Levertijd Apple producten Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:
  • 114.385 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle L&S verlengers begint dit echt een kansloos verhaal te worden. Geen transparante leveringsprocedure en steeds meer mensen die makkelijker en eerder aan een iPhone komen zorgen er voor dat het wachten niet leuker wordt. Toen ik de iPhone bestelde werd er nota bene nog gezegd dat ik tot de volgende levering behoorde en nu ligt mijn aanvraag ergens onderop een hele grote stapel. Heb mijn verwachtingen maar bijgesteld tot 14 augustus (10 werkdagen + 14 werkdagen) en tot die tijd beperk ik mijn internetfocus maar tot het nieuwe voetbalseizoen ipv de steeds minder interessant wordende iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:45:
Voor alle L&S verlengers begint dit echt een kansloos verhaal te worden. Geen transparante leveringsprocedure en steeds meer mensen die makkelijker en eerder aan een iPhone komen zorgen er voor dat het wachten niet leuker wordt. Toen ik de iPhone bestelde werd er nota bene nog gezegd dat ik tot de volgende levering behoorde en nu ligt mijn aanvraag ergens onderop een hele grote stapel. Heb mijn verwachtingen maar bijgesteld tot 14 augustus (10 werkdagen + 14 werkdagen) en tot die tijd beperk ik mijn internetfocus maar tot het nieuwe voetbalseizoen ipv de steeds minder interessant wordende iPhone.
Ik sluit me op het voetbal na dan geheel bij je aan!!!!! :) Ik kreeg ook te horen dat ik binnen de voorraad viel.... Nou ik weet wel zeker dat die voorraad naar de shops zijn gegaan!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik snap het niet zo. Eén van de eerste zaken die ze mij vertelden aan te telefoon toen ik aangaf gebruik wilde maken van de L+S procedure was dat de levering van het toestel 4 tot 6 weken kon gaan duren. Hier ben ik mee akkoord gegaan, dus het heeft toch ook niet veel zin om je op te gaan winden vóór 6 weken + 1 dag? :?.

Ja, de willekeur sucks, ja het wachten sucks, etc, etc. Maar wie met de huidige leveringsproblemen (waar we allemaal heel goed van op de hoogte zijn!) binnen 10 dagen een iPhone 3G verwacht is eh... hoe zeg ik dat netjes? Naief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Servor schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:15:
Ik snap het niet zo. Eén van de eerste zaken die ze mij vertelden aan te telefoon toen ik aangaf gebruik wilde maken van de L+S procedure was dat de levering van het toestel 4 tot 6 weken kon gaan duren. Hier ben ik mee akkoord gegaan, dus het heeft toch ook niet veel zin om je op te gaan winden vóór 6 weken + 1 dag? :?.

Ja, de willekeur sucks, ja het wachten sucks, etc, etc. Maar wie met de huidige leveringsproblemen (waar we allemaal heel goed van op de hoogte zijn!) binnen 10 dagen een iPhone 3G verwacht is eh... hoe zeg ik dat netjes? Naief?
Dat is dus het kromme, tegen jouw zeggen ze 4 tot 6 weken... Tegen mij en anderen hebben ze binnen 2 weken gezegd... En vorige week zeiden ze dat hij toch echt wel dezelfde week nog bezorgd zou moeten zijn!!!

Als de afspraak 4 weken is dan moet je idd niet tussendoor emmeren dat je de telefoon nog steeds niet hebt.... Maar mij is geleerd afspraak is afspraak... En dat is in mijn geval dus 10 Werkdagen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servor schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:15:

Verwacht jij door de bliksem getroffen te worden als je tijdens onweer naar buiten loopt? De kans dat ik mijn iPhone na zes weken zou krijgen, acht ik ongeveer even groot aangezien dit alleen maar een termijn is om zich in het slechtste geval in te dekken. Dit neemt overigens niet weg dat de kans inderdaad bestaat dat ik mijn iPhone pas echt na zes weken krijg.
Verder wordt men denk ik vooral moedeloos door de tegenstrijdige informatie en het feit dat menigeen inderdaad de iPhone binnen 10 dagen ontvangt.
Verder begrijp ik je punt wel maar hey, we moeten ons toch ergens druk om maken tijdens het zomerreces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Type: Iphone 16GB wit
Datum: 14-07
Tijd: 09.10 uur
Bestelnr: 99990039xx/ 11451xx
Status: 4
Overig: Contractverlenging via t-mobile site.

Sinds enkele minuten op status 4!

Hoelang duurde het gemiddeld voordat TNT bij jullie langskwam? Helaas kom ik pas weer zaterdag thuis, kans dat TNT al langs is geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update:

Type: iPhone 16GB, i-150, EUR 49,96 bijbetalen
Bestelmanier: website, contractvernieuwing
Datum: 14-7-2008
Tijd: 16:27
Ordernr: 11467xx
Status: 4, Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden.

Mocht die deze week nog bezorgd worden heb ik dus te maken met een levertijd van 14 werkdagen, dat vind ik toch wel keurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 21:35
Hmm, het lijkt dat ze op woensdag altijd de contractverlengingen doen en op donderdag de nieuwe contracten als ik zo terug lees.. Dat betekend dat er voor mij ook nog goede hoop is morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
Type: iPhone 16GB black, i-150, EUR 19.95 bijbetalen eenmalig.
Bestelmanier: website, verlenging.
Datum: 13-07
Tijd: 22:31
ordernr: 11444xx
Status: Vandaag (2e poging) afgeleverd via de post en in mijn handen, gekoppeld aan iTunes en nu contacts overzetten. TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Woei! Sinds vanmiddag:

Tijd: 17:11
ordernr: 11469xx
Status: 4 Order op transport
Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden.

Iemand enig idee hoe lang dit nu nog gaat duren, en of ik dit ergens kan tracen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
wil ik ook wel weten, sinds vanmorgen staat ie bij mij ook op status 4, ook met verlenging.
zou ik hem dan morgen kunnen hebben ?

Bij aflevertijd.nl staat steeds "Geen Orders" gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
mregeling2005 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 19:05:
wil ik ook wel weten, sinds vanmorgen staat ie bij mij ook op status 4, ook met verlenging.
zou ik hem dan morgen kunnen hebben ?

Bij aflevertijd.nl staat steeds "Geen Orders" gevonden
Aflevertijd is dan ook alleen voor de koerier die de nieuwe contracten doet.. De rest komt via TNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Dus als ie nu bij de TNT ligt, in mijn geval, dan heb ik kans dat ie morgen komt ?
Dat zou mooi zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Mja, vraag ik me ook even af. Ligt bij koerier kan ook betekenen dat ze per batch de boel versturen, en dat tie er nog 3 dagen ligt, ik zeg maar wat. Mensen met ervaring met een statuswijziging naar 4 en levering via TNT? Vast wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabbergast
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-12-2024
De mijne ging vrijdag jl. naar status 4. Gisteren kwam TNT aan de deur. Vandaag opgehaald bij TNT "servicepunt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Dus dag na status 4 is goed mogelijk!
Zaterdag geen pakketjes hier, en op maandag heb ik ook nog nooit iets gehad. Klinkt goed! :)
Morgen maar een briefje op de deur plakken dat hij het bij de buren af geeft, en anders geen 2de levering gaat proberen. Dan maar meteen naar servicepunt.
* UltraSub heeft nooit gesnapt waar een tweede levering de dag er na op dezelfde tijd goed voor is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jochem schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 17:32:
Datum: 13-07
Tijd: 22:31
ordernr: 11444xx
Status: Vandaag (2e poging) afgeleverd via de post en in mijn handen, gekoppeld aan iTunes en nu contacts overzetten. TOP!
welk abbo had je hiervoor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er op de een of andere manier track en trace nummers te krijgen bij een contractverlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASracing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 17:34
Weer een update

Type: iPhone 16GB white, i-150, EUR 1.00 bijbetalen eenmalig.
Tijd: 20:31
ordernr: 11482xx
Status: Vandaag bezorgd :D.

Zit alleen nog op mijn werk, kan dus pas spelen als ik thuis ben.
Ik hoefde maar één euro bij te betalen.
Ik kom van een 2 jarig sim-only relax 150 + 25 SMS + PIT af.
De laatste 3 rekeningen voor mijn verlenging waren mijn facturen 2x mijn normale maandbedrag.
Dus ik denk dat ze daar naar kijken met het geven van kortingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1981
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

wouter1981

w00t

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:05:
Zijn er op de een of andere manier track en trace nummers te krijgen bij een contractverlenging?
pas wanneer de telefoon verzonden is, is er een track&trace nummer. Deze kan de klantenservice dan zien en eventueel aan jou vertellen. Dit is wat mij werd verteld door de KS medewerkster.

Trust me, I'm an engineer | PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
mregeling2005 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 20:09:
Dus als ie nu bij de TNT ligt, in mijn geval, dan heb ik kans dat ie morgen komt ?
Dat zou mooi zijn,
Update : Hij is binnen gekomen !!!
Gister op Status 4, vandaag binnen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Type: iPhone 16GB black, i-150, EUR 19,95 bijbetalen eenmalig.
Datum: 16-07
Tijd: 15:08
ordernr: 11542xx

Dat is best snel, als ik alles goed heb gelezen ben ik momenteel degene met het hoogste bestelnummer die status 4 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste update:

Type: iPhone 16GB, i-150, EUR 49,96 bijbetalen
Bestelmanier: website, contractvernieuwing
Datum: 14-7-2008
Tijd: 16:27
Ordernr: 11467xx
Status: vandaag ontvangen via de post!

Werkt heerlijk hier, activeren geen enkel probleem en ben echt super tevreden. Wachten waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn op 12 juli om 15.00 uur bestelde iPhone hoogstwaarschijnlijk op het postkantoor ophalen. Kan mij niet voorstellen dat ik iets anders besteld heb waarvoor ik nog 1 euro verschuldigd ben. Beetje jammer dat T-Mobile het pakketje niet heeft verstuurd naar het afleveradres dat ik afgelopen dinsdag expres heb laten wijzigen anders had ik het gisteren al mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Ik mijn iphone ook binnen
Direct mijn Zagg invis. shield erop....
Voorkant... goed :)
Achterkant goed :)
Zijkanten K#T.... :(
van mij hadden ze die kleine hoekjes/flapjes achterwege kunnen laten!!!

Ik ga nog maar eens een nieuw shield bestellen eens kijken of het dan beter gaat... voorlopig zit er bescherming op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
UltraSub schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 17:37:
Woei! Sinds vanmiddag:

Tijd: 17:11
ordernr: 11469xx
Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden.

Iemand enig idee hoe lang dit nu nog gaat duren, en of ik dit ergens kan tracen?
Vandaag afgeleverd..
Zit je thuis te wachten omdat op track-n-trace staat: "Chauffeur onderweg".
Balen om 2100 uur dat er nog niks is. Weer track-n-trace checken. "Zending afgeleverd".
WTF?
Naar de buren; "Pakje?" zegt die, met een glimlach...
Pfuuuuuu... Relaxed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:33:
[...]
Vandaag afgeleverd..
Zit je thuis te wachten omdat op track-n-trace staat: "Chauffeur onderweg".
Balen om 2100 uur dat er nog niks is. Weer track-n-trace checken. "Zending afgeleverd".
WTF?
Naar de buren; "Pakje?" zegt die, met een glimlach...
Pfuuuuuu... Relaxed!!
Hoe heb je dit via tack en trace bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
Volgens mij zijn de 8gb Iphones op of zo.. Zijn er nog mensen die een 8gb besteld hebben en deze week naar status 4 gegaan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 23:06:
[...]

Hoe heb je dit via tack en trace bekeken?
Als je een status 4 hebt, kun je de helpdesk bellen en vragen of ze je het nummer willen geven.
Daarna gewoon standaard tnt track/trace pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Laatst online: 11:51
Ik weet niet of de levertijd van de iPhone bij een winkel als de Phonehouse ook gewenst is in dit topic, maar toch maar even mijn ervaring. Ik kwam 16 augustus terug van een vakantie en ben 18 augustus naar de Phonehouse in Eindhoven (Woensel) gegaan. Na een week stond ik op nummer een voor mijn 16GB Zwart en gisteren kon ik m ophalen. Dus overzichtje:

Type: iPhone 16GB Zwart, i-150, EUR 159,95 bijbetalen
Bestelmanier: reserveren bij Phonehouse Eindhoven (Woensel)
Datum: 18-7-2008
Tijd: ca. 16:00
Ordernr: nvt.
Status: 31-7-2008 klaar om op te halen bij Phonehouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:30
Type: iPhone 16GB White, i-150, EUR 50 bijbetaling
Bestelmanier: verlenging via de website
Tijd: rond 20:00
ordernr: 11554xx

Bel nu met KS, vragen voor mijn T&T nummer van TNT, hij kan niks voor mij betekenen, dus mooi klote. Hij zei dat het nu nog voor mij 4 weken kon duren (aangezien de totale duur 6 weken bedraagt). Hoop het niet en hoop dat me broer hem aan kan nemen als ik er niet ben.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Type: iPhone 8GB Black, i-150, EUR 80 bijbetaling
Bestelmanier: t-mobile.nl
Datum: 11-07
Tijd: rond 14:15
ordernr: 11340xx
Status: 2 Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Eindelijk op status 2, iemand enig iedee hoelang het nu nog kan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
Type: iPhone 8GB, i-300 (nieuwe klant)
Bestelmanier: verlenging via de website
Datum: 12-07
Tijd: rond 10:00
ordernr: 11384xx

Eindelijk op transport :), ben nog niet gebeld, maar zal wel goedkomen :), volgende week ergens mijn Iphone :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
XtrmEend schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:00:
Type: iPhone 8GB Black, i-150, EUR 80 bijbetaling
Bestelmanier: t-mobile.nl
Datum: 11-07
Tijd: rond 14:15
ordernr: 11340xx
Status: 2 Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Eindelijk op status 2, iemand enig iedee hoelang het nu nog kan duren?
Status 2 duurde bij mij nog geen 10 minuten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Het zal wel aan mij liggen, maar gaat het ineens veel harder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 08:14

djkooij

voorheen Facemodder

18-7 om 19:10 besteld via web (56xx).
gisteren om 16:20 op status 4, vanmorgen om 8:40 aftikken aan de deur bij de TNT man.
Ik had niet verwacht dat ik de iphone zo snel via TNT zou krijgen, had gerekend op dinsdag.

Overigens heb ik een 16g zwart via verlenging voor 49,95.
Oftewel; ik heb de iphone met 10 werkdagen na bestellen in huis, erg netjes van t-mobile!

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Het lijkt idd opeens heel hard te gaan. Ik heb de mijne pas op 21 juli besteld en de status is net op 4 gesprongen.

Het is trouwens een zwarte 16gb icm een verleniging i150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da.Rock schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:54:
Het lijkt idd opeens heel hard te gaan. Ik heb de mijne pas op 21 juli besteld en de status is net op 4 gesprongen.

Het is trouwens een zwarte 16gb icm een verleniging i150.
Wat moet je bijbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
UltraSub schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:28:
Volgens mij ook, en ik zie dat mensen die besteld hebben op 16 juli heb al binnen hebben, ik heb de mijne 17 juli besteld, helaas nog niks van tAnk gehoord die veel eerder dan mij in heerlen heeft gereserveerd maar mischien komt hij nog niet met z'n iPhone op GoT om even te posten :P

[edit]

Ah ik zie dan tAnk hem al binnen heeft:
Eiríkr schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:29:
Zo, 24 uur de iPhone in bezit. Alles werkt prima. Heb alleen overal (iTunes Store, MobileMe etc.) mijn wachtwoorden moeten aanpassen. iPhone kan schijnbaar niet omgaan met tekens als $ of # in het wachtwoord.
Nou t-mobile bel mij maar :)

[ Voor 30% gewijzigd door Jooz op 01-08-2008 15:32 ]

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:39
Mijne is ook naar status 4:
14-7 20:00 8GB met nieuw I150 abonnement
Ordernr. 115149*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1981
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

wouter1981

w00t

Type: iPhone 16GB Zwart, i-150, EUR 49,96 bijbetalen
Bestelmanier: telefoon, contractvernieuwing
Datum: 11-7-2008
Tijd: 11:55
Ordernr: geen, ivm telefonische bestelling
Status: vandaag opgehaald bij postkantoor! Gister 1e aanbieding gehad. geen 2e maar meteen naar het postkantoor.

[ Voor 14% gewijzigd door wouter1981 op 01-08-2008 16:13 ]

Trust me, I'm an engineer | PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
€ 49,96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot!
Iphone 3g 16GB white.
19 juli besteld bij the Belcompany Haarlem. Morgen kan ik hem ophalen... 2 weekjes, netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Gaat zeker hard zeg. Ik heb echt laat besteld en nu op status 4. Ben even een weekje weggeweest, dus ik weet nog niet hoe lang al. Betaling is rembours, dus dat wordt minimaal wachten tot maandag helaas.

Type: iPhone 16GB white, i-300, EUR 19,96 bijbetalen eenmalig.
Datum: 19-07
Tijd: 12:21
Ordernr: 11644xx
Bestelnr: 99990057xx

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Woot. iPhone nu. Dinsdag besteld of zo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
UltraSub schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:28:
Hij komt zelfs op vrije voorraad in selecte winkels, volgende week. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8) volgens mij is de grote bulk binnen en zijn shortages a thing of the past...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:03
Type: iPhone 8GB Black, i-300, EUR 1,- euro bijleggen
Bestelmanier: telefonisch, verlenging van T-mobile abonnement
Datum: 11-07-2008
Tijd: 11:30
Ordernr: nvt
Bestelnr: nvt

Zojuist bezorgd door remboursdienst van TNT!

Het komische is, dat ik gister nog heb gebeld met T-mobile: 'Nee meneer, wij kunnen niets zeggen over de levertijd meneer, we zien wel dat hij nog niet verstuurd is meneer'. Blaaa.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Positron schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:32:
Gaat zeker hard zeg. Ik heb echt laat besteld en nu op status 4. Ben even een weekje weggeweest, dus ik weet nog niet hoe lang al. Betaling is rembours, dus dat wordt minimaal wachten tot maandag helaas.

dacht dat rembourszendingen ook op zaterdag werden bezorgd.
Met verlenging komt het met de TNT mee.
Dus misschien heb je geluk vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mregeling2005: de verlengingen komen ook gewoon onder rembours.

Net mijn iPhone opgehaald van het postkantoor donderdag en vrijdag hier een bezorgpoging geweest.

Nu hopen dat activeren ed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
16gig white vandaag opgehaald, alles werkt 11 juli besteld btw..
ze waren in de winkel verbaasd hoeveel ze er opeens kregen dus als je nog moet wachten heb je hem wel voor volgende week vrijdag..

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen 3 dagen had ik me Iphone Maandag besteld en Donderdag werd ik al gebeld dat ze er 1 hadden liggen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 15:56
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 21:41:
Binnen 3 dagen had ik me Iphone Maandag besteld en Donderdag werd ik al gebeld dat ze er 1 hadden liggen ^^
waar had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 20:53

Don Quijote

El Magnifico

vanmiddag even de belcompany winkel in Dordrecht binnen gelopen harden ze nog gewoon iPhones liggen. Town minuten later was ik de gelukkige eigenaar van een witte 16gb. Dus wil je er nog een, in Dordrecht liggen ze gewoonin de vrije verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het idee dat men veel meer witte neemt dan 2 weken geleden.... iemand anders ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote Houtstraat tegen over T-Mobile Shop

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Enig idee iemand of het ding in Zwolle nog ergens op voorraad is?

En is er momenteel nog zoiets als een actie, zoals een gratis dock?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:10
Type: iPhone 16GB white, i-300, EUR 1,00 bijbetalen eenmalig.
Bestelmanier: website, verlenging
Datum: 02-08
Tijd: 17:47
ordernr: 1199xxx
Status: 1 Bestelling is ontvangen

Na een paar nachtjes goed slapen en nadenken toch ervoor gekozen om er 1 te bestellen. Nu maar afwachten wanneer hij arriveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Net even gebeld, waarschijnlijk mag ik um deze week verwachten. Op 17-07-08 telefonisch besteld bij verlenging, 8GB versie. Alleen het ordernummer wat ik heb gekregen kan ik niet terug vinden bij de status order pagina. (Zowel persoonlijk als zakelijke versie) Nog even wachten dus. :)

Ordernr: 1353***

[ Voor 4% gewijzigd door sjaak op 04-08-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de al zo lang wachtende op hun Iphone die met AMP logistic moet komen, de volgende tip :
Bel zelf Vragen over uw aflevering? Bel 0900 267 56 44 op werkdagen van 08.30 tot 18.00 uur (€ 0,55 per gesprek) heb ik ook net (04-08 11:48) gedaan en het werkt. Aflever afspraak is gemaakt voor woensdag. Sta sinds vrijdag op stap 4 en heb online besteld 12-07-08 omstreeks 16.00. het betreft een nw abo i-150 met 8g black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:49:
Voor de al zo lang wachtende op hun Iphone die met AMP logistic moet komen, de volgende tip :
Bel zelf Vragen over uw aflevering? Bel 0900 267 56 44 op werkdagen van 08.30 tot 18.00 uur (€ 0,55 per gesprek) heb ik ook net (04-08 11:48) gedaan en het werkt. Aflever afspraak is gemaakt voor woensdag. Sta sinds vrijdag op stap 4 en heb online besteld 12-07-08 omstreeks 16.00. het betreft een nw abo i-150 met 8g black.
Goede tip :) morgen word hij geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-08 15:42
Neo_TGP schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:34:
[...]

Gouden tip!, morgen wordt ie bij mij ook afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:39
Neo_TGP schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:34:
[...]
Hier idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Vandaag kwam ik thuis en de eerste afleverpoging is een feit. *O* Morgen geen kans om thuis te zijn dus dat wordt afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron

Positron

Positron schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:32:

Hij is vanochtend binnengekomen. Toen ik 'm bestelde waren er overal gigantische wachtlijsten, maar uiteindelijk met twee weken in huis. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mor0n
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-03-2022
iPhone, 19 juli besteld via telefoon (abo verlengt) en vandaag 4 aug in huis. Super tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple staat bij mij nu op 1 voor de snelste levering. Ik kan er nog altijd niet aan uit. Universal Dock gisteren besteld (bij apple zelf), vandaag binnen :o . Des te beter!

het moet niet altijd over de iPhone gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:30
iPhone 16GB White op 16-07 besteld, via de website, verlenging.
Afgelopen donderdag/vrijdag is ie naar Status 4 gesprongen, maar tot op heden is er geen Track & Trace nummer van TNT beschikbaar, lijkt alsof ie vast zit tussen T-M en TNT. Morgen weer proberen.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16gb white 14 juli telefonisch besteld, afgelopen vrijdag aangeboden (maar ik was niet thuis! |:() vanochtend afgeleverd (op za geen rembourszendingen).... terwijl vorige week donderdag nog 4 weken levertijd werd voorspeld _/-\o_ . Is dit niet gewoon een strategie van TM? De wachttijden overdrijven zodat je achteraf nog het idee hebt dat het snel is gegaan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron

Positron

Burnedphoenix schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:37:
iPhone 16GB White op 16-07 besteld, via de website, verlenging.
Afgelopen donderdag/vrijdag is ie naar Status 4 gesprongen, maar tot op heden is er geen Track & Trace nummer van TNT beschikbaar, lijkt alsof ie vast zit tussen T-M en TNT. Morgen weer proberen.
Was bij mij ook zo. Vrijdag had ik status 4. Zaterdag heb ik gebeld voor Track & Trace, die ook netjes gekregen van T-Mobile klantenservice. Ik had er echter niks aan. Ook bellen met KPN op maandag gaaf een niet bestaande zending. Een half uur later kwam echter de postbode. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Jaaaa, eindelijk. Gisteren is er een mevrouw of een meneer van TNT aan mijn deur geweest om een pakketje af te geven. Helaas was het onder rembours verstuurd en ben ik doordeweeks niet thuis. Ik ga vandaag net even voor zes kijken of ik mijn Iphone kan ophalen.

Type: iPhone 16GB white, i-150, EUR 19,96 bijbetalen eenmalig.
Bestelmanier: Telefonisch via klantenservice
Datum: 18-07

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Vandaag binnen :)

Type: iPhone 16GB white, i-150, EUR 159,95 bijbetalen eenmalig.
Bestelmanier: via t-mobile site

Wat een gaaf ding, jammer dat ik nu op m'n werk zit en er nog niet al te opzichtig mee kan spelen, maar kan niet wachten tot ik thuis ben :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de Iphones weer goed leverbaar trouwens? Zit op dit moment zonder telefoon omdat ik graag een Iphone zou willen hebben voor dat het nieuwe schooljaar begonnen is.

:) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:39
Ik zit nog steeds op Status 4. 11-7 besteld, 25-7 op status 4. 28-7 eerste bezorg poging. tweede bezorgpoging heeft nooit meer plaats gevonden. Op het postkantoor trof ik 30-7 een leeg pakket aan.

T-Mobile is met geen mogelijkheid in beweging te krijgen om opnieuw een iPhone op te sturen. "We moeten eerst het onderzoek afwachten meneer".

humptidum, en ik wacht "vrolijk" verder.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
Ik heb hem ook binnen nu :), het lijkt er inderdaad op dat ze vanaf heden normaal beschikbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:10
@Castor385: Waarschijnlijk bedoelen ze het onderzoek wat TNT in gang gezet heeft. Als je als verzender een pakket mist/beschadigd pakket hebt, kan je zo'n onderzoek in laten stellen. Leuke is dat daar een reactietijd van ongeveer 3 weken op zit. Hoop voor je dat het sneller gaat, maar heb er een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 10:16

Padvinder

doet z'n best

Waarom kan ik nergens vinden wat mijn orderstatus is? Ik kan nergens inloggen op de T-Mobile site.

Ik heb m'n iPhone 16GB zwart online besteld (nieuw contract) op woensdag 30 juli (99990076xx):
Geachte heer Padvinder,

Hartelijk dank voor je bestelling van de iPhone 3G in de T-Mobile Online Shop. Je aanvraag is ontvangen.
Je krijgt zo snel mogelijk (via de mail) bericht over de acceptatie van je order.
[...]
Kort daarna (1 minuut later) ontving ik een 2e e-mail van T-mobile:
Geachte heer Padvinder,

T-Mobile heeft je bestelling voor de iPhone 3G geaccepteerd. Zodra het toestel op voorraad is, belt de koerier je voor een afleverafspraak.

Het ordernummer is: 11919xx

Gezien de beperkte voorraad van de iPhone kan de levertijd wel oplopen tot 6 weken. Je kunt erop rekenen dat wij alles in het werk stellen om het toestel zo snel mogelijk te leveren.

Met vriendelijke groeten,

T-Mobile
Maar nergens wordt ook maar één woord gerept over een orderstatus. En iedereen in dit topic schijnt er wel één te hebben...

Hoe kom ik daaraan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Padvinder schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:29:
Waarom kan ik nergens vinden wat mijn orderstatus is? Ik kan nergens inloggen op de T-Mobile site.

Ik heb m'n iPhone 16GB zwart online besteld (nieuw contract) op woensdag 30 juli (99990076xx):

[...]

Kort daarna (1 minuut later) ontving ik een 2e e-mail van T-mobile:

[...]

Maar nergens wordt ook maar één woord gerept over een orderstatus. En iedereen in dit topic schijnt er wel één te hebben...

Hoe kom ik daaraan???
kijk hier ff https://www.t-mobile.nl/P...e/status/searchorder.aspx is al eerder ontopic geweest. Gebruik wel het order nr en niet het bestel nr, je tweede mail dus. Suc6....het w8ten val best mee. ik ontvan morgen (binnen 6 weken en dat was bekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Thanks!

Mijn status is dus 4. Er staat dat er een afleverafspraak is gemaakt, maar dat is niet gebeurt. Dus ik neem aan dat ze me binnenkort gaan bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Padvinder schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:50:
Thanks!

Mijn status is dus 4. Er staat dat er een afleverafspraak is gemaakt, maar dat is niet gebeurt. Dus ik neem aan dat ze me binnenkort gaan bellen?
Ik zou gewoon zelf even bellen als je de bezorging ontvangt via AMP. Ik stond vanaf 01/08 op status 4 heb vandaag zelf gebeld voor een afspraak, nu komen ze 'm morgen ochtend brengen :).
Heb trouwens de iPhone 30/07 online besteld. Nieuw contract...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Ahhhh.... Staat die kerel van AMP keurig om 08:30 voor de deur. Heb ik het verkeerde nummer ingevuld van m'n paspoort. Moet ik een hele nieuwe bestelling invoeren. En dus weer ongeveer een week wachten. Is het trouwens normaal dat je een compleet nieuwe bestelling moet invoeren?

[ Voor 16% gewijzigd door zAo op 06-08-2008 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 08:43:
Ahhhh.... Staat die kerel van AMP keurig om 08:30 voor de deur. Heb ik het verkeerde nummer ingevuld van m'n paspoort. Moet ik een hele nieuwe bestelling invoeren. En dus weer ongeveer een week wachten. Is het trouwens normaal dat je een compleet nieuwe bestelling moet invoeren?
eeeh een week wachten, volgens mij is het gewoon een nieuwe order, kom je weer onderaan de wachtlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 08:52:
[...]

eeeh een week wachten, volgens mij is het gewoon een nieuwe order, kom je weer onderaan de wachtlijst.
Deze bestelling had ik 30/07 geplaatst en vandaag aflevering... Ga er een beetje vanuit dat het wel mee valt nu met de wachtlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Je moet inderdaad zelf bellen met AMP Logistics (0900-2675644). Ik keek op www.aflevertijd.nl en daar stond dat mijn status al sinds 1 augustus "U wordt binnenkort gebeld voor het maken van een afleverafspraak" was. Nu heb ik zelf gebeld en ze komen de iPhone morgen op m'n werk bezorgen (want ik ben morgen niet thuis). Ideaal!

En niks 6 weken wachten inderdaad... 30 juli besteld, morgen bezorgd. Dus dat zijn 9 dagen!

* Padvinder is blij :)

(Als ik eerder had geweten dat ik ook zelf kon bellen, had de iPhone dus waarschijnlijk al op 2 augustus bezorgd kunnen worden. Dan waren het dus maar 4 dagen!)

[ Voor 15% gewijzigd door Padvinder op 06-08-2008 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah goed te weten, geen tekorten meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:17:
ah goed te weten, geen tekorten meer.
Dat zal maar ik heb nog niks gezien hoor.. Wacht al 3 weken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topgun7405
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09-2014
Levertijden schijnen inderdaad korter te worden. Een collega van mij heeft hem vorige week vrijdagmiddag besteld (BelCompany Breda) en kon hem maandagmiddag al ophalen. Dat is nog geen 2 werkdagen.

Als het zo doorgaat hebben ze dadelijk in winkels zelfs vrije voorraad???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
Dat zou mooi zijn want dan kan ik hem ook eindelijk verwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:20
Ik ben van plan om de Iphone volgende week ergens te halen, dus het zou mooi zijn als hij dan op voorraad is :) Ik heb geen zin om te wachten.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
iPhone vanaf nu op ruime voorraad bij T-Mobile en de Apple Premium Resellers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
Blaxje schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:27:
iPhone vanaf nu op ruime voorraad bij T-Mobile en de Apple Premium Resellers. :)
En waar heb je die info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
-Morris- schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:28:
[...]

En waar heb je die info vandaan?
Ik werk bij een APR waar ze er vandaag onwijs veel binnen hebben gehad. Maat van me die bij een T-Mobile shop werkt meldde me net precies hetzelfde.

Oké ik overdreef misschien een beetje, maar in ieder geval komen er flinke leveringen (100+) binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
Bedankt voor de info :D
Dat is nog eens handig.. Misschien ben ik dan straks gelukkig als ik thuis kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:49:
Wat een heerlijk ding _/-\o_ , zoals verwacht vanochtond (vroeg) de deurbel en daar was ie eindelijk. het wachten waard. Zie/lees dat toestellen her en der op vooraad komen en leveringen lekker lopen.
TM maakt dus waar wat er beloofd is. Ik ben tevreden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25 juli besteld bij T-mobile shop. 16GB black. Net opgehaald. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
God he.. Waar blijft die van mij dan... Zal wel ergens onderop liggen!!!
Zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:26
-Morris- schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:20:
God he.. Waar blijft die van mij dan... Zal wel ergens onderop liggen!!!
Zucht!
Inderdaad, al 17 juli besteld...

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Sjonge jonge, die iPhone 3G docks zijn werkelijk nergens op voorraad!
(Ja online volgens de apple store verzending in 24 uur. Maar fysiek nergens??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 10:40
Bij mij 24 juli de 16 GB zwart besteld en is vandaag binnen, heerlijk hoe snel dat gaat. Maar 13 dagen nodig gehad om binnen te krijgen. En hoorde ook dat er ineens meer iphones binnen kwamen. Dus dat is zeker goed nieuws voor de mensen die al lang zitten te wachten. Alhoewel ik nog wat langer moet wachten nu omdat ik graag mijn oude nummer mee wou nemen. Dus nog 8 dagen er bij en dan kan ik eindelijk van mijn iphone genieten.
Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.