Levertijd Apple producten Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste
Acties:
  • 114.396 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
josduisings schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:42:
[...]

Als je verlengt kan je je bestelstatus niet zien. Afwachten maar totdat een TNT dude op je stoep staat....
Wel dus:
https://www.t-mobile.nl/P...e/status/searchorder.aspx

Heb ik zelf ook gebruikt voor mijn verlenging, en werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Hier niet, ik heb vandaag dus de brief gekregen met de factuur waarop een order nummer staat, ingevuld. Maar hij zegt 'Het opgegeven ordernummer is niet gevonden'.

Mischien duurt het een tijdje voordat het systeem het ordernummer heeft verwerkt ofzo.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

stuffke schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 14:23:
Ik heb op 11/7 's ochtends mijn orange verlengd naar I-150, iphone 8
gb zwart. Er is mij toen verteld dat ik binnen twee weken mijn simkaart zou krijgen en de iphone later thuis gestuurd ga krijgen. Maar nog geen sim kaart ontvangen....van de iphone weet je dat het langer gaat duren. Volgens TM worden simkaart en iphone gelijktijdig uitgeleverd.
(...)
Mijn Orange abo is per 29/8 ook verlengd naar i150, vanmiddag ga ik de iPhone (16 GB wit) ophalen op het postkantoor (ik was niet thuis bij het afleveren). Het toestel is lekker snel geleverd dus maar ik heb nog geen T-Mobile sim gekregen. Hoe lang duurde het voordat de sim werd opgestuurd?

Heb het toestel opgehaald en de SIM bleek er gewoon bij te zitten. :D

[ Voor 5% gewijzigd door Tourniquet op 04-09-2008 18:01 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Eergister de telefoon binnen gekregen, in totaal heb ik dus 8 dagen moeten wachten vanaf het telefoongesprek voor de verlenging.

Best wel redelijk al zeg ik zelf.

Vind het veel 'natuurlijker' reageren dan windows mobile (dat was pielen met een stokje (okee, ik probeerde zoveel mogelijk de vingers te gebruiken, maar bij sommige stukken was dat gewoon geen doen)).

Ook is de 'iPod' functie veel beter dan windows media player oid. Alles reageert lekker, alleen is het bereik niet altijd optimaal.

Ik dacht dat ik het toetsenbord van mijn Herald wel zou missen, maar dat valt reuze mee. Dit toetsenbordje is veel beter dan welk onscreen toetsenbord op windows mobile dan ook (en ik heb er veel geprobeert :p).

Tot nu toe ben ik zeker tevreden, moet alleen nog even kijken hoe de 't9' uitgezet kan worden, hij is nu in het engels en dat is erg irritand. (liever uit dan nederlands).

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Over aflevertijd.nl gesproken; die is down is het niet?

• BlueKeenan
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik zie hier dat iedereen de leveringen krijgt via AMP.

Ik heb gister een (nieuwe) Ipod Nano besteld en die word geleverd met UPS.

Iemand enig idee waar Apple dit onderscheid maakt ? Ik kan dit namelijk niet terugvinden in de startpost.

Overigens is de Nano binnen 24 uur geleverd _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door BlueKeenan op 11-09-2008 14:39 ]

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:12
BlueKeenan schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:33:
Ik zie hier dat iedereen de leveringen krijgt via AMP.

Ik heb gister een (nieuwe) Ipod Nano besteld en die word geleverd met UPS.

Iemand enig idee waar Apple dit onderscheid maakt ? Ik kan dit namelijk niet terugvinden in de startpost.

Overigens is de Nano binnen 24 uur geleverd _/-\o_
Daar zou ik niet op rekenen. Ik heb eergisteren een nieuwe Nano besteld die binnen de 24 uur verzonden zou worden. Het ding is vandaag rond de middag eindelijk verzonden. Heb er nu ook absoluut het gissen naar wanneer het ding hier gaat zijn. Aangezien er geen buren zijn zit ik thuis "vast" want anders mag ik nog langer wachten.

• _Dexter_
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-02-2021
Dinsdagochtend een MacBook (2.4GHz, wit, default configuratie) besteld via online applestore, woensdag middag werd deze netjes bezorgt door een mannetje van UPS. Heerlijk als het allemaal gaat zoals van te voren bedacht.

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 14:38
Dinsdagavond de iPod Touch 2G besteld.
Status staat nu op "Klaargemaakt voor verzending", dus dat zal wel een levering op maandag worden..? :/

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:25
iPod Nano 4G , dinsdag om 20:00 uur besteld , vandaag verzonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueKeenan
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Flying schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:45:
[...]

Daar zou ik niet op rekenen. Ik heb eergisteren een nieuwe Nano besteld die binnen de 24 uur verzonden zou worden. Het ding is vandaag rond de middag eindelijk verzonden. Heb er nu ook absoluut het gissen naar wanneer het ding hier gaat zijn. Aangezien er geen buren zijn zit ik thuis "vast" want anders mag ik nog langer wachten.
Ik heb al een emailtje gekregen. UPS had geen juiste afleveradres (of de bezorger kon het niet vinden). Heb ik UPS zelf moeten bellen, die hebben mij verzekerd dat hij vandaag geleverd word.
Helaas niet binnen 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Gisteren eindelijk na bijna 7 weken wachten mijn iPhonje 3G binnen gekregen. Had telefonisch abonnement verlengd...
Positiever is dat ze wel binnen een paar uur mijn I-150 abo actief hadden inc Visual Voicemail!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:57
Morgen loopt mn huidige abo af, of iig het vernieuw termijn gaat dan in.

Is het handig om de iPhone in de shop te halen? Of kan ik m beter laten opsturen en via t-mobile onlineshop bestellen? Ik bedoel dus, hebben ze m op voorraad en krijg ik hem dan gelijk mee.
Ik heb geen zin/tijd/zin om moeite te doen om weer terug naar de winkel te gaan om m dan pas op te halen. Wachten vind ik niet erg. Naar de shop toegaan 'elke' x is niet handig.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-03-2023
De accu-batterij van mijn MacBook Pro is aan vervanging toe, even gebeld met support
en volgens een sympathieke Applemedewerker krijg deze week gratis nog een nieuwe.
Super service van Apple _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Laatst online: 12-09 14:38
Morgen komt de touch binnen! Week na het verhaal van Steve, maar goed.. dan heb je ook wat!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een Universal Dock voor m'n iPhone 3G. Nu is het probleem dat hij vrijwel overal een levertijd heeft van 3 weken. Een medewerker van een Apple reseller in Rotterdam vertelde mij dat dit niet normaal is voor Apple, en dat er waarschijnlijk een update aan zit te komen. Na wat rond gesurfd te hebben kan ik dat niet echt geloven; hoe komt dit alles?

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

SeenD schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:01:
Morgen loopt mn huidige abo af, of iig het vernieuw termijn gaat dan in.

Is het handig om de iPhone in de shop te halen? Of kan ik m beter laten opsturen en via t-mobile onlineshop bestellen? Ik bedoel dus, hebben ze m op voorraad en krijg ik hem dan gelijk mee.
Ik heb geen zin/tijd/zin om moeite te doen om weer terug naar de winkel te gaan om m dan pas op te halen. Wachten vind ik niet erg. Naar de shop toegaan 'elke' x is niet handig.
Als de winkel hem heeft zou ik die zeker doen. T-Mobile telefoonshop heeft bij mij nare smaak achter gelaten omdat ik bijna 7 weken heb mogen wachten en ze tussentijds niet bepaald behulpzaam waren.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Verwijderd

Afgelopen maandag heb ik een nieuwe mbp besteld bij de online apple store. Omdat er nog wat aan gesleuteld moest worden zou hij pas na 3 werkdagen verzonden worden.
Nu ontving ik vanochtend toen ik op mijn werk aankwam de factuur met de vermelding dat hij verzonden was, nu vraag ik me af (mede omdat ik hem graag in het weekend wil configureren etc en omdat ik simpelweg niet kan wachten :P ) of er een kans is dat dat ding voor het weekend nog geleverd wordt?

Tracking is 'temporarily not available - try again later' dus daar kan ik helaas geen informatie uit halen :(

Kan iemand me verblijden / garanderen dat ik idd nog moet wachten tot de geplande leverdatum van 24 september?

Verwijderd

Heey, vandaag gebeurde er wat raars...

Vanaf vanochtend rond 04:00u staat mijn order voor mijn MBP op verzonden, volgens het tracking nr van UPS die ik later die ochtend kreeg was mijn pakketje vandaag vanuit Shanghai vertrokken...
Rond 16:00u vanmiddag kreeg ik echter een mail met "Your package experienced an exception". Het ergst vrezend (leverdatum een week verder geschoven oid) opende ik het tracking systeem weer en wat bleek er stond:
APELDOORN,
NL 18/09/2008 14:00 PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
Tot mijn vreugde natuurlijk! Volgens mij betekend dit dat hij al in apeldoorn is aangekomen en wacht op verzending met een koerier naar mijn adres?
Wat dan wel weer bizar is, is dat hij volgens dat tracking systeem in 1 dag van shanghai naar apeldoorn is verzonden? :/

Enige logische verklaring is dat ze te laat de verzendstatus erop hebben gezet ofzo?
Nu maar hopen dat-ie morgen afgeleverd wordt, dat zou betekenen dat hij er binnen 5 werkdagen is (maandag besteld) _/-\o_

Verwijderd

_Dexter_ schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:52:
Dinsdagochtend een MacBook (2.4GHz, wit, default configuratie) besteld via online applestore, woensdag middag werd deze netjes bezorgt door een mannetje van UPS. Heerlijk als het allemaal gaat zoals van te voren bedacht.
Insgelijks hier. Jammer genoeg moet ik 3 dagen wachten, aangezien ik er voor gekozen heb een remote er bij te willen hebben. Naar mijn idee hebben ze dingen ook normaliter op voorraad; blijkbaar niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Weet er iemand hoe lang het duurt voordat een iPhone geleverd wordt bij een verlening van een T-Mobile abonnement? De website zegt 10 werkdagen maar ook 2 werkdagen voor nieuwe klanten. Nogal vreemd vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilthyViper
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-03 15:58
sOid schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:47:
Weet er iemand hoe lang het duurt voordat een iPhone geleverd wordt bij een verlening van een T-Mobile abonnement? De website zegt 10 werkdagen maar ook 2 werkdagen voor nieuwe klanten. Nogal vreemd vind ik...
Vorige week dinsdag mijn abbo telefonisch verlengd. Dame aan de telefoon zei ook 10 werkdagen.
Heb hem nog niet binnen, dus het duurt minimaal één week (16GB, wit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
FilthyViper schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:05:
[...]

Vorige week dinsdag mijn abbo telefonisch verlengd. Dame aan de telefoon zei ook 10 werkdagen.
Heb hem nog niet binnen, dus het duurt minimaal één week (16GB, wit).
Jammer :( Ik heb ook een 16GB wit besteld.

edit: wth, ik kijk net op statuspagina, stond vanmorgen nog op 1 en nu op 4: order op transport.

Heb het wel via internet geregeld, misschien dat het daardoor allemaal sneller gaat.

[ Voor 21% gewijzigd door sOid op 22-09-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilthyViper
  • Laatst online: 07-03 15:58
sOid schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:35:
[...]

Jammer :( Ik heb ook een 16GB wit besteld.

edit: wth, ik kijk net op statuspagina, stond vanmorgen nog op 1 en nu op 4: order op transport.

Heb het wel via internet geregeld, misschien dat het daardoor allemaal sneller gaat.
Hm, ik heb geen ordernummer gekregen aan de telefoon, dus kan geen status nakijken.
Dacht: ik bel ff, gaat sneller dan internet. Waarschijnlijk niet dus. Ik wacht maar af.

Wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
FilthyViper schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:29:
[...]

Hm, ik heb geen ordernummer gekregen aan de telefoon, dus kan geen status nakijken.
Dacht: ik bel ff, gaat sneller dan internet. Waarschijnlijk niet dus. Ik wacht maar af.

Wanneer heb jij besteld?
Vrijdag vroeg in de ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

carfreak02 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:26:
iPod Nano 4G , dinsdag om 20:00 uur besteld , vandaag verzonden. :)
Wack, op hun site staat binnen 24 uur verzonden, zal wel met betaal optie te maken hebben :|

Ik heb vrijdag een Ipod Nano besteld, 8 gig,,, Maar hij is nog niet verstuurd ;( per bank betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:25
D467 schreef op maandag 22 september 2008 @ 23:40:
[...]

Wack, op hun site staat binnen 24 uur verzonden, zal wel met betaal optie te maken hebben :|

Ik heb vrijdag een Ipod Nano besteld, 8 gig,,, Maar hij is nog niet verstuurd ;( per bank betaald
Binnen 24 uur is met Creditcard ja. Met een normale overschrijving duurt het een dag langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 21:01
Net een MacBook Pro 15,4" besteld. 2 werkdagen levertijd. Maar doordat ik een 7200 RPM HD erin wil hebben duurt het 3 werkdagen.
Net geld overgemaakt, zal mij benieuwen hoe lang het duurt :)

Me eerste Apple product :)

edit: Via de Apple Store, zonder Apple Care ;)

[ Voor 12% gewijzigd door JorzoR op 23-09-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

JorzoR schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 20:02:
Net een MacBook Pro 15,4" besteld. 2 werkdagen levertijd. Maar doordat ik een 7200 RPM HD erin wil hebben duurt het 3 werkdagen.
Net geld overgemaakt, zal mij benieuwen hoe lang het duurt :)

Me eerste Apple product :)
Ik heb deze opstelling (+ AppleCare) besteld bij de iCentre in onze stad. Zou ongeveer 2 weken duren. Momenteel wacht ik anderhalve week, dus ik ben benieuwd.

specs

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Gister eigenlijk door de gein T-Mobile gebeld om te vragen of ik een iPhone kon krijgen (abonnement loopt pas mei 2009 af), verteld die gast me aan de telefoon dat het wel mogelijk is d.m.v. lost and stolen (oid). Als 'ie het zelf aan bied kan er niet veel illegaals aan zijn, dus doe maar dacht ik :).

Helaas wel in alle opwindingen vergeten te vermelden dat ik 'm wilde ophalen in een shop i.p.v. laten opsturen.

Net gebeld: "Nee meneer, dat gaat niet meer, dat zou heel veel problemen opleveren. Hij is waarschijnlijk nu al verstuurd..."

Nou, ja, pech dan. Kunnen mede t-mobile verlengers vertellen hoe lang zij hebben moeten wachten?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Niky schreef op woensdag 24 september 2008 @ 08:32:
Gister eigenlijk door de gein T-Mobile gebeld om te vragen of ik een iPhone kon krijgen (abonnement loopt pas mei 2009 af), verteld die gast me aan de telefoon dat het wel mogelijk is d.m.v. lost and stolen (oid). Als 'ie het zelf aan bied kan er niet veel illegaals aan zijn, dus doe maar dacht ik :).

Helaas wel in alle opwindingen vergeten te vermelden dat ik 'm wilde ophalen in een shop i.p.v. laten opsturen.

Net gebeld: "Nee meneer, dat gaat niet meer, dat zou heel veel problemen opleveren. Hij is waarschijnlijk nu al verstuurd..."

Nou, ja, pech dan. Kunnen mede t-mobile verlengers vertellen hoe lang zij hebben moeten wachten?
Lost & Stolen houdt simpelweg toch in dat je huidige contract met 2 jaar wordt verlengt? Dus dan zou jouw abonnement tot mei 2011 lopen :P.

🌞🍃

• NickH
Datafeest schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:59:
[...]

Lost & Stolen houdt simpelweg toch in dat je huidige contract met 2 jaar wordt verlengt? Dus dan zou jouw abonnement tot mei 2011 lopen :P.
Klopt, maar ik krijg mijn iPhone binnen 10 dagen binnen, wat bij 'normaal' verlengen volgens mij niet kan (uiterlijk 4 maanden van te voren).

Daarnaast is mijn telefoon natuurlijk niet 'lost' of 'stolen', dat bedoelde ik met de illegale praktijken :+

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
als arm studentje eindelijk het geld bij elkaar voor een ipod touch 16gb, is hij helemaal nergens te krijgen.... Na een paar keer naar de macstore en andere winkels te zijn geweest nu toch maar in de a mac store gereserveerd...iemand enig idee hoe lang het meestal duurt voor ze die dingen hebben? ze hebben ze nu al 3 dagen lang niet dus je zou zeggen dat er morgen wel een lichting moet komen

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb net mijn eerste Apple product(en) aangeschaft.
Een 15,4" MacBook Pro met een US keyboard (basis model), een iPod nano 8GB Zilver (back to school actie) en een Canon PIXMA MX310 (printer actie). Alles besteld via de Apple online store (surfspot)

De MBP heeft een levertijd van 3 werkdagen, de andere producten zijn binnen 24 uur leverbaar.
Ik ben benieuwd wanneer ik al dit moois in huis heb.

edit: Verwachte leverdatum 8 a 9 oktober.

[ Voor 5% gewijzigd door AntonV op 26-09-2008 15:29 ]

• JorzoR
Wel 'adverteren' ze met een verzenddatum van binnen 24 uur, of met aanpassingen 3 werkdagen...maar als je de bevestiging krijgt dat je betaling is ontvangen blijkt het toch 2 weken te duren...omdat ie uit China moet komen?
Dat vertelde de dame mij aan de telefoon...

2 weken op een laptop wachten, komop Apple, dat kan sneller? 8)7

Vind de site een beetje misleidend op dit gebied, en daar gaf de telefoniste mij ook gelijk in.

[ Voor 58% gewijzigd door JorzoR op 25-09-2008 20:28 ]

• Frietsaus
  • Niet online
Apple doet precies wat ze zeggen, het apparaat is verzendklaar in 3 dagen (wat op de website staat is dus de assemblagetijd) en moet dan vanuit China hier komen. In de e-mail die je krijgt staat aardig nauwkeurig wanneer je je laptop kan verwachten.

[ Voor 11% gewijzigd door Frietsaus op 25-09-2008 20:29 ]

• JorzoR
Frietsaus schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:28:
Apple doet precies wat ze zeggen, het apparaat is verzendklaar in 3 dagen en moet dan vanuit China hier komen. In de e-mail die je krijgt staat aardig nauwkeurig wanneer je je laptop kan verwachten.
Vanuit China staat nergens, daar moest ik achter komen door te bellen.

Apple doet wel precies wat ze zeggen ja, maar een klant wil toch ergens kunnen zien hoelang het duurt voordat ie m in huis heeft, en voordat ie m gaat bestellen? De tijd hoe lang ie erover doet om van China naar NL te komen is dan toch relevant?

Ik kreeg het pas 2 dagen later te zien nadat ze mijn betaling hadden ontvangen, en dat vind ik niet netjes...

De meeste gaan dan toch zo denken, onder andere ik:
Apple Store NL -> 3 werkdagen + verzending NL (1 a 2 werkdagen) = 4 a 5 werkdagen

Maja ik wacht wel rustig hoor... :9

[ Voor 40% gewijzigd door JorzoR op 25-09-2008 20:41 ]

• Frietsaus
  • Niet online
De meeste gaan dan toch zo denken, onder andere ik:
Apple Store NL -> 3 werkdagen + verzending NL (1 a 2 werkdagen) = 4 a 5 werkdagen
Nooit zomaar van zaken uitgaan. Ja, standaardconfiguraties worden meestal verzonden vanuit Nederland maar een BTO bestelling nooit. Dat je daar van te voren niet van op de hoogte wordt gebracht, sja de een zal dat zien als een probleem, de ander niet. Uiteindelijk kom je toch wel te weten wanneer je je product mag verwachten. In elk geval is het zoals je zelf zegt sowieso een kwestie van rustig wachten.

Apple Store NL zegt natuurlijk niks... ;) Net zoals Dell NL Store niks zegt.

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
darkpluisje schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:15:
als arm studentje eindelijk het geld bij elkaar voor een ipod touch 16gb, is hij helemaal nergens te krijgen.... Na een paar keer naar de macstore en andere winkels te zijn geweest nu toch maar in de a mac store gereserveerd...iemand enig idee hoe lang het meestal duurt voor ze die dingen hebben? ze hebben ze nu al 3 dagen lang niet dus je zou zeggen dat er morgen wel een lichting moet komen
Toevallig weet ik van A-Mac dat ze in oktober pas weer leveringen verwachten, dus dat is nog wel even geduld hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:18
Zojuist m'n iMac 24", 2,8Ghz, 500 gig, 2g ram, GeForce 8800 besteld. Verwachte leverdatum 8 a 9 oktober.

Ik ben benieuwd!

[ Voor 3% gewijzigd door Noxa op 26-09-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Niet online
Ben vandaag ook op zoektocht geweest naar een 16GB iPod touch, 2e generatie en ze zijn nog nergens te vinden. Alleen de online Apple Store levert ze op dit moment, anderen verwachten ze pas begin oktober. Online bestellen lijkt dus het snelste te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
lh-Online.nl schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:46:
Ben vandaag ook op zoektocht geweest naar een 16GB iPod touch, 2e generatie en ze zijn nog nergens te vinden. Alleen de online Apple Store levert ze op dit moment, anderen verwachten ze pas begin oktober. Online bestellen lijkt dus het snelste te gaan.
Same here, ik heb um bij Chear! besteld vanwege hun betrouwbare aftersales!
Gefeliciteerd met je aankoop! Je order is goed ontvangen en de planning is dat deze op dinsdag 30 september 2008 bij je wordt geleverd. Je bestelling heeft ordernummer: xxxxxxxxx
Set iPod Touch 16GB MB531NF/A + Trust 8 in 1 iPod accessoirepack

Nou voor a.s. dinsdag zou ik tekenen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Noxa schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:05:
Zojuist m'n iMac 24", 2,8Ghz, 500 gig, 2g ram, GeForce 8800 besteld. Verwachte leverdatum 8 a 9 oktober.

Ik ben benieuwd!
Misschien was het slimmer om te wachten tot het Apple Mac-event, want nu betaal je waarschijnlijk meer dan nodig is (geruchten over prijsverlagingen).

Bambu Lab P1S Combo

• lhoBas
  • Niet online
Mijn nieuwe iPod touch 16GB is ook zojuist besteld bij de online Apple Store, betaald met creditcard. ETA van Apple nu (nog voor verzenden dus) 03 Okt, 2008 - 08 Okt, 2008. Ben benieuwd :)

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Frits Flits schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 20:14:
[...]

Ik heb deze opstelling (+ AppleCare) besteld bij de iCentre in onze stad. Zou ongeveer 2 weken duren. Momenteel wacht ik anderhalve week, dus ik ben benieuwd.
Gisteren gebeld dat hij binnen was en vandaag opgehaald. Heeft 13 dagen geduurd, dus net geen 2 weken ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
MacorgaZ schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 21:06:
[...]

Misschien was het slimmer om te wachten tot het Apple Mac-event, want nu betaal je waarschijnlijk meer dan nodig is (geruchten over prijsverlagingen).
Mja ik heb lang zitten dubben hoor. Er zijn namelijk continu geruchten over nieuwere versies. Lagere kosten. Etc etc. Die stroom is continu en ene keer betrouwbaarder dan anders. Maar ik heb toch besloten hem gewoon te kopen. 1. Omdat wat er op zit meer dan voldoende is, enige upgrade waar ik wat mee zou willen is een Blu-Ray drive of eSata aansluiting. Verder is het een prima machine waar je een paar jaar mee vooruit kan.
En verder heb ik hem gekocht via surfspot. Dus scheelt sowieso een paar honderd euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
lh-Online.nl schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:39:
Mijn nieuwe iPod touch 16GB is ook zojuist besteld bij de online Apple Store, betaald met creditcard. ETA van Apple nu (nog voor verzenden dus) 03 Okt, 2008 - 08 Okt, 2008. Ben benieuwd :)
Bij Chear! heb je um sneller, verwachte afleverdatum 30 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik heb op 10 sep een iPod Nano 16GB bestelt. (met gravering) en deze wordt aankomende dinsdag geleverd.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Rox_NL schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:40:
[...]

Toevallig weet ik van A-Mac dat ze in oktober pas weer leveringen verwachten, dus dat is nog wel even geduld hebben :).
ja bij mij bleven ze steeds volhouden dat ze het echt niet wisten, maar dat ze binnen ze deze week wel verwachtte (zeiden ze vorige week ook)...dus heb het er al weer een beetje mee gehad..

denk dat ze ik ze dan ook maar op internet bestel, dacht via de mac store sneller te zijn maar dat valt toch tegen...

alleen hoe zit het met garantie als je hem ergens anders besteld, kan je dan wel gewoon naar een mac store?

[ Voor 9% gewijzigd door darkpluisje op 28-09-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekie007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:17

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

Mijn bestelling is verzonden op 27 sept. (Ipod + Macbook) Maar bij verwachte leverdatum staat 6 oktober? Bij de klantenservice vertellen ze weer dat hij voor 1 oktober geleverd zou moeten zijn :S Vandaag mijn afspraken voor de middag verzet, omdat ik de rest van de week niet thuis ben, dus ik hoop op een klein wonder in de vorm van een bestelauto die zo voor komt rijden. :(

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekie007 schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:49:
Mijn bestelling is verzonden op 27 sept. (Ipod + Macbook) Maar bij verwachte leverdatum staat 6 oktober? Bij de klantenservice vertellen ze weer dat hij voor 1 oktober geleverd zou moeten zijn :S Vandaag mijn afspraken voor de middag verzet, omdat ik de rest van de week niet thuis ben, dus ik hoop op een klein wonder in de vorm van een bestelauto die zo voor komt rijden. :(
Haha... het is bij mij ook het geval. 27 september mijn iMac en iTouch besteld en de verwachte leverdatum is 6 october - 9 october... Hmmm, ik kon me niet voorstellen dat het zo lang zou kunnen duren. Maar goed, we moeten het gewoon afwachten.
Ik wil nu al achter mijn eerste mac gaan zitten... Zo spannend! :)

Edit: Is het trouwens waar dat de samengestelde configuraties vanuit fabrieken in China verstuurd worden? Dit is toch ongelooflijk!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:00:
[...]

Haha... het is bij mij ook het geval. 27 september mijn iMac en iTouch besteld en de verwachte leverdatum is 6 october - 9 october... Hmmm, ik kon me niet voorstellen dat het zo lang zou kunnen duren. Maar goed, we moeten het gewoon afwachten.
Ik wil nu al achter mijn eerste mac gaan zitten... Zo spannend! :)

Edit: Is het trouwens waar dat de samengestelde configuraties vanuit fabrieken in China verstuurd worden? Dit is toch ongelooflijk!
Ja klopt. Laatst belde ik naar de klantenservice van Apple, en die mevrouw zei dat de meeste Apple custom configuraties in China worden gemaakt/samengesteld :)
Mijn MBP is inmiddels al verzonden...heb alleen nog geen trackingcode
Verwachte levertijd volgens het "Uw Apple bestelling is verzonden" mailtje is op of voor 7 oktober
Verwachte levertijd volgens de "Apple Store Order Status" is 8 of 9 oktober :)

Hoop natuurlijk het eerste ;)

edit: ook op 27 september besteld :P

[ Voor 11% gewijzigd door JorzoR op 29-09-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorzoR schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:20:
[...]

Ja klopt. Laatst belde ik naar de klantenservice van Apple, en die mevrouw zei dat de meeste Apple custom configuraties in China worden gemaakt/samengesteld :)
Mijn MBP is inmiddels al verzonden...heb alleen nog geen trackingcode
Verwachte levertijd volgens het "Uw Apple bestelling is verzonden" mailtje is op of voor 7 oktober
Verwachte levertijd volgens de "Apple Store Order Status" is 8 of 9 oktober :)

Hoop natuurlijk het eerste ;)

edit: ook op 27 september besteld :P
Netjes... Zo te zien moeten we het gewoon rustig afwachten... Houdt vol, tweakers!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de nieuwe iPod Nano Chromatid besteld vorige week dinsdag en met iDeal betaald ( verzendklaar binnen 24 uur )
Mn bestelling werd pas verwerkt op maandag en donderdag kreeg ik hem pas binnen...
Nu heb ik maar een weekje gewacht, maar vind het toch niet netjes dat het zo lang moet duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
darkpluisje schreef op zondag 28 september 2008 @ 16:45:
[...]

ja bij mij bleven ze steeds volhouden dat ze het echt niet wisten, maar dat ze binnen ze deze week wel verwachtte (zeiden ze vorige week ook)...dus heb het er al weer een beetje mee gehad..

denk dat ze ik ze dan ook maar op internet bestel, dacht via de mac store sneller te zijn maar dat valt toch tegen...

alleen hoe zit het met garantie als je hem ergens anders besteld, kan je dan wel gewoon naar een mac store?
Ach ja, volgens mij zouden ze maar wat graag de iPods op voorraad hebben, maar als ze gewoon niets krijgen is er weinig aan te doen ;).

Het is inderdaad zo dat soms de Apple Online Store sneller is en soms de resellers ;). Volgens mij heeft Apple zich alleen verslikt met betrekking tot de iPod vraag, want de enige die af en toe levert is de Online Store..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Vorige week dinsdag bij t-mobile een iPhone besteld, vandaag gebeld, volgens tnt track 'n trace code zou 'ie vandaag afgeleverd moeten worden.

Heel de dag is er iemand thuis geweest, geen bezorger gezien. Melding op tnt is "Zending niet afgeleverd bij 1e afleverpoging. 2e afleverpoging volgt". Vaag... Legenda zegt dat er ook een briefje achterlaten moet zijn, overal gekeken, maar niets gevonden.

Iemand ervaringen hiermee? Hoop niet dat het afleveradres verkeerd is. Wat me eigenlijk stug lijkt aangezien ik al zo'n 5 jaar braaf facturen en andere poststukken van t-mobile krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdzr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:19
Ff bellen he :)

6.8 kWp op zuid en west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Als het vanmiddag nog een keer fout loopt bel ik TNT inderdaad wel even.

Edit: Zojuist even gebeld, de vriendelijke dame aan de telefoon zei dat het wel vaker met rembourszendingen is dat die pas dinsdag na het weekend worden afgeleverd. Mogelijk omdat de chauffeur zijn route niet kon afmaken. Ook zei ze dat het pakket vandaag weer in de route zat.

* NickH blij is :*)

[ Voor 68% gewijzigd door NickH op 30-09-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Chear! heeft ze niet meer en dus ook geen een meer voor mij!

Nu heb ik mijn bestelling geplaatst bij Dynabyte, ze verwachten um morgen binnen te krijgen, dus laten we hopen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Outlandos schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:47:
Chear! heeft ze niet meer en dus ook geen een meer voor mij!

Nu heb ik mijn bestelling geplaatst bij Dynabyte, ze verwachten um morgen binnen te krijgen, dus laten we hopen!!
hebben ze voor jou de iTouch niet meer? Raar, heb de mijne bij chear besteld nadat jij het in dit topic vermeldde, en hij word bij mij vandaag geleverd. Bij track and trace staat dat de chauffeur hem vandaag aflevert :P

edit: vandaag 14:40 gearriveerd...nu nog aan het worstelen met mijn itunes account en hij is al even bezig om te synchroniseren..

[ Voor 11% gewijzigd door darkpluisje op 30-09-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
darkpluisje schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:59:
[...]

hebben ze voor jou de iTouch niet meer? Raar, heb de mijne bij chear besteld nadat jij het in dit topic vermeldde, en hij word bij mij vandaag geleverd. Bij track and trace staat dat de chauffeur hem vandaag aflevert :P
Haha lucky bastard!

Maar enjoy! Ik wacht nog wel een paar dagen langer.. :| haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Inmiddels al 4 dagen verder en nog steeds geen trackingcode voor mijn MBP....
Trackingsnummer vervoerder
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt

[ Voor 3% gewijzigd door JorzoR op 30-09-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Niet online
iPod touch 16GB, V2 - 27 september (zaterdag) besteld, gisteren verzendklaar, vandaag verzonden, ik verwacht morgen bezorgd. Met trackingcode en alles :) Zo kan het dus ook, ben blij met hoe snel het gaat. Sneller dan ze zelf dachten: verwachte bezorgdatum lag tussen 3 en 8 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
En inmiddels heb ik bericht gekregen van het thuisfront in Rotterdam dat mijn iPhone er is :). (woon doordeweeks in enschede voor m'n werk).

Wel grappig detail: ik moest nog bijbetalen voor de 16gb, vorige keer werd dat van mijn rekening afgeschreven, maar vandaag moest mijn moeder nog even 50 euro dokken aan de deur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
lh-Online.nl schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:30:
iPod touch 16GB, V2 - 27 september (zaterdag) besteld, gisteren verzendklaar, vandaag verzonden, ik verwacht morgen bezorgd. Met trackingcode en alles :) Zo kan het dus ook, ben blij met hoe snel het gaat. Sneller dan ze zelf dachten: verwachte bezorgdatum lag tussen 3 en 8 oktober.
* JorzoR is jaloers :9

Zal morgen wel weer even bellen naar de klantenservice, want hou er niet van als alles zo lang duurt :+

4 dagen staat me MPB al op 'Verzonden' en nog geen trackingcode :'(

[ Voor 6% gewijzigd door JorzoR op 30-09-2008 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

lh-Online.nl schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:30:
Ik had precies hetzelfde! 27 september 's avonds besteld, de rode iPod nano 16GB. Eerder vandaag een e-mail gekregen dat de verwachte leverdatum 8-9 oktober was, en later een e-mail dat de iPod 1 of 2 oktober bezorgd wordt. Mazzel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de grijze iPod nano 8GB besteld met als inscriptie (gratis) mijn naam...

Twijfel nog steeds over de kleur. Rood is dan misschien wel beter omdat je dan armoede 'bestrijd' ofzo, maar de kleur is weer zo opvallend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik heb mijn iPod Touch 16GB 2G nu maar gewoon besteld bij de Apple shop online.

3-5 werkdagen... ik zal um volgende week dan wel binnen krijgen!

Ik heb trouwens gekozen voor een bankoverschrijving, deze heb ik gelijk via internet gemaakt.

Krijg ik dan wanneer ze deze betaling binnen krijgen (waarschijnlijk morgen) daar nog bericht van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Niet online
Via bankoverschrijving duurt het wat langer, zou uitgaan van 3 dagen erbij. Ik geloof dat je er geen bericht van krijgt, maar in je bestellingoverzicht kun je wel zien in welke fase je bestelling is (dan geeft hij ook aan of ze nog op betaling wachten). Succes ermee ;) Mijne lijkt hier overigens niet vandaag bezorgd te worden, zal wel morgen worden. Maar wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Outlandos schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:17:
Ik heb mijn iPod Touch 16GB 2G nu maar gewoon besteld bij de Apple shop online.

3-5 werkdagen... ik zal um volgende week dan wel binnen krijgen!

Ik heb trouwens gekozen voor een bankoverschrijving, deze heb ik gelijk via internet gemaakt.

Krijg ik dan wanneer ze deze betaling binnen krijgen (waarschijnlijk morgen) daar nog bericht van?
Zit meestal 1 werkdag tussen. En dat was bij mij ook het geval.
(dag1) betaald | (dag2) wachten | (dag3) betaling ontvangen

Snap alleen niet waarom die online store geen iDEAL heeft, komop, dat is tegenwoordig toch wel de standaard voor online winkelen :9

[ Voor 16% gewijzigd door JorzoR op 01-10-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
JorzoR schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:20:
[...]

Zit meestal 1 werkdag tussen. En dat was bij mij ook het geval.
(dag1) betaald | (dag2) wachten | (dag3) betaling ontvangen

Snap alleen niet waarom die online store geen iDEAL heeft, komop, dat is tegenwoordig toch wel de standaard voor online winkelen :9
Oke, dan zal ie zaterdag (als ze dan werken daar???) wel op betaling ontvangen overgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Status: Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 3-5 werkdagen
Verwachte leverdatum: 08 Okt, 2008 - 13 Okt, 2008

De status is vandaag van "Wordt beoordeeld" naar "Nog niet verzonden" gesprongen.

Betekent dit nou dat ze mijn betaling binnen en verwerkt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Outlandos schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:56:

De status is vandaag van "Wordt beoordeeld" naar "Nog niet verzonden" gesprongen.

Ja waarschijnlijk wel, heb je een mailtje gehad?
"Uw Apple bestelling xxxxx wordt verwerkt" ? :)

edit: ik net gebelt naar de klantenservice waarom er bij mijn bestelling nog geen trackingcode zit, omdat de meeste in dit topic al een trackingcode hebben gekregen toen hun MBP nog in Azië/China lag...als ik a.s. maandag nog geen trackingcode heb moet ik ze terug bellen want dan is er waarschijnlijk iets mis :/
Laten we even hopen van niet, duurt me allemaal al te lang |:(

edit2: hmm op de US Apple Store zie ik wel me trackingcode :+
Shipped on: Sep 27, 2008 via Walsh Western B.V. :9

[ Voor 32% gewijzigd door JorzoR op 02-10-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
JorzoR schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:01:
[...]

Ja waarschijnlijk wel, heb je een mailtje gehad?
"Uw Apple bestelling xxxxx wordt verwerkt" ? :)

edit: ik net gebelt naar de klantenservice waarom er bij mijn bestelling nog geen trackingcode zit, omdat de meeste in dit topic al een trackingcode hebben gekregen toen hun MBP nog in Azië/China lag...als ik a.s. maandag nog geen trackingcode heb moet ik ze terug bellen want dan is er waarschijnlijk iets mis :/
Laten we even hopen van niet, duurt me allemaal al te lang |:(

edit2: hmm op de US Apple Store zie ik wel me trackingcode :+
Shipped on: Sep 27, 2008 via Walsh Western B.V. :9
Nog geen mailtje gehad!

Maar die komt later vandaag hopelijk dan nog! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Verwachte verzenddatum: Binnen 24 uur
Verwachte leverdatum: 06 Okt, 2008 - 08 Okt, 2008

:'(

Een week wachten voor een apple keyboard ? Dan had ik em beter bij mediamarkt kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Outlandos schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:56:

Vannacht de mail gehad! Met een beetje geluk heb ik dus eind volgende week mijn Touch! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Ik heb zojuist een e-mail van apple ontvangen:
Leverings Aankondiging

Geachte(r) *****,

Wij willen u graag mede delen dat uw Apple Store bestelling ***** is dispatched per mail en zal naar het aflever adres verzonden worden.

De verwachte verzending zal 5 werkdagen duren. U moet er echter rekening mee houden dat dit een geschatte tijd is en kan varieren in tijd. Omdat uw product per post verzonden wordt kan het niet via internet nagetrokken worden.

Het duurt 5 tot 7 dagen voordat u de factuur ontvangt. De factuur wordt u per post toezonden en zit dus niet bij uw bestelling.
Hier mijn nieuwe bestelstatus:

Besteldatum:
Oct 2, 2008 om 02:26 PM GMT
Verzonden op: Oct 3, 2008
Verwachte leverdatum: 06 Okt, 2008 - 08 Okt, 2008

Ik heb met een creditcard betaald, dan verwacht je toch wel dat het iets sneller dan normaal gaat ? Ik had stiekem gehoopt dat ik mijn keyboard morgen al binnen had. :9~ Een logitech keyboard met een Mac staat niet echt zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Hmm status staat nog steeds op "Onderweg naar klant – verzending op schema"

En nog geen trackingcode of iets waarmee ik mijn bestelling kan volgen... zucht

[ Voor 13% gewijzigd door JorzoR op 04-10-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:36
Zondag 5 oct besteld.

Vandaag verzonden verwacht morgen binnen....

Wat dan zullen jullie wel afvragen.

Imac 20 inch Ipod voor 14 eurie erbij en meteen ook maar printer met 90 eurie korting kijk daar hebben we wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Niet online
dennismaus schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:03:
Zondag 5 oct besteld.

Vandaag verzonden verwacht morgen binnen....

Wat dan zullen jullie wel afvragen.

Imac 20 inch Ipod voor 14 eurie erbij en meteen ook maar printer met 90 eurie korting kijk daar hebben we wat aan.
Dat gaat een stuk sneller dan bij mij. Ik heb mijn MBP, iPod en printer 24 september besteld, en de status staat nu nog steeds op "Onderweg naar klant – verzending op schema". De verwachte leverdatum is 8 oktober.

Komt waarschijnlijk door het US keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
AntonV schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:28:
[...]

Dat gaat een stuk sneller dan bij mij. Ik heb mijn MBP, iPod en printer 24 september besteld, en de status staat nu nog steeds op "Onderweg naar klant – verzending op schema". De verwachte leverdatum is 8 oktober.

Dat zal haast wel. Vond het overigens wel heel rap gaan moet ik zeggen. We hebben met creditcard betaald misschien dat dat scheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag 5 oktober besteld en geld overgemaakt.

Status:
Nog niet verzonden

Verwachte leverdatum: 07 Okt, 2008 - 09 Okt, 2008

Ben benieuwd....hopen dat hij morgen binnenkomt !
Ik hoop ook dat ik nog een nauwkeurige datum krijg.
Er moet nl. wel iemand thuis zijn :P

Heb 4 jaar lang het systeem gehad dat in me sig staat....nu een imac wel een grote overstap !
hopelijk krijg ik er geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
AntonV schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:28:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, behalve de printer dan...
Heb 25 september besteld, 27 september is ie volgens hun verzonden, en afgelopen donderdag stond ie pas op "Onderweg naar klant - verzending op schema"
Verwachte leverdatum is 7 oktober, morgen dus. Maar daar reken ik niet op want heb nog steeds geen trackingcode :'(

Duurt mij allemaal te lang, ik bestel iig nooit meer iets via die Online Store

edit: onderweg naar klant is vandaag verandert van 3 oktober naar 6 oktober.... :?
en dat "onderweg naar klant" kunnen ze beter veranderen naar "onderweg naar vervoerder" ofzo, want klopt zowiezo niks van, anders had ik m al wel :9

[ Voor 17% gewijzigd door JorzoR op 06-10-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:04:
Zondag 5 oktober besteld en geld overgemaakt.

Status:
Nog niet verzonden

Ben benieuwd....hopen dat hij morgen binnenkomt !
Ik hoop ook dat ik nog een nauwkeurige datum krijg.
Er moet nl. wel iemand thuis zijn :P

Heb 4 jaar lang het systeem gehad dat in me sig staat....nu een imac wel een grote overstap !
hopelijk krijg ik er geen spijt van.
Dat denk ik niet dan zou ie wel op bestelling verzonden staan neem ik aan. Wat voor eentje heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een imac 24 inch (instapmodel) voor zover je dat een instapmodel kunt noemen :+

+ een ipod nano (125 euro ipodkorting actie)
+ een printer ( 90 euro printerkorting actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Niet online
JorzoR schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:21:

onderweg naar klant is vandaag verandert van 3 oktober naar 6 oktober.... :?
en dat "onderweg naar klant" kunnen ze beter veranderen naar "onderweg naar vervoerder" ofzo, want klopt zowiezo niks van, anders had ik m al wel :9
Bij mij is deze datum ook veranderd naar 6 oktober, en ik heb ook nog steeds geen trackingcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
AntonV schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:16:
[...]

Bij mij is deze datum ook veranderd naar 6 oktober, en ik heb ook nog steeds geen trackingcode.
Hmm waarschijnlijk komt ie dan ongeveer tegelijk met die van jouw :)

edit:
Met welk bedrijf wordt die van jouw verstuurd? Als je het niet kan zien op de NL Store van Apple, moet je even op de US Store kijken -> www.apple.com
Die van mij is Walsh Western B.V. Geen TNT/UPS oid. Maar er staat wel een trackingcode bij "Your orders" waar ik niks aan heb.
En bij "Trackingsnummer vervoerder" & "Naam vervoerder" staat nog steeds "Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt"
Beetje vaag allemaal 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door JorzoR op 06-10-2008 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Iemand hier ook een iPod Touch 2g in (pre-)order staan bij de Apple Shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Niet online
JorzoR schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:30:

Met welk bedrijf wordt die van jouw verstuurd? Als je het niet kan zien op de NL Store van Apple, moet je even op de US Store kijken -> www.apple.com
Mijn iPod en printer worden verstuurd via Walsh Western B.V. De MacBook Pro wordt verstuurd via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.
En bij "Trackingsnummer vervoerder" & "Naam vervoerder" staat nog steeds "Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt"
Beetje vaag allemaal 8)7
Je bent niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag veranderd naar:

Klaargemaakt voor verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
AntonV schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:48:
[...]

Mijn iPod en printer worden verstuurd via Walsh Western B.V. De MacBook Pro wordt verstuurd via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.

[...]

Je bent niet de enige.
Inmiddels is de pagina geupdate:

Trackingsnummer vervoerder:
80xxxxxxxx (zelfde nr als "Ons leveringsnummer")

Naam vervoerder:
NL DISTRIBUTION CENTER

En de bezorgstatus:
Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Nou, was dat nu zo erg... geduld is een schone zaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Frietsaus schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:02:
Nou, was dat nu zo erg... geduld is een schone zaak. :)
Ja, ik vond het wel erg. Als je overal leest dat mensen gelijk een trackingcode hebben gehad e.d. en dat ik (en waarschijnlijk nog wel meer mensen) in het niets word gelaten waar mijn bestelling is, vind ik best erg. Bedoel, het is niet niks wat ik ervoor heb betaald, en ALS je de kopers de mogelijkheid geeft tot het tracken/tracen van een product, doe het dan goed en niet half zoals Apple nu doet.
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Niet online
Als ik dit zo lees zal mijn bestel status morgen wel geupdate worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Goed, laten we het er maar op houden dat wij het nooit eens zullen worden over de verzendmethoden van Apple. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Frietsaus schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:12:
Goed, laten we het er maar op houden dat wij het nooit eens zullen worden over de verzendmethoden van Apple. ;)
;)

En inmiddels de trackingcode van UPS ontvangen :)

EINDHOVEN, BEST,
NL 06/10/2008 22:30 VERTREKSCAN
06/10/2008 20:13 EXPORTSCAN
NL 06/10/2008 13:18 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

[ Voor 49% gewijzigd door JorzoR op 06-10-2008 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Noxa schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:05:

Ik ben benieuwd!
6 Oktober. 3 dagen eerder dan verwacht binnen. En damn wat is ie mooi!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
1 oktober mijn iPod Touch 16GB besteld en nog steeds niet verzonden! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Outlandos schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:28:
1 oktober mijn iPod Touch 16GB besteld en nog steeds niet verzonden! :(
had je wel bij chear gedaan wat je zelf aanraade? Bij mij was hij er namelijk na 1 dag... Ze hadden hem zondag btw eindelijk voor mij bij de macstore liggen, 2.5 week later alsdat ze zeiden dat ze hem zouden hebben.... Dus heb vriendelijk bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
darkpluisje schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:31:
[...]

had je wel bij chear gedaan wat je zelf aanraade? Bij mij was hij er namelijk na 1 dag... Ze hadden hem zondag btw eindelijk voor mij bij de macstore liggen, 2.5 week later alsdat ze zeiden dat ze hem zouden hebben.... Dus heb vriendelijk bedankt :P
Chear was uitverkocht en ze wisten niet wanneer er een nieuwe voorraad zou binnen komen, dus heb ik ook bedankt en heb hem toen op apple.nl besteld.

Maar vrijdag komt mijn nieuwe tasje voor de iPod binnen, het zou dan leuk zijn als ook de iPod zelf binnen zou komen!

[ Voor 10% gewijzigd door outlandos op 07-10-2008 12:52 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.