[iPhone] Provider & Abonnementen - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste
Acties:
  • 126.394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mt1977
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-01-2024
m0nk schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:51:
Voor degene die hem in de webshop hebben besteld. Kregen jullie hier ook een bevestigingsbrief van met daarin de mededeling wanneer het toestel geleverd zou worden? Welke termijn stond er bij jullie in de brief?
Bevestigingsbrief en mail waarin stond dat iphone 3gs black 32GB binnen 10 werkdagen geleverd wordt. Ik heb 15 september besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:51:
Voor degene die hem in de webshop hebben besteld. Kregen jullie hier ook een bevestigingsbrief van met daarin de mededeling wanneer het toestel geleverd zou worden? Welke termijn stond er bij jullie in de brief?
Ook hier dezelfde mail en daarna brief met de 10 werkdagen levering. Denk dat het een standaardbrief is. (31 augustus besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Marc3l schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:54:
[...]

Wat werd er duidelijk dan bij dat gesprek? Ik zie alleen het voordeel met verlengen dat je geen aansluitkosten moet betalen. (Mag die van mij ook weer verlengen maar zie op de sites geen verschil met nieuw of verlengen abonnement met een Iphone)
't Voordeel van een live gesprek is dat je gelijk terecht kan met al je vragen. Vragen over leverdata, abonnementsomzetting, ingang van het nieuwe abonnement met sneller internet etc.

Volgens mij zit er ook geen verschil met het afsluiten van een nieuw abonnement of het verlengen van een bestaande. Ik zit al mijn hele mobiele leven bij T-Mobile en misschien dat het voor mij ook te maken heeft met een stukje loyaliteit. Ik ben een tevreden klant en ben altijd goed geholpen en te woord gestaan. Maar goed, dat is persoonlijk natuurlijk.

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 08:59
Nou, de knoop is door, toch maar de ING actie gedaan (black). Helaas kan ik niet zeggen hoe lang het nu precies duurde voordat ik de code binnenhad, deze lag onderop een stapel post... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 19:12
XcEll schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:04:
[...]

't Voordeel van een live gesprek is dat je gelijk terecht kan met al je vragen. Vragen over leverdata, abonnementsomzetting, ingang van het nieuwe abonnement met sneller internet etc.

Volgens mij zit er ook geen verschil met het afsluiten van een nieuw abonnement of het verlengen van een bestaande. Ik zit al mijn hele mobiele leven bij T-Mobile en misschien dat het voor mij ook te maken heeft met een stukje loyaliteit. Ik ben een tevreden klant en ben altijd goed geholpen en te woord gestaan. Maar goed, dat is persoonlijk natuurlijk.
Ah zo :)
Dacht dat je ook iets van korting had gekregen op toestel of abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Ik werd net gebeld door een computer met vrouwenstem, en ze komen donderdag de bestelling brengen. Morgen was ook mogelijk. Kortom, het lijkt erop dat je (nog steeds) met de ING actie binnen 24uur je bestelling in huis kunt hebben! nice! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yestro
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 13:58
Bij mij is tevens even over vieren gebeld door AMP voor de bestelling. Ik heb gekozen voor morgen. De bestelstatus bij T-mobile staat inmiddels ook bij nummertje 4. Ten slotte heb ik nog een mail gekregen van de bestelling. Gaat dus zeker vlot via de ING-actie. Wel vreemd dat wij voorrang krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:28
Ik ben ook gebeld door de AMP. M'n iPhone wordt donderdag geleverd. Het lijkt er inderdaad op dat ING klanten voorrang krijgen, ik heb hem ook via de ING besteld. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht via T-mobile al meer dan vier week... beetje apart dat ING klanten voorrang krijgen en wij te horen krijgen dat het 6-8 week duurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:32

KWM

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 21:49:
Ik wacht via T-mobile al meer dan vier week... beetje apart dat ING klanten voorrang krijgen en wij te horen krijgen dat het 6-8 week duurt..
Me too, ik wacht nu precies 4 weken :(
Volgens de man in de t-mobile shop zou het 4 weken duren.......
Hopen dat ik deze week een telefoontje krijg.

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Beetje vreemd ja. Bij een apple winkel moest ik hem "bestellen". Zou enkele weken kunnen duren. Was twee weken geleden. Vanmiddag gebeld of er misschien al iets bekend was en zou nog zeker minimaal 6 weken duren omdat er vorige keer niet geleverd is.

Dus vanmiddag bij ING maar besteld en keek wel wat er sneller zou komen. Wordt morgen al gebeld voor een afleveringsafspraak en op de site van T-mobile stond ook niet de melding dat de iPhone beperkt beschikbaar is als je via ING actie doet.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Damn it! Ik wil mijn code nu eens binnen krijgen :@ Ik wil em ook hebben :'(

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• GudMeister
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-12-2021
Hoppaa,, gisteren rond 17,00 opgebeld door een vrouwlijke computer :P
Mijn Iphone 3GS 16GB (ING) wordt morgen geleverd :D :D

Nu maar hopen dat het na 17.00 gebeurd want anders ben ik niet thuis.... |:(

• mad_dog
Ik vermoed dat ING een afspraak heeft met tmobile dat zij voorrang krijgen. Dit zou ook verklaren waarom sommige personen al weken aan het wachten zijn op hun apparaat, terwijl ING klanten direct geholpen worden...

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Vind het wel belachelijk dat ze het zo doen. Ik vind persoonlijk dat ze gewoon op volgorde van aanvraag moeten uitgeven.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
ING heeft zijn zaakjes gewoon goed voor elkaar. Zon actie wordt al maanden van te voren opgezet en blijkbaar hebben ze hier goede afspraken over gemaakt. Zuur voor de normale bestellers maarja..

• mad_dog
Nou laten we niet te snel oordelen over wie er hier fout zit! Wij zien alleen het resultaat, en waar de precieze oorzaak zit weet natuurlijk niemand... Vermoedens gaan richting tmobile, maargoed, voor hetzelfde geldt zitten zij gewoon vast aan contractuele verplichtingen, en levert bijvoorbeel Apple gewoon veels te weinig aan...

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Het lijkt me niet meer dan logisch dat als ING een dergelijke actie opzet, ze wel een bepaalde hoeveelheid toestellen 'reserveren'.

• Yestro
Gisteravond een sms en een mail gekregen met de verwachte tijd hoe laat de koerier zou komen. Dat zou tussen half 2 en half 5 gebeuren, was gelukkig op tijd thuis want voor kwart voor 2 stond hij al op de stoep en ben ik nu dus de trotse eigenaar van een iPhone 3GS :)

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

Ik heb de IPhone GS zwart net bij de telefoonkopen.nl winkel op de kalverstraat gehaald. Daar hadden ze ze net binnen gehad. Geen wachttijden dus. :)

Nu ff mee spelen. :9

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

• FreeShooter
Hoe is jullie ervaring met AMP? Ik krijg vanavond te horen hoelaat ze ongeveer komen. Maar ik moet morgen ook werken... Zijn ze er vrijwel altijd tussen de tijden die ze zeggen of kan ik gerust de gehele dag vrij nemen?

• Yestro
FreeShooter schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:32:
Hoe is jullie ervaring met AMP? Ik krijg vanavond te horen hoelaat ze ongeveer komen. Maar ik moet morgen ook werken... Zijn ze er vrijwel altijd tussen de tijden die ze zeggen of kan ik gerust de gehele dag vrij nemen?
Bij mij zou de koerier tussen 13:28 en 16:28 komen, en hij kwam denk ik 13:40 al aanzetten. Gelukkig was ik net tien minuten thuis. Ik weet niet wat het protocol is als je niet thuis bent.
Maar je hebt dus geen vat op hoe laat de koerier komt, en het zou toch zonde zijn als je hem mist ;)

Verwijderd

Ik zit hier met een iPhone 2G waarvan het touchscreen voor de helft stuk is, en nu wil ik bij t-mobile een 3Gs halen. Omdat mijn huidige abonnement bij vodafone loopt en pas over 2 maanden af loopt, wil ik weten hoe ik dit moet doen ivm nummerbehoud en simlock.

Kunnen ze het nummer voortijdig porteren? Dat ik dan 2 maanden abonnement bij vodafone blijf betalen vind ik niet zon probleem..

• mad_dog
Ik ben nog niet gebeld voor een definitieve afspraak voor morgen?
Raar, want gisteren een belletje + mail gehad dat ik deze avond gebeld zou worden...

edit: inmiddels een sms gehad, ze komen morgen

[ Voor 14% gewijzigd door mad_dog op 23-09-2009 21:30 ]

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 20:34
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 20:53:

Kunnen ze het nummer voortijdig porteren? Dat ik dan 2 maanden abonnement bij vodafone blijf betalen vind ik niet zon probleem..
Helaas, dat kan niet. Pas trouwens heel erg op hiermee, totdat je nummer geporteerd is gelden er speciale abbovoorwaarden. Vaker voorgekomen dat mensen fanatiek gingen internetten en ineens €700 mochten aftikken, omdat tót het nieuwe nummer er een €0 abbonement geldt.

Verwijderd

Vanx schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:27:
[...]
Helaas, dat kan niet. Pas trouwens heel erg op hiermee, totdat je nummer geporteerd is gelden er speciale abbovoorwaarden. Vaker voorgekomen dat mensen fanatiek gingen internetten en ineens €700 mochten aftikken, omdat tót het nieuwe nummer er een €0 abbonement geldt.
Hmm das matig zeg. Ik kan nu mijn 2G maar voor de helft gebruiken dus ik heb echt op korte termijn een nieuwe nodig.. Even kijken wat de andere oplossingen zijn.

Iig bedankt voor je tip over die andere voorwaarden!

Verwijderd

Had hem via de ING actie besteld en kreeg een error bij het betalen via iDeal, maar kreeg gisteren een brief waarin de bestelling werd bevestigd, en op de brief stond ook dat ik had betaald, dus de error stelt niks voor van ING.
Ben eergisteren gebeld door een vrouwelijke stem voor een afspraak voor mijn levering, krijg hem morgen in de middag :D
ING heeft duidelijk voorrang ;)

• FreeShooter
Vanx schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:27:
[...]

Ik krijg vanmiddag mijn iPhone, maar aangezien ik hem zaterdag besteld heb ga ik er vanuit dat mijn nummer nog niet overgezet is. Dus ik kan vanmiddag nog niet internetten?

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

Moet je eigelijk zelf aanwezig zijn wanneer ze de iPhone brengen? Of mag iemand anders het pakket ook gewoon aannemen? :)

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:06

aerofreak

Steve Jobs

ThE_OwNeR schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:15:
Moet je eigelijk zelf aanwezig zijn wanneer ze de iPhone brengen? Of mag iemand anders het pakket ook gewoon aannemen? :)
Je moet zelf aanwezig zijn.

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• microcuts
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:25
Heb gisteren een actiecode van de ING aangevraagd : )
Wat zijn jullie ervaringen over hoe lang het duurt voor je die krijgt?

En dan nog een vraag over nummerbehoud enzo:
Ik zit nu prepaid by Simyo.nl, hoe zal dat gaan met overzetten? Regelt T-mobile alles? En zoja, hoe lang zal dat ongeveer duren? En moet ik voordat alles is overgezet al wel betalen voor abbo, met tijdelijk nr oid?

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

Damn dat wordt dan een probleem aangezien ik elke dag tot 5 uur op stage zit :S Of mag je zelf bepalen wanneer ze het brengen?

• Mick1990
  • Niet online
Je kunt ook vragen of ze hem bij je stageplek willen langs brengen.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoe zouden jullie de kwaliteit van de iPhone willen inschatten? Naast voldoende goede verhalen lees ik ook schrijnende gevallen over gebrek aan garantie i.v.m spontane waterschade en verkleurde vochtstikkers, ontploffende phones en haarscheurtjes?

Zijn dat incidenten of is er structureel iets mis met het apparaat?

edit: ik zit in het verkeerde topic zie ik

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 24-09-2009 13:06 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• mad_dog
Haarscheurtjes valt onder garantie. Vriend van me had een 1e generatie met haarscheurtjes en kreeg gewoon een nieuwe. Zat wel tijdje zonder, maargoed. (hiervoor is eigenlijk een ander topic ;) )

Net mijn pakketje binnen. Zit een nieuwe simkaart + nieuw nummer bij.
*(^&&*((-zooi. Ik wilde gewoon contractverlenging...
Maargoed, tmobile gebeld, ze gingen het oplossen...

[ Voor 6% gewijzigd door mad_dog op 24-09-2009 13:14 ]

Verwijderd

Ik ga binnekort een Iphone bestellen via Belcompany (omdat die een winkel in de buurt heeft. vroeg ik mij af of jullie ervaring hebben met het verzekeren van deze dingen.

Zelf kwam ik hier op uit:
http://www.iphoneclub.nl/...keren-wat-zijn-de-opties/

De verzekering van Belcompany lijkt mij wel wat. Maar goed, wat kunnen jullie mij aanraden?
Eigenlijk ben ik wel bang dat hij een keer gestolen gaat worden omdat ik veel met he OV reis. Daarnaast is waterschade erg handig en scheelt een hoop gezeik.

Verwijderd

heb de iphone vandaag ontvangen, leuke oranje hoesje erbij.

• microcuts
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:25
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:49:
heb de iphone vandaag ontvangen, leuke oranje hoesje erbij.
Hoe lang duurde het voordat je hem kreeg na bestellen bij T-mob? En hoe lang voordat je de code kreeg toegestuurd van de ING?

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:09:
Ik ga binnekort een Iphone bestellen via Belcompany (omdat die een winkel in de buurt heeft. vroeg ik mij af of jullie ervaring hebben met het verzekeren van deze dingen.

Zelf kwam ik hier op uit:
http://www.iphoneclub.nl/...keren-wat-zijn-de-opties/

De verzekering van Belcompany lijkt mij wel wat. Maar goed, wat kunnen jullie mij aanraden?
Eigenlijk ben ik wel bang dat hij een keer gestolen gaat worden omdat ik veel met he OV reis. Daarnaast is waterschade erg handig en scheelt een hoop gezeik.
Ik had dezelfde vraag.
Antwoorden en mijn oplossing kun je vinden in: [iPhone 3GS] Verzekeren. Ervaringen?

Verwijderd

Jo-re-mi schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:15:
[...]

Ik had dezelfde vraag.
Antwoorden en mijn oplossing kun je vinden in: [iPhone 3GS] Verzekeren. Ervaringen?
We hebben ook voor alles een topic hier. Had gedacht dat dit hier wel besproken werd. Maar goed, bedankt.

• Vanx
FreeShooter schreef op donderdag 24 september 2009 @ 08:48:
[...]

Ik krijg vanmiddag mijn iPhone, maar aangezien ik hem zaterdag besteld heb ga ik er vanuit dat mijn nummer nog niet overgezet is. Dus ik kan vanmiddag nog niet internetten?
Helaas is er nog geen Glazen Bol app, dus dit kan ik niet voor je beantwoorden. Even rustig de voorwaarden bekijken en/of de helpdesk bellen. :)

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

WTF!

Word ik vandaag gebeld door Phonehouse of ik mijn iPhone wil komen ophalen. Die ik overigens al sinds vorige week donderdag in huis heb. _O-

Dat meldde ik uiteraard eerlijk. Handig, zo een order uitleveren... ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

microcuts schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:53:
[...]

Hoe lang duurde het voordat je hem kreeg na bestellen bij T-mob? En hoe lang voordat je de code kreeg toegestuurd van de ING?
ik kreeg hem na 5 werkdagen helaas, was wat mis gegaan met mijn order, maar kwam uiteindelijk goed.
code kreeg ik na exact 11 werkdagen, ik ken mensen die hem na 13 werkdagen nog steeds niet hebben gekregen

Verwijderd

Ik kreeg gister dan eindelijk een sms en mail om een bezorgafspraak te maken. Hij wordt dinsdag bezorgd.
Dan heb ik in totaal 4 weken en 1 dag gewacht sinds ik m besteld heb in de T-Mobile webshop.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb vandaag bij de T-Mobile Shop in mijn stad een reservering gedaan voor een iPhone. Klopt het dat het abonnement pas ingaat wanneer de portering rond is van mijn oude nummer? Echt formulieren ingevuld heb ik nog niet, dat zou pas bij levering gebeuren van de telefoon. Klopt dat allemaal?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• mt1977
mt1977 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:43:
[...]

Bevestigingsbrief en mail waarin stond dat iphone 3gs black 32GB binnen 10 werkdagen geleverd wordt. Ik heb 15 september besteld.
Bevestiging binnen. Ze komen em dinsdag brengen!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:55:
Ik heb vandaag bij de T-Mobile Shop in mijn stad een reservering gedaan voor een iPhone. Klopt het dat het abonnement pas ingaat wanneer de portering rond is van mijn oude nummer? Echt formulieren ingevuld heb ik nog niet, dat zou pas bij levering gebeuren van de telefoon. Klopt dat allemaal?
Je kan je abonnement altijd eerder in laten gaan, voor als je niet wilt wachten op nummerbehoud net als ik. Er valt altijd wel wat te regelen met Tmobile ze doen niet zo moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:07
Bij mij doet de belstatus het weer!

Vraag me af voor hoe lang het nu blijft werken, aangezien in my tmobile nog steeds staat dat de belstatus niet beschikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wow, dit is wel mooi nieuws voor de UK: http://thenextweb.com/200...perator-uk-coming-orange/
Graag ook in Nederland :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wie heeft hier nog meer last van???

<televaag
>AMSTERDAM - Er lijkt een probleem te zijn met de WiFi-functionaliteit van de iPhone 3G en 3GS. Op het officiële Apple-forum klagen mensen nu al sinds firmware 3.0 voor het apparaat is uitgekomen over verloren connecties terwijl ze nooit eerder problemen hadden.

Foto: REUTERS Veel reageerders klagen over hoe hun telefoon ineens geen gebruik meer kan maken van WiFi-netwerken. Een betrouwbare oplossing lijkt niet te bestaan. Sommigen hebben baat bij het compleet wissen en opnieuw installeren van de iPhone, al blijkt dat niet bij iedereen te helpen. Anderen hebben hun telefoon opgestuurd ter reparatie en kregen een nieuw model teruggestuurd omdat de oorzaak van het probleem niet gevonden kon worden.

Firmware 3.1 heeft voor sommige iPhone-gebruikers het probleem inmiddels verholpen of verminderd, maar anderen hebben nog steeds last. Het is nogal onduidelijk waardoor de WiFi-functie bij veel mensen lijkt te falen. Eén theorie is dat de WiFi-chip in de iPhone van slechte kwaliteit is, maar ook dat is niet bewezen.

Op het forum zijn inmiddels al bijna 1.150 berichten over het probleem geplaatst.

Apple was op moment van schrijven niet bereikbaar voor commentaar.
</televaag>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Helemaal geen last, op dit moment top wifi bereik.

Deze vraagt hoort hier: [iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie - Deel 22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
xtremekiller schreef op maandag 28 september 2009 @ 07:47:
Bij mij doet de belstatus het weer!

Vraag me af voor hoe lang het nu blijft werken, aangezien in my tmobile nog steeds staat dat de belstatus niet beschikbaar is...
Bij mij doet de Belstatus het ook weer, maar met 'n vertraging van 2 dagen... dat is opzich wel jammer. Ik had ergens gelezen dat er langzaamaan op de achterstand in zou worden gelopen, maar tot nu toe zie ik alleen nog maar tijden die gelijke aan of vroeger dan de huidige tijd (2 dagen geleden) zijn. Dus niks geen inloop....

Hopelijk komt het snel, kan niet wachten op bijna real-time belstatus... :-)!

Hebben mensen al andere ervaringen met belstatus? Dat die wel al behoorlijk aan het inlopen is op de huidige datum + tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

Wat is die belstatus waar jullie het over hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Ik heb op dinsdag 22 september besteld bij de ING. Ook ik kreeg een error te zien in mijn e-mail, maar niet tijdens de bestelling zelf. Volgens mij heeft die melding niets met de bestelling te maken verder. Vandaag keek ik weer even naar de status en is die van 2 naar 4 gesprongen: "Order op transport". Waarschijnlijk word ik vanavond dus gebeld. In ieder geval zeker een veel snellere levering dan normaal gesproken.

Edit: toennet gebeld door een computer. Morgen dus binnen!

[ Voor 6% gewijzigd door Mick1990 op 29-09-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodKimble
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 15:41
Ik heb de mijne 23 september telefonisch verlengd met de ING actie. Kreeg gister de afspraak sms en hij wordt morgen bezorgd. Precies een week dus :)

Kreeg zojuist trouwens ook een brief van de ING dat de Iphone actie tot 16 okt wordt verlengd!

The Soul.... of an Eagle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

Hopelijk heb ik die code nu eens binnen... Wil em toch wel eens hebben nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mt1977
Anderhalve week en de 32GB black 3gs is binnen!!! Alleen nu op mn werk dus kan er nog niet mee gaan klooien. Vanmiddag vroeg naar huis :P

Verwijderd

Bij T-Mobile gaan bundels toch altijd aan he begin van de maand in? Ik heb net de belstatus app gekocht (€0,79) en daar moet ik dit opgeven.

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:19:
Bij T-Mobile gaan bundels toch altijd aan he begin van de maand in? Ik heb net de belstatus app gekocht (€0,79) en daar moet ik dit opgeven.
Nee dat hoeft niet. Onderaan je T-Mobile rekening staat wanneer je nieuwe bundel ingaat (daar staat ook hoeveel minuten/smsjes je voor komende maand hebt).

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 13:19
Sinds vanochtend krijg ik ineens geen data meer door via het mobiele netwerk. Wifi geeft geen enkel probleem, maar als ik geen Wifi bereik heb krijg ik de melding
' Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk '

Nu schijnt dit nogal eens te maken te hebben met de instellingen, maar tot aan gisteren werkte het en ineens krijg ik dus deze melding nu.

Het betreft een iPhone 3G, simlockvrij in Italië gekocht, met een Vodafone Super Sim Only abonnement.

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

blaCkduSt schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:44:
Sinds vanochtend krijg ik ineens geen data meer door via het mobiele netwerk. Wifi geeft geen enkel probleem, maar als ik geen Wifi bereik heb krijg ik de melding
' Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk '

Nu schijnt dit nogal eens te maken te hebben met de instellingen, maar tot aan gisteren werkte het en ineens krijg ik dus deze melding nu.

Het betreft een iPhone 3G, simlockvrij in Italië gekocht, met een Vodafone Super Sim Only abonnement.
Heeft misschien hier iets mee te maken? ;)
Nee, je moet even op je factuur kijken bij de periodes onderaan, daar staat de datum. Mijn nieuwe bundel gaat bijvoorbeeld altijd op de 25e van de maand in.

[ Voor 22% gewijzigd door ijskonijn op 30-09-2009 14:50 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Edit: dubbel, deze post kan weg

[ Voor 94% gewijzigd door ijskonijn op 30-09-2009 14:51 ]

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 13:19
ijskonijn schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:49:
[...]

Heeft misschien hier iets mee te maken? ;)
/me blackdust zoekt niet verder dan de vodafone website voor storingen..

Dank! In de hoop dat het snel opgelost wordt..

• Vanx
Wordt wel vaak aan het eind van de maand afgeschreven, maar de nieuwe SMS/belminuten termijn is een aparte datum! Bij mij is het de 10e en het wordt rond de 25e afgeschreven.

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

Krijg ik eindelijk een brief van de ING, eindelijk men code dacht ik...

Wordt ik afgewezen omdat ik blijkbaar geen Studentenrekening heb :S Ik ga em nu dus snel omzetten maar zitten hier kosten aan vast? Administratie kosten ofzo?

• Marc3l
ThE_OwNeR schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:17:
Krijg ik eindelijk een brief van de ING, eindelijk men code dacht ik...

Wordt ik afgewezen omdat ik blijkbaar geen Studentenrekening heb :S Ik ga em nu dus snel omzetten maar zitten hier kosten aan vast? Administratie kosten ofzo?
Hier precies hetzelfde, alleen ben geen student maar heb wel een betaal rekening

Ik werd alleen op dit punt niet afgewezen, na een telefoontje naar ing wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

Marc3l schreef op woensdag 30 september 2009 @ 20:01:
[...]

Hier precies hetzelfde, alleen ben geen student maar heb wel een betaal rekening

Ik werd alleen op dit punt niet afgewezen, na een telefoontje naar ing wel :P
Je hebt een Betaal rekening maar je werd afgewezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
ThE_OwNeR schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:16:
[...]

Je hebt een Betaal rekening maar je werd afgewezen?
Omdat ik geen student ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GudMeister
Hoi,,

Ik heb een iphone 3gs van de ING actie nu vroeg ik mij wat af. De belstatus app werkt weer aleen staat er bij mijn abbonoment i-150 (wat klopt) alleen de smsjes die horen 250 te zijn (ING actie) maar die staan op 150?? Meer mensen hier last van?

Hij telt wel gewoon af met smsjes maar kan ik dan straks gewoon -150 staan >:) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
GudMeister schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:07:
Hoi,,

Ik heb een iphone 3gs van de ING actie nu vroeg ik mij wat af. De belstatus app werkt weer aleen staat er bij mijn abbonoment i-150 (wat klopt) alleen de smsjes die horen 250 te zijn (ING actie) maar die staan op 150?? Meer mensen hier last van?

Hij telt wel gewoon af met smsjes maar kan ik dan straks gewoon -150 staan >:) ?
Moet je even over bellen met T-Mobile, geloof dat ze zo'n SMS-bundel niet automatisch kunnen activeren met een iPhone-abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

Marc3l schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:36:
[...]

Omdat ik geen student ben ;)
Aaah vandaar :P Wel raar aangezien ze zeggen dat je een van deze twee moet hebben:

Je hebt een Betaal- of Studentenrekening van de ING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
ThE_OwNeR schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:15:
[...]

Aaah vandaar :P Wel raar aangezien ze zeggen dat je een van deze twee moet hebben:

Klopt, alleen in de voorwaarden (http://www.ing.nl/Images/...e_verlengd_tcm7-40907.pdf)
Je dient ingeschreven te staan aan een Nederlandse MBO-/HBO-instelling of Universiteit.
Maarja nooit geschoten is altijd mis dacht ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 17:04
Met Tmobile haal ik echt NEVER de verwachte snelheid!
Met mijn vodafone internet abbo was ik 12x sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GudMeister
ThE_OwNeR schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:15:
[...]

Uhm maar het is van de ING actie en bij mijn abbonoment stond nog I-150 inlusief 250 sms (ING actie)
dus lijkt me raar als ik daar helemaal over moet bellen.

En jij denkt dus ook dat ik nog geen 150 smsjes extra heb? :'( :P

zo zag dat er dus uit:

Apple iPhone 3GS 16GB Zwart

Extra korting op je toestelprijs en geen aansluitkosten (totaal voordeel: € 135.50)

i-150 2 jarig abonnement*

Exclusief voor ING klanten: 100 gratis SMSjes extra bij je i-150 abonnement

[ Voor 21% gewijzigd door GudMeister op 01-10-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

kx22 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:47:
Met Tmobile haal ik echt NEVER de verwachte snelheid!
Met mijn vodafone internet abbo was ik 12x sneller!
Ik zou niet weten of ik de verwachte snelheid haal bij T-Mobile, ik weet wel dat het downloaden van Apps en streaming filmpjes kijken perfect gaat, snel genoeg dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3iN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-10-2020
Ik afgelopen vrijdag de iphone (ING-actie) besteld en kreeg vandaag post van Tmobile. 1x een brief (welkomstbrief met mn contract erin) en een pakketje. Echter was ik niet thuis en kon ik het pakketje dus niet aannemen. Afzender was Tmobile.

Wat zit in dit pakketje? Want ik heb begrepen van de klantenservice dat de iphone via een apart bezorgbedrijf word bezorgd en dat je een afspraak kan maken wanneer ze hem moeten bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlkiller
  • Laatst online: 13-09 08:04
Hmmz. Ik ben ff het spoor bijster. Diverse bronnen zeggen dat het iPhone-abbo met 2 bundels is, dus sms en bellen apart. Maar diverse andere mensen roepen dat 't 1 bundel is, dus sms en bellen in één bundel... Ik zit te kijken voor het i300-abbo, heb ik dan 300 sms'jes en 300 belminuten? Sorry voor de vraag, maar ik krijg verschillende verhalen te horen. Handig is toch anders. ;)

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Muthas schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:34:
Daarnaast zijn de abonnementen volgens verschillende berekeningen ook nog eens heel erg voordelig. Dit geldt echter alleen wanneer je volop gebruik maakt van alle 3 de diensten (dus je gebruikt al je minuten, gebruikt al je sms-jes (ja, dat zijn 150 minuten en 150 sms-jes) en maakt ook nog eens volop gebruik van 3G. T-Mobile hoopt waarschijnlijk dat veel klanten lang niet alles gebruiken.
Topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
jlkiller schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:48:
Hmmz. Ik ben ff het spoor bijster. Diverse bronnen zeggen dat het iPhone-abbo met 2 bundels is, dus sms en bellen apart. Maar diverse andere mensen roepen dat 't 1 bundel is, dus sms en bellen in één bundel... Ik zit te kijken voor het i300-abbo, heb ik dan 300 sms'jes en 300 belminuten? Sorry voor de vraag, maar ik krijg verschillende verhalen te horen. Handig is toch anders. ;)
De i-abbo's zijn los! i-300 is 300 belminuten EN 300 SMS'jes.

De relax abbonement zijn met 1 bundel, maar daar heb je niet mee te maken bij de iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje wat betreft de keuze voor een abonnement of een simlock vrije iPhone 3GS.
Ik bel zelf niet veel en daarom heb ik hiervoor nooit een abonnement genomen bij voorgaande mobiele telefoons, altijd een los toestel + pre-paid. Maar waar ik mij wel aan ergerde was dat ik geen onbeperkt vrije internet had, ik was gebonden aan plekken waar ik via wi-fi het internet op kon.
Nu wil ik een iPhone 3GS gaan halen, maar onbeperkt vrije internet is een must omdat ik overal waar ik naartoe ga gewoon op het internet kan gaan met mijn iPhone en bv. mijn mails wilt checken of even op Facebook de laatste updates bekijken. Hier uit volgt dus mijn probleem omdat ik niet zoveel bel (en dus de reden is dat ik hiervoor altijd pre-paid heb gehad) en een abonnement voor mij op lange termijn duurder uit uit zou komen dan een simlock vrije los toestel.
Nou heb ik op de T-Mobile site gecheckt of je een internet-bundel hebt en die bestaan er. Maar zijn deze niet vastgebonden aan een T-Mobile sim?

Om het kort samen te vatten:
Ik wil een nieuwe iPhone 3GS, maar geen abonnement omdat ik zelf niet zoveel bel.
Onbeperkt vrije internet is een must, maar deze schijnen toch op één of andere manier gebonden te zijn aan een abonnement of sim, waarmee ik dus geen pre-paid kan gebruiken.

Iemand een suggestie of die helderheid in deze zaak kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 01:49:
Ik had een vraagje wat betreft de keuze voor een abonnement of een simlock vrije iPhone 3GS.
Ik bel zelf niet veel en daarom heb ik hiervoor nooit een abonnement genomen bij voorgaande mobiele telefoons, altijd een los toestel + pre-paid. Maar waar ik mij wel aan ergerde was dat ik geen onbeperkt vrije internet had, ik was gebonden aan plekken waar ik via wi-fi het internet op kon.
Nu wil ik een iPhone 3GS gaan halen, maar onbeperkt vrije internet is een must omdat ik overal waar ik naartoe ga gewoon op het internet kan gaan met mijn iPhone en bv. mijn mails wilt checken of even op Facebook de laatste updates bekijken. Hier uit volgt dus mijn probleem omdat ik niet zoveel bel (en dus de reden is dat ik hiervoor altijd pre-paid heb gehad) en een abonnement voor mij op lange termijn duurder uit uit zou komen dan een simlock vrije los toestel.
Nou heb ik op de T-Mobile site gecheckt of je een internet-bundel hebt en die bestaan er. Maar zijn deze niet vastgebonden aan een T-Mobile sim?

Om het kort samen te vatten:
Ik wil een nieuwe iPhone 3GS, maar geen abonnement omdat ik zelf niet zoveel bel.
Onbeperkt vrije internet is een must, maar deze schijnen toch op één of andere manier gebonden te zijn aan een abonnement of sim, waarmee ik dus geen pre-paid kan gebruiken.

Iemand een suggestie of die helderheid in deze zaak kan geven?
Bij Vodafone Prepaid kan je een BloX nemen met internet. Maar dit is niet 100 procent onbeperkt. Er zit ergens een data-limiet aan.

Dat is een optie die je kan bekijken, kost je 10 euro p/m (net zoals bij de overige providers, T-Mobile, Vodafone Abonnement, Telfort, Ben, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
XcEll schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:59:
Vandaag was het weer tijd om mijn 2-jarig abonnement bij T-Mobile te verlengen. Ik bezit nu een N95 i.c.m. een Flex 20 abonnement met web 'n' walk samen goed voor een maandelijkse €29,95.

Na een duidelijk telefoongesprek met de 'verlengservice' is het een witte iPhone 3GS van 16GB geworden i.c.m. het 2 jarige I-150 abonnement van €29,95 per maand. De telefoon zelf moet dan nog €99,- kosten. Volgens de knaap aan de lijn moest ik rekening houden met 3 tot 4 weken levertijd. Ik kreeg vrijwel direct een email met daarin de bevestiging van de contractvernieuwing. Er wordt gebeld voor een afspraak met de postbode voor de afleveringsdatum.

Ik ben zeer benieuwd hoe lang het daadwerkelijk gaat duren.
Vanochtend bericht gehad van de afleverservice. A.s. maandag komen ze de telefoon al bezorgen. Bedankt T-Mobile _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

XcEll schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:35:
[...]

Vanochtend bericht gehad van de afleverservice. A.s. maandag komen ze de telefoon al bezorgen. Bedankt T-Mobile _/-\o_
Pff ik vind dat toch apart, ik wacht al sinds 11 sept. op een 16gb black.
Is het dan zo dat het zwarte model gewoon populairder is en daardoor veel moeilijker te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Ramquin schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:12:
[...]

Pff ik vind dat toch apart, ik wacht al sinds 11 sept. op een 16gb black.
Is het dan zo dat het zwarte model gewoon populairder is en daardoor veel moeilijker te leveren?
Die vraag heb ik dus gesteld tijdens het telefoontje aan T-Mobile en volgens die knakker zat er geen verschil tussen. Maar vervelend dat je al zo lang aan 't wachten bent. Tegen mij was telefonisch verteld dat er 4 weken levertijd op zat en in de bevestiging via de mail stond 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Ach, het wachten op zich vind ik niet zo erg, maar ik krijg wel steeds meer de indruk dat de leveringstijden nogal scheef verdeeld zijn.
Maar tja, in mijn "bevestigingsmailtje" stond nog de verwachte 6 weken leveringstijd dus ik mag waarschijnlijk nog niet klagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotoklaasje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 15:23
deze week een sms van T-mobile gehad met 'uw order is vertraagd, sorry, we verwachten tussen 5 en 9 oktober te bezorgen' (maar dan in iets meer woorden). Verder niks. Ik durf er eigenlijk niet zo goed op te rekenen dat ik hem nu volgende week ook echt krijg... Besteld op 7 sept bij een verlenging, en dit was de eerste melding die ik van T-mobile krijg dat de telefoon niet binnen 10 dagen na toen geleverd zou worden...

Iemand anders zo'n sms gehad? Ik wil wel graag weten wat dit nou beekent...

http://www.klaasje.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Hmmm erg vreemd allemaal... fotoklaasje, heb jij ook een zwarte iPhone besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maeslant schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 06:36:
[...]

Bij Vodafone Prepaid kan je een BloX nemen met internet. Maar dit is niet 100 procent onbeperkt. Er zit ergens een data-limiet aan.

Dat is een optie die je kan bekijken, kost je 10 euro p/m (net zoals bij de overige providers, T-Mobile, Vodafone Abonnement, Telfort, Ben, etc.)
Ah, bedankt voor de reactie! Ik heb gekeken op de site van Vodafone met de Prepaid en BloX combinatie. Dit lijkt de ideale oplossing voor mij als ik hierbij een los toestel koop. Maar wat ik mij afvroeg was wat ze precies bedoelden met:

* Zorgeloos = vrijwel onbeperkt surfen binnen Nederland op het internet via je mobiel: surfen, chatten en e-mailen. Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.

Ik had op de site overal gekeken en de voorwaarden in de pdf's gechecked, maar ik kon niet echt vinden wat nou het gemiddelde datagebruik is van alle gebruikers. Is er dan toch een bepaalde datalimiet? Of zeggen ze dit expliciet zodat mensen er geen misbruik van maken zoals VoIP of een mobiele telefoon die dient als modem voor PC/Laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Bij Vodafone Prepaid Internet Blox wordt tegenwoordig al een hardere limiet van 200-250Mb gehanteerd. In dit draadje is er wel meer over te vinden. Toen deze hardere aanpak begon zat ik er binnen twee weken al aan met mijn iPhone, een paar 100Mb is niet echt veel.

Bij de Vodafone Abonnement wordt wel meer toegestaan met Internet Blox, een aanrader is dan de Vodafone Super Sim Only. Voor 4 euro meer (13,50 totaal) heb je ook nog wat beltegoed/SMS tegoed, dus die heb ik nu genomen. Ik verwacht dat de internet limiet daar wel redelijk zorgeloos blijft, anders staan de helft van al hun klanten te klagen als ze dit teveel gaan inperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:12:
Bij Vodafone Prepaid Internet Blox wordt tegenwoordig al een hardere limiet van 200-250Mb gehanteerd. In dit draadje is er wel meer over te vinden. Toen deze hardere aanpak begon zat ik er binnen twee weken al aan met mijn iPhone, een paar 100Mb is niet echt veel.

Bij de Vodafone Abonnement wordt wel meer toegestaan met Internet Blox, een aanrader is dan de Vodafone Super Sim Only. Voor 4 euro meer (13,50 totaal) heb je ook nog wat beltegoed/SMS tegoed, dus die heb ik nu genomen. Ik verwacht dat de internet limiet daar wel redelijk zorgeloos blijft, anders staan de helft van al hun klanten te klagen als ze dit teveel gaan inperken.
Ah bedankt voor de verdere info. De Vodafone Super SIM Only werkt tevens ook op de iPhone 3GS? Op die pagina vermelden ze steeds alleen de iPhone 3G, maar niet de 3GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:54:
[...]

Ah bedankt voor de verdere info. De Vodafone Super SIM Only werkt tevens ook op de iPhone 3GS? Op die pagina vermelden ze steeds alleen de iPhone 3G, maar niet de 3GS.
Gast. Je kunt er elke willekeurige simkaart in duwen en je kunt die Super Sim ook in elke willekeurige telefoon duwen.
Je hebt een telefoon. Je hebt een simkaart. Niks moeilijk aan. Wordt alleen lekker marketing gedreven door te focussen op de iPhone 3G. Dit werkt ook in een HTC Magic, Blackberry of Nokia 3310 (alleen heeft die geen internet als toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 21:00
Jo-re-mi schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:02:
[...]

Gast. Je kunt er elke willekeurige simkaart in duwen en je kunt die Super Sim ook in elke willekeurige telefoon duwen.
Je hebt een telefoon. Je hebt een simkaart. Niks moeilijk aan. Wordt alleen lekker marketing gedreven door te focussen op de iPhone 3G. Dit werkt ook in een HTC Magic, Blackberry of Nokia 3310 (alleen heeft die geen internet als toestel).
Maar je kan hem niet krijgen met bv een HTC Magic, alleen met een iPhone. iPhone 3G lukt sowieso, 2G lukte altijd ook wel en 3GS moet zeker ook wel lukken ;). Bovendien is de simkaart IMEI gebonden, en kan je de simkaart niet langer dan een maand gebruiken in een ander toestel (met dus een ander IMEI nummer)

[ Voor 10% gewijzigd door Perzikvrucht op 02-10-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo-re-mi schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:02:
[...]

Ja dat leek mij dus ook, maar omdat zij elke keer expliciet zeggen 3G was ik niet zeker. Kom ik daar bijvoorbeeld bij een Vodafone Shop, gaan ze zeggen: "NOPE, alleen 3G. Doei! 8)7 "
Maarja, ik denk dat ik dan ook maar voor deze ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
In de Vodafone shop zijn toch al niet zo goed op de hoogte met dit product. De (nieuwe) verkoper die ik had was er nog niet bekend mee, moest eerst zelf op hun website kijken.

Het verbaast me trouwens dat ze deze nog steeds aanbieden, leek meer op een PR stunt, en nu de 3G ruim een jaar uit is had ik verwacht dat deze actie wel een keer van de markt zou gaan. Veel geld kunnen ze er niet op verdienen ten opzichte van hun normale abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotoklaasje
XcEll schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:43:
Hmmm erg vreemd allemaal... fotoklaasje, heb jij ook een zwarte iPhone besteld?
jup. zwarte 16 GB 3GS Niemand anders zo'n sms gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
Bij GSMWeb heeft de iphone 3GS 16GB een flinke periode voor 399€ op de pagina gestaan bij een verlenging T-Mobile Relax 400 1 jr + onbeperkt data. Dat is ineens een paar dagen terug naar 437 verhoogd :( weet iemand per toeval een webshop die vergelijkbare / lagere prijzen handteerd?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 21:23
23 augustus besteld, vandaag (eindelijk)binnen gehad. Volgens de bezorger hebben ze het razend druk, dagen van 6.00 tot 20.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlkiller
  • Laatst online: 13-09 08:04
Hmmz. Als ik m'n contractvernieuwing op T-Mobile check valt op dat er _NIETS_ gezegd wordt over een levertijd. Bij een nieuw abbo zeggen ze wel: 4 weken levertijd... Lijkt me dat ook gewoon moet wachten bij een verlenging?

Klopt het ook dat de activatiekosten vervallen bij verlengen? Die worden namelijk naar 0 euro gebracht, in plaats van de 26 euro bij een nieuw abbo. Viel me allebei op. :)

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotoklaasje
jlkiller schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 01:04:
Hmmz. Als ik m'n contractvernieuwing op T-Mobile check valt op dat er _NIETS_ gezegd wordt over een levertijd. Bij een nieuw abbo zeggen ze wel: 4 weken levertijd... Lijkt me dat ook gewoon moet wachten bij een verlenging?

Klopt het ook dat de activatiekosten vervallen bij verlengen? Die worden namelijk naar 0 euro gebracht, in plaats van de 26 euro bij een nieuw abbo. Viel me allebei op. :)
Bij mijn verlenging op 7 sept stond ook niets over een langere wachttijd, vandaag sms en mail van amp. Tel. word dinsdag bezorgd...

Houd rekening met een langere wachttijd dus :)

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop