Levertijd Apple producten - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 59.763 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 10:40
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3572/3563645634_9aa2b9e0ee_o.png

Welkom in het levertijden topic. De bedoeling van dit topic is om de discussies over de levertijden van je nieuwe Apple speeltjes te verzamelen en in één topic te plaatsen. Dit topic is dus alleen bedoelt voor levertijden, zodat andere topics hier niet worden vervuild! Het is dus ook niet de bedoeling dat er offtopic gekletst word , daarvoor moet je in de andere centrale topics zijn.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3563/3563646080_f3561c1e94_o.png
Als je order wordt verwerkt krijg je al een verwachte levertijd. Daarna moet er natuurlijk steeds gekeken worden of het al verzonden is , we willen het nu eenmaal snel hebben natuurlijk! Dit kun je doen op de statuspagina bij de Apple Store of bij je orderstatus van T-Mobile (als het gaat over een iPhone).

Nadat hij eenmaal verzonden is, neemt de spanning toe. Want het enige waar je natuurlijk aan denkt is; wanneer komt ie nou?! Dat ligt er een beetje aan wat de order is. Een op maat gemaakte Mac met diverse accessoires duurt langer dan een standaard leverbaar model. Verschil zit erin dat bij een op maat gemaakte Mac uit Azië moet komen en daarna nog (in dien van toepassing) samengevoegd moet worden bij Flextronics in Venray. Bij een standaard model ligt jou bestelling meestal op voorraad in Venray en kan het snel geleverd worden.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3330/3562832099_ec0b1ab990_o.png
Een standaard model zonder extra's wordt snel geleverd met UPS , tracen kan op de UPS site met het traceernummer van je status pagina.
Is je order via TNT verzonden dan kun je je order op de traceersite van TNT Express traceren door je Carrier Tracking nummer te gebruiken.
Komt je Mac uit Azie en je hebt extra accessoires besteld kun je je order ook nog traceren bij Flextronics zelf. Op de site moet je 3 dingen aangeven. De regio spreekt voor zich, bij de Track Reference moet je je 'Delivery Reference Number' opgeven en de 'Customer Reference' is: App.

Het makkelijkste is om te traceren door middel van de tracking widget.
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2291/3564096142_0230ea05f8_o.png
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3340/3563646146_4e7dbfeb64_o.png
Naast het genieten van je nieuwe Apple spullen kun je er ook gelijk mee patsen in het grote "Show je Apple computer" topic.

Daarnaast kun je jou ervaringen in de diverse centrale topics kwijt:

[MacBook Air] Ervaringen & Discussie
[MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 12
[MacBook Pro] Ervaringen & Discussie - Deel 9
[iMac 2G] Discussies en Ervaringen Deel 4
[Mac Pro] Discussietopic en Mini-FAQ Deel 2
[Mac mini Intel] Discussies en ervaringen - deel 3

[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen
[iPod classic] Discussies en ervaringen Deel 2
[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 5
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 19

Vorige delen :
Levertijd Apple producten
Levertijd Apple producten Deel 2
Levertijd Apple Producten Deel 3
Levertijd Apple producten Deel 4
Levertijd Apple producten Deel 5

Ten slotte wil ik graag carfreak02 heel hartelijk bedanken voor zijn inzet in de vorige delen, aangezien hij enkele van de levertijden topics heeft geleid. Voorlopig gebruik dan ook zijn startpost, die op een later tijdstip mogelijk nog uitgebreid wordt. Uiteraard is er toestemming van carfreak02 en Hoedje

[ Voor 4% gewijzigd door sergev op 25-05-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Nadat ik mijn laptop al vervangen had door een macbook en ik mijn eerste ervaring heb opgedaan met Mac OS heb ik besloten mijn gewone computer weg te doen en heb ik gister een IMAC 24"/3.06/SD gekocht.

Vandaag is kennelijk de betaling door gekomen omdat mijn status is veranderd van "Wordt beoordeeld" naar "Nog niet verzonden". Er staat alleen bij dat hij 26 juni wordt verzonden en 6 juli de verwachte leverdatum is. Ik snap alleen niet waarom het zo lang duurt, de enige aanpassing die ik heb gedaan is een andere videokaart waardoor verzend datum 3 dagen werd in plaats van 24 uur.

[edit]
Argh.. Zie net dat de LACIE LITTLE DISK 320B USB/FW400-CAF een levertijd heeft van 3-4 weken waardoor het zo lang duurt.

[ Voor 10% gewijzigd door maxtz0r op 29-05-2009 09:12 ]

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276616

Mijn MBP gisteren begin van de middag besteld (2.4 ghz, zonder aanpassingen of extra accessoires). Rond 6 uur 's avonds was hij verzonden. Ligt volgens UPS nu in Eindhoven en wordt dinsdag bezorgd. Erg snel dus gezien het weekend en Pinksteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Het past misschien niet helemaal binnen dit topic, maar aangezien het om Apple-gerelateerde meuk gaat post ik het toch maar! :)

Ik heb ongeveer een maand geleden een bestelling geplaatst bij de A-mac te Den Bosch betreft 7 keyboards met US-layout. (MB110LL/A) A-mac was de enige optie om aan deze keyboards te komen aangezien Apple deze niet levert aan Europa. |:(
Uiteraard is de A-mac ook afhankelijk van haar leverancier en heeft dus ook geen idee wanneer mijn producten zullen binnenkomen, en aangezien ik nu al meer dan een maand zit te wachten op die krengen begint het toch wel te kriebelen.

Kan iemand hier een indicatie geven hoe lang het kan duren voordat een leverancier deze producten in huis haalt gezien het om 'ongewone' producten gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:02
goedendag, ik weet niet zeker of ik in het goede topic zit maar ik probeer het toch maar:

Is er een website waar ik een mac mini kan kopen uit de USA omdat ze daar veel goedkoper zijn?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

Als je transportkosten + btw gaat verrekenen zal het elkaar weinig maken kwa prijs. Kun je hem beter gewoon hier kopen of ophalen @ vakantie oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
Rorata schreef op zondag 31 mei 2009 @ 15:44:
goedendag, ik weet niet zeker of ik in het goede topic zit maar ik probeer het toch maar:

Is er een website waar ik een mac mini kan kopen uit de USA omdat ze daar veel goedkoper zijn?

Alvast bedankt
Ten eerste; dit is niet echt het juiste topic daarvoor, maar om je vraag toch te beantwoorden:

Niet dat ik weet, misschien zullen er wel websites zijn waar het mogelijk is, echter dan heb je nog met invoerrechten en BTW te maken, aangezien het legaal moet gaan. Het kan wel goedkoper zijn als je hem in de US koopt, daar je tax terug vraagt, wel even letten op welke staat je hem koopt, en dan in nederland btw betaald. Maar dat scheelt nog niet heel veel.

Als je het dan toch goedkoper wilt is het waarschijnlijk handiger om hem uit de UK te halen. Dichterbij en geen gezeur met belasting en invoerrechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:02
sergev schreef op zondag 31 mei 2009 @ 16:08:
[...]

Ten eerste; dit is niet echt het juiste topic daarvoor, maar om je vraag toch te beantwoorden:

Niet dat ik weet, misschien zullen er wel websites zijn waar het mogelijk is, echter dan heb je nog met invoerrechten en BTW te maken, aangezien het legaal moet gaan. Het kan wel goedkoper zijn als je hem in de US koopt, daar je tax terug vraagt, wel even letten op welke staat je hem koopt, en dan in nederland btw betaald. Maar dat scheelt nog niet heel veel.

Als je het dan toch goedkoper wilt is het waarschijnlijk handiger om hem uit de UK te halen. Dichterbij en geen gezeur met belasting en invoerrechten.
UK scheelt niet zo veel met de prijs hier heb ik berekend. Ik laat het ook hierbij en zal het gewoon in Nederland kopen, dat is veel makkelijker.

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wootism schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:29:
Het past misschien niet helemaal binnen dit topic, maar aangezien het om Apple-gerelateerde meuk gaat post ik het toch maar! :)

Ik heb ongeveer een maand geleden een bestelling geplaatst bij de A-mac te Den Bosch betreft 7 keyboards met US-layout. (MB110LL/A) A-mac was de enige optie om aan deze keyboards te komen aangezien Apple deze niet levert aan Europa. |:(
Uiteraard is de A-mac ook afhankelijk van haar leverancier en heeft dus ook geen idee wanneer mijn producten zullen binnenkomen, en aangezien ik nu al meer dan een maand zit te wachten op die krengen begint het toch wel te kriebelen.

Kan iemand hier een indicatie geven hoe lang het kan duren voordat een leverancier deze producten in huis haalt gezien het om 'ongewone' producten gaat?
Een indicatie durf ik je niet te geven, maar waarom wil je perse US layouts? de NL layouts zijn namelijk bijna hetzelfde als de US layouts, enige echte verschil is de Enter-toets.

Lijkt me een stuk sneller en simpeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40104

Wootism schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:29:

Apple levert deze wel degedelijk bij een order van een volledig systeem in europa (of waar dan ook?). Verder liggen dit soort dingen standaard op voorraad en zal het hoogstens een paar dagen duren voordat deze een reseller bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:42

SebasFM

BOFH

Mijn custom MB 2,4GHz die ik op 25 mei heb besteld, maakt wel een hele rare omweg? Zit me af te vragen of dit wel goed gaat. Meer mensen hier ervaring mee?
Zie net dat dit de gebruikelijke route is... eerst zelf zoeken 8)7

INCHEON,
KR 02/06/2009 14:16 VERTREKSCAN

KOELN (COLOGNE),
DE 02/06/2009 0:04 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING

SHANGHAI,
CN 02/06/2009 5:21 VERTREKSCAN

KOELN (COLOGNE),
DE 01/06/2009 19:47 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE

SHANGHAI,
CN 01/06/2009 23:51 EXPORTSCAN
01/06/2009 23:45 HUBSCAN
01/06/2009 13:19 HERKOMSTSCAN
CN 01/06/2009 23:49 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

[ Voor 5% gewijzigd door SebasFM op 02-06-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-04 11:53

Huig

Merino Fanatic

Ik heb via de Back to School actie de basis unibody macbook en een iPod classic besteld.
Zojuist is de status veranderd naar "nog niet verzonden". Binnen drie dagen wordt hij verzonden, maar hij wordt pas op 15/16 juni geleverd :( Ik dacht dat de basismodellen op voorraad waren in Venray zoals in de topicstart staat?
Of gaan ze nu ook mooi mijn bestelling samenvoegen? -O-
Hopelijk wordt het iig eerder dan 15 juni :Y

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huig schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:29:
Ik heb via de Back to School actie de basis unibody macbook en een iPod classic besteld.
Zojuist is de status veranderd naar "nog niet verzonden". Binnen drie dagen wordt hij verzonden, maar hij wordt pas op 15/16 juni geleverd :( Ik dacht dat de basismodellen op voorraad waren in Venray zoals in de topicstart staat?
Of gaan ze nu ook mooi mijn bestelling samenvoegen? -O-
Hopelijk wordt het iig eerder dan 15 juni :Y
Als je accessoires bij je MacBook besteld, worden deze eerst samengevoegd voordat ze worden verzonden. Blijkbaar doen ze daar lang over in Venray :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:42

SebasFM

BOFH

Anoniem: 276616 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:48:
[...]

Als je accessoires bij je MacBook besteld, worden deze eerst samengevoegd voordat ze worden verzonden. Blijkbaar doen ze daar lang over in Venray :)
Wel apart. Ik heb er een Apple Remote bijbesteld, maar bij track&trace staat shipment to Delft en niet eerst naar Venray...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Anoniem: 40104 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:18:
[...]

Apple levert deze wel degedelijk bij een order van een volledig systeem in europa (of waar dan ook?). Verder liggen dit soort dingen standaard op voorraad en zal het hoogstens een paar dagen duren voordat deze een reseller bereiken.
Bij een volledig systeem inderdaad wel, maar niet los. Aangezien ze niet los geleverd worden liggen ze ook niet standaard op voorraad waardoor ik nu al meer dan een maand zit te wachten op de levering! :/ (vandaar ook mijn bericht hier)
Anoniem: 276616 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 19:20:
[...]
Een indicatie durf ik je niet te geven, maar waarom wil je perse US layouts? de NL layouts zijn namelijk bijna hetzelfde als de US layouts, enige echte verschil is de Enter-toets.
Lijkt me een stuk sneller en simpeler.
Er zijn wel meer verschillen dan de enter-toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vietnamees
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik heb zondag een iPod Touch besteld op de officiële website voorzien van inscriptie ik was alleen het referentie nummer vergeten in te vullen dus heb ik vandaag even naar apple gebeld en mijn gegevens doorgegeven.
Nu heb ik al de hele dag naar die Apple Order Status zitten kijken maar er veranderd niks terwijl het bedrag is al afgeschreven van mijn bankrekening. Is er iemand ook ooit zijn referentienr. vergeten en hoe lang zal het ongeveer duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
SebasFM schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:43:
Mijn custom MB 2,4GHz die ik op 25 mei heb besteld, maakt wel een hele rare omweg? Zit me af te vragen of dit wel goed gaat. Meer mensen hier ervaring mee?
Zie net dat dit de gebruikelijke route is... eerst zelf zoeken 8)7

INCHEON,
KR 02/06/2009 14:16 VERTREKSCAN

KOELN (COLOGNE),
DE 02/06/2009 0:04 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING

SHANGHAI,
CN 02/06/2009 5:21 VERTREKSCAN

KOELN (COLOGNE),
DE 01/06/2009 19:47 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE

SHANGHAI,
CN 01/06/2009 23:51 EXPORTSCAN
01/06/2009 23:45 HUBSCAN
01/06/2009 13:19 HERKOMSTSCAN
CN 01/06/2009 23:49 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Misschien een stomme vraag en is het voor mij niet van toepassing maar waar vind je deze informatie?
Het enige wat ik kan zien als ik naar bestelstatus ga is:
"Klaargemaakt voor verzending" en Merge In Tnst NL Til

Even een update. Omdat ik het erg apart vond dat het bijbestellen van een externe hardeschijf mijn bestelling 4 weken deed uitlopen heb ik vandaag maar even een belletje gedaan. Uitgelegd dat ik liever de harde schijf wil annuleren als het echt zo lang duurt en de vriendelijke mevrouw wist mij te vertellen dat de verzending al klaar ligt en dat hij binnen 24 uur over zal gaan in verzenden. Prima dus!

[ Voor 15% gewijzigd door maxtz0r op 04-06-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vietnamees
Ik baal er echt van dat ik 'm via de apple website heb gekocht 3 dagen vind ik al lang wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vietnamees
oke vandaag ff naar de klantenservice gebeld en ze gaan mijn betaling z.s.m. lokaliseren wat nog tot aankomende maandag kan duren en vanaf dan duurt het nog 3 tot 5 dagen voordat ik mijn ipod touch 2g16gb binnen krijg.... geduld is een schone zaak....blablabla als ik dit wist was ik gewoon naar de A Mac winkel gegaan in Den Bosch.

EDIT
dag 5 wachten en nog steeds geen bevestiging van de betaling :/ helemaal gestoord van het wachten

EDIT
zo dat was het dan met het wachten vandaag maar eentje gehaald in de A Mac winkel te Den Bosch... :*)

[ Voor 24% gewijzigd door vietnamees op 05-06-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:25
Gister een iMac besteld. Het 20" model met 4GB geheugen uitbreiding.

Besteldatum: Jun 10, 2009 om 11:09 AM GMT
Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 17 Jun, 2009 - 18 Jun, 2009

Ik zie alleen net dat ik Snow Leopard ga missen, maar deze zal wel na te bestellen zijn tegen een kleine vergoeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinny
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-02 16:17
XtremeDesign schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:02:
Gister een iMac besteld. Het 20" model met 4GB geheugen uitbreiding.

Besteldatum: Jun 10, 2009 om 11:09 AM GMT
Verwachte leverdatum: 17 Jun, 2009 - 18 Jun, 2009

Ik zie alleen net dat ik Snow Leopard ga missen, maar deze zal wel na te bestellen zijn tegen een kleine vergoeding.
Die kan je na de release bestellen, kost je alleen verzendkosten. (wanneer je de mac na 8 juni 2009 hebt gekocht.)

Ik ben benieuwd hoe dat met mijn mac gaat. Ik heb hem 5 juni besteld en had hem 9 juni binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
Quinny schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:06:
[...]

Die kan je na de release bestellen, kost je alleen verzendkosten. (wanneer je de mac na 8 juni 2009 hebt gekocht.)

Ik ben benieuwd hoe dat met mijn mac gaat. Ik heb hem 5 juni besteld en had hem 9 juni binnen...
Na enige discussie met de klantenservice zal dat toch wel gaan lukken? ;)

edit: had je een BTO of CTO besteld?

[ Voor 4% gewijzigd door XtremeDesign op 11-06-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinny
  • Laatst online: 28-02 16:17
XtremeDesign schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:09:
[...]

Na enige discussie met de klantenservice zal dat toch wel gaan lukken? ;)

edit: had je een BTO of CTO besteld?
Ik hoop van wel, ja... Ik ga er eigenlijk vanuit dat er niet eens een discussie nodig zal zijn... Daarnaast ben ik ADC-Student lid, dus zou ik volgens mij ook via de ADC mailing een Snow Leopard DVDtje moeten krijgen...

Ik heb een standaard 8 core Mac Pro besteld. Had geen zin om extra te wachten en dit voldoet de eerste maanden prima... (Alleen een beetje zonde van de 6x1GB dimms, maar daar kom ik wel overheen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-04 23:47
Heb gisteren (10-6-2009) om 17:15 een 13" MacBook Pro besteld met 4GB geheugen en een Displayport->VGA adapter. CTO dus. Daarbij nog een 16GB iPod Nano via de Back To School actie.

Op 10-6 direct betaald en vanochtend de mededeling dat mijn bestelling wordt verwerkt.

Verzending: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 24 Jun, 2009 - 25 Jun, 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
Quinny schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:13:
[...]

Ik hoop van wel, ja... Ik ga er eigenlijk vanuit dat er niet eens een discussie nodig zal zijn... Daarnaast ben ik ADC-Student lid, dus zou ik volgens mij ook via de ADC mailing een Snow Leopard DVDtje moeten krijgen...

Ik heb een standaard 8 core Mac Pro besteld. Had geen zin om extra te wachten en dit voldoet de eerste maanden prima... (Alleen een beetje zonde van de 6x1GB dimms, maar daar kom ik wel overheen...)
Als je het geld kunt en wilt uitgeven voor een 8 core Mac Pro heb je ook vast nog wel budget om extra dimm's bestellen en er zelf inzetten toch? ;) De geheugen uitbreidingen zijn bij Apple sowieso erg prijzig natuurlijk.

Ik heb niet echt werk voor zo'n krachtpatser, dus vind ik het het geld niet waard, maar anders zou ik er zeker ook een willen hebben. Prachtige dingen. Misschien eens naar 2e hands kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 20:17
Mijn bestelde Macbook Pro is net verzonden. Stel dat ik morgen UPS mis, krijg ik mijn pakketje dan zaterdag voor de tweede keer aangeboden of pas maandag? Ik kan dit helaas nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
GoEV6 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:30:
Mijn bestelde Macbook Pro is net verzonden. Stel dat ik morgen UPS mis, krijg ik mijn pakketje dan zaterdag voor de tweede keer aangeboden of pas maandag? Ik kan dit helaas nergens vinden.
UPS levert alleen zaterdags af tegen hoge toeslagen, en die zal Apple niet betalen denk ik. Reken dus maar op maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 20:17
XtremeDesign schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:34:
[...]

UPS levert alleen zaterdags af tegen hoge toeslagen, en die zal Apple niet betalen denk ik. Reken dus maar op maandag.
Jammer, dan maar hopen dat ik UPS niet mis morgen. Jammer dat het niet mogelijk is een tijd te krijgen wanneer UPS ongeveer langs komt. Het zal weer een hele dag wachten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
never mind

[ Voor 93% gewijzigd door El Jefe op 11-06-2009 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:50
Ik heb deze confuguratie besteld:
Afbeeldingslocatie: http://www.rdkhosting.nl/rest/config.png

5 tot 7 werkdagen totdatie verzonden gaat worden
Dat word aftellen ;)

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wou even mijn goede ervaring met Apple Online store delen. 29 mei heb ik daar een Macbook Pro (2.4ghz) besteld. Deze werd de dinsdag daarop (2 juni) geleverd. Toen werd natuurlijk afgelopen maandag de Macbook Pro geüpdatet. De dag daarna even met Apple gebeld: ik kon mijn MBP nog terugsturen en kon dan gewoon een nieuwe bestellen. 2 dagen later (gisteren, donderdag 11 juni) werd mijn MBP door TNT opgehaald. Daarna meteen de nieuwe Macbook Pro 2.66 ghz besteld, en deze vanochtend om half elf alweer ontvangen! Kortom, erg goede service en ontzettend snelle levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
Anoniem: 276616 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:53:
Ik wou even mijn goede ervaring met Apple Online store delen. 29 mei heb ik daar een Macbook Pro (2.4ghz) besteld. Deze werd de dinsdag daarop (2 juni) geleverd. Toen werd natuurlijk afgelopen maandag de Macbook Pro geüpdatet. De dag daarna even met Apple gebeld: ik kon mijn MBP nog terugsturen en kon dan gewoon een nieuwe bestellen. 2 dagen later (gisteren, donderdag 11 juni) werd mijn MBP door TNT opgehaald. Daarna meteen de nieuwe Macbook Pro 2.66 ghz besteld, en deze vanochtend om half elf alweer ontvangen! Kortom, erg goede service en ontzettend snelle levering.
Wow dat is inderdaad zeker goeie services!

Mijn iMac + Lacie hardeschijf is woensdag 10 juni geleverd. 28 Mei besteld, verwachte leverdatum was 16 juli. Na wat heen en weer gebel uiteindeiljk de volledige bestelling op 10 juni ontvangen ook niet slecht dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
maxtz0r schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:32:
[...]

Wow dat is inderdaad zeker goeie services!

Mijn iMac + Lacie hardeschijf is woensdag 10 juni geleverd. 28 Mei besteld, verwachte leverdatum was 16 juli. Na wat heen en weer gebel uiteindeiljk de volledige bestelling op 10 juni ontvangen ook niet slecht dus!
Met een dergelijke absurde levertijd is het ook wel logisch dat ze bereid om iets te regelen. Laat in ieder geval wel een betere indruk achter.

Ik vraag me af hoe lang de levertijd voor de nieuwe MacBooks zijn. Nieuwe modellen doen er meestal toch iets langer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

robbinonline schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 01:37:
Ik heb deze confuguratie besteld:
[afbeelding]

5 tot 7 werkdagen totdatie verzonden gaat worden
Dat word aftellen ;)
Ik heb die gister besteld, vandaag in huis _/-\o_ had het niet zo snel verwacht. zit alleen nog te wachten op het mini display poort naar dvi kabeltje.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sergev schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:18:
[...]

Met een dergelijke absurde levertijd is het ook wel logisch dat ze bereid om iets te regelen. Laat in ieder geval wel een betere indruk achter.

Ik vraag me af hoe lang de levertijd voor de nieuwe MacBooks zijn. Nieuwe modellen doen er meestal toch iets langer over.
De levertijd van mijn nieuwe MacBook Pro (dus met SD-slot) was dus minder dan 24u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 16:15
Ik was vanmiddag in de Apple Winkel in Haarlem, en daar hadden ze alle standaard modellen ook al op voorraad, dus als iemand nog op zoek is in de buurt van Haarlem, bij iCentre staan ze nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Laatst online: 18-04 10:09
Vandaag een iMac 2,93GHz met Ati 4850 videokaart besteld en het geld overgemaakt. Het zal dus wel tot maandag duren totdat het geld daar binnen is. Verzendklaar: 3 dagen (volgens de site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Hubert schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:23:
[...]

Ik heb die gister besteld, vandaag in huis _/-\o_ had het niet zo snel verwacht. zit alleen nog te wachten op het mini display poort naar dvi kabeltje.
Ow dat is lekker snel zeg !!
Wel gek dat er dan een langere wachtijd vermeld staat in de store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-04 20:28

Nietzman

Woei!

Hubert schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:23:
Heb je ze tegelijk besteld, ofwel leveren ze die na?

Ik heb gister een MacBook Pro + iPod touch besteld, en ik heb het idee dat die touch nog uit Azie moet komen, "Shipped on: Jun 12, 2009 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r." en ik heb eigenlijk geen zin om op dat ding te wachten voordat het hele pakket word verstuurd. :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Nietzman schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 11:18:
[...]

Heb je ze tegelijk besteld, ofwel leveren ze die na?

Ik heb gister een MacBook Pro + iPod touch besteld, en ik heb het idee dat die touch nog uit Azie moet komen, "Shipped on: Jun 12, 2009 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r." en ik heb eigenlijk geen zin om op dat ding te wachten voordat het hele pakket word verstuurd. :').
Dan kan je ff met apple bellen om de producten los van elkaar te laten versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122457

Argh, mijn Macbook Pro en iPod Touch komen pas de 22ste als vroegst binnen, terwijl ik de 10de heb besteld.
Das bijna een levertijd van 2 weken! Vind ik toch behoorlijk lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman

Nietzman

Woei!

Hij staat bij mij ook voor de 22ste, hoop dat dat gewoon een weekend-bugje is, aangezien de naam van de vervoerder wel als "NL DISTRIBUTION CENTER" aangegeven word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij staat er nu ook dat een deel van de bestelling is bezorgd... Heb nog niks binnen? Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-04 23:38
Anoniem: 122457 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 18:37:
Argh, mijn Macbook Pro en iPod Touch komen pas de 22ste als vroegst binnen, terwijl ik de 10de heb besteld.
Das bijna een levertijd van 2 weken! Vind ik toch behoorlijk lang.
Ach, over negen dagen zit je lekker te werken op je nieuwe mac; dan heb je wat om naar uit te blijven kijken, toch? :)
Zo zie ik het tenminste. Ik heb vandaag mijn verzendbevestiging gekregen, maar ik heb wat custom dingetjes, dus het gaat nog wel even duren voordat 'ie uit China hier is. De indicatie is 22/23 juni in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
He dat is leuk, als ik mijn mbp nu weer opnieuw samen stel in de store.
Is de verzend dagen veranderd van 5 - 7 werkdagen naar 3 dagen

Zou ik dan toch voor het weekend mn nieuwe speeltje in huis hebben (a)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4nGeLuS schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 22:42:
[...]

Ach, over negen dagen zit je lekker te werken op je nieuwe mac; dan heb je wat om naar uit te blijven kijken, toch? :)
Zo zie ik het tenminste. Ik heb vandaag mijn verzendbevestiging gekregen, maar ik heb wat custom dingetjes, dus het gaat nog wel even duren voordat 'ie uit China hier is. De indicatie is 22/23 juni in ieder geval.
Tuurlijk zit ook wel wat in :) Maar met dit soort dingen ben ik nogal ongeduldig :P Heb verder gewoon alles standaard, dus de goedkoopste laat maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306107

dinsdag 9 juni mijn MBP 17 inch besteld via Prowarehouse.
Heb alleen een configuratie met anti glare en 7200rpm hardeschijf, dus zal denk ik pas op zijn vroegst ergens eind volgende week worden tot hij komt.
Als ik dit op de mac store invul geven ze 7 dagen.
Alles korter dan 2 weken valt volgens mij mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182338

Heb m'n macbook al een lange tijd geleden besteld, maar vanwege afbetalingsregeling duurde het langer. afgelope woensdag bericht gekregen dat alles goed is gekeurd en verwachte verzenddatum was 4 werkdagen, dus maandag. De verwachtte ontvangstdatum was 25/26 juni, hoe hoog zijn de kansen dat het eerder komt?

Gr Don

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
Anoniem: 122457 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 16:48:
[...]

Tuurlijk zit ook wel wat in :) Maar met dit soort dingen ben ik nogal ongeduldig :P Heb verder gewoon alles standaard, dus de goedkoopste laat maar zeggen.
Het is dan ook een grote aankoop (althans, ik geef niet zo heel vaak meer dan duizend euro uit aan een ding). Als je zo'n uitgave doet wil je ook graag meteen genieten van datgene wat zoveel geld heeft gekost. Wat ik me dan ook afvraag is waarom de tocht van China naar hier zo lang duurt. In mijn geval is mijn bestelling gisteren vertrokken, en toch verwachten ze pas op 23 juni te leveren. Vorige maand heb ik nog een bestelling voor een hoofdtelefoon in Japan geplaatst en die was binnen twee dagen op mijn adres. Natuurlijk zal Apple bij aankomst in Nederland nog het een en ander moeten samenvoegen, maar dan nog... Anyway, ik vind het ergens dus ook wel leuk om zo lang die 'spanning' te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
4nGeLuS schreef op zondag 14 juni 2009 @ 21:31:
[...]

Het is dan ook een grote aankoop (althans, ik geef niet zo heel vaak meer dan duizend euro uit aan een ding). Als je zo'n uitgave doet wil je ook graag meteen genieten van datgene wat zoveel geld heeft gekost. Wat ik me dan ook afvraag is waarom de tocht van China naar hier zo lang duurt. In mijn geval is mijn bestelling gisteren vertrokken, en toch verwachten ze pas op 23 juni te leveren. Vorige maand heb ik nog een bestelling voor een hoofdtelefoon in Japan geplaatst en die was binnen twee dagen op mijn adres. Natuurlijk zal Apple bij aankomst in Nederland nog het een en ander moeten samenvoegen, maar dan nog... Anyway, ik vind het ergens dus ook wel leuk om zo lang die 'spanning' te hebben.
Het is natuurlijk ook een vorm van beveiliging van Apple. Als ze namelijk pas later leveren dan 'beloofd' was, dan raken de klanten geïrriteerd. Als ze een langere levertijd opgeven weten mensen waar ze aan toe zijn, en vaak kunnen ze zelfs eerder leveren en dan zijn de klanten hen nog dankbaar ook :)

Ik heb net vrijdag een iMac besteld en dan duurt het even voordat het geld binnen is (ik verwacht maandag). Ik ga zelf uit van een levertijd van twee weken, maar hoop dat die natuurlijk eerder komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwam er trouwens achter dat als je inlogt op de Amerikaanse Apple Store je veel meer informatie krijgt, tracknummers etc.

Zie nu bijvoorbeeld dat de mbp en de ipod door 2 verschillende bedrijven worden vervoerd.. Wat opzich ook best apart is, want ze zouden tegelijk moeten aankomen. En er staat nog steeds dat 1 product al is geleverd. Maar zouden ze daarmee bedoelen geleverd aan dat centrum in Tilbug, of aan mijn huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
Anoniem: 122457 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 21:48:
Kwam er trouwens achter dat als je inlogt op de Amerikaanse Apple Store je veel meer informatie krijgt, tracknummers etc.

Zie nu bijvoorbeeld dat de mbp en de ipod door 2 verschillende bedrijven worden vervoerd.. Wat opzich ook best apart is, want ze zouden tegelijk moeten aankomen. En er staat nog steeds dat 1 product al is geleverd. Maar zouden ze daarmee bedoelen geleverd aan dat centrum in Tilbug, of aan mijn huis?
Ik denk aan dat centrum. Daar voegen ze de bestelling dan samen en gaat het met UPS of TNT naar je huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albi The Dragon
  • Nu online

Albi The Dragon

get your hand off my tail

Weet iemand hoe de vork in de steel zit met mijn bestelling?
Zit mn eerste MacBook (Pro! 13'!) nu al in Keulen of nog in Shangai (en enkel documenten in Keulen?)

Verwacht ik hem dus morgen of over een aantal dagen?
Er is immers nog geen "vertrekscan" gebeurd in Shanghai.

--------------------------------------
KOELN (COLOGNE),
DE 14/06/2009 15:02 DEZE ZENDING IS OPGESLAGEN TOTDAT HIJ DOOR DE IN-/UITKLARINGSINSTANTIE WORDT VRIJGEGEVEN / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
14/06/2009 14:56 DEZE ZENDING IS OPGESLAGEN TOTDAT HIJ DOOR DE IN-/UITKLARINGSINSTANTIE WORDT VRIJGEGEVEN

SHANGHAI,
CN 14/06/2009 11:58 EXPORTSCAN

SHANGHAI,
CN 13/06/2009 18:27 HERKOMSTSCAN

CN 13/06/2009 6:38 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

[ Voor 3% gewijzigd door Albi The Dragon op 15-06-2009 10:52 ]

Well that's completely ordinary in the rock and roll world. You go out. Have a few drugs. Go out for dinner. Have a threesome. Have some more drugs. Have a shower. Have another threesome. It's all very important in the rock industry -Murray Hewitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman

Nietzman

Woei!

Hij ligt bij de douane in Keulen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
Besteld:
CTO: iMac 24" / 2,93GHz / 4GB / 640GB HD / ATI 4850
Met draadloos toetsenbord, maar met bedrade muis (er komt een andere bluetooth muis bij namelijk)
De 8GB geheugen gooi ik er zelf ooit nog in. En ik heb een Mac Mini als server staan met de benodigde HD ruimte voor alle opslag.

Datum bestelling
Vrijdag 12 juni
Geld overgemaakt

Bevestiging
Maandag 15 juni met de melding
Verzending: 3 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 22 Jun, 2009 - 23 Jun, 2009.

[ Voor 15% gewijzigd door CoiLive op 15-06-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-04 05:51
Grrr.... geld vanaf verkeerde rekening laten overschrijven.
Dus vandaag pas binnen ipv gister (jaja 1 dag... :))

MacBook Pro 13" (de 4GB versie)
Met minidisplay kabeltjes.

En via de back to school actie een Nano 16GB.

Verwachte leverdatum: 29 Jun, 2009 - 30 Jun, 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-04 14:37

Backspace-NL

New and Improved!

Albi The Dragon schreef op maandag 15 juni 2009 @ 10:51:
Weet iemand hoe de vork in de steel zit met mijn bestelling?
Zit mn eerste MacBook (Pro! 13'!) nu al in Keulen of nog in Shangai (en enkel documenten in Keulen?)

Verwacht ik hem dus morgen of over een aantal dagen?
Er is immers nog geen "vertrekscan" gebeurd in Shanghai.

--------------------------------------
KOELN (COLOGNE),
DE 14/06/2009 15:02 DEZE ZENDING IS OPGESLAGEN TOTDAT HIJ DOOR DE IN-/UITKLARINGSINSTANTIE WORDT VRIJGEGEVEN / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
14/06/2009 14:56 DEZE ZENDING IS OPGESLAGEN TOTDAT HIJ DOOR DE IN-/UITKLARINGSINSTANTIE WORDT VRIJGEGEVEN

SHANGHAI,

SHANGHAI,

Het is niet met 100% te zeggen, aangezien er wel eens wat vertraging in het systeem zit. Iniedergeval zou dit aanduiden dat je MacBook nog in Shanghai ligt, ze hebben alleen het pakket voorgemeldt bij de douane in Keulen. Zodra het pakket Shanghai verlaat zou je een VERTREK SCAN / DEPARTURE SCAN moeten zien, dan is het pakket echt onderweg naar de volgende stop (waarschijnlijk INCHEON, KR).

Overigens gaat het bij mij wel HEEL snel. Afgelopen vrijdag is mijn bestelling voor een CTO MBP 15" naar 'wordt verwerkt/nog niet verzonden' gegaan, met als verwachte tijd tot verzending 3 werkdagen, en een verwachte leverdatum van 22/23juni. Sinds gisterochtend is de MBP al verzonden, en volgens UPS tracking zou ik 'm al morgen ontvangen! Het pakket is ook al echt vertrokken uit Shanghai. Erg snel ;-)

[ Voor 13% gewijzigd door Backspace-NL op 16-06-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albi The Dragon
  • Nu online

Albi The Dragon

Backspace-NL schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 11:31:
[...]

Het is niet met 100% te zeggen, aangezien er wel eens wat vertraging in het systeem zit. Iniedergeval zou dit aanduiden dat je MacBook nog in Shanghai ligt, ze hebben alleen het pakket voorgemeldt bij de douane in Keulen. Zodra het pakket Shanghai verlaat zou je een VERTREK SCAN / DEPARTURE SCAN moeten zien, dan is het pakket echt onderweg naar de volgende stop (waarschijnlijk INCHEON, KR).

Overigens gaat het bij mij wel HEEL snel. Afgelopen vrijdag is mijn bestelling voor een CTO MBP 15" naar 'wordt verwerkt/nog niet verzonden' gegaan, met als verwachte tijd tot verzending 3 werkdagen, en een verwachte leverdatum van 22/23juni. Sinds gisterochtend is de MBP al verzonden, en volgens UPS tracking zou ik 'm al morgen ontvangen! Het pakket is ook al echt vertrokken uit Shanghai. Erg snel ;-)
inderdaad, mijn MBP is nu in Icheon. Men meldt indd de pakketten voor bij douane Keulen.
Volgens Apple is mijn "Estimated Delivery Date" 16 Jun 2009 (Subject to change).
Dat lijkt me inderdaad wat moeilijk om m vandaag nog uit Korea te ontvangen.

Kan je op de UPS website een estimated delivery time opvragen? Bij mij zie ik daar niets van, en het zou me van mn onophoudelijk gepiel op hun website verlossen! :P

Well that's completely ordinary in the rock and roll world. You go out. Have a few drugs. Go out for dinner. Have a threesome. Have some more drugs. Have a shower. Have another threesome. It's all very important in the rock industry -Murray Hewitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Albi The Dragon schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:19:
[...]

inderdaad, mijn MBP is nu in Icheon. Men meldt indd de pakketten voor bij douane Keulen.
Volgens Apple is mijn "Estimated Delivery Date" 16 Jun 2009 (Subject to change).
Dat lijkt me inderdaad wat moeilijk om m vandaag nog uit Korea te ontvangen.

Kan je op de UPS website een estimated delivery time opvragen? Bij mij zie ik daar niets van, en het zou me van mn onophoudelijk gepiel op hun website verlossen! :P
Die estimated delivery time stond bij UPS op de site erbij, maar die is sinds het pakket 'DEPARTURE SCAN'ned is plotseling verdwenen. Bij mij stond het ding op June 17th, 2009. Ik ga er nog steeds vanuit dat ik 'm morgen krijg, vliegtijden vanaf Shanghai/Korea naar Keulen zijn tussen de 10-13 uur, en van daaruit gaat het snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 14:38
Mijne staat ook el een tijdje stil :(

16 Jun 2009 12:22:57 Pudong International Airport Shipment In Transit.
14 Jun 2009 17:10:21 Pudong International Airport Shipment In Transit.
14 Jun 2009 17:09:44 Pudong International Airport Shipment Received At Transit Point.
14 Jun 2009 04:25:00 Shanghai Shipment In Transit.
14 Jun 2009 04:22:13 Shanghai Shipment In Transit.
14 Jun 2009 03:08:11 Shanghai Shipment Collected From Sender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
Ookal weet ik dat het nog zeker tot morgen duurt, of misschien zelfs overmorgen, voordat de mac verzonden wordt blijf ik toch de hele tijd even inloggen op apple.nl en mijn email checken :+

Ik ben een zeer geduldig persoon, maar deze keer ben ik zeker niet geduldig :P

Ik probeer uit te blijven gaan van volgende week dinsdag, maar als ik sommige berichten hier zie (zoals die boven me) dan ben ik bang dat het nog een paar dagen later wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt9
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-01 15:00
Hoop dat dit ontopic is ;)

Ik ben een poging aan het doen om te kijken waar mij bestelling is en wanneer hij word geleverd.
Ik heb op 4 juni een MB 2.4ghz besteld (13.3/2.4/CTO), welke automatisch is omgezet in de nieuwe MBP (13.3/2.53/ CTO). Ik had een Mini DisplayPort-naar-DVI-adapter gekozen, en een custom ipod touch, dus ik ga er van uit dat het pakket vanaf shanghai verzonden word.
Volgens de website is hij sinds donderdag (11 juni) verzonden, ik kan echter nergens precies vinden waar het pakketje is ondertussen.
De knop 'volg deze zending' geeft mij altijd een leuke generieke pagina met de melding: "This service is currently unavailable, please try again later".
Ik heb ook de flextronics tracker geprobeerd, maar deze geeft mij een vrijwel lege pagina terug... (ik vul als region Europe, en als Tracking Reference mijn Bestelnummer in [W12345678] in, klopt dit?)

Overigens, de amerikaanse store geeft aan dat de MBP shipped via cevalogistics is, en de ipod touch via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
Den_John schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:39:

14 Jun 2009 17:09:44 Pudong International Airport Shipment Received At Transit Point.
Den John, waar heb jij die info vandaan? Dat ziet er niet uit als standaard UPS info.

Anyway. Mijn MBP 13" CTO is op 13 juni verzonden door cevalogistics. Mijn iPod Nano is ook de 13e verzonden door SYNCREON. Allebei namen die ik nog niet eerder heb gehoord bij Apple.

Vanaf gisteren (15e) staat er bij mijn bestelinfo "Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid"
Ik kan de bestelling echter nergens tracken. Niet bij flextronics, niet bij UPS op referentie. Hoewel ik verwacht dat het allemaal wel goed komt, had ik toch graag gezien dat ik het zaakje ergens had kunnen tracken. Dat maakt de feestvreugde een stukje groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306439

Mijn iMac 3,06ghz met Ati videokaart is zojuist verzonden vanuit Ierland?! Het duurt helaas (dankzij het weekend) een paar dagen langer dan voorspelt, eerst zou hij vrijdag komen, nu maandag. Heb inmiddels de widget voor het tracen al op mn mb gezet, werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
Den_John schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:39:

en nu zit hij bij onze Noorderburen, jullie dus :)

16 Jun 2009 20:35:19 Arnhem Hub Shipment In Transit.

@awenger; Deze info heb ik vanop de TNT site. Mijn laptop is via TNT verzonden, niet UPS. Zoals wegwerpbeker reeds zei, best even inloggen op www.apple.com ,hier krijg je veel meer info te zien dan op de Belgische (of voor jullie Nederlandse) Apple website ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
Ook met de trackingcodes van apple.com kan ik helaas niets. Dat had ik reeds geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2024

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

awenger schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 22:49:
Ook met de trackingcodes van apple.com kan ik helaas niets. Dat had ik reeds geprobeerd.
Ik heb dit probleem ook gehad. Oplossing was voor mij de laatste twee cijfers weg te laten... Op die manier kom je dan op de vereiste 9 cijfers uit. Apple had er 12 gegeven in mijn geval. Inloggen op www.apple.com en daar het grijze ID nummer gebruiken. Als er TNT staat kun je die hier[ invullen (alleen de eerste 9 cijfers dus).

[ Voor 23% gewijzigd door Gerwin op 17-06-2009 02:44 ]

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Heerlijk, vandaag komt m'n nieuwe MBP 15" aan ;-) Hele tijdslijn:

27 mei - via de website besteld (order status - wordt beoordeeld)
28 mei - aangepast door iemand van Apple, kreeg er iWork 09 bij gratis (order status - wordt beoordeeld)
4 juni - betaling gedaan (order status - wordt beoordeeld)
9 juni - order aangepast vanwege het nieuwe model MBP (order status - wordt beoordeeld)
12 juni - e-mail van Apple dat de bestelling verwerkt wordt. Schatting: 3 werkdagen voor verzending, vervolgens zou het ding rond 22/23 juni afgeleverd moeten worden (order status - nog niet verzonden)
14 juni - m'n MacBook is af (order status - klaargemaakt voor verzending)
15 juni - het ding is verzonden met UPS (order status - verzonden, ontvangst op of voor 19 juni)
17 juni - vandaag dus, out for delivery

Alles tussen 27 mei en 12 juni is grotendeels mijn eigen schuld, lang gewacht met de bankoverschrijving, en het gedoe met het nieuwe model. Ze waren bij Apple de betaling wel 'even kwijt', maar dat was in 2 werkdagen weer goed.

APELDOORN,
NL 06/17/2009 6:36 A.M. OUT FOR DELIVERY
06/17/2009 5:52 A.M. ARRIVAL SCAN
KOELN (COLOGNE),
DE 06/17/2009 3:07 A.M. DEPARTURE SCAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
Voila, mijn MBP is binnen...

Even het volledige verloop:

17 Jun 2009 09:16:00 Antwerp Shipment Delivered In Good Condition.
17 Jun 2009 08:34:38 Antwerp Out For Delivery.
17 Jun 2009 07:03:09 Antwerp Shipment Received At Destination Depot.
16 Jun 2009 22:37:10 Arnhem Hub Shipment In Transit.
16 Jun 2009 22:23:52 Arnhem Hub Shipment Received At Transit Point.
16 Jun 2009 20:35:19 Arnhem Hub Shipment In Transit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De verwachte leverdatum van m'n iMac is inmiddels van a.s. maandag weer terug naar a.s. vrijdag verandert, ben benieuwd of hij er dan echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albi The Dragon
  • Nu online

Albi The Dragon

Ik heb m binnen. *O* Iets in mij zegt dat ik vandaag niet lang op mn werk zal blijven! O-)

Ik post hieronder even mn volledig traject. Er is niets bijzonders gebeurd dus kan voor anderen een richtsnoer zijn hoelang zij nog op hun bestelling moeten wachten

BRUSSELS,
BE 17/06/2009 10:55 AFGELEVERD
17/06/2009 6:09 WORDT AFGELEVERD
17/06/2009 5:45 AANKOMSTSCAN

KOELN (COLOGNE),
DE 17/06/2009 3:10 VERTREKSCAN
17/06/2009 0:55 IMPORTSCAN
17/06/2009 0:35 IMPORTSCAN

KOELN (COLOGNE),
DE 16/06/2009 23:04 AANKOMSTSCAN

WARSAW,
PL 16/06/2009 21:13 VERTREKSCAN
16/06/2009 18:32 AANKOMSTSCAN

INCHEON,
KR 16/06/2009 7:58 AANKOMSTSCAN

SHANGHAI,
CN 16/06/2009 4:57 VERTREKSCAN

KOELN (COLOGNE),

SHANGHAI,

SHANGHAI,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-04 21:20

LoneWolf

Just a Byte

Besteld:
CTO:
Macbook Pro 13.3, 2.53, 4GB, NL verlicht Kbd - US manual (er stond bij nl-nl niet"verlicht" )
CTO opties: 500 GB ipv std schijf + Mini displayport > DVI en Mini displayport > VGA adapters.

Extra's
STM Small Loft tas voor 13.3
Belkin Firewire 800-400 kabel

Datum bestelling
Maandag 15 juni
Geld overgemaakt

Bevestiging
Woensdag 17 juni met de melding
Verwachte leverdatum: 30 Jun, 2009 - 1 Jul, 2009.

Staat nu op
Merge in Tnst Til

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-04 23:43

pposthoorn

Constructeur

LoneWolf schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:46:
Besteld:
CTO:
Macbook Pro 13.3, 2.53, 4GB, NL verlicht Kbd - US manual (er stond bij nl-nl niet"verlicht" )
CTO opties: 500 GB ipv std schijf + Mini displayport > DVI en Mini displayport > VGA adapters.

Extra's
STM Small Loft tas voor 13.3
Belkin Firewire 800-400 kabel

Datum bestelling
Maandag 15 juni
Geld overgemaakt

Bevestiging
Woensdag 17 juni met de melding
Verwachte leverdatum: 30 Jun, 2009 - 1 Jul, 2009.

Staat nu op
Merge in Tnst Til
Ik heb zondag mijn MBP15'' besteld, en met CC betaald. Nu staat er sinds gister hetzelfde als bij jou:

Shipped on: Jun 16, 2009 via Merge In Tnst NL Til (geen idee wat dit betekend :P )
Delivers: 26 Jun, 2009 - 29 Jun, 2009

Hierboven zie ik allemaal mensen met VERTREKSCAN en dat soort dingen. Waar kan ik dat terugvinden? Ik kan op verzending volgen drukken maar daar staat verder niks.

Edit: Ik weet inmiddels wat "Merge In Tnst NL Til" betekend, de ipod en printer die ik erbij heb besteld staan in Tilburg te wachten om daar met de MBP die uit China komt samengevoegd te worden.

[ Voor 8% gewijzigd door pposthoorn op 17-06-2009 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Gisteren mijn eerste MBP13" Besteld. (standaard versie)

Betaald dmv bankoverschrijving, vandaag bevestiging en nu een mailtje dat die voor óf op 18-06 wordt geleverd. Morgen dus! Erg snel.

-Alleen werkt de trace momenteel niet: This service is currently unavailable, please try again later. Meer die dit hebben?

[ Voor 24% gewijzigd door zeromussov op 17-06-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeromussov schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:21:
Gisteren mijn eerste MBP13" Besteld. (standaard versie)

Betaald dmv bankoverschrijving, vandaag bevestiging en nu een mailtje dat die voor óf op 18-06 wordt geleverd. Morgen dus! Erg snel.

-Alleen werkt de trace momenteel niet: This service is currently unavailable, please try again later. Meer die dit hebben?
Bij mij werkt alles nog gewoon, al komt me dat bericht wel bekend voor van een aantal dagen geleden, na een uurtje werkte het gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
Hmmmm....... gaat niet helemaal lekker lijkt het. Heb een MBP 13" CTO besteld en zie net bij mijn bestelstautus van Apple:
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 23 Jun 2009 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Deel van bestelling bezorgd - neem contact op met de vervoerder voor meer informatie over de resterende artikelen 17 Jun 2009
Ondertekend door JAMAL
Nou, ik weet niet wie Jamal is, maar ik ben dat in ieder geval niet. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het ding in Tilburg is aangekomen waar deze wordt samengevoegd met mijn iPod Nano. Ik heb nog steeds geen trackingnummer en kan ook nergens tracken op referentie.
Als dit er morgenochtend nog steeds staat, gaan we eens even bellen naar Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
awenger schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:32:
Hmmmm....... gaat niet helemaal lekker lijkt het. Heb een MBP 13" CTO besteld en zie net bij mijn bestelstautus van Apple:

[...]

Nou, ik weet niet wie Jamal is, maar ik ben dat in ieder geval niet. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het ding in Tilburg is aangekomen waar deze wordt samengevoegd met mijn iPod Nano. Ik heb nog steeds geen trackingnummer en kan ook nergens tracken op referentie.
Als dit er morgenochtend nog steeds staat, gaan we eens even bellen naar Apple.
Ik heb EXACT hetzelfde. Ik heb geen tracenummer en geen vervoerder. Wel is vandaag blijkbaar een deel van mijn bestelling geleverd (alleen niet bij mij). Ook ondertekend door JAMAL. Ik heb net een mail naar apple gestuurd hierover.

Hiervoor was mijn bestelstatus trouwens "onderweg naar klant" of zoiets.

[ Voor 4% gewijzigd door rvone op 17-06-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt9
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-01 15:00
4nGeLuS schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:42:
[...]

Ik heb EXACT hetzelfde. Ik heb geen tracenummer en geen vervoerder. Wel is vandaag blijkbaar een deel van mijn bestelling geleverd (alleen niet bij mij). Ook ondertekend door JAMAL. Ik heb net een mail naar apple gestuurd hierover.

Heb net ff met de apple service lijn gebeld hierover (had het zelfde 'probleem'), dit is inderdaad een interne ondertekening in een distributiecentrum van apple NL of luxemburg. Als een bestelling al 'deels bezorgd' is, betekent dit niets anders dan dat een deel van je bestelling al in het centrum ligt, en de rest daar nog moet arriveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35919

4nGeLuS schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:42:
[...]

Jamal heeft ook voor mijn dingen getekend, mn MBP 15" staat nog steeds op merge in transt NL til

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34095

MBPro 13" 4g, 250g HD.
12 juni besteld - 17 juni in huis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
Shunt9 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:48:
[...]

Heb net ff met de apple service lijn gebeld hierover (had het zelfde 'probleem'), dit is inderdaad een interne ondertekening in een distributiecentrum van apple NL of luxemburg. Als een bestelling al 'deels bezorgd' is, betekent dit niets anders dan dat een deel van je bestelling al in het centrum ligt, en de rest daar nog moet arriveren.
Ah, tof dat je ons op de hoogte brengt. Wel is het vreemd omdat ik al eerder een status heb gezien die zij dat de zending werd overgedragen aan de laatste vervoerder. Vandaag was de status dus "onderweg naar klant" :?
Maargoed, even afwachten dus. Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
@iedereen met het JAMAL probleem:

Wat is jullie verwachte leverdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
23 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35919

Bij mn laptop staat 2 juli, maar wanneer ik klik op de code bij mn overige items staat er 22 Juni. In de e-mail die ik had gekregen over mn verzending stond 23 Juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn iMac is zojuist verstuurd vanuit Praag, hoe de Amerikaanse store bij Ierland/Dublin kwam is mij een raadsel maar hij is nu te volgen via UPS :). Ook is door UPS de aankomstdatum nu bevestigd, vrijdag moet de iMac hier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119925

Ook ik heb het Jamal "probleem". Heb een 15" Macbook Pro (aangepaste configuratie) en een 16GB iPod Touch besteld via de Back to School actie. Hoe kan je zien welke wanneer aan zou moeten komen en welke van de twee dan al ondertekend is?

Verwachte leverdatum is trouwens 22-23 juni. Geen idee dus voor welke van de twee producten dat is, of dat het voor beide is. Heb hem 8 juni, minuten nadat ze aangekondigd waren besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zellark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-01 14:54
Dit leek me de meest geschikte plaats om een "complicatie" met het bestelproces te posten...

Ik heb vanochtend samen met m'n pa een entry level, 15" MBP besteld (standaard config) via de Slim!-variant van de Apple Store for Education, maar er is nogal wat misgegaan geloof ik... We hebben nog geen enkele mail van Apple gehad, en als ik de orderstatus controleer zie ik een ander referentienummer dan degene die we hebben gebruikt om het geld over te schrijven.
Ik heb 2x met de helpdesk gebeld. De eerste keer is het referentienummer dat we hebben gebruikt genoteerd, en kregen we te horen dat de bevestigingsmail inderdaad niet verstuurd was en ook niet opnieuw kon worden verstuurd, omdat het systeem deze niet had aangemaakt... :? De tweede keer dat ik belde (nadat ik het "foute" referentienummer had ontdekt) vertelde de medewerker mij dat 'ie een mailtje zou sturen naar het ingevulde adres, waarop ik moest antwoorden met een screenshot van de overschrijving in de internetbankieren-website. Ook dat mailtje heb ik niet ontvangen...

Heeft iemand hier zoiets wel eens meegemaakt? Ik zal jullie op de hoogte houden van het verloop van het bestelproces...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Zo, mijn iMac is verstuurd, BTO met wireless muis en wireless toetsenbord als opties. Echter zou hij pas op de 25e geleverd worden? Waar komen die dingen vandaan, direct uit China :P?

Iemand een idee waarom het verzenden 8 dagen zou duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228004

Jamal heeft mijn bestelling ook in handen gehad... 22 juni is bij mij de verwachte bezorgdatum (mbp 13 bto/ ipod touch) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
osc4r schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:57:
Zo, mijn iMac is verstuurd, BTO met wireless muis en wireless toetsenbord als opties. Echter zou hij pas op de 25e geleverd worden? Waar komen die dingen vandaan, direct uit China :P?

Iemand een idee waarom het verzenden 8 dagen zou duren?
Die van mij komt inderdaad direct uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105678

Die Jamal komt om van de Apple producten, ook mijn MacBook of Touch heeft ie aangenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Even een overzichtje van mijn status:

MacBook Pro 15, 3,06 GHz, 4GB Ram 500 GB 7200 RPM. Betaling was maandag 15-06 verwerkt.
Toen mail gekregen met deze gegevens:

Verzending:Verwachte leverdatum:
5-7 werkdagen25 Jun, 2009 - 30 Jun, 2009

Vanmorgen (17-06) een mailtje gekregen dat mijn zending werd voorbereid.
En ’s middags het mailtje gekregen dat mn MBP met UPS word verstuurd met de gegevens:
Leverdatum: 23.06.2009

Daarna per mail een update gekregen dat m’n mbp geleverd word op op 19-06.
Dus dat zou leuk nieuws zijn. Dus hopelijk is ie er vrijdag :*)

Hier een screentje van wat Delivery Status aangeeft, gaat via de Apple site. Is het onderste grijze vakje.

Afbeeldingslocatie: http://www.rdkhosting.nl/rest/IMG_0052_thumb.PNG

Nog even de tracé gegevens van de UPS site:

Vestiging:Datum:Lokale Tijd:Omschrijving:
SHANGHAI, CN17/06/200919:47HERKOMSTSCAN
CN17/06/200906:14FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zellark schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:51:
Dit leek me de meest geschikte plaats om een "complicatie" met het bestelproces te posten...

Ik heb vanochtend samen met m'n pa een entry level, 15" MBP besteld (standaard config) via de Slim!-variant van de Apple Store for Education, maar er is nogal wat misgegaan geloof ik... We hebben nog geen enkele mail van Apple gehad, en als ik de orderstatus controleer zie ik een ander referentienummer dan degene die we hebben gebruikt om het geld over te schrijven.
Ik heb 2x met de helpdesk gebeld. De eerste keer is het referentienummer dat we hebben gebruikt genoteerd, en kregen we te horen dat de bevestigingsmail inderdaad niet verstuurd was en ook niet opnieuw kon worden verstuurd, omdat het systeem deze niet had aangemaakt... :? De tweede keer dat ik belde (nadat ik het "foute" referentienummer had ontdekt) vertelde de medewerker mij dat 'ie een mailtje zou sturen naar het ingevulde adres, waarop ik moest antwoorden met een screenshot van de overschrijving in de internetbankieren-website. Ook dat mailtje heb ik niet ontvangen...

Heeft iemand hier zoiets wel eens meegemaakt? Ik zal jullie op de hoogte houden van het verloop van het bestelproces...
Als je s'ochtends besteld en je betaald niet via credit card dan kan het wel tot 2 dagen of langer duren voordat de betaling is doorgevoerd en je je bevestiging krijgt ;). Het referentienummer van de betaling en van de bestelling zijn inderdaad niet aan elkaar gelijk. Gewoon even afwachten dus, bij mijn bestelling duurde het ook twee dagen toen ik via internetbankieren betaalde.

Ohja mijn iMac is vannacht via Praag naar Nurnberg gegaan en vanaf daar naar Herne (vlak over de grens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
"Onderweg naar klant – verzending op schema - 19 juni" staat er bij mij nu. Mag ik dan ook verwachten dat hij morgen binnen is?

Heb nog geen update emails gehad, dus moet ik uitgaan van wat er hier staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
osc4r schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:24:
"Onderweg naar klant – verzending op schema - 19 juni" staat er bij mij nu. Mag ik dan ook verwachten dat hij morgen binnen is?

Ja :) dat moet geen probleem zijn.
Integenstelling tot mijn mb de status van ups is al bijna 24 uur onveranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zellark
  • Laatst online: 02-01 14:54
Anoniem: 306439 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:34:
[...]

Als je s'ochtends besteld en je betaald niet via credit card dan kan het wel tot 2 dagen of langer duren voordat de betaling is doorgevoerd en je je bevestiging krijgt ;). Het referentienummer van de betaling en van de bestelling zijn inderdaad niet aan elkaar gelijk. Gewoon even afwachten dus, bij mijn bestelling duurde het ook twee dagen toen ik via internetbankieren betaalde.
Klopt, hier had ik ook rekening mee gehouden, maar je hoort ook al een mailtje te krijgen op het moment dat je je bestelling plaatst. Wat je zegt over dat referentienummer is trouwens bevestigd door de helpdesk. :)

Het vervolg: Ik heb vanochtend weer gebeld met de helpdesk (ongeduldig :+), en de medewerkster zag dat haar collega mij had gevraagd om een betalingsbewijs op te sturen. Dit mailtje was nooit aangekomen, dus heeft ze via een persoonlijk adres een mailtje gestuurd. Die kwam wel aan, en ik heb meteen een screenshot teruggestuurd met de betalingsgegevens. Binnen vijf minuten lag er een nieuwe mail in m'n inbox, met de mededeling dat m'n betaling goedgekeurd is en binnen 24 uur verzonden wordt. :*)

Kudo's voor de helpdesk van Apple dus! _/-\o_ Het hele proces is nu zelfs sneller verlopen dan wanneer er niets misgegaan was, want normaal duurt het tot 5 werkdagen om een bankoverschrijving te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zellark schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:55:
[...]

Klopt, hier had ik ook rekening mee gehouden, maar je hoort ook al een mailtje te krijgen op het moment dat je je bestelling plaatst. Wat je zegt over dat referentienummer is trouwens bevestigd door de helpdesk. :)
Mooi dat het allemaal is goedgekomen ;). Volgensmij krijg je die bevestigingsmail echt pas als de betaling binnen is (was bij mij in ieder geval wel het geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
osc4r schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:24:

Tjah, ik zou hopen van wel, maar die status had ik twee dagen geleden dus ook. Gisteren veranderde het naar de hierboven besproken "Deel van bestelling bezorgd - neem contact op met de vervoerder voor meer informatie over de resterende artikelen" (terwijl er bij mij niets geleverd was).

Maar jouw leverdatum is eerder dan die van mij, dus ik neem aan dat ze hem ook echt morgen bij je komen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-04 05:51
Ik heb een tip voor de aankomende Mac kopers. Weet alleen niet waar ik het dat het beste kan plaatsen namelijk:

Ik heb de duurste 13" gekocht, hierbij wou ik alleen een minidisplay stekkertje. Daardoor werd het een CTO en duurd het 3 dagen voor hij verzonden word.

Wat je beter kan doen is gewoon de duurste 13" in je winkelmand leggen en dan LOS de stekker erbij bestellen. Dan komt het wel in 1x binnen maar word hij niet in de doosgedaan waardoor hij geen CTO is en dus gewoon rechtstreeks uit Tilburg komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
Mijn CTO staat al 24 uur lang op: Klaargemaakt voor verzending
Verzenden die hap! Dit gaat een lang weekend worden :P
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.