Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik begrijp dat Ipod en Iphone nog wel anders zijn, maar de grote lijnen zijn volgens mij wel hetzelfde
[ Voor 17% gewijzigd door Ruubster op 20-07-2009 20:57 ]
Anoniem: 35354
Congratz!Sypher schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:30:
Jeej! Heb er een weten te bemachtigen. Was wel dik 2 uur rijden, en gehannes met mijn PINpas daar maar dan heb je wat....
Waar? Vertel!
Vanmiddag schreef iemand dat "FNAC" voorraad had. Gebeld maar we schoten daar niets mee op.
Toen nieuw bericht van een ander: Er liggen er 4 in Gent (Zwart, 16GB). Half uurtje na het bericht gebeld en ja.. er lagen er nog. Meteen twee apart laten leggen en als een speer naar Gent gecrossed.
Prima geholpen, niets aangesmeerd gekregen.
Die FNAC is een soort van Mediamarkt clone. Ze verkopen van alles van boeken tot TV's en dus de iPhones.
Men neemt tenminste op (!) en helpt ook. Soms moet je wat langer wachten omdat het best druk is.
Van Easy-M had ik niets meer gehoord, en ben dus blij dat dit alternatief naar voren kwam. Misschien was het omdat ik er twéé had besteld. Een voor mij, en een voor mijn neef. Maar naar het schijnt "mag dat niet", maar men heeft dat nooit zelf aangegeven. Verder miste mijn adres nog.
Het vreemde is dat iemand anders vorige week ook bij Easy-M Turnhout had besteld en deze dus afgelopen vrijdag al kon ophalen. Erg vreemd, maar dat kon natuurlijk 32GB of Wit zijn.
Enfin, ik ben weer wat armer...
Oh en nee: Ze hadden geen voorraad meer in Gent. Don't bother.
[ Voor 7% gewijzigd door Sypher op 20-07-2009 23:13 ]
Anoniem: 97471
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

[ Voor 3% gewijzigd door Tooren4321 op 21-07-2009 16:02 ]
Anoniem: 88064
Zit daar geen simlock op?Tooren4321 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:24:
Zo ik heb mijn Iphone 3gs (white) 16GB uit de VS zojuist binnen gekregen, totale kosten inclusief verzending 456 euro. En gelukkig geen extra invoerkosten oid!
Naheffingen kunnen nog komen hoorTooren4321 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:24:
Zo ik heb mijn Iphone 3gs (white) 16GB uit de VS zojuist binnen gekregen, totale kosten inclusief verzending 456 euro. En gelukkig geen extra invoerkosten oid!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Inderdaad, FedEX/UPS/e.d. sturen achteraf een brief met de rekening
Maar het voordeel van die bedrijven is wel dat ze meestal alleen naar de waarde kijken die op het pakje staat.
Die deur staat al wagenwijd open
[ Voor 41% gewijzigd door fsfikke op 21-07-2009 16:49 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
http://www.gigavolt.nl/in...=com_virtuemart&Itemid=53
Stuntprijs of een nepper, danwel door de shop zelf ge-unlockte iPhone?
De 32GB hebben ze op voorraad zegt de site, weliswaar 125 euro duurder dan in BE maar dan heb je hem wel bijna direct in huis.
[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 21-07-2009 23:01 ]
unlocked dus, net als CD-MediaSoftwarematig simlockvrij
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 21-07-2009 23:31 ]
Anoniem: 87302
Koppelverkoop. Dan vraag je om problemen. Zou me niks verbazen als iemand er een koopt en 5 minuten na het verlaten van de winkel hem al 'verloren' heeft. Voor 69 euro een nieuwe iPhone....Sypher schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:38:
Leuk, na het verplichte accessoire pakket is er een winkel die het nog leuker aanpakt: Een verplichte verzekering.
Dit verschilt per vestiging, maar je krijgt hem dus alleen mee als je voor €89,- een verzekering afsluit.
Ik weet er het fijne niet van, maar je komt er schijnbaar niet onderuit.
Oeps jullie lezen beter dan mijBosmonster schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 23:31:
staat op de site:
[...]
unlocked dus, net als CD-Media

Software matig unlocked wil dus zeggen dat tie dan ook gelijk een jailbreak heeft gehad denk ik? Of staat unlocken los van jailbreaken => bedoel dus, kan je ook unlocken zonder jb, pfft kom niet eens uit mijn woorden haha.
Wat vinden jullie, aanrader of afrader om zo'n softwarematig ge-unlocked ding te nemen? Neem aan dat je deze ook weer terug kan zetten naar de gewone instellingen, dus dan zal hij vermoedelijk terug vallen een t-mob lock? Hoe kunnen ze hier trouwens ook garantie op geven eigenlijk, aangezien hij daarvoor dus niet gejailbreakt mag zijn, er vanuit gaande dat dit nu dus is gebeurd door de unlock.
Mag over 4 weken me abbo verlengen bij t-mob maar weet nog niet of ik bij t-mob wil blijven of een losse foon wil scoren in combi met vodafone supersim.
Volgens mij al wel gelezen dat die handmatige unlock vervalt bij update van os 3.1 , dus of het handig is om die foon nu te scoren, hmm weet niet

En uiteraard als ik voor deze zou optie zou gaan, dan haal ik hem cd-media ivm 100 euro prijsverschil.
[ Voor 4% gewijzigd door pebbie op 21-07-2009 23:40 ]
ik vind een filiaal van HCW brugge via die link....Anoniem: 248577 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 18:42:
[...]
Omdat ze het niet zijn? Zie http://www.apple.com/benl/buy/locator/
Heb daar ook bestelling uitstaan ben benieuwd of ik al opschuif in de rangorde
Hello fellow humans
K heb dan mij maar op de reservatielijst gezet.
Ik heb ook een filmpje opgenomen (voor het geluid) waarin die verkoper zegt dat enkel mobistar klanten op de wachtlijst gezet kunnen worden.
Apple verkocht afgelopen kwartaal 5,2 miljoen iPhones (626% groei)
Lekker dan, tekort gaat nog wel even duren dus.De vraag naar de iPhone 3GS is zo groot dat Apple aan de maximale productiecapaciteit zit. Daar wordt aan gewerkt, maar er is niet te voorspellen wanneer vraag en aanbod weer met elkaar in evenwicht zijn. Op korte termijn is er echter geen verbetering te verwachten. De uitrol in nieuwe landen kan daarom mogelijk een paar weken verschuiven.
Net even gebeld naar Gigavolt, ze hebben er nu nog 6 (32gb zwart) misschien dat ik morgen langs ga om er 1 te halen, moet dan wel even opnieuw bellen voor de actuele voorraad.pebbie schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 22:43:
Iemand ervaring met deze shop?
http://www.gigavolt.nl/in...=com_virtuemart&Itemid=53
Stuntprijs of een nepper, danwel door de shop zelf ge-unlockte iPhone?
De 32GB hebben ze op voorraad zegt de site, weliswaar 125 euro duurder dan in BE maar dan heb je hem wel bijna direct in huis.
Misschien mensen die hem ook willen? Ik kan hem meenemen voor je. Ik woon in Almere dus als je in de buurt woont komt het mooi uit.... laat maar weten.
Ben nog niet zeker of ik ga aangezien ze toch 125 euro duurder zijn maar om nou 8 weken te wachten

Heb je gevraagd hoe hij unlocked is?SpeedfreakR schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:11:
[...]
Net even gebeld naar Gigavolt, ze hebben er nu nog 6 (32gb zwart) misschien dat ik morgen langs ga om er 1 te halen, moet dan wel even opnieuw bellen voor de actuele voorraad.
Misschien mensen die hem ook willen? Ik kan hem meenemen voor je. Ik woon in Almere dus als je in de buurt woont komt het mooi uit.... laat maar weten.
Ben nog niet zeker of ik ga aangezien ze toch 125 euro duurder zijn maar om nou 8 weken te wachten
Staat er toch gewoon bij? Softwarematig unlocked.René van Gaalen schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 17:31:
[...]
Heb je gevraagd hoe hij unlocked is?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Oeps, stom, overheen gelezen.scorpie schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 17:37:
[...]
Staat er toch gewoon bij? Softwarematig unlocked.
Is imho niet zo heel interessant, door douanekosten, heffingen en BTWAnoniem: 176130 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:17:
Waar is importeren uit amerika gebleven in dit topic?
Sommige shops zeggen dat je Mobistar klant moet zijn om op de wachtlijst (met voorschot) te mogen staan. Als ze zo doen, ga je gewoon naar een Fnac, Mediamarkt of andere Mobistar Shop of Mobistar verdeler (partner) of officiële apple verdeler.Anoniem: 97471 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 13:00:
Ik hoorde dat reserveren bij de meeste Mobistar winkels niet eens meer kan, weet iemand hoe dit precies zit?
nou als je met de lage koers de 16gb koopt dan blijf je onder de 430 euro en mag je dus belastingsvrij importeren. dus het is opzich wel gunstig. heb het zelf niet gedaan omdat ik de koers niet gunstig genoeg vond.CLB schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:06:
[...]
Is imho niet zo heel interessant, door douanekosten, heffingen en BTW
het probleem is dat als er wat misgaat je dus dat ding terug kunt sturen richting de VS. wat er nog bij komt is dat als je de apple winkel binnenloopt dat ze je keihard wijsmaken dat ze dat ding niet los verkopen, terwijl ze dat op hun eigen website wel doen. toen ik daar stond had ik zoiets ja, ik ga niet een discussie voeren zeker neit als ik ook nog eens twijfel of het wel veel voordelen heeft qua prijs. dus toen maar weggelopen.
neemt allemaal niet weg dat ik een langere vakantie had gewild daar. nu weer aan het werk
[ Voor 5% gewijzigd door dangerpaki op 23-07-2009 10:36 ]
[iPhone 3GS] Importeren uit Amerika?Anoniem: 176130 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:17:
Waar is importeren uit amerika gebleven in dit topic?
Die vraag is hier namelijk al tientallen keren voorbij gekomen.
Gisteren besteld en net afgeleverd. Het is alleen wel een geïmporteerde versie uit Amerika aan de stekker te zien.SpeedfreakR schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:11:
[...]
Net even gebeld naar Gigavolt, ze hebben er nu nog 6 (32gb zwart) misschien dat ik morgen langs ga om er 1 te halen, moet dan wel even opnieuw bellen voor de actuele voorraad.
Iig ik ga snel spelen met mijn nieuwe gadget
Ik ga zo even langs... hij vertelde mij dat ze uit engeland kwamen maar we zullen zien....SilenceTi schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:24:
[...]
Gisteren besteld en net afgeleverd. Het is alleen wel een geïmporteerde versie uit Amerika aan de stekker te zien.
Iig ik ga snel spelen met mijn nieuwe gadget
Heb even beter gecheckt en inderdaad het is een Engelse stekker. Je krijgt er trouwens wel een verloopstekker bij.SpeedfreakR schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:31:
[...]
Ik ga zo even langs... hij vertelde mij dat ze uit engeland kwamen maar we zullen zien....
T-mobile NL heeft het ook wachttijd is daar nu al 2 maand. en dat zal wel in meer landen zo zijn en wordt alleen maar erger als hij in steeds meer landen geïntroduceerd wordt.
Zou Apple dit bewust doen, of is er gewoon te weinig capaciteit?
Die discussie is een aantal pagina's geleden ook al gevoerdAnoniem: 88064 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:29:
Het begint er steeds meer op te lijken dat niet allen België last heeft van slechte levering van de GS.
T-mobile NL heeft het ook wachttijd is daar nu al 2 maand. en dat zal wel in meer landen zo zijn en wordt alleen maar erger als hij in steeds meer landen geïntroduceerd wordt.
nou ja, we weten nu ongeveer dat een geinduceerd tekort altijd leidt tot een reactie in de trend van 'ooh als je een wachttijd van 2 maanden heb zal het wel een heel goed toestel zijn, dan koop ik hem ook maar' met als resultaat dat je als bedrijf veel meer verkoopt.Anoniem: 88064 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:29:
Het begint er steeds meer op te lijken dat niet allen België last heeft van slechte levering van de GS.
en wat ruubster zegt: bijkomend voordeel is dat je ondertussen nog wat overhoudt om in andere landen te introduceren.
[ Voor 7% gewijzigd door dangerpaki op 23-07-2009 14:02 ]
Daarnaast verwacht ik niet dat Apple, indien ze ook werkelijk meer kunnen fabriceren dan dat ze leveren, dit ooit zal bekennen. Dus tja, daar zal je nooit antwoord op krijgen lijkt me.dangerpaki schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 14:01:
[...]
nou ja, we weten nu ongeveer dat een geinduceerd tekort altijd leidt tot een reactie in de trend van 'ooh als je een wachttijd van 2 maanden heb zal het wel een heel goed toestel zijn, dan koop ik hem ook maar' met als resultaat dat je als bedrijf veel meer verkoopt.
en wat ruubster zegt: bijkomend voordeel is dat je ondertussen nog wat overhoudt om in andere landen te introduceren.
Maar ff verder ontopic...
In dit geval denk ik gewoon dat er echt sprake is van tekorten.
Dat is dus ook je reinste onzin, maar sommige mensen houden nu eenmaal van conspiracy-theorieen.
Prijzen liggen nu alweer een stuk hogerBosmonster schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:58:
Ik had voor 80 euro meer een origineel unlockte import
Ja, dat is wat de overheid wil dat je denkt. Maar ondertussen...Bosmonster schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 14:27:
[...]maar sommige mensen houden nu eenmaal van conspiracy-theorieen.
Ze hebben daar (nog) geen pin automaat dus moest met 800 euro over straat, maar ik was niet alleen.
Jongens achter de balie wisten niet veel over de telefoon maar wel hoe ze mij een hoesje moesten aansmeren wat ze niet gelukt is
Winkel zag er voor de rest netjes uit...
Ik ben heel blij met mijn unlockte telefoon
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 23-07-2009 17:42 ]
Anoniem: 311341
Ikben op dit moment in frankrijk en blijf de komende 4 dagen hier.*Ik ben langs een aantal orange shops geweest, maar ze zeggen allemaal dat de iphones geblokkeerd zijn. een 16GB kost 529. Wat zijn de mogelijkheden om deze te deblokkeren?? Alleen jailbreak of is er ook eenandere mogelijkheid.
Of iemand die missg weet waar je een origineel simlockvrij toestel in frankrijk(rondom parijs) kan krijgen?
Unlocken kan wel bij de Orange winkels, dit weekend in Normandië geweest waar een vriendelijke franse verkoper me vertelde dat ze hem voor 100 euro extra unlocked verkopenAnoniem: 311341 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:07:
Dag iedereen,
Ikben op dit moment in frankrijk en blijf de komende 4 dagen hier.*Ik ben langs een aantal orange shops geweest, maar ze zeggen allemaal dat de iphones geblokkeerd zijn. een 16GB kost 529. Wat zijn de mogelijkheden om deze te deblokkeren?? Alleen jailbreak of is er ook eenandere mogelijkheid.
Of iemand die missg weet waar je een origineel simlockvrij toestel in frankrijk(rondom parijs) kan krijgen?
Betwijfel of telecomwinkels hem moeten jailbreaken om hem te unlocken voor jeCLB schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:12:
Jailbeak is geen simunlock =) Maar je moet jailbreaken voordat je 'm kan simunlocken
Een belangrijk verschil is ook dat je dan dus van een 'legale' unlock spreekt, waarbij je garantie hebt en werkende push notificationBosmonster schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:23:
[...]
Betwijfel of telecomwinkels hem moeten jailbreaken om hem te unlocken voor je
Kun je beter ff wachten tot dat bij weer vatzoenlijk op voorraad is en hem dan in belgie kopen, Is ok nog eens makkelijker met garantie enz
Phonehouse in Dongen, 16 en 32 GB alleen nog in wit. Had ze daarstraks aan de lijn.Bartjeee schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 13:33:
Iemand nog enig idee waar voorraad is? Probeer het nu al een paar weken, sta op een paar wachtlijsten. Het is niet echt leuk meer
Ik geloof dat ik morgen een leuke deal ga slaan. Nachtbraken en marktplaats speuren levert soms toch nog wat op hihi. Ga morgen de 3GS 32GB scoren, is bij verkoper gisteren ontvangen bij verlenging T-Mobile. Verpakking is nog geseald en ongeopend, aankoopbon erbij voor 699 euro. Geloof dus dat ik wel een mooie slag sla hiermee. In BE weliswaar 24 euri goedkoper, maar toch nog 50 km van me huis af, geen voorraad en nu in ieder geval gewoon recht op garantie in iedere T-Mobile Shop in NL. Huidige abbo loopt tot 14-12 dus alle tijd om te kijken wat ik daarna ga doen, ik vermoed super sim van Vodafone, en ondertussen kan ik al lekker van me iPhone genieten morgen in combi met me huidige flex abbo en web'nwalk
p.s. deze impulsieve beslissing om te kopen plots genomen omdat ik vrees dat wanneer ik officieel mag verlengen (14-08) de voorraad nog steeds uitgeput is in NL bijj T-Mob en overige

-Alleen iPhones uit de volgende landen zijn orgineel simlock vrij:
België: Mobistar
Tsjechische Republiek: O2, T-Mobile en Vodafone
Griekenland: Vodafone
Hong Kong: 3
Italië: TIM en Vodafone
Luxemburg: Vox Mobile en LUXGSM
Macao: 3
Nieuw-Zeeland: Vodafone
Rusland: Megafon, MTS, Beeline
Singapore: Singtel
Slowakije: Orange (T-Mobile niet)
Zuid-Afrika: Vodacom
Taiwan: Chunghwa Telecom
Turkije: TurkCell, Vodafone
Ik kan er via MP.nl ook eentje overnemen..
Met garantie / met factuur / met T-mobile simlock..
Dus ik moet gelijk jailbreaken om een simunlock uit te kunnen voeren, maar voor zover ik weet kan dat wel..
Alleen de garantie dan.. Staat er op die T-mobile facturen een naam of niet?
Want anders staat die op die naam van die man, zou T-mobile hier eventueel moeilijk over doen?
Want neem aan dat dat iPhone-imei-nummer geregistreerd staat bij T-mobile op de naam van Henk Klaassen?
[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 25-07-2009 17:23 ]
Anoniem: 83443
Syncen maar nu
Kan helaas bij beide providers niet zien wat de losse prijs is, kan intressant zijn Luxemburg is niet zo verCLB schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 16:41:
Las net dit nog op MP.nl:
-Alleen iPhones uit de volgende landen zijn orgineel simlock vrij:
Luxemburg: Vox Mobile en LUXGSM
Heb ik nagevraagd vandaag bij t-Mob klantenservice. Het liefst claimen ze de garantie op de oude eigenaar omdat daar het contract op loopt (naam van je verkoper staat er dus op) , dus mogelijk willen ze daar wat verifieren maar ze zijn wel verplicht om hem voor jou in reparatie te nemen omdat je garantie hebt op het toestel en niet op het contract zeg maar. Ook al eerder gelezen over iemand die dit dus ook heeft moeten testen en met succes. Die persoon had wel een lul verhaal opgehangen dat de gsm van zijn tante was geweest blablabla, en is in reparatie genomen onder garantie.CLB schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 16:41:
Ik kan er via MP.nl ook eentje overnemen..
Met garantie / met factuur / met T-mobile simlock..
Dus ik moet gelijk jailbreaken om een simunlock uit te kunnen voeren, maar voor zover ik weet kan dat wel..
Alleen de garantie dan.. Staat er op die T-mobile facturen een naam of niet?
Want anders staat die op die naam van die man, zou T-mobile hier eventueel moeilijk over doen?
Want neem aan dat dat iPhone-imei-nummer geregistreerd staat bij T-mobile op de naam van Henk Klaassen?
Anoniem: 255075
Je kunt de voorraad van de Apple store in Rome iedere avond na 21:00 hier bekijken.Anoniem: 255075 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 17:23:
Iemand enig idee hoe lastig het is om meerdere iphones te bemachtigen bij de Apple Store in Rome? Anders vlieg ik misschien een keertje op en neer....
[ Voor 8% gewijzigd door Bartjeee op 26-07-2009 20:25 ]
En nog eentje: http://link.marktplaats.nl/267793278 (kan geen website van ze vinden)
Nu weer in de running voor 'n T-mobile locked toestel, maarja unlocken enzo, misschien dat in de toekomst blijkt dat het weer niet helemaal goed is voor je toestel / baseband... Ik wil gewoon 'n Belgische en daarmee uit
[ Voor 72% gewijzigd door CLB op 26-07-2009 23:35 ]
Weet iemand nog een plekje?
Wat bagger zeg dat apple niet zorgt dat de voorraad een beetje up to date blijft
In de krefel staat die iphone in het foldertje en is enkel bij bepaalde filialen te verkrijgen. Is volgens een verkoper nog in voorraad bij alle deelnemende krefel winkels.... (enkel 16gb).dennisje182 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:25:
Ik kreeg de Krefel, switch en hcw te pakken en die zeiden allemaal dat ze de 3gs nog niet hebben. De switch werkt wel met een wachtlijst geloof ik.....
Wat bagger zeg dat apple niet zorgt dat de voorraad een beetje up to date blijft
Ah daar had ik overheen gekeken. Bedankt!psychodweep schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:27:
[...]
In de krefel staat die iphone in het foldertje en is enkel bij bepaalde filialen te verkrijgen. Is volgens een verkoper nog in voorraad bij alle deelnemende krefel winkels.... (enkel 16gb).
edit:
heb ondertussen de winkel in Hognoul (stond tussen de filialen in de folder) gebeld (al die andere liggen niet bepaald in de buurt voor mij) maar die hadden er geen meer. Lijkt erop alsof belgie iphone-loos raakt.....
[ Voor 40% gewijzigd door Bartjeee op 27-07-2009 22:56 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 29-07-2009 12:18 ]
Ben voor 32GB wit gegaan. Betaald met Visa dus ook gelijk verzekerd.
Ik hoop het voor je, ik kreeg al te horen dat ze niet verwachten aan iedereen te kunnen leverenMarc P schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:48:
Net maar gewoon bij HCW besteld. Nu hopen dat ze idd per 31/7/09 voorraad binnen krijgen.

Ik ga hem trouwens gewoon afhalen, dan betaal je op dat moment.
[ Voor 8% gewijzigd door joint_me op 28-07-2009 10:51 ]
Hello fellow humans
Staat toch 1/8/09? Ik ben zelf ook benieuwd of ze voldoende binnenkrijgen, heb hem al per 11 juli in bestelling staan. (32gb zwart).Marc P schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:48:
Net maar gewoon bij HCW besteld. Nu hopen dat ze idd per 31/7/09 voorraad binnen krijgen.
[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 29-07-2009 12:18 ]
Ja, ± 1/8/09 staat er nu. Denk dat jij idd meer kans hebt om bij de eerste leveringen te zitten. Heb stille hoop dat niemand een witte wil, oh zo lelijk. Zou ook iedereen die een witte in reservering heeft staan willen vragen die om te zetten naar een zwarte, puur omdat je niet zoals ik wel, voor schut wil lopenFreezerator schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:53:
[...]
Staat toch 1/8/09? Ik ben zelf ook benieuwd of ze voldoende binnenkrijgen, heb hem al per 11 juli in bestelling staan. (32gb zwart).
Ik probeer al een tiental dagen een statusindicatie te krijgen van een bestelling die ik op 7 juli geplaatst heb echter krijg ik geen enkele reactie op mailtjes naar info[at]switchshops[punt]be.
Ik zie echt jan en alleman met een zwarte lopen en vind ze echt niet mooi. Heb nu die witte en die's veel classy'er en apple-y-er.Marc P schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:19:
[...]
Ja, ± 1/8/09 staat er nu. Denk dat jij idd meer kans hebt om bij de eerste leveringen te zitten. Heb stille hoop dat niemand een witte wil, oh zo lelijk. Zou ook iedereen die een witte in reservering heeft staan willen vragen die om te zetten naar een zwarte, puur omdat je niet zoals ik wel, voor schut wil lopen
ik moet eerlijk zeggen het is dat ik nu per se een iphone wil hebben en niet langer wil wachten, maar ik weet zeker dat ze volgend jaar een alu versie uitbrengen. die zou erg mooi passen bij mijn macbook. alleen ja, zo lang heb ik geen zin om te wachten. zit nog erg te twijfelen of het een zwarte of witte wordt. wit is erg apple maar zwart vind ik over het algemeen leuker. denk dat het waarschijnlijk een zwarte wordt uiteindelijkBosmonster schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:10:
[...]
Ik zie echt jan en alleman met een zwarte lopen en vind ze echt niet mooi. Heb nu die witte en die's veel classy'er en apple-y-er.
Een aluminium versie? Waar wil je dan dat ontvangst vandaan halen? Aluminium verstoort namelijk het signaal.dangerpaki schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:12:
[...]
ik moet eerlijk zeggen het is dat ik nu per se een iphone wil hebben en niet langer wil wachten, maar ik weet zeker dat ze volgend jaar een alu versie uitbrengen. die zou erg mooi passen bij mijn macbook. alleen ja, zo lang heb ik geen zin om te wachten. zit nog erg te twijfelen of het een zwarte of witte wordt. wit is erg apple maar zwart vind ik over het algemeen leuker. denk dat het waarschijnlijk een zwarte wordt uiteindelijk
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 28-07-2009 16:40 ]
daar kunnen ze bij apple vast wel iets op verzinnen, mn macbook heeft nu ok gewoon prima wifi ontvangst.iSneaker schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:26:
[...]
Een aluminium versie? Waar wil je dan dat ontvangst vandaan halen? Aluminium verstoort namelijk het signaal.
een beetje wel maar ik heb de neiging om te geloven dat ze dat wel gaan doen.Bosmonster schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:40:
Neemt niet weg dat het compleet uit de lucht gegrepen is dat er volgend jaar een aluminium versie komt.
bedoel, witte notebooks --> witte iphone, zwarte notebooks --> zwarte iphone, alu notebook --> alu iphone?
die is er dan wel geweest. maar het zou zomaar kunnen dat ze hem maken. beetje mijn gok zonder enige bewijs hoor. maar een unibody zal het niet worden als ie komt want de accus moeten binnenkort vervangbaar zijn volgens de eu.
Anoniem: 308047
Zaterdag 4 juli besteld bij Switch Antwerpen Eiermarkt en stond vorige week 20e voor een witte iphone 32 gb.DSmarty schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 14:40:
Zijn er toevallig meer mensen die de 3GS bij switchshops.be besteld hebben en inmiddels de telefoon hebben kunnen ophalen of een levertijdindicatie hebben gekregen ?
Ik probeer al een tiental dagen een statusindicatie te krijgen van een bestelling die ik op 7 juli geplaatst heb echter krijg ik geen enkele reactie op mailtjes naar info[at]switchshops[punt]be.
Phoneshop heeft ze ook (altijd =s) op voorraad en CD-media heeft nog 3 iPhones 32GB (maar welke kleur?)
Ik heb de mogelijkheid gehad om er zo een uit Italië over te laten komen, ik heb dit aanbod echter afgeslagen. Voor garantie moet je namelijk terug naar Italië, en daar had ik niet zoveel zin in. Overigens zijn ze in Rome ruim op voorraad, let wel: ze zijn daar 50 euro duurder!Bartjeee schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 13:36:
Je zou haast een ticket naar Italie boeken en er een stuk of tien meenemen.
Anoniem: 311341
Ik ben daar in Rome geweest, maar ik heb er toch vanaf gezien. Je hebt hier in NL totaal geen garantie en om nou voor een stukke iPhone weer naar Rome te vliegen...Bartjeee schreef op zondag 26 juli 2009 @ 20:24:
[...]
Je kunt de voorraad van de Apple store in Rome iedere avond na 21:00 hier bekijken.
[ Voor 83% gewijzigd door D3ft0n3 op 29-07-2009 12:26 ]
Ignorance Is Bliss
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.