Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:30
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3572/3563645634_9aa2b9e0ee_o.png

Welkom in het levertijden topic. De bedoeling van dit topic is om de discussies over de levertijden van je nieuwe Apple speeltjes te verzamelen, zodat andere topics hier niet worden vervuild!

Voor de iPhone is er: [iPhone] Levertijden - Deel 3
Voor de iPad is er: [iPad] Levertijden

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3563/3563646080_f3561c1e94_o.png
Als je order wordt verwerkt krijg je al een verwachte levertijd. Daarna moet er natuurlijk steeds gekeken worden of het al verzonden is , we willen het nu eenmaal snel hebben natuurlijk! Dit kun je doen op de statuspagina bij de Apple Store.

Nadat hij eenmaal verzonden is, neemt de spanning toe. Want het enige waar je natuurlijk aan denkt is; wanneer komt ie nou?! Dat ligt er een beetje aan wat de order is. Een op maat gemaakte Mac met diverse accessoires duurt langer dan een standaard leverbaar model. Verschil zit erin dat bij een op maat gemaakte Mac uit Azië moet komen en daarna nog (in dien van toepassing) samengevoegd moet worden bij Flextronics in Venray. Bij een standaard model ligt jou bestelling meestal op voorraad in Venray en kan het snel geleverd worden.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3330/3562832099_ec0b1ab990_o.png
Een standaard model zonder extra's wordt snel geleverd met UPS , tracen kan op de UPS site met het traceernummer van je status pagina.
Is je order via TNT verzonden dan kun je je order op de traceersite van TNT Express traceren door je Carrier Tracking nummer te gebruiken.
Komt je Mac uit Azie en je hebt extra accessoires besteld kun je je order ook nog traceren bij Flextronics zelf. Op de site moet je 3 dingen aangeven. De regio spreekt voor zich, bij de Track Reference moet je je 'Delivery Reference Number' opgeven en de 'Customer Reference' is: App.

Het makkelijkste is om te traceren door middel van de tracking widget.
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2291/3564096142_0230ea05f8_o.png
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3340/3563646146_4e7dbfeb64_o.png
Naast het genieten van je nieuwe Apple spullen kun je ze ook gelijk showen in het grote "Show je Apple computer" topic.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-04 19:56
Volgens UPS:
Eindhoven, Netherlands 19/08/2011 3:00 Vertrekscan
Eindhoven, Netherlands 18/08/2011 20:16 Herkomstscan
Netherlands 18/08/2011 10:02 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Ben benieuwd of ie straks in de afleverroute zit :)

Volgens Apple zelf:
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) Aug 19, 2011
Edit:

en hij zat ook echt in de afleverroute :) om 14:19 afgeleverd.

[ Voor 27% gewijzigd door Frantic op 21-08-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206903

Ik wil aankomende week een 15 inch mbp i7 2.2 ghz met als enige optie de 7200rpm hdd bestellen. Heeft iemand enig idee hoe lang dat ongeveer zal duren? Praat ik dan over weken of dagen? En van waar verstuurd apple hem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.sharp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:12
Mac besteld met HP printer op 19 aug. '11. Levertijd printer stond toen op 1-2 weken (inmiddels 3-4 maanden).

Inmiddels bericht dat de bestelling op 23 aug. '11 wordt afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 15:19
Nadat ik vandaag te horen heb gekregen dat mijn MacAir na 2 weken nog steeds in backorder staat :'( heb ik besloten de boel te annuleren en rechtstreeks bij Apple te bestellen. Ben er nu wel klaar mee. Hopelijk kan Apple mij binnen een wk voorzien van de Air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162262

Volgens mij heeft het merendeel hier een custom MacBook uit China.

Als je een standaard MacBook Air koopt, hoe lang duurt het dan? Volgens de site zou hij er vrijdag moeten zijn, maar klopt dat ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:28
r.sharp schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:11:
Mac besteld met HP printer op 19 aug. '11. Levertijd printer stond toen op 1-2 weken (inmiddels 3-4 maanden).

Inmiddels bericht dat de bestelling op 23 aug. '11 wordt afgeleverd.
Bij mij staat nu ook 1-2 weken. Volgens mij is het gewoon een truc zodat mensen voor expres levering kiezen.

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:24
Anoniem: 162262 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:15:
Volgens mij heeft het merendeel hier een custom MacBook uit China.

Als je een standaard MacBook Air koopt, hoe lang duurt het dan? Volgens de site zou hij er vrijdag moeten zijn, maar klopt dat ook...
Ik heb afgelopen woensdag een MacBook Air 13 inch met 128 GB SSD gekocht, geheel standaard. Die heb ik betaald met een overschrijving en ik heb zojuist de bevestiging binnengekregen dat ik die morgen mag ontvangen. Het heeft bij mij dus 2 dagen geduurd :)

The Dude abides!

Anoniem: 162262

Rednas schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:23:
[...]

Ik heb afgelopen woensdag een MacBook Air 13 inch met 128 GB SSD gekocht, geheel standaard. Die heb ik betaald met een overschrijving en ik heb zojuist de bevestiging binnengekregen dat ik die morgen mag ontvangen. Het heeft bij mij dus 2 dagen geduurd :)
Top. Ik had net een applemedewerker aan de lijn en die had het over gemiddeld vijf werkdagen voordat het geld binnen is en vervolgens gekoppeld aan de order. Ik dacht even dat het weer 1999 was. :{.

Maar dit is hoopvol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Anoniem: 206903 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 02:06:
Ik wil aankomende week een 15 inch mbp i7 2.2 ghz met als enige optie de 7200rpm hdd bestellen. Heeft iemand enig idee hoe lang dat ongeveer zal duren? Praat ik dan over weken of dagen? En van waar verstuurd apple hem dan?
Deze heb ik ook besteld,

22e besteld
23e betaald
24e orderbevestiging

Zodra die de deur uit is laat ik t weten.
iemand een idee hoelang het gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Laatst online: 04-04 15:19
Tweety1 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:10:
Nadat ik vandaag te horen heb gekregen dat mijn MacAir na 2 weken nog steeds in backorder staat :'( heb ik besloten de boel te annuleren en rechtstreeks bij Apple te bestellen. Ben er nu wel klaar mee. Hopelijk kan Apple mij binnen een wk voorzien van de Air.
Gisteren de MacAir binnen gekregen. In totaal heeft het 2 dagen geduurd *O* Standaard NL configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420207

Vrijdagavond ook maar even de MBA 13 inch 128GB instapmodel besteld. Na bijna 3.5 jaar met plezier overgestapt naar Apple door de aankoop van een witte Macbook 13 inch. Nu toch wel weer toe aan een upgrade en die andere voor een leuk bedrag kunnen verkopen.
Heb het met de 75 euro kortingskaart en gebruikt gemaakt van de printer korting via de 80 euro printer, waar ik achteraf spijt van heb want voor 10 euro meer had ik een draadloze printer erbij kunnen hebben, alhoewel ik die al heb maar die was wat cheaper.
Heb nog getracht dit vandaag te veranderen via de hotline want de status was vanochtend naar "nog niet verzonden" gegaan maar meneer had al in beeld dat deze verzonden was en kon dus niet meer aan de bestelling zitten anders snapte hij ook wel dat ik het wou aanpassen vanwege de vertraging in levering.
Hier moet ik binnen 24 uur bericht over hebben dat hij is verzonden en dat de status dus is aangepast en anders mocht ik weer contact met hem opnemen, de meneer heeft me als beloofd een email gestuurd met zijn apple email. Goede service en nu hopen dat ik hem dus niet pas over 1-2 weken krijg zoals aangegeven maar nog deze week :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Dinsdag 30-08 Imac 21,5 inch besteld, geen veranderingen in config
Dinsdag 30-08 Bestelling verstuurd, wordt uiterlijk 31 augustus afgeleverd.

Komt vandaag al binnen dus, erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren (30-Aug) een MacBook Air 11" CTO (i5, 128GB, 4GB standaardmodel maar toch CTO vanwege US keyboard) besteld, na hem eerder geannuleerd te hebben omdat hij pas tijdens mijn vakantie aan zou komen.

Verwachte leverdatum is 12 September (net een maandag, bah). Hopelijk komt hij net wat eerder. Hij zou vrijdag in elk geval verstuurd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420207

Nou en inderdaad, bij mij ook super snel. Ipv 2 weken is het binnen 2 WERKdagen geleverd, met printer en edu bon, i liiiike :D.

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-04 15:28
Ook een MBA Besteld,
In de nacht van dinsdag op woensdag.

Echter heb ik via overschijving betaald, omdat me cc maar tot 1000 gaat.
Bij mij werd ook verteld dat het wel 5 dagen kan duren voordat een betaling werd gekoppeld.
Maar om dat tegen te gaan mocht ik ook een printscreen maken van mijn afschrift en toen ik die had aangeleverd werd mijn bestelling gezet op klaar voor verzending!!! (dat was vanochtend om 09:50).

Hij is echter nog niet verzonden :(
Hoop dat hij toch nog vandaag daar weg gaat en dat ik hem morgen ontvang!

Edit:

YES hij is verzonden, ook nog is door UPS wat een geluk zeg!
Kan niet wachten!

[ Voor 7% gewijzigd door lvrijn op 01-09-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-04 21:20

LoneWolf

Just a Byte

Zojuist een macmini cto met i7 2,7 besteld, staat levertijd 3 werkdagen. Ben benieuwd, en hoop dat hij in elk geval volgende week nog binnenkomt.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
bear87 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:53:
Dinsdag 30-08 Imac 21,5 inch besteld, geen veranderingen in config
Dinsdag 30-08 Bestelling verstuurd, wordt uiterlijk 31 augustus afgeleverd.

Komt vandaag al binnen dus, erg snel.
Dode pixel erin |:(

Maar Apple vond dat ook onacceptabel en heeft meteen een nieuwe gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-04 15:28
lvrijn schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:33:
Ook een MBA Besteld,
In de nacht van dinsdag op woensdag.

Echter heb ik via overschijving betaald, omdat me cc maar tot 1000 gaat.
Bij mij werd ook verteld dat het wel 5 dagen kan duren voordat een betaling werd gekoppeld.
Maar om dat tegen te gaan mocht ik ook een printscreen maken van mijn afschrift en toen ik die had aangeleverd werd mijn bestelling gezet op klaar voor verzending!!! (dat was vanochtend om 09:50).

Hij is echter nog niet verzonden :(
Hoop dat hij toch nog vandaag daar weg gaat en dat ik hem morgen ontvang!

Edit:

YES hij is verzonden, ook nog is door UPS wat een geluk zeg!
Kan niet wachten!
En hij is binnen!
Zit er nu achter, dat was wel lekker rap.
Woensdag besteld via overschrijving, vrijdag binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359968

27 augustus een macbook pro 15 inch met US keyboard en 500gb 7200 rpm schijf + een hp printer en 75 euro bon voor de mac app store besteld.
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) Sep 09, 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:55

Tys

Toch maar weer terug naar een Apple!

Gisteren (3 september) een Macbrook Pro 13" i5 (standaard config) met US keyboard, printer en €75 euro app-tegoed besteld via de apple-on-campus store. Verwachtte leverdatum is 15 september. Tot die tijd kan ik mijn huidige 256GB SSD en 8GB DDR3 uit mijn huidige laptop sleutelen om in de macbook te zetten :)

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-04 10:47
Vanmorgen ook de knoop doorgehakt en een MacBook Air 13" i5 met US toetsenbord besteld + 75 EUR studentenbon voor iTunes Store. Heb ook meteen het geld overgemaakt.

Één probleem, kan al de hele dag de status niet checken.... :/
quote: Apple Order Status
Apple's Online and phone Order Status services are temporarily unavailable due to a scheduled upgrade to our systems.

We apologize for any inconvenience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
JanvdVeer schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:21:
Vanmorgen ook de knoop doorgehakt en een MacBook Air 13" i5 met US toetsenbord besteld + 75 EUR studentenbon voor iTunes Store. Heb ook meteen het geld overgemaakt.

[...]
Tip, aangezien ik ook mijn status wilde checken.

Ga via http://store.apple.com/us naar binnen en je kan wel je status checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
Gomez12 schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:21:
[...]

Grrr. Lukt bij mij ook niet!!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EUquQ.jpg

Doe jij met je iTunes ID inloggen of met je ordernummer? Die laatste methode werkt bij mij sowieso niet. Als ik met mn iTunes ID inlog krijg ik bovenstaande melding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
JanvdVeer schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:58:
[...]

Grrr. Lukt bij mij ook niet!!
[afbeelding]

Doe jij met je iTunes ID inloggen of met je ordernummer? Die laatste methode werkt bij mij sowieso niet. Als ik met mn iTunes ID inlog krijg ik bovenstaande melding....
Hmmm vaag, daarstraks werkte het wel toen NL het niet deed, maar NL heeft nu ook een andere foutmelding.

Maar ik logde in met itunes ID en toen kreeg ik mijn order te zien (status : Waiting for payment, schiet eens op Worldpay...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:32

StM

Apple's Online and phone Order Status services are temporarily unavailable due to a scheduled upgrade to our systems.
Ik betwijfel of dat wel zo scheduled was want het hele weekend is het al klote :) Foutmeldingen, standaard error melding, we are soon back meldingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-02 06:37
Je kan er nu weer in.
Helaas is mijn betaling van 1 sept. nog steeds niet binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalomania
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-04 20:30

[...]
Same here, maar dan nl keyboard. Kreeg waarschijnlijk net als jij een mail vannacht:
Geachte(r) Apple Klant,

Helaas moeten we U erop attenderen dat er een kleine vertraging is ontstaan in het afwikkelen van uw recente Apple Online order.

We zullen U morgen informeren over de laatste status van uw order.

Hierbij onze welgemeende excuses voor het eventuele veroorzaakte ongemak.

Vriendelijke Groeten

Het Apple Online Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:19
Die mail kreeg ik ook voor een gisteren bestelde NL toetsenbord.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalomania
Gomez12 schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:21:
[...]

nice tip :) ->Dit werkt gewoon.

(nl shop werkt nog steeds niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-04 11:47
Ik vind de status updates wel minimaal hoor. Heb een 13inch CTO besteld met printer, dus dat moet van 2 verschillende plekken komen. Afgelopen vrijdag is de MBA verstuurd, maar sindsdien nog geen enkele update... Ik dacht dat je die hele reis kon tracken? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalomania
Martijn schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:23:
Ik vind de status updates wel minimaal hoor. Heb een 13inch CTO besteld met printer, dus dat moet van 2 verschillende plekken komen. Afgelopen vrijdag is de MBA verstuurd, maar sindsdien nog geen enkele update... Ik dacht dat je die hele reis kon tracken? :S
Ik heb niet eens een betalingsbevestiging over de mail gehad. Meestal wordt je overladen met dit soort mail maar nu is het wel heel karig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
Megalomania schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 08:09:
Same here, maar dan nl keyboard. Kreeg waarschijnlijk net als jij een mail vannacht:
Rivanov schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 08:32:
Die mail kreeg ik ook voor een gisteren bestelde NL toetsenbord.
Hmm, heb ik vooralsnog niet gehad..?

Mijn betaling hebben ze overigens nog niet ontvangen, maar er is dan ook pas 1 dag verstreken. Helaas heeft mijn studenten CC een limiet van 1000 euro, anders had ik daarmee betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

:Update
Mijn CTO Mac Mini i7 staat sinds nu op Preparing for shipment, dus 2-3 (werk)dagen voor ie überhaupt bij apple vertrekt ipv geleverd in 2-3 werkdagen.. mag wel hopen dat ie deze week nog aankomt (op mijn werk nl) want vanaf volgende week heb ik 3 weken vakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
LoneWolf schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 10:09:
:Update
Mijn CTO Mac Mini i7 staat sinds nu op Preparing for shipment, dus 2-3 (werk)dagen voor ie überhaupt bij apple vertrekt ipv geleverd in 2-3 werkdagen.. mag wel hopen dat ie deze week nog aankomt (op mijn werk nl) want vanaf volgende week heb ik 3 weken vakantie...
Apple zegt nooit geleverd in 3 dagen, het is altijd de tijd tot 'verzendklaar'. Daarna zal ie nog van depot / fabriek naar jou moeten. In het geval dat het een CTO is moet ie uit China komen en duurt het nog wel een dag of 4 extra, bij een standaard config is het meestal veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
Update - Ze zijn mijn order aan het processen en hij wordt binnen 3 dagen verzonden.
Verwachte delivery date is 19 september pas. :'(

[ Voor 34% gewijzigd door JanvdVeer op 06-09-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martijn schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:23:
Bij Apple zelf zie je inderdaad weinig, maar als je direct naar de vervoerder gaat dan zie je veel meer. Als je bij Apple je status opvraagt dan krijg je een tracking nummer en welke vervoerder het is (bij mij was dat UPS). En dan kan je dat tracking nummer daar gewoon verder volgen.

De mijne hangt al sinds zondagavond in Keulen rond (terwijl de inklaring al klaar was voor die daar aangekomen was, dus daar kan het niet aan liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Laatst online: 15-04 14:47
hm, volgens de us versie wordt mijn mba pas 29 december verzonden.. zal wel een bug zijn :)

edit: net even gebeld, klopt wel.. gelukkig splitst de aardige man van apple de printer van de mba zodat ik em gewoon deze week nog binnen krijg, kijk dat willen we horen!

[ Voor 49% gewijzigd door i-peter op 06-09-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
GekkePrutser schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:49:
[...]

Bij Apple zelf zie je inderdaad weinig, maar als je direct naar de vervoerder gaat dan zie je veel meer. Als je bij Apple je status opvraagt dan krijg je een tracking nummer en welke vervoerder het is (bij mij was dat UPS). En dan kan je dat tracking nummer daar gewoon verder volgen.

De mijne hangt al sinds zondagavond in Keulen rond (terwijl de inklaring al klaar was voor die daar aangekomen was, dus daar kan het niet aan liggen).
Voor de MBA zie ik geen enkele ander nummer dan het W nummer van Apple... de printer heeft al wel een tracking nummer maar dat ding is al in NL in afwachting van de MBA... Idee waar ik het tracking nummer kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martijn schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:39:
[...]

Voor de MBA zie ik geen enkele ander nummer dan het W nummer van Apple... de printer heeft al wel een tracking nummer maar dat ding is al in NL in afwachting van de MBA... Idee waar ik het tracking nummer kan vinden?
Gewoon via de order status (geen idee hoe dat op de Nederlandse Apple Store heet want ik woon in Ierland dus alles is hier in het Engels). Dan op 'track this shipment' drukken en je ziet welke carrier hem stuurt en wat hun tracking nummer is.

Mijne kwam vanmorgen aan trouwens, dinsdag besteld, vandaag (woensdag een week later) afgeleverd, en dat was dus een CTO vanuit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
GekkePrutser schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:00:
[...]

Gewoon via de order status (geen idee hoe dat op de Nederlandse Apple Store heet want ik woon in Ierland dus alles is hier in het Engels). Dan op 'track this shipment' drukken en je ziet welke carrier hem stuurt en wat hun tracking nummer is.

Mijne kwam vanmorgen aan trouwens, dinsdag besteld, vandaag (woensdag een week later) afgeleverd, en dat was dus een CTO vanuit China.
Ik heb daar dus nog geen knop voor tracking staan. Alleen bij de printer, die al in NL was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:08
Martijn schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:18:
[...]

Ik heb daar dus nog geen knop voor tracking staan. Alleen bij de printer, die al in NL was...
Had ik ook toen ik mijn MacBook besteld had, zelfs nog niet ten tijde van levering. Bij mij was die er 1 dag voor de verwachte leverdatum.

• da_prolix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-02-2021
Ik heb afgelopen maandagmorgen de Macbook Air 13" 128Gb NL versie besteld welke volgens de website binnen 24 uur verzendklaar zou zijn. De volgende dag kreeg ik een mailtje dat de levering een kleine vertraging had opgelopen (ik vermoed dat dit met de storingen in de apple store te maken heeft) en gisteren heeft UPS het pakketjes om 15.00u geleverd!

Een dag vertraging dus maar daar kan ik wel mee leven ;)

Ik had trouwens afgelopen zaterdag geïnformeerd bij verschillende A-mac filialen omdat ik hem eigenlijk meteen wilde hebben maar daar kreeg ik te horen dat er 1 a 2 weken levertijd op zat. Toch wel frappant dat de Apple store zelf zo snel levert. En voor de prijs maakt het niets uit.

Maar ik ben blij, en de Air bevalt erg goed!

• Misterxx2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-03 11:27
Afgelopen dinsdag mijn bestelling geplaatst en nu wordt de levering pas aanstaande maandag verwacht. Met verzending deze vrijdag. Zou je niet in de avond het pakket kunnen afhalen bij UPS? Of het toch op zaterdag laten bezorgen?

Anoniem: 372126

2 september mba 13.3 4Gb 256 Gb i7 besteld; 7 september verstuurd; leverdatum 15, 16, nee, uiteindelijk 17 september. bezorgservice onbekend (veld leeg)

Edit:

Please Note: Your items dispatched from different locations and will be merged together before delivery. Once merged, your Order Status will be updated with carrier and tracking information (at latest 48 business hours before your estimated delivery date). ;w

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 372126 op 08-09-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Kreeg gisteren een mail dat mijn MacMini i7 is verzonden, nu issie merge in transit GB :( pfft wat duurt dat lang.
Stond bij bestellen: Verstuurd in 2-3 werkdagen

gaat eigenlijk zelfde als bij gurdy zo te zien, ook hier een merge.. en dat alleen omdat ik applecare heb meebesteld. |:(

[ Voor 27% gewijzigd door LoneWolf op 09-09-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus voor potential buyers: koop alleen de MBa/p zonder randapparatuur. Bestel apart of koop in de diverse winkels; prijsverschil nihil, MBp/a eerder in huis ;) :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterxx2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-03 11:27
Wordt de bestelstatus ook in het weekend nog aangepast? En kan het zijn dat het proces van verwerken verder is dan wat in je bestelstatus staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Misterxx2 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 18:05:
Wordt de bestelstatus ook in het weekend nog aangepast? En kan het zijn dat het proces van verwerken verder is dan wat in je bestelstatus staat?
Volgens mij kan het proces wel verder zijn dan dat er gemeld wordt.

Gisteren zag ik bijv eerst de mogelijkheid tot annuleren disabled worden (ergens in de middag) en rond een uur of elf werd het pakketje aangemerkt alszijnde verzonden.

Maar ik schat dat het niet meer dan een paar uur scheelt totdat de systemen bijgewerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
Mijn MacBook Air CTO is eindelijk verzonden na 3 werkdagen. ETA = 20 september :'(
Zie helaas nog geen tracking nr. en wie de verzender is dus kan dan zeker niet zien waar m'n MBA nu ergens is?

[ Voor 40% gewijzigd door JanvdVeer op 09-09-2011 20:32 ]

• M_V
  • Laatst online: 21-04 18:01

M_V

JanvdVeer schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:28:
Mijn MacBook Air CTO is eindelijk verzonden na 3 werkdagen. ETA = 20 september :'(
Zie helaas nog geen tracking nr. en wie de verzender is dus kan dan zeker niet zien waar m'n MBA nu ergens is?
Heb ik ook, bij mij staat de ETA op 21 september, en heb hem gisteren besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
Nog een tip voor de mensen die hun order nog niet kunnen tracken (omdat er nog producten bij moeten worden gevoegd bijvoorbeeld), en willen weten waar hun Mac ergens uithangt:Mijn MBA CTO blijkt al in NL te zijn en wordt 13 september verstuurd naar Apple NL gok ik (de ETA op mijn adres is volgens Apple 'pas' op 20 sept namelijk)
13-Sep-2011 15:00:00 CEST Estimated Time of Delivery AMS
11-Sep-2011 11:27:00 CEST Actual Time of Arrival AMS
11-Sep-2011 12:10:00 SGT Estimated Time of Arrival SPL
11-Sep-2011 06:27:00 SGT Confirmed on Board (Departed)
11-Sep-2011 12:00:00 SGT Estimated Time of Departure

[ Voor 0% gewijzigd door JanvdVeer op 12-09-2011 17:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb geen idee waar de MBA nu is en wanneer hier bij mij thuis de bel gaat....

12-Sep-2011 17:15:00 CEST Delivered to Consignee Gabor
12-Sep-2011 15:00:00 CEST Requested Delivery Date
12-Sep-2011 12:30:00 CEST Out for Delivery Out For Delivery
09-Sep-2011 13:34:00 CEST Import Customs Release AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS)
09-Sep-2011 13:34:00 CEST Decl. Lodged w Customs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
MBP 15''

Verwachte bezorgdatum staat op 16 september

12-Sep-2011 17:50:00 CEST Delivered to Consignee Marwsz

Edit: Naam vervoerder Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt

Is het dan eindelijk zover vandaag? Heb mijn broertje al geinformeerd om maar naar mijn huis te gaan en daar verder te studeren haha, zodat hij mijn MBP kan ontvangen straks!

[ Voor 80% gewijzigd door Recon24 op 13-09-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vervoerder geïnformeerd....nu zie ik bij de vervoerder dat deze morgen komt afleveren:)
Geplande aflevering:
Woensdag, 14/09/2011, Voor het einde van de dag
Laat ik nou net morgen mijn eerste schooldag hebben.......zal ik spijbelen?

Edit: nog geen tijd gehad om hem uit te pakken :X
Nu maar doen :P :9

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 372126 op 16-09-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 416608

Is er nog iemand hier die een Thunderbolt Display besteld heeft en wanneer hij geleverd wordt? Ik heb de mijne op 28 juli besteld en de verwachte leverdatum is nog altijd 28 september.

• JanvdVeer
Recon24 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 00:43:
Naam vervoerder Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt

Is het dan eindelijk zover vandaag? [...]
Dat staat er bij mij sinds vanochtend ook! Weet niet of jij hem gister al gekregen hebt?
Gok dat er nog wel een dag tussen zit :)

• Recon24
JanvdVeer schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:02:
[...]

Dat staat er bij mij sinds vanochtend ook! Weet niet of jij hem gister al gekregen hebt?
Gok dat er nog wel een dag tussen zit :)
Heb hem vandaag ontvangen!! Ruim voor 12 uur :D..dus verwacht dat jij hem nu ook hebt ;)?

[ Voor 6% gewijzigd door Recon24 op 14-09-2011 14:40 ]

• JanvdVeer
Nee, heb hem nog niet ontvangen! Morgen denk ik, bij jou zat er toch ook een dag tussen?
dinsdag 13 september 2011:
Naam vervoerder: Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt
Is het dan eindelijk zover vandaag?
&
woensdag 14 september 2011:
Heb hem vandaag ontvangen!! Ruim voor 12 uur :D
Status is sinds vanmorgen nog steeds: Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt

edit: De vervoerder is nu bijgewerkt: NL DISTRIBUTION CENTER
Kan ik hem nu tracken bij UPS, of hoe zit dat?

[ Voor 9% gewijzigd door JanvdVeer op 14-09-2011 15:47 ]

• Recon24
JanvdVeer schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:12:
Nee, heb hem nog niet ontvangen! Morgen denk ik, bij jou zat er toch ook een dag tussen?

[...]

&

[...]

Status is sinds vanmorgen nog steeds: Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt

edit: De vervoerder is nu bijgewerkt: NL DISTRIBUTION CENTER
Kan ik hem nu tracken bij UPS, of hoe zit dat?
Ja als het goed is kan je hem nu tracken bij UPS. Je zal hem dus morgen krijgen. Mijn datum was namelijk veranderd van de 16e naar de 14e.

• JanvdVeer
Vanmorgen ook de knoop doorgehakt en een MacBook Air 13" i5 met US toetsenbord besteld (BTO dus) + 75 EUR studentenbon voor iTunes Store. Heb ook meteen het geld overgemaakt
En vandaag is hij eindelijk binnen gekomen! Wat een apparaat! :D
Heeft in totaal dus 10 dagen geduurd.

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-04 15:17
Ik heb even een vraagje. Ik wil graag de MBA 13" halen, heb hem daarom ook bij verschillende winkels gereserveerd. Nu krijg ik te horen dat het wel een tijdje kan gaan duren daar.
In de apple store op hun site staat dat ik hem (met levering etc) de 21e in huis heb (standaard levering).
Is dit betrouwbaar? Of krijg ik na betaling een mailtje met dat het nog wel wat langer kan gaan duren?

• JanvdVeer
Alcides schreef op donderdag 15 september 2011 @ 19:33:
Ik heb even een vraagje. Ik wil graag de MBA 13" halen, heb hem daarom ook bij verschillende winkels gereserveerd. Nu krijg ik te horen dat het wel een tijdje kan gaan duren daar.
In de apple store op hun site staat dat ik hem (met levering etc) de 21e in huis heb (standaard levering).
Is dit betrouwbaar? Of krijg ik na betaling een mailtje met dat het nog wel wat langer kan gaan duren?
Als je een standaardconfiguratie wilt bestellen heb je hem zeker wel voor die datum in huis ja. Die van mij (13" BTO) moest uit China komen en duurde derhalve 10 dagen.

• Alcides
JanvdVeer schreef op donderdag 15 september 2011 @ 19:42:
[...]

Als je een standaardconfiguratie wilt bestellen heb je hem zeker wel voor die datum in huis ja. Die van mij (13" BTO) moest uit China komen en duurde derhalve 10 dagen.
Oke top!
Wat wil jij er extra op zetten dan? De i5 en de 256 gb zijn voor mij genoeg, maar misschien iets anders?

• JanvdVeer
Alcides schreef op donderdag 15 september 2011 @ 19:57:
[...]

Oke top!
Wat wil jij er extra op zetten dan? De i5 en de 256 gb zijn voor mij genoeg, maar misschien iets anders?
Ik heb een basis 13" besteld met US keyboard en die moet uit China komen. Als je gewoon een NL toetsenbord hebt versturen ze hem in 24 uur meen ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
JanvdVeer schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:56:
[...]

En vandaag is hij eindelijk binnen gekomen! Wat een apparaat! :D
Heeft in totaal dus 10 dagen geduurd.
Idd geweldig apparaat echt niet normaal. Heb vandaag 8 GB geheugen erin geprik van Mushkin, en dat draait echt als een dikke tiet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408746

De 24ste het standaard 15" model (met anti-glare HR) besteld, zou ongeveer 3 weken duren en inderdaad, vandaag geleverd!
Wel nog wat wennen, maar ziet er strak uit!

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 408746 op 16-09-2011 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Alcides schreef op donderdag 15 september 2011 @ 19:57:
[...]

Oke top!
Ik heb er een Amerikaans tobo op laten zetten (met grotere enter), op 9 september besteld en hij is nu net in Nederland aangekomen. Het grote probleem is echter dat hij nog gemerged moet worden met de gratis printer en 75euro appstoretegoed. Dit zorgt voor nog bijna een week vertraging (ETA staat bij mij op 22 september). Die dingen los bestellen heeft geen zin, want dan krijg je geen korting.

Upd: Of zou hij toch morgen al bezorgd worden als ik deze info van exp.o bekijk:
17-Sep-2011 15:00:00 CEST Requested Delivery Date
15-Sep-2011 15:10:00 CEST At Final Destination AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) Arvl Master Dest
15-Sep-2011 15:10:00 CEST (est.) Estimated Time of Arrival PUDONG, SHANGHAI, CHINA (PVG) AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) PVG-AMS:
15-Sep-2011 09:57:00 CEST Comm Docs Received AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS)
15-Sep-2011 12:00:00 SGT (est.) Booked PUDONG, SHANGHAI, CHINA (PVG) AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) PVG-AMS: CK205/15
15-Sep-2011 10:00:00 SGT Confirmed on Board PUDONG, SHANGHAI, CHINA (PVG) AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) PVG-AMS: CK205/15 MU T11K775 ACTUAL
14-Sep-2011 14:21:00 SGT Freight Received w/Docs
14-Sep-2011 09:08:00 SGT Client Called for Pickup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb twee weken geleden een iMac CTO besteld. Het duurde 1 week nadat ik hem had, maar hij was kapot. Ik heb totaal 6 Apple producten in m'n leven gekocht, hiervan zijn er 3 bij aankomst stuk gegaan(!) (Macbook: hangende toetsen, iPhone: kapotte camera, iMac: zwart beeld). Best ernstig :S. Ik heb de iMac op laten halen en heb er een opgehaald bij de Media Markt zonder een week te hoeven wachten :9.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
Ik heb gister dan ook eindelijk mijn MBA 13" besteld! Hb het via de Apple store gedaan, alleen heb ik nu even een vraag. Ik heb geen creditcard dus heb betaald via bankoverschrijving (gisteravond). Alleen heb ik nu nog steeds geen bevestiging gehad dat ik betaald heb. Het was van Rabobank naar rabobank dus het geld moet nu al overgeboekt zijn. Heeft iemand enig idee wanneer ik dan een bevestiging mag verwachten en ze dus mijn producten gaan opsturen? Er zit nu namelijk ook een weekend tussen.

Edit: Pff, zie ook dat ik de naam begunstigde verkeerd heb overgenomen, heb WorldPlay ltd gebruikt inplaats van Wordplay Customer Payments.. Weet niet wat de gevolgen hiervan zijn aangezien de rekeningnummer klopt, en de storting al heeft plaatsgevonden?

[ Voor 20% gewijzigd door Alcides op 16-09-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Alcides schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:44:
Ik heb gister dan ook eindelijk mijn MBA 13" besteld! Hb het via de Apple store gedaan, alleen heb ik nu even een vraag. Ik heb geen creditcard dus heb betaald via bankoverschrijving (gisteravond). Alleen heb ik nu nog steeds geen bevestiging gehad dat ik betaald heb. Het was van Rabobank naar rabobank dus het geld moet nu al overgeboekt zijn. Heeft iemand enig idee wanneer ik dan een bevestiging mag verwachten en ze dus mijn producten gaan opsturen? Er zit nu namelijk ook een weekend tussen.

Edit: Pff, zie ook dat ik de naam begunstigde verkeerd heb overgenomen, heb WorldPlay ltd gebruikt inplaats van Wordplay Customer Payments.. Weet niet wat de gevolgen hiervan zijn aangezien de rekeningnummer klopt, en de storting al heeft plaatsgevonden?
Is het AFGESCHREVEN bij jou? Zo ja, dan is het naar die rekening gestuurd en hebben ze het. Als het goed is, staat er bij de rabobank bij "in behandeling" of de overhscrijving is goedgekeurd. Sowieso duurt overschrijven relatief lang.

• Alcides
M_V schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:36:
[...]

Is het AFGESCHREVEN bij jou? Zo ja, dan is het naar die rekening gestuurd en hebben ze het. Als het goed is, staat er bij de rabobank bij "in behandeling" of de overhscrijving is goedgekeurd. Sowieso duurt overschrijven relatief lang.
Ja het is afgeschreven en de overschrijving is goedgekeurd, dat was een paar minuten na mijn overschrijving al zo, omdat het van rabobank naar rabobank wordt overgeboekt zijn ze daar meestal erg snel in. Alleen had ik wel al een bevestiging verwacht, waarschijnlijk duurt het nu tot maandag voordat de bestelling echt geplaatst wordt.

Had ik maar een creditcard.

Edit: Zojuist mijn bevestiging gekregen, ik mag het pakketje aanstaande vrijdag verwachten!

[ Voor 6% gewijzigd door Alcides op 19-09-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

M_V schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 00:06:
[...]

Heb ik ook, bij mij staat de ETA op 21 september, en heb hem gisteren besteld...
Als het goed is (bericht van UPS) wordt de mijne morgen bezorgd. Al met al heeft hij er 11 dagen over gedaan (MBA CTO met printer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
Ik heb om 7 uur een mailtje gehad van apple dat mijn producten zijn verzonden! Ik mag mijn MBA + sleeve en muis morgen al in ontvangst nemen. Na een trage start alles toch erg snel geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406895

Okeee, slim.
Ik heb vanmorgen geld overgemaakt voor de MBP die ik besteld heb (Gewoon standaard modelletje)
Maar nu zie ik dus dat op mijn bankrekening het volgende staat.

Bij naam van ontvanger staat : WorldPay Customer Paym
Op een of andere manier is de naam dus niet afgemaakt... Kan dit kwaat met de bestelling? Lijkt me niet toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
Anoniem: 406895 schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:37:
Okeee, slim.
Ik heb vanmorgen geld overgemaakt voor de MBP die ik besteld heb (Gewoon standaard modelletje)
Maar nu zie ik dus dat op mijn bankrekening het volgende staat.

Bij naam van ontvanger staat : WorldPay Customer Paym
Op een of andere manier is de naam dus niet afgemaakt... Kan dit kwaat met de bestelling? Lijkt me niet toch.
Nee, kijk maar een paar posts terug. Ik had hetzelfde namelijk, had WorldPay ltd ingevuld. Was geen probleem omdat ik vandaag een betalingsbevestiging kreeg, en ook meteen een mailtje dat mijn producten verstuurd zijn. Alleen je bestellingnummer en rekeningnr zijn belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alcides schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:40:
[...]

Nee, kijk maar een paar posts terug. Ik had hetzelfde namelijk, had WorldPay ltd ingevuld. Was geen probleem omdat ik vandaag een betalingsbevestiging kreeg, en ook meteen een mailtje dat mijn producten verstuurd zijn. Alleen je bestellingnummer en rekeningnr zijn belangrijk.
Ok, gelukkig maar. Vond het alweer wat voor mij om daar een fout mee te maken.
Ben benieuwd hoe snel ik hem binnen ga krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:19
Krijg zojuist een verzendbevestiging binnen voor het Apple Thunderbolt Display. Stond oorspronkelijk gepland voor eind september.

In de mail staat leverdatum: Levering op 21/09/2011

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
Heb mijn MBA en accessoires ook binnen! 15 sept (23:00) besteld en zojuist alles ontvangen, ik ga er even mee spelen nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn betaling is ondertussen verwerkt :) overmorgen wordt m'n MBP geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 416608

Rivanov schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:45:
Krijg zojuist een verzendbevestiging binnen voor het Apple Thunderbolt Display. Stond oorspronkelijk gepland voor eind september.

In de mail staat leverdatum: Levering op 21/09/2011
Ha, ik ook. Normaal was de levering maar gepland voor volgende week. Het werd tijd trouwens. Ik heb dat ding al besteld sinds eind juli. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

LOL, aangezien ik toch in spend frenzy zat gisteravond (om 23:55) meteen maar even een Mac Mini met gratis printer gekocht (actie liep tot of t/m 20 september, dus nam maar even geen risico), en die wordt morgen al bezorgd.

Das wel wat anders dan de bijna 2 weken die ik heb gewacht op mijn MBA CTO.

• Leon_The_Pro
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08-2023
Zondagavond 18 september op de Apple online store de volgende order geplaatst en direct met cc betaald:

-Mac mini i7 2.7GHz, 4Gb ram, 500Gb HDD
-Apple remote
-HP printer (inclusief 80 euro cashback actie)

Vanaf het moment dat ik bestelde stond er dat de levering binnen 3 werkdagen verzendklaar zou zijn met verwachte leveringsdatum 30 september.

Sinds vanmorgen (21 september) staat er "Verzending wordt voorbereid" en is het aanbrengen van wijzigingen niet meer mogelijk. Ben benieuwd hoe het verder gaat... So far so good :P
Updates volgen..

Uiteindelijk op 28 september bezorgd via UPS. Helaas lijkt de printer het niet te doen (slede komt niet tevoorschijn na opening deksel dus onmogelijk om er cartridges in te zetten) dus die moet misschien geretourneerd worden...

[ Voor 17% gewijzigd door Leon_The_Pro op 09-10-2011 02:17 ]

"Failure isn't about falling down, Failure is staying down"

Anoniem: 423603

ik heb gister middag een Macbook air 13 inch besteld met HP printer (inclusief 80 euro korting) en de 75 euro appstore cadeaubon

De bestelling gedaan met een creditcard en telefoonisch, mijn status staat al op: "verzenden wordt voorbereidt".
binnen 1 dag! mijn verwachte datums is 26 september, maar ik hoop dat het nog die vrijdag wordt voor het weekend.

hoelang duurt het voorbereiden voor verzending? ik snap die levertijden niet helemaal

Mijn status staat sinds gister ook op verzending wordt voorbereid. Staat naast, levert 22 sept.
Ben dus benieuwd of dit inderdaad zo zal zijn :)

Edit
; net veranderd in verzonden, woohoo haha

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 406895 op 21-09-2011 14:47 ]

haha niet te geloven ik heb zonet een mailtje ontvangen, dat hij verzonden is.
lever datum is gewijzigd naar 22 september 2011, dus morgen al

ik heb gister dus een MBA 13 inch + hd printer actie + 75 euro kadobon appstore besteld met creditcard
en morgen al binnen

wat een TOP service! hopelijk is er morgen dan iemand thuis om het te ontvangen

• smspeter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:46
Anoniem: 423603 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:59:
haha niet te geloven ik heb zonet een mailtje ontvangen, dat hij verzonden is.
lever datum is gewijzigd naar 22 september 2011, dus morgen al

ik heb gister dus een MBA 13 inch + hd printer actie + 75 euro kadobon appstore besteld met creditcard
en morgen al binnen

wat een TOP service! hopelijk is er morgen dan iemand thuis om het te ontvangen
Klinkt goed. Waar vind precies de validatie van het student zijn plaats? Die 75 e korting en 75 e kadobon is toch leuk meegenomen, en mijn broertje zit op de Uva, dus dat moet wel lukken.

Gaat het mij lukken te bestellen en betalen met alleen zijn studentgevens?

smspeter schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:08:
[...]

Klinkt goed. Waar vind precies de validatie van het student zijn plaats? Die 75 e korting en 75 e kadobon is toch leuk meegenomen, en mijn broertje zit op de Uva, dus dat moet wel lukken.

Gaat het mij lukken te bestellen en betalen met alleen zijn studentgevens?
ja zeker, maar wat bedoel je de validatie van het student zijn plaats? helaas geldt die actie tot en met 20 september, het is een back to school actie en is nu helaas verlopen. Ik hoop dat apple weer met een leuke herfst actie komt, anders moet je even wachten tot media markt met de "19% btw actie" komt. Wat betreft een leuke korting! Vorig jaar was het rond januari / februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04 13:28

Thyzz

-=leeg=-

Vandaag een Thunderbolt Display en een Toetsenbord besteld. Verwachte leverdatum: 27 september. Ben benieuwd. Kan niet wachten :)

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smspeter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:46
Gister via apple website air beginmodel 13 inch besteld, half 4 besteld, order inmiddels verzonden, en vandaag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04 13:28

Thyzz

-=leeg=-

Service hoor! Mijn bestelling is binnen. Helaas op m'n werk, dus ik moet nog even wachten tot ik de cadeautjes kan uitpakken.

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:33
Voor mijn nieuwe macbook Air 13" (internationaal toetsenbord, 256GB ssd) is de levertijd nog steeds onbekend. Ik heb 'm al op 2 september besteld! Ben nu echt pissig :(

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mithrandir schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:03:
Voor mijn nieuwe macbook Air 13" (internationaal toetsenbord, 256GB ssd) is de levertijd nog steeds onbekend. Ik heb 'm al op 2 september besteld! Ben nu echt pissig :(
Je bedoelt toch US toetsenbord neem ik aan? 'Internationaal Engels' is bijna hetzelfde als Nederlands, 1 toetsje anders geloof ik. US is die met de horizontale enter en grote linker shift.

Ik dacht ik zeg het maar even voor de zekerheid nu je je nog kan bedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
GekkePrutser > ja, een US toetsenbord inderdaad. Ik had 'm goed besteld, toch bedankt voor de tip! :) Ik vind het raar dat de levering zo lang duurt; op de site krijg ik "3 dagen" te zien als ik 'm zo configureer. Misschien dan toch maar zelf bestellen ipv via reseller. Vooral de ervaringen van anderen hier te lezen.

Verbouwing

Mithrandir schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:26:
GekkePrutser > ja, een US toetsenbord inderdaad. Ik had 'm goed besteld, toch bedankt voor de tip! :) Ik vind het raar dat de levering zo lang duurt; op de site krijg ik "3 dagen" te zien als ik 'm zo configureer. Misschien dan toch maar zelf bestellen ipv via reseller. Vooral de ervaringen van anderen hier te lezen.
3 dagen is 'verzendklaar' in dat geval. Het was bij mijn 11" inderdaad minder dan 3 dagen voor hij verstuurd werd, duurde 8 dagen in totaal. dinsdag besteld, woensdag de volgende week binnen. Omdat hij dan uit China komt in verband met de CTO. Dat was ook een standaard model met alleen een US toetsenbord. De leveringsindicatie op de site zelf (als je hem in je winkelmand doet kan je een afleverindicatie krijgen) stond trouwens op de maandag daarna, dus hij was flink eerder.

Volgens mij hoeven ze er ook niet zo veel aan te veranderen, ze gooien volgens mij gewoon een Amerikaanse laptop in de doos, en dan de Nederlandse (of in mijn geval Engelse) boekjes en netsnoeren er bij.

Ik zou hem zelf ook gewoon bij Apple bestellen, dan kan je hem ook binnen 14 dagen terug sturen als er iets niet bevalt, zonder opgaaf van reden dus je kan het ook gebruiken bij dode pixels bijvoorbeeld. Ik heb hem zelf ook terug gestuurd, maar dan omdat 11" me toch te klein bleek (zeker met die hoge DPI), ik twijfel nog over de 13", ik wil hem eerst nog eens in het echt bekijken.

• fguchelaar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-03 18:51
Mithrandir schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:03:
Berichtgeving waar ik op z'n minst gelukkig van word. Ik heb zo'n twee weken geleden via een reseller een MBA 13" 256GB + US toetsenbord besteld en tot op heden niks anders gehoord dan: "moeilijk leverbaar" en "in backorder".

'Helaas' heb ik financieel voordeel van deze wijze van m'n aankoop, anders had ik 'm liever via de site gekocht. Blijf het raar vinden dat een APR zo'n afwijkende levertijd heeft.

.Box | Zet de Klok

• Mithrandir
fguchelaar schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:43:
[...]

Berichtgeving waar ik op z'n minst gelukkig van word. Ik heb zo'n twee weken geleden via een reseller een MBA 13" 256GB + US toetsenbord besteld en tot op heden niks anders gehoord dan: "moeilijk leverbaar" en "in backorder".

'Helaas' heb ik financieel voordeel van deze wijze van m'n aankoop, anders had ik 'm liever via de site gekocht. Blijf het raar vinden dat een APR zo'n afwijkende levertijd heeft.
Omdat er vandaag ook nog geen duidelijkheid over de leverdatum was, heb ik zojuist mijn order bij de reseller geannuleerd en bij online store van apple besteld.

Ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten, maar ik was 't na 26 dagen (!) zat.

Verbouwing

• Bluedude3410
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-01-2024
Vervelend, ik heb exact ditzelfde ook al gehad bij een reseller met het bestellen van MacBooks en andere Apple apparatuur. Of dat men meent dat er standaard (ook bij Apple) een levertijd van meerdere weken op een (verder standaard) artikel zit, terwijl dit bij Apple online 24h is. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Bluedude3410 op 28-09-2011 15:44 ]

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-04 15:15
Mithrandir schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:23:
[...]

Omdat er vandaag ook nog geen duidelijkheid over de leverdatum was, heb ik zojuist mijn order bij de reseller geannuleerd en bij online store van apple besteld.

Ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten, maar ik was 't na 26 dagen (!) zat.
Hier nog veel verdrietiger, ik wacht inmiddels al sinds 19 augustus. Helaas heb ik ook veel meer voordeel bij een lokale shop, Mycom in dit geval. Filiaal manager baalt er zelf ook zwaar van maar kan er ook niks aan veranderen.

hoi

Ja ik snap het ook wel een beetje van Apple. De reseller bestelt waarschijnlijk met korting omdat hun eigen marge er nog overheen moet. Want ze kunnen hem natuurlijk niet duurder verkopen dan Apple dat zelf doet. En ik neem aan dat ze wel wat winst willen maken.

Dus als je bij Apple zelf bestelt dan houdt Apple zelf alle winst. Als je zelf kan kiezen of je je MacBooks voor 900 of voor 1000 euro verkoopt dan zou ik het ook wel weten :) Ik denk dat ze hun eigen channel gewoon voorrang geven. Misschien niet zo aardig richting de resellers maar Apple is nooit erg dik met hun resellers geweest, ze schijnen erg weinig korting te geven heb ik wel eens gehoord. Dus die resellers weten waar ze aan beginnen (ze kiezen er immers zelf voor om Apple te verkopen)

De enige keer dat ik bij een reseller binnen loop is als ik gebeld heb of ze iets op voorraad hebben, of voor reparaties. Omdat ze nooit voorraad hebben van laptops met US toetsenbord koop ik ze daar niet. Ik ben er 1 keer in getrapt en dat heeft meer dan een maand geduurd dus toen was ik dat ook zat :)
Pagina: 1 2 ... 56 Laatste