[iPhone] Provider & Abonnementen - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste
Acties:
  • 126.384 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:22

Japie.G

Colour Classic

Ik heb al jaaaaaaaaaaren t-mobile, vanaf toen het Ben was eigenlijk al! Nog nooit problemen mee gehad eigenlijk! Ook niet qua bereik. Het meeste gebruik ik het in regio zwolle. Prima te doen! (Nu in iPhone 2G, over het 3G netwerk durf ik nog geen uitspraken te doen)

Ik had als extra abbo, dus naast mijn gewonen abbo, een keer een flex 15 afgesloten. Deze kostte mij dan 5 euro per maand door de sim-only actie. Deze gebruik ik dan als ik af en toe in het buitenland ben. Nu dit abbo ten einde liep, heb ik die verlengd als volgt:

Apple iPhone 3GS 16GB Zwart
€ 99,95

My Faves 20 2 jarig abonnement*
€ 20,00 maandelijks

Activatiekosten
€ 0,00

Maandelijkse kosten totaal € 20,00
Eenmalige kosten totaal € 99,95
Eenmalige kosten op uw eerste factuur € 0,00
Eenmalige kosten direct te voldoen € 99,95

Kortom, ik heb nu een 3Gs 16g voor 24 x 20e + 99e = 579e

Een officiele in NL ondersteunde iPhone voor 579 euro. Hoef ik er niet voor naar Belgie, en ik stop toch mn normale T-Mobile abbo erin! Dus de lock maakt mij niets uit. Het myFaves abbo koop ik af, of laat ik gewoon lekker in de la liggen :)

Volgens mij de meest goedkope manier om in NL aan een iPhone te komen, of zie ik iets over het hoofd? Nu kan ik namelijk nog annuleren :P

[ Voor 4% gewijzigd door Japie.G op 09-07-2009 10:02 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:29:
Mijn eerste ervaringen met t-mobile zijn niet hoopgevend. 27-6 mijn iphone 3gs, die ik in hun online shop had besteld, ontvangen. Koerier (AMP) nam ondertekend contract mee terug voor overhandiging aan t-mobile die abonnement zou moeten activeren. Tot op heden nog niet geactiveerd. Tweemaal met klantenservice gebeld. Eerste keer werden alle gegevens nog een keer genoteerd en ik zou binnen 3 dagen worden geactiveerd. Week later nog niet gebeurd. Tweede keer werd gezegd dat ik zelf mijn kopie van het contract nog maar eens moet faxen en dat er dan nog een week overheen kan gaan, ik hoop dat het dan ook lukt, de helpdeskjongen klonk vrij hulpeloos. Heb wel extra belminuten gekregen om periode tot activering te overbruggen. Verder wekt het niet zoveel vertrouwen dat zoiets essentieels als my t-mobile er tot tweemaal toe gewoon dagen uit ligt, komt ook niet zo professioneel over. Tot zover mijn eerste ervaringen.
same here, wacht nu al bijna 2 weken op activatie..

Vandaag geactiveerd, ik kan tenminste weer bellen en smsen!
Nu even een ander vraagje, wanneer beginnen de bundels?
Ik moet die informatie hebben voor Belstatus dat via de AppStore te kopen is en waarmee je kunt zien hoeveel smsjes en belminuten je nog over hebt zonder te hoeven inloggen op T-Mobile.nl.
Ik moet nu alleen invullen wanneer de bundels beginnen en dat staat standaard op 15 dagen, klopt dit?

[ Voor 16% gewijzigd door Reinigingsdoek op 09-07-2009 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reinigingsdoek schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:29:
[...]

same here, wacht nu al bijna 2 weken op activatie..
Heb je nummerbehoud aangevraagd? of gewoon helemaal standaard

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2009 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:38:
[...]

Heb je nummerbehoud aangevraagd? of gewoon helemaal standaard
Nieuwe abonnee bij T-Mobile, nieuw toestel, alles nieuw dus!
Er was in het begin iets misgegaan begreep ik en dat zou zo snel mogelijk hersteld worden. Helaas gingen toen die werkzaamheden lopen kloten waardoor het alsnog langer heeft geduurd. 10 dagen zonder bellen/smsen gezeten, maar nu werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar nog steeds niet geactiveerd? 2 weken is wel slecht man.. hoe moeilijk kan het zijn. Contract binnen, vinkje aanzetten in een of ander systeem, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japie.G schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:48:
Ik heb al jaaaaaaaaaaren t-mobile, vanaf toen het Ben was eigenlijk al! Nog nooit problemen mee gehad eigenlijk! Ook niet qua bereik. Het meeste gebruik ik het in regio zwolle. Prima te doen! (Nu in iPhone 2G, over het 3G netwerk durf ik nog geen uitspraken te doen)

Ik had als extra abbo, dus naast mijn gewonen abbo, een keer een flex 15 afgesloten. Deze kostte mij dan 5 euro per maand door de sim-only actie. Deze gebruik ik dan als ik af en toe in het buitenland ben. Nu dit abbo ten einde liep, heb ik die verlengd als volgt:

€ 99,95

€ 20,00 maandelijks

Activatiekosten
€ 0,00

Een officiele in NL ondersteunde iPhone voor 579 euro. Hoef ik er niet voor naar Belgie, en ik stop toch mn normale T-Mobile abbo erin! Dus de lock maakt mij niets uit. Het myFaves abbo koop ik af, of laat ik gewoon lekker in de la liggen :)

Volgens mij de meest goedkope manier om in NL aan een iPhone te komen, of zie ik iets over het hoofd? Nu kan ik namelijk nog annuleren :P
Is idd erg goedkoop. Komt zeker door de verlenging. Normaal krijg je de iPhone niet voor 99,95 bij dit abo.
T-Mobile shop is trouwens weer online. Prijzen Relax zijn zoals verwacht verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:43:
Maar nog steeds niet geactiveerd? 2 weken is wel slecht man.. hoe moeilijk kan het zijn. Contract binnen, vinkje aanzetten in een of ander systeem, klaar.
Jawel, nu wel geactiveerd. Ik was iets te snel want nadat ik het hier postte, heb ik even gebeld en dat ging prima. Ook heb ik me nu aangemeld voor My T-Mobile dus alles werkt nu.
(bijna) 2 weken blijft lang, maar ik ben blij dat het nu wel weer werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe is je 3g bereik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het bereik in roelofarendsveen langs de a4 op mijn werk is vol 3g. hemelsbreed 400m verder waar mijn huis staat heb ik geen bereik. 400m verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
M'n bereik is prima! Alleen in Nijverdal had ik geen bereik toen ik daar voor m'n werk rondreed. Geen 3G dan, want bellen ging nog wel! Verder soms wat minder streepjes bereik dan m'n Vodafone telefoon maar f that, als je kan bellen is het prima en dan hoef ik echt niet 5 streepjes te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand?

Kan de 3GS ook in een tmobileshop gekocht worden?
dat je hem dus meteen mee krijg? heb geen zin om 4 weken te wachten via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:50:
iemand?

dat je hem dus meteen mee krijg? heb geen zin om 4 weken te wachten via internet.
Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat hij bijna nergens op voorraad is :P Ik heb hem afgl. maandag via een fysieke shop besteld en krijg hem hopelijk volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:59

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Woei, heb nu bevestiging van t-mobile, 22 juli wordt hij geleverd, dan zou ik er in totaal 2,5 week op hebben gewacht (afgelopen zaterdag besteld). Dus ja vindt ik nog wel meevallen.

Ik moet bij aflevering legetimatie en bankpas klaar hebben liggen, kan ik na in ontvangstneming ook gelijk gebruik maken van de phone, ik bedoel dus moet hij nog geactiveerd worden ofzo? En zo ja hoe lang kan dat duren (als het goed gaat), dit kan ik zo 123 niet goed vinden.

Het is trouwens een 3Gs 16Gb black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:50:
iemand?

Ja
Als hij in de Shop op voorraad is wel, weet niet hoe groot die kans is, je kunt altijd bellen naar de shop om je een rit voor niks te besparen ;)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Follie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 10:25
Weet iemand hier hoeveel tekens een smsje in een vodafone supersim abbo mag bevatten? (gewoon 160 dacht ik aan) Heb er namelijk sinds kort eentje icm een 3gs.

En hoe heet die tekensteller ook alweer :P.

[ Voor 6% gewijzigd door Follie op 09-07-2009 14:44 ]

30 x JaSolar JAM66S30-495 (15 east, 15 west) on SMA STP10.0-3SE-40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ijskonijn schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:30:
[...]

Ja

[...]

Als hij in de Shop op voorraad is wel, weet niet hoe groot die kans is, je kunt altijd bellen naar de shop om je een rit voor niks te besparen ;)
Net eentje gehaald bij PhoneHouse. Bij smartphineshop zijn ze ook gewoon op voorraad. Heb je 'm morgen binnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:09:
[...]

Omdat hij bijna nergens op voorraad is :P Ik heb hem afgl. maandag via een fysieke shop besteld en krijg hem hopelijk volgende week.
Zag hem uurtje geleden nog over de toonbank gaan bij de lokale T-Mobile shop (regio Rotterdam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:11
vraagje; gaat een Ben sim only werken in een locked t-mobile iphone 3gs? Aangezien dit bij andere locked t-mobile toestellen ook werkt... (HTC, Nokia, samung)

Misschien dat iemand dit even kan testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19

OMX2000

By any means necessary...

Ik heb mijn witte 16GB iPhone 1 1/2 week geleden via de telefoon besteld. Maar ik weet dus niet wat de orderstatus is. Ik heb wel 2 dagen na bestelling een brief gehad van T-Mobile. Hoe krijg ik te horen wanneer ie geleverd gaat worden?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japie.G schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:48:

€ 99,95

€ 20,00 maandelijks

Activatiekosten
€ 0,00

Weet je zeker dat dit wel klopt? Volgens mij kloppen die prijzen niet.
Ook bij mij als ik mijn abbo wil verlengen komen er hele andere prijzen te staan.

Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/34oxd8m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
nou bovenstaande post kan wel weg! Verleng aanbiedingen zijn namelijk persoonlijk...bij mij was hij zelfs gratis icm flex 20 2 jr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okio schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:28:
nou bovenstaande post kan wel weg! Verleng aanbiedingen zijn namelijk persoonlijk...bij mij was hij zelfs gratis icm flex 20 2 jr
Ok dat wist ik niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verlengen kun je het beste via een belletje naar de Klantenservice doen en dan vragen of ze je een mooie aanbieding kunnen doen, via de site krijg je gewoon standaard-prijzen te zien.

Ik ga straks eens bij de T-Mobile shop in Maastricht langs, ik ga er niet vanuit dat ze de iPhone op voorraad hebben maarja ik moet toch in Maastricht zijn dus kan ik evengoed even binnenlopen :)

[ Voor 23% gewijzigd door ijskonijn op 09-07-2009 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
ijskonijn schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:47:
[...]

Verlengen kun je het beste via een belletje naar de Klantenservice doen en dan vragen of ze je een mooie aanbieding kunnen doen, via de site krijg je gewoon standaard-prijzen te zien.

Ik ga straks eens bij de T-Mobile shop in Maastricht langs, ik ga er niet vanuit dat ze de iPhone op voorraad hebben maarja ik moet toch in Maastricht zijn dus kan ik evengoed even binnenlopen :)
ook niet waar...heb hier 2 t-mobile abbos en krijg bij allebei andere prijzen als ik inlog en op verleng druk bovendien wijken deze ook beide weer af van de standaard prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

okio schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:54:
[...]

ook niet waar...heb hier 2 t-mobile abbos en krijg bij allebei andere prijzen als ik inlog en op verleng druk bovendien wijken deze ook beide weer af van de standaard prijzen
Oh dat is wel raar, nou dan heb ik toendertijd toen ik verlengde gewoon geluk gehad, de klantenservice deed me een mooier aanbod dan de site :D Dacht daarom dat de site standaard-prijzen hanteert maar dat is dus niet zo :$

[ Voor 8% gewijzigd door ijskonijn op 09-07-2009 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
ijskonijn schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:56:
[...]

Oh dat is wel raar, nou dan heb ik toendertijd toen ik verlengde gewoon geluk gehad, de klantenservice deed me een mooier aanbod dan de site :D Dacht daarom dat de site standaard-prijzen hanteert maar dat is dus niet zo :)
Neej dat kan wel gewoon hoor geen geluk...maar niet per definitie standaard prijzen dus op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Combinatie van beide dus :)
Ben net terug van de T-Mobile shop in Maastricht, iPhone 3GS 32gb besteld (zwart), was niet op voorraad, levertijd: 1-2 weken. Valt me nog mee, beter dan die 2-4 weken wat ze aangeven op de site van T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfader
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:16

darkfader

h4x0r

Nog steeds geen My T-mobile (nummer nog niet bekend) en voicemail (hangt direct op).
Als ik factuurinformatie bel krijg ik te horen dat er onderhoud wordt gedaan tot 14 juli.
Gelukkig werkt het verder als een speer. Ik ben blij met m'n iPhone.

b19e15604eb711b025c57883b934c2ac52418f25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Iemand ervaring met met Vodafone + 2 jarige SuperSimOnly en als je telefoon voor reparatie weg is?
Volgens de voorwaarden mag je hem niet in een ander toestel stoppen, maar om nou een maand onbereikbaar te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 08:52
Dit moet ik jullie gewoon even kwijt:

Ik heb net een grote test gedaan wat betreft de bereik van T-Mobile bij mij thuis i.c.m. met de iPhone 3GS. In eerste instantie heb ik het simkaartje van m'n iPhone abo van T-Mobile in m'n 3GS gedaan en een Hi kaartje in een oud Samsung toetsel gezet(E720). Heb meerdere keren, stuk of 5 keer met elke keer een minuut ertussen, met de Samsung naar de iPhone gebeld (iPhone zat in broekzak) met als resultaat dat ik 99% van de tijd niet verbonden werd met de iPhone.

Heb 't simkaartje toen omgewisseld, Hi in iPhone en T-Mobile kaartje in Samsung toestel. Opnieuw iPhone in broekzak gedaan. Heb een stuk of 17 keer gebeld van de Samsung naar de iPhone (zowel op de plaats waar ik het tegenovergestelde heb getest, en op andere plekken in huis) en maar 1 keer werd kreeg ik geen verbinding met de iPhone. Dat is toch een stuk netter!

Maandag of dinsdag wordt ik gebeld met een oplossing. Een korting op het abo is leuk, maar als ik dan nog steeds geen bereik heb, heb ik er eigenlijk weinig aan. Dus ik denk dat het contract dan verscheurt mag worden, maar hoe dat allemaal in z'n werk gaan weet ik niet. Ik zat ook te denken om het abo over te zetten naar een persoon die ook een iPhone heeft en graag een iPhone abo wil. Dit kan toch gewoon? Ook al is het contract slechts 2/3 weken oud

Anders wordt het denk ik een iPhone importeren uit België ofzo, want dit is gewoon veelste wisselvallig mijn bereik op dit moment met T-Mobile i.c.m. de iPhone. Volgens mij ligt het ook wel een beetje aan de iPhone zelf, maar ook grotendeels aan T-Mobile, aangezien het bereik van de provider i.c.m. het Samsung toestel ook wel eens wil wegvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 21:46
Telfort heeft ook super sim only, veel duurder dan Vodafone en trager internet maar geen gezeur met regels over wel of niet iphone gebonden:

TELFORT Super Sim only 500:

Lage prijs van € 36,95 per maand (12 maanden)
500 minuten bellen per maand
1000 sms berichten verzenden per maand
onbeperkt surfen, mailen en chatten op je mobiel met UMTS-snelheid (download: 768 kbit/s, upload: 384 kbit/s)! Voor deze bundel geldt een fair use policy
Gratis bezorging

Dus voor de liefhebbers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
mauricedb schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 21:30:
Dit moet ik jullie gewoon even kwijt:

Ik heb net een grote test gedaan wat betreft de bereik van T-Mobile bij mij thuis i.c.m. met de iPhone 3GS. In eerste instantie heb ik het simkaartje van m'n iPhone abo van T-Mobile in m'n 3GS gedaan en een Hi kaartje in een oud Samsung toetsel gezet(E720). Heb meerdere keren, stuk of 5 keer met elke keer een minuut ertussen, met de Samsung naar de iPhone gebeld (iPhone zat in broekzak) met als resultaat dat ik 99% van de tijd niet verbonden werd met de iPhone.

Heb 't simkaartje toen omgewisseld, Hi in iPhone en T-Mobile kaartje in Samsung toestel. Opnieuw iPhone in broekzak gedaan. Heb een stuk of 17 keer gebeld van de Samsung naar de iPhone (zowel op de plaats waar ik het tegenovergestelde heb getest, en op andere plekken in huis) en maar 1 keer werd kreeg ik geen verbinding met de iPhone. Dat is toch een stuk netter!

Maandag of dinsdag wordt ik gebeld met een oplossing. Een korting op het abo is leuk, maar als ik dan nog steeds geen bereik heb, heb ik er eigenlijk weinig aan. Dus ik denk dat het contract dan verscheurt mag worden, maar hoe dat allemaal in z'n werk gaan weet ik niet. Ik zat ook te denken om het abo over te zetten naar een persoon die ook een iPhone heeft en graag een iPhone abo wil. Dit kan toch gewoon? Ook al is het contract slechts 2/3 weken oud

Anders wordt het denk ik een iPhone importeren uit België ofzo, want dit is gewoon veelste wisselvallig mijn bereik op dit moment met T-Mobile i.c.m. de iPhone. Volgens mij ligt het ook wel een beetje aan de iPhone zelf, maar ook grotendeels aan T-Mobile, aangezien het bereik van de provider i.c.m. het Samsung toestel ook wel eens wil wegvallen.
Wat ik zou doen, is voor €750 een iPhone 3GS los kopen, en daarna je HI kaart in proppen ;)Of ergens via Marktplaats ofzo op de kop proberen te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
pebbie schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:18:
Telfort heeft ook super sim only, veel duurder dan Vodafone en trager internet maar geen gezeur met regels over wel of niet iphone gebonden:

TELFORT Super Sim only 500:

Lage prijs van € 36,95 per maand (12 maanden)
500 minuten bellen per maand
1000 sms berichten verzenden per maand
onbeperkt surfen, mailen en chatten op je mobiel met UMTS-snelheid (download: 768 kbit/s, upload: 384 kbit/s)! Voor deze bundel geldt een fair use policy
Gratis bezorging

Dus voor de liefhebbers...
Hier kun je hem zelf samenstellen:
http://shop.telfort.nl/si...eader&utm_campaign=juli09

Duurder als vodafone en een lagere snelheid, maar wel interessant als je op een kpn netwerk betere snelheden haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je op de Vodafone site de Super Sim Only's vinden...? Via Google vind ik deze link: http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only maar deze vind ik dus nie op de site zelf... Alleen de Scherp abo's (waar geen mobiel internet mogelijk is) en de gewone Sim Only's waar de abo kosten belachelijk hoog zijn (op de eerste 6 maanden na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
JaymzHetfield schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:26:
[...]

Ik heb dat ook. Bij mij was het zo dat er een foutje zat in het contract dat naar T-mobile was gefaxed. Nu is het door de winkel opnieuw gefaxed en zou het binnen 48 uur in orde moeten zijn. Ik heb nu bijvoorbeeld ook nog geen voicemail.
Inmiddels 2 weken verder na aanschaf iPhone en nieuw T-mobile abonnement. Nog steeds is mijn abonnement niet geactiveerd. Vanochtend maar weer even gebeld. Daar heb je dus ook geen zak aan. Die helpdeskmedewerker kon wel zien dat mijn abonnement nog niet geactiveerd is, maar kon niet zeggen wanneer dat wel ging gebeuren!?!?!? Volgens hem zou dat gebeuren vanaf de datum dat mijn contract in zou gaan. Maar ja, ik heb gewoon een nieuw contract dat per direct in zou gaan!! Ik moest maar even mijn contract opzoeken om te kijken welke ingangsdatum daarop staat.... :O

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:39:
Waar kun je op de Vodafone site de Super Sim Only's vinden...? Via Google vind ik deze link: http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only maar deze vind ik dus nie op de site zelf...
Maar die pagina staat toch gewoon bij Vodafone zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:03:
[...]

Maar die pagina staat toch gewoon bij Vodafone zelf?
Deze link is dus via Google. Kan een oude pagina zijn die nog steeds geindexeerd is bij hun. Reden om dit te denken is omdat er ook alleen maar iPhone 3G vermeld staat. Via links bij Abo/producten/shop/etc vind ik de link naar deze pagina dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Je kunt hem nog vinden via hun zoekfunctie en hij staat als link op hun sim-only pagina: http://www.vodafone.nl/pr...nten/sim_only_abonnement/

Neemt niet weg dat het me niet zou verbazen als dat product nog een keer verdwijnt, veel (PR) voordeel zal er voor Vodafone wel niet meer aan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Niet veel voordeel? Ik denk dat ze er stiekem heel wat potentiële klanten bij t-mobile mee weg snoepen, zeker als er steeds meer negatieve berichten worden gepost over het slechte bereik van t-mobile. Wat ze er aan verdienen is een andere zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
De voorwaarden zijn mij wat te beperkt en onduidelijk voor een twee jarig abo, maar misschien ben ik wat te paranoide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over welke aspecten wil je dan meer duidelijkheid...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Net gebeld met T-Mobile met dat m'n bereik simpelweg ruk is in huis. Dan 5 streepjes, dan voor onbepaalde tijd geen service. Technische dienst gaat er naar kijken, kan gewoon een maand duren voordat ik terug wordt gebeld :/ . Als ik mijn contract mag verbreken (waar ik toch wel vanuit ga), dan ga ik er maar mooi eentje in België halen en ga ik wel kijken naar een Vodafone abonnement. Het signaal van Vodafone is toch hetzelfde als die van KPN, oftewel korte golfjes die dus beter binnen dringen in huizen?

[ Voor 38% gewijzigd door mauricedb op 10-07-2009 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSM is GSM lijkt mij? Ik heb overigens geen enkel probleem met T-Mobile bereik hier, i.c.m. een LG KE850. Ik vraag mij af of de iPhone een ander bereik heeft, maar dat kan ik mij haast niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
mauricedb schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:09:
Net gebeld met T-Mobile met dat m'n bereik simpelweg ruk is in huis. Dan 5 streepjes, dan voor onbepaalde tijd geen service. Technische dienst gaat er naar kijken, kan gewoon een maand duren voordat ik terug wordt gebeld :/ . Als ik mijn contract mag verbreken (waar ik toch wel vanuit ga), dan ga ik er maar mooi eentje in België halen en ga ik wel kijken naar een Vodafone abonnement. Het signaal van Vodafone is toch hetzelfde als die van KPN, oftewel korte golfjes die dus beter binnen dringen in huizen?
Dat hoop ik voor je. Over het algemeen wordt binnenshuis bereik niet gegarandeerd.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:14:
GSM is GSM lijkt mij? Ik heb overigens geen enkel probleem met T-Mobile bereik hier, i.c.m. een LG KE850. Ik vraag mij af of de iPhone een ander bereik heeft, maar dat kan ik mij haast niet voorstellen.
Nee, Vodafone en KPN hebben ook 900 Mhz voor GSM. Dat dringt beter door in gebouwen, maar is wat gevoeliger voor o.a. weersomstandigheden. Daarbij is de spraakkwaliteit wat minder. T-Mobile heeft alleen maar 1800 Mhz en dat dringt wat minder goed binnen in gebouwen. Voor 3G (UMTS/HSDPA) maakt dat verder geen verschil.

Bereik is toch iets heel persoonlijks. Ik ben tevreden, omdat ik op de plaatsen waar ik veel kom goed bereik heb (3G). Als je dat niet hebt, dan wordt het natuurlijk een ander verhaal. Daarom heb je ook meestal niet zoveel aan de algemene uitspraken, als het ene netwerk is beter dan het andere. Tenzij je natuurlijk op heel veel verschillende plaatsen komt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19

OMX2000

By any means necessary...

Ik had klantenservice ff gebeld net. En ze gaven aan dat de levertijd momenteel 2-4 weken is. Toen ik 'm vorige week bestelde zou ie binnen 2 weken er zijn.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

OMX2000 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:30:
Ik had klantenservice ff gebeld net. En ze gaven aan dat de levertijd momenteel 2-4 weken is. Toen ik 'm vorige week bestelde zou ie binnen 2 weken er zijn.
T-Mobile shop zei gisteren tegen mij 1-2 weken. Blij dat ik 'm niet via de telefoon besteld heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Heren, mag ik jullie erop wijzen dat dit topic echt alleen is bedoeld om de verschillende abonnementen en ervaringen met providers te bespreken. Voor levertijden en voorraden is er: Levertijd Apple producten - Deel 6 :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blondeviking
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-11-2017
Wil na een jaar (telfort) weer terug naar Tmobile (i300 inclusief een iphone 16 gb 3gs)
Wat ik mij afvroeg is of er iemand is met ervaringen met betrekking tot het bedingen van kortingen om klanten weer terug te winnen(gezien de bovenstaande discussie over verleende kortingen bij verlenging)

Ik wilde zelf inzetten op geen aansluitkosten + toestel gratis ipv 30 €

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:14:
Waarom niet? Er zit verschil in hardware, voor WinMobile HTC toestellen zijn er zelfs verschillende radio-ROMs/firmware beschikbaar waarbij er een behoorlijk verschil kan zitten in de ontvangst sterkte. Ook de iPhone heeft volgens mij in het verleden al eens een update gehad die het bereik verbeterde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:38
blondeviking schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:41:
Wil na een jaar (telfort) weer terug naar Tmobile (i300 inclusief een iphone 16 gb 3gs)
Wat ik mij afvroeg is of er iemand is met ervaringen met betrekking tot het bedingen van kortingen om klanten weer terug te winnen(gezien de bovenstaande discussie over verleende kortingen bij verlenging)

Ik wilde zelf inzetten op geen aansluitkosten + toestel gratis ipv 30 €

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Gewoon proberen :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:02:
Over welke aspecten wil je dan meer duidelijkheid...?
Wat er gebeurd als je onverhoopt toch van IMEI moet veranderen (iPhone stuk), een omzetting naar een regulier abonnement zal zeker niet voordelig zijn, al helemaal niet met een tweejarig contract. Even je SIM in een andere telefoon als je naar de kroeg gaat kun je ook wel vergeten. En tenslotte nog de vage FUP van Internet blox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loopezz
  • Registratie: Januari 2009
troftnom schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:28:
[...]

Wat er gebeurd als je onverhoopt toch van IMEI moet veranderen (iPhone stuk), een omzetting naar een regulier abonnement zal zeker niet voordelig zijn, al helemaal niet met een tweejarig contract. Even je SIM in een andere telefoon als je naar de kroeg gaat kun je ook wel vergeten. En tenslotte nog de vage FUP van Internet blox.
Dit kan je natuurlijk allemaal vragen in de Vodafone winkel. Tegen mij hebben ze verteld dat het best kon, maar als het langdurig was dat het dan werd opgezet in een regulier abonnement, verder mag duo sim ook, maar laat je hierover nog beter informeren met je eigen vragen (voor de zekerheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Afgelopen dinsdag heb ik mijn abonnement telefonisch verlengd met de Iphone 3GS 16 GB, en tegen mij zeiden ze dat het ongeveer 3 weken kon duren.(randstad is wel iets sneller met leveren werd mij verteld.)

Dus maar even afwachten.

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
DeepSeven schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:31:
[...]

Hier kun je hem zelf samenstellen:
http://shop.telfort.nl/si...eader&utm_campaign=juli09

Duurder als vodafone en een lagere snelheid, maar wel interessant als je op een kpn netwerk betere snelheden haalt.
Dit had ik nog niet gezien, wel interessant voor me. Bel en sms 100/100 per maand dus dan met inet kom ik op 16 p/m. Maar begrijp je zinsnede niet helemaal. Lagere snelheid maar ineressant als je op kpn netwerk betere snelheden haalt? Ben een beetje blonT met donkere uitgroei O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:28:
[...]

Als je een ander IMEI nummer krijgt is dat geen probleem zolang dat maar in de range van de iPhones zit (iPhones hebben een herkenbaar IMEI). Dus gaat je iPhone stuk o.i.d. en krijg je een nieuwe, dan is dat dus geen probleem. Verder mag je 2 keer per 2 maanden de SIM in een ander toestel stoppen, vaker kan omzetting betekenen. Overigens verwacht ik dat Vodafone dan eerst een waarschuwing stuurt, net als bij overschrijving fair use. En die fair use policy (FUP) is vrij rekbaar. Je hoort nooit mensen die erover heen gaan en daadwerkelijk gewaarschuwd worden. Zolang je geen P2P e.d. gebruikt of de hele dag uitzendinggemist kijkt, zal het wel loslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
De eerste waarschuwingen bij FUP overschrijding worden inmiddels wel toegepast blijkbaar, dit is bij Vodafone prepaid wat ik op dit moment voor mijn iPhone gebruik.
Door ervaringen in het verleden ben ik wat sceptisch over de uitleg van voorwaarden als die in het voordeel van de provider uitvallen. Zie dus graag duidelijke afspraken op papier, maar dat zal zowel voor FUP als IMEI check wel niet te krijgen zijn (verder dan zoals het nu in de voorwaarden staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

hmm vandaag is mijn sim only abo omgezet naar een i300 (heb verlengd middels een lost & stolen procedure), echter staat er als einddatum 5-feb 2010. Dat was de einddatum van mn sim only abo.

zijn er meer mensen waarvan het abo niet is 'verlengd' maar simpelweg omgezet?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stippel
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:07
Beste mensen,

Mijn moeder heeft per ongeluk bij t-mobile via de telefoon een I-phone 3G 8GB besteld. Dit hd dus een 3GS 16GB moeten zijn. Helaas kunnen ze bij tmobile deze niet meer aanpassen. Mijn moedder kan hem nu enkel weigeren als hij afgeleverd word.

Is het voor haar echter mogelijk hem bijvoorbeeld morgen bij de tmobile winkel alsnog te halen. Het gaat dan om een geheel nieuw abbo en dan met het juiste toestel. Heeft iemand hiermee ervaring?

mvg, Serge Baalman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stippel schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 19:44:
Beste mensen,

Mijn moeder heeft per ongeluk bij t-mobile via de telefoon een I-phone 3G 8GB besteld. Dit hd dus een 3GS 16GB moeten zijn. Helaas kunnen ze bij tmobile deze niet meer aanpassen. Mijn moedder kan hem nu enkel weigeren als hij afgeleverd word.

Is het voor haar echter mogelijk hem bijvoorbeeld morgen bij de tmobile winkel alsnog te halen. Het gaat dan om een geheel nieuw abbo en dan met het juiste toestel. Heeft iemand hiermee ervaring?

mvg, Serge Baalman
Volgens mij kun je deze onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking binnen 7 dagen terugsturen. Dat stond in de brief die ik van TM thuisgestuurd kreeg toen ik de mijne 2 weken terug telefonisch besteld had. Ze zou dus een andere kunnen halen lijkt me en die thuisgestuurd wordt terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
amahusu schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 19:04:
hmm vandaag is mijn sim only abo omgezet naar een i300 (heb verlengd middels een lost & stolen procedure), echter staat er als einddatum 5-feb 2010. Dat was de einddatum van mn sim only abo.

zijn er meer mensen waarvan het abo niet is 'verlengd' maar simpelweg omgezet?
Ik heb mijn abonnement verlengd en volgens de medewerker word het omgezet naar een i150, moet alleen even bellen als ik hem binnen heb.

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stippel
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 20:38:
[...]

Volgens mij kun je deze onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking binnen 7 dagen terugsturen. Dat stond in de brief die ik van TM thuisgestuurd kreeg toen ik de mijne 2 weken terug telefonisch besteld had. Ze zou dus een andere kunnen halen lijkt me en die thuisgestuurd wordt terugsturen.
Dank Kohaku voor je reactie. Het werd inderdaad al wel aangegeven dat zij hem dan maar moest weigeren zodra hij afgeleverd zou worden. Maar kan ze dan nu ook al bij de t-mobile shop een nieuw abbonement afsluiten? Niet dat het binnen het systeem niet gaat omdat er nu al een aanvraag loopt zeg maar.

dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Sypher schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 21:29:
Iemand ervaring met met Vodafone + 2 jarige SuperSimOnly en als je telefoon voor reparatie weg is?
Volgens de voorwaarden mag je hem niet in een ander toestel stoppen, maar om nou een maand onbereikbaar te zijn...
Als je de voorwaarden goed hebt gelezen, staat er "voor een periode van 2 aaneengesloten maanden ". Dus als je hem een maand kwijt bent aan reparatie, kun je de simkaart heus wel in een andere telefoon stoppen. Ze gaan het echt niet elke dag nakijken of je hem echt wel in je iPhone hebt zitten..

Edit: spuitelf :) Iemand hierboven had het al uitgelegd.

[ Voor 4% gewijzigd door MrsRossi op 10-07-2009 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Hoedje schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:22:
[...]

Nee, Vodafone en KPN hebben ook 900 Mhz voor GSM. Dat dringt beter door in gebouwen, maar is wat gevoeliger voor o.a. weersomstandigheden. Daarbij is de spraakkwaliteit wat minder. T-Mobile heeft alleen maar 1800 Mhz en dat dringt wat minder goed binnen in gebouwen. Voor 3G (UMTS/HSDPA) maakt dat verder geen verschil.
Voor 3G zou het niet moeten uitmaken? Toch heb ik hier thuis (Leiden) nooit 3G verbinding. Pas als ik naar buiten stap, heb ik 3G verbinding.

Is dit overigens iets wat ik bij T-Mobile zou kunnen aankaarten en waarbij ook daadwerkelijk iets gedaan zou kunnen worden? Heb er tot nu toe (bijna een jaar) eigenlijk nooit wat mee gedaan, want het is niet alsof ze het kunnen fixen als ik ff hun winkel binnenstap. Maar nu lees ik volgens mij her en der dingen over dat je korting kunt krijgen op het abbo oid? Wat voor waarheid zit hier in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 23:37:
[...]

Voor 3G zou het niet moeten uitmaken? Toch heb ik hier thuis (Leiden) nooit 3G verbinding. Pas als ik naar buiten stap, heb ik 3G verbinding.

Is dit overigens iets wat ik bij T-Mobile zou kunnen aankaarten en waarbij ook daadwerkelijk iets gedaan zou kunnen worden? Heb er tot nu toe (bijna een jaar) eigenlijk nooit wat mee gedaan, want het is niet alsof ze het kunnen fixen als ik ff hun winkel binnenstap. Maar nu lees ik volgens mij her en der dingen over dat je korting kunt krijgen op het abbo oid? Wat voor waarheid zit hier in?
Kan me voorstellen dat dat waar is. TMobile kan immers deels niet de dienst verlenen die je hebt gekocht. Een bepaalde korting is dan niet raar. Ze geven die korting echter vast niet zomaar. Je moet vermoedelijk wel een traject in, dus tijdstippen en locaties opschrijven en dit gaan terug melden. Ik zou naar een TMobile store gaan en het probleem voorleggen en eerst een open vraag stellen hoe dit opgelost kan worden. Zij komen dan wel met iets. Zo niet, dan wat aanhouden en zo. Niet direct kwaad worden in elk geval maar gewoon enigszins dringend maar vriendelijk aanhouden, dan komen ze wel met iets :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrsRossi schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 23:07:
[...]

Als je de voorwaarden goed hebt gelezen, staat er "voor een periode van 2 aaneengesloten maanden ". Dus als je hem een maand kwijt bent aan reparatie, kun je de simkaart heus wel in een andere telefoon stoppen. Ze gaan het echt niet elke dag nakijken of je hem echt wel in je iPhone hebt zitten..

Edit: spuitelf :) Iemand hierboven had het al uitgelegd.
Ik denk dat je de voorwaarden nu iets te ruim uitlegt ;).Indien het Abonnement tenminste tweemaal gebruikt wordt in een periode van 2 aaneengesloten maanden in combinatie met een ander IMEI-nummer, dan zoals door Vodafone geregistreerd, dan behoudt Vodafone zich het recht voor het Abonnement
om te zetten in een ander regulier Vodafone abonnement.

Het gaat er om dat die 2 keer vallen in een periode van twee aaneengesloten maanden. Dus als je in juli en augustus 1 keer een andere SIMkaart er in stopt is er niks aan de hand. Stel dat doe je op 1 juli , dan mag je dat 1 september weer doen want dan zijn die 2 aaneengesloten maanden voorbij. Er staat echter niet bij hoe lang dat gebruik mag duren, is dat 1 gesprek of de hele 2 maanden. Maar goed, er staat ook bij dat Vodafone zich het recht voorbehoudt etc.... dus het zal wel loslopen in de praktijk. Ik vermoed als je maanden lang een andere SIMkaart gebruikt ze je gaan aanschrijven maar niet heel specifiek het aantal keren en dagen gaan tellen en exact over de grens je gaan benaderen. T'is ook een soort ' fair use' bepaling in de praktijk. Iemand die 1 keer per week tijdens het stappen een avond en nacht een oud toestel gebruikt of af en toe tijdens het sporten o.i.d. zal vermoedelijk geen problemen ondervinden. Het gaat Vodafone er om dat je gewoon het grootste deel van de tijd die SIM in de iPhone hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2009 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn iphone is binnen, op de dag van de release besteld als nieuw abbonee bij TMobile. Ik deed mn SIM kaart erin, en hij was direct geactiveerd bij TMobile, wat me enigsinds verbaaste :P

vol telefoonnetwerk en vol 3g bereik, in huis, in de buurt van Arnhem.

Wat een geil ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
Had mn HTC ook kapot en mocht over ongeveer 2 mnd verlengen. Kom in de T-shop vraag naar lost and stolen en kon direct een 3Gs 16GB meenemen, hij had er 15 binnen gekregen en na reserveringen blijkbaar 1 over :)

Verlengd met Flex25 + web n walk.. bijbetalen voor toestel 9,95 euro en mijn opgespaarde beltegoed mee kunnen nemen (oneindig houbaar bij flex), en dat is een best tegoed inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Gadgeteer schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 21:19:
Had mn HTC ook kapot en mocht over ongeveer 2 mnd verlengen. Kom in de T-shop vraag naar lost and stolen en kon direct een 3Gs 16GB meenemen, hij had er 15 binnen gekregen en na reserveringen blijkbaar 1 over :)

Verlengd met Flex25 + web n walk.. bijbetalen voor toestel 9,95 euro en mijn opgespaarde beltegoed mee kunnen nemen (oneindig houbaar bij flex), en dat is een best tegoed inmiddels.
Hoop dat je een gewone verlenging hebt gedaan ipv Lost and Stolen anders kun je er de komende abbo periode geen gebruik meer van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
pebbie schreef op zondag 12 juli 2009 @ 00:04:
[...]

Hoop dat je een gewone verlenging hebt gedaan ipv Lost and Stolen anders kun je er de komende abbo periode geen gebruik meer van maken.
Ik denk dat je wel kan nagaan dat een gewone verlenging niet mogelijk was (moest dan immers nog 2 maand wachten, kan max. 4 maand voor einde abo). Mijn tel was stuk dus ik moest iets en ik ben niet van plan nogmaal met L&S te verlengen -> Iphone is verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kost de verzekring? €8 per maand incl. diefstalverzekering toch? Ik denk dat ik mijn iPhone als ik hem straks krijg ook maar ga verzekeren... Je moet er toch 2j mee doen, en gezien hij nieuw €575 kost....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Gadgeteer schreef op zondag 12 juli 2009 @ 13:34:
[...]

Ik denk dat je wel kan nagaan dat een gewone verlenging niet mogelijk was (moest dan immers nog 2 maand wachten, kan max. 4 maand voor einde abo). Mijn tel was stuk dus ik moest iets en ik ben niet van plan nogmaal met L&S te verlengen -> Iphone is verzekerd.
Hai,

Je schreef dat je over 2 maanden mocht verlengen, ik heb dit verkeerd gelezen. Want wat je waarschijnlijk bedoelde is dus dat je abbo bij T-Mobile pas over 6 maanden afloopt neem ik aan. 4 Maanden van te voren verlengen + de 2 maanden die je nu nog moest wachten. Hoe dan ook, ik wens je heel veel plezier met je foon!

Gr. Pebbie

Heb je je telefoon ook verzekerd bij T-Mobile? Diefstal is uitgesloten voor de verzekering he, heb van de week de polisvoorwaarden opgehaald daar bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel als je hem afsluit met diefstal clausule, dat kost €1 per maand extra. Wat heb je aan een verzekering als diefstal niet vergoed wordt? Zo te zien kost dat €6,95 per maand, maar ik vraag mij af of dit ook voor de iPhone geldt. Aangezien dat nogal dure en gewilde telefoons zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 15:57:
Wel als je hem afsluit met diefstal clausule, dat kost €1 per maand extra. Wat heb je aan een verzekering als diefstal niet vergoed wordt? Zo te zien kost dat €6,95 per maand, maar ik vraag mij af of dit ook voor de iPhone geldt. Aangezien dat nogal dure en gewilde telefoons zijn...
Kijk hier dus maar mee uit, ik was vorige week zelf bij de T-Mobile Shop en vroeg naar de voorwaarden van de verzekering, die heb ik gekregen maar hij vertelde me gelijk dat je diefstal dus wel op je buik kon schrijven voor vergoeding. Zal hier het stukje uit de polis neerzetten:

Voorwaarden T-Mobile ProAssist Gegarandeerd Plus Verzekering (dus met zg. diefstal verzekering)

4: Dekkingsomschrijving
4.2.1. vergoed worden reparatie kosten ten gevolgen van ontwerp/constructie/materiaal of gietfout danwel montagefout.
4.2.2. Schade als gevolg van een plotseling van buitewnaf op gsm inwerkende gebeurtenis met als gevolg val, stoot e/o vochtschade
4.2.3.Vergoed word de schade als gevolg van diefstal vergezeld van aanwijsbare sporen van braak en beroving gepaard gaande met geweld of onder bedreiging van geweld (voor dit laatste stukje heb je dus getuigen nodig, ervaringen gelezen van slachtoffers op div. forums. * LET OP hierin zitten dus al haakjes en ogen, want als hij in je huis wordt gestolen bij inbraak valt dit onder je inboedel verzekering. Wordt hij uit de auto gestolen dan moest hij zowieso uit het zicht liggen in een afgesloten ruimte. Het feit dat je auto op slot is , is niet afdoende. Hiermee wordt bedoeld dat de telefoon dan in je dashbordkastje had moeten liggen die ook op slot kon (meeste gaan open met klepje zonder slot), dit slot moet dus ook nog geforceerd zijn wil je voor uitkering in aanmerking komen! Van iemand gelezen dat hij bij beroving zijn iPhone is kwijt geraakt, hand werd tegen muur geslagen, pink lag open en licht gekneusd, echter geen getuigen en te weinig letsel om tot uitkering over te gaan.
6.1 NIet gedekt is schade die het gevolg is van verlies, vermissing en zakkenrollen!

En zo zijn er nog wel meer kleine lettertjes in deze alg. voorwaarden waardoor T-Mobile / ProAssist dus eigenlijk bijna nooit over hoeft te gaan op uitkering als je deze mooie telefoon kwijt speelt. Het lijkt me niet voor niks dat de T-Mobile Verkoper (waalwijk) mij afraadde deze verzekering te nemen voor diefstal, eigenlijk betaal je dus gewoon grof geld voor een verlengde garantie vrees ik. Heb net wel een uitgebreidde mail gestuurd naar gsmverzekeren.nl voor wat meer info (de zg. haken en ogen van de voorwaarden) om een iphone te verzekeren, kon er nl niet terug vinden dat de aankoop in NL moest plaatsvinfden. Als ik hier een reaktie op heb zal ik hem hier neerzetten.

gr. Pebbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 15:57:
Lifeline van Phonehouse biedt wel dekking voor diefstal zonder letsel en ook verlies. Maar is ook duurder.
Verder kan een kostbaarhedenverzekering interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kortom, leg gewoon elke maand zelf geld opzij :P.

Als je telefoon gejat wordt, ga je het heel moeilijk krijgen om het vergoed te krijgen dmv een verzekering, zoals vele ervaringen vertellen.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:12:
Kortom, leg gewoon elke maand zelf geld opzij :P.

Als je telefoon gejat wordt, ga je het heel moeilijk krijgen om het vergoed te krijgen dmv een verzekering, zoals vele ervaringen vertellen.
Dit is kortgezegd ook het advies van de Consumentenbond. Een complete verzekering kost al gauw 120 euro per jaar. De kostbaarhedenverzekering is nog wel een optie. Is niet zo duur maar moet vaak in combinatie met een inboedelverzekering afgesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:34:
[...]

De kostbaarhedenverzekering is nog wel een optie. Is niet zo duur maar moet vaak in combinatie met een inboedelverzekering afgesloten worden.
Deze dekt geloof ik maar tot 350 euro, althans die van Interpolis wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spido
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023
Ik heb even een vraag. Voor mensen die hun iPhone 3G nu een jaar hebben, en dus een jaar een abo hebben bij T-Mobile, is het vanaf nu mogelijk om hun iPhone simlockvrij te laten maken.

Maar ik vroeg me af of je bij deze procedure niet je sms'jes kwijt kan raken. Je moet namelijk een andere simkaart in je toestel stoppen en hem dan opnieuw activeren in iTunes (tenminste die heb ik begrepen). Gaan je SMS'jes/andere gegevens hierbij niet verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Als ik een ander simkaartje in mijn 3GS doe gaat er niks verloren. Met activeren denk ik dus ook niet.

Ik heb vandaag een simkaartje van Vodafone besteld voor slechts 1 euro(!) om te kijken of ik thuis met Vodafone i.c.m. de 3GS wel goed bereik heb. Zo ja, dan ga ik, als ik mijn contract bij T-Mobile mag verbreken, op zoek naar een simlock-vrije iPhone (België denk ik dan maar) en ga ik er een contract van Vodafone bij nemen :) Iemand die onlangs een abo heeft afgesloten met de Super Sim Only van Vodafone i.c.m. de 3GS? Aangezien ze alleen spreken over de 3G hiero.

[ Voor 71% gewijzigd door mauricedb op 12-07-2009 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Hangt er toch vanaf of je sms'jes op je telefoon of op je SIM kaart staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Voor zover ik weet staan sms'jes en andere data juist op het toestel. Daardoor ben ik dan juist weer bang mijn sms'jes te verliezen als ik overstap op een nieuwe iPhone :P

Overigens was ik laatst bij de MM in Den Haag en daar zag ik doosjes in de schappen liggen waarmee je een telefoonverzekering kon afsluiten voor €7 p/m, inclusief diefstal. Geldt ook voor de iPhone, aangezien deze oa stond afgebeeld op de verpakking.

Verder kom ik nooit in de MM, dus misschien dat iemand anders iets met deze info wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pebbie schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:16:
[...]

Deze dekt geloof ik maar tot 350 euro, althans die van Interpolis wel.
Dat is de 'Buiten de deurverzekering'. Die heeft een maximum van 250 euro per object en dekt ook niet tegen verlies (maar dekt wel weer alles wat je uit huis meeneemt naar buiten tegen diefstal en beschadiging). De kostbaarhedenverzekering sluit je af voor 1 object, in dit geval de telefoon, en dekt tegen verlies, diefstal en beschadiging (die het functioneren belemmert) tegen nieuwwaarde of dagwaarde (voorafgaand aan de schadeveroorzakende gebeurtenis).

De buitendedeurverzekering kost een kleine 100 euro per jaar (voor dus de hele inboedel) en de kostbaarhedenverzekering zo rond de 30 euro of bij beroepsmatig gebruik rond de 37 euro. Voor beiden geldt dat je de inboedelverzekering ook bij Interpolis moet afsluiten. Toch kan dat voordelig zijn als je bedenkt dat een goede telefoonverzekering (die ook verlies dekt) gauw rond de 120 euro kost tot soms wel 160 euro.

Enige voordeel van een telefoonverzekering is dat je recht hebt op een tijdelijk vervangend toestel binnen x aantal uur en dat soms gevolgschade is gedekt (kosten van bellen door de dief). De vraag is of je veel schade kunt oplopen door dat bellen want verlies of diefstal merk je meestal al vrij snel na het gebeuren en je kunt dan je SIM direct laten blokkeren door je provider. Een tijdelijk vervangend toestel is vaak ook niet zo'n probleem. De meeste mensen hebben nog wel eentje liggen, moet je alleen wel zelf een tijdelijke SIM regelen.

PS: de kostbaarhedenverzekering dekt ook als je het te verzekeren product in het buitenland hebt gekocht.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:59:
Voor zover ik weet staan sms'jes en andere data juist op het toestel. Daardoor ben ik dan juist weer bang mijn sms'jes te verliezen als ik overstap op een nieuwe iPhone :P

Overigens was ik laatst bij de MM in Den Haag en daar zag ik doosjes in de schappen liggen waarmee je een telefoonverzekering kon afsluiten voor €7 p/m, inclusief diefstal. Geldt ook voor de iPhone, aangezien deze oa stond afgebeeld op de verpakking.

Verder kom ik nooit in de MM, dus misschien dat iemand anders iets met deze info wil :P
Voor zo'n relatief laag bedrag is vermoedelijk verlies niet gedekt. Diefstal vermoedelijk alleen , net als bij T-Mobile, als er geweld is gebruikt en/of er getuigen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 07:04:
[...]

Voor zo'n relatief laag bedrag is vermoedelijk verlies niet gedekt. Diefstal vermoedelijk alleen , net als bij T-Mobile, als er geweld is gebruikt en/of er getuigen zijn.
MM heeft verzekeringen bij Actua, zie voor meer info op www.gsmverzekeren.nl staan ook de voorwaarden in vermeld. Heb zelf een mail gestuurd gisteren met diverse vragen over deze verzekering, wacht nog op antwoord hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Alleen wanneer je bij T-mobile (Pro-Assist) verzekerd bent krijg je een Iphone terug bij schade/verlies. Bij andere verzekeraars kan dat wel eens een ander toestel worden..

Verder:

Voor 1 euro extra per maand ben je bij Pro-assist via Tmobile ook verzekerd tegen verlies/diefstal. Totale prijs van die verzekering komt dan op 7,95 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook graag weten waar ik mijn simlockvrije toestel kan laten verzekeren binnen nederland tegen een defect toestel of schade. Verlies vind ik minder belangrijk omdat je mijn inziens je toestel niet zo snel kwijt raakt.
Weet iemand waar dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pebbie schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:34:
[...]

Kijk hier dus maar mee uit, ik was vorige week zelf bij de T-Mobile Shop en vroeg naar de voorwaarden van de verzekering, die heb ik gekregen maar hij vertelde me gelijk dat je diefstal dus wel op je buik kon schrijven voor vergoeding. Zal hier het stukje uit de polis neerzetten:

Voorwaarden T-Mobile ProAssist Gegarandeerd Plus Verzekering (dus met zg. diefstal verzekering)

....
Bedankt voor het posten :) Nu weet ik dus dat ik deze verzekering niet ga afsluiten... Wat een aanfluiting zeg...

Het ging mij juist om de zakkenrollers: daar zijn er nogal wat van in Amsterdam namelijk. Die clausule over geweld is al helemaal gestoord 8)7 Zie je het al voor je? Komt er iemand met een mes op je af en dan zeg jij: "Kun je me eerst even neersteken? Anders krijg ik het niet vergoed van de verzekering...."

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadgeteer schreef op maandag 13 juli 2009 @ 07:59:
Alleen wanneer je bij T-mobile (Pro-Assist) verzekerd bent krijg je een Iphone terug bij schade/verlies. Bij andere verzekeraars kan dat wel eens een ander toestel worden..

Verder:

Voor 1 euro extra per maand ben je bij Pro-assist via Tmobile ook verzekerd tegen verlies/diefstal. Totale prijs van die verzekering komt dan op 7,95 per maand
Ik heb de folder van TMobile over verzekeren hier liggen. Over verlies wordt niet gesproken. Alleen diefstal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:05:
[...]

Ik heb de folder van TMobile over verzekeren hier liggen. Over verlies wordt niet gesproken. Alleen diefstal.
Beste Bert,

Als je even 1 pagina terug had gekeken had je mijn stukje gelezen over de T-Mobile verzekering:

4: Dekkingsomschrijving
4.2.1. vergoed worden reparatie kosten ten gevolgen van ontwerp/constructie/materiaal of gietfout danwel montagefout.
4.2.2. Schade als gevolg van een plotseling van buitewnaf op gsm inwerkende gebeurtenis met als gevolg val, stoot e/o vochtschade
4.2.3.Vergoed word de schade als gevolg van diefstal vergezeld van aanwijsbare sporen van braak en beroving gepaard gaande met geweld of onder bedreiging van geweld (voor dit laatste stukje heb je dus getuigen nodig, ervaringen gelezen van slachtoffers op div. forums. * LET OP hierin zitten dus al haakjes en ogen, want als hij in je huis wordt gestolen bij inbraak valt dit onder je inboedel verzekering. Wordt hij uit de auto gestolen dan moest hij zowieso uit het zicht liggen in een afgesloten ruimte. Het feit dat je auto op slot is , is niet afdoende. Hiermee wordt bedoeld dat de telefoon dan in je dashbordkastje had moeten liggen die ook op slot kon (meeste gaan open met klepje zonder slot), dit slot moet dus ook nog geforceerd zijn wil je voor uitkering in aanmerking komen! Van iemand gelezen dat hij bij beroving zijn iPhone is kwijt geraakt, hand werd tegen muur geslagen, pink lag open en licht gekneusd, echter geen getuigen en te weinig letsel om tot uitkering over te gaan.
6.1 NIet gedekt is schade die het gevolg is van verlies, vermissing en zakkenrollen!

En zo zijn er nog wel meer kleine lettertjes in deze alg. voorwaarden waardoor T-Mobile / ProAssist dus eigenlijk bijna nooit over hoeft te gaan op uitkering als je deze mooie telefoon kwijt speelt. Het lijkt me niet voor niks dat de T-Mobile Verkoper (waalwijk) mij afraadde deze verzekering te nemen voor diefstal, eigenlijk betaal je dus gewoon grof geld voor een verlengde garantie vrees ik. Heb net wel een uitgebreidde mail gestuurd naar gsmverzekeren.nl voor wat meer info (de zg. haken en ogen van de voorwaarden) om een iphone te verzekeren, kon er nl niet terug vinden dat de aankoop in NL moest plaatsvinfden. Als ik hier een reaktie op heb zal ik hem hier neerzetten.

gr. Pebbie

Oftewel DIEFSTAL en VERLIES is NIET STANDAARD VERZEKERD/CLAIMBAAR

Heb inmiddels ook reaktie terug van Actua( via Media Markt en gsm-verzekeren.nl):
k ben voornemens om binnenkort de iPhone 3GS aan te schaffen en daarvoor een verzekering te nemen.
Kan ik deze iPhone ook bij jullie verzekeren indien deze niet in Nederland is aangekocht? de 32GB variant kost
in het buitenland gemiddeld 700 euro en is simlockvrij. Ik neem aan dat bij schade jullie dan uitgaan van dit aankoopbedrag?

Helaas, dient u een Nederlandse factuur te hebben, dit vanwege afwijkende garantie bepalingen in het buitenland.

Welk aankoopbedrag hanteren jullie indien de iPhone verschaft wordt bij een abbo van T-Mobile waarvoor
bijvoorbeeld 200 euro bij betaald dient te worden om deze in het bezit te krijgen? Prijzen van losse
iPhones liggen in NL stukken hoger dan in het buitenland.

Dit is afhankelijk van de door u gekozen iphone.

Tevens had ik nog een paar vragen over de polisvoorwaarden:

Artikel 5 Verplichtingen van verzekerde

Verzekerde is op straffe van verlies van alle uit deze verzekering voortvloeiende rechten verplicht om:
a. alle normale voorzorgen te nemen ter voorkoming van schade (w.o. verlies en diefstal) aan (van) de apparatuur. Aan deze eis wordt in ieder geval niet geacht te zijn voldaan, indien de apparatuur onbeheerd wordt achtergelaten in een niet deugdelijk afgesloten ruimte alsmede in gevallen waarin men heeft verzuimd maatregelen te treffen ter voorkoming van schade, verlies of diefstal indien men in situaties terecht komt waarin naar algemene ervaringsregels rekening is te houden met een verhoogde kans daarop;

# Wat valt onder de dekking van diefstal/vermissing? Is dit bv ook zakkenrollerij, je handtas die gestolen wordt als je aan het winkelen bent, de gsm die uit je handen wordt ontfutseld omdat je op straat loopt te bellen?

Nee, onder diefstal valt alleen diefstal met braakschade.

De maximale duur van de verzekering is 36 maanden, wat is de minimale contractsduur en welke opzegtermijn hanteren jullie voor de gsm-verzekering?

De minimale duur is 12 maanden, en hierbij geld een opzegtermijn van 1 maand.

Einde antwoord Actua, dus ook een verzekering waar je niks aan hebt.

En... om het feest compleet te maken, The Life Line verzekeringen van The Belcomany zijn idd stukken duurder met betere dekking (dus wel diestal en zakkenrollerij) maar.... deze verzekeren alleen gsm's die ze in het eigen assortiment hebben. En heel toevallig heeft The Belcompany (nog) geen iPhones. Dus zoals ik het nu zie is er eigenlijk nog geen normale verzekering die diefstal en zakkenrollerij dekt voor de iPhone. Indien jullie andere ervaringen hebben, lees ik het graag.

@iKremers , ben bang dat het niet zal meevallen voor ons helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
mauricedb schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:55:
Als ik een ander simkaartje in mijn 3GS doe gaat er niks verloren. Met activeren denk ik dus ook niet.

Ik heb vandaag een simkaartje van Vodafone besteld voor slechts 1 euro(!) om te kijken of ik thuis met Vodafone i.c.m. de 3GS wel goed bereik heb. Zo ja, dan ga ik, als ik mijn contract bij T-Mobile mag verbreken, op zoek naar een simlock-vrije iPhone (België denk ik dan maar) en ga ik er een contract van Vodafone bij nemen :) Iemand die onlangs een abo heeft afgesloten met de Super Sim Only van Vodafone i.c.m. de 3GS? Aangezien ze alleen spreken over de 3G hiero.
@Maurice, kun je me iets meer vertellen over dat simkaartje van 1 euro. Is dat een soort proefabbo ofzo?
Vodafone heeft me tijdje geleden per mail bevestigd dat het abbo ook voor de 3GS geldt, ze lopen alleen achter met updaten van de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

Ik wil mijn Hi abonnement verlengen (1jaar) en daarbij een Iphone nemen, tot nu toe heb ik slechts twee websites gevonden die dit doen: www.afgebeld.nl en www.phoneshop.nl

Het goedkoopst dat ik hem nu kan krijgen is 1jaar verlengen met HI online 37,95 + eindeloos online extra snel en dan heb ik de Iphone 3Gs 32GB voor E464,-

Zijn er goedkopere alternatieven? Iemand ervaring met afgebeld.nl?

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
The Flow schreef op maandag 13 juli 2009 @ 20:46:
Ik wil mijn Hi abonnement verlengen (1jaar) en daarbij een Iphone nemen, tot nu toe heb ik slechts twee websites gevonden die dit doen: www.afgebeld.nl en www.phoneshop.nl

Het goedkoopst dat ik hem nu kan krijgen is 1jaar verlengen met HI online 37,95 + eindeloos online extra snel en dan heb ik de Iphone 3Gs 32GB voor E464,-

Zijn er goedkopere alternatieven? Iemand ervaring met afgebeld.nl?
Goedkopere alternatieven zijn weg gaan bij Hi denk ik, die i-net snelheid ligt ook lager dan bv T-Mobile of Vodafone. Ik zou zelf een losse foon scoren en een vodafone super sim nemen van 13,50 p/m incl. veel belminuten en sms + onbeperkt internet. Jij gaat nu dus 12*37,95 + 464 betalen voor je iPhone = 919 euro en dat voor slechts 1 jaarabbo?!? Vind het behoorlijk aan de prijs als ik eerlijk ben.
Zou alleen wel denken dat je dan een simlock vrij toestel krijgt.

Maar anders kun je er een scoren in BE voor 675 + 12*13,50 (vodafone) = 837

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
pebbie schreef op maandag 13 juli 2009 @ 20:24:
[...]

@Maurice, kun je me iets meer vertellen over dat simkaartje van 1 euro. Is dat een soort proefabbo ofzo?
Vodafone heeft me tijdje geleden per mail bevestigd dat het abbo ook voor de 3GS geldt, ze lopen alleen achter met updaten van de site.
Simkaartje van 1 euro is gewoon hier te bestellen: klik!

Goed om te horen dat het Super Sim Only abo ook voor de 3GS geschikt is! Maar is jammer genoeg wel alleen voor 2 jaar.

Trouwens, de website Algebeld.nl geeft aan dat de iPhone met een T-Mobile simlock is terwijl je er gewoon Hi/KPN/Vodafone etc kan selecteren, vind het maar een vage bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
mauricedb schreef op maandag 13 juli 2009 @ 21:08:
[...]

Simkaartje van 1 euro is gewoon hier te bestellen: klik!

Goed om te horen dat het Super Sim Only abo ook voor de 3GS geschikt is! Maar is jammer genoeg wel alleen voor 2 jaar.

Trouwens, de website Algebeld.nl geeft aan dat de iPhone met een T-Mobile simlock is terwijl je er gewoon Hi/KPN/Vodafone etc kan selecteren, vind het maar een vage bedoeling.
thanks voor de link, ga dat ook maar testen als ik voor een simlock vrije zou gaan. En vind het ook vaag wat Algebeld je verteld, als tie gelockt is zou je er toch geen andere kaarten in moeten kunnen doen? Of is het de bedoeling dat je zelf een unlock regelt? Lijkt me sterk, misschien dat je dat voor de zekerheid ff moet navragen lijkt me.

Ow vroeg ik me nog af, kun je via die kaart van VF ook internet testen? Zie er staan dat je kunt bellen en sms-en maar verder? Je zal wel niet ver komen met die 2 euro maar toch O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Weet ik niet pebbie, maar ik gebruik thuis toch Wifi, dus de 3G ontvangst is niet zo heel belangrijk voor mij. Voor mij draait het voornamelijk om de ontvangst voor het bellen. Ik hoop het kaartje morgen te krijgen :) Maar dan moet ik ook nog hopen dat T-Mobile niet zo moeilijk gaat doen met het ontbinden van mijn contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Dat is toch snel geregeld: ik mag mijn contract bij T-Mobile ontbinden. Vandaag nog eventjes Vodafone bereik testen, en dan zo snel mogelijk toestel versturen en kijken naar een simlock-vrij toestel.

Edit 1: En jawel hoor, met het Vodafone signaal ben ik wel super bereikbaar. 10 uit de 10 telefoontjes naar de iPhone kwamen aan, terwijl er met T-Mobile misschien maar 1 telefoontje zou lukken. Ik ben blij, nu alleen nog op zoek naar een simlock-vrije iPhone, mijn Hi abo beëindigen en nummer overzetten naar nieuw abo van Vodafone :).

Edit 2: Pfff, ik kan niet eens mijn Hi abonnement afkopen en dan mijn nummer meenemen naar een andere provider. Dan houd ik maar tot begin 2010 Hi en stap ik dan wel over :X

[ Voor 59% gewijzigd door mauricedb op 14-07-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
[quote]mauricedb schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:18:
Dat is toch snel geregeld: ik mag mijn contract bij T-Mobile ontbinden. Vandaag nog eventjes Vodafone bereik testen, en dan zo snel mogelijk toestel versturen en kijken naar een simlock-vrij toestel.

Edit 1: En jawel hoor, met het Vodafone signaal ben ik wel super bereikbaar. 10 uit de 10 telefoontjes naar de iPhone kwamen aan, terwijl er met T-Mobile misschien maar 1 telefoontje zou lukken. Ik ben blij, nu alleen nog op zoek naar een simlock-vrije iPhone, mijn Hi abo beëindigen en nummer overzetten naar nieuw abo van Vodafone :).

Oh ok, nooit geweten waar 3G voor was eigenlijk haha, maar heeft dus met je ontvangst te maken begrijp ik nu. Over het wel of niet bereikbaar zijn via het netwerk van de telecomprovider. Heb ik hier gelukkig geen problemen mee, dus voor niet zo'n big issue ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
3G zorgt voor sneller internet.
Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics: