Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 20:12
Gisteravond een iMac 27" met i7 besteld en betaald. Ik zal deze post updaten wanneer de verschillende bevestigingen binnen zijn. Volgens de store zou alles verzendklaar moeten zijn binnen 3 dagen.

6-3-2010Bestelling geplaatst
7-3-2010Betaling ingepland (ING -> BIBIT)
9-3-2010Betaalbevestiging, order wordt verwerkt
11-3-2010Verzonden
16-3-2010Onderweg naar klant – verzending op schema
17-3-2010UPS tracking code ontvangen
18-3-2010iMac ontvangen

[ Voor 64% gewijzigd door Falconey op 19-03-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40558

Ik ga morgen ook is bellen want ik ben het wel een beetje spuugzat ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107270

Mijn iMac i7 zaterdag besteld. Verzending binnen 3 werkdagen. Leveringsdatum staat nu op 16 / 17 maart. Ik hoop dat ik hem vrijdag of zaterdag al binnen heb :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49
Ik heb zaterdag avond een 27" i7 besteld. KReeg nu net een mailtje dat hij al verzonden is en dat ik hem voor 11 maart kan verwachten. :) .. erg snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Anoniem: 107270 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:34:
Mijn iMac i7 zaterdag besteld. Verzending binnen 3 werkdagen. Leveringsdatum staat nu op 16 / 17 maart. Ik hoop dat ik hem vrijdag of zaterdag al binnen heb :P.
UPS levert niet op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlowFish schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:43:
Ik heb zaterdag avond een 27" i7 besteld. KReeg nu net een mailtje dat hij al verzonden is en dat ik hem voor 11 maart kan verwachten. :) .. erg snel!
Shit, dat is erg snel :). Ik heb hem zaterdagmiddag om twee uur besteld.
UPS levert niet op zaterdag.
Dan maar hopen op de vrijdag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:27
He bah! Ik heb mijn iMac 27" vorige week dinsdag besteld en toen is mij een leverdatum van 23 maart toegezegd. Gisteren een e-mail gestuurd, maar het blijkt dat mijn iMac uit China moet komen. De apple medewerker heeft mijn order wel op prioriteit 1 gezet qua levering wat 1 tot 2 dagen kan schelen, dat dan weer wel. Een levering binnen 3 dagen zoals nu op de website staat gaat hem dus niet worden.

Ik moet dus gewoon wachten, best wel raar eigenlijk!

edit: Net maar gebeld om te vragen waarom dat niet gewoon sneller kan (ivm de 3 dagen die op de apple store staan). Te horen gekregen dat het even kan duren voordat de status wordt aangepast. Maar na wat door vragen kan ik toch beter rekenen op 23 maart dat hij hier is :S. In principe is het nu toch gewoon beter om de order te annuleren en opnieuw te plaatsen? Dan is die zelfs sneller....

[ Voor 40% gewijzigd door Soepstengel op 08-03-2010 13:39 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 01:30
Anoniem: 107270 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:39:
[...]

Shit, dat is erg snel :). Ik heb hem zaterdagmiddag om twee uur besteld.

[...]

Dan maar hopen op de vrijdag :).
ups track and trace :?

* Zwelgje kan zijn macje iig goed volgen nu :>

EDIT: it's there! hij is thuis aangekomen *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Zwelgje op 08-03-2010 13:53 ]

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Powershell schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:41:
[...]

ups track and trace :?

* BlowFish kan zijn macje iig goed volgen nu :>

EDIT: it's there! hij is thuis aangekomen *O*
en wat zijn de bevindingen , gele waas , dode pixels etc :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
BlowFish schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:21:
[...]

ik zit nog op kantoor :P

doos staat nu thuis (iemand anders heeft getekend voor ontvangst)

* Zwelgje gaat zich nu ziekmelden met griepverschijnselen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348382

Vanmorgen gebeld met iCentre. Er werd me verteld dat de iMac "waarschijnlijk" deze week aan komt. Ik wacht het maar even af, want waarschijnlijk gaat het net zoals in de supermarkt bij de kassa: Als je van "rij" wisselt omdat je denkt dat de andere rij sneller gaat, werkt het toch tegen je.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update Woensdag is het dan mischien toch zo ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-05 07:45
3 maart besteld, vanmorgen afgeleverd. Normaal was de verwachte leverdatum eind maart, dus ben wel erg tevreden dat ik mijn 27" quad-core iMac nu al mag ontvangen :-)

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
BlowFish schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:21:
[...]

superding! niks geen gele waas, ook geen dode pixels :)

* Zwelgje is weer erg tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlowFish schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:43:
Kun je hem al volgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
jup sinds gister morgen al , verwachte leverdatum is 10 maart ! morgen al :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:50
Hier de i7 , verwachte leverdatum van 12 Maart !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:25

Freaked

..

Na 10 jaar Windows ben ik ook overgestapt op macosx. Afgelopen donderdag (4 maart) een acceptgiro op de bus gedaan voor een iMac i7+remote, maar helaas staat mijn bestelling nog op 'wordt beoordeeld' oftewel, ze wachten nog op het geld.. Weet iemand hoe lang ik waarschijnlijk moet wachten totdat het geld overgemaakt is?

Wachten is zo frustrerend!

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:14
Waar heb je het besteld en waarom doe je het via acceptgiro?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaked

Freaked

..

Sorry, gewoon via de online Apple Store.. Via acceptgiro omdat degene die het geld overmaakt nog geen internetbankieren heeft.
Helaas heb ik zelf ook (nog) geen creditcard..
Verdere betalingsmogelijkheden waren er niet :(

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlowFish schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:52:
[...]

jup sinds gister morgen al , verwachte leverdatum is 10 maart ! morgen al :9
Gefeliciteerd _/-\o_ ! Ik heb vandaag ook een mail binnen gekregen dat mijn iMac is verzonden. Weliswaar een dag later dan die van jou. En dat terwijl ik hem eerder had besteld :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Iemand die weet hoe dat met die levertijden zit? Ik heb een iMac 27" met i7 besteld afgelopen dinsdag maar mijn leverdatum staat nog steeds op 23 maart. Enigste rare aan mijn iMac is het numerieke toetsenboord, is dat de rede dat die van mij zo laat wordt geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Soepstengel schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:20:
Iemand die weet hoe dat met die levertijden zit? Ik heb een iMac 27" met i7 besteld afgelopen dinsdag maar mijn leverdatum staat nog steeds op 23 maart. Enigste rare aan mijn iMac is het numerieke toetsenboord, is dat de rede dat die van mij zo laat wordt geleverd?
Het kan natuurlijk zijn dat dit toetsenbord niet op voorraad is. Ze versturen alles in één pakket/zending.

Als ik via de apple shop een numeriek toetsenbord wil bestellen staat er: Verzenddatum: 3-4 weken. Nog even wachten dus.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 107270 op 09-03-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Anoniem: 107270 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:55:
[...]

Het kan natuurlijk zijn dat dit toetsenbord niet op voorraad is. Ze versturen alles in één pakket/zending.

Als ik via de apple shop een numeriek toetsenbord wil bestellen staat er: Verzenddatum: 3-4 weken. Nog even wachten dus.
Bij mij staat er 3 dagen :S ook met numeriek toetsenboord.

Oh gewoon een los toetsenboord! Ah oke, dat is duidelijk dan... Misschien had ik dan beter een normaal toetsenboord kunnen nemen, ach ja!

[ Voor 15% gewijzigd door Soepstengel op 09-03-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Soepstengel schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:29:
[...]

Bij mij staat er 3 dagen :S ook met numeriek toetsenboord.
Zie onderstaande link:
http://store.apple.com/nl...=MTMzNzg2MTU&s=topSellers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Ja ik heb het gezien! Nouja, dan maar even wachten! Als ik hem later had willen kopen, dat toetsenboord, had het me toch weer 50 euro gekost, daar wil ik wel even op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
En ja vandaag binnen de imac i7 27" Zaterdag nacht besteld. dacht echt dit gaat 2-3 weken duren.. 3-4 dagen dus ! , Kon de zending volgen vanuit china, ging aardig rap dus :9

Imac laten bezorgen bij mn ouders, nog college tot donderdag avond |:( .. dan pas uitpakken die handel _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlowFish schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:45:
En ja vandaag binnen de imac i7 27" Zaterdag nacht besteld. dacht echt dit gaat 2-3 weken duren.. 3-4 dagen dus ! , Kon de zending volgen vanuit china, ging aardig rap dus :9

Imac laten bezorgen bij mn ouders, nog college tot donderdag avond |:( .. dan pas uitpakken die handel _/-\o_ :9~
Gaaf! :). Jammer dat je hem niet meteen kunt testen :(. Die van mij is ook al verzonden, maar het vliegtuig heeft vertraging (om technische redenen).

Wel vreemd trouwens dat die van jou vandaag al binnen is, terwijl ik hem zaterdagmiddag heb besteld. Je zou toch verwachten dat die van mij met dezelfde vlucht/zending mee zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Net een e-mail binnen gehad, mijn iMac 27" i7 met numeriek toetsenbord is vandaag verzonden. Verwachte lever datum: 15 maart. Jippie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Anoniem: 107270 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:00:
[...]

Gaaf! :). Jammer dat je hem niet meteen kunt testen :(. Die van mij is ook al verzonden, maar het vliegtuig heeft vertraging (om technische redenen).

Wel vreemd trouwens dat die van jou vandaag al binnen is, terwijl ik hem zaterdagmiddag heb besteld. Je zou toch verwachten dat die van mij met dezelfde vlucht/zending mee zou gaan.
nah wees blij want volgens mij heb ik de gele waas (ben vandaag maar naar huis gegaan kon niet wachten ;) ) .. maar onderkant van het scherm lijkt een gele tint te hebben terwijl de bovenkant gewoon mooi wit is... heb apple gebelt , probleem was bekend kan hem bij een service center laten vervangen (het paneel) .

lekker dan :S ... ik kijk ff aan of ik er mee kan leven ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-06 16:26
Weet iemand hoe het komt als je bv een iMac i5 besteld bij iCentre er een levertijd is van 4 weken en bij de Apple store 24 uur? Ik heb namelijk een iMac i5 besteld bij Xando maar begin mij af te vragen of bestellen via de site niet sneller is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Tegels schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:58:
Weet iemand hoe het komt als je bv een iMac i5 besteld bij iCentre er een levertijd is van 4 weken en bij de Apple store 24 uur? Ik heb namelijk een iMac i5 besteld bij Xando maar begin mij af te vragen of bestellen via de site niet sneller is?
Als je nog niet betaald heb zal ik de order annuleren en via de Apple store bestellen. Hou er wel rekening mee dat wanneer je iets veranderd aan je iMac (meer geheugen, grotere harde schijf etc) het langer kan duren voordat die binnen komt, echter zal dat geen 4 weken duren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlowFish schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 19:20:
[...]
nah wees blij want volgens mij heb ik de gele waas (ben vandaag maar naar huis gegaan kon niet wachten ;) ) .. maar onderkant van het scherm lijkt een gele tint te hebben terwijl de bovenkant gewoon mooi wit is... heb apple gebelt , probleem was bekend kan hem bij een service center laten vervangen (het paneel) .

lekker dan :S ... ik kijk ff aan of ik er mee kan leven ;(
Tuurlijk kan je er niet mee leven! Het mooiste scherm dat er te krijgen is, met gele waas? Terug dat lel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Anoniem: 348382 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:36:
[...]

Tuurlijk kan je er niet mee leven! Het mooiste scherm dat er te krijgen is, met gele waas? Terug dat lel!
Mjah dichts bijzijnde care center is in etten-leur , hoe the hell kom ik daar met zon doos :| .. geen zin om dat in de trein mee te slepen. kan wel gaan eisen dat ik het geen service vind maar alternatief is imac terug sturen en weer wachten (alhoewel het snel ging natuurlijk) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Maandag Macbook besteld, enige aanpassing is 2Gb geheugen extra.

Verwachte leverdatum: 19 Maa, 2010 - 22 Maa, 2010

Hopelijk wordt dat de 19e dan ben ik lekker thuis en dat is natuurlijk lekker voor het weekend.

*gaat proberen niet 5x per dag zijn bestelstatus te controleren*

>:)

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
angeleyes1987 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:22:
Maandag Macbook besteld, enige aanpassing is 2Gb geheugen extra.

Verwachte leverdatum: 19 Maa, 2010 - 22 Maa, 2010

Hopelijk wordt dat de 19e dan ben ik lekker thuis en dat is natuurlijk lekker voor het weekend.

*gaat proberen niet 5x per dag zijn bestelstatus te controleren*

>:)
Volgens mij krijg je een e-mail als de bestelstatus veranderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
Weet ik en toch kan ik de verleiding niet weerstaan :)

Dit is mijn eerste Apple en eerste normale laptop hopelijk stelt het niet teleur :)

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlowFish schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:45:
[...]
Mjah dichts bijzijnde care center is in etten-leur , hoe the hell kom ik daar met zon doos :| .. geen zin om dat in de trein mee te slepen. kan wel gaan eisen dat ik het geen service vind maar alternatief is imac terug sturen en weer wachten (alhoewel het snel ging natuurlijk) ..
Hoe dan ook, je wilt toch niet accepteren dan zo'n aanschaf een dergelijk mankement vertoont? Het is nota bene zo'n beetje Apple's handelsmerk: grafische hoogstandjes.

Ik heb nog steeds niets gehoord van mijn iCentre waar ik 2,5 week geleden de iMac heb besteld. Als dat ding deze week niet komt dan is Apple een potentiele klant armer want dan zie ik er gewoon van af. En als'ie wel komt laat ik'em in de winkel uitpakken om me ervan te verzekeren dat er niks mee aan de hand is. Ongelooflijk dat dat blijkbaar moet. Je zou toch denken dat dat soort gebreken (gele waas) tijdens/na productie aan het licht komt. Wat heeft die stempel "tested ok" dan voor zin.

De eerste aanschaf van een Mac is nu al een twijfelachtige ervaring.. En dan héb ik'em nog niet eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Laatst online: 07-06 22:39

siemenz

Koetje

Anoniem: 348382 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:01:
[...]

Hoe dan ook, je wilt toch niet accepteren dan zo'n aanschaf een dergelijk mankement vertoont? Het is nota bene zo'n beetje Apple's handelsmerk: grafische hoogstandjes.

Ik heb nog steeds niets gehoord van mijn iCentre waar ik 2,5 week geleden de iMac heb besteld. Als dat ding deze week niet komt dan is Apple een potentiele klant armer want dan zie ik er gewoon van af. En als'ie wel komt laat ik'em in de winkel uitpakken om me ervan te verzekeren dat er niks mee aan de hand is. Ongelooflijk dat dat blijkbaar moet. Je zou toch denken dat dat soort gebreken (gele waas) tijdens/na productie aan het licht komt. Wat heeft die stempel "tested ok" dan voor zin.

De eerste aanschaf van een Mac is nu al een twijfelachtige ervaring.. En dan héb ik'em nog niet eens..
Jij hebt 2,5 week geleden je apple besteld en je gaat nu al zeiken? man... ik wacht er al op sinds eind november en heb ook nog niets binnen (via Ifactors)!!

een beetje meer geduld kan wel hoor..

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

siemenz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:38:
[...]
Jij hebt 2,5 week geleden je apple besteld en je gaat nu al zeiken? man... ik wacht er al op sinds eind november en heb ook nog niets binnen (via Ifactors)!!

een beetje meer geduld kan wel hoor..
ik zeik wanneer ik wil :+
Is toch te zot voor woorden. En al helemaal als je na dat wachten nog een gebrekkig apparaat hebt ook (zoals andere poster).
Vanaf eind november wachten en half maart nog niks in huis hebben is helemaal niet te verkroppen. Dan moet je'em wel erg graag willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevik88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-12-2024
Anoniem: 348382 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:01:
[...]

De wereld is niet perfect en niet alles is zo, zoals het hoort te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Anoniem: 348382 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:13:
[...]

ik zeik wanneer ik wil :+
Is toch te zot voor woorden. En al helemaal als je na dat wachten nog een gebrekkig apparaat hebt ook (zoals andere poster).
Vanaf eind november wachten en half maart nog niks in huis hebben is helemaal niet te verkroppen. Dan moet je'em wel erg graag willen.
nounou, ook al heeft het scherm een defect, het lijk alsof iedereen er last van heeft op forums als deze, dit is zeker niet het geval en ik wordt super geholpen bij apple, krijg 2 mogelijkheden. pech dat hij niet perfect is, ach zoals al werd gezegd de wereld is niet perfect.

en klant is koning zolang deze zich als koning gedraagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlowFish schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:48:
[...]

nounou, ook al heeft het scherm een defect, het lijk alsof iedereen er last van heeft op forums als deze, dit is zeker niet het geval en ik wordt super geholpen bij apple, krijg 2 mogelijkheden. pech dat hij niet perfect is, ach zoals al werd gezegd de wereld is niet perfect.

en klant is koning zolang deze zich als koning gedraagt ;)
Welke 2 mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
Mijn Macbook is verzonden! _/-\o_

Afleverdatum is uiterlijk 24-3, zou dit nou echt 12 dagen gaan duren?

Enige aanpassing is dat er 2Gb geheugen is bijgeplaatst.

[ Voor 4% gewijzigd door angeleyes1987 op 11-03-2010 22:13 ]

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
12/03/20 06:09 WORDT AFGELEVERD

yes nog even en dan hoop ik mijn perfecte i7 te ontvangen **klopt af**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardwizard schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 07:49:
12/03/20 06:09 WORDT AFGELEVERD

yes nog even en dan hoop ik mijn perfecte i7 te ontvangen **klopt af**
Dan zit die van mij in dezelfde bus :).

12/03/2010 6:09 WORDT AFGELEVERD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaked

Freaked

..

Vandaag is eindelijk mijn status verandert van 'wordt beoordeeld' naar 'nog niet verzonden'. 8) Mijn acceptgiro heeft er 8 dagen over gedaan voordat apple het geld heeft ontvangen. :/

Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 25 Maa, 2010 - 26 Maa, 2010

edit: gaat over een i7 + remote

[ Voor 5% gewijzigd door Freaked op 12-03-2010 13:10 . Reden: specificaties ]

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Anoniem: 107270 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:04:
[...]

Dan zit die van mij in dezelfde bus :).

12/03/2010 6:09 WORDT AFGELEVERD
Ah sneu dan halen ze 2 zusjes uit elkaar ;)
Maar zonder dollen.............**trom geroffel**...............HIJ IS ER.........

sorry voor het schreeuwen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardwizard schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:15:
[...]

Ah sneu dan halen ze 2 zusjes uit elkaar ;)
Maar zonder dollen.............**trom geroffel**...............HIJ IS ER.........

sorry voor het schreeuwen :9~
Heb je hem al getest?
Die van mij was er tegen 11 uur. Kan hem nog niet testen :(. Nog vier uurtjes.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 107270 op 12-03-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben vanmorgen gebeld door de winkel: De iMac staat klaar :)
Vanmiddag ophalen! Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Anoniem: 107270 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:35:
[...]

Heb je hem al getest?
Die van mij was er tegen 11 uur. Kan hem nog niet testen :(. Nog vier uurtjes.
Alles ziet er top uit voor zover ik nu kan zien , moet zo helaas weg en kan pas morgen verder
maar dan zal ik hem zeker eens flink aan de tand voelen

**me is happy**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardwizard schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:57:
[...]

Alles ziet er top uit voor zover ik nu kan zien , moet zo helaas weg en kan pas morgen verder
maar dan zal ik hem zeker eens flink aan de tand voelen

**me is happy**
Bij mij lijkt alles ook in orde ;). Wat een superding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Toch nog even de tijd gehad om er mee te spelen , scherm is prachtig geen dode pixels , vlekken of gele waas

van het weekend heb ik meer tijd om goed te kijken of alles goed functioneert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de mijne einde van de middag opgehaald en zojuist aangezet:

1. verkeerde toetsenbord geleverd: AZERTY ipv QWERTY
2. onderste deel van het scherm is 'warmer' (geler)

Erg leuk. (not)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
Zaterdag 6 maart een iMac i5 met extra geheugen besteld. Gisteren even gebeld of zij iets meer weten van een levertijd. Ze konden niks aangeven.... Toch wat vreemd? Als je privé bij Apple een iMac besteld, weet je vrij snel een eventuele leverdatum en een bedrijf kan dat niet? Mmmmm.... Geduld is zo van de jaren '80.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Vorig weekend heb ik een 27" iMac met i7 besteld, deze is donderdag verzonden maar ik kan nog steeds niets zien op de tracking pagina:
Afbeeldingslocatie: http://sandbox.gs/files/screenshot/apple-order-tracking-down.png

Heeft iemand een idee waar ik deze status alsnog kan opvragen? Het lijkt me wel handig om ervoor te zorgen dat iemand thuis is wanneer het pakket wordt afgeleverd.

Edit: Tracking pagina nog steeds plat @ maandag om 21:35

[ Voor 11% gewijzigd door Falconey op 15-03-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ivm de gele waas en het verkeerde toetsenbord vandaag alles omgeruild. Gelukkig was er voorraad zodat dat direct kon. Morgen pak ik de boel uit om te proberen. Ik durf bijna niet. Haha..

inmiddels is het zondag. De boel uit de doos gehaald en geïnstalleerd. Het kleurverloop is nu nog irritanter: Een "koude" toon op de bovenste/linkerhelft en de rest (3/4/) gelig.

Ik ga er morgen weer mee terug en vraag m'n geld terug. Blijkbaar moet je een toevalstreffer hebben op een goed beeldscherm en daar ga ik echt niet nog 10 x voor op en neer rijden.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 348382 op 14-03-2010 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Ik heb mijn iMac 27" binnen! Mooi dingetje zeg!!! Zit een beetje te kijken of ik die gele waas kan zien, maar ik zie het nog niet echt. Heb ook het idee dat mijn ogen een beetje vervelend zitten te doen vandaag. Nog even afwachten dus.

edit: 2 uur in gebruik en ik zie geen merkwaardige gele waas op mijn scherm als ik een volledig wit plaatje full screen doe! Ziet er goed uit dus! Hij wordt wel erg warm aan de achterkant.

[ Voor 28% gewijzigd door Soepstengel op 15-03-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
Bezorgstatus is 1 dag naar voren geschoven naar 24 maart. Vandaag wel de rekening digitaal binnen gekregen.

Alles is op 11 maart verzonden echter staat er nog geen trackingnummer vervoerder of naam vervoerder dus ik heb echt geen idee waar in de wereld mijn pakketje rond dwaald. Het gaat hier om een Macbook met 2Gb extra upgrade.

Hopelijk komt die snel zag net wel een UPS busje rijden ;)

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Soepstengel schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:43:
edit: 2 uur in gebruik en ik zie geen merkwaardige gele waas op mijn scherm als ik een volledig wit plaatje full screen doe! Ziet er goed uit dus! Hij wordt wel erg warm aan de achterkant.
Gefeliciteerd! Volgens mij ben je één van de weinige gelukkigen. Ik heb vandaag de 2de "gele" 27inch iMac teruggebracht. Er was geen iMac meer op voorraad natuurlijk, dus of ik wilde wachten op de levering of de iMac wilde laten "repareren". Niet dus. Voor mij geen iMac meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Laatst online: 07-06 22:39

siemenz

Koetje

HEHE...

4 november besteld... gisteren binnen gekregen! (via ifactors) werkt perfect!

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
nevermind. verkeerd topic.

[ Voor 95% gewijzigd door JER00N op 17-03-2010 01:01 . Reden: verkeerd topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaked

Freaked

..

Falconey schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:35:
Gisteravond een iMac 27" met i7 besteld en betaald. Ik zal deze post updaten wanneer de verschillende bevestigingen binnen zijn. Volgens de store zou alles verzendklaar moeten zijn binnen 3 dagen.

6-3-2010Bestelling geplaatst
7-3-2010Betaling ingepland (ING -> BIBIT)
9-3-2010Betaalbevestiging, order wordt verwerkt
11-3-2010Verzonden
16-3-2010Onderweg naar klant – verzending op schema
En heb jij hem gisteren ontvangen op de 16e? Bij mij staat "onderweg naar klant" op 18-03, dus ik ben benieuwd of hij dan ook echt aankomt. :9

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operafreak
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-01-2022
Knap frustrerend, die levertijd....

20100209: iMac 27" i5 besteld bij iCentre CS Amsterdam. Nu, 5 weken later, nog steeds niet geleverd..

Heeft natuurlijk ook z'n positieve kanten. De kans op een apparaat dat (zo goed als) gevrijwaard is van kinderziekten wordt alleen maar groter... én ik kan nog ff langer rente trekken van de gereserveerde centen...

[ Voor 10% gewijzigd door Operafreak op 17-03-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Freaked schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 01:02:
[...]

En heb jij hem gisteren ontvangen op de 16e? Bij mij staat "onderweg naar klant" op 18-03, dus ik ben benieuwd of hij dan ook echt aankomt. :9
Ik heb nog niets ontvangen, volgens de persoon waar ik mee had gesproken zou ik een UPS tracking nummer ontvangen wanneer het pakket binnen NL wordt verzonden.

Op de trackingpagina staat nu:
Naam vervoerderNL DISTRIBUTION CENTER
Huidige bezorgstatusBezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum

Edit: Ontvangen op 18 maart om 17:15

[ Voor 5% gewijzigd door Falconey op 19-03-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217295

Ik ben aan het overwegen om een 27" i7 te kopen..zijn deze een beetje vlot leverbaar ondertussen?En zijn er alle ziekes uitgehaald ondertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik ken iemand die al 2 maanden aan het wachten is bijna op een standaard i5 Imac 27" inch (bij Maccity besteld, maar ook A-mac kan niet leveren)....

Hoe groot is nog de leveringsachterstand.

Iemand al eens geannuleerd en daarna opnieuw besteld ? (of wordt je dan toch achter in de rij geplaatst ?)
Iemand die wel een dealer weet die snel kan leveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
Anoniem: 217295 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:32:
Ik ben aan het overwegen om een 27" i7 te kopen..zijn deze een beetje vlot leverbaar ondertussen?En zijn er alle ziekes uitgehaald ondertussen?
vlot leverbaar, binnen een week had ik hem via de online store. alle modellen zijn binnen 24 uur leverbaar :)

kinderziektes die zijn eruit (als je hem via apple zelf koopt :P ) ander loop je kans dat je een 'restmachine' krijgt met gele vlekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
Alleen via Apple's eigen store of ook via een retailer ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351368

Gister (Zaterdag) eind van de ochtend mn imac i5 en 4 gb ram besteld bij de apple store gister middag een bevestiging ontvangen dat deze is verzonden met ups nummer (nog niet te ziet bij ups trouwens) verwachte leverdatum 23 maart of eerder staat er..... ik hoop dat hij morgen komt!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

14 December Imac I7 besteld bij Ifactors Rotterdam.
En nog steeds niet binnen gdvdmme!

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astonmbp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:48
Anoniem: 40558 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:00:
14 December Imac I7 besteld bij Ifactors Rotterdam.
En nog steeds niet binnen gdvdmme!

:?
Ik zou de order cancellen en gewoon online bestellen. Dan heb je hem binnen ongeveer een week in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janook
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12-2022
Besteldatum: Mar 16, 2010 om 02:34 PM GMT

Betaald via BIBIT

Product/artikelnr.

APPLE REMOTE-INT
MC377Z/A

APP FOR IMAC - COL/AE-ZML
S2511ZM/A

IMAC 27"/4850-512MB
Z0GF

Maatwerkconfiguratie

2.8GHZ QUAD-CORE INTEL CORE I7
4GB 1066MHZ DDR3 SDRAM - 2X2GB

Bewust 2x2 omdat ik dat 2 slotjes over hebt voor als de DDR3RAMetjes wat gunstiger geprijsd zijn ;-) is dat slim of is dat slim ????

1TB SERIAL ATA DRIVE
ATI RADEON HD 4850 512MB
8X DOUBLE-LAYER SUPERDRIVE
APPLE MAGIC MOUSE-Z
WL KYBD & USER'S GUIDE-N
COUNTRY KIT,IMAC 27-INCH-NLD

Nog niet verzonden
Verwachte leverdatum: 29 Maa, 2010 - 30 Maa, 2010

Verzendmethode
Merge In Tnst NL Til

[ Voor 10% gewijzigd door Janook op 22-03-2010 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Powershell schreef op zondag 21 maart 2010 @ 17:31:
[...]
kinderziektes die zijn eruit (als je hem via apple zelf koopt :P ) ander loop je kans dat je een 'restmachine' krijgt met gele vlekken
Vergeet het maar. Tot 2 x aan toe een iMac 27" teruggebracht met geel verloop in het scherm. Was beslist geen rest-geval, produktie was van feb/maart 2010.
De apple store keek er blijkbaar ook niet van op dat ik met deze klacht terugkwam. Voor me stond ook iemand in de rij met dezelfde klacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
Kan je dan de Applestore live bezoeken ?

Waar ?

In Bunnik ? Of zijn ze al verhuisd naar A'dam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240916

Twee weken geleden heb ik ook een bestelling in de macstore gedaan, macbook met maatwerkopties 4gb ram en 320 gb hdd. Ik heb die dezelfde avond nog betaald, omdat ik toch wel erg benieuwd was wanneer hij binnen zou komen de volgende dag een telefoontje gewaagd. Bleek dat hij in eerst Sjanghai geassembleerd moest worden (maatwerkopties) en daarna verstuurd zou worden naar Nederland. Kon minimaal 3 weken duren voordat ik heb zou krijgen.

Dit zat me toch dwars, als je dan iets besteld hebt dan wil je het ook z.s.m. hebben. Daarop heb ik is in mijn omgeving wat mac winkels gebeld, bleek dat hij ze hem dezelfde dag bij Maccity in Emmeloord nog konden leveren.

Ik heb deze gereserveerd en gebeld met apple. Gelukkig was het absoluut geen probleem om mijn order te cancellen, 5 dagen later was het geld terug op mijn rekening en diezelfde dag de macbook nog opgehaald bij Maccity.

Erg jammer van die lange levertijden van de macstore, maar complimenten voor de uitstekende service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
Ja maar dat is een Macbook, geen Imac....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vhond schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:38:
Kan je dan de Applestore live bezoeken ?

Waar ?

In Bunnik ? Of zijn ze al verhuisd naar A'dam ?
Sorry, ik bedoelde niet Apple Store, maar iCentre. Goede service overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

Afgelopen zondag een Mac Mini Server + Apple Remote + Apple MacBook Air SuperDrive. Betaling via bankoverschrijving.

21 maart - Bestelling geplaatst
21 maart - Bedrag overgemaakt
23 maart - Betalingsbevestiging
23 maart - Verzend melding

UPS Trace:
23/03/2010 14:20 - FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
23/03/2010 21:45 - HERKOMSTSCAN
23/03/2010 23:00 - VERTREKSCAN
24/03/2010 2:00 - AANKOMSTSCAN
24/03/2010 4:30 - WORDT AFGELEVERD

Nu ben ik alleen niet thuis :/ en morgen waarschijnlijk ook niet. Ik heb geen directe ervaring met UPS leveringen, maar bij twee keer proberen, kan ik het dan ergens ophalen?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
Anoniem: 351368 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 18:49:
Gister (Zaterdag) eind van de ochtend mn imac i5 en 4 gb ram besteld bij de apple store gister middag een bevestiging ontvangen dat deze is verzonden met ups nummer (nog niet te ziet bij ups trouwens) verwachte leverdatum 23 maart of eerder staat er..... ik hoop dat hij morgen komt!!!!!!!!!!!!!!!!
En al binnen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-06 12:10
[b][message=33697761,noline]Nu ben ik alleen niet thuis :/ en morgen waarschijnlijk ook niet. Ik heb geen directe ervaring met UPS leveringen, maar bij twee keer proberen, kan ik het dan ergens ophalen?
Mijn ervaring is dat ze het gewoon ergens droppen als je er niet bent. Mocht van de week mijn pakketje bij de slagerij beneden ophalen.
Vriend van me vond een briefje in de brievenbus, hadden ze zijn pakketje in de papierbak gestopt... Hopelijk gaan ze met jou spul iets beter om! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

Inderdaad, lijkt erop dat mijn buurman het heeft aangenomen. Snelle levering dus. \o/

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
Johnvh schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:26:
[...]

Mijn ervaring is dat ze het gewoon ergens droppen als je er niet bent. Mocht van de week mijn pakketje bij de slagerij beneden ophalen.
Waar komen die bloedvlekken vandaan
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
Wie weet raad..... 6 maart een Imac 27" i5 met 8Gb geheugen besteld bij Xando. Vandaag gebeld (na twee en een halve week). Ze kunnen nog niks zeggen over een eventuele levering. Vind ik wat vreemd: bestel je hem via de Apple store (online) heb je erg snel een vermoedelijke leverdatum. Xando schermt met dat ze afhankelijk zijn van een leverancier... Ik vind de communicatie erg troebel van Xando! Het kan twee dagen, weken of maanden duren????
Is het slim om de bestelling te cancellen en hem via de Online store bij Apple te bestellen (dus weer van vooraf aan beginnen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Barthak schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:13:
Inderdaad, lijkt erop dat mijn buurman het heeft aangenomen. Snelle levering dus. \o/
Johnvh schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:26:
[...]

Vriend van me vond een briefje in de brievenbus, hadden ze zijn pakketje in de papierbak gestopt... Hopelijk gaan ze met jou spul iets beter om! :)
En dat mag dus helemaal niet! Ik heb vorige keer (vorige zomer) ook gehad dat mijn Macbook bij de buren was afgegeven, maar aangezien het om vrij prijzig spul gaat mogen ze dit (ook van Apple) niet bij iemand anders afgegeven dan op het adres dat op het pakje staat. Kijk, nu heb ik prima buren en doen die er niets raars mee, maar als je nou een vervelende relatie heb met je buren en ze zeggen dat ze niets ontvangen hebben, tja dat wil je dus niet! (en Apple ook niet). Heb Apple toen nog aan de telefoon gehad aangezien ik dat in een e-mail had gezet, en ze zeiden dat dat dus absoluut niet mag gebeuren en dat ze contact gingen opnemen met UPS. Het is maar dat je het weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROkkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 18:29
Merkwaardig: mijn 4e imac i5 zou 6 april worden geleverd, maar krijg net mail dat er grote vraag is en deze nu pas 10 april komt. Op de site staat wel nog steeds in 24 uur .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
Waar heb je hem besteld en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:13
Zojuist mijn base 13'' MBP besteld (via de Apple Store) en het verschuldigde bedrag overgemaakt naar BIBIT B.V. - kan iemand mij een indicatie geven wanneer mijn MBP afgeleverd wordt?

~een weekje?

[ Voor 5% gewijzigd door Uchiha1911 op 28-03-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROkkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 18:29
Tegels schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 10:28:
Waar heb je hem besteld en wanneer?
19 mrt heeft Apple een nieuwe vervang order aangemaakt. Afgelopen week afspraak met tnt gemaakt voor ophalen huidige te vervangen imac. Krijg het idee dat ze de 4e gewoon gaan repareren ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janook
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12-2022
Janook schreef op maandag 22 maart 2010 @ 07:21:
Besteldatum: Mar 16, 2010 om 02:34 PM GMT

Betaald via BIBIT

Product/artikelnr.

APPLE REMOTE-INT
MC377Z/A

APP FOR IMAC - COL/AE-ZML
S2511ZM/A

IMAC 27"/4850-512MB
Z0GF

Maatwerkconfiguratie

2.8GHZ QUAD-CORE INTEL CORE I7
4GB 1066MHZ DDR3 SDRAM - 2X2GB

Bewust 2x2 omdat ik dat 2 slotjes over hebt voor als de DDR3RAMetjes wat gunstiger geprijsd zijn ;-) is dat slim of is dat slim ????

1TB SERIAL ATA DRIVE
ATI RADEON HD 4850 512MB
8X DOUBLE-LAYER SUPERDRIVE
APPLE MAGIC MOUSE-Z
WL KYBD & USER'S GUIDE-N
COUNTRY KIT,IMAC 27-INCH-NLD

Nog niet verzonden
Verwachte leverdatum: 29 Maa, 2010 - 30 Maa, 2010

Verzendmethode
Merge In Tnst NL Til
Afgeleverd op 26 Maa 2010 door UPC
De verzend status veranderde op 26 Maa van s,morgens van 29 Maa naar s,middags 26 Maa , het is dus wel van belang dat je regelmatig je verzendstatus opvraagt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb donderdag 25 februari een imac i7 8gb-ram besteld, bij de mediamarkt in amsterdam noord. Ik dacht dat het een apple shop was in de media markt? De imac is nog niet binnen, en ik wordt afgescheept met "we bellen als we hem binnen hebben". Iets meer klantvriendelijkhied, en een indiecatie waneer de imac er is had wel netjes geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Hoezo word je afgescheept als ik vragen mag? op deze manier hoef jij niet elke dag te bellen om meerdere keren te horen 'is er nog niet'. indicaties zijn even onduidelijk, ga jij je er heel erg op vastpinnen, om uiteindelijk bedrogen uit te komen. ( ATi 5xxx release als voorbeeld ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grootstyr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 17:06
Ik heb een iMac bestelt op 26 maart en vandaag binnen gekregen.
Een iMac i7 27".
De kinderziektes zijn er dus nog NIET uit want ik heb hier toch een gele waas links onderin het scherm.
Even nadenken of ik het hinderlijk vind en dan gaat ie of terug, of niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operafreak
Operafreak schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:51:
Knap frustrerend, die levertijd....

20100209: iMac 27" i5 besteld bij iCentre CS Amsterdam. Nu, 5 weken later, nog steeds niet geleverd..
Tic Toc.... en weer zijn er twee weken voorbij... zonder de iMac 27" ... hoe lang nog??? :'(

[ Voor 23% gewijzigd door Operafreak op 02-04-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
Hiero: 6 maart besteld (27"

Hiero ook... 6 maart de 27" i5 besteld bij Xando.... Tic Toc.... bestel nooit meer iets bij een APR....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operafreak
Tegels schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:36:
Hiero: 6 maart besteld (27"

Hiero ook... 6 maart de 27" i5 besteld bij Xando.... Tic Toc.... bestel nooit meer iets bij een APR....
Wat ik niet snap is dat ze op het moment een actie hebben 'Koop een 27", lever je oude PC in en ontvang een tegoedbon van € 100,00..' Ze kunnen ze (de i5/i7 dan) niet eens leveren! Wordt dat er ook bij verteld als mensen hierop reageren? En al diegenen die in de wachtrij zitten... ?? Kunnen die door deze actie nog langer op een houtje bijten??

Ik heb mezelf dus beloofd dat ik de order cancel als ze me a.s. dinsdag 6 april (en dan zijn we 8 weken na besteldatum) niet kunnen zeggen of ie binnen 2 weken geleverd wordt. De Apple store doet het momenteel in 5 dagen (zeggen ze) tel daar de bankoverschrijving van ca. een week bij op en dan kun je 'm theoretisch binnen 14 dagen binnen hebben... Dat gaat het dus worden als ik a.s. dinsdag geen zinnig antwoord krijg... Wordt-ie nog thuisbezorgd ook! :(

17:25 uur - En het wonder is geschied... _/-\o_ Had het iCentre vorige week zondag een mail gestuurd met ongeveer de inhoud van hierboven.. wat schetst de verbazing... werd ik daarnet gebeld door de dame die ik min of meer de mantel had uitgeveegd.. Ze schijnen ergens uit een ander filiaal een exemplaar opgedoken te hebben die opnieuw de verkoop inging omdat hij niet op tijd is opgehaald.. Zou er donderdag of vrijdag moeten zijn... word nog (weer) gebeld.. Nou maar hopen dat de mevrouw niet heeft gejokt en dat het er eentje zonder kippenkuren is..

[ Voor 21% gewijzigd door Operafreak op 03-04-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-05 20:48
Zojuist online via apple store een Imac i7 aangeschaft :9 Verwachte leverdatum is tussen 16 en 19 april, ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsjemenou
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-06-2021
Hoeveel % van de iMacs hebben wel geen problemen met gele waas, artifacts enzovoort? Zeker 60% blijkt er problemen mee te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302468

Vrijdagavond heb ik een MM + wireless BT keyboard besteld. Zaterdagmiddag krijg ik al een mailtje van Apple waarin stond dat "Mijn bestelling verzonden was". Verwachte leverdatum was op 7 april.

Als ik op UPS nu mijn trackingnummer ingeef staat er "Ontvangen factuur gegevens". Ik kan niets vinden van importscan, of verzonden naar ...

Iemand enig idee wat dit nu juist inhoudt en of er een kans bestaat dat ik mijn pakje morgen ontvang?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 302468 op 05-04-2010 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
Het is wel eens tijd voor een nieuw deel: Levertijd Apple producten - Deel 8 :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.