-berichten per maand verstuur.

1. iPhone (434) + Vodafone 25,50 X 24= 1040 Euro
2. T-Mobile abonnement van 65 Euro per maand = 1560 Euro

In beide opties ga ik er vanuit dat ik niet over mijn bundel heenga. Toch heb ik nu een aantal afwegingen te maken waar ik moeite mee heb. Zo is de snelheid van 3G van Vodafone in contrast met die van T-Mobile veel sneller (ik woon trouwens in Groningen, ik weet niet of dat verschil maakt met dekking oid). Edoch heb ik bij T-Mobile weer het voordeel dat ik nog gewoon garantie heb en niet hoef te unlocken e.d. Heeft T-Mobile een meerwaarde, ondanks de lage internetsnelheid, en is het dus ook helemaal niet zo gek om die prijs ervoor te betalen? Of gaat de iPhone toch niet snel kapot en is Vodafone 'beter'? Ik weet het echt even niet meer.
Overigens hoop ik ook dat dit in het goede topic staat, en het geen 'n00b-vraag' is of zo. :P
SpartanArmada,

Je zou ook eens kunnen kijken bij zaken als 2call.nl waar je een simlockvrije iPhone met abonnement kunt bestellen. Zelf heb ik daar nu een 16 gb gehaald met een Relax abonnement met 300 belminuten en 100 sms'en per maand voor 36 euro. Web'n'Walk Plus is gratis voor de gehele abonnementsduur. Met administratiekosten en kleine bijdrage (resp. 15 euro en 24 euro) zit ik op 903 euro voor de gehele abonnementsduur . Die 100 smsen zijn voor 2,50 extra 1000 smsen per maand trouwens (totaal dan 963 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-04 22:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

T-Mobile geeft bij al hun Relax abbo's aan dat er xxx belminuten bij zitten. (Relax 300 = 300 belminuten bijvoorbeeld.) Maar ik mag toch wel aannemen dat SMSjes ook uit die bundel betaald worden? Of komen die altijd nog bovenop de abonnementskosten?

Want ik wil best een SMS bundel nemen om de SMS-stukprijs te verlagen. (25 cent / SMS is echt van de zotte... 12 cent / SMS bij een SMS 25 bundel is al veel beter) Maar als ik bij zo'n SMS 25 bundel echt maar 25 SMS'jes kan betalen uit 2,50 en de rest weer bovenop m'n bel en SMS bundels komem te liggen, dan houd ik T-Mobile wel voor gezien...

Of worden dus zowel belminuten als SMSjes uit de belbundel betaald totdat deze op is?

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
--MeAngry-- schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:56:
T-Mobile geeft bij al hun Relax abbo's aan dat er xxx belminuten bij zitten. (Relax 300 = 300 belminuten bijvoorbeeld.) Maar ik mag toch wel aannemen dat SMSjes ook uit die bundel betaald worden? Of komen die altijd nog bovenop de abonnementskosten?

Want ik wil best een SMS bundel nemen om de SMS-stukprijs te verlagen. (25 cent / SMS is echt van de zotte... 12 cent / SMS bij een SMS 25 bundel is al veel beter) Maar als ik bij zo'n SMS 25 bundel echt maar 25 SMS'jes kan betalen uit 2,50 en de rest weer bovenop m'n bel en SMS bundels komem te liggen, dan houd ik T-Mobile wel voor gezien...

Of worden dus zowel belminuten als SMSjes uit de belbundel betaald totdat deze op is?
smsjes worden bij relax nooit uit de belbundel betaald.....

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhansen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-04 18:01
Ik heb op dit moment een releax 150 abonnement, en kom nu in aanmerking voor een contractverlenging. Stel ik wil nu een iphone 8gb met mobiel internet. Hoe wordt dat dan geregeld met het mobiel internet? Komen hier extra kosten voor in rekening de laatste 4 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Menno1234 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:15:
[...]

smsjes worden bij relax nooit uit de belbundel betaald.....
Hmm, dan snap ik niet zo goed waarom al die mensen hier zo vrolijk worden van die Relax 300 aanbieding voor de iPhone. Ik bedoel, leuk dat je 300 belminuten en internet hebt, maar vervolgens mag je flink betalen voor je SMSjes. Iets wat ik met m'n huidige iPhone 2G erg veel gebruik.
Als je een leuke SMS-bundel neemt kom je al aardig in de buurt van een i-300 abbo qua prijs, maar bij een i-300 abbo heb je tenminste nog sneller internet en onbeperkt gebruik van hot-spots.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
--MeAngry-- schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:56:
[...]

Hmm, dan snap ik niet zo goed waarom al die mensen hier zo vrolijk worden van die Relax 300 aanbieding voor de iPhone. Ik bedoel, leuk dat je 300 belminuten en internet hebt, maar vervolgens mag je flink betalen voor je SMSjes. Iets wat ik met m'n huidige iPhone 2G erg veel gebruik.
Als je een leuke SMS-bundel neemt kom je al aardig in de buurt van een i-300 abbo qua prijs, maar bij een i-300 abbo heb je tenminste nog sneller internet en onbeperkt gebruik van hot-spots.
Mensen zoals ik die alleen bellen en nooit smsen zijn enthousiast over relax 300 omdat ze maar 28,50 betalen. Bij i300 zou ik elke maand 300 smsjes weggooien en 44.95 euro betalen...

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Menno1234 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 17:43:
[...]

Mensen zoals ik die alleen bellen en nooit smsen zijn enthousiast over relax 300 omdat ze maar 28,50 betalen. Bij i300 zou ik elke maand 300 smsjes weggooien en 44.95 euro betalen...
Voor 38,45 heb je nu dus een 300 minuten, 1k smsjes en Web N Walk Plus incl gratis 16gb iPhone. Dat heb ik liever dan meer betalen voor minder smsjes en wifi spots en visual voicemail en (in de praktijk) nauwelijks sneller internet) Web N Walk Plus is snel genoeg voor de iPhone Apps en wat simpel browsen, die t-mobile hotspots ga je toch niet even snel naar connecten aangezien ze alleen in de Macdonald's oid zitten waar je toch maar erg kort zit en net zo goed je wifi uit kan laten en je 3g aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Is op zich ook wel zo inderdaad...
Vodafone is sowieso duurder, en dat mag ik flink bijlappen voor een iPhone. Bij T-Mobile kan ik in principe dus voor € 36,-- per maand klaar zijn:

Relax 300 -> € 28,50
SMS 100 -> € 7,50 (Voor mij waarschijnlijk voldoende.)

24x € 36,-- = € 864,--

Hi / KPN is geen optie ivm overstappen. (En ook niet echt voordelig.)

Alleen al voor de simlock vrije iPhone 16GB dus eigenlijk toch geen slechte deal. Beter dan € 45,-- per maand inderdaad voor een simlock variant.

Waar ik wel mee zit is dat ik vanaf de 25e een nieuw abbo kan aanvragen. (Dan duurt het nog 4 maanden voor m'n huidige contract afloopt.) De opzegtermijn van m'n huidige abbo is echter 3 maanden, dus ik zit in dubio of ik nog een maand zal wachten op een nieuwe iPhone, of meteen zal profiteren van een nieuw toestel...

[ Voor 33% gewijzigd door --MeAngry-- op 10-03-2009 10:51 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-04 12:10
Anoniem: 294326 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 17:21:
[...]

SpartanArmada,

Je zou ook eens kunnen kijken bij zaken als 2call.nl waar je een simlockvrije iPhone met abonnement kunt bestellen. Zelf heb ik daar nu een 16 gb gehaald met een Relax abonnement met 300 belminuten en 100 sms'en per maand voor 36 euro. Web'n'Walk Plus is gratis voor de gehele abonnementsduur. Met administratiekosten en kleine bijdrage (resp. 15 euro en 24 euro) zit ik op 903 euro voor de gehele abonnementsduur . Die 100 smsen zijn voor 2,50 extra 1000 smsen per maand trouwens (totaal dan 963 euro).
Maar dan zit je vast aan T-Mobile. Nu moet ik dus afwegen of de tragere 3G van T-Mobile afweegt tegen een iPhone halen uit het buitenland en mede door die te unlocken de garantie te verliezen.. Ik weet 't niet. Opzich trekt Vodafone Super SIM Only abonnement mij wel, mede door het voordelig SMS'en en de snellere 3G verbinding. Wat is verstandiger om te doen? Prijs speelt opzich geen rol, alleen moet wel in het achterhoofd worden gehouden dat ik veel SMS en miniem aantal minuten bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-04 23:16
SpartanArmada schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:38:
[...]
Maar dan zit je vast aan T-Mobile. Nu moet ik dus afwegen of de tragere 3G van T-Mobile afweegt tegen een iPhone halen uit het buitenland en mede door die te unlocken de garantie te verliezen.. Ik weet 't niet. Opzich trekt Vodafone Super SIM Only abonnement mij wel, mede door het voordelig SMS'en en de snellere 3G verbinding. Wat is verstandiger om te doen? Prijs speelt opzich geen rol, alleen moet wel in het achterhoofd worden gehouden dat ik veel SMS en miniem aantal minuten bel.
Lees die voorwaarden eens door van dat Vodafone abo, dan zul je zien dat je dan liever dat abo toch niet neemt ;). (Tenminste, dat was voor mij het geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doris-h
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-03-2020
Hallo,

Ik wil graag binnekort een iPhone kopen, en dit abo'tje spreekt mij wel aan :)

http://www.2call.nl/apple...S&imode=Geen+Hi+Mobiel+TV

Wat is jullie mening hierover? Want veel verstand heb ik er allemaal niet van :D
Ik sms vrij veel btw.
En ik hoor uit verschillende hoeken dat een T-mobile abo het beste is, is dit zo?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Doris-h schreef op zondag 15 maart 2009 @ 11:54:
Hallo,

Ik wil graag binnekort een iPhone kopen, en dit abo'tje spreekt mij wel aan :)

http://www.2call.nl/apple...S&imode=Geen+Hi+Mobiel+TV

Wat is jullie mening hierover? Want veel verstand heb ik er allemaal niet van :D
Ik sms vrij veel btw.
En ik hoor uit verschillende hoeken dat een T-mobile abo het beste is, is dit zo?

Alvast bedankt!
Ten eerste zou ik even wachten tot dinsdag omdat er dan wellicht iets wordt gezegd over een nieuwe iPhone (waarschijnlijk praten ze alleen over de nieuwe firmware, maar misschien sluiten ze wel uit dat er een nieuwe komt).
Ook zou ik zeggen, als je een niet-T-mobile abo neemt i.c.m. een iPhone; doe dan Vodafone.
http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doris-h
  • Laatst online: 27-03-2020
Geen vodafone!!

Nu wordt mij veel verteld, dat een T-mobile abo echt het beste is..
Vinden jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Doris-h schreef op maandag 16 maart 2009 @ 23:09:
Geen vodafone!!

Nu wordt mij veel verteld, dat een T-mobile abo echt het beste is..
Vinden jullie dit ook?
Nee, wij vinden Vodafone het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 22:23

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand welke kosten er in rekening worden gebracht bij het sturen van een MMS'je bij een T-mobile i-abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
zAo schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 08:50:
Weet iemand welke kosten er in rekening worden gebracht bij het sturen van een MMS'je bij een T-mobile i-abonnement?
50 Cent.

Dus toch gewoon mailen :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 22:23

zAo

GPLv2 Fanboy

Thnx, wordt inderdaad gewoon mailen of IM'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Hmm, die aanbieding van T-Mobile met 300 belminuten is wel interessant, echter verbruik ik (veel) meer.

Ik zit op 400 minuten en 150 smsjes gemiddeld, goedkoopste is dan denk ik toch Vodafone voor 73 euro per maand,i nclusief Iphone 3G 8 GB, bij www.simshop.nl of mis ik wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Het standaard iPhone abonnement van 64,95 per maand met 450 minuten en 450 sms-jes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Hmm, ik zie nu dat je alleen een 2-jarig contract kunt afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
Pizzaman schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:47:
Hmm, die aanbieding van T-Mobile met 300 belminuten is wel interessant, echter verbruik ik (veel) meer.

Ik zit op 400 minuten en 150 smsjes gemiddeld, goedkoopste is dan denk ik toch Vodafone voor 73 euro per maand,i nclusief Iphone 3G 8 GB, bij www.simshop.nl of mis ik wat?
Tmobile Relax 400 -> 35,00 euro
sms maximaal (1000)-> 9.95 euro
Iphone 16 gb, gratis.

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:15
Pizzaman schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:53:
Hmm, ik zie nu dat je alleen een 2-jarig contract kunt afsluiten.
Dit is ook iets wat mij tegenhoud. Ik heb ook al contact gehad met de klanten service maar die vertelde me dat ik alleen 2 jarig kan nemen en niet 1 jarig. Wat ik een beetje raar vind. Ik heb het niet zo op 2 jarige abbonnementen.

Misschien toch maar gewoon mijn abbo verlengen en het toestel wat ik erbij krijg verkopen en dan een iphone los kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Sjonge, kostte een abonnement van Vodafone met Iphone gisteren nog 72,66 per maand bij Simshop.nl, is het nu opeens 74,74 euro geworden. Dat is toch weer 25 euro op jaarbasis. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Eh, ligt het nu aan mij, of heeft 2call ineens geen simlock vrije iPhones meer? :/

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:11

Thermometer

Whoop Whoop!

--MeAngry-- schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 23:04:
Eh, ligt het nu aan mij, of heeft 2call ineens geen simlock vrije iPhones meer? :/
Klopt! :S Nu wordt doorgelinkt naar http://www.phoneshop.nl/telefoons/apple/iphone_3g_8gb blijkbaar een onderdeel (?) van 2call waar wel simlockvrije toestellen te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ja, maar zij hebben dus weer geen T-Mobile abonnementen... Iets zegt met dat dat met elkaar te maken heeft. ;(

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 20:26
Omdat ik zelf nog aan 't twijfelen ben of ik wel of geen iPhone wil aanschaffen heb ik een overzichtje gemaakt van (een selectie van) de abo's die te vinden zijn op Phoneshop (wat 2call was dus). Let wel op, ik heb alleen gekeken naar abonnementen tot zo'n 32 euro icm. een iPhone 8GB (en uiteraard internet), andere opties, graag toevoegen danwel laten horen ;)

Voor iedereen te bezichtigen op Google Spreadsheets , en bij wijze van test staat er ook een aanpasbare kopie op GSpreadsheets, voor mogelijke goede suggesties e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Vanmorgen een mailtje terug gekregen van 2call.nl:
[...]

Wij mogen de simlockvrije versie met T-Mobile abonnementen helaas niet meer verkopen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
:'(

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
--MeAngry-- schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 08:46:
Vanmorgen een mailtje terug gekregen van 2call.nl:

[...]

:'(
d8 ik al en waarom zijn de iphone prijs van ala 500€ naar 700€ gegaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-04 10:57
Ik word schijtziek van die "overige kosten" van T-Mobile.
Op hun site leggen ze het uit dat het kan gebeuren bij een overgang van abonnementen. Echter ik heb al lang een abbo, en iedere keer weer staan er overige kosten op. En dan weet ik 100% zeker dat ik niet op een buitenlandse cell heb gebeld, data heb verstookt, ge-sms'ed of gebeld naar weet ik wat voor shit buiten de bundel. Ik word er langzaam behoorlijk pissig van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-04 05:46
@ UltraSub

Meer met jou!

Maar zolang de kosten niet doorgefactureerd worden, kan het mij niet zoveel schelen wat er daar allemaal aan overige kosten staat. Ik kom nooit buiten mijn bundel en neem elke maand minuten en sms-jes mee, maar het valt me wel op dat zodra de meegenomen minuten of sms-jes op zijn, de overige kosten teller begint te lopen ookal heb je nog minuten of sms-jes zat over in je maandelijkse bundel.

Maar goed, ze geven ook aan dat het een indicatie is en dat de werkelijke kosten af kunnen wijken, dus ik zou er maar niet al teveel wakker van liggen. Gewoon het totaalbedrag op je maandelijkse afrekening checken als de incasso heeft plaatsgevonden en als het niet klopt pas pissig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-04 10:57
Vriend van me zit ook te denken aan een iPhone. Hij heeft nu TM, en mag verlengen. Alleen hij heeft (en wil) zakelijk. Nou zie ik daar geen enkel voordeel in. Is er iemand die me het verschil tussen een privé abbo en een zakelijk abbo wil uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
Leftblank schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 01:07:
Omdat ik zelf nog aan 't twijfelen ben of ik wel of geen iPhone wil aanschaffen heb ik een overzichtje gemaakt van (een selectie van) de abo's die te vinden zijn op Phoneshop (wat 2call was dus). Let wel op, ik heb alleen gekeken naar abonnementen tot zo'n 32 euro icm. een iPhone 8GB (en uiteraard internet), andere opties, graag toevoegen danwel laten horen ;)

Voor iedereen te bezichtigen op Google Spreadsheets , en bij wijze van test staat er ook een aanpasbare kopie op GSpreadsheets, voor mogelijke goede suggesties e.d.
Waarom staan de tmobile relax abbos er niet bij?....

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Omdat deze niet meer icm een simlock vrije iPhone worden verkocht gok ik.

Ik ben nu aan het twijfelen om Vodafone 27.50 met onbeperkt internet te nemen en genoegen te nemen met een 8GB iPhone voor 40 euro. Of dat ik enkel m'n huidige abbo opzeg, en ga wachten tot de zomer. (Tegen die tijd loopt m'n huidige abbo af.) De kans is namelijk groot dat er in de zomer een nieuwe iPhone uitkomt, en op zich kan ik nog wel een paar maanden met m'n iPhone 2G verder.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
UltraSub schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 10:57:
Is er iemand die me het verschil tussen een privé abbo en een zakelijk abbo wil uitleggen?
Service, meestal komen zakelijke abo's met gratis support en gegarandeerd lage downtime. Verder vrijwel geen verschillen zover ik weet.
Menno1234 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 14:06:
Waarom staan de tmobile relax abbos er niet bij?....
Met name omdat die niet op de site stonden waar ik de abbo's vandaan heb getrokken, daarnaast SMS ik zelf erg vaak waardoor Relax niet echt interessant is. Voeg ze gerust toe overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Laatst online: 19-04 20:56
Ik heb ook een fijne ervaring met T-Mobile. Ik heb al ruim een jaar een Relax 750 + onbeperkt internet. Nu heb ik onlangs mijn abbo verlengt met een iPhone. Weer Relax 750 en daar zat gratis twee jaar internet bij. Nu zag ik dat er toch kosten voor data in rekening gebracht worden. Dit staat er op de website:
Actie: Sluit 24 maanden GRATIS web'n'walk Plus af bij je Relax abonnement! (Geldt vanaf Relax 300 en geldt niet bij Sim Only)
Wat blijkt nu? Ik had expliciet moeten aangeven dat ik onbeperkt internet wou hebben. Op de website staat dat het gratis is en dan ga je er toch vanuit dat het standaard is en dat je het niet expliciet hoeft aan te vinken? Als je het goed doorleest, dan staat het er wel, maar logisch is anders.

Nu moet ik een officiële klacht indienen en met een beetje mazzel voegen ze het alsnog toe en crediteren ze de kosten. We zullen wel zien hoe 't afloopt, maar ik denk dat meer mensen "vergeten" zijn deze optie erbij aan te vinken. Klantenservice was op zich erg netjes, maar kunnen helaas niets beloven. Ik ga echt niet nog een keer 24x€15 extra betalen. Met een Relax 750 tik je toch al wel voldoende af...

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hmm, tjah op zich vind ik het dan vrij logisch dat je het er ook bij moet aanvinken. Vervolgens wordt het gewoon gratis verrekend. Het is hetzelfde als bij de buitenland tarieven. Standaard krijg je het niet, en het kost niets, maar je moet het dus wel zelf erbij klikken. Een beetje achterlijk, maar zo werkt het helaas.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op zondag 22 maart 2009 @ 15:38:
Hmm, tjah op zich vind ik het dan vrij logisch dat je het er ook bij moet aanvinken. Vervolgens wordt het gewoon gratis verrekend. Het is hetzelfde als bij de buitenland tarieven. Standaard krijg je het niet, en het kost niets, maar je moet het dus wel zelf erbij klikken. Een beetje achterlijk, maar zo werkt het helaas.
Hmm, ik ben het er niet helemaal mee eens dat dat hetzelfde is als de buitenland-tarieven; die zijn namelijk lang niet altijd gunstig. Voor mijn belgedrag in het buitenland (gesprekken van 30s om door te geven waar je bent en waar je heen gaat bv) is het juist erg duur door het veel hogere starttarief.

Het zou wel bijzonder flauw zijn als ze dit niet even kunnen regelen, in ider geval voor de komende maanden.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-04 22:58
Heeft iemand al MMS (T-mobile) aan de praat gekregen op de iPhone met OS 3Beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 14:12:
Omdat deze niet meer icm een simlock vrije iPhone worden verkocht gok ik.

Ik ben nu aan het twijfelen om Vodafone 27.50 met onbeperkt internet te nemen en genoegen te nemen met een 8GB iPhone voor 40 euro. Of dat ik enkel m'n huidige abbo opzeg, en ga wachten tot de zomer. (Tegen die tijd loopt m'n huidige abbo af.) De kans is namelijk groot dat er in de zomer een nieuwe iPhone uitkomt, en op zich kan ik nog wel een paar maanden met m'n iPhone 2G verder.
Is er een speciale reden waarom je niet voor de i150 of i300 gaat?
Ik ben best tevreden over de i150. Maar ja, het ging mij ook vooral om het mobiel internet en niet zozeer om de bel minuten :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Dan zit ik sowieso met een simlocked iPhone, en dat is niet handig als je nog 4 maanden te gaan hebt. :) De huidige unlock methodes vind ik maar halfgaar, en als ik dan dus alsnog m'n iPhone 2G moet gebruiken, wacht ik liever totdat de nieuwe uit is.

Opzich kan ik dus ook wel voor een 8GB iPhone gaan, maar ik heb nu de 16GB versie, dus dat is wel jammer.

[ Voor 17% gewijzigd door --MeAngry-- op 22-03-2009 23:03 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Ik heb inmiddels een abonnement bij Vodafone afgesloten in combinatie met de Iphone. :) Hoop hem deze week binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Pizzaman schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:30:
Ik heb inmiddels een abonnement bij Vodafone afgesloten in combinatie met de Iphone. :) Hoop hem deze week binnen te krijgen.
Zelfde hier, ik denk dat het voor mij volgende week gaat worden aangezien de levertijd van de simlockvrije 8gb iPhone op 5 dagen staat.

Welk abonnement heb jij? Ik heb de 27,50 variant, 200 minuten/smsjes. Daarvan een aanbieding waardoor ik 26,50 per maand moet betalen, zorgeloos online blox gratis, voordeel sms (400 smsjes ipv 200) en dan de iPhone 8gb simlockvrij voor 44 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-04 23:38
UltraSub schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 19:49:
Ik word schijtziek van die "overige kosten" van T-Mobile.
Op hun site leggen ze het uit dat het kan gebeuren bij een overgang van abonnementen. Echter ik heb al lang een abbo, en iedere keer weer staan er overige kosten op. En dan weet ik 100% zeker dat ik niet op een buitenlandse cell heb gebeld, data heb verstookt, ge-sms'ed of gebeld naar weet ik wat voor shit buiten de bundel. Ik word er langzaam behoorlijk pissig van :(
Ik kreeg vandaag een mailtje van T-Mobile hierover:
U wilt weten waar iedere keer de overige gebruikskosten uit bestaan bij uw belstatus omdat er geen overige gebruikskosten worden vermeld op uw facturen. Wij kunnen voor u tussentijds nooit nakijken waar de overige gebruikskosten vandaan komen.De belstatus is slechts bedoeld als een voorlopige indicatie voor de hoogte van uw volgende factuur. Wij garanderen niet dat de in de belstatus genoemde extra kosten inderdaad overeenkomen met de werkelijkheid. Wij begrijpen dat u dit vervelend vindt en wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
Fantastisch |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-03 15:51

klomp

Zooi...

Ben sinds een paar dagen eigenaar van een 3G met een t-mobile i300 abbo. Super toestel, kom zelf van een windows mobile 6.x toestel af en ik vind het een verademing hoe simpel en effectief alles werk op de Iphone.

Ik weet niet of ik hier in het goede topic ben om dit te vragen maar ok. Ik heb het toestel + abbo gehaald bij de Saturn in groningen (Ga ik never meer heen want het zijn een stel prutsers op een hoop in die zaak)

Wat mij nogal vreemd overkwam was dat ik in combinatie met het i300 abbo alsnog 80 euro voor het toestel moest betalen. Terwijl er toch écht geadverteerd word dat het toestel bij i300 gratis is..?

Of zie ik nu iets over het hoofd? Zowiezo vertrouw ik die gasten bij de saturn niet, want dankzij die knakkers daar bel ik nu al 5 dagen prepayd met m'n iphone omdat ze me een prepay kaart hebben meegegeven in plaats van een abbonements simkaart. En ze "niet de mogelijkheid hebben om dat om te zetten" bij de saturn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
klomp schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:49:
Ben sinds een paar dagen eigenaar van een 3G met een t-mobile i300 abbo. Super toestel, kom zelf van een windows mobile 6.x toestel af en ik vind het een verademing hoe simpel en effectief alles werk op de Iphone.

Ik weet niet of ik hier in het goede topic ben om dit te vragen maar ok. Ik heb het toestel + abbo gehaald bij de Saturn in groningen (Ga ik never meer heen want het zijn een stel prutsers op een hoop in die zaak)

Wat mij nogal vreemd overkwam was dat ik in combinatie met het i300 abbo alsnog 80 euro voor het toestel moest betalen. Terwijl er toch écht geadverteerd word dat het toestel bij i300 gratis is..?

Of zie ik nu iets over het hoofd? Zowiezo vertrouw ik die gasten bij de saturn niet, want dankzij die knakkers daar bel ik nu al 5 dagen prepayd met m'n iphone omdat ze me een prepay kaart hebben meegegeven in plaats van een abbonements simkaart. En ze "niet de mogelijkheid hebben om dat om te zetten" bij de saturn..
Dat je dan als nog 80 euro hebt betaald voor een toestel dat je ook gratis met het zelfde abo had kunnen krijgen. Je hebt het wel over prutsers daar bij Saturn maar.....

Trouwens Symbian OS werkt ook veel soepeler dan Windows Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp

klomp

Zooi...

Thombias schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:54:
[...]

Dat je dan als nog 80 euro hebt betaald voor een toestel dat je ook gratis met het zelfde abo had kunnen krijgen. Je hebt het wel over prutsers daar bij Saturn maar.....
Ja point taken :p

Ik heb er niet bij nagedacht maar toen ik net de bon eens bekeek zag ik het pas en drong het door. Als het een online actie is van Tmobile dat het toestel gratis is dan vind ik het niet zo'n ramp. Maar als ik in groningen naar de Tmobile shop was gegaan en het toestel daar ook gratis had gehad sta ik morgen nog bij de saturn voor restitutie of rectificatie van de hele zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
klomp schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:55:
[...]

Ik heb er niet bij nagedacht maar toen ik net de bon eens bekeek zag ik het pas en drong het door. Als het een online actie is van Tmobile dat het toestel gratis is dan vind ik het niet zo'n ramp. Maar als ik in groningen naar de Tmobile shop was gegaan en het toestel daar ook gratis had gehad sta ik morgen nog bij de saturn voor restitutie of rectificatie van de hele zooi.
Ik heb voor mijn i150 80 euro moeten betalen bij de T-Mobile winkel (in september). Het lijkt me dat je dan voor een i300 minder zou moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp

klomp

Zooi...

Zo denk ik dus ook.. Naja ik ga morgen nog wel langs de Saturn kijken wat zij er van te zeggen hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door klomp op 23-03-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
klomp schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:02:
Zo denk ik dus ook.. Naja ik ga morgen nog wel langs de Saturn kijken wat zij er van te zeggen hebben.
Kun je niet even naar een t-mobile winkel bellen? Dan weet je het zeker en heb je meer poten om op te staan, of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Laatst online: 19-04 20:56
UltraSub schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 10:57:
Is er iemand die me het verschil tussen een privé abbo en een zakelijk abbo wil uitleggen?
Zakelijke abbo's zijn vooral interessant als je heel veel abonnementen hebt. Onderling bellen, staffelkorting boven X belminuten en een enkele factuur zijn vaak wel prettig voor een onderneming. Als ZZP-er heb ik gewoon een prive abonnement...

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp

klomp

Zooi...

4nGeLuS schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:21:
[...]

Kun je niet even naar een t-mobile winkel bellen? Dan weet je het zeker en heb je meer poten om op te staan, of zoiets.
Heh toevallig voor het lezen van dit bericht gedaan. Alleen kreeg ik daar ook een raar verhaaltje dat ze het niet konden checken tenzij de jongen echt een abonnement in het systeem zou zetten.. Maar goed.. Op de website van T-mobile staat dus de 16GB versie voor 0,- euro. De jongen aan de telefoon zei, hoewel hij aangaf te twijfelen, dat in de T-mobile shop de telefoon ook 79,95 koste..

Dus dat strookte wel..

Ik ga iig even het akkefietje afwachten van de verwisselde simkaart.. Daarna zoek ik het wel verder uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Of heb je je abo verlengd bij Tmobile? Want de prijzen bij een verlenging liggen namelijk hoger dan bij een nieuw abo. Daarnaast kan je binnen 8 dagen de boel annuleren en terug brengen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Sander1991 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:39:
[...]

Zelfde hier, ik denk dat het voor mij volgende week gaat worden aangezien de levertijd van de simlockvrije 8gb iPhone op 5 dagen staat.

Welk abonnement heb jij? Ik heb de 27,50 variant, 200 minuten/smsjes. Daarvan een aanbieding waardoor ik 26,50 per maand moet betalen, zorgeloos online blox gratis, voordeel sms (400 smsjes ipv 200) en dan de iPhone 8gb simlockvrij voor 44 euro.
Ons belgedrag en smsgedrag is duidelijk anders. ;) Ik zit op het 42,50 abonnement, met een eindeloos SMS bundel en zorgeloos internet.

Kost mij op maandbasis 75 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-04 16:43
Afgelopen zaterdag kreeg ik een mooie oranje brief met de vraag of ik m'n abbonement wilde verlengen. Vanavond gebeld met de klantenservice en m'n abbonement verlengd voor twee jaar met een i-150 abbonement. Binnen tien minuten klaar. Nu alleen nog 2-10 dagen wachten tot dat ik m'n telefoon binnen krijg, maar tot op heden ben ik erg tevreden over T-Mobile. (En eigenlijk altijd al geweest.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-04 13:48
Is het bij T-Mobile ook mogelijk een soort verzekering af te sluiten? Dat je dus zonder gezeur gewoon een vervangende telefoon krijgt en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp

klomp

Zooi...

ronwiel schreef op maandag 23 maart 2009 @ 17:59:
Of heb je je abo verlengd bij Tmobile? Want de prijzen bij een verlenging liggen namelijk hoger dan bij een nieuw abo. Daarnaast kan je binnen 8 dagen de boel annuleren en terug brengen :).
Nee niet verlengd of overgestapt. Gewoon een nieuw abonnement afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
--Christiaan-- schreef op maandag 23 maart 2009 @ 21:52:
Is het bij T-Mobile ook mogelijk een soort verzekering af te sluiten? Dat je dus zonder gezeur gewoon een vervangende telefoon krijgt en zo?
dat kan ja, vragen ze je in de shop bijna altijd bij het afsluiten / verlengen van een contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169543

Ik ben nu ook opzoek naar een voordelig abbonoment.. nou kwam ik deze site tegen > www.phoneshop.nl
Is dat een betrouwbare site? Komt iemand deze bekend voor?
Op www.iphoneclub.nl kwam deze site in een forum topic voor, dacht miss weet iemand het hier. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 169543 op 24-03-2009 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Anoniem: 169543 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 00:01:
Ik ben nu ook opzoek naar een voordelig abbonoment.. nou kwam ik deze site tegen > www.phoneshop.nl
Is dat een betrouwbare site? Komt iemand deze bekend voor?
Op www.iphoneclub.nl kwam deze site in een forum topic voor, dacht miss weet iemand het hier. :)
Ja, dat zijn volgens mijn dezelfde mensen als www.2call.nl. Het rekeningnummer is ook van 2call. Hier heb ik een abonnement besteld icm iPhone, en die is nu in behandeling van nummerbehoud, dus ik neem aan dat het betrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-04 20:12
--Christiaan-- schreef op maandag 23 maart 2009 @ 21:52:
nee.
Verzekering of niet, zonder gezeur gaat dat niet. Kijk maar eens rond in het Shopping Forum en eerdere iPhone 3G Ervaringen Topics. Blijkt juist dat als je verzekerd bent, het helemaal niet altijd zonder gezeur gaat. Je moet bijvoorbeeld bewijs moet hebben van als je bijvoorbeeld berooft bent (wat vaak niet afdoende mogelijk is) of bijvoorbeeld: de reparateur heeft roest gevonden - u heeft de telefoon nat laten worden en dat valt buiten de verzekering, enz enz. Nou ja, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb inmiddels al een hoop tientjes uitgespaard aan verzekeringspremie (heb er dus geen) die ik dan gebruik als ik bij T-Mobile een vervangend toestel moet kopen (ik dacht €250,- voor een nieuwe iPhone voor bestaande iPhone contract-houders)

[ Voor 15% gewijzigd door autoreverse op 24-03-2009 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
autoreverse schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 09:26:
[...]

nee.
Verzekering of niet, zonder gezeur gaat dat niet. Kijk maar eens rond in het Shopping Forum en eerdere iPhone 3G Ervaringen Topics. Blijkt juist dat als je verzekerd bent, het helemaal niet altijd zonder gezeur gaat. Je moet bijvoorbeeld bewijs moet hebben van als je bijvoorbeeld berooft bent (wat vaak niet afdoende mogelijk is) of bijvoorbeeld: de reparateur heeft roest gevonden - u heeft de telefoon nat laten worden en dat valt buiten de verzekering, enz enz. Nou ja, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb inmiddels al een hoop tientjes uitgespaard aan verzekeringspremie (heb er dus geen) die ik dan gebruik als ik bij T-Mobile een vervangend toestel moet kopen (ik dacht €250,- voor een nieuwe iPhone voor bestaande iPhone contract-houders)
Waterschade valt gewoon onder de ProAssist verzekering die je bij de T-Mobile shop kunt krijgen.

Ik lees zelf wat slechte dingen over het opzeggen van de ProAssist verzekering, maar de dingen die ze dekken vind ik zelf toch wel handig :)
-Wereldwijde dekking
-Dekking tegen val-, stoot- en waterschade
-Dekking tegen alle vormen van defect
-Leentoestel binnen 4 uur op ieder gewenste locatie in de Benelux, of 24 in rest van EU.
-Gegarandeerd helpdesk 24/7
-Dekking tegen diefstal (met aantoonbare sporen van braak). De afhandeling vindt uiterlijk de volgende werkdag plaats.
-Dekking bij misbruik van gesprekskosten na diefstal tot €2000,-

Verlies, zakkenrollen en andere onverklaarbare vergissingen worden dus niet gedekt.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04 09:30
autoreverse schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 09:26:
[...]
(ik dacht €250,- voor een nieuwe iPhone voor bestaande iPhone contract-houders)
Kan iemand dit bevestigen?
Kan erg aantrekkelijk zijn als bijvoorbeeld je partner ook een iPhone wil

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:22
klomp schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:55:
[...]

Is in de winkel ook gewoon € 0,-, bij T-Mobile & The Phone House, en zeer waarschijnlijk bij Belcompany ook.

Overigens is de 8 Gb nog steeds gratis bij een i150 bij The Phone House, na inlevering van een oud toestel, waar de andere winkels wel € 80 vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp

klomp

Zooi...

RobbertC schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:25:
[...]
Is in de winkel ook gewoon € 0,-, bij T-Mobile & The Phone House, en zeer waarschijnlijk bij Belcompany ook.

Overigens is de 8 Gb nog steeds gratis bij een i150 bij The Phone House, na inlevering van een oud toestel, waar de andere winkels wel € 80 vragen.
Maar dan komt het er dus gewoon plain and simple op neer dat ik genaaid ben. Heb al even telefonisch contact gehad met de mensen bij Saturn in Groningen. Deze wisten mij op een niet bijzonder vriendelijke manier te vertellen dat de prijzen die zij hanteren de actuele prijzen zijn van T-mobile, en dat zij geen prijswijzigingen what so ever doorgekregen hebben.

Ik ga vanmiddag dus maar even met een semi geirriteerd hoofd naar die winkel toe en zal ze even vriendelijk vragen om restitutie van het bedrag dat ik teveel betaald heb. Ze beweren immers op de website ook nog eens een "laagste prijs garantie" te hanteren. Ik kan in groningen, binnen de door hun genoemde straal van 15 kilometer, wel een aantal winkels aanwijzen waar ik diezelfde telefoon voor minder (Niks dus) kan halen.

En anders annuleren ze alles maar, krijgen ze de Iphone terug en sta ik alsnog bij de T-mobile shop in Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Ik zou het gooien op de laagste prijsgarantie. Annuleren is erg lastig bij T-Mobile zodra het contract getekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp

klomp

Zooi...

RobbertC schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:43:
Ik zou het gooien op de laagste prijsgarantie. Annuleren is erg lastig bij T-Mobile zodra het contract getekend is.
Nou we gaan in ieder geval eerst die laagste prijs garantie proberen. Hoewel ik vermoed dat ze daar wel weer moeilijk om gaan doen omdat het een retail dienst is, of omdat het om een abonnement gaat waarbij het toestel hoort, of een andere vage reden.. Maar we gaan het zien, bedankt in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
funk-e schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:22:
[...]

Kan iemand dit bevestigen?
Kan erg aantrekkelijk zijn als bijvoorbeeld je partner ook een iPhone wil
Na wat navraag bij meerdere kennissen en vrienden die bij T-Mobile werken op zowel de klantenservice, de contract en administratie afdelingen, kan ik iedereen afraden om zijn toestel "kwijt" te raken. Je kunt inderdaad tegen een gereduceerd tarief een nieuwe telefoon / iPhone krijgen, maar dan verleng je je contract dus weer met 2 jaar! In feite betekent de diefstal-regeling bij T-Mobile dus dat je een nieuw contract afsluit wat pas gaat lopen als je huidige lopende contract verlopen is. Bovendien kun je ook maar 1 keer per contractjaar gebruik maken van die regeling en elke keer dat je dat dus voor een "vervangend" toestel gaat, verleng je dus je contract.

Dit wordt vermeld als je gebruik wilt maken van deze regeling, maar een hoop mensen horen / lezen dit niet, of willen dit niet horen / lezen waardoor ze aan het eind van hun lopende contract denken dat ze mogen verlengen, maar er in het geval van een iPhone, dus nog twee jaar aan een contract vastzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
DeliciousBrown® schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:23:
[...]

Na wat navraag bij meerdere kennissen en vrienden die bij T-Mobile werken op zowel de klantenservice, de contract en administratie afdelingen, kan ik iedereen afraden om zijn toestel "kwijt" te raken. Je kunt inderdaad tegen een gereduceerd tarief een nieuwe telefoon / iPhone krijgen, maar dan verleng je je contract dus weer met 2 jaar! In feite betekent de diefstal-regeling bij T-Mobile dus dat je een nieuw contract afsluit wat pas gaat lopen als je huidige lopende contract verlopen is. Bovendien kun je ook maar 1 keer per contractjaar gebruik maken van die regeling en elke keer dat je dat dus voor een "vervangend" toestel gaat, verleng je dus je contract.

Dit wordt vermeld als je gebruik wilt maken van deze regeling, maar een hoop mensen horen / lezen dit niet, of willen dit niet horen / lezen waardoor ze aan het eind van hun lopende contract denken dat ze mogen verlengen, maar er in het geval van een iPhone, dus nog twee jaar aan een contract vastzitten.
OK, dat is dus totaal niet interessant. Leuk zo'n 4-jarig T-mobile abo waarbij de kosten buiten de bundel even duur zijn als bellen in het buitenland :p

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 15-04 09:48

ijskonijn

Now MOVE!

ronwiel schreef op maandag 23 maart 2009 @ 17:59:
Of heb je je abo verlengd bij Tmobile? Want de prijzen bij een verlenging liggen namelijk hoger dan bij een nieuw abo.
Weet je toevallig ook hoeveel hoger?
Mijn abonnement loopt begin december af, volgens de website mag ik 4 maanden van tevoren al verlenging aanvragen dus begin augustus :)
Ik wil voor de iPhone gaan, mijn oog is gevallen op de iPhone 16GB met een i150 abonnement. Kan echter nergens prijzen vinden bij verlenging, alleen bij een nieuw abonnement.

Als het echt veel duurder is, laat ik m'n oude abonnement vervallen en neem ik een nieuw abonnement, dat ik dan een nieuw nummer krijg boeit me niks

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
ijskonijn schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:45:
[...]

Weet je toevallig ook hoeveel hoger?
Mijn abonnement loopt begin december af, volgens de website mag ik 4 maanden van tevoren al verlenging aanvragen dus begin augustus :)
Ik wil voor de iPhone gaan, mijn oog is gevallen op de iPhone 16GB met een i150 abonnement. Kan echter nergens prijzen vinden bij verlenging, alleen bij een nieuw abonnement.

Als het echt veel duurder is, laat ik m'n oude abonnement vervallen en neem ik een nieuw abonnement, dat ik dan een nieuw nummer krijg boeit me niks
Verlengen van je abonnement is even duur of goedkoper, naarmate je een goede klant bij T-Mobile bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 15-04 09:48

ijskonijn

Now MOVE!

RobbertC schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:54:
[...]
Verlengen van je abonnement is even duur of goedkoper, naarmate je een goede klant bij T-Mobile bent.
Aah oke, dus wat ronwiel zegt klopt niet?
Dan zal het in mijn geval positief uitvallen want ik kom altijd buiten m'n bundel (ik sms wat veel hehehe).

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161897

Iemand bekend met deze site topyos.nl?
Ze bieden wel erg interessante iPhone aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
Anoniem: 161897 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 00:11:
Iemand bekend met deze site topyos.nl?
Ze bieden wel erg interessante iPhone aanbiedingen.
Ik vind 't wel een beetje aparte site; ze bieden geen losse order optie aan oid, alles moet maar via e-mail en ze willen een kopie van je ID-kaart (en niet rijbewijs). Bovendien claimen ze met acceptgiro's te werken die bij het pakket zit; een heel aparte handelswijze voor een webshop voor telefoons... Overigens vermelden ze wel een KvK nummer (positief dus), maar kan je die op dit moment niet valideren; de KvK site is elke nacht offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Erg aparte werkwijze inderdaad. Het voelt een beetje als nooit geschoten is altijd mis aangezien je niets betaalt voor je iets binnen krijgt. Wie durft de gok te wagen? :P

[edit]
Of het moet natuurlijk zo zijn dat je een acceptgiro krijgt met een veel hoger bedrag, maar ik vraag me af in hoeverre zoiets dan bindend is. Bol.com werkt overigens wel op dezelfde manier...

[ Voor 38% gewijzigd door --MeAngry-- op 25-03-2009 00:56 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
ik vertrouw dit niet:

Naam: Top Yos
Vestigingsadres: ---
Vestigingsplaats: ---
KvK-nummer: ---
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister

[edit: adresgegevens verwijderd]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161897

hmm, vaag, lijkt me geen zuivere zaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
--MeAngry-- schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 00:52:
Erg aparte werkwijze inderdaad. Het voelt een beetje als nooit geschoten is altijd mis aangezien je niets betaalt voor je iets binnen krijgt. Wie durft de gok te wagen? :P
Vergeet niet dat iemand die een kopie van je legitimatie heeft + je adresgegevens genoeg ongein uit kan halen met die informatie. Overigens kun je natuurlijk wel een poging wagen met een gephotoshopte kopie en valse naam, al zal dat niet heel erg gewaardeerd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Mja, ik zat mezelf al te bedenken of dat inderdaad mogelijk is. Maar als je kijkt hoeveel je voor elkaar kan krijgen met een kopie van een ID, lijkt me dit geen zuivere koek nee.

Achja, dromen blijft leuk. :z

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cammeliac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-06-2024
Oke, ik heb na een eeuwigheid wachtten mijn iPhone besteld. Ik kom van Orange af en kreeg eindelijk bericht dat ik kon overstappen naar T-Mobile. Even gebeld en na wat gegevens zeiden ze dat ik een e-mail ter bevestiging zou krijgen binnen 10 minuutjes.

Ik heb haast de hele avond gecheckt, geen e-mail. Vandaag maar eens weer gebeld. Ik zou hem zo in mijn mailbox hebben. Het telefoontje is ondertussen ook weer 5 uur geleden.

Zijn ze daar nou zo verdomde laks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221723

Web n Walk Plus icm Iphone 3G.. werkt dat wel?

Na doodgegooid te zijn op het internet met aanbiedingen van T-Mobile relax icm met Web n Walk plus heb ik bij T-Mobile mijn abonnement verlengd met 24 maanden gratis web-n-walk plus. Vandaag heb ik mn iphone in ontvangst mogen nemen, maar mijn internet is net zo traag als met mijn vorige amerikaanse iphone..

Is Web n Walk plus wel compatible met de iPhone? Een vriend zei me vandaag dat Web n Walk Plus geen 3G is, en als de iPhone geen 3g ziet, schakelt ie over op GPRS (=supertraag dus). Kan dit kloppen? Zo ja, dan ben ik genaaid door T-mobile, aangezien zij dit zelf aanraadden.

Als iemand wat voor info dan ook heeft, laat het me weten plz. Het is niet alleen voor mij interessant maar ook voor de mensen die op het punt staan de zelfde beslissing te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soap
  • Laatst online: 00:05

soap

diskoers.

Hoe kan T-mobile toch rechtvaardigen dat hun MMS bekijk gedeelte op hun website ALLEEN te zien is in Internet Explorer 6 omdat deze daar zgn voor geoptimaliseerd is?!!
Ik kan het niet eens bekijken in Safari en Firefox, gewoonweg ONMOGELIJK.
Dat een apparaat zoals de iPhone geen MMS kan ontvangen, vind ik al te gek voor woorden (ja in 3.0 eindelijk ja)
Maar hoe T-mobile ermee weg kan komen dat de reguliere Mac gebruiker, die zeker gauw een iphone koopt, geen enkele mogelijkheid heeft om ontvangen MMSen te bekijken zonder in te moeten loggen op een windows bak met IE is gewoonweg niet te begrijpen.
Wat vreselijk onprofessioneel en vreselijk irritant |:(

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zit er ernstig aan te denken ook een Iphone aan te schaffen (huidige pocketpcfoon is bijna dood, kan een "normaal" toestel tijdelijk lenen maar is niet ideaal..)..maar ik wil kijken naar een andere setup:

- Sowieso een simlockvrije Iphone

optie 1- Wanneer ik kan verlengen sim only nemen met web 'n walk erbij (ik mail/internet zelden, dus 3G is overkill voor mij) en via de telefoon proberen de prijs van dat totaalplaatje naar beneden te lullen..want anders betaal ik alsnog net zoveel als nu (25,50: flex 20 + korting web n walk)

optie 2- Alleen een flex 20 of 30 abo, de sporadische internettoegang die wordt dan binnen de bundel afgerekend (1 euro per MB, denk niet dat ik veel data trek met af en toe een mailtje / reisinfo checken)

Heeft iemand ervaring met een iPhone en alleen een Flex abo van Tmobile (of elke andere aanbieder waarbij een beetje internetten betaalbaar binnen de bundel valt)?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Zow ik ben ook over gestapt op een Iphone.. heb hem besteld bij gsm.nl
Simlock vrij.

UW BESTELLING

Artikelen Aantal
Apple iPhone 3G 16GB White 1 0.00
T-Mobile ACTIE - Relax 200 2 jaar Slechts € 20.75 + Internet 1 0.00
T-Mobile Web 'n Walk Standard Slechts € 7.75 per maand 1 0.00

Totaal: 0.00
Krijg hem vrijdag binnen ! wacht maar !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 00:09
joosthaarman schreef op woensdag 01 april 2009 @ 19:54:
Zow ik ben ook over gestapt op een Iphone.. heb hem besteld bij gsm.nl
Simlock vrij.

UW BESTELLING

Artikelen Aantal
Apple iPhone 3G 16GB White 1 0.00
T-Mobile ACTIE - Relax 200 2 jaar Slechts € 20.75 + Internet 1 0.00
T-Mobile Web 'n Walk Standard Slechts € 7.75 per maand 1 0.00

Totaal: 0.00
Krijg hem vrijdag binnen ! wacht maar !!
Simlock vrij? Zeker weten, want dan ga ik ook gelijk bestellen.
Daar zit ik de hele tijd naar te zoeken en ik heb het gehele land afgebeld. Verlengen met Vodafone is geen kunst bij bijv. 2Call, maar een simlockvrije met T-Mobile is zeer interessant.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Ja, staat op de site... heb het niet nog is extra gevraagd .
http://www.gsm.nl/gsm/RAPRL/T-Mobile/180.html (staat trouwens aanbieding tot 31maart)
Ik heb hem vandaag nog kunnen bestellen als je verder klikt zie je dat de aanbieding tot 5 april duurt !
Heb hem om 18.00 uur besteld en om 19.30 werd ik al gebeld voor afspraak met koerier !

[ Voor 22% gewijzigd door Aapie op 01-04-2009 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
joosthaarman schreef op woensdag 01 april 2009 @ 20:29:
Ja, staat op de site... heb het niet nog is extra gevraagd .
http://www.gsm.nl/gsm/RAPRL/T-Mobile/180.html (staat trouwens aanbieding tot 31maart)
Ik heb hem vandaag nog kunnen bestellen als je verder klikt zie je dat de aanbieding tot 5 april duurt !
Heb hem om 18.00 uur besteld en om 19.30 werd ik al gebeld voor afspraak met koerier !
Oke, ik zie het nu ook op de site. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ze gisteren heb gebeld met de vraag of ze een T-Mobile lock hebben en toen zeiden ze van wel. Bovendien zei ene Frank Mulder dat er software 2.1 op zit, dus die is te unlocken. Ik zou wel even een screenshotje maken van de site als bewijs. Of staat het ook in je contract? Zo ja, dan moeten ze hem leveren. Op de site kunnen ze zich beroepen op typefouten. In je contract echter niet. Laat het me even weten als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
In het contract staat niks over de simlock alleen welk toestel en wel abonnement / aanbieding !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
joosthaarman schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:32:
In het contract staat niks over de simlock alleen welk toestel en wel abonnement / aanbieding !
Geloof me nou, maak even een screenshotje daarvan. Dan sta je in ieder geval een stuk sterker. Ik heb ook alweer een mailtje gestuurd, so...I keep you informed! Ik hoop het wel en als het zo is, dan verdien je een lintje. _/-\o_

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop