O weer wat geleerd haha, je had het er eerder over dat je nu wel gebeld kon worden 10 vd 10 kwamen binnen en anders maar eentje ofzo. Dan weet ik dus niet hoe mijn 3G hier is haha, heb nu nog een Samsung G600 en die gebruik ik met web'nwalk dus is zowieso niet heel snel lijkt me. Hier thuis ga ik toch via me draadloos netwerkje. Maar leuk weer wat geleerd te hebbenmauricedb schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:24:
3G zorgt voor sneller internet.
Okay, de belstatus zou 14 juli terugkomen, maar is nu dus verzet naar 20 juli... Leuk hoor, ik heb geen idee hoe ver ik zit aan mn smsjes en belminuten... Ik neem aan dat deze wel meegaan naar de volgende maand dan ben ik voor de zekerheid laatste helft van de maand wel extra zuinig ofzo.
Ik heb die iGoogle widget van T-Mobile op m'n iGoogle startpagina staan, die doet het wel, laat mooi mijn belstatus zien sinds vanmorgen. Op de site zelf niet inderdaadMag schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 23:59:
Okay, de belstatus zou 14 juli terugkomen, maar is nu dus verzet naar 20 juli... Leuk hoor, ik heb geen idee hoe ver ik zit aan mn smsjes en belminuten... Ik neem aan dat deze wel meegaan naar de volgende maand dan ben ik voor de zekerheid laatste helft van de maand wel extra zuinig ofzo.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ook krom, toen ik 1 juli mijn abo verlengde naar een iphone abo moest ik volgens de medewerker bellen wanneer ik mijn iphone binnenkreeg want dan kon Tmobile mij direct omzetten naar een iphone abonnement. Ik zou dan direct die dag eindeloos online kunnen etc. Nu wordt mijn iphone morgen geleverd, dus ik bel vandaag Tmobile, duurt het 3-5 dagen voor mijn huidig abonnement een i-150 wordt. Kan ik morgen nog niet optimaal gebruik maken van mn phone. Ik baal altijd zo van dit soort acties dat medewerkers elkaar tegenspreken.
Iemand bekend of het klopt dat je in principe binnen 1 dag je abo om kan zetten?
Edit: kreeg net sms dat t al gefixed is. Raar
Iemand bekend of het klopt dat je in principe binnen 1 dag je abo om kan zetten?
Edit: kreeg net sms dat t al gefixed is. Raar
[ Voor 3% gewijzigd door Biatch op 16-07-2009 16:38 ]
Maar LuNaTiC, onderstaande kun je met een beetje zelfonderzoek toch ook wel achterkomen? - ja misschien wel, maar ik zie even door de bomen het bos niet meer, dus vandaar jullie hulp/raad gewenst. Tevens helpt me dit even alles op een rijtje te zetten, waardoor het misschien voor mezelf ook wat duidelijker wordt 
Situatieschets
• Moeders - nokia 6100, aflopend t-mobile flex abo, en welwillend te verlengen
• Ik - iPhone 3G, 3G abonnement voor bijna een jaar nu
• Zwager - Een of andere Nokia, met een doorlopend Vodafone (geloof ik) abonnement
Nu wil m'n moeder best verlengen bij T-Mobile, ze is best tevreden. Ze wil alleen een iets ander abonnement omdat ze nogal geregeld over haar minuten heen gaat. Ze geeft niet zoveel om telefoons, als ze maar kan bellen. Dus heeft ze me aangeboden om te kijken of ze bij het verlengen van d'r abo geen iPhone 3GS erbij kan regelen, waar ik dan wel weer oren naar heb. Mijn zwager heeft ten gevolge dan weer interesse in mijn 3G.
So far, so good
Oke, so far so good. over een klein maandje heb ik mijn iPhone een jaar in bezit, en kan ik hem gratis simlockvrij laten maken door T-Mobile, waardoor ik deze weer kan doorschuiven naar mijn zwager.
Vraag 1): ik weet niet precies wat voor Vodafone abonnement hij nu precies heeft, maar ik weet wel dat een iPhone icm Vodafone zou moeten kunnen. Moet hij daarvoor echter sowieso zijn abonnement veranderen naar de volgende: deze?
Vraag 2) Zo ja, weet iemand toevallig of dat overstappen zonder problemen makkelijk gaat? Nog andere dingen waar we op zouden moeten letten?
Dan het abonnement van m'n ma;
Zoals ik op de website van T-Mobile zie, kan ze een nieuw iPhone abonnement nemen waardoor een los 32gig toestel €129,- gaat kosten (bij i300). Wat voor mij wel goed te doen is. Echter, zij blijft wel gewoon doorbellen met haar nokia. Maar bijt dit verder? Ik neem aan van niet, het lijkt me dat het het iPhone-abo vooral geoptimaliseerd is voor de iPhone ivm visual voicemail enzo? Logischer is dan misschien toch maar ander abo te nemen aangezien ze toch met haar Nokia gaat bellen, maar ik weet dan niet of de iPhone er voor die prijs bij te regelen is. (wat ik natuurlijk wel even kan gaan uitzoeken morgen met de klantenservice, maar misschien weet iemand dit toevallig).
Wat zouden nou de beste beslissingen zijn zodat:
a) Mijn ma iig zo goedkoop mogelijk kan bellen met een bundel van zeg zo'n 300 belminuten (en wat sms-jes ook altijd handig)
b) daarbij ook een iPhone voor die 129 euro kan krijgen (die ik dan voor m'n rekening neem) en
c) mijn zwager mijn iPhone kan gebruiken icm met zijn Vodafone abonnement.
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. Alvast bedankt voor evt antwoorden, een hint de goede richting zou gewaardeerd worden. Anders gaan we morgen vrolijk alle websites nog maar eens doorspitten en/of klantenservices afg gaan

Situatieschets
• Zwager - Een of andere Nokia, met een doorlopend Vodafone (geloof ik) abonnement
Nu wil m'n moeder best verlengen bij T-Mobile, ze is best tevreden. Ze wil alleen een iets ander abonnement omdat ze nogal geregeld over haar minuten heen gaat. Ze geeft niet zoveel om telefoons, als ze maar kan bellen. Dus heeft ze me aangeboden om te kijken of ze bij het verlengen van d'r abo geen iPhone 3GS erbij kan regelen, waar ik dan wel weer oren naar heb. Mijn zwager heeft ten gevolge dan weer interesse in mijn 3G.
So far, so good
Oke, so far so good. over een klein maandje heb ik mijn iPhone een jaar in bezit, en kan ik hem gratis simlockvrij laten maken door T-Mobile, waardoor ik deze weer kan doorschuiven naar mijn zwager.
Vraag 1): ik weet niet precies wat voor Vodafone abonnement hij nu precies heeft, maar ik weet wel dat een iPhone icm Vodafone zou moeten kunnen. Moet hij daarvoor echter sowieso zijn abonnement veranderen naar de volgende: deze?
Vraag 2) Zo ja, weet iemand toevallig of dat overstappen zonder problemen makkelijk gaat? Nog andere dingen waar we op zouden moeten letten?
Zoals ik op de website van T-Mobile zie, kan ze een nieuw iPhone abonnement nemen waardoor een los 32gig toestel €129,- gaat kosten (bij i300). Wat voor mij wel goed te doen is. Echter, zij blijft wel gewoon doorbellen met haar nokia. Maar bijt dit verder? Ik neem aan van niet, het lijkt me dat het het iPhone-abo vooral geoptimaliseerd is voor de iPhone ivm visual voicemail enzo? Logischer is dan misschien toch maar ander abo te nemen aangezien ze toch met haar Nokia gaat bellen, maar ik weet dan niet of de iPhone er voor die prijs bij te regelen is. (wat ik natuurlijk wel even kan gaan uitzoeken morgen met de klantenservice, maar misschien weet iemand dit toevallig).
a) Mijn ma iig zo goedkoop mogelijk kan bellen met een bundel van zeg zo'n 300 belminuten (en wat sms-jes ook altijd handig)
b) daarbij ook een iPhone voor die 129 euro kan krijgen (die ik dan voor m'n rekening neem) en
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. Alvast bedankt voor evt antwoorden, een hint de goede richting zou gewaardeerd worden. Anders gaan we morgen vrolijk alle websites nog maar eens doorspitten en/of klantenservices afg gaan
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Je bent niet afhankelijk van een iPhone abbo voor de aanschaf van een 3GS. Aangezien jouw moeder door wil bellen met de Nokia is het misschien verstandiger om een Relax of toch weer een Flex abbo af te sluiten. De prijzen voor een iPhone kunnen dan ook onder de 200 euro uitkomen. Precieze prijzen kan ik niet zeggen. Als je namelijk in een shop gaat babbelen is er vaak nog wel eea af te halen.LuNaTiC schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 19:57:
Maar LuNaTiC, onderstaande kun je met een beetje zelfonderzoek toch ook wel achterkomen? - ja misschien wel, maar ik zie even door de bomen het bos niet meer, dus vandaar jullie hulp/raad gewenst. Tevens helpt me dit even alles op een rijtje te zetten, waardoor het misschien voor mezelf ook wat duidelijker wordt
Situatieschets
So far, so good
*empty*
Thanks. Zo te zien betaal je 209,20 euro als je ipv een i-300 een Relax 300 neemt. Dus een kleine 80 euro meer.
Staat wel weer tegenover dat je ipv 44,95 nu 34 euro per maand betaalt (moet je nog wel even een sms-bundeltje erbij nemen).
voor haar is dat dus wel voordeliger, voor mij zou het minder voordelig uitpakken
Al weet ik dat het haar niet zou uitmaken, ze belt ook met die iPhone abo goedkoper dan dat ze op het moment doet. nouja, zal het er eens voorleggen.
Staat wel weer tegenover dat je ipv 44,95 nu 34 euro per maand betaalt (moet je nog wel even een sms-bundeltje erbij nemen).
voor haar is dat dus wel voordeliger, voor mij zou het minder voordelig uitpakken
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
1: is niet verplicht maar wel een goedkope optie om volledig en optimaal gebruik te kunnen maken omdat dit abbo volgens mij sneller internet aanbiedt dan gewone mobiele internet van Vodafone. Correct me if i'm wrong, bij t-Mobile is het nl wel sneller.Vraag 1): ik weet niet precies wat voor Vodafone abonnement hij nu precies heeft, maar ik weet wel dat een iPhone icm Vodafone zou moeten kunnen. Moet hij daarvoor echter sowieso zijn abonnement veranderen naar de volgende: deze?
2: Overstappen zou gewoon heel simpel moeten gaan lijkt me aangezien hij bij Vodafone blijft en dus alleen kies voor een andere abbo vorm. Let wel op dat dit gelijk een 2-jarig contract is, en hij dit kaartje alleen in de iPhone mag gebruiken. Bij gebruik van andere telefoon (te vaak en te lang) wordt het omgezet naar een regulier abbo van 27,50. Maar goed weet ook niet wat voor abbo je zwager nu heeft, hoeveel belminuten en sms-jes , en tot wanneer dat abbo loopt. Is iets wat jullie zelf moeten controleren lijkt me. Weet dat je bij T-Mob van een goedkoop abbo direct over kan switchen naar een iPhone abbo, als deze maar duurder is dan je huidige abbo, en uiteraard pas op de juiste datum als je van tMob mag verlengen.
Kleine correctie, dat is een Relax 300, geen Flex.LuNaTiC schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 21:13:
Thanks. Zo te zien betaal je 209,20 euro als je ipv een i-300 een Flex 300 neemt. Dus een kleine 80 euro meer.
Uhm, dat bedoelde ik uiteraard, excuses. Bij een Flex moet je al helemaal een hoge nemen wil je het toestel goedkoop kunnen krijgen
Zeker weten? Als ik inlog bij My T-Mobile dan krijg ik ook voor Flex-abo's best leuke prijzen voor een verlenging.
2 jaar flex 25 en plus overstap van pit naar web en walk 110 euro.LuNaTiC schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:57:
Uhm, dat bedoelde ik uiteraard, excuses. Bij een Flex moet je al helemaal een hoge nemen wil je het toestel goedkoop kunnen krijgen
*empty*
Ik had een vraagje,
Ik heb 3 weken terug een telefonisch een iPhone besteld via T-mobile, gelijk met nummerbehoud omdat ik eerst bij Hi zat. Deze telefoon werd vandaag afgeleverd, aangezien ik geen 18 ben heb ik het abonnement op mijn vaders zijn naam gezet. Omdat ik bij Hi gewoon mijn eigen rekekingnummer kon gebruiken heb ik dat hier ook gedaan en verder niet over nagedacht.Nu bleek aan de deur dat de rekeninghouder het zelfde moet zijn als de naam op het contract.
Natuurlijk logisch maar verder niet bij nagedacht omdat dit ook bij Hi ging.
Het probleem is nu dat alles wordt geannuleerd en je niet zo even een rekeningnummer op het contract kan veranderen. Dus ik kan weer helemaal opnieuw beginnen.
Mijn vraag is of ik beter gewoon weer telefonisch kan bestellen of gewoon naar een winkel kan gaan. Is de iPhone in een winkel duurder dan online?
Ik heb 3 weken terug een telefonisch een iPhone besteld via T-mobile, gelijk met nummerbehoud omdat ik eerst bij Hi zat. Deze telefoon werd vandaag afgeleverd, aangezien ik geen 18 ben heb ik het abonnement op mijn vaders zijn naam gezet. Omdat ik bij Hi gewoon mijn eigen rekekingnummer kon gebruiken heb ik dat hier ook gedaan en verder niet over nagedacht.Nu bleek aan de deur dat de rekeninghouder het zelfde moet zijn als de naam op het contract.
Natuurlijk logisch maar verder niet bij nagedacht omdat dit ook bij Hi ging.
Het probleem is nu dat alles wordt geannuleerd en je niet zo even een rekeningnummer op het contract kan veranderen. Dus ik kan weer helemaal opnieuw beginnen.
Mijn vraag is of ik beter gewoon weer telefonisch kan bestellen of gewoon naar een winkel kan gaan. Is de iPhone in een winkel duurder dan online?
Moet niet, zou hij wel kunnen doen. Het is wellicht voordeliger of hij krijgt er sneller draadloos internet bij, maar dat hangt van zijn huidige abonnement af. Verder maakt het niet uit, in een simlockvrije iPhone kan ieder abonnement (zonder Visual Voicemail)LuNaTiC schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 19:57:
Als het gaat om wat voor haar het voordeligst is moet ze natuurlijk een Sim Only Relax verlenging nemen, zonder toestel. Een deel van de toestelprijs wordt namelijk in het abonnement verwerkt, los is een iPhone anders rond de 700 euro. Bij beide abonnementen betaalt je moeder dus mee voor jouw iPhone, maar bij de ene betaalt ze meer dan bij de andere. Om het eerlijker te maken zou je dus bij het duurder abonnement een deel van haar abonnementskosten moeten betalen.LuNaTiC schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 21:13:
voor haar is dat dus wel voordeliger
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
RobbertC schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:03:
Zeker weten? Als ik inlog bij My T-Mobile dan krijg ik ook voor Flex-abo's best leuke prijzen voor een verlenging.
Hoewel ik zo'n verlengingsaanbod in december ook hoop te krijgen zijn dit natuurlijk persoonlijke aanbiedingen op basis van belgedrag bij Tmobile in het verleden. Voor nieuwe T-mobile klanten en degenen die elders kijken voor hun Tmobile verlenging wordt nog steeds de hoofdprijs berekent als men Flex neemt.MR_VIPER schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:18:
[...]
2 jaar flex 25 en plus overstap van pit naar web en walk 110 euro.
Tenzij een van jullie een leuke algemene link weet naar scherpe flex prijzen voor een iPhone, dan doe je daar vast wel iemand een plezier mee.
Die link heet T-Mobile shop. Als je de mogelijkheid hebt gewoon langsgaan. Zij kunnen je minimaal dezelfde aanbiedingen doen als T-Mobile online doet. En vaak met wat truukjes nog een beter aanbod.troftnom schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 14:07:
[...]
[...]
Hoewel ik zo'n verlengingsaanbod in december ook hoop te krijgen zijn dit natuurlijk persoonlijke aanbiedingen op basis van belgedrag bij Tmobile in het verleden. Voor nieuwe T-mobile klanten en degenen die elders kijken voor hun Tmobile verlenging wordt nog steeds de hoofdprijs berekent als men Flex neemt.
Tenzij een van jullie een leuke algemene link weet naar scherpe flex prijzen voor een iPhone, dan doe je daar vast wel iemand een plezier mee.
*empty*
Ja, dat weet ik. Maar ik weet ook dat ik in de laagste klasse val bij T-Mobile, dus voor andere kan het alleen maar beter worden volgens mijtroftnom schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 14:07:
[...]
[...]
Hoewel ik zo'n verlengingsaanbod in december ook hoop te krijgen zijn dit natuurlijk persoonlijke aanbiedingen op basis van belgedrag bij Tmobile in het verleden. Voor nieuwe T-mobile klanten en degenen die elders kijken voor hun Tmobile verlenging wordt nog steeds de hoofdprijs berekent als men Flex neemt.
Vanaf een Flex 25 is de iPhone 16 Gb nog € 99,95 bij mij.
Dat is nog steeds een mooi aanbod hoor, dat krijgen nieuwe klanten niet, daar is het rond de 200 euro, en dan moet je nog een databundel a 9,95 per maand erbij nemen. Misschien zit je hoger dan je denktRobbertC schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 14:30:
[...]
Ja, dat weet ik. Maar ik weet ook dat ik in de laagste klasse val bij T-Mobile, dus voor andere kan het alleen maar beter worden volgens mij
Vanaf een Flex 25 is de iPhone 16 Gb nog € 99,95 bij mij.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Mijn lokale T-Mobile shop wilde me in december niets eens dezelfde aanbiedingsprijs geven bij een toestel als ik online via MyT-mobile kon krijgen.MR_VIPER schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 14:12:
[...]
Die link heet T-Mobile shop. Als je de mogelijkheid hebt gewoon langsgaan. Zij kunnen je minimaal dezelfde aanbiedingen doen als T-Mobile online doet. En vaak met wat truukjes nog een beter aanbod.
Het is maar net hoe de pet van de verkoper staat...
T-shop in Groningen:
Flex25: Iphone 99,95
Web n Walk erbij: Iphone 9,95
Betreft de 16GB 3Gs. Bij verlenging
Dat zei ik dus, voor nieuwe klanten kun je dat aanbod niet krijgen.Gadgeteer schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 15:06:
T-shop in Groningen:
Conclusie gewoon even bij een T-shop langsgaan en kijken wat de mogelijkheden zijn.
*empty*
Iemand leuke aanbiedings/prijs verschillen gemerkt in een verlengingsaanbod door online in je t-account online te bekijken, via de telefonische klantenservice of door bij een winkel langs te gaan?
Mag over 4 weken verlengen maar de t-mob shop zei me vorige week al dat ik de bij hun de gewone prijzen zou krijgen zoals aangegeven op internet en in de shop, dus 199 bij lappen voor de 32gb versie op iPhone 150 abbo. Zou dus ook graag op dag van verlenging de iPhone ontvangen maar niet als me dat nog kan schelen in geld, dan bestel ik liever de shop bv. Iemand ervaring hierin?
Aavullende info
Heb een 2-jarige flex van 25 euro, met sms-verdubbelaar en web'nwalk, prijs 37 euro per maand, wil over naar een iPhone 150 abbo.
Mag over 4 weken verlengen maar de t-mob shop zei me vorige week al dat ik de bij hun de gewone prijzen zou krijgen zoals aangegeven op internet en in de shop, dus 199 bij lappen voor de 32gb versie op iPhone 150 abbo. Zou dus ook graag op dag van verlenging de iPhone ontvangen maar niet als me dat nog kan schelen in geld, dan bestel ik liever de shop bv. Iemand ervaring hierin?
Aavullende info
Heb een 2-jarige flex van 25 euro, met sms-verdubbelaar en web'nwalk, prijs 37 euro per maand, wil over naar een iPhone 150 abbo.
[ Voor 11% gewijzigd door pebbie op 17-07-2009 19:02 ]
Verwijderd
Online net zo duur als in de winkel. Ook de Relax abo's zijn online sinds vorige week niet meer goedkoper. Maakt dus allemaal niets uit. Alleen bij sommige (web)winkels is bij een Relaxabo de losse toestelprijs soms wat lager dan bij TMobile zelf.Lars Kremers schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:19:
Ik had een vraagje,
Wil je dus een iPhone met het iPhoneabonnement, kun je net zo goed bij een T-Mobileshop binnenlopen.De voorraad iPhones wisselt trouwens per filiaal.
Oke bedankt voor de reactie, dan loop ik maandag even een T-mobile winkel binnen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 20:52:
[...]
Online net zo duur als in de winkel. Ook de Relax abo's zijn online sinds vorige week niet meer goedkoper. Maakt dus allemaal niets uit. Alleen bij sommige (web)winkels is bij een Relaxabo de losse toestelprijs soms wat lager dan bij TMobile zelf.
Wil je dus een iPhone met het iPhoneabonnement, kun je net zo goed bij een T-Mobileshop binnenlopen.De voorraad iPhones wisselt trouwens per filiaal.
Afgelopen vrijdag een iPhone abo bij Vodafone afgesloten en meteen die zelfde dag een account op de Vodafone website aangemaakt met mijn nummer eraan gelinkt. Iemand enig idee hoelang het duurt wanneer mijn account ''actief'' wordt met mijn overige belminuten/smsjes en mijn gegevens en dergelijke? Ik neem eigenlijk aan dat dit een keertje automatisch geupdate wordt?
En mijn tweede vraag: iemand ervaring met het ontbinden van een contract bij T-Mobile? Heb afgelopen week woensdag mijn iPhone + bonnetjes en alles wat nodig is terug gestuurd naar ene Solid Vision die blijkbaar alles regelt omtrent ontbindingen, maar ik ben wel benieuwd wanneer mijn contract dan definitief ontbonden wordt (en ik dus mijn geld terug krijg van het toestel en de aansluitkosten. Iemand enig idee?
En mijn tweede vraag: iemand ervaring met het ontbinden van een contract bij T-Mobile? Heb afgelopen week woensdag mijn iPhone + bonnetjes en alles wat nodig is terug gestuurd naar ene Solid Vision die blijkbaar alles regelt omtrent ontbindingen, maar ik ben wel benieuwd wanneer mijn contract dan definitief ontbonden wordt (en ik dus mijn geld terug krijg van het toestel en de aansluitkosten. Iemand enig idee?
[ Voor 35% gewijzigd door mauricedb op 19-07-2009 23:13 ]
Verwijderd
Heb onlangs een losse iPhone aangeschaft. Dus nu een keuze maken qua Sim-only abo. Zit nu bij T-Mobile. Ben nu aan't twijfelen tussen:
- T-Mobile Relax 400: €16 + €3 (SMS) + €10 (mobiel internet) = €29/maand
- Telfort 400: €17 +€1 (SMS) + €8 (mobiel Internet) = €26/maand
- Vodafone SSO: 450 minuten/SMS + mobiel internet = €25.50/maand
T-Mobile:
+ hoef niet over te stappen
+ echt onbeperkt internetten
+ tethering
- duurste optie
- minste dekking
Telfort/Vodafone:
+ goedkoper dan T-Mobile
+ betere dekking
- FUP
- officieel mag tethering niet...
Iemand meningen/argumenten die mijn keuze makkelijker kan maken....?
T-Mobile:
+ tethering
- duurste optie
- minste dekking
Telfort/Vodafone:
+ goedkoper dan T-Mobile
+ betere dekking
- FUP
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 07:34 ]
Vodafone Super Sim Only voor 13,50 per maand, perfect voor de iPhone.
200 belminuten e/o 400 sms en onbeperkt snel internet.
200 belminuten e/o 400 sms en onbeperkt snel internet.
Verwijderd
Dekking vind ik belangrijk. Dus ik zou voor Vodafone/Telfort gaan. Vodafone heeft sneller internet dan Telfort/Tmobile dus resteert Vodafone.Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 00:01:
Heb onlangs een losse iPhone aangeschaft. Dus nu een keuze maken qua Sim-only abo. Zit nu bij T-Mobile. Ben nu aan't twijfelen tussen:
T-Mobile:
+ tethering
- duurste optie
- minste dekking
Telfort/Vodafone:
+ goedkoper dan T-Mobile
+ betere dekking
- FUP
Nog 2 aanvullingen:Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 00:01:
T-Mobile:
+ tethering
- duurste optie
- minste dekking
Telfort/Vodafone:
+ goedkoper dan T-Mobile
+ betere dekking
- FUP
T-mobile:
+ Visual Voicemail
+ Gratis gebruik T-Mobile hotspots
Visual Voicemail is alleen icm met iPhone abbo.ijskonijn schreef op maandag 20 juli 2009 @ 08:26:
[...]
Nog 2 aanvullingen:
T-mobile:
+ Visual Voicemail
+ Gratis gebruik T-Mobile hotspots
Gratis gebruik T-Mobile hotspots zit volgens mij niet bij wnw standard van 10 euro.
*empty*
Beide genoemde opties zijn alleen standaard bij de i-xxx abonnementen.MR_VIPER schreef op maandag 20 juli 2009 @ 08:36:
[...]
Visual Voicemail is alleen icm met iPhone abbo.
Gratis gebruik T-Mobile hotspots zit volgens mij niet bij wnw standard van 10 euro.
Ow ik had er overheen gelezen dat hij een Relax abonnement wourclahsen schreef op maandag 20 juli 2009 @ 08:54:
[...]
Beide genoemde opties zijn alleen standaard bij de i-xxx abonnementen.
Dan is inderdaad Vodafone goedkoper, zou niet weten waarom je voor een Relax abbo zou gaan icm een iPhone eigenlijk (behalve als je zo'n SMS bundel van 1000 hebt en een sms verslaving hebt)
[ Voor 27% gewijzigd door ijskonijn op 20-07-2009 09:13 ]
Verwijderd
Hier kun je de dekkingskaarten van de verschillende providers zien: T-Mobile heeft het slechtste 3G netwerk, Vodafone iets beter en KPN bijna overal http://www.gsm.org/roaming/gsminfo/cou_nl.shtml Vraag me af of de KPN kaart klopt, zo groot is het verschil tussen KPN en Vodafone volgens mij niet.
KPN en 3G daar heb ik Thuis ('s-Hertogenbosch) flinke problemen mee. T-Mobile daarentegen geen probleem. Dus een kaart wil niet zo heel veel zeggen.Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:36:
Hier kun je de dekkingskaarten van de verschillende providers zien: T-Mobile heeft het slechtste 3G netwerk, Vodafone iets beter en KPN bijna overal http://www.gsm.org/roaming/gsminfo/cou_nl.shtml Vraag me af of de KPN kaart klopt, zo groot is het verschil tussen KPN en Vodafone volgens mij niet.
*empty*
Verwijderd
Dat is idd heel persoonlijk.
Hmmmm.... mijn abo loopt eind september af, dus augustus opzeggen, maar kan op dit moment echt nog geen keuze maken...
Ik maak me het meest zorgen over de FUP van Telfort en Vodafone. Ik zou niet weten hoe lang ik met een FUP van 400Mb (Vodafone) zou doen. Die van Telfort is niet eens bekend...
Ook is het niet duidelijk (voor mij althans) wat er gebeurt wanneer je (regelmatig) over die FUP heen bent. Wordt je snelheid dan voor bepaald verlaagd, of moet je dan bijbetalen?
Hmmmm.... mijn abo loopt eind september af, dus augustus opzeggen, maar kan op dit moment echt nog geen keuze maken...
Ik maak me het meest zorgen over de FUP van Telfort en Vodafone. Ik zou niet weten hoe lang ik met een FUP van 400Mb (Vodafone) zou doen. Die van Telfort is niet eens bekend...
Ook is het niet duidelijk (voor mij althans) wat er gebeurt wanneer je (regelmatig) over die FUP heen bent. Wordt je snelheid dan voor bepaald verlaagd, of moet je dan bijbetalen?
Bij T-Mobile wordt je snelheid verlaagd, weet niet wat ze bij Vodafone doen dus ik zou dat eens navragen voordat je voor verrassingen komt te staan. Als je regelmatig internet en Nieuws en Uitzending Gemist gaat kijken ben je redelijk snel aan 400Mb per maand trouwensVerwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:06:
Dat is idd heel persoonlijk.
Uh, waar staat dat dan? Volgens mij geldt dit niet voor de i-Abbos?ijskonijn schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:16:
[...]
Bij T-Mobile wordt je snelheid verlaagd,
...
Volgens mij valt het allemaal wel mee. Ik heb nog van niemand gehoord dat hij gezeur met Vodafone had. Het is dan ook een FUP en geen datalimiet. Ze zullen je heus wel even waarschuwen als het echt de spuigaten uitloopt.ijskonijn schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:16:
[...]
Bij T-Mobile wordt je snelheid verlaagd, weet niet wat ze bij Vodafone doen dus ik zou dat eens navragen voordat je voor verrassingen komt te staan. Als je regelmatig internet en Nieuws en Uitzending Gemist gaat kijken ben je redelijk snel aan 400Mb per maand trouwens
Bij de i-abbos niet nee, maar hij heeft het over een Relax abonnement, daar had ik in eerste instantie ook overheen gelezenUltraSub schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:37:
[...]
Uh, waar staat dat dan? Volgens mij geldt dit niet voor de i-Abbos?
Dit is alleen bij Web'n'Walk Plus trouwens, als je over de 2GB heen gaat, wordt de snelheid verlaagd naar die van Web'nWalk standaard. Web'n'Walk standaard heeft geen limiet en blijft dus dezelfde snelheid.
[ Voor 34% gewijzigd door ijskonijn op 20-07-2009 11:50 ]
Gezien het feit dat ik vrij verslaafd aan smsen ben, heb ik wel een 1000smsjes bundel nodig. Heb ik het goed als de enige optie die ik dan heb een T-Mobile Relax abonnement met smsbundel is?
Mijn ervaring met T-Mobile begint niet erg goed...
Vrijdag gebeld door AMP voor een afspraak, dacht dus vandaag mijn iPhone te krijgen. Helaas alleen een simkaart. Via de telefoon verteld T-Mobile mij eerst dat de levertijd 7 weken is, vervolgens: "over 3 weken komt de volgende lading vanuit Apple binnen." En daarna wordt mij verteld dat ik het waarschijnlijk toch eerder krijg omdat ik in juni besteld heb en nu al een simkaart heb, waar gaat die vandaan komen dan als er geen zijn?
Over het de ingang van het abbo werd gezegd: vanaf nummerbehoud. Echter aangezien ik nu prepaid heb bij telfort was de enige informatie over wanneer dat is: dat kán binnen 5 werkdagen.
Ik heb dus maar een email gestuurd in de hoop op zinnigere antwoorden want hier schiet ik ook niets mee op...
Edit: belletje met de klantenservice (ipv verkoop die ik eerder aan de lijn had) leerde mij dat de levertijd van de iPhone nog 3 weken is en dat dan m'n abbo ook pas ingaat als ik de telefoon heb. Dus ik hoefde niet bang te zijn dat opeens mijn Telfort prepaid nummer al werd omgezet terwijl ik nog geen nieuwe telefoon heb. Had het dus beter een week later in een winkel kunnen regelen dan voor de launchdate via internet. Kan nu ook moeilijk alsnog winkels langsgaan als ik al een simkaart heb gekregen...
Vrijdag gebeld door AMP voor een afspraak, dacht dus vandaag mijn iPhone te krijgen. Helaas alleen een simkaart. Via de telefoon verteld T-Mobile mij eerst dat de levertijd 7 weken is, vervolgens: "over 3 weken komt de volgende lading vanuit Apple binnen." En daarna wordt mij verteld dat ik het waarschijnlijk toch eerder krijg omdat ik in juni besteld heb en nu al een simkaart heb, waar gaat die vandaan komen dan als er geen zijn?
Over het de ingang van het abbo werd gezegd: vanaf nummerbehoud. Echter aangezien ik nu prepaid heb bij telfort was de enige informatie over wanneer dat is: dat kán binnen 5 werkdagen.
Ik heb dus maar een email gestuurd in de hoop op zinnigere antwoorden want hier schiet ik ook niets mee op...

Edit: belletje met de klantenservice (ipv verkoop die ik eerder aan de lijn had) leerde mij dat de levertijd van de iPhone nog 3 weken is en dat dan m'n abbo ook pas ingaat als ik de telefoon heb. Dus ik hoefde niet bang te zijn dat opeens mijn Telfort prepaid nummer al werd omgezet terwijl ik nog geen nieuwe telefoon heb. Had het dus beter een week later in een winkel kunnen regelen dan voor de launchdate via internet. Kan nu ook moeilijk alsnog winkels langsgaan als ik al een simkaart heb gekregen...
[ Voor 24% gewijzigd door Dipsausje op 20-07-2009 15:50 ]
Ook in de T-shop kun je geneuzel tegen komen. 2 weken terug op vrijdag besteld. Zou 1 week duren. Net voor ik de deur uitloop en gereserveerd heb vraag ik na wanneer in de week geleverd zou worden. Werd er gezegd gewoon volgende week en misschien de week erop. Dat is dus al 1 week extra nadat je al getekend hebt voor reservering. Nu kom ik net bij de t-shop en ik denk ga informeren wanneer ze deze week geleverd krijgen (is nu 2e week) en hoever ik op de lijst stond. Krijg ik nou doodleuk te horen dat ze niet weten wanneer ze kunnen leveren, dat de wachtlijst nog zeer groot is en dat er niet eens een tijd gezegd had mogen worden. Waarop ik wilde annuleren. Maar dan moet je ook nog even annuleringskosten dokken. Terwijl zij met verkeerde informatie mij eerst over de streep trekken. Ga zometeen dus even een belletje doen met de klantenservice en eventueel rechtsbijstand. Met deze gang van zaken ben ik het totaal niet mee eens. Ze kunnen me kosteloos annuleren ivm de fouten die zij gemaakt hebben.Dipsausje schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:11:
Mijn ervaring met T-Mobile begint niet erg goed...
*empty*
MR-viper: inderdaad ook vervelend. Ik kan er op zich nog wel inkomen dat de levertijd lang is, zal meer aan Apple dan aan T-Mobile liggen alleen dat ieder contact met T-Mobile een totaal ander antwoord op lijkt te leveren is vervelend. Ze zouden bij T-Mobile om te beginnen eens 1 helpdesk moeten hebben, niet 6 verschillende die niet in elkaars bestanden kunnen kijken. En een striktere policy er op na houden over wat wel en niet te vertellen.
Nou ja, ik hoop maar dat wanneer alles binnen is dat het bereik dan wel in orde is.
Nou ja, ik hoop maar dat wanneer alles binnen is dat het bereik dan wel in orde is.
Als ze nu vanaf moment 1 hadden gezegd van we kunnen niet zeggen wanneer we kunnen leveren dan had ik waarschijnlijk niet gereserveerd. Nu ben ik gebonden aan 1 T-Shop. Anders had ik een aantal T-Shops aan kunnen doen om misschien er ergens 1 te scoren. Vooral het tegenspreken van je eigen collega's (zelfde shop) vind ik zeer merkwaardig. Ook het feit dat nu word aangegeven dat dat niet eens vermeld mag worden is zeer merkwaardig te noemen. Alles om maar een sale te scoren?Dipsausje schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:21:
MR-viper: inderdaad ook vervelend. Ik kan er op zich nog wel inkomen dat de levertijd lang is, zal meer aan Apple dan aan T-Mobile liggen alleen dat ieder contact met T-Mobile een totaal ander antwoord op lijkt te leveren is vervelend. Ze zouden bij T-Mobile om te beginnen eens 1 helpdesk moeten hebben, niet 6 verschillende die niet in elkaars bestanden kunnen kijken. En een striktere policy er op na houden over wat wel en niet te vertellen.
*empty*
Ja inderdaad dat is het vervelende ik heb vandaag ook verschillende dingen gehoord. De mederwerker van internetsales van T-Mobile had het bij mij vandaag eerst over 7 weken, toen 3 weken en toen opeens weer korter. Terwijl de klantenservice zeker was van die 3 weken.
Wat ik wel raar vind: ik heb al een sim gekregen, maar volgens de klantenservice is mijn bestelling nog in het 'meest prille stadium,' (whatever that may be) is ook pas op 16 juli bevestigd dat ik op 25 juni heb besteld. En niemand van T-Mobile die ik spreek kan daadwerkelijk iets zeggen, toch slordig.
Wat ik wel raar vind: ik heb al een sim gekregen, maar volgens de klantenservice is mijn bestelling nog in het 'meest prille stadium,' (whatever that may be) is ook pas op 16 juli bevestigd dat ik op 25 juni heb besteld. En niemand van T-Mobile die ik spreek kan daadwerkelijk iets zeggen, toch slordig.
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met het volgende: ik heb een tmobile abon+Iphone 32gb. Maar ook nog een vodafone sim only tot december. Ik wil nu doorschakelen om ook mijn vodafone op te maken. Iphone is simlockvrij.
Doorschakelen koste niets alleen de gesprekken. Komen die kosten dan op mijn nummer welke erop dat moment in mijn iphone zit of komen de kosten apart, dus bovenop je bel te goed. Dan schiet je er n.l. weinig mee op.
Doorschakelen koste niets alleen de gesprekken. Komen die kosten dan op mijn nummer welke erop dat moment in mijn iphone zit of komen de kosten apart, dus bovenop je bel te goed. Dan schiet je er n.l. weinig mee op.
Mijn iPhone kwam na mijn vakantie binnen. 's maandags om 08:25u moest ik ervoor tekenen en betalen.
Ik heb een verlenging genomen met toestel en ga per 1 september over van een simonly 300 naar een i150.
Gisteren de sim300only-sim in de iphone en registreren maar.
Nu wil ik natuurlijk niet "per ongelijk" gaan internetten met de iPhone vóór 1 september. Stel ik dat in door 3G uit te schakelen? (of moet ik daar nog meer stappen voor ondernemen?)
Verder moet ik nu opzoek naar bescherming, (ander topic
) voor dat ding in de vorm van een shield ofzo, als iemand tussen neus en lippen door nog een tip heeft. (graag een winkel in Nederland)
Ik heb een verlenging genomen met toestel en ga per 1 september over van een simonly 300 naar een i150.
Nu wil ik natuurlijk niet "per ongelijk" gaan internetten met de iPhone vóór 1 september. Stel ik dat in door 3G uit te schakelen? (of moet ik daar nog meer stappen voor ondernemen?)
Verder moet ik nu opzoek naar bescherming, (ander topic
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Je kunt hier lezen hoe je internet access kunt disablelen. Download de APN disableromitz schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:02:
Mijn iPhone kwam na mijn vakantie binnen. 's maandags om 08:25u moest ik ervoor tekenen en betalen.
Verder moet ik nu opzoek naar bescherming, (ander topic) voor dat ding in de vorm van een shield ofzo, als iemand tussen neus en lippen door nog een tip heeft. (graag een winkel in Nederland)
Ha, cool.
De geupdate versie werkt wel!
offtopic:
Nu staat er alleen nog een rondje naast het t-Mobile logo. Dat zou gaan om gprs? Nou ja, elke applicatie die internet gebruiken wil doet het nu niet tenzij ik de wifi aanzet. Precies zoals ik het hebben wil tot september...
Fijn, zo, nu opzoek naar een beschermfolie-tje dat kan niet moeilijk zijn.
De geupdate versie werkt wel!
offtopic:
Nu staat er alleen nog een rondje naast het t-Mobile logo. Dat zou gaan om gprs? Nou ja, elke applicatie die internet gebruiken wil doet het nu niet tenzij ik de wifi aanzet. Precies zoals ik het hebben wil tot september...
Fijn, zo, nu opzoek naar een beschermfolie-tje dat kan niet moeilijk zijn.
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Screenprotector op de 3GS is wel een beetje zonde overigens, dan ben je de vetvrije coating kwijt
Ik heb hem gisteren ff uitgeprobeerd in een T-Mobile winkel en wat een interface zeg! Mijn chinese iclone is poep vergeleken met de iphone, heeft er totaal niks mee te maken, alleen het uiterlijk is hetzelfde. 
Het scrollen door menu's en het aanraken van het scherm gaat als een warm mes door boter, wat een genot zo'n multi-touch scherm. Ik had echt zin om dat ding eruit te rukken en keihard die winkel uit te rennen.
Maarja, 1000 euro is een beetje te gek..
Het scrollen door menu's en het aanraken van het scherm gaat als een warm mes door boter, wat een genot zo'n multi-touch scherm. Ik had echt zin om dat ding eruit te rukken en keihard die winkel uit te rennen.
Maarja, 1000 euro is een beetje te gek..
Die schijnt sowieso bij "heftig" gebruik te verdwijnen. Vooral spelletjes waarbij je vaak over dezelfde plek wrijft zijn boosdoeners.Bosmonster schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 13:48:
Screenprotector op de 3GS is wel een beetje zonde overigens, dan ben je de vetvrije coating kwijt
Owjee... T-Mobile diensten zijn nu weer tot 27 juli niet beschikbaar.
Ik kan nog steeds geen My T-Mobile account aanmaken
"Je mobiel nummer is (nog) niet bekend in het systeem of is geblokkeerd. Probeer het later opnieuw."
Hopen dat het nog wat positiefs opleverd
Ik kan nog steeds geen My T-Mobile account aanmaken
"Je mobiel nummer is (nog) niet bekend in het systeem of is geblokkeerd. Probeer het later opnieuw."
Hopen dat het nog wat positiefs opleverd
b19e15604eb711b025c57883b934c2ac52418f25
Verwijderd
Ik heb nu screenprotectors van T-Mobile zelf gekocht. Geen mooie dingen. Veel te veel luchtbellen. Heb voor Nokia betere ervaringen met het merk Brando. Die protectors zijn ook dunner en van een zachter materiaal.posttoast schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 14:14:
[...]
Die schijnt sowieso bij "heftig" gebruik te verdwijnen. Vooral spelletjes waarbij je vaak over dezelfde plek wrijft zijn boosdoeners.
Deze van TMobile zatten in een voordeelpack met autpolader en silconenhoesje, dus al met al hebben de protectors met niet heel veel gekost en het siliconending vind ik wel ok. Maar voor een protector ga ik wel ergens een Brando bestellen. Dit is geloof ik trouwens offtopic
Verwijderd
Voor degenen die een T-Mobile unlock hebben aangevraagd, de volgende procedure moet je volgen nadat T-Mobile telefonisch de unlockprocedure heeft gestart (deze procedure deelt T-Mobile ook mee aan de telefoon maar voor het geval je iets vergeet o.i.d.):
0. Zorg voor de meest recente versie van iTunes op je computer. Zet je computer aan en start iTunes op.
1. Nadat je gebeld hebt met T-Mobile voor het unlockverzoek (waarbij je tijdens dit bellen het IMEI nummer van de iPhone bij de hand moet hebben: staat op de verpakking en kan met de 'i' button op het scherm opgeroepen worden) zet je de iPhone helemaal uit (dus niet op sluimer maar helemaal uit). Laat iTunes voor de zekerheid aan staan (vermoedelijk hoeft iTunes niet per se aan te staan maar veiligheidshalve aan te raden).
2. Wacht 45 minuten.
3. Doe de simkaart van de andere aanbieder in de iPhone.
4. iPhone aanzetten (alleen met de knop bovenop, verder niets doen).
5. iPhone koppelen via USB met computer (indien nodig eerst handmatig iTunes opstarten).
6. 30 minuten wachten. iPhone niet aanraken. Geen zware applicaties gaan draaien op je computer (bij voorkeur even helemaal niets doen op je computer behalve iTunes aan laten staan).
7. iPhone ontkoppelen (via iTunes>verwijderen/eject iPhone of in Windows via veilig verwijderen hardware en daarna kabel fysiek loshalen).
8. Wacht 3 minuten (doe niks op de iPhone en laat iTunes aan staan).
9. iPhone wederom koppelen met de USB kabel.
10. Na 1 a 2 minuten krijg je in iTunes de Unlockmelding. Dit kan dus even duren. Heb je na 5 minuten geen unlockmelding dan is er iets fout gegaan.
Gaat het niet goed herhaal dan alles vanaf stap 4 maar zorg er voor dat je op de iPhone alvast de pincode van de simkaart invoert (verder niks), ga daarna verder met stap 5. Werkt het nog niet wacht dan enkele uren en herhaal alles vanaf stap 4 nogmaals. Werkt het daarna nog niet dan moet je opnieuw contact opnemen met T-Mobile.
PS: Heb je al eerder met T-Mobile contact gehad en is het unlockverzoek toen gehonoreerd dan kun je uiteraard stap 1 en 2 overslaan.
PS2: Unlockverzoeken kunnen ongeacht de abonnementsoort worden gedaan. Dus niet alleen bij de iPhone abonnementen maar ook bij andere abonnementen. De prijzen voor het unlocken zijn altijd afhankelijk van de nog resterende contractsduur (0 euro bij meer dan 12 maanden en 120 euro bij 0 tot 3 maanden en nog wat stappen daar tussen in) en niet afhankelijk van het abonnement.
0. Zorg voor de meest recente versie van iTunes op je computer. Zet je computer aan en start iTunes op.
1. Nadat je gebeld hebt met T-Mobile voor het unlockverzoek (waarbij je tijdens dit bellen het IMEI nummer van de iPhone bij de hand moet hebben: staat op de verpakking en kan met de 'i' button op het scherm opgeroepen worden) zet je de iPhone helemaal uit (dus niet op sluimer maar helemaal uit). Laat iTunes voor de zekerheid aan staan (vermoedelijk hoeft iTunes niet per se aan te staan maar veiligheidshalve aan te raden).
2. Wacht 45 minuten.
3. Doe de simkaart van de andere aanbieder in de iPhone.
4. iPhone aanzetten (alleen met de knop bovenop, verder niets doen).
5. iPhone koppelen via USB met computer (indien nodig eerst handmatig iTunes opstarten).
6. 30 minuten wachten. iPhone niet aanraken. Geen zware applicaties gaan draaien op je computer (bij voorkeur even helemaal niets doen op je computer behalve iTunes aan laten staan).
7. iPhone ontkoppelen (via iTunes>verwijderen/eject iPhone of in Windows via veilig verwijderen hardware en daarna kabel fysiek loshalen).
8. Wacht 3 minuten (doe niks op de iPhone en laat iTunes aan staan).
9. iPhone wederom koppelen met de USB kabel.
10. Na 1 a 2 minuten krijg je in iTunes de Unlockmelding. Dit kan dus even duren. Heb je na 5 minuten geen unlockmelding dan is er iets fout gegaan.
Gaat het niet goed herhaal dan alles vanaf stap 4 maar zorg er voor dat je op de iPhone alvast de pincode van de simkaart invoert (verder niks), ga daarna verder met stap 5. Werkt het nog niet wacht dan enkele uren en herhaal alles vanaf stap 4 nogmaals. Werkt het daarna nog niet dan moet je opnieuw contact opnemen met T-Mobile.
PS: Heb je al eerder met T-Mobile contact gehad en is het unlockverzoek toen gehonoreerd dan kun je uiteraard stap 1 en 2 overslaan.
PS2: Unlockverzoeken kunnen ongeacht de abonnementsoort worden gedaan. Dus niet alleen bij de iPhone abonnementen maar ook bij andere abonnementen. De prijzen voor het unlocken zijn altijd afhankelijk van de nog resterende contractsduur (0 euro bij meer dan 12 maanden en 120 euro bij 0 tot 3 maanden en nog wat stappen daar tussen in) en niet afhankelijk van het abonnement.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2009 07:36 ]
T-Mobile heeft inmiddels voor de 3GS een levertijd van ca. 8 weken als je via de site besteld. Gaan ze dan nu eerst de complete backorder lijst wegwerken? Of hebben alle mensen die massaal zitten te wachten sowieso de pech ook in de 8 weken terecht te komen. Dat T-Mobile eens openheid geeft. Of de optie om gratis te annuleren. Nog even en er zit meer levertijd op een iPhone dan op een nieuwe auto.
*empty*
Ik ben ook al 2 weken aant wachten nu, ik denk inderdaad dat ze eerst alle backorders de deur uit gaan doen. Lijkt me wel zo eerlijk eigenlijk. Zijn er een tijdje geen leveringen meer geweest ofzo? Ik heb m via een T-Mobile shop besteld en zou gebeld worden na 1-2 weken, straks maar eens binnenwandelen daar.MR_VIPER schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:32:
T-Mobile heeft inmiddels voor de 3GS een levertijd van ca. 8 weken als je via de site besteld. Gaan ze dan nu eerst de complete backorder lijst wegwerken? Of hebben alle mensen die massaal zitten te wachten sowieso de pech ook in de 8 weken terecht te komen. Dat T-Mobile eens openheid geeft. Of de optie om gratis te annuleren. Nog even en er zit meer levertijd op een iPhone dan op een nieuwe auto.
Ik heb ook bij een t-shop besteld. Bij mij werd gezegd 1-2 weken. Nu ben ik afgelopen week daar geweest om te vragen hoe het ervoor staat. Blijkt dat ze dus geen levertijden mogen uitspreken en dat er nog een lange lijst is en ze niets meer kunnen zeggen over levertermijnen. Wel bestond het grote vermoeden dat de 2 weken ook niet gehaald zou worden. Waarop ik wilde annuleren omdat ze me verkeerde informatie hebben gegeven (had hier specifiek om gevraagd bij bestellen). Dan mag je dus gewoon annuleringskosten dokken. Ondanks dat zij de uitspraken niet waar kunnen maken. Als er deze week niet geleverd is ga ik gewoon weer terug en wil ik een kostenloze annulering. Zij staan in gebreke omdat mondeling 1-2 weken is toegezegd.ijskonijn schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:35:
[...]
Ik ben ook al 2 weken aant wachten nu, ik denk inderdaad dat ze eerst alle backorders de deur uit gaan doen. Lijkt me wel zo eerlijk eigenlijk. Zijn er een tijdje geen leveringen meer geweest ofzo? Ik heb m via een T-Mobile shop besteld en zou gebeld worden na 1-2 weken, straks maar eens binnenwandelen daar.
*empty*
Ik heb zelfs nog expliciet gevraagd: "Dus geen 4 weken? Want dan ga ik op vakantie."MR_VIPER schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:39:
[...]
Ik heb ook bij een t-shop besteld. Bij mij werd gezegd 1-2 weken. Nu ben ik afgelopen week daar geweest om te vragen hoe het ervoor staat. Blijkt dat ze dus geen levertijden mogen uitspreken en dat er nog een lange lijst is en ze niets meer kunnen zeggen over levertermijnen. Wel bestond het grote vermoeden dat de 2 weken ook niet gehaald zou worden. Waarop ik wilde annuleren omdat ze me verkeerde informatie hebben gegeven (had hier specifiek om gevraagd bij bestellen). Dan mag je dus gewoon annuleringskosten dokken. Ondanks dat zij de uitspraken niet waar kunnen maken. Als er deze week niet geleverd is ga ik gewoon weer terug en wil ik een kostenloze annulering. Zij staan in gebreke omdat mondeling 1-2 weken is toegezegd.
T-Mobile gast: "Nee nee, over 2 weken moet je hem hebben!"
Was in Maastricht trouwens.
De gewone 3G is wel op voorraad, in Maastricht hadden ze zelfs nog de 16GB versies, ben nu heel erg aant twijfelen om gewoon een gewone 3G te pakken als ik die meteen mee kan nemen...zoveel beter is die 3GS nou ook weer niet, gewoon een upgrade (Kompas gebruik ik toch niet, filmpjes en foto's maak ik niet met een telefoon en de snelheid neem ik dan maar voor lief...)
[ Voor 15% gewijzigd door ijskonijn op 22-07-2009 10:11 ]
Verwijderd
Vreemd, hier is de 3GS 16GB direct leverbaar in zwart en wit http://www.phonehouse.nl/ Wordt binnen enkele dagen geleverd.MR_VIPER schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:32:
sorry verkeerde topic
[ Voor 87% gewijzigd door joint_me op 22-07-2009 11:06 ]
Hello fellow humans
Zo te horen heeft de iPhone 3GS dezelfde leveringsproblemen als de iPhone 3G vorig jaar. Weet nog dat ik toen begin augustus (minder dan een maand na release dus) een Apple reseller store binnenliep (iFactors in Rotterdam om precies te zijn), waar ze er plenty op voorraad hadden. Bij veel anders winkels nog weken levertijd, bij T-Mobile moest je nb €50 aanbetaling doen, terwijl ze bij iFactors gewoon flink op voorraad waren
Inmiddels is mijn contract aan het aflopen.. en dan begint het hele circus natuurlijk ;-)
Na zorgvuldig afwegen en inlezen heb ik mijn oog op de iPhone laten vallen. Gister al gebeld met T-mobile; niet bijzonder vriendelijk werd mij verteld dat de iPhone alleen icm iphone abbo's werd geleverd (onzin??). Ondanks dat je wel eens hoort dat ze een "dealtje" met je kunnen sluiten moest ik (inmiddels zes jaar bij t-mobile) het volle pond betalen.
Ik vind ze best duur, dus ben even verder gaan kijken.
Kwam op de site van gsmweb terecht, waar ik deze aanbieding vond. iPhone 3GS 16gb gratis, Relax 300, WebnWalk standaard: 35,- per maand.
Lijkt mij een redelijke prijs toch?
Na zorgvuldig afwegen en inlezen heb ik mijn oog op de iPhone laten vallen. Gister al gebeld met T-mobile; niet bijzonder vriendelijk werd mij verteld dat de iPhone alleen icm iphone abbo's werd geleverd (onzin??). Ondanks dat je wel eens hoort dat ze een "dealtje" met je kunnen sluiten moest ik (inmiddels zes jaar bij t-mobile) het volle pond betalen.
Kwam op de site van gsmweb terecht, waar ik deze aanbieding vond. iPhone 3GS 16gb gratis, Relax 300, WebnWalk standaard: 35,- per maand.
Ga langs een T-shop. Je kunt rustig verlengen van je abbo icm een iPhone. De aanbieding van GSMweb zou mij uiteindelijk meer hebben gekost dan een bezoekje aan de t-shop. Al ben ik nu niet gelukkiger gezien de leverproblemen van iPhones bij t-mobile.CommanderKeen schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:44:
Inmiddels is mijn contract aan het aflopen.. en dan begint het hele circus natuurlijk ;-)
edit:
Overigens heb ik dan wel een ander abbo en ik heb een 32Gb iPhone gekozen.
[ Voor 3% gewijzigd door MR_VIPER op 22-07-2009 11:48 ]
*empty*
Dus je bedoeld dat ze je toch kunnen "matsen" met een wat goedkoper abbonement dan zoals ze op internet te vinden zijn?MR_VIPER schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:47:
[...]
Ga langs een T-shop. Je kunt rustig verlengen van je abbo icm een iPhone. De aanbieding van GSMweb zou mij uiteindelijk meer hebben gekost dan een bezoekje aan de t-shop. Al ben ik nu niet gelukkiger gezien de leverproblemen van iPhones bij t-mobile.
edit:
Ja hoor. Wat ze aan de telefoon zeggen is puur waarop ze meeste marge krijgen. Ik ben gewoon naar t-sop gegaan omdat ze telefonisch ook niks fatsoenlijks konden aanbieden. Baat het niet dan schaad het zeker niet.CommanderKeen schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:53:
[...]
Dus je bedoeld dat ze je toch kunnen "matsen" met een wat goedkoper abbonement dan zoals ze op internet te vinden zijn?
*empty*
Ik heb dan maar voor 12 euro extra op mijn gewoon abonnement (voor 6maand, daarna +18) euro pm hier in Belgie een 200MB abonnementje afgesloten...
Normaal doe ik alles via wifi (wifi thuis/werk/vriendin), maar op café, in de bioscoop, in de frituur heb ik dan geen wifi
En we hebben het hier over België
Normaal doe ik alles via wifi (wifi thuis/werk/vriendin), maar op café, in de bioscoop, in de frituur heb ik dan geen wifi
[ Voor 6% gewijzigd door ? ? op 22-07-2009 12:47 ]
Heb nog even overwogen om een los toestel te kopen, maar dat gedoe (o.a. lange levertijden) en het feit dat je niet weet waar je naartoe moet wanneer je aanspraak doet op je garantie maakt dat ik toch voor t-mobile ga.
Ik morgen maar eens langs bij de t-mobile shop in Leiden
Dank voor de tips!
Kom maar op met dat wurgcontract
Ik morgen maar eens langs bij de t-mobile shop in Leiden
Kom maar op met dat wurgcontract
[ Voor 6% gewijzigd door CommanderKeen op 22-07-2009 13:18 ]
Verwijderd
Moet je wel ca. 8 weken wachten helaas.... Dat is de nieuwe levertijd als ik de site van t-mob. mag geloven.
@iKremers
Je hebt hem al geloof ik he, de iPhone? Phonehouse heeft hem nu dus ook, dus kun je daar wel de diefstal verzekering afsluiten. Kost helaas wel bijan 14 euri p/m maar dan wel echt diefstal verzekerd.
Je hebt hem al geloof ik he, de iPhone? Phonehouse heeft hem nu dus ook, dus kun je daar wel de diefstal verzekering afsluiten. Kost helaas wel bijan 14 euri p/m maar dan wel echt diefstal verzekerd.
Verwijderd
Nope, nog niet helaas. Nog steeds aan het wachtenpebbie schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:34:
@iKremers
Sinds een paar dagen heb ik een iPhone 3Gs. Voorheen had ik altijd een iPhone 2G met een Hi 20 abonnement zonder eindeloos online.
Nu ik een 3Gs heb wil ik toch wel een internet bundel bij mijn abonnement, echter zijn er 2 opties waar ik tussen twijfel.
Ik zou over kunnen stappen op het Vodafone iPhone Sim Only abonnement voor 13,50 per maand, inclusief internet, of blijven bij Hi, dan verlengen naar een Sim Only waar ik dan een eindeloos online bundel bij afsluit. Het voordeel hiervan schijnt te zijn dat het internet veel sneller is (theoretisch), maar ik ben bang dat de dekking veel minder is dan bij Hi.
Ik zit al sinds een hele lange tijd bij Hi, en tot nu toe nergens problemen mee gehad, en altijd overal bereik. Nu weet ik niet hoe het precies zit met de Hi 3G dekking, en of de snelheid die Hi geeft met haar eindeloos online bundel toereikend is voor de iPhone 3Gs, of dat ik in dat geval toch beter voor Vodafone moet gaan (echter hier zit je dan weer met nummerbehoud gedoe etc.)
Dus, even kort: heeft iemand ervaringen met Hi Eindeloos online en het Vodafone iPhone abonnement, en dat met name het verschil in de snelheid en de dekking (Drenthe/Groningen en omgeving).
Nu ik een 3Gs heb wil ik toch wel een internet bundel bij mijn abonnement, echter zijn er 2 opties waar ik tussen twijfel.
Ik zou over kunnen stappen op het Vodafone iPhone Sim Only abonnement voor 13,50 per maand, inclusief internet, of blijven bij Hi, dan verlengen naar een Sim Only waar ik dan een eindeloos online bundel bij afsluit. Het voordeel hiervan schijnt te zijn dat het internet veel sneller is (theoretisch), maar ik ben bang dat de dekking veel minder is dan bij Hi.
Ik zit al sinds een hele lange tijd bij Hi, en tot nu toe nergens problemen mee gehad, en altijd overal bereik. Nu weet ik niet hoe het precies zit met de Hi 3G dekking, en of de snelheid die Hi geeft met haar eindeloos online bundel toereikend is voor de iPhone 3Gs, of dat ik in dat geval toch beter voor Vodafone moet gaan (echter hier zit je dan weer met nummerbehoud gedoe etc.)
Dus, even kort: heeft iemand ervaringen met Hi Eindeloos online en het Vodafone iPhone abonnement, en dat met name het verschil in de snelheid en de dekking (Drenthe/Groningen en omgeving).
[ Voor 4% gewijzigd door VeeGee op 23-07-2009 07:25 ]
Gisteren toch maar voor de gewone 3G 16GB gegaan, de 3GS kon volgens de medewerker van de T-Shop die op 17 juli gebeld had naar Apple 2,5 week niet geleverd worden (dus dat betreft de al gereserveerde orders!).
Zoveel is die extra functionaliteit van de 3GS me niet waard dus ik dacht: fuck it. Ook nog eens m'n 50 euro reserveringsgeld teruggekregen, hoefde verder niks te betalen voor de iPhone
Zoveel is die extra functionaliteit van de 3GS me niet waard dus ik dacht: fuck it. Ook nog eens m'n 50 euro reserveringsgeld teruggekregen, hoefde verder niks te betalen voor de iPhone
Zo'n medewerker moet je nooit geloven, IJskonijn...
Een 3GS kan meer en is sneller, dus dat was die 50 euro misschien wel waard geweest!
Een 3GS kan meer en is sneller, dus dat was die 50 euro misschien wel waard geweest!
Gadgets FTW!
Voor jou misschien, voor mij niet echt eigenlijk, zoveel schokkends vind ik het niet wat die 3GS meer kan, was leuk om er een gehad te hebben maar ik ga niet nog eens 2,5 week wachten, daarbij staat niet voor niks nu overal online een levertijd van 8 weken dus zo'n onzin zal die gast echt niet praten lijkt me. Ik ben ook tevreden met een iets ouder model, ben niet zo iemand die altijd alles het nieuwste van het nieuwste wil hebben. Heb ik me ook nog eens 120 euro bespaardUrsamajor schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 08:54:
Zo'n medewerker moet je nooit geloven, IJskonijn...
Z'n sale had die vent trouwens soweiso wel gemaakt
[ Voor 14% gewijzigd door ijskonijn op 23-07-2009 09:16 ]
Gisteren even langs geweest, maar er helaas geen "super deal" uit weten te slepen. Ze zeiden dat ze niets van de prijs af konden halen (niet van abbo en niet van het toestel).MR_VIPER schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:55:
[...]
Ja hoor. Wat ze aan de telefoon zeggen is puur waarop ze meeste marge krijgen. Ik ben gewoon naar t-sop gegaan omdat ze telefonisch ook niks fatsoenlijks konden aanbieden. Baat het niet dan schaad het zeker niet.
Ik kon wel een relax 300 krijgen voor 35 e, maar daar komen dan wel nog sms kosten bij (in mijn geval is sms maximaal het voordeligst -á 10,- e).
Maakt in totaal 45,- e, dus in dat geval ben je beter uit met het i300 abbonement..
Iemand?VeeGee schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 07:24:
Sinds een paar dagen heb ik een iPhone 3Gs. Voorheen had ik altijd een iPhone 2G met een Hi 20 abonnement zonder eindeloos online.
....
Ik niet, en ik denk andere ook (nog) niet, anders hadden ze wel een berichtje voor je achtergelaten lijkt me.
Verwijderd
Zo, ik heb vandaag mijn 3GS binnen gekregen
Wat een apparaat zeg
Windows Mobile eat your heart out 
Werd zeer goed geholpen in de winkel. Ik wou verlengen met i150 maar de medewerker adviseerde mij om Relax 150 met W 'n W standaard af te nemen omdat ik hem (16GB zwart) dan voor €9,95 mee zou krijgen i.p.v. €99,95.
Zodra mij nieuwe abo in gaat (zit al 4j bij T-Mobile) kan ik het laten overzetten naar i150 waardoor ik alsnog het gewilde abo heb maar dus €90 minder hoef te betalen voor het toestel
Goede service dus
Mag ook wel eens gezegd worden.
Werd zeer goed geholpen in de winkel. Ik wou verlengen met i150 maar de medewerker adviseerde mij om Relax 150 met W 'n W standaard af te nemen omdat ik hem (16GB zwart) dan voor €9,95 mee zou krijgen i.p.v. €99,95.
Zodra mij nieuwe abo in gaat (zit al 4j bij T-Mobile) kan ik het laten overzetten naar i150 waardoor ik alsnog het gewilde abo heb maar dus €90 minder hoef te betalen voor het toestel
Goede service dus
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2009 17:32 ]
Huh? Dat kan toch maximaal 4 maanden voor de afloop van je abonnement?Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 17:30:
Wel mooi ding idd, ik had er mee gespeeld in een T-Mobile winkel, erg gelikt! M'n chinese kloontje is er niks bij.
[ Voor 19% gewijzigd door chim0 op 25-07-2009 17:59 ]
Verwijderd
Nee, je kunt je abo wijzigen, maar alleen als het om eenzelfde of duurder abo gaat.chimo schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 17:58:
[...]
Huh? Dat kan toch maximaal 4 maanden voor de afloop van je abonnement?
Wel mooi ding idd, ik had er mee gespeeld in een T-Mobile winkel, erg gelikt! M'n chinese kloontje is er niks bij.Maarja, 1000 euro voor een telefoon gaat ook weer te ver..
Ik heb mijn Relax 150 met SMS25 abo, dat afloopt in november, laten overzetten naar i150 (dat in november dus weer Relax 150 wordt en dan weer i150
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2009 20:07 ]
Verwijderd
Vodafone is op papier veel sneller dan HI 'eindeloos online'. In de praktijk is Vodafone in Noord NL goed en het lijkt me sterk dat Hi in de praktijk sneller zou zijn. Dekking maakt niet veel uit. Vodafone iPhoneabo is een prima produkt. Maar over Hi kan ik dus geen praktijkervaring geven.VeeGee schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 04:45:
[...]
Iemand?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2009 21:39 ]
Verwijderd
Relax 300 is sinds 9 juli overal 34,50 per maand.CommanderKeen schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:26:
[...]
Gisteren even langs geweest, maar er helaas geen "super deal" uit weten te slepen. Ze zeiden dat ze niets van de prijs af konden halen (niet van abbo en niet van het toestel).
Ik kon wel een relax 300 krijgen voor 35 e, maar daar komen dan wel nog sms kosten bij (in mijn geval is sms maximaal het voordeligst -á 10,- e).
Maakt in totaal 45,- e, dus in dat geval ben je beter uit met het i300 abbonement..
Verwijderd
Van de week al eerder hier gepost: op www.phonehouse.nl is ie (de 16GB 3G S) direct leverbaar. Binnen enkele dagen in huis. Dus ik snap niet waarom sommigen dan maar gaan wachten of zelfs het oude model kopenijskonijn schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 08:38:
Gisteren toch maar voor de gewone 3G 16GB gegaan, de 3GS kon volgens de medewerker van de T-Shop die op 17 juli gebeld had naar Apple 2,5 week niet geleverd worden (dus dat betreft de al gereserveerde orders!).
Verwijderd
14 euro per maand!!??? Belachelijk. Dat is 168 euro per jaar. Een kostbaarhedenverzekering kost tussen de pakweg 30 en 40 euro per jaar en dekt schade, diefstal en verlies (alleen geen tijdelijk vervangend toestel of schade door ongeautoriseerd bellen). Kostbaarhedenverzekering moet je afsluiten bij de inboedelverzekeraar waar je verzekering voor inboedel ook loopt.pebbie schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:34:
@iKremers
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2009 21:42 ]
Klopt is ook een belachelijk bedrag, maar zo'n kostbaarheden verzekering dekt geloof ik maar tot 350 euro voor mobieltjes en de iPhone is dus wel duurder. Kom er trouwens vandaag achter dat die verzekering van the Phonehouse alleen kan als je ook daar daadwerkelijk je telefoon hebt gekocht.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 21:38:
[...]
14 euro per maand!!??? Belachelijk. Dat is 168 euro per jaar. Een kostbaarhedenverzekering kost tussen de pakweg 30 en 40 euro per jaar en dekt schade, diefstal en verlies (alleen geen tijdelijk vervangend toestel of schade door ongeautoriseerd bellen). Kostbaarhedenverzekering moet je afsluiten bij de inboedelverzekeraar waar je verzekering voor inboedel ook loopt.
Zo das nog eens een goede tip, ga ik onthouden denk ik haha.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 17:30:
Zo, ik heb vandaag mijn 3GS binnen gekregenWat een apparaat zeg
Windows Mobile eat your heart out
Goede service dusMag ook wel eens gezegd worden.
Al weet ik niet of ik straks bij t-Mob ga verlengen. Heb morgen nl ook de iPhone in me bezit jippie. Vandaag via MP gescoord, splinternieuw, gister ontvangen door verkoper en nog in gesealde verpakking van t-Mob. 32 Gb zwarte versie voor 699,- Ik ben er happy mee!
wat ga jij nu eigenlijk tijdelijk betalen voor dat relax 150 abbo met w&w? of heb je dat alleen op papier staan maar word je daar niet voor belast omdat je straks gelijk over gaat naar de i150? Ingewikkelde constructie maar wel creatief moet ik zeggen. Voor 10 euri een iPhone is toch humor, veel plezier ermee!
Verwijderd
€29 p/mnd. Relax 150 is €19 p/mnd en €9,95 p.mnd voor W'nW standaard.
Abo heeft dus bijna dezelfde prijs als i150. Overstappen zou gewoon moeten kunnen. i150 heeft namelijk sneller internet en 150SMS.
Abo heeft dus bijna dezelfde prijs als i150. Overstappen zou gewoon moeten kunnen. i150 heeft namelijk sneller internet en 150SMS.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2009 02:15 ]
Da's toevallig, mijn abo loopt ook in november af (SIM Only) maar ik neem een lagere want ik bel amper.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 20:06:
[...]
Nee, je kunt je abo wijzigen, maar alleen als het om eenzelfde of duurder abo gaat.
Ik heb mijn Relax 150 met SMS25 abo, dat afloopt in november, laten overzetten naar i150 (dat in november dus weer Relax 150 wordt en dan weer i150![]()
)
Wel raar zo'n dubbele wijziging, kan het niet gewoon meteen naar i150? Naja, maakt ook niet uit eigenlijk als het maar werkt!
(Wat nu dus NIET het geval is bij T-Mobile
Verwijderd
De kostbaarhedenverzekering dekt de volledige nieuwwaarde als je die waarde opgeeft bij het afsluiten van de verzekering (minus een eigen risico van een paar tientjes maar dat hebben de meeste telefoonverzekeringen ook).pebbie schreef op zondag 26 juli 2009 @ 00:07:
[...]
Klopt is ook een belachelijk bedrag, maar zo'n kostbaarheden verzekering dekt geloof ik maar tot 350 euro voor mobieltjes en de iPhone is dus wel duurder. Kom er trouwens vandaag achter dat die verzekering van the Phonehouse alleen kan als je ook daar daadwerkelijk je telefoon hebt gekocht.
Verwijderd
Wellicht dat het blijft staanchimo schreef op zondag 26 juli 2009 @ 02:57:
[...]
Da's toevallig, mijn abo loopt ook in november af (SIM Only) maar ik neem een lagere want ik bel amper.Maar idd, gelijk of hoger abo kan meteen.
Wel raar zo'n dubbele wijziging, kan het niet gewoon meteen naar i150? Naja, maakt ook niet uit eigenlijk als het maar werkt!
(Wat nu dus NIET het geval is bij T-Mobile)
Was dat jouw verlengingsaanbod trouwens? Want als ik nu probeer zo'n abbo te selecteren dan mag ik dus echt wel 438 bijlappenVerwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 10:32:
[...]
Wellicht dat het blijft staanZo niet dan bel ik ze gewoon even om het om te laten zetten. Belangrijkste is dat ik €90 bespaart heb

Same here.. Ik krijg zo'n aanbod ook nergens te zien
Ik wil overstappen van relax 150 naar abbo iphone 150 met iphone buiten de 4 maanden kan dit nou wel of niet..? Veel tegenstrijdige berichten overal op het net...
ik heb vorige maand mijn sim-only abo omgezet naar een i300 abo + iphone. Echter hebben de slimmerikken van t-mobile de looptijd van het contract niet aangepast, waardoor m'n i-abo in februari alweer afloopt.
Met andere woorden: ik heb een 16gb 3GS voor 29,- gekregen en betaal nu slechts een half jaar abonnementskosten
nog meer mensen die zo'n 'foutje' van t-mobile hebben ervaren? Of draaien ze dit weer terug?
@hierboven, ja dat kan. Ik had nog een relax sim only abo dat liep tot februari 2010, maar middels de zgn lost & stolen procedure heb ik toch nog tussentijds kunnen verlengen naar een i300 + iphone (wat dus in februari alweer eindigt
vanwege een fout(?) )
Met andere woorden: ik heb een 16gb 3GS voor 29,- gekregen en betaal nu slechts een half jaar abonnementskosten
nog meer mensen die zo'n 'foutje' van t-mobile hebben ervaren? Of draaien ze dit weer terug?
@hierboven, ja dat kan. Ik had nog een relax sim only abo dat liep tot februari 2010, maar middels de zgn lost & stolen procedure heb ik toch nog tussentijds kunnen verlengen naar een i300 + iphone (wat dus in februari alweer eindigt

[ Voor 25% gewijzigd door amahusu op 27-07-2009 13:01 ]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Als ik het goed begrijp heb je nog geen iPhone? Dan moet je of wachten tot 4mnd voor je contract of gebruik maken van de lost&stolen procedure. Zit je alleen wel de resterende maanden van je huidige abo plus 2j aan je iPhone contract vast.mt1977 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:52:
Ik wil overstappen van relax 150 naar abbo iphone 150 met iphone buiten de 4 maanden kan dit nou wel of niet..? Veel tegenstrijdige berichten overal op het net...
Overstappen naar i150 zonder gebruik te maken van Lost&Stolen kan alleen als je al een iPhone hebt maar nog geen iPhone abo. Je kunt bij T-Mobile namelijk je abo aanpassen tijdens de looptijd, maar alleen naar een soortgelijk of duurder abo.
Uhm, je nieuwe contract gaat dan pas feb 2010 in!amahusu schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:59:
ik heb vorige maand mijn sim-only abo omgezet naar een i300 abo + iphone. Echter hebben de slimmerikken van t-mobile de looptijd van het contract niet aangepast, waardoor m'n i-abo in februari alweer afloopt.
@hierboven, ja dat kan. Ik had nog een relax sim only abo dat liep tot februari 2010, maar middels de zgn lost & stolen procedure heb ik toch nog tussentijds kunnen verlengen naar een i300 + iphone (wat dus in februari alweer eindigtvanwege een fout(?) )
Verwijderd
Ik heb net visual voicemail ingesteld maar als ik mijzelf bel vanaf een andere telefoon om het te testen krijg ik een standaard bericht te horen: "Welkom bij voicemail, om een bericht achter te laten typ het abonneenummer in"
Ik heb de wizzard doorlopen en een wachtwoord en persoonlijke boodschap opgenomen... of duurt het een tijdje voordat het actief wordt?
Ik heb de wizzard doorlopen en een wachtwoord en persoonlijke boodschap opgenomen... of duurt het een tijdje voordat het actief wordt?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop