[iPhone] Provider & Abonnementen - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:
  • 126.136 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:14
xdc schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:02:
[...]

[...]

jullie hebben allemaal gelijk ,
de vraag is wat wil je liever wil , een nieuw toestel met t-mobile of een 2e hands (simlockvrij) toestel icm vodafone.

Ik zelf heb bij release de i300 genomen icm iphone 3gs , achteraf vind ik na 3 jaar kpn/telfort /vodafone dekking dat ik qua dekking erop achteruit ben gegaan met t-mobile. verder tevreden

Om een VF supersim te nemen , moet je wel zelf 575 euro aan cash hebben om eerst een 3GS te kopen.
en of 300 euro voor een 2e hands g3 , imho is de 3g nog 2ehands te duur geprijst.
Maarja je zit bij een 2de handse iPhone wel 2 jaar vast aan dat abo, en dan vraag ik mij af wat als hij na 1 jaar stuk gaat en het is niet meer rendabel om hem te repareren?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Strider schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:07:
[...]

Maarja je zit bij een 2de handse iPhone wel 2 jaar vast aan dat abo, en dan vraag ik mij af wat als hij na 1 jaar stuk gaat en het is niet meer rendabel om hem te repareren?
Ook een goed punt...

Maar ik wil eigenlijk een simlockvrije iPhone omdat ik een tijd naar het buitenland ga en geen zin heb om een oude telefoon daar te gaan gebruiken... :( Software-matig kan ik hem wel unlocken (als ik het goed begrijp), ik zal daar eens wat meer over gaan lezen...

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-05 15:28
Strider schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:07:
[...]
Heb ik eens nagevraagd, en je kunt in ieder geval een andere iPhone op dat abonnement gaan gebruiken dan. Dus een kwestie van een andere 2de hands iPhone regelen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
troftnom schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:28:
[...]

Heb ik eens nagevraagd, en je kunt in ieder geval een andere iPhone op dat abonnement gaan gebruiken dan. Dus een kwestie van een andere 2de hands iPhone regelen dan.
Oke das mooi, wat gebeurd er eigenlijk als je zo'n simkaart in een ander toestel stopt?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-05 20:07

xdc

Strider schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:08:
[...]

Oke das mooi, wat gebeurd er eigenlijk als je zo'n simkaart in een ander toestel stopt?
werkt niet of wordt geblokkeerd/naheffing naar regulier abonnement vandaar de imei registratie nbij afsluiting, ik zou even contact opnemen met vodafone (store) , weet niet of ze dit abo type nog wel aanbieden ,. kan het niet vinden op de reguliere website alleen in google cache

[ Voor 3% gewijzigd door xdc op 21-10-2009 16:27 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
xdc schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:26:
[...]

werkt niet of wordt geblokkeerd/naheffing naar regulier abonnement vandaar de imei registratie nbij afsluiting, ik zou even contact opnemen met vodafone (store) , weet niet of ze dit abo type nog wel aanbieden ,. kan het niet vinden op de reguliere website alleen in google cache
Net Vodafone proberen op te bellen om te vragen of dit abonnement nog mogelijk is, maar zoals gewoonlijk is de helpdesk weer eens overbelast :')

--

Bestaat nog steeds, wordt alleen in een Vodafone winkel geleverd, en daar hadden ze er alleen verstand van :')

Op zich wel een aantrekkelijk abo, je koopt nu een iPhone 3G en volgend jaar verkoop je die en koop je de nieuwe iPhone met een betere GPS chip en een betere camera :P (dat is wat ik nu nog mis aan de 3GS)

[ Voor 23% gewijzigd door Strider op 21-10-2009 17:14 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Dan wordt het wel een duur grapje om een iPhone 4G los te kopen! ;)

Ik heb een beetje moeite met het vinden van fatsoenlijke unlock informatie (softwarematig) voor de iPhone, heeft iemand misschien een tip waar goede info te vinden is?

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Hier staan de laatste mogelijkheden voor een unlock op verschillende toestellen stap voor stap uitgelegd:

http://iclarified.com/ent...php?caid=2&scid=11&seid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
xdc schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:26:
[...]
weet niet of ze dit abo type nog wel aanbieden ,. kan het niet vinden op de reguliere website alleen in google cache
Even goed kijken aan de rechterbovenkant dan. Voorwaarden staan er ook op.

http://www.vodafone.nl/pr...nten/sim_only_abonnement/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Situatie: splinternieuwe iPhone 3GS. Abonnement bij T-Mobile ingegaan op 16 oktober. Werkt prima. Sinds vanavond kom ik erachter dat ik niet meer kan bellen en gebeld worden. Sms ontvangen en versturen gaat prima, en ook 3G werkt goed.

Ik heb de klantenservice al gebeld en die zouden mijn simkaart resetten. Dat zou een uur moeten duren die inmiddels verstreken is. Nog steeds niets aan de hand.

Vreemd is dat de simkaart wel werkt in een simlockvrije Nokia, maar niet in m'n nieuwe iPhone.

Wat kan hier aan de hand zijn, en nog beter, wat kan ik er aan doen of is m'n iPhone nu al defect?

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 21-10-2009 21:20 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Laatst online: 21-05 09:31

ReseTTim

Chocolate addicted

Gunner schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 21:19:
Situatie: splinternieuwe iPhone 3GS. Abonnement bij T-Mobile ingegaan op 16 oktober. Werkt prima. Sinds vanavond kom ik erachter dat ik niet meer kan bellen en gebeld worden. Sms ontvangen en versturen gaat prima, en ook 3G werkt goed.

Ik heb de klantenservice al gebeld en die zouden mijn simkaart resetten. Dat zou een uur moeten duren die inmiddels verstreken is. Nog steeds niets aan de hand.

Vreemd is dat de simkaart wel werkt in een simlockvrije Nokia, maar niet in m'n nieuwe iPhone.

Wat kan hier aan de hand zijn, en nog beter, wat kan ik er aan doen of is m'n iPhone nu al defect?
morgen bij t-mobile toch gewoon ffies een nieuwe sim halen.. misschien is het toch nog de sim.. heb zelf een tijdje geleden gehad dat mijn gesprekken overgingen in ruis / gekraak.. nieuwe sim probleem opgelost. in de winkel kunnen ze misschien ook meer zien ;)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Had de klantenservice dat niet kunnen zien? Of bedoel je iets fysieks op de sim zelf?

edit: blijven resetten de iphone en nu werkt de simkaart weer..... pfff... wat een gedoe. Blijkbaar heeft de sim reset meer dan een uur nodig.

[ Voor 46% gewijzigd door Gunner op 21-10-2009 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Y.Eagle
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-01-2022

Y.Y.Eagle

Black&White

Ik ben vandaag naar de T-Mobile shop geweest en ook een vriend van mij heeft niks kunnen regelen voor mij wat betreft de iPhone met een i300 abonnement. Jammer, maar dit is voor mij geen reden om hem niet te nemen.
Ze hadden de 16GB versie in het wit niet op voorraad, misschien komt die morgen.

Moet dus nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-05 17:02
Het zal wel weer aan mij liggen, maar als ik op mijn één week oude 3GS, 3G netwerk aanzet in de instellingen, dan krijg ik de melding 'Geen Service' en schakelt mijn iPhone vanzelf weer terug op GPRS. Gisterenochtend deed hij het nog wel gewoon op 3G. :?

Als ik 3G niet aanzet, blijft hij wel gewoon verbonden met het t-Mobile netwerk op GPRS. :(

[ Voor 2% gewijzigd door Polyphemus op 23-10-2009 15:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 08:37
Ik ga van de week naar het buitenland, heb een iphone 500 abbo. Hoe kan ik voorkomen dat ik extra kosten ga maken, puur data roaming off laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Data roaming off is genoeg. By design, en uit ervaring ;)
En als je iets wil gaan doen wat data roaming veroorzaakt, wordt je verteld dat je het aan moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:26

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Vanaf vandaag is mijn Nummerbehoud ingegaan. Heb nu verbinding met het 3G netwerk :) Maar in de papieren die ik van T-mobile kreeg staat dat mijn contract pas in gaat op 8 feb 2010 :S

Kan ik pas vanaf dan smsen/bellen/internetten?? Waarom duurt dat zo lang :(

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
ThE_OwNeR schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:08:
Vanaf vandaag is mijn Nummerbehoud ingegaan. Heb nu verbinding met het 3G netwerk :) Maar in de papieren die ik van T-mobile kreeg staat dat mijn contract pas in gaat op 8 feb 2010 :S

Daarvoor moet je naar T-mobile bellen he ;)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Had ik ook. Door wat problemen met nummerportering kreeg ik ook een brief. Stond ook 8 februari. Maar door een fout bij KPN dacht T-Mobile pas dat ik op 28-02 kon overstappen. Naar T-Mobile gegaan en per direct het contract in laten gaan.

Ik had toen geen 3G-verbinding, mijn hele simkaart werkte niet. Na activering dus wel. Niet helemaal vergelijkbaar met jouw situatie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Gunner schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:35:
[...]

Had ik ook. Door wat problemen met nummerportering kreeg ik ook een brief. Stond ook 8 februari. Maar door een fout bij KPN dacht T-Mobile pas dat ik op 28-02 kon overstappen. Naar T-Mobile gegaan en per direct het contract in laten gaan.

Ik had toen geen 3G-verbinding, mijn hele simkaart werkte niet. Na activering dus wel. Niet helemaal vergelijkbaar met jouw situatie dus.
Das wel raar dan, heb nu gewoon verbinding, kan ook op safari enzo :S Zal eens bellen hoe het precies zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseQ
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-05 11:22
Ik heb zojuist ook mijn iphone 3gs besteld _/-\o_ byebye windows mobile :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:39

Snippertje

Light up your life

Je huidige contract moet eerst eindigen, of als je dubbele kosten niet erg vindt, kan je t-mobile even bellen en zeggen dat je je abbo al geactiveerd wil hebben :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Snippertje schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 21:49:
[...]

Je huidige contract moet eerst eindigen, of als je dubbele kosten niet erg vindt, kan je t-mobile even bellen en zeggen dat je je abbo al geactiveerd wil hebben :)
Ik heb geen contract :P Dit is mijn eerste contract voor een telefoon XD Maar ik krijg smsjes binnen, kan internetten dus ik denk dat het zo goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

ThE_OwNeR schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:41:
[...]

Ik heb geen contract :P Dit is mijn eerste contract voor een telefoon XD Maar ik krijg smsjes binnen, kan internetten dus ik denk dat het zo goed :)
Ik zou het voor de zekerheid ff navragen. Anders krijg je straks dus een pittige rekening voor het internet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Snippertje schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:54:
[...]

Ik zou het voor de zekerheid ff navragen. Anders krijg je straks dus een pittige rekening voor het internet gebruik.
Heb me geregistreerd op de T-mobile site met men nummer, staat dat mijn contract 26 okt ingaat.

Maar zal eens bellen of het nu goed geregeld is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ik weet dat de iPhone simlocked is, maar is het andersom ook zo? Mijn touch screen begint kuren te vertonen (onderkant reageert soms niet) en ik wil hem eigenlijk daarom vervangen door een N900 als die verkrijgbaar is. Heb alleen geen idee of de sim ook gelocked is aan een iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:37
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:04:
Ik weet dat de iPhone simlocked is, maar is het andersom ook zo? Mijn touch screen begint kuren te vertonen (onderkant reageert soms niet) en ik wil hem eigenlijk daarom vervangen door een N900 als die verkrijgbaar is. Heb alleen geen idee of de sim ook gelocked is aan een iPhone?
Nee :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Mooi, exit iPhone, hallo N900

Gewoon weer tetheren, zelf bepalen wat ik op mijn telefoon zet zonder hacken en een werkend touchscreen (hoop ik dan maar ;) )

Overigens ben ik niet de enige met dat probleem ik ken nu al twee andere mensen waarbij het touchscreen steeds slechter reageerd aande onderkant. de spatie balk is dan bijvoorbeeld in portrait modus niet meer te gebruiken. Mijne hapert nu ruwe schatting is dat hij 7/10 keer wel werkt. Bij vrienden begon het ook zo en doet de hele onderrand dus niets meer.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 29-10-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 17:39
ThE_OwNeR schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:35:
[...]

Heb me geregistreerd op de T-mobile site met men nummer, staat dat mijn contract 26 okt ingaat.

Maar zal eens bellen of het nu goed geregeld is :)
Mijn contract gaat officieel half november in. Kreeg contractbevestiging per post. Stond ook in dat het contract pas per februari 2010 zou ingaan. Gebeld met de klantennservice van T-Mobile. Bleek dat ze wegens een fout in het systeem allemaal foutieve contractbevestigingen aan het uitsturen waren. De datum die je hebt afgesproken blijft de datum waarop je contract ingaat. Ze sturen geen nieuwe contractbevestiging ofzo, is allemaal moeite. }:O Wil je het zeker weten: altijd even bellen met de klantenservice.

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 20:16

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:04:
Er zitten wat haken en ogen aan als je een iPhone-abbonement hebt geloof ik, het IMEI nummer van de iPhone wordt gekoppeld aan je simkaart bij een i-abonnement, dus je moet misschien eerst je abonmenent omzetten voordat het gaat werken.

[ Voor 24% gewijzigd door ijskonijn op 29-10-2009 15:54 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
De Super SIM-only pagina van Vodafone lijkt verdwenen (http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only). Bestaat deze actie nog wel?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Yep, blijkbaar moeilijk te vinden. Dit is niet de eerste keer dat die vraag langs komt. Maar online kun je die ook niet aanschaffen.
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ah, andere URL nu dus. Ik vroeg me al af waarom die uit mijn bookmarks niet meer werkte. Dank!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 11:24
Volgend jaar komt waarschijnlijk de nieuwe iPhone 4G uit. Mijn contract met T-Mobile begint echter op 10 januari 2009. Weet iemand wanneer je dan naar een andere iPhone kan overstppen?

Op de T-Mobile site had ik gelezen dat je je contract wel kon afkopen. Op een andere site las ik weer dat dat na een jaar niet meer hoefde. Weet iemand hoe het nu echt zit?

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Volgens mij is er altijd een hoop mogelijk als je maar je abonnement met twee jaar verlengd.

Niet gebaseerd op eigen ervaring overigens.

[ Voor 20% gewijzigd door Gunner op 02-11-2009 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Eldariel schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:47:
Volgend jaar komt waarschijnlijk de nieuwe iPhone 4G uit. Mijn contract met T-Mobile begint echter op 10 januari 2009. Weet iemand wanneer je dan naar een andere iPhone kan overstppen?

Op de T-Mobile site had ik gelezen dat je je contract wel kon afkopen. Op een andere site las ik weer dat dat na een jaar niet meer hoefde. Weet iemand hoe het nu echt zit?
Early renewel, betaal je alleen 70 euro voor. Is nieuw ipv van de oude lost&stolen regeling. Voorwaarde is dat je 3maanden van je contract erop hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
Ik heb nu al geinvesteerd in een hele hoop apps, dus eigenlijk ben ik wel gek om geen iPhone meer te kopen als mijn huidige contract afloopt. Zonde van al dat geld. (Toch nog wel 100 apps).

@Hierboven: Bedankt :). Dat kan dus met alle abbonementen?

[ Voor 14% gewijzigd door Iekozz op 02-11-2009 14:59 ]

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Eldariel schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:58:
Ik heb nu al geinvesteerd in een hele hoop apps, dus eigenlijk ben ik wel gek om geen iPhone meer te kopen als mijn huidige contract afloopt. Zonde van al dat geld. (Toch nog wel 100 apps).
Die zijn niet iPhone gebonden. Enkel gebonden aan je iTunes-account.

edit: nog een keer lezen en ik denk dat je dat dus al wel wist :+

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 02-11-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
Gunner schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:59:
[...]

Die zijn niet iPhone gebonden. Enkel gebonden aan je iTunes-account.

edit: nog een keer lezen en ik denk dat je dat dus al wel wist :+
Ja dat wist ik wel :) Ik bedoelde dat ik dan all die apps niet meer kan gebruiken op mijn nieuwe mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-05 08:45
Ga een los toestel iPhone 3Gs kopen. Heb momenteel een abbo bij BEN (op het T-mobile netwerk). Nu kan ik voor 9,95 extra, onbeperkt internetten, erbij nemen. Heeft iemand ervaring met internetten via BEN? :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

verkeerde topic

[ Voor 87% gewijzigd door Jazzper op 02-11-2009 21:12 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

[b][message=32849399,noline]
@Hierboven: Bedankt :). Dat kan dus met alle abbonementen?
Ja, mits je dus 3maanden je abbo hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07
Dit deel is bijna nog een keer over de 2000 posts heen. Als iemand een nieuw deel wil openen, ga je gang :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik wil ook graag overgaan tot de aanschaf van een iPhone 3GS.
Het probleem met de iPhone abbo's van t-mobile zijn voor mij de SMS "beperking".

T-mobile iphone abbo
44,95*24= 1078,80
Aansluiting= 26,25
iPhone= 29,95
totaal= 1134
Maar met een gebrek aan SMS bundel!

Momenteel heb ik een HI30 waar ik 24,95 voor betaal, daarbij heb ik een sms bundel (1000) van 9,95.
Met de minuten (240) kom ik meestal uit. Ik verstuur ongeveer 350 tot 400 smsjes per maand.

Als ik mijn contract bij Hi verleng met 2 jaar krijg ik:
240min voor 24,95
1000smsjes voor 9,95
Eindeloos online voor 2,50 (1e jaar), 9,95 (2e jaar)

24,95*24 =598,80
9,95*24 =238,80
2,50*12 =30,-
9,95*12 =119,40
Totaal =987,-

Daarbij krijg ik dan een HTC HD2 die ik verkoop voor €400,- Dan moet ik nog €175,- bijleggen voor een 3GS

987+175= 1162

Heeft er iemand nog andere opties voor mij? Zijn er dingen die ik over het hoofd zie?

[ Voor 3% gewijzigd door Jay-v op 16-11-2009 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Jay-v schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:29:
Maar met een gebrek aan SMS bundel!
Zijn er dingen die ik over het hoofd zie?
Ja behoorlijk. Alle i-Abonnementen hebben een SMS-bundel. Zo heeft een i150-abo 150 smsjes en 150 belminuten. Staat overduidelijk op de site.

Maar je bedoelt waarschijnlijk dat je geen extra opties hebt om los 1000 sms'jes te kopen?

[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 16-11-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Gunner schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:32:
[...]

Ja behoorlijk. Alle i-Abonnementen hebben een SMS-bundel. Zo heeft een i150-abo 150 smsjes en 150 belminuten. Staat overduidelijk op de site.

Maar je bedoelt waarschijnlijk dat je geen extra opties hebt om los 1000 sms'jes te kopen?
Ik bedoel inderdaad de mogelijkheid tot het kopen van meer smsjes. Bij het i300 abbo zou ik dus structureel over mijn smsbundel heen gaan. Dit kost me dan €0,25 per smsje. (wat ik overigens erg veel vind). Ik verbruik meestal iets meer als 200 belminuten en tussen de 350 en de 400 smsjes.
Het huidige Hi abbo bied mij daar dus een prima uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Jay-v schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:29:
Heeft er iemand nog andere opties voor mij? Zijn er dingen die ik over het hoofd zie?
iPhone met een T-Mobile Relax abo van 29,50 euro per maand (250 minuten) en een Sms Maximaal van 9,95 euro (1000 sms'jes) en een web'n'walk abonnement van 9,95 euro. De iPhone kost bij een tweejarig contract dan nog 129 euro, maar ik heb niet specifiek naar de goedkoopste winkel gezocht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Canaria schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:20:
[...]

iPhone met een T-Mobile Relax abo van 29,50 euro per maand (250 minuten) en een Sms Maximaal van 9,95 euro (1000 sms'jes) en een web'n'walk abonnement van 9,95 euro. De iPhone kost bij een tweejarig contract dan nog 129 euro, maar ik heb niet specifiek naar de goedkoopste winkel gezocht.
Bij 2call kost hij dan 76,-.
Maakt een totaal van 76+(9,95+9,95+29,50)*24 = €1261,40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-05 13:19

Maduth

Probeersel

AMSTERDAM - Het marktaandeel van de iPhone is het laatste kwartaal omhoog geschoten in landen als Frankrijk en Groot-Brittannië. Grootste oorzaak hiervan is het verlopen van exclusiviteitsdeals van telecomaanbieders met producent Apple.

In Frankrijk werd de populaire smartphone de eerste jaren exclusief verkocht in combinatie met een abonnement van Orange. Sinds enkele maanden wordt het apparaat nu echter ook verkocht via Bouygues Telecom en SFR. Dit heeft ertoe geleid dat het marktaandeel van de telefoon in drie maanden is gestegen van 21 naar 32 procent, aldus marktonderzoeksbureau Bernstein. Hierdoor is Frankrijk momenteel de grootste Europese markt voor de iPhone.

In Groot-Brittannië zijn nog geen cijfers beschikbaar over het marktaandeel van de telefoons sinds hij via meerdere telecombedrijven wordt aangeboden. Desalniettemin verwachten analisten dat de stijging daar nog groter zal zijn omdat de Britse markt meer aanbieders kent
Kan iemand mij vertellen of dit ook kan/gaat gebeuren in Nederland? Tot hoever loopt het contract met T-mobile of is dat classified : >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267247

Wie heeft er ervaring met www.phoneshop.nl?
Volgens die site kun je daar een simlock vrije iPhone kopen eventueel bij een nieuw abo of verlenging van je abo en dat van iedere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

Is er iemand die de Iphone 3GS bij 2Call heeft besteld en hem al heeft ontvangen? Heb de mijne besteld op 6 nov, er werdt gezegd dat die in voorraad was bij de leverancier en de levering zal z'n 5 a 10 werkdagen duren. Heb hem nog steeds niet, zojuist gebeld hoelang het nog kon duren, antwoord van hun was nog 3 weken wachten ! Ik probeer mijn order bij 2Call te annuleren en bij GSMweb maar de Iphone 3GS te bestellen die hebben hem wel in voorraad. Is er nou echt z'n grote run op de Iphone 3GS dat de wachttijden bij de meeste website's 3 weken is?? :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 195854 op 25-11-2009 20:12 ]

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Is T-Mobile aan hun netwerk aan het sleutelen ? Ik heb sinds deze week ineens goede 3G dekking op lokaties waar ik voorheen met moeite een GPRS verbinding kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-05 21:43
Vandaag supersim abonnement afgesloten bij Vodafone.
Ging snel en heb gelijk nieuwe simkaart gekregen met laatste software erop.

Vodafone heeft toch wel het een en ander ontwikkeld voor de Iphone want bij de instellingen zit een mogelijkheid om je instellingen bij Vodafone te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Laatst online: 17-05 13:40
Mike-Nikon schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:46:
Vandaag supersim abonnement afgesloten bij Vodafone.
Ging snel en heb gelijk nieuwe simkaart gekregen met laatste software erop.

Vodafone heeft toch wel het een en ander ontwikkeld voor de Iphone want bij de instellingen zit een mogelijkheid om je instellingen bij Vodafone te veranderen.
te gek. Zodra het juli 2010 is, sta ik ook in die rij! Voor mij geen T-Mobile meer. Dat zei ik jaren geleden al eens, maar ja, toen kwam de iPhone en die was nergens anders verkrijgbaar.
Maar... leg uit: een simkaart met software erop? Voor een iPhone? Dat snap ik niet. Kan de iPhone software van een simkaart lezen?
Ik lees dat er nogal wat ongemakken zijn om een niet-officiele provider te hebben voor je iPhone, zoals dat je steeds iets weg moet klikken voordat je gaat bellen, waar deze website een workaround voor heeft ontdekt: http://www.ruwebit.net/article/356

[ Voor 7% gewijzigd door autoreverse op 29-11-2009 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-05 21:43
autoreverse schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:06:
[...]

te gek. Zodra het juli 2010 is, sta ik ook in die rij! Voor mij geen T-Mobile meer. Dat zei ik jaren geleden al eens, maar ja, toen kwam de iPhone en die was nergens anders verkrijgbaar.
Maar... leg uit: een simkaart met software erop? Voor een iPhone? Dat snap ik niet. Kan de iPhone software van een simkaart lezen?
Ik lees dat er nogal wat ongemakken zijn om een niet-officiele provider te hebben voor je iPhone, zoals dat je steeds iets weg moet klikken voordat je gaat bellen, waar deze website een workaround voor heeft ontdekt: http://www.ruwebit.net/article/356
Op de simkaart zit een stukje software wat er voor zorgt dat er Vodafone voorzieningen worden bij geplaatst.
Op een nokia kon je die ook altijd vinden (Vodafone service , instellingen SMS fun en info en diverse hulp lijntjes).

En voor het weg klikken werkt inderdaad het stukje wat op ruwbit staat.

Als je gaat zoeken op internet zijn er toch 10 landen waar Vodafone samenwerkt met de iphone.
Hoe denk je dat ze nu aan dat 360 verhaal komen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Hoedje schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 18:23:
[mbr]Dit deel is bijna nog een keer over de 2000 posts heen. Als iemand een nieuw deel wil openen, ga je gang :)[/]
[iPhone] Provider & Abonnementen - deel 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 15:58
Mike-Nikon schreef op zondag 29 november 2009 @ 16:06:
[...]

Op de simkaart zit een stukje software wat er voor zorgt dat er Vodafone voorzieningen worden bij geplaatst.
Op een nokia kon je die ook altijd vinden (Vodafone service , instellingen SMS fun en info en diverse hulp lijntjes).

En voor het weg klikken werkt inderdaad het stukje wat op ruwbit staat.

Als je gaat zoeken op internet zijn er toch 10 landen waar Vodafone samenwerkt met de iphone.
Hoe denk je dat ze nu aan dat 360 verhaal komen... O-)
Die workaround werkt goed bij Hi. Maar dat menu krijg ik ook met mijn Hi Simkaartje in mijn iPhone, volgens mij is dit gewoon standaard op de sims van de meeste providers icm. de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop