"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Of ligt het puur aan het zakelijke abonnement dat ik zo lang moet wachten?
Nou ja, we zitten nog binnen de beloofde 6 weken dus ff geduld nog maar.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Kon ik er alleen 1 reserveren (16Gb wit) met 50 Eur aanbetaling.
Kreeg alleen een kassabon mee naar huis, dus geen order nr of abbonnement ofzo
Kom ik thuis lees ik hier dat ze juist weer op voorraad zijn....
Het zou leuk zijn als ik hem snel heb natuurlijk, maar m'n vriend wacht al sinds 12 juli ! (telefonisch contract verlengt)
Ik snap er niets meer van met die leveringen

Verwijderd
Verwijderd
Op onemorething was iemand die hem zondag had besteld en die krijgt hem volgendee maandag al.
Ik dacht fijn ik heb hem zaterdag besteld dus dan moet mijne ook snel komen. Maar helaas, na het lezen van forums hecht tmobile zich schijnbaar meer waarde aan nieuwe klanteen dan aan mensen die er al jaren zitten.
Maar het abbo dan gelijk omzetten, zodat ik wel moet betalen, ook al kan ik het niet gebruiken, dat kunnen ze dan weer wel...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 01:22 ]
Bij wie gebeld???Zettie schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:30:
Gaat idd snel! Eergisteren (15:00) zwarte 16GB besteld, gisteren om +/-13:00 gebeld voor levering. Dinsdag istie er!
Ik heb 2 augustus met T-mobile klantenservice gebeld (Lost&Stolen)... En is bezig hoop ik...
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
http://www.nu.nl/news/169...r_introductie_iPhone.html
[ Voor 17% gewijzigd door Galois op 07-08-2008 11:15 ]
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Mjah, bij het verlengen duurt het altijd wat langer meen ik. Althans, T-Mobile hanteert standaard 10 werkdagen, en bij de iPhone zal deschaarste ook nog een meespelen. Sjah, ik heb de 29e verlengd en kan pas sinds dinsdag zien wat mijn orderstatus is...Dat is een week later pas, dus duurt wel erg lang naar mijn gevoel. Maar goed...we wachten af.Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 01:20:
Ik krijg het idee dat ze mensen met verlengingen langer laten wachten dan nieuwe contracten.
Op onemorething was iemand die hem zondag had besteld en die krijgt hem volgendee maandag al.
Ik dacht fijn ik heb hem zaterdag besteld dus dan moet mijne ook snel komen. Maar helaas, na het lezen van forums hecht tmobile zich schijnbaar meer waarde aan nieuwe klanteen dan aan mensen die er al jaren zitten.
Maar het abbo dan gelijk omzetten, zodat ik wel moet betalen, ook al kan ik het niet gebruiken, dat kunnen ze dan weer wel...
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Gisteren BEN ik gebeld (door Amp ligistics, de koerier) of ze dinsdag kunnen leveren. Ik had nog niet eens een bevestiging met het ordernummer. Was een prettige verassing!Galois schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:51:
[...]
Bij wie gebeld???
Ik heb 2 augustus met T-mobile klantenservice gebeld (Lost&Stolen)... En is bezig hoop ik...
Nevermind: Hij is binnen !
[ Voor 3% gewijzigd door Aloys op 08-08-2008 17:37 ]
Verwijderd
ThePhonehouse Soest: 14 juli besteld, en ik wacht nog steeds (8gb). Wat een vage distributie - kennelijk heeft BelCompany een streepje voor. Wat mij betreft is de wachttijd voor de iPhone iig redelijk dramatisch, voor een winkel lijkt het me ook geen pretje.Topgun7405 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:41:
Levertijden schijnen inderdaad korter te worden. Een collega van mij heeft hem vorige week vrijdagmiddag besteld (BelCompany Breda) en kon hem maandagmiddag al ophalen. Dat is nog geen 2 werkdagen.
Verwijderd
Ik had 20 juli een 8gb iPhone besteld, dus op zich vrij snel, binnen drie weken. Alleen dat die man verteld dat ie alleen op donderdag bezorgt terwijl ik hier lees dat ze op elke werkdag langskomen, vind ik wat vreemd.
Maar ach, ook ik ontvang dus mijn iPhone deze week een iPhone!
DUGG
Ik snap er echt niets van. Wordt alles willekeurig verstuurd of zo?Slurf1 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 18:58:
Ik heb vorige week maandag (4 augustus dus) telefonisch mijn orange abo verlengd met een 8 GB iPhone. Vandaag stond de postbode op de stoep met de iPhone. Levertijd van een week! Ik had verwacht dat het geen 6 weken zou gaan duren maar dit is wel erg snel
Ik heb Tmobile Lost&Stolen op 2 augustus aangevraagd, en ondanks dat alle 16GB witte telefoons overal wel leverbaar zijn, lukt het Tmobile niet om ze te versturen. De KS meldt dat zo gauw ze binnen zijn, ze gelijk verstuurd worden. Maar dat zij niet kon zien of ze bij hun op voorraad waren zoals bij vele andere winkels...
Vreemd genoeg heb ik er lang niet zoveel haast ermee als ik normaal met gadgets heb...
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
/me Een echte patomaan
Verwijderd

Vaag toch?
Verwijderd
Het lijkt als of AMP het zelf erg druk heeft, vorige week donderdag was de wachttijd al een week, nu lijkt het erop dat al bijna twee weken is.Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:55:
Ik snap het niet...ik lees overal dat de levertijd Iphone gemiddeld zo'n 3 weken duurt(nieuwe klanten online besteld). Ik heb op 15 Juli 8GB Zwart besteld en sta sinds 1 Aug op status 4. Pas gisteren een telefoontje van AMP(koerier) dattie pas op 25 Augustus geleverd kan worden. Das dus bijna de volle 6 weken wachten?![]()
Vaag toch?
Verwijderd
Mijn vriendin heeft haar iPhone twee weken terug gewoon gekocht in Belgie. Was daar wonder boven wonder gewoon op voorraad (8GB versie) in de Mobistar winkel.Mach schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 19:50:
Eén van onze Vlaamse Tweakers al een update over de beschikbaarheid/voorraden van de iPhone in België ?
Verwijderd
Waar was dat?Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:01:
[...]
Mijn vriendin heeft haar iPhone twee weken terug gewoon gekocht in Belgie. Was daar wonder boven wonder gewoon op voorraad (8GB versie) in de Mobistar winkel.
[ Voor 5% gewijzigd door UltraSub op 13-08-2008 11:57 ]
Verwijderd
vandaag (woensdag) 13.00 uur op status 4 bestelling op transport.
En ik wacht al bijna 4 weken op een functionerende iphone grgrr
Me3Niek_ schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 14:09:
Dat ga je niet menen. Op 2 augstus een witte iPhone dmv. contractsvernieuwing besteld, sta nog steeds op status 1 (volgens deze site: https://www.t-mobile.nl/P...e/status/searchorder.aspx) of heb jij een andere site waar je je orderstatus controleerd? Heb deze week nog vakantie en had toch echt gehoopt hem in m'n vakantie te ontvangen.

En nu loopt mn college lekker te pronken met dr iPhone
Verwijderd
https://www.t-mobile.nl/P...e/status/searchorder.aspx
dus dezelfde...snap dan echt helemaal niets van T Mobile.
Net ff gecontroleerd en echt op status 4... had zelf gisteren nog gebeld omdat de initialen in het systeem verkeerd stonden. Dat is gisteren gecorrigeerd in het systeem en omdat ik gisteren nog op status 1 stond was het geen probleem, was nog niets met de order gedaan...echt een verrassing dat ie nu al op status 4 staat.
Hahaha waarschijnlijk vinden ze mij (of eigenlijk mijn vriendin) heel erg aardig bij TM.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 14:34 ]
IPHONEIPHONEIPHONEIPHONESpinvis schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:40:
ik heb geen nieuw speeltje, maar wel via iPhoto '08 op mn relatief nieuwe (1mnd oud) iMac een album met vakantie foto's besteld. Het maken, bestellen en betalen ging allemaal prima en snel, kreeg 2 dagen later al een mailtje met de melding 'uw bestelling is vandaag verzonden'. Omdat ik nog steeds niks heb ontvangen (ruim anderhalve week geleden bestelling geplaatst) vraag ik me af of iemand met een soort vergelijkbare situatie ervaring heeft en hoe lang het bij diegene geduurd heeft.
Volgende week vrijdag zit ik aan de 6 weken. Ben bang dat er iets niet helemaal goed gaat, of gegaan is. Maar ja, het zal wat pas nut hebben om na die 6 weken te informeren waar het blijft...
Shailesh schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 14:25:
[...]
Me3![]()
En nu loopt mn college lekker te pronken met dr iPhoneZit ik zonder. Ga binnenkort ook maar ff kansloos T-mobile stalken om de order ff te speeden.

Dat denk ik niet, ik zou allang een keer gebeld hebben om te horen of alles goed is gegaan. De klantenservice communiceert voor de iPhone nu een levertijd van 3 weken, en daar ben jij al behoorlijk overheen.martinweb.nl schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:51:
11 juli telefonisch verlengd. Ik moest 1 euro betalen. Tot op heden enkel 2 bevestigingen gehad en de factuur.
Volgende week vrijdag zit ik aan de 6 weken. Ben bang dat er iets niet helemaal goed gaat, of gegaan is. Maar ja, het zal wat pas nut hebben om na die 6 weken te informeren waar het blijft...
[ Voor 40% gewijzigd door Niek_ op 13-08-2008 16:27 ]
Verwijderd
Toch maar even gebeld. Het toestel is 31-07 afgeleverd... Ahum, niet dus.Niek_ schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:25:
[...]
Heb ze in 1 week 4x gebeld met betrekking tot de order. Krijg haast het idee dat ze hem nu bewust vertragen...
Maar goed, afwachten dus, ooit komt die dag dat ik hem heb.
[...]
Dat denk ik niet, ik zou allang een keer gebeld hebben om te horen of alles goed is gegaan. De klantenservice communiceert voor de iPhone nu een levertijd van 3 weken, en daar ben jij al behoorlijk overheen.
Aangezien dat ik ook nergens een berichtje heb dat het ergens anders afgeleverd is lijkt het er op dat iemand bij TNT nu een gratis iPhone heeft...
Of één van de buren? Ik zoon zelf thuis met vriendin, kind en hond. Geen van alle heb ik met een iPhone zien lopen, dus dat zal het niet zijn.
Ze gaan een onderzoek bij TNT instellen. Dit zal weer even op zich laten wachten. Ben bang dat ik hem niet heb binnen de 6 weken.
Ach niets aan te doen.
Daar kun je de klantenservice voor bellen. Maar mijn ervaring en die van nog iemand hier op het forum was dat ze bij TNT niet op te vragen zijn. Ook telefonisch niet. Bij mij was het vrijdag op status 4, maandagochtend afgeleverd.Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:31:
als je met een verlenging op status 4 staat..waar kun je dan je track&trace nummer vinden??
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
http://iphoneblog.t-mobile.nl/2008/08/levering/
prutsers.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
edit:
maandag avond 22.30 online besteld : 16 gb white met verlenging.
Vandaag heeft tnt voor een dichte deur gestaan. 2 werkdagen (waarvan op dinsdag ik verzocht heb de order nog vast te houden totdat de initialen in het systeem van TM goed gezet waren...dit was op dinsdag gelijk geregeld en ze hebben daarna dus ook meteen de order verwerkt)
Als ik dan van anderen lees die nog steeds wachten dan weet ik zeker dat ze in Den Haag gewoon geen idee hebben wat er allemaal speelt....
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2008 15:14 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Ik kreeg bijna direct een mailtje ter bevestiging van de bestelling (nergens werd overigens verlenging genoemd), en daarna nog een mailtje met het order nummer. Vervolgens kon ik een week later mijn status bekijken. Maar gezien de laatste reacties kan jij hem volgende week al verwachtenMarty26 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:10:
Ik heb contract verlengt bij t-mobile en kan dus niet zien hoe en waar dat ding blijft of wel?

@hieronder
Ow je hebt dus eerder besteld...Dan zit je in mijn groep, de lange wachters
Wel apart dat je geen mailtje hebt gehad dan. Wellicht komt die nog, ook paar keer gelezen. Mensen die pas na dagen een bevestiging krijgen...maar goed, je hebt het papiertje he
[ Voor 21% gewijzigd door B-Bandit op 15-08-2008 12:00 ]
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Om maar antwoord op mijn eigen vraag te geven: Gisteren ontvangen, dus een levertijd van ongeveer 2 weken op een iPhoto-album.Spinvis schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:40:
ik heb geen nieuw speeltje, maar wel via iPhoto '08 op mn relatief nieuwe (1mnd oud) iMac een album met vakantie foto's besteld. Het maken, bestellen en betalen ging allemaal prima en snel, kreeg 2 dagen later al een mailtje met de melding 'uw bestelling is vandaag verzonden'. Omdat ik nog steeds niks heb ontvangen (ruim anderhalve week geleden bestelling geplaatst) vraag ik me af of iemand met een soort vergelijkbare situatie ervaring heeft en hoe lang het bij diegene geduurd heeft.
Verwijderd
En uiteindelijk heb je een witte, vers uit de verpakking met beschadiging op de rand
update 16-08: Beschadiging blijken lijmresten te zijn, het leek net of er chroom vanaf was, maar dat was dus niet zo. Voor niets terug geweest naar de winkel. In de 1e instantie wilde ze me een nieuwe mee geven, maar een collega verkoper zij dat dat niet mocht en hij terug moest naar Apple. Dus ik zeg nou dan wil ik m'n contract ontbinden, en dan weer een nieuwe nemen want ga niet wachten tot een ongebruikte telefoon wordt onderzocht. Maar gelukkig herkende de manager de "beschadiging" en met ff krabben was hij brand new
Voorgeschiedenis:
Ik had afgelopen woendag een bestelling geplaats bij de lokale TM shop (Almere). 50 Eur borg betaald (beetje vreemd, maar ach je krijgt het toch weer terug). De volgende dag was ik naar aanleiding van berichten hier en in de krant dat de witte vollop voorradig zou zijn eens terug gestieffeld naar de winkel.
Na 15 min wachten eindelijk iemand die me te woord kon staan. Vraag ik hoe lang de wachtlijst voor witte iPhones bij dit filiaal is. Zegt die gast "6 tot 8 weken" Dus ik kranten artikel erbij gepakt, maar dat maakt geen indruk. Hij wilde onder geen beding informatie of indicatie geven hoeveel wachttende er op de lijst stonden, dus ik had geen idee hoe lang ik nu moest wachtten.
Aangezien ik in A'dam ZO werk, dacht ik loop daar ook eens binnen. Situatie uitgelegd, dat ik er 1 in bestelling heb, maar niet weet hoeveelste ik op de lijst ben. Op basis van m'n kopie borg bon van Almere, neemt de wel klandvriendelijke TM medewerker mijn bestelling aan, zonder enige borg oid en ik ben ook nog de eerst volgende op de lijst. Dus als er 1 binnenkomt zou deze voor mij zijn.
Vandaag voor 12u belt Almere, hij ligt klaar. Maarja ik ben nog op m'n werk en ik pas rond sluitingstijd in Almere ben, zou ik de iPhone morgen pas op kunnen halen. Maar een uurtje later belt TM A'dam ZO, ook zij hebben een toestel voor me liggen. En die ligt er zo voor het ophalen, dus ik besluit dit te doen, en ze even te laten bellen naar Almere dat zij me helpen en die witte in Almere weer de verkoop in kan en ik geen boete hoef te betalen. Gaan ze in Almere toch tegensputteren tegen de collega's in ZO. Ze zijn het er niet mee eens, en als ik m'n borg kom halen, dan brengen ze de boete in rekening

De chef van A'dam die hoort dit en bied me aan de borg terug te geven, maar aangezien ik alleen een kopie van de bon bij me heb gaat dit niet. De volgende oplossing is dat ik volgende week nog even langs kom en dan krijg ik het alsnog terug en hoef ik niet meer naar die klantvriendelijke shop in Almere. Wederom
Van bij de ene totaal geen medewerking en de andere denkt gewoon met je mee, en regelt van alles voor je wat ze niet eens hoeven te doen.
Na wat registratie stubbelingen, keer ik blij terug naar huis en wil er even lekker voor gaan zitten om de nieuwe aanwinst te activeren en installeren. Ik haal het cellofaan aan de achterkant van het doosje af, open het doosje, licht de iPhone voorzichting uit z'n schaaltje (ziet er allemaal weer super strak uit die Apple verpakking
Ironisch genoeg woon ik in Almere en werk ik in A'dam, en aangezien er doorgaans bij ons zaterdag niet gewerkt wordt (en iig niet door mij

En dus technisch gezien behoor ik nog steeds tot de groep wachtende

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 18:22 ]
Verwijderd
Tja dat is denk ik een standaardbrief onder de noemer 'pappen en nathouden', want die brief kreeg ik ruim 2 weken geleden ook.Marty26 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:58:
Vaag ik heb geen mail niks ontvangen wel een brief met daarin dat die binnen 10dagen geleverd schijnt te worden....
Mijn bestelling is inmiddels 3 weken oud en staat nog volledig onveranderd op status 1.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Jep, de mijne is vandaag ook officieel 3 wkn oud. Inderdaad alsnog status 1. Ik volg ook het draadje op iphoneclub geloof ik. En iedereen van 3 wkn terug heeft gister zijn 16Gb zwart op 4 zien springen, dus hoop maar dat wit snel volgt. Denk dat we nu wel snel aan de beurt zijn hoor.Oscar the Grouch schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:51:
[...]
Tja dat is denk ik een standaardbrief onder de noemer 'pappen en nathouden', want die brief kreeg ik ruim 2 weken geleden ook.
Mijn bestelling is inmiddels 3 weken oud en staat nog volledig onveranderd op status 1.
Ik denk het niet. Ik werd net gebeld door T-mobile en ze zeiden dat de levertijd toen ik bestelde 6 weken was (dat wist ik), en dat gingen ze waarschijnlijk wel redden zo zeiden ze.Shailesh schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:07:
Denk dat we nu wel snel aan de beurt zijn hoor.
Er is dus vooralsnog geen enkele reden om aan te nemen dat ze gaan leveren in < 6wk.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Gebeld zelfs! Hmm, jammer, ik kijk het nog ff aan, als het echt te lang duurt annuleer ik hem, dan kan ik nog ff op mn gemakkie orienteren op alle andere smartphones die nu uitkomen.Oscar the Grouch schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:16:
[...]
Ik denk het niet. Ik werd net gebeld door T-mobile en ze zeiden dat de levertijd toen ik bestelde 6 weken was (dat wist ik), en dat gingen ze waarschijnlijk wel redden zo zeiden ze.
Er is dus vooralsnog geen enkele reden om aan te nemen dat ze gaan leveren in < 6wk.
Verwijderd
Nieuwe klant zeker? Die zijn belangrijker dan bestaande klanten uiteraardVerwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:39:
Zo vreemd allemaal, mijn vriendin had voor een witte iphone een levertijd van 3 werkdagen via online bestelling maandagavond 22.30 besteld en donderdagmiddag afgeleverd... volgens mij roepen ze maar wat bij TM.
Verwijderd
Waat? En ik zit (al) twee weken op mijn zwarte te wachten... Ook een nieuwe klant!Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:39:
Zo vreemd allemaal, mijn vriendin had voor een witte iphone een levertijd van 3 werkdagen via online bestelling maandagavond 22.30 besteld en donderdagmiddag afgeleverd... volgens mij roepen ze maar wat bij TM.
Verwijderd
nee sorry, was een contractsverlenging...en echt dubbel frustrerend omdat ik zelf al 6 weken wacht op een werkende iPhone (had een DOA gekregen). Mijn vriendin had maar de iPhone genomen omdat ze niets beters kon vinden <nu overigens wel helemaal wild van het toestel>Oscar the Grouch schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:05:
[...]
Nieuwe klant zeker? Die zijn belangrijker dan bestaande klanten uiteraard
grr en ik alsfanboy maar wachten...
Verwijderd
uuuh..ik ben ook nieuwe klant en heb de volle 6 weken moeten wachten..wordt pas volgende week maandag geleverd.Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:39:
Verwijderd
Uw bestelnummer
W86XXXXXX
Extra bestelnummers
709XXXXXXX
Uw inkoopordernummer
W86XXXXXX
Ons leveringsnummer
807XXXXXXX
Verder staat achter Huidige bezorgstatus: Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen
Zou ik deze order nu al moeten kunnen tracen, of moet ik vijf dagen wachten? Zo ja, klopt het dat ik op de site van Flextronics dan Europe, 'Ons leveringsnummer' en App moet invullen? Als ik dat nu invul, geeft hij aan dat er geen gegevens bekend zijn.
Het is de low-end MacBook Pro 2.4 GHz met alleen nog een optionele Apple Remote.
Verwachte verzenddatum: 20 Aug, 2008 - 21 Aug, 2008
Verwachte leverdatum: 21 Aug, 2008 - 25 Aug, 2008
Update: Hij is verzonden!
[ Voor 4% gewijzigd door tato op 20-08-2008 17:44 ]
Wat is dat dan voor een onzin?? Ik wacht al meer dan twee weken!!!Eriky schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:46:
Ik heb dinsdagnacht 12.00 besteld en kreeg de volgende dag een telefoontje voor een afspraak op vrijdag (16GB, black). De wachttijden zijn dus aanzienlijk afgenomen lijkt..
Gravity sucks...
Haha, hieronder de pagina staat als advertentie van KPN
iPhone of Nokia N96?
N96: wél bereik (kpn), 5mp camera, 16 gb, gps, gratis Mobiel TV
Maar goed, ja die levertijden bij T-Mobile zijn ook gewoon echt om raar van te worden nu. Het is gewoon belabberd oneerlijk dat latere bestellers eerder geleverd krijgen. Eigenlijk nog een klacht waard ook.
Ik zit nu al 4 weken te wachten op mijn zwarte iPhone 16 Gb.... Heb gisteren pas bevestiging gekregen per post. Net gebeld en mijn bestelling is in de laatste fase maar uiteraard konden ze me niets vertellen over levertijd. Maar binnen twee weken zou ik hem moeten hebben....JOH
GRMBL
[ Voor 73% gewijzigd door Deddiekoel op 21-08-2008 15:34 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Heb jij geluk gehad.Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:46:
Mijn status bij T-Mobile ging zojuist naar 4. Meteen even AMP gebeld, en ze komen hem morgen al brengen. In totaal minder dan 2,5 week gewacht (8GB zwart).
Mijn bestelling stond dik 7 dagen op status 4.
Niks van AMP gehoord, plots gebeld op 09-08.
Denk mooi , dat word hem 11-08 mooi binnen , maar nee hoor 21-08(vandaag).
Stond die koerier aan de deur , ik blij , hij gegevens controleren , klopt ID kaart niet met de naam wat er op de pinpas staat, dus bestelling geanuleerd.
Voor mij vage reden.....
Nu heb ik hem op 11-07 besteld , en dus al 5 weken erop moeten wachten.
Had T-Mobile dit niet als controle op de website kunnen inbouwen? of kunnen aangeven?
Ook AMP heeft hier aan de telefoon niks over gezegd , alleen dat ik mijn ID kaart moest laten zien bij aflevering.......
Echt belachelijk.
5 weken voor niks zitten wachten.
Was zo kwaad dat ik vanmiddag maar de stad ingereden ben , naar de T-mobile shop in Sittard , en daar waren ze gewoon volop op voorraad , dus alsnog blij
www.degroot-it.nl
Waar en hoe kun je die status zien en waar kun je AMP bellen? Volgens T-Mob zit ik in de laatste fase en hoeft alleen de foon nog maar geleverd te worden... Als ik iemand kan bellen om dat te versnellen ben ik erbij!Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:46:
Mijn status bij T-Mobile ging zojuist naar 4. Meteen even AMP gebeld, en ze komen hem morgen al brengen. In totaal minder dan 2,5 week gewacht (8GB zwart).
Verwijderd
Heb mijn contract verlengd, gaat het dan gewoon via TNT ofzo? of moet ik gewoon ff wachten omdat AMP er langer over doet?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 12:22 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Daedalus op 22-08-2008 13:50 ]
Verwijderd
Zwarte 16gb met een nieuw abbo. Damn dat is snel...
Verwijderd
verlenging gaat via TNT, komen zonder afspraak langs, bij mij de dag nadat order op status 4 sprong.Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:22:
mijn status is vandaag ook op 4 gesprongen, heb ff gebeld met AMP (website is overigens AMP-logistics.nl voor Deddiekoel), maar daar hadden ze geen pakketje liggen van mij.
Heb mijn contract verlengd, gaat het dan gewoon via TNT ofzo? of moet ik gewoon ff wachten omdat AMP er langer over doet?
Niet even bij de T-Mobile Shop langsgeweest dan?dominator schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:11:
Net ff bij de lokale phone house hier in tilburg geweest. Helaas geen zwarte 8GB's, ze hadden nog wel wat 16GB's op voorraad. Heb m'n naam maar achter gelaten, volgende week verwachtte men weer een verse lading.
Ik kan vanaf vandaag mijn abbo verlengen, en ik wil ook voor de iPhone gaan. Zit alleen nog te twijfelen tussen online bestellen of bij de TM Shop ophalen. Denk dat ik nog wel even kan wachten tot maandag.
Ik bestel dan toch liever een 16GB met i300 voor 1 euro dan dat ik er in de TM Shop 80 euro voor moet betalen... Dan maar wachten op het verzenden etc..
\_Specs_/
Twee weken later toen ik zelf op onderzoek uit ging en zelf contact op nam met die mensen was het van: "Oh ja, we hebben nog wat liggen...". Gelukkig was het pakketje niet geopend, dus voor mij goed genoeg. Foutje van TNT dus.
T-mobile geeft 10 euro korting de volgende maand, al konden ze er niets aan doen eigenlijk. Zowel TNT en T-mobile reageerden beiden erg snel en netjes, inclusief een excuus van de postbode.
Nope, ik was bij phone house heyhoef. Niet in de heuvelstraat waar idd de t-mobile shop tegenover zit.....ZiegoM schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 04:20:
[...]
Niet even bij de T-Mobile Shop langsgeweest dan?
Verwijderd
Ik heb namelijk 2 weekjes geleden een MacBook gekocht via de store, maar nu wil ik nog een laptop tas uit de store kopen. Moet je daar ook 2 weken op wachten, of wordt dit wel gewoon uit Nederland verzonden?
Verwijderd
Ik bellen naar AMP: blijk dat ik mijn voornaam heb ingevuld bij meisjesnaam en nu kan AMP niet tot levering overgaan en zal ik de Iphone opnieuw moeten bestellen...
Is het slimmer op nu de Iphone in de winkel proberen te kopen? Ik ben een tamelijk geduldig mens, maar na 6 weken zo teleurgesteld worden is me te gortig.
De tmobile-shop in Arnhem had zaterdag voorraad van alle toestellen.
(Ik wilde mijn bestelling annuleren en hem daar halen, maar dat kon niet want mijn bestelling stond al te lang open volgens de klantenservice.
Of te wel: between a rock and a hard place. Er wordt niet geleverd en ik mag niet meer annuleren.)
Ik heb daar een paar maanden terug een sleeve gekocht en dat duurde 3 dagen.Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:48:
Hoe zit het met de levertijd van accesoires uit de Apple Store?
Ik heb namelijk 2 weekjes geleden een MacBook gekocht via de store, maar nu wil ik nog een laptop tas uit de store kopen. Moet je daar ook 2 weken op wachten, of wordt dit wel gewoon uit Nederland verzonden?
Gisteren heb ik een Time Capsule 500GB en iWork Family pack gekocht en die worden volgens de UPS site geleverd dus 3 dagen.
Verwijderd
Verwijderd
Ik begrijp dat alle standaard producten direct uit Nederland worden geleverd. Voor mijn Macbook had ik echter extra geheugen besteld, daarom komt hij vandaag (na 2 weken) waarschijnlijk pas binnen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:34:
Als ik een 24" iMac 3.06GHz via de online Apple Store bestel (standaard config), hoelang kan ik hier dan op wachten? Als ik voorgaande berichten lees dan kan ik 2 a 3 weken verwachten?
Volledig boven elke verwachting is er vandaag dan toch geleverd \0/Oscar the Grouch schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:16:
...Er wordt niet geleverd en ik mag niet meer annuleren...
Verwijderd
BTO = build to order; standaard versie van de Apple store (meestal op voorraad)
CTO = configure to order; extra opties besteld
Wazig..
Verwijderd
Ook toevallig geen AppleCare genomen? Inderdaad wazig ja..Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:11:
Vandaag een standaard 24" 3.06Ghz iMac besteld zonder enige extra opties of wijzigingen in de configuratie. Echter staat op de bestelling CTO, terwijl ik bij een standaard uitvoering toch BTO verwacht..?
BTO = build to order; standaard versie van de Apple store (meestal op voorraad)
CTO = configure to order; extra opties besteld
Wazig..
Verwijderd
Ben benieuwd!
Goed geregeld! En hebben ze nog iets gezegd over de mogelijkheid tot het direct omzetten van je huidige abonnement naar het iPhone abonnement?ZpAz schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:40:
Met tmobile gebeld, mn telefoon was stuk gegaan (HTC herald), had nog een half jaar contract. Met 2 jaar verlengd, en heb dus 16GB witte iphone er bij besteld. Ze zeiden dat ik met +- 3 dagen een brief per post zou krijgen met bevestiging, en dat de levertijd 3 week ongeveer zou duren.
Ben benieuwd!
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Moet je persoonlijk aanwezig zijn wanneer TNT een iPhone komt (verlenging) bezorgen?
Of kan ook iemand anders hem voor me aannemen en de 19,96 betalen?
Ik ben morgen niet thuis namelijk, en een huisgenoot wel. Dus hoop eigenlijk dat hij hem kan aannemen van TNT...
\_Specs_/
Nope mijn abbonement loopt eerst nog in zijn huidige vorm door. Maar mijn abbo was ongeveer excact gelijk aan het abbo van de iphone (de prijs was ook 30 euro per maand, en daarvoor heb/had ik dus 150 minuten/smsjes, en PIT voor onbeperkt internettenalvani schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 20:09:
[...]
Goed geregeld! En hebben ze nog iets gezegd over de mogelijkheid tot het direct omzetten van je huidige abonnement naar het iPhone abonnement?
Na mijn looptijd (tot april volgend jaar) word het omgezet naar een iphone abbo voor 2 jaar.
Same here. Totdat ik nunet een afhaalbericht van TNT in de bus had. Laat ik uitgerekend dit weekend ook nog hele weekend, inclusief morgen, niet thuis zijn......Deddiekoel schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:27:
Vandaag T-Mobile gebeld nadat ik een (algemene) mail had gekregen dat de iPhone inmiddels direct leverbaar is. Maar helpdesk persoon wist mij te vertellen dat ik waarschijnlijk nog lachend anderhalve week kan wachten en dus mijn 6 weken wachten zal vol maken omdat "de afdeling een achterstand heeft". Bastards.
Ach ja, kan niets mooiers bedenken om na het weekend na uit te kijken
Totale tijd tussen bestellen en leveren (reken ik vandaag maar als leveren) is 8 dagen....Heb het gevoel dat ik niet mag klagen
Daar ben ik ook wel benieuwd naarDeddiekoel schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:02:
Waar kunnen jullie die status zien? Ik heb ook telefonisch verlengd...
[ Voor 51% gewijzigd door ZpAz op 28-08-2008 20:37 ]
Als je verlengt kan je je bestelstatus niet zien. Afwachten maar totdat een TNT dude op je stoep staat....ZpAz schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:14:
Geld dat voor alle iphones bij tmobile? Mischien hoef ik dan toch geen 3 week zonder mp3 speler te zitten
[...]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Iemand anders kan hem dus wel aannemenZiegoM schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 23:26:
Even een kort leveringsvraagje:
Moet je persoonlijk aanwezig zijn wanneer TNT een iPhone komt (verlenging) bezorgen?
Of kan ook iemand anders hem voor me aannemen en de 19,96 betalen?
Ik ben morgen niet thuis namelijk, en een huisgenoot wel. Dus hoop eigenlijk dat hij hem kan aannemen van TNT...
\_Specs_/
Ja, ik heb dit als klacht bij Tmobile gemeld. Nieuwe klanten kunnen wel hun bestelstatus zien en verlengers niet? Rare gang van zaken, alsof er niemand daar zou weten waar de bestelling zich bevindt.josduisings schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:42:
[...]
Als je verlengt kan je je bestelstatus niet zien. Afwachten maar totdat een TNT dude op je stoep staat....
Toen ik gebeld had werd mij 3 week gemeld....
Dit topic is gesloten.