[iPhone] Provider & Abonnementen - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste
Acties:
  • 126.388 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VeeGee schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 07:24:
Dus, even kort: heeft iemand ervaringen met Hi Eindeloos online en het Vodafone iPhone abonnement, en dat met name het verschil in de snelheid en de dekking (Drenthe/Groningen en omgeving).
Ik heb ervaring met beide (Hi en Vodafone), heb op De Uithof in Utrecht een paar maanden geleden een snelheidstest gehouden. Vodafone haalde steeds tussen de 250 - 300 kb/s, Hi echter maar 12 kb/s. Deze getallen kloppen overigens wel ongeveer met wat als maximale snelheid wordt opgegeven in het abonnement.

Dit was echter voordat de snelheden van Hi/KPN omhoog gingen (zie ook hier). Ook heeft Hi nu een speciaal Eindeloos Online XtraSnel, voor 15 euro p/m. Echter is Vodafone nog steeds stukken sneller voor 10 euro p/m :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Plurk. schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:09:
[...]

Uhm, je nieuwe contract gaat dan pas feb 2010 in!
M.a.w. hij betaalt niet maar een half jaar, maar 2,5 jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 21:46
Bosmonster schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:29:
[...]

M.a.w. hij betaalt niet maar een half jaar, maar 2,5 jaar :P
Ah mensen niet zo lullig, tis wel waar wat jullie zeggen maar om daar nu van die gemene smilies bij te zetten foei foei ;) .

Hier net telefonisch me abbo om laten zetten naar i150 (nu flex 25), als het goed is is dat morgen ook geregeld. En ehmm domme vraag denk ik maar goed dat mag want ik ben een meisje O-) Zat vandaag op me werk waar we 3G hebben, dus lekker beetje internetten enzo (op web'nwalk), wil ik een speedtest doen, tot 3 x toe download snelheid 0 kbps en upload 14 kbps ? Klopt dat wel? Als ik thuis draadloos zit haal ik 15521 / 853 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 09:06
Bij mij is de belstatus weer online! Eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een idee wat nou de juiste verzekering is voor een Iphone 3gs?
Ik wil hem verzekerd hebben voor diefstal, val-, stoot-, en waterschade.

Ik overweeg de Platinum service (7,95 per maand) van gsmverzekeren.nl :

http://www.gsmverzekeren.nl/telefoon_verzekering.htm

Deze lijkt in mijn opzicht alles te dekken (of mis ik iets...?)

Anders zou het dus een kostbaarhedenverzekering moeten worden zoals ik hier boven ergens las.

Waar hebben jullie hem verzekerd en wat betalen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

xtremekiller schreef op maandag 27 juli 2009 @ 22:40:
Bij mij is de belstatus weer online! Eindelijk!
Hier ook er klopt alleen geen zak van, ik heb nog m'n volledige bundel (300 minuten) maar wel 10 euro overige kosten :?

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Ik heb sinds kort een iPhone. Gejailbreaked en unlocked. Heb er m'n Hi simkaart in zitten. Sim-only met Eindeloos online.
Nu heb ik mn internet snelheid gecheckt met de app: Speed Test. 3g aan ofcourse. De teller komt niet boven de 119 kbps download en 56 upload. Terwijl op de Hi site staat dat ze 384/128 kbps aanbieden.
Ik gebeld met Hi, zouden mn EO-bundel opnieuw activeren zodat ik ook die snelheden zou halen. Maar werkte niet. Dus ff getest.
- Simkaart van huisgenoot (ook Hi-abo) in mijn iPhone gedaan. en die heeft zelfs 1900 kbps gehaald.
- Netwerkinstellingen gereset.
- Alle instellingen gereset.

Gister alles nagelopen met Hi helpdesk. We kwamen samen tot te conclusie dat het niet aan mn telefoon ligt, maar aan mijn instellingen bij Hi of aan mn simkaart. Ze hebben weer mn EO gereset. Maar werkte vandaag nog niet. Dus vandaag weer gebeld met Hi. Maar die kunnen er niks aan doen. Alles is bij hun in orde. En ze kunnen technisch niets doen omdat ze de iPhone niet ondersteunen...

Iemand hier ook ervaring mee? Of tips om me te helpen?

BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:39
Voor diegene die wat geld willen besparen bij de aankoop van een iphone 3gs 16gb icm een i-300 abbo... bij typhone krijg je je iphone daar gratis (normaal moet je iets van 30 euro bijleggen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Laatst online: 11-09 17:36
Ik heb dus al hier gezocht maar heb nog steeds geen werkbare oplosing gevonden voor het MMS probleem icm t-mobile.

netwerk instellingen gereset, iphone compleet gereset, eigen telefoonnummer ingesteld. Waarom is dit zo omslachtig, ik heb onderhand echt de neiging om dit dng te gaan jailbreaken, want ik voel me onzettend beperkt met de iphone. Gewoon simpele basic functies moeten allemaal omslachtig gaan. Ik kan niet eens mms instellingen aanpassen omdat t-mobile zo vriendelijk is geweest deze te verwijderen uit de iphone.

Iemand nog een werkbare tip?

[ Voor 12% gewijzigd door mannowlahn op 28-07-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

muffstuff schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 14:58:
Ik heb dus al hier gezocht maar heb nog steeds geen werkbare oplosing gevonden voor het MMS probleem icm t-mobile.

netwerk instellingen gereset, iphone compleet gereset, eigen telefoonnummer ingesteld. Waarom is dit zo omslachtig, ik heb onderhand echt de neiging om dit dng te gaan jailbreaken, want ik voel me onzettend beperkt met de iphone. Gewoon simpele basic functies moeten allemaal omslachtig gaan. Ik kan niet eens mms instellingen aanpassen omdat t-mobile zo vriendelijk is geweest deze te verwijderen uit de iphone.

Dit lijkt me meer iets voor het ervaringen topic. En ik gok dat er meer gegevens nodig zijn. Type iPhone. FW versie. Tethering aangezet toevallig?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

muffstuff schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 14:58:

help.benm.at al geprobeerd?
Hiernaar toe met je iPhone.
Dan naar mobileconfigs scrollen. Dan Netherlands en dan T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
MR_VIPER schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:22:
[...]

Dit lijkt me meer iets voor het ervaringen topic. En ik gok dat er meer gegevens nodig zijn. Type iPhone. FW versie. Tethering aangezet toevallig?
sorry je hebt gelijk, iphone black 16 gb 3GS, met de laatste firmware, thetering aangezet? Zou niet weten waar ik dat kan, hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik me irriteer aan de beperking die gesteld worden aan de iphone door t-mobile/apple tov een gejailbreakte iphone. Excuses voor mijn negatieve benadering, maar kan het moeilijk accepteren dat simpele/basic functionaliteiten niet out of the box werken.

[ Voor 3% gewijzigd door mannowlahn op 28-07-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

pebbie schreef op maandag 27 juli 2009 @ 19:08:
[...]

Ah mensen niet zo lullig, tis wel waar wat jullie zeggen maar om daar nu van die gemene smilies bij te zetten foei foei ;) .

Hier net telefonisch me abbo om laten zetten naar i150 (nu flex 25), als het goed is is dat morgen ook geregeld. En ehmm domme vraag denk ik maar goed dat mag want ik ben een meisje O-) Zat vandaag op me werk waar we 3G hebben, dus lekker beetje internetten enzo (op web'nwalk), wil ik een speedtest doen, tot 3 x toe download snelheid 0 kbps en upload 14 kbps ? Klopt dat wel? Als ik thuis draadloos zit haal ik 15521 / 853 .
er staat letterlijk in mijn t-mobile:

huidig tariefplan: i300
startdatum: 6 februari 2009
einddatum: 5 februari 2010

maja 't zal wel, ik zie het wel op 5 februari :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Jo-re-mi schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:25:
[...]

help.benm.at al geprobeerd?
Hiernaar toe met je iPhone.
Dan naar mobileconfigs scrollen. Dan Netherlands en dan T-mobile.
ja net geprobeerd, maakt geen verschil. Zelfs niet na het herstarten van de iphone.

ik ben er klaar mee, vanavond ga ik hem maar jailbreaken.

weet iemand of mijn gekochte apps uit de appstore dan nog te installenz ijn, of moet ik dan maar gekraakte software gaan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

muffstuff schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:47:
[...]

ja net geprobeerd, maakt geen verschil. Zelfs niet na het herstarten van de iphone.

ik ben er klaar mee, vanavond ga ik hem maar jailbreaken.

weet iemand of mijn gekochte apps uit de appstore dan nog te installenz ijn, of moet ik dan maar gekraakte software gaan downloaden?
Er verandert niks aan je mogelijkheden. Alle Store Apps kun je blijven gebruiken en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Jo-re-mi schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:11:
[...]

Er verandert niks aan je mogelijkheden. Alle Store Apps kun je blijven gebruiken en installeren.
Mooi. Gaan we dat maar eens doen :0

nog even t-mobile helpdesk gebelt, maar die komen uiteraard weer aan met checklists die ik al nagelopen had, ik hebniet het idee dat ze dit probleem uberhaupt erkennen, terwijl er inmiddels talloze topics gestart zijn mbt probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:36:
[...]

er staat letterlijk in mijn t-mobile:

huidig tariefplan: i300
startdatum: 6 februari 2009
einddatum: 5 februari 2010

maja 't zal wel, ik zie het wel op 5 februari :)
Op 6 februari 2010 zal het omgezet worden naar het nieuwe abo :) Ik heb mijn abo zojuist verlengt met 2jaar vanaf 6nov aanstaande. In mijn T-Mobile staat i150 met als einddatum 5nov 2009. Dat komt omdat het nieuwe abo pas na die datum ingaat en dan pas wordt de nieuwe einddatum vermeld. (5 nov. 2011 dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MISSCHIEN DAT IEMAND NOG EEN INHOUDELIJKE REACTIE WIL GEVEN ;-)

Heeft er iemand al een idee wat nou de juiste verzekering is voor een Iphone 3gs?

Anders zou het dus een kostbaarhedenverzekering moeten worden zoals ik hier boven ergens las.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
muffstuff schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:13:
[...]

Mooi. Gaan we dat maar eens doen :0

nog even t-mobile helpdesk gebelt, maar die komen uiteraard weer aan met checklists die ik al nagelopen had, ik hebniet het idee dat ze dit probleem uberhaupt erkennen, terwijl er inmiddels talloze topics gestart zijn mbt probleem.
heb hetzelfde probleem, voor mn jailbreak en erna nog steeds.

kan wel mms'jes ontvangen, maar versturen geeft altijd na een minuut een rood uitroepteken.
weet wel zeker dat het niet in het toestel zit.

heb 2 weken terug een ticket laten aanmaken bij T-mobile, maar daar hoor je natuurlijk niks over..

@hierboven
Ik heb een 32GB en een 13 euro p/m verzekering, genomen bij de phonehouse

[ Voor 5% gewijzigd door Verderf op 28-07-2009 18:17 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 17:48:

Met die Platinumservice kom je dus op 98 euro per jaar. Kostbaarhedenverzekering is veel goedkoper (rond de 35 euro en dekt schade/verlies/diefstal) maar moet bij dezelfde verzekeraar als waar de inboedel is verzekerd. Uiteraard kan dit een reden zijn over te stappen op een andere inboedelverzekeraar die voordeliger is dan je huidige en ook een voordelige kostbaarhedenverzekering heeft. Even zoeken op 'kostbaarhedenverzekering' in Google en je komt bij een aantal maatschappijen uit waar je snel kunt vergelijken.

De Platinum service biedt als extra ook kosten van ongeautoriseerd bellen door een dief en een soort verlengde garantie. Die garantie heb je alleen iets aan na het 2e jaar ivm garantie T-Mobile. En juist na 2 jaar is de hele verzekering wat minder interessant door de dan geldende dagwaarde van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 17:48:

Ik heb dit dus reeds helemaal uitgezocht en kwam er achter dat er maar eentje is die ook diefstal volledig vergoedt en dat is Lifeline van the Phonehouse, kost 13,75 p/m en kan alleen als je de iPhone daar ook verkregen hebt. Kleine lettertjes doen alles in de goedkopere verzekeringen, heb er reeds hele stukken over geschreven, dus lees svp dit topic nog maar eens goed door e/o anders topic van Importeren e/o losse verkoop. Gsmverzekeren vergoedt telefoon dus helemaal niet zomaar bij diefstal ook al laten ze je denken van wel. Kostbaarheden verzekering is een optie maar... dekt vaak maar tot 350 euro. Aan jou de keus wat je gaat doen.

Vooralsnog heb ik geen verzekering genomen, in al 12 jaren dat ik mobiel ben,ben ik hem nog nooit kwijtgeraakt en was voornemens om dat zo te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pebbie schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 19:11:
[...]

Ik heb dit dus reeds helemaal uitgezocht en kwam er achter dat er maar eentje is die ook diefstal volledig vergoedt en dat is Lifeline van the Phonehouse, kost 13,75 p/m en kan alleen als je de iPhone daar ook verkregen hebt. Kleine lettertjes doen alles in de goedkopere verzekeringen, heb er reeds hele stukken over geschreven, dus lees svp dit topic nog maar eens goed door e/o anders topic van Importeren e/o losse verkoop. Gsmverzekeren vergoedt telefoon dus helemaal niet zomaar bij diefstal ook al laten ze je denken van wel. Kostbaarheden verzekering is een optie maar... dekt vaak maar tot 350 euro. Aan jou de keus wat je gaat doen.

Vooralsnog heb ik geen verzekering genomen, in al 12 jaren dat ik mobiel ben,ben ik hem nog nooit kwijtgeraakt en was voornemens om dat zo te houden ;)
De kostbaarhedenverzekering wordt afgesloten voor een bepaald item en zal daarmee de volledige schade (minus een eigen risico van enkele tientjes) dekken, mede ook omdat de premie is afgestemd op dat item en de daaraan verbonden nieuwwaarde.

Voor zogenaamde 'buitendedeur verzekeringen' geldt inderdaad vaak een maximum van 250 of 350 euro voor telefoons. Die 'buitendedeur verzekeringen' dekken dan wel weer bijna je hele inboedel zodra die zich buiten de woning bevindt.

De diefstalclausules zijn bij een kostbaarhedenverzekering klantvriendelijker dan, zoals je al aangeeft, de hele strenge clausules van de meeste telefoonverzekeringen. Telefoonverzekeringen zijn ook iets van de laatste jaren en relatief enorm duur. Je betaalt niet zelden 25% van de aanschafsprijs aan premie per jaar. Enorm onvoordelig tenzij je toestel meer dan 1 keer in de 4 jaar valt o.i.d. En het voordeel van een telefoonverzekering dat ongeautoriseerd bellen en een leentoestel zijn gedekt, zijn nogal marginaal. Immers, meestal merk je het verlies vrij snel en laat je de sim blokkeren. Een oud reservetoestel, totdat je een nieuwe hebt, heeft bijna iedereen wel liggen tegenwoordig.

Mijn advies zou zijn om een kostbaarhedenverzekering af te sluiten of gewoon helemaal geen verzekering.

Tot slot: voor degenen die een toestel in het buitenland hebben gekocht: de kostbaarhedenverzekering kun je ook afsluiten voor toestellen in het buitenland gekocht, dit i.t.t. de telefoonverzekeringen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Toch wel weer jamer van de tMob Klantenservice, bel ik ze dinsdag op om me flex om te zetten naar een iPhone abbo, moest binnen 24 uur gerealiseerd zijn. Na een dag wachten en controleren noppes veranderd volgens MyTobile, ik bellen, werd me verteld dat het niet eens mogelijk was? Hadden ze me ook niet mogen toezeggen blablabla, redelijk teleurgesteld afgedropen en vandaag dus maar even langs de T-Mobile Shop in Waalwijk geweest. Daar zitten de mensen die het wel kunnen en willen doen voor je! Het is nu per direct omgezet en als ik inlog bij MyMobile zie ik ook staan dat ik nu tot einde van huidige contract een i150 abbo heb. Visual Voicemail werkt ook al merkte ik. Alleen balen dat er hier geen 3G bereik is, en ook nooit zal komen in mijn dorp heb ik net gehoord van een t-Mob medewerker die in het zelfde dorp woont als mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Eindelijk m'n internetsnelheid bij Hi omhoog van 128/64 -> 384/128 kbps. Dankzij veel bellen hebben ze m'n internetbundel opnieuw geactiveerd zodat die ook de nieuwe snelheid krijgt. Duurde wel 2 dagen voordat het werkelijk werkte.
Kan niet tippen aan Vodafone, maar is hele verbetering. Zit alleen tot oktober vast aan Hi. Tegen die tijd maar eens kijken naar andere opties qua provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Heeft dat "T-Mobile Grenzeloos" nog adders? Het ziet er gratis uit, en zal in het buitenland goedkoper bellen zijn, maar hoe is het dan zonder? kan je dan helemaal niet bellen?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 12-09 20:36
@KMF : Hoog starttarief, daar pakken ze je op! Met de nieuwe EU tarieven zou ik het niet aanzetten.

----------------------------

Hoe zit het eigenlijk met de t-mobile i-abbo's betreffende het volgende :
Op de site van T-mobile zie ik nog steeds dat smsjes buiten de bundel (en buitenland)nog steeds 25 cent kosten,
Maar sinds 1-7 is toch wettelijk vastgelegd dat die maximaal 11 cent ex btw mogen kosten (dus 13 cent incl)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt de belstatus widget op de my T-Mobile pagina bij jullie? Ik krijg al een paar dagen een foutmelding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 12:57:
Werkt de belstatus widget op de my T-Mobile pagina bij jullie? Ik krijg al een paar dagen een foutmelding....
\[T-mobile] onderhoudswerk uitgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 13:22
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 12:57:
t-mobile-site:
Let op
Helaas zijn werkzaamheden aan onze systemen uitgelopen. Op dit moment kunnen we je belstatus niet correct weergeven. Daarom is deze dienst voorlopig niet beschikbaar.

We werken momenteel hard aan een oplossing om de belstatus voor je beschikbaar te maken. We kunnen helaas niet zeggen hoelang dit duurt. Onze excuses voor het ongemak.

Mijn belstatus-app is voor het laatst bijgewerkt op 29-07

Wat betreft de verzekeringen, denk ik, dat je het beste het advies van pebbie kunt opvolgen. Verzekeringen zijn duur en vaak stellen ze je teleur. Wees gewoon zuinig op je iPhone (en op je centjes)...

edit: reactie chimo over het hoofd gezien...

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Paul-
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:49
kmf schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 08:58:
Heeft dat "T-Mobile Grenzeloos" nog adders? Het ziet er gratis uit, en zal in het buitenland goedkoper bellen zijn, maar hoe is het dan zonder? kan je dan helemaal niet bellen?
Volgens mij betaal je een hoger starttarief? Zonder Grenzeloos betaal je meer per minuut.

[ Voor 6% gewijzigd door -Paul- op 03-08-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:44
-Paul- schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:56:
[...]

Volgens mij betaal je een hoger starttarief? Zonder Grenzeloos betaal je meer per minuut.
& met Grenzeloos zijn smsjes verzonden binnen de EU 36 cent. Zonder grenzeloos kosten verzonden smsjes 13 cent (binnen de EU dan).

[ Voor 7% gewijzigd door rclahsen op 03-08-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
T7D_Sneezy schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:23:
@KMF : Hoog starttarief, daar pakken ze je op! Met de nieuwe EU tarieven zou ik het niet aanzetten.

----------------------------

Hoe zit het eigenlijk met de t-mobile i-abbo's betreffende het volgende :
Op de site van T-mobile zie ik nog steeds dat smsjes buiten de bundel (en buitenland)nog steeds 25 cent kosten,
Maar sinds 1-7 is toch wettelijk vastgelegd dat die maximaal 11 cent ex btw mogen kosten (dus 13 cent incl)???
Maar misschien dan weer net niet met speciale bundels zoals t-Mob ze aanbiedt? Ik heb geen idee, vind 25 cent voor een NL sms buiten de bundel ook een achterlijk bedrag, zeker omdat je in je iPhone niet kunt zien of het nu 1 of 2 sms-jes is lengte en de belstatus al veel te lang down ligt. Kon dus ook mooi bij dokken voor me vorige rekening :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Die 13 cent is vanuit het buitenland terug naar Nederland een sms sturen, dat staat ook wel in de iPhone prijslijst.

Op de andere tarieven buiten de bundel verdient T-mobile goed aan zijn iphone abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
troftnom schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:08:
Die 13 cent is vanuit het buitenland terug naar Nederland een sms sturen, dat staat ook wel in de iPhone prijslijst.

Op de andere tarieven buiten de bundel verdient T-mobile goed aan zijn iphone abonnementen.
Best lomp dat je vanuit het buitenland goedkoper kan smsen dan vanuit Nederland?

Ik dacht dat een sms binnen de EU maximaal 11/13 cent mocht kosten, ongeacht of het nu binnen of buitenland was.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solaartje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:44
Voor studenten met een studentenrekening bij de ING bank een mooie actie: http://www.ing.nl/particu...one-studenten2/index.aspx

* Allernieuwste iPhone 3GS 16GB voor € 19,95 (ipv € 99,95)
* In combinatie met een T-Mobile i-150 abonnement, € 29,95 p/mnd
* Geen aansluitkosten van € 52,50
* Maandelijks 100 extra sms-berichten cadeau
* Bij een Studenten- of Betaalrekening
* Per maand € 600 of meer op je Studenten- of Betaalrekening laten storten
Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Hmmm... Heb sinds vorige maand een i-300 abonnement, had vorige maand nog zo'n 150 smsjes over en tot mijn grote verbazing heb ik er sinds gisteravond plots ruim 700? Ik zou er 300 bij moeten krijgen, maar heb er blijkbaar voor ongeveer 2 maanden bijgekregen?

[edit]
Die info verkrijg ik overigens via de BelStatus app, maar de site zelf werkt nog niet. Ik vraag me dus af hoe betrouwbaar dat getalletje is...

[ Voor 23% gewijzigd door Ram0n op 04-08-2009 22:31 ]

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Ram0n schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:29:
Hmmm... Heb sinds vorige maand een i-300 abonnement, had vorige maand nog zo'n 150 smsjes over en tot mijn grote verbazing heb ik er sinds gisteravond plots ruim 700? Ik zou er 300 bij moeten krijgen, maar heb er blijkbaar voor ongeveer 2 maanden bijgekregen?

[edit]
Die info verkrijg ik overigens via de BelStatus app, maar de site zelf werkt nog niet. Ik vraag me dus af hoe betrouwbaar dat getalletje is...
hier idem, ik ging ineens van 70 resterende smsjes naar 128. terwijl "mijn" maand nog niet eens voorbij is!
Als het klopt vind ik het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik denk dat die Tmobile info in de ingelogde omgeving niet alleen mbt de belstatus onbetrouwbaar/niet werkend is..zie nu ipv mijn Flex abo mijn oude Relax abo terug..dus het onderhoud is verre van afgerond :P

Slechte periode om onderhoud uit te voeren ook, 3/4 NLD met vakantie, leuk als het misgaat en je niemand hebt om het te fixxen :P

Zie dat ik trouwens nog even snel wat beltegoed moet cashen voordat mijn abo wordt omgezet :P
Bundel Periode Vorig tegoed Verbruikt Nieuwe Periode Ingekocht Nieuw tegoed
Flex 20 04.06.09 t/m 03.08.09 € 113,38 € 9,63 05.07.09 t/m 04.08.09 € 0,00 € 103,75

[ Voor 29% gewijzigd door 2Dutch op 05-08-2009 09:58 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:54
solaartje schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:41:
Voor studenten met een studentenrekening bij de ING bank een mooie actie: http://www.ing.nl/particu...one-studenten2/index.aspx

* Allernieuwste iPhone 3GS 16GB voor € 19,95 (ipv € 99,95)
* In combinatie met een T-Mobile i-150 abonnement, € 29,95 p/mnd
* Geen aansluitkosten van € 52,50
* Maandelijks 100 extra sms-berichten cadeau
* Bij een Studenten- of Betaalrekening
* Per maand € 600 of meer op je Studenten- of Betaalrekening laten storten
Succes ermee.
Is idd geen slechte aanbieding :)
Twijfel zelf nog steeds, heb namelijk een Ipod Touch laatst gewonnen, die wordt dan aardig overbodig en deze verkopen zal wel niet veel opleveren... nog maar eens een nachtje over pitten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Katseviool op 05-08-2009 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Weet iemand hoe dat zit met die 600 euro? Mag je dat meteen weer terugstorten of zitten daar voorwaarden aan? Ik heb de voorwaarden van de actie doorgelezen maar daar stond het niet duidelijk in voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Blue_Fear schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 11:19:
Weet iemand hoe dat zit met die 600 euro? Mag je dat meteen weer terugstorten of zitten daar voorwaarden aan? Ik heb de voorwaarden van de actie doorgelezen maar daar stond het niet duidelijk in voor mij.
Volgens mij moet je een maandelijkse voeding hebben van € 600, gedurende een halfjaar. Voeding zijn dus stortingen vanuit de IBG, Belastingdienst (zorgtoeslag), bijdrage ouders, salaris en dergelijke. Zie de voorwaarden.

Wat je vervolgens doet met het geld, dat maakt niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 12 juli mijn contract vernieuwd naar een I-300 abo via de tmobile-site. Ik zit vandaag de dag nog steeds te wachten op de iphone. Na 2x te hebben gebeld naar de klantenservice krijg ik steeds langere levertijden te horen. Terwijl mijn collega afgelopen vrijdag zijn iphone binnen heeft gekregen na 1,5 week te hebben gewacht. Hij heeft het via de tmobile-winkel geregeld. Dit klopt toch niet!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:22:
Ik heb 12 juli mijn contract vernieuwd naar een I-300 abo via de tmobile-site. Ik zit vandaag de dag nog steeds te wachten op de iphone. Na 2x te hebben gebeld naar de klantenservice krijg ik steeds langere levertijden te horen. Terwijl mijn collega afgelopen vrijdag zijn iphone binnen heeft gekregen na 1,5 week te hebben gewacht. Hij heeft het via de tmobile-winkel geregeld. Dit klopt toch niet!?!
Nee het klopt inderdaad niet..

Ik wacht al sinds 9 juli op de IPhone 3GS 16 GB, via de T-mobile klantenservice besteld omdat ik bestaand klant ben.(had ik dat nu maar nooit gedaan.) :/

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Laatst online: 18:11
Jemig wachten jullie nog nog op de iphones met de genoemde besteldata?

Ook niet normaal en logisch?!? Ik heb hem ook op 9 besteld inmiddels al een week of 3 in huis liggen aleen nog niet echt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Nou ik heb een klacht ingediend bij zowel Apple als T-Mobile, en ik ga morgen maar eens bellen maar dan een stuk bozer. Als volgende week mijn iPhone niet wordt geleverd dan ga ik voor import +andere provider en zeg ik dus abo bij T-Mobile op, en zal ik proberen om T-Mobile aan de radar en kassa ed schandpaal te nagelen.

Ik wacht nu al sinds 25 juni, en vorige week zei T-Mobile dat ik bovenaan de wachtlijst stond maar Apple die week helaas niet leverde. Ik heb net even op een ander (Nederlands) forum en daar blijken opeens dat veel iPhones vorige of komende week worden geleverd, en die van mij is nog niet eens aangemeld bij AMP. En al die mensen hebben weken later dan ik besteld, ik wordt eerlijk gezegd sch**tziek van T-Mobile en hun klanten'service.' :( :(

Edit: reden dat ik dit hier zet ipv bij levertijden -> het is niet Apple die hier moeilijk doet maar specifiek de klantenservice van T-Mobile die totaal geen service verleent.

[ Voor 11% gewijzigd door Dipsausje op 09-08-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:22:
Wat ik begreep is dat je het gestortte geld minstens 6 maanden moet laten staan en gedurende 2 jaar 600 euro per maand blijven storten.

Ik krijg nu elke maand van de ibgroep een maximale lening van ongeveer 800 euro die ik meteen terugstort wanneer ik het nodig heb. Mag dit dit dan wel?

Weet iemand of het toestel op 1 op of andere manier gelocked of branded is? Dat deden ze vroeger vaak bij die acties...

[ Voor 7% gewijzigd door Blue_Fear op 09-08-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Blue_Fear schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 16:48:
[...]

Wat ik begreep is dat je het gestortte geld minstens 6 maanden moet laten staan en gedurende 2 jaar 600 euro per maand blijven storten.

Ik krijg nu elke maand van de ibgroep een maximale lening van ongeveer 800 euro die ik meteen terugstort wanneer ik het nodig heb. Mag dit dit dan wel?

Weet iemand of het toestel op 1 op of andere manier gelocked of branded is? Dat deden ze vroeger vaak bij die acties...
Dat lees ik niet. Ik lees het volgende uit de voorwaarden van de ING-actie (zie een paar posts hierboven voor de link). Er worden alleen voorwaarden gesteld aan wat er op de rekening moet worden bijgeschreven om in aanmerking te komen voor de actie:

- Binnen 2 maanden nadat je een iPhone besteld hebt, moet je minimaal € 600 per maand laten storten.
- Je moet minimaal een half jaar lang elke maand ten minste € 600 per maand op je ING-rekening laten storten

Als je niet aan deze voorwaarden voldoet, dan schrijft ING alsnog € 80 af. Dat is het verschil tussen de prijs die je bij ING betaalt (€ 20) en de prijs die je normaal gesproken betaalt (€ 100).

Verder zijn geen eisen gesteld aan hoe het ontvangen geld besteed. Dat zou wat zijn als ze dat wel zouden doen: dat geld krijg je zodat je noodzakelijke kosten kan betalen (huur, eten, bier etcetera), maar dat zou je niet meer kunnen omdat ING/T-Mobile eisen dat je het geld niet meer mag uitgeven. Zo werkt de wereld niet :P

[ Voor 5% gewijzigd door rclahsen op 09-08-2009 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Thanks voor de reply,

Dat is wel duidelijk nu!

Ik vraag me nog wel of het een branded toestel is zoals vroeger was bij de siemens actie van de ING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
De iPhone is never nooit branded. Wat voor actie dan ook. +1 voor Apple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Dipsausje schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 15:31:
Ik wacht nu al sinds 25 juni, en vorige week zei T-Mobile dat ik bovenaan de wachtlijst stond maar Apple die week helaas niet leverde. Ik heb net even op een ander (Nederlands) forum en daar blijken opeens dat veel iPhones vorige of komende week worden geleverd, en die van mij is nog niet eens aangemeld bij AMP. En al die mensen hebben weken later dan ik besteld, ik wordt eerlijk gezegd sch**tziek van T-Mobile en hun klanten'service.' :( :(
Vandaag weer gebeld, deze keer kreeg ik te horen dat de iPhone nu naar AMP was, die weer gebeld en nu wordt de iPhone morgen geleverd. Uiteindelijk dus besteld op 25-06-09 geleverd op 11-08-09, 7 ipv de beloofde 2-4 weken...

Nu nog de volgende hindernis want mijn vorige provider blijft de aanvraag voor het nummerbehoud elke keer maar weigeren. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
Begrijp ik nou goed dat er wel mondjesmaat iphones binnen komen? Ik was altijd in de veronderstelling dat T-mobile en de webshops aan het wachten waren op een grote levering van Apple.

[excuus; lees net te laat dat deze vraag niet in dit topic hoort.. Maandag ;) ]

[ Voor 20% gewijzigd door CommanderKeen op 10-08-2009 10:17 . Reden: Excuus; lees net te laat dat deze vraag niet in dit topic hoort.. Maandag ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Dipsausje schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 09:39:
[...]

Vandaag weer gebeld, deze keer kreeg ik te horen dat de iPhone nu naar AMP was, die weer gebeld en nu wordt de iPhone morgen geleverd. Uiteindelijk dus besteld op 25-06-09 geleverd op 11-08-09, 7 ipv de beloofde 2-4 weken...

Nu nog de volgende hindernis want mijn vorige provider blijft de aanvraag voor het nummerbehoud elke keer maar weigeren. Iemand hier ervaring mee?
Mocht je al opstappen bij je vorige provider? Nog rekeningen open staan bij je vorige provider? Heb je zelf je vorige provider al eens gebeld waarom portering niet mogelijk zou zijn?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
MR_VIPER schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 14:40:
[...]

Mocht je al opstappen bij je vorige provider? Nog rekeningen open staan bij je vorige provider? Heb je zelf je vorige provider al eens gebeld waarom portering niet mogelijk zou zijn?
Vorige provider was prepaid (AH Mobiel), de simkaart was alleen blijkbaar een KPN simkaart en AH mobiel is nu via Telfort. Dus bij nummerportering herkende Telfort het simkaart nummer om de een of andere reden niet. Is nu opgelost door T-Mobile door met zowel KPN als Telfort contact op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb al een paar weekje de iPhone met een verlenging bij Tmob. Ik had een Flex-abo welke tot vandaag liep. Daarna moet ik overgaan op i-150. Maar in My Tmobile zie ik nog steeds Flex staan en einddatum van vandaag. Wordt de info op My tmobile niet direct meeveranderd?
Hoe kan ik zien welk abo er nu aktief is? Zou ik dat meteen moeten merken aan sneller internet (ik kom nu van PIT af).

Edit: zie nu in My Tmobile dat het is aangepast.

Ik heb speedtest gebruikt om de snelheid van internet te bepalen. Voor vandaag had ik steeds een download van ongeveer 150 kbps. Vandaag een paar tests gedaan en kom nu op ongeveer 350 kbps.
Ik heb totaal geen idee wat ik zou moeten verwachten aan werkelijke snelheid (het getal dat T-mobile opgeeft zal een theoretisch maximum zijn, toch).

[ Voor 33% gewijzigd door ione op 12-08-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Op veel plekken kom ik makkelijk aan de 1800, maar soms scheelt het echt maar 10 meter waar het dan weer heel laag is.

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
hoelang gaat die shit nog duren dat we niet ons beltegoed kunnen raadplegen ?!? vind het uiterst klantonvriendelijk dat het zolang mag duren (whatever ze mee bezig zijn, mag joost weten). zou het geen truuk zijn om meer geld binnen te slepen ? heb het gevoel dat we genaaid worden??
niemand kan je de status vertellen maar zou wel bijgehouden worden ?!? hmm beetje vaag allemaal.

Verwijderd

touchie75 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 16:29:
hoelang gaat die shit nog duren dat we niet ons beltegoed kunnen raadplegen ?!? vind het uiterst klantonvriendelijk dat het zolang mag duren (whatever ze mee bezig zijn, mag joost weten). zou het geen truuk zijn om meer geld binnen te slepen ? heb het gevoel dat we genaaid worden??
niemand kan je de status vertellen maar zou wel bijgehouden worden ?!? hmm beetje vaag allemaal.
Dat vraag ik mij dus ook af... Hoe houden ze het verkbruik bij als het nergens vermeld wordt... De komende rekening dus goed controleren.

• [object Object]
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 12:25
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 16:48:
[...]

Dat vraag ik mij dus ook af... Hoe houden ze het verkbruik bij als het nergens vermeld wordt... De komende rekening dus goed controleren.
Dat ga ook ik zeker doen, ik vertrouw het hele zooitje niet meer nu :r

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Laatst online: 07-09 11:13
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 17:30:
Zo, ik heb vandaag mijn 3GS binnen gekregen :) Wat een apparaat zeg _/-\o_ Windows Mobile eat your heart out :P

Werd zeer goed geholpen in de winkel.Ik wou verlengen met i150 maar de medewerker adviseerde mij om Relax 150 met W 'n W standaard af te nemen omdat ik hem (16GB zwart) dan voor €9,95 mee zou krijgen i.p.v. €99,95.

Zodra mij nieuwe abo in gaat (zit al 4j bij T-Mobile) kan ik het laten overzetten naar i150 waardoor ik alsnog het gewilde abo heb maar dus €90 minder hoef te betalen voor het toestel :)

Goede service dus :) Mag ook wel eens gezegd worden.
Weet iemand of dit voor iedereen mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
zunshine schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 02:08:
[...]

Weet iemand of dit voor iedereen mogelijk is?
gewoon proberen in de winkel niet geschoten is altijd mis lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:50
Die ING studenten actie heeft mij doen overhalen om toch voor een iPhone te gaan.
Gisteren heb ik hem via de site besteld. Ik kreeg de melding dat het ca 8 weken zou kunnen duren.
Vandaag werd ik gebeld door AMP Logistics.

Maandag komen ze mijn bestelling afleveren. _/-\o_ :9~
Krijg ik nu al mijn iPhone of gaat die alleen om de simkaart?
Hoe is dat bij jullie gegaan, bestelling via de online shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

AMP bezorgt de iPhone zelf, dus ik denk dat je maandag er blij zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ik heb een tmobile 300 abbo nu, 150 sms, 150 minuten. Is het mogelijk hier een onbeperkt SMS abbo bij af te sluiten? En wat kost dat? Ik kan het niet op de t-mobile site vinden :(

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
Ram0n schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:12:
AMP bezorgt de iPhone zelf, dus ik denk dat je maandag er blij zal zijn :)
nice! thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Atlas schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:21:
Ik heb een tmobile 300 abbo nu, 150 sms, 150 minuten. Is het mogelijk hier een onbeperkt SMS abbo bij af te sluiten? En wat kost dat? Ik kan het niet op de t-mobile site vinden :(
De SMS maximaal bundel valt niet te combineren met een i-xxx abonnement.

Heb je een i-300 abonnement (met 300 belminuten én 300 smsjes) of een i-150 (150 belminuten en 150 smsjes)? Niet dat het uitmaakt, maar hoe jij het vertelt is het wel verwarrend: een i-150 heeft zowel 150 minuten als 150 smsjes, die niet onderling uitwisselbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Laatst online: 07-09 11:13
aalekss schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:09:
Die ING studenten actie heeft mij doen overhalen om toch voor een iPhone te gaan.
Gisteren heb ik hem via de site besteld. Ik kreeg de melding dat het ca 8 weken zou kunnen duren.

Zo dat is snel :9~

Nu ik de ing actie zie, ga ik daar een studentenrekening openen, 80 euro korting en daar bovenop 100 extra smsjes.

Ps. de intersnelheid is dat ook 2mb? In de voorwaarden staat wel dat het onbeperkt internet is, maar de snelheid staat er niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:57

Tubbietje

Illegaal!

aalekss schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:09:

Hoelang heeft het bij jou geduurd voordat je die code van de ING kreeg?
Ik heb 7 augustus die code aangevraagd, maar tot op heden nog niets gekregen.

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben nieuw op het forum en heb gelijk wat vraagjes.

Ik krijg morgen ( na lang wachten een Iphone 3gS 16gb )
Deze heb ik besteld bij een elektronica zaak bij mij in de buurt (hoe ze hier aan komen weet ik niet)

Nou is mijn vraag wat ik hier aan nog moet veranderen om dit alles goed te laten verlopen.
Ik heb zelf een Vodafone abonnement en ik ben dan van plan om een onbeperkt internet abonnement af te sluiten.

Nou is mijn vraag:
Wat moet ik nog meer voor voorbereidingen treffen voor goed te kunnen internetten etc.
Moet ik misschien wat instellingen veranderen of eventuele andere dingen?
Moet ik dus bijvoorbeeld ook de iphone unlocken of eventuele andere voorbereidingen treffen?

Ik hoor het graag.

Mvg Mark

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
zunshine schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:44:
[...]

Ps. de intersnelheid is dat ook 2mb? In de voorwaarden staat wel dat het onbeperkt internet is, maar de snelheid staat er niet op?
Het zal wel een aangepast (want: 100 smsjes extra) i-150 abonnement zijn. Dus krijg je een maximumsnelheid van 2 Mbit/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik kan er niet echt wijs uit worden... Maar verlengen van Abbo`s, hoe gaat dat bij T-Mobile? Ik heb nu al een jaar een I150 abbo, bij mijn vorige provider was het mogelijk na een jaar het abbo te verlengen. Hoe zit het bij T-Mobile?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er iemand mij misschien helpen met het bovenstaande? :) de tijd begint te dringen voor de winkels morgen open zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
MetaFrame schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 19:11:
Ik kan er niet echt wijs uit worden... Maar verlengen van Abbo`s, hoe gaat dat bij T-Mobile? Ik heb nu al een jaar een I150 abbo, bij mijn vorige provider was het mogelijk na een jaar het abbo te verlengen. Hoe zit het bij T-Mobile?
3/4 maanden voor het aflopen van je contract kan je verlengen. Een i-150 abbo is altijd 2 jaar dus jij moet nog 8/9 maanden wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

duidelijk :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
Tubbietje schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 12:46:
[...]

Ik had de code binnen een paar (2/3) dagen binnen. Het ging echt allemaal heel erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Het is de hoogste tijd voor een nieuw deel :). Als je interesse hebt om dat te openen, neem dan even contact op DM, mail etc. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk een nieuw deel gaan openen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Ik heb gisteren ook de 3GS besteld via de T-mobile klantenservice met de ING actie. Ze gaven aan dat de levertijd 2 weken maar ook 8 weken zou kunnen zijn. 'Sommige mensen hebben geluk' zei zei. Zoiets kan toch niet :S. Het lijkt me dat er gewoon een wachtlijst afgewerkt dient te worden...

Nu gaat 6 september mijn i150 abbo al in maar in september krijg ik de phone nog niet waarschijnlijk. Weet iemand of ik dan gewoon gratis kan internetten met web 'n walk op mijn SE K810i??
Tubbietje schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 12:46:
[...]

Bij mij exact 7 dagen. Het lijkt me dat je hem nu wel moet hebben. Anders zou ik even bellen met ING of ze hem hebben afgekeurd.

[ Voor 29% gewijzigd door Blue_Fear op 19-08-2009 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Blue_Fear schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 08:05:

Nu gaat 6 september mijn i150 abbo al in maar in september krijg ik de phone nog niet waarschijnlijk. Weet iemand of ik dan gewoon gratis kan internetten met web 'n walk op mijn SE K810i??
Abonnement is abonnement. Is niet afhankelijk van je toestel. Dus ja.

@ ING actie. Hoe gaan jullie ervoor zorgen dat je elke maand € 600,- gestort krijgt? Lieve ouders?

[ Voor 24% gewijzigd door Jo-re-mi op 19-08-2009 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
IB Groep lening is boven de 900 bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Klopt het dat in het buitenland bellen standaard geblokkeerd is met een T-mobile abonnement ?

Hoe moet dit dan unblocked worden?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Blue_Fear schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:11:
IB Groep lening is boven de 900 bij mij ;)
WTF!
offtopic:
Waarom in vredesnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Hoezo waarom? Ik krijg geen stufi meer en ik studeer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:30
Wat ik me eigenlijk afvraag in hoeverre losse verkoop tegenwoordig nog zo veel meer voordeel oplevert dan een abonnement.

Zeker nu met de ING actie.

150 + 100 gratis sms
150 belminuten
Onbeperkt(snel) internet
Iphone 3gs 20 euro

30 euro p.m.

Op dit moment heb ik bij HI een sim only abonnement met sms bundel(onbeperkt), onbeperkt internet + bel bundel. Dit samen is ook al 30 euro. En dan te bedenken dat het internet van HI nog gprs snelheid heeft.

Buiten het feit dat t-mobile voor vele slecht bereik heeft, is het volgens mij niet eenvoudig een goed sim only abonnement te vinden waar bij je snel internet hebt, normaal aantal smsjes hebt + belminuten. Kijk ik nu over bepaalde zaken heen, zijn er vele goedkopere abonnement te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Uhm als je een abbo wil, moet je toch echt eerst 'n losse iPhone hebben..?
VodaFone heeft speciale iPhone abbonementen, die elk T-mobile abonnement ownen qua prijs ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
CLB schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:55:
Uhm als je een abbo wil, moet je toch echt eerst 'n losse iPhone hebben..?
VodaFone heeft speciale iPhone abbonementen, die elk T-mobile abonnement ownen qua prijs ;)
Dat begrijp ik, zit nu nog met een een zogenaamde '2G' opgescheept, ding destijds in London gekocht en ben eens aan het oriënteren of er nu eigenlijk echt veel betere abonnementen beschikbaar zijn voor de iPhone 3Gs. Om eerlijk te zijn heb ik de abonnementen van vodafone nog niet gezien, zal die eerst eens gaan bekijken.

*edit* Welke vodafone abonnementen zijn dit dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Ashy op 29-08-2009 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ashy schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:04:
[...]

Dat begrijp ik, zit nu nog met een een zogenaamde '2G' opgescheept, ding destijds in London gekocht en ben eens aan het oriënteren of er nu eigenlijk echt veel betere abonnementen beschikbaar zijn voor de iPhone 3Gs. Om eerlijk te zijn heb ik de abonnementen van vodafone nog niet gezien, zal die eerst eens gaan bekijken.

*edit* Welke vodafone abonnementen zijn dit dan?
In [iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 7 staat alles wat je kan willen weten over Vodafone en andere abbo's ;)

edit:
Moet je wel net student zijn, bij de ING zitten en €600 p/m storten.
Maar dit kan nog steeds beter in dat topic over abbo's. Daar staan tientallen rekensommetjes in.

[ Voor 12% gewijzigd door fsfikke op 29-08-2009 19:39 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
fsfikke schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:10:
[...]

In [iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 7 staat alles wat je kan willen weten over Vodafone en andere abbo's ;)
cheers.

Nog steeds lijkt de ING actie niet slecht

20 + (24*30) = 740 met t-mobile abonnement
575(belgie) + (24*13,50) = 899 met vodafone abonnement.

Begrijp natuurlijk dat je de iphone ook nog uit andere landen wellicht goedkoper kunt halen. Maar België zou voor mij de beste optie zijn. Simlockvrij is toch wel ideaal in the end. Nu bijna anderhalf jaar met een 2G rondgelopen die zo nu en dan weer eens niet meer geactiveerd was met verschillende updates, soms toch best een gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 15:02
ik heb nu een flex 40 abonnement. en dat is al afgelopen. ik wil graag een iphone 3Gs.
in de winkel zeggen ze dat ik zowiezo de iphone gratis meekrijg, omdat ik al zo lang klant ben ( al van begin van ben zo'n beetje, had toen ben bijzonder)

mijn probleem is dat ik nog 200 euro beltegoed heb op mijn flex 40, ik wel graag visual voicemail en snel onbeperkt internet wil.

omdat ik al t-mobile klant ben wil ik graag dat ook zo houden. en niet naar vodafone of telfort.

ik kan natuurlijk mijn flex verlengen en de iphone daarmee gebruiken,

ik begrijp niet waarom sommige mensen die al bij t-mobile zitten voor hun toestel moeten betalen terwij ze al 4 jaar klant zijn. t kan misschien zijn doordat je klantwaarde niet hoog genoeg is ( dus je een te goedkoop abonement had) maar anders zou ik toch zeggen dat je je toestel gratis krijgt?

mar wat mijn vraag uiteindelijk is, hoe kom ik zo makkelijk en goedkoop mogelijk aan een passend abo voor de iphone 3gs ?
bij flex 25 kun je al wnw doen en dan ben ik ook al 40 euro kwijt per maand, en dat kan ik niet meer veranderen, bij een goedkoper abo zoals flex 20 kun je geen wnw doen volgens mij.

ik zit echt te piekeren hoe ik dat dus moet doen met dat beltegoed dat ik nog heb.
overzetten naar relax kan niet en schiet niet erg op.
in een maand is dat niet op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Laatst online: 23:47
engelbertus schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 01:21:

mijn probleem is dat ik nog 200 euro beltegoed heb op mijn flex 40, ik wel graag visual voicemail en snel onbeperkt internet wil.
Als je dat wilt dan moet je toch echt 1 van de iPhone abonnementen nemen. (i-150, i-300 of i-500)

En ik heb nooit gehoord van dat de bepaalde klanten gratis telefoons kregen wegens loyaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterke-Jerke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:17
Ik zou graag een Iphone abbo nemen,

Mijn vraag: Ik zou graag een faktuur erbij willen ontvangen, voor het toestel.
Zijn er shops die je een faktuur meegeven?

S.J.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:49
engelbertus schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 01:21:
ik heb nu een flex 40 abonnement. en dat is al afgelopen. ik wil graag een iphone 3Gs.
in de winkel zeggen ze dat ik zowiezo de iphone gratis meekrijg, omdat ik al zo lang klant ben ( al van begin van ben zo'n beetje, had toen ben bijzonder)

omdat ik al t-mobile klant ben wil ik graag dat ook zo houden. en niet naar vodafone of telfort.

ik kan natuurlijk mijn flex verlengen en de iphone daarmee gebruiken,

ik begrijp niet waarom sommige mensen die al bij t-mobile zitten voor hun toestel moeten betalen terwij ze al 4 jaar klant zijn. t kan misschien zijn doordat je klantwaarde niet hoog genoeg is ( dus je een te goedkoop abonement had) maar anders zou ik toch zeggen dat je je toestel gratis krijgt?

mar wat mijn vraag uiteindelijk is, hoe kom ik zo makkelijk en goedkoop mogelijk aan een passend abo voor de iphone 3gs ?
bij flex 25 kun je al wnw doen en dan ben ik ook al 40 euro kwijt per maand, en dat kan ik niet meer veranderen, bij een goedkoper abo zoals flex 20 kun je geen wnw doen volgens mij.

ik zit echt te piekeren hoe ik dat dus moet doen met dat beltegoed dat ik nog heb.
overzetten naar relax kan niet en schiet niet erg op.
in een maand is dat niet op....
Ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat je geen € 99,95 moet betalen voor een Iphone 3GS. Ik ben zelf al 3+ jaar klant en ik heb ook voor de telefoon moeten betalen ondanks daarvoor geen "te goedkoop abonement'' bij T-mobile had.

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 06:14
Ook lekker, in juli een iPhone 3GS aangeschaft omdat ik mijn abbo kon verlengen (relax 150). Ik naar de T-mobile winkel bij ons in de stad. Verkoper vertelde me fijn dat het 99,95 kost met mijn abbo, plus dat er nog 9,95 per maand bij komt voor het internetten. Ik wist dit al van tevoren en vond het dus prima.

Alleen nu check ik mijn eerste factuur, zie ik tot mijn verbazing dat ik 80 euro moet betalen (data verbruik en sms'jes). Ik heb toen naar de klantenservice gebeld en ze zagen idd dat mijn abbo niet was aangepast (was nog gewoon een relax 150). Klantenservice medewerkster kon echter alleen mijn abbo aanpassen maar verder geen klacht afhandelen om het met terugwerkende kracht te laten gelden. Daarvoor moest ik een klachtenbrief sturen. Dus ik kijk op de website waar ik mijn klacht heen kan sturen, krijg ik het volgende:

Waar kan ik mijn klacht indienen?
Je kunt je klacht indienen bij T-Mobile Klantenservice op nummer 0800 - 7111.

Die had ik dus net al gebeld...

Ik ga eerst maar eens terug naar de winkel om te kijken of die wat kunnen regelen. Die hebben tenslotte de fout gemaakt.

• pebbie
WouterHelm schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:38:
Ook lekker, in juli een iPhone 3GS aangeschaft omdat ik mijn abbo kon verlengen (relax 150). Ik naar de T-mobile winkel bij ons in de stad. Verkoper vertelde me fijn dat het 99,95 kost met mijn abbo, plus dat er nog 9,95 per maand bij komt voor het internetten. Ik wist dit al van tevoren en vond het dus prima.

Alleen nu check ik mijn eerste factuur, zie ik tot mijn verbazing dat ik 80 euro moet betalen (data verbruik en sms'jes). Ik heb toen naar de klantenservice gebeld en ze zagen idd dat mijn abbo niet was aangepast (was nog gewoon een relax 150). Klantenservice medewerkster kon echter alleen mijn abbo aanpassen maar verder geen klacht afhandelen om het met terugwerkende kracht te laten gelden. Daarvoor moest ik een klachtenbrief sturen. Dus ik kijk op de website waar ik mijn klacht heen kan sturen, krijg ik het volgende:

Waar kan ik mijn klacht indienen?
Je kunt je klacht indienen bij T-Mobile Klantenservice op nummer 0800 - 7111.

Die had ik dus net al gebeld...

Ik ga eerst maar eens terug naar de winkel om te kijken of die wat kunnen regelen. Die hebben tenslotte de fout gemaakt.
Weet niet hoe het precies administratief zit bij jou en wanneer je abbo verliep, maar kan het zijn dat je huidige abbo flex bv tot 15-08 liep en het daarna pas over ging op het iPhone abbo? Als dat zo is dan lijkt het me correct dat je dit extra in rekening krijgt. Maar goed de site van Tmob heeft toch al maanden problemen ivm update systeem, dus ik zou het gewoon daar op gooien. Succes in de winkel hoop dat ze je daar positief kunnen helpen.

• troftnom
Als ik het zo lees gaat om een Relax die verlengt is, niet een Flex die naar een i-abo omgezet wordt. Internet (W&W) moeten ze altijd toe kunnen voegen, ook als je huidige Relax contract nog niet helemaal verlopen is (bij Flex ook trouwens).

[ Voor 5% gewijzigd door troftnom op 03-09-2009 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 06:14
pebbie schreef op donderdag 03 september 2009 @ 19:49:
[...]

Weet niet hoe het precies administratief zit bij jou en wanneer je abbo verliep, maar kan het zijn dat je huidige abbo flex bv tot 15-08 liep en het daarna pas over ging op het iPhone abbo? Als dat zo is dan lijkt het me correct dat je dit extra in rekening krijgt. Maar goed de site van Tmob heeft toch al maanden problemen ivm update systeem, dus ik zou het gewoon daar op gooien. Succes in de winkel hoop dat ze je daar positief kunnen helpen.
Ik had een Relax 150 die tot november liep. Maar mijn abbo kon ik 4 maanden van tevoren verlengen, waar ik dan ook gebruik van heb gemaakt. In de winkel werd mij ook verteld dat ik 29,95 per maand zou gaan betalen en werd mij niks verteld dat dit op een latere datum van start zou gaan. Bij de klanten service hebben ze ook mijn abbo met 1 druk op de knop kunnen aanpassen (W&W toevoegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
WouterHelm schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:53:
[...]

Ik had een Relax 150 die tot november liep. Maar mijn abbo kon ik 4 maanden van tevoren verlengen, waar ik dan ook gebruik van heb gemaakt. In de winkel werd mij ook verteld dat ik 29,95 per maand zou gaan betalen en werd mij niks verteld dat dit op een latere datum van start zou gaan. Bij de klanten service hebben ze ook mijn abbo met 1 druk op de knop kunnen aanpassen (W&W toevoegen).
In mijn eerdere reply op je verwarde ik flex met relax, maar goed de conclusie blijft het zelfde.
Je huidige abbo Relax liep/loopt tot november, je nieuwe abbo gaat dan dus ook pas in, dus incl het iPhone abbo. Jouw verwarring is misschien ontstaan omdat je je iPhone toen al wel gelijk meekreeg. Aangezien jij vermoedelijk niet hebt aangegeven van abbo te willen switchen voor die tussenliggende maanden is dit niet toegepast, doen ze nl niet automatisch zonder dat je er om vraagt. En... kan ook alleen maar als je van een goedkoper abbo over gaat naar een duurder. Een relax/flex abbo van 35 euro kun je dus niet voortijdig laten omzetten naar een i150 abbo. Met mijn flex 25 in combi met W&W en sms-verdubbelaar kon het dus weer wel, ook al kostte dit abbo mij 37 p/m, maar dat komt omdat ze alleen naar het flex/relax bedrag kijken en niet de extra's die je bij dat abbo hebt lopen.

Maar als ik het goed begrijp hebben ze nu dus voor jij t/m november de W&W toegevoegd? Gaan ze nog iets doen met die 80 euri die je verbruikt zou hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Denk dat hij gewoon zijn Relax verlengt heeft, je hoeft niet perse over te stappen naar een i-abo, er zijn ook wel aardige combinaties met Relax voor de iphone. Ze hadden hem alleen netjes moeten vertellen dat hij W&W moest toevoegen op zijn huidige abonnement totdat die afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Laatst online: 05-09 08:59
Na wat gelezen te hebben is het nog steeds niet echt duidelijk. Ik vraag me af hoe ik nu het voordeligst een iphone kan hebben.

- ING actie (ik zit bij ING): volgens mij 2 opties, 30euro p.m. voor i150, of 20euro per maand (zonder abbo?)
- verlenging, ik ben al meer dan 5 jaar bij tmobile, zou wel ook een kortinkje in moeten zitten?
- los kopen, en dan ultra-cheap sim-only op de kop tikken

Wat denken jullie ervan... Liefst zou ik voor de 32gig gaan, maar deze is dan weer niet te krijgen via ING. Uiteindelijk is de zwaarst wegende factor toch de prijs, zou liefst voor 30euro per maand klaar zijn, wat dan toch weer aan ING doet denken. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 06:17
mad_dog schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:01:
Na wat gelezen te hebben is het nog steeds niet echt duidelijk. Ik vraag me af hoe ik nu het voordeligst een iphone kan hebben.

- ING actie (ik zit bij ING): volgens mij 2 opties, 30euro p.m. voor i150, of 20euro per maand (zonder abbo?)
- verlenging, ik ben al meer dan 5 jaar bij tmobile, zou wel ook een kortinkje in moeten zitten?
- los kopen, en dan ultra-cheap sim-only op de kop tikken

Wat denken jullie ervan... Liefst zou ik voor de 32gig gaan, maar deze is dan weer niet te krijgen via ING. Uiteindelijk is de zwaarst wegende factor toch de prijs, zou liefst voor 30euro per maand klaar zijn, wat dan toch weer aan ING doet denken. Wat vinden jullie?
Ik zat met hetzelfde dilemma, maar vond de korting bij ING toch wel heel aantrekkelijk, ook al heb je dan niet de 32gb versie. In de praktijk is dat ook geen enkel probleem, op 16gb kun je al sloten programma's en muziek meenemen. Daarnaast ging het bestellen via die ING actie bij mij erg soepel met een levertijd van 7 dagen... Die verlenging gaat je geen 80 e korting opleveren (laat staan de 100 smsjes extra), de phone voor 20 e/mnd zonder abo via ING is onmogelijk dus hoe je daar bij komt is me een raadsel. En los kopen met een vodafone abo gaat je met een 3gs niet goedkoper lukken (moet je al een 2ehands phone voor < 414,75 (24*29,95+19,95 - 24*13,50) zien te vinden), 3g wellicht wel, maar zou beslist voor de "s" gaan als je de keuze hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Laatst online: 05-09 08:59
Op de ING website staat:
Kenmerken iPhone actie
Allernieuwste iPhone 3GS 16GB voor € 19,95 (ipv € 99,95)
In combinatie met een T-Mobile i-150 abonnement, € 29,95 p/mnd
[... knip]
Ik begreep niet helemaal wat daarmee bedoelt werd...

Maargoed, 30euro per maand voor 150 belminuten + 100 gratis smsjes + gratis internet is inderdaad niet verkeerd. De 7 dagen levertijd is neem ik aan gewoon een gelukje geweest voor jou. In het andere draadje dat hier ergens loopt lees ik toch veel klachten over de levertijd...

En die 16 vs 32 gig discussie is redelijk persoonlijk denk ik. Ik zelf gebruik al een paar jaar (naar volle tevredenheid) een 30gig iPod, en zou het jammer vinden als ik er qua opslagruimte op achteruit ga. Ik zal dus, als ik voor een 16gig ga (noodgedwongen vanwege ING met een lekker lokkertje), een passende oplossing hiervoor moeten verzinnen... Afijn, dat is een andere discussie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Er staat dat je dus 80 euro minder betaalt voor het toestel zelf, en daarnaast nog die 29.95 per maand voor i150.
Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop