Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 10:40
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3572/3563645634_9aa2b9e0ee_o.png

Welkom in het levertijden topic. De bedoeling van dit topic is om de discussies over de levertijden van je nieuwe Apple speeltjes te verzamelen en in één topic te plaatsen. Dit topic is dus alleen bedoelt voor levertijden, zodat andere topics hier niet worden vervuild! Het is dus ook niet de bedoeling dat er offtopic gekletst word , daarvoor moet je in de andere centrale topics zijn.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3563/3563646080_f3561c1e94_o.png
Als je order wordt verwerkt krijg je al een verwachte levertijd. Daarna moet er natuurlijk steeds gekeken worden of het al verzonden is , we willen het nu eenmaal snel hebben natuurlijk! Dit kun je doen op de statuspagina bij de Apple Store of bij je orderstatus van T-Mobile (als het gaat over een iPhone).

Nadat hij eenmaal verzonden is, neemt de spanning toe. Want het enige waar je natuurlijk aan denkt is; wanneer komt ie nou?! Dat ligt er een beetje aan wat de order is. Een op maat gemaakte Mac met diverse accessoires duurt langer dan een standaard leverbaar model. Verschil zit erin dat bij een op maat gemaakte Mac uit Azië moet komen en daarna nog (in dien van toepassing) samengevoegd moet worden bij Flextronics in Venray. Bij een standaard model ligt jou bestelling meestal op voorraad in Venray en kan het snel geleverd worden.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3330/3562832099_ec0b1ab990_o.png
Een standaard model zonder extra's wordt snel geleverd met UPS , tracen kan op de UPS site met het traceernummer van je status pagina.
Is je order via TNT verzonden dan kun je je order op de traceersite van TNT Express traceren door je Carrier Tracking nummer te gebruiken.
Komt je Mac uit Azie en je hebt extra accessoires besteld kun je je order ook nog traceren bij Flextronics zelf. Op de site moet je 3 dingen aangeven. De regio spreekt voor zich, bij de Track Reference moet je je 'Delivery Reference Number' opgeven en de 'Customer Reference' is: App.

Het makkelijkste is om te traceren door middel van de tracking widget.
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2291/3564096142_0230ea05f8_o.png
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3340/3563646146_4e7dbfeb64_o.png
Naast het genieten van je nieuwe Apple spullen kun je er ook gelijk mee patsen in het grote "Show je Apple computer" topic.

Daarnaast kun je jou ervaringen in de diverse centrale topics kwijt:

[MacBook Air] Ervaringen & Discussie
[MacBook Pro] Ervaringen & Discussie - Deel 10
[iMac 2G] Discussies en Ervaringen Deel 4
[Mac Pro] Discussietopic en Mini-FAQ Deel 2
[Mac mini Intel] Discussies en ervaringen - deel 3

[iPod Nano 4G] Discussies en ervaringen
[iPod classic 2G] Discussies en ervaringen Deel 2
[iPod touch 2G] Ervaringen & Discussie - Deel 7
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 22

Vorige delen :
Levertijd Apple producten
Levertijd Apple producten Deel 2
Levertijd Apple Producten Deel 3
Levertijd Apple producten Deel 4
Levertijd Apple producten Deel 5
Levertijd Apple producten Deel 6

Ten slotte wil ik graag carfreak02 heel hartelijk bedanken voor zijn inzet in de vorige delen, aangezien hij enkele van de levertijden topics heeft geleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-04 21:20

LoneWolf

Just a Byte

En is er al iemand blij geworden met zijn/haar update dvd van snow leopard ? post is hier net geweest maar geen pakketje van apple :( (wel andere (dealxtreme :) )

[ Voor 15% gewijzigd door LoneWolf op 28-08-2009 10:32 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312899

Wohoo :). Gister is mijn 8,95 kostende Snow Leopard verzonden met daarbij een mStand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
hoopelijk nog iets eerder dan wat ze hier aan geven. :)

-----------------------

Besteld op Aug 24, 2009
Verzonden op: Aug 27, 2009

Estimated Delivery Date (Subject to change) 01 Sep 2009 (Subject to change)
MAC OS X 10.6 SNOW LEOPARD RETAIL-NLD

[ Voor 12% gewijzigd door Martijn Meijer op 28-08-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88064

bij staat er nu ook vezonden en bij de verzendstatus:

Verzonden naar ENSCHEDE, NL 28 Aug 2009

Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 02 Sep 2009
(Voor wijzigingen vatbaar)

Huidige bezorgstatus Levering per post - de levertijd bedraagt 5 tot 10 dagen 27 Aug 2009

En hij wordt verzonder door: KONINKLIJKE TPG POST BV

Vindt het wel apart dat apple niet echt een vaste vervoerder heeft, want UPS, selectmail en dan nu TNTpost

Denk zelf dat ik hem dan wel morgen ontvang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-03 09:14

DJH

En het is vrijdag... Maar helaas is die van mij nog niet verzonden als ik de site mag geloven:

"Verwachte verzenddatum: By August 28th"
Is het nou echt zo moeilijk om de datumweergave op Nederlands te zetten

Ik ben benieuwd wie heb straks in de bus heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:50

Step

step@tweakers.net#

Anoniem: 88064 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:18:
bij staat er nu ook vezonden en bij de verzendstatus:

Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 02 Sep 2009

Huidige bezorgstatus Levering per post - de levertijd bedraagt 5 tot 10 dagen 27 Aug 2009

En hij wordt verzonder door: KONINKLIJKE TPG POST BV

Vindt het wel apart dat apple niet echt een vaste vervoerder heeft, want UPS, selectmail en dan nu TNTpost

Denk zelf dat ik hem dan wel morgen ontvang
Bij mij staat:

Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 01 Sep 2009

En me MacBook Pro staat op 31 augustus :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Worden die dingen nou eigenlijk door de pakketjesdienst van TNT bezorgd of door de gewone postbode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Step schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:34:
[...]

Bij mij staat:

Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 01 Sep 2009

En me MacBook Pro staat op 31 augustus :)
Waarschijnlijk krijg je dus bij de MacBook Pro al standaard de Snow Leopard Restore DVD's bij met een beetje mazzel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
Snow Leopard is gisteren verzonden, ik hoop dat de post snel is en ik 'm vandaag op de deurmat heb liggen. Als dat niet het geval is weet ik in ieder geval dat ik de volgende keer niet meer bij Apple moet bestellen, want de Mac boer in Middelburg heeft Snow Leopard op voorraad liggen dus dan zou ik er beter daar om kunnen gaan :P

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
hmm die van mij zijn ze volgens mij kwijt

Shipped on: Aug 24, 2009 via KONINKLIJKE TPG POST BV
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 28-08-2009 's-Hertogenbosch :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:50
Als de postbode nou straks niet met Snow Leopard aankomt zetten
En ik Snow Leopard in de winkel ophaal, kan ik dan als mn bestelling uit de online store binne komt terug sturen ? En het aankoop bedrag terug krijgen ?

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:04
tweak_dude schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:39:
[...]

Voor de zoveelste keer: de gratis verzending biedt geen tracking. Het gaat via de normale briefpost. Gewoon afwachten dus.
Zelfde hier. Maar waarom zijn er dan wel tracking codes? :P beetje idioot denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288974

kan je niet gewoon ff een dag geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 22:23

zAo

GPLv2 Fanboy

Bij A-Mac in Rotterdam ging zojuist het laatste exemplaar weg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:56

fjs

PSN: ftltc

Heeft iemand hem al via de post ontvangen?
De postbode is bij mij al geweest of komt hij via pakketdienst?

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Net contact gehad met iFactors in Leiden.
Volgens de verkoper nog wel op voorraad. Alleen ik kon de update niet voor €8,95 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
fjs schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:30:
Heeft iemand hem al via de post ontvangen?
De postbode is bij mij al geweest of komt hij via pakketdienst?
Waarschijnlijk via pakketdienst.

Ik heb Snow Leopard vanochtend in Leiden gekocht bij een APR. Net geïnstalleerd. De installatie duurde ongeveer een uur, misschien iets langer. Werkt perfect. Mijn iPhone wordt gewoon herkent.
robbinonline schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:33:
Volgens de verkoper nog wel op voorraad. Alleen ik kon de update niet voor €8,95 halen.
Kom ik net vandaan :P

[ Voor 23% gewijzigd door Emile|IA op 28-08-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-12-2024
robbinonline schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:33:
Klopt, die update kan je alleen via de Online Store bestellen en ik meen ook alleen als je na 8 juni via de Online Store een Mac(Book) hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Toch niet voor 8,95 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
tomtom137 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:39:
[...]

Klopt, die update kan je alleen via de Online Store bestellen en ik meen ook alleen als je na 8 juni via de Online Store een Mac(Book) hebt gekocht.
Ja dat klopt idd na 8 Juni, alleen las ik op verschillende fora's dat je de update ook voor 8,95 kon halen bij een APR als je de factuur maar meenam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Nee, de upgrade van €29,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-04 11:57
Net snel naar de bijkorf geweest (dicht bij kantoor).
En er was na mij gelijk een rij, en ze zijn nu door de voorraad.
Maar mijn MacBook is lekker aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Mooie tip uit het vorige deel:
Anoniem: 228004 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:36:
Als je je bestelling checked via apple.com ipv .nl dan zie ik wel een extra "TNT 3S..." tracking code (in de lijst waarbij je eventueel voorgaande bestellingen ook staan)
Deze code werkt wel via de track trace van tnt. Echter geeft deze bij mij de volgende melding:

"Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 27-08-2009 's-Hertogenbosch , business-balie"
Dus misschien gaan de SL pakketjes wel via de pakketdienst van TNT? Wel apart want het zou toch door de brievenbus passen? Aan de andere kant, misschien is zoveel op één dag wel gunstiger via de pakketdienst voor Apple?

Mijn 3S code levert trouwens de melding: "Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie," maar goed dat blijft bij TNT wel vaker nog dagen staan terwijl het al afgeleverd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 23:13
Toen ik bij mijn ADC membership een DVD van Leopard ontving, kwam deze ook per pakketpost. Dit was overigens niet omdat het niet door de brievenbus paste (een dvd'tje :') ) maar omdat er een heuse handtekening gezet moest worden.
Hoe het nu met SL gaat weet ik niet. Ik heb dezelfde informatie als anderen in mijn Apple schermpje staan (verzonden op 23 augustus, verzonden naar DEVENTER 27 augustus) maar ik heb nog niks... en de post is al geweest. :(

Edit: grrr. Gaat net de bel, dus ik rechtop in m'n stoel en race naar de deur... Is het een pakketje van Wehkamp met zooi die m'n vriendin weer heeft besteld.
De volgende keer maar even duidelijk maken dat ze dat rond deze periodes niet meer moet doen. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door internetinfo op 28-08-2009 15:17 . Reden: Wehkamp: i hate you ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 20:03
Good Fella schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:41:
Nou ik heb hem binnen! Nu thuis even een install doen met de stopwatch er naast.
Ik heb hem ook binnen!

Ben gisteravond om 00:00 langs geweest bij Ifactor Rotterdam.. ga hem zo installeren ben benieuwd.

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 21-04 12:59
Kort vraagje aan de mensen die SL vandaag via de post hebben gekregen en via de online store hebben besteld.
- Kwam SL via reguliere post of pakketpost?
- Welke datum heb je hem besteld?

Ik heb hem nl de 24ste besteld maar de bestelstatus geeft "geleverd voor 4 september" aan. Ik heb hem juist zsm besteld om hem vandaag binnen te hebben.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs

fjs

Hier ook nog niet binnen.
Terwijl hij de 23e al verstuurd zou zijn.

Als hij niet binnen komt is dat de laatste keer geweest dat ik dit via de Applestore doe. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Vind het ronduit slordig dat mensen die dus niet wachten op snow leopards daadwerkelijke release met kopen van hun spullen pas later hun pakketje krijgen, terwijl als ik dus niet een maand geleden had gekocht maar had gewacht en vandaag de winkel in was gelopen had ik hem wel gehad
Eigenlijk hadden ze de mensen die er dus voor zorgen dat hun verkopen niet stagneren rond zo'n periode moeten belonen met het bv gisteren al leveren van sl !

Pre-order iPhone was al precies het zelfde, 19e bestellen, met een beetje mazzel de 30 hebben ipv de 26e.
Terwijl de 26 er veelal genoeg op vooraad waren in de winkels.

[ Voor 16% gewijzigd door LoneWolf op 28-08-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-04 01:56

wvdburgt

MacOS all the way baby!

ik zit me suf te drukken op f5 om te zien of het pakje is afgegeven:S. klote ups. altijd laat waar ik woon:P

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
LoneWolf schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:47:
Pre-order iPhone was al precies het zelfde, 19e bestellen, met een beetje mazzel de 30 hebben ipv de 26e.
Terwijl de 26 er veelal genoeg op vooraad waren in de winkels.
Inderdaad, ik heb tot augustus mogen wachten op mijn pre-order 3GS, foutje bij T-Mobile. Heb 4 weken lang bijna dagelijks aan de telefoon gehangen om 'm eindelijk te mogen ontvangen...

Nog meer mensen trouwens die hun 3S code van de us site van Apple geprobeerd hebben, of anders de SL pre-order al binnen hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ligt ook heel erg aan wat Apple heeft gekozen als pakketdienst. Ik heb nu de huiveringwekkende regel tekst:
Shipped on: Aug 27, 2009 via syncreon Netherlands BV POST
Beter bekend als Selektvracht. Het zou een wonder zijn als ze in staat zijn om het nog voor volgende week dinsdag af te leveren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
wvdburgt schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:51:
ik zit me suf te drukken op f5 om te zien of het pakje is afgegeven:S. klote ups. altijd laat waar ik woon:P
http://www.apple.com/down...pping/deliverystatus.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-03 08:48
ppl schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:57:
Het ligt ook heel erg aan wat Apple heeft gekozen als pakketdienst. Ik heb nu de huiveringwekkende regel tekst:
Beter bekend als Selektvracht. Het zou een wonder zijn als ze in staat zijn om het nog voor volgende week dinsdag af te leveren :X
Waar zie je die tekst precies staan? Ik heb een apple website (store.apple.com/nl of store.apple.com), en een bridge-point.com website. Bij die bridge-point staat er bij 'naam vervoerder' (of 'assigned carrier') KONINKLIJKE TPG POST BV.

Postbode is al wel geweest maar geen SL in de bus.. Even hopen op de pakketdienst dan maar :)
Dipsausje schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:57:
[...]
Nog meer mensen trouwens die hun 3S code van de us site van Apple geprobeerd hebben, of anders de SL pre-order al binnen hebben gekregen?
Die 3S code is onbekend op track & trace hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Ik vind het maar raar.
Apple stuur klanten die besteld hebben via de Store Online een mail dat de DVD verstuurd is.
Naar mijn weten word er gestuurd vanuit Nederland. Als ik een pakketje/post/brief verstuur vanuit Nederland
voor 18.00 is het pakketje/post/brief er nog de volgende dag muv Zondag.

Waarom dan bij Apple weer niet ... De enige reden die ik kan verzinnen is dat het simpel weg gewoon nog niet verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Kettrick

Rantmeister!

Gna, ik heb mijn SL dvd voor de neus van een medewerker van de macstore in h'veen weggekaapt >:)

Mocht je meelezen, sorry :*.... upgrade ging uiteraard weer prima op de mbp, iMac en macbook volgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-04 23:13

swtimmer

Ontrafelt het leven!

robbinonline schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:18:
Ik vind het maar raar.
Apple stuur klanten die besteld hebben via de Store Online een mail dat de DVD verstuurd is.
Naar mijn weten word er gestuurd vanuit Nederland. Als ik een pakketje/post/brief verstuur vanuit Nederland

Waarom dan bij Apple weer niet ... De enige reden die ik kan verzinnen is dat het simpel weg gewoon nog niet verstuurd is.
Die garantie heb je niet. Zeker nu TNT het daardwerkelijke bezorgen heeft uitbesteed kan je daar niet vanuit gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Voor de mensen die in Utrecht Snow Leopard willen bemachtigen:

A-Mac: Uitverkocht
HTR: Uitverkocht
V&D/Dixons: Niet binnen gekregen
Mediamarkt: Niet binnen gekregen maar wel vandaag verwacht

Voor mij houd het in ieder geval nu even op. :'( Of ik moet een winkel hier in de buurt over het hoofd zien natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Misschien hebben ze het niet verstuurd via TNT? Alle anderen bezorgen dit op zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

ppl schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:57:
Yeah same here, ik had de 26ste Snow Leopard Family Pack besteld.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ DRvDijk: Ik gebruik de delivery status widget en klik dan op het logo, die gaat direct door naar https://store.apple.com (de US store dus). Als je daar gewoon heen gaat en inlogt met je Apple ID dan zie je je orders, klik erop en je ziet een nieuw overzicht waar je ook ziet via wie het verstuurd wordt. Kennelijk loopt het niet helemaal synchroon tussen de US store en de NL store aangezien de NL store niet de partij vermeldt die het pakketje afhandeld. Maar ja, anderen hebben er weer wat anders staan dus hier geldt echt YMMV.

Hier nogal slechte ervaringen met SelektVracht. Die lui kunnen soms gewoon 2 weken doen om een pakketje af te leveren. Van de freelancers die dan 3 dagen in de week die pakketjes bezorgen ofzo.

[ Voor 16% gewijzigd door ppl op 28-08-2009 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Mijn SL zou ook de 23e al zijn verstuurd via TPG(?) post. Heb echter al wel een Track&Trace nummer ontvangen.
Track&Trace geeft bij mij aan dat de zending manco is. Wel aangemeld, maar nog niet afgegeven door Apple. Leverdatum bij Apple staat nu op 1 september. Ik heb het vermoeden dat hij dus maandag verzonden gaat worden... (terwijl er dinsdag niemand thuis is :| )

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Mijn (online)-factuur heeft als afzender Ierland (besteld via apple.com).

[ Voor 13% gewijzigd door Icelus op 28-08-2009 16:54 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Bij mij staat als vervoerder: KONINKLIJKE TPG POST BV en als Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 01 Sep 2009 (Voor wijzigingen vatbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

Ik vind het maar raar.

Er staat ok bij je bestelling dat het versturen 5 werkdagen kan duren. Even goed kijken bij de bestelstatus.
Als ie morgen niet in de bus zit, dan wordt het dinsdag.

Ik heb de family pack besteld. Moet 4 stuks updaten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Heel raar aantal dagen geleden een mailtje gekregen dat Leopard verstuurd zou worden. (24-8)
In het mailtje stond heel duidelijk vermeld dat het pakketje niet te traceren valt.
Nadat ik vanmiddag nog niks heb gekregen toch maar is geprobeerd te traceren en jawel:

Mijn vermoedens worden bevestigend Apple zegt dat het pakketje verstuurd is maar in werkelijkheid
Is er nog helemaal niks gebeurd !!

Afbeeldingslocatie: http://www.bestandjes.nl/thumbs/afbeeldzd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 21-04 12:59
Dit vind ik dus het slechtste wat je een klant kan aandoen. Wel vooruit laten bestellen en vervolgens niet kunnen leveren op de dag vd release. Als ik dit had geweten had ik nooit via de online store besteld maar gewoon bij de MacHouse om de hoek :(

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:15

ultimateharry

Team Slayer:-)

vacuumcleaner schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:15:
Dit vind ik dus het slechtste wat je een klant kan aandoen. Wel vooruit laten bestellen en vervolgens niet kunnen leveren op de dag vd release. Als ik dit had geweten had ik nooit via de online store besteld maar gewoon bij de MacHouse om de hoek :(
Eens, ik zit ook een beetje te balen (bezorging vandaag zou nog kunnen, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1989
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-04 09:33
Rotterdam:
MacHouse: Uitverkocht ()
iFactors: Uitverkocht
V&D/Dixons: Niet geleverd (geen idee wanneer)
MediaMarkt: Niet geleverd (geen idee wanneer)
Saturn: Niet geleverd (ook hier hebben ze geen idee wanneer er een nieuwe levering is).

En in de applestore moet je nu verzendkosten gaan betalen

[ Voor 10% gewijzigd door Robert1989 op 28-08-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Bij mij wordt de zending simpelweg niet herkend aan de hand van de 3S code bij TNT, wordt hier wel een beetje moe van. Bijna alle online winkels kunnen je tegen een normale verzendprijs 'next day delivery' via TNT geven, als je maar voor 17:00 uur besteld. Bij Apple moet je of €15 euro betalen voor koerier of ze sturen het via SelektVracht of wel via TNT maar om de een of andere reden dan toch niet 'next day'.

Ik snap dat niet, een bedrijf dat toch 'premium' producten maakt, over het algemeen prima service verleend en dan bij het verzenden het toch altijd slechter doet dan de meeste webshops, slordig. Jammer ook, want ik had niet voor niks een pre-order geplaatst en Apple 5 dagen eerder mijn geld toevertrouwd.

Niet dat ik nu meteen iets tegen Apple heb, of het echt een groot probleem is. Ik vind het alleen jammer dat een bedrijf dat op andere fronten naar de klant toe erg goed scoort, dan aan verzending en ook (duidelijkheid in) orderstatus toch te weinig aandacht besteed. Nou ja, de klantenservice is dan in ieder geval nog vriendelijk en gratis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
swtimmer schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:22:
[...]

Die garantie heb je niet. Zeker nu TNT het daardwerkelijke bezorgen heeft uitbesteed kan je daar niet vanuit gaan!
Zou gisteren verstuurd zijn. Via TPG volgens de Apple-site... Niets gehad! :(

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:08

LogiForce

The Black Whole

Hrm, tis nu 6 uur en ik heb nog niets mogen ontvangen.

Zou via TNT verstuurd worden naar Groningen. Besteld 24 Juni. Verzonden 23 Augustus, Verzonden naar Groningen 27 Augustus.

Begin een beetje te balen dat ik hem nog niet heb :|
Als ik dit had geweten had ik hem gewoon gehaald bij MacMe :X

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Dipsausje schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:24:
Bij mij wordt de zending simpelweg niet herkend aan de hand van de 3S code bij TNT, wordt hier wel een beetje moe van. Bijna alle online winkels kunnen je tegen een normale verzendprijs 'next day delivery' via TNT geven, als je maar voor 17:00 uur besteld. Bij Apple moet je of €15 euro betalen voor koerier of ze sturen het via SelektVracht of wel via TNT maar om de een of andere reden dan toch niet 'next day'.

Ik snap dat niet, een bedrijf dat toch 'premium' producten maakt, over het algemeen prima service verleend en dan bij het verzenden het toch altijd slechter doet dan de meeste webshops, slordig. Jammer ook, want ik had niet voor niks een pre-order geplaatst en Apple 5 dagen eerder mijn geld toevertrouwd.

Niet dat ik nu meteen iets tegen Apple heb, of het echt een groot probleem is. Ik vind het alleen jammer dat een bedrijf dat op andere fronten naar de klant toe erg goed scoort, dan aan verzending en ook (duidelijkheid in) orderstatus toch te weinig aandacht besteed. Nou ja, de klantenservice is dan in ieder geval nog vriendelijk en gratis. ;)
Helemaal mee eens (met uitzondering van een paar spelfouten :P).

Heb dus ook hetzelfde; herkent code niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Laatst online: 27-01 12:04
Fijn dat ik Snow Leopard vandaag heb binnen gekregen....niet dus! Ik had het kunnen weten. Volgende keer maar ergens voor de deur gaan liggen. :(

[ Voor 3% gewijzigd door shytah op 28-08-2009 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Tja, Apple heeft op zich niets verkeerd gedaan. Hij zou namelijk uiterlijk op 28 augustus verzonden worden.

Baal zelf ook hoor, daar niet van, maar ach. Er zijn ergere dingen in het leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Laatst online: 27-01 12:04
sOid schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:22:
Tja, Apple heeft op zich niets verkeerd gedaan. Hij zou namelijk uiterlijk op 28 augustus verzonden worden.

Baal zelf ook hoor, daar niet van, maar ach. Er zijn ergere dingen in het leven ;)
Ja, dat is ook zo, dus ik dacht, ik heb hem gekocht, dan kan ik de image ook wel van internet trekken via usenet. Dan word ik er weer even aan herinnerd dat ik internet van UPC heb, waar nieuwsgroepen nog steeds worden gecapped! Waarschijnlijk heb ik hem nog eerder via de post dan via usenet (lichtelijk overdreven ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
LogiForce schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:02:
Hrm, tis nu 6 uur en ik heb nog niets mogen ontvangen.

Zou via TNT verstuurd worden naar Groningen. Besteld 24 Juni. Verzonden 23 Augustus, Verzonden naar Groningen 27 Augustus.

Begin een beetje te balen dat ik hem nog niet heb :|
Als ik dit had geweten had ik hem gewoon gehaald bij MacMe :X
Waar zie je die info allemaal dan? Ik denk dat we naar topic Levertijden moeten ...

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

THE_BASE schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:31:
[...]

Waar zie je die info allemaal dan? Ik denk dat we naar topic Levertijden moeten ...
Apple.com en nl ? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09
iets heel stoms vanmiddag, ik had een bestelling geplaatst op de apple site voor een apple alu keyboard, snow leopard en cleaning setje. kwam erachter dat het ook via surfspot kon met een kleine korting dus de eerste gecancelled en nieuwe aangemaakt. kreeg ik een bevestigings mailtje binnen. Maar was dus van alleen de oude bestelling, die betaalt. Heeft iemand een idee hoe Apple hiermee omgaat en wat de beste course of action is? Want Apple helpdesk is nu dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-04 13:50
Sn0wblind schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:51:
iets heel stoms vanmiddag, ik had een bestelling geplaatst op de apple site voor een apple alu keyboard, snow leopard en cleaning setje. kwam erachter dat het ook via surfspot kon met een kleine korting dus de eerste gecancelled en nieuwe aangemaakt. kreeg ik een bevestigings mailtje binnen. Maar was dus van alleen de oude bestelling, die betaalt. Heeft iemand een idee hoe Apple hiermee omgaat en wat de beste course of action is? Want Apple helpdesk is nu dicht.
Morgen bellen, of gewoon terug sturen als je het ontvangt (je hebt 7 dagen bedenktijd bij koop op afstand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:43
Dipsausje schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:24:

Ik had in eerste instantie ook SL via de Apple Store besteld. Meteen na de bestelling had ik al spijt toen ik de shipment status zag. Ik heb al vaker stress gehad van de levertijden van de Apple Store en heb ik dus meteen de order geannuleerd en een DVD bij een mijn APR gereserveerd. En deze heb ik vanochtend opgehaald. :)

Heb je geduld, bestel dan via de online Store. Zo niet ga naar een gewone winkel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09
juulie19 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:24:
[...]

Morgen bellen, of gewoon terug sturen als je het ontvangt (je hebt 7 dagen bedenktijd bij koop op afstand)
ja maar de order had ik al gecancelled voordat ik die betaalt had, maar heb dus uiteindelijk de verkeerde order betaalt.

helaas zijn ze er maandag pas weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
sOid schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:22:

Nee ze hebben inderdaad niks fout gedaan, alleen raar dat ze gisteren alles zouden hebben verstuurd (voornamelijk via TNT) en dat ik nog niemand heb gezien die het ook binnen heeft gekregen. Heb ik nog niet vaak meegemaakt dat TNT niet de volgende dag levert. Ook hebben ze het naar sommige mensen gestuurd via SelektVracht, en dat is haast pesten als het om een pre-order gaat.

Op zich allemaal niet fout, maar wel een beetje jammer. Maarja, Apple is ook met T-Mobile in zee gegaan, ze doen wel vaker domme dingen zullen we maar zeggen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 15:55

epo

sOid schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:11:
[...]

Inderdaad, had hier toch iets meer van verwacht. Ook maanden geleden de pre-order gedaan, en niets binnen.
Ook staat er bij mij 1 september als leverdatum, volgende keer koop ik het ook wel in een winkel. Een beetje store zorgt ervoor dat je op releasedata je spullen ontvangt. Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kijk ik draai SneuLeopard al (zoals veel hier) en zit er daarom niet echt om te springen. Toch vind ik het wel slecht. Apple moet er gewoon voor zorgen dat een software release op de releaseDate op de mat ligt.

Kom op dat is in de entertainment wereld toch ook heel normaal?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-03 08:48
Het is natuurlijk heel moeilijk om een wereldwijde launch te doen per post. Maar dan had Apple dat ook niet zo moeten roepen. Dinsdag over de telefoon bevestigd gekregen dat het vrijdag op de mat zou liggen, maar helaas. Nou ja, nog even geduld aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-04 22:04
juulie19 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:24:
[...]
(je hebt 7 dagen bedenktijd bij koop op afstand)
Bij Apple geloof ik 14 dagen.

Bij mij op 24 augustus verstuurd, en verwachte bezorgdatum is 1 september... Slordig hoor Apple...! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Op Track en Trace van TNT vind ik nu met mijn barcode het volgende:
Zending opgehaald en in sorteerproces 28-08-2009 Amsterdam , intern transport pakketten

Misschien wordt SL morgen toch bezorgd?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 15:55

epo

kap schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:34:
Zending opgehaald en in sorteerproces 28-08-2009 Amsterdam , intern transport pakketten

Ziet er goed uit, ik krijg nog steeds de volgende melding :

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Erg jammer inderdaad zoals velen dit al aangeven. De enige reden is dat ik een pre-order op de 23ste plaatste is natuurlijk om hem gegarandeerd op vrijdag 28 augustus in de bus te hebben.
Dat is volgens mij ook hetgene waar Apple mee adverteerde toen ze die pre-order button nog in de .nl store hadden staan.

Eerdere ervaring met de Apple store is positief toen ik daar m'n unibody macbook order plaatste op de dag dat ie werd aangekocht in oktober, maar de volgende keer reserveer ik hem wel bij een APR winkel hier.

Ik weet niet of ze morgen nog een poging doen maar aangezien ik m'n werkadres als afleveradres heb opgegeven schiet ik daar ook niet veel mee op :(

[ Voor 0% gewijzigd door smesjz op 28-08-2009 22:56 . Reden: datum toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline

Heb jij ff geluk.
Jij hebt morgen SL op de mat liggen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Ik heb hetzelfde... dagje te laat }:O maar... WOOHOO :o

Heb ik weer wat te doen in het weekend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

allemaal SL wachttijden nu.

heb vandaag mijn abonnement verlengd bij T-mobile met een iphone. 6 tot 8 weken levertijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

randje schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:29:

heb vandaag mijn abonnement verlengd bij T-mobile met een iphone. 6 tot 8 weken levertijd 8)7
Ouch... niet langer? :X
Worden die dingen nu nog verkocht als warme broodjes of zo? Had verwacht dat het nu wel wat afgezwakt zou zijn inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:36
Sn0wblind schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:51:
helemaal vergeten ik had zelf ook via surfspot kunnen bestellen.

Maar ik hou de status niet meer bij, is compleet onzinnig word er alleen maar ongeduldiger van elke keer checken, ik hoop gewoon dat ik hem vandaaaag binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs

fjs

Waar zien jullie die track en trace nummer?

ik heb geen 2s/3s.. nummer gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 20:17
fjs schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 07:19:
Waar zien jullie die track en trace nummer?

ik heb geen 2s/3s.. nummer gekregen.
Ik heb het zelfde, geen 2s/3s nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 21:54
Voor je 3S nummer moet je inloggen op apple.com, daar staat ie dan gelijk. Die van mij geeft nu ook aan :
Statusinformatie Datum Locatie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228004

Idemdito.. bij mij is de chaffeur al onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Mijn 3S code van SL geeft nu ook aan: "Zending opgehaald en in sorteerproces 29-08-2009"
Ik vind eerlijk gezegd dat Apple er een rare definitie van verzending op na houdt als zij mij vertellen dat het donderdag verzonden is, maar nu pas naar TNT is gegaan. Dan is het dus vandaag verzonden, niet afgelopen donderdag... :|

Edit: of track&trace loopt wat achter, maar toch raar dan die datum. Wel weet ik dat als het vandaag niet binnenkomt dat ik dan toch niet geloof dat Apple het donderdag verstuurd heeft..

[ Voor 22% gewijzigd door Dipsausje op 29-08-2009 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs

fjs

Nee hoor, als ik inlog krijg ik alleen maar een trackingsnummer te zien die gelijk is als de leveringsnummer.
Dus geen 2S/3S nummer.

Terwijl hij op 23 augustus al verzonden is en de verwachte bezorgdatum staat op 1 september.

fjs denkt 'laatste keer dat ik iets besteld heb via de Applestore'.

Trouwens als ik iets verstuur via TNT is het de volgende dag bij die betreffende persoon, waarom dit met Apple niet kan is mij een volkomen raadsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Laatst online: 21-04 13:53
Ze hebben de pakketten gewoon wat te laat aangekondigd bij TNT. Mijn buurman heeft wel SL ontvangen op 28-08, die van mij zit nu in het sorteerproces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry
  • Laatst online: 07:15

ultimateharry

Team Slayer:-)

enzoronald schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 08:34:
Voor je 3S nummer moet je inloggen op apple.com, daar staat ie dan gelijk. Die van mij geeft nu ook aan :

[...]
Ik ben ingelogd op de apple site. Zowel op de "bestelinformatie" pagina, als op de "verzendstatus" pagina kan ik geen 3S nummer vinden. Alleen een 10-cijferig "Trackingsnummer vervoerder", maar die doet dus niets in de tracking-tool van TNT :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
ultimateharry schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 08:58:
[...]

Ik ben ingelogd op de apple site. Zowel op de "bestelinformatie" pagina, als op de "verzendstatus" pagina kan ik geen 3S nummer vinden. Alleen een 10-cijferig "Trackingsnummer vervoerder", maar die doet dus niets in de tracking-tool van TNT :(
Je moet naar Apple.com, niet naar Apple.com/nl/, of je moet als het nog in het Nederlands staat rechtsonder de VS kiezen als land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs

fjs

Nu zie ik hem staan in de US versie. Bedankt.

Maar levert TNT ook op zaterdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaratje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Zending opgehaald en in sorteerproces 28-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 29-08-2009 Arnhem , pakkettendistributie
Voorgemeld en gescand op rit 29-08-2009 Arnhem , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 29-08-2009 Arnhem , pakkettendistributie

Joehoe, hopelijk dan toch nog vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 10:37

Richard

Kuru Kuru Kururin

Betreffende SL bestellingen;

Ik denk het volgende (maar is zeker niet op waarheid berust; puur een gedachte).

Mensen die een SL Upgrade hebben gekocht (E29) wordt behandeld als een "normale" bestelling; dus ook met behorende TrackTrace nummer(s).

Mensen die een SL Up-To-Date-upgradepakket hebben n.a.v. de 8 juni regel:
alle klanten die tussen 8 juni 2009 en het eind van de actieperiode op 26 december 2009 bij Apple of bij een erkende Apple reseller een in aanmerking komende nieuwe Mac hebben gekocht. Hiervoor wordt € 8,95 in rekening gebracht, inclusief verzend- en administratiekosten.
Lijkt dat deze door als Fulfilment (staat in de bestelling) als massamailing in 1 klap de deur uit gaat naar alle "Up-To-Date upgrade" aanvragers.

Bij mij voorlopig ook op 1 sept. Maar ik hoop natuurlijk vandaag :)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Well, ik heb een uptodate SL, en ik heb een trackingnr van apple.com, en de chaffeur is onderweg.
Er stond al een week als ontvangstdatum 1 sept. maar das dus vandaag als.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Anoniem: 228004 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:24:
Well, ik heb een uptodate SL, en ik heb een trackingnr van apple.com, en de chaffeur is onderweg.
Same here
Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-08-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 29-08-2009 Amsterdam , pakkettendistributie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 228004 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:24:
Dan gaat mijn vlieger niet op; was zoals ik al aangaf een idee :)

De mijne was op 8 augustus besteld:

MAC OS X10.6 SNOWLEOPARD UTD FULLFIL-NLD

Toen geannulleerd door Apple en veranderd in:

MAC OS X10.6 SNOWLEOPARD UTD FULLFIL-ZML

en nu dus een trackingnummer wat gelijk is aan het Leveringsnummer van Apple dus daar ga ik niet ver mee komen. Verder wel verzonden per: KONINKLIJKE TPG POST BV

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11-2023
randje schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:29:
Heb maandag 24 augustus mijn T-mobile abbo verlengd met een iphone 3gs 16mb black, kreeg gisteravond de sms dat ik kon aangeven wanneer ik geleverd wilde krijgen. De eerst mogelijke optie was dinsdag 1 september. Oftewel, 8 dagen en dan heb ik 'm in huis. Zeer verrast in positieve zin! Ook bij mijn telefonische bestelling werd namelijk aangegeven dat het 6 tot 8 weken kon gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Richard schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:28:

en nu dus een trackingnummer wat gelijk is aan het Leveringsnummer van Apple dus daar ga ik niet ver mee komen. Verder wel verzonden per: KONINKLIJKE TPG POST BV
Ook geen trackingnr als je naar je bestelling kijkt via de US apple store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 228004 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:32:
[...]

Ook geen trackingnr als je naar je bestelling kijkt via de US apple store?
Oh ja damn; dat was met mijn iMac hetzelfde dat die beter functioneerd :)

Helaas voor mij:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 27-08-2009 's-Hertogenbosch , business-balie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-08-2009 Amsterdam , intern transport pakketten

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

sOid schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:11:
[...]

TNT kan je de nederlandse code geven op basis van de internationale. Helpdesk bellen.

Trouwens, wat betreft de leveringen Snow Leopard, bij mij staat duidelijk in de mail van donderdag:
Geachte(r) xxxxxx,

Wij willen u graag mede delen dat uw Apple Store bestelling W903xxxxx is verzonden per post en zal naar het aflever adres verzonden worden.

De verwachte verzending zal 5 werkdagen duren. U moet er echter rekening mee houden dat dit een geschatte tijd is en kan varieren in tijd. Omdat uw product per post verzonden wordt kan het niet via internet nagetrokken worden.

Het duurt 5 tot 7 dagen voordat u de factuur ontvangt. De factuur wordt u per post toezonden en zit dus niet bij uw bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88064

mijne SL is in enschede dus nog hij wordt vandaag geleverd met de TNT pakketdienst.

Zending opgehaald en in sorteerproces 29-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 29-08-2009 Enschede , pakkettendistributie
Voorgemeld en gescand op rit 29-08-2009 Enschede , pakkettendistributie

en hij komt vandaag dus binnen :)

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 88064 op 29-08-2009 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Jammer :( "Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag " zie ik bij mijn pakketje staan :(

Wel vreemd dat apple.com store wel een track&trace nummer biedt maar de Nederlandse site dit niet heeft en bovendien meldt dat het niet te traceren is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:19

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Wat raar dat je via US store wel juiste tracking nummer krijgt. Chauffeur onderweg zegt ie hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280851

25 Augustus Snow Leopard besteld, gister verzonden. Bij de order status staat: "verzonden via syncreon Netherlands BV POST". De notificatie werd verstuurd om 20:51. Word het vandaag bezorgd? via TNT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Vervoerder onderweg :D Vanavond direct even installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Laatst online: 22-04 04:49
Post is net geweest.
Snow Leopard de update.
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.