Weet eigenlijk niet of ik het mag noemen, maar bij PDAshop is ie gewoon op voorraad, niks wachttijden enzo.
Verwijderd
Heeft iemand toevallig ervaring met zakelijke abbo's + iphone? Ik ben op zoek naar een leuk abonnement, 200 / 300 minuten bellen per maand + 3gs + 100 smsjes. Direct bij T-Mobile afnemen, of elders?
Uhuh. Bij veel andere derde handelaars ook. Daar kan ik echter nog niet bestellen, omdat die een 3maanden-regeling hanteren, de T-Mobile-website & -shop 4 maanden!Toch schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 11:38:
Weet eigenlijk niet of ik het mag noemen, maar bij PDAshop is ie gewoon op voorraad, niks wachttijden enzo.
Voor diegene die benieuwd zijn naar het oranje hoesje dat je krijgt van de ING als je via hun een iPhone besteld:

De ING leeuw staat wel leuk.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Echt vetMick1990 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 22:21:
Voor diegene die benieuwd zijn naar het oranje hoesje dat je krijgt van de ING als je via hun een iPhone besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Ik zou er nog geen placemat van willenMick1990 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 22:21:
[afbeelding]
[afbeelding]
if it ain't broke, break it and learn
Haha ik ook niet, heb trouwens ook van de ING actie gebruik gemaakt, hij wordt dinsdag afgeleverd. Hopelijk wordt mijn nummer daarna snel geporteerd (Vodafone).
Ik heb er ook van gebruik gemaakt, de ING actie, zie dat hoesje ook niet zo zitten eigenlijk
.
@MrAcid: Wanneer heb jij gebruik gemaakt van de actie? Ik vorige week Woensdag maar heb nog helemaal niks gehoord of gezien, behalve het automatische e-mailtje direct na het aanvragen.
@MrAcid: Wanneer heb jij gebruik gemaakt van de actie? Ik vorige week Woensdag maar heb nog helemaal niks gehoord of gezien, behalve het automatische e-mailtje direct na het aanvragen.
Als er nog iemand zo een hoesje van ING over heeft mag diegene hem graag maar mij toesturen, vind hem geweldig
Verwijderd
Nondedju hoe lang duurt het voordat die koerier belt? Op de site van ING stond eerst 24 uur. Nu staat er 2 werkdagen. Ik heb hem vorige week maandag bestelt maar ik ben nog steeds niet gebeld. Mijn order op de T-mobile site staat ook nog gewoon op nummer 2 sinds die dag. Hoe lang duurde het bij anderen die de iPhone via ING gekocht hebben?
Ik ben nog niet eens klant, en het gedonder begint nou al.
Ik ben nog niet eens klant, en het gedonder begint nou al.
Euhm... De iPhone wordt pas na een week of 4 tot 8 geleverd toch..? Dat ding heeft levertijd, dus ook bij de ING-deal, lijkt me.
Verwijderd
Op de site van ING staat dat ik binnen 2 werkdagen gebeld wordt, en dat ik de telefoon een dag later al in huis kan hebben. Zelfs in de bevestigings-email van T-mobile staat dat de koerier binnen 24 uur contact met mij opneemt voor een afspraak. Ik las zelfs dat mensen via de ING actie de iPhone al binnen een week hadden.
Het verschil in levertijd zou ik echt absurd vinden.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik heb woensdag besteld (telefonisch, om 19:55) en hij wordt morgen (dinsdag) afgeleverd. Het lijkt er dus inderdaad op dat mensen die via ING bestellen voorrang krijgen. Ik werd vrijdagmiddag gebeld voor een afleverafspraak waarbij de eerste mogelijkheid vandaag (maandag) al was.
Redelijk absurd maar ik klaag in dit geval niet..
Redelijk absurd maar ik klaag in dit geval niet..
[ Voor 22% gewijzigd door MrAcid op 05-10-2009 14:40 ]
Verwijderd
Het lijkt er inderdaad op dat mensen via de ING actie voorrang hebben. Waarschijnlijk zal dit wel een deal zijn tussen ING en T-mobile waarbij een aantal iPhones gereserveerd is.
Kwart over 12 vanmiddag was het prijs. Na verlenging van m'n abonnement een witte 3GS binnen 2 weken in huis! 'Helaas' firmware 3.1.XcEll schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:35:
[...]
Vanochtend bericht gehad van de afleverservice. A.s. maandag komen ze de telefoon al bezorgen. Bedankt T-Mobile
Verwijderd
heb de iphone nu ongeveer een weekje binnen en hij bevalt me prima, ik ben er gewoon verslaafd aangeraakt! vette apps, en echt vette games!
ik kwam er vandaag achter dat ik al die tijd locatievoorzieningen aan had staan, hij maakte dus telkens verbinding met de satelieten
waardoor mijn batterij hooguit een dag meeging. Vandaag uitgezet, en 3g ook. Ik ga 3g pas aanzetten zodra ik gebruik ga maken van internet. Zo gaat je batterij veel langer mee 
heb vandaag ook mijn Zagg Invissible shield gekregen, net een half uurtje bezig geweest om hem erop te zetten, maar eindelijk klaar. hij ziet er zo leuk uit nu zonder een siliconen hoesje
ik kwam er vandaag achter dat ik al die tijd locatievoorzieningen aan had staan, hij maakte dus telkens verbinding met de satelieten
heb vandaag ook mijn Zagg Invissible shield gekregen, net een half uurtje bezig geweest om hem erop te zetten, maar eindelijk klaar. hij ziet er zo leuk uit nu zonder een siliconen hoesje
ja hoor, ik wacht nog wel langer (nu 4 weken)Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:44:
Het lijkt er inderdaad op dat mensen via de ING actie voorrang hebben. Waarschijnlijk zal dit wel een deal zijn tussen ING en T-mobile waarbij een aantal iPhones gereserveerd is.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Via die ING actie? Ik zag idd dat je een zwarte of een witte kon kiezen, scheelt er verder niks met die twee?XcEll schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:21:
[...]
Kwart over 12 vanmiddag was het prijs. Na verlenging van m'n abonnement een witte 3GS binnen 2 weken in huis! 'Helaas' firmware 3.1.
Zonder ING actie. Rabobank-powerrrr! Zwart en Wit zijn van binnen identiek.ThE_OwNeR schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 08:52:
[...]
Via die ING actie? Ik zag idd dat je een zwarte of een witte kon kiezen, scheelt er verder niks met die twee?
Nee ok ik dacht miss dat de aanbieding iets anders was bij die ING actie tussen de zwarte en witteXcEll schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:37:
[...]
Zonder ING actie. Rabobank-powerrrr! Zwart en Wit zijn van binnen identiek.
Bij de ING actie staat dat je ruim 100 euro bespaart, maar als ik zo reken kom ik toch maar op een 80 euro.
In de TS lees ik dat de 3G S niet unlockable is voor andere providers. Is dit inmiddels veranderd?
Ik november mag ik een nieuw toestel uitzoeken, en ik vroeg mij af of het al mogelijk is om met mijn huidige abbo (Hi/KPN) een toestel te importeren. Een vriend van me heeft dit ook gedaan met de eerste iPhone.
Het zal ongetwijfeld al ergens in dit 65 pagina's tellende topic staan, maar wellicht dat iemand me een kort en bondig antwoord kan geven. Wellicht ook een goede betrouwbare site die dit voor je kan regelen?
Alvast bedankt.
edit: Met importeren bedoel ik mijn huidige abbo verlengen en hierbij een iPhone nemen.
Ik november mag ik een nieuw toestel uitzoeken, en ik vroeg mij af of het al mogelijk is om met mijn huidige abbo (Hi/KPN) een toestel te importeren. Een vriend van me heeft dit ook gedaan met de eerste iPhone.
Het zal ongetwijfeld al ergens in dit 65 pagina's tellende topic staan, maar wellicht dat iemand me een kort en bondig antwoord kan geven. Wellicht ook een goede betrouwbare site die dit voor je kan regelen?
Alvast bedankt.
edit: Met importeren bedoel ik mijn huidige abbo verlengen en hierbij een iPhone nemen.
[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 07-10-2009 13:16 ]
Dit bedoel je?MrAcid schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 13:57:
Heb je de topic waarschuwing gelezen en de linkjes aangeklikt?
Waarschuwing:
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop
Mijn vraag betreft een provider, met aansluitend een abbo. Dus waarom niet hier?
Je voegt het zelf al toe, dat je vraag eigenlijk slaat op het importeren van een toestel 
Maar je kan alleen toestellen van voor 3.1 jailbreaken/unlocken. Aangezien 3.1 al weer enige tijd uit is, denk ik dat je pech hebt en het weer/nog niet zal lukken.
Maar je kan alleen toestellen van voor 3.1 jailbreaken/unlocken. Aangezien 3.1 al weer enige tijd uit is, denk ik dat je pech hebt en het weer/nog niet zal lukken.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Heb ik eindelijk die code ontvangen, zegt bij Persoonsgegevens:
Let op! Een of meer velden zijn niet of niet juist ingevuld. De labels van deze velden zijn vetgedrukt. Pas deze velden aan.
Kijk ik rond, zie ik dat hij men rekeningnummer niet pakt. Wat nergens op slaat, ik heb ING bank geselecteerd, heb mijn 7-cijferige nummer ingevoerd en nog zittie te zeiken
Let op! Een of meer velden zijn niet of niet juist ingevuld. De labels van deze velden zijn vetgedrukt. Pas deze velden aan.
Kijk ik rond, zie ik dat hij men rekeningnummer niet pakt. Wat nergens op slaat, ik heb ING bank geselecteerd, heb mijn 7-cijferige nummer ingevoerd en nog zittie te zeiken
Had hetzelfde, in het lijstje met banken staat ook Postbank ( jajaThE_OwNeR schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:11:
Heb ik eindelijk die code ontvangen, zegt bij Persoonsgegevens:

Heb gewoon even gebeld en telefonisch gedaan, slaat idd nergens op dat het dan wel werkt XD
21 September tegen het einde v/d dag m'n abonnement via de telefoon bij T-Mobile verlengd met een Iphone 3GS 16Gb black + i150 en woensdag 7 oktober een mailtje gekregen. Van dat m'n telefoon binnen is en dat ik een afspraak moet maken.:-D, omdat ik morgen een halve dag werk en niet weet waar ik op het tijdstip dat ze willen bezorgen ben heb ik hem dus maar voor dinsdag gemaakt :-D
Al met al heeft het 2½ week geduurd ipv 4 wkn. (Wat op de site van T-Mobile stond)
Al met al heeft het 2½ week geduurd ipv 4 wkn. (Wat op de site van T-Mobile stond)
Mmmh die gast aan de telefoon zei dat ik gelijk een mailtje had gekregen betreft de bestelling maar niks ontvangen...
Ben bang datie mijn email adres verkeerd heeft ingevuld
Edit: En nog geen 5 min later wordt ik gebeld voor een afspraak
Krijg em zaterdag binnen, tot nu toe erg tevreden met T-mobiel
Ben bang datie mijn email adres verkeerd heeft ingevuld
Edit: En nog geen 5 min later wordt ik gebeld voor een afspraak
[ Voor 28% gewijzigd door MonkeySleeve op 08-10-2009 14:50 ]
Ja hoor, waarom jij nu wel. Ik heb mijn contract de 17e al verlengd (toen er trouwens nog nergens werd gesproken over 4 weken) en ik heb nog steeds niks gehoord. Begin het zo langzamerhand goed zat te worden. Betaal nu al 2 weken voor een contract waarvan ik de telefoon nog moet krijgen.Eskiya schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:49:
21 September tegen het einde v/d dag m'n abonnement via de telefoon bij T-Mobile verlengd met een Iphone 3GS 16Gb black + i150 en woensdag 7 oktober een mailtje gekregen. Van dat m'n telefoon binnen is en dat ik een afspraak moet maken.:-D, omdat ik morgen een halve dag werk en niet weet waar ik op het tijdstip dat ze willen bezorgen ben heb ik hem dus maar voor dinsdag gemaakt :-D
C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)
We moeten allemaal wachten, en je hebt dus blijkbaar nog steeds een iPhone?cornelisprul schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:57:
Betaal nu al 2 weken voor een contract waarvan ik de telefoon nog moet krijgen.
Ik wacht al sinds 11 September, ik ga denk ik binnenkort maar eens even bellen want ik zie nu gewoon overal om me heen mensen die veel later hebben besteld en 'm al binnen hebben. o.0cornelisprul schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:57:
[...]Ja hoor, waarom jij nu wel. Ik heb mijn contract de 17e al verlengd (toen er trouwens nog nergens werd gesproken over 4 weken) en ik heb nog steeds niks gehoord. Begin het zo langzamerhand goed zat te worden. Betaal nu al 2 weken voor een contract waarvan ik de telefoon nog moet krijgen.
(Terwijl het gewoon hetzelfde model betreft)
Wachten vind ik prima, maar waarom krijgen mensen die hem later bestellen (en dan bedoel ik nog niet eens die ING aktie) hem eerder dan ik.Gunner schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:20:
[...]
We moeten allemaal wachten, en je hebt dus blijkbaar nog steeds een iPhone?
En nee helaas geen Iphone momenteel maar een oude steeds vastlopende HTC
Dat begrijp ik ook wel. Ik vroeg me heel toevallig af hoe lang het zou duren voor ik mijn iPhone zou krijgen (als nieuwe klant bij T-Mobile). Besteld op 26 september, vandaag kreeg ik een SMS dat hij binnen is.
Nog geen twee weken dus, terwijl ik rekende op tussen 6 en 8 weken.
Nog geen twee weken dus, terwijl ik rekende op tussen 6 en 8 weken.
Ik stond ook versteld te kijkencornelisprul schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:57:
[...]
Ja hoor, waarom jij nu wel. Ik heb mijn contract de 17e al verlengd (toen er trouwens nog nergens werd gesproken over 4 weken) en ik heb nog steeds niks gehoord. Begin het zo langzamerhand goed zat te worden. Betaal nu al 2 weken voor een contract waarvan ik de telefoon nog moet krijgen.
Gewoon blijven bellen en vragen of je bestelling er wel goed doorheen is gekomen, totdat ze gek worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Eskiya op 08-10-2009 15:32 ]
Ik neem mijn woorden terug. Ook ik krijg net een SMS dat ik een afleverdatum in kan plannen. Blijkbaar hebben ze bij T-Mobile eindelijk een nieuwe batch binnen
Verwijderd
Afgelopen maandag telefonisch een iPhone 3GS besteld bij T-Mobile en zojuist al een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak in te plannen (voor volgende week). Super snel dus (binnen 4 dagen).
Toen ik telefonisch bestelde wist hij me te vertellen dat ze net een nieuw contract hadden gesloten met een bezorgbedrijf, was een goede keuze blijkbaar
Verwijderd
Zou goed kunnen. Ik ben net ook gebeld door de computer-madam. Vorige week maandag besteld en volgende week woensdag in huis. Via de ING actie.cornelisprul schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 17:11:
Ik neem mijn woorden terug. Ook ik krijg net een SMS dat ik een afleverdatum in kan plannen. Blijkbaar hebben ze bij T-Mobile eindelijk een nieuwe batch binnen
Net gebeld, ze zeiden dat het nog ongeveer twee weken zou gaan duren. = 7 weken.Ramquin schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:20:
[...]
Ik wacht al sinds 11 September, ik ga denk ik binnenkort maar eens even bellen want ik zie nu gewoon overal om me heen mensen die veel later hebben besteld en 'm al binnen hebben. o.0
(Terwijl het gewoon hetzelfde model betreft)

Op mijn vraag hoe het kan dat anderen die veel later hebben besteld 'm al in huis hebben kon ze niet echt een bevredigend antwoord op geven (licht eraan of ze op het internet hebben besteld ed.)
Ik ben los
Gisterenmiddag om 14:30u contract verlengd met een zwarte 32GB en net een sms voor een bezorgafspraak ontvangen van AMP
edit: contract verlengd via internet.

Gisterenmiddag om 14:30u contract verlengd met een zwarte 32GB en net een sms voor een bezorgafspraak ontvangen van AMP

edit: contract verlengd via internet.
[ Voor 12% gewijzigd door Polyphemus op 09-10-2009 18:30 . Reden: extra info ]
Pff, als ik een donkere huidskleur had gehad zou ik ze beschuldigen van racisme.

Niet dat ik er niet blij mee ben, maar ik snap er gewoon geen snars vanRamquin schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 18:50:
Pff, als ik een donkere huidskleur had gehad zou ik ze beschuldigen van racisme.
Het lijkt wel een beetje Last In, First Out als ik het hier zo volg...
Verwijderd
Hoe kan ik zien of mijn abonnement al loopt of niet? Ik heb nummerbehoud aangevraagd en weet dus niet zeker of mijn huidige tijdelijke nummer al wel onbeperkt inet etc. heeft. Waar kan ik dit zien/opvragen? Dat ik nu niet heletijd ga zitten surfen zonder dat mijn abbo is gegaan en een rekening krijg van zoveel euro's!
Alvast superbedankt,
Harold
Alvast superbedankt,
Harold
Staat in de e-mail van AMP:
Of het een tijdelijk nr is of niet maakt niet zoveel uit.Leveringen die na vrijdag 16.30 uur worden uitgeleverd, zullen op maandag a.s. worden geactiveerd. Om toch alvast gebruik te maken van uw toestel, kunt u met dit nummer gedurende het weekend maximaal 1 uur bellen.
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Heb de mijne ook binnen, ben em nu aan het opladen ^_^
WTF Gister nog gewoon redelijk verbinding met T-mobile, ennu zegtie de hele tijd:
Geen netwerk meer.
Het geselecteerde mobiele netwerk is niet langer beschikbaar. In 'instellingen' kunt u een ander netwerk kiezen...
Geen netwerk meer.
Het geselecteerde mobiele netwerk is niet langer beschikbaar. In 'instellingen' kunt u een ander netwerk kiezen...
Gisteren zag ik bij de Belcompany in Deventer een papiertje met "wij hebben Iphone 3Gs'jes op voorraad op 't raam hangen.
Gisteren m'n 3GS 16GB binnen gekregen. Telefonisch besteld via T-Mobile op 14 september. Ik zit nu nog bij KPN, abo daarvan loopt af op 15 november. Maak gebruik van de overstapservice met nummerbehoud. Contract iphone (i150) gaat in op datum nummerportering (15 november). Heb dus geen overbruggingsnummer o.i.d. aangevraagd. Bij de iphone zat ook een simkaartpakket. Die simkaart bleek wel een mobiel nummer te hebben. Dat staat overigens nergens in mijn contract of andere papieren.
Gister meteen na ontvangst de simkaart in de iphone geprikt en aangezet om te checken of alles werkte. Ik heb hem niet direct op vliegtuigmodus gezet. Wat me daarbij opviel was dat ik gelijk bereik had op het T-Mobile netwerk, en 3G ontvangst. Ik heb even gebeld naar mijn huidige GSM en dat kon gewoon, heb verder niet gesurft of daadwerkelijk belminuten gemaakt. Alles gelaten voor het was. Vanmorgen zag ik ineens dat de iphone geen bereik meer had. Blijkbaar ergens bij T-Mobile een computer wakker geworden ofzo? Zijn er andere tweakers die dit bekend voorkomt? Of heb ik mijn nieuwe sim-kaart geblocked door hem al aan te zetten
Gister meteen na ontvangst de simkaart in de iphone geprikt en aangezet om te checken of alles werkte. Ik heb hem niet direct op vliegtuigmodus gezet. Wat me daarbij opviel was dat ik gelijk bereik had op het T-Mobile netwerk, en 3G ontvangst. Ik heb even gebeld naar mijn huidige GSM en dat kon gewoon, heb verder niet gesurft of daadwerkelijk belminuten gemaakt. Alles gelaten voor het was. Vanmorgen zag ik ineens dat de iphone geen bereik meer had. Blijkbaar ergens bij T-Mobile een computer wakker geworden ofzo? Zijn er andere tweakers die dit bekend voorkomt? Of heb ik mijn nieuwe sim-kaart geblocked door hem al aan te zetten
[ Voor 0% gewijzigd door Cannondale op 11-10-2009 13:39 . Reden: typo ]
"In the long run we are all dead" J.M. Keynes
Ik heb nooit ontvangst gehad op mijn T-Mobile simkaart. Mijn abo wordt pas actief als de nummerportering rond is.Cannondale schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:37:
Gister meteen na ontvangst de simkaart in de iphone geprikt en aangezet om te checken of alles werkte. Ik heb hem niet direct op vliegtuigmodus gezet. Wat me daarbij opviel was dat ik gelijk bereik had op het T-Mobile netwerk, en 3G ontvangst. Ik heb even gebeld naar mijn huidige GSM en dat kon gewoon, heb verder niet gesurft of daadwerkelijk belminuten gemaakt. Alles gelaten voor het was. Vanmorgen zag ik ineens dat de iphone geen bereik meer had. Blijkbaar ergens bij T-Mobile een computer wakker geworden ofzo? Zijn er andere tweeakters die dit bekend voorkomt? Of heb ik mijn nieuwe sim-kaart geblocked door hem al aan te zetten
Precies, dat leek mij ook logisch? Hij was gewoon volledig operationeel toen ik hem inschakelde. Ergens wel fijn dat hij het nu niet meer doet, zodat ik straks geen dubbel abo heb ofzo. Maar vraag me wel af of het straks nog allemaal werkt als nummerportering en nieuwe abo ingaat...Gunner schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:39:
[...]
Ik heb nooit ontvangst gehad op mijn T-Mobile simkaart. Mijn abo wordt pas actief als de nummerportering rond is.
Heb precies hetzelfde, gister kon ik nog internetten etc ennu kank helemaal nix meer...Cannondale schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:37:
Gisteren m'n 3GS 16GB binnen gekregen. Telefonisch besteld via T-Mobile op 14 september. Ik zit nu nog bij KPN, abo daarvan loopt af op 15 november. Maak gebruik van de overstapservice met nummerbehoud. Contract iphone (i150) gaat in op datum nummerportering (15 november). Heb dus geen overbruggingsnummer o.i.d. aangevraagd. Bij de iphone zat ook een simkaartpakket. Die simkaart bleek wel een mobiel nummer te hebben. Dat staat overigens nergens in mijn contract of andere papieren.
Misschien stond er in het netwerk van T-Mobile per ongeluk iets aan (of juist uit) waardoor nieuwe sim-kaarten eventjes verbinding mochten maken?ThE_OwNeR schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:55:
[...]
Heb precies hetzelfde, gister kon ik nog internetten etc ennu kank helemaal nix meer...
Beste mensen,
Ik hoop dat ik in het juiste topic zit.
Op 17 november 2009 kan ik via de Hi site mijn abonnement verlengen en een nieuwe telefoon uitkiezen (dit is als het goed is 4 maanden voordat mijn abonnement echt afloopt).
Nu wil ik over naar T-Mobile en daar een i150 of i300 abonnement met de iPhone afsluiten voor 2 jaar. Mijn vraag is of ik 17 november direct naar de T-Mobile shop kan gaan om mijn abonnement daar met 2 jaar te verlengen incl. de iPhone of dat dat pas 1, 2 of 3 maanden kan voordat mijn abonnement daadwerkelijk afloopt?
Alvast bedankt!
Op 17 november 2009 kan ik via de Hi site mijn abonnement verlengen en een nieuwe telefoon uitkiezen (dit is als het goed is 4 maanden voordat mijn abonnement echt afloopt).
Nu wil ik over naar T-Mobile en daar een i150 of i300 abonnement met de iPhone afsluiten voor 2 jaar. Mijn vraag is of ik 17 november direct naar de T-Mobile shop kan gaan om mijn abonnement daar met 2 jaar te verlengen incl. de iPhone of dat dat pas 1, 2 of 3 maanden kan voordat mijn abonnement daadwerkelijk afloopt?
Alvast bedankt!
Je kan je iPhone + abo wel al halen, maar je abo zal pas ingaan als je Hi abo afloopt.Morpheus2003 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 08:49:
Beste mensen,
Alvast bedankt!
Kortom.. Je kan dan 4 maanden niet je iphone gebruiken (tenzijn je hem sim-unlocked natuurlijk).
Je kunt natuurlijk niet je Hi abonnement verlengen bij T-Mobile.. Wel kun je overstappen naar T-Mobile, je vraag daar dan een nieuwe aansluiting aan en kiest eventueel voor nummerbehoud om je huidige telefoonnummer mee te nemen. Op alle iPhones die door T-Mobile verkocht worden zit een simlock dus je kunt hem niet eerder gebruiken dan dat je T-Mobile abonnement ingegaan is.Morpheus2003 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 08:49:
Beste mensen,
Alvast bedankt!
Handigste gang van zaken is waarschijnlijk: 17 februari 2010 naar de T-Mobile shop en daar een abonnement afsluiten met als ingangsdatum 17 maart 2010 (de einddatum van je huidige contract).
Bedankt! Ik bedoelde inderdaad overstappen naar T-Mobile met nummerbehoud. Hmmm dat wordt dus nog een aantal maanden geduld hebbenMrAcid schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:00:
[...]
Je kunt natuurlijk niet je Hi abonnement verlengen bij T-Mobile.. Wel kun je overstappen naar T-Mobile, je vraag daar dan een nieuwe aansluiting aan en kiest eventueel voor nummerbehoud om je huidige telefoonnummer mee te nemen. Op alle iPhones die door T-Mobile verkocht worden zit een simlock dus je kunt hem niet eerder gebruiken dan dat je T-Mobile abonnement ingegaan is.
Handigste gang van zaken is waarschijnlijk: 17 februari 2010 naar de T-Mobile shop en daar een abonnement afsluiten met als ingangsdatum 17 maart 2010 (de einddatum van je huidige contract).
GS2K1 ook bedankt!
Je kunt natuurlijk ook in de tussentijd een los toestel zonder simlock in België halen en dan je huidige abonnement verlengen. Dan heb je hem al eerder.
Net sms binnen gekregen dat mijn Nummerbehoud over 2 weken ingaat...
Verwijderd
Net langs geweest in maastricht voor abbo switch van vodafone naar t-mobile. Kon mn iphone meteen meenemen. Niks gereserveerd ofzo. Ze hadden er nog een aantal liggen die nog niet waren opgehaald door degenen die m wel gereserveerd hadden.
Ik vroeg me af wat voor aanbiedingen T-Mobile abonnees nu krijgen bij het aflopen van een iphone abonnement? Kunnen deze mensen verlengen met maar 1 jaar en misschien? Ik ben een beetje benieuwd naar de aanbiedingen die t-mobile doet bij het aflopen van iphone abo.
Ik zit zelf eigenlijk ook te denken aan een Iphone 3GS en weet alleen niet zeker of ik na die tijd weer een nieuwe iphone wil of misschien een andere telefoon en wat gebeurd in dat laatste gevalt met je abonnementsvorm?
Ik zit zelf eigenlijk ook te denken aan een Iphone 3GS en weet alleen niet zeker of ik na die tijd weer een nieuwe iphone wil of misschien een andere telefoon en wat gebeurd in dat laatste gevalt met je abonnementsvorm?
flickr - WOT Profile - Game PC
Zelfde hier! Maar dan over vier weken. Lijkt dus allemaal goed te gaan nog.ThE_OwNeR schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:16:
Net sms binnen gekregen dat mijn Nummerbehoud over 2 weken ingaat...
Volgens mij gaat dit pas in maart bekend worden, de iPhone is pas in Juli 2007 op de Nederlandse markt gekomen. De eerste abonnees kunnen dan in maart voor het eerst verlengen.Gizzy schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:15:
Ik vroeg me af wat voor aanbiedingen T-Mobile abonnees nu krijgen bij het aflopen van een iphone abonnement? Kunnen deze mensen verlengen met maar 1 jaar en misschien? Ik ben een beetje benieuwd naar de aanbiedingen die t-mobile doet bij het aflopen van iphone abo.
Aangezien je nog een 3GS moet aanschaffen (met 2 jarig abonnement) is het al helemaal onmogelijk om te voorspellen wat de verlengings mogelijkheden zullen zijn over een kleine 2 jaar als dat abo zou aflopen trouwens.
Ik haalde de 3GS even aan als voorbeeld. In maart zullen inderdaad de eerste mensen verlengd worden met een Ixxx abo. Nu vraag ik me echter af wat T-mobile gaat aanbieden? Kan je je iphone abonnement bijvoorbeeld laten doorlopen zonder een nieuwe iphone te nemen? Een 3gs kan imho wel langer mee dan 2 jaar misschien 3 oid? Of moet je dan zoals nu (bij een nieuw abo) een nieuwe Iphone nemen met Ixxx voor 2 jaar? Of stel ik wil mijn iphone abo gewoon verlengen, maar naar verloop van tijd vervang ik mijn 3GS, komt mijn Iphone abonnement dan te vervallen?troftnom schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:31:
[...]
Aangezien je nog een 3GS moet aanschaffen (met 2 jarig abonnement) is het al helemaal onmogelijk om te voorspellen wat de verlengings mogelijkheden zullen zijn over een kleine 2 jaar als dat abo zou aflopen trouwens.
Over het algemeen kun je een abonnement altijd gewoon door laten lopen, je mist dan wel toestel korting of sim-only korting (betwijfel of dat er voor de iXXX abonnementen zal komen). Wat T-mobile gaat aanbieden als de eerste abonnement aflopen zullen we pas in maart echt gaan zien, wat ze je tot die tijd vertellen zou ik weinig waarde aan hechten.
Het is nog steeds de hoogste tijd voor een nieuw deel
. Als je interesse hebt om dat te openen, neem dan even contact op DM, mail etc. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk een nieuw deel gaan openen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Heb op het T-Mobile Forum als antwoord gekregen dat je als je je Iphone abo wil verlengen je gewoon EN een nieuwe Iphone (of oud model) EN met een 2 jarig Iphone Abo MOET afnemen.troftnom schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:43:
Over het algemeen kun je een abonnement altijd gewoon door laten lopen, je mist dan wel toestel korting of sim-only korting (betwijfel of dat er voor de iXXX abonnementen zal komen). Wat T-mobile gaat aanbieden als de eerste abonnement aflopen zullen we pas in maart echt gaan zien, wat ze je tot die tijd vertellen zou ik weinig waarde aan hechten.
Als je geen Iphone erbij wilt afnemen of maar voor 1 jaar een Abo wilt afnemen dan ben je aangewezen op een Relax Abo. Je mag dan wel een Relax Abo afnemen met een Iphone.
Het pakket aan diensten zal dan wel duurder uitvallen. Relax + Web n Walk plus + Sms bundel is gewoon duurder dan een Iphone abonnement. Iet wat ik raar blijf vinden, maar waar T-Mobile niks aan gaat doen (mijn conclusie na vragen op het forum).
[ Voor 18% gewijzigd door Gizzy op 13-10-2009 14:00 ]
Mits 2 jaarGizzy schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:57:
[...]
Je mag dan wel een Relax Abo afnemen met een Iphone.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Staat er toch ook?
Gizzy schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:57:
[...]
Heb op het T-Mobile Forum als antwoord gekregen dat je als je je Iphone abo wil verlengen je gewoon EN een nieuwe Iphone (of oud model) EN met een 2 jarig Iphone Abo MOET afnemen.
Daar had hij het over een 2jarig iphone abbo. Geen relax abbo
Ik heb een T-Mobile Relax abonnement en wordt op 2 december overgezet naar een iPhone abonnement. Ik kan gewoon bellen met mijn huidige abonnement op mijn iPhone, dus een tip voor mensen die nu T-Mobile hebben en nog twijfelen of ze wel kunnen bellen enzo als ze verlengen. 
Ik had al gepost in standaard iPhone topic, voor de vindbaarheid post ik het ook hier.
Ik had al gepost in standaard iPhone topic, voor de vindbaarheid post ik het ook hier.
Nee zijn ook mensen die een Iphone hebben icm met 1 jarig relax, hoef je niet persé 2 jaar te nemen.
Mijn Relax-abo loopt begin februari 2010 af, dus ik heb vorige week ook verlengd met een i150-abo. Ik heb geen zin om te wachten tot februari tot ik internet heb, dus ik ben langs een T-mobile-shop gegaan om het abo meteen om te zetten in een i150. Dat kan dus, maar alleen pas wanneer ik daadwerkelijk de iPhone heb. Dat is dus a.s. vrijdag.magnifor schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 01:12:
Ik heb een T-Mobile Relax abonnement en wordt op 2 december overgezet naar een iPhone abonnement. Ik kan gewoon bellen met mijn huidige abonnement op mijn iPhone, dus een tip voor mensen die nu T-Mobile hebben en nog twijfelen of ze wel kunnen bellen enzo als ze verlengen.
In mijn huidige abonnement heb ik al een databundel, dus betaal nu evenveel als straks met de i-150 abonnement. Daarom heb ik geen haast.C4l1m3r0 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:24:
[...]
Mijn Relax-abo loopt begin februari 2010 af, dus ik heb vorige week ook verlengd met een i150-abo. Ik heb geen zin om te wachten tot februari tot ik internet heb, dus ik ben langs een T-mobile-shop gegaan om het abo meteen om te zetten in een i150. Dat kan dus, maar alleen pas wanneer ik daadwerkelijk de iPhone heb. Dat is dus a.s. vrijdag.
Alleen ik twijfelde of ik mijn iphone kon activeren met mijn huidige abonnement, het kan dus (of het moet al overgezet zijn
[ Voor 9% gewijzigd door magnifor op 14-10-2009 10:14 ]
Ik laat m'n nummer porteren naar T-Mobile. Hoe snel zou zoiets geregeld moeten zijn? T-Mobile laat nu een maand nadat ik een contract heb afgesloten (zou 9 november moeten zijn). Maar omdat ik nu een goedkoop SIM Only abo heb zou het niet erg zijn als T-M eerder m'n nummer bij Hi zou weghalen.
M.a.w: hoe lang zou nummerportering moeten duren?
Het kan in elk geval niet in de winkel bij T-mobile zelf.Gizzy schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 08:32:
[...]
Nee zijn ook mensen die een Iphone hebben icm met 1 jarig relax, hoef je niet persé 2 jaar te nemen.
Mm vreemd, was wel een optie die ik opmaakte uit de reactie van een t-mobile medewerker op het forum.
Iemand?Gunner schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:17:
Ik laat m'n nummer porteren naar T-Mobile. Hoe snel zou zoiets geregeld moeten zijn? T-Mobile laat nu een maand nadat ik een contract heb afgesloten (zou 9 november moeten zijn). Maar omdat ik nu een goedkoop SIM Only abo heb zou het niet erg zijn als T-M eerder m'n nummer bij Hi zou weghalen.
Dat zou niet zo lang moeten duren. Als zij zeggen dat het op 9 november gebeurd, dan kan het dezelfde dag gebeuren.
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Mjah, ik wil dus eerder dan die 9 november maar ben een beetje huiverig om nu een hoop processen te gaan verstoren die waarschijnlijk al in actie zijn gezet.
Ik heb precies 3 weken en 2 dagen geleden een actiecode bij de ing aangevraagd, en tot nu toe nog steeds geen brief met actiecode ontvangen, terwijl er in de automatische email die je krijgt staat dat je die binnen 3 weken krijgt.
Hoelang duurde het bij jullie?
edit: heb ze gebeld, en ze zeiden dat ze hem opnieuw zouden opsturen
afwachten maar dan..
Hoelang duurde het bij jullie?
edit: heb ze gebeld, en ze zeiden dat ze hem opnieuw zouden opsturen
[ Voor 16% gewijzigd door microcuts op 16-10-2009 16:56 ]
Ik heb sinds 16 oktober een i-150 abonnement, met dus 150 minuten en 150 sms'jes
Vandaag werkt m'n belstatus voor het eerst maar ik zou maar 117 minuten en 114 sms'jes overhebben terwijl ik hooguit vier minuten heb gebeld en misschien tien berichtjes heb gestuurd ofzo.
Hoe moet ik deze getallen interpreteren?
Vandaag werkt m'n belstatus voor het eerst maar ik zou maar 117 minuten en 114 sms'jes overhebben terwijl ik hooguit vier minuten heb gebeld en misschien tien berichtjes heb gestuurd ofzo.
Hoe moet ik deze getallen interpreteren?
als indicatie
Eerste maand is altijd beetje vaag. Zorg gewoon dat je er niet overheen gaat en houd er rekening mee dat je belstatus mogelijk een dag of twee achterloopt.
Eerste maand is altijd beetje vaag. Zorg gewoon dat je er niet overheen gaat en houd er rekening mee dat je belstatus mogelijk een dag of twee achterloopt.
Ik heb afgelopen week een medewerker van T-Mobile aan de lijn gehad om natuurlijk korting te vragen voor mijn toekomstige iPhone 3GS. Ik heb zelf twee contracten lopen en ben al bijna 8 jaar klant van T-Mobile. In totaal hebben we 5 contracten lopen thuis bij T-Mobile. Bij T-Mobile kun je met behulp van klantenwaardering korting krijgen op je nieuwe abonnement. Dit heb ik dus verteld aan de medewerker en het antwoord wat ik kreeg was; "We zijn de enige provider die de iPhone aanbiedt en we verkopen hem als warme broodjes over te toonbank. U bent niet de enige die om korting vraagt maar deze krijgt u niet."
Ze maken dus gebruik van hun macht doordat ze de iPhone als enige verkopen. Jammer dat ze er zo mee omgaan.
Gelukkig heb ik nog een vriend werken bij T-Mobile en daar ga ik a.s. donderdag langs. Hij kan wel wat regelen zei hij. Hopen dat het wat wordt.
Ze maken dus gebruik van hun macht doordat ze de iPhone als enige verkopen. Jammer dat ze er zo mee omgaan.
Gelukkig heb ik nog een vriend werken bij T-Mobile en daar ga ik a.s. donderdag langs. Hij kan wel wat regelen zei hij. Hopen dat het wat wordt.
Wat ik destijds van diverse verkopers te horen heb gekregen is dat de Apple Iphone's niet in aanmerking komen voor de klantenwaardering maar overige toestellen wel.BJK_YunuS schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:43:
Ik heb afgelopen week een medewerker van T-Mobile aan de lijn gehad om natuurlijk korting te vragen voor mijn toekomstige iPhone 3GS. Ik heb zelf twee contracten lopen en ben al bijna 8 jaar klant van T-Mobile. In totaal hebben we 5 contracten lopen thuis bij T-Mobile. Bij T-Mobile kun je met behulp van klantenwaardering korting krijgen op je nieuwe abonnement. Dit heb ik dus verteld aan de medewerker en het antwoord wat ik kreeg was; "We zijn de enige provider die de iPhone aanbiedt en we verkopen hem als warme broodjes over te toonbank. U bent niet de enige die om korting vraagt maar deze krijgt u niet."
Vraagje: Als ik een (simlockvrije) iPhone voor zeg maar 300 euro tweedehands koop, wat is is daar een goed abonnement bij? Uiteraard wil ik er ook een data-bundel bij.
Ik heb nu een Flex-abonnement waar ca 200 euro opgespaard is. Nou kan ik die verlengen, maar de goedkoopste is 15 euro p/m, en met de databundel wordt dat ook al 30 euro in totaal, Kan ik dus beter een nieuwe 3GS voor 99 euro kopen met het i150 abo.
Maar wat zijn goede alternatieven? Ik kan maar barweinig over hierover vinden in dit topic, dacht dat het wat meer hierover zou gaan...
Ik heb nu een Flex-abonnement waar ca 200 euro opgespaard is. Nou kan ik die verlengen, maar de goedkoopste is 15 euro p/m, en met de databundel wordt dat ook al 30 euro in totaal, Kan ik dus beter een nieuwe 3GS voor 99 euro kopen met het i150 abo.
Maar wat zijn goede alternatieven? Ik kan maar barweinig over hierover vinden in dit topic, dacht dat het wat meer hierover zou gaan...
Don't live for pleasure, make life your treasure
cash je flex abo dmv die uitbetaaldingen of maak die bundel op.Stormbringer schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 01:14:
Vraagje: Als ik een (simlockvrije) iPhone voor zeg maar 300 euro tweedehands koop, wat is is daar een goed abonnement bij? Uiteraard wil ik er ook een data-bundel bij.
ga dan met je 2e hands iphone 3g(s) naar de vodafone store en vraag om een supersim only abo
http://74.125.77.132/sear...nk&gl=nl&client=firefox-a
slimmehotspot.nl
Dat ziet er goed uit, thanks!xdc schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 01:24:
[...]
cash je flex abo dmv die uitbetaaldingen of maak die bundel op.
ga dan met je 2e hands iphone 3g(s) naar de vodafone store en vraag om een supersim only abo
Don't live for pleasure, make life your treasure
Das inderdaad wel een goede tip. Ik heb ook flink wat opgespaard bij T-Mobile extra en na 7 jaar trouw abonneeschap, kunnen ze niks voor je regelen. Dan wordt het wellicht tijd om over te stappen. Zo'n SimSuper geval, is dat ook te gebruiken met een niet Iphone? Het lijkt mij namelijk gewoon een interessante abonnevariant voor elke nieuwe smartphone.
Blijkt ook weer een iphone gebonden abo te zijn met betere voorwaarden dan voor een andere telefoon, wat bloody irritant zeg. Is een iphone beller meer waard dan een andere abonne of zo? Ik hoop echt dat providers zich niet blijven blindstaren op de iphone, maar ook kijken naar andere smartphones en daar interessante aanbiedingen voor gaan leveren.
Blijkt ook weer een iphone gebonden abo te zijn met betere voorwaarden dan voor een andere telefoon, wat bloody irritant zeg. Is een iphone beller meer waard dan een andere abonne of zo? Ik hoop echt dat providers zich niet blijven blindstaren op de iphone, maar ook kijken naar andere smartphones en daar interessante aanbiedingen voor gaan leveren.
[ Voor 34% gewijzigd door Gizzy op 21-10-2009 09:07 ]
En waarom zou je voor Vodafone gaan en niet voor T-mobile?xdc schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 01:24:
[...]
cash je flex abo dmv die uitbetaaldingen of maak die bundel op.
T-mobile is namelijk goedkoper, en je zit bij beide abo's aan 2 jaar vast.
BlaBlaBla
Voor de belgen die dit topic volgen:
Mobile Vikings is een 4e provider in België die wel nog interessant is voor smartphonegebruikers.
* 1000 SMS and 1 GB free mobile Internet with every top up. Even if you forget to top up once, you immediately get 1000 SMS and 1GB Internet when you top up.
* Only € 0,24 / min to all networks [1]
* No subscription, if there is a better promotion elsewhere you can just leave.
* Even ordering your SIM card is free [2]
* You can keep your number.
1] belgian numbers, except special numbers
[2] only for customers who chose to port their number. If you want a new number, you need to pay € 15 for a SIM card.
Meer info op de site natuurlijk.
Mobile Vikings is een 4e provider in België die wel nog interessant is voor smartphonegebruikers.
* 1000 SMS and 1 GB free mobile Internet with every top up. Even if you forget to top up once, you immediately get 1000 SMS and 1GB Internet when you top up.
* Only € 0,24 / min to all networks [1]
* No subscription, if there is a better promotion elsewhere you can just leave.
* Even ordering your SIM card is free [2]
* You can keep your number.
1] belgian numbers, except special numbers
[2] only for customers who chose to port their number. If you want a new number, you need to pay € 15 for a SIM card.
Meer info op de site natuurlijk.
Battle.net: NagaByrd#2844
VF SuperSimOnly is een koopje (is natuurlijk ook meer een PR stunt), zou wel willen weten welk T-mobile abo goedkoper is dan....Strider schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:16:
[...]
En waarom zou je voor Vodafone gaan en niet voor T-mobile?
T-mobile is namelijk goedkoper, en je zit bij beide abo's aan 2 jaar vast.
Stel je pakt een T-mobile i150 abo @ 29.95troftnom schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:26:
[...]
VF SuperSimOnly is een koopje (is natuurlijk ook meer een PR stunt), zou wel willen weten welk T-mobile abo goedkoper is dan....
Dan ben je na 24maanden € 817,80 kwijt voor je abo + iPhone 3gs
Bij Vodafone Supersim ben je na 24maanden 13.50 * 24= € 324,- kwijt exclusief de iPhone.
Dan heb je nog 817,80 - 324 = € 493,80 over om een nieuwe iPhone 3GS te zoeken, wat waarschijnlijk niet gaat lukken.
Beide abo's zijn redelijk met elkaar vergelijkbaar, dusja
BlaBlaBla
De vraag begon met een tweedehands iphone van zo'n 300 euro (een 3G neem ik aan), en het beste abo daarbij, dan wordt het verhaal anders. Jouw plaatje klopt uiteraard voor een nieuw toestel, bij een tweedehands simlock vrij toestel is de Vodafone Supersimonly het goedkoopst.
Strider schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:41:
[...]
Stel je pakt een T-mobile i150 abo @ 29.95
Dan ben je na 24maanden € 817,80 kwijt voor je abo + iPhone 3gs
Bij Vodafone Supersim ben je na 24maanden 13.50 * 24= € 324,- kwijt exclusief de iPhone.
Dan heb je nog 817,80 - 324 = € 493,80 over om een nieuwe iPhone 3GS te zoeken, wat waarschijnlijk niet gaat lukken.
Beide abo's zijn redelijk met elkaar vergelijkbaar, dusja
jullie hebben allemaal gelijk ,troftnom schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:51:
De vraag begon met een tweedehands iphone van zo'n 300 euro (een 3G neem ik aan), en het beste abo daarbij, dan wordt het verhaal anders. Jouw plaatje klopt uiteraard voor een nieuw toestel, bij een tweedehands simlock vrij toestel is de Vodafone Supersimonly het goedkoopst.
de vraag is wat wil je liever wil , een nieuw toestel met t-mobile of een 2e hands (simlockvrij) toestel icm vodafone.
Ik zelf heb bij release de i300 genomen icm iphone 3gs , achteraf vind ik na 3 jaar kpn/telfort /vodafone dekking dat ik qua dekking erop achteruit ben gegaan met t-mobile. verder tevreden
Om een VF supersim te nemen , moet je wel zelf 575 euro aan cash hebben om eerst een 3GS te kopen.
en of 300 euro voor een 2e hands g3 , imho is de 3g nog 2ehands te duur geprijst.
[ Voor 16% gewijzigd door xdc op 21-10-2009 11:04 ]
slimmehotspot.nl
Dit topic is gesloten.
Let op:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop