[iPhone] Provider & Abonnementen - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:
  • 126.391 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 08:59
Ik had hem inmiddels ook door :+
(maar toch bedankt!)

Code is aangevraagd, gaat waarschijnlijk dus een iphone 3gs worden ipv de HTC hero :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 06:17
mad_dog schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:04:
(maar toch bedankt!)

Code is aangevraagd, gaat waarschijnlijk dus een iphone 3gs worden ipv de HTC hero :9
Je gaat geen spijt krijgen! Ben benieuwd of, nadat je telefonisch besteld hebt met de ontvangen code, je je phone ook een beetje vlot in huis gaat hebben. Kwam op mij haast over alsof ING-actie klanten voorrang krijgen wegens een afspraak tussen ING en T-mob...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:08

aerofreak

Steve Jobs

Gisteravond een iPhone besteld (ING actie!) Werd net gebeld door AMP en mijn iPhone wordt donderdag bezorgd.

Lekker snel in huis dus :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falconz schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:19:
[...]
Kwam op mij haast over alsof ING-actie klanten voorrang krijgen wegens een afspraak tussen ING en T-mob...
Lijkt t inderdaad op, ik heb mn 3GS vorige week maandag (31 augustus) besteld via de T-Mobile shop en nog geen bericht over een mogelijke levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik heb vandaag de T-Mobile 3Gs 16GB besteld, en vernam dat de levertijd nog altijd niet is verbeterd. :/

Ik kan overigens de internetroaming prijzen bij T-Mobile (buiten Nederland) niet vinden. Heeft iemand een idee?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:30
als je via t-mobile snel een 3gs wilt hebben, raad ik jullie aan om het via de ing actie te doen. Levering < week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ashy schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:24:
als je via t-mobile snel een 3gs wilt hebben, raad ik jullie aan om het via de ing actie te doen. Levering < week.
offtopic:
Ik ben geen student (al erg lang niet meer)... als je mij bedoelde dan. ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ashy schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:24:
Dat is echt zuur, maat van me wacht al 4 weken en krijgt te horen van de t-mobile klantenservice dat het nog wel 8weken gaat duren :/

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een soort van probleem. Ik heb nu een relax 100+1000 smsjes, ik zou na dit abbonement ook graag overstappen op een iPhone, maar de abonnementen die ze aanbieden passen totaal niet in mijn bel/sms gedrag. Ik las dat hier ook mogelijkheden zijn om met een relax abbo een iPhone te nemen. Alleen als ik die dan wil bestellen op internet kom ik op idioot hoge bedragen uit om de iPhone een beetje betaalbaar te maken. Iemand die weet of het een beetje te betalen is met een relax abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Vanaf morgen heb ik ook een iPhone 3gs! Uiteraard gewoon via de ING actie. Die leveren echt idioot. Vandaag rond etenstijd besteld, morgen in huis! Ben heel benieuwd. Eerste draagbare Apple product dat ik aanschaf, vooral voor de grote hoeveelheid handige en leuke tools. Op iPods ben ik nooit zo gek geweest, maar Apple desktops en notebooks zijn om te smullen.

[ Voor 12% gewijzigd door Collaborator op 08-09-2009 20:44 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Fietsbel schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:36:
[...]

Dat is echt zuur, maat van me wacht al 4 weken en krijgt te horen van de t-mobile klantenservice dat het nog wel 8weken gaat duren :/
Dat is zeker zuur... ik quote mezelf eventjes...
aerofreak schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:27:
Gisteravond een iPhone besteld (ING actie!) Werd net gebeld door AMP en mijn iPhone wordt donderdag bezorgd.

Lekker snel in huis dus :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moet je bij de ING actie persee student zijn ? Iemand enig idee als dit te omzeilen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Volgens mij is een betaalrekening ook genoeg.. staat er toch: student- of betaalrekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat heb ik ook wel gelezen, alleen staat in de voorwaarden dat je moet ingeschreven staan bij een MBO/HBO of Universiteit instelling.. dus dan is een betaalrekening niet alleen genoeg lijkt mij ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
[b][message=32543514,noline]
Ik kan overigens de internetroaming prijzen bij T-Mobile (buiten Nederland) niet vinden. Heeft iemand een idee?
Eh, in de iPhone prijslijst bij Tmobile. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door troftnom op 09-09-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:57:
Waarom moet je bij de ING actie persee student zijn ? Iemand enig idee als dit te omzeilen is ?
16-30 jaar is nogal een beperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Nou ik heb hem binnen hoor (ING actie). Super ding, alleen werkt het 3g internet nog niet?? Kan wel gewoon bellen merk ik. Internet doet nog helemaal niks. Blijft gewoon connecten, alleen gebeurt er niks. Misschien is het abbo nog niet helemaal goed geactiveerd vanuit T-mobile.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Heb vernomen dat de levertijden bij T-Mobile terug zijn gebracht naar max. 4 weken. Nog te lang maar........

[speculatie modus]

Waarschijnlijk krijgt T-Mobile een nieuwe shipment met iphones (verbeterde gps chip) en krijgen de studenten de huidige leftovers :-)

[/speculatie modus]

Blijft verschrikkelijk, wacht inmiddels ook al een week nadat ik mijn contract heb verlengd bij T-Mobile :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
Crawl NL schreef op woensdag 09 september 2009 @ 18:14:
Heb vernomen dat de levertijden bij T-Mobile terug zijn gebracht naar max. 4 weken. Nog te lang maar........

[speculatie modus]

Waarschijnlijk krijgt T-Mobile een nieuwe shipment met iphones (verbeterde gps chip) en krijgen de studenten de huidige leftovers :-)

\[/speculatie modus]

Blijft verschrikkelijk, wacht inmiddels ook al een week nadat ik mijn contract heb verlengd bij T-Mobile :+
Je speculatie is misschien helemaal niet zo fout, vond het namelijk al raar dat Apple zelfs de verwachte drukte niet kon handelen terwijl ze dat normaal gesproken wel kunnen. Zou heel goed kunnen dat er iets aan de huidige versie is veranderd waardoor de telefoons wat langer op zich laten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Iemand enige idee hoe lang het duurt voor je die code van ING thuis gestuurd krijgt...?

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Ik heb een paar dagen geleden via de T-Mobile site een iPhone 3GS 16gb + i-150 besteld.
Ik heb echter tot op heden nog geen orderbevestiging gekregen via de mail, tijdens de bestelling deden zich echter geen problemen voor.

Is het normaal dat daar een paar dagen overheen gaan voordat die mail wordt verstuurd?

Verwijderd

Ik heb vorige week maandagavond bij T-Mobile een iPhone besteld en dezelfde avond nog een bevestigingsmail gehad. Is je betaling ook afgeschreven? Misschien is daar iets fout mee gegaan?

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Nee, hij is ook nog niet afgeschreven. :S
Vervelende is dat ik nu dus ook echt helemaal niets heb om ook maar iets van de bestelling te controleren.

[ Voor 56% gewijzigd door Ramquin op 10-09-2009 19:55 ]

• troftnom
Zou ze eens bellen, daar kunnen ze vast wel het een en ander controleren.

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Ga ik morgen doen, ben benieuwd wat er fout gegaan is.

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik had besteld via de ING actie en had hem een week later in huis :D.

Je krijgt van de ING ook een gratis oranje silliconen casing erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 14:33
Ik heb op 5 Augustus m'n contract verlengd en daarmee een iPhone 3GS besteld. Deze zou volgens 2 personen bij T-mobile voor 5 September geleverd zijn, omdat op die datum mijn nieuwe abonnement zou gaan.

Tot op heden geen iPhone ontvangen. Nieuwe abonnement is inmiddels wel ingegaan, maar daar heb ik dus weinig aan. Gisteren helpdesk gebeld en blijkt dat het nog 2 weken kan duren. Wat een rare constructie als ik hier reacties lees over de ING actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Is er al iets bekend over die nieuwe wet die het verbied om contracten van langer dan een jaar af te sluiten? En zal dit nadelig zijn voor de abonnements prijs van t-mobile, of zal alleen de aanschaf van een iPhone duurder worden?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 14:10
Jay-K schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:22:
Is er al iets bekend over die nieuwe wet die het verbied om contracten van langer dan een jaar af te sluiten? En zal dit nadelig zijn voor de abonnements prijs van t-mobile, of zal alleen de aanschaf van een iPhone duurder worden?
vziw is dat alleen nog maar een voorstel en het zou vanaf 1-01-2010 gelden. Contracten van langer dan een jaar worden niet verboden, het gaat om stilzwijgend verlengen met wederom een jaar. Dat mag dan niet meer. Telecom-aanbieders mogen nog steeds langere contracten aanbieden, met de mogelijkheid na een jaar het contract af te kopen wegens geboden toestelkorting.
M.a.w.: Er verandert niets, je kunt alleen makkelijker van je contract af(bij wet geregeld) met betaling afkoopsom. Veel telecomaanbieders bieden je trouwens al de mogelijkheid je contract af te kopen na het 1e jaar vam een 2-jarig abonnement.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Ramquin schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:48:
Ga ik morgen doen, ben benieuwd wat er fout gegaan is.
T-Mobile gaf aan dat ze niets in het systeem konden vinden dus ik heb 'm zojuist opnieuw besteld.
Ging echter wel precies hetzelfde als de eerste keer dus ik hoop dat 'ie er nu wel doorheen komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mooie tip nog van iPhoneclub:
http://www.iphoneclub.nl/...bonnement/#comment-138262

Het altijd fijn T-Mobile vindt het niet nodig om voor SMS verstuurd onder een (standaard aangesmeerde) Grenzeloos-bundel de EU maximum-prijs voor SMS te rekenen. En wat het nog fijner maakt is dat je deze 'service' wel áán, maar niet úit kunt zetten via de website; daar moet je de KS voor bellen. Paupers.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:05:
Ik heb een soort van probleem. Ik heb nu een relax 100+1000 smsjes, ik zou na dit abbonement ook graag overstappen op een iPhone, maar de abonnementen die ze aanbieden passen totaal niet in mijn bel/sms gedrag. Ik las dat hier ook mogelijkheden zijn om met een relax abbo een iPhone te nemen. Alleen als ik die dan wil bestellen op internet kom ik op idioot hoge bedragen uit om de iPhone een beetje betaalbaar te maken. Iemand die weet of het een beetje te betalen is met een relax abonnement?
Jullie hebben toch niet allemaal i-abo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Ik dacht eerst dat een iPhone me veel te duur zou zijn en dat ik daarom als alternatief een HTC Touch Pro2 met toetsenbord zou nemen.

Klopt deze totaalkostenberekening over 2 jaar?

iPhone GS 32GB i-150:
Startkosten: 26,25
Kosten per maand: 29,95
Telefoon: 199,94
Totaal: 26,25 + (24 * 29,95) + 199,94 = 944,99 euro

HTC Touch diamond icm Vodafone 200/400 en internet
Startkosten: geen
Abonnement: 6 maanden 13,75. Daarna 27,50
Internet: 12 maanden 4,75. Daarna 9,50
Telefoon: 48 euro
Totaal: (27.50 * 18) + (13.75 * 6) + (9.50 * 12) + (4.75 * 12) + 48 = 796.50 euro

Verschil: 148.49 euro.

Klopt mijn berekening?
Zo vreselijk veel is dat nou ook weer niet... Alhoewel ik wel grofweg dubbele heb aan belminuten en sms'jes

Dan een vraag over abonnementen in het algemeen:
Die iPhone 150/150, betekent dat 150 belminuten én 150 sms'jes of is het 150 minuten óf 150 sms'jes (dus bijvoorbeeld combinatie van 83 sms'jes en 67 belminuten)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
masser120 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:30:
Ik dacht eerst dat een iPhone me veel te duur zou zijn en dat ik daarom als alternatief een HTC Touch Pro2 met toetsenbord zou nemen.

iPhone GS 32GB i-150:

Totaal: (27.50 * 18) + (13.75 * 6) + (9.50 * 12) + (4.75 * 12) + 48 = 796.50 euro

Klopt mijn berekening?
Zo vreselijk veel is dat nou ook weer niet... Alhoewel ik wel grofweg dubbele heb aan belminuten en sms'jes

Die iPhone 150/150, betekent dat 150 belminuten én 150 sms'jes of is het 150 minuten óf 150 sms'jes (dus bijvoorbeeld combinatie van 83 sms'jes en 67 belminuten)??
Je berekening klopt wel, en het is én én (150 + 150).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

masser120 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:30:

iPhone GS 32GB i-150:

Klopt mijn berekening?

Wel beetje kromme vergelijking he, die touch diamond heeft bijv. 4gb geheugen ipv de 32 vna de iphone.

Als je de iphone met 16gb neemt scheelt dat al weer 100 euro op het totaal, en volgensmij was die ook nog met een aanbieding ergens voor maar 29 euro te krijgen ipv de normale 99,95 toestelkosten.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Verwijderd

Beste tweakers,

ik zit met het volgende, ik kom er hier even mee aan omdat de t-mobile medewerkers aan de telefoon óf het niet begrijpen óf ze willen het niet begrijpen.

Op moment heb ik nog een Hi abonnement die ik opgezegd heb en 9 oktober afloopt. Nu heb ik afgelopen donderdag een iPhone besteld bij T-mobile. En zoals jullie allemaal weten heb je dan een wachtlijst van ong. 3 tot 6 weken werd mij verteld.

Omdat ik mijn nummer wil behouden moeten de abonnementen dus op elkaar aansluiten qua start en einde. Stel dat het in het slechtste geval 6 weken word, dan ben ik mijn huidige nummer (want het abbo verloopt) dus kwijt. Maar omdat ik verder nog niets heb afgesloten met T-mobile maar alleen de iPhone heb besteld (en het abbo word dus pas geactiveerd als de iPhone binnen is) weet ik niet hoe ik dit het beste kan oplossen.

Iemand die mij verder kan helpen? Want zoals ik hierboven zei wil/kan T-mobile me gewoon niet verder helpen

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
geerttttt schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 23:48:
[...]

Wel beetje kromme vergelijking he, die touch diamond heeft bijv. 4gb geheugen ipv de 32 vna de iphone.

Als je de iphone met 16gb neemt scheelt dat al weer 100 euro op het totaal, en volgensmij was die ook nog met een aanbieding ergens voor maar 29 euro te krijgen ipv de normale 99,95 toestelkosten.
Eigenlijk off-topic:
Beter gezegd, de HTC Touch Pro 2 heeft geen geheugen. Wel heeft deze een slot voor een SD kaart, en 16GB is op dit moment best betaalbaar.
Als je kan kiezen en je kan kiezen voor 16GB voor 850 en 32GB voor 950 euro, dan weet ik het wel: uiteraard 32GB.

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 21:46
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:47:
Beste tweakers,

ik zit met het volgende, ik kom er hier even mee aan omdat de t-mobile medewerkers aan de telefoon óf het niet begrijpen óf ze willen het niet begrijpen.

Op moment heb ik nog een Hi abonnement die ik opgezegd heb en 9 oktober afloopt. Nu heb ik afgelopen donderdag een iPhone besteld bij T-mobile. En zoals jullie allemaal weten heb je dan een wachtlijst van ong. 3 tot 6 weken werd mij verteld.

Omdat ik mijn nummer wil behouden moeten de abonnementen dus op elkaar aansluiten qua start en einde. Stel dat het in het slechtste geval 6 weken word, dan ben ik mijn huidige nummer (want het abbo verloopt) dus kwijt. Maar omdat ik verder nog niets heb afgesloten met T-mobile maar alleen de iPhone heb besteld (en het abbo word dus pas geactiveerd als de iPhone binnen is) weet ik niet hoe ik dit het beste kan oplossen.

Iemand die mij verder kan helpen? Want zoals ik hierboven zei wil/kan T-mobile me gewoon niet verder helpen
Kunt nummerbehoud toch laten ingaan op de laatste dag van je oude abbo/ingangsdatum nwe abbo.
Je krijgt een sim-kaartje van TMobile die het ook in andere toestellen doet dus hoeft niet perse in de iPhone. Alleen.. stel dat je iPhone er al over 2 weken en je abbo loopt nog 6 weken, dan kun je je iPhone idd nog niet gebruiken tot die tijd.

2e Optie is om abbo hi dus nog niet op te zeggen, en dat pas te doen als je je iPhone hebt. Dan heb je hooguuit 1 maand dubbele kosten in de abbo. Je hebt al opgezegd maar volgens mij kun je dit ook wel weer ongedaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
11-09-2009 3:00 : Bestelling geplaatst
11-09-2009 13:00: AMP belt voor afspraak

a.s. Dinsdag in huis ^_^ .. had op minimaal 4wk levertijd gerekend eig ;)

Kan iemand me meer vertellen over die verbeterde GPS-chip die in de nieuwe batch zou zitten?

*ING actie, vergeten te vermelden ^^

[ Voor 7% gewijzigd door Rylo op 13-09-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rylo schreef op zondag 13 september 2009 @ 12:50:
11-09-2009 3:00 : Bestelling geplaatst
11-09-2009 13:00: AMP belt voor afspraak
ING actie of via de T-Mobile shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
ING actie, heb mn post aangepast > : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:12
Kan iemand zeggen hoelang het duurt voordat je de actiecode van ING binnen hebt?

Ik had de 3gs al besteld, maar na een week kwam ik erachter dat er een actie via ING liep. Toen maar geannuleerd (wat wel mogelijk is, laat ze je niks wijsmaken) en de actiecode van ING aangevraagd.

Ik kan me niet voorstellen dat er een nieuwe gps chip in zit, kan er nergens wat over vinden. Daarbij is het ook zo dat er nog zat mensen (niet ING) ook de iphone hebben ontvangen ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Blue_Fear schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:59:
Ik had besteld via de ING actie en had hem een week later in huis :D.

Je krijgt van de ING ook een gratis oranje silliconen casing erbij!
Cool, zit er ook over te denken om dit te doen :P Vraagje: Hoelang moet je 600 euro telkens op je rekening laten storten? Net zolang als het abbonement is?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:23
ThE_OwNeR schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:23:
[...]

Cool, zit er ook over te denken om dit te doen :P Vraagje: Hoelang moet je 600 euro telkens op je rekening laten storten? Net zolang als het abbonement is?
Voor een periode van zes maanden na aanvraag/aanvang abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

rclahsen schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:16:
[...]

Voor een periode van zes maanden na aanvraag/aanvang abonnement.
En daarna heb je niet meer die 100 smsjes gratis p m?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
ThE_OwNeR schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:31:
[...]

En daarna heb je niet meer die 100 smsjes gratis p m?
Jawel, de smsjes zijn voor de gehele looptijd van het abonnement (2 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

FreeShooter schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:51:
[...]

Jawel, de smsjes zijn voor de gehele looptijd van het abonnement (2 jaar)
Das erg mooi :D Men vader is bereid elke maand 600 te storten, en daarna stort ik het weer terug. Zouden ze dat accepteren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
mad_dog schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:04:
(maar toch bedankt!)

Heb jij je code al binnen? Ik heb hem vorige week ook aangevraagd (woensdag) maar tot nu toe nog niks over gehoord. Weet iemand hoelang het gemiddeld duurt?
ThE_OwNeR schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:34:
[...]

Das erg mooi :D Men vader is bereid elke maand 600 te storten, en daarna stort ik het weer terug. Zouden ze dat accepteren? :P
Volgens mij kijken ze ook naar je geschiedenis. Als je tot nu toe nog nooit 600 euro per maand heb ontvangen, dan weet ik niet of ze erin trappen. Heb je de voorwaarden al gelezen?

[ Voor 8% gewijzigd door FreeShooter op 15-09-2009 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Ik denk niet dat ze naar je history kijken. Dat mag ook niet, als je bijvoorbeeld nieuwe klant wordt. En het gaat er ook niet om denk ik. Als jij ervoor tekent dat je hieraan kunt voldoen, dan is dat voor hen genoeg neem ik aan.

Maar ik heb mijn code ook nog niet ontvangen. In het mailtje van ING stond wel dat het 3weken kon duren, vond dat ook al raar. Ik had eigenlijk verwacht dat zoiets wel via de e-mail zou kunnen in dit digitale tijdperk! Maarja..geduldig wachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

ThE_OwNeR schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:34:
[...]

Ik zat met precies dezelfde vraag en heb toen gebeld met ING... Wat jij nu aanhaalt is niet mogelijk.

Alleen stufi en salaris tellen mee voor de 600 euro...

Eerst was dat voor mij ook een probleem aangezien ik altijd handje contantje kreeg op mn werk. Daarna storten op mijn eigen rekening. Dit telt ook niet mee.
Toen vroeg ik van een maandelijkse bijdrage van mn ouders. Dit telt ook niet mee :/

Inmiddels heb ik geregeld dat mn loon nu gestort word en ben nu al een week blijde bezitter van een iPhone :)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
aerofreak schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:13:
[...]

Ik zat met precies dezelfde vraag en heb toen gebeld met ING... Wat jij nu aanhaalt is niet mogelijk.

Alleen stufi en salaris tellen mee voor de 600 euro...

Eerst was dat voor mij ook een probleem aangezien ik altijd handje contantje kreeg op mn werk. Daarna storten op mijn eigen rekening. Dit telt ook niet mee.
Toen vroeg ik van een maandelijkse bijdrage van mn ouders. Dit telt ook niet mee :/

Inmiddels heb ik geregeld dat mn loon nu gestort word en ben nu al een week blijde bezitter van een iPhone :)
Dat is echt onzin wat ze je vertellen, lees de voorwaarden er maar op na.

4. Op je Studentenrekening of Betaalrekening van de ING dient maandelijks een totaalbedrag van
minimaal € 600 aan bijschrijvingen (bijvoorbeeld je Studiefinanciering, bijbaansalaris, zorgtoeslag
en/of de maandelijkse bijdrage van je ouders) te worden ontvangen.

Voorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yestro
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 13:58
Ook ik zal waarschijnlijk de iPhone nemen met de ING-actie, alleen wacht ik nog steeds op de activatiecode.
Deze heb ik op zondag 6 september aangevraagd, maar dus tot nu toe nog niets ontvangen.

Kunnen andere mensen die de actiecode wel hebben gekregen vermelden hoelang zij hierop gewacht hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
ik heb een vraag. Ik zag zojuist op de Apple site dat ik voor 99 dollar de iPhone 3G kan kopen. Ik heb nu een Vodafone abonnement (van nog een jaar). Is het gewoon mogelijk, als ik het toestel koop, om mijn sim-kaart erin te doen. Blijven dan mijn functies van Zorgeloos Internet en SMS-bundel gewoon werken? Ik ben totaal onbekend op dit gebied, vandaar mijn vraag. Alvast bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

FreeShooter schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:32:
[...]

Dat is echt onzin wat ze je vertellen, lees de voorwaarden er maar op na.

4. Op je Studentenrekening of Betaalrekening van de ING dient maandelijks een totaalbedrag van
minimaal € 600 aan bijschrijvingen (bijvoorbeeld je Studiefinanciering, bijbaansalaris, zorgtoeslag
en/of de maandelijkse bijdrage van je ouders) te worden ontvangen.

Voorwaarden
Mmmmh ik krijg rond de 300 euro binnen per maand, en dan gaan mijn ouders nog eens 300 er extra bij gooien. Hopelijk werkt het :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Heb em binnen gehad, white 16gb, helaas kan ik mn belstatus informatie nog niet opvragen op de t-mobile site >_<, nummer te nieuw ^^

AMP: bankpas & id overhandigen, 3 handtekeningen zetten en klaar :)!

offtopic: weet iemand of je nummerportering nog kan cancelen, vind het nummer wat ik nu heb eig. best ok ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:13:
Hallo,
ik heb een vraag. Ik zag zojuist op de Apple site dat ik voor 99 dollar de iPhone 3G kan kopen. Ik heb nu een Vodafone abonnement (van nog een jaar). Is het gewoon mogelijk, als ik het toestel koop, om mijn sim-kaart erin te doen. Blijven dan mijn functies van Zorgeloos Internet en SMS-bundel gewoon werken? Ik ben totaal onbekend op dit gebied, vandaar mijn vraag. Alvast bedankt voor het antwoord.
Die prijs geldt alleen met een T-Mobile abo van 2 jaar he :) beetje goedkoop anders.
Rylo schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:38:
Heb em binnen gehad, white 16gb, helaas kan ik mn belstatus informatie nog niet opvragen op de t-mobile site >_<, nummer te nieuw ^^
Belstatus is al maanden kapot. Gefeliciteerd met je 2-jarige 'verbinding' met de grootste prutsers van Nederland ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
En dan klopt het nog niet helemaal, T-mobile wil euro's zien, geen dollars. ;)
En ook in de de dollar landen zitten er een tweejarig contract aan vast...

• mad_dog
offtopic: Ik zit al jaren bij tmobile (en daarvoor bij ben) en vind ze enorm achteruit gegaan.
belstatus kapot| aan-me-hoela: truukje om meer te verdienen!

die ing-code is hier ook nog niet binnen, waardeloos!
dan ook nog het bericht over nieuwste iphone OS wat crappy werkt en tethering onmogelijk maakt

Totaal plaatje is toch minder leuk dan het zou moeten zijn :(

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Geachte ........, Begrijpelijk dat u hier naar informeert. Het is inderdaad alleen noodzakelijk dat de 600,- euro op uw rekening wordt gestort. Dat het bedrag vervolgens weer wordt opgenomen is geen probleem. Met vriendelijke groet,ING Klantenservice

Subject: RE: iPhone-actie Dus zolang er maar elke maand 600 euro(voor 6 maanden lang) op mijn rekening gestort wordt, is het goed? Het maakt niet uit dat het gestorte geld even later weer weg is?
Wat mail adressen verwijdert ivm privacy.

Dus het kan wel gewoon :)

Verwijderd

Yestro schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:56:
Ook ik zal waarschijnlijk de iPhone nemen met de ING-actie, alleen wacht ik nog steeds op de activatiecode.
Deze heb ik op zondag 6 september aangevraagd, maar dus tot nu toe nog niets ontvangen.

Kunnen andere mensen die de actiecode wel hebben gekregen vermelden hoelang zij hierop gewacht hebben?
ik moest er exact 11 werkdagen voor wachten, en als je hem dan nog niet hebt, moet je hem opnieuw aanvragen heeft de klantenservice van ing mij wijs gemaakt.
ik heb de iphone gisteren besteld, maar kreeg een error bij de betaling via ideal, het bedrag van 20euro is nu wel afgeschreven, maar ben nog niet gebeld door AMP. ik ga morgen maar even bellen om te vragen hoe het zit met mijn bestelling.

• Fishlip
  • Laatst online: 22:15
Heb 2 weken geleden mijn iPhone aangevraagd in de T-Mobile shop. Helaas nog niks gehoord. Meer mensen die zitten te wachten?

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Fishlip schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:37:
Heb 2 weken geleden mijn iPhone aangevraagd in de T-Mobile shop. Helaas nog niks gehoord. Meer mensen die zitten te wachten?
Ja ik, zie vorige pagina.

Ik had na twee dagen nog geen mail gekregen met de bestelbevestiging (indien dat is wat je bedoelt).
Dus de volgende dag even naar T-Mobile gebeld en die konden niets in hun systeem vinden.
Toen heb ik dus nogmaals de bestelling geplaatst en toen kreeg ik wel diezelfde avond nog een mailtje met de bevestiging.

• loopezz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:41
Zpottr schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:52:
[...]

Belstatus is al maanden kapot. Gefeliciteerd met je 2-jarige 'verbinding' met de grootste prutsers van Nederland ;)
Hehe.. VF niet anders op dit moment.

Ik heb Vodafone SSO van 13,50 p/m. Ik wilde nu net mijn tegoed kijken op internet, maar daar staat dat ik €0,00 tegoed en verbruik heb, via 1200 (toets 1 > toets 1) kreeg ik een sms'je met daarin mijn resterende tegoed. In dat sms'je stond dat ik nog €27,50 tegoed heb (€13,50 p/m = €27,50 in tegoed), maar dat kan niet kloppen, want de nieuwe maand is immers nog niet begonnen of iets dergelijks.
Zouden ze de gegevens dan nu aan het bijwerken zijn? Tot nu toe keek ik altijd 's middags/'s avonds en zag het tegoed wel normaal..

Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt?

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:32

KWM

Ramquin schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:59:
[...]

Ja ik, zie vorige pagina.

Ik had na twee dagen nog geen mail gekregen met de bestelbevestiging (indien dat is wat je bedoelt).
Dus de volgende dag even naar T-Mobile gebeld en die konden niets in hun systeem vinden.
Toen heb ik dus nogmaals de bestelling geplaatst en toen kreeg ik wel diezelfde avond nog een mailtje met de bevestiging.
Ik heb drie weken geleden de iphone 3gs besteld bij de t-mobile shop in den haag. Hierbij moest ik 50 euro betalen en bij afhalen weer 50 euro. Alleen heb ik nooit een mailtje van ze gekregen :S Moet dit wel? Oftewel, heb ik al drie weken voor jan met de korte achternaam gewacht?

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gisteren waren de 3Gs'sen bij T-Mobile ineens weer per direct leverbaar, dus wellicht was het een combinatie van ING-effect en Apple die de oude modellen weg saneert richting acties zoals ING en vervolgens een nieuwe batch levert aan de 'echte betalende klanten'. :P

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

KWM schreef op donderdag 17 september 2009 @ 01:03:Ik heb drie weken geleden de iphone 3gs besteld bij de t-mobile shop in den haag. Hierbij moest ik 50 euro betalen en bij afhalen weer 50 euro. Alleen heb ik nooit een mailtje van ze gekregen :S Moet dit wel? Oftewel, heb ik al drie weken voor jan met de korte achternaam gewacht?
Geen idee, ik heb de mijne namelijk via de webshop van T-Mobile besteld.

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:32

KWM

Ramquin schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:24:
[...]

Geen idee, ik heb de mijne namelijk via de webshop van T-Mobile besteld.
Oke, gelukkig. Dan zal het wel goed komen. Hoelang wacht jij al?

• mad_dog
Ramzzz schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:15:
Gisteren waren de 3Gs'sen bij T-Mobile ineens weer per direct leverbaar, dus wellicht was het een combinatie van ING-effect en Apple die de oude modellen weg saneert richting acties zoals ING en vervolgens een nieuwe batch levert aan de 'echte betalende klanten'. :P
Hoogst waarschijnlijk verdient T-Mobile evenveel. ING zorgt voor het gedeelte van het geld dat de klant niet betaald. Neemt niet weg dat je stelling kan kloppen. Is er al meer nieuws over een ophande zijnde nieuwere versie van de 3gs dan?

• mt1977
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik wacht ook alweer een tijdje.....op mijn 3gs. Nu alweer 2 dagen :P

• Jo-re-mi
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Fok!
Ik kan niet meer internetten met m'n iPhone icm Hi Sim-Only. Zowel gprs/3g werkt niet. 'Cannot open page'.

EDIT: Internetnetwerk ligt eruit in omgeving Amsterdam.

[ Voor 20% gewijzigd door Jo-re-mi op 17-09-2009 12:37 ]

• visie
  • Niet online
Hier ook een 3GS 16GB via webshop besteld. Wacht al sinds 6 september :P
Kan niet wachten! Hopelijk wordt ie snel leverbaar..

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

KWM schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:48:
[...]
Oke, gelukkig. Dan zal het wel goed komen. Hoelang wacht jij al?
Een week. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
Vandaag bij tmobile een witte 32 3gs besteld. Moet geloof ik 190 euro bij betalen en 2jr abbo van 12,5. Leuk zo'n zakkelijk abbo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
macmouse schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 01:53:
Vandaag bij tmobile een witte 32 3gs besteld. Moet geloof ik 190 euro bij betalen en 2jr abbo van 12,5. Leuk zo'n zakkelijk abbo :)
doe mij ook zo'n abbo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

mad_dog schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:58:
[...]

Hoogst waarschijnlijk verdient T-Mobile evenveel. ING zorgt voor het gedeelte van het geld dat de klant niet betaald. Neemt niet weg dat je stelling kan kloppen. Is er al meer nieuws over een ophande zijnde nieuwere versie van de 3gs dan?
Geen idee...

Ik kreeg 'm wel gisteren binnen. 24 uur FTW! :)

Even de winkel binnenlopen heeft dus zijn voordelen, nu was ik direct aan de beurt, en was het geen loterij. :*)

Nu een maand wachten voor nummerportatie. :/

[ Voor 10% gewijzigd door Ramzzz op 18-09-2009 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

visie schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:30:
Hier ook een 3GS 16GB via webshop besteld. Wacht al sinds 6 september :P
Kan niet wachten! Hopelijk wordt ie snel leverbaar..
Ik heb 31 augustus besteld via de webshop. Iemand die nog langer wacht? Kunnen we misschien een beetje een schatting uit op te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

En is er een reden waarom jullie niet via een Telecomwinkel bestellen? Via Phonehouse leek mijn wachttijd ook maanden te gaan worden, maar uiteindelijk, na een winkelbezoekje aldaar (1½ week na het eerste bezoek en de geplaatste bestelling) was de levertijd 24 uur. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:56:
[...]

Ik heb 31 augustus besteld via de webshop. Iemand die nog langer wacht? Kunnen we misschien een beetje een schatting uit op te maken.
Krijg 'm donderdag... Jeuhhh!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de iphone 15 september besteld via de ING actie. ik moest toen betalen via iDeal, een bedrag van 20eurotjes ongeveer. heb ik gedaan maar kreeg vervolgens een error: Content Error .
maar het bedrag van 20euro is wel gewoon afgeschreven en heb ook een orderbevestiging gekregen, de koerier zou binnen 24u contact opnemen maar ben tot heden nog steeds niet gebeld. Ik heb meerdere malen gebeld naar tmobile en ze geven aan dat ik het even moet afwachten, ik dacht dat de levertijd voor ING mensen veel sneller was :?
iemand tips? wat kan ik doen...

• fotoklaasje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 15:23
lama, ik moet beter lezen ;)

[ Voor 88% gewijzigd door fotoklaasje op 19-09-2009 02:28 ]

http://www.klaasje.com

Verwijderd

Mensen,

Even doorgaand op mijn vorige vraag. Zoals ik al eerder zei heb ik een Hi abbonement afgezegd en hij loopt 9 oktober af. Graag wou ik wel mijn nummer behouden, en aangezien de levertijd van de iPhone ook ná die 9 oktober kan zijn had ik nog een vraag.

Kan ik mijn i-150 abbonement ook al starten (dus vanaf die 9 oktober) zonder dat mijn iPhone er is? Zodat ik iig mijn nummer kan behouden.

Iemand enig idee? Anders moet ik na 't werk maar even met t-mobile bellen.

Alvast bedankt!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 08:10:
Mensen,

Even doorgaand op mijn vorige vraag. Zoals ik al eerder zei heb ik een Hi abbonement afgezegd en hij loopt 9 oktober af. Graag wou ik wel mijn nummer behouden, en aangezien de levertijd van de iPhone ook ná die 9 oktober kan zijn had ik nog een vraag.

Kan ik mijn i-150 abbonement ook al starten (dus vanaf die 9 oktober) zonder dat mijn iPhone er is? Zodat ik iig mijn nummer kan behouden.

Iemand enig idee? Anders moet ik na 't werk maar even met t-mobile bellen.

Alvast bedankt!
Je kunt wel al een telefoon aanvragen, maar als je nummerportatie wilt, moet je een maand opzeg/omzettermijn incalculeren.

Door de levertijd (als dat nog speelt) moet je sowieso op je iPhone wachten, dus kun je je andere abonnement op laten zeggen met naadloze overgang, een maand na 9 oktober (dat laat je door de nieuwe provider regelen, kan zeker direct bij telefoonwinkels, online weet ik niet of ze je even snel helpen).

Je wilt toch niet dubbel betalen? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 19-09-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Gister is mijn relax 400 met w en w plus omgezet naar een iPhone 500 abbo, kan ik ergens controleren of mijn 3g verbinding nu ook de juiste snelheid heeft? Zon speedtest app lijkt me niet heel betrouwbaar. Op my tmobile staat nu wel iPhone 500 maar ik wil het toch graag zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3iN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-10-2020
Hoeveel is nou wezenlijk het verschil tussen de INGactie en het reguliere aanbod (via tmobile)? En begrijp ik het goed dat er (bij ING-actie) alleen kan worden gekozen voor het I150 abo? Dit kan ik dan later natuurlijk wel via tmobile zelf (kostenloos) verhogen, maar houdt ik dan recht op de 100 extra gratis sms? (300 sms p/m is net te weinig vrees ik..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
In de voorwaarden staat dat als je een hoger abonnement wilt je contact op moet nemen met T-mobile als je I-150 is ingegaan. De 100extra smsjes vervallen dan wel.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GudMeister
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-12-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 20:43:
ik heb de iphone 15 september besteld via de ING actie. ik moest toen betalen via iDeal, een bedrag van 20eurotjes ongeveer. heb ik gedaan maar kreeg vervolgens een error: Content Error .
maar het bedrag van 20euro is wel gewoon afgeschreven en heb ook een orderbevestiging gekregen, de koerier zou binnen 24u contact opnemen maar ben tot heden nog steeds niet gebeld. Ik heb meerdere malen gebeld naar tmobile en ze geven aan dat ik het even moet afwachten, ik dacht dat de levertijd voor ING mensen veel sneller was :?
iemand tips? wat kan ik doen...
Ik heb 18 september ook de iphone via ing besteld. Ik reeg precies de zelfde error als jouw. Na de betaling kwam er een scherm met "content error" het geld is wel gewoon afgeschreven. Ik HOOP dat alles goed is gegaan. Zijn er meer mensen die deze error hebben gekregen, zo ja hebben jullie de iphone wel ontvangen??

Groetn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Ik moet mijn code nog binnen krijgen, daarna ff proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Oppie schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:30:
Gister is mijn relax 400 met w en w plus omgezet naar een iPhone 500 abbo, kan ik ergens controleren of mijn 3g verbinding nu ook de juiste snelheid heeft? Zon speedtest app lijkt me niet heel betrouwbaar. Op my tmobile staat nu wel iPhone 500 maar ik wil het toch graag zeker weten.
Het verschil in maximale snelheid is in de praktijk waarschijnlijk niet zo groot, gezien het matige bereik van T-mobile. De vraag is op welke lokatie je dit zou moeten kunnen meten, misschien door onder een UMTS mast te gaan staan?
Het W&W+ abo krijgt een speedcap na 2Gb binnen 1 maand, dat zou je wel goed moeten kunnen merken. Flink wat data verstoken dus, dan merk je het verschil uiteindelijk wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een klein vraagje hier over het volgende:
* Voor web'n'walk Plus, Laptop Business en Laptop Economy wordt de snelheid respectievelijk na 2 GB, 1 GB en 400 MB teruggebracht naar 384 / 64 Kb/s.
Limiet is per maand neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yestro
Ik heb afgelopen zaterdag mijn actiecode ontvangen van de ING.
Dit was na precies 10 werkdagen.

Nu heb ik de iPhone vanochtend besteld en heb ik gekozen voor Remboursbetaling, omdat tattu zei dat hij een content error met iDeal kreeg. Nu stond er ook in mijn orderbevestiging tussen het overzicht Producten en Persoonsgegevens:
ING
Content Error

Hebben anderen dit ook gehad? Of weet iemand wat dit precies betekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GudMeister
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-12-2021
Yestro schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:26:
Ik heb afgelopen zaterdag mijn actiecode ontvangen van de ING.
Dit was na precies 10 werkdagen.

Nu heb ik de iPhone vanochtend besteld en heb ik gekozen voor Remboursbetaling, omdat tattu zei dat hij een content error met iDeal kreeg. Nu stond er ook in mijn orderbevestiging tussen het overzicht Producten en Persoonsgegevens:
ING
Content Error

Hebben anderen dit ook gehad? Of weet iemand wat dit precies betekend?
Jaa dit had ik dus idd ook :? hopen dat het goed gaat..
maar volgens mij gaat die content error er over dat hij geen informatie van de ing site kan krijgen met daarin de voorwaarden. Kijk maar eens in de mail daar staat ook een * achter bepaalde zaken normaal gesproken verwijst dit * naar bepaalde voorwaarden. Hopen dat het voor de rest geen gevolgen heeft voor de bestelling.

Mijn bestelstatus bij t-mobile geeft nog steeds een 2.. hopen dat die snel verranderd :D

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
GudMeister schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:06:
[...]

Jaa dit had ik dus idd ook :? hopen dat het goed gaat..
maar volgens mij gaat die content error er over dat hij geen informatie van de ing site kan krijgen met daarin de voorwaarden. Kijk maar eens in de mail daar staat ook een * achter bepaalde zaken normaal gesproken verwijst dit * naar bepaalde voorwaarden. Hopen dat het voor de rest geen gevolgen heeft voor de bestelling.

Mijn bestelstatus bij t-mobile geeft nog steeds een 2.. hopen dat die snel verranderd :D

Groeten
Belstatus is zeker een dienst voor mensen die het abonnement verlengen? Ik heb er ook een Iphone besteld via ING (incl nummerbehoud van hi), maar kan ik nu niet nakijken wat de status van mijn order is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yestro
FreeShooter schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:41:
[...]

Belstatus is zeker een dienst voor mensen die het abonnement verlengen? Ik heb er ook een Iphone besteld via ING (incl nummerbehoud van hi), maar kan ik nu niet nakijken wat de status van mijn order is?
Ik denk het niet, want ik verleng mijn abonnement niet, en ik kan wel op http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/selfcare/status/searchorder.aspx kijken wat de status van mijn bestelling is, in mijn geval tevens bij nummertje 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotoklaasje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 15:23
Yestro schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:53:
[...]

Ik denk het niet, want ik verleng mijn abonnement niet, en ik kan wel op http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/selfcare/status/searchorder.aspx kijken wat de status van mijn bestelling is, in mijn geval tevens bij nummertje 2.
hm. Bij mij nummer 1 (Besteld 7 sept, geen ING). Iemand enig idee wat die nummers eigenlijk betekenen? Staat nergens op de T-mobile site, en ik vind het maar vaag...

http://www.klaasje.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
@ Yestro, thanks voor die link.
fotoklaasje schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:43:
[...]

hm. Bij mij nummer 1 (Besteld 7 sept, geen ING). Iemand enig idee wat die nummers eigenlijk betekenen? Staat nergens op de T-mobile site, en ik vind het maar vaag...
Mijn order staat op 2.

Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Zegt eigenlijk niets dus... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 31 augustus besteld via T-Mobile webshop en zie net dat ie ook nog op '1' staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Laatst online: 08-07 21:42
Vandaag was het weer tijd om mijn 2-jarig abonnement bij T-Mobile te verlengen. Ik bezit nu een N95 i.c.m. een Flex 20 abonnement met web 'n' walk samen goed voor een maandelijkse €29,95.

Na een duidelijk telefoongesprek met de 'verlengservice' is het een witte iPhone 3GS van 16GB geworden i.c.m. het 2 jarige I-150 abonnement van €29,95 per maand. De telefoon zelf moet dan nog €99,- kosten. Volgens de knaap aan de lijn moest ik rekening houden met 3 tot 4 weken levertijd. Ik kreeg vrijwel direct een email met daarin de bevestiging van de contractvernieuwing. Er wordt gebeld voor een afspraak met de postbode voor de afleveringsdatum.

Ik ben zeer benieuwd hoe lang het daadwerkelijk gaat duren.

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:09

m0nk

16-09-2003 15.15

Voor degene die hem in de webshop hebben besteld. Kregen jullie hier ook een bevestigingsbrief van met daarin de mededeling wanneer het toestel geleverd zou worden? Welke termijn stond er bij jullie in de brief?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 19:12
XcEll schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:59:
Vandaag was het weer tijd om mijn 2-jarig abonnement bij T-Mobile te verlengen. Ik bezit nu een N95 i.c.m. een Flex 20 abonnement met web 'n' walk samen goed voor een maandelijkse €29,95.

Na een duidelijk telefoongesprek met de 'verlengservice' is het een witte iPhone 3GS van 16GB geworden i.c.m. het 2 jarige I-150 abonnement van €29,95 per maand. De telefoon zelf moet dan nog €99,- kosten. Volgens de knaap aan de lijn moest ik rekening houden met 3 tot 4 weken levertijd. Ik kreeg vrijwel direct een email met daarin de bevestiging van de contractvernieuwing. Er wordt gebeld voor een afspraak met de postbode voor de afleveringsdatum.

Ik ben zeer benieuwd hoe lang het daadwerkelijk gaat duren.
Wat werd er duidelijk dan bij dat gesprek? Ik zie alleen het voordeel met verlengen dat je geen aansluitkosten moet betalen. (Mag die van mij ook weer verlengen maar zie op de sites geen verschil met nieuw of verlengen abonnement met een Iphone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
m0nk schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:51:
Voor degene die hem in de webshop hebben besteld. Kregen jullie hier ook een bevestigingsbrief van met daarin de mededeling wanneer het toestel geleverd zou worden? Welke termijn stond er bij jullie in de brief?
Heb een bevestingsmail en brief gehad (contractverlenging) waarbij vermeld werd dat het streven was om de telefoon binnen 10 werkdagen te leveren.

Ik heb de bestelling op 3 september gedaan en ik heb gisteren even naar de ks gebeld. De uiterst vriendelijke dame kon mij niet precies vertellen wanneer de iphone geleverd ging worden, moet dus gewoon nog even geduld hebben.
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop