Het grote "Show je Apple computer" topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 277.786 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156110

Topicstarter

Show je Apple

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/dawuss/topics/showjemac/header.png
Het topic
Wij Apple-eigenaren zijn trots op onze setups. We pimpen ons bureau niet alleen met een shiny iMac, een stoere Mac Pro of een vintage G3, maar doen er ook nog eens alles aan om de juiste accessoires, de coolste gadgets en net dat kleine detail extra te regelen dat onze werkplek maakt tot één om jaloers op te zijn. Herken jij je hierin? Grijp dan snel je camera en post je set-up hier (nadat je de regels gelezen hebt).
De regels
Het "show je Apple computer" is een luchtig topic, maar in de Huiskamer ben je hier vooralsnog niet. Houd je daarom aan de volgende regels, dan blijft het gezellig en hoeven de moderators niet telkens je berichten te trashen:

Ga niet offtopic. Dit is een bureau pats draadje en niet een helpdesk/vragen draadje. Dat betekent niet dat je helemaal niks mag vragen over de setup van een ander, maar begin niet met vragen "welke mac moet ik kopen" enz. :).

Maak thumbnails. Gebruik eerst een programma als Photoshop, The Gimp, EasyCrop of een ander programma om een kleinere versie (max. 640 breed) van je foto te maken. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien.
Dit doe je op de volgende manier:
[url=URL_Orginele_plaatje_van_Desktop][img]URL_preview_plaatje[/img][/url]

Vertel wat over je Apple en misschien ook over de dingen er omheen. Meestal vinden mensen het interessant te weten wat voor randapperatuur er te zien is, of het fijn werkt zo en hoe je toch in godsnaam je bureau zo smerig hebt gekregen :P
Vorige delen:
Het grote "Show je Apple computer" topic
Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 2
Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 3
Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 4
Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 5
Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 6
Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 7

Met dank aan MadMark, Alpha-Sphere, SyS_ErroR, Maximus, dawuss en NiTroXiuS voor hun inzet voor de vorige delen.

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 26-09-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mijn bureau in tijden van crisis, ook wel de examenperiode genoemd:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3009/2620325135_cf7d8808a2.jpg

Te zien:
- iMac 20" - 2,4GHz - 4GB RAM - 320GB HDD
- LaCie 500GB (Porsche Design)
- Logitech Z-4
- Lowepro tasje van m'n Nikon D80
- Samenvatting Psychologie

Ik zou graag deze zomer een laptop kopen.
Ik twijfel tussen een MacBook, samen met mijn iMac dan;
of een MacBook Pro en een externe monitor. M'n iMac moet dan weg,
wegens het niet-oneindige budget van deze student.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 156110 op 29-06-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 10:40
Nette speakers! produceren wel een ardig geluid :P (spreek uit ervaring) Is het de merom oude 2,4 of de nieuwe 2,4? Zit wel aardig verschil in prijs. (alhoewel studentenkorting natuurlijk ook helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sergev schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:26:
Nette speakers! produceren wel een ardig geluid :P (spreek uit ervaring) Is het de merom oude 2,4 of de nieuwe 2,4? Zit wel aardig verschil in prijs. (alhoewel studentenkorting natuurlijk ook helpt!
Die speakers spelen inderdaad enorm goed.
Ik heb ze al 2 jaar en half, en 'k ben er nog steeds enorm tevreden over.
De geluidskwaliteit is fantastisch, ook op hogere volumes.

De iMac is er eentje van de vorige generatie.
Dat klinkt best oud, maar 'k heb het toestel eigenlijk nog maar sinds eind november 2007.
Desalniettemin ben ik er ook enorm tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Anoniem: 156110 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:22:

[afbeelding]

Te zien:
- Logitech Z-4

Ik neem deze zomer de goedkoopste Macbook. Mijn iMac wil ik niet weg doen, heb ik toch al, plus dat dat 24" scherm toch echt heerlijk is. Een laptop voor de studie schijnt ideaal te zijn, dus dan de Macbook maar. Een MBP met ACD lijkt me erg lastig, elke middag alle kabels weer aansluiten. Verder is de Macbook lekker klein en compact.

Hoe bevalt die Lacie schijf trouwens? Heb dezelfde hier staan, maar ik vind hem nogal (steeds meer) lawaai maken en de laatste tijd krijg ik telkens meldingen dat de Time Machine backup gefailed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:09

RnB

Eindelijk kwam gisteren mijn op E-bay gekochte powerbook 12 inch binnen, dus heb ik een geldig excuus om hier weer eens te posten!
http://www.xs4all.nl/~jellyshk/stuff/powerbook-01.jpg
Het is de 1.33 Ghz G4 met 512MB geheugen, airport extreme, superdrive etc...
Hier staat ie naast mijn 24" imac:
http://www.xs4all.nl/~jellyshk/stuff/powerbookenmac-01.jpg

nog een leuke anekdote over de powerbook: Ik wist toen ik em kocht dat de batterij 'op' was... toen ik hem binnenkreeg dacht ik aan de batterij terugroepactie van een paar jaar geleden. Ik vul het serienummer in op de Apple website en wat blijkt: de batterij wordt kosteloos vervangen voor een nieuwe! :P .

Verder op mijn bureau:
Lacie Quadra 500GB, noname externe HD 250GB(Timemachine), Edirol FA-66 firewire audiocapture apparaatje, HP C5280, midiman oxygen 8 midicontroller, Spirit notepad, Samson resolv 50 active studio monitors en een wacom die ik als muismat gebruik :)
@jellyshock: Hoe performt die powerbook eig nog? Loopt Leopard er een beetje lekker op? Vind het namelijk zo'n prachtding! Heb een beetje rondgekeken en het is erg schaars, maar er zitten een aantal leuke bij, zoals een G4 1500 met 1250MB, die moet nog wel meekunnen toch?
Enige wat ik doe is surfen, muziek luisteren en wat licht photoshop werk. Mss wil ik er nog een VM opzetten om Word ed te draaien, maar mss dat dat te veel van het goede is voor zo'n ding.
Enlighten me! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146737

[afbeelding]

Te zien:
- Logitech Z-4

Nette setup! Ik kan je een MacBook aanraden, lekker compact. Idiaal voor de studie.
Zelf zit ik er aan te denken net voor het einde van mijn studie nog even van mijn studenten korting te profiteren en een iMac aan te schaffen.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 146737 op 29-06-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
Reef_91 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:38:
[...]

@jellyshock: Hoe performt die powerbook eig nog? Loopt Leopard er een beetje lekker op? Vind het namelijk zo'n prachtding! Heb een beetje rondgekeken en het is erg schaars, maar er zitten een aantal leuke bij, zoals een G4 1500 met 1250MB, die moet nog wel meekunnen toch?
Enige wat ik doe is surfen, muziek luisteren en wat licht photoshop werk. Mss wil ik er nog een VM opzetten om Word ed te draaien, maar mss dat dat te veel van het goede is voor zo'n ding.
Een 12 powerbookje met 1,5 ghz 1 Gb ram enz. Is zeker nog snel genoeg om leopard op te draaien! Ik zou alleen niet weten hoe het draait als je aan het photoshoppen bent en een VM draait, [edit: VM kan er dus niet op] maar verder zou die alles nog makkelijk moeten kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mei schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:37:
[...]

Ik neem deze zomer de goedkoopste Macbook. Mijn iMac wil ik niet weg doen, heb ik toch al, plus dat dat 24" scherm toch echt heerlijk is. Een laptop voor de studie schijnt ideaal te zijn, dus dan de Macbook maar. Een MBP met ACD lijkt me erg lastig, elke middag alle kabels weer aansluiten. Verder is de Macbook lekker klein en compact.

Hoe bevalt die Lacie schijf trouwens? Heb dezelfde hier staan, maar ik vind hem nogal (steeds meer) lawaai maken en de laatste tijd krijg ik telkens meldingen dat de Time Machine backup gefailed is.
Bedankt voor de tip.

De LaCie produceert meer geluid dan de iMac.
Ik stoor er me niet aan, aangezien de externe harde schijf toch meestal uit staat.
Deze wordt enkel gebruikt om back-ups te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265407

[...]

zowiezo kan VMware er niet op aangezien het geen intel is natuurlijk. maar gelukkig hebben we daar office for mac voor, en heb je daar geen VM voor nodig. De 1,5Ghz G4 nog hartstikke snel hoor. Je kan er echt heel veel mee. Vind alleen het 12" scherm i.c.m. de resolutie van 1024x768px gewoon echt TE klein. Daarnaast is hij natuurlijk wel mooi, heb er niet voor niets een zelf ;) Denk er alleen wel aan dat met het uitkomen van 10.6 (die eigenlijk niets meer is als een geoptimaliseerde 10.5 is) dit niet meer kan draaien aangezien dit alleen nog voor intel voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 20:37
Afbeeldingslocatie: http://kruissen.com/blog/wp-content/2008/06/img_0701-150x150.jpg

* 24" iMac
* Samson 3a speakertjes
* Behringer mengpaneeltje
* Behringer UMX61 keyboardje
* NI RigKontrol 2

Dit is nog een tijdelijke opstelling. Speakertjes moeten zoiezo hoger, en ik wil iets handigs zodat ik gemakkelijk kan wisselen tussen de keyboards. Maar ik moet eerst nog "even" verhuizen.

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:09

RnB

Oja, niet aan gedacht.
Maargoed, zo te horen is dat ding nog snel genoeg voor de dagelijkse dingen.
Deze vakantie maar even geld verdienen en ernaar kijken. Stel dat ik hem koop, dan zal ik wel ff een foto schieten van mijn set-up. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-04 18:46

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

[...]

Ga jij je mond 's wassen! VM voor Word :? :(
Wat dacht je 's van Office for Mac. Kost geen drol en werkt echt een miljoen keer beter en intuïtiever dan Office for Windows. Alleen dat heerlijke inspector window deed 't voor mij al :)

Overigens zo' PB werkt best prima, heb mijn MB nu zo'n kleine anderhalve maand en ik moet zeggen dat mijn iBook G4 (1,33 1,5 gb) nog best mee kon. Alleen voor video liet hij 't me afweten. En photoshop doc's van 120 mb vond hij ook iets minder, zodra er meerdere dingen open stonden (zoals ik altijd heb) Zo'n PB moet dan nog best wat rapper gaan dan mijn iBookje. Die 1024 res is helaas een bottelnek tegenwoordig, maar hij kan behoorlijk hoog op een extern scherm. En die formfactor O+

ontopique:
Afbeeldingslocatie: http://www.wielgoesonline.net/meuk/vintage.jpg
Oud en nieuw gebroederlijk naast elkaar tijden de herinstall van mijn iBook. ( O+ ) Links voor ligt mijn 2nd generation (still going strong!) iPod 10gb firewire
de iBook blijft een van de mooiste en best laptops van Apple, ik blijf erbij

[ Voor 6% gewijzigd door zwahiel op 29-06-2008 16:08 ]

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
Na eens wat rondgekeken te hebben hoe anderen hebben gepost, laat ik dan ook maar eens mijn apple afdeling showen. Dit is natuurlijk wel als "arme student", dat men daar wel even rekening mee houdt!

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3009/2621337624_a2d50daf12.jpg?v=0

Wat je ziet:
Imac 24 inch, 2.8 Ghz, 4 Gb ram, Ati 2600 Pro, 1 Tb harde schijf
Apple wireless keyboard
Wacom tekentablet
Logitech Z-4
No-name behuizing voor notebookschijf met daarin 160 Gb schijf.
Mac mini 1.83 Ghz 2 Gb ram, 320 Gb harde schijf, Dvd brander, apple bedraad toetsenbord, bedraade muis, alles aangesloten op een philips 26 inch lcd tv. (Wordt gebruikt als veredelde dvd spler)
15 inch powerbook 1,33 ghz 1 Gb ram, 160 Gb harde schijf, wordt deze zomer vervangen voor een 15 of 17 inch macbook pro.

Edit: Ik boot bij de mac mini en de imac van een netwerkschijf, wat er voor zorgt dat alle bestanden die ik op mijn imac download, (aangezien ik daar het meest achter zit) ook op mijn mac mini beschikbaar zijn. Voor mijn powerbook is dat veel minder van belang, aangezien die gebruikt wordt voor school, en daar alles op staat wat ik nodig ben voor school. De bestanden van die powerbook worden regelmatig gebackupt op mijn portable harde schijf, die op de foto net even aangesloten lag op de imac. Het lijkt allemaal wel wat chaotisch maar het is een systeem wat voor mij perfect werkt.

[ Voor 26% gewijzigd door sergev op 30-06-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Een iMac, Mac Mini en Powerbook, volgens mij kan je het jezelf niet veel beter wensen :P Oke, misschien wat nieuwere modellen, maar nog steeds heel nice :) Ooit hoop ik ook zo'n Apple verzameling te hebben haha :P Mooi hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Hertog

Aut bibat, aut abeat

[afbeelding]
Heb je geen last van die reflectie van dat raam? Het lijkt zo wel heel erg, maar dat kan ook aan de foto liggen natuurlijk.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131383

Arme student? Ik weet niet hoe je daar bij komt.

Lijkt wel of je imac scheef staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
Anoniem: 131383 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:50:
Arme student? Ik weet niet hoe je daar bij komt.

Lijkt wel of je imac scheef staat.
Arme staat dan ook tussen haakjes he ;) Heb in de realiteit geld teveel (niet dat ik aan anderen ga geven als je dat denkt)
Mijn imac staat niet scheef, de foto is gewoon niet helemaal recht genomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hertog schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:48:
[...]

Heb je geen last van die reflectie van dat raam? Het lijkt zo wel heel erg, maar dat kan ook aan de foto liggen natuurlijk.
Nu je het zegt, dat lijkt inderdaad zo op de foto.
Als de iMac aan staat, heb ik er helemaal geen last van.
Net boven de iMac hangt er een bureaulamp van 1,5 meter (slechts een stukje op de foto zichtbaar).
Het is een TL-lamp, en zelfs daarmee heb ik geen last van lichtreflectie in het scherm. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 156110 op 29-06-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222889

Afbeeldingslocatie: http://i58.photobucket.com/albums/g251/Joostderijk/SP_A0698.jpg
Mn MacBook op school.
Zal binnenkort een nieuwe foto plaatsen van mijn bureau als ik mijn mStand + Speakers binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Die iMac vond ik niet scheef staan, maar jou laptop scherm lijkt echt heel erg raar/krom/scheef/whatever :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222889

osc4r schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:36:
Die iMac vond ik niet scheef staan, maar jou laptop scherm lijkt echt heel erg raar/krom/scheef/whatever :P
Ja viel mij ook al op ;)
Zal mn telefoon wel hebben bewogen tijdens het maken van de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Laatst online: 17-01-2022
sergev schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:42:
Na eens wat rondgekeken te hebben hoe anderen hebben gepost, laat ik dan ook maar eens mijn apple afdeling showen. Dit is natuurlijk wel als "arme student", dat men daar wel even rekening mee houdt!

[afbeelding]

Wat je ziet:
Imac 24 inch, 2.8 Ghz, 4 Gb ram, Ati 2600 Pro, 1 Tb harde schijf
Apple wireless keyboard
Wacom tekentablet
Logitech Z-4
No-name behuizing voor notebookschijf met daarin 160 Gb schijf.
Mac mini 1.83 Ghz 2 Gb ram, 320 Gb harde schijf, Dvd brander, apple bedraad toetsenbord, bedraade muis, alles aangesloten op een philips 26 inch lcd tv. (Wordt gebruikt als veredelde dvd spler)
15 inch powerbook 1,33 ghz 1 Gb ram, 160 Gb harde schijf, wordt deze zomer vervangen voor een 15 of 17 inch macbook pro.
Vertel eens of en hoe die apparaten allemaal met elkaar communiceren. Heb je een gedeelde schijf? Of hoe werkt dat bij jou? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189019

Na mijn overstap via de Mac Mini, ben ik nu de Pro kant opgegaan. Hierbij dus mijn nieuwe MacBook Pro (2,4Ghz 'instapmodel'). Wordt gebruikt voor Illustrator, InDesign en Photoshop.

Macje dicht:
Afbeeldingslocatie: http://triggle.nl/temp/macbook_pro_01.jpg

Macje open:
Afbeeldingslocatie: http://triggle.nl/temp/macbook_pro_02.jpg
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265407

Zou er alleen even om denken als je nu je MBP op je (witte) broek zet. Lijkt me niet zo handig met de tafel met die mooi groen gekleurde tafel door de algen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189019

Nee tafel is niet groen, denk dat het komt omdat ik met m'n telefoon foto heb genomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Anoniem: 189019 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:48:
Nee tafel is niet groen, denk dat het komt omdat ik met m'n telefoon foto heb genomen. ;)
moet je ook met je isight doen, die is vet goed! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-12-2024

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Hier op aanvraag van BERT-NL een unboxing van mijn pas aangeschafte powerbook 12 inch:Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jellyshk/stuff/dozen-thumb.jpg

Ik heb er nu een tijdje mee gespeeld en het verbaast me hoe 'modern' deze powerbook nog is. OSX draait heerlijk soepel, het enige tot nu toe waarbij je merkt dat ie wat ouder is, is bij garageband08 in Magic garageband functie waar de powerbook het moeilijk krijgt als je wat meer instrumenten wil toevoegen. Nu gebruik ik normaliter deze functie toch niet dus dat scheelt :).
Ik ga het geheugen trouwens nog wel uitbreiden tot het maximale van 1,25 GB.

Ik hoop echt dat ie nog lang meekan!

aAarGhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248577

jellyshock schreef op zondag 29 juni 2008 @ 21:15:
Hier op aanvraag van BERT-NL een unboxing van mijn pas aangeschafte powerbook 12 inch:[afbeelding]

Ik heb er nu een tijdje mee gespeeld en het verbaast me hoe 'modern' deze powerbook nog is. OSX draait heerlijk soepel, het enige tot nu toe waarbij je merkt dat ie wat ouder is, is bij garageband08 in Magic garageband functie waar de powerbook het moeilijk krijgt als je wat meer instrumenten wil toevoegen. Nu gebruik ik normaliter deze functie toch niet dus dat scheelt :).
Ik ga het geheugen trouwens nog wel uitbreiden tot het maximale van 1,25 GB.

Ik hoop echt dat ie nog lang meekan!
Super man dat je alle originele dozen erbij hebt gekregen. Leuke foto's :P Thx.
Heb zelf nog wel de doos van mn MBP maar dozen van accessoires bewaar ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 13:42
Prachtig die 12" Powerbook. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legoblokje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-04 12:18

Legoblokje

Stap niet op me!

Ik zag 'm ook laatst pas weer in de trein, Apple moet nodig weer zo'n schattig kleine laptop maken (Macbook Air was wat betreft de screensize beetje teleurstelling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Legoblokje schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:48:
Ik zag 'm ook laatst pas weer in de trein, Apple moet nodig weer zo'n schattig kleine laptop maken (Macbook Air was wat betreft de screensize beetje teleurstelling).
is de air effectief niet kleiner ivm widescreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-12-2024

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

vergelijking:
powerbook 12": hoogte 3 cm, breedte 27cm, diepte 21,9Cm
AIR: hoogte 0,4-1,94cm, breedte 32,5cm, diepte 22,6cm

zo heel veel scheelt het ook weer niet..(behalve de hoogte dan)

aAarGhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jellyshock schreef op maandag 30 juni 2008 @ 07:30:
vergelijking:
powerbook 12": hoogte 3 cm, breedte 27cm, diepte 21,9Cm
AIR: hoogte 0,4-1,94cm, breedte 32,5cm, diepte 22,6cm

zo heel veel scheelt het ook weer niet..(behalve de hoogte dan)
Valt me nog weer mee dan. Een Apple met 10 inch lijkt me wel wat. De Macbook Nano :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zouden we misschien weer ontopic kunnen gaan :) Afmetingen van notebooks zijn ook prima op de website van Apple zelf te vinden.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-04 13:36

Chiron

Moderator Discord
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qPEyImI7dQHKzzjAeePGg9eK/full.jpg

Macbook pro @ work :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-04 10:25
Oeh vet, wat ben je daar aan het doen? Audio?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
armageddon_2k1 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:15:
Oeh vet, wat ben je daar aan het doen? Audio?
hm, ziet er uit als een videobord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Links het videosysteem (o.a. 6 remote bedienbare 360 graden draaibare camera's in de grote zaal) en rechts de lichttafel (Avolites Pearl 2004). Was me een beetje aan het vervelen nadat ik klaar was met programmeren van de lichtshow, en het duurde nog even totdat de zaal openging.. dus ff nerden met m'n nieuwe aanwinst :p

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekbezoer
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11-2024
Chiron, is dat Tivoli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Nee, P60 :) Tivoli hebben ze ook een pearl idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218036

Afbeeldingslocatie: http://img.skitch.com/20080630-feknhqfpfpym8byxj639ka2xw9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
Heb je je apple gear in jullie sauna geplaatst? :P Het is wel mooi afgewerkt en een cleane werkplek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, nee geen sauna. Ik wou gewoon van mijn bureau één geheel maken en dat is zo geworden door voor alles hout te gebruiken. Het geeft ook een hele warme sfeer in de winter icm de halogeenspotjes die in de "legplank" verwerkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238860

stef-o schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:01:
[...]

Heb je je apple gear in jullie sauna geplaatst? :P Het is wel mooi afgewerkt en een cleane werkplek :)
Haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-04 10:25
Chiron schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:55:
Nee, P60 :) Tivoli hebben ze ook een pearl idd.
P60 heeft een erg goede lichtshow neergezet toen ik daar speelde met mijn band :D, was echt ons beste optreden tot nu toe.

[ Voor 7% gewijzigd door armageddon_2k1 op 30-06-2008 18:17 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132042

waarom heeft iedereen een iPhone behalve ik?

Ik kan mij nu echt voor de kop slaan met die 3G miserie in België dat ik met de kerst geen iphone heb laten overkomen.

xyus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Is dat een V470? Zo ja, tevreden over?
En wat voor speakers zijn dat?

Mooi bureau, trouwens! :Y
Anoniem: 132042 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:21:
waarom heeft iedereen een iPhone behalve ik?

Ik kan mij nu echt voor de kop slaan met die 3G miserie in België dat ik met de kerst geen iphone heb laten overkomen.
Ik ken dat gevoel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-04 22:33
Anoniem: 156110 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:03:
[...]

Lacie Firewire speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt! :)

'k Had deze nog nooit gezien,
maar 'k vind ze best mooi.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 156110 op 30-06-2008 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156110 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:03:
Is dat een V470? Zo ja, tevreden over?

Mooi bureau, trouwens! :Y
Thanks, ja het is een V470. Bevalt mij goed, heb dit weekend trouwens voor het eerst de meegeleverde batterijen vervangen na een half jaar.
Die speakers zijn Lacie Firewire Speakers, dit weekend gekocht. Ook erg tevreden over... De verbinding en de power gaan beide via de firewire kabel, daardoor gemakkelijk en redelijk draagbaar. Je kan tegelijkertijd ook nog met een bijgeleverd kabeltje iets anders aansluiten via een gewone jack.

EDIT: Ben al te laat over die speakers, komt ervan als je 3 dingen tegelijk doet :X

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 218036 op 30-06-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88064

Anoniem: 189019 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:34:
Na mijn overstap via de Mac Mini, ben ik nu de Pro kant opgegaan. Hierbij dus mijn nieuwe MacBook Pro (2,4Ghz 'instapmodel'). Wordt gebruikt voor Illustrator, InDesign en Photoshop.

Macje dicht:
[afbeelding]

Macje open:
[afbeelding]
:)
en hoe zijn de performances bij het photoshopen van grote bestanden en illustrator enz?
Ik zit namelijk te twijfelen tussen een Imac en MBP ik wil een van de twee gaan gebruiken voor photoshoppen, video bewerking en after effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Anoniem: 88064 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 20:28:
[...]

en hoe zijn de performances bij het photoshopen van grote bestanden en illustrator enz?
Ik zit namelijk te twijfelen tussen een Imac en MBP ik wil een van de twee gaan gebruiken voor photoshoppen, video bewerking en after effect.
Als je dat wilt weten kun je JogaVinn DM'en of kijken in het iMac en MacBook Pro topic. Dit topic is bedoeld voor het showen van Apple computers.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37864

Afbeeldingslocatie: http://www.qixis.com/forumpics/desk.jpg

Wat je ziet:
- iMac 20", 2.4GHz, 320Gb disk, 4GB geheugen
- MacBook Air, 1.6GHz, 80Gb disk

- Verwarmingsthermostaat van Honeywell
- Klok van B&W clocks

Dit is maar een tijdelijke opstelling, de iMac moet nog op m'n echte bureau komen te staan... Maar eigenlijk staat 'ie hier ook best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Leuk zo'n iHoneywell. Heeft wel wat temperatuurproblemen begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218986

Macbook Air O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-04 18:31
Qlone, heb je een link naar die iMac-wallpaper ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Anoniem: 37864 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:35:
[afbeelding]

Wat je ziet:
- iMac 20", 2.4GHz, 320Gb disk, 4GB geheugen
- MacBook Air, 1.6GHz, 80Gb disk

- Verwarmingsthermostaat van Honeywell
- Klok van B&W clocks

Dit is maar een tijdelijke opstelling, de iMac moet nog op m'n echte bureau komen te staan... Maar eigenlijk staat 'ie hier ook best...
nette setup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-04 04:37
Mooie set Qlone! En natuurlijk een mooi contrast, die wire-dan-wirelesse MBA tegenover een bedrade iMac ;)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cain69
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2024
Hier is mijn setup

Afbeeldingslocatie: http://img397.imageshack.us/img397/1019/sdim0506eq2.th.jpg

Wat you see

Zelf gemaakte beugel om me Mac Pro onder me ikea bureau op te hangen
MAC PRO 3Ghz 2x Dual Xeon
30" ACD
Iomega ultra max pro 2TB
2 HDD's voor mijn toekomstige NAS Store server
Bose companion 5
iPhone
Xacti HD1000
Nikon D200
Sony FX1 + M2 Redrock micro 35MM adapter

PSP blue
Gundam PS2 (GOLD)
Silver PS2

Mentos
Sovjet CAP

[mbr]Graag een thumbnail maken en dan linken naar het origineel :)[/]

[ Voor 60% gewijzigd door Cain69 op 02-07-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Cain69 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:12:
Hier is mijn setup

[afbeelding]

Wat you see

30" ACD
Iomega ultra max pro 2TB
Bose companion 5
iPhone
Xacti HD1000
Nikon D200

PSP blue
Gundam PS2 (GOLD)
Silver PS2

Mentos
Sovjet CAP
Gaaf gedaan, zo je Mac ophangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uruviel359
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Hier is mijn setup

[afbeelding]

Wat you see

30" ACD
Iomega ultra max pro 2TB
Bose companion 5
iPhone
Xacti HD1000
Nikon D200

PSP blue
Gundam PS2 (GOLD)
Silver PS2

Mentos
Sovjet CAP
Ben je niet bang dat je MacPro valt :o ?

Nette setup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Mooie setup, is dat kleine blauwe ding op je bureau een soortgelijk iets als een Shuttle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:31
Verkoop je die Sovjet CAP ? :o

BTW, welke muismat is dat ? Werkt ie goed met de Mighty Mouse ?

[ Voor 51% gewijzigd door Armo op 01-07-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonderpa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-04 15:13
@Red:
Bedoel je de PowerMate?
http://www.griffintechnology.com/products/powermate

[ Voor 5% gewijzigd door sonderpa op 01-07-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252701

Hier is mijn setup

[afbeelding]

Wat you see

30" ACD
Iomega ultra max pro 2TB
Bose companion 5
iPhone
Xacti HD1000
Nikon D200

PSP blue
Gundam PS2 (GOLD)
Silver PS2

Mentos
Sovjet CAP
Mooi spul heb je daar staan. Wat voor werk doe je? Of is het hobby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickyHendrix
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-03 16:01
Waar zijn al je PS2's naartoe? :9
Of heb ik de verkeerde voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

MickyHendrix schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:26:
Waar zijn al je PS2's naartoe? :9
Of heb ik de verkeerde voor me?
Staan links op zijn bureau toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:47
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3097/2628022434_1674c7a7f7.jpg?v=0

me ibook g3 de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238860

Hier is mijn setup

[afbeelding]

Wat you see

30" ACD
Iomega ultra max pro 2TB
Bose companion 5
iPhone
Xacti HD1000
Nikon D200

PSP blue
Gundam PS2 (GOLD)
Silver PS2

Mentos
Sovjet CAP
Komt dat bureau blad gewoon van de Ikea? Aangezien ze die poten ook bij de Ikea hebben?

Ik ben namelijk opzoek naar een dergelijk bureaublad, alleen op de site van Ikea zie ik zulke grote (lees: 200cm x 60cm) alleen in het wit. En ik wil graag een donker blad, dus komt jouw blad gewoon van de Ikea?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Anoniem: 238860 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:27:
[...]

Komt dat bureau blad gewoon van de Ikea? Aangezien ze die poten ook bij de Ikea hebben?

Ik ben namelijk opzoek naar een dergelijk bureaublad, alleen op de site van Ikea zie ik zulke grote (lees: 200cm x 60cm) alleen in het wit. En ik wil graag een donker blad, dus komt jouw blad gewoon van de Ikea?

Alvast bedankt :)
Ja, is de galant serie.

Heb ik hier ook staan, alleen dan in hoek model.

Afbeeldingslocatie: http://www.leonkoopsen.nl/picture_library/desk_nieuw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218986

ik zie dat je de macbook pro gaat verkopen, waarom mag ik vragen?
achteraf gezien is het best een stomme vraag :+

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 218986 op 02-07-2008 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cain69
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2024
@ Mickyhendrix je heb de goeden voor je ik heb de andere 3 nog alleen moest ik wle meer ruimte maken dus heb ik ze nu in me tv meubel gedaan

@ Omega1986 het is voor me werk, ik doe namelijk regie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:35
Ik moet er ook maar eens aan geloven. Je ziet op de foto's m'n Macbook Pro (Santa Rosa) en Mighty Mouse.

Vaak gewoon op de tafel om te werken:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Hoedje/Crib/crib27.jpg

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Hoedje/Crib/crib25.jpg

Maar ook vaak op de vensterbank en dan aangesloten op m'n receiver en TV:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Hoedje/Crib/crib22.jpg
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Hoedje/Crib/crib21.jpg
En dan kun je bijv. lekker een muziekje luisteren via Front Row:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Hoedje/Crib/crib1.jpg
En ja, die kast is eigenlijk recht, maar crappy camera ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 02-07-2008 21:44 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Pstttt, is dat een Linksys WAG300N naast je oplader?

Overigens nette setup, alleen jammer van die laatste foto. Gewoon zeggen dat die planken scheef zijn, doordat er een Xbox 360 opstaat :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:35
Red schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:03:
Pstttt, is dat een Linksys WAG300N naast je oplader?
Het is een Linksys WAG200G, als vervanging voor de Orange Livebox. Bij downloaden sluit ik hem met een kabeltje aan, dus N is niet nodig :) .
Overigens nette setup, alleen jammer van die laatste foto. Gewoon zeggen dat die planken scheef zijn, doordat er een Xbox 360 opstaat :-P
:+

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/29uxedk.jpg
Na een zware blok en weinig tijd om mijn idee te verwezenlijken, hier dan toch mijn finale set-up.

Wat je ziet:
  • 20" scherm
  • Mighty mouse
  • apple keyboard
  • creative 2.1 (bas zit achter mijn kast - heel rechts onderaan de foto)
  • Rubik's cube 4x4x4
  • Mijn macbook (laat 2007- bevind zicht rechts onderaan op het kastje)
  • icy box 320 Gb die dienst doet als timemachine (net naast de macbook)
Sorry voor de slechte(re) fotokwaliteit, kabeltje van het fototoestel is verdwenen waardoor de foto genomen is met mijn gsm :).

[ Voor 11% gewijzigd door nagasy op 02-07-2008 23:52 ]

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 16:25

Maverick2001

Never look back

nagasy schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:51:
[afbeelding]
Na een zware blok en weinig tijd om mijn idee te verwezenlijken, hier dan toch mijn finale set-up.

Wat je ziet:
  • 20" scherm
  • Mighty mouse
  • apple keyboard
  • creative 2.1 (bas zit achter mijn kast - heel rechts onderaan de foto)
  • Rubik's cube 4x4x4
  • Mijn macbook (laat 2007- bevind zicht rechts onderaan op het kastje)
  • icy box 320 Gb die dienst doet als timemachine (net naast de macbook)
Sorry voor de slechte(re) fotokwaliteit, kabeltje van het fototoestel is verdwenen waardoor de foto genomen is met mijn gsm :).
Nette setup!, bevallen die creative 2.1 boxjes?;..

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146655

Maverick2001 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:12:
[...]

Die Creative 2.1 boxjes geven anders nog een best leuk geluid weer ;) Heb ze hier ook al een paar jaar staan. Niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Heb even snel een foto van mijn huidige rotzooi gemaakt:

Gear:
  • Mac Pro (2 x 2.8Ghz, 6GB RAM, 2x 750GB HDD, 8800GT)
  • Apple Cinema Display 23"
  • Wireless Mighty mouse
  • Wireless Apple Keyboard
  • Harman Kardon Soundsticks 2
  • Macbook Pro (2,4Ghz, Nieuwste model)
  • Canon 24-105 L 4 USM
  • Canon 70-200 L 2.8 USM
  • Canon EOS 40D + 17-55 IS 2.8 USM (niet zichtbaar)
  • TimeCapsule 500GB (niet zichtbaar)
  • Nokia 6300 (tot de nieuwe iphone uit komt)
  • En wat kleine meuk...
(klik voor iets grotere versie)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FGRedXshmukNrz10ooBYjpHr/full.jpg

Zal wel paar mooie plaatjes plaatsen zodra ik het netjes opgeruimd en kabels weg gewerkt heb :)

[ Voor 41% gewijzigd door Armo op 03-07-2008 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Maverick2001 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:12:
[...]

De boxjes zijn al kleine 3 jaar oud dacht ik maar ze doen hun werk meer dan goed. Enige dat soms te zwaar klinkt is de bas. Maar daar valt niet over te klagen, aangezien je die gewoon kan regelen.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 16:25

Maverick2001

Never look back

Armo schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:13:

Gear:
  • Wireless Mighty mouse
  • Canon 24-105 L 4 USM
  • Canon 70-200 L 2.8 USM
  • En wat kleine meuk...
[afbeelding]

Zal wel paar mooie plaatjes plaatsen zodra ik het netjes opgeruimd en kabels weg gewerkt heb :)
Wat voor miuismat heb je daar?...

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 18-04 16:07

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Armo schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:13:

Gear:
  • Wireless Mighty mouse
  • Canon 24-105 L 4 USM
  • Canon 70-200 L 2.8 USM
  • En wat kleine meuk...
[afbeelding]

reset het scherm van je MBP eens ;) Lijkt op het bekende om-en-om-ledje-uit probleem ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Maverick2001 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:45:
[...]

Wat voor miuismat heb je daar?...
Corepad Magna.
Whieee schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:50:
[...]

reset het scherm van je MBP eens ;) Lijkt op het bekende om-en-om-ledje-uit probleem ;)
Had niet eens gemerkt maar nu je het zegt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Komt dat niet gewoon door een te korte sluitertijd bij het nemen van de foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Anoniem: 37864 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:17:
Komt dat niet gewoon door een te korte sluitertijd bij het nemen van de foto?
Helaas niet .

[ Voor 19% gewijzigd door Armo op 03-07-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img33.picoodle.com/img/img33/4/7/4/f_Fotos0001m_a81edb5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03 22:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Goed spul he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-04 19:02

HJR

pimsaint schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:02:
Mooie set Qlone! En natuurlijk een mooi contrast, die wire-dan-wirelesse MBA tegenover een bedrade iMac ;)
mooie set? waarom weer van die goedkope meubeltjes als je voor +/- 3000 euro! aan hardware erop hebt staan? erg jammer hoor.....

maar wel mooie macs.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
HJR schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:51:
[...]

mooie set? waarom weer van die goedkope meubeltjes als je voor +/- 3000 euro! aan hardware erop hebt staan? erg jammer hoor.....

Als je leest wat hij er onder heeft gezet, zou dat een hoop schelen :!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HJR schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:51:
[...]

Stel nou dat je een nieuwbouwwoning en een hele inrichting in 1x moet kopen... Dan begin je met goedkope meubeltjes, en ga je dat in de loop der jaren upgraden. Zo is binnenkort een keer de keuken aan de beurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166615

Hoedje schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:43:
Ik moet er ook maar eens aan geloven. Je ziet op de foto's m'n Macbook Pro (Santa Rosa) en Mighty Mouse.

En ja, die kast is eigenlijk recht, maar crappy camera ;)
[/quote]

Ben ik nou gek? zie geen Mighty Mouse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Strak. Zou alleen een Apple muis nemen en de muismat wegdoen. Dan is het nog strakker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37864 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:58:
[...]

Stel nou dat je een nieuwbouwwoning en een hele inrichting in 1x moet kopen... Dan begin je met goedkope meubeltjes, en ga je dat in de loop der jaren upgraden. Zo is binnenkort een keer de keuken aan de beurt...
Mooie meubels hoeven niet duur te zijn. Je kunt ook beginnen met een leuk Ikea design iets (niet van kunsthout, d.w.z. van dat triplex met een plastic houtlook laag er op. M.u.v. meubels met een witte afwerklaag, dat kan dan weer wel). En je kunt nog beter een goedkoop iets van echt hout kopen dan die kunststof houten spullen van de bouwmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Anoniem: 248577 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:09:
[...]

Strak. Zou alleen een Apple muis nemen en de muismat wegdoen. Dan is het nog strakker. :)
Oh, een Apple muis heb ik wel (zit in de doos van die iMac) maar die vind ik niet fijn. En zonder muismat maakt een muis zoveel lawaai op m'n tafel dus daar ben ik ook niet echt een fan van. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Frietsaus op 04-07-2008 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248577 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:15:
[...]

Mooie meubels hoeven niet duur te zijn. Je kunt ook beginnen met een leuk Ikea design iets (niet van kunsthout, d.w.z. van dat triplex met een plastic houtlook laag er op. M.u.v. meubels met een witte afwerklaag, dat kan dan weer wel). En je kunt nog beter een goedkoop iets van echt hout kopen dan die kunststof houten spullen van de bouwmarkt.
Grappig dat je dat zegt... alle meubels op het plaatje komen namelijk bij de ikea vandaan :) . Het tafeltje is overigens van echt hout, dus geen plastic afwerklaag. Het nadeel van de ikea vond ik op dat moment dat ze vooral een hoop 'net niet' spullen hebben, maar wel betaalbaar... Maargoed, dit is niet het grote 'show je ikea meubels' topic, dus laten we maar weer apples gaan posten (ik post er zo ook nog een :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 13:42
Wel erg opvallend dat de posters die alleen maar commentaar posten , zelf geen foto plaatsen .. :D
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.