Levertijd Apple producten Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:
  • 113.950 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 13:42
Afbeeldingslocatie: http://i189.photobucket.com/albums/z108/JoMo0/Header-1.png

[center]De bedoeling van dit topic is om de discussies over de levertijden van je nieuwe Apple speeltjes te verzamelen en in één topic te plaatsen.

Dit topic is dus alleen bedoelt voor levertijden , zodat andere topics hier niet worden vervuild! Het is dus ook niet de bedoeling dat er offtopic gekletst word , daarvoor moet je in de andere centrale topics zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i189.photobucket.com/albums/z108/JoMo0/Tracen.png

Als je order wordt verwerkt krijg je al een verwachte levertijd. Daarna moet er natuurlijk steeds gekeken worden of het al verzonden is , we willen het nu eenmaal snel hebben natuurlijk! Dit kun je doen op de statuspagina bij de Apple Store of bij je orderstatus van T-Mobile.

Nadat hij eenmaal verzonden is , neemt de spanning toe. Wanneer komt 'ie! Dat ligt er een beetje aan wat de order is. Een op maat gemaakte Mac met diverse accessoires duurt langer dan een standaard leverbaar model. Verschil zit erin dat bij een op maat gemaakte Mac uit Azie moet komen daarna nog eventueel samengevoegd worden bij Flextronics in Venray. Bij een standaard model ligt het meestal op voorraad in Venray en kan het snel worden geleverd.

Maar waar kan ik de order tracen?

Een standaard model zonder extra's wordt snel geleverd met UPS , tracen kan op de UPS site met het traceernummer van je status pagina.
Is je order via TNT verzonden kun je je order op de traceersite van TNT Express traceren door je Carrier Tracking nummer te gebruiken.
Komt je Mac uit Azie en je hebt extra accesoires besteld kun je je order ook nog traceren bij Flextronics zelf. Op de site moet je 3 dingen aangeven. De regio spreekt voor zich , bij de Track Reference moet je je 'Delivery Reference Number' opgeven en de 'Customer Reference' is: App..

Het makkelijkste is om te traceren door middel van de tracking widget.

Afbeeldingslocatie: http://i189.photobucket.com/albums/z108/JoMo0/Binnen.png

Naast het genieten van je nieuwe Apple spullen kun je hem showen in het Het grote "Show je Apple computer" topic - Deel 8.

Daarnaast kun je je ervaringen in de diverse centrale topics kwijt:

[MacBook Air] Ervaringen & Discussie
[MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 12
[MacBook Pro] Ervaringen & Discussie - Deel 6
[iMac 2G] Discussies en Ervaringen Deel 2
[Mac Pro] Discussietopic en Mini-FAQ Deel 2
[Mac mini Intel] Discussies en ervaringen - deel 2

[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen
[iPod classic] Discussies en ervaringen Deel 2
[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 5
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11

Vorige delen :
Levertijd Apple producten
Levertijd Apple producten Deel 2
Levertijd Apple Producten Deel 3
Levertijd Apple producten Deel 4

toestemming van Hoedje.

[ Voor 3% gewijzigd door carfreak02 op 07-08-2008 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-04 20:17
Heeft iemand zijn iphone al binnen die sinds vrijdag middag op status 4 zit? (hoe lang duurt status 4 in het algemeen trouwens?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-04 17:00
Nee, nog niet. Zit ook op de bel te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthaxx R-or
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 18:33

Synthaxx R-or

*Insert smartass remark here*

Heb toennet gebeld, sta ook sinds vrijdag op status 4.

Heb gevraagd of ze me een tracking nummer kunnen geven (het is een verlenging, dus gaat via TNT) maar ze gaven aan dat het nog niet naar de koerier was gestuurd?

Beetje vreemd, maar het zou ook kunnen zijn dat hun systeem niet goed werkt, dat hebben we al wel vaker meegemaakt.

If engineers had named Kentucky Fried Chicken, it would have been called "Hot Dead Birds".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Net even geinformeerd bij de t-mobile shop Groningen (Herestraat). Ik heb de 14e een 8GB zwart besteld en ik heb nog 7 wachtenden voor me. Het gaat niet echt hard vertelden ze me: de afgelopen week hebben ze in totaal 10 iPhones binnengekregen (verdeeld over alle modellen dus).

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALFfx
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
stond sinds woensdag op status 4.
ben vandaag om 12 uur gebeld door de koerier.
Wordt maandag bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273

Bij TPH in Zevenbergen hadden ze vanmiddag nog een Iphone liggen... Weet niet welke, maar je kunt natuurlijk maandag altijd ff een belletje doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:57

_Arthur

blub

Hier ook op status 4. Bestelnummer 99990020xx. Een 16gb in het wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-04 00:02
Ben gisteren gebeld, maandag komen ze m'n 16GB zwarte iPhone afleveren.. (nieuwe bestelling op site op de 11e)

Bestelnummer 11319xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Wunk schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:02:
Ben gisteren gebeld, maandag komen ze m'n 16GB zwarte iPhone afleveren.. (nieuwe bestelling op site op de 11e)

Bestelnummer 11319xx
Dat is het ordernummer en is voor alle bestellingen op de T-Mobile site. Het nummer dat begint met 9999 zijn de bestelnummers voor de iPhone. Die is intressant om te weten. Niet het ordernummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Als ik 't goed begrijp heeft 't voorlopig dus nog geen enkele zin om naar een t-Mobile shop te gaan om een abbo af te sluiten ? IIG niet als je direct een iPhone mee naar huis wil kunnen nemen ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184648

_Arthur schreef op zondag 27 juli 2008 @ 11:12:
[...]

Dat is het ordernummer en is voor alle bestellingen op de T-Mobile site. Het nummer dat begint met 9999 zijn de bestelnummers voor de iPhone. Die is intressant om te weten. Niet het ordernummer.
Het ordernummer hebben we wel degelijk wat aan. Mensen met een contractvernieuwing krijgen namelijk niet altijd zo'n bestelnummer, maar alleen het ordernummer. Met het ordernummer valt dus dan dus te checken of we al een beetje in de buurt komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 31-03 13:54

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Wanneer krijg je dat niet dan? Ik heb mijn contract vernieuwd en heb gewoon allebei de nummers. Zit alleen boven de 5000 met mijn bestelnummer. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Positron op 27-07-2008 13:15 ]

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
_Arthur schreef op zondag 27 juli 2008 @ 11:12:
[...]

Bestelnummer heb ik niet, door een fout op de site destijds heb ik alleen 't ordernummer doorgekregen, 't bestelnummer is nooit doorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

Type: Iphone 16GB wit
Datum: 14-07
Tijd: 09.10 uur
Bestelnr: 99990039xx/ 11451xx
Status: 1
Overig: Contractverlenging via t-mobile site.

Hoop de Iphone snel te ontvangen! Gelukkig zijn er nu ook bestellingen van zaterdag en zondag verwerkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 83017 op 27-07-2008 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Net een standaard iMac besteld, het goedkoopste model. Levering tussen 29 en 31 juli :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Ellende!, Ik ging net even snel de deur uit om lunch te halen en mis ik net de gast van TNT met mijn iphone.

Vrijdagmiddag had ik pas status 4.

Wat ook weer stom is dat hij hem niet vandaag bij het postkantoor afleverd, maar morgen weer langskomt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

Ik had ooit een website gevonden waar met een fancy aftel mechanisme gespeculeerd werd naar de komende modellen van alle mac's , dus op basis van voorgaande updates, werd berekend wanneer bijv. de nieuwe macbooks uitkomen, weet iemand die link? Ik ben namelijk heel benieuwd wanneer de nieuwe minimac's uitkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-04 18:20
Stefmeister schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:02:
Ellende!, Ik ging net even snel de deur uit om lunch te halen en mis ik net de gast van TNT met mijn iphone.

Vrijdagmiddag had ik pas status 4.

Wat ook weer stom is dat hij hem niet vandaag bij het postkantoor afleverd, maar morgen weer langskomt :S
Daarom heb ik ook een briefje aan de deur... of de bezorger de nutteloze 2e bezorging wil overslaan... aangezien meerderheid van het volk aan het WERK is als de bezorgers aan de deur komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220294

Macrumors is dat toch?

http://buyersguide.macrumors.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabbergast
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-12-2024
Stefmeister schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:02:
Dat is inderdaad stom. T-Mobile zou het trackingnummer moeten geven en TNT zou op die trackingsite de mogelijkheid moeten toevoegen om aan te geven dat je helemaal niet thuis bent, zodat dat ding direct 's ochtends al bij het plaatselijke postkantoor kan worden gedropt, alwaar je het dan direct kunt afhalen. Dan kan de prijs voor bezorging ook nog eens omlaag, want er gaat geen tijd en brandstof verloren bij het tevergeefs rijden naar en wachten voor de deur van een afwezige geadresseerde. GVD wat een goed idee van mij! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
madwurmz schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:06:
Ik had ooit een website gevonden waar met een fancy aftel mechanisme gespeculeerd werd naar de komende modellen van alle mac's , dus op basis van voorgaande updates, werd berekend wanneer bijv. de nieuwe macbooks uitkomen, weet iemand die link? Ik ben namelijk heel benieuwd wanneer de nieuwe minimac's uitkomen...
Macrumors.com
http://buyersguide.macrumors.com/

Pff net te laat!!

[ Voor 2% gewijzigd door Smarty77 op 28-07-2008 12:12 . Reden: te langzaam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Flabbergast schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:11:
[...]

Dat is inderdaad stom. T-Mobile zou het trackingnummer moeten geven en TNT zou op die trackingsite de mogelijkheid moeten toevoegen om aan te geven dat je helemaal niet thuis bent, zodat dat ding direct 's ochtends al bij het plaatselijke postkantoor kan worden gedropt, alwaar je het dan direct kunt afhalen. Dan kan de prijs voor bezorging ook nog eens omlaag, want er gaat geen tijd en brandstof verloren bij het tevergeefs rijden naar en wachten voor de deur van een afwezige geadresseerde. GVD wat een goed idee van mij! _/-\o_
Idd, nu moet ik weer theoretisch tot 21.30 uur thuis blijven, had in een worse-case scenario in iedergeval verwacht dat ik hem de dag na het missen bij het postkantoor kon ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthaxx R-or

Synthaxx R-or

In ieder geval goed om te horen dat mensen die vrijdag op 4 kwamen nu al een aflevering krijgen, maar ik ben het er wel mee eens dat ze een tracking nummer op die status pagina mogen zetten.

Ik heb gelukkig de optie om thuis te werken, dus dat doe ik dan ook vandaag. Ik weet alleen niet of ik morgen ook die luxe heb.

Dadelijk nog maar 's naar T-Mobile bellen om dit te achterhalen.

Begin nou ook wel een beetje gehyped te worden, is hier al 6 keer een DHL auto langsgereden, maar nog niet gestopt ;)

If engineers had named Kentucky Fried Chicken, it would have been called "Hot Dead Birds".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

_Arthur schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:40:
Hier ook op status 4. Bestelnummer 99990020xx. Een 16gb in het wit.
Vandaag issie afgeleverd :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Bestelnummer: 99990018xx
Ordernummer: 11340xx

Vrijdag de 11e besteld, nog steeds op status 1 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180023

woohoo, mn 16 gb wit is vandaag afgeleverd! de 11e besteld om een uur of 11. Vet ding zeg!

bestelnummer: 99990018xx
ordernummer: 11340xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-04 10:57
Krijg je een mailtje bij status verandering, of moet ik maar iedere dag blijven F5'en? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180023

F5'en, of gewoon wachten tot de bel gaat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
Vrijdag naar status 4 dus vandaag bezorgd?! Mooi, dan blijf ik nog eventjes thuis. Het is buiten toch veel te warm/benauwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabbergast
Nelis13 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:03:
Vrijdag naar status 4 dus vandaag bezorgd?! Mooi, dan blijf ik nog eventjes thuis. Het is buiten toch veel te warm/benauwd.
Alleen bij contractvernieuwing; dan bezorgt TNT. Anders maakt een bezorgcowboy een afspraak met je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Great succes. Zojuist bij The Phone House en Belcompany een bestelling gemaakt. Sta bij beide derde op de lijst voor een 16GB wit. Volgende week gaan er schijnbaar ook redelijk veel units binnenkomen, dus ik hoop heel snel op een iPhone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthaxx R-or

Synthaxx R-or

Hij is net binnengekomen, sterker nog dit bericht komt er vanaf!

Watt een leuk ding!
Nu effuh spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er eigenlijk al mensen die 14 juli besteld hebben waarbij de order al op status 4 staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
Ik zit nog op de mijne te wachten (verlenging). Ik heb eerlijk gezegd weinig hoop meer dat ie vandaag nog komt. De rest van de week niet vrij, dus dan pas woensdag ophalen bij het postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232205

Van wat ik hier en daar lees, moeten de mensen die telefonisch verlengd hebben toch even wat langer op hun iPhone wachten dan vandaag. Hoop dat ik ongelijk heb maar ik zie het steeds minder hoopvol in dat ik vandaag mijn iPhone nog krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Anoniem: 232205 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:48:
Van wat ik hier en daar lees, moeten de mensen die telefonisch verlengd hebben toch even wat langer op hun iPhone wachten dan vandaag. Hoop dat ik ongelijk heb maar ik zie het steeds minder hoopvol in dat ik vandaag mijn iPhone nog krijg.
Nee meneer we werken met 1 wachtlijst zowel online als telefonisch kom je op dezelfde lijst... blablablabla <==citaat van mevrouw waar het geheel besteld is vrijdag de 11e om 9:00 uur 'sochtends.

Binnen 10 werkdagen heeft u hem in huis <== wederom citaat van bovenstaande mevrouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
Ik heb de mijne net binnen, activeren op XP 64bit kan helaas niet, dus zometeen als ik thuis kom maar even op de iMac activeren ipv m'n werklaptop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf109
  • Laatst online: 22-04 12:00
Even een belletje naar de lokale TPH en daar lag er nog ééntje op de planken, meteen maar even tijdens de lunch opgehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48656

Narf109 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:24:
Even een belletje naar de lokale TPH en daar lag er nog ééntje op de planken, meteen maar even tijdens de lunch opgehaald :)
Welke lokale? Niet dat ik niet lezen kan en dat er maar ééntje op de plank lag, maar uit interesse..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

Die link is niet precies dezelfde , die andere werkte met dashboard achtige metertjes en een voorspelling over de datum, maar goed deze link is inderdaad ook prima thanks

(MacMini Recommendation: Don't Buy - Updates soon)

offtopic:
'Leuk' dat die iPhones posts zo hard gaan, maar ik loop inmiddels rond te vragen hoe ik er weer vanaf kom.. (slecht/geen bereik, crashende apps, korte battery-duur: voor een apple fan een grote teleurstelling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Geachte heer/mevrouw R. Groenewoudt,

In de T-Mobile.nl shop heeft u uw bestelling met ordernummer 0081366016 voor een MB490DN/A Apple iPhone 3G 8GB BK opgegeven. Helaas is dit product momenteel niet op voorraad. Wij zullen spoedig contact met u opnemen, voor het maken van een nieuwe afspraak.

Met vriendelijke groeten namens T-Mobile,

AMP Logistics

:(
11 juli om 10 uur besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Laatst online: 21-03 13:00

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Anoniem: 48656 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:58:
[...]

Welke lokale? Niet dat ik niet lezen kan en dat er maar ééntje op de plank lag, maar uit interesse..
Ik gok hengelo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzley
  • Laatst online: 22-04 18:54
Dutchmega schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:51:
Geachte heer/mevrouw R. Groenewoudt,

In de T-Mobile.nl shop heeft u uw bestelling met ordernummer 0081366016 voor een MB490DN/A Apple iPhone 3G 8GB BK opgegeven. Helaas is dit product momenteel niet op voorraad. Wij zullen spoedig contact met u opnemen, voor het maken van een nieuwe afspraak.

Met vriendelijke groeten namens T-Mobile,

AMP Logistics

:(
11 juli om 10 uur besteld.
Ik heb dezelfde mail gekregen; zo schiet 't natuurlijk ook niet op: t-mobile zegt dat de iphone naar de koerier is, en de koerier zegt dat hij niet leverbaar is. de laatste zin doet mij geloven dat ze geprobeerd hebben een afspraak te maken, dat dit niet is gelukt, en dat de iphone naar de volgende wachtende is gegaan ofzo. zou ik wel lullig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wezzley schreef op maandag 28 juli 2008 @ 18:43:
[...]

Ik heb dezelfde mail gekregen; zo schiet 't natuurlijk ook niet op: t-mobile zegt dat de iphone naar de koerier is, en de koerier zegt dat hij niet leverbaar is. de laatste zin doet mij geloven dat ze geprobeerd hebben een afspraak te maken, dat dit niet is gelukt, en dat de iphone naar de volgende wachtende is gegaan ofzo. zou ik wel lullig vinden.
Erg vreemd inderdaad. Waarom stuurt de koerier dit? De koerier komt normaal pas in het beeld als ze iets hebben om naar mij te sturen.

Daarnaast heb ik status 4 pas sinds vandaag en ik was de hele dag thuis. Geen telefoon gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87350

Krijg ik net een SMS van T-No Mobile. Dat de iPhone niet op voorraad is en langer gaat duren. Ik bel en zeggen ze je vanaf nu 6 weken, dus 8 weken eigenlijk en dan nog maar afwachten. Als dat ding niet binnen 6 weken binnen is vanaf bestelling kunnen ze hem douwen waar ze hem niet hebben kunnen..... 8)7 :( :(

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 87350 op 28-07-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzley
Inderdaad vreemd. Ik zag 't mailtje pas om 17:58 en hun klantenservice is tot 18:00 open. precies om 18:00 versprong de "al onze medewerkers zijn in gesprek" naar "dit is de voicemail van...". morgen maar weer eens proberen. overigens staat dit op aflevertijd.nl:

2008-07-23 14:25 AA Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
2008-07-24 09:52 BH On hold - in afwachting van klantreactie
2008-07-25 15:48 AA Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
2008-07-28 16:27 BF U wordt binnenkort gebeld voor het maken van een afleverafspraak
2008-07-28 16:44 AA Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheckItOut
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-03 16:30
Mijn MabBook Pro had ik binnen 3 weken (custom), en de bestelling van vorige week donderdag (Airport Express + Office for Mac special media edition) heb ik vandaag binnen gekregen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Heb het mailtje ook gekregen, alsmede ook in SMS-vorm van t-mobile zelf op mn telefoon.

Aan de ene kant natuurlijk balen, aan de andere kant, het laat zien dat men ' er mee bezig is' . Aangezien ik hem pas 2 weken geleden op woensdag heb besteld, en er 6 weken voor stond, ging ik er maar van uit dat ik voorlopig niets zou horen. Dus vind dit toch wel relaxed, aangezien men belooft contact op te nemen.

We zullen zien, we wachten af... ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzley
LuNaTiC schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:08:
Heb het mailtje ook gekregen, alsmede ook in SMS-vorm van t-mobile zelf op mn telefoon.

Aan de ene kant natuurlijk balen, aan de andere kant, het laat zien dat men ' er mee bezig is' . Aangezien ik hem pas 2 weken geleden op woensdag heb besteld, en er 6 weken voor stond, ging ik er maar van uit dat ik voorlopig niets zou horen. Dus vind dit toch wel relaxed, aangezien men belooft contact op te nemen.

We zullen zien, we wachten af... ;)
Ben ik met je eens. alleen denk je als 't status 4 "koerier maakt een afspraak" wordt, dat 't een kwestie van dagen is. valt dan toch weer wat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mor0n
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-03-2022
Anoniem: 87350 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 18:51:
Krijg ik net een SMS van T-No Mobile. Dat de iPhone niet op voorraad is en langer gaat duren. Ik bel en zeggen ze je vanaf nu 6 weken, dus 8 weken eigenlijk en dan nog maar afwachten. Als dat ding niet binnen 6 weken binnen is vanaf bestelling kunnen ze hem douwen waar ze hem niet hebben kunnen..... 8)7 :( :(
Ik heb hem al ruim een week geleden besteld. Ik heb al wel de brieven van mijn contractsverlenging in 3-voud binnengekregen, maar nog steeds geen iPhone. Ik heb nog wel even geduld hoor...
Maar hoe zit het inmiddels met de aanlevering van de iPhones, zijn die nog heel schaars? Een collega van me heeft hem 11 juli al online besteld, maar nog steeds niet in het bezit van deze hypePhone :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmorian
  • Laatst online: 29-02-2024
Mijn op vrijdag 11 juli om 9:00 uur bestelde witte iPhone is (eindelijk/nu al)* binnen, maar helaas krijg ik hem niet geactiveerd. iTunes zegt dat het mogelijk te druk is. Erg jammer, zit ik hier met zo'n mooi apparaat heb ik er nog niets aan.

* eindelijk, want het kan natuurlijk niet snel genoeg zijn, maar eigenlijk is het nu al, aangezien ze op de website 6 weken hadden gezet.

[ Voor 24% gewijzigd door elmorian op 28-07-2008 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
CheckItOut schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:07:
Mijn MabBook Pro had ik binnen 3 weken (custom), en de bestelling van vorige week donderdag (Airport Express + Office for Mac special media edition) heb ik vandaag binnen gekregen ;) .
Mijn custom macbook ligt al in apeldoorn (donderdag avond besteld) :)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deejayalwin schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:11:
[...]

Ik heb hem al ruim een week geleden besteld. Ik heb al wel de brieven van mijn contractsverlenging in 3-voud binnengekregen, maar nog steeds geen iPhone. Ik heb nog wel even geduld hoor...
Maar hoe zit het inmiddels met de aanlevering van de iPhones, zijn die nog heel schaars? Een collega van me heeft hem 11 juli al online besteld, maar nog steeds niet in het bezit van deze hypePhone :p
Ik heb hem op 12 juli besteld. Twee weken geleden dus en nu doen ze er nog eens 6 weken bovenop. Dus 8 weken en dan mag je maar hopen dat het binnen die tijd wordt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Laatst online: 08-06-2021
Anoniem: 87350 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 18:51:
deejayalwin schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:11:
Ik weet niet zeker of het wel in dit topic thuishoort, maar vooruit O-) :
Schaars is de iPhone volgens mij niet. Ik heb anderhalve week geleden (18 juli) besloten dat ik een iPhone wilde. Toen heb ik me op de wachtlijst laten zetten bij TPH Amersfoort (ik weigerde namelijk 50 euro 'borg' te betalen om bij T-mobile op de wachtlijst te mogen en de wachttijd bij TPH was naar verwachting twee weken). Ik hield ondertussen het topic [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 5 in de gaten en met succes: op donderdag 24 juli kon ik een zwarte iPhone 16gb ophalen bij TPH Voorthuizen (cancellen bij Amersfoort was geen enkel probleem).

Heel erg eerlijk lijkt er niet uitgeleverd te worden :S en dat is heel vervelend voor iedereen die bij T-mobile op de wachtlijst staat.
TPH krijgt iig nog regelmatig redelijke leveringen binnen en de wachtlijsten zijn vaak kort (± 8 personen). Als je je reservering nog kunt cancellen bij T-mobile, dan loont een beetje rondbellen zeker de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48656

Ik denk het niet.. Hengelo is mijn eigen woonplaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb geen mail/sms van T-Mobile ontvangen, ze sturen dit dus wel bewust naar een bepaalde groep mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabbergast
Ondanks contractvernieuwing status 4 sinds vrijdag vandaag geen teken van TNT Post. Als je een oude Ben simkaart hebt, kun je die dan direct en kosteloos omruilen in een T-Mobile Shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 21:57
Voor de statistieken. Sinds vanavond (of vanmiddag, maar vanavond pas gecontroleerd)

Type: iPhone 16GB black, i-150, EUR 19.95 bijbetalen eenmalig.
Datum: 13-07
Tijd: 22:31
ordernr: 11444xx
Status: 4 Order op transport
Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden.
Overig: Contractverlenging via t-mobile site, geen bestelnummer.

[ Voor 4% gewijzigd door Jochem op 28-07-2008 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phoniac schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:38:
[...]

[...]

Ik weet niet zeker of het wel in dit topic thuishoort, maar vooruit O-) :
Schaars is de iPhone volgens mij niet. Ik heb anderhalve week geleden (18 juli) besloten dat ik een iPhone wilde. Toen heb ik me op de wachtlijst laten zetten bij TPH Amersfoort (ik weigerde namelijk 50 euro 'borg' te betalen om bij T-mobile op de wachtlijst te mogen en de wachttijd bij TPH was naar verwachting twee weken). Ik hield ondertussen het topic [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 5 in de gaten en met succes: op donderdag 24 juli kon ik een zwarte iPhone 16gb ophalen bij TPH Voorthuizen (cancellen bij Amersfoort was geen enkel probleem).

Heel erg eerlijk lijkt er niet uitgeleverd te worden :S en dat is heel vervelend voor iedereen die bij T-mobile op de wachtlijst staat.
TPH krijgt iig nog regelmatig redelijke leveringen binnen en de wachtlijsten zijn vaak kort (± 8 personen). Als je je reservering nog kunt cancellen bij T-mobile, dan loont een beetje rondbellen zeker de moeite.
Ik heb me nu ook bij diverse TPH filialen op de lijst laten plaatsen. Bij een zit ik op plek twee. Vreemd toch dat er wel gewoon aan TPH geleverd wordt en T-Not Mobile niet en al helemaal niet als je via de telefoon besteld heb. Heel weird maar laten we de hoop maar vestigen op TPH. Mocht iemand toevallig een filiaal weet hou ik me aanbevolen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandman4sure
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-02-2022
Kreeg net bericht dat mijn witte iPhone is binnengekomen.
Gereserveerd in T-Mobile winkel Kinkerstraat Amsterdam, 19 juli gereserveerd.
Wachttijd valt me dus erg mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is mij een raadsel hoe die verdeel sleutel is....waarom jij snel en de rest niet? Ik gun het je van harte maar vreemd is het wel dat de rest zo lang moet wachten....toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandman4sure
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-02-2022
Het is volgens mij sneller om hem in een winkel te reserveren, en niet in de T-Mobile online store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Gisterochtend een iMac besteld, en krap 24 uur later door UPS bezorgd!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267923

iPhone3g 16 Gb 11-7 telefonisch besteld, orange verlenging.
Vandaag bezorgd door TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267923 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:44:
iPhone3g 16 Gb 11-7 telefonisch besteld, orange verlenging.
Vandaag bezorgd door TNT.
Kijk, dat is nou eens goed nieuws op deze treurige zomerdag. Nu maar hopen dat Orange verlengingen geen voorrang krijgen boven T-Mobile verlengingen.

Was het overigens een zwarte of witte iPhone?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 232205 op 29-07-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-04 19:37
(jarig!)
IPhone 3G White 16GB 11-7 online besteld, T-Mobile verlenging.
Gisteren bezorgd door TNT op mijn werkadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267923

Anoniem: 232205 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:47:
[...]

Kijk, dat is nou eens goed nieuws op deze treurige zomerdag. Nu maar hopen dat Orange verlengingen geen voorrang krijgen boven T-Mobile verlengingen.

Was het overigens een zwarte of witte iPhone?
Zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-02 14:59
Ik heb op 11/7 's ochtends mijn orange verlengd naar I-150, iphone 8
gb zwart. Er is mij toen verteld dat ik binnen twee weken mijn simkaart zou krijgen en de iphone later thuis gestuurd ga krijgen. Maar nog geen sim kaart ontvangen....van de iphone weet je dat het langer gaat duren. Volgens TM worden simkaart en iphone gelijktijdig uitgeleverd.

Dus het is dus onbekend wanneer mijn abbo ingaat incl mijn iphone afgeleverd zal worden (ga er voor het gemak vanuit dat de 6 weken levertijd niet gehaald worden). Ohja en ze konden geen ordernummer meegeven, dus geen tracking....(wel slim).

:edit:

Vanmiddag sprong mijn orange logo naar T-mobile.....en vanavond lag er een briefje van TNT in de bus dat er een telefoon was geprobeerd af te leveren. Gelukkig had de TNT meneer zijn telnr erop staan. Morgenochtend komt ie bij me langs met mijn iphone. Eerlijk is eerlijk, is sneller dan ik had verwacht.

[ Voor 21% gewijzigd door stuffke op 29-07-2008 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
sandman4sure schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:35:
Het is volgens mij sneller om hem in een winkel te reserveren, en niet in de T-Mobile online store.
Ik heb mijn witte 16gb op 17 juli in heerlen besteld en nog steeds geen bericht.. dus de winkel is niet echt sneller...

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jooz schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 14:35:
[...]

Ik heb mijn witte 16gb op 17 juli in heerlen besteld en nog steeds geen bericht.. dus de winkel is niet echt sneller...
:) Ik heb me nu bij 5 winkels ingeschreven en wie het eerst is die is een topperT 8) Bij de 1 op vierde en sommige zelfs geen wachtlijst. We wachten af en ik denk dat dit toch sneller gaat als via TNo-Mobile :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wil niet zeuren, maar kun jij eens op houden met dat kinderachtige verbasteren van de T-Mobile naam.
Is echt not done op GoT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Laatst online: 15-04 23:32
Zojuist ben ik gebeld dat mijn iPhone 16GB White aanstaande dinsdag (over een week!) wordt geleverd. Deze had ik op dag 1 besteld om ongeveer 10:30. Ruim binnen de 6 weken dus. :)

Ik begrijp niet echt dat er zo'n gezeur is van de mensen die online hebben besteld. Als je haast hebt moet je maar naar de winkel gaan en hopen dat je niet achter het net vist. Ik had geen haast en zoals het er naar uitziet gaat T-mobile de beloofde "binnen 6 weken" makkelijk halen (wat ik overigens wel verwacht had). Nederland zit al een jaar te wachten op de iPhone. Kunnen dan die paar weekjes er niet bij? :z

edit:
Trouwens, dat SMSje dat de iPhone nog niet op voorraad was kreeg ik eergisteren, dus je kan er vanuit gaan dat het vanaf dat moment vlot zal gaan lopen. Twee dagen daarvoor was mijn order nog niet eens verwerkt. Ze zijn dus de achterstand aan het inhalen.

[ Voor 71% gewijzigd door -Mous- op 29-07-2008 16:00 ]

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_schimmel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 15:38
In verband met de lange levertijd en de (in mijn ogen) oneerlijke verdeling van de iPhones heb ik geprobeerd mijn order te annuleren. Ik heb besteld bij de T-mobile webshop op 12-7.

T-mobile kan de order niet meer annuleren omdat alles al is doorgevoerd in het systeem en ze wachten nu alleen nog op de iPhone zelf. Deze heeft T-mobile zelf ook niet meer maar het kon niet lang meer duren. Ik heb een 8GB versie besteld en met ordernummer 11411xx.

Het lijk mij dat T-Mobile dus veel 16GB versies heeft besteld / gekregen en minder 8GB. Vandaar ook de "oneerlijke" verdeling waar ordernummers na die van mij wel al zijn uitgeleverd.

Nu maar hopen dat Apple snel gaat leveren aan T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

-Mous- schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:53:
Zojuist ben ik gebeld dat mijn iPhone 16GB White aanstaande dinsdag (over een week!) wordt geleverd. Deze had ik op dag 1 besteld om ongeveer 10:30. Ruim binnen de 6 weken dus. :)

Ik begrijp niet echt dat er zo'n gezeur is van de mensen die online hebben besteld. Als je haast hebt moet je maar naar de winkel gaan en hopen dat je niet achter het net vist. Ik had geen haast en zoals het er naar uitziet gaat T-mobile de beloofde "binnen 6 weken" makkelijk halen (wat ik overigens wel verwacht had). Nederland zit al een jaar te wachten op de iPhone. Kunnen dan die paar weekjes er niet bij? :z

edit:
Trouwens, dat SMSje dat de iPhone nog niet op voorraad was kreeg ik eergisteren, dus je kan er vanuit gaan dat het vanaf dat moment vlot zal gaan lopen. Twee dagen daarvoor was mijn order nog niet eens verwerkt. Ze zijn dus de achterstand aan het inhalen.
eeeh via de telefoon, geven ze een levertijd van niet meer dan 3 weken aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch maar weer eens gebeld met T-Mobile om mijn afleveradres te wijzigen en heb weer wat nieuws gehoord wat wellicht interessant is voor de telefonische verlengers. Je krijgt pas een ordernummer wanneer de iPhone verzonden is naar het magazijn. Vanaf dat moment duurt het nog maximaal 10 dagen voordat je de iPhone in huis hebt. Heb je nog geen ordernummer dan hoef je in elk geval een week lang niet gestrest te zijn als je een TNT busje langs ziet rijden.
Het is wat omslachtig maar met enige moeite kun je in elk geval je, teleurstellende, status inschatten.
Oh ja, het was ABSOLUUT uitgesloten dat mensen de iPhone eerder ontvangen wanneer je via de website verlengd. Yeah right!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Mous- schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:53:

edit:
Ik heb maandag 14 juli besteld en ook toen is mij meerdere malen aangegeven dat de levertijd rond de 2 of 3 weken zou zijn. Logisch dat je dit dan ook verwacht toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
Anoniem: 222093 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 16:24:
[...]

eeeh via de telefoon, geven ze een levertijd van niet meer dan 3 weken aan!
Ik heb vanaf het begin op de website een levertijd van maximaal 6 weken zien staan. Misschien dat dat ondertussen is veranderd. Maargoed, zelfs 3 weken halen ze bijna: vrijdag 11 juli + 3 weken = vrijdag 1 augustus. Mijn iPhone komt dinsdag 5 augustus. Dat is net iets meer dan 3 weken ondanks alle opstartproblemen.
edit:
Op de site van T-mobile staat nu ook nog 6 weken. Lullig dat ze dan over de telefoon verkeerde dingen roepen.
Anoniem: 232205 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 16:25:
Toch maar weer eens gebeld met T-Mobile om mijn afleveradres te wijzigen en heb weer wat nieuws gehoord wat wellicht interessant is voor de telefonische verlengers. Je krijgt pas een ordernummer wanneer de iPhone verzonden is naar het magazijn. Vanaf dat moment duurt het nog maximaal 10 dagen voordat je de iPhone in huis hebt. Heb je nog geen ordernummer dan hoef je in elk geval een week lang niet gestrest te zijn als je een TNT busje langs ziet rijden.
Het is wat omslachtig maar met enige moeite kun je in elk geval je, teleurstellende, status inschatten.
Oh ja, het was ABSOLUUT uitgesloten dat mensen de iPhone eerder ontvangen wanneer je via de website verlengd. Yeah right!!
Ik kreeg op dag één al een ordernummer, maar heb nooit de status na kunnen kijken op de site van T-mobile. Daarom heb ik een e-mail gestuurd en toen meldden ze me dat de order nog niet was verwerkt. Twee dagen later kreeg ik bericht dat de order was verwerkt, maar er geen voorraad was. Nog twee dagen later (vandaag) een telefoontje dat hij dinsdag komt.

[ Voor 62% gewijzigd door -Mous- op 29-07-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht laat ik T-Mobile eens mailen over te verwachte levertijden, komt er deze leuke boodschap:

In verband met de lancering van de iPhone 3G, hebben wij de laatste weken bijzonder veel e-mailberichten ontvangen. Hierdoor is de verwerkingstijd helaas opgelopen tot op dit moment vijf à zes werkdagen. Wij vragen hierin om uw begrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 21:57
Weer een update

Type: iPhone 16GB black, i-150, EUR 19.95 bijbetalen eenmalig.
Bestelmanier: website, verlenging.
Datum: 13-07
Tijd: 22:31
ordernr: 11444xx
Status: Vandaag overdag 1e keer aangeboden aan de deur. Was (natuurlijk) niet thuis. Dus als ik uitreken kan ik hem donderdagmiddag hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Jochem op 29-07-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_schimmel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 15:38
Update van mijn bestelling

Type: iPhone 8GB, i-150, EUR 1 bijbetalen
Bestelmanier, website, verlenging
Datum: 12-7-2008
Tijd: 20:44
Ordernr: 11411xx
Status: Sinds vanavond op status 4, Order op transport Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden.

Edit: mijn i-150 abonnement is al geactiveerd en mijn Nokia N95 geeft nu 3,5g aan als ik internet.

[ Voor 10% gewijzigd door s_schimmel op 29-07-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184648

Type: iPhone 16GB, i-150, EUR 49,96 bijbetalen
Bestelmanier: website, contractvernieuwing
Datum: 14-7-2008
Tijd: 16:27
Ordernr: 11467xx
Status: 1

Maar we komen dus in de buurt (zie hierboven), gaat sneller dan ik had verwacht. Begin toch stiekem te hopen dat ik hem begin volgende week al krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabbergast
Update:

Contractvernieuwing
Witte 16GB
Bestelnummer 99990020##
Ordernummer 11345##
Besteldatum: 11 juli (bevestiging ontvangen om 15:33)
Huidige status: 4 (sinds vrijdag jl.)

Maandag nog geen teken van TNT aan de deur. Vandaag trof ik een briefje van TNT aan dat ik hem woensdag na 13:00 bij het TNT Servicepunt kan afhalen. Dan nog Ben simkaartje omruilen.

Is het omruilen van een oude Ben simkaart voor een nieuwe bij een T Mobile shop kosteloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-04 22:41

wouter1981

w00t

Net even contact gehad met KS. Het lijkt er hoe langer hoe meer op dat de uitlevering van de toestellen willekeurig gaat. Ik heb zelf 11-7@12h een 16Z besteld en heb nog altijd niks gekregen. Nou zijn de 6 weken uiteraard nog lang niet voorbij maar er zijn al zeker 9 mensen die na mij ook een zwarte 16 besteld hebben en deze al wel hebben ontvangen. Dit kon de dame van de klantenservice mij niet verklaren. En ze wist ook zeker dat anderen dat ook niet zouden kunnen.
Verder vertelde ze mij dat wanneer je telefonisch hebt verlengd er alleen een TNT barcode is op het moment dat het toestel daadwerkelijk verzonden is. En verder helemaal geen ordernummer o.i.d. wordt aangemaakt. Maargoed, er zit dus simpelweg niks anders op dan wachten.

Trust me, I'm an engineer | PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 15-03 19:49

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Flabbergast schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 20:50:
Is het omruilen van een oude Ben simkaart voor een nieuwe bij een T Mobile shop kosteloos?
Ja, gewoon binnenlopen en om laten zetten. Heb ik ook met mijn oude benkaartje laten doen (boehoe, afscheid viel zwaar) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltraSub schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:49:
Wil niet zeuren, maar kun jij eens op houden met dat kinderachtige verbasteren van de T-Mobile naam.
Is echt not done op GoT...
Ehmmm, doe het dan ook niet, zeuren bedoel ik....ik maak zelf wel uit hoe ik het beetje noem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
[offtopic]
Denk dat jij de policies van Tweakers er dan maar eens op na moet slaan..
Daar staat toch echt dat jij dat niet zelf uit maakt als je hier wil posten.
[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Beetje kinderachtig is het wel. Net zoals M$ ipv MS. Kom op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Anoniem: 87350 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:04:
[...]

Ehmmm, doe het dan ook niet, zeuren bedoel ik....ik maak zelf wel uit hoe ik het beetje noem.
Voor een puber is het een te verwachten reactie!!
Mocht je geen puber meer zijn dan zou ik zeggen wordt eens volwassen!! _/-\o_

Verder maar weer ontopic!? 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Smarty77 op 30-07-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1981

wouter1981

w00t

is er misschien iemand van T-Mobile (of een ander die weet hoe het echt zit) die kan vertellen waarom de levering van de iPhones niet FIFO gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarty77 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:41:
[...]

Voor een puber is het een te verwachten reactie!!
Mocht je geen puber meer zijn dan zou ik zeggen wordt eens volwassen!! _/-\o_

Verder maar weer ontopic!? 8)
Aan jouw reactie te zien ben jij wel heeeellll erg oud dan.....

On topic weer.

Edit.

Joepie...ik werd net gebeld door de koerier. "We willen een afspraak maken om af te leveren. Even de gegevens controleren. Voorletters, goed, achternaam, FOUT!!! Goed dan sturen wij het pakket terug en moet u een nieuwe aanvraag doen, prettige dag nog...Tuut, tuut, tuut". Dit is de laatste reactie in welk iPhone topic ook dus wees gerust maar wat een ongelofelijke zeik zooi is het daar zeg. Ik zal nooit meer een poging doen of een abonnement nemen bij T-Niks. Ik ben helemaal klaar met dit circus gedoe. :( :( :( :( :( 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 87350 op 30-07-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

werd net gebeld door het koeriersbedrijf van T-Mobile, mn iPhone (16 GB wit) wordt volgende week dinsdag afgeleverd *O*

16-7 besteld via de website trouwens :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LuNaTiC schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:30:
werd net gebeld door het koeriersbedrijf van T-Mobile, mn iPhone (16 GB wit) wordt volgende week dinsdag afgeleverd *O*

16-7 besteld via de website trouwens :)
14 juli iPhone 16 GB wit besteld en nog steeds status 1.

Ik ben blij voor je dat je hem krijgt maar blijft toch gek dat een order van 16 juli voor die van 14 juli gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-04 09:12
Ik zie hier ook een beetje een raar patroon :S mensen met veel hogere ordernummers, en bestellingen die 4 dagen later gedaan zijn dan die van mij (12e 's ochtends met 1138xxx) krijgen nu al geleverd en ik blijf maar op status 1 staan :S

Wat betreft de order afhandeling denk ik dat T-Mobile (om nou flauwe namen te gaan bedenken is voor geirriteerde pubers) de klus stevig onderschat heeft. Maar ik vraag me echt af hoe je het voor elkaar krijgt om orders niet op volgorde uit te leveren..

Maar oke, geduld is een schone zaak, op mijn auto moest ik 6 maanden wachten dus 6 weken voor een Iphone is een eitje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Yep, kan ik begrijpen. Heb alle topics hier nauwlettend in de gaten gehouden en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het leveren van de iPhones op wat voor manier dan ook een kwestie van volstrekte willekeur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Ik had vrijdag maar weer eens gebeld naar onze vrienden op de KS.... Ik heb al weer wat leuks gehoord... als je gebruik maakt van de Lost en Stolen procedure duurt het zowiezo 10 dagen voordat de telefoon uitgeleverd wordt???!!! 8)7

Dus ik vraag waarom dan... tja dat was iets met het abonnement etc etc .. ik zeg die is dezelfde dag nog aangevraagd en een paar dagen later was dit geregeld.... Euuuhhh nou ja dan weet ik het ook niet u moet maar afwachten... }:O

Aan de klank van haar stem te horen worden ze er daar ook behoorlijk gek van... Ik denk dat je momenteel niet bij T-mobile wil werken omdat het daar volgens mij één grote t&ring zooi is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1981

wouter1981

w00t

ik ben ook erg benieuwd wat de reden is van het niet op volgorde uitleveren. Heb deze vraag/klacht ook al via het klachtenformulier op t-mobile.nl bij hen neergelegd. Benieuwd of er ooit reactie op komt... Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
LuNaTiC schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:43:
Yep, kan ik begrijpen. Heb alle topics hier nauwlettend in de gaten gehouden en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het leveren van de iPhones op wat voor manier dan ook een kwestie van volstrekte willekeur is.
Het lijkt inderdaad willekeurig. Ik heb op dag 1 besteld en krijg mijn iPhone ook dinsdag. Het kan echter zijn dat ze per regio even veel iPhones uitleveren en dat de ene regio minder bestellingen heeft dan de andere regio. M.a.w. dat de mensen in de randstad (waar waarschijnlijk de meeste iPhones besteld zijn) langer moeten wachten.

Het blijft natuurlijk allemaal giswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
-Mous- schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:20:
[...]

Het lijkt inderdaad willekeurig. Ik heb op dag 1 besteld en krijg mijn iPhone ook dinsdag. Het kan echter zijn dat ze per regio even veel iPhones uitleveren en dat de ene regio minder bestellingen heeft dan de andere regio. M.a.w. dat de mensen in de randstad (waar waarschijnlijk de meeste iPhones besteld zijn) langer moeten wachten.

Het blijft natuurlijk allemaal giswerk.
Denk het niet... Ik woon in overijssel... en moet ook eeerrrgggggggg lang wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik woon in Nieuwegein, dus middenin de randstad. Dus inderdaad, zelfs dat zegt niet zoveel

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.