Levertijd Apple producten - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 59.769 views

Anoniem: 313878

Ik heb zojuist mijn MBP binnen, had hem al om een uur of 11. best snel dus. het is een leuk dingetje, ben er erg blij mee:)

Anoniem: 313596

hij is binnen :)

what a beauty ;)

Anoniem: 181666

Aargh! Moest vanmiddag om 12:30 naar mijn werk, zie net nu ik thuis kom dat UPS om 12:37 langs is geweest! |:( |:(

Anoniem: 192831

Vandaag eindelijk mijn 13'' MPB met studentkorting besteld :)
Geld meteen overgemaakt

Bij alle onderdelen werd aangegeven dat ze binnen 24 uur verzonden konden worden dus..

ze moeten maar een beetje opschieten want ik wil hem HEBBUH 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 192831 op 13-08-2009 20:23 ]

• Dennisssss
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Even een vraagje over het afleveren door UPS: ik neem aan dat er getekend moet worden voor m'n MBP? Moet er gewoon een krabbeltje komen dat ie is afgeleverd, of moet perse de handtekening van de besteller gegeven worden? Heb namelijk nog steeds goeie hoop dat ie morgen geleverd wordt, maar ik ben niet de hele dag thuis, maar er is altijd wel iemand in huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Dennisssss schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 21:34:
Even een vraagje over het afleveren door UPS: ik neem aan dat er getekend moet worden voor m'n MBP? Moet er gewoon een krabbeltje komen dat ie is afgeleverd, of moet perse de handtekening van de besteller gegeven worden? Heb namelijk nog steeds goeie hoop dat ie morgen geleverd wordt, maar ik ben niet de hele dag thuis, maar er is altijd wel iemand in huis...
Ze vragen een krabbeltje en je achternaam (UPS). Of je persé zelf moet aannemen weet ik niet zeker maar het lijkt me sterk. Als je met de persoon die je pakket aanneemt in één huis samen woont dan mag ik hopen dat die persoon niets geks gaat doen met je pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:47

Eris

-

Afgelopen dinsdag nieuwe macbook pro besteld + andere software + grotere HD. Hopelijk komt hij eind volgende week binnen.

Voor de rest ook nog gisteren een nieuwe adaptar besteld. Mijn kabels beginnen kapot te gaan.

Trouwens nog een vraagje wanneer schrijft Apple de bestelling van mijn creditcard af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Iemand ervaring met een BTO bestellen in Amerika? Zou graag een 13" MacbookPro kopen met 4GB intern geheugen en een 128GB SSD. Binnekort staat er een dag of vijf New York aan te komen, vijf dagen in hetzelfde hotel. De Apple site geeft aan dat de levering 1 tot 3 dagen duurt, ik zou hem dus kunnen laten bezorgen bij het hotel. Iemand die iets soortegelijks ooit gedaan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisssss
  • Niet online
Argh, ik wil em!!! :9~ Staat al sinds vanmorgen op "wordt geleverd" maar nog niks gezien, UPS blijft erop vertrouwen dat ie vandaag wordt afgeleverd, ze hebben nog 3 uur :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wooei hij is binnen! Wat een pracht apparaat is het toch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192831

Gister overgemaakt, vandaag bericht gekregen dat hij is verzonden.
Verwachte leverdatum is de 17e, maandag dus! Wat een onzin dat UPS niet op zaterdagen bezorgd :(
Vanaf zondag introductie, nou heb ik er nog een week niks aan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisssss
  • Niet online
Nu meent UPS weer dat er bij de 1e bezorging niemand was om te tekenen, ben verdorie de hele dag thuis gebleven :( Vrouwtje aan de telefoon belooft binnen een uur terug te bellen of alsnog te bezorgen, ben benieuwd, is bijna voorbij... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennisssss schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:22:
Nu meent UPS weer dat er bij de 1e bezorging niemand was om te tekenen, ben verdorie de hele dag thuis gebleven :( Vrouwtje aan de telefoon belooft binnen een uur terug te bellen of alsnog te bezorgen, ben benieuwd, is bijna voorbij... |:(
En.. is het toch nog goed gekomen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisssss
  • Niet online
Nope :( Na nogmaals telefonisch contact beloofden ze dat de bezorger gister nog zou langskomen om em af te leveren, maar niemand gezien... Weer eens bellen 8)7 Vind het langzaam niet meer grappig :/

Edit: maandag wordt ie (waarschijnlijk) bezorgd :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Dennisssss op 15-08-2009 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:40
Sjezus, ik dacht dat ik ongeduldig was, maar dit slaat echt alles aha..

hopelijk ben je er blij mee, als ie er EIN-DE-LIJK is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Zit er geen depot in je woonplaats? Als je de hele dag thuis kunt zijn, kun je er misschien ook wel even heen om hem te halen...

Overigens: als ze twee keer langs zijn geweest terwijl je thuis was, maar je hebt niemand gezien, is je deurbel misschien kapot of staat er een verkeerd nummer op de doos.

[ Voor 40% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 15-08-2009 20:42 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisssss
  • Niet online
Mevrouw bij UPS heeft m'n adresgegevens zelfs nog gecheckt en nagelopen, daar kan het niet aan liggen, en zo'n lelijke bruin-zwarte (wat is het?) bus van UPS valt echt wel op in deze straat :P Dan zou er sowieso een briefje in de brievenbus moeten hebben gelegen... En het depot is wat er uit kan opmaken in Eindhoven, is meer dan een uur rijden, maar we hebben geduld :)

@Daan: ik ben niet zozeer ongeduldig (ook :P) maar als ze je eerst lekker maken dat ie vrijdag komt, dan foute info in hun logboeken vermelden en dan ook nog eens onterecht beloven dat ie die dag echt aankomt, dan heb je het er wel een beetje mee gehad ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Dennisssss op 15-08-2009 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 18:54
Bestelling geplaatst: 3 augustus 2009
Wat: een MacBook Pro 13 inch besteld (CTO omdat ik US-layout als toetsenbord wil).
donderdag 5 augustus 2009 om 11:53AM een mailtje dat de bestelling is verzonden.
Verwachte levertijd: op of voor 17 augustus 2009.
Datum levering: dinsdag 12 augustus 2009

Dat laatste had ik niet verwacht, maar ik ben blij!

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artouiros
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-04 04:42
wo 5/08 15:25 ADC account aangemaakt en een Student Membership gekocht
do 6/08 9:17 Een activation code ontvangen voor de ADC Student Membership
(De enigste scanner die ik thuis had was een HP Scanjet 3300c maar die wilt maar niet werken met Vista of Win 7. Hierdoor moest ik dagje wachten want de volgende dag ging ik mijn kot leeghalen waar oa. een multifunctionele printer stond)
vr 7/07 22:28 Email verzonden met scan van studentenkaart en uurrooster (was toch te laat voor die week aangezien er niemand werkt in het weekend)
di 11/08 12:40 Mailtje gekregen waarin mijn ADC Student Membership werd bevestigd
di 11/08 +- 15:00 MBP 17" CTO besteld
di 11/08 15:24 Mailtje met orderbevestiging en de betalingsgegevens (Was met overschrijving, diezelfde dag nog gedaan)
do 13/08 9:44 Bevestiging van betaling ontvangen (Verzendklaar in 3 dagen en verwachte leveringsdatum van 21/08 tot 24/08)
za 15:08 10:40 Mailtje gekregen dat hij verzendklaar was en hierbij kreeg ik ook een Track & Trace nr.

Na wat zoeken had ik nog wel niet gevonden waar ik op de site van de Apple Store enige informatie zou kunnen vinden ivm. het transportverloop. Gelukkig staan in de openingspost de links naar de Track & Trace-pagina van UPS, TNT en Flextronics. Even uitproberen en blijkt dus dat mijn laptop met TNT zal geleverd worden.

Heb nog wel een vraagje, bij de Track & Trace staat er naast mijn referentienummer een uitroepteken (Afbeeldingslocatie: http://www.tnt.com/webtracker/common/images/exception.gif). Ik heb even gekeken naar de informatie over statuscodes enz. maar kan er niets over vinden. Iemand enig idee waar dit voor staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77094

Apple heeft een vooruitziende blik. Op 20 augustus 2009 is bekend geworden dat mijn MBP onderweg is naar de klant. En hij ligt nog op schema ook! >:)

Maar kom eens door met dat traceernummer. Het 80xxx(..) nummer doet helaas niks op de IEC-pagina. Ik krijg enkel een witte pagina met een link naar een help-pagina. En dat ondanks de Kühne/Syncreon-combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisssss
  • Niet online
Got it! :9 Binnen 2 minuten na uitpakken op internet en nu bezig met updates installeren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155473

Ik ga er ook aan geloven. Heb gister me 1e mac besteld voor mijn studie. :) Na jaren lang Windows wil ik wel eens zien what its all about.

Besteld: Een CTO Macbook Pro 15" 2.8Ghz, 4GB ram, met US toetsenbord en een 7200RPM 500gb schijf.
en een Ipod Touch, kon hem niet laten liggen met die kortings actie.. :P

Vanmiddag met spoed het geld overgemaakt. Momenteel word de bestelling nog beoordeeld. Hoop hier morgen verandering in te zien.

Ik kan niet wachten, maar helaas gaat het nog minstens 2 week duren voor ik hem kan uitproberen aangezien ik volgende week een weekje weg ben... Oh well... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 155473 op 17-08-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

The Fatal schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:19:
Heb wat gelezen, HD upgraden is dus niet echt moeilijk als je maar de goede hd pakt.
Maar vervalt daarmee ook de garantie?
Verder ben zit ik nu wel aan de 2.53 ghz te denken.
Want die heeft al meer ram grotere hd. en is dan 115 euro duurder. Maar hd kan altijd nog vervangen worden.
Maar hoe zijn de ervaringen verder met de nieuwe 13inch verder over het algemeen?
Ik krijg na 4 weken wachten volgende week mijn 2,53 ghz MBP 13" binnen. Met enkel en alleen een HDD upgrade naar 320gb 7200 rpm.

Ik maak nu gebruik van een MBP 15" 2,4 ghz, dus ik ben benieuwd of het me gaat bevallen die paar inches kleiner qua beeldscherm. Maar ik koop binnenkort die LED Cinema Display 24" erbij.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:27
moet je ook zo lang wachten als je hem bijvoorbeeld gewoon bij een mac house of Ifactors haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275360

Voor de iPhone die ik via T-Mobile callcenter op 3 juli had besteld heb ik eindelijk een bezorgafspraak kunnen maken, donderdag wordt hij gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

The Fatal schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:40:
moet je ook zo lang wachten als je hem bijvoorbeeld gewoon bij een mac house of Ifactors haalt?
Geen idee, heb hem bij mijn vaste leverancier (Prowarehouse) besteld.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:38
Ik heb op 13 augustus besteld (MB pro 13"). Staat sinds vandaag op verzonden, verwachte leverdatum volgens UPS track&trace is 20 augustus. Een weekje totaal dus. Vind dat nogal meevallen.
alleen mem aangepast naar 4GB.

Ben wel heel benieuwd hoe het gaat bevallen... wordt mijn eerste apple. Toch de sprong maar eens gewaagd.
Kan niet wachten tot ik kan gaan spelen :)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:16
sanderb schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:00:
Ik heb op 13 augustus besteld (MB pro 13"). Staat sinds vandaag op verzonden, verwachte leverdatum volgens UPS track&trace is 20 augustus. Een weekje totaal dus. Vind dat nogal meevallen.
alleen mem aangepast naar 4GB.

Ben wel heel benieuwd hoe het gaat bevallen... wordt mijn eerste apple. Toch de sprong maar eens gewaagd.
Kan niet wachten tot ik kan gaan spelen :)
Mijn eerste apple bevalt heel erg goed! Het is met copy past etc nog wel heel erg wennen maar dat went wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Ik ben al zo'n 10 maanden aan de Apple en wil geen Windows bak meer... ;)

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 09:56
I know the feeling ;)

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258274

Heb mijn eerste mbp 13" (alleen memory upgrade) besteld op 10 aug via de store. staat nu op verzonden, verwachte leverdatum 21 aug. Maar nog geen track&trace gegevens. Vind t best lang duren eigenlijk, maar ja, zit ook wel te springen om m'n eerste mac ervaringen te beleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87506

Heb m'n MacBook Pro 13" binnen, gewoon de standaard 2,26ghz besteld op zondagavond en vandaag om half 4 geleverd inclusief een gegraveerde iPod Shuffle. Topservice dus weer van Apple. Nu wennen aan de overstap van Windows naar Mac. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artouiros
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-04 04:42
Turre schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:07:
...
do 13/08 9:44 Bevestiging van betaling ontvangen (Verzendklaar in 3 dagen en verwachte leveringsdatum van 21/08 tot 24/08)
...
za 15:08 10:40 Mailtje gekregen dat hij verzendklaar was en hierbij kreeg ik ook een Track & Trace nr.
...
Vanmiddag was hij er! Ik had al wel gedacht dat het iets vroeger ging zijn dan de 21e, woensdag ofzo.

Nog wel wat zoeken naar hoe bepaalde dingen juist werken maar dat hoort niet thuis in dit topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyotr
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 12:16
Afgelopen zaterdag (15 aug) 13" MBP en 16GB iPod touch besteld, vandaag (18) is de status veranderd in "verzonden". Wel wat onduidelijk, er staat nu "verwachte bezorgdatum 27 Aug", maar er staat ook "Onderweg naar klant – verzending op schema, 22 Aug). Nou ja, ik ga er van uit dat het spul op Bommen Berend binnen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:32
Anoniem: 275360 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:57:
Voor de iPhone die ik via T-Mobile callcenter op 3 juli had besteld heb ik eindelijk een bezorgafspraak kunnen maken, donderdag wordt hij gebracht.
Volgens mij zaten wij in dezelfde periode, want ik heb namelijk afgelopen maandag bericht gekregen en een afspraak gemaakt dat hij ook donderdag wordt gebracht.

:)

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208140

Heb ook een MacBook Pro besteld.
17", 500GB@ 7200rpm en 4gig ram erin.
Op 2 augustus de bestelling gedaan, betaalt met overschrijving, betaling was binnen bij Apple op 6 augustus.
Sinds daarnet heb ik nu m'n tracecode gekregen en volgens UPS wordt hij de 19e geleverd, dat is dus morgen :9
Kan echt niet wachten, heb me echt onnozel gechecked aan die statuspagina van Apple.
Is mijn eerste Mac btw, heb na 3 jaar windows op school echt genoeg van vastlopende systemen en random error miserie. Nu maar hopen dat ik me een beetje kan aanpassen aan 'the Apple way of life'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275360

silentwaves_ schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 00:02:
[...]

Volgens mij zaten wij in dezelfde periode, want ik heb namelijk afgelopen maandag bericht gekregen en een afspraak gemaakt dat hij ook donderdag wordt gebracht.

:)
Gefeliciteerd, veel plezier ermee! (het was wat gedoe op die levertijd maar ben blij dat we 'm dan toch eindelijk hebben na 7 weken wachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258274

YES!! mac is binnen! toch nog binnen 9 dagen na bestelling (MBP 13" 2,26 CTO). Netjes!
Was em nog bijna misgelopen, zag op de ups traceringspagina verschijnen dat 1e afleveringspoging was mislukt. Op dat moment ren ik naar buiten en zie de ups wagen langzaam wegrijden. ff sprintje trekken, maar dan heb je ook wat. pffff, bleek de bel niet goed te werken.......
heb ik ff mazzl ;) en nu aan de slag! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokuta
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-01 22:58
Woehoe, mijn Macbook Pro is binnen!

De bestelling heeft in totaal zes dagen in beslag genomen, vanaf het moment dat ik een ADC-lidmaadschap heb aangevraagd tot het moment dat ik het apparaat in ontvangst nam van de postbode. Het betrof hier een CTO Macbook Pro 15" 2.66GHz (CTO vanwege US-toetsenbordlayout). De betaling heb ik door middel van het telefonisch doorgeven van mijn creditcardgegevens gedaan.

Voor het verloop van de ADC-aanvraag: klik

14-08 15:49 Bevestigingsmail van de bestelling ontvangen, geraamde leverdatum volgens Apple: 24-08.
17-08 08:28 Mailtje gekregen dat de bestelling was verstuurd. Geraamde leverdatum vervroegd naar 21-08, op de site van UPS echter wordt bij de Track&Trace 19-08 vermeld. Dit wordt pas op 19-08 door de Apple bestelpagina overgenomen.
19-08 12:48 UPS bezorger staat voor de deur met mijn pakketje.

Gedurende de tijd dat het pakket onderweg was kon ik met de UPS Track&Trace functie zeer nauwkeurig zien waar mijn pakketje zich bevond. Op zich kan je natuurlijk niet zo veel veranderen aan het afleverproces maar het gaf mij wel een prettig gevoel (lees: een vals gevoel van controle:))

Tijd om mijn (eerste) Mac te gaan ontdekken! Al met al ben ik zeer tevreden over de levertermijn, het feit dat Apple deze in mijn geval ruimschoots haalde was een verademing in vergelijking met sommige andere (web)winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zondag 16 Aug besteld, maandag 17 Aug geld met spoed overgemaakt, dus dat zou diezelfde dag nog binnen horen te zijn. Maar vandaag staat de status nog altijd op: 'Wordt beoordeeld'. Kan 3 tot 5 dagen duren dat de bank het verwerkt heeft zegt Apple. Dus ik dacht doe maar een spoedje dan maar zo werkt het blijkbaar niet.. Dit is dus niet helemaal zoals Apple zegt.. want van mijn kant is het allemaal geregeld aangezien mijn bank het diezelfde dag nog verwerkt heeft.

Achja ik heb geduld.. Ik kan hem volgende week toch niet in ontvangst nemen aangezien ik weekje weg ben. Maar ik word toch wel moe van die 'word beoordeeld' status.. Geeft geen lekker gevoel als je geen bevestiging krijgt terwijl je wel betaald hebt.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 155473 op 19-08-2009 17:31 ]

Anoniem: 138779

Gisterenochtend online op apple.com mijn Macbook Pro 15,4" 2.66 met ontspiegeld scherm besteld en gelijk geld overgemaakt via telebankieren.

Verzenddatum staat sinds vanochtend op 3-4 september _/-\o_

Yess, eindelijk verandering.

Orderbevestiging:

Verzending: 3 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 02 Sep, 2009 - 03 Sep, 2009. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyotr
  • Laatst online: 25-03 12:16
Gebruikt Apple altijd UPS voor de bezorging? Op de verzendstatus pagina van mijn bestelling staat sinds vanochtend bij "Trackingsnummer vervoerder" een nummer ingevuld en bij vervoerder "NL DISTRIBUTION CENTER". Als ik dat (10 cijferig, begint met 809) getal bij de tracking van UPS dan is'ie onbekend. En ja, ik ben ongeduldig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77094

pyotr schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:19:
Gebruikt Apple altijd UPS voor de bezorging? Op de verzendstatus pagina van mijn bestelling staat sinds vanochtend bij "Trackingsnummer vervoerder" een nummer ingevuld en bij vervoerder "NL DISTRIBUTION CENTER". Als ik dat (10 cijferig, begint met 809) getal bij de tracking van UPS dan is'ie onbekend. En ja, ik ben ongeduldig :9
De verzendmethode via Merge in Transit en rechtstreeks is vaak verschillend. Heb zelf enkele pakketjes enkel met TNT ontvangen, maar ontvang nu ook een Merge in Transit met UPS. Maar het 80xxxxxxx nummer is een referentienummer verschillend van het trackingnummer. Proberen deze in te vullen bij TNT (referentienummer) of UPS (traceren met referentienummer) kan soms tot resultaat leiden.

Maandag MBP-dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315431

Dag,

Ik heb sinds kort een nieuwe MacBook Pro besteld en de verwachting is dat de Macbook Pro tussen 25 en 27 augustus wordt geleverd. Weten jullie wellicht of ik gelijk van Snow Leopard wordt voorzien?

On:

Donderdag besteld en betaald (bankoverschrijving);
Vandaag (maandag) bevestiging betaling;
Leverdatum: 25 - 27 augustus

Al met al nog geen 7 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Wow nog geen week geleden de iPhone 3gs besteld en nu bericht dat ze hem donderdag komen brengen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:39

MaNdM

1000-dingen-doekje

Ik hoorde onlangs dat de TimeCapsules slecht leverbaar zouden zijn. In de online applestore staat nu levering binnen 24 uur. Heeft iemand onlangs nog een TC aangeschaft? Want ik twijfel of ik naar een reseller moet gaan of gewoon online moet bestellen.

Ons huidige netwerk werkt niet fatsoenlijk, dus de hoofdvraag is vooral: wat is sneller?

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295783

Macbook Pro 15" 2.66, maandag besteld en via bankoverschrijving betaald.

Verzending: Binnen 24 uur.
Verwachte leverdatum: 26 Aug, 2009 - 28 Aug, 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaNdM schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:50:
Ik hoorde onlangs dat de TimeCapsules slecht leverbaar zouden zijn. In de online applestore staat nu levering binnen 24 uur. Heeft iemand onlangs nog een TC aangeschaft? Want ik twijfel of ik naar een reseller moet gaan of gewoon online moet bestellen.

Ons huidige netwerk werkt niet fatsoenlijk, dus de hoofdvraag is vooral: wat is sneller?
Ik heb vorige week een Macbook CTO besteld met en TC. En levering staat op begin volgende week maar dat komt meer door de Macbook CTO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285291

Blue_Fear schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:51:
Wow nog geen week geleden de iPhone 3gs besteld en nu bericht dat ze hem donderdag komen brengen :D
En waar heb je deze besteld dan?
Kom net van de t-mobile shop in lelystad.
Waar een medewerker me vertelde dat de levertijd 6 tot 8 weken zou zijn. (waar ik ook wel van uitging)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 285291 op 26-08-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109416

Ik heb heel even een kort vraagje. Ik heb Snow leopard online besteld en de 29 euro overgemaakt. Nou heb ik echter de order geannuleerd, omdat ik hem morgen om 24:00 ga halen in Eindhoven.
Storten ze die 29 euro automatisch terug of moet je daar nog over gaan bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

vast wel

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

Die van mij staat nog altijd op wordt behandeld. Hoe lang deed hij er bij jullie over om verwerkt te worden (de betaling).

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Good Fella schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 09:36:
Die van mij staat nog altijd op wordt behandeld. Hoe lang deed hij er bij jullie over om verwerkt te worden (de betaling).
Was gelijk verwerkt op de 2 orders die ik heb staan (29,0 versie en 8,95 versie)

Ik heb wel betaald met me creditcard trouwens.
Me vriendin haar order (ook betaald met creditcard) is ook al verwerkt.

Staan nu op Verwachte verzenddatum: By August 28th

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Anoniem: 178981

Toch maar besloten om hem vanavond op te gaan halen bij de A Mac in Eindhoven, 24:00. Kost toch29 euro om vanaf Leopard up te graden?

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-04 12:36
Anoniem: 109416 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:49:
Ik heb heel even een kort vraagje. Ik heb Snow leopard online besteld en de 29 euro overgemaakt. Nou heb ik echter de order geannuleerd, omdat ik hem morgen om 24:00 ga halen in Eindhoven.
Daar moet je over bellen. Rekeningnummer en dergelijke even bij de hand houden.

• bozzo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

bozzo

gedoe & zooi

De 1TB TimeCapsule besteld op 15 aug bij het goedkoopste adres in de Pricewatch. Vanmorgen is het ding naar m'n huisadres verzonden (cf. wat beloofd was) :)

• CoDe-ReD
Hmm ik vraag me af: is er een mogelijkheid om het up-to-date programma bij een reseller te doen? Ik heb drie weken geleden een MBP gekocht en kan nu voor €8,95 upgraden.

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 08:56

fjs

PSN: ftltc

Van mij zegt: Verstuurd op 23 augustus.
Zou ik hem dan vandaag krijgen?

To boldly go where no man has gone before...

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Anoniem: 109416 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:49:
Ik wilde mijn sim only abbo verlengen en gebruik maken van de ING actie. De telefoonmevrouw zij dat er momenteel 8 weken levertijd op zit. Tot mijn verassing 4 dagen later een smsje om een afspraak te maken voor het ophalen :D

• CoDe-ReD
CoDe-ReD schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:04:
Hmm ik vraag me af: is er een mogelijkheid om het up-to-date programma bij een reseller te doen? Ik heb drie weken geleden een MBP gekocht en kan nu voor €8,95 upgraden.
Never mind, m'n Snow Leopard is al op dinsdag verzonden met TPG post (althans dat staat bij de order status). Morgen waarschijnlijk in huis.

Iemand enig idee hoe lang het duurt voor zoiets aankomt als het op 22 augustus is verstuurd volgens de Apple site.
Bij mij staat nog steeds:
Trackingsnummer vervoerder
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt
Naam vervoerder
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt

Verzonden naar NL 22 Aug 2009
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 01 Sep 2009 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 27 Aug 2009
Ondertekend door

Anoniem: 156876

Ik heb nog geen 2 weken terug een TC besteld, was 's avonds besteld (en betaald met CC), 2 dagen later was hij binnen. Gewoon zoals het hoort dus.

En het netwerk is hier nu lekke snel, het verschil van 802.11n is goed merkbaar! :D

• Sparta
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-04 14:24
Zo, die van mij is verzonden. :)
Shipped on: Aug 25, 2009
Het grappige is; ik zit in Finland. Ik check "Track this item", en wat schetst mijn verbazing?
Carrier Tracking Number
xxxxxxx
Assigned Carrier
KONINKLIJKE TPG POST BV
Alles wordt dus vanuit Nederland verzonden ipv Cork, wat ik verwachtte :?

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-04 12:36
Kan iemand mij misschien vertellen met welke verzendmaatschappij Snow Leopard bestelling verstuurd worden? Ik heb maandag Snow Leopard besteld en direct betaald, maar ik moest nog wat regelen met de betaling, ik had teveel betaald en dat moest terug gestort worden, dus ik moest toch Apple nog bellen. Daar werd mij verteld dat zij dit pakket waarschijnlijk versturen met SelektVracht waar ik om twee redenen niet zo blij mee ben. Eerste reden is dat die niet afleveren in het weekend en ten tweede zijn ze niet zo zuinig met pakketjes.

Verder zie ik hier in het topic op een aantal plaatsen al staan dat Snow Leopard verstuurd wordt met TNT, die bij mij wel op zaterdag afleveren. Heeft iemand een idee hoe het ongeveer zit?

• CoDe-ReD
dev10 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:47:
Kan iemand mij misschien vertellen met welke verzendmaatschappij Snow Leopard bestelling verstuurd worden? Ik heb maandag Snow Leopard besteld en direct betaald, maar ik moest nog wat regelen met de betaling, ik had teveel betaald en dat moest terug gestort worden, dus ik moest toch Apple nog bellen. Daar werd mij verteld dat zij dit pakket waarschijnlijk versturen met SelektVracht waar ik om twee redenen niet zo blij mee ben. Eerste reden is dat die niet afleveren in het weekend en ten tweede zijn ze niet zo zuinig met pakketjes.

Verder zie ik hier in het topic op een aantal plaatsen al staan dat Snow Leopard verstuurd wordt met TNT, die bij mij wel op zaterdag afleveren. Heeft iemand een idee hoe het ongeveer zit?
De mijne wordt met "koninklijke TPG post bv" verstuurd. Ik heb vorige week vrijdag al besteld (up-to-date programma voor €8,95), en de levertijd is 5 - 10 dagen. Bezorgdatum staat nu op 1 September (maandag), al hoop ik natuurlijk op morgen of overmorgen.

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Bij staat hij nog altijd op "Wordt beoordeeld".

Heb hem gister middag betaald (bank overschrift). Iemand enig idee hoe lang dit duurt?

Good Fella schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:56:

Heb hem gister middag betaald (bank overschrift). Iemand enig idee hoe lang dit duurt?
Bij mij was het na 2 werkdagen dat ik de Orderbevestiging kreeg. Ik zag er niks van een betaling staan, maar het lijkt me dat hij dan binnen is. :) Ik denk dat je morgen mailtje van orderbevestiging krijgt, en dan volgende week ergens thuisgestuurd. :P

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Dan kan ik beter me bestelling anuleren, mja das weer zo'n gezeik met geld dan.

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mijn bestelling wordt geleverd door UPS en komt naar verwachting morgen binnen.

Ik heb SL maandag besteld (de ' €29,- versie ')

• Gh0sty
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09-2023

Ik had hem maandag avond besteld. Op woensdag stond ie als betaald en sinds vandaag op verzonden.

Anoniem: 97471

Dat kan per bank verschillen, soms is het er in enkele seconden, soms duurt het enkele dagen.

Wie gaan er vanavond allemaal naar de A-Mac in Utrecht om 10.6 te halen? :)

Good Fella schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:00:
Dan kan ik beter me bestelling anuleren, mja das weer zo'n gezeik met geld dan.
Ja, heb er ook aan gedacht als hij morgen nog niet verzonden is hem annuleren, en dan gaan halen... Kan een paar weken duren voordat je je geld terug hebt... Maar hoe erg ga je 29 euro missen? :P

Gaan er ook nog mensen tussen 12 en 1 naar HTR in Ernum? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 156876 op 27-08-2009 15:09 ]

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Mja ik wacht wel even tot vanavond. Als er dan nog niks veranderd is annuleer ik hem wel. Kan ik hem net zo goed in de APR kopen hier.

Ik zie op de website van HTR dat die vanacht van 12-1 open zijn. Dan haal ik hem daar wel vanavond.

[ Voor 27% gewijzigd door MoietyMe op 27-08-2009 15:13 ]

Good Fella schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:10:
Mja ik wacht wel even tot vanavond. Als er dan nog niks veranderd is annuleer ik hem wel. Kan ik hem net zo goed in de APR kopen hier.

Ik zie op de website van HTR dat die vanacht van 12-1 open zijn. Dan haal ik hem daar wel vanavond.
Je had ook wel kunnen weten dat je hem niet in 2 dagen hebt met bankoverschrijving he. :P

Welke HTR? :P

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Anoniem: 156876 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:13:
[...]

Je had ook wel kunnen weten dat je hem niet in 2 dagen hebt met bankoverschrijving he. :P
Kan altijd de gok wagen :+
Welke HTR? :P
Veenendaal :)

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05-2024
Wegens tijdelijke problemen met online betalen (nieuw telefoon nummer) bestel ik hem maar gewoon bij Xando in Enschede. Helaas wel 29 euro (9 euro is leuker) maar ik heb hem wel al morgen :P

Maak ik hier een goede keus of is Snow Leopard niet zo veel beter dat ik eigenlijk net zo goed 1.5 week kan wachten?

Macbook Pro 15" 

• LogiForce
  • Laatst online: 23-04 02:08

LogiForce

The Black Whole

De widget voor de Apple Store zegt bij mij 5 dagen. Bij TNT is het trackingsnummer vervoerder nog niet bekend in de database (zowel niet op hun site als in de widget). Maar bij Apple staat al wel dat hij naar mijn woonplaats komt. :P

Dus ik verwacht hem gewoon morgen. :)

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Gh0sty schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:05:
[...]
Ik had hem maandag avond besteld. Op woensdag stond ie als betaald en sinds vandaag op verzonden.
Bijna exact dezelfde situatie, behalve dan dat hier nog altijd "nog niet verzonden" staat.

Kreeg wel dit in mijn mail gisteren:
Uw bestelling is klaar om te worden afgeleverd, in afwachting van de bevestiging van uw adres of de deurcode, indien van toepassing.

Wij verwachten dat uw bestelling verzonden zal worden op: (V-AST_SHIP_TEXT). Wij verwachten dat uw bestelling via de post geleverd zal worden op uw afleveradres op of voor (V-AST_DEL_TEXT). Houd er rekening mee dat dit slechts een geschatte levertijd is, die kan variëren.
Verwachten ze nu dat ik op één of andere manier mn adres bevestig ofzo? Heb al vaker bij Apple online store besteld maar nog niet eerder zo'n mailtje gehad.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Dipsausje schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:08:
Bijna exact dezelfde situatie, behalve dan dat hier nog altijd "nog niet verzonden" staat.

Ook maandag besteld en betaald (CC) maar geen mail gekregen en nogsteeds status "Nog niet verzonden". Gaat lekker zo.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Exirion schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:09:
[...]

Ook maandag besteld en betaald (CC) maar geen mail gekregen en nogsteeds status "Nog niet verzonden". Gaat lekker zo.
Same here. Maar wellicht dat het morgen of zaterdag gewoon bezorgd wordt... en anders installeren we het volgende week wel! :D

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
Exirion schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:09:
[...]

Same here. Vind het niet echt netjes dat ik na een halve week nog geeneens een orderbevestiging heb.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Dipsausje
  • Niet online
Goh bij mij staat nu op de US site: "prepared for shipment" en dat zou dan zijn geweest op 24aug om 11pm. Een uur geleden stond er nog dat deze niet verzonden was, en dat staat er op de NL site nog steeds. Blijkbaar loopt het systeem daar nogal achter, door de hoeveelheid orders misschien??

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

LogiForce schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:54:
De widget voor de Apple Store zegt bij mij 5 dagen. Bij TNT is het trackingsnummer vervoerder nog niet bekend in de database (zowel niet op hun site als in de widget). Maar bij Apple staat al wel dat hij naar mijn woonplaats komt. :P

Dus ik verwacht hem gewoon morgen. :)
De mail wel goed gelezen? Bij mij staat het expliciet vermeldt dat het niet te traceren is:
De verwachte verzending zal 5 werkdagen duren. U moet er echter rekening mee houden dat dit een geschatte tijd is en kan varieren in tijd. Omdat uw product per post verzonden wordt kan het niet via internet nagetrokken worden.
Dipsausje schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:08:
[...]

[...]

Verwachten ze nu dat ik op één of andere manier mn adres bevestig ofzo? Heb al vaker bij Apple online store besteld maar nog niet eerder zo'n mailtje gehad.
Dat komt omdat ze geen data aangeven waarop je het ding kunt verwachten wat ongetwijfeld on purpose is gedaan. Nou gebruiken ze voor het sturen van mail van die handige templates, waarbij er op diverse plekken bepaalde waarden ingevuld moeten worden. Voor de diverse data zijn er geen gegevens dus dan kan het zijn dat ofwel daar niks komt te staan ofwel dat je de naam van de variabele ziet staan. Dat laatste is hier het geval. Apple verwacht dus niks, het is gewoon formatting die de mist in is gegaan omdat er geen informatie is van bepaalde data. Ik heb het ook gehad en mijn pakketje is gewoon verzonden waarbij wederom de ontvangstdatum is weggelaten (de melding dat het 3 tot 5 werkdagen kan duren is wel blijven staan).

Ik zou zeggen: welkom in de wondere wereld van geautomatiseerde systemen :)

[ Voor 23% gewijzigd door ppl op 27-08-2009 17:09 ]

• LogiForce
  • Laatst online: 23-04 02:08

LogiForce

The Black Whole

ppl schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:07:
[...]

De mail wel goed gelezen? Bij mij staat het expliciet vermeldt dat het niet te traceren is:
Heh, had de mail helemaal nog geen eens gezien :P
Maar inderdaad, net even de post open gemaakt zeg maar en het staat er.

Kan ik weer een widget sluiten :+

Bij mij staat dat hij verzonden is op de 23ste. En 5 dagen later is morgen (vrijdag de 28ste). Dus ik hoop op morgen. Denk niet dat hij nu nog in de laatste half uur gebracht word, hoewel ik altijd de laatste in de route van de pakket post ben :X

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Bij de gewone post is het vaak zo dat als je het deze dag stuurt het pas de volgende dag aankomt bij de ontvanger. Als er dus vandaag staat dat het verzonden is dan moet je het ook pas morgen verwachten. Post moet nog eerst langs allerlei stations voordat het bij de postbode in de tas terecht komt.

• Sparta
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-04 14:24
Mijn SL wordt dus inderdaad vanuit Nederland naar Finland verzonden (waar ik woon); verwachtte leverdatum: 3 September. Nu ook al te laat om hem te annuleren natuurlijk..

Oh well, dat was toch de oorspronkelijke release date die ik in gedachten had, dus so be it :)

[ Voor 23% gewijzigd door Sparta op 27-08-2009 22:28 ]

Anoniem: 88064

Dipsausje schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:05:
Goh bij mij staat nu op de US site: "prepared for shipment" en dat zou dan zijn geweest op 24aug om 11pm. Een uur geleden stond er nog dat deze niet verzonden was, en dat staat er op de NL site nog steeds. Blijkbaar loopt het systeem daar nogal achter, door de hoeveelheid orders misschien??
Ik heb precies het zelfde, en heb hem ook afgelopen maandag besteld met CC.

op US: "prepared for shipment"
op NL: "Nog niet verzonden"

misschien wel iets te maken met de vele orders.
Nu maar hopen dat hij toch morgen in de bus ligt :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 88064 op 27-08-2009 22:30 ]

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Bij mij staat er nu: Verzonden op: Aug 27, 2009

MAC OS X 10.6 SNOW LEOPARD RETAIL-NLD

Zou die er dan morgen toch zijn?????

Ik heb hem besteld afgelopen maandag en met cc betaald.

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Heb een TPG tracking nummer, maar kan hem volgens mij niet tracken... het is geen TNT 2S/3S nummer... hopelijk morgen (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06

Exirion

Gadgetfetisjist

kap schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 23:15:
Bij mij staat er nu: Verzonden op: Aug 27, 2009
Bij mij inmiddels ook :) Ik vermoed dat de status vanwege drukte gewoon wat vertraagd bijgewerkt wordt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:06
Qorne schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 23:27:
Heb een TPG tracking nummer, maar kan hem volgens mij niet tracken... het is geen TNT 2S/3S nummer... hopelijk morgen (A)
Je kan niet ook niet tracken, lees het mailtje maar goed door :)
Omdat uw product per post verzonden wordt kan het niet via internet nagetrokken worden.
Edit: Ik bedenkt me net dat dat voor de up-to-date versie geldt, ik weet eigenlijk niet hoe het zit met de andere versies...

[ Voor 14% gewijzigd door Hoedje op 28-08-2009 00:12 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 24-04 16:12
Bij Apple staat mijn SL bestelling nu als verzonden. Ik krijg daar een nummer bij dat begint met 80.... Als ik dan naar de site van TNT ga wordt die code niet herkend en moet ik een :S barcode :S intikken. Dit is echt de eerste track en trace site die ik meemaak die het niet doet. Uiteraard van Nederlandse makelij :(

De link uit het begin van di topic maar gevolgd, track en trace was natuurlijk veel te logisch :( Daar het nummer ingevuld en daar kreeg ik weeer de melding dat de zending niet te volgen is.

Ik heb dat beest trouwens de 24e besteld, maar de verwachte leverdatum is volgens Apple 2 september.

[ Voor 31% gewijzigd door Dancing_Animal op 28-08-2009 03:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Dancing_Animal schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 03:45:
Bij Apple staat mijn SL bestelling nu als verzonden. Ik krijg daar een nummer bij dat begint met 80.... Als ik dan naar de site van TNT ga wordt die code niet herkend en moet ik een :S barcode :S intikken. Dit is echt de eerste track en trace site die ik meemaak die het niet doet. Uiteraard van Nederlandse makelij :(

De link uit het begin van di topic maar gevolgd, track en trace was natuurlijk veel te logisch :( Daar het nummer ingevuld en daar kreeg ik weeer de melding dat de zending niet te volgen is.

Ik heb dat beest trouwens de 24e besteld, maar de verwachte leverdatum is volgens Apple 2 september.
Track en trace codes van TNT beginnen altijd met 2S/3S, dat nummer met 80 is een intern nummer van Apple. Het is niet mogelijk om Snow Leopard te tracken als je voor de gratis bezorging hebt hebt gekozen. Dit gaat namelijk via de gewone briefpost. Als je gekozen hebt voor bezorging door koerier (€15 extra..) dan heb je wel tracking mogelijkheid.

De verwachte leverdatum is bij Apple meestal verzenddatum+5 dagen. Als je pakket niet door de brievenbus past en met selektvracht komt is dat mogelijk, als die met de normale post komt zal het meestal gewoon de dag na verzending binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228004

Als je je bestelling checked via apple.com ipv .nl dan zie ik wel een extra "TNT 3S..." tracking code (in de lijst waarbij je eventueel voorgaande bestellingen ook staan)
Deze code werkt wel via de track trace van tnt. Echter geeft deze bij mij de volgende melding:

"Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 27-08-2009 's-Hertogenbosch , business-balie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 10:40
We kunnen weer verder in deeltje 7. Had iets eerder een nieuw topic aan moeten maken, maarja lui als ik ben... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88064

----

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 88064 op 28-08-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Anoniem: 228004 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:36:
Als je je bestelling checked via apple.com ipv .nl dan zie ik wel een extra "TNT 3S..." tracking code (in de lijst waarbij je eventueel voorgaande bestellingen ook staan)
Deze code werkt wel via de track trace van tnt. Echter geeft deze bij mij de volgende melding:

"Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 27-08-2009 's-Hertogenbosch , business-balie"
Ik heb hetzelfde, we zullen wel zien.... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Laatst online: 19:35

Cliffie

Trompetslet

)#$%*#%*#)$%* rukkende UPS......

Afleverpoging 1 gedaan, maar ja, er zijn mensen die werken op vrijdag. Volgende poging maandag. Dan ben ik er ook niet.... Bah, had ik lekker van het weekend met de mac bezig kunnen zijn.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:06
Er is een nieuw deel: Levertijd Apple producten - Deel 7 :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.