Levertijd Apple producten Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:
  • 19.355 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Aangezien er in elk topic wel vragen zijn over de levering van Apple producten, en over de status van verzending hebben we besloten om dit maar in 1 groot topic op 1 plek te houden. Jullie mogen hier dus alles vragen over verzending, levertijd, en 'waar is dit product op voorraad" stellen.

Vragen in andere topics over leveringen worden vanaf nu zonder waarschuwing verwijderd, daar is dit topic voor :).

[ Voor 17% gewijzigd door leon1e op 29-10-2006 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-05-2024
Is makkelijk te zeggen. Als je een basismodel neemt en je gaat naar een dealer toe, is de kans groot dat je hem binnen 5min mee kan nemen. Zo heb ik donderdag de nieuwe Powerbook gehaald bij MacSupport bij Centraal binnen 5min. Wanneer deze niet op voorraad is bij de dealer, probeer een andere, of bestellen gaat over het algemeen binnen 2 dagen.

Wanneer er echter aanpassingen aan de machine moeten gebeuren, op het geheugen na, dan moet er bijna altijd een BTO besteld worden en deze BTO machines komen uit thailand of taiwan waar ze op maat gemaakt worden. Levertijd ongeveer 2 weken.

[ Voor 12% gewijzigd door Sage op 05-11-2005 22:07 ]

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:30

Maximus

There is no substitute

leon1e, ik ga er vanuit dat de beslissing om dit topic te maken wel overwogen is. Echter ik heb een vraag. Je maakt nu een topic om offtopic posts in andere threads te bundelen in 1 topic. Dus eigenlijk krijg je hier 1 grote bult van "hoelang-duurt-de-gemiddelde-levering".

Dus, een grote thread vol met offtopic replys over levertijden die zo of na te vragen zijn bij de leverancier omdat die leverancier afhankelijk is, en Apple geeft zelf al een richt levertijd waarbij men het zo van de eigen user page kan afplukken.

Als ik zelf mijn punten beredeneer vind ik dit topic van een kleine toegevoegde waarde.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:19

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Nu ja .. in een ander topic waren er hele speculaties over de tijden etc.. Dat Apple ze niet meer kon leveren en wat al niet meer... Dus kom maar op met die berichten

Zelf 1 nov een 15" PB besteld (extra geheugen en HD), levertijd was 3 dagen (zoals ook aangegeven door Apple bij 't bestellen) en verzendtijd loopt nog. 4 nov is ie uit Shanghai vertrokken meld TNT...

Besteld overigens bij de NL Store Education... online dus...

edit: typo's

[ Voor 6% gewijzigd door kaassouffle op 06-11-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132657

Als je bestelt in Nederland bij de Apple Store online, wordt je bestelling dan serieus uit Shanghai naar jou toe gebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Als je een BTO (met meer geheugen en grotere HD) inderdaad ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41085

20 Oktober een Imac G5 17" besteld op de applestore, met extra geheugen.
Op Donderdag 27 Oktober is hij vanuit Shanghai verstuurt.
Op Woensdag 2 November was hij in Amsterdam.
Op Donderdag 3 November is hij overgedragen aan de lokale koerier (TNT)
Op Vrijdag 4 November is hij in Rotterdam aangekomen (ik woon in Capelle)

Volgens de Appletracker is de ETA Dinsdag 8 November, dus wat TNT morgen gaat doen weet ik niet, ik neem maar aan dat hij morgen toch echt bezorgt wordt.

Dezelfde ervaring gehad met een ibook.
Vooral het feit dat er tussen verzenden en ontvangen bijna 2 weken zit vind ik erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159305

2 november nieuwste Ipod 30gb white besteld:

03 nov 2005 13:14 Shanghai Consignment Received At Transit Point
03 nov 2005 16:49 Shanghai Shipped From Originating Depot
04 nov 2005 12:00 Pudong International Airport Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems
07 nov 2005 12:17 Amsterdam Consignment Received At Transit Point

Wederom via Shanghai dus! Ondangs de delay toch vandaag in NL aangekomen... Ben benieuwd wanneer de TNT aanbelt!

Overdag ben ik er trouwens niet, kan ik hem dan bij het postkantoor ophalen ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22350

Nou bij mij is mijn PB dus uit Shanghai gekomen en afgelopen vrijdag (4 nov) in Nederland aangekomen. Sinds vrijdag staat hij tevens op "Out For Delivery".

Dat is ietwat misleidend, want wat ze nu gaan doen is het éérst transporteren naar Venray, het samenvoegen met mijn bestelde accesoires en dan pas wordt het naar mijn werkadres gestuurd. Uiteindelijke delivery date stond op 8 november, maar dat wordt dus nog een dag later volgens Apple After Sales :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:30
23 oktober een 12" powerbook (met combo drive, dus BTO) en een crumpler tas besteld bij apple.

Vandaag ontvangen, is vanuit shanghai naar amsterdam gegaan, van amsterdam naar venray (flextronics) welke de crumpler er bij heeft gedaan, flextronics heeft de boel bij tnt achtergelaten en die hebben het bezorgd. Zat dus 15 dagen tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kieskes schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:23:
23 oktober een 12" powerbook (met combo drive, dus BTO) en een crumpler tas besteld bij apple.

Vandaag ontvangen, is vanuit shanghai naar amsterdam gegaan, van amsterdam naar venray (flextronics) welke de crumpler er bij heeft gedaan, flextronics heeft de boel bij tnt achtergelaten en die hebben het bezorgd. Zat dus 15 dagen tussen.
Mja, dit gaat dus ook voor mij het verhaal worden. Bij mijn order status stonden mijn accesoires trouwens heel lang niets te doen. Er stond alleen dat Flextronics de boel zou regelen, maar er stond (staat) nog helemaal niets over een locatie en waar het spul zich bevindt. Het was pas toen ik Apple belde dat ze me konden vertellen dat mijn accesoires in Venray stonden te wachten op mijn PB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulsqy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-04 12:50
Ik heb sinds vrijdag mijn eerste ervaring met de Apple online store en ik snap niet zo veel van hun tracking systeem. Misschien een domme vraag, maar het zij zo.

Vrijdag 4 november heb ik mijn zwarte Ipod Nano met inscriptie besteld en ook nog twee extra dingetjes. De verzendtijden verschillen van 24uur tot 1-2 weken.

Zaterdag 5 november krijg ik via mail mijn orderbevestiging. In die mail staat dat ik nog een mail zal ontvangen wanneer alles verstuur wordt.
Vandaag, de 7de november kijk ik via een link in die orderbevestiging naar de status van mijn bestelling. En er staat het volgende voor de volledige shipment:

Shipped - Nov 5, 2005 via United Parcel Service Nederland

Betekent dit nu dat alles verzonden is naar Apple in Nederland of naar mij? Aangezien ik nog geen officiële verzendingsmail heb gekregen. Er staat trouwens nergens een land of streek van waar iets verzonden is. Maar aangezien er UPS Nederland achterstaat, ga ik er vanuit dat alles zich in Nederland bevindt.

Dus als iemand me dit kan verduidelijken, graag. En als jullie me maar wat vinden lullen, mogen jullie het ook zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

update!

Date Time Location Status
08 Nov 2005 10:31 Amsterdam Out For Delivery
08 Nov 2005 07:43 Amsterdam Import Received
08 Nov 2005 01:33 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
08 Nov 2005 01:33 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
04 Nov 2005 19:48 Shanghai Shipped From Originating Depot
04 Nov 2005 13:24 Shanghai Consignment Received At Transit Point

Maar ik zit op m'n werk! :|
Misschien dat m'n huisgenoten em in ontvangst nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaassouffle schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:05:
update!

Date Time Location Status
08 Nov 2005 10:31 Amsterdam Out For Delivery
08 Nov 2005 07:43 Amsterdam Import Received
08 Nov 2005 01:33 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
08 Nov 2005 01:33 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
04 Nov 2005 19:48 Shanghai Shipped From Originating Depot
04 Nov 2005 13:24 Shanghai Consignment Received At Transit Point

Maar ik zit op m'n werk! :|
Misschien dat m'n huisgenoten em in ontvangst nemen...
Grappig, misschien zit mijn shipping in de zelfde vrachtwagen als die van jou :)

datum tijd locatie status
08 nov 2005 10:34 Amsterdam Out For Delivery

Voordeel is, ik laat het op mijn werk bezorgen, dus hopelijk komt dat goed :P

Edit:

sterker nog, hij ligt beneden op me te wachten :9

08 nov 2005 11:22 Amsterdam Delivered

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 22350 op 08-11-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Cool! Die van mij moet naar Hilversum dus duurt iets langer.
Had em natuurlijk ook hier op mijn werk kunnen laten bezorgen of bij mijn ouders maar ja niet aan gedacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-04 11:26

JaWa

zie hier een icon

heeft iemand al de nano tubes besteld? geen enkele reseller heeft ze en op de applestore heeft een levertijd van enkele weken. Iemand ervaring hiermee?

voor hieronder. Die ken ik al ) ze hebben aan de bovenkant ophang puntjes). We willen de originele hebben.

zie ook: http://www.ipodcarkit.nl/nano/skins-8m.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door JaWa op 08-11-2005 13:43 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-04 19:51
JaWa schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:48:
heeft iemand al de nano tubes besteld? geen enkele reseller heeft ze en op de applestore heeft een levertijd van enkele weken. Iemand ervaring hiermee?
Check dit eens:

http://www.inkoopactie.net/ia/gkn9cd5v/1?g=43j824rw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159697

Ik heb mijn nieuwe IMAC 20" met 1GB Ram 16 oktober besteld en hij is er nog steeds niet.
Ik verwacht hem binnen dit en een uurtje (cross my fingers).

Shipment Picked Up SHANGHAI, SH, CN 29 Oct 2005 13:40
Depart Terminal SHANGHAI, SH, CN 31 Oct 2005 15:55
Arrive Terminal AMSTERDAM, NH, NL 03 Nov 2005 09:00
Out For Delivery AMSTERDAM, NH, NL 04 Nov 2005 09:20
Arrive Terminal WOMMELGEM, AP, BE 08 Nov 2005 05:31
Out For Delivery WOMMELGEM, AP, BE 08 Nov 2005 07:20

[EDIT]

Hij is gister om 16:30 nog geleverd. Zalig ding.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 159697 op 09-11-2005 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulsqy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-04 12:50
Ik was dus in de war met die shipping va mijn Nano. Maar vandaag had ik hem al binnen.

Vrijdag de 4de had ik dus ijn zwarte Nano met inscriptie besteld, Nano tubes (levertijd volgens de site 1-2 weken) en een armband voor de Nano voor tijdens het sporten. En vandaag de 8 ste heb ik alles binnen. Dus ook mijn tubes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 11:58
Ik heb een witte 30GB iPod Video gekocht, op 7 november 2005.
Er staat bij mijn bestelling, dat hij de 15e pas wordt geshipped. Er hoeft niks gegrafeerd te worden, niks te veranderd worden, helmaal niks. Klopt dit dan? Ik vind het wel wat lang duren, aangezien er ook nog bij staat dat wanneer ie verstuurd is het ook nog en dag of 5 - 7 kan duren voor ie er is bij mij op de stoeptegel.

[ Voor 6% gewijzigd door _eXistenZ_ op 09-11-2005 09:09 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Alles gaat niet even snel natuurlijk.. bovenstaande ervaringen bieden geen garantie voor je eigen bestelling. Er zijn nogal wat factoren die de tijd beinvloeden.

Al met al ben ik tevreden. 3 dagen om mijn PB samen te stellen en 4 dagen om hem te versturen is niet gek. Alleen de levertijden zijn jammer omdat ik overdag op mijn werk ben. Van adres wisselen (om hem op mijn werk te laten bezorgen) kan alleen via Apple, aldus TNT. Maar ik zie dat ze om half 11 weer richting mijn huis vertrokken zijn! Hopelijk doen ze er niet al te lang over want tot onmgeveer 2 uur is er iemand thuis bij mij om hem in ontvangst te nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadJack
  • Laatst online: 07:17
kaassouffle schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:40:
Alles gaat niet even snel natuurlijk.. bovenstaande ervaringen bieden geen garantie voor je eigen bestelling. Er zijn nogal wat factoren die de tijd beinvloeden.

Al met al ben ik tevreden. 3 dagen om mijn PB samen te stellen en 4 dagen om hem te versturen is niet gek. Alleen de levertijden zijn jammer omdat ik overdag op mijn werk ben. Van adres wisselen (om hem op mijn werk te laten bezorgen) kan alleen via Apple, aldus TNT. Maar ik zie dat ze om half 11 weer richting mijn huis vertrokken zijn! Hopelijk doen ze er niet al te lang over want tot onmgeveer 2 uur is er iemand thuis bij mij om hem in ontvangst te nemen!
Vaag dat dat alleen via Apple kan. Ik heb naar TNT gebeld en mijn werkadres doorgegeven. Ging wel iets te makkelijk denk ik. Volgende dag lag mijn iBook bij de postkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Ben me de hele dag druk aan het maken of die TNT meneer op tijd komt... (alleen 's ochtends iemand thuis, zelf op mijn werk). Ik zit dus de hele dag al op F5 te rammen op de tracking pagina.. 8)7

Zie ik om 16 uur dit verschijnen:
09 Nov 2005 11:55 Amsterdam Delivered

Zeg dat dan meteen !!!
Maar goed... ik ben blij
Straks snel naar huis!

[ Voor 9% gewijzigd door kaassouffle op 21-05-2006 13:36 ]

Anoniem: 159626

Whoop, :o

Maandag avond (half elf of zo) mijn PowerBook besteld,
woensdagmiddag staat ie al thuis te pronken!

Dit is sneller dan de gemiddelde brief door de PTT laten bezorgen _/-\o_
Petje af Apple!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Anoniem: 159626 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:55:
Whoop, :o

Maandag avond (half elf of zo) mijn PowerBook besteld,
woensdagmiddag staat ie al thuis te pronken!

Dit is sneller dan de gemiddelde brief door de PTT laten bezorgen _/-\o_
Petje af Apple!
Ja refurbished wordt idd altijd sneller geleverd >:) geintje

• GerjanT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-04 18:27
Ik zie hier vooral postings over de Online Store van Apple. Ik heb mijn iMac G5 20" bij een Apple Centre gekocht.

Dit is gebeurd op 22 oktober, tot op heden ben ik nog niet gebeld dat ik hem ophalen kan. Aangezien mijn telefoon ook bellen kan heb ik al enkele malen gebeld. Het schijnt dat de Apple Centres tot op heden alleen 17" kunnen leveren en de 20" "moeten" eraan komen.

Het zou eerst deze week al geleverd worden en ik wacht af...

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dan ook nog hopen dat ze de goede leveren... want mijn ervaring is dat het nog welles fout kan gaan...

Roze iPod mini ipv blauwe... dat kon ik mijn vriendin echt niet aan doen ;-)

ICE ICE Baby

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:34
Ik wilde vandaag een iPod bestellen via de Apple Shop. Nu moet ik een account aanmaken, maar omdat het Amerika is, kan ik de postcode niet volledig invullen. Komt ie dan wel aan? Ik wil het ff cker weten omdat het toch om een redelijk bedrag gaat, namelijk $399,-

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

-GuRu- schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:58:
Ik wilde vandaag een iPod bestellen via de Apple Shop. Nu moet ik een account aanmaken, maar omdat het Amerika is, kan ik de postcode niet volledig invullen. Komt ie dan wel aan? Ik wil het ff cker weten omdat het toch om een redelijk bedrag gaat, namelijk $399,-
Grapjas :) je moet naar Apple.nl gaan en niet naar Apple.com.

• ArieR
  • Laatst online: 08:34
Ik heb me daar ook geregistreerd, maar als ik dan inlog op Apple.com dan moet ik al mijn gegevens weer opnieuw invullen en ik wil hem in Amerika bestellen want dat scheelt €100,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

De amerikaanse apple-store gaat echt jou geen iPod leveren hoor, ze zijn niet dom ofzo :P

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
wat je wel kunt doen is een bestelling plaatsen via de student shop, scheelt op een PowerBook 15" toch wel enkele Euro's.

ennuh, niet aan Apple verklappen dat ik al een jaar geen student meer ben he! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 18:33

Nitai

Live the life you love.

Een beetje jammer dat je studentenkorting neemt, terwijl je daar geen recht op hebt.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nitai schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:23:
Een beetje jammer dat je studentenkorting neemt, terwijl je daar geen recht op hebt.
ik niet, maar wel de gene op wie zijn naam de notebook besteld is.
Sorry, had ik misschien in mijn eerste post erbij moeten vermelden aangezien het nu net overkomt alsof ik hem op mijn eigen naam besteld heb met studentenkorting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116736

Nou ik heb vandaag het volgende beteld bij apple via de telefoon:

- iBook G4 14-inch met 1GB geheugen
- Microsoft Wireless Optical Notebook mouse
- iPod Video 30 GB white met inscriptie

De eerste ervaring met apple, en die is me echt heeeeeel goed bevallen.

Ik belde, en vroeg of ik in aanmerking kwam voor de studentenkorting (zit in 4vwo) en hun antwoord was 'ja, natuurlijk'... Yes!

Toen alles door gegeven, en krijg de muis gratis van ze...

Vervolgens vroeg ik naar de levertijd, kon hij niet veel over zeggen, vervolgens uitgelegd dat ik de laptop voor school nodig heb (ben slechtziend, zie 15% en doe dus alles op een laptop op school), en hij heeft de hele boell nu op 'hoge prioriteit' gezet. Dat wil dus zeggen dat ik waarschijnlijk a.s. woensdag de hele boel al binnen heb.

Ik ben echt blij:P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 116736 op 11-11-2005 22:17 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159371

Ik heb mijn iBook 2 weken geleden besteld in het MacHouse Rotterdam. Toen werd me verteld dat het 2 weken zou duren voordat hij binnen was. Ik had vandaag nog niets gehoord, dus ik bel naar het MacHouse. Wordt mij verteld dat de levertijd 3 weken is ipv 2 weken :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70360

Dat valt nog mee ;)
Ik heb mijn (overigens standaard) iBook bij Apple Centre Maastricht besteld op 1 oktober,
tot op heden nog steeds niet binnengekomen..
Misschien had ik toch beter via de applestore besteld,
maar mijn gedachtegang was van "laat die kerels in de lokale winkel ook maar iets verdienen".
Blijkbaar foute gedachtengang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
jezus, anderhalve maand, ik zou behoorlijk gefustreerd raken.
ik heb binnnen 2 weken mijn BTO 15" powerbook binnen gekregen vanuit Singapore.
Nog een reden waarom het zo lang duurt bij he?

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Laatst online: 05-10-2024
Anoniem: 116736 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 22:15:
Ik belde, en vroeg of ik in aanmerking kwam voor de studentenkorting (zit in 4vwo) en hun antwoord was 'ja, natuurlijk'... Yes!
Hoef je dan geen 18 te zijn?
Ik ben woon in Belgie, en ben dus niet zo op de hoogte van de nederlandse studierichtingen, maar 5vwo lijkt me toch <18 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Tha_Butcha,
dat word ik stilaan ook...
Geen idee trouwens waarom het zolang duurt, ik bel bijna wekelijks maar steeds het antwoord:
sorry, hij is er niet bij... ik bel jou wel als hij binnenkomt.

Spijtig genoeg heb ik een voorschotje gegeven, anders had ik 'm waarschijnlijk reeds geannuleerd en besteld via applestore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerjanT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-04 18:27
Anoniem: 70360 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 17:00:
Misschien had ik toch beter via de applestore besteld,
maar mijn gedachtegang was van "laat die kerels in de lokale winkel ook maar iets verdienen".
Blijkbaar foute gedachtengang ;)
Ik dacht precies hetzelfde, probleem is gewoon dat de AppleStore geen nederlands bedrijf is, het is een Iers bedrijf en zit daarom (volgens de medewerker van de Store waar ik besteld heb) dichter bij het vuur. De apple stores werken via een nederlandse distributeur. (extra schakel die gaat verdelen).

Daarnaast heeft een fysieke winkel ook wel wat voordelen, maar da's offtopic >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH-JPS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 13:21
Ik wacht nu al 6 weken op de Ipod Nano Tubes om de Nan ote beschermen. Na al dat gedoe rondom de krasjes wil ik hem graag wat beter beschermen, maar als het zo enorm lang duurt voordat ze die kunnen leveren heb ik er nog niets aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160426

Ik ben van plan om deze (30GB, zwart) iPod te kopen, maar ik vroeg me af waar ik dat het beste kan doen. Ik ben niet erg thuis op het gebied van iPods en het bestellen van producten via het internet dus hoop ik of jullie me kunnen helpen. In Amerika is de standaardprijs 300 dollar (=260 euro) en in Nederland is de standaardprijs 330 euro, ik vind dit verschil nogal groot. Is er een mogelijkheid om vanuit Amerika één te bestellen? Doen deze iPods het hier wel hier? Zo ja, bij welke site moet ik dan zijn en wat zijn dan de bestelkosten? Of is er in Nederland (of ergens anders) een goedkoper alternatief te vinden?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je student bent krijg je korting bij de Apple Store. De 30GB iPod kost dan 303 euro. Bovendien kan is graveren gratis en is verzenden gratis. Als je geen student bent kan je evt. een vriend die wel student is laten bestellen.

Als je je iPod in Amerika besteld moet je dacht ik belasting (en verzendkosten) betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-04 20:12
Ga er maar vanuit dat je als je een ipod in de VS besteld toch ~325$ kwijt bent, ligt eraan in welke staat je hem koopt. En dan natuurlijk nog invoerkosten en verzendkosten als je hem daar bestelt en laat bezorgen.

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160426

Met bestellen uit de VS ben je dus evenveel kwijt als hier in Nederland uit de winkel. Dan een vraagje over die studenten korting, geldt dat ook voor de middelbare school?, ik zit nu in VWO 6 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-04 19:51
Anoniem: 160426 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:02:
Met bestellen uit de VS ben je dus evenveel kwijt als hier in Nederland uit de winkel. Dan een vraagje over die studenten korting, geldt dat ook voor de middelbare school?, ik zit nu in VWO 6 namelijk.
" Wie mag gebruikmaken van de Apple Store voor het Onderwijs?
Door te klikken op “Akkoord” bevestig ik het volgende:
• ik ben 18 jaar of ouder
• ik ben een student met een geldig bewijs van inschrijving voor een onderwijsinstelling in Nederland of ik ben als leraar, mentor of in een andere toezichthoudende functie verbonden aan een onderwijsinstelling in Nederland
• ik ga ermee akkoord dat Apple contact met mij opneemt met als doel mijn status te controleren. Ik zal bewijs van deze status overleggen als hierom wordt gevraagd en ik ga akkoord met de beslissing van Apple om mijn bestelling te weigeren als ik geen bewijs kan overleggen dat door Apple als geldig wordt geaccepteerd. De beslissing van Apple in dezen is bindend."

Het lijkt mij dus dat als jij ouder dan 18 bent, dat het mag. Stond trouwens gewoon boven de twee invoervelden van je schoolnaam en plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159323

grr
ik sta sinds afgelopen vrijdag op de lijst voor de 60gb black versie bij maccenter Amsterdam. plaats 7. het is nu woensdag en hij is nog steeds niet binnen gekomen. nogal onhandig om zo slecht te kunnen leveren vlakvoor de vakantieperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:35
Anoniem: 159323 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:48:
grr
ik sta sinds afgelopen vrijdag op de lijst voor de 60gb black versie bij maccenter Amsterdam. plaats 7. het is nu woensdag en hij is nog steeds niet binnen gekomen. nogal onhandig om zo slecht te kunnen leveren vlakvoor de vakantieperiode.
Huh, welke vakantieperiode? Het is 16 november :P . Verder is het een nieuw product en is Apple blijkbaar nog steeds bezig winkels te bevooraaden. Het zal ook niet meehelpen dat Apple problemen heeft met de Nano (tekort van een bepaald onderdeel) en de vraag naar de 5G veel groter is dan verwacht.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Kerst en sinterklaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159323

juist, die vakantieperiode
mensen shoppen nu al voor kerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Laatst online: 05-10-2024
Poekoek schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:01:
[...]

" Wie mag gebruikmaken van de Apple Store voor het Onderwijs?
Door te klikken op “Akkoord” bevestig ik het volgende:
• ik ben 18 jaar of ouder
• ik ben een student met een geldig bewijs van inschrijving voor een onderwijsinstelling in Nederland of ik ben als leraar, mentor of in een andere toezichthoudende functie verbonden aan een onderwijsinstelling in Nederland
• ik ga ermee akkoord dat Apple contact met mij opneemt met als doel mijn status te controleren. Ik zal bewijs van deze status overleggen als hierom wordt gevraagd en ik ga akkoord met de beslissing van Apple om mijn bestelling te weigeren als ik geen bewijs kan overleggen dat door Apple als geldig wordt geaccepteerd. De beslissing van Apple in dezen is bindend."

Het lijkt mij dus dat als jij ouder dan 18 bent, dat het mag. Stond trouwens gewoon boven de twee invoervelden van je schoolnaam en plaats.
Ja dat weet ik, daarom ook mn verwaring; ik heb al massa's mensen gezien die jonger zijn en toch via de education store besteld hebben. Via Itpro kan je vb ook gwn een onderwijskorting (iets minder dan de online korting meestal) krijgen met een gewone studentenkaart, ook al ben je vb 17 :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59483

Ik heb gisteren een iPod Nano 2 GB White met gravering + iPod Nano Tubes besteld.
In een orderbevestiging die ik zojuist per e-Mail ontving stondt:
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Uw bestelling zal worden verzonden op of vvor 24.11.2005
Houdt bovendien rekening met een levertijd van drie tot zes dagen na ontvangst van de verzendaankondiging, die u eveneens per e-mail ontvangt.
Ik wacht af :D

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 59483 op 20-11-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

2 Weken geleden IPod doos gekregen maar ikw as niet thuis en ik heb hem donderdag opgestuurd , wanneer zal ik hem +- krijgen? (reparatie ja :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 147287 op 21-11-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yes! Hij is verzonden..

Volgens de Apple site:
Shipped - Nov 22, 2005 via United Parcel Service Nederland
Tracking #: 1ZW79F1XXXXXXXXX

Volgens de UPS site:
22 nov 2005

6:47 's middags
EINDHOVEN, BEST, NL
ORIGIN SCAN

6:29 's middags
EINDHOVEN, BEST, NL
ORIGIN SCAN

10:51 's morgens
NL
BILLING INFORMATION RECEIVED

Ik heb m'n iPod Nano 2 GB Wit binnen!

Zaterdag 19 november: iPod Nano + Tubes besteld
Dinsdag 22 november: Pakket ligt in Eindhoven bij UPS
Woensdag 23 november: Pakket afgeleverd bij mij thuis

Heeft er dus 4 dagen over gedaan. Niet eens zo lang dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woehoe, na een wachttijd van (bijna) 2 maanden ben ik nu in het bezit van een (overingens standaard) 12" iBook(je).

Het zal wel weer aanpassen worden, na de overstap van Windows -> Linux -> OpenBSD ;)
MAAR, ik heb de Terminal al gevonden :+

Voor degenen die 'm besteld hebben, geduld, het komt wel in orde...

Trouwens, ik mag niet klagen van de service bij Apple Store Maastricht,
om het lange(re) wachten te compenseren kreeg ik er Myst IV bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 20-04 12:22

_Christiaan_

Master of SOG

ik heb een iPod 4G ter reparatie verstuurd.
Dag 1 Reparatie besteld
Dag 2 UPS komt langs met leeg doosje en neemt het inclusief iPod weer mee
Dag 6 "Closed" op de reparatiestatus
Dag 7 Gloednieuw uitziende iPod terug _/-\o_ Geweldig gevoel om die folie eraf te halen :D

[ Voor 4% gewijzigd door _Christiaan_ op 30-11-2005 20:49 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 09:14
bigchristiaan schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:48:

Dag 7 Gloednieuw uitziende iPod terug _/-\o_ Geweldig gevoel om die folie eraf te halen :D
Zorg dan maar dat er gauw een hoesje over zit, anders heb je dadelijk opnieuw een bekraste iPod. Ik heb de folie erover gelaten. Die gaat er pas af als ik m'n nano Tubes heb, wat overigens wel lang duurt in Belgie. Zijn ze soms uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 20-04 12:22

_Christiaan_

Master of SOG

Heb ik al :D een zelfgemaakt hoesje, werkt perfect. Had geen zin om zuurverdiende €30 uit te geven aan een stukkie leer, dus ik ben zelf aan de slag gegaan met plakband, een schaar en wat brillenpoetsdoek :*)

resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/aevertse/IMG_0639.jpg

Wat vinden jullie ervan? 8)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 09:14
bigchristiaan schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:23:
Heb ik al :D een zelfgemaakt hoesje, werkt perfect. Had geen zin om zuurverdiende €30 uit te geven aan een stukkie leer, dus ik ben zelf aan de slag gegaan met plakband, een schaar en wat brillenpoetsdoek :*)

resultaat:

[afbeelding]

Wat vinden jullie ervan? 8)
eigenlijk best wel lelijk }) , ach ja zolang het maar werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-04 22:20
Gister een MacBook besteld, eerst nog ff gebeld hoe lang de levertijd was, 10 dagen was het antwoord.
17 mei besteld
17 mei betaald
18 mei betaling ontvangen
* 25 mei verwachte verzenddatum
* 6 juni verwachte leverdatum

Blijkbaar wordt mijn MacBook in China gemaakt, zoals wel meerdere BTO's.
Heb besteld:
MacBook 2Ghz, 1Gb, 80Gb, BTO dus.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
  • Laatst online: 06-04 21:14
Murcielago schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:01:
Gister een MacBook besteld, eerst nog ff gebeld hoe lang de levertijd was, 10 dagen was het antwoord.
17 mei besteld
17 mei betaald

Heb besteld:
Ik heb besteld: 1.83 GHz, 1 GB verder standaard configuratie.
Bestelling en betaling: 17 mei
Verwachte verzenddatum: 26 mei
Verwachte leverdatum: 30 mei

Hoe kun je zien in welk land je MacBook gemaakt wordt?
(en wat betekent de afkorting BTO? :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147217

Freaky Max schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:29:
[...]
(en wat betekent de afkorting BTO? :D )
Build to order, oftewel een niet standaard uitvoering die voor jou in elkaar wordt gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Laatst online: 22-04 10:48
MacBook Pro besteld op 16 mei - Betaling op 17 mei

Status: Nog niet verzonden

TUCANO GUAINA SECOND SKIN BLACK-ZML
May 23, 2006 - Jun 7, 2006
TUCANO HORIZONTAL COBRA 15" - GRAY-ZML
MBPRO 15/2.16 CTO

Iemand een idee wat CTO dan is? Constructed to order? Compiled to order? Citrus Tuna Orange?

[ Voor 17% gewijzigd door iworx op 18-05-2006 20:52 ]

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

dot.K schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:50:Iemand een idee wat CTO dan is? Constructed to order? Compiled to order? Citrus Tuna Orange?
Configured To Order

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-04 10:40
Mijn Macbook 2.0GHz, wit, non-BTO

Besteld: dinsdag 16 mei (Onderwijs store, direct betaald met credit card)
Verzonden: donderdag 18 mei
Verwachte leverdatum: op of voor 29 mei.

[ Voor 16% gewijzigd door Arthur op 19-05-2006 19:36 ]

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:32
Murcielago schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:01:
17 mei besteld
17 mei betaald

Heb besteld:
Voor mij geld:

MacBook 2.0 Ghz, 1GB, 80GB, BTO

Besteld en Betaald: 16 mei
Bevestiging ontvangen: 17 mei

Verwachte verzenddatum: voor of op 24 mei
Verwachte leverdatum: 6 juni

Toch raar hoor dat de data van de BTO's of CTO's zo verschillen. Kan het liggen aan de plaats waar je woont in Nederland. Of gaat Credit Card betaling voor overschrijving....in ieder geval ik heb geen idee 8)7

EDIT: Koop je dus een BTO/CTO dan kan er zomaar 2/3 weken levertijd bij op komen .... :?

[ Voor 7% gewijzigd door BurkaN op 19-05-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Blijkbaar wordt het een dag eerder verzonden als je een dag eerder betaald hebt. Maar dan krijg je em toch op dezelfde dag als ik in huis?
Btw, die van mij is ook CTO.

Wat ik van The Apple Store (0800-nummer) hoorde was dat customizen en standaard beide 10 werkdagen was.

[ Voor 25% gewijzigd door Murcielago op 19-05-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
Murcielago schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 17:09:
Blijkbaar wordt het een dag eerder verzonden als je een dag eerder betaald hebt. Maar dan krijg je em toch op dezelfde dag als ik in huis?
Btw, die van mij is ook CTO.
Ik begrijp vooral dat "gat" van 2 weken!! tussen de verzend en leverdatum niet helemaal...Bij non-BTO's is dat maar 4 dagen!! Maarja dat wordt nog 3 weken lang klagen over de levertijd ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-04 10:40
BurkaN schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 17:13:
Ik begrijp vooral dat "gat" van 2 weken!! tussen de verzend en leverdatum niet helemaal...Bij non-BTO's is dat maar 4 dagen!! Maarja dat wordt nog 3 weken lang klagen over de levertijd ;) :P
Vind het sowieso maar raar. Voordat de mijne verzonden werd stond er 'verwachte verzenddatum 23 mei', 'Verwachte leverdatum 25 mei'. Inmiddels is hij 18 mei al verzonden, maar de verwachte leverdatum is ineens uitgesteld naar 29 mei. Erg raar, wordt dus ook voor mij wat langer klagen over levertijd :D

Het gaat overigens om een witte 2.0GHz, zonder BTO-opties.

[ Voor 7% gewijzigd door Arthur op 19-05-2006 19:40 ]

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
OK dit is nu wel heeeel vreemd. Zoals je kan zien was ik een paar post hierboven aan het "klagen" over het feit dat het zo lang gaat duren voordat ik mijn MacBook in ontvangst mag nemen.
Wat blijk nu? Ik heb net een "leveringsaankondiging" per e-mail ontvangen van Apple waarin staat dat, mijn bestelde MacBook wordt afgeleverd op of voor 30 mei 2006 _/-\o_ :9 :>

Ik neem alles terug wat ik in bovenstaande posts heb gezegd.

De levertijd van Apple is GEWELDIG!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is een levertijd van 10 dagen vanaf nu. Zo geweldig wil ik dat niet noemen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 22-04 18:44
Bestelling:
standaard 1.83ghz macbook + wireless bt muis
16-5 besteld
17-5 betaald
19-5 betaalbevestiging
26-5 verwachte verzenddatum
7-6 verwachte leverdatum

Hoe kan het ingodsnaam zo lang duren bij een complete standaard config!??
Verzending en levering met anderhalve week er tussen. Gaan ze hem eerst 3 keer rond de wereld sturen ofzo?!
Vind 3 weken wachten niet echt snel voor een internetbestelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 01:36:
Dat is een levertijd van 10 dagen vanaf nu. Zo geweldig wil ik dat niet noemen :?
Wel als je eerst dacht dat je 3 weken moest wachten en je totaal geen ervaring hebt met het bestellen van Apple producten via de website...

Levering is alweer opgeschoven!! In mijn voordeel dan....TNT schat de levertijd op 26 mei (subject to change, weliswaar)

[ Voor 19% gewijzigd door BurkaN op 20-05-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
Yes! ipv 6 juni nu 30 mei voor m'n MacBook :D Hij's verzonden met TNT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:41
AlexanderOnline schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:33:
Yes! ipv 6 juni nu 30 mei voor m'n MacBook :D Hij's verzonden met TNT!
Hier idem dito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Hier staat ie nog steeds op 25 mei verzenden, ontvangen 6 juni. Hebben jullie een BTO/CTO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BurkaN schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 11:50:
[...]

Wel als je eerst dacht dat je 3 weken moest wachten en je totaal geen ervaring hebt met het bestellen van Apple producten via de website...

Levering is alweer opgeschoven!! In mijn voordeel dan....TNT schat de levertijd op 26 mei (subject to change, weliswaar)
Sja, zef ben ik levering binnen 24 uur gewend. Dan is een levertijd van 2 weken ellendig lang en verre van geweldig te noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:58:
[...]

Sja, zef ben ik levering binnen 24 uur gewend. Dan is een levertijd van 2 weken ellendig lang en verre van geweldig te noemen :)
Als ik inderdaad mn MacBook op 26 mei ontvang dan is het "slechts"een levertijd van 9 dagen (7werkdagen).
Maar je hebt gelijk...het kan altijd sneller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Anoniem: 159371 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 16:35:
Ik heb mijn iBook 2 weken geleden besteld in het MacHouse Rotterdam. Toen werd me verteld dat het 2 weken zou duren voordat hij binnen was. Ik had vandaag nog niets gehoord, dus ik bel naar het MacHouse. Wordt mij verteld dat de levertijd 3 weken is ipv 2 weken :( :'(
Bij mij was het zo, ik had em besteld (Standaard 12 inch PowerBook) en de levertijd was twee weken, en dan zouden ze me bellen.

Na 2 weken nog niks gehoord, dus ben ik langs gegaan, zeiden ze: oh ja we hebben er een paar binnen gekregen. Je kunt er wel een mee krijgen. Maar m'n rekende af ;) dus ben ik de volgende dag langs gekomen.

Dit was ook zo bij een klasgenoot van me met zijn iBook, alleen had hij een grotere HD er in laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169488

Heb ook een Macbook besteld:

Eerste levertijd: 6 juni
Tweede: 30 mei
En nu: 26 mei!! Dat is vrijdag al! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Laatst online: 22-04 09:14

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Hoelang duurt het bij apple ongeveer voordat ze het geld ontvangen?
Heb het geld gewoon overgemaakt op woensdagavond.. heb nog geen ontvangstbevestiging gekregen..

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157155

Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:58:
[...]

Hoe kom jij aan 24 uurs levering? Niet bij Apple neem ik aan? Anders wil ik dat ook wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Laatst online: 22-05-2023
Anoniem: 169488 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 16:47:
Heb ook een Macbook besteld:

Eerste levertijd: 6 juni
Tweede: 30 mei
En nu: 26 mei!! Dat is vrijdag al! O+
Heb ik ook! Echt geweldig! Hij is nu in Suzhou, China :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Bij diegene bij wie hij nu onderweg is, hebben jullie nou een CTO of BTO en zwart of wit ?

Ik heb zelf namelijk een zwarte BTO staan, maar die staat nog op 29mei versturen, 8juni ontvangen.

[ Voor 1% gewijzigd door Attilla op 21-05-2006 19:52 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67046

ik heb een witte CTO, eerst stond er 6juni leverdatum
Dit was al snel 29mei geworden echte aflverproces.
Nu check ik regelmatig mn bestelling maar zie nogsteeds staan :
Verzonden - May 19, 2006 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.
In transit to final destination - carrier details to be updated shortly

Dit staat er al sinds dinsdag/woensdag.
Aangezien ik altijd iedereen hoor van ow hij is nu daar en daar etc.
Zou dit nogsteeds goedgaan :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Murcielago schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:57:
Hier staat ie nog steeds op 25 mei verzenden, ontvangen 6 juni. Hebben jullie een BTO/CTO?
Ik sta nu ook op 30 mei op de Apple site zelf, hij is al verzonden.
Nu staat er bij de tracking 26 mei als estimated delivery date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChris
  • Laatst online: 29-01 10:49

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

Ik weet van m'n G5 nog dat het even duurde voordat de tracking vindbaar werd via http://www.apecode.com/appletrack/ maar nu is het toch aardig gortig, vrijdagmiddag kreeg ik m'n verzendbericht en nu is het nummer nog steeds onbekend. Iemand hier ook last van?
edit:
Ow, twee posts naar boven idd Mac-X :)

16-5 witte CTO besteld + betaald (overgemaakt)
17-5 bevestigd
19-5 verzonden
22-5 nog steeds in een void :)

[ Voor 13% gewijzigd door AntiChris op 22-05-2006 00:28 ]

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Ik wilde zonet kijken, en de hele 'volg mijn zending' pagina doet het niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
De verzending van mijn macbook heeft inmiddels wat vertraging opgelopen:

21 mei 2006 08:00 Pudong International Airport Potential Connection Delay
21 mei 2006 06:17 Suzhou Shipped From Originating Depot
21 mei 2006 05:24 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Loopt de traceer functie van TNT gewoon wat achter of lijkt dat maar zo? Aangezien gisteren de melding van pudong international airport er nog niet op stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Laatst online: 22-04 10:48
nickvd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:56:
De verzending van mijn macbook heeft inmiddels wat vertraging opgelopen:

21 mei 2006 08:00 Pudong International Airport Potential Connection Delay
21 mei 2006 06:17 Suzhou Shipped From Originating Depot
21 mei 2006 05:24 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Loopt de traceer functie van TNT gewoon wat achter of lijkt dat maar zo? Aangezien gisteren de melding van pudong international airport er nog niet op stond.
Die wacht nog op de mijne ;)
Waar kunnen jullie traceren?

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67046

hm waarom zie ik nogsteeds geen update?
Iedereen kan al precies zien waar die is en bij mij staat nogsteeds updated shortly...
Of zijn er andere sites waar jullie kijken? waar je een bestelcode in kan voeren?
Heb em toch dinsdagavond gelijk besteld en sinds woensdag al verzonden.
Misschien is die zo snel dat ze hem niet kunnen traceren... hoor ik nou de bel..? (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChris
  • Laatst online: 29-01 10:49

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

nickvd, heb jij sec een MB besteld? Dus geen extra dingen zoals minidvi-naar-dvi kabel enzo? Ik vraag me af waarom jij wel precies de exotische locaties terugvindt, maar ik niet.

Ook met m'n G5 floepte de tracking pas in Ierland naar boven, daar zat toen ook een TV-kaart in de levering bij.

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Zal wel gezellig zijn daar met die MacBooks daar in het vliegtuig. Ben er net achter gekomen dat de proxy op mijn werk de tracking-pagina tegenhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
AntiChris schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:03:
nickvd, heb jij sec een MB besteld? Dus geen extra dingen zoals minidvi-naar-dvi kabel enzo? Ik vraag me af waarom jij wel precies de exotische locaties terugvindt, maar ik niet.

Ook met m'n G5 floepte de tracking pas in Ierland naar boven, daar zat toen ook een TV-kaart in de levering bij.
Ik heb een CTO/BTO macbook white besteld met mini dvi naar dvi kabel, superdrive, 1 gb ram en 80 gb schijf. Die dingen kun je opvragen bij TNT. Je kunt het referentienummer gebruiken van de apple status melding en die bij www.tnt.nl invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

Mijn Bookje staat nu op "verwachte leverdatum 8 juni".

Misschien veranderd er nog wat in de loop van de week. Dat zag ik hierboven ook al gebeuren.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimy
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-10-2024

Vimy

Gaan met die banaan!

Xilantof schreef op zondag 21 mei 2006 @ 16:51:
Hoelang duurt het bij apple ongeveer voordat ze het geld ontvangen?
Heb het geld gewoon overgemaakt op woensdagavond.. heb nog geen ontvangstbevestiging gekregen..
Ik heb m'n geld donderdag overgemaakt, ook nog steeds geen ontvangstbevestiging :'(
Als ik morgen nog niets ontvang ga ik eens bellen.
Apple België wel hier :p

http://www.noizystudios.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

Vimy schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:11:
[...]

Ik heb m'n geld donderdag overgemaakt, ook nog steeds geen ontvangstbevestiging :'(
Als ik morgen nog niets ontvang ga ik eens bellen.
Apple België wel hier :p
Zie hierboven:
Ik had woensdagavond overgemaakt. en net zag ik op de site de bovenstaande melding :)
Een mail heb ik tot dus ver ook nog niet ontvangen.

edit:
Een mail heb ik ondertussen ook ontvangen. Verwachtte verzenddatum staat nu op de 29ste van deze maand

[ Voor 13% gewijzigd door Xilantof op 22-05-2006 12:33 . Reden: Aanvulling ]

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157155

Verwachtte verzenddatum: 29-05-06
Verwachtte leverdatum: 31-05-06

Zojuist gesproken met Apple, zeiden dat mijn geld al binnen was _/-\o_ Lang leve spoedoverboeking. Dus levering word waarschijnlijk of 26,27 of 29 mei !! :D

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 157155 op 22-05-2006 13:06 ]

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.