[iPhone] Provider & Abonnementen - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste
Acties:
  • 126.381 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:18
Ophaald in Eindhoven daar hadden ze er, wat verkoper zei ongeveer 60 binnen gekregen

Ik heb weer 27 euro verdient,
Nieuwe klant , Geen aansluitkosten!

Ga er mee aan de slag nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:40:
[...]

[ironische fat albert mode]
Damn bitch, why's you so stupid?
\[/ironische fat albert mode]

:P
offtopic:
HEY!
HEY!
HEY!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 08:52
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 17:35:
Vandaag m'n iphone binnen gehad, lekker mee gespeeld.

Hebben jullie ook dat je visual voicemail niet werkt? Komt dat omdat je een nieuw abonnement hebt?
Als ik voicemail aankies gaat ie gewoon bellen en verbreekt dan de verbinding.
Volgens mij heb je dan een andere provider dan T-Mobile?
Visual voicemail doet het namelijk wel bij mij.

Vind trouwens dat belstatus (zowel op site van T-Mobile als de app Belstatus) maar vreemd :S

Wat betekent onderstaand plaatje nou?

Afbeeldingslocatie: http://www.xgn.nl/images/upload/20090626182800.jpg

Heb nog niet echt gebeld, maar wel smsjes verzonden.

Gaat trouwens om een nieuw abonnement die dus vandaag natuurlijk in is gegaan (i-150)

[ Voor 27% gewijzigd door mauricedb op 26-06-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
T-Mobile heeft een aantal vaste dagen waarop de abonnementen ingaan (en dus het geld wordt afgeschreven). Als je dus je abonnement buiten zo'n dag afsluit, dan krijg je naar ratio tegoed, om die periode te overbruggen. Dus waarschijnlijk krijg je morgen je eerste bundel. Immers 150/30=5, dus 1 dag. Volgens mij lopen er hier ook nog wat users rond, die werken bij een T-Shop, dus correct me if I'm wrong.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 08:52
Oh okee. Bedankt voor de informatie. Ik heb vandaag 5 smsjes verstuurd. Als ik er dus meer had gestuurd, dan had ik deze buiten mijn bundel moeten betalen omdat morgen pas echt mijn bundel/abonnement in gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauricedb schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 18:39:
Oh okee. Bedankt voor de informatie. Ik heb vandaag 5 smsjes verstuurd. Als ik er dus meer had gestuurd, dan had ik deze buiten mijn bundel moeten betalen omdat morgen pas echt mijn bundel/abonnement in gaat?
Daar lijkt het wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
ik heb net mijn 3gs opgehaald.

Alleen heb een tijdelijk nummer gekregen ivm portering op 9 juli.

Nou heb ik tel geactiveerd via itunes, en van mijn comp afgehaald.

Alleen begon die met de opmerking... Wacht op activering!!
Maar hij doet niets en geeft links boven Geen Service!

Bellen lukt dus niet. Heeft iemand een idee wat het probleem dan is ?

Bij instellingen algemeen netwerk zegt hij ook: Simkaart niet geprovisoneerd

[ Voor 9% gewijzigd door joffrey19 op 26-06-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

mauricedb schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 18:39:
klopt helemaal.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ochtend werd ik dus gebeld met het nieuws dat ik mijn IPHONE 3GS 16GB kon komen ophalen. Daar gearriveerd vroeg ik naar een 32GB versie en die hadden ze dus ook voor mij :D Door 200euro betalen ben ik nu in bezit van een 32GB uitvoering. Een goede vriend kwam mij wegwijs maken door iTunes. Hij heeft zelf de 3G versie dus we konden nu direct het verschil zien. De 3GS is AANZIENLIJK sneller. Het opstarten van een website, filmpje of een applicatie gaat zo snel dat de mijne begint met afspelen en dat die van hem nog bezig is met het openen. Nu weet ik niet waarom ik de 32GB heb genomen want ik ben meer een applicatiefreak maar goed ik kon het missen. Al met al enorm tevreden en zeer blij met wat het doet!

Alleen een vraagje: Hij heeft mijn GMAIL account als standaard mail server geinstalleerd. En daarbij ook mijn GMAIL CALLENDER. Nu werkt dit goed maar mijn gmail adressen worden niet gesynced met mijn iphone dus heb ik nu een leeg telefoonboek. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? :)

Nu wil een collega van mij ook een Iphone halen maar weet dus niet of er nog een voorraad ergens in NL is. Weet iemand waar ze nog een 16GB WHITE over hebben?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-dubbelpost-

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:43
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 09:28:
Nu wil een collega van mij ook een Iphone halen maar weet dus niet of er nog een voorraad ergens in NL is. Weet iemand waar ze nog een 16GB WHITE over hebben?
Ten eerste kun je op de "edit-knop" drukken rechtsboven je post. Twee berichten onder elkaar maken is not-done.

Antwoord op je vraag: ik heb ook al een paar keer gevraagd of iemand weet waar ze nog 3G S 32GB Black op voorraad hebben. Maar er is niet echt iemand die daar antwoord op geeft. Misschien heb jij meer geluk. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:08

rammes

koekebakker 1e klas

32 gb op voorraad in doetinchem the phonehouse

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashied
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-01-2018
Zo ben erg tevreden met deze nieuwe Iphone.

Ik heb hm gisteren opgehaald in de T-shop in Utrecht

Ik had gisteren maar even ook gelijk een filmpje gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=GaVLmLVQmiA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: had gelezen dat het scherm van de 3gs eerder krassen heeft dan dan 3g vandaar dat ik de invisible shield heb besteld, schijnt erg goed te werken en de beschermingslaag is (vrijwel) niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashied
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-01-2018
Ik heb die shield trouwens ook gelijk er opgezet.

De voorkant is erop maar de achterkant heb ik maar laten zitten.. Teveel priegel werk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een iPhone via online shop van T-Mobile koopt en er is iets mee, kun je dan wel naar een T-Mobile winkel of moet je dan dat ook afhandelen via internet/telefoon/post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:59:
Als je een iPhone via online shop van T-Mobile koopt en er is iets mee, kun je dan wel naar een T-Mobile winkel of moet je dan dat ook afhandelen via internet/telefoon/post?
Moet via internet/telefoon/post ;) Dat is het nadeel van online bestellen. Alleen voor reparatie na 8 dagen kan je wel naar de shop. Maar als er bij aankomst iets mis mee is, kan je niet naar de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:08

OMX2000

By any means necessary...

Snippertje schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 12:29:
[...]

Moet via internet/telefoon/post ;) Dat is het nadeel van online bestellen. Alleen voor reparatie na 8 dagen kan je wel naar de shop. Maar als er bij aankomst iets mis mee is, kan je niet naar de shop.
Waar zitten dan de voordelen voor de klanten voor het online bestellen?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:47
OMX2000 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 12:37:
[...]

Dat je de deur niet uit hoeft?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

[...]

Prijs is vaak ook iets scherper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Reden voor mij om online te bestellen is dat de combinatie iPhone met een Relaxabo veel gunstiger is dan in de winkel. Scheelt iets van 6 euro per maand en dat maal 24=144 euro. Dus dat is wel de moeite waard.

Dat ik niet de deur uit hoef is voor mij geen reden want ik heb binnen een straal van 1 km iets van 6 verkooppunten van de iPhone incl. 2 T-Mobilestores :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds gisteren ook de trotse bezitter van de iPhone 3Gs, alles is naar wens gelopen, kan nu bellen en SMSen, alleen die belstatus vind ik een beetje vreemd aangegeven op de website van T-Mobile.

Wat ik ook jammer vind is dat ik hier waar ik woon (klein dorpje in Zeeland) niets geen 3G heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@joffrey19
Quote uit [iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20]
apNia schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 13:03:
Ik heb sinds gisteravond op m'n gloednieuwe 3GS de melding "no service". Bloed irritant. Ik heb vanalles proberen te resetten in de settings, ik heb 3G uitgeschakeld, en dit allemaal gewoon buitenshuis waar ik normaal bereik behoor te hebben... iemand een idee wat ik nog kan proberen? :|

Edit: gebeld met t-mobile, mijn contract gaat pas de 14e in, daarom is de SIM inactief. Reden dat ik het zo onlogisch vond was dat de SIM gisteren iets van 9 uur werkte, maar dat schijnt volgens haar normaal te zijn :)
Ik heb dus hetzelfde probleem, gisteren m'n nieuwe iPhone afgehaald, beetje mee geinternet, wat gebeld, etc en vandaag opeens "Geen service" Mijn contract gaat pas in op "datum nummerportering", alleen heb ik een verzoek tot nummerportering nog niet ingediend. Als ik dat op 1 juli doe, zit ik nog tot zeker begin augustus met een veredelde ipod. Heeft iemand een idee hoe ik de komende maand normaal gebruik kan maken van iPhone (dus bellen, smsen, etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:20:
@joffrey19
Quote uit [iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20]

[...]

Ik heb dus hetzelfde probleem, gisteren m'n nieuwe iPhone afgehaald, beetje mee geinternet, wat gebeld, etc en vandaag opeens "Geen service" Mijn contract gaat pas in op "datum nummerportering", alleen heb ik een verzoek tot nummerportering nog niet ingediend. Als ik dat op 1 juli doe, zit ik nog tot zeker begin augustus met een veredelde ipod. Heeft iemand een idee hoe ik de komende maand normaal gebruik kan maken van iPhone (dus bellen, smsen, etc)?
Niet... Dan had je er niet voor moeten kiezen om je contract pas op datum nummerbehoud in te laten gaan. Als je hem eerder had laten ingaan had je hem al wel kunnen gebruiken, maar dan betaalde je daar ook gewoon voor. Dat ie het gisteren wel deed komt omdat simkaart meestal 'pre-active' zijn. Ze hebben als het ware ongeveer een uurtje aan beltegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Je kan wel langslopen en hem eerder laten activeren. Zit je alleen met een tijdelijk nummer en dubbele abbo kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Is dat studentabonnement een beetje betrouwbaar? Site ziet er een beetje gaar uit en je bent volgens hen student als je 18 jaar of ouder bent? :'). Ze bieden namelijk wel de cheapste abbo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een 3GS uit belgie gehaald? Ben benieuwd naar de ervaringen want ik wil er daar ook 1 halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 22:52

ykz

Weet iemand of T-mobile een vaste datum heeft wanneer de abonnementskosten worden afgeschreven?
Zo ja, welke dag van de maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 15:36:
Heeft iemand al een 3GS uit belgie gehaald? Ben benieuwd naar de ervaringen want ik wil er daar ook 1 halen...
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop Hier vind je wel wat mensen die er al eentje in Belgie gekocht hebben :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

ykz schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 15:38:
Weet iemand of T-mobile een vaste datum heeft wanneer de abonnementskosten worden afgeschreven?
Zo ja, welke dag van de maand?
Nope gebeurt random, verschilt per persoon en per factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
Kan iemand mij iets vertellen over de verzekering van de iPhone? Zit die standaard bij je contract met t-mobile (wat ik me niet voor kan stellen)?

Ik zit nog te twijfelen of ik m'n iPhone moet verzekeren, het is 'n mooi stukje hardware en ik wil wel verzekerd zijn van vervanging als deze kapot gaat.. echter had ik bij m'n vorige mobiel (U600, fragiel apparaat) ook 'n verzekering en tot nog toe heb ik daar geen gebruik van hoeven maken. Ik ben dus wel heel voorzichtig met m'n mobiele telefoon, voor m'n iPhone is nu dan ook 'n leren etui onderweg en ik denk dat ik ook nog 'n screenprotector aan ga schaffen.

Maar weet iemand hoe het zit met het verzekeren van je iPhone, of moet ik gewoon met m'n telefoon de T-mobile winkel binnenlopen en zeggen dat ik 'm wil verzekeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Pilske schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:05:
Kan iemand mij iets vertellen over de verzekering van de iPhone? Zit die standaard bij je contract met t-mobile (wat ik me niet voor kan stellen)?

Ik zit nog te twijfelen of ik m'n iPhone moet verzekeren, het is 'n mooi stukje hardware en ik wil wel verzekerd zijn van vervanging als deze kapot gaat.. echter had ik bij m'n vorige mobiel (U600, fragiel apparaat) ook 'n verzekering en tot nog toe heb ik daar geen gebruik van hoeven maken. Ik ben dus wel heel voorzichtig met m'n mobiele telefoon, voor m'n iPhone is nu dan ook 'n leren etui onderweg en ik denk dat ik ook nog 'n screenprotector aan ga schaffen.

Maar weet iemand hoe het zit met het verzekeren van je iPhone, of moet ik gewoon met m'n telefoon de T-mobile winkel binnenlopen en zeggen dat ik 'm wil verzekeren?
Je kan binnen 2 weken na aankoop van je iPhone je toestel nog verzekeren. Moet je de bon meenemen en het toestel. Na 2 weken kan het niet meer bij T-Mobile. Overigens kost een verzekering 6,95 of 7,95 afhankelijk of je verzekert tegen diefstal of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ik ben vooral benieuwd of er verzekeringen zijn voor een iPhone die in het buitenland gekocht is. Tot nu toe ben ik die niet tegengekomen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook altijd heel voorzichtig met mijn electronica, maar de iPhon ga ik toch wel verzekeren :) Het is een apparaat dat je bijna altijd bij je hebt en een ongeluk zit in een klein hoekje. Daarnaast gaat het bij mij vooral om de diefstal verzekering. Die dingen zijn target numero uno voor dieven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hou er bij diefstal wel rekening mee dat je het moet kunnen bewijzen ;) En ja, dat is lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
Snippertje schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:10:
[...]

Je kan binnen 2 weken na aankoop van je iPhone je toestel nog verzekeren. Moet je de bon meenemen en het toestel. Na 2 weken kan het niet meer bij T-Mobile. Overigens kost een verzekering 6,95 of 7,95 afhankelijk of je verzekert tegen diefstal of niet.
Per maand neem ik dan aan he? Ik ga het in ieder geval in overweging nemen, want zoals ook al gezegd wordt is het wel 'n prima target voor dieven & draag ik 'm idd ook iedere dag bij me. Bedankt voor de snelle info !

[ Voor 0% gewijzigd door Pilske op 28-06-2009 12:20 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Pilske schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:20:
[...]

Per maand neem ik dan aan he? Ik ga het in ieder geval in overweging nemen, want zoals ook al gezegd wordt is het wel 'n prima target voor dieven & draag ik 'm idd ook iedere dag bij me. Bedankt voor de snelle info !
Is per maand en wordt per kwartaal afgeschreven. Je kan ook per kwartaal opzeggen. (Al weet ik niet of dat ook per 1 juli veranderd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
Rashied schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:22:
Zo ben erg tevreden met deze nieuwe Iphone.

Ik heb hm gisteren opgehaald in de T-shop in Utrecht

Ik had gisteren maar even ook gelijk een filmpje gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=GaVLmLVQmiA
dat filmpje is zwaar geacteerd is zo te zien. volgende keer betere actrices inhuren :)

maar kwaliteit valt voor een telefoon heel erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:08

rammes

koekebakker 1e klas

je kunt ook met je creditcard betalen heb je daar iig nog garantie van,

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rammes schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:19:
[...]

je kunt ook met je creditcard betalen heb je daar iig nog garantie van,
Niet alle creditcards hebben een aankoopverzekering. Meestal ook maar 180 dagen. Bovendien valt niet uit te sluiten dat maximaal het aankoopbedrag wordt vergoed en dat is in combinatie met een abonnement niet heel veel. Voor in Belgie aan te schaffen iPhones is dit dan wel weer interessant omdat je daar zonder abo eentje koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snippertje schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:25:
[...]

Is per maand en wordt per kwartaal afgeschreven. Je kan ook per kwartaal opzeggen. (Al weet ik niet of dat ook per 1 juli veranderd?)
Mij is in een T-Mobilewinkel verteld dat je voor minimaal een kwartaal (3 mnd) afsluit maar daarna per maand kunt opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 15:34:
Is dat studentabonnement een beetje betrouwbaar? Site ziet er een beetje gaar uit en je bent volgens hen student als je 18 jaar of ouder bent? :'). Ze bieden namelijk wel de cheapste abbo's.
www.studentmobiel.nl bedoel je? Iedereen kan daar bestellen, dus ook niet studenten (mits 18 jr of ouder).
Inderdaad goedkoopste i.c.m. Relax 300: 58 euro voor de 16GB 3S, bij T-mobile zelf 119 en Phonehouse 74. Vreemd is wel dat GSMweb per se verlangt dat je er een internetabo bijneemt en daardoor duurder is. Overigens biedt GSMweb ook maar 1 jaar garantie en studentmobiel en Tmobile zelf 2 jaar. Garantietermijn Phonehouse staat niet op de site.

Overigens vermoed ik dat je geen TMobile verzekering kunt afsluiten als je het toestel niet ook daar gekocht hebt, ook als is het abo wel van Tmobile. Zeker weet ik dat echter niet.Tmobile verzekering is namelijk het goedkoopst.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zeer geinteresseerd in de iPhone in combinatie met een Relax abonnement.
Alleen vroeg ik me af of Web & Walk Plus niet beter is.
Met Web & Walk kan je namelijk mobiel TV kijken. Kan dit ook op de iPhone? Is het dan ook mogelijk om de iphone aan te sluiten op mijn monitor? Of ontvang je hier alleen NL 1,2,3 mee?

Kaisz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:09
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 15:17:
Ik ben zeer geinteresseerd in de iPhone in combinatie met een Relax abonnement.
Alleen vroeg ik me af of Web & Walk Plus niet beter is.
Met Web & Walk kan je namelijk mobiel TV kijken. Kan dit ook op de iPhone? Is het dan ook mogelijk om de iphone aan te sluiten op mijn monitor? Of ontvang je hier alleen NL 1,2,3 mee?

Kaisz
Die info is toch gewoon terug te vinden op de t-mobile site:

http://www.t-mobile.nl/pe...ternet-telefoon/plus.aspx
Met web’n’walk Plus hoef je nooit meer je favoriete programma te missen. Want alle uitzendingen van Nederland 1 en 3, RTL4, MTV Music en SBS6 kijk je gewoon live op je mobiel, waar in Nederland je ook bent
Wel zo makkelijk om even op de site van t-mobile te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar je vergeet er wel even bij te vermelden dat de iPhone dit helemaal niet ondersteunt... Om mobiel tv te kunnen kijken moet je telefoon beschikken over een DVB chip, en die heeft de iPhone niet.

ps, dit is het abo topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 15:25:
Ja, maar je vergeet er wel even bij te vermelden dat de iPhone dit helemaal niet ondersteunt... Om mobiel tv te kunnen kijken moet je telefoon beschikken over een DVB chip, en die heeft de iPhone niet.

ps, dit is het abo topic
Niet waar, mobiel tv gaat via internet. Maar de iPhone ondersteunt het nog steeds niet, omdat het volgens mij via flash gaat. Werkt maar op een aantal toesten.

Mobiel TV van KPN werkt inderdaad via die chip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:20:
[...]

Mij is in een T-Mobilewinkel verteld dat je voor minimaal een kwartaal (3 mnd) afsluit maar daarna per maand kunt opzeggen.
Kun je ook een verzekering afsluiten bij T-Mobile als je de telefoon bij een andere winkel hebt gekocht maar wel gewoon een i-abonnement hebt? En mocht er iets gebeuren, krijg je dan een nieuwe iPhone of een prul dat voor vergelijkbaar door moet gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:01

Ves

A gadget addicted Bounty

Heeft iemand al kunnen registreren voor My T-Mobile, ik probeer het nu twee dagen maar mijn nummer word niet herkend.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
VesNL schreef op zondag 28 juni 2009 @ 17:54:
Heeft iemand al kunnen registreren voor My T-Mobile, ik probeer het nu twee dagen maar mijn nummer word niet herkend.
Probeer het maandag maar. Als je telefoon na vrijdag 16:00 (ofzo) aangekomen is, wordt je abonnement pas de maandag erop geactiveerd. je kunt ook maar 1 uur bellen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 16:09:
[...]

Kun je ook een verzekering afsluiten bij T-Mobile als je de telefoon bij een andere winkel hebt gekocht maar wel gewoon een i-abonnement hebt? En mocht er iets gebeuren, krijg je dan een nieuwe iPhone of een prul dat voor vergelijkbaar door moet gaan?
Interessante vraag inderdaad. Eerste weet ik niet, zie hierboven. Enige oplossing is TMobile vragen.
Tweede hangt af van de voorwaarden van de verzekering zelfs als de voorwaarden ruimte bieden voor een ander toestel dan lijkt mij dat ze daar niet mee wegkomen in het geval je juridische stappen daar tegen onderneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
Reinigingsdoek schreef op zondag 28 juni 2009 @ 18:46:
[...]

Probeer het maandag maar. Als je telefoon na vrijdag 16:00 (ofzo) aangekomen is, wordt je abonnement pas de maandag erop geactiveerd. je kunt ook maar 1 uur bellen bijvoorbeeld.
Klopt niet helemaal wat je zegt, volgens mij zijn echt alleen de állereerste iPhone's van de dag opgenomen in het systeem. Ik had mijne namelijk om half 2 's middags en ik kan ook nog geen My T-Mobile account aanmaken, jammer is dat want ik heb wel al die bundeltegoed applicatie gekocht.

Maar morgen na 12en probeer ik gewoon weer 'n account aan te maken ^_^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalith
  • Laatst online: 11:30
Ik heb een 16GB wit woensdagmiddag de 24ste rond 2 uur smiddags besteld, nog steeds op status 1. "Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien."

Heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice wanneer ik 'm ongeveer zou gaan krijgen, hebben jullie ongeveer ook een schatting wanneer? of in welke week?

Las dat iemand terug 'm de 23ste had besteld en ze het toestel maandag kwamen brengen, hoop dat die van mij ook niet zo lang meer duurt... =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:01

Ves

A gadget addicted Bounty

Reinigingsdoek schreef op zondag 28 juni 2009 @ 18:46:
[...]

Was als het na 16.30 werd geleverd dat je een uurtje had.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er in Eindhoven bij t-mobile nog een zwarte 16gb te vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:25:
Is er in Eindhoven bij t-mobile nog een zwarte 16gb te vinden ?
Utrecht had ze nog, volgens t-mobile shop was het erg rustig geweest bij ze.

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door --Christiaan-- op 29-06-2009 12:23 . Reden: Verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
fcg123 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 19:43:
Ik heb een 16GB wit woensdagmiddag de 24ste rond 2 uur smiddags besteld, nog steeds op status 1. "Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien."
Lol, ik heb de 19e besteld om 19:00 en ik heb ook nog status 1. Dus ik denk dat je nog wel even kunt wachten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Mijn vriendin staat op het punt een TM abbo (i150) af te sluiten icm een 3GS 32GB.
Als ik nou naar een shop ga, met haar gegevens, krijg ik natuurlijk niks mee he? (Legitimatie enz).
En hoe zit het met kiezen van nummers? Daar nog mogelijkheden voor?

Overigens, over voorraden, hoor van verschillende mensen dat ze een shop inlopen, en naar buiten lopen met een toestel. Lijkt allemaal niet zo dramatisch als ten tijde van de 3G introductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalith
Ik heb hem dus op status 1 staan, als ik hem nu kan annuleren? en naar een tmobile shop in de stad ga waar ze nog voorradig zijn, kan ik dan daar niet beter een abo afsluiten en 1 meekrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
UltraSub schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:38:
Mijn vriendin staat op het punt een TM abbo (i150) af te sluiten icm een 3GS 32GB.
Als ik nou naar een shop ga, met haar gegevens, krijg ik natuurlijk niks mee he? (Legitimatie enz).
En hoe zit het met kiezen van nummers? Daar nog mogelijkheden voor?

Overigens, over voorraden, hoor van verschillende mensen dat ze een shop inlopen, en naar buiten lopen met een toestel. Lijkt allemaal niet zo dramatisch als ten tijde van de 3G introductie.
Nee klopt, maar diegene die telefonisch of online besteld hebben zitten leuk te wachten. Snap niet waarom ze niet meer iPhones via die route snel verspreiden, in de winkels is toch geen run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalith
Hmm maar gebeld met klantenservice, je kan hem niet annuleren, maar je moet je pakketje gewoon weigeren als ze 'm komen brengen :')

Beetje raar, weet iemand of ze in Assen ook nog iphones hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 22:52

ykz

Hidde schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:49:
[...]

Nee klopt, maar diegene die telefonisch of online besteld hebben zitten leuk te wachten. Snap niet waarom ze niet meer iPhones via die route snel verspreiden, in de winkels is toch geen run.
In de T-Mobile shop in Venlo was hy al uitverkocht.
Ze zeiden dat er donderdag een nieuwe levering kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
zat net te kijken, in belgie krijg je dus een simlockvrij toestel bij een abo van 30 euro per maand (24 maanden ) gratis.

dus voor 720 euro heb je 2 jaar lang 3uur bellen/300smsjes/150mmsjes + 200mb internetten per maand en het toestel gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
dangerpaki schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:32:
zat net te kijken, in belgie krijg je dus een simlockvrij toestel bij een abo van 30 euro per maand (24 maanden ) gratis.

dus voor 720 euro heb je 2 jaar lang 3uur bellen/300smsjes/150mmsjes + 200mb internetten per maand en het toestel gratis.
Tsja, kom je in Nederland met je iPhone en dan bel, sms, mms en internet je opeens alles búiten je bundel. :+

moraal: voor de Belgen leuk maar niet voor "ons" Nederlanders.

[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 29-06-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
LuPo schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:38:
[...]

Tsja, kom je in Nederland met je iPhone en dan bel, sms, mms en internet je opeens alles búiten je bundel. :+

Of je moet een Belg vinden die het abonnement wil hebben zonder iPhone. Dan zet je het abonnement op zijn naam, jij betaalt hem 600 euro en je bent allebei blij.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:13
posttoast schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:41:
[...]

Of je moet een Belg vinden die het abonnement wil hebben zonder iPhone. Dan zet je het abonnement op zijn naam, jij betaalt hem 600 euro en je bent allebei blij.
Of je koopt m gewoon zonder abbo Simlock vrij voor 575 of 675 8)7 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
fcg123 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:21:
Hmm maar gebeld met klantenservice, je kan hem niet annuleren, maar je moet je pakketje gewoon weigeren als ze 'm komen brengen :')

Beetje raar, weet iemand of ze in Assen ook nog iphones hebben?
Je kunt ook gewoon zelf even contact opnemen met AMP. Dat heb ik ook gedaan en uitgelegd dat het me te lang duurde en ik hem in de winkel heb gehaald. Doen ze niet moeilijk over. Scheelt ze ook weer werk, hoeven ze mijn in ieder geval niet te bellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Flatwhite schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:06:
[...]

Of je koopt m gewoon zonder abbo Simlock vrij voor 575 of 675 8)7 :O
Ja, maar het gaat erom dat je een dealtje kunt sluiten waarbij een Belg een goedkoop abonnement heeft en jij voor minder die iPhone kunt kopen. Ik ga het niet doen, maar het kán.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In beide T-mobile shops in Utrecht zijn de zwarte 16GB 3GSén in ieder geval uitverkocht.
De T-mobile shop in het centrum had nog wel 32GB versies liggen. Heb er net nog één gescoord! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Laatst online: 29-11-2023
Pilske schreef op zondag 28 juni 2009 @ 19:19:
[...]

Klopt niet helemaal wat je zegt, volgens mij zijn echt alleen de állereerste iPhone's van de dag opgenomen in het systeem. Ik had mijne namelijk om half 2 's middags en ik kan ook nog geen My T-Mobile account aanmaken, jammer is dat want ik heb wel al die bundeltegoed applicatie gekocht.

Maar morgen na 12en probeer ik gewoon weer 'n account aan te maken ^_^.
kan nu ook nog geen account maken, beetje balen want ik wil die tegoed app ook graag downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
LuPo schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:38:
[...]

nee klopt maar het was meer verbazing waaorm in nederland alles altijd duurder is. schijnbaar worden we in NL gewoon harder genaaid met winst en alles. zit hier vol met kapitalisten die keihard jagen op de grootste winst. bedoel als ze in belgie voor 675 een 32gb verkopen dan zit daar ook gewoon winst op. dan denk ik een beetje telefoon kost dat in NL ook en kan je met een heel fatsoenlijk abonnement voor een normale prijs kopen, en als je een beetje goed kijkt al met een eenjarig abonnement. maar dan moet het opeens zoveel kosten. ik snap niet dat ze de exclusieve contract niet zien als koppelverkoop in nederland... want met een beetje concurrentie zouden we hier en goedkoper uit zijn en ook nog eens een simlockvrij toestel krijgen bij een abonnement zoals het altijd is geweest en nog steeds is met alle andere toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:44:
[...]

nee klopt maar het was meer verbazing waaorm in nederland alles altijd duurder is. schijnbaar worden we in NL gewoon harder genaaid met winst en alles. zit hier vol met kapitalisten die keihard jagen op de grootste winst. bedoel als ze in belgie voor 675 een 32gb verkopen dan zit daar ook gewoon winst op. dan denk ik een beetje telefoon kost dat in NL ook en kan je met een heel fatsoenlijk abonnement voor een normale prijs kopen, en als je een beetje goed kijkt al met een eenjarig abonnement. maar dan moet het opeens zoveel kosten. ik snap niet dat ze de exclusieve contract niet zien als koppelverkoop in nederland... want met een beetje concurrentie zouden we hier en goedkoper uit zijn en ook nog eens een simlockvrij toestel krijgen bij een abonnement zoals het altijd is geweest en nog steeds is met alle andere toestellen
In Belgie betaal je voor de abo's ongeveer hetzelfde als hier (maar wel datalimiet voor internet) maar moeten ze dus daarnaast dat toestel nog kopen. Per saldo zijn ze daar dus duurder uit. Voordeel is dan wel dat je in Belgie ook een simkaart van een andere provider dan Mobistar in het toestel kunt stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Ik weet niet of ik hier helemaal juist ben, maar is er een mogelijkheid om van een Hi sim only af te komen zonder te moeten betalen o.i.d? (met andere woorden het contract dus verbreken)

Het lijkt me namelijk het voordeligst om een simlockvrije iPhone in Belgie te halen + Vodafone Super Sim... (buiten T-Mobile om dus)

Als ik bij m'n Hi sim only mobiel internet erbij neem ben ik 9,95 + 9,95 per maand kwijt ipv 13,50 voor Vodafone.

Edit: op een of andere manier is m'n huidige Hi abonnement houden goedkoper dan overstappen naar Vodafone :? Ik heb het echt goed uitgerekend. Erg typisch, maar nu ben ik er gelukkig uit haha.

[ Voor 18% gewijzigd door MrsRossi op 29-06-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 12-09 15:27
even hier een kleine update voor diegenen die bestelt hebben via studentmobiel of ander soortgelijke site.

ze verwachten morgen (dinsdag a.s.) OF a.s. vrijdag weer een partij (lees: niet veel stuks) iphones binnen te krijgen van tmobile en dezen zullen gelijk doorgestuurd worden naar klanten, mocht je echter dan nog steeds je iphone niet hebben gekregen dan is het wachten op de grote lading die ze op 7 juli binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralfoyd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-07 21:11
dangerpaki schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:44:
[...]

concurrentie = (ook) kapitalisme :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Ralf the Malf schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 08:31:
[...]

concurrentie = (ook) kapitalisme :X
ja klopt. maar de hele maatschappij en het hele systeem is kapitalistisch. maar zonder concurrentie verkopen en koppelverkoop toestaan is nog kapitalistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
dangerpaki schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 08:40:
[...]

ja klopt. maar de hele maatschappij en het hele systeem is kapitalistisch. maar zonder concurrentie verkopen en koppelverkoop toestaan is nog kapitalistischer.
Zonder concurrentie heb je een monopolie. Strikt genomen heeft T-Mobile een monopolie op de iPhone, maar niet op de hele telefoonmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:06
(jarig!)
Ggrrrr... je ervaring met T-mobile kan door een onnozele medewerkster zo verpest worden. MAN! Gelukkig de eerste keer dat ik zo iets mee maak bij T-Mobile.

Vanmiddag gebeld over de uitlevering van mijn iPhone. De bevestigings brief gaf aan dat binnen 10 werkdagen geleverd wordt. Toch even bellen, zegt die miep dat ik eerst moet wachten op het belletje van de koerier en dan pas gaan die 10 werkdagen in. FIJN! Maar, de levering is nu van 6 weken naar 2-4 weken gegaan! Pardon!!! Dat is mij niet verteld bij de aanschaf. Over 4 weken zit ik lekker op m'n vakantie plek!.

Positief... voor mijn vakantie heb ik lekker m'n iPhone. Negatief: ik wordt op m'n vakantie adres gebeld door de koerier. Mocht het laatste zo zijn... cancel ik de boel af, en loop dan wel 'n shop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Weet iemand het volgende:
vorige week vrijdag mijn iphone 3gs opgehaald.
Nu heb ik een minuut of 10 ermee gebeld (gister en vandaag) en 5 smsjes verstuurd. Heb account gemaakt bij t-mobile met al mn gegevens. Dus als ik mijn status check dan staat er al de hele tijd (dus nu nog steeds) 310 min en 310 smsjes beschikbaar. Hoe kan dat nou? ik heb er maar 300 en heb er al een aantal van gebruikt.

Wie kan deze knappe dame helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

ThePupD schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:24:
Nu heb ik een minuut of 10 ermee gebeld (gister en vandaag) en 5 smsjes verstuurd. Heb account gemaakt bij t-mobile met al mn gegevens. Dus als ik mijn status check dan staat er al de hele tijd (dus nu nog steeds) 310 min en 310 smsjes beschikbaar. Hoe kan dat nou? ik heb er maar 300 en heb er al een aantal van gebruikt.

Kan het niet zijn dat dat het tegoed is van de maand juni + juli?

offtopic:
Of je laatste zin klopt niet, of je profiel is niet goed ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

fsfikke schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:26:
[...]

Kan het niet zijn dat dat het tegoed is van de maand juni + juli?

offtopic:
Of je laatste zin klopt niet, of je profiel is niet goed ;)
Mjah... dan is het alsnog vreemd... want er gaan dus geen minuten of smsjes vanaf... ook al bel ik nu 10 minuten, dan blijft ie op 310 min staan... gaat dus niks vanaf. Dus er moet iets niet kloppen maar ik heb alles netjes geregistreerd en account gemaakt.
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:18
Ik heb precies het zelfde met mijn 150 abo, staat na aantal smsjes en gesprekken nog op 155 sms en 155 min.

Vreemd

Omdat ik 1 maand nog met mijn oude abo loop gebruik ik die ook nog af en toe, weet iemand of je je Iphone sms+min meeneemt naar de volgende maand?

[ Voor 39% gewijzigd door Dirk0s op 30-06-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Die bel en smsgegevens worden echt niet realtime bijgewerkt. Zit meestal een aantal dagen tussen. Het is meer een indicatie dan iets waar je je op moet vast pinnen. Vind het wel een goede app, werkt verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Oppie schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:59:
Die bel en smsgegevens worden echt niet realtime bijgewerkt. Zit meestal een aantal dagen tussen. Het is meer een indicatie dan iets waar je je op moet vast pinnen. Vind het wel een goede app, werkt verder prima.
ja oke... maar op de t-mobile site staat ook exact t zelfde he...
Dacht dat dat echt elke dag werd upgedate... maar bij mijn account zelf staat ook hetzelfde...

maar das dus normaal.
x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al in het bezit van een T-Mobile abo (300 min). Als ik inlog op T-Mobile om te kijken wat ze me kunnen bieden qua verlenging, dan zie ik dat het i300 abo mij €29,95 per maand gaat kosten (itt €44,95 normaal). Maar eigenlijk wil ik graag meer minuten, echter kan ik alleen deze en de i150 kiezen (uit de "i"-abbo's). Je hebt nog de mogelijkheid om te kiezen voor Relax of Flex abo's maar deze zijn veel onvoordeliger (geen Mobiel internet en SMS moet je nog apart erbij kopen).

Heeft iemand ervaring met een "offer" van een winkel- of klantenservicemedewerker voor een "i"-abo met meer minuten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Ik heb vandaag rondgereden met mijn telefoon (touch diamond met telfort abbo) en een T-Mobile G1 van mijn pa met uiteraard T-Mobile Abbo.

Het verschil tussen ontvangst (ook 3g) viel me erg mee, weinig verschil. soms telfort 1 streepje meer, maar verder niet echt boeiend.

Weet iemand van jullie toevallig of er een groot verschil zit tussen de algemene ontvangst van de G1 of de Touch Diamond? Wellicht dat dat de boel wat relativeert?

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer, dit heb ik ook.

Bij mij staat er 155 min (i-150). Er gaat niets vanaf en bellen naar een UPC 0900 nummer kostte mij maar € 0,92 (staat er), terwijl dat zeker ruim € 5,- heeft gekost.

Ik verwacht dat het morgen beter in elkaar staat. Dan gaat er een nieuwe maand in, en voor mijn gevoel word de boel dan "gereset".

Ook 1202 zegt het verkeerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2009 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een T-Mobile winkel beweerde men dat de iPhone niet in combinatie met Relax mogelijk was. Toen ik zei dat het wel op de site van T-Mobile stond als optie gaf de verkoper aan dat dat niet werkte (technisch niet bestelbaar want site loopt vast). Tja....heel vreemd want het staat gewoon op de site als optie en ook anderen zoals de Phonehouse en Studentmobiel bieden dit aan. Mogelijk dat ie liever had dat ik in de winkel het hele spul ging kopen om zo provisie binnen te halen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:06:
In een T-Mobile winkel beweerde men dat de iPhone niet in combinatie met Relax mogelijk was. Toen ik zei dat het wel op de site van T-Mobile stond als optie gaf de verkoper aan dat dat niet werkte (technisch niet bestelbaar want site loopt vast). Tja....heel vreemd want het staat gewoon op de site als optie en ook anderen zoals de Phonehouse en Studentmobiel bieden dit aan. Mogelijk dat ie liever had dat ik in de winkel het hele spul ging kopen om zo provisie binnen te halen of zo.
Het hele aanbod van t-mobile icm overige abbo's is vaag... Deze week een medewerker van t-mobile aan de lijn gehad ivm contract verlenging. Zij belden mij of ze iets voor me konden betekenen omdat ik inmiddels mag verlengen. Wil graag een iPhone. Uiteindelijk moest zelfs de medewerker bekennen dat het voordeliger is om een iPhone in de Belgique the gaan halen en mijn abbo als sim-only te laten verlengen... Omdat me dit anders een kleine 250 euro aan beltegoed gaat kosten dat in rook opgaat... Heb namelijk een flex abbo. met onbeperkt houdbaar beltegoed.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
MR_VIPER schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 07:52:
[...]

Het hele aanbod van t-mobile icm overige abbo's is vaag... Deze week een medewerker van t-mobile aan de lijn gehad ivm contract verlenging. Zij belden mij of ze iets voor me konden betekenen omdat ik inmiddels mag verlengen. Wil graag een iPhone. Uiteindelijk moest zelfs de medewerker bekennen dat het voordeliger is om een iPhone in de Belgique the gaan halen en mijn abbo als sim-only te laten verlengen... Omdat me dit anders een kleine 250 euro aan beltegoed gaat kosten dat in rook opgaat... Heb namelijk een flex abbo. met onbeperkt houdbaar beltegoed.
Ik vraag me dan toch af, waarom heb je zoveel beltegoed? Heb je dan een veel te duur abo genomen en zou je het überhaupt ooit op gaan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
BloodDragon schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:04:
[...]

Ik vraag me dan toch af, waarom heb je zoveel beltegoed? Heb je dan een veel te duur abo genomen en zou je het überhaupt ooit op gaan maken?
Lijkt me niet echt van belang hier die vraag? kan iets persoonlijks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
T-Mobile kan met een tijdelijk nummer niet unlocken. Fijn. Zit ik hier nog twee weken met een onbruikbare 3GS. Hopelijk snel een jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumble_nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-08 21:07
ik heb vanaf volgende week een 3Gs 32 gig
nu gaat mijn abbo pas 3 maanden in (ivm nummerbehoud) en heb ik tot die tijd nog gewoon mijn vodaphone sim
wat zijn de mogenlijkheden om toch al vodaphone te blijven gebruiken ik las ergens iets over een dubbele simkaart? werkt dat nog bij 3.0
kan ik alle andere functies behalve bellen en surfen via t-mobile wel gebruiken (wifi appstore games?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04 00:40
heeft er al iemand zijn Iphone 3gs binnen die hem de 19de had besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
tumble_nl schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:53:
ik heb vanaf volgende week een 3Gs 32 gig
nu gaat mijn abbo pas 3 maanden in (ivm nummerbehoud) en heb ik tot die tijd nog gewoon mijn vodaphone sim
wat zijn de mogenlijkheden om toch al vodaphone te blijven gebruiken ik las ergens iets over een dubbele simkaart? werkt dat nog bij 3.0
kan ik alle andere functies behalve bellen en surfen via t-mobile wel gebruiken (wifi appstore games?)
Ja, niet dus, ondervond ik. Of je moet ultrasn0w gebruiken, hoop dat er snel een jailbreak komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Echt vreemd... op mijn t-mobile account staat nog steeds 310 min en 310 sms.
Ben wel benieuwd wanneer ik het echt kan zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MR_VIPER schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 07:52:
[...]

Kan je dit nog verder uitleggen? Ik heb nu ook een Flex abonnement (met 200+ euro) en mij werd in de winkel aangeraden om dit voort te zetten met een iPhone omdat ik anders dat tegoed zou kwijtraken.

Maar met een Sim-only (Eu. 7,50) kon ik geen data-abonnement nemen. En als ik een data-abonnement zou nemen zou het trager zijn dan ik met een iphone-abonnement zou krijgen. Die 200 euro tegoed zou zonder data-abonnement waarschijnlijk in korte tijd op zijn (à 1 euro per Megabyte)

Mijn conclusie is dat ik die 200+ euro tegoed dus maar gewoon weggooi en beter een iphone-abonnement kan nemen. Het is niet dat ik die 200+ euro opgebeld krijg :)

En ja, ik had een veel te duur abonnement ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
dimane schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:59:
heeft er al iemand zijn Iphone 3gs binnen die hem de 19de had besteld?
Ik heb de mijne maandag gekregen, had om 8:18 besteld via de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Sendy schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:32:
[...]

Kan je dit nog verder uitleggen? Ik heb nu ook een Flex abonnement (met 200+ euro) en mij werd in de winkel aangeraden om dit voort te zetten met een iPhone omdat ik anders dat tegoed zou kwijtraken.

Maar met een Sim-only (Eu. 7,50) kon ik geen data-abonnement nemen. En als ik een data-abonnement zou nemen zou het trager zijn dan ik met een iphone-abonnement zou krijgen. Die 200 euro tegoed zou zonder data-abonnement waarschijnlijk in korte tijd op zijn (à 1 euro per Megabyte)

Mijn conclusie is dat ik die 200+ euro tegoed dus maar gewoon weggooi en beter een iphone-abonnement kan nemen. Het is niet dat ik die 200+ euro opgebeld krijg :)

En ja, ik had een veel te duur abonnement ;)
Bestaand tegoed op Flex abbo's kunnen niet ondergebracht worden in de overige abbonementen.... Tevens het iPhone tegoed is niet onbeperkt houdbaar (hoe ik aan 250+ beltegoed kom is ander verhaal en persoonlijk).

Je kunt je huidige Flex gewoon omzetten in een SIM only FLEX abbo. Dit betekend dat je verlengt op basis dat je geen telefoon neemt. Je abbonement blijft dan gewoon doorgaan als daarvoor. Misschien dat je wat korting kunt krijgen op je abbo kosten ivm sim only.... Data is iets wat aan je Flex abbonement gehangen word. Stel je neemt een complete sim-only oplossing met een sim-only abbonement (let op de verwarring ik heb het dus niet over een SIm-only Flex abbo) Dan kan het idd zijn dat je zonder data abbo komt te zitten. Wat ik overigens wel vreemd vind.

Goed voorlichten is dus ook voor een T-Mobile shop erg lastig.

Ikzelf wil dus heel graag mijn Flex behouden. Dit ivm alles uit 1 potje onbeperkt houdbaar.... Ik ben daar ook gewoon veel flexibeler mee... Alleen wil me niet voor 2 jaar binden (dan kan namelijk een iphone ineens wel).

*empty*

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop