[iPhone] Provider & Abonnementen - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste
Acties:
  • 126.383 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Sendy schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:32:
[...]
Maar met een Sim-only (Eu. 7,50) kon ik geen data-abonnement nemen. En als ik een data-abonnement zou nemen zou het trager zijn dan ik met een iphone-abonnement zou krijgen.
Met een Sim-Only Flex 20 (Eu. 10) kan je wel een databundel nemen, bij een lagere sim-only inderdaad niet meer. Tja, max. internet snelheid ligt bij de W&W bundels lager, maar de dekking van T-mobile is nu ook weer niet dusdanig goed dat je de maximale snelheid van het iPhone abo vaak zult kunnen halen.

Probleem blijft dat bij T-mobile een iphone in combinatie met een Flex abo veel te duur is.

[ Voor 7% gewijzigd door troftnom op 01-07-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MR_VIPER,

Ik kan je lastig volgen. Concreet wilde ik vragen hoe jouw oplossing van een simlock-vrije iphone in belgie halen en een sim-only "flex" abonnement goedkoper was dan een iphone-abonnement.

Het lijkt erop dat je de goedkoopste web-n-walk bij een Sim-only FLEX 20 abonnement kan krijgen (al is de T-mobile website onduidelijk). Je totaal aan abonnement kost dan zo'n 20 euro p. maand.

Als de iphone 2 jaar meegaat en 575 euro kost dan betaal je voor die twee jaar 20 * 24 + 575 = 1055 euro. Het goedkoopste iphone abonnenement kost 30 * 24 = 720 euro voor twee jaar + 100 euro voor het toestel, maakt 820 euro voor twee jaar.

Dat is niet goedkoper, en al helemaal niet als je bedenkt dat het data-abonnement zeer veel slechter is dan wat je krijgt bij een iphone abonnement, en dat het aantal belminuten dat je krijgt bij dat flex 20 abonnement minder is dan bij het i150-abonnement.

Meer specifieke eisen (geen 2-jarig abonnement, of verwachting dat je (veel) meer gaat bellen in de toekomst) zijn hier natuurlijk niet meegenomen :)

[ Voor 2% gewijzigd door Sendy op 01-07-2009 11:51 . Reden: Oeps, vergat de toestelprijs bij een i150 abonnement. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Het is ieder voor zich in keuze... Ik kijk niet naar de totaal prijs van de iphone. Die vind ik niet belangrijk. Ik wil gewoon een abbonement waarin ik flexibel op en neer kan gaan. En ik wil graag een iPhone vanwege alle mogelijkheden en niet alleen data en internet gebruik. Meer bellen in de toekomst gaat er zeker wel aankomen. Laatste maanden is mijn belggedrag al toegenomen. Daarnaast reis ik nog wel eens naar buitenland. En de ene keer sms ik meer als de andere keer. De keuze om dat een flex abbo te nemen is voor mij de gunstigste. Dit ook omdat mijn beltegoed onbeperkt houdbaar is.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:40

OMX2000

By any means necessary...

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 20:12:
Ik ben al in het bezit van een T-Mobile abo (300 min). Als ik inlog op T-Mobile om te kijken wat ze me kunnen bieden qua verlenging, dan zie ik dat het i300 abo mij €29,95 per maand gaat kosten (itt €44,95 normaal). Maar eigenlijk wil ik graag meer minuten, echter kan ik alleen deze en de i150 kiezen (uit de "i"-abbo's). Je hebt nog de mogelijkheid om te kiezen voor Relax of Flex abo's maar deze zijn veel onvoordeliger (geen Mobiel internet en SMS moet je nog apart erbij kopen).

Heeft iemand ervaring met een "offer" van een winkel- of klantenservicemedewerker voor een "i"-abo met meer minuten...?
Ik heb geen antwoord op je laatste vraag. Ik verbaas me er wel over dat jij een i300 abonnement voor 29,95 kunt krijgen. Ik heb net telefonisch verlengt, en er viel weinig aan die abonnements prijs te doen. Kan me voorstellen dat ze de telefoon voor minder bieden...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04 00:40
Isengrim schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:55:
[...]

Ik heb de mijne maandag gekregen, had om 8:18 besteld via de site
dat is vrij snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruco88
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 14:51
Je kan dat beltegoed van een flex abonnement ook gewoon cashen bijvoorbeeld bij http://www.thoorn.nl/ en daarna pas overstappen naar een iphone abonnement. Ik heb hier twee weken geleden ook nog het laatste tegoed van mijn beltegoed opgemaakt. Het geld had ik binnen een dag op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
MR_VIPER schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 11:56:
Het is ieder voor zich in keuze... Ik kijk niet naar de totaal prijs van de iphone. Die vind ik niet belangrijk. Ik wil gewoon een abbonement waarin ik flexibel op en neer kan gaan. En ik wil graag een iPhone vanwege alle mogelijkheden en niet alleen data en internet gebruik. Meer bellen in de toekomst gaat er zeker wel aankomen. Laatste maanden is mijn belggedrag al toegenomen. Daarnaast reis ik nog wel eens naar buitenland. En de ene keer sms ik meer als de andere keer. De keuze om dat een flex abbo te nemen is voor mij de gunstigste. Dit ook omdat mijn beltegoed onbeperkt houdbaar is.
Dat is prima, maar jij begon over dat jouw oplossing goedkoper is (ik lees de quote dat als zelfs de T-mobile medewerker bekent dat het voordeliger is, dat jij ook vindt). Ik vroeg me af hoe je dat dan berekende.
MR_VIPER schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 07:52:
[...]
Uiteindelijk moest zelfs de medewerker bekennen dat het voordeliger is om een iPhone in de Belgique the gaan halen en mijn abbo als sim-only te laten verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Sendy schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:17:
[...]

Dat is prima, maar jij begon over dat jouw oplossing goedkoper is (ik lees de quote dat als zelfs de T-mobile medewerker bekent dat het voordeliger is, dat jij ook vindt). Ik vroeg me af hoe je dat dan berekende.

[...]
Ik kan via dealers van t-mobile eventueel wel verlengen met dit abbo icm iPhone... Alleen kost de iPhone dan nog 500 euro... Dus het is afhankelijk van wat je wil en hoe... In mijn geval is het voordeliger niet alleen geldelijk om een losse iphone te halen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

ruco88 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:16:
Je kan dat beltegoed van een flex abonnement ook gewoon cashen bijvoorbeeld bij http://www.thoorn.nl/ en daarna pas overstappen naar een iphone abonnement. Ik heb hier twee weken geleden ook nog het laatste tegoed van mijn beltegoed opgemaakt. Het geld had ik binnen een dag op mijn rekening.
Mag ik dit gewoon een stupide oplossing vinden... Cashen voor de houder van de site... Leuk als je je prepay tegoed op wil maken... Niet als je je abbo tegoed wil opmaken.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:18
Het zal vast wel ergens staan, maar kon het zo 1 2 3 niet vinden, maar neem je je tegoed wat je over hebt van de maand mee naar de volgende maand? ik heb i-150 tmobile abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dirk0s schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:39:
Het zal vast wel ergens staan, maar kon het zo 1 2 3 niet vinden, maar neem je je tegoed wat je over hebt van de maand mee naar de volgende maand? ik heb i-150 tmobile abo
tegoed van iPhone-abo's is max. 2 maanden houdbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers: Een verzekering van T-Mobile kan ook afgesloten worden als je de iPhone koopt bij bijvoorbeeld een webwinkel, Phonehouse of Belcompany. Zolang er een T-Mobile abo wordt afgesloten kun je met die iPhone binnen 14 dagen na aankoop naar een T-Mobile winkel om een verzekering af te sluiten. Bevestigd door T-Mobile.

Voordeel van een T-Mobile verzekering is dat ie goedkoper is dan de meeste andere verzekeringen. De verzekering wordt aangegaan voor minimaal 3 maanden en kan daarna per maand opgezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 08:52
Hebben jullie ook last van het volgende?

Als ik de iPhone (met t-mobile abo) ergens neerleg, dan heb ik eigenlijk overal wel goed bereik, maar zodra ik 'm ergens anders neerleg (andere kant van het huis bijv.) dan valt vrij rap de verbinding weg tijdens het lopen (ene keer geen service, andere keer 1 streepje..). Als de iPhone dan eventjes op de ''nieuwe plek'' ligt, krijg ik weer gewoon goede ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
mauricedb schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 21:46:
Hebben jullie ook last van het volgende?

Als ik de iPhone (met t-mobile abo) ergens neerleg, dan heb ik eigenlijk overal wel goed bereik, maar zodra ik 'm ergens anders neerleg (andere kant van het huis bijv.) dan valt vrij rap de verbinding weg tijdens het lopen (ene keer geen service, andere keer 1 streepje..). Als de iPhone dan eventjes op de ''nieuwe plek'' ligt, krijg ik weer gewoon goede ontvangst.
Herkenbaar verhaal, welke regio zit je? Ik in Arnhem (6844)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Enschede, helemaal in het zuiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Sendy schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 11:47:
Dat is niet goedkoper, en al helemaal niet als je bedenkt dat het data-abonnement zeer veel slechter is dan wat je krijgt bij een iphone abonnement
Nogmaals, staar je niet blind op dat beetje extra snelheid, je zult er weinig echt gebruik van kunnen maken.

Ik heb ook een flex abonnement omdat ik nauwelijks bel/sms, bewaar liever mijn beltegoed voor als ik het wel kan gebruiken dan dat ik een iphone abo neem waarvan ik maandelijks vele minuten/smsjes gewoon weggooi. Nu bel ik mijn opgespaarde tegoed op tijdens vakanties/verblijf in het buitenland etc. Effectief gezien gooi ik zo minder geld weg.

Kortom, het is geheel afhankelijk van je gebruikers gedrag wat het voordeligste is. In mijn geval is dat Flex met een tweedehands iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
In mijn geval is Flex met een tweedehand iPhone ook het voordeligst ;) Maar ik, en ik denk MR_VIPER ook, will een nieuwe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen die hem hier online besteld hebben op tmobile.nl als nieuwe TMobile Abbonees?
Ik heb een week geleden een order geplaatst, maar ik heb nog niets gehoord. Alleen een bevestigingsmail.

Is het zo dat als je naar een winkel gaat hem meteen mee kan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

mauricedb schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 23:21:
Enschede, helemaal in het zuiden
Ik heb dat ook thuis (Den Haag), maar dat ligt aan ons nieuwbouw huis icm T-Mobile. M'n vrouw heeft er ook last van met haar Sony Ericsson G700 en T-Mobile. Als ik m'n Vodafone kaartje in de iPhone stop, heb ik overal top bereik, ook binnenshuis.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
verkeerde topic nvm

[ Voor 89% gewijzigd door T7D_Sneezy op 02-07-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Ik heb 3 dagen geleden een abonnement bij T-Mobile afgesloten in combinatie met een iPhone 3GS. Het nummer wordt pas overgezet op 1 augustus. Ik ging er dus vanuit meer dan genoeg smsjes en belminuten te hebben (omdat ik deze maand een dubbel abonnement heb) en heb die dus ook goed lopen gebruiken de afgelopen dagen.
Vreemd genoeg geeft de Belstatus app van T-Mobile (en de web "app" waarmee die synct) aan dat ik niet met 150 minuten en 150 smsjes begon. Heeft T-Mobile één dag waarbij iedereen zn bundel wordt ververst en had ik dus simpelweg mn bundel gedeeld door het aantal resterende dagen van deze maand gekregen? Zoja; waneer komen er weer nieuwe belminuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
Mag schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:39:
Ik heb 3 dagen geleden een abonnement bij T-Mobile afgesloten in combinatie met een iPhone 3GS. Het nummer wordt pas overgezet op 1 augustus. Ik ging er dus vanuit meer dan genoeg smsjes en belminuten te hebben (omdat ik deze maand een dubbel abonnement heb) en heb die dus ook goed lopen gebruiken de afgelopen dagen.
Vreemd genoeg geeft de Belstatus app van T-Mobile (en de web "app" waarmee die synct) aan dat ik niet met 150 minuten en 150 smsjes begon. Heeft T-Mobile één dag waarbij iedereen zn bundel wordt ververst en had ik dus simpelweg mn bundel gedeeld door het aantal resterende dagen van deze maand gekregen? Zoja; waneer komen er weer nieuwe belminuten?
Heb het zelfde , 30 juni gestart (contractdatum) , en maar 15 minuten bellen en 15 smsjes :?

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Morpheus_at_work schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:50:
[...]

Heb het zelfde , 30 juni gestart (contractdatum) , en maar 15 minuten bellen en 15 smsjes :?
Ik 29 juni. En tegen de tijd dat die app van t-mobile werkte had ik nog maar 1 smsje over en 2 belminuten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Muthas, de TS heeft al eerder aangegeven dat hij geen nieuwe TS wil maken. Dus wie wil het stokje overnemen? Dit topic is inmiddels vol, dus het is de hoogste tijd voor een nieuw deel. Als je interesse hebt, neem dan even contact op DM, mail etc. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk een nieuw deel gaan openen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die in de winkel verlengd hebben: Doet T-Mobile moeilijk over een paar dagen eerder? Ik kan vanaf 4 juli, over 2 dagen dus, verlengen maar als ik hem nu al kan halen...

Zou wel erg arbitrair zijn als ze het weigeren om 2 dagen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:33
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:33:
Voor de mensen die in de winkel verlengd hebben: Doet T-Mobile moeilijk over een paar dagen eerder? Ik kan vanaf 4 juli, over 2 dagen dus, verlengen maar als ik hem nu al kan halen...

Één dag eerder is zelfs al niet mogelijk helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:01

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:33:

Je moet ergens de grens trekken hè ;) Daarbij de systemen pikken dat niet :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Snippertje schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:59:
Je moet ergens de grens trekken hè ;) Daarbij de systemen pikken dat niet :)
Inderdaad. Ik heb gister de mijne besteld. M'n contract loopt 1 nov af, en voor 1 juli had ik gewoon op de website de optie niet m'n contract te verlengen. Misschien dat ze in een shop iets voor je kunnen doen als je een beetje slijmt, maar op de website is het gewoon niet mogelijk.

Ik ben nu erg benieuwd wat de levertijd is. Ze hadden het over max 6 weken, maar hoop toch echt dat het iets sneller gaat :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom net terug uit de lokale t-mobile shop, kan niet inderdaad :P Log ik net in op my t-mobile, krijg ik de melding dat het systeem vanaf morgen t/m dinsdag de 7e plat ligt vanwege onderhoud... Ik kan vanaf de 5e verlengen kreeg in in de shop te horen, dus maandag dan maar even bellen gezien je zondag niet telefonisch kunt verlengen.

Dan maar hopen dat het niet al te lang duurt, maar ik ben bang van wel... In mijn lokale t-mobile shop vertelde de medewerker dat ik dan vanaf 5 juli bij ze terecht kan, maar dan word ik op een reserveringslijst geplaatst en moet ik €50 vooruitbetalen.... Ik heb ook best lang zitten wachten in die winkel: ik bestel hem dus maar gewoon via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Hydra schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:04:
[...]

Inderdaad. Ik heb gister de mijne besteld. M'n contract loopt 1 nov af, en voor 1 juli had ik gewoon op de website de optie niet m'n contract te verlengen. Misschien dat ze in een shop iets voor je kunnen doen als je een beetje slijmt, maar op de website is het gewoon niet mogelijk.

Ik ben nu erg benieuwd wat de levertijd is. Ze hadden het over max 6 weken, maar hoop toch echt dat het iets sneller gaat :D
Bellen met T-mobile... mijn contract liep op 26 november af. Dus ik mocht vanaf officieel 26 juli verlengen. Na gebelt te hebben krijg ik nu de iphone binnen 2 weken, en contract (i300) gaat in op 26 november. Tot die tijd hou ik mijn huidige (relax 400 met webnwalk) contract. Ik heb alleen geen korting kunnen bedingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
OMX2000 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:20:
Bellen met T-mobile... mijn contract liep op 26 november af. Dus ik mocht vanaf officieel 26 juli verlengen. Na gebelt te hebben krijg ik nu de iphone binnen 2 weken, en contract (i300) gaat in op 26 november. Tot die tijd hou ik mijn huidige (relax 400 met webnwalk) contract. Ik heb alleen geen korting kunnen bedingen...
Heeft dat nog nut als ik 'em al online besteld heb? Hou er altijd erg van te weten wanneer iets komt, vooral omdat ik waarschijnlijk volgende week in de VS zit (ga er vanuit dat 'ie niet zo snel komt) en 'em dus niet aan kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:42:
[...]

Heeft dat nog nut als ik 'em al online besteld heb? Hou er altijd erg van te weten wanneer iets komt, vooral omdat ik waarschijnlijk volgende week in de VS zit (ga er vanuit dat 'ie niet zo snel komt) en 'em dus niet aan kan nemen.
Hydra? Dat is lang geleden ;)

Hij wordt geleverd via AMP, zij bellen voor een afleverafspraak. Maakt dus niet zoveel uit als je een tijdje van huis bent. Zie ook de laatste pagina's van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Paradise schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:17:
Hij wordt geleverd via AMP, zij bellen voor een afleverafspraak. Maakt dus niet zoveel uit als je een tijdje van huis bent. Zie ook de laatste pagina's van dit topic.
Ook als je een bestaand abo hebt verlengd? Want er staat op de site dat die afspraak wordt gemaakt als je een nieuwe abbonee bent, en dat je als je verlengt dat ding gewoon thuisbezorgd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:02
(jarig!)
Hydra schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:30:
[...]

Ook als je een bestaand abo hebt verlengd? Want er staat op de site dat die afspraak wordt gemaakt als je een nieuwe abbonee bent, en dat je als je verlengt dat ding gewoon thuisbezorgd wordt.
Nee.. ik verleng ook, en vanmorgen een telefoontje gehad dat ze de iphone morgen, vrijdag 3 juli, komen bezorgen. Ik krijg vanavond een smsje met een tijd indicatie. Daarnaast moet ik €99,95 betalen, en dat kan dmv een mobile pin apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:43
Na hoeveel tijd bellen ze ongeveer? Mijne staat nu al 2 dagen op nemen contact. Bellen ze op je mobiele nummer of thuis nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:30:
[...]

Dat klopt, dat staat er en is verwarrend, want ze worden echt allemaal via AMP geleverd en die maken altijd een afleverafspraak.
Na hoeveel tijd bellen ze ongeveer? Mijne staat nu al 2 dagen op nemen contact. Bellen ze op je mobiele nummer of thuis nummer?
Meestal binnen een dag. Als het langer duurt, zelf even contact opnemen met AMP.

Maar deze berichten kunnen beter hier: Levertijd Apple producten - Deel 6 ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Paradise op 02-07-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik had vandaag ook met de CS contact opgenomen. Mevr. gaf aan dat ze voor bestaande klanten helemaal geen korting geven wanneer je je abo verlengt, niet op de "i"-abo, noch op de andere abo's. Dit terwijl het online systeem wel aangeeft dat je voor een Relax 400 abo ipv €42,50 maar €35 hoeft te betalen :? .

Kortom: volgens mij hebben zij hun zaakjes nog niet helemaal in orde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Nou ze hebben met net gebeld, hij wordt morgen geleverd ben benieuwd :)

SE k810i is toch ook wel een prima toestel, maar mis mijn iPhone wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Modbreak:Als je het wilt hebben over bestellingen, winkelvoorraden en bestelnummers dan kan dat in Levertijd Apple producten - Deel 6. Dit topic is echt alleen bedoeld om ervaringen met providers, abonnementen en de prijzen te bespreken.

Het is een hele tijd goed gegaan, helaas gaat het nu weer fout...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:41
Dag Allen,

Ook ik zou erg graag een iPhone willen. Het enige dat me eigenlijk nog tegenhoud is de twijfel of TMobile goed bereik heeft in Arnhem.Volgens de coverage kaart zou het okay moeten zijn.

Ik heb zelf 2 jaar terug een TMobile abonnement gehad en toen was de ontvangst niet goed bij mij thuis, dat gaf de coverage kaart toen ook aan. Nu zegt de kaart dus dat het goed moet zijn.

Weet iemand dit in de praktijk is, in Arnhem zuid dus?

Groeten,
Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07-2023
Sinds gisteren m'n 3GS binnen. Mijn abonnement zou pas in oktober in gaan, maar ik heb m'n huidige abonnement (ik ben een verlenger) om laten zetten naar een iPhone abonnement en kan dus normaal gebruik gaan maken van mijn iPhone. Toch nog iets wat goed gaat bij T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Bereik is in Arnhem goed, heb er nooit problemen gehad. Dit was op de HAN en in het centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravian18
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-09 08:43
Als ik me wil aanmelden voor MyT-Mobile krijg ik het volgende bericht:

"Je mobiel nummer is (nog) niet bekend in het systeem of is geblokkeerd. Probeer het later opnieuw."

Ik heb de iPhone zaterdag al binnen gehad, dit duurt wel een beetje erg lang. Wat kan hier het probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
STIMPPYYY schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:54:
hoe komen jullie aan die info wat de status is van de levering van het toestel? want ik heb nergens een ordernummer ofzo gekregen heb em via de tel besteld op de 19de. maar verder nog niets gehoord.

[ Voor 15% gewijzigd door dimane op 03-07-2009 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

ktart schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 21:01:
Sinds gisteren m'n 3GS binnen. Mijn abonnement zou pas in oktober in gaan, maar ik heb m'n huidige abonnement (ik ben een verlenger) om laten zetten naar een iPhone abonnement en kan dus normaal gebruik gaan maken van mijn iPhone. Toch nog iets wat goed gaat bij T-Mobile!
Vanaf wat voor abonnement stapte jij over als ik vragen mag? Mij werd namelijk verteld dat ik niet in aanmerking kwam voor vervroegd verlengen, terwijl ik overstap van Flex 20 naar i-300 :/ Dat lijkt me toch overstappen naar een (flink) duurder abonnement...
dimane schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:17:
[...]

hoe komen jullie aan die info wat de status is van de levering van het toestel? want ik heb nergens een ordernummer ofzo gekregen heb em via de tel besteld op de 19de. maar verder nog niets gehoord.
Kijk even of je ingevoerd staat op www.aflevertijd.nl, maar voor verdere vragen zou ik even in het topic over de levertijden van Apple kijken die hierboven genoemd staat.

[ Voor 27% gewijzigd door Ram0n op 03-07-2009 11:33 ]

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 19:21
dimane schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:17:
[...]

kijk even op aflevertijd.nl of jou postcode + nr. al bij hun in het systeem staat.

edit: RamOn was mij al voor >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Maite op 03-07-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07-2023
Ram0n schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:32:
[...]
Vanaf wat voor abonnement stapte jij over als ik vragen mag? Mij werd namelijk verteld dat ik niet in aanmerking kwam voor vervroegd verlengen, terwijl ik overstap van Flex 20 naar i-300 :/ Dat lijkt me toch overstappen naar een (flink) duurder abonnement...
[...]

Kijk even of je ingevoerd staat op www.aflevertijd.nl, maar voor verdere vragen zou ik even in het topic over de levertijden van Apple kijken die hierboven genoemd staat.
Nou, ik mocht 'm dus sowieso al verlengen. Aangezien m'n abonnement op 10 oktober afloopt en je 4 maanden van te voren mag verlengen. In mijn geval dus 10 juni. Dus ik heb gewoon m'n abonnement verlengd. Ik ben van een Relax 200 + SMS Maximaal + Web 'n Walk naar een i-300 abonnement gegaan.

Eergisteren heb ik de iPhone dus ontvangen, maar heb nog een Relax abonnement. Toen heb ik gevraagd of ik m'n huidige abonnement (dus de resterende 3 maanden) om kan zetten naar het i-300 abonnement, zodat ik dus de komende 3 maanden een i-300 abonnement heb en dan gaat op 10 oktober de 24 maanden van mijn i-300 abonnement in. Dat was goed zeiden ze. Op het moment zijn ze bezig met het omzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
Maite schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:35:
[...]

kijk even op aflevertijd.nl of jou postcode + nr. al bij hun in het systeem staat.

edit: RamOn was mij al voor >:)
nou ze komen maandag het toestel leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

ktart schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:41:
[...]

Nou, ik mocht 'm dus sowieso al verlengen. Aangezien m'n abonnement op 10 oktober afloopt en je 4 maanden van te voren mag verlengen. In mijn geval dus 10 juni. Dus ik heb gewoon m'n abonnement verlengd. Ik ben van een Relax 200 + SMS Maximaal + Web 'n Walk naar een i-300 abonnement gegaan.

Eergisteren heb ik de iPhone dus ontvangen, maar heb nog een Relax abonnement. Toen heb ik gevraagd of ik m'n huidige abonnement (dus de resterende 3 maanden) om kan zetten naar het i-300 abonnement, zodat ik dus de komende 3 maanden een i-300 abonnement heb en dan gaat op 10 oktober de 24 maanden van mijn i-300 abonnement in. Dat was goed zeiden ze. Op het moment zijn ze bezig met het omzetten...
Sorry, ik verwoordde het niet helemaal goed :) Ik heb hem ook verlengd, zit ook binnen die 4 maanden, maar ik moet echt tot 30 september wachten tot mijn i-300 abo in mag gaan. Ik zit dus nog 3 maanden vast aan mijn oude Flex 20 abonnement... Ik had gebeld om net zoals jij de komende maanden ook alvast het andere, duurdere abonnement in te laten gaan, maar mij werd gezegd dat dat echt pas vanaf 30 september kan als de vorige afloopt :?

[ Voor 0% gewijzigd door Ram0n op 03-07-2009 14:25 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
Dit zou gewoon moeten kunnen hoor. Tegen mij werd eerst door een medewerker gezegd dat je niet vroegtijdig kon veranderen, maar toen ik nogmaals aangaf dat dit zeker wel mogelijk moest zijn, werd het gevraagd aan iemand anders uit de winkel en die vertelde toen dat het inderdaad gewoon kan. Ik heb nu gewoon een i-150 terwijl mij Flex 10 abo eigenlijk nog zou doorlopen tot oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Ravian18 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 21:21:
Als ik me wil aanmelden voor MyT-Mobile krijg ik het volgende bericht:

"Je mobiel nummer is (nog) niet bekend in het systeem of is geblokkeerd. Probeer het later opnieuw."

Ik heb de iPhone zaterdag al binnen gehad, dit duurt wel een beetje erg lang. Wat kan hier het probleem zijn?
Ik heb dat ook. Bij mij was het zo dat er een foutje zat in het contract dat naar T-mobile was gefaxed. Nu is het door de winkel opnieuw gefaxed en zou het binnen 48 uur in orde moeten zijn. Ik heb nu bijvoorbeeld ook nog geen voicemail.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

BloodDragon schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:57:
Dit zou gewoon moeten kunnen hoor. Tegen mij werd eerst door een medewerker gezegd dat je niet vroegtijdig kon veranderen, maar toen ik nogmaals aangaf dat dit zeker wel mogelijk moest zijn, werd het gevraagd aan iemand anders uit de winkel en die vertelde toen dat het inderdaad gewoon kan. Ik heb nu gewoon een i-150 terwijl mij Flex 10 abo eigenlijk nog zou doorlopen tot oktober.
Bedankt voor de informatie, ik ga nog maar eens informeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje over T-Mobile i-150.

Stel ik schaf i-150 en gebruik het de eerste maand (zeg augustus) niet of nauwelijks (heb er nog een tweede abbo naast op een andere telefoon waarmee ik bel/sms). De iPhone met i-150 gebruik ik enkel voor ontvangen van gesprekken/sms en internetten.

Ik dacht dat het beltegoed/smstegoed voor twee maanden geldig was. Klopt het dan dat ik de volgende maand (zeg september) 300 belminuten/300 sms-jes mag versturen?

1. En stel ik verbruik die maand (zeg september waar ik 300/300 veronderstel) 140 min/130 sms, dan heb ik de volgende maand (zeg oktober) weer 300/300 (meer wordt het niet, aangezien 2 maanden geldig)?

2. Of stel ik verbruik die maand (zeg september waar ik 300/300 veronderstel) 170 min / 160 sms, dan heb ik de volgende maand (zeg oktober) 280/290?

Is dit correct?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
1. Naar mijn berekening heb je dan 160/170.
2. 130/140.

Ik denk dit, aangezien die 150/150 van augustus er in oktober weer af gaat.

Waarom wil je dit weten 8)7

[ Voor 217% gewijzigd door MrsRossi op 03-07-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrsRossi schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 19:44:
1. Naar mijn berekening heb je dan 160/170.
2. 130/140.

Ik denk dit, aangezien die 150/150 van augustus er in oktober weer af gaat.

Waarom wil je dit weten 8)7
Bij mij telfort met een 300/90 abbonnement zit ik nu standaard op 600/180, omdat ik nooit boven de 300/90 ben gekomen en het dus langzaam opliep naar 600/180. Daar gaat het uiteraard nooit boven, want het blijft ook maar twee maanden bestaan.

Dit vind ik wel prettig persoonlijk, maar ik kon niet vinden of dit voor T-Mobile ook geldt.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravian18
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-09 08:43
JaymzHetfield schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:26:
[...]

Ik heb dat ook. Bij mij was het zo dat er een foutje zat in het contract dat naar T-mobile was gefaxed. Nu is het door de winkel opnieuw gefaxed en zou het binnen 48 uur in orde moeten zijn. Ik heb nu bijvoorbeeld ook nog geen voicemail.
Ok, en hoe heb je dit opgelost dan? Telefoontje naar T-mobile of ff naar de winkel? Ik heb hem namelijk online besteld! Denk dat ik morgen maar is ff ga bellen! Vervelend is het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:41
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 19:55:
[...]

Bij mij telfort met een 300/90 abbonnement zit ik nu standaard op 600/180, omdat ik nooit boven de 300/90 ben gekomen en het dus langzaam opliep naar 600/180. Daar gaat het uiteraard nooit boven, want het blijft ook maar twee maanden bestaan.

Dit vind ik wel prettig persoonlijk, maar ik kon niet vinden of dit voor T-Mobile ook geldt.

Iemand?
Werkt ook zo bij T-Mobile. Beltegoed is 2 maanden geldig. Je maakt eerst je oude belminuten en smsjes op, daarna gebruik je je nieuwe belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruco88 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:16:
Dat beltegoed afkopen lukt dus alleen bij een Flex abo, geen regulier abo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Hoe legit is de aflevertijden.nl eigenlijk. Het ziet er super cheap uit, en lijkt wel een site van een stel criminelen die loggen wie er een iPhone heeft besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 19:21
OMX2000 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 23:24:
Hoe legit is de aflevertijden.nl eigenlijk. Het ziet er super cheap uit, en lijkt wel een site van een stel criminelen die loggen wie er een iPhone heeft besteld.
het moet aflevertijd.nl zijn niet aflevertijden.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 18:04
OMX2000 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 23:24:
De domaingegevens komen iig niet overeen; beide houders zitten in Utrecht, maar een andere weg, registrar en contactpersoon. Het kan prima legit zijn, maar dat is wel apart iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
Ravian18 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 20:19:
[...]

Ok, en hoe heb je dit opgelost dan? Telefoontje naar T-mobile of ff naar de winkel? Ik heb hem namelijk online besteld! Denk dat ik morgen maar is ff ga bellen! Vervelend is het wel!
Ik heb de winkel het contract opnieuw naar t-mobile laten faxen. Volgens t-mobile kon ik dat ook zelf doen overigens, maar ik heb geen fax. Inmiddels zijn die 48 uur voorbij en werkt het nog niet. Bovendien is t-mobile onbereikbaar!?!?!? Ik vind het nu al een kut provider.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bevalt jullie T-mobile en 3g? Is er buiten de stad ook een goede dekking? Twijfel tussen vodafone supersim en t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 14:04:
Hoe bevalt jullie T-mobile en 3g? Is er buiten de stad ook een goede dekking? Twijfel tussen vodafone supersim en t-mobile.
Ik reis veel tussen Rotterdam, Den Haag, Leiden en Amsterdam en in, rond en tussen (trein) die steden heb ik tot nu toe prima bereik. Zelfs een blind spot ergens tussen Rotterdam en Den Haag die ik met Hi had heb ik nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Opzich heb ik wel goed bereik met T-Mobile, maar zoals ik al eerder zei verliest m'n iPhone tijdens het bewegen (van de ene naar de andere kant van het huis bijvoorbeeld) het signaal, en het duurt dan eventjes voordat het signaal weer goed is. Tijdens het bellen wordt de verbinding dan gewoon afgebroken. Ik heb vaker gelezen dat mensen die geen goed bereik hebben iets hebben kunnen regelen, bijvoorbeeld korting op je maandelijkse kosten. Zijn er mensen hier die daar ervaring mee hebben?

[ Voor 8% gewijzigd door mauricedb op 05-07-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
Ik heb hier nog te weinig ervaring mee om tot een goed oordeel te komen... maar tot nu toe heb ik me vaker verbaasd op het moment dat ik wél 3G had, dan dat ik het niet had. Dit in tegenstelling tot mijn vriendin die met Vodafone praktisch altijd 3G bereik heeft.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
mauricedb schreef op zondag 05 juli 2009 @ 22:35:
Opzich heb ik wel goed bereik met T-Mobile, maar zoals ik al eerder zei verliest m'n iPhone tijdens het bewegen (van de ene naar de andere kant van het huis bijvoorbeeld) het signaal, en het duurt dan eventjes voordat het signaal weer goed is. Tijdens het bellen wordt de verbinding dan gewoon afgebroken. Ik heb vaker gelezen dat mensen die geen goed bereik hebben iets hebben kunnen regelen, bijvoorbeeld korting op je maandelijkse kosten. Zijn er mensen hier die daar ervaring mee hebben?
Volgens mij heb je dan toch niet zo'n goed bereik, anders mag dat toch niet gebeuren...
Heb een keer geklaagd over het zeer matige bereik binnenshuis en kreeg daarop 2 maanden 50% korting (dit was op een flex abo). Je schiet er alleen niets mee op, heb liever een goed bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

[...]

Heb ik ook gedaan net, ik mocht eigenlijk 4 augustus pas verlengen. Heb wel erbij vermeld dat mijn telefoon kapot is het geen nut heeft om hem nog op te sturen dan, dat vonden ze daar dus ook. Enige nadeel is: er is onderhoud aan het systeem van T-Mobile, ze verwachtten dat ze misschien morgen en anders woensdag weer contracten konden vernieuwen.
Ik heb gemaild i.p.v. gebeld, in de mail stond ook dat ik bij een T-Mobile shop kon gaan, maar ergens anders in dit topic werd gezegd dat voortijdig verlengen in een T-Mobile shop niet ging, is dit zo? Ze zetten het niet in de mail als het niet gaat lijkt me zo...ik print de mail in ieder geval uit en neem die mee.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
troftnom schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:14:
[...]

Volgens mij heb je dan toch niet zo'n goed bereik, anders mag dat toch niet gebeuren...
Heb een keer geklaagd over het zeer matige bereik binnenshuis en kreeg daarop 2 maanden 50% korting (dit was op een flex abo). Je schiet er alleen niets mee op, heb liever een goed bereik.
Nouja, ik heb de iPhone nu naast me liggen, en heb gewoon 5 streepjes aan bereik. Als ik nu naar de keuken/woonkamer of waar dan ook heen loop zal het bereik sowieso minder worden.

Ben net even een beetje door het huis gaan lopen (bereik is ondertussen weggevallen) en heb de iPhone nou weer op dezelfde plek liggen waar die net 5 streepjes had. Normaal gesproken krijg ik dan na 20/30 seconden (kan sneller zijn, of langer duren) weer bereik.

Nu heb ik dan ook weer 4/5 streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit twijfelen om de 3gs te gaan kopen.
Vind dit wel een mooie aanbieding:

http://www.gsmweb.nl/forms/tmtm013.htm

Met een Relax 300, voor 34,95 euro heb je dan meteen alles.
Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Mijn 3GS is vanmiddag geleverd, vorige week vrijdag telefonisch besteld middels een lost & stolen procedure. Helaas kon het abo nog niet worden omgezet wegens een systeem update, dit wordt woensdag gedaan.

Verder echt een top apparaat! Hij is aanzienlijk sneller dan de vorige versie, zelfs met een webnwalk verbinding ipv 3G

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Niet afgelopen zaterdag, maar de zaterdag daarvoor had ik m'n iPhone binnen. M'n abonnement zou de maandag erop geactiveerd worden, niet gebeurd. Ik bellen om te vragen hoe het zat, de kerel aan de lijn zei dat ik nog tot woensdag moest wachten. Gedaan, niets gebeurd. Ik weer bellen om te vragen hoe het zat, helaas was er een storing en moesten ze me opnieuw laten activeren, tot die tijd kreeg ik 10,- euro aan tegoed om mee te bellen. Vandaag wilde ik voor m'n werk gaan bellen, maar m'n iPhone weigerde. Bellen kan niet meer!
Weer gebeld maar door werkzaamheden aan het systeem kan ik pas woensdag weer contact met ze opnemen om het verder te regelen.

Advies, wat moet ik nu doen? Bellen kan niet meer en het is nogal vervelend zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
T-Mobile maakt zich zo niet erg populair.
Maar goed.. het maakt geen reet uit wat ze doen, want mensen blijven de iPhone toch wel via hun kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

BloodDragon schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:57:
Ik heb inmiddels een mailtje gehad dat de informatie die me eerder gegeven was inderdaad onjuist was, en dat ik bij deze alsnog over kon stappen op de i-300 versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kameraad van me heeft zeer matig bereik met de iPhone i.c.m. T-Mobile. Ook in stedelijk gebied (binnenshuis).

Verder herken ik de opmerking van Mauricedb wel dat het signaal in huis wisselt. Weliswaar heb ik nog geen iPhone maar met een ander toestel i.c.m. T-Mobile wisselt het signaal inderdaad sterk.

Met Vodafone en Telfort bijna altijd en overal bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:27
heeft er al iemand zijn iphone gekregen van belnu, gsmweb of studentonline ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Hmm T-mobile.nl is nu weer tot 9 juli niet bereikbaar. Gisteravond kon ik wel weer inloggen, maar niks werkte. Ik denk dat ze wat problemen hebben met het deployen.

Beetje jammer want nu weet ik totaal niet wanneer mijn iPhone komt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naast het onderhoud denk ik dat ze de hele abo-range qua prijzen omhoog laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

En waar baseer je dat op?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je kijkt op studentmobiel.nl dan zie je bijv. ook dat een Relax 300 icm een iPhone nu €34,50 per maand kost ipv €28,50 per maand vóór ca. 1 juli.
Op andere sites meen ik ook prijsverhogingen gezien te hebben van Sim-Only abo's van verschillende operators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een i150 abbo genomen omdat adnere echt overkill is en aangezien ik binnen 4 maanden de overige kosten van toestel er al weer heb uitgehaald.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
30 juni als verlenging een 3GS besteld, hoop dat T-mobile beetje snel uitlevert, wil niet langer wachten. Ik ben van plan voor de resterende 4 maanden van mijn abonnement naar i-150 te upgraden of een web'n'walk bundel erbij te nemen. Hoe lang duurt het doorvoeren zo'n aanpassing op je abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

itons schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:51:
30 juni als verlenging een 3GS besteld, hoop dat T-mobile beetje snel uitlevert, wil niet langer wachten. Ik ben van plan voor de resterende 4 maanden van mijn abonnement naar i-150 te upgraden of een web'n'walk bundel erbij te nemen. Hoe lang duurt het doorvoeren zo'n aanpassing op je abonnement?
Ga ik ook deze week doen, als de storing is opgelost.
Hoe heb jij verlengd? Online, klantenservice of T-Mobile shop?

Aanpassen van je abonnement heb ik ooit eens gedaan (van Flex naar Relax), hier gingen geloof ik 2 dagen overheen, niet al te lang dus.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
itons schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:51:
Aanpassing duurt in principe 5 minuten zei de medewerker van t-mobile aan de telefoon. Ik heb ook de iphone besteld, abo loopt pas in november af. Ik kon die 4 maanden een web en walk abo nemen of bij het ontvangen van de iphone naar hun bellen om gelijk mijn huidige abo over te zetten naar een i-abo. Zij zei dat dit binnen een paar minuten is gebeurd.

Edit: ps wie weet waar ik mijn ordernummer kan vinden? Ik begrijp dat de tmob site er tot morgen uit ligt, maar ik heb enkel een klantnummer. Of is dat hetzelfde?

[ Voor 9% gewijzigd door Biatch op 08-07-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:31:
[...]

Als je kijkt op studentmobiel.nl dan zie je bijv. ook dat een Relax 300 icm een iPhone nu €34,50 per maand kost ipv €28,50 per maand vóór ca. 1 juli.
Op andere sites meen ik ook prijsverhogingen gezien te hebben van Sim-Only abo's van verschillende operators.
Dus als abbonementen via studentmobiel hoger worden worden ze ook bij t-mobile hoger? Ik dacht dat Relax 300 bij t-mobile altijd al 34,50 was en dat je op studentmobiel korting kreeg op het abbonementsgeld. Misschien schrapt studentmobiel wel de korting. Hoeft niet meteen te betekenen dat t-mobile de prijzen aanpast.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Toch kan hij wel gelijk hebben. KPN, Hi en Telfort zijn in prijs omhoog gegaan. Vodafone daarentegen geeft kortingen. Dus T-Mobile zal wel volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
ijskonijn schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:00:
[...]
Hoe heb jij verlengd? Online, klantenservice of T-Mobile shop?
Online.
Biatch schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:30:
[...]
Edit: ps wie weet waar ik mijn ordernummer kan vinden? Ik begrijp dat de tmob site er tot morgen uit ligt, maar ik heb enkel een klantnummer. Of is dat hetzelfde?
Ik heb via de site besteld en kreeg 2 mailtjes. 1 van het algemene t-mobile systeem en 1 speciaal over de iphone. In het iphone mailtje stond een werkend order nummer, het eerste order nummer lijkt niet te bestaan. (je kan onder Telefoonstatus / Bestelstatus je order checken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_VIPER schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:37:
[...]

Dus als abbonementen via studentmobiel hoger worden worden ze ook bij t-mobile hoger? Ik dacht dat Relax 300 bij t-mobile altijd al 34,50 was en dat je op studentmobiel korting kreeg op het abbonementsgeld. Misschien schrapt studentmobiel wel de korting. Hoeft niet meteen te betekenen dat t-mobile de prijzen aanpast.
Het voorbeeld van Studentmobiel was maar een... voorbeeld. Zoals MrsRossi ook al aangeeft zijn er meer aanwijzigingen.
But I pray that you are right, mijn abo loopt nl. binnenkort af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vraagje: waarom zie ik overal dat de Iphone 3G net zo duur is als de 3GS?
Beetje dom, zo kom je nooit van die 3G's af natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:28:
[...]

Het voorbeeld van Studentmobiel was maar een... voorbeeld. Zoals MrsRossi ook al aangeeft zijn er meer aanwijzigingen.
But I pray that you are right, mijn abo loopt nl. binnenkort af ;)
Site is nog steeds in onderhoud (wordt steeds langer) maar ik zie nu inderdaad al wel bij Relax 300 ook 34,50 staan ipv 28,50. Wel staat er nog steeds 'online voordeel' dat voordeel is er dan dus niet meer. Tenzij de 34,50 in de winkels van Tmobile ook omhoog gaat. Verder staat er nog op meerdere plekken: Tot 20% online korting op je Relax-abonnement We zullen morgen wel zien (als het onderhoud dan inderdaad is afgelopen). Edit: zie nu dat GSMweb ook 34,50 heeft staan dus het zal inderdaad allemaal duurder worden. Jammer, wilde eigenlijk een iPhone met Relax 300. Ga dat nu nog eens even goed bekijken. Los importeren wordt hierdoor weer aantrekkelijker, tenzij de bijbetaling voor een toestel tegelijkertijd omlaag gaat.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:13:
[...]

Site is nog steeds in onderhoud (wordt steeds langer) maar ik zie nu inderdaad al wel bij Relax 300 ook 34,50 staan ipv 28,50. Wel staat er nog steeds 'online voordeel' dat voordeel is er dan dus niet meer. Tenzij de 34,50 in de winkels van Tmobile ook omhoog gaat. Verder staat er nog op meerdere plekken: Tot 20% online korting op je Relax-abonnement We zullen morgen wel zien (als het onderhoud dan inderdaad is afgelopen). Edit: zie nu dat GSMweb ook 34,50 heeft staan dus het zal inderdaad allemaal duurder worden. Jammer, wilde eigenlijk een iPhone met Relax 300. Ga dat nu nog eens even goed bekijken. Los importeren wordt hierdoor weer aantrekkelijker, tenzij de bijbetaling voor een toestel tegelijkertijd omlaag gaat.
Aanbetaling was voor Relax 400 (abo wat ik wil) volgens mij €29,95, nu krijg je volgens mij de iPhone er gratis bij, maar dat compenseert helaas nooit die €6/maand verschil voor 24 maanden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste ervaringen met t-mobile zijn niet hoopgevend. 27-6 mijn iphone 3gs, die ik in hun online shop had besteld, ontvangen. Koerier (AMP) nam ondertekend contract mee terug voor overhandiging aan t-mobile die abonnement zou moeten activeren. Tot op heden nog niet geactiveerd. Tweemaal met klantenservice gebeld. Eerste keer werden alle gegevens nog een keer genoteerd en ik zou binnen 3 dagen worden geactiveerd. Week later nog niet gebeurd. Tweede keer werd gezegd dat ik zelf mijn kopie van het contract nog maar eens moet faxen en dat er dan nog een week overheen kan gaan, ik hoop dat het dan ook lukt, de helpdeskjongen klonk vrij hulpeloos. Heb wel extra belminuten gekregen om periode tot activering te overbruggen. Verder wekt het niet zoveel vertrouwen dat zoiets essentieels als my t-mobile er tot tweemaal toe gewoon dagen uit ligt, komt ook niet zo professioneel over. Tot zover mijn eerste ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phonehouse heeft nog 28,50 voor relax300!! Alleen vandaag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is 28.50, maar met internet + 1000 smsjes kom je over de 45 euro ? Dan kan je toch net zo goed de normale iphone abonnement nemen?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:02:
Dat is 28.50, maar met internet + 1000 smsjes kom je over de 45 euro ? Dan kan je toch net zo goed de normale iphone abonnement nemen?
Ik hoef geen internetbundel en SMS. Ik stop er (na unlock) namelijk een Vodafone Supersim in (vanwege betere dekking Vodafone). Het T-Mobile abo stop ik in een ander toestel en gebruik ik alleen vanaf huis. Al met al is de prijs dan bijna gelijk aan importeren (ietsje duurder over 2 jaar). Voordeel is dat ik hier in NL sowieso geen enkel obstakel met garantie heb en er gemakkelijker een verzekering bij kan nemen. Heb namelijk al langere tijd 2 abo's omdat 1 abo met heel veel belminuten vaak duurder is dan 2 losse abo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phonehouse levert ook via AMP merk ik. Of liever gezegd, PH zet het direct door naar TMobile neem ik aan. iPhone wordt vrijdag al geleverd. Dus dat is erg snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gisteren 3gs met tmob abbo maar ik heb thuis en in de tuin totaal geen bereik.
tevens werkt visual voicemail niet? als ik erop druk gaat hij bellen en hangt hij gelijk op.
of zal het nog even duren voordat mijn abbo helemaal actief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Is er een manier om het t-mobile 3g bereik te testen zonder eerst een iphone aan te schaffen? Ik ken hier niemand in de buurt met een iphone, maar het t-mobile bel bereik is er wel redelijk goed. Ik twijfel alleen nogal om een iphone aan te schaffen bij t-mobile of er 1 in belgië te halen ism vodafone super sim, sinds de prijs niet zo heel veel scheelt. Zo'n duur ding te kopen en thuis nergens 3g bereik te hebben is natuurlijk ook niet erg aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:20:
Is er een manier om het t-mobile 3g bereik te testen zonder eerst een iphone aan te schaffen? Ik ken hier niemand in de buurt met een iphone, maar het t-mobile bel bereik is er wel redelijk goed. Ik twijfel alleen nogal om een iphone aan te schaffen bij t-mobile of er 1 in belgië te halen ism vodafone super sim, sinds de prijs niet zo heel veel scheelt. Zo'n duur ding te kopen en thuis nergens 3g bereik te hebben is natuurlijk ook niet erg aantrekkelijk.
Tmobile heeft in het algemeen een slechter bereik. Ook wisselende sterktes in huis komen voor. Wil je op zeker spelen kun je beter geen TMobile nemen i.c.m. iPhone. Maar er zijn ook mensen wel heel tevreden zijn dus het zal een gok blijven. Testen i.c.m. iPhone is lastig. Bovendien is het dermate plaatsafhankelijk dat zelfs een goede ervaring van iemand die 100 meter verder woont niet alles zegt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2009 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Hmm, ik heb zelf juist ervaren dat een iPhone juist slecht bereik heeft en niet T-mobile. Ik heb nu een iPhone icm T-mobile maar het bereik is echt om te huilen. Stop ik het T-mobile kaartje in mijn Sony Ericsson W810i, Samsung u600 of Sony Ericsson G900 dan is het bereik super.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop